A Nielsennél egyelőre nem fognak szívrohamot kapni attól az ötlettől, amit a jofogas.hu szerkesztői kitaláltak, de figyelmen kívül hagyni is botorság lenne, úgyhogy mi jól beszemlézzük a papíros Borsból. Tehát, a hirdetési oldal szerkesztői megnézték, hogy az eladásra feltöltött tévéken melyik csatorna képét lehet látni a legtöbbször, és kiderült, hogy nem is a két nagy kereskedelmi tévét nézi az ország fele-kétharmada, hanem a rajzfilm és a nótacsatornákat.
Az RTL Klub és a TV2 logója ugyanis mindössze 27 százalékban szerepelt a fotókon, míg a Muzsika és a Nóta TV megverte a legtöbb közéleti vagy sportcsatornát. A Házibuli Attilával például többször is feltűnik az eladásra kínált tévéken. A mulatós zene után pedig a rajzfilmek voltak a leggyakoribbak.
Sajnos az eredeti "kutatást" nem találtuk meg a neten, ha valaki rábukkan, léci dobjon egy linket, köszönjük.
kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.12.18. 14:03:02
Ez már tiszta Amerika.
Mondjuk ez médainfós, de ugyanaz a téma
mediainfo.hu/hirek/article.php?id=30722
Szkifi 2013.12.18. 14:40:54
kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.12.18. 14:44:13
kommentnick 2013.12.18. 20:14:07
EvilHedgehog 2013.12.20. 12:08:41