A The Walking Dead nézettségi rekordja soha jobbkor nem jöhetett volna a sorozatot vetítő AMC nevű kábelcsatornának, ahol a pénzügyi igazgató a számok láttán fogta a vastagon fogó ceruzáját, és az "ennyiért hirdethetsz a zombis sorozat alatt" rubrikába szépen bevéste, hogy 600 000 dollár. Mert ha egy sorozatot 16,1 millió néző látja, azt a reklámozónak meg kell fizetnie. A 600 000 dollár (129,2 millió forint) egy félperces szpot ára természetesen, és abszolút tévés rekord ha igaz (nem számítva a Super Bowl reklámpercek árait), hiszen a network tévéken jelenleg 595 000 dollárért lehet egy amerikaifocimeccs és 327 000 dollárért a legnézettebb sorozatnak számító The Big Bang Theory alatt hirdetni.
A The Walking Dead viszont a korábban lesajnált, mostanra irigyelt kábelen hozta ezt az embertelen magas számot, ami a DVR-nézettséggel (a sorozatot felvételről nézők) kiegészítve simán felmehet 20 millióra. A sorozat szpotjait májusban még 3-400 000 dollár közötti összegért adták, de ezért az epizódok első sugárzása és két ismétlése alatt is kapott megjelenést a megrendelő. A posztapokaliptikus-zombijárványos széria főszponzora egyébként a Hyundai, a szereplők cég autóiban vadásznak a zombikra.
thegoddamnbatman 2013.10.18. 14:23:58
Xénó 2013.10.22. 22:18:30