Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Űberciki kegyeletsértés Balázséktól

2013. október 14. 14:00 sixx 66 komment

Mi is csak most, másnap délelőtt vettük észre, hogy az Űbersőn és Vunderszexi tegnapi nyitó adásában nemcsak prosztósággal töltött humorbombonokat sikerült a közönségbe hajigálni, hanem egy vaskos kegyeletsértés is belefért a nyolcegyes holland szopórollerről szóló szegmensbe, mégpedig egy internetről lekacsintott poén, aki úgy kezdődik hogy "Egervári Sándort ébreszti a felesége..." és a folytatás már annyira nem is érdekes, mert Egervári Sándor 2011-ben vesztette el a feleségét, ezzel meg kb. annyira ildomos viccelni, mint egy sánta koldus alól kirúgni a botot.     

Címkék: tv rtl klub izé

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.10.14. 14:36:17

ez egy vicc. akkor is ellehetne mondani, ha soha nem lett volna felesége. semmi köze a valódi feleségéhez.

Hock 2013.10.14. 14:39:08

@mizant21: Attól még nem szép dolog...

hannamontanna 2013.10.14. 14:42:38

Na ez az. Ha már van szerkesztő, utána nézhetne dolgoknak. A humor komoly dolog. Nem számítottam orbitális szórakozásra, óriási poénokra, de legalább egy átlagos vicceskedésre igen. Ehelyett kényelmetlen feszengés lett a vége. Blamázs.

2013.10.14. 14:44:21

@Hock: miért? ha mondjuk meghalt az apám, akkor nem lehetne olyan viccet mondani, ahol mizant21 beszélget az apjával? engem ez nem bántana. az egész vicc egy fikciós univerzumban játszódó dolog. szerintem ez egy felfújt dolog pár kattintásért. kizártnak tartom, hogy egervárit bántaná.

de amúgy, ha ezt nagyon komolyan vesszük, akkor semmilyen halott emberről nem illene viccet mondani. sztálin beszélget a fűszeressel... hú de tiszteletlen vagy, már sztálin is halott és a fűszeres is :D

hannamontanna 2013.10.14. 14:48:11

@mizant21: Igen, ez akkor lenne vicc, ha tényleg nem lett volna felesége. Így, hogy két éve veszítette el, nem annyira vicces. Nem tudok jobb szót rá valóban, csak azt hogy prosztóság.

Hock 2013.10.14. 14:48:38

@mizant21: Szerintem inkább ezzel az a gond, hogy 2011 az nem történt olyan régen, és azért egy feleség elvesztése nagyon meg tudja viselni az embert és egy ilyen figyelmetlen vicceskedés sok sebet fel tud szakítani.

Martinicske 2013.10.14. 14:49:53

Kb. a Kasza Tibi műsorával van egy szinten, vagy nem is tudom talán lentebb. Pedig a rádióban szinte minden nap hallgatom őket és arra azt mondom jó, de ez...

Előre betanult kötelező poénok, Balázs meg fészkalódik, mintha viszketne a hátsója, meg a haját simogatja, nehogy valami kunkor keletkezzen a vasalásba.

Közben nem tudnak a Vágóval két értelmes szót váltani, pedig lehetne miről.

Inkább Vudnderschokk és szupergagyi lehetett volna a címe.

Sajnos nekem egyáltalán nem tetszett.

Matyko 2013.10.14. 14:59:26

nem kegyeletsertes, a legtobben asse' tudjak/tudtak, ki a faxom egervari, nemhogy a felesege el-e hal-e... Total gaz ezt az amugy full jo kis viccet savazni vagy kegyeletsertozni a szerzot... Gondolom a parlamenti kepviselok egy reszenek mar nem el az edesanyja, ettol fuggetlenul batran mondom: egytol egyig a kurva anyjukat. Ezzel nem kegyeletet sertek, csak diohejban velemnyt nyilvanitok a munkajukrol. :)

Kertigörény 2013.10.14. 15:01:02

ez valami közös tetű lehet a Kaszával, az is így feszeng, meg igazgatja magát állandóan, mintha mindig 500%-osan kéne kinézni a TV-ben. Pedig ilyen seggszorítós blamázsnál nem ez lenne a legfontosabb, hanem egy jó poén. Komolyan mondom, a hetihetes simán verte ezt a szart.

Partjelző 2013.10.14. 15:04:30

Ez az a "vicc", amire nincs bocsánat!
Ha tudták azért, ha nem tudták, azért...
(Csodáltam is, hogy a futballban kifejezetten tájékozott sixx az alapkritikából kihagyta)
És ezért nem lehet a következő műsorban, csakúgy, "balázsosan" elnézést kérni.
Ez sokkal durvább volt annál.

urambátyám 2013.10.14. 15:05:14

Az ezzel viccelődők nyilván nem tudták, van-e felesége Egervárinak, nem tartozott a vicc lényegéhez. Egervári észre sem vette volna, ha egyesek nem tartanák felszínen. Az az igazi érzéketlen barom, aki tudja, hogy meghalt a felesége, és ennek ellenére csinál hírt/posztot a viccelődők érzéketlenségéről.

nnnnnnnn 2013.10.14. 15:07:09

ezért fontos volt posztot írni.

óvónéninek is megmondtad legalább?

laci06040506 2013.10.14. 15:07:25

Ezért hírt írni, bazdmeg...

hannamontanna 2013.10.14. 15:08:24

No igen. A legtöbben azt se tudják, ki Egervári. De amikor konkrétan az a feladat, hogy egy valóban csúfosan leszereplő válogatott kapitányát savazzák, akkor a feladatot meg kellene tudni oldani. Ezt hívják profizmusnak. ...akarom mondani hívnák. Ez esetben nem jó felé sült el a puska. A poén a taplóságuk miatt lett emlékezetes, nem amiatt, hogy húúú de jó poén volt. De hát, vannak rossz asztalosok, csapnivaló autószerelők, értékelhetetlen focisták és szórakoztatni képtelen poéngyárosok.

RedHotTears 2013.10.14. 15:08:34

A műsor szar volt, de ez nem mentség sixx és egyes kommentelők álszenteskedésére. Főleg annak fényében, hogy az előző poszt url-jébe simán belefért a "kurva anyátok", függetlenül attól, él-e a kedves mamájuk és mi a foglalkozása.

én már a fény gyermeke vagyok 2013.10.14. 15:08:57

Egervári és a rabbija ül a vonaton...
Ilyen vicceket se guszta mondani, mert lehet, hogy a rabbi is meghalt tavaly télen hólapátolás közben. És arról - mint ahogy Egerváriné haláláról - illik mindenkinek tudnia.

Reszelő Aladár 2013.10.14. 15:10:37

Ez a baj a kertévékkel. Csak súgógéppel engednek bárkit adásba, aki magától lenne vicces, azt nem hagyják, vagy nem is létezik.
Holtakkal meg nem illene viccelni. Azt poént a gyúróval is előadhatták volna...

sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.14. 15:17:39

@RedHotTears: az url-ben nincs vesszo, az megvan? A musorban elhangzo szavakbol raktam ossze.

beengedő vilma (törölt) · www.liverpoolfc.com 2013.10.14. 15:20:18

@mizant21: te is egy tahó vagy , pajtás mint a műsorvezetők.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.10.14. 15:20:54

Sokan vannak itt, akik értik a viccet, nagyon értik, mi az hogy, de nem szeretik.

bkrisz83 2013.10.14. 15:24:27

Ez egy rettenetesen álszent cikk.
Ezt a poént én is hallottam, tovább is adtam, mégse érzem magam kegyeletsértőnek. Egyrészt ez egy vicc, másrészt nem gondolom, hogy az egész világot megrengető hír lett volna (ha egyáltalán volt erről szó, hír anno) hogy a Sándor Kedves Felesége elhunyt.

lalolib 2013.10.14. 15:26:23

Minek kell ilyen förmedvényt nézni? És még írni sem szabadna róla, mert ezzel csak reklámot kap.

NYJetsTD 2013.10.14. 15:29:47

sixx, most pedig leülsz és százszor leírod: utoljára pötyögtem erkölcsről bejegyzést...

Basszus, lassanként már az a szót hogy picsa sem lehet leírni, mert hátha valakit bánt. Ne menjünk már ennyire szarrágóba. Kurvára unom, hogy állandóan PC-nek kell lenni, mert valami erkölcsbajnok majd jól megmondja, mivel humorizálhatunk.

Másrészt tegye fel a kezét, aki tisztában van celebek, sportolók, ügyeletes percemberkék, aktuális családi állapotával... kiskegyed olvasóknak kéz le...na ugye

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2013.10.14. 15:35:28

Aki szerint ez vicces, annak gratulálok. Rokonsággal akarsz viccelni? Tedd - de ha értő MŰSORVEZETŐ, vagy csak közszereplő vagy, nem kéne megkérdezni, hogy "ugyanmá Te f@sz, él a nejed?" vagy ha nincsenek ilyen jó viszonyba - GOOGLE, sajtós az MLSZ-ben. Annyi kapu van, csak egyszerűbb másra szarni. Stand uposoktól hallasz ilyet? NEM - miért...? Mert utánaolvasnak és megírt vicceket adnak elő - (van ami megtörtént, van ami kamu - de jól van előadva)
Ez meg se nem vicces, se nem jó!

BotloB 2013.10.14. 15:40:16

A kegyeletsértés tényleg egy rohadt prosztó dolog, de a jóhiszeműségem azt mondatja velem, hogy a legkisebb szándékosság sem róható fel nekik.

A műsor valóban minősíthetetlen színvonalú volt, netről berángatni 2-3 napos poénokat a mai világban elég nagy bátorság, de van egy olyan érzésem, hogy ez most egy sajnálatos véletlen. Igenis lehet ezért elnézést kérni, bár szerintem ha nem hívják fel rá a figyelmet, semmi probléma nem történt volna.

#fodorZS 2013.10.14. 15:42:52

Remek írás. Boldog vagyok hogy van egy oldal, ahol tökéletes emberek dolgoznak, akik még sohasem hibáznak. :-)
Továbbá mindenki, aki csak ebből a cikkből tudta meg, hogy az Egervári felesége elhunyt, az azonnal dögöljön meg, süllyedjen el szégyenében, és ha lehet, többet ne szóljon egy szót se élete végéig.

#fodorZS 2013.10.14. 15:54:20

Egyébként Sixx? Te gondolom nézted tegnap este a műsort (hiszen az ember csak olyanról tud rendes kritikát írni, amit látott)?
Neked amikor a poént elmondták, leesett, hogy már elhunyt a Felesége? Ha igen, akkor miért nem írtad bele az első cikkbe, ha pedig nem, akkor hogy, hogy nem? Te nem tudtad? Vagy úgy kérdezem, hogy Te sem tudtad, ahogyan a műsor szerkesztői sem?

Its_me 2013.10.14. 16:04:24

Abból persze, hogy nem lehet kiindulni, hogy Magyarországon mindenkinek tudnia kellene arról, hogy a felesége már elhunyt.

Ellenben neki, Egervárinak személy szerint, baromi sértő volt a viccelődés. Aki ezzel viccelt, annak illett volna ebből felkészülni, mielőtt ilyet elsüt. De nem tette, hanem nagy pofával, érzéketlenül kiböfögte.
Ha meg lusta ennek utánanézni, akkor kussoljon.
Hát ezért tahó. Nem kicsit, nagyon.

Aegopolis2 2013.10.14. 16:33:55

sixx

"Űbersőn és Vunderszexi"

Most akkó mi címe ennek az ....akárminek?

"A szörnyűnek tűnő, de egyébként zseniális című műsor (az a jó cím, amire emlékeznek a nézők, erre márpedig fognak)"

Hát ezek szerint mégsem! :-)))

katalin 2013.10.14. 16:35:58

a viccet /sem/ Balázsék találták ki,már a meccs másnapján fenn volt az FB-n,ahogy a szövegeik/vicceik nagy része is. Én olvastam korábban a felesége haláláról,ami állitólag nagyon megviselte anno,de az biztos,hogy nem nagyon beszélt róla. Szerintem sok mindennel lehet viccelődni,nem kell tudni mindenki családi állapotát,de a legjobb azért,ha saját poénokkal inditunk egy müsort.

hannamontanna 2013.10.14. 16:43:35

Aztamindenit..... hát ez bámulatos. Mindenki másról beszél...:-))) Vélemény-szabadság lehet, de hogy a magyart sem értjük!!!!

sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.14. 16:44:26

@#fodorZS: őszintén szólva én sem tudtam, egy kollégám szólt, ezért a királyi többes az első mondatban.

isadora 2013.10.14. 16:48:20

Na, ennyire nem kelkene komolyan venned magad SIXX! Az egy dolog, hogy a tv2 embere vagy és ezért zsigerből csak rossz lehet, amit a másik csatorna tesz, de egy nem túl jó viccet is kegyeletsértőnek beállítani nevetséges. Ilyen alapon keresd meg a vicc kiötlőjét! . Nem neked való ez a műfaj.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.14. 16:50:42

@isadora: ez most nagyon félrement, azt tudod, igaz?

isadora 2013.10.14. 16:57:28

@sixx: nem hiszem, mert évek óta olvasom írásaid. Volt mikor hasonlóan gondoltam én is, volt mikor nem. Egy biztos, nem kellett volna ezt a szösszenetet megírnod, mert felesleges volt. Egervári közszereplő, és valóban nem kellett a vicc kitalálójának tudni, hogy özvegy. Balázsék ellőtték ezt a poént, és? Ez a legenyhébb poén, amit Egervári a teljesítményével kiérdemelt.
Nekem pedig régóta az jön, hogy a tv2 közel áll hozzád.

NYJetsTD 2013.10.14. 17:02:21

sixx a mezzo tévé beépített ügynöke : )

#fodorZS 2013.10.14. 17:25:24

@sixx:
Köszönöm. Erre voltam kíváncsi. Pedig Te újságíró vagy, vagy blogger, vagy valami (nem bántás, csak nem tudom a pontos titulusodat :-)). Ti ott bent naponta olvastok egy kazal bulvár újságot, hiszen át is vesztek belőle néha cikkeket. Szóval, ha Te átsiklottál felette, az pont ugyan olyan baj, mint az hogy a műsor szerkesztője, netán a Balázs átsiklott felette.
Valaki írta feljebb, hogy álszent ez a cikk.
Most, hogy ezt Tőled megtudtam, én is így gondolom.
(És ezt esküszöm, hogy nem bántásból írom. Bírom a stílusodat, meg a cikkeidet, csak ezt most kicsit erősnek érzem.)

sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.14. 17:33:03

@#fodorZS: hát, legyen álszent, akkor sem viccelünk más ember halott nejével.

calamites 2013.10.14. 17:34:02

Amíg volt Bumeráng, azt hallgattam, aztán átnyergeltem. Nagyon tetszett a fiatalos lendületük, és az, hogy teljesen máshogy csinálnak jó műsort, mint a Boros, Bochkor, Voga trió.

Mostanra rá kellett jönnöm, hogy jó amit csinálnak, csak az intelligencia hiányzik belőle.

A TV műsort nem láttam, és nem is fogom megnézni, mert már a rádióban is unalmasak, de sajnos vagy királyi adót hallgatok, vagy ezt.

isadora 2013.10.14. 17:40:04

@sixx, ugye nem várod el tőlem, ismerjem a "sixx összes művei"-t? van rajtad és a tévéken kívüli értékesebb életem. viszont most megpróbáltam elolvasni az idézett írásod és kb a második mondat után számomra érdektelen és unalmas volt. rólad, a munkád megítéléséről volt benne szó, és ez engem nem érdekel, ahogyan téged sem, hogy én mit csinálok :)

sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.14. 17:48:00

@isadora: @isadora: ugyan, eszem ágában sincs azt feltételezni, hogy azt követően írod le a "tv2 embere" szóösszetételt, hogy utánaolvasnál, elnézést a feltételezést. kepp on trollin'.

isadora 2013.10.14. 18:05:18

@sixx: ha számodra reményt keltő műsor a Sztárban sztár, akkor mire is gondolhatnék?

Partjelző 2013.10.14. 18:22:48

@#fodorZS:

Nemhogy álszent nem volt ez az írás, hanem a legfontosabb mondandók egyike.
MINDENT azért még Balázskának sem szabad...
Még akkor sem, ha szentül meg van győződve aról, hogy ő ezt is megengedheti magának!

Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2013.10.14. 18:24:47

pedig régebben, szabóZ védte Balázst a régi botlásai miatt...

frocli 2013.10.14. 19:49:49

A magyar válogatottnak 2011 őszén 2 fontos EB-selejtező mérkőzése volt, amikor Egervári Sándor felesége a végső stádiumban vívta küzdelmét a rákbetegséggel; ebből a csapat semmit sem érzett meg, 2:1-re verték Svédországot itthon, 2:0-ra Moldovát idegenben. Amikor anno ezt olvastam, majdnem elsírtam magam, - annak ellenére, hogy nem kedveltem kapitányként Egervári urat.
(Maga a Blikk is megírta ezt, a bulvárkedvelők és ebből élők meg is jegyezhették volna akár // www.blikk.hu/blikk_sport/gyasz-egervari-feleseget-legyozte-a-rak-2067628
Az ilyen médiahuszárok is ráfigyelhettek volna, és e relációban szintén űberciki taplóságnak érzem a poént. Bár nem lóg ki abból az ultrataplóság-sorból, hogy élő adásban Vastag Csaba hímtagjának mérete a téma, a gyenge idióta fekete Pákóval egy Oscar-díjas színészt figuráznak ki ... stb
Ha ennek folytatása lesz, akkor tényleg ... szóval innen már nem találok szavakat.

Brekicc 2013.10.14. 19:54:42

Szerintem tipikusan ott bukott a műsor, ahol az összes ilyen magyar próbálkozás meg szokott. Nincs egy jó gegcsapat. Ja igen, azok csinálják a Showder klubot. :D
A Fábry is csak addig volt jó, míg az RTL-nél a Litkay & barátai írták a mesternek a poénokat, amiket ő előadhatott a saját stílusában és mivel színésznek jó volt, még hitelesnek is tűnt.

Blamázs túl egoista ahhoz, hogy így kiadja a kezéből a gyeplőt, inkább a vadonnal ökörködik egy sort jó pénzért, aztán pár adás múlva majd lehúzza az rtl ezt is klotyón és évekig mondhatja a Balcsinak, h. de befoghatod, mert kaptál saját műsort és elbasztad.

Partjelző 2013.10.14. 20:27:19

@Brekicc:

Az a Litkay, aki azt a fergetege, elsöprő sikert aratta a Superboyzal?

babo81 2013.10.14. 20:54:03

@isadora: Sztárban sztár......Na igen!Feke Pali nagyot ütött:)Jókat röhögtem,bár voltak olyan (nem kevés)pillanatok amikor,a fejem fogtam!pl.:Majka megköveti Puskás Petit amiért lepontozta(késő bánat)Friderikusz piszkosul szarul vezette a műsort,baki baki hátán.Volt olyan mondata amit háromszor kezdett el,azt hittem soha nem fejezi be!A telefon és sms számokat papírról olvasta be(szánalmas)Az eredményhirdetés is röhejes volt!Claudia pedig látványosan nyalt neki,hogy de jó voltál....hehehe És mi a francnak kell leadni,hogy a következő adásban ki kinek a bőrébe bújik majd?!kár a műsorért!:((((((((

master sergeant 2013.10.14. 20:59:41

A vicc éle nem a (néhai) feleség ellen irányult! Az más kérdés, hogy nem túl jól jött le ez miatt...

karpackie 2013.10.14. 21:06:04

A vicc az vicc, Egervári megboldogult felesége csak díszlet benne. Ahogy az édesanyja is , mert akkor, azon az estén sokan emlegették.
Az , hogy a rádióműsor meg primitív , nem kérdés - tény.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.15. 08:43:18

@kissnikol: még mielőtt újra bemásolod a személyeskedő litániádat - amit írsz, nem a blogra tartozik, nem a témához kapcsolódik, hanem a személyemmel foglalkozik. nekem írd meg, ráböksz a nevemre, oszt megy minden, mint az ágybaszarás. itt viszont semmi helye nincs, ezt fogd már fel. ez nem a te elképzeléseidnek, véleményednek vagy kritikádnak tered adó felület, remélem megérted.

neanderthal 2013.10.15. 10:25:30

@sixx: Bármit írhattál volna az url-be Sixx, de te a kurvaanyázás mellett döntöttél, amit azért nem nehéz félreérteni. Szóval gyengusz az érvelésed, foglalj helyet, elégtelen.

AnnaKarenina 2013.10.15. 11:50:07

Itt valaki írta, hogy már a magyart sem értik egyesek, de sokan nem értik a lényeget - szerintem. Keletkezett egy vicc a 8:1-gyel kapcsolatban még a WunderScheiße (bemutatása) előtt, nevetni is lehet rajta. Azonban, ha azt - az ezek szerint nem túl titkos tényt ld. @frocli: - ismeri az ember, hogy a szövetségi kapitány még nem oly régen vesztette el a feleségét, akkor nagy nyilvánosság előtt elmondani tényleg bunkóság. És hát tényleg ott van az a rakás közreműködő ember, valaki csak tudhatta volna, és lecserélhették volna egy más személyre. Profizmus, ízlés. Hát ezek azok, amik hiányoztak egyébként is.

AnnaKarenina 2013.10.15. 11:59:45

@Brekicc: Fábryt muszáj megvédeni. Ő alapból jó volt, mert mindig is ilyen szórakoztató és műveltséget jócskán felmutató dumagép volt. A Fábry-show hozta, hogy egyedül már nem is bírhatta a tempót az adások gyakorisága miatt. Az ott felnövő kreatív csapat meg megkapta már Fábry idejében is a nyilvánosságot, és mint kiderült, csak kevés igazán tehetséges volt/van közöttük. Kár, hogy pont a tehetségek szerepelnek ma ritkábban. Fábry pedig elfogultsága miatt ma nem élheti/éli ki igazi énjét, az ő iróniájával is meg lehetne rengetni a kormányzatot. Sajnálom, hogy magára polgárként tekintve mégsem a polgári értékek mellett áll. Sokat röhöghetnénk.

Brekicc 2013.10.15. 12:39:45

@AnnaKarenina: Az a baj, hogy Fábry önmagában nem volt eladható, erre jó példa volt a Caddillac Drive. Az sztem am. szubjektív, h. az őt anno körülvevő kreatív csapatból ki mennyire jó.
Sztem ne aggódj, mindegyik jól eléldegél a standupokból, meg a haknikból, ahogy látom/hallom.

pirospöttyöslabda 2013.10.15. 21:50:27

Mielőtt azokat a vádakat kapom, hogy én először írok ide, gyorsan tisztázzuk: valóban. Nem is szeretnék úgy csinálni, mint egy píáros, aki álkommentelőként akarja megvédeni az embereit. Abszolút vállalom, hogy tényleg kizárólag azért regisztráltam, hogy ezt az egy véleményt leírjam és valószínűleg nem is fogok többet itt kommentelni semmit.

Már az elején tisztázni szeretném azt is, hogy szeretem Sixx írásait. De nagyon sokszor túlzónak tartom azt. Most például nagyon. Azt is gondolom, hogy a vélemény szabad, de azt is, hogy egy újságírónak az egyik legfőbb erénye az objektivitás. Szerintem most Sixx elvetette a sulykot.

Szerintem indulattól és leginkább rosszindulattól fröcsögő volt az írása, akkor is, ha akár igaza volt bizonyos pontokban. Azt gondolom, hogy aki ilyet ír le: cink.hu/vegre-nem-zsurnalizmus-ilyen-url-sosem-volt-a-magyar-n-1444742602
és itt persze a végére gondolok, egy édesanya lek.rv.z.sa - ami legalább annyira sértő, mint amivel Balázsékat vádolja – az nem lehet objektív, mert indulatok vannak benne.
Az, hogy Szily ezért még a kalapját is megemeli, megdöbbent. Tőle sem ezt vártam. Ez szerintem nem vagány, ez egyszerűen primitív. Sokkal primitívebb, mint bármi, ami a kereskedelmi médiában van, beleértve az említett műsort is.

Tudjátok mit gondolok? Azt, hogy szerencsétlen Egervárinak (akinek azért most van baja egyébként is) az az igazán kegyeletsértő, hogy most ezzel foglalkozik a média. És ez kizárólag Sixxnek köszönhető, mert ezt senki nem vette volna észre.

Megnéztem, 2011-ben talán 4 cikk volt Egervári feleségének haláláról. Abból az egyiknek konkrétan az a címe, hogy Egervári titkolta felesége halálát. Nem gondolom, hogy Balázsnak tudnia kellett, hogy elhunyt. Ahogy én sem tudtam. Senki sem tudta, talán még a sportrajongók sem. Sixx sem, amikor az első „kritikát” írta, hiszen akkor már ott beleírta volna. Nem volt ismert, nem volt köztudott ez a dolog. A vicc pedig egy közszájon forgó aktuális vicc volt és nem a feleségéről szólt. Ezt pontosan tudja Sixx is. De jó muníciót adott ezzel a gyűlöletnek.

Nekem a kritikával nincs bajom, sőt, imádom. Ahogy szerintem a médiában dolgozóknak sem lehet, aki műsort készít, vagy az arcát adja hozzá, tudja, jön a kritika. De ha a kritika egy cél nélküli mocskolódás, az már nem vicces. Az csak gyűlöletet szít. Értelmetlenül.

Én vállalom, hogy szeretem azokat a műsorokat, amiket itt szidni szoktatok. Lehet engem ezért prolinak tartani, de engem kikapcsol az X-Faktor és meghat, ha valaki jól énekel. Sőt, még az Édes élet Berki Krisztiánján is tudok röhögni, mi több (húúúú, most leszek itt a közutálat tárgya) Jersey Shore-t is szoktam nézni. Meg Investigation Discoveryt. Gáz? Nem baj, de legalább én őszinte vagyok. Azt gondolom, az én véleményem tényleg a néző véleménye, mert rohadtul klasszikus néző vagyok. Mégsem írok ide, pedig az biztosan őszinte lenne. Ahogy most is az. És néha tényleg nem értem, hogy az itt kommentelők, akik alapvetően a tévéműsorokat szidják, miért kommentelnek egyáltalán. A nagy részük saját bevallása szerint nem néz ilyen sz.rokat, persze… mind csak a National Geographicot nézi. Biztosan így van. De akkor mi a fenének kommentel itt Miért gyűlölködik valamin, amit nem KELL néznie. Miért nem fényképeket készít szabadidejében a Normafán? Esküszöm nem értem. De megköszönöm, ha valaki elmagyarázza.

Összefoglalva: azt gondolom, hogy Sixx nem objektív. Úgy csinál, mintha felül állna mindenen, mint aki véleményformáló és minőségi kritikát ír, miközben azt írja le, amit az oldalt látogatók, Ti, a kommentelők hallani akarnak és nem az ő véleménye. Nekem így nem egy igazi publicista, hanem az emberek indulatát kiszolgáló valaki, aki felületet biztosít a gyűlölködésre. Bizonyára, mert ő maga is gyűlölködik valamiért. Ha nem így lenne, nem lenne az a bizonyos k.rv. any.t.k ott a végén…

És lehet, hogy sz.r volt a műsor (szerintem nem, bár voltak gyerekbetegségei, de én igenis röhögtem rajta, sokszor is) de ez nem egy kritika volt.
Azt gondolom, hogy ez kritika: www.origo.hu/teve/20131014-ez-meg-nem-vunderson-es-zuperszexi.html
De amit most Sixx csinált, az nem volt az.

Az Egervári sztori pedig egyenesen undorító, sokkal inkább undorító, mint amit Balázsék csináltak. Mert ez tudatos. Az pedig nem volt az…

Ui. ahogy Ti itt mindannyian, maradok én is név nélkül, bár a véleményemet vállalom (ha egyszer a sors úgy hozza, hogy találkoznék, Sixxel biztos személyesen is elmondom )de nem egy olyan terepen, ahol mindenki álnév mögé bújik…

Köszönöm, hogy meghallgattatok és remélem, hogy talán egy picit elgondolkodtatok néhány kommentelőt. Ha nem, az sem baj, nekem jó volt leírni :)

És persze lehet, hogy csak a gépemnek írtam, de azért bízom benne, hogy nem moderáljátok… ha már a vélemény szabad ugye…

sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.15. 21:58:03

@pirospöttyöslabda: a véleményemet írtam le, azt, amit arról gondoltam, amit láttam. a cím gyökérség volt a részemről, ebben tökéletesen igazad van, ha vesszővel írtam, ha anélkül. a kegyeletsértést meg lehet túlreagáltam, de ha én vagyok a műsor szerkesztője, ez a poén kimarad belőle, az tuti. én is nézem az x-faktort, a való világot is fogom, az Éden hotelért kifejezetten rajongok, Berki Krisztián az elmúlt tíz év legjobb találata reality-tekintetben, hidd el, én imádom a tévét, azzal foglalkozom, abból élek. de ez a műsor nagyon félrement, és ezt én így írtam le, zsigerből, ahogy láttam.

neanderthal 2013.10.15. 23:12:02

@sixx: Na akkor most, hogy bevallottad Sixx, hogy nettó gyökérség volt részedről az url, gondolkodj el azon, hogy mi van ha olyan műsorvezetőket kurvaanyáztál, akiknek esetleg már nem él az édesanyjuk! Megmondom neked, akkor pont olyan vagy, mint akiket ekéztél, illetve nem olyan, rosszabb...

alfax 2013.10.16. 13:44:34

Ezt a műsort nem csak csinálni bunkóság, nézni is. Meg úgy a magyar kertévéket unbloc.

tiszavirag777 2013.10.16. 21:17:54

Nem tudom, hogy láttátok-e, hogy mi kering a Facebookon, de már több ezer lájkja van. Valai feltett egy elég kemény kritikát sixxről, amit innen fotózott ki és amit állítólag töröltek. Pedig egyetértve az ottani kommentekkel nincs több (sőt) kevesebb személyeskedés, mint amennyit sixx mostanában megenged magának. Ráadásul egy kritikustől szerintem vérciki, hogy ilyen szinten törölgeti a kommenteket. Ha valaki k.vanak áll, vállalja, ha jól meg...ák. És most nagyon úgy tűnik, hogy ez történt. Valakinek az anyját URL-ben szídni sokkal nagyobb taplóság, mint egy ártalmatlannak szánt vicc, amit egyébként tisztán láthatóan direkt fújt fel a sixx, és nem valódi sajnálatból tette. Mivel ezen nincs mit sajnálni! Azon van, hogy olyan lett a műsor ami sokaknak nem tetszik, de itt egyetlen ember érezhetné igazán rosszul magát, az pedig a sixx, mert ő volt aki halott gyalázást csinált valamiből, amit senki nem annak szánt..csak Ő! és ez szégyen! Sokan csalódtak benned, mint kritikusban aki törölget mert fél,hogy meglátják,hogy ezúttal nagyon mellé lőtt, mint kreatív agyban aki már nem viccesen ír hanem direkt szemétkedve és mint emberben aki más ember halálát és más ember anyázását felhasználta egy huszadrangú cikkhez...remélem lesz benne annyi, hogy ezt nem fogja törölni, mint azokat a hozzászólásokat amiket a Facebookon olvashatunk.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.16. 21:38:27

@tiszavirag777: az illetonek vilagosan leirtam, miert nincs itt, a poszt alatt helye annak, amit irt. aki, nem mellesleg, ugy latom te vagy, aki most szepen het poszt ala is bekommentelted ugyanezt. ezzel nem tudok mit kezdeni, a szegenysegi bizonyitvanyt nem en allitottam ki magamrol. tovabbi kellemes estet.
süti beállítások módosítása