Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Egy fiúzenekarral kevesebb

2013. október 13. 21:12 sixx 75 komment

Rohadt unalmas egy másik X-Faktor-variánssal példálózni, de muszáj: a RTL Klub olyan magas szintre fejlesztette a szavazattarhálást, amilyet még sehol nem láttunk, pedig ez az az ország, ahol egy két döntőst felvonultató Megasztár-adás is képes volt 3,5 fél órás lenni. A vasárnap este bemutatkozó X-Faktor - A döntés című új műsort (szombaton 2,5 óra alatt énekeltettek le egy tucat indulót, ma egy órában dől el, ki esik ki) a hagymácskaruhás és továbbra is bakizó Lilu és a műsor első félórájában csak biodíszletnek használt zsűri nyitotta, majd megkaptuk a kötelező hogyvoltot a tegnapi adásról, igaz, plusz képsorokkal a fellépést követően lihegő/izzadó indulókkal, akik közül Eckert Anikó hullasápadtan támolygott le a színpadról, már majdnem meg is sajnáltuk.

_KMF2339.JPG

Az ilyen adások elengedhetetlen kelléke a közös éneklés, és a sztárfellépő, az előbbi egy felejthető, playbacknek látszó közös gajdolás volt, a tavalyi nyertes Oláh Gergő meg bemutatta vadonatúj nótáját, amit majd ronggyá játszanak a kereskedelmi rádiók. Ez eddig úgy 10 perc nettó adásidő, de az RTL Klubon 32 percig tartott, mert Lilu lelkesen tarhálta az sms-szavazatokat, csak pár szavazatnyi különbség van a lista aljén tanyázók között, mondta egyre jobban kifulladva, és Ördög Nóra legszebb napjaira emlékeztetően járatta csúcsra a programot - a szavazás lezárásakor meg olyan szaggatott, stólbucis hangon közölte, hogy most már nincs tovább.

A döntésre a 33. percben léptek ki a versenyzők és mentoraik a színpadra, és igen, úgy tűnik, Tóth Gabit az idei évadban csak olyan ruhában tudják elképzelni, ami alól egy vastagabb intim betét tutira kilátszana, de Alfölditől legalább elveték a taxis bőrdzsekit és nyakkendőt, helyette kapott egy garbót, és egy zakót, ettől kicsit színházigazgatósabb lett. Lilu hamar ledarálta az első 9 műsorban maradó nevét, nagy meglepetés nem volt köztük, talán csak annyi, hogy a szombaton nem elég koszos Szabó Ádám nem az utolsó háromban végezte, ahová viszont jogosan került a nemtörődöm Tóth Marci, a jellegtelen MDC és Eckert Anikó, akik közül a tinilányok, vagy a rokon ByeAlex haveri köre megmentette Tóth Marcit. (Oké, csak képletesen került a bödön aljára Tóth Marci, hiszen a két kiesőn kívül soha nem sorrendben mondják a neveket, ez igaz.)

_KMF1784.JPG

A párbajt az MDC kezdte, és pont olyan hamiskás és jellegtelen volt az előadásuk, mint amivel bejutottak az élő adásba. Eckert Anikót Alföldi különleges lényként konferálta fel, akire évek múltán is emlékezni fogunk, ennek jegyében az énekesnő mezítláb érkezett a színpadra, de a hangja valóban kilométerekkel jobb volt, mint a fiúzenekaré, igaz, neki is meggyűlt a baja pár hanggal, és elég hamis volt. Alföldi szerint az MDC nem túl varázslatos, Eckert viszont keményen állta a sarat, Szikora sajnálkozott, és a fiúkra szavaztott, Tóth Gabi Eckert energiáit méltatta, majd jött Geszti, aki helyesnek tartotta az MDC-t, de nem annyira, hogy rájuk szavazzon, így a várakozásoknak és papírformának megfelelően a fiúzenekar mehetett haza.

Címkék: tv rtl klub x faktor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

namnam 2013.10.13. 21:41:41

Jó 20 perc késleltetéssel kezdtem nézni az adást és mégis befejeztem kilencre. Pedig még az összefoglalót is végignéztem, csak a reklámokat és a tarhálást és a nyereményeket tekertem. Szerintem ezt a nettó 20 percet tegnap is leadhatták volna. Ja, oké. Akkor egy nappal kevesebb ideg lehetett volna szavazni :)

Amúgy saját számból s*gget csinálva, de mégis "Aniston-Eszenyi Enikő" Anikó érdemelte meg a továbbjutást. Az MDC saját maga alatt vágta a fát azzal, hogy pl. nem akusztikus számmal jöttek ki.

Az eredményhirdetés alatt meg Szikora valami mérhetetlenül ellenszenvesen viselkedett, amíg a többiek legalább egy kézfogással bátorították a mentoráltjaikat, ő undorral az arcán zsebben a kézzel lazázott. Alföldit eddig is bírtam, de nagyon szimpatikus volt ma is minden megnyilvánulása.

Vittore. 2013.10.13. 21:42:51

Unalmas volt és nem értettem a műsor struktúráját, elment egy óra a semmivel. Értem a tarhálás lényegét, de valami tartalommal ezért meg kellett volna tölteni, illetve annyira vehetnék a fáradtságot az Rtl Klubnál, hogy a közös számokat ne ilyen balfaszul playbackeljék el. És a Fat Phoenix az miért "fet főniksz", ha már angoloskodunk, akkor nem "fet finiksz" lenne a megfelelő?

Na ezt az egészet csak azért írtam ki magamból, mert eddig néztem a Wunderbar és Zuperszexi-t, amiben 1 poén volt összesen, s amikor Morgan Freemant kapcsolták élőben, aki Pákó volt parókában, akkor határoztam el, hogy anyátok és most nekiesek a Piszkos tizenkettő quadrológiának. Az legalább szórakoztat is. Sixx, várom Balázsék produkciójáról is a véleményt :)

dr. v.b.1990 2013.10.13. 21:43:35

A következő széria már 3 napos lesz. :D

Vittore. 2013.10.13. 21:45:08

@namnam: Mi azon röhögtünk, hogy Szikora a Párbaj előtt kérte a nézőket, hogy ne engedjék el a csapata kezét, miközben csak a zsűrin múlt a kieső/továbbjutó. Nem tudom, a Csikidám mit szívott, de hogy valami keményet, az biztos.

rozsdamentes arcél 2013.10.13. 21:46:16

Lilu hivatalosan is terhes, vagy csak a stylist nem szereti?

Mr.Anderson 2013.10.13. 21:47:56

@Vittore.: Szikora meg nincs tisztaban a szabalyokkal:D

elem 2013.10.13. 21:48:57

A kétnapos adás nagy előnye, hogy elég megnézni a vasárnapit. Van benne összefoglaló az előző napról, ekkor van a "nagy döntés", úgyhogy a szombati 2,5 óra tök fölösleges időtöltés.

cso zsi 2013.10.13. 21:51:35

@Vittore.: "várom Balázsék produkciójáról is a véleményt"
Nálam csak véletlenül kerültek a képre, először azt hittem, valaki a reggeli classefemre kapcsolt. Az is egy rakás szar, de így, képpel együtt még borzasztó is volt.

AttilaBeregi 2013.10.13. 21:52:01

i don't wanna miss a thing... amikor már azt hinné az ember, hogy végre elfelejtik rzt a dalt az ilyen műsorok, mindíg újra csalódni kell

GiaMarie 2013.10.13. 21:52:11

Azon gondolkodtam,hogy egyre mélyebbre süllyed ez a műsor.Most már TÉNYLEG menthetetlenül káeurópai,vagy méginkább balkáni lett.Az Oláh gyerek mögötti díszlethez már csak annyi hiányzott,hogy cigizzenek a mentorok,meg két narancsbőrös seggű,középkorú táncosnő huszonévesre sminkelve,szigorúan flitteres kék bugyiban.Szikora meg Delhusára cserélve.Pár részeg cigány az első sorban (ha Szikora tegnap cigányozhatott,akkor én is :D ) .

Gyevi bíró 2013.10.13. 21:53:17

"Mit gondolsz most?" - jött a legtöbbször a kérdés Lilutól ma és tegnap is. Hát bár Lilu egyre dekoratívabb (értsd: külsőre igencsak női külseje lesz, és kezd bejönni), de azért még kérdésileg nincs topon.Szikorán én is meglepődtem, de gondolom reflexből sms-buzdító volt. :-D
Igazából tényleg nem értem a kettébontást azon kívül, hogy hosszabb ideig lehet szavazni.

KrustytheClown 2013.10.13. 21:55:36

Nem akarok ötletet adni a Reteknek, de akár minden nap lehetne X-faktor (sőt, hasonló show mintha létezne is az Endemol nemzetközi formátumai között): beköltöztetnék a versenyzőket egy bekamerázott házba, aztán figyelhetnék a nézők, ahogy szerencsétlenkednek nap mint nap, finganak, kamatyolnak, skáláznak, gyakorolnak stb. Kitöltenék az adásidőt 8-tól 9-ig, aztán este az RTL2-n jelentkezne az XXX kiadás. Minimális befektetéssel amolyan 2in1 show lenne.

Chuck Νorris 2013.10.13. 22:02:47

jövöre 2,5 orás reklámmüsor lesz, megszakitva néha egy kis x-faktorral.
a végén Maggi néni a kék csibe nyer

KrustytheClown 2013.10.13. 22:03:50

@Gyevi bíró: a hasonló tehetségkutatók külföldön direkt heti kétestések általában, mivel így mindkét estén kimagasló nézettséget lehet velük elérni. Ha ezt a drága műsorfajtát kettészedik, költséghatékonyabbak lesznek. Pl. az amerikai talent show-k jól működnek így, ráadásul az utánuk következő sorozatok közönségarányát is "felhúzzák".

BotloB 2013.10.13. 22:08:53

Valami félelmetes, hogy az MDC-s srácnak mennyire nem volt hangterjedelme a számhoz. Amúgy egyik produkció sem volt valami felejthetetlen, a papírforma meg az "eladhatóság" döntött.

Lilu amúgy kibírhatatlan, nem értem a jelenséget.

muscas01 2013.10.13. 22:29:29

Sixx, ugye írsz a Vundersőn c. rtl műsorról? Ha igen, ne hagyd ki, mit tettek Borossal. Tudom, ő vállalta, elfogadta a lóvét. De vajon a forgatás alatt, amikor 5 kamera mozog össze-vissza és rá is, látta, hogy bohóc lett? Köszi!

AnnaKarenina 2013.10.13. 23:01:20

@namnam: Látom, Eckert Anikó kapcsán már az előbb is egyetértettünk, és igazad van abban is, hogy a párbajban jobban énekelt, én mégis reménykedtem, hogy hazamegy (kíváncsi lettem volna a szavazatarányra is), mert a fiúcsapat annyira gyenge volt, hogy később úgyis kiestek volna. Az is ül, hogy Anistonból tegnapra Eszenyit csináltak, ennyit az ő különösségéről és eredetiségéről. Eckert, hiába, hogy jobban énekel, mint Csobot, mégis ugyanaz a metódus, hiszen nem az énektudásra építenek, hanem valami irreleváns dologra (ami nem is igaz).
Akármennyire csak műsor ez és nem igazi tehetségválogatás, az énekléstől ne tekintsünk el, szerintem ez a nézői minimum elvárás.
Lehet, hogy még nem tanultam meg, ki hova tartozik mentorilag, de a lányok a jobbak, Danics, B. Lili, Krasznai, a fiúk közül csak Csordás igazán jó, Szabó Ádám és B. Márk átlagos. Szabó Ádámot nem is értem, a harmonikás fellépésein annyit énekelhet, amennyit akar. Nem lehet, hogy felkérte az RTL, hogy vegyen részt?
Csapatok: mind gyenge, Ekanem Bálint és zenekara bőven maradhatott volna, rá inkább kíváncsi lettem volna.
Lilunál halkítani kellett a TV-t, annyira éles és kellemetlen volt a hangja.
A 2 napos műsor (=szavazás) szerintem azért kell, mert az átlagnéző már rég nem szavaz az ilyen műsorokban, hát hadd küzdjenek a családtagok, barátok. :)

AnnaKarenina 2013.10.13. 23:06:09

@muscas01: Borosnak mindig is ez volt a szerepe, nem értem a csodálkozást. Wunderschön és zuperszexi übergagyi, reggeli rádiós műsoruk és az átverős show hibridje, torzszülött, katyvasz. De hát erre is biztosan van kereslet.

muscas01 2013.10.13. 23:11:40

A W&s szar. Ez oké. De Borosnak nem ez volt a szerepe. Untermann volt a Bumerángban. De műsorvezető untermann. Mint Vadon most. Vadon most untermannként keres sok pénzt. Ezt tette Boros is. Viszont Boros most dobol egy emelvény tetején, a közönség MÖGÖTT! Engem nem az érdekel, hogy vállalta. Hanem, hogy tudta-e mit vállal (tv-sként mondom, egy felvételen mindenkin 6 kamera van), tudta-e, hogy műsoronként 1 percre mutatják, mint északi fényt a közönség mögött?

itchap 2013.10.13. 23:13:25

@Vittore.: dejó neked, én kb 10 percig bírtam és elkapcsoltam. Soha nem bírtam Balázst, és Vadon Jani meg egy tök érthetetlen dolog a magyar médiában. Most ki is ő tulajdonképpen? Balázs barátja? Vagy valami producer, aki viccesnek hiszi magát. A munkahelyemen a büfés minden reggel őket hallgatta és én minden reggel ott ültem a kávémmal és néztem, hogy mi az amin nevet? de most komolyan: MI? Min nevet az ember, amikor ezeket hallgatja? És sikeresek, ez a legdurvább! Balázs minden mondata után elhúzza a száját, a Janika meg ott pattog mindenféle elképzelés nélkül. Ez a ma esti dolog (mondom kb 10 perce van meg) annyira erőltetetten szar volt, hogy néztem inkább a sok százmilliós Marcsit a Dunán, ahogy csikósokkal főzi a gulyást valahol Bivalybasznád környékén az ugaron. Sixx légyszi tényleg írj a Balázsékról, mert kíváncsi vagyok mi lett aztán...

kis.herceg 2013.10.13. 23:16:44

Lilunak rohadt vastag karja van, nem valami esztétikus azér egy műsorvezetőnek, de hát egy embere maradt az rtl-nek Nórika kiesésével, ami elég nagy vicc egy ekkora csatornáról beszélve.
Egyébként vagy 8 embert simán kiszórhattak volna, tényleg az a helyzet van, hogy mindegy melyik szar megy haza előbb.

Vaandor 2013.10.13. 23:29:58

Tény, hogy a párbajban nem voltak erősek a fiúk, ellenben a csaj se.

Összességében tudnék vagy hat versengőt mondani, aki inkább érdemelt volna gyors süllyesztőt, mint az erős közepes MDC. Igen, Felejthető Anikó is köztük van.

muscas01 2013.10.13. 23:44:18

@sepörd: A leendő nejednek is ilyen karja lesz, ha megszülte ifjabb sepördöt. Mégis szeretni fogod. Ez így megy a valóságban.

kis.herceg 2013.10.13. 23:56:37

@muscas01: hehe:) oké csak akkor nem kéne már felkérni a műsorra, de az is igaz, hogy nincs más helyette, esetleg Ada.

FlybyWire 2013.10.13. 23:57:54

@muscas01: Érdekes, az én nejem is megszülte idén nyáron az ifjú FlybyWire-t, oszt mégis teljesen vékony maradt a karja (a lába is, sőt). Pedig előtte is alig volt 56 kg.
Akkor ez csak egy elmélet maradt? :)

Nils. H 2013.10.13. 23:57:59

@muscas01: Nem műsoronként, egy műsorra vannak a konferansziék csak, mindegyikben más lesz...
Boros a helyén volt a szerepben szerintem, az első 25 perc alapján.
Fájdalmasan gagyi, humormentes volt a műsor.

muscas01 2013.10.14. 00:01:29

Ebben a versenyben egy győztes lesz. Az, aki legalább 3 évig eladható. Ez szabó ádám vagy az rtl-es srác. De inkább szabó ádám. Sixx valamiért egy dologról nem beszél soha: a továbbjutó, kedvenc stb. hangbeállítása. Nyilvánvalóan hallható, hogy a támogatottak visszhangot, auto-tune-t, hangszínezést kapnak. Míg mások nem. Ezt meghallja végre valaki? Vagy csak mi, ilyen szerencsétlen abszolút hallással rendelkezők? Tényleg. Hogy segítsek is: amikor elhangzik egy szám, és a következő furcsa hangzású, na akkor ez történik. Elég egyetlen port feljebb húzása 1 centivel, és máris rajongója vagy egy énekesnek. Sixx. plíz írj erről. Ha írsz, félhangonként szétszedem neked a dalokat.

muscas01 2013.10.14. 00:04:06

@FlybyWire: Igen, elmélet. Vidéken a nők 80 %-a elhízik.

Lucretia/My Reflection 2013.10.14. 00:11:17

Meglepődtem az eredményen, szerintem a leggyengébbek messze a Fat Phoenix meg a Tóth Marci voltak, én őket küldtem volna a párbajra izzadni.

Fura ez a kettészedett műsor még, a mai adás egyetlen kiemelkedő pillanata nekem az volt, amikor Alföldi a továbbjutó Batánovics Lili arcát hosszasan, amolyan nagymamásan megcsókolgatta... Lettem volna a helyében, muhaha!

Tóth Gabi ma is nagyon jól nézett ki, ez még szintén pozitívum volt.

Viszont ami az X-Faktor után következett... Na arra nehéz szavakat találni. Ennyire gagyi műsort az Rtl-en nem tudom láttam-e már valaha is, ilyenre még a Tv2 sem lenne képes, egyszerűen annyira rossz volt.

Nem is tudom mit emeljek ki az egészből, talán azt amikor Balázs a Vágóval szóláncozott... Döbbenet, tényleg. Ilyen kínos wtf humortalanságot még szándékosan is nehéz lenne csinálni.

mac-coy 2013.10.14. 00:25:46

@muscas01: ez tökre így van. sőt már a válogatón is így volt...mindig szóltam az asszonynak, hogy na ez most nem deszkákon szól, mert nincs tér a hangja mögött...

szbszig 2013.10.14. 00:40:09

Ez a kettéosztás egyedül azért tetszik, mert ebben az új rendszerben, ha jól értettem, csak a szombati adás végétől a vasárnapi adás közepéig lehet szavazni. Szóval elvileg tényleg az alapján rangsorolnak a nézők, hogy a versenyzők hogyan szerepeltek pénteken. Az persze botrányos, hogy a mai, egyórás adásból az érdemi rész alig haladta meg a negyedórát. Vagy a műsoridőn kéne szorítani sürgősen, vagy értelmes dolgokkal kitölteni.

AnnaKarenina 2013.10.14. 00:48:21

@muscas01: Valószínűleg lemaradtam Boros nagy korszakáról, én amennyit róla ismerek, inkább a pofozóbáb szerep. Sebestyént ezért nem bírom, mert gátlástalanul (és gyakran erkölcstelenül) vicceskedik, beszólogat, kínos tréfákat űz másokkal (nézni legalábbis kínos). Kívánnék neki hasonló embert, aki vele teszi, a nagy buddhistával.
@itchap: Balázs-jelenséget én sem értem. Öregkorára valami Sas-kabaré lesz belőle.

AnnaKarenina 2013.10.14. 00:49:50

@szbszig: Szerintem a nézők többsége nem szavaz. Minek?

AnnaKarenina 2013.10.14. 00:51:06

@muscas01: Nekem Eckertnél tűnt fel a legjobban, mert a válogatón nem volt neki ennyi hangja. :)

rxtr 2013.10.14. 00:59:06

a wündersönös vágó jeleneteknet nem hittem el annyira kínos volt. aztán elkapcsoltam. hihetetlen, pedig az első 1 perc jónak tűnt valamiért, talán boros lajosig. ott már sejtettem ez gáz lesz. és az lett végülis valami egészen botrányosan szar.
2 adást nem fog megélni, mindgey mindenkinek.

Lucretia/My Reflection 2013.10.14. 01:22:20

@AnnaKarenina: "Öregkorára valami Sas-kabaré lesz belőle."

:D

Ez a mai wundersőn adás pont olyan volt, mint valami bizarr, futurisztikus Saskabaré-remake.

Egyébként én is pont erre gondoltam, hogy vajon hogyan egyeztethető össze a fene nagy buddhizmusával ez a fajta humortalan, szimpla lenézésből és rosszindulatból eredő gúnyolódás, amivel a vele valójában teljesen egy szinten lévő celebeket/akárkit becsmérel. Nincs tőlük feljebb sem intelligenciában, sem külsőben, sem tehetségben, emberileg meg még alul is múlja őket az ilyen megnyilvánulásaival.

Erről a Vadon Janiról meg a "fabatkát sem ér" kifejezés jut eszembe. Ő a fabatka maga.

Brekicc 2013.10.14. 01:39:04

@sepörd: Nem egy ember maradt az RTL-nek, csak megvan a hierarchia, meg a kategóriák. Pl. Valkó Esztert majd ilyen kínzó műsorokban fogjuk újra látni, mert annyira nem képernyőképes az arca mint Lilunak, aki mellesleg több évet szopott végig már a Z+-on, majd az RTL-nél wingwomanként mindenféle szar műsorban. Természetesen ha Lilu végzetes agybénulást szenved, majd előkaparják a Mádai Vivient, vagy a szőke békaszájú csajt aki elment elleni. Már nem emlékszem, de rövid ideig valami vetélkedőt is vezetett.

nem akar az ökörcsorda legelni 2013.10.14. 01:48:16

@muscas01: Boros napi 5 percet szerepel a helyi (kecskeméti) rádióban is, kb. olyan beszélgetések kapcsán, hogy mit evett ma az unokája és neki ízlett-e az étel. Jelenleg ha fizetnek neki pár garast szerintem bármit elvállal. A kérdés csak annyi, hogy annyi rádiós év, előtte pedig lemezkiadó igazgatói év után, hogy a picsában van az, hogy ilyenekre rászorul. Lehet nem is szorul rá, csak a felmenőit is eladná pár ezer forintért. A műsorba egyébként teljesen beleillett, nem jelentett sem színvonalcsökkenést, sem emelkedést az a pár pillanat, míg szerepelt.

AnnaKarenina 2013.10.14. 01:58:39

@Lucretia/My Reflection: Egyetértünk. Azért az RTL jobban szokott adni magára - azt hittem. Ez csak ordenáréság.

jack o'neill 2013.10.14. 04:12:00

X:
Ennek a kettészedésnek a zsetonkunyin kívül semmi értelme. Szabó Ádám élbőli tovább jutásán meglepődtem egy kicsit, mint ahogy az Eszenyi-Csobot-Aniston másolat csaj párbajozásán is. Azt hittem, hogy a dagadt főnixmadár fog párbajozni. Sebaj. Csordás tovább ment, eszetlenül szép Péterffy Lili szintén - ami meg még fontosabb. Innentől pacsi a szavazóknak (vagy az ertéelnek?).

W&Z: Legyen róla valami írás, mert valami minősíthetetlenül rossz az a műsor. Balázst is bírom és Janit is, de ez annyira gyenge, erőltetett, kétségbeejtő volt, hogy az hihetetlen...

fagzal 2013.10.14. 05:02:28

A legnagyobb biznisz volt a felvevős mediabox, 6 perc alatt sikerült az 1 órás "műsort" megnéznünk.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2013.10.14. 07:34:18

"...Szabó Ádám nem az utolsó háromban végezte, ahová viszont jogosan került a nemtörődöm Tóth Marci, a jellegtelen MDC és Eckert Anikó..."
Szerintem többször elmonták már, hogy nem a továbbjutás sorrendjében mondják az eredményeket, szóval nem biztos hogy Marcell volt a 10., éppen nem párbajozó.

volesojinka 2013.10.14. 08:03:46

Most nem néztem a műsort, de láttam a válogatót...szóval ezt a nagyon széles arcú, kicsit kancsal leánykára írjátok, hogy "Eszenyi másolat"...? Ezt nem értem, Enikő most is, de egészen fiatalon kimondottan szép volt, hatalmas kék szemekkel....? Ha valaki látta pl. A Skorpió megeszi az ikreket reggelire-t?

Teshow 2013.10.14. 08:15:45

@muscas01: "Sixx valamiért egy dologról nem beszél soha: a továbbjutó, kedvenc stb. hangbeállítása. Nyilvánvalóan hallható, hogy a támogatottak visszhangot, auto-tune-t, hangszínezést kapnak. Míg mások nem. Ezt meghallja végre valaki?"

Bocs, de rosszul emlékszel, mert ezt a témát korábban valamelyik hasonló műsor kapcsán (talán a Voice volt az) eléggé alaposan végigbeszéltük. Ott csinálták ezt emlékezetem szerint a legdurvábban, de mindenhol alkalmazzák, jól mondod és persze halljuk rengetegen. Ez is része a manipulációnak. Anikó párbajdala alatt is keményen hallható volt, sokkal teltebbé tették a hangját. Ezzel együtt a fiúbanda eleve kevés volt, de hát kiesőnek is lennie kell, őket eleve erre szánták. Majd mennek a házi producerirodához (a nevük most nem ugrik be) mert fiúbanda addig kell a sóbizniszbe, amíg kiskamaszlány létezik a földön ... :)

Teshow 2013.10.14. 08:29:20

@AnnaKarenina: "Szerintem a nézők többsége nem szavaz. Minek?"
Így igaz, ha lehet hinni egyik barátomnak, aki a nemmondommegmelyik műsor stábjában dolgozik, jelenleg annyian szavaznak egy egész széria alatt, ahányan az első ilyen műsoroknál egy-egy adásra. Régen a "nagydöntő" komoly tétel volt a műsor költségvetésében, ma már nem játszik szerepet.
A műsort a reklám tartja el, igazából ezért kellett szétszedni. Csakhogy ma már van felvevős settop-box és internet, úgyhogy nem tudom, mi lesz (illetve tudom, de ezt most hagyjuk ...)

bárisnya 2013.10.14. 08:33:30

a retek "arcai" számomra már ugyanolyan unalmasak és elhasználtak, mint a másik kanálison a liptai vagy a tilla. a móning só már csak a feri arányérzéke miatt hallgatható, de még úgy se inkább. lilutol kiver a hideg, már az előszelére elkapcsoltam, így mondjuk csaknem végignéztem máshol egy filmet, ennyi haszon volt belőle. egyre szánalmasabb az egész erőlködő nagyképűség.
mondjuk, szombaton már akkor is elkapcsolok, ha meghallom a méntoroktól azt, hogy "alázat" mag "szexis".

Teshow 2013.10.14. 08:38:31

Bár itt OFF, de a másik műsorról is két szó.
Csak a dohányboltos részt láttam (az simán NMHH-s bünti egyébként) meg azt, hogy Boros papírról dadog beszédhibásan valamit.
Na ezért nincs tévém fél éve, és TÉNYLEG neten nézem, és TÉNYLEG csak azt ami érdekel.
(Borosról zárójelben: akik anno vele dolgoztak a lemezkiadónál, elmondták, hogy legendásan morózus, barátságtalan, humortalan és rosszindulatú ember volt mindig is. Valamikor a 60-as évek végén polbeat énekesnek indult a Ki Mit Tudon - ezt most nem fejtem ki, guggli a barátod - de abban is xar volt. Gyakorlatilag egyetlen dallal haknizta végig az akkor menő építőtáborokat - 40 alatt erre is a guggli)

Zka77 2013.10.14. 08:54:39

Az utolsó 3 az valójában utolsó 2 + 1 valaki véletlenszerűen - legalábbis elvileg. Vagy változott az előző szériák óta ez a dolog? :)
Megint csalódás volt az első élőshow, ismétcsak kiderült a versenyzők kétharmadáról, hogy élőben elég bénák és hamiskásak.

Zka77 2013.10.14. 08:59:33

@nem akar az ökörcsorda legelni: eleve ő a szellemi atyja ennek a műsornak, ez ugyanis nem volt más mint a rádiós reggeli showk vizuálisan megtámogatott verziója.
Az első fél órát néztem fél szemmel, nem is tudom mi volt a mélypont: amikor VJ játszott el 4 kiemelőfilccel valami kurva humortalan jelenetet, vagy amikor Andy Vajna esküvőjét feliratozták naaaagyon vicces szövegekkel, majd felolvasták ezt.
Az biztos, hogy rég láttam már ekkora igénytelen szemetet a tévében.

namnam 2013.10.14. 09:12:03

@AnnaKarenina: Igen, én se bántam volna, ha Anikó megy haza, de tegnap azért jobb volt a párbajban. (Eleve a dal jobb volt, mert ettől az I don't wanna miss a thing-től már évek óta kiütést kapok, de valahogy mindig előkerül.)

Igazából a Fat Phoenix is mehetne a levesbe, őket csak a dobos feje menti meg nálam. (Igen, bevallom, gyenge vagyok, bejátszik a tinifaktor, mert őt azért elég jó nézni, pedig már nem vagyok mai csirke :P ) Na, nem mintha ez egy elvileg zenei tehetségkutatóban bármit is kéne, hogy számítson :)

xlngx 2013.10.14. 09:39:19

Eloszor X factor, tudom miert nem nezem sosem az eloshowkat mert unalmas, gondoltam most adok neki egy fel szemmel nezos eselyt de total vontatott, mondjuk a mentorok legalabb most jok. Alfoldi vegre kepes epito kritikat megfogalmazni total erthetoen, latszik hogy rendezo es eltudja mondani ertelmesen mi az ami rossz es mi az ami jo.
En is gondolgoktam hogy mi a baj a lilu es a kisfiu parossal mert nekem valami nem klappolt mar az elejetol, aztan rajottem Lilu mar tul oreg arra hogy egy ilyen fiatal sracot melle pakoljanak.

W&S: Nem akartam nezni bevallom biro ur, de ugy maradt a TV aztan kivancisva tett mi ez a musor hogy epul fel. Balazs alapbol bojkottalom mert utalom mint a ----t. Eloszor nem ertettem Boros mit keres ott, aztan rajottem hogy o a bohoc, mellesleg sztem nem rossz otlet, elegge megbontotta a musor monotonitasast. Masodszor nem tudom hogy Balazs csak szipmplan bevolt kokszolva vagy miert rangatta a labat 3 masodpercenket az egbe es dorzsolte a combjat, vagy csak o a producer es jelentos mennyisegu penzet kockaztatja ezzel amusorral es ezert volt ideges. Igazabol nem ertettem az egesz musort, ez most egy talk show akar lenni vagy mi a fene, de nekem nem allt ossze az egesz, radasul Balazs hozta a szokasos nagy pofat es a szar poenokat. Meg azt is eszre vettem hogy a kozonseg/statosztak durvan filterezve voltak kor alapjan.

chilii · http://chilii.blog.hu 2013.10.14. 09:44:15

Kíváncsi voltam, hogyan fog menni a zenekarosdi az élő adásban?! Sajnos beigazolódott a gyanúm, azokat a csapatokat akik tényleg zenéltek is a hangszereiken kivágták a mentorházból, mert nem tudták/akarták megoldani a szerelést/hangosítást az élő műsorban... A Fatphonixes csávónak is csak a lógott a nyakában a gitár, alig nyúlt hozzá, szemfényvesztés az egész zenekarosdi...

Teshow 2013.10.14. 09:48:21

A Fetfőnix dobosa Gáspár Sándor és Bánsági Ildikó szinészek nagyobbik gyermeke (1982) akiről a műsor kapcsán azt nyilatkozták, nem a család "fekete báránya"
Tehát az ... de valóban jóképű csávó, férfiként is el kell ismernem!
Az unottképű gitárosénekes is híresembergyerek: Erdész Róbertnek, a Solaris / Napoleon Bulevard billentyűsének a fia!
A papa nem semmi ikonja a magyar könnyűzenének - csak úgy mondom ...

Teshow 2013.10.14. 09:53:59

SIXX! Szolgálati közlemény!
Nem lehetne egy olyan blog-szabály, hogy a "nemnéztem" és az "assetudomkikezek" kommentek automatikusan törlésre kerüljenek?

judy7 2013.10.14. 10:06:56

Lilu borzalmas. Azt hittem nincs rosszabb Ördög Nóránál, de Lilu felnőtt hozzá. Ezt a szánalmas könyörgést az sms-ekért nem lehetne kihagyni a műsorból?

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.10.14. 10:21:26

nagyon őrlődtem hogy odakapcsolok a sajtos-hollós meccsről, mert nem volt túl érdekes offense szempontból. de akkor jól tettem hogy nem, csak 1-1 percre. aztán a nagyszünetben azoknak is megmondták hogy a játékban az nyer akinek több a pontja a végén, nem az akinek több a puntja.

annyit kiemelnék Lilu védelmében hogy végre nem artikulálatlanul üvölti be kappanhangon a továbbjutó nevét mint az Ördögnóri. Attól mindig a falra másztam.

További magyar hang 2013.10.14. 10:35:38

Próbálom a pozitív oldalát nézni: legalább nem a semmilyenke Ördög Nórával töltik ki az egy órát, hanem a gyönyörű Liluval. Persze ez meg egyéni ízlés kérdése.

Kertigörény 2013.10.14. 10:50:23

SIXX!!! VUNDERSŐN DISZTROJT VÁRUNK!

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2013.10.14. 11:10:44

@Hurrá Torpedó: Nem értettem először, hogy milyen La Fontaine mesét néztél, de aztán rájöttem, hogy semmilyet :)
Amúgy olyan korán volt a meccs, hogy még este nézted?

Lucretia/My Reflection 2013.10.14. 11:41:30

@Teshow: Nem lehetne egy olyan blog-szabály, hogy a "nemnéztem" és az "assetudomkikezek" kommentek automatikusan törlésre kerüljenek?

+1

2013.10.14. 11:44:24

istenem ez a lilu milyen egy ripacs..

Bangalore 2013.10.14. 11:46:09

Lányzenekarok nincsenek versenyben, tehát értelmetlen a "fiú"zenekar megnevezés.
Lilu már évek óta egy idegesítő jelenség, zsákszámra végeznek kommunikáció szakon friss, tehetséges újoncok, akik kenterbe vernék, simán le lehetne váltani. Irritáló a hangja, unalmas a pofáját, nagyképű álszent picsavirág. Jahh, és az az idétlen kékvirágos zsákruha, amiben piros háttér előtt flangált! Hát kiégett a nézőke retinája...
Hogy az mennyire uncsi, hogy kancsal anikót másképp nem lehet eladni, csak ha erőltetik ezt az aniston vagy eszenyi hasonlósagot. ... azé az tetszett, hogy Geszti tuképpen megmondta neki, hogy nem tud énekelni.
Szombaton Tünde Crazy-je tetszett de a csaj szája olyan ordenaré nagy, hogy a látvány mindig megzavart, max rádión hallgatnám. Tótmarci egy vicc volt ezúttal is, mit keres az adásban, a jóég se tudja.
A vundersön műsor akkor fos volt, hogy el is kapcsoltam, a filctollas jelenetig is kínosan humortalan volt, de aztán még lentebb tudtak süllyedni. A szeszélyes évszakok lepukkant hangulatát idézte, szánalmas volt.

Motyóbábi 2013.10.14. 11:46:29

Lilu hozza a formáját. Pont olyan gusztustalan, mint mindig. Bencét nem láttam eddig (ritkán nézek tévét, akkor sem a bulvárt), kedves srácnak tűnik, ha nem ez a förmedvény "poénkodna" mellette, akár élvezhető is lenne a konferansz.

Igazatok van, a válogatók alapján egy sokkal színvonalasabb, szorosabb versenyt vártunk volna. Mintha mindenkiből kifogyott volna az elem. Akik viszont jók, azok tényleg nagyon jók, miattuk még érdemes nézni a műsort.
A zsűrit végre nem görcsösen válogatták, sőt az összetételben némi humor is felvillan. G.P. maradt, mert ő már itt lakik, SZ.R. a favorit, hihetetlen beszólásaival, a témához szinte soha nem illeszkedő szövegeivel elviszi a feszültséget.
T.G. már-már emberi vonásokat mutat! Azért nem fogok rajongani érte (másért sem teszem), de gondolom ahogy öregszik, úgy nő be a feje lágya. Csak így tovább Gabi!
Az igazán hiteles, az egyetlen, akire figyelni érdemes, az Alföldi Róbert. Nem tudom, hogy mennyire volt pont ez a koncepció a szerkesztéskor, de nagyon eltalálták a választást! Nála magabiztosabb, érvényesebb véleményt - kulturáltabban - előadó zsűritag nincs is ebben az országban. Nem hasal le a ker.tévé előtt, nem lesz nyálas celeb, tartása mit sem változik attól, hogy kissé leereszkedett a műsor szintjére. Őszinte és szakmailag kifogásolhatatlan véleményt mond mindenkiről. Nem csomagolja jópofiba, nem érdekli, hogy ettől tinik milliói beleszeretnek-e, csak az, hogy kritikájával lehetőleg segítse a versenyzőt, ne ledorongolja. Rendkívül szimpatikus a mód, ahogy a versenyzőihez közeledett, hogy nem ment le tinibe, csakhogy népszerűbb legyen, hanem igenis megtartotta az egyébként indokolt három lépést. Tette mindezt úgy, hogy közben nem fukarkodott kimutatni a szeretetét sem.

A szavazatkoldulás undorító, de szerintem nem az a hülye, aki kunyerál, hanem az, aki erre beindul és nyomja a gombot. :)

gmarisk 2013.10.14. 12:16:46

Én inkább a zsűri miatt nézem az egészet. Akik értékes hanggal bírnak számomra idén az B.Lili, Danics Dóra és néhány srác.
kíváncsi vagyok, mi lesz a végén.

Alföldiben nem csalódok, ő az egész esszenciája. Gabi is jó, mert vagy gyűlölöd vagy szereted, de van róla véleményed.

Viszont aki egyre jobban idegesít, az Geszti. Miért szajkózza el minden egyes műsorban legalább 2-3szor, hogy "ez már a 4. évem". " Ti még új mentorok vagytok". "Ugye, hogy megmondtam".
Mintha ő lenne a mentorok vezetője.
pedig pont nem.
Pedig pont, hogy számomra a friss hús véleménye érdekesebb inkább.
Jó lenne Geszti is, ha leállna ezzel az "én vagyok a rangidős és a tapasztalt" szöveggel, de nagyon gyorsan.

Dr. GGG77 2013.10.14. 12:34:55

A másik két csapat és Tóth Marcell mehetnek is haza. Tóth Gabi nekem bejön. Alföldi pedig eladja ezt az egész műsort, nagyon nagy választás volt.

Dodeszh · http://nonstopmobil.blog.hu 2013.10.14. 12:42:13

Csak bennem meról fel a kéárdés (vagy benéztem valamit), hogy amint két naposra szedték a műsort, akkor a szombati "élősó" tulajdonképpen tényleg élő-e? Hiszen döntés nincs benne, csak produkciók és bejátszók, ezért - a kevesebb hibalehetőség miatt - minek legyen élő, ha mehet felvételről is.

2013.10.14. 13:32:08

Hát, én épp azt jósoltam, hogy az MDC nyeri meg a versenyt. erre ők az első kiesők... ez gáz. Nekem bejött a lazaság és a zene is. :-)

d4w84 2013.10.14. 17:09:30

@Bencissimo: nekem is ők voltak a kedvenceim (eddig még nem vallottam be senkinek:))

2013.10.14. 18:59:43

Lilu annyira szánalmas, hogy visszasírom Ördög Nórit.

áasdklfjáasn 2013.10.15. 20:52:33

@muscas01:

Húbazz, megjött a szagértő...
Kár, hogy inkább csak röhögni lehet rajtad.

Ja, te észreveszed az autotune-t, nyilván. Látod az énekes száján, hogy milyen hangot énekel, nyilván.
Visszhangot meg nyilván az kap, aki kér.

Jaj, te kis szerencsétlen abszolút hallással rendelkező, te.
Ugye tudod, hogy az abszolút hallás nem azt jelenti, hogy abszolút meghallod, ha ágyúval lőnek fél kilométeren belül?

A portot hogy húzzák fentebb 1 centivel? Elfűrészelik a keverőpultot, hogy a többi port a helyén maradjon?
Te eltévesztetted a címet, ez nem a nagyotmondóverseny.
(Merthogy ebből az biztosan látszik, hogy a hangtechnikáról fogalmad sincs, de valószínűleg a zenéről se sok.)

muscas01 2013.10.21. 00:48:47

@áasdklfjáasn: Igen, észreveszem. A hangtechnikáról fogalmam sincs. Jó fülem van, ez genetikai örökség. Nyolcad hang hamisságot is meghallok, igen. És nem tudom, hány centi egy port "húzóképessége". Egyet tudok: valakit visszhangoztatnak és kiegyenlítenek az X faktorban, valakit kevésbé (azt nem állítom, hogy mindenkit egyaránt, mivel hallható, hogy mindenki szanaszét van technikázva, de mindenki másképp). Csak annyit állítok, hogy az x faktor versenyzői más-más technikát kapnak. Ezt cáfold, kérlek. Teszem hozzá, így azért hallgatható lett a műsor legalább.

muscas01 2013.10.21. 01:00:19

Ja,és nézd vissza ugyanezt a posztot, kommenteket. Valahogy mindenkinek van hasonló a megérzése...

muscas01 2013.10.21. 01:06:49

Vállalom egyébként, hogy a hangtechnikáról fogalmam sincs (némileg azért van, hangosítottam egy pár alkalommal). Hagyjuk is. Te talán értesz hozzá, hát magyarázd el, hogyan is szól másképp ugyanaz a mikrofon egy adáson belül! Erről beszélj, kérlek! Tényleg érdekel!
süti beállítások módosítása