Az első élő X-Faktor-adás nagy tanulsága, hogy a zsűri vérfrissítése még úgyis megmenti a műsort az unalomtól, hogy Szikora Róbert néhány megnyilvánulása már-már Somló Tamást idézte. A mentorházból továbbjuttatott 12 versenyzőből nyolcat már most haza lehetne zavarni, kiemelkedően jó hangot pedig jó ha kettőt hallottunk, de hol van még a vége ugye.
Az idei évadra az élő műsort kettészedte az RTL Klub, egyrészt azért, mert így két estét is simán nyer, másrészt meg így követik a nemzetközi trendet, és szednek be még több pénzt az sms-szavazatokkal. Amit viszont nem fogok soha megérteni az az, hogy míg az amerikai X-Faktorban másfél óra alatt simán le tudnak zavarni 12 énekest, ehhez nekünk miért kell egy plusz óra, és persze azt sem, hogy miért lehet még azelőtt szavazni egy indulóra, hogy egyáltalán hallottuk volna, mit tud. És igen, emiatt már negyedik éve tépem a szám, és nem, nem fogom abbahagyni.
A műsor szerkezete pont olyan volt, mint eddig, a negyedik évadra a stáb már becsukott szemmel, hullarészegen is le tud vezényelni egy X-Faktort bakik nélkül, bár a hangosításon lehetne kicsit finomítani, mert volt olyan énekes, akit a hangja alá a refrének alatt odatett mankó simán elnyomott. Ez kicsit visszásnak tűnik, én, mint néző, nem az előre felvett hangsávot akarom hallani, hanem azt, ami a versenyzőből ott és akkor kijön. Lilu és Istenes Bence párosa egyelőre működik, ami csak az utóbbi tekintetében hír ugye, Lilu már hosszú évek óta űzi az ipart. Pont ezért volt kínos pár előre megírt, de spontánnak szánt beszólása, és egyszer Alföldi is beszólt neki, de ezen majd úgyis farag az RTL.
Nem győzöm hangsúlyozni, milyen jót tett a műsornak Alföldi Róbert, aki úgy tud kritizálni, hogy még az énekes sem érzi szarul magát tőle, és ha kell, simán beszólt Lilunak és mentortársainak is, mindezt csak pont annyi agresszivitással, hogy a bicska ne nyíljon ki az ember zsebében tőle. Végig irányítja a műsort, és ez jó, mert ha valakire, akkor rá kel az ilyesmit bízni, nem a futóbolondokra. Alföldi és Tóth Gabi ráadásul szakított az első három évad egyik rákfenéjével is, és saját versenyzőiket is képesek voltak kritikus szemmel nézni, és nem nyalták a fenekét annak, akinek nem kellett. Szikora a várakozásoknak megfelelően hozta a Voice-ból megismert Somló-figurát, képes volt zenei predátornak nevezni az egyik versenyzőt, és voltak olyan eszmefuttatásai, amik hallatán a zsűri tagjai összenéztek és szimplán kiröhögték. Sebaj, ő ezért van itt, mint ahogy a csapatai is csak áldozati bárányok a műsorban, igen meglepő lenne, ha a legjobb hat közé akár csak egyikük is beférne.
Miután Tóth Gabi mentorházban látott ruháját látva megírtuk, hogy a nagyajkai csak azért nem látszottak ki alóla, mert a kameraman ügyes volt, az RTL még két centit lefaragott a ruhájából, ügyes, most TÉNYLEG pináig ért a szoknya. Tóth egyébként kicsit fura volt, mert energiája és lelkesedése kell a műsornak, viszont önálló véleménye csak addig volt, míg Alföldi ellent nem mondott neki, mert ilyenkor menten visszakozott, és azt szajkózta, mint a másik. Mémek gyártására viszont az arca kiválóan alkalmas, alig várom az internetes népművészet legújabb alkotásait, amin a szemét meregeti vagy a száját tátja csodálkozva.
Az énekesek között, mint ahogy minden évben, most is van tényleg tehetséges, Batánovics Lili vagy Csordás Ákos hangját bármikor elhallgatnám, és ha Danics Dóra visszavesz a manírból és az arcból, belőle is lehet jó énekes. Nagy kérdés, kinek, minek volt a színpadon az MDC, a By the Way vagy a Fat Phoenix. A Sebestyén Balázs-hasonmással súlyosbított MDC tönkre vágta a Beatles Helpjét, a By the Way-nél felejthetőbb együttes nem nagyon volt még a műsorban, a Fat Phoenix pedig szimplán csak idegesítő, mint ahogy a Tóth Marcellből Tóth Marcivá avanzsált 17 éves nyikhaj is, aki nem tudni, mit keres a műsorban, mert láthatóan leszarja az egészet (és most nem a Tóth Gabi-féle szövegtanulásos, műbalhés felvezetésről beszélek, hanem a teljesítményéről).
A középszert a semmilyen Péterfy Lili, a poronósból bluesénekessé avanzsáló Krasznai Tünde és a Csobot Adél 2.0-nak megcsinált Eckert Anikó képviseli, akik közül az egyik - az eddigi évadokból kiindulva - simán a legjobb háromba juthat, de hogy melyik, azt tulajdonképpen pénzfeldobással is eldönthetnék. Eckerttel Istenes szőrmentén még piszkoskodott is egy sort, biztos nem látta a felvezető kisfilmjét a szénné varrt, pitbullt terelgető vőlegénnyel. Nagy talány Bozsek Márk, az este Hamis a baba-díjának nyertese, ő néhol pont úgy birkózott a hangokkal, mint Jimmy fia Krisztián tette tavaly, de legalább a színpadon jól érzi magát és a középszert is szépen be tudja csomagolni. Szabó Ádám tavaly harmonikázott, most énekelt, angol kiejtése néhol Stone-t idézte, de a zsűrit ez nem nagyon zavarta és csupa jót mondtak róla, kivéve Szikorát aki a piszkosságot hiányolta belőle. Ne fürgyé' le, Ádám.
Ma este párbaj, és egy énekestől megszabadulunk, hogy aztán az ki lesz, egyelőre megtippelni sem lehet, de tulajdonképpen mindegy is.
Gyevi bíró 2013.10.13. 09:27:51
De nézem tovább és aztán kiderül, mennyire értek egyet. :-)
sixx mester: itt-ott van néhol pár melléütés a cikkben. :-) Mondjuk amilyen kómásan keltem, még ennyit sem tudtam volna végigírni, nemhogy kritika, úgyhogy megértem. :-)
Tomek13 2013.10.13. 09:34:33
Nájtmér 2013.10.13. 09:57:22
Gault 2013.10.13. 09:59:34
Szerintem meg egyértelmű, hogy kit szeretne az RTL kiesni látni, láttunk már ilyet Keresztestől is JFK kiesése előtt.
Ellentétben Krasznai Tünde esetével ugye, akit szépen megtámogattak egy filmmel is a műsor után (Szüzet szüntess!, ami a pornósokkal szembeni toleranciáról is szól).
csincsilla72 2013.10.13. 10:04:55
Danics Dóra stílusától kiráz a hideg, egyetlen őszinte megmozdulása sincs a csajnak, és hiába van jó hangja, ettől a modorosságtól falra kell mászni.
Tóth Marcellt pedig a válogatón kellett volna kivágni a francba.
sogeking 2013.10.13. 10:07:29
a nem élő - és valószínűleg feljavított - hangot pedig nehéz erényként felhozni
Nem Penny hajója 2013.10.13. 10:17:43
:D
A féltékenység beszél belőled Sixx. :)
psstdesign 2013.10.13. 10:20:33
Nálam a futottak még kategória Péterffy Lili és Tóth Marcell, a hangjuk nem reménytelen. A többieket viszont rühellem, főleg Danics Dórát és Krasznai Tündét, szerintem mindketten túlértékeltek, Danics borzasztóan modoros, Krasznai esetében meg az a véleményem, hogy nehéz úgy elfelejteni a "múltját", hogy minden egyes megjelenésekor ötféleképpen utalnak rá (ő maga is a pl. a kisfilmben). Nagyon nem tetszik, hogy úgy van beállítva a történet, mintha kényszerítették volna arra, amit csinált, és ő csak egy áldozat lenne, miközben ő maga mondta, hogy 18 évesen önállósodni akart, sok pénzt akart, és aztán a megszokott életmód miatt szállt ki nehezen belőle.
SarahConnor 2013.10.13. 10:23:15
Szvsz Tünde nem a középszert képviseli a versenyben, hanem a topban van hangilag. Kérdés, hogy meddig szavaznak rá Prűdisztán tévénézői.
pamut 2013.10.13. 10:25:57
Három produkciót értékeltem tegnap:
- Batánovics Lili
- Danics Dóra
- By the Way
Többi nekem felejtős.
A Danics tényleg visszavehetne, mert eddig kedvencem volt, de ez így nagyon sok.
Batánovicsot a kivételes hangja menti meg, de egyelőre nem érti és nem érzi mi az a sóbicnic, lehet nem is alkalmas rá a személyisége. Itt a hang nem elég, legyen az bármilyen nagyszerű.
A Bythewayt nem tudom miért fikázza a poszt, óriásit nyomtak, még sok ilyet néznék. Tudom csapatként kiesésre vannak ítélve, de ettől még jók.
Többi töltelék.
Zsűriből Geszti véglegesen irritáló műember lett pedig vagy 5-10 éve még jó fej volt. Eltemettem.
Szikora ott sincs, nem is baj.
Alföldi jó, bár túl sok kompromisszumot tesz a show felé, nem kéne ennyire lemennie.
Gabi a meglepetés, mindig is antipatikus, törekvő emberileg teljesen értéktelen műembernek, tucat-celebnek néztem, teljesen semmilyen sőt rossz számokkal, most pedig a versenyzőknek őszintén drukkoló, lelkesedő, empatikus, segíteni akaró embert látok. És ez őszintén jön belőle, hiteles. Ettől még nem fog tetszeni amit összehozott énekesként, és nem a bölcs meglátásai teszik majd ismertté, a szexista öltözködése irritáló, de emberileg egészen nagy meglepetés, még a végén megkedvelem.
boibo 2013.10.13. 10:28:35
amit Fenimore mond. ebből a szempontból a csajnak teljesen igaza van.megértem, elfogadom, hogy ezt már előre tisztázta.
viszont az RTL oldaláról is teljesen érthető, hogy egy pillanatra sem hagyják ezt feledni a kedves nézőnek: különben Tünde "csak" egy kiváló hangú blúzénekesnő lenne, 12 egy tucat. viszont ő az _egyetlen_ kiválóhangú expornós blúzénekesnő - ezzel már lehet mit kezdeni.
Shuvoh Pedersoli 2013.10.13. 10:32:31
párnalárva 2013.10.13. 10:32:42
ryswell 2013.10.13. 10:35:01
Tóth Gabi annyiból volt pozitív csalódás h a sajátjait is kritizálta és szakmai oldalról is próbált 1-1 produkciót elemezni
A mezőny a tavalyinál valamivel jobb, de most sincs egy kiemelkedő emberke sem/idén talán női versenyző nyer, legalábbis a látottak alapján.
Az úriember 2013.10.13. 10:43:20
_ng_ 2013.10.13. 10:47:47
A Krasznai viszont sokszor igencsak hamis, amikor megpróbál fölkúszni egy-egy hangra, de valami hét kilenceddel alatta marad.
Artie 2013.10.13. 10:52:12
Még mindig az neki az erős éneklés, has üvölt. Bruce Dickinson forog a sírjában, pedig.
Bérgyilkos Bohóc 2013.10.13. 10:52:14
Bogyó 2 2013.10.13. 10:59:41
Nagyon jó, hogy végre nem elvtelen védelmezéseket láttunk a saját versenyzőkkel szemben, hanem jó értelemben vett, támogató, de nem kritikátlan hozzállást. Alföldi szerintem is jó színfolt, a modoros, művészieskedő magázódása ugyan irritáló, meglátásai sok esetben jók, mindenképpen hozza azt a szintet amit eddig bárki. Ugyanakkor ő is sok esetben következetlen, egyik versenyzőt azért cseszte le, mert miért csak félgőzzel kezdett az elején, a másiknál meg az volt a baj, hogy miért kezdett bele már az elején olyan erősen. Na, most légy akkor okos, Domokos!
Szikora meg szerintem nem Somló-eset, néha igen, de új színt hozott ő is a műsorba. Geszti pedig továbbra is villámgyorsan fogja fel és mondja ki a dolgokat, gyorsan és frappánsan, kerek egész mondatokban tud fogalmazni úgy, ahogy senki más.
Egyelőre a zsűri jobb mint eddig.
reccs 2013.10.13. 11:00:35
Bogyó 2 2013.10.13. 11:01:12
Attól, hogy valaki nem angol, még nem feltétlen üvölt.
balga_alga 2013.10.13. 11:03:18
Szinte borítékolható, h Eckert legalább addig és úgy eljut a műsorban, mint anno Csobot!
Sőt, még talán az is elképzelhető, h a műsor alatt hirtelen szingli lesz Eckertből mint tavaly Antal Timiből...
Sok mindenre képes a "média szele"!
De továbbra is fenntartom a véleményem, h ezt a versenyt fiú nyeri meg és az Szabó lesz!
Jelenleg ő az akiből a legtöbb pénz ki lehet sajtolni!
Jó az előszele a közönség szemében, szingli, jóképű, bármikor mozdítható nem köti őt semmi senkihez (gondolok itt pl. Bozsekre aki a BK-hoz, ahol ugye muszáj forgatásra járni, és így nem tud akármikor menni plázákba majd haknizni, szal Szabó az aki jelenleg odaillik a korábbi 3 X győztes mellé, ja és még "pofára" is!)
Bogyó 2 2013.10.13. 11:05:38
Tudom, hogy divat az önszapulás, de azért nézzünk már körbe a világban! Az amerikaiak jelentős részének prűdségéhez képest mi a fasorban se vagyunk, ez a Krasznai Tünde pornós-ügy se érdekel senkit se annyira, mint ahogyan az RTL szeretné.
ynwa 2013.10.13. 11:08:25
harcosDuke 2013.10.13. 11:10:40
Okami 2013.10.13. 11:10:51
barnade 2013.10.13. 11:14:39
Várom már gymás torkának ugrást ;)
Az MDC-t meg nem értem. Mi abban a produkció, hogy egy önállóan középszerű gyerek nyervákol, és mögötte 2 tag gitározást imitál egy jól hallhatóan teljes alapra. És mindenki el van ájulva.
wakondok 2013.10.13. 11:20:09
Bacchusz 2013.10.13. 11:20:22
Azt már megszoktam, s nem is vártam, hogy ha már az RTL nagyon követni akarja a nemzetközi, eredeti tematikát, akkor legalább az élő zenekíséretet is át emelik, mint anno volt a Megasztár első évadaiban, vagy legalább a háttérzenét nem egy Samsong típusú gépen tolni, mert nálam még a jó hangú énekeseknél is majdhogynem a 0 szintre vitte le az élvezeti faktort, olyan hamisan szólt a zene, teljesen tönkretéve a produkciót a számomra.
Szikora meg szimplán elérte nálam, hogy időnként meg kellett az szakítanom az adást, hogy az agyamat kicsit pihentessem. Ennyi ostoba, idióta megnyilvánulást már rég hallottam, s ahogy sixx is írta, nem kicsit látszódott a mentortársak WTF? fejei - pl: a BLili-nél mint Mónika. Meg amikor Szabó Ádámnál - szerintem nála volt, már elfelejtettem - elkezdte az előadó "jókisfiú/jókislány"-ságát összehasonlítani Karinthy Steinmann-jával... könnyeim hullottak a nevetéstől. Hát talán nem ártott volna előbb elolvasni az említett kibírhatatlanul hosszú 2- 2 és 1/4 oldalas művet, mielőtt felemlegetjük.
BotloB 2013.10.13. 11:29:21
A többiek: az MDC valami kis "tinipróbálkozásnak" még úgy ahogy elmegy, de igazán nagy potenciál nincs bennük, a bájdövéj próbált meglovagolni egy aktuális slágert, de a végeredmény valami förtelmes lett, a kövér tűzmadarakat meg be sem engedném a következő adásba. Nem tudom, hogy a gitáros-énekes srácot zavarja a színpad, vagy egyszerűen csak hozta magával valahonnan ezt a borzalmas, önkontroll nélküli színpadi jelenlétet, de mocskosul zavaró volt, az énektudásától meg nem tudom, miért vannak annyira elájulva. Azt látom, hogy ők akarnak lenni valamennyire az underground szín a műsorban, de ez annyira under, hogy jobb nekik, ha ott maradnak.
Danics mű, Krasznai megerőszakolta a számot, Bozsek és Szabó Ádám szerintem minősíthetetlen volt, Tóth Marcell szóra sem érdemes, 'oszt itt el is fogyott a mezőny.
A zsűriben Alföldi és Tóth Gabi meglepően jól működik, Szikora továbbra sem mindig tudja, hogy hol van, Geszti meg mindig is ellenszenves volt, ezen mostanra sem sikerült változtatnia.
ingerküszöböm 2013.10.13. 11:30:46
Nem értem ezt a zenekaros dolgot. Az most miért zenekar, hogy az énekes (MDC) egyedül megszakad, a másik kettő meg playbackről vokálozik neki, hangszeren is csak tátognak. Vagy a két lazagyerek, akik annyira jók ketten, hogy más tag nem is kell a zenekarba, pedig ugyanúgy komplett zenekar játszik alájuk. nyilván kötöttek a lehetőségek, de ha egy zenekar felvállalja, hogy hangszereken is játszik, akkor játsszanak is azon. MDC-nél ez így most csak az énekes tudását mutatta meg. Legalább is próbálta.
Nézzük a legjobbakat: a Maci tényleg jó, de szerintem unalmas lesz, kb. Oláh Gergő effektus. Danics jó, de ha popzenei műsorba megy, akkor álljon be a sorba és legyen populárisabb. Én eskü nagy rokker voltam, talán vagyok is, de ez a House of the Rising Sun már az első hangnál a hátam közepére se hiányzott! Bár a lány tiszta Ginger volt a Casino-ból, és mivel úgyis volt a dal a filmben, így elég jól összeflesseltem magamban. A Bye The Way szerintem nagyjából a legjobb volt, ebből a dalból ennél többet nem lehet kihozni, és nem is volt könnyű munka. Tetszett, bár lehetne legközelebb a hangosításon kicsit csiszonlni, pont a leggyengébb hangot lehetett kihallani a legjobban. A "zöldruhás lány" jó volt, bár én nem lassítottam volna le ezt a dalt. Miley Cyrus dala jól el lett énekelve, de nem több. Jennifer Aniston hangja sajnos jó, bár elviselhetetlen a csaj. Ugyanakkor hamis volt sokszor. A BK-csávó dalát imádom, de annyira nem jött át a dolog. De elismerés a próbálkozásért. A zenészapukás csaj is a jó, de hosszú távon unalmas kategória. Az utolsó háromban azért ott lesz.
A Fat Phoenix áthangszerelése érdekes volt, de nem elég poppos az életben maradáshoz. Ha ilyennel próbálkoznak, akkor ne egy kb. 1990-es rap dalt vegyenek elő. Nagyon szeretném, ha jók lennének, de nem azok. A zenekar/nem zenekar kérdést fent már elemeztem.
A Cool-túrából a vékony srác (ByeAlex unokatesó) nem értem, miért van itt. Ha tényleg volt annyi jó fiú, akkor minek kellett vinni? Nem hálálja meg, nem is akkora szám. Szerintem ma ő megy, vagy az MDC. Egyikért sem kár.
A zsűri elmegy, nem voltak bénázások. A műsorvezetők megírt poénjai már rázósabbak voltak, nem hiszem el, hogy spontán nem jött volna pár jobb ötlet.
Szóval beindult. Magamnak még kb. 2 részt jósolok, aztán inkább nézek valamit a neten szombatonként.
Nils. H 2013.10.13. 11:33:56
Kicsit öngól ez a "biztos nem látta", mert ezekszerint te nem láttad sixx, hogy épp azt mondta neki, hogy jó veled nem szórakozok, mert akkora nagy állat a barátod... Itt is van, szia hello. MEnt a jópofi ezerrel.
Amúgy, jó, egyetértek szinte mindennel, voltak azért vágási bakik... A bythewaynél amúgy volt felejthetőbb (főleg ha a párosokra gondolunk..), de azokra már nem is emlékszünk, ugye. Rájuk se fogunk.
SarahConnor 2013.10.13. 11:39:11
justbabbling (törölt) 2013.10.13. 11:43:21
Tájfájter 2013.10.13. 11:45:24
Félig befutott, vagy előző évadokból visszahívott emberkékkel vannak tele a műsorok, akikre biztosan lehet építeni, nem tartanám kizártnak, hogy már most meg van a szerződés a csapat 80%-val, hogy hány hétig is kell bohóckodnia mielőtt "kiesik".
A maradék 20% aki talán tényleg új és tehetséges.
reccs 2013.10.13. 11:48:54
@justbabbling: Akkor a Vidnyánszkynak kellene nyalnia.
Nájtmér 2013.10.13. 11:49:28
Kommentelő Kisiparos 2013.10.13. 11:49:51
A tegnapi adás elég felejthető volt, Csordás Ákos, Batánovics Lili és Danics Dóra elég meggyőzőek hangilag.
A csapatok egy az egyben kukások, mehetnek a lecsóba. Többiek meg megbújnak a középmezőnybe, kb ennyi a véleményem :D
jog-ász 2013.10.13. 11:50:45
penetráns 2013.10.13. 11:50:53
úgy érted, mindkettő kövér..:D hát igen, van ilyen. szerintem amúgy Tarány Tamás volt az egyetlen valódi ember az xfaktor történetében. sajnálatos, hogy egyesek számára ez maga a halál unalom. ezért nyernek ilyen vastag-féle nyálgépek.
fajanka 2013.10.13. 11:51:35
De hogy a műsörvezetéssel nincs baj???
Ilyent szerintem csakis Lilu és Istenes hozzátartozói állítanak.
Az utcáról behozva valakit is élvezhetőbb lenne.
De az is igaz, hogy nem ők a hibásak, hanem akik megengedik nekik, hogy odaálljanak.
Tke 2013.10.13. 11:55:15
Az új mentorok jót tettek a műsornak, még Szikorát is birom. Egy dolgot tartok hamisnak és károsnak. Azt, amikor a mentorok mesterségesen felfokozott közegben elhitetik a versenyzőkkel, hogy micsoda nagyszerűt alkotnak - ami legfeljebb egymáshoz viszonyítva vagy a pillanatnyi formát illetően igaz.
SarahConnor 2013.10.13. 11:57:47
Kommentelő Kisiparos 2013.10.13. 12:02:29
Lilu kedvenc mondata: ' JÓ jó jó, csak kérdeztem.. Jó jó jó csak mondom :D
Ördög Nóri már most hiányzik, pedig még csak 1 élő adás ment le.
Romanes eunt domus 2013.10.13. 12:03:17
sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.13. 12:03:35
csincsilla72 2013.10.13. 12:12:15
Ami a szavazatokat illeti, kétlem, hogy a családon és a barátokon kívül van olyan ember, aki pénzt áldoz ilyen hülyeségre.
reccs 2013.10.13. 12:12:52
Mondjuk azt az "Asszony, hol a sajt, a k.rva anyád" stílusú pofát elnézve, lehet, hogy jobban is járna. Oké, a végét nem mondta, azt majd pár év múlva.
Erre mondják, hogy ha már most ilyen, mi lesz később.
Vierre_ 2013.10.13. 12:21:21
Hangok: Pornós Tündét nem értem miért középre pakolod, ütnivaló feje van, egy egész nemzeték recsózott rá, de a hangja- bármennyire is ellenszenves a nő- világszínvonalú és valóban nagyon "fekete". Dóra lány jön utána, majd a Lili (a zongorás). Ők hárman tudhatnak magukénak valóban kiugróan jó hangot. Csapatok: mindig bénák, a bájdövéj végtelenül antipatikus, de amit csináltak az nem volt rossz. A harmonikás gyereknek meglepően jó a hangja, csak ne lenne taposni való a feje szegénynek :(, a férfiak közül, kortól függetlenül ő az egyetlen hallgatható.
Én így látom :D
Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2013.10.13. 12:24:06
MmeButterfly 2013.10.13. 12:25:24
Danicsnak jó hangja van, viszont tényleg sok a manier, de én drukkolok neki, mert egyébként aranyos lány.
A két műsorvezető???? borzalmas, különösen az erőltetett humornak szánt szánalmas mondataik. Lilu mindig is egy erőltetett, lábkalimpálós képernyőre nem való nő volt, Istenes meg egy tejbegrízes ovisnak nézett ki mellette.
Viszont piros pontot érdemel az a stylist aki Krasznaira nadrágot adott, így nem kellett az X lábait bámulni.
A Tóth lány kisfiú az hogy került a döntőbe??? Mert se hangja, se karaktere, se semmi, ez valami tévedés lehet.
cinika 2013.10.13. 12:32:38
Bence sosem volt szimpi, de Lilutól még ő is jobb... az meg, hogy after x-re benyomták jajjőmindigilyencukiadélkát, felfoghatatlan
Vierre_ 2013.10.13. 12:39:20
Rossz döntés, rossz választás.
Vittore. 2013.10.13. 12:43:54
Tomek13 2013.10.13. 12:51:08
www.flixxy.com/the-amazing-rabbis-singing-simon-and-garfunkel.htm
szombatreggel 2013.10.13. 12:56:18
A kisfilmek alapján kiderült hogy ebben az országban mindenkinek tökéletes a kapcsolata a rajongásig szeretett szüleivel/gyerekével. Én csak irigykedni tudok.
bla.bla (törölt) 2013.10.13. 13:00:06
Egy okos embertől olvastam egyszer, hogy az izlés lényegében itéletalkotás. A rossz izlés ilyenformán itéletalkotási hiba.
jack o'neill 2013.10.13. 13:06:47
Az a csaj a tökéletesen begyere kategória! Pláne mikor kijött a poszthoz mellékelt képen látható ruhában. 10 perce láttam a retek honlapján a videókat, de azóta is keresem az állam! :D
YessicaHard 2013.10.13. 13:10:44
"Olyan, mint egy falat ruganyos zúza" , egészen egyszerűen besírtam. Óriási figura, miatta nézem.
laslo71 2013.10.13. 13:13:30
psstdesign 2013.10.13. 13:20:07
@bla.bla: Ahogy Te is mondod, ízlések és pofonok. Nekem meg az a fura, hogy szerinted Szabó Ádám és a By the way a gyengén teljesítők közé tartozott, csak én ettől még nem mondom azt, hogy rossz az ízlésed, hanem azt, hogy más, mint az enyém.
Amúgy nem tudom, kit értesz a 3 legjobban teljesítő alatt, akiket kritizáltam, azoknál egy szóval sem mondtam, hogy ők voltak a legrosszabbak. Ákosról már leírtam a véleményem, a két csaj pedig szerintem továbbra is túlértékelt (és ez nem egyenlő azzal, hogy rossz, hanem azt jelenti, hogy nem annyira jók, mint amennyire ájuldoznak tőlük). És persze ők ketten továbbra sem szimpatikusak nekem, de ez már egy teljesen szubjektív vélemény, nincs köze a teljesítményükhöz.
laslo71 2013.10.13. 13:25:09
zsiroskenyer8686 2013.10.13. 13:28:04
Műsorvezetők: Bencét még túlságosan zsengének érzem egy ilyen műsorhoz, a komolytalanság irányába viszi a műsort túlságosan. Lilu meg már túlzottan is "rutinos", kicsit öregnek érzem ehhez, pláne Bence mellett. Nem szeretnék rosszindulatú lenni, de "botoxol" a nő amúgy? A két véglet szerepeltetése szerintem szerencsétlen ilyen esetben. Nem egyensúly lesz belőle, hanem vicc.
A mentorokról:
3-an végül is rendben vannak. Alföldi szerepeltetése szerintem zseniális húzás, a műsort mentheti meg. Geszti hozza a tőle megszokottat, Tóth Gabi stílusát le kell nyelnünk valahogy, engem Szikora semmitmondó hülyeségei, szerepe idegesít. Vagy a 4 mentor közül egynek mindenképpen dögunalmasnak kell lennie? Olyan mint korábban Hernádi Judit vagy Somló Tamás más szériákban.
Versenyzők:
Szerintem az egyik leggyengébb széria eddig.
Csapatokat szóra sem lehet méltatni, unalmasak, erőltetettek, megcsináltak, műanyag.
Ádámnak és Márknak szerintem semmi keresnivalója egy ilyen műsorban. Márk tudásával tök jól lehet csajozni, a barátainak is biztos érdekes, de kb. ennyi. Ádám pedig maradjon a harmonikánál, és így mindenkinek jobb lesz. A csatorna, a műsor érdekei miatt szerepelnek. Pénz, hír, tinilányok, miegymás...
E. Anikóból tényleg egy Adél 2-t akarnak csinálni, minimálisan, de kíváncsi vagyok a folytatásra.
Valaki elgondolkodott már azon, hogy Marcellről miért ilyen kisfilmet adtak le? A srácról a teljes hanyagság, nemtörődömség,érdektelenség jött lett a műsorral kapcsolatban...
Ilyet még akkor is K*RVA kockázatos betenni HA utána robbant egy baromi nagyot a színpadon..de így hogy kifejezetten f*s volt az előadása így teljes döbbenete számomra. Annél profibb emberek dolgoznak a műsorban mint hogy egy ilyen malőrrel bukjanak több száz, ezer szavazatot. Mert gondolom azért megcsappantak a Marci rajongók. Vagy ezzel a húzással vagány, lázadó srácot akarnak belőle csinálni? De akkor nagyon gyenge...milyen nagyképű, beképzelt bunkó fejet vágott az értékelés alatt te jó ég!
Danics Dórának megkérdőjelezhetetlenül jó a hangja, tehetsége, de nekem már annyira jó, hogy kifejezetten unalmas....jó-jó a modorosságot lehet majd rajta nyírbálni, de nekem annyira kész van a csaj, hogy semmi érdekességet nem tartogat. Ő fogja megnyerni, egyértelmű számomra.
Krasznai Tünde múltja különösebben nem érdekel, az Ő dolga. Engem ettől eltekintve irritál az egész nő, a több mint érdekes fej, a hosszú végtagok, aránytalan test, és a hihetetlenül nagy száj. Erről nem tehet, de engem hidegen hagy a termék ha ilyen a csomagolása a show-bizniszben. Ez az én véleményem, miközben magam is távol állok a szépség fogalmától.A hangja nekem nem tetszik, túl érdes, mély, és az sem nőies.
B. Lili hangja viszont annál inkább tetszik, rajta még nagyon sokat lehet csiszolni, és nagyon jó lehet, szép feladat.
Csordás Ákos. Na végre egy őszinte, hiteles, érdekes énekes! Nem műanyag, nem JFK, nem bariközti, nem korábbi Xfaktor-csillagszületik, stb....Nincs pornűs múlt, nincs trendi séró, szétvarrt pasi, nincs ismert anyuci, stb...És mégis az ő következő fellépésére vagyok a legkíváncsibb. Nagyon drukkolok neki.
Egyébként elgondolkodtató, hogy ilyen Marcell féle nyikhajok helyett miért nem lehetett a Botondot (Manó) bejuttatni?
Emelte volna, érdekesebbé tette volna ezt a laposka műsort.
Helyette majd nézhetem legalább a 6-7 körig az agonizálást...
Na ennyi.
sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.13. 13:38:15
barnade 2013.10.13. 13:43:05
Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2013.10.13. 13:44:35
Ami rettentő idegesít, hogy a reklámfolyamot valami énekesek zavartak meg folyton a műsor közben! Igaz, mindegyiküknek Pannon GSM az élvonal a szolgáltatója, de akkor is!
A két "műsorvezető" előre megírt működése vetekszik azzal, amikor a "Jó reggelt, Vietnámban!", Kronauert letiltják és beül a helyére a "Liutenant Steve", aki annyira vicces, mint egy súlyos, közlekedési baleset és javasolják neki, hogy a hullákról az izzadtságot ő le orálisan. Többször rászóltam a tévére, hogy "Helló, itt vagyok én is! Ha zavarom a dumcsit, akkor el is válthatok!"
Geszti minden áron okosabbnak akar látszódni Alföldinél és már-már hajdúpéteres a megszólalásainak a színvonala. Sokkal intelligensebb és bölcsebb embernek gondoltam, de hát ő tudja.
Ha lehallgatnák, ami Szikora fejében megy, az valahogy úgy nézne ki, hogy "Gázsi, csikidam, gázsi, paramparam, gázsi, innék valamit, gázsi, szőlőcukor, gázsi, hoppá mondani kell valamit!" Ez mondjuk nem zavar, ez vicces.
A fene tudja, hogy a hangosítás teszi, vagy élőben egy másik műsort néznek, de többször voltam úgy, hogy akit agyondicsértek zsűriileg, hogy milyen egyéniség és hűdefasza, nálam fájdalmas torokhangú vonyításnak hallatszott, amitől inkább kimentem a szobából. Rettenetesen fájnak azok, akik helyett tehetséges embereket küldtek haza.
Dagda 2013.10.13. 13:45:04
Az együttesek mind érdektelenek, ahogy vannak, hiteltelen a playback feljátszás. Ha együttes, akkor zenéljenek, a kamugitár a kézben Pataki Attila haknijait idézi, a kórusban meg egy van, aki énekel is.
P.Lili nem tudom, hogy jutott idáig, sokkal izgalmasabbak is estek már ki. Eckert Anikó az angoltanár-fejével és érdektelen hangjával nehezen pozicionálható, leütésre váró paraszt a pályán, akárcsak Szabó Ádám vagy a Taigetosz-pozitív junior ecsetfej Marci, aki tök felesleges oda, ugyanazt a karaktert Márk érthetőbben és jobban hozza.
Bozsek Márk viszont klasszis celebkezdemény, az énekhangja mellékes, új Gergely Robit csinálnak belőle és arra a szerepre jó is. Neki nem kell nyerni, ő már celeb, de addig nyilván benntartják, amíg van kit kidobálni helyette, addig is növekszik a celebindex-árfolyama.
A tegnapi adás alapján arra számítok, hogy elsőre a zenekarok, PLili, Ecsetfej és Eckert mennek.
Ha egy bandát esetleg benntartanak az ötödikig, hogy ne maradjon Szikora munka nélkül, akkor Krasznai vagy Szabó Ádám van veszélyben, vagy ha nagyon elrontja, akkor Danics. Szabó mindenképpen kiesik valahol a nyolcadik-hatodik hely körül.
A harmadik helyezett személye kérdéses, Danics hangja megvan, de folyamatosan szidják, ha nem ront, ő lesz ott. Krasznai és Bozsek pedig a bulvármédia-érték alapján lehet esélyes.
A döntő Batánovics-Csordás között kell eldőljön, ha a hang a lényeg és azért Csordás, mert nő még nem nyert az RTL-en. Ennek okait tudjuk, ugye, bár ha a szempont az lenne, mint eddig, akkor nyilván Marcika vagy Márk lenne a befutó, de azt gondolom, idén végre más lesz. Viszont mindkettejüknél igaz, hogy hiába ők a legtehetségesebbek, a színpadi rutin hiánya előbb-utóbb megjelenhet és ronthatnak. Reméljök, nem fognak. Alföldi rengeteget tett a műsor színvonaláért és ezt Szikora sem tudja lerontani, akármennyire próbálja.
Mné T Ildi 2013.10.13. 13:53:29
Nagy tehetség(ek): Krasznai T, a "két Lili" Csordás Ákos,esetleg még E. Anikó is. T.Gabinak inkább a Manót, mintsem a Marcellt kellett volna színpadra hozni, de ez már részletkérdés, ugyanis egyik sem dobogós jelölt számomra.
Egyenlőre ennyi.
AnnaKarenina 2013.10.13. 14:18:59
Lucretia/My Reflection 2013.10.13. 14:30:40
A műsor gyenge pontja idén a műsorvezetői páros, ők külön-külön is elviselhetetlenek szoktak lenni, de együtt, ebben a műsorban ez hatványozottan kijön. Ezért nagy kár, de talán szétszedik őket idővel és Istenes vezetné a szombati adást, Lilu meg a vasárnapit.
Dagda 2013.10.13. 14:32:43
balga_alga 2013.10.13. 14:38:32
A mai világba a külső az első, hogy kiből lehet a legtöbb pénzt csinálni, ki megy le akár kutyába, vagy épp megy el "média qrvának". Ennyi, nem több...
Na jó, még jó pont lehet ha vkinek a szociális hátterével tud azonosulni a többség és megszánja, ld. Oláh.
Az előző szériákba is voltak jó hangok akik nem nyertek, és hol vannak ők ma már?! Ezeknek a "sztároknak" max. 1-1,5 év a kifutási idejük, az "elsők" is csak azért vannak porondon még, mert ők az "alapítók" ebbe a műfajba. De mint tudjuk, minden csoda csak....
Ja, Tóth "Byealex uncsitesója vagyok" Marcell meg csakis a jelzője miatt kaphatott egy egyadásnyi szereplést!
kentauri 2013.10.13. 14:49:14
kis.herceg 2013.10.13. 14:58:33
a műsorvezetők nagyon gyengék voltak, Lilu öreg és halovány, mellesleg ebben a zsák ruhában kétszer akkora volt mint Istenes, borzalmasan néztek ki. Meg egyébként is, legyen már a férfi idősebb baszod. Zsűri korrekt, dalválasztások szarok voltak, semmi különös, max 1-2 embernek lesz énekes karrierje.
enik 2013.10.13. 14:59:04
A mostani csapatban az tetszik, hogy fiatalok, a többségük szimpatikus, leszámítva a flegmás Marcit, meg a főnixes együttest.
Csordás nekem is tetszett.
kis.herceg 2013.10.13. 15:02:04
PSzilva36 2013.10.13. 15:07:29
Alföldi egyszerűen zseniális, már csak miatta érdemes nézni, a műsorvezetőknél meg egyszerűen le kell némítani a készüléket, mert az ő szövegük még Szikoránál is vállalhatatlanabb sajnos. De ezt Lilu eddigi tevékenységéből nagyjából biztosra lehetett venni.
Van egy-két szuper hang, de ha megnézzük, mi lett az eddigi nyertesekkel, inkább csak sajnálom őket, hogy a nagy karrier helyett a bivalybasznádi és hasonló diszkókban hakniznak majd orrvérzésig.
kis.herceg 2013.10.13. 15:47:38
Danics száma után valahogy így hangzott az értékelés:
először Gabi agyondícséri Danicsot
Alföldi: nekem bajom van
Gabi: mi bajod van?
Alföldi: túl maníros volt stb.
Geszti: miről beszélsz Robi?
Gabi: de, de, igen, igaza van Robinak, igaza van.
Vicc!
Ditti82 2013.10.13. 16:15:08
ozibozi 2013.10.13. 16:42:36
Axel Torpedo 2013.10.13. 16:44:33
Vierre_ 2013.10.13. 16:47:06
aranyláz 2013.10.13. 16:50:18
Alföldinek meg hajszálpontos meglátásai vannak, bár most párszor tényleg ömlengős volt.
Timi1983 2013.10.13. 16:59:40
NYJetsTD 2013.10.13. 16:59:46
A hangtechnika nulla, házimozin nem szabad hallgatni, remélem a mentorok junosztyon nézik vissza a produkciókat, hogy továbbra is elájuljanak.
Szikora már nem zenéli, csak szívja a csikidámot, Gabika még nem tudta belőni, mennyire legyen fura Keresztes vagy cuki Malek, de legalább nem hisztizik tébolyultan, Geszti szürkül, Alföldi egyelőre okés.
Lilu anyu, Istenes egy f@szkalap, egy jó párbeszéd nem jött össze két óra alatt. Ki volt az a zseni, aki összetette őket?
Jövő hét ennél csak jobb lehet.
kis.herceg 2013.10.13. 17:01:07
BotloB 2013.10.13. 17:29:00
Őszintén kérdezem, Krasznai előadásában mi volt varázslatos? Az eredeti szám dinamikájából semmi nem maradt meg, és láthatóan küzdött vele, hogy tartsa magát a tempóhoz, valahogy elveszett a sok "okoskodásban" - merthát ugye ez is egy amolyan intelligens előadásnak lett szánva. A hangképzése is borzalmas szerintem, a hangok felét - nem tudok rá jobb szót sajnos - egyszerűen "kibőgte", nem is voltak ezért tiszták, rengeteget csúszkált szerintem. A megjelenésével direkt nem foglalkozok, nem is néztem a képernyőt, amikor énekelt, de nem találtam élvezhetőnek.
Csordással egyetértek, a ByTheWay viszont ismét érthetetlen számomra. Egy karaoke-bárban biztos jó bulit csinálnának a haveroknak, ilyen formában egy "jópofa" valami volt, de a hangok fele náluk sem volt a helyén. Eladhatóak, de azért hallgatni annyira - szerintem - nem volt élvezetes.
Messidor 2013.10.13. 17:30:47
2013.10.13. 17:55:04
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.10.13. 18:03:55
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.10.13. 18:09:02
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.10.13. 18:17:21
@NYJetsTD: A hangtechnika tényleg katasztrofális.
@BotloB: Krasznai Tünde az egész dalt újraalkotta, egy nagyszerű off-beates bluest csinált belőle, bátor lépés, működött. A csúszkálás a bluesban bevett blue note hatása, ez nem hiba, sőt stílselem. A megjelenése is teljesen OK volt, nekem az is bejött.
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.10.13. 18:23:21
womanestomen 2013.10.13. 18:26:01
Teshow 2013.10.13. 18:30:46
Ehhez képest azt kell mondjam, hogy ez az eresztés - szerintem - az egyik legjobb az utóbbi időben, ideértve a TV2 küzdelmeit is.
A zsüri csere nekem nagyon bejön, Gabi hiperaktivitása jobb mint Ildi néni enervált világfájdalma, sértődései és zokogása.
Szikora pont olyan, mint vártam, egy kedves mosolygós kis csikidám manó, neki ez áll jól. Alföldi profi színházi ember, és tudja, hogyan kell hatnia egy produkciónak, azt is várja el. Nem véletlen, hogy nagyon él. Nekik néha még azt is el tudom hinni, hogy ez egy spontán produkció! Péterünk már kissé fáradtabb, de még ő is elfér, bár hibázik - erről mindjárt.
Igen, tudomásul kell venni, hogy erős a bulvárfaktor, és hogy befigyel az élő adásokban is a technikai segítség.
Ami szörnyű: Lilu GÁÁÁÁZ, bárhol, bármikor. Bencuska meg inkább az újraélesztett TV-Ovit vezesse (mint ovis, persze). Jó, tudjuk, Istenes apuka (jelenleg királyi média, ami azért jelent valamit...) sokat tesz érte - de ki nem tesz sokat a gyerekéért?
A másik a műsor hossza: miért is? Folyton elkapcsoltam, jövő héten pedig egyértelműen az RTL Most-on nézem vasárnap délelőtt. És hogy ketté szedték? Az telhetetlenség, semmi más!
A produkciókról kár lenne sokat, mert ízlés dolga, de pár megjegyzés muszáj: Krasznai és Danics dalai egyértelműen Geszti lelkén száradtak. Mentoruk úgy gondolta, hogy betonkeményen kezd, amitől mindkét szám görcsös lett (régi mondás, aki nagyot akar f.ngani, gyakran bexarik). Ezek a lányok JÓK, ez ne legyen kérdés. Akárhol végeznek a versenyben, ők énekesek lesznek!
A Bytheway meg azért volt kellemes csalódás, mert bevállalták, hogy az olcsó fiúbanda karlengetés helyett csinálnak valamit (gratula Szikora) humorral, hangulattal. Nekem a Madness jutott eszembe valamiért!
A többieket majd még meglátjuk!
BotloB 2013.10.13. 18:33:51
Önmagával az átdolgozással, a zenei megoldásokkal nem is volt bajom, de sokadszorra újrahallgatva is azt érzem, hogy rengeteg hang nem ott szólalt meg, ahova az szánva volt. Elég széles palettán mozognak a zenei ismereteim, de nekem ezek sehogy nem tűntek zenei stíluselemeknek. Tény, voltak benne azok is, bár szerintem indokolatlanul, nem tettek hozzá semmit a zenei élményhez számomra, ott egyszerűen - mint ahogy korábban is írtam - túlokoskodták.
A másik zavaró tényező vele kapcsolatban az, hogy egyszerűen hallatszik az artikulációján, ahogy képezi, a helyére próbálja erőszakolni a hangokat. Jön a torkából egyfajta "fekete" hang, de zavaróan természetellenes a fülemnek.
A megjelenésével továbbra sem szeretnék foglalkozni, az én szememnek egyszerűen nem kellemes, de az a fülemre nem hat.
namnam 2013.10.13. 18:38:43
Szívemből szóltál, ez a nő továbbra is egy nagy nulla, hiába kezdik alternatívosítani, láthatóan semmi köze hozzá. Idegesítő.
Számomra az volt a megdöbbentő, hogy a Lilu-Istenesbence párosból Lilu idegesített jobban. Semmi keresnivalója nincs ott.
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.10.13. 18:40:17
BotloB 2013.10.13. 18:44:22
A srác, aki az első sorokat énekelte, gyakorlatilag egy hangot nem talált el. Én elhiszem, hogy nehéz neki olyan fejhangon énekelni - bár később egykét sorig már sokkal jobban ment -, de attól még piszok mód hamis volt az elején. Nem akarok végigmenni másodpercre kilistázva az egész produkciót, de legalább 15 helyen fájt a fülem a hallottaktól.
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.10.13. 18:46:21
@namnam: Eckert Anikó a mezőny leggyengébbje, Csobot Adél 2.0. Lilu szórakoztat, vicces.
PSzilva36 2013.10.13. 18:51:02
BotloB 2013.10.13. 18:52:15
Hogyne ismerném, valamiért neki sem tudom végighallgatni egyetlen alkotását sem. Ez nyilván inkább szubjektív dolog, pedig sokra becsülöm azokat, akik képesek játszani a hangjukkal, de egyszerűen természetellenesen hat a fülemnek. Nem azért, mert fehér bőrű, de "fekete torkú" énekesek, hanem azért, mert azt érzem, hogy minden egyes hangot úgy erőszakolnak ki magukból. Persze el lehet ismerni, ha aztán ezek a hangok a helyükön vannak, de attól még nekem természetellenesnek hat.
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.10.13. 18:52:31
womanestomen 2013.10.13. 18:52:40
BotloB 2013.10.13. 19:08:07
Magamra veszem, ha már egyszer előbb is írtam Neked "címezve". Soha nem szeretek ilyen témáknál ezzel előhozakodni, de van mögöttem egy közel 15 éves zenei tapasztalat. Igaz, nem magas zeneiskolai, elméleti képzés, meg amúgy is inkább amolyan gyakorlatias, "intuitív", hangszeres ember vagyok - saját meglátásom szerint pocsék énekhangom van, a rokonok/ismerősök szavára meg ilyenekben nem adok -, azért meg merem kockáztatni, hogy ha valami bántóan hamisnak hallok, az jó eséllyel az is.
aranyláz 2013.10.13. 19:16:15
womanestomen 2013.10.13. 19:22:41
Mortanius 2013.10.13. 19:28:35
Most valahogy a szokottnál is gyengébb a felhozatal... Legalábbis egyelőre.
Blues All Right 2013.10.13. 19:35:40
BotloB 2013.10.13. 19:38:34
Tényleg nem szeretnék ilyen "szakmai" dolgokról vitatkozni, rendszeresen hallgatok olyan zenét, amiben stílusjegy a disszonancia tudatos alkalmazása vagy épp a poliritmika, meg hasonló, első hallásra talán szokatlannak tűnő megoldások. Az ilyen ByTheWay által képviselt populáris stílusjegyekben a lexikális tudásom tényleg csapnivaló, de ami a fülemet bántja, azon szerintem az ellenkezője sem segítene.
BotloB 2013.10.13. 19:41:08
womanestomen 2013.10.13. 19:41:24
Semillyenzsóti keresztény análmániás pacsirtavadás 2013.10.13. 19:44:54
Vierre_ 2013.10.13. 19:47:05
Vierre_ 2013.10.13. 19:57:28
( de, Szikoránál azért izgalmas a sok hablaty mögött néha az egész jó meglátásokat megtalálni, de emellett én jókat is röhögök rajta)
A Madness hasonlatot pedig értem és megértem.
BotloB 2013.10.13. 20:01:35
Nem muszáj mondjuk szerintem ezt így lezárni, mondhatnál pl. egy stílusjegyet, ami miatt ez így jó volt, tekintve, hogy nem vagyok zenei analfabéta, nagy valószínűséggel meg is érteném.
cso zsi 2013.10.13. 20:08:11
Istenes Bence a rádióban is szar, de itt még látszik is.
Visszamehetnének a Vivára, ott csak a kisiskolásokat riogatták.
cso zsi 2013.10.13. 20:09:38
Ebből csak az első stimmel. A többi gumi, akkor meg inkább olyan, ami nem beszél.
zooltek 2013.10.13. 20:23:00
RAMBO · http://szolo.blog.hu 2013.10.13. 20:27:23
Ez az X-faktor egyébként jobb, mint a tavalyi volt.
Chuck Νorris 2013.10.13. 20:48:21
Chuck Νorris 2013.10.13. 21:31:29
Lilu baromira idegesitő, ráadásul látványra sem kellemes, ellentétben Ördög Nórival vagy Görög Zitával. Istenes müsorvezetői teljesitménye és poénjai az AlterXbe tökéletesek, de a szinpadon elveszik, nem igazán találja magát. Till Attillához képet meg egyenesen duplanulla. (bár övele szemben egy sima nulla is egy jó teljesitmény müsorvezetői szerepben :)
Mentorok.
Geszti tipikus Retekklub katona, érezhetöen csak a zsozsóért teszi a fejét. Szikorát birom nem csinál nagy manirokat szépen elvan magában.
Gabika jobb mint keresztes de a MEGCSINÁLTAD szövegénél szivesen hátbavertem volna egy péklapáttal. félek ha belelendül még idegesitöbb lesz. ennek ellenére sztem Keresztest még max hatásfokon is veri.
Alföldibe nem látok semmi különöset, vele az a baj hogy a lánycsapat idén nagyon gyenge és jellegtelen szrra ö sem tud várat épiteni.
a tegnapi müsort nagy álltalánosságban végig untam, egyedül Krasznai dalkezdésénél éreztem vmi libabörös katarzisfélét de aztán a dal közepére az is kihunyt bennem. a 10 perc müsor 10 perc reklám erre még jobban rásegitett, lehet jövö héten a TV2-s vackot részesitem elönyben azon legalább röhögni lehet.
versenyzök
lánycsapat nagyon gyenge és jellegtelen, a fiuknál az erős Csordásbol egy gagyi mümájert kreáltak, a harmonikás is uncsi, Tóth Marcit meg láthatóan nem érdekli az egész felhajtás. :)
Csapatokbol sztem az MDC nem rossz csak pont az akusztikus egyediségüket elvették ezáltal a produkciójuk erösen középszerü volt, BTW sem rossz de nem az én stilusom amit csinálnak. Fat Phoenix - no comment be sem kellett volna jutniuk.
25+ Krasznai hangját birom, de mint vki irta régebben nehéz elfelejteni hogy a fél ország 5 centi mélyen belelátott a segglukába :)
Darics lélekben már a fellegekben van, számomra baromira irritáló, Bozsek meg menjen inkább vissza a Rózsába sört csapolni.
Teshow 2013.10.13. 21:34:01
namnam 2013.10.13. 21:36:46
nyuszi01 2013.10.13. 21:46:10
Szerintem az idei felhozatal magasan veri a tavalyit, itt többször találják el a hangokat, mint anno JFK és Stone együtt.
Geszti csapata szimpla marketing: egy magas bulvárfaktorral rendelkező expornós (akinek a hangja tényleg sokszor "bölényhang", de a tegnapi Crazy szerintem nagyon jó volt, nekem bejött ez a feldolgozás, és olyan blues-os volt - messze tegnap volt a legjobb, külön öröm, hogy még a szöveget is tudta, és nem csak elhalandzsázta az egészet); egy évek óta ismert celeb (BK Szabi), aki nem kva szar, de annyira nem is kiemelkedő, viszont legalább hallgatható, és SMS-mágnes. És végül a tavaly elbukott Danics Dóra, aki ha megszabadul az összes idegesítő manírjától és ellenszenves egyéniségétől, akár még meg is nyerheti az idei X-et. A tegnapi dala sztem baromi jó volt, sok ilyet még tőle.
TGabi csapatából akit csípőből kivágnék, az a Szabó Ádám, mert harmonikázni még mindig jobban tud, mint énekelni, és nem a hangjával van a baj. Totál merev a srác, semmit nem mozdít meg bennem, idegesítően jófiú, és tegnap még hamis is volt. Marcellt nem értem, miért kellett átmarcizni, és azt se értem, miért egy ekkora f*s számot kellett neki adni, mikor az ő hangjával sokkal jobb dalokat is elbírna. Csordás Ákos meg zseniális, a döntőbe várom.
Alföldi telitalálat a zsűribe, bár a magázódása furcsa, de az értékelései nagyon ülnek. Az ő csapatában egyértelműen BLili a legjobb, PLili se rossz, de kicsit jelentéktelen szegény, nekem a mentorházig fel se tűnt, hogy ott van. Eckert "Jennifer Aniston vagyok" Anikó meg egy totál kérdőjel számomra, nulla hang, idegesítő hisztis p..a, aki állandóan csak bőg, és valaki igazán megmondhatná nekem, hogy mit látnak ebben a csajban, milyen egyéniséget, mert én az elejétől fogva nem látom, csak azt, hogy egyre idegesítőbb. És inkább Lady Gagára emlékeztet, smink nélkül, x meg max a lábában van.
Csikidám Robi az X-Faktor Somlója, csak egy árnyalattal viccesebb megszólalásokkal, amiknek ugyanúgy nem sok értelme van. A csapatai közül egyértelműen a By The Way a legjobb, nem tudom, miért húzták le őket a cikkben és egy-két kommentben is, mikor a tegnap este egyik legjobbjai voltak. Az MDC tipikus tinizenekar, a Fat Phoenix meg a női sms szavazatokat szállítja majd 100%-os biztonsággal. Bár úgy tűnik, az MDC nem hozta a tiniszavazatokat, ki is hullottak, de a kövér főnix eyecandy énekese még ott lesz jövő héten is.
Lilu félelmetes, hogy mennyire nem képernyőre való még ennyi év műsorvezetés után is, Istenes Bence meg tényleg inkább vonuljon a háttérbe, nem való neki a nagyszínpad meg az élő műsor. Ez a két ember együtt meg borzalmas, erőltetett poénok, semmi vicces, semmi kémia köztük, siralmas.
A műsor maga jó, ígéretes felhozatal és zsűri, meglátjuk, mit hoznak ki belőle.
Teshow 2013.10.13. 21:46:41
Mostantól tuti, hogy RTL Most formátumban fogom nézni, mert
- Lilu számomra nem elviselhető, egyszerűen le kellett vennem a hangját,
- ez a vasárnapi változat még irritálóan üresebb, mint a szombati.
Átpörgetem a párbajokat, megnézem a végeredményt max 10 perc alatt, oxt jónapot!
De volt kellemes tapasztalat is: ma a párbaj alatt rá kellett jönnöm, hogy Eckert Anikó NEM Csobot Adél 2.0!
Adél igazából csak a cukiság kategóriában indult (abban mondjuk be is futott) de ebben az Anikó lányban sokkal több van, és még énekelni is tud, ami Adélről - lássuk be - sosem volt elmondható!
Brekicc 2013.10.14. 01:28:13
Sztem a Paris Hiltonos szemhéjleszakadós csaj sem volt jó egyáltalán, a refrénen kívül szinte minden hangja hamis volt. Mondjuk még a refrént is kicsit furán énekelte.
Ennél a párbajos hülyeségnél csak az utána következő Zupermen és köcsögbuzi volt a gázabb.
Annak a műsornak csak 1 erőssége volt, hogy meghívták Boros Lajost és ő mondott 1-2 poént, hogy ellensúlyozza Balázsék unalmas hülyeségeit és ízléstelen poénjait. Szerintem ezen a szinten már nem vicces az, ha azon szórakoznak, hogy egy jelenetben egy terhes nőnek adnak el cigarettát, meg gyerekeknek.
tudom_hogyan_szól_két_tenyér_ha_csattan 2013.10.14. 03:01:19
Waterloo Sunset 2013.10.14. 04:49:46
Ami nem mellékes, hogy kicsit is értelmes ember számára ez valóban Alföldi-show, nem egészen méltó befejezéséül az idei Alföldi-évnek, nyilván értitek, mikre gondolok. Megszólalásaiért, gesztusaiért érdemes nézni a műsort és ha előéletét méltatom, szándékosan A társulat című pár évvel ezelőtti, egy korábbi István a királyra mondhatni castingoló műsort emelem ki, mely struktúrájában más, színvonalában természetesen magasabb volt az X-faktornál. Ott ő volt a felelős bíráló színészeti kérdésekben, és még a néző is rengeteget tanulhatott a működéséből. Száz százalékig színházi ember, erre született, nyilván rengeteget tanult és véletlenül még igen tehetséges is.
És még valami, az elmúlt évtized valamennyi zenés tehetségkutatóját végigtekintve. Bele lehet nyugodni, hogy a populáris zene anyanyelve sok évtizede az angol. De nem lehet belenyugodni, hogy tíz év alatt alig-alig tették szóvá egyetlen versenyző kapcsán sem az angol szövegértés hiányát. Elhangzott sokszor, hogy rossz a kiejtés. Valóban. Elhangzott, főleg fiatalabb versenyzőknél, hogy még nem élheti, élhette meg azokat az érzéseket, melyek adott dalban bennefoglaltatnak. Valóban. (Voltak versenyzők, akik nyíltan elmondták, hogy bizony fonetikus átírásból magolták be a szöveget.) Az azonban nem hangzott el, hogy nem csak érzelmekről kell hablatyolni (egy tetszetős melódia, vagy hangulatos szám úgyis hat az érzelmekre), hanem igenis érteni kell a szöveget. A versenyzők többsége érezhetően nem érti. Két gyors példa: a Helpet előadó most kiesett társaság lehet, hogy szavak szintjén érti a szövegét, de nem veszi észre, hogy Lennon nagyon lendületes, sodró slágeréhez a lehető legnagyobb keserűségről szóló szöveget írta (ha kissé manírosan is, de már csak az kéne, hogy Lennont kritizáljam), valójában sírnivaló dal, ez a kis zenekar meg összebohóckodta az egészet. (Még így is köszönöm, hogy Beatlesszel nyitottak.) A másik példa a sokszínű Danics, aki viszont értette, hogy a nem kevésbé evergreen House of the Rising Sun szövege miről szól, sőt egészen izgalmas színházzá tette, mintha két személy beszélgetését (a kuncsaftét és a prostituáltét) adta volna elő, különböző hangszínekben (mely utóbbiban való tehetségét már régen bizonyította). És kimondani is alig merem, de az a sanda gyanúm, hogy tíz éve a zsűritagok sem veszik a fáradságot a szöveg megértéséhez (tisztelet a kivételnek, a háttérmunkáról szinte semmi információt nem ad a műsor). Oláh Ibolyán kívül (aki az egész évtizednyi dalverseny-özön egyetlen valódi értéke volt, amíg el nem hallgatott, talán Rúzsa Magdit említhetném még, aki szerencsére nem hallgatott el, mert aki beéri ennyivel, az legalább színvonalat kap tőle), tehát Oláhon kívül, aki egy árva szót sem értett angolul, alig volt olyan, akinek nem jelentett gondot a nyelvtudás hiánya, pontosabban nem volt olyan ellentmondást nem tűrően karizmatikus szereplő, akibe elég dirty, X-faktor (én egyszerűen tehetségnek nevezem) szorult volna ellensúlyként. Nem állítom, hogy senki sem foglalkozott a szöveggel, de aki igen, abból meg jórészt hiányzott a művészi intelligencia, hogy összehangolja a szöveget, a zenét és az előadásmódot. (Itt túl messzire vezetne pl. az operával való összehasonlítás, hagyjuk.) Egyvalami világosan következik a dologból, s aránylag könnyen megoldható: énekeljenek magyarul. Amikor az egyik lány (bevallom, nem emlékszem, hogy bejutott-e, ha bejutott, akkor Alföldi döntése helyes, a műsor tendenciája nem) odaállt a mentorházba és elénekelte a szokásosan csavaros Kispál-dalok egyik nehezebbikjét, minden világos lett és egyértelmű, az előadó számára. Alföldi számára (legnagyobb meglepetésemre) nem annyira, motyogott is valamit a szöveg érthetetlenségéről. Jó, hát nem Kispált kell énekelni, bár amikor bármilyen versenyen előkerül a több nemzedéknek alapmű Ha az életben (Kispál), vagy a hamar folklorizálódott Most múlik pontosan (Quimby), csak nagy az öröm a nézőtéren, a versenyző pedig helyzeti előnyből indul. A műsor írói (hiszen ezeket a műsorokat írják és eljátsszák, de hát ezt többen leírtátok) természetesen énekeltetnek magyar dalokat is, kilencven százalékban Cserháti Zsuzsát, Demjén Ferencet és Máté Pétert. Akikkel a világon semmi gond nincs, de az idők változnak. Csak nem a mi énekversenyeink esetében.
sweeney todd 2013.10.14. 11:02:19
khömmm... zenéhez "csak" annyi köze van, hogy sikeresen rendez külföldön operákat.
subidubinemértem (törölt) 2013.10.14. 11:35:46
15 éve nyomja az ipart, és még mindig olyan, mintha zavarban lenne. be kéne már látni, hogy ez neki nem megy.
zooltek 2013.10.14. 12:55:30
www.youtube.com/watch?v=gEcrB8S7ztA
sweeney todd 2013.10.14. 13:11:40
sosem értettem, hogy miért akarják ennyire a faktort, megát, hisz alig maroknyi ember futott csak be eddig vele. volt "szerencsém" belehallgatni Takács Nikolasz koncertjébe, az Írók Szövetségében, egy zenész barátom után lépett föl. hát... kb egy tucat kanos 40-es MILF nyáladzott rá, ő pedig giccses dalokkal küszködött. most ezért kell ennyire teperni?
nem értem miért kapta Tünde pont aCrazyt, amit, pont a Takács Nikolasz nyomatott néhány éve, pont az X színpadán. nincs elég szám? ugyan azok a zenék mennek körbe-körbe.
sweeney todd 2013.10.14. 13:18:30
sweeney todd 2013.10.14. 13:31:50
Alföldi R. milyen elképesztően cuki volt a lányokkal a döntőben!
Ancilla 2013.10.14. 13:50:12
Én is.
sweeney todd 2013.10.14. 13:56:50
aranyláz 2013.10.14. 15:12:56
mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2013.10.14. 15:30:24
tudom_hogyan_szól_két_tenyér_ha_csattan 2013.10.14. 16:41:19
aranyláz 2013.10.14. 20:01:55
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BeQDSkWWSpY
érdemes figyelni a szöveget is, nagyon jó
"bár gyönyörűen játszott, senki sem állt meg, hogy meghallgassa, mert sosem látták a tv-ben"
jonimitchell.com/music/song.cfm?id=115
Mirjam61 2013.10.14. 21:38:21
áasdklfjáasn 2013.10.16. 03:00:13
Hát szakértőkém, a zenében nem ismernek olyat, hogy hét kilenced hang. Olyanok vannak, hogy szekund, terc, kvart, qvint, szext, szeptim meg hasonlók.
Szóval ha nem akarod magad kiröhögtetni, akkor ne állj elő baromságokkal.
@Bogyó 2:
Geszti életében nem fogalmazott meg egyetlen kerek egész mondatot sem. A gyors felfogást is biztos viccnek szántad. A saját szar szójátékaiban élő unalmas senki.
@Kommentelő Kisiparos:
Biztos mert van, aki a hangra figyel, nem előítéletes barom, mint egyesek.
@Peter_Cs:
Na ne bassz ezzel a blue note kontra csúszkálás mint stíluselem kamuval. A csúszkálás a bluesban is hiba, bár itt a csajnál nem volt semmilyen csúszkálás. A blue note meg a pentaton egy felemelt hanggal való bővítése (fejből nem tudom, talán a IV. fok felemelt hangja), ami az afrikai zenékből került át a bluesba (mivel a pentaton a legkellemesebb hangsor a fülnek, nem véletlen, hogy nagyjából minden primitív (ez itt most nem becsmérlő jelző) népi zene pentatonalapú a világ bármely részén.
áasdklfjáasn 2013.10.16. 03:12:08
A csaj elég régóta énekel neves blues- és jazz-zenészekkel, hidd el, ha nem lenne jó, meg nem azt énekelné, amit kell, nem hívnák. Szóval hidd el, hogy minden hang ott volt, ahova az szánva volt.
Persze hogy ismerd, ahhoz járni kéne a budapesti kisebb szórakozóhelyeket.
Az orgánuma meg ilyen. Akkor is, ha beszél.
@womanestomen:
A hozzászólásaid alapján az a szörnyű gyanúm támadt, hogy neked egyik sincs, sőt, valószínűleg azt sem tudod, hogy mi az az összhangzattan. Pedig tényleg nem ártana.
Azt meghallani pedig, hogy valami hamis, nem kell stílusismeret. Elég hozzá a zenei hallás.
Szóval lefele a magas lóról, de izibe!
@Semillyenzsóti keresztény análmániás pacsirtavadás:
A te mércéddel mérve nagyon, vagy az övével?
Mert lehet, hogy a kettő közt ég és föld a különbség.
áasdklfjáasn 2013.10.16. 03:58:15
Nyugi, nem fog tudni, csak hablaty volt, amiket összehordott. Hallott ilyen szavakat valahol, de fogalma sincs, mit jelentenek.
@nyuszi01:
Lilu tényleg félelmetes.
Félelmetesen rossz.
@tudom_hogyan_szól_két_tenyér_ha_csattan:
Jól van, jobbikos hülye vagy, elkönyveltük, öblíthetsz.
Mellesleg Alföldi rendezett már operát New Yorkban a Dicapo operaházban is. A meglehetősen névtelen, alig 2 milliós nyomtatott példányszámú Wall Street Journal is biztos valami zsidó-buzi közös intrika miatt dicsérte az egekbe.
Persze mit értenek ott ehhez, nem?
www.operaportal.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=38777:a-new-york-times-alfoeldi-rendezeserl&catid=34:operaverseny-es-fesztival-a-mezzo-televizoval&layout=operaelet&Itemid=33
@Waterloo Sunset:
"szokásosan csavaros Kispál-dalok egyik nehezebbikjét" - ez ugye vicc akart lenni?
Egyébként a felsoroltakon kívül mindenképp megemlíteném Tóth Verát is, mint a versenyözön egyik nagy értékét. Elképesztő hang, és még jó arc is. Hogy nem egy nádszál alkat, az más kérdés.
Danics meg nem a kurvás szövegváltozatot énekelte, mint mondjuk Nina Simone, hanem a fiúsat, amit mondjuk az Animalstől ismerhetünk (maga a dal is az Animals-változatnak az utánérzése volt kíséretben is, sajnos, kihagyva a Hammond-szólót a dalból, meg az utolsó, a mondandó szempontjából fontos versszakot - hogy egyik lábam a peronon, másik a vonaton, megyek vissza New Orleansba, mert ez a sorsom / to wear that ball and chain) - is az első megismétlése előtt; egyébként szerintem nem volt jó választás, és nem is énekelte túl jól Danics, én mondjuk Tina Turnert, Kate Busht, Suzy Quattrót, Pat Benatart vagy akár (hogy más keményebb rockos csajokat/csajzenekarokat ne említsek) Joan Jettet - akinek volt ám több száma is az I Love Rock and Rollon kívül, sőt, annál sokkal jobbak is, mondjuk az I Hate Myself for Loving You stb. - és hasonlókat választanék neki, ott sokkal jobban ki tudja hozni azt, ami a torkában van).
(Gesztitől meg ezek után kérem az ötletekért a jogdíjat. :-)
@aranyláz:
Hát mondjuk a Doors számait 10-ből 8 ember el tudja énekelni, mert Morrisonnak se volt valami nagy hangja, szóval azok nem pont egy tehetségkutatóba valók, de tényleg van pár dal, amit lehetne. Mondjuk a Rómeó és Júlia c. musicalből a Veronát valamelyik fiúnak, és hasonlókat lehetne más musicalekből és rockoperákból is, akár a Sztárcsinálókból mondjuk a Róma égése, stb., stb. Ráadásul ezekhez tényleg kell hang is, itt azért elválna a tüdő a májtól, hogy kinek van hangja, meg kinek nincs.
Kár, hogy a ReTeK zenei szerkesztőinek ismerete erre a néhány tíz számra terjed ki.
áasdklfjáasn 2013.10.16. 04:06:47
Szóval itt arra akartam kitérni, hogy ha neked ez jött le:
" aki viszont értette, hogy a nem kevésbé evergreen House of the Rising Sun szövege miről szól, sőt egészen izgalmas színházzá tette, mintha két személy beszélgetését (a kuncsaftét és a prostituáltét) adta volna elő"
akkor te SEM értetted a dal szövegét, itt ugyanis egy fiú adja elő a nyomorúságos sorsát, meg hogy ahogy az apja, ő is egy kocsmában issza meg kártyázza el a pénzét.
Annyiban igazad van, hogy tényleg van bordélyos változat is, de kurva és kuncsaft közti párbeszéd abban sincs, csak ott egy nő meséli el, hogy ő az adott bordélyban van, a pasija meg egy részeges szerencsejátékos, és hogy üzen majd a kishugának, hogy kerülje el ezt a házat, hogy ne járjon úgy, mint ő.
De mint említettem, itt nem ez hangzott el.
aranyláz 2013.10.16. 10:08:22
amúgy a kijelentésed értelmetlen, a két dolog között semmi összefüggés nincs
azt meg nem hiszem, hogy ne lehetne olyan Doors dalt találni, ami megfelel, ott a Light my fire pl, még sláger is volt
_ng_ 2013.10.16. 11:03:28
Amúgy valóban nincs zenei képzettségem, és abszolút hallásom se, tehát akár még tévedhetek is. (Veled ellentétben.)
áasdklfjáasn 2013.10.17. 01:23:27
Slágernek sláger volt, de az az 1960-es évek közepe volt, kicsit más elvárások voltak a slágerekkel szemben. Ráadásul a Doors egyik legrosszabb száma. Az egyik kedvenc zenekaromról beszélünk, hidd el, eléggé képben vagyok.
(Ha már valamit lehetne átvenni tőlük, akkor az mondjuk a Take It as It Comes, rövid is, zeneileg is rendben van, csak annak meg a mondanivalója nem biztos, hogy beférne a ReTeKbe.)
@_ng_:
Lefordítom röviden magyarra:
Baromságot írtál, és amikor ezt felhánytorgattam, akkor megsértődtél.
Pont.
(Remélem, még időben szólok, hogy a zenében a hármat és annak többszöröseit nem használják nevezőként, max. számlálóként, még a triola-szextola stb. jellegű, valójában hármas _ritmusokat_ (azaz nem hangmagasságokat) is négyes felosztási rendszerben használják, tehát nem mondják, hogy egy negyed az négyszer 3 tizenketted, hanem hogy triola hosszúságú nyolcadok, mégpeig nyolc, mert ugye nyolc nyolcad egy egész, és nem véletlenül nem 3/3 a ritmusa bizonyos műveknek (akár lehetne az is... végül is 3 darab hang alkotja az ütemet), hanem 3/4 (dettó 6/6 helyett 6/8 stb.).)
Köznyelven hamisnak pedig azt nevezik, ha valaki nem azt a hangot énekli/játssza, amit kellene. Akkor is, hogyha nagyon pontosan egy másik hangot énekel helyette - tehát mondjuk a szükséges F helyett egy hajszálpontos E-t vagy Fiszt -, nem homályt.
Ja, nem Bétóven vagyok, az Lakatos Dezső, az egykori Topo Neurock gitárosa (remélem, Ivánka Csaba énekessel ellentétben ő még él, rég láttam már).