Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kiből lesz az új Jimmy fia Krisztián?

2013. október 01. 13:30 sixx 99 komment

Screen Shot 2013-09-30 at 6.19.24.png

Kialakult az X-Faktor mentorházának mezőnye, 24+1 előadó eset egymásnak még nyáron, hogy kiderüljön, melyik 12 (inkább 13) jut be a tehetségkutató élő adásába. A felvételek most hétvégén kerülnek majd adásba, azaz vasárnapra már mindenki tudni fogja, hogy kik jutottak tovább.

Igenám.

Mivel annyit hangoztattuk korábban, hogy ez a versengés nem a hangról, vagy inkább nem kizárólag a hangról szól, hanem az eladhatóságról (ezt az RTL Klub sem tagadja mellesleg), egyik kollégánk felkérésére megpróbáljuk szigorúan cinikusan, csak a látottak/hallottak, valamint a bulvárfaktor alapján megjósolni, kikből áll majd a reményteli tizenkettő. Aztán hátha bejön.

Fiúk

_BBF9550.JPG

A mezőny erős, de annyira azért nem, hogy ne lehessen szelektálni. Kezdjük a legegyszerűbb, eliminációs módszerrel: Karapándzsity Kristóf a neve miatt a műsorban nem lehet sikeres, még akkor sem, ha később felvesz egy művésznevet. Ráduly Botond túl maníros, az ő továbbjutási esélyeit az is hátráltatja, hogy bulvárfaktora nulla, nem lehet megcsinálni, kihozni belőle egy Vastag Csabát. Csordás Ákos, bármilyen jó hangja is van (mert az van neki, a legjobb ebben a mezőnyben) nem való a mai magyar popéletbe, neki azt fogják mondani, hogy jót tesznek vele, ha nem megy tovább, de ne legyen igazam.

A négy fennmarad versenyzőből szerintünk Szabó Ádám fog a partvonalra kerülni, ő már volt a Csillag születikben, és ott sem tudott nyerni, itt ráadásul énekel és nem harmonikázik, és annyira nem is jó a hangja. A mi három továbbjutónk tehát Horváth Dávid, Nagy Richárd és Tóth Marcell, akik közül Tóth Marcellnek a színpadi jelenlét, Nagy Richardnak és Horváth Dávidnak a nedvesbugyi-faktor adhat extra lendületet. Ha ebből a csoportból visznek tovább egy jolly jokert, az Szabó Ádám lehet.

Lányok

_BBF9507.JPG

Ha hang alapján szelektálnak, Olajos Eszter ki fog esni, mert ebben a mezőnyben ő a leggyengébb, de nem fog, mert eladható, van sztorija, és ha rászabadulnak a sztájlisztok, egy Csobot Adél-light is lehet belőle. Batánovics Lili és Nagy Nóra viszont nem ússza meg a kiesést, mert bérmennyire is jobb a hangjuk, nem elég fotogének, nem lehet őket a Blikk címlapján tolni, és igen, cinikus gennyládák vagyunk. Eckert Anikótól már a válogatók alatt is elaléltak a mentorok, az ő helye fix az élő adásokban, és a hangja is jó, csak úgy, mint Péterffy Lilinek és Molnár Melinának - köztük igencsak a napi forma döntött, vagy a múltból előkapart, a bulvársajtóban elsüthető Emberi Történet. Ha innen jön a jolly joker, az utóbbi kettőből kerül ki.

25 év felettiek

_BBF9530.JPG

Papíron a legerősebb csoport, van egy olyan érzésünk, hogy a győztes is innen kerül majd ki. Bozsek Márkról ugye rebesgetik, hogy továbbjutott, színész is, ismert arc is, jóképű gyerek is, és a hangja is jobb az átlagnál. Danics Dóra tavaly ebben a szakaszban bukott ki, nála a hang és a színpadi jelenlét, no meg a celebféleségnek szémító muter (Bach Szilvia), ami turbózhat, már ha a tehetséget nem számítjuk. Tavaly Csobot Adéllal szemben elvérzett, de hát az egy másik műsor volt, ugye, meg másik mentor.

Komondi Júlia, Krasznai Tünde és Nagyváradi Nelli közül Krasznainak a pornósmúlt adhat némi pluszt és a hangja is érdekes, Komondi Júlia viszont simán jobban énekel nála (és Nagyváradi Nellinél is), nála a nép egyszerű gyermeke sztorit lehetne kicsit tolni - szerintünk továbbjuttatják. Bátky Zoltán, az önjelölt magyar vikingmetálos hangja alapján bekerülhetne, de túl egysíkú, és eladhatatlan figura, tulajdonképpen egy hosszú hajú Stone, akivel dettó nem ért el semmit az RTL Klub.

Zenekarok/együttesek

_BBF9454_1.JPG

A kategória, aminek semmi értelme. A mentorházi promók alapján a zenekarok unplugged-előadással állnak majd elő, ami egy rockzenekar (Sunset Strip, Speak Up) esetén nettó bukta, ráadásul az énekhangot tekintve ők is nagyon-nagyon vékonyak. Az egyik biztos továbbjutó az MDC, rutinos versenyzők alkotják, akik nem bonyolítják túl a dolgot villanygitárral, a női szavazóknak meg menten milyen jó dolga van, nem egy, hanem 3 fasziba lehetnek szerelmesek. A másik tuti befutó a Wild Rhythm Smokers, náluk az énekesnő messze jobb, mint a többi zenekarban, és Szikorának nagyon bejön a stílusa. Harmadikként igencsak a By the Way megy tovább (nem mintha nem lenne mindegy), mert a Fat Phoenix, bármennyire is sztárolták a mentorok, egy unalmas produkció.

Na, ezt mondjuk mi. Kommentekben tessék ellenvéleménnyel élni és belső infókat szivárogtatni, hétvégén úgyis kiderül, milyen jósok lennénk.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.10.01. 14:00:26

"A négy fennmarad versenyzőből szerintünk Szabó Ádám fog a partvonalra kerülni, ő már volt a Csillag születikben, és ott sem tudott nyerni"

Na jó, de azért mégis egy egészen más műfaj... Arról nem is beszélve, hogy ott egészen más szempontok is közrejátszottak abban, hogy nem ő nyert (mert azért a top3-ban benne volt, ezt ne felejtsük el, tehát nem sokon múlott). Szóval szerintem az ismertsége és a kuriózum mivolta miatt (olyan ő, mint azok az olimpikonok, akik nyári és téli olimpián egyaránt dobogósok) szerintem biztos befutó.

Ja, és mellesleg szerintem a hangja se rossz.

"Bátky Zoltán, az önjelölt magyar vikingmetálos hangja alapján bekerülhetne, de túl egysíkú, és eladhatatlan figura, tulajdonképpen egy hosszú hajú Stone, akivel dettó nem ért el semmit az RTL Klub."

Hát azért Stone-ról is le tudtak húzni pár bőrt, elég sokáig bent maradt, ráadásul Bátky sokkal jobban énekel nála, és nem csak magyarul, mint Stone :-) Szóval szerintem nem esélytelen.

Bangalore 2013.10.01. 14:02:32

Kimaradt, hogy a renitens bájaleksz rokona. Nálam ez erős mínusz.
Dóra menjen fodrászhoz, mert a feje nézhetetlen így, akármilyen hang szorult bele.
Én azért remélem, hogy egy énekversenyben végül a hang fog számítani és Csordás Ádám sokaig eljut.

kamarti 2013.10.01. 14:11:53

meg lennék lepve, ha Alföldi a lányok közül kirakná Batánovics Lilit. Valamint ha a másik Lili a kiterjedt Péterffy művészcsalád sarja, már van is bulvárfaktor, esetleg némi hátszél
bár nyilván két Lili egy évadban sok

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2013.10.01. 14:21:50

Bátkynak Stratovarius- meg Royal Hunt-dalokat kellene adni. Na majd Geszti... :)))

subidubinemértem (törölt) 2013.10.01. 14:22:39

@sixx: az MDC hárman van és remélem huss!
@Bangalore: Ákos.
Továbbjutók kizárólag az alapján, kit épített fel az eddigi adásokban az RTL:
1. Tóth Marcell, Karapánzsity Kristóf, Csordás Ákos (könnyek: Horváth Dávidért)
2. Eckert Anikó, Batánovics Lili és (A pálfordulás Alfölditől:) Olajos Eszter (könnyek: -)
3. Danics Dóra, Krasznai Tünde, Bozse(válo)k Márk (könnyek: -)
4. Bytheway, Speak Up, Fat Phoenix (könnyek: egy halovány elmorzsolva a Sunset Stripért)
Amúgy a fiú kategória a legerősebb, onnét még Nagy Richárd is jöhetne. És Szabó Ádám se lenne rossz, ha nem úgy mozogna a színpadon, mint egy birodalmi lépegető. :)) De neki már megvolt a sansza.

subidubinemértem (törölt) 2013.10.01. 14:23:45

@sixx: az MDC hárman van és remélem huss!
@Bangalore: Ákos.
Továbbjutók kizárólag az alapján, kit épített fel az eddigi adásokban az RTL:
1. Tóth Marcell, Karapánzsity Kristóf, Csordás Ákos (könnyek: Horváth Dávidért)
2. Eckert Anikó, Batánovics Lili és (A pálfordulás Alfölditől:) Olajos Eszter (könnyek: -)
3. Danics Dóra, Krasznai Tünde, Bozse(válo)k Márk (könnyek: -)
4. Bytheway, Speak Up, Fat Phoenix (könnyek: egy halovány elmorzsolva a Sunset Stripért)
Amúgy a fiú kategória a legerősebb, onnét még Nagy Richárd is jöhetne. És Szabó Ádám se lenne rossz, ha nem úgy mozogna a színpadon, mint egy birodalmi lépegető. :)) De neki már megvolt a sansza.

rambo13 2013.10.01. 14:34:55

nem szoktam ide írogatni, de azért megjegyezném, h Bátky nem egy önjelölt magyar viking metálos, anno azért elég híres emberke volt prog rock/metál berkekben, szép sikerei voltak külföldön is a Stonhenge/After Crying/Wendigo énekesként
ajánlom ezt meghallgatni, persze akkor még jobb volt a hangja, sajna most nem hozza már ezt a formát:
www.youtube.com/watch?v=m6LClCuP4v8

citzen 2013.10.01. 14:39:54

Bátky egysíkú. Hahahahah. Az egyik újság (amelyiknél dolgozott) anno csomó rendezvényt csinált (ma is) és az egyiken volt szerencsém találkozni Bátkyval. Hát pont nem egysíkú. Igazából néha már idegesítően vicces. Fel tudja dobni egyedül az egész rendezvényt. Valószínű, hogy nem ő fog nyerni, mert ide befolyásolható angyalarcú kutyulik kellenek, de az élő showba mindenképp be kell kerülnie. AMúgy, ha az RTL ügyes, akkor Bátkyra nagyon sok mindent lehet még építeni.

Csák Máté 2013.10.01. 14:43:16

@subidubinemértem: Olajos Eszter tuti kieső. Alföldi nem az a pálfordulós fajta.

Kandabula 2013.10.01. 14:47:36

Persze, hogy kell győztes. Viszont meglepő dolgot észleltem: néhány percre csak "háttér-televízióztam". Nem láttam a versenyzőket, csak a hangjukat hallottam és igen meglepődtem, hogy ezalatt 3-4 énekes is váltotta egymást. Én meg aszittem, hogy csak egy fickó énekelt...

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2013.10.01. 14:49:53

Ne viccelj már Sixx! BZ mitől "önjelölt"? After Crying, Wendigo, Queen Emlékzenekar, Fonogram díj, Emerton díj?

Ezen kívül neki van egy nagyon erős lírai oldala is - szerintem a Frozen átirat is jól mutatja ezt -, ami miatt az "egysíkú" jelzőt nettó ostobaságnak gondolom.

Félek, hogy abban igazad lesz, hogy a "mindenkinek autotune-ból jön a hangja", meg a "bájalexek" korában nem lesznek rá vevők, a mainstream fogyasztók, de ez közel sem az ő hibája. Igen, rocker. Végre valami más, mint ami non-stop dől a rádióból! Pont ezért szeretem a Baseballst is, mert teljesen új életet lehelnek a rockabilly és rock and roll injekciókkal a műanyagba, vagy mondhatnám Max Raabet is...

sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.01. 14:51:48

@Sam. Joe: mert ki nevezte el magyar vikingmetálosnak? ő, saját magát, ha jól tudom. azért egysíkú, mert ránézel és tudod, hogy metál, nem tudod fazonírozni, eladhatatlan.

szuperkrumpli 2013.10.01. 14:54:24

Pont Alföldihez került Olajos Eszter aki már az első körben kipicsázta volna, mondván, hogy tucat!
A zenekaros sztorit tényleg nem kellett volna erőltetni! A tinipuni fighter csapatoktól meg egyenesen ki lehetne kergetni a világból!

unionista (törölt) 2013.10.01. 14:54:45

zenekaroknak külön kellene ez az ikszfaktor.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2013.10.01. 14:58:32

@sixx: Bocs Sixx, de ő valami olyasmit mondott, hogy "nagy darab metálos viking állat". Szerintem ez színtiszta önirónia. "Kigúnyolom magam hogyha kell..." Tudod mire gondolok.

Mit értesz azon hogy fazonírozni? Nekem még mindig bele van égve a retinámba amikor Fenyő Miki, aki "Mr. Hungarian Rock and Roll" megpróbálkozott a Modern Hungáriával. Szerintem egyetértünk, hogy ISZONYÚ volt! Szóval isten ments, hogy holnap BZ... mittudomén... Gangnam Style-t kezdjen nyomni!

olvasóink írták · http://mediaszerencsetlenseg.blog.hu/ 2013.10.01. 15:10:09

Olajos E. tényleg a mostani széria Csoboth Adélja, utolsónak fog bekerülni, lehet létszám felettiként, de tuti ott lesz a döntőben.

Urfang 2013.10.01. 15:12:30

Krasznai Tündének nagyon jó hangja van, csak picit illúzióromboló tud lenni, ha a dal közben eszedbe jut a kép, amikor 10 centi mélyen beleláttál a segglyukába :D

Termik_Kutya 2013.10.01. 15:12:41

Kénytelen voltam regisztrálni, mert BZ-t én sem nevezném egysíkúnak, hiszen ezer olyan oldala van, ami miatt kedvelhető és bármelyiket is ismeri meg az ember, mindig valami újdonsággal találkozik. Újságíróként, énekesként, zenészként, főszerkesztőként, műsorvezetőként, szűkebb vagy tágabb környezet hangulatfelelőseként egyaránt megállja a helyét. Tény, hogy nem egy tipikus X-Faktor arc, de remélhetőleg halljuk még egy párszor!

2013.10.01. 15:12:49

@sixx: "mert ránézel és tudod, hogy metál"

ha viszont nem csak ránézés alapján okoskodsz, akkor tudod, hogy nem csak metál

Ennek ellenére nem nagyon értem, mi keresnivalója van ebben a műsorban.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.01. 15:23:05

@gwr: ez egy tévéműsor. ránézel = metál. szerintem eladhatatlan, de NE legyen igazam, én szeretném, ha továbbmenne, de nem fog.

jack o'neill 2013.10.01. 15:32:49

Na sautfék! Oké, annyira nem kötött le a műsor, hogy tudjam a neveket, de két Lili van? :O
A zöld csukás jócsaj az Lili nem? Ha az akkor melyik?

25-ösök: Bach lánya - BK Szabi páros fix.
csajok: Eckert Anikó és a duci fekete hajú, akinek nem tudom a nevét. Harmadiknak meg k*rvára remélem, hogy a jócsaj Lili.
srácok: balról jobbra a 2., 3., 5.
zenekarok: hótlényegtelen, csak tölteléknek kellenek az RTL-nek.

BotloB 2013.10.01. 15:38:44

A "jóslatokkal" többé-kevésbé egyetértek, bár jolly-k és biztos befutók között még lehet cserélgetni.

A véleményem pedig:
Fiúk: Csordás, Karapándzsity és talán Nagy Richárd tovább. Utóbbi csak azért, mert olyan szinten jellegtelen, hogy legalább nem idegesített, a többiek meg változatos formákban igen.

Lányok: Batánovics, Péterffy, Nagy Nóra tovább. Az előző felállás igaz itt is, utóbbira nem emlékszem, de ilyen alapon legalább rossz élményeim sincsenek róla.

25+: BZ, Danics Dóra, meg talán a Komondi. Az utolsó valamiért itt is az, aki a legkevesebb vizet zavarta.

Csapatok: a Wild Rythm-nek adnék egykét vendégszereplést, a többiektől meg "fájó szívvel" megválnék.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.10.01. 15:46:19

@Sam. Joe: "Szóval isten ments, hogy holnap BZ... mittudomén... Gangnam Style-t kezdjen nyomni!"

Stone megtette tavaly :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.10.01. 15:48:47

@sixx: Stone-ról se gondoltam volna tavaly, hogy rockerként van esélye az élő műsorra, oszt mégis... Szóval a lepényhal először, a reményhal meg utoljára.

subidubinemértem (törölt) 2013.10.01. 16:02:42

@Fedor: már csak ezért sem fog bejutni. nem lesz ugyanolyan felállás, mint tavaly. amúgy meg mikor ilyen kérdéseket szegeznek neki, hogy "mit jelent az neked, hogy Tóth Gabi tapsolt/elérzékenyült?", látszik, hogy hasi mélylégzés + egy ív xanax hogy ne röhögje ki a t. (rohadtul irritáló) művezt.
nem lehet irányítani, a nehéz emberek nem kellenek. az kell a műsorba, aki azt csinálja, akkor csinálja és úgy csinálja, amit, amikor, ahogy mondják neki.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.10.01. 16:07:31

A Fat Phoenix-et is ellebegtethetik egy darabig a bulvárfaktor nézettségnövelő habjain, elvégre a dobos anyja a Bánsági Ildikó, apja meg a Gáspár Sándor.

@Urfang: ó bmeg, én emiatt már rá se merek nézni. :D

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.10.01. 16:07:43

Minek ez a cikk egy belső infókat alapból ismerő rovatba? Már rég tudjátok a végső mezőnyt, tekintve hogy rég leforgatták az adásokat. A kérdés legfeljebb az élő adás végeredménye lehet(ne) - de az se nagyon.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.10.01. 16:09:35

Milyen már Tóth Gabi azon a képen... :D

pipdaddyy 2013.10.01. 16:10:56

A Speak Up énekese (tavaly a mentorházban esett ki és zenei konzervatóriumba jár) szerintem az egész mezőny legjobb énekese, a "nagyon-nagyon vékony" énekhangtól elég távol van...

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2013.10.01. 16:21:08

@Fedor: Annyira nem egy ligában játszik a két pali, hogy nem is értem az összehasonlításukat.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.01. 16:21:12

@városjáró: nem, nem tudjuk. isten az atyám. a színészgyereket is egy olvasónk írta meg.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.01. 16:21:54

@Fedor: a tavalyi műsorba én is bejutottam volna szabóZ-vel az oldalamon.

idiesel 2013.10.01. 16:28:39

@sixx: Egyetértek. Mikor továbbjutott, első gondolatom ez volt: Ha ez bejut az élő show-ba, tuti ráeresztenek egy hajnyírót. Úgy már nem is lenne annyira para, de a metálvilla és miegymás miatt tuti hogy kiszórják..

Hanzi 2013.10.01. 16:32:21

@Urfang: Linket!!! :D Légy oly szives!

idiesel 2013.10.01. 16:33:17

@Urfang: besírtam :D Élő adásban nehogy mélytorokra csússzon az a mikrofon!

kamarti 2013.10.01. 16:34:11

@Urfang: el nem tudom képzelni, hogy Geszti a 25 pluszosok közül kinek mondaná az előzetesben 20x hallott "a négy év legkockázatosabb döntése lenne téged vinni" mondatot, ha nem neki, épp ezért
ugyanakkor egész a tábor végéig eldugták a csajt, a múltja sose került szóba, mintha nem is tudnának róla - uh ezt behozni szempontnak elég érdekes lenne (hiszen nyilván tudták)
pedig tényleg egyedi a hang is és a figura is
ellentétben pl. Komondi Júliával, aki a "már most ki lehetne akárhova küldeni" véleménnyel sztem a mentoroknál is bekerült a "neked már nincs mit tanítanunk" kategóriába, ami inkább buktaszagú

Olajos Eszter remélem nem kerül be, a hangja nem egyedi, egyéniséget nem mutatott (ellentétben Cs. Adéllal), manírt viszont annál többet, és nagyon fiatal, megosztó személynek is gyenge.

és emlékezzünk meg a szőke Benjáminról, aki emlékeim szerint az egyetlen volt az elmúlt 4 évben, aki - miután tök jogosan hazazavarták a táborból -, azt mondta, sajnálja, mert úgy érzi, talán érdemtelenül került már a 150 közé is, és elvette a helyet egy arra érdemesebbtől. Ezzel nagyot nőtt a szememben.

BotloB 2013.10.01. 16:38:20

@pipdaddyy: Ehhez képest elég gyenge produkciót nyújtott a zenekarával együtt.

kamarti 2013.10.01. 16:40:41

de egyébként tényleg kipróbálhatnák, milyen a nemolyan X-Factor - mert a Jimmy-factor tényleg nincs egyikben sem benne a 25 közül...

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2013.10.01. 16:45:48

@sixx: Becsszó, szavazni fogok rátok, ha jövőre megpróbáljátok és eljuttok addig! ;-)

Ditti82 2013.10.01. 16:46:07

Nagy Ricsit az élősóba! :D

agika88 2013.10.01. 16:46:55

Bátky Zoltán azért százszor jobb és szerethetőbb mint az a gyík Stone volt.. Én remélem, h bekerül.
Bozsek Márk meg anynira tud énekelni, amennyire egy színházi-színészi előadónak tudni kell énekelni, de szerintem nem kiemelkedő ettől a hangja.

JFK szintű ember én úgy látom, hogy nem került most be szerencsére.

totopad 2013.10.01. 17:05:49

Kikérem magamnak a vikingmetál kifejezést! Önmagában több zeneiség van abban a műfajban, amit ő képvisel, mint az összes többi árenbíűl rock-ot eladni akaró LamperthÁdám vagy Rhianna klónban.
Ő még abból a korból való, ahol a zenészeket képezték és tudni kellett zenélniük, nem csak kiállni a színpadra és egyhangon elhörögni valamit.
BZ a magyar underground rockzene talán legnagyobb torka.
Az újságíró kolléga nem igazán néz utána miről is ír!
www.youtube.com/watch?v=38H3_MZRLyc

subidubinemértem (törölt) 2013.10.01. 17:28:56

@kamarti: "a négy év legkockázatosabb döntése lenne téged vinni"
mibe fogadunk, hogy úgy folytatódik: "...de én vállalom ezt a kockázatot"? :)
egyébként a válogatón elmondta KT hogy "felnőttfilmezett", és azóta is többször elhangzott, hogy neki ez az újrakezdés lenne.
hangja jó, de link a csaj, AK számát félig halandzsázta, színpadi mozgása nincs (előzetes mozgáskultúrájáról nekem nincsenek ismereteim :) )

BéKu 2013.10.01. 17:33:04

Nagyon-nagyon jót kellene énekelnie az Olajos Eszternek a mentorházban, illetve a többinek nagyon-nagyon rosszat, hogy Alföldi őt vigye tovább, hiszen idegesítette őt a válogatón, idegesítette őt a táborban.

Plusz benne milyen sztori is van? A Csobot Adél egyedi volt, és a többiekhez képest az általa képviselt stílus is az. Olajos Eszter meg egyáltalán nem egyedi, és még ezen felül irritáló is. Ráadásul annyira nem is szép. Őt nincs miért tovább vinni.

Lányoknál (ha csak nem bakiznak túl nagyot a táborban): Eckert Anikó, Batánovics Lili és MolnárMelani/Péterffy Lili

Fiúknál nehéz tippelni.

Együtteseknél szerintem is az a három, aki a cikkben szerepel.

25 felettieknél szerintem Danics Dóra, Krasznai Tünde és hogy legyen egy fiú is, így Bozsek Márk megy tovább.

BZmusic 2013.10.01. 17:36:41

Sziasztok, és külön neked is, sixx! Az jól esik, hogy szeretnéd, ha bekerülnék, a sztereotípiák levetkőzése pedig adásonként 4 percekben valóban nehéz feladat.
Azért igyekszem több síkba rendezni magam ott is, de a célközönség számomra továbbra is az lesz, aki mélyebbre tud ásni, és megtalál mindent, amit műsoron kívül is képviselek. 2,3 millióból még egy elenyésző arány is ezreket jelent, ami a hazai koncertek látogatottsága mellett nem megvetendő szám. :-)
További szépeket, egyéb többsíkú dalok a bzmusic.hu oldalon, maradok tisztelettel C:C és sixx-olvasó:
BZ
(Vasquez nevű macskám üdvözli Mötley-éket) ;-)

Panacea Regina 2013.10.01. 17:41:00

Én nagyot csalódnék, ha Csordás Ákos nem jutna be, szerintem messze neki van a legjobb hangja a mezőnyben, egyszer pedig már egy hasonló kaliberű "maci" (Tarány Tamás) megjelenhetett az élő show-ban, szóval drukkolok neki :)
A lányok olyan jellegtelenek idén, hogy gyakorlatilag bármelyik továbbjuthat, egy tucat mind (Olajos Eszterben tényleg megvan az Adélfaktor, és meglenne a nagy meglepetés, hogy Alföldi mégis magával viszi).
A zenekarok megint hamar ki fognak esni, mint az első évadban...
A 25 év felettiek közül a "vikingnek" ott a helye (és hajvágás nélkül :D, más kérdés, hogy a barátok köztes csávónak nagyobb a bulvárfaktora), szegény Krasznain pedig nyomot hagytak az évek, olyan elhasznált feje van, hogy mindig megsajnálom (szóval tovább jut)...

kamarti 2013.10.01. 17:48:11

@BéKa: @Panacea Regina: Olajos Eszter ügyben rossz jel, hogy már született cikk a bulvárban a hátrányos helyzetéről (ti. h Alföldit irritálja)
pedig tényleg nincs a szegény lányban az ég világon semmi, az Adélfaktorból sem, ráadásul 17, uh a szerelmi szálakat sem igen lehet erőltetni vele kapcsolatban, hála isten

kamarti 2013.10.01. 17:50:18

@subidubinemértem: lehet, h igazad van, persze. nekem nagyon bejön a hangja, a többi meg nem érdekel

agimano 2013.10.01. 17:50:32

Látom, mindenki tudja, hogy ki, kicsoda, de én el tudtam volna viselni egy képaláírást a versenyzőkről, és akkor be tudtam volna őket azonosítani. Annyira nem merültem el mélyen a témában, hogy az összes ember nevét megjegyeztem volna.

Po 2013.10.01. 17:51:15

Csatlakoznék @Sam. Joe és @gwr szaktársakhoz, BZ nagyon nem egy Stone... Nem is nagyon értem, mivel tudták a jelentkezésre rábeszélni, esetleg elbukott egy fogadást? :)

Sixxnek annyiban igaza van, hogy az RTL-Blikk-ClassFM Bermuda-háromszögön belül BZ kvázi eladhatatlan. Szerintem jobban járna hosszútávon, ha nem ragadna rá az x-faktor sz.. izé, sár :) (a végén még tényleg rálőcsölnének valami PSY-t...)
Inkább összerakhatna egy új albumot, 2009 óta se Wendigo, se H.A.R.D.

BéKu 2013.10.01. 18:18:59

@kamarti: Szabó Milánnal is tele voltak az újságok a betegségével, mégsem jutott be még csak a mentorházba sem. Nem minden a bulvárfaktor. Alfölditől még valami olyasmi is elhangzott, amikor a képekkel matattak a döntés előtt, hogy sajnálják a története miatt, de akkor sem.

Lehet, hogy én gondolok sokat ebbe bele, de Alföldi amennyire tudja, távol tartja magától a bulvárt. Amikor a Fókusz Pluszban a mentorok hobbijairól forgattak, ő abban sem szerepelt, csak archív felvételekkel, meg három mondatban elintézték, hogy a Panka (a kutyája), meg a rendezés tölti ki az életét, meg hogy festeget.
Az egész eddigi X-Faktoros tevékenysége is arról szólt, hogy kritikusan áll a versenyzőkhöz, és igyekszem bizonyos szinten komoly maradni.
Ha Olajos Eszter a mentorházban is ugyanazt a "műanyag" szintet hozza, Alföldi nem fogja tovább vinni. Szakmailag nem fér bele neki az, hogy mondjuk egy Batánovics Lilivel szemben Olajos Esztert válassza. És szerintem nem is fogja. :)

kamarti 2013.10.01. 18:24:12

@BéKa: így legyen. nem nézek ki többet a csajból, nem hinném, hogy tud meglepetést okozni
mondjuk én a magyar dzsennifer enisztontól is kiütést kaptam az első fellépése alkalmával, de tény, h figura és hangja is van

magua81 2013.10.01. 18:39:14

ez a musor a musorrol szol a ketmillio emberrol akiket leultet hetrol hetre a kepernyo ele. Nem keresik a jovo sztarjait hanem tv musort csinalnak. Lemegy az utolso donto es vege az X-faktornak, ha valaki esetleg befut az fene jo de nem fontos. A show a lenyeg,

elizon pucsnik 2013.10.01. 18:40:53

A válogatásig még szórakoztató,aztán abbahagyni.
Vagy a pornós fuvolázzon a harmónikásnak,miközben az adzseszkós aláfest

asz0089 2013.10.01. 18:47:26

Nagy Richárd sajnos biztosan kiesik, tudjuk.

Max és Ricky 2013.10.01. 18:49:02

Kedves Bátky Zoltán! Így ismeretlenül is. Veled együtt többen nagyon-nagyon jók vagytok, jó ezt látni!!

A te előadásaid nekem különösen tetszettek, a legkevésbé sem látom egysíkúnak, sőt! A hajad lenyűgöző,nem értem mi baja van vele bárkinek is, iszonyú jól áll :-) a hang, az ösztönös stílus mind nagyon jó, mondom ezt úgy, hogy soha semmi közöm nem volt se metálhoz, se semmi hasonlóhoz, és valószínűleg nem is nagyon lesz. De ez nem akadályoz meg abban, hogy lássam, hogy amit csinálsz, abban olyan erő van, hogy leszakad a plafon is, és ha az ember hagyja, a zsigerekig hatol, félelmetes. Figyeltem Alföldi arcát vasárnap, 1000%, hogy elgondolkodott azon is, hogy vajon milyen szerepekben tudnál egetrengetőt énekelni. hajrá!!! Geszti a popsztárjelölteket keresi, de 'hál Istennek nem mindenki akar azzá válni. Szerintem be fogja látni, hogy a nézők sem mindig azokat keresik.

(Látszik, hogy nincs semmi a TV2-n az idén, az RTL végre megtapasztalhatta, hogy milyen, amikor 'tolonganak' a jó hangú énekesek... Sosem néztem X faktort eddig, ez évben 'ráfanyalodtam', és nem bántam meg, de ez nem csak az RTL érdeme -bár a mentorok jók, mind a négyen-, sőt, már most tele van a tököm ezzel az iszonyú érzelmi manipulációval.)

De ti csak énekeljetek, ne törödjetek semmivel, mi meg irigykedünk innen a fotelból!

Köszike 1000-rel :* 2013.10.01. 18:58:01

Manó!Manó! Manó! Manó! Manóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó! Ráduly Botond igazi tehetség!

furmintszaraz 2013.10.01. 19:21:58

A tippjeim:
Fiúk: Horváth, Csordás, Tóth (utóbbi többszörös előnyben van a mentornál, és most nem a vezetéknevére gondolok :D )
Lányok: Batánovics, Nagy, Molnár - de ebben a kategóriában nem sok potenciál van. Amúgy Alföldit sajnáltam, hogy őket kapta.
25+: Danics, Komondi, Bátky - necces, mert ha Geszti a szavazatokat nézi, akkor Bozseket viszi (kérdés, ki helyett), de már korábban is vitt be egy megjósolhatóan kieső, de rokonszenves csapatot
zenekarok: tök mindegy

spamdog · http://www.szorfdeszka.hu 2013.10.01. 19:42:25

Bátky Zolinak van egy állat comic blogja puncius.blog.hu/

szűkebb pátriárka 2013.10.01. 19:50:00

@Köszike 1000-rel :*: Ráduly Botond ellen szól, - szerintem - hogy 1. a romániai X-Faktorból már egyszer kiesett viszonylag korán. 2. Nem az a tipikus popsztár, inkább amolyan Nóta Tv-s figura.

Én a duci roma csajt (Batánovics Lili?) sajnálnám.

Nagy Richárd: vele az a baj, hogy eladhatatlan, se íze, se bűze figura, fiatalon már olyan táskásak a szemei, mintha lehúzott volna 10 évet három műszakban és az is jellemző, hogy úgy kellett kigugliznom, hogy melyik is ő.

Olajos Eszter: ha a Gesztihez került volna, akkor tuti, hogy Csobot Adél 2 lehetne, de az Alföldi biztos nem válassza be, mert látványosan rühelli a kezdetek óta.

áasdklfjáasn 2013.10.01. 19:54:09

@sixx:
Bátky Zoli énekel Queen-emlékzenekarban is, ami azért nem annyira metál.
Hidd el, nem annyira egysíkú.

"a tavalyi műsorba én is bejutottam volna szabóZ-vel az oldalamon"
Hát azt nagyon megnéztem volna. :-)

@Sam. Joe:
Max Raabe esetleg paródiának jó (igazából saját maga szerint is az).
A hangja nulla.

@Urfang:
Minek nézel ilyen képeket? Én pl. nem láttam bele, mert meg sem néztem.

MarkKau 2013.10.01. 19:57:25

A Wild Rhythm Smokers 100 %, hogy nem kerül be, közvetlenül az adás után az X-Faktor oldalán valami nagyeszű leírta, hogy ők az unokatesójának a csapata és már régen kiestek. (Azóta azt a kommentet érdekes módon törölték is, csak egy másik ember válasza látható, hogy "ezt a titoktartás miatt inkább töröld")

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.10.01. 20:03:49

Nálam Danics Dóra a mezőny királynője, Nagyváradi Nelli és Bátky Zoltán is nagyon jók, a két Lili is úgyszintén.

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.10.01. 20:08:36

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Az énekes-gitáros Erdész Tamás is híres zenész, Erdész Róbert (Solaris, Napoleon Boulevard, Cabaret Zenekar) fia.

2013.10.01. 20:21:36

@sixx: így ezzel egyetértek. Bár: emlékeim csak a Megasztárból vannak, azóta nem láttam ilyen énekes műsort, de ott olyanok nyertek, akikre elsőre ránéztem, és nem jutott róluk eszembe semmi. Sajnos később sem. Pedig jó hangjuk volt.

Lucretia/My Reflection 2013.10.01. 20:26:25

Szerintem ők lesznek a 12-ben:

Fiúk: Tóth Marcell - Szabó Ádám - Csordás Ákos

Lányok: Batánovics Lili - Eckert Anikó - Péterffi Lili

Csapatok: MDC - Fat Phoenix - Speak up!

25 felettiek: Bozsek Márk - Krasznai Tünde - Danics Dóra

Hozzáteszem, ez nincs feltétlenül fedésben azzal, hogy én kiket vinnék tovább...

Aki a legtöbbet eltalálja, nyer valamit? Egy ősz hajtincset Alfölditől, vagy egy Sixx által lehányt pólót esetleg? :D

Shuvoh Pedersoli 2013.10.01. 20:37:07

Hatoska, ha szerinted Eckert Anikónak jó hangja van, akkor vegyél egy hallókészüléket, és fejezd be de nagyon sürgősen a blogírást, mert kiröhögteted magad.

áasdklfjáasn 2013.10.01. 20:38:10

@Peter_Cs:
Mindig érdekelt, hogy ilyeneket honnan tudnak egyesek.

l.laszlo 2013.10.01. 21:06:01

Ezt a cikket végig kacagtam:) A tesóm jelentkezett:) már megint a hülye:)
De most tovább jutott, meg a táborban is végig bent volt:)
Ügyesen kivágták a műsorból:)egy kocka max:) semmi zsűri szavazat, reakció a TV-ben.
De akkor ott nyáron:) Nah mind1:)

ezt linkelem:)

xfaktor.rtlklub.hu/video/adasok/atabor2/221327

A Tyne folyó déli partja 2013.10.01. 21:45:08

@szűkebb pátriárka: mondjuk, az a Botodn azt mondta az elején, hogy az élő adás harmadik részéig jutott, azért az nem olyan nagyon korán való kiesés, nem?

gizdacsavo 2013.10.01. 22:55:30

Én is tippelnék akkor. A neveket nagyon nem jegyeztem meg, de mivel szerintem az RTL úgyis konkrét karaktereket keres, mintha "szerepekre" válogatna, nincs is nagy jelentősége.

Szerintem, akik bejutnak:
- pornós csaj (nehéz sorsú karakter pipa)
- határon túli romániai magyar törpe (határon túli szavazatok pipa, ráadásul kint már kipróbálták)
- Barátok közt-ös srác (tini szavazatok pipa)
- hosszú hajú metálos arc (a műsor "sokoldalúsága" pipa, ráadásul Stone tavaly is hozott fix számú biztos szavazót)
- duci, roma csaj ("kisebbségi karakter" pipa)
- a legjobban kinéző fiatal csaj és fiatal csávó ("jónő vadmacska", "bugyinedvesítő nyikhaj" pipa)
- a harmonikás gyerek (ő talán kivétel, mert nem annyira karakter, viszont az RTL már tett bele pénz korábban, könnyebb újra felfuttatni)

A fentiekbe még Danics Dóra kavarhat be 25+ kategóriában, mint a "nagy visszatérő", ebben az esetben az RTL vagy lemond a rocker szavazatokról vagy a blikkes pornós címlapokról.

Lesz még három csapat, meg 1-2 reszli, akik az első 4-5 adásban kihullanak majd, és a kutya sem fog rájuk emlékezni már karácsonykor sem.

A végén meg úgyis a BK-s csávó nyeri meg, akkor is, ha ki sem megy a színpadra, csak kiküld magáról egy képet. Ha a sok BK rajongó tinipicsa rászavaz, megnyeri még a következő szériát is.

ByeKitty 2013.10.02. 00:14:00

Szerintem:

25+: Bozsek Márk (Geszti válogatási elveibe akkor is bőven beleférne, ha nem BK Szabi volna), Danics Dóra, Krasznai Tünde

Lányok: Batánovics Lili (ő és Nagy Nóra közül csak 1 juthat be), Péterffy Lili, Eckert Anikó (vitatkozni lehet azon, hogy az utóbbi milyen képességű, de érdekesebb fazon, mint a maradék 2)

Fiúk: Csordás Ákos, Tóth Marcell, Szabó Ádám (Horváth Dávidot én speciel nagyon bírom, de sajnos hasonló karakter, mint BK Szabi; Nagy Richárdot Szabó Ádám fogja kiütni; az erdélyi csávó nem piacképes, ahogyan a vajdasági sem)

Csapatok: Speak Up, Fat Phoenix, By The Way (ebben a formációban a legmegkülönböztethetőbbek egymástól az ebben a kategóriában szereplő egységek)

Chuck Νorris 2013.10.02. 04:48:33

csak tippelek hátha telitalállat lesz és kapok ezért egy lehányt sixxes metálpolót

zenekarok
MDC - By the Way - Speak Up

nyuggerek
Krasznai "régen pornoztam most már csak dugok" Tünde
Bátky Zoli
A nagy visszatérő Darics

csajok
Eckert mert van benne recskafaktor
Batánovics mert minden xbe kell egy etnikum
Olajos hogy legyen kit nézni a köpködöknek is. megjegyzem ö lesz az idei JFK azaz Olajos Lánya Eszter (OLÉ)

fiuk
Raduly mert minden xbe kell egy határontuli
rádióbarát tinibugyinedvesitő Tóth Marcell
Csordás mert minden xbe kell egy maci

Der Beste 2013.10.02. 05:44:33

Ez egy jó cikk volt sixx!

CENZÚRÁZVAszorult Fémkarika 2013.10.02. 07:13:16

@gizdacsavo: A leírás stimmel kivéve, hogy a nehéz sors az nem pornós tematika. A kisebbség meg lehet most már afrikai is annyira multikultik lettünk. A pornósból lett jókislány nem megy kis hazánkban. Láttunk már rá példát. Ha más nem Cowell letelefonál, hogy gyerekek ezt azért nem kéne. Végső esetben meg meglibbenti a bulvár mire is kellett nagyon az a pénz. Azért vicces, hogy az első "hülyés" műsorokban már egytől egyig fel lettek építve a továbbjutók. (plusz kokainos speed cickány--> lóláb effekt) A táboros kiválasztásról meg nem is beszélve, lépjen előre Juci, Feri, meg te meg ki a fasz vagy? Na melyik esett ki közülük?

gizdacsavo 2013.10.02. 09:45:24

A pornós csajnál én is érzek egy kis bizonytalanságot, az ő helyére kerülhet be esetleg Danics, mint "visszatérő". Ugyanakkor hiába nem megy nálunk a "pornósból jókislány", annyira azért egyedi lenne, hogy pár csapatot, meg 1-2 tölteléket esetleg túléljen. Az meg azért egy-másfél hónap, azalatt címlapokon lehúzzák róla, amit lehet, és amikor már vállalhatatlan, simán kiejtik néhány jól sikerült cikkel, riporttal.

A kisebbségi szavazatoknál igazad van, lehetne afrikai is, ezért fog valószínűleg a zenekar a fekete sráccal bekerülni (egyébként ő is visszatérő). Ettől függetlenül - minden rasszizmus nélkül - nekem nem rémlik olyan magyar tehetségkutató, ahol ne lett volna minimum egy roma a felhozatalban.

Axel Torpedo 2013.10.02. 12:53:55

@Fedor:
"olyan ő, mint azok az olimpikonok, akik nyári és téli olimpián egyaránt dobogósok"

- legyszi oszd meg, ha tudsz ilyenrol, koszi.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2013.10.02. 12:57:16

@sixx: Ne kötekedésnek, meg kioktatásnak vedd - annál sokkal jobban bírom a munkásságod és jellemzően egyet is szoktam érteni veled -, de nem voltam rest, megkerestem ezt a viking dolgot.

www.rtl2.hu/musorok/afterx/videok/220379

Kb. 2:26-nál: "...Ott ugrál egy ilyen megtermett viking állat a színpadon, és én nagyon csodálkozom, hogy állítólag hasonlít rám. De olyan manírjai vannak a csávónak, mint nekem, de fura, tényleg. Más."

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2013.10.02. 13:02:12

@áasdklfjáasn: Persze, ez nem vitás. Ugyanakkor állat jól áll neki, amit csinál, én nagyon bírom egy-két szám erejéig. De ha Baracskán a beutaltaknak egy komplett lemezt végig kéne hallgatni tőle egy ültő helyükben halmazatinak, akkor az Amnesty International odaláncolná magát a kapuhoz, ez tény. Csak azért hoztam fel példának, hogy nem tudom elképzelni, hogy valami teljesen más stílusban jönne elő valamivel.

Axel Torpedo 2013.10.02. 13:02:33

@Urfang:
Ezen szerintem gyorsan tul lehet lepni. Vad Katival kapcsolatban is ezen filozhatna a fel orszag, amikor feltunik a teveben. Jatszik valami magyar sorozatban. Vagy jatszott.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2013.10.02. 13:12:59

@subidubinemértem: Minden Utolsó monadat, Amiből Kiderül, A Mentor Döntése, ellentétesen kezdődik, mint ahogy végződik:
"Nagyon sok bajom lenne veled az élőshowban - de én vállalom a kockázatot"
"Te isteni nagy tehetség vagy, 18 db Grammyt fogsz nyerni 5 éven belül - de most nem vihetlek magammal."

*dylan 2013.10.02. 13:38:40

múlt héten arról beszéltek mellettem a kocsmában danics dóra barátnői, hogy mennyire elszállt magától, mióta bekerült az élő műsorba. just sayin'

gaborkiss 2013.10.02. 13:56:27

hajrá Wild Rhythm Smokers! az egyetlen produkció ami produkció még ha réteg is. Az a hülye sapkás srác, hát azon behalok az k..nagy forma! :)

Világvevő 2013.10.02. 14:00:41

Tán meg kellene nézni azt is, ki melyik mentorhoz került.
alföldi nem fogja tovább engedni azt a picsogó, Rihanna utánozós (még azt is rosszul) picsa Olajos E.-t. A zenekarok Szikoránál vannak, aki egész műsorban alig szólt valamit, az is csak a röhejes közhely "mindent eláraszt a szeretet ami előled jön"-típusú semmi volt, ehhez mérten fog csapatokat is válogatni.
A fiúkat Tóth Gabi kapta, akinek minden bizonnyal amúgy is erre csorgott a nyála, szóval mindegy, hogy kinek milyen hangja van, úgyis szimpátia alapján dönt.
Geszti a 25 év felettiek főnöke, ami gáz, mert azt a számomra ütnivaló fejű, rettenetesen ellenszenves, széles szájú, önmagától eltelt ("tavaly voltam már valami műsorban itt, x-faktor volt a neve") Danics "Ki ha én nem" Dórát vinni fogja, legnagyobb bánatomra. Magánvélemény, de olyan szinten gyűlölöm, hogy taposnám. Egyébként szerintem Geszti be fogja vállalni az istenkirály metálvikinget, és sajnos a pornóskurvát is, ami nagy kár. Szerintem barátok közt Szabinak itt a vége, és a jócsaj szőke se jut tovább, épp az undorító Danics miatt.

Ancilla 2013.10.02. 16:05:34

@Világvevő: Miért gyűlölöd Danics Dórát? Ezt őszintén kérdezem. Netán közelről ismered mint embert? Mert az esetleges ellenszenvet még megérteném, no de a gyűlöletre azért nagyon alapos erkölcsi okának kellene lennie...

Én már tavaly is nagyon sajnáltam, hogy kiesett. S nagyon egyetértek Alföldi Róberttel, aki azt mondta róla, hogy bár nem klasszikus szépség, de a színpadon megszépül. Nagyon jó hangja van, nagyon hatásos előadó, nagyon erős kisugárzása van a személyiségének.

Mi táplálhat benned gyűlöletet pusztán a tévén keresztül?

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.10.02. 16:55:36

@Világvevő: Mi a gyíkod Danics Dórával? Szerintem ő az énekteljesítménye és a személyisége kisugárzásának köszönhetően nagyágyú ebben a mezőnyben. Az élő műsorban a helye, úgymint Bátky Zoltánnak és Nagyváradi Nellinek. Krasznai Tünde - nála jobb hangúak kiestek előtte sajnos, de benne van bulvárfaktor.
Alföldi Róbert remélem, a két Lilit viszi az élő műsorba.

@Ancilla: Egyetértek, sőt szerintem ő a mezőny királynője.

Neonknight 2013.10.02. 17:09:40

Bátky Zoltán azért fog kiesni mert egyéni stílusa van. Hiába van jó hangja, a külföldi X-faktorokkal ellentétben az ilyeneknek nálunk nem osztanak lapot. Olyan embereknek van esélyük akiknek nincs kialakult stílusuk, bármit a szájukba adhatnak.
Sokat elmond az egész műsorról, az időt álló dalok és az agyonjátszott felkapott "12-egytucat egy év múlva senki sem foglalkozik vele" dalok aránya (Pink, Adele, stb...).

youtu.be/FO5jo0imeSQ

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.10.02. 17:15:31

@Neonknight: Pink 12-egytucatba sorolásán kívül egyetértek a többi megjegyzéseddel. Helyette lehet, hogy Krasznai Tünde vernyogását kell végigszenvednünk.

Chuck Νorris 2013.10.02. 17:17:20

az a baj hogy az x faktor válogatási elveit komolyabban figyelembe véve (határontuliak, etnikum, nagy visszatérők, ismert személyek, rockerhang, bugyinedvesitők, nehéz sors, köpködnivalók, bulvárfaktor, cukifaktor, elöélet, nép gyermeke, problémás arc) már a 24(25)-ben is alig akad olyan ember amelyik egyik kategóriába sem fér bele.
Ráadásul szerintem a mentorok max 1 embert dönthetnek el, a többit a management válassza ki.

egy-egy embert kiemelve a kategóriákbol talán ök kerülhetnek be.
lányok -
Eckert A (Alföldi döntése, cukifaktor)
Batánovics L (Etnikum)
? Itt Olajos lehetne a fő köpködnivaló téma, de ha Alföldi tartja magát akkor vmelyik helyes csajszi kerül be.

fiuk -
Tórh M (Gabika döntése, rockerhang, bugyinedvesités)
Ráduly B - (határontuliak, nép gyermeke)
Szabó Á - (nagyon sok kategóriába fér be)

csapat -
(Szikora döntése a Wild Rhythm Smokers lenne de ugy hallottam egy rokontol hogy nem jutottak be)
MDX - (Szikora döntése, tinilánykedvencek)
a 2 (3) lehetne a By the Way mint nagy visszatérö (bár ezt eddig nem promozták, annak ellenére hogy tavaly a mentorházig jutottak) vagy a Sunset Strip (nép gyermekei, rockerség) Fat Phoenix (bugyinedvesités)

25+ -
Krasznai T (Geszti döntése, +nagyon sok kategóriába fér be)
Darics D (nagy visszatérők)
Bozsek M (nagyon sok kategóriába fér be)

Amit én szeretnék
lányok -Eckert A, Péterffy L, Molnár M
fiuk -Csordás Á, Tóth M, Nagy R
csapat -Sunset Strip, MDC, Speak Up
25+ -Bátky Z, Krasznai T, Komondi J

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.10.03. 14:21:52

@Axel Torpedo: Hát pont ez a pláne, hogy ritka, ezért különleges! :-)

Elnök Úr 2013.10.04. 15:19:10

Na hát akkor íme az én listám:

Fiúk:
Ráduly Botond és Csordás Ákos összességében a két leggyengébb a csapatban, ennek ellenére előbbit be fogják rugdosni, mert kell a határontúli magyar. A többiekben tényleg akadhat vmi X, ugyanakkor a szelekció itt is könnyű. Karapándzsity Kristóf nem mainstream adható el, így "gyere vissza jövőre" felkiáltással kigoylózzák, Tóth Marcell pedig nem egy X-faktor showműsorra termett, jó lesz jövőre a Voiceba. Ergo a továbbjutók: Horváth Dávid, Szabó Ádám és Nagy Richárd.

Lányok:
Ez a csoport nagyon harmatos, Péterffy Lili az egyetlen erősebbnek nevezhető induló itt, neki tuti helye kell, hogy legyen. A többiek egységesen gyengék, úgyhogy közöttük az dönt ki az x-faktorosabb karakter vagyis a másik két továbbjutó Eckert Anikó és Olajos Eszter lesz.

25 év felettiek:
A legerősebb csoport, de azért túl nagy varia itt sincs. Krasznai Tünde és Komondi Júlia vállalhatatlanul hamis, őket nem lehet bevinni egy élő műsorba. Danics Dóra valószínűleg megnyeri az egészet, Bozsek Márk RTL arc, a maradék helyre pedig annak rendje és módja szerint kell egy rocker, úgyhogy a döntés ott egy kicsit nehezebb lesz, nem tudom tavaly Stonet miért vitték be, ha az úgy bejött nekik akkor Bátky Zoltán, ha tévedésnek ítélik ők is, akkor Nagyváradi Nelli.

Zenekarok:
A kategória messze jobb, mint az eddig ad hoc jelleggel összedobált nyálfolyamok. Két erősebb banda van a Speak Up és a Fat Phoenix, minden szempontból helyük van az élő műsorban. Ha Geszti kapta volna a csapatokat, akkor egyszerűbb lenne a dolog, mert harmadikként beslisszolna a By the way és akkor meglenne a totálisan jövőtlen tinicsapat is, ugyanakkor Szikora sztem beviszi a Wild Rhytm Smokerst, elvégre csikidám. Az MDC ugyanolyan gyenge mint a By the way, szóval végül is ha kell egy semmilyen csapat, akkor ugyanannyi esélyük van mint a tavalyi kukából összeverbuvált bugyicsusszantóknak.

Az idei felhozatal egyébként nem olyan botrányosan rossz, mint a tavalyi, ettől függetlenül a műsor sztem sokkal kevésbé működik. A mentorcsapat nem akar sehogyse összeállni, lapos. az előző szériákban elég jól megtalálták azt a 4 főt, akik együtt szórakoztatóak és külön-külön is jó karakterek.
Malek volt a szakmai arc, az ő helyét most Alföldi pótolná, na de ő nem zenei ember, hanem színházi, szóval hiába a legjobb újonc, mégis gyengébb mint elődje mind karakterként, mind a többiekkel való interakcióban.
Tóth Gabi annyit ripacskodik, amennyitől minden jóérzésű ember elkezd feszengeni a készülék előtt, túl sok a csaj, túl művi, túljátssza a szerepet, szimplán idegesítő. Tavaly elképzelhetetlennek tartottam ezt a bravúrt, de idegesítőbb mint Keresztes Ildikó, csak máshogy.
Szikora Robi nagyjából egy Voice Somló. Nagy Feróban legalább volt élet, meg humor, Szikora meg egy össze-vissza hablatyoló érdektelen múmia.
Gyenge a mentorcsapat, nagyon gyenge, s sajnos eddig az sem látszik, hogy a tavalyihoz képest gyengébb karakterek, legalább együtt képesek lennének érdekesen működni.

Chuck Νorris 2013.10.05. 20:55:48

MDX - (Szikora döntése, tinilánykedvencek)
a 2 (3) lehetne a By the Way mint nagy visszatérö (bár ezt eddig nem promozták, annak ellenére hogy tavaly a mentorházig jutottak) vagy a Sunset Strip (nép gyermekei, rockerség) Fat Phoenix (bugyinedvesités)

na csapatot egész jol eltaláltam :)

**Valcsa** · http://zenefuleimnek.blog.hu 2013.10.06. 09:51:00

Na így túl az első mentorházas-adáson:
Szikora döntésével nem értek egyet. Az MDC meg a Bytheway annyira egyre megy, nem tudom, miért kellett mindkettőt bejuttatni. A Bythewaytől konkrétan kirázott a hideg, annyira jók voltak most, szerintem bőven elég lett volna, ha ők bejutnak. A Fat Phoenix nekem most is tetszett (a casting-produkciójuk mellett nekem személy szerint most tetszettek a legjobban). A blogbejegyzés írójával egyetértek, hogy pl. a Sunset Strip alapból hátránnyal indult, mivel ők egy zúzós rockbanda, és talán az akusztikus amúgy sem ő az asztaluk... A dalválasztás sem volt a legjobb, mindenesetre kár értük. :( Bálintéknak én személy szerint örülök, hogy nem jutottak be: egyrészt szörnyen taszító, hogy annyira sztárolva van ez a fiú, és mintha csak róla szólna az egész zenekar, de akkor nem értem, miért nem szólóba indult most is?! Ha meg csapatban van, akkor nem kéne őt egyedül ennyire kiemelni a többiek közül, hogy így Bálint, meg úgy, csak azért, mert ő már egyszer volt X-Faktorban... -.- Másrészt meg a hangja sem tetszik, most is helyenként annyira elcsúszott, nem a hangján énekelte a dalt, hogy az vlmi szörnyű...
Mindent egybevetve: az MDC helyett én inkább mást vittem volna az élő adásba. Bármelyik másik csapatot (Bálintékat leszámítva).
(És igen, Szikora nem kifejezetten mentor-alkat, ezt azért le kell szögezni.)
Geszti csapatával viszont én elégedett vagyok. Tökmindegy Krasznai Tünde múltja, a hangja nagyon-nagyon jó, én örülök, hogy ő bekerült, Bozsek Márk is megérdemelte, Danics Dóra úgyszint. Viszont Nelliért és Zoliért is fájt a szívem. Szóval innen igazából bárkit továbbvittem volna, Júlia kivételével (rá már a válogatóról se emlékeztem, maximálisan felejthető figura, és kiemelkedő hangja sincs...).
süti beállítások módosítása