Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Tóth Gabi már hangra élvez

2013. szeptember 30. 07:00 sixx 99 komment

Screen Shot 2013-09-30 at 6.19.24.png

Az X-Faktor második Tábor-adása alatt három dolog lett teljesen világos számunkra:

  • Alföldi Róbert a legjobb dolog, ami a műsorral történhetett. Minden szavát elhisszük, őszinte és emberi, ha pedig mindez csak azért van így, mert közben a fülébe sustorogják, hogy "Robikám, ezt a csajt tovább kell vinni, mert eladtuk a Universalnak három tál kagylós paelláért, jókat mondjál róla, az anyád úristenit", akkor meg ő a legjobb magyar színész, és kész.
  • Tóth Gabi egy kifejezetten szimpatikus, jólelkű nő, aki viszont nem tud meglenni a figyelem középpontján kívül, így kényszeresen szerepelnie kell, ha meglát egy kamerát, ráadásul ha valaki a megfelelő frekvencián rezegteti a hangját, nedves lesz a bugyija. Akár többször is, gyors egymásutánban.
  • A zenekaros újítás a legnagyobb parasztvakítás evör.

Az is nyilvánvaló, hogy az idei felhozatal sokkal erősebb, mint a tavalyi, a mentorházba juttatott 24+1 (mindig van egy plusz egy, na ja) produkcióból a zenekarokat leszámítva tulajdonképpen bárki megnyerheti a versenyt, persze a továbbjutók kiléte, mint mindig, most sem csak az énektudás alapján dől el, hanem attól függően, melyikük az, akiből ki lehet hozni valamit, kiből lehet a médiában is eladható énekest farigcsálni, kiben van meg az a sztori, amit a tévében fel lehet dolgozni. Az RTL Klub vérprofi, ha ez eddig nem derült volna ki, szóval már a Tábor előtt pontosan tudták, melyik 12 (plusz egy?) előadóval dolgoznak majd hónapokig az élő adásban.

Screen Shot 2013-09-30 at 6.16.19.png

Ami viszont a zenekaros mizériát illeti, az nagy baklövésnek látszik. Először is, zenekar ide vagy oda, a produkciót ebben az esetben is az énekesek teljesítménye határozza meg. Nem azt fogja kiemelni Geszti, hogy a dobos de kurva pontos volt, a gitáros kezében meg sírt a hangszer, hanem azt, hogy a csávó jól énekelt ott elől vagy sem. A jövő heti, mentorházas bejátszások alapján ráadásul minden továbbjuttatott zenekar unplugged-előadással jelentkezik majd, ahol még fontosabb lesz, mit tud az énekes, és még kevésbé az, hogyan játszanak a hangszereiken a többiek.

Az élő adásba majd bejutó együttesek szerepeltetését technikailag sem lesz egyszerű megoldani, átszerelések, beállások kellenek, ez nem megy pikkpakk, percek alatt, de ne legyen igazam. És akkor arról nem is beszélünk ugye, hogy míg a szólisták egy előre felvett, hótthalálosan pontos, steril, tiszta alapra playbackelnek énekelnek majd, a zenekarok minden tagjának abszolút kurvajól kell játszania, mert egy pontatlan dobos két ütem alatt elviszi az erdőbe az énekest. Így, ebben a formában a zenekarok nagy hátrányban vannak a szólóénekesekkel szemben, na nem mintha az eddig látottak alapján bármelyiküknek is lenne esélye a végső győzelemre.

Screen Shot 2013-09-30 at 6.18.37.png

A műsor egyébként egy szokásosan jól felépített, az előző adások drámai szálait kimaxoló két órát hozott, amikor Alföldi bejelentette, hogy aki nem tudja a szöveget vagy bármilyen más módon látszik rajta, hogy fejben nincs ott, hazazavarják, máris lehetett tudni, hogy a két renitens közül legalább az egyiknek véget ér a kaland - Pál Benjámin lett az, akire innentől nem is fogunk emlékezni, és ez így van jól. A válogató végére maradt minidrámák a szokásos sírógörcs-örömkönnyek-mentorkínok szentháromság jegyében fogantak, és értem én, hogy ez egy tévéműsor, és kell a feszkó, de a mezőnyből messze kiemelkedő hangú Danics Dórát az utolsó pillanatig szívatni, na az nem volt szép dolog.

A jövő héten kiderül, kik jutnak be az élő adásba, de az már most biztosnak látszik, hogy a tavalyi, kutyába levitt évad után az X-Faktor idén sokkal jobban bízik a hangszálakban, mint a Blikk címlap erejében, és ezzel csak a nézők járnak jól.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.09.30. 07:47:33

A Tóth Gabi-elmélethez hozzáfűzném, hogy tudomásom szerint Mozart tényleg szexuális izgalmat érzett egyes darabok hallgatása közben.

Tapmancs 2013.09.30. 08:02:08

A zenekar-témához: nekem a Maddox (vagy Mad Dox?)zenekar nagyon bejön, az énekes csávónak szerintem olyan hangja van hogy bármelyik világhírű együttes frontemberével egy lapon említhető. Erre mondják hogy Istenadta tehetség. Mondjuk én nem vagyok hozzáértő, a vájtfülűek mindjárt biztos megmondják hogy ez nem is így van. (Ami lehet, de én laikusként nézem / hallgatom és nagyon tetszik.)

jack o'neill 2013.09.30. 08:03:39

Alföldis dolognál szerintem az utóbbi lesz az igaz és nem azért, mert tényleg jó színész (mert az), hanem csak egyszerűen megmondják neki, hogy ki való az RTL igényeihez és pont. Bár ezt a negatív véleményt lehet, hogy a tavalyi évad és JFK csodás bejutása mondatja velem.
Mondjuk az elviselhetetlen Tóth Gabi mellett az Alföldi elég szép kontraszt. Tényleg jó tett a fószer a műsornak.

"Az is nyilvánvaló, hogy az idei felhozatal sokkal erősebb, mint a tavalyi"
Ezzel mennyire egyetértek! Nem látni egy Oláh "kibaszottbuta" Gergőt, sem Robot "kisbalázsnője" Adélkát, sem "Jimmy Fia Kriszitánt"

Amúgy sikerült arról a két "induló"ról képet betenni, akiket bírok. Pacsi.
Bár még az a nemtommiavezetékneve Lili is jöhetett volna, az legalább még "jócsaj" is. :)

Dr. Kix 2013.09.30. 08:20:35

Alföldi és Tóth Gabi is jó választás volt. De hogy Szikora mit keres ott? Somló-effektusra vagy rosszabbra számítok nála az élő adások során.

REACTOR · http://www.youtube.com/user/Reactor2studio 2013.09.30. 08:30:23

Kár, hogy Gabika kapta meg a legjobb és legérdekesebb csapatot. Gusztustalan amit művel a műcsöcseivel. Folyamatosan úgy feszít, hogy mindenki lássa, neki van a legszebb műcsöcse a földkerekségen. Ráadásul azt gondolja magáról, hogy mennyire érti a szakmát, de amint Alföldi és Geszti érvel valamivel, azonnal meghunyászkodik és már változik is a véleménye. Szerencsétlen Szikorának remélem még nem mondták meg, hogy a te csapataid fognak legelőször kifeküdni, és teljesen felesleges az ittléted.

Nick Leeson 2013.09.30. 08:32:42

Nekem a zsűri most kimondottan tetszik.

Geszti eddig minden alkalommal egy álarcot viselt. Amit ráhúztak a retek klubnál. Most úgy tűnik (egyelőre) magát adja, nem látok semmiféle mesterkélt szimpadiasságot.

Tóth Gabi. Soha nem szerettem ezt a tyúkot. Ennek ellenére, most valahogy szimpi. Jó adja, a korrekt, érzelmes nőt. Anélkül, hogy hisztibe, és hülyepicsáskodásba menne át. Rá hárul a szűri érzelmes része. Teljesen ok.

Szikora az első selejtezők buzis stílusát félretette, egészen korrektül csinálta. Igazából nem sok vizet zavar, kicsit talán bólogató jános, de legalább nem ront az összképen.

Alföldi tökéletesen adja a szigort. Nem is tűnik megjátszottnak. Kell is a műsorba ez a szigor. Nekem hiteles. Ugyanakkor egészen jól távol tartja magát homokos énjétől. Teljesen okésan nyomja az ítéleteket. Határozott és egyben korrekt.

záporeső 2013.09.30. 08:35:03

A múlt hét szombati adást láttam csak, akkor nekem úgy tűnt, hogy Alföldi folyamatosan kifigurázza Tóth Gabit, ráadásul nem is igazán bírja a csajt. Amit ő vagy nem vesz észre, vagy csak nem veszi fel, de mindenesetre elég vicces jelenetek alakultak ki ebből.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2013.09.30. 08:35:12

"..a szólisták egy előre felvett, hótthalálosan pontos, steril, tiszta alapra playbackelnek majd,.."
Miért írod, hogy playbackelnek az énekesek? A zene az előre felvett persze, de az énak az csak élőben fog menni az élőben, nem?

AlexWolf 2013.09.30. 08:40:02

@Dr. Kix: szerintem Szikora is illik ide. Ugyan kicsit olyan mintha folyamatosan be lenne tépve, de figyel és vannak jó meglátásai, van egy olyan érzésem, hogy eljátssza, hogy lassú és "butuska". :D

justizmord 2013.09.30. 08:50:25

Nem vagyok rutinos tévénéző, ez a műsor sem érdekel, de mivel még a saját véleményemről is van véleményem, és vagy 10 percig sikerült erőltettett menetben követni a műsort valamelyik nap, had kérdezzem meg (és én kérek elnézést, biztos bennem van a hiba): ez a Tóth Gabi ez meg kicsoda ez a Tóth Gabi? Nagyon művészien tud rinyálni... Amúgy nekem úgy tűnt, hogy az egyetlen, aki nem affektálja/fontoskodja/feltűnősködi szét a műsort, az Szikora. Váratlan és meglepő fordulat ez, már-már kedvet csinál a műsorhoz, de azért mégsem.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.09.30. 09:00:07

@Yooha: mert hajnalban nem vagyok képes értelmes mondatokat alkotni. bocs, javítom.

Jó Mercutio halott 2013.09.30. 09:15:49

Ez halal komoly, hogy ez a totgabi nevu ize ez valakinek rokonszenves?????? Ez a művi manirokbol allo gusztustalan feltunoskodes, ez az onmagat megjatszo falusi picsaskodas, ez szamomra peldaul egyenesenen kibirhatatlan. Dogoljek meg, ez az ostoba zsirhaju lotyo egyszer meg felall leggitarozni is. Es ma nemazer, de ez a sikertelen bulvarsenki ez mifaszt fog mentorkodni azokon, akiknek egy resze mar most jobb nala. Vagy csak harsanykodo megjatszott bugyinedvesedes es megjatszottorgazmus, ez a szerepe? Nyilvan igen. Erre jo.

justizmord 2013.09.30. 09:21:54

@sixx: a fix aktor viszont nem a barátom

baliquez 2013.09.30. 09:23:25

@nemorino: igen, mert megfelelő hangerővel hallgatva bizsergeti az agy kéjközpontja mellett található fájdalomközpontot is. Olyan mint a kapszaicin, az is hasonlóképp működik.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.09.30. 09:25:55

@justizmord: ez a modoros trollkodás, ez az, ami az agyamra megy. a faszért kommentelsz ide, ha nem nézed? kit érdekel?

justizmord 2013.09.30. 09:34:15

@sixx: úgy tűnik, te sem vagy a barátom, viszont igazi tökös gyerek vagy, le a kalappal. Aúgy ha nem érdekel, mi a (idézlek, hogy ne legyek modoros) faszért foglalkozol azzal, amit írok? úgy tűnik, ezzel a beszélgetéssel sem lett ma több a világ, hagyjuk is abba, szép napot!

Kandeláber 2013.09.30. 09:37:39

Alföldit bő nyállal, atya...

ethan blow 2013.09.30. 09:48:47

Szerintem Alföldi egy intelligens faszi, mindig is az volt, nagypn bejön a stílusa (nem, nem vagy oka az), és reális az értékítélete, jól csinálja.

Tóth Gabiból kevesebb több lenne, Geszti volt régen ilyen, csak ő úgy, hogy 10-ből 10 mondatot viccesnek szánt, mert úgy gondolta, ez elvárás tőle, és aztán 10-ből 8-szor kínos lett a pali, de mára változott, előnyére, ezt Tóth Gabi is megfigyelhetné. Aranyosak a megnyilvánulásai, de egy idő után egyszerűen annyira sok, hogy átcsap idegesítőbe és kínosba. Vagy öregeszem.

Szikora meg egyszerűen jó arc, bárki bármit mond. Imádom, csapatai kihullanak hamar, de nem miatta, amúgy is ez lenne a végük, juztizmord meg tényleg a faszért írja le huszadszor, hogy nem nézi a műsort, miközben nézi? Az ilyen köcsögök miatt tart ott a világ, ahol tart, nem csoda, hogy Pekingben nem esett az eső az olimpia alatt...

HgGina 2013.09.30. 09:49:19

Alföldi, mint emberi? Ez az év vicce.

kamarti 2013.09.30. 09:49:31

@záporeső: sajnálom, ha csalódást kell okoznom, de rosszul láttad: nagyon is bírják egymást

@Nick Leeson: remélem, téged is így dicsérnek, ahogy te Alföldit

HgGina 2013.09.30. 09:51:23

@ethan blow: justizmord nemi identitását nem ismerem, de ez: "Az ilyen köcsögök miatt tart ott a világ, ahol tart,..." inkább Alpári Robikára illik.

BotloB 2013.09.30. 09:54:01

Ahogy Alföldi nyíltan hülyének nézi Gabikát - amúgy megítélésem szerint teljesen jogosan - az hatalmas. Szikora meg néha tényleg tud meglepően értelmesnek is tűnni, aztán a következő pillanatban megint olyan, mint ha nem tudná egészen, hogy hol van.

A csapatok amúgy tényleg elég erősek lettek, bár az utolsó döntéssel sem a lányok, sem a fiúk csapatában nem értettem egyet.

Annak is örülök, hogy sok, nem tipikusan popsztár-alkatot is továbbnyomtak, bár az eddigiek alapján a legtöbbjük a mentorházban szépen kihull majd, mert hát "kockázatos lépés lenne tovább vinni", ahogy azt Geszti az előzetesben mondta is. Kár. Jó lenne, ha inkább Alföldi elvei érvényesülnének, és tényleg inkább hétköznapi, de valóban tehetséges emberek versenyeznének.

A zenekarokról való megállapítás tök jogos, a dobos-énekesgitáros-laptop hármasból a dobos gyereket simán továbbnyomnám, az énekes gyereket meg a gitárjával meg a laptopjával együtt kivágnám.

kovácspéterke 2013.09.30. 10:00:30

csak egy adást láttam, ahol a banya meg a lánya kornyikált, asszem arra alkották meg azt a szót, és a szikora sztem kifejezetten vicces volt, én sokkal rosszabbra számítottam. tényleg olyan, mintha be lenne tépve.
tóth gabi még a manírjaival meg a szerepelni vágyásával is sokkal szimpatikusabb mint a geszti, akinek egy őszinte megnyilvánulása sincs. alföldi meg király

ethan blow 2013.09.30. 10:02:00

@HgGina:

A "köcsög" jelentse mára túlnőtt a börtönben senyvedő férfi homokszekszuális, akinek a női szerep jutott fogalmán, egyszerűen hülyét jelent. Nem identitástól függetlenül, kivéve Komló.

De ez mindegy is, én csak egy kis gépezetszem vagyok a porban, önálló véleményem lényege, hogy ne menjen szembe másokéval, a fitymámat is visszavarrattam 14 évesen, szal kussolok.

kovácspéterke 2013.09.30. 10:02:43

@HgGina: istenem, nem hiszem el h vmi primitív bunkó mindig felhozza ezt, miért nem lehet leszakadni arról, h alföldi a magánéletében kivel van?

Aeval 2013.09.30. 10:02:55

@Tapmancs: Ahhoz képest a Maddogx énekese a Madonna dalt elég hamisan adta elő, pedig egy bandánál is fontos a tiszta éneklés stílustól függetlenül. Amúgy meg nem tolják rosszul.

ethan blow 2013.09.30. 10:03:00

Ezzel együtt valaki nem tudja. hogyan lehetne megtalálni a Párdus lányok korábbi "produkcióját", ahol a kiscsdaj táncolt az előző Faktorban? Köszi!

dr Smittpálelnökúr 2013.09.30. 10:05:25

tóh gabi borzasztóan buta. És ezt minden alkalommal bizonyítja is.

KrustytheClown 2013.09.30. 10:06:11

Ez tényleg jobb show lett, mint a tavalyi eresztés, a zsűritagok sem unalmasak. Annyi a baj, hogy az RTL ezzel ezzel a megrendezettséggel több olyan (talán tehetséges) embert is tönkretesz, akikben némi gyakorlás, munka és tapasztalat után "benne lehetne az X". Persze ők vállalták, de akkor is igazságtalan, ahogy egy-két figurával bánnak.

justizmord 2013.09.30. 10:07:05

Ha már így véletlenül belezöttyentem ebben (így utólag nagy hiba volt), szerintem meg az olyan köcsögök miatt tart itt a világ, akik az ilyen műsorokat "alkotják", és az olyanok miatt, akik az idejük jelentős részét arra szánják, hogy kiértékeljék a műsorvezető csöcsrázását, a buzik gesztusait, meg összeszámolják, hogy hány mondatból mennyi volt cikk. Éljenek a médiagecik, kalandra fel! Bocs, részemről lezárva az ügy.

ethan blow 2013.09.30. 10:11:25

@justizmord:

Még akár igazad is lehet, de ezeket, akiket itt felsoroltál, ezeket te (meg persze én és sokan mások) tartjuk el értékes figyelmünk és agyi kapacitásunk ecélra való felelőtlen elherdálásával. Illetve másfelől mi magunk vagyunk ezek. Megérettünk a pusztulásra, atomot ide!

ethan blow 2013.09.30. 10:13:40

@ethan blow:

De most ezt magamtól kérdezem, tényleg egy köcsöggel beszélgettem az imént?

randomuser1 2013.09.30. 10:16:00

mióta tótgabira kijött a grimaszgenerátor, nem bírom vinnyogás nélkül nézni az érzelmi megnyilvánulásait.
amúgy sztem olyan, mint soma a magát nőnek tartó kamionsofőralkat, eccerűen nincs az az alkoholmennyiség, h heteroszekszuális hangulatban dugjam...

Dr. Kix 2013.09.30. 10:20:38

@AlexWolf: Látunk mi már karón varjút a kertévéknél. Ezzel együtt persze legyen igazad, kívánom.

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2013.09.30. 10:29:05

Sok reménykedő XFaktor kommentelővel lesz kevesebb szerintem, akik arra számítottak, hogy Alföldi kapta a fiúcsapatot. Sokan már törlik is szövegszerkesztőkből, a jó előre megírt, random hozzászólásaikat, számukra ezzel értelmét vesztett, véget is ért az X-Faktor 2013-as adása.. :-)

mrbateman 2013.09.30. 10:30:11

Jézus felold a TV-terror alól!

Nincs érzéketek az élethez!

Kaptatok rezsicsökkentést, főzhettek pálinkát, nemsokára szép, új stadionjaink lesznek, van műsor a Szent-Mihály napi tűzről

...de a proli csak feszt nézi a színestévét.

Én kimondom, ez a tv-s tehetségkutatás a televíziózás Wass Albertja!

Holott olvashatnátok Buharint is...vagy ott van az a sok szép természetfilm, vagy légikatasztrófák, haldokló gyerekek, stb.

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2013.09.30. 10:36:02

ebben az egészben csak Alföldi aki értékelhető. nem is értem mi vitte rá erre a műsorra. vagy van az a pénz - ezek szerint....

acetil 2013.09.30. 10:39:48

Danics Dóra a nyerő magasan. Ha ezt a szintet tudja tartani, akkor már meg is nyerte, a többiek ezt nem tudják behozni. Nem csak a hangjáról van szó, sokkal több vonalon jó.

Tóth Gabitól nagyon tartottam, hogy ő lesz az idei Keresztes Szörnyella Ildikó, aki miatt képtelen leszek nézni a műsort, de kezd helyrerázódni. Most sem tetszik, irritáló szőke celebecske, aki mellesleg kiesett volna a válogatón, de már nem olyan borzalmas mint eddig, meg valahogy tényleg van benne valami emberi a sok butasága és műjelenetei mellett, ami miatt nem lehet rá annyira haragudni. Nem az agresszív tank mint Keresztes volt. Alföldi néha kigúnyolja, ami kifejezetten jó ölet, és szerencsére a csaj nem sértődik be ettől (lehet nem is érti), nagyon elrontaná.

leanka 2013.09.30. 10:52:41

elarulja valaki, hogy Lilut miert adtak kovetkezetesen csak felprofilbol? megol a kivancsisag...

jet set 2013.09.30. 10:55:25

Azért az egyértelmű volt, hogy a pornós csajnak és az anyátok köztes csávónak be kell kerülniük. A bestiás csajt sajnálom, hogy nem került be, szerintem nagyon jó hangja van.

Littlewood · http://mslittlewood.blogspot.hu/ 2013.09.30. 10:57:34

Az idei tényleg sokkal ígéretesebb, mint a tavalyi. Csak hiba volt a 25+-osokat Gesztinek adni, aki be van oltva bármilyen eredetiség ellen, és minden második szava a popsztáralkat. A kislányokat kellett volna neki adni, azokban nem tud nagy kárt tenni az iszonyú lapos dalválasztásával, mert azok eleve olyanok. Alföldi meg vihette volna az idősebbeket, akikkel érdekes dolgokat lehet kezdeni, és személyiségük is van. A másik két választás eléggé adta magát, nem hiszem, hogy bárkit meglepett volna.

justizmord 2013.09.30. 11:21:43

@ethan blow: ha velem beszéltél, válaszom nem, ha magadban beszéltél, válaszom nem tudom...

idiesel 2013.09.30. 11:33:24

@Littlewood: +1. csajok Gesztinek, Robinak a 25+-osokat és így lett volna rendben és így lett volna igazán érdekes...

Exike 2013.09.30. 11:37:34

@Littlewood: Egyetértek.
Geszti sose jól választ a mentorházban, tavaly is háromból kettő olyat vitt, akik tenyérbemászóan idegesítőek voltak. És a harmadik se miatta nyert.

Bangalore 2013.09.30. 11:44:54

Alföldi végtelenül intelligens módon kezeli a helyzeteket, bírom, öt csillag. Ki nem tojja le h kivel hogy szexel, Gesztinel sem gondolkozunk ezen, meg a többinel sem.
Totgabi egy irritálo kis picsavirag, szánalom, ahogy veri magát és jobbra balra néz közben, hogy mindezt látják e a többiek.
Szikora egy analog masina a digitális kütyük világában, nyugdíjas tempó, homokos hanghordozás. Ugyan mire számít, aki hozzá került?
Geszti nekem uncsi, mindenkinek meg akarja mondani a frankót mintha tévedhetetlen lenne. Kevesebb több lenne belőle.
Amúgy meg Csordás Ádám sirály volt :-)

Deutsche Gabbana 2013.09.30. 11:50:59

@Nick Leeson: mi az, hogy távol tartja magát a homokos énjétől?! ember, te el vagy tévedve, ha azt hiszed, hogy a melegek 7/24-ben nyomják a "meg akarlak b*szni" dumát, az a kompenzáló heteró férfiak jellemzője.

@Aeval: Szikoráról nekem Topi maci (Fozzie) ugrik be, a Muppet Showból. Minden megnyilvánulásán sírok egy sort, egy Teréz anyába oltott Paulo Coelho kicsi Ozzy Osbourne beütéssel.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2013.09.30. 13:03:08

a zenekarok kurvára meg vannak elégedve azzal, hogy látta őket néhányszor kétmillió ember. egyikük sem akar továbbmenni egy körnél, főleg nem akarnak győzni, hiszen ismerik a szerződéseket, amiket az rtl a győztesek orra alá tol. pont elég ez a néhány adás.

kamarti 2013.09.30. 13:14:16

@Littlewood: Robi is abban reménykedett, hogy a 25 felettieket kapja. Nem tudom, milyen megfontolásból adták neki a kiscsajokat (bár fogadni mertem volna rá, hogy így lesz, amikor azt mondta az egyikre, h maradjon, csak kiütést fog kapni tőle)
ha meg nem ezért döntött így az rtl, akkor szégyellhetik magukat (plusz kontraproduktív is az óvatoskodás)

mémyeti 2013.09.30. 13:32:15

Jó a zsűri, kivéve Mézga Aladárt, aki egyszerűen semmilyen (a fiatalok kedvéért, a méltán híres Mézga sorozatban, Geszti volt Aladár szinkronhangja), szóval Péter barátunk egy dolgot hajtogat folyamatosan hogy ugyebár ez aztán popsztár alkat és benne van az XYQZSé fszom tudja milyen faktor. Most akkor megkérdezem, melyik x-faktoros lett Mo.-on popsztár. Csobot Adélt pl. legutóbb valami "Frédi show" - ban láttam tátogni, névtelen múlatós művészekkel együtt.
Alföldinek örülök hogy ott van, bár nem volt nehéz az előzőeknél jobbat találni, de ne "zseniális művészezzük" már, Alföldi egy középszerű színházi munkás, semmi több, és mint a legtöbb meleg kicsit más oldalról közelíti meg a dolgokat.

Benedek_Úr 2013.09.30. 13:53:02

Alföldinek nem áll rosszul a szigorka szerepe. De Tóth Gabi még demo verzióban megy, győzködi magát meg a közönséget hogy mennyire kell az ő energikussága.
A magyar vikingcsávó (BÁTKY ZOLTÁN, megjegyzem már a nevét..) meg kiénekelt a fotelből, szóval ha hajrá neki innen, a kommentsor végéből!

alibi77 2013.09.30. 13:59:01

Tóth Gabi, és a jól beszólok a papírból éneklőknek.

A művésznőnek kimaradt a saját felbukkanása egy másik tehetségkutatóban?
www.wercsy.hu/kepek/egyeb/20050505161208.jpg

Lucretia/My Reflection 2013.09.30. 14:02:51

Nekem is sokkal jobban bejön az idei zsűri, mint az előző banda.

Tóth Gabit érdekesebb figurának tartom, mint Keresztest, Alföldi meg mindig rokonszenves, intelligens arc volt, abszolút jót tett a műsornak.

Geszti régebben idegesítőbb volt valahogy, most mintha kicsit felszabadultabban viselkedne, egyedül Szikora a wtf zsűritag a maga Somló-szerű lényével, de a három másik mentor nélküle is simán elviszi a műsort.

Egészen sok használható énekest összeszedtek idén, kicsit sajnálom, hogy nem Alföldinek jutott Danics Dóra, nyerő párost alkothattak volna, Geszti nem olyan jó mentorként, hogy megint az ő versenyzője győzzön idén is.

Etnix1000 (törölt) 2013.09.30. 14:32:26

@alibi77: ez melyik dal lehet??? :-) próbáltam elolvasni, de nem ment :-D

Gyevi bíró 2013.09.30. 14:35:56

@mémyeti: "Csobot Adélt pl. legutóbb valami "Frédi show" - ban láttam tátogni, névtelen múlatós művészekkel együtt."

Nomármost én láttam ezt a showt és ha Szenes Iván által szövegelt fellépéseket "Frédi shownak" nevezed, akkor mondhatom, hogy szégyelld magad. Ugyanis Szenes Iván legalább olyan ikonja volt a hazai zeneiparnak, mint a humorban Hofi. Úgyhogy jobb, ha csendben maradsz. Amúgy meg zárójelben: Adél legalább megtalálta azt a stílust amiben jó és azt meg tutin tolja.

Filter Ákos 2013.09.30. 14:48:00

@mrbateman: @justizmord: Basszátok már meg, ha ennyire derogáló nektek ez a műsor meg úgy általában a tv az "ördögtől való", hiszen azt csak a legműveletlenebb prolik nézik (amire a valóság amúgy rendre rácáfol), akkor mégis mi a tökömnek jöttök PONT ERRE a blogra rejszolni és osztani az alja népet?

Gyevi bíró 2013.09.30. 14:49:29

A zsűri nekem bejött, még Gabi is. Sőt, mivel van egy ismerősöm szinte hasonló temperamentummal, már csak mosolygok rajta, hogy az érzelmi kitöréseit mennyire kiadja, mint egy örök gyerek. :-)
Danics Dórától még nem vagyok hasraesve, sőt, mások is vannak ilyen jók, szóval tetszik a mostani mezőny és a végén még érdemes és élvezet lesz X-faktort nézni.

mémyeti 2013.09.30. 14:50:42

@Gyevi bíró: hogy jön a frédisóhoz Szenes Iván, ne legyen már üldözési mániád, "Muzsika tv. Frédy Show" ez a műsor pontos címe, jutubon csorgathatsz rájafele nyálat, na itt lép fel a kedvenced Csobot kisasszony :)).

Gyevi bíró 2013.09.30. 14:55:17

@mémyeti: Az lehet, hogy ott lépett fel, viszont Szenes Iván koncerten láttam még legutóbb, ahol még díjat is kapott azért, hogy Iván dalokat énekel. Úgyhogy az, hogy a Frédi showban énekel, egy dolog, mint ahogyan a Megasztárosok is léptek fel pl. az X-faktorban, de attól még nem biztos, hogy csak gagyit énekel. Viszont ami tény: a koncerten jól tolta és élőban énekelt, valamint a swinges stílus tényleg jó volt neki, amihez csak gratula.

mémyeti 2013.09.30. 15:11:31

@Gyevi bíró: Te valami rokon vagy, vagy valami rajongó, talán szerelmes, vagy egyszerűen csak fogyatékos ? :)))

Gyevi bíró 2013.09.30. 15:22:57

@mémyeti: Egyik sem, csupán nem szeretem a fröcsögést, valamint a saját fülemnek hiszek. :-)

justizmord 2013.09.30. 15:36:41

@Filter Ákos: Jajjj, bocsánat, mint említettem már, véletlen és elhibázott dolog volt ide kommentet írni, tényleg sajnálom, elnézést, ígérem, máskor nem fordul elő, de Te maradj csak nyugodtan, és épülj tovább.

mrbateman 2013.09.30. 15:44:36

@Filter Ákos: A felelős állampolgár által érzett kötelesség hajt! Tenni akarok szép hazámért, felnyitni a szemeket, hulljon le a hályog!

Mi a rojtos, bojtos, porcukros kutyaf.szát lehet nézni ezen a szaron hétről-hétre?
De tényleg?! Minek? Fog történni valami új, valami érdekes, valami meglepő? Ki nyeri meg? Kiafasztérdekel? Van tétje a néző számára?

randomuser1 2013.09.30. 15:57:01

@justizmord: ugye, te a gyerekek mikulásnapi ünnepségén is bejelented hóttkomoly pofával h az ajcsit a szülők csempészik a zokniba és miki nem is létezik?
mi amúgy mind kurvaintelligens szellemi elit vagyunk, és ha nézzük az xfaktort, azt kizárólag könnyed szórakozási és az alsóbb néposztályokkal fenntartandó kommunikációs témák megismerésének céljából, nem félve attól, h hozzáhülyülnénk.
nekünk ugyanis sziklaszilárd intellektuális, művészeti és erkölcsi alapjaink vannak, nem szorulunk külső segítségre vagy bármiféle megerősítésre.
azt is mondhatnám, ha nincs releváns hozzáböfögnivalód, minek magyarázod, h ez egy hülyeszar műsor ahol összességében nincs annyi zenei tehetség mint az a38 nyilvánosvécéjének tartályába szorult kotonban egy kiadósabb kerekesbend koncert után, nélküled is tudjuk, de pont azért nézzük.

randomuser1 2013.09.30. 16:01:48

@mrbateman: vicces meg szórakoztató, lévén kertévés szórakoztató műsor :)

justizmord 2013.09.30. 16:07:35

@Emmanuel Goldstein: az eleje kicsit erős, de azért jó volt :) Nos, tényleg nem tudok már mit hozzátenni a témához, nem is győzök elnézést kérni... Eredetileg csak annyit szerettem volna mondani, hogy az alapján, amit láttam a műsorból (és itt most nem térnék ki a velejére, nehogy megint megbántsak valakit, vagy trollkodjak, vagy ilyesmi), számomra teljesen váratlanul, a Szikora meglepően szimpatikus volt, de eddig már biztosan nem olvastál vissza, nem baj, majd máskor. A többi csak azután jött, hogy leköcsögöztek meg ilyesmi, de ez sem baj, én kérek elnézést a szellemi elittől.

vécés jóska 2013.09.30. 16:16:03

Ez a műsor egy átverés, egy giccsparádé, de legalább nagyjából jól fel van építve. Akkor lenne igazán érdemes ilyeneket csinálni, hogyha valakiből tényleg sztár lenne (elég csak kishazánkban), de eddig teljes nulla, vagy valakiből lett valami az eddigi szériákból? Utasiárpi hentes lett, az erdélyi gyerek a Muzsika Tv-n nyomja.

randomuser1 2013.09.30. 16:22:01

@justizmord: ahhoz képest, túldomborítottad a kiafaszomezatótgabi gondolatkört ami legyünk őszinték, nem más mint trollkodás.
szerintem amúgy szikora füvezik, attól ilyen pihent

justizmord 2013.09.30. 16:26:10

@Emmanuel Goldstein: jó, lehet, hogy igazad van, bár a csajról nem tudok sokkal többet annál, hogy a Tóth Vera testvére (azt a műsort még anno félig követtem), és indult Ő is valamelyik versenyen, meg láttam egy telefonreklámban. A három másik csóka mellett fura volt őt látni a képernyőn. A többit persze megnézhetném a gugliban, de sosem vájkálok mások életében...

mémyeti 2013.09.30. 16:31:53

@Gyevi bíró: az a te problémád, azért ilyen fülekkel zenekritikusnak ne menjél :)

randomuser1 2013.09.30. 16:33:05

@justizmord: +nemrég megcsináltatta a melleit, és ezzel nagyjából fel is rajzoltuk a csaj eddigi életpályáját :)
így végre te is átérzed, mennyire zseniális feszültségkeltési módszer volt a rendező részéről ezt a csajt zsűribe tenni.
nem mintha a műsor célja a tehetségkeresés lenne, az csak a témája. a cél a reklám és mercsendájzingbevétel optimalizálása.

mrbateman 2013.09.30. 16:48:52

@Emmanuel Goldstein: hát ezzel a két feltételezett ismérvvel sem kerültünk közelebb egy centivel sem.

Olyan szinten unalmas már az a xmegavoicecsillagszületikes szarpaszírozás, hogy nekem ciki nézni...de te csk nézzed, ha ez jó neked!

Kiállá 2013.09.30. 16:52:18

Góth Tabi = infantilizmus

Ancilla 2013.09.30. 17:08:36

Tisztelt Hölgyek és Urak!

Miért kell két magyarnak egy szórakoztató műsor miatt is egymásnak esni?
Miért kell summás lekicsinylő, elítélő véleményt alkotni akár a zsűriről, akár egymásról meglehetősen hiányos vagy nulla ismeretek alapján?
Miért kell állandóan fikázni minden műsort? (Azért van rengeteg csatorna, hogy lehessen válogatni.)

Régen is voltak tehetségkutatók vagy ehhez hasonló műsorok (Ki mit tud?, Táncdalfesztivál, Röpülj, páva), s én már éltem akkor is, amikor ezek mentek. Mindenki egy emberként ült le a képernyő elé (igaz, nem is volt más csatorna), drukkolt a kedvenc szereplőjének, szereplőknek, elmondta véleményét, de nem emlékszem, hogy ilyen sértő módon megnyilatkoztunk volna akár a zsűriről, akár a fellépőkről. Pedig akkoriban is voltak tehetséges és kevésbé tehetséges szereplők, mint most, akkor is voltak rokonszenves és kevésbé rokonszenves zsűritagok. Csak valahogy a kritikának a stílusa sokkal kulturáltabb volt, az emberi méltóságot nagyobb tiszteletben tartották a kritikusok is és a nézők is, s a zsűri sem szólogatott be ennyire a kevésbé tehetséges szereplőknek.

Mi történet, velünk, magyarokkal?

mémyeti 2013.09.30. 17:33:02

@Ancilla: Fejétől bűzlik a hal :D

Tapmancs 2013.09.30. 17:43:36

@Aeval: csak most láttam a Maddogx tegnapi produkcióját. Tényleg szar volt. De ez előzőek kurvajók voltak.

AtiSnatch 2013.09.30. 17:51:09

@Ancilla: az,hogy akik egymást oltják nem egy kanapéról nézik a műsort :) így arc nélkül könnyebb mindenkit elküldeni a pitsába :)

nimrod666 2013.09.30. 17:56:02

@Littlewood: "Csak hiba volt a 25+-osokat Gesztinek adni"

Mivel 2010-ben a „Lányok”, 2011-ben a „Csapatok” és 2012-ben a "Fiúk" kategória mentora, ezért nem lett volna túl célszerű, ha újra megkapja vmelyiket ezek közül. Tehát egyértelmű, hogy csakis a 4. kategóriát kaphatta meg, amiben még nem 'próbálta' ki magát.

MÁS - Mellesleg szerintem nem hiába esett ki tavaly Danics Dóra. Nekem nagyon nem jön be a hangja sem, nem tudom mit látnak benne.

Mellesleg az egyetlen induló fellépése, amit az adás közben több* is visszapörgettem az ez volt:
xfaktor.rtlklub.hu/video/221241
Nekem ott és akkor(páromnak is) nagyon bejött, amit csináltak.

Amúgy meg csapatok...igenis van keresnivalójuk ott! Lásd: BYTHEWAY
www.youtube.com/watch?v=_27YMlufdTA
MDC
www.youtube.com/watch?v=QyjV615THYA

nimrod666 2013.09.30. 18:04:59

És még vmi, több olyan énekes is van/volt a mezőnyben, akiknek több éves videójuk van fent a neten. Tehát továbbra is áll az az észrevételem, hogy bizonyos embereket "meghívtak" ide...lásd tavaly Csobot Adél(ezért is kellett 7-nek benyomni).

Amúgy a mentorokról elsősorban, majd az élő show-ban kell véleményt nyilvánítani, hogy mit hoznak majd ki az egyes énekesekből/csapatokból. Most még lehet, hogy teljesen rendben vannak, de majd, ha nem tudnak kihozni semmit egyes emberekből, ill nem tudnak velük mit kezdeni, akkor lesz csak baj.

randomuser1 2013.09.30. 18:08:30

@mrbateman: neked nem tecc, te nem nézed, nekünk tecc, mi nézzük és beszélgetünk róla
mivel te nem vagy óvóbácsi, de ha véletlen igen, akkor se vagyunk az őrizetedre bízott gyermekecskék, engedelmeddel, azt nézünk amit akarunk
te meg nézzél sztalkert angol eredeetibe mert az az igazi értelmiségi szórakozás, cserébe mi abban nem pofázunk bele, oksa?

sixx · http://comment.blog.hu 2013.09.30. 18:26:37

@nimrod666: igen, ezt hívják direct castingnak, ezzel minden tehetségkutató és reality él, Alekosz szerinted hogy került képbe a VV-nél? Bement a székházba a szaros alsógatyában?

Nils. H 2013.09.30. 18:49:30

@sixx: Mondjuk speciel róla ez pont elképzelhető....

Szerintem Gabika idegesítő, de hát ezért van ott, nyilván.
Az mondjuk szerintem egészen biztos, hogy ennek a mezőnynek a válogatójáról hazaküldték volna, mert a kiabáláson túl az énekléshez nem nagyon ért, szóval vicces lehet így zsűrizni...

Artúr Doki 2013.09.30. 18:49:45

Hát azért halkan meg kell jegyezni,hogy Bátky Zoli nem ma kezdte a szakmát,x nagylemezzel és díjjal,meg ezer koncerttel a háta mögött erős előnnyel indul eme tehetségkutatóban...
Nagyon bírom a hangját,a Stonhenge is kedvenc volt,a Wendigo meg isten...
Tudtam,hogy elő fogja húzni Madonnától a Frozent...
A közönség meg a mentorok el voltak ájulva.Persze az újszülöttnek minden vicc új...nem hallották még tőle...mert nem jártak Wendigo koncertre...hehehe.Egyébként nagyon jó feldolgozás,imádom...
Hajrá BZ!
www.youtube.com/watch?v=Oe-_GKJnlSA

mrbateman 2013.09.30. 20:01:55

@Emmanuel Goldstein: persze-persze, ez világos, de segíts még egy cseppet a tisztánlátásan.
Neked mi tetszik benne? Ha szerinted ez jó, akkor miért jó, mitől jó? ha meg tudnád fogalmazni egy pár gondolatban...megköszönném!

SarahConnor 2013.09.30. 21:20:07

Gyerekek, úgy de úgy drukkoltam, hogy az az Olajos Eszter kiessen... azt a nyivákolást, amit lezavart nem lehet ép elmével végighallgatni. Kivágnám a rádiót az ablakon, ha ilyen jönne belőle. És maga a a csaj is issszonyat unszimpatikus.

Incantesimo 2013.09.30. 21:40:27

@jack o'neill: Péterffy Lilinek hívják :)

A Tyne folyó déli partja 2013.09.30. 21:50:44

@nimrod666: szerintem is meghívtak néhányat. meg feltűnően sok a színész, meg ismert ember.

randomuser1 2013.09.30. 22:34:31

@mrbateman:hogyne, persze, ez olyan rétegműsor, azoknak, akik szeretik a popzenét, de nem nagyon, csak kicsit, felszínesen, klasszefemi szinten.
Mint amikor a paprikatévén főznek, a hülye is tudja, h a végén paprikáskrumpli lesz belőle, vagy az egzotikus tháj csirke szagszerű elkészítéséshez csak négy alapanyag beszerezhetetlen, de maga a folyamat, az szórakoztató, úgy érzed, te is része vagy, pihentető és segít elvonatkoztatni a mindennapok nyomorúságától.
mindenki tuggya, h romisnájder nem hercegnő, de a tévében, ott olyan valóságosnal láccik.
vagyis, az illúzió kedvéért, hiába no, vannak dolgok, amik a kinematográfban százév alatt se változtak meg, borzongunk, ha szembejön a vonat a vásznon, azért :)

áasdklfjáasn 2013.10.01. 01:29:58

@HgGina:
Dehogy.
Az év vicce az, hogy te értelmes embernek gondolod magad.
Bár az inkább az évezredé, nem is az évé.

@sixx:
Jó az neked, hogy hozzászólásokon felhúzod magad?
Ha már engeditek a hozzászólásokat (ami biztos jó üzletileg a lapnak, mert lehet bizonyítani a hirdetőknek, hogy sokan olvasnak benneteket), akkor azt is el kell viselni, hogy olyan hozzászólások, ne adj isten hozzászólók is vannak, amelyek/akik neked nem tetszenek.

De hagyni, hogy az agyadra menjenek... Hát magaddal b@szol ki, nem?
Végül is te a munkádat elvégezted a cikk megírásával, ez egészen jól sikerült, dőlj elégedetten hátra, és hagyd a többit.
Mindenki jól jár, téged is beleértve. :-)

áasdklfjáasn 2013.10.01. 02:13:56

@KrustytheClown:
Lehet, csak tudod, ezt a munkát a jelentkezés ELŐTT kellett volna elvégezni.

Lehet, hogy belőlem is lenne egy Jimi Hendrix sok munkával, de azért ha most odamennék egy tisztességes tehetségkutatóba gitározni, eléggé jogosan vágnának ki. Pedig pár számot azért el tudok játszani élvezhetően, még zenekarral a hátam mögött is.

Azzal pedig remélem, nem árulok el titkot, hogy olyan, hogy X faktor, nem létezik (mármint a műsoron kívüli valóságban).

@Bangalore:
Viszont Szikora az egyetlen zenész az egész bagázsban. Mármint olyan, aki hangszeren is játszik, meg járt már rendes zenekari próbán. És nem az R-Góról kéne megítélni, ami tényleg híg fos, de előtte azért volt neki egy Hungária meg egy Ferm (ahol pl. Karácsony Jánossal (LGT), Menyhárt Jánossal (V' Moto Rock) meg Gerdesits Ferenccel (operaénekes) tolták együtt a hard rockot) a '70-es évek elején.

Alföldi meg Alföldi, bármilyen területen megnyilvánul, egy végtelenül értelmes pasas benyomását kelti, biztos nem véletlenül.

@mémyeti:
Tegyük hozzá azt is, hogy csak a második sorozatban volt Geszti Mézga Aladár hangja. Nem vele kezdtek.

@Benedek_Úr:
Bátky Zoli már vagy 15 éve elég komoly rockzenekarokban énekel.

@Etnix1000:
Elvis Presley (pontosabban Jerry Leiber - Mike Stoller): Jailhouse Rock, bár eléggé szar a magyar fonetikus átírás, időnként kihagytak, időnként betoldottak hangokat.

@Gyevi bíró:
Na hagyjuk már Szenes Ivánt, írt egy halom nyálas slágerszöveget.
Értelmeset semmit.

@mrbateman:
Szerinted egy mozifilmnek van tétje a néző számára?
A sok barom meg mégis jár moziba, és még fizet is érte annyit, hogy abból kétszer jóllakhatna.
Ez meg legalább ingyen van.

@Ancilla:
Lehet, hogy nem hiszed el, de én most is egy emberként ülök a képernyő elé (mögé azért nem, mert ott van a fal, meg amúgy se látnám rendesen).
Sőt, minden mást is egy emberként csinálok.

Egyébként meg ez van, csúnyán eldurvult a világ.
Régen pl. egy újságban sem jöhetett volna le olyan cikk, amiben egyetlen egyszer előfordul bármilyen nemi szerv vagy nemi tevékenység neve, az emberi végtermékekről nem is beszélve, ma meg csak nézz közül az Indexen, az a ritka, amelyikben nincs.

@nimrod666:
Ami Danicsot illeti, biztos azért nem jön be, mert nem túl jó a hallásod.
A csajnak elképesztő hangja van, és tud is vele bánni.
A Sunset Strip tényleg nem rossz, de azért tudnék csak Magyarországon vagy 20 náluk jobb rockzenekart, és akkor még nem is erőltetném meg magam.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.01. 05:58:33

@áasdklfjáasn: nem tehetek róla, hét év elteltével is felbasz a "nem nézek tévét, de beleugatok" tip. kommentelő faszkalap.

Ancilla 2013.10.01. 10:41:35

@áasdklfjáasn: A "Mindenki egy emberként ült le a képernyő elé" mondatom azt jelentette volna, hogy akkoriban egy egész ország várta, nézte ezeket a műsorokat, együtt drukkolt, szavazott - természetesen nem fizikai értelemben, hanem az élmény volt közös. Másnap az emberek megbeszélték, megvitatták a munkahelyen, az iskolában, az utcán - de nem így, nem ilyen stílusban. (Egyébként nem hiszem, hogy nem értetted, mire gondoltam, csak jólesett élcelődnöd egy kicsit...)

Engem roppant elszomorít ez az eldurvult stílus. S főleg az, hogy ez szinte természetessé vált. Miért nem lehet úgy véleményt mondani, érvelni, hogy közben ne sértsük meg a másik embert? S miért van ez, hogy ma már egyre inkább nem valami MELLETT érvelünk, hanem valami ELLEN? S miért van az, hogy, ha valakinek más az ízlése, véleménye, világnézete stb., azt kigúnyoljuk, sárba döngöljük?

Ezt látják a gyerekek, ezt látják a fiatalok.
Milyen mintát adunk nekik?

A Tyne folyó déli partja 2013.10.01. 20:19:17

@sixx: nem kell hozzá tévét nézni. én is online nézem...

áasdklfjáasn 2013.10.03. 04:47:19

@sixx:
Persze, megértem, de szerintem erről le kéne szoknod, nem tesz jót az egészségnek (kivéve, ha alacsony a vérnyomásod, és ezzel rakod helyre :-) - bár lehet, hogy a kávé egészségesebb, a benne levő alkaloidák ellenére is.

@Ancilla:
Persze, csak poénkodtam. :-)
Az eldurvult stílus engem is elszomorít, pláne ha időnként magamon is észreveszem, hogy idomulok hozzá.

De nemcsak Magyarországra jellemző, hanem az egész nyugati világra (mondjuk úgy: keresztény kultúrkörhöz tartozó részekre).

@A Tyne folyó déli partja:
Nyilván tudod, hogy nem úgy értette, hogy konkrétan a tévékészüléket, hanem tévéműsort, bármilyen közvetítőközeg révén.
(Magyarországon is vannak jó páran, akik tévévevő kártyával a számítógépen át tévéznek, de attól az még tévézés. Én meg a kézilabda BL-meccseket szoktam neten át ("online") nézni, mert a DigiSport adja, ahol én lakom, ott meg az a csatorna nem érhető el a kínálatban, viszont az EHF adja a honlapján, és kis trükkökkel átverhető a rendszer, Mo.-on ugyanis elméletileg nem lehetne nézni élőben, merthogy adja tévécsatorna is, ami fizetett érte az EHF-nek.)

A Tyne folyó déli partja 2013.10.06. 00:21:30

@áasdklfjáasn: itt (UK) se lehet nézni élőben, ha nincs tv licenced, de nem is élőben nézem, hanem utólag, mikor felrakták a videót. s mikor lehetőségem van megnézni.
süti beállítások módosítása