Az angol bulvárlap online kiadása augusztus elején vezette be a fizetőkaput, ami a Similarweb kutatócég szerint ahhoz vezetett, hogy egy hónap alatt 60 százalékra esett vissza a látogatottsága.
A Kreatív cikke emlékeztet, hogy a brit elemzők számításai szerint kb. 250-300 ezer előfizetőre van szüksége a Sunnak ahhoz, hogy nullszaldós legyen az online kiadás, azt azonban nem tudni, hogy augusztus óta valójában hánytak váltak előfizetővé. Az viszont biztos, hogy míg júliusban 37,3 millióan, addig augusztus végén már csak 14,4 millióan látogatták az oldalt. A Similarweb stratégiai vezetője, David Buchuk szerint a csökkenés sokkal meredekebb, mint más hírportálok, például a Telegraph vagy a Washington Post esetében.
A News UK (leánykori nevén News International) ügyvezetője, Mike Darcey júliusban még kiállt a fizetőkapu mellett. "Ha feláldozzuk az elérést, mit veszítünk valójában? A véletlenül, akár csak egy cikkre beeső olvasókat, akik nem is tudják, hogy éppen a Sun vagy a Times oldalán járnak”.
Hát ő tudja, de az biztos, hogy a konkurencia tapsikolt örömében. A másik nagy bulvárlap, a Mirror még reklámkampányt is készített a Sun fizetőssé válásakor "A legjobb dolgok ingyen vannak" címmel.
Megdobbent 2013.09.18. 04:58:36
"hányan váltak" jo