Íme a júliusi főműsoridős közönségarányok egy hivatalos RTL-sajtóközleményből:
Az RTL Klub és a TV2 18-49-es célcsoporton mért főműsoridős közönségarányai közötti különbség idén júliusban 8 százalékpont volt, ennél nagyobb különbség utoljára 2006 júliusában volt (8,5 százalékpont), akkor a TV2 eredménye 27,2% volt, az RTL Klubé 35,7% (18-49, share, 19:00-23:00).
A 2013. július 1-31. időszakban 13,4% volt a TV2 főműsoridős közönségaránya, míg az RTL Klubé éppen 8 százalékponttal több, vagyis 21,4%. A legnagyobb júliusi share-különbség a két csatorna között 2002-ben volt, ekkor 11,2 százalékpont volt a differencia az RTL Klub és a TV2 között a vizsgált időszakban (július 1-31., 18-49, 19:00-23:00), az RTL Klub javára.
Az RTL Klub az országos televíziók közönségarányának évek óta tartó csökkenése ellenére tavaly júliushoz képest növelni tudta közönségarányát az ötven alatti felnőttek célcsoportján főműsoridőben (tavaly júliusban 19,9%-os share-t produkált), míg a TV2 közönségaránya, ahogyan az elmúlt 8 júliusban folyamatosan, idén is tovább csökkent.
Samott 2013.08.02. 18:14:02