Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Részegen megerőszakolták, tehát ribi? (UPDATE: Kirúgták az újságírót)

2013. július 27. 15:35 -sg- 149 komment

Mint az Index is megírta, egy fővárosi házibuliban egy 18 és egy 19 éves fiú a gyanú szerint megerőszakolt egy 15 éves lányt, aki részegen képtelen volt védekezni. Tanulságos ügy szülőnek is, gyereknek is. És újságírónak is, legalábbis Droppa Gergelynek, a Blikk munkatársának biztosan. Droppa ugyanis így kommentálta a Facebookon a hírt:

droppa.png

Azon túl, hogy a kommentár nagy gyökérség - hiszen Droppa logikája szerint aki ájultra issza magát, azzal "össze lehet feküdni" -, bizonyára több ponton ütközik a Ringier etikai kódexébe. Egy újságíró a tények pontos ismerete nélkül nem állíthat semmit, főleg nem ilyen érzékeny büntetőügyben, ahol még csak elkezdődött az eljárás (a lány szülei ugyanis feljelentést tettek).

Droppa azóta törölte az ominózus bejegyzést és bocsánatot kért. De nem a ribizésért.

droppa2.png

A Btk. szerint egyébként szexuális erőszakot követ el, aki "más védekezésre vagy akaratnyilvánításra képtelen állapotát szexuális cselekményre használja fel". Az új Btk. kommentárja szerint pedig "akaratnyilvánításra képtelen az, aki pszichikailag képtelen a védekezésre (mert például kómában van, vagy kábítószer, illetve még tipikusabban valamilyen alkohol befolyása alatt áll)", és szexuális erőszaknál minősítő körülmény, ha a sértett 18 évesnél fiatalabb, és az is, ha az erőszakot "azonos alkalommal, egymás cselekményéről tudva, többen" követik el.

UPDATE: A Blikk közleményben határolódott el Droppa megjegyzéseitől, és azonnali hatállyal kirúgták.

Leadfoot 2013.07.27. 15:45:03

Blikk meg etikai kódex egy posztban... nyehehe.

párnalárva 2013.07.27. 16:25:27

A második bejegyzése még sokkal gázabb mint az első hiszen homlok egyenest ellent mond önmagának. Csakhogy mentse az állását hazudik és hülyének néz mindenkit.

Abydos · http://abysan.com/blog 2013.07.27. 16:28:21

Magánemberként had legyen már véleménye, bármilyen is legyen az, etikai kódex ide vagy oda...

Abban igaza van, engem nem tudnának így megerőszakolni, mert soha nem iszom alkoholt (nem mintha meg akarnának vagy valaha meg akartak volna), nem hiszem, hogy csövön keresztül kellett volna a lányba belepréselni az italt, így ő is hibás.

jet set 2013.07.27. 16:40:55

Lehet, hogy durva és az álszent társadalom kiveti magából, aki ilyet ír, de bizony igaza van mindkét hozzászólásában. Aki eszméletlenre issza magát, ne csodálkozzon, ha megdugják. És abban is igaza van, hogy ez ettől függetlenül nem menti fel a két srácot.

Nils. H 2013.07.27. 16:44:48

Az ótvar büdös, köcsög, gazdag, pofátlan, agyatlan fasszopó ribancot sem lehet csak úgy megbaszni, akkor sem ha ájultra itta magát.

Ha ide eljutna minden magyar ember fejben, lehetnénk egy szebb ország.

lutria 2013.07.27. 16:45:08

kb.2 éve a blikk és a többi bulvárlap nagy felhajtással aláírt egy közös etikai nyilatkozatot-2 nap múlva,amint megint lett egy szaftos sztori ugyanonnan folytatták,még a nyilatkozatot is eltüntették mindenhonnan...

Emilke mesél 2013.07.27. 16:46:56

Hölgyeim, Uraim,
Itt nemi erőszak történt, mert szándéknyilvánításra képtelen személlyel történt a szexuális aktus.
Na, tessék ebből kiindulni.
Aki nagymértékben részeg, messze nem biztos, hogy ribanc.
Van olyan is, aki színjózan és mégis.

Abydos · http://abysan.com/blog 2013.07.27. 16:54:27

@mesélek: 1. 15 éves, hogy kerülhetett ilyen közegbe a szülők tudta nélkül, akik most „perelnek”?
2. Bár én nem láttam a videót, a lány állítólag magához húzta a kérdéses személyeket. Ha ez így van... De ez csak ha, viszont az első pontnak már ki kellett volna ezt zárnia!

Igyon, nem ezen van a hangsúly. De a szülő tudja hova megy és mit csinál a gyereke. Mellesleg egy alapos felvilágosítás és ivási kultúra tanítása átadása a lány csemetéknek, igazán nem ártana. Mert ugye az emancipáció közben ennek a folyamatnak a társadalmi tanítása kimaradt, csak a fiúkkal foglalkoznak az ősök, ha ivásról van szó.

funfun 2013.07.27. 16:58:09

Jesszus! Ez újságíró, ilyen helyesírással és fogalmazási készséggel?!
Vesszőhibák, "a két emberrel kapcsolatban, aki ilyet tesz". És hogy kell közösséget mutatni?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.07.27. 16:58:15

@Szárszó szépe: Ó, dehogynem. Jót tesz majd nekik, ha megismerkednek a börtönben a nem erőszak rossz végével.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.07.27. 17:01:53

@Szárszó szépe:
Így is van! Amikor majd Droppa Úr legközelebb netán matt részegre sikeresen leissza magát (gondolom profi orvosszakértő is, hogy a felvételről megállapította, netán nem valamit még bele is kevertek a leányzó italába), két lelkes buzi nyugodtam magáévá teheti, hisz nem akar szembesülni azzal, hogy... :D
Csökött egy lélek az "újságíró".

Advanced Flight 2013.07.27. 17:05:37

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: egyszer, csak egyszer történne meg, hogy egy részeg pasi seggét véresre cseszné egy vicces kedvű csaj műbrokival, annyira kíváncsi lennék a sok erkölcsbajnok döbbent pofájára :-(

Advanced Flight 2013.07.27. 17:15:16

@Szárszó szépe: hogy lenne már ez erőszak? biztos, hogy a faszi is beleegyezett volna, ezt mindig tudják a magadfajták ilyen esetekben. Különben is, aki iszik, azzal bármi megtörténhet és ő a hibás, hallottuk már itt igen sokaktól :-)

És különben is, nehogy már egy nőnek börtönbe kelljen mennie, csak mert egy részeg fasz odatartotta a seggét....

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.07.27. 17:17:27

Ahogy az is, hogy Droppát kirúgták, páros lábbal!

Laci A Lakli 2013.07.27. 17:18:20

BTK szerint ami így fogalmaz "akaratnyilvánításra képtelen az, aki pszichikailag képtelen a védekezésre (mert például kómában van, vagy kábítószer, illetve még tipikusabban valamilyen alkohol befolyása alatt áll)". Akkor ha elviszem a feleségem egy romantikus vacsorára ahol iszik egy kis bort (Ez által alkohol befolyása alatt áll), majd hazamegyünk és szeretkezünk egy jót, akkor nemi erőszakot követtem el... Gratula a jogalkotónak.

waces · http://blog.waces.hu 2013.07.27. 17:20:38

nem dugunk meg reszeg/magatehetetlen lanyokat (aminek nem tudom milyen lehet az elvezeti erteke), illezve ezt nem videozzuk es osztogatjuk. ezek alap dolgok. viszont lattam mar olyan szitut,amikor a holgy masnap reggel rajott,hogy nem volt jo otlet lefekudni valakivel es egybol kijatszotta a megeroszakoltak kartyat. szerencsere ez ritka (bar kapasbol tudok 3 ilyen esetrol es az egyikben a not ismerem),de van ilyen is. (nem azt mondom,hogy itt is ez tortent,foleg ha igaz a "magara huzta" resz)

zsírmalac 2013.07.27. 17:28:23

@jet set: 15 évesen nem kell túl sok pia, hogy kiüsse magát. Ettől még nem lesz ribanc, és nincs joga senkinek megdugni.
Ájult, magatehetetlen emberrel közösülni bűncselekmény.

zsírmalac 2013.07.27. 17:30:34

@Szárszó szépe: Láttad a videót, vagy honnan vagy ilyen tájékozott? Azt, hogy a lány részegen leszopta őket, csak állította talán valamelyik fiú, de azt hiszem, nem is ők, hanem egy "névtelen telefonáló".
Lehet, hogy így történt, habár akkor már lezárult volna az ügy azzal, hogy bebizonyosodott, hogy nem volt erőszak; hiszen van róla videofelvétel, nem?

Porcelán az elefántboltban 2013.07.27. 17:33:23

Akik szerint a lány hibája, mert minek ivott, azok megérdemlik, hogy kizárólag kanbulikba járjanak. :P

Volt egy lányismerősöm, aki sohasem ivott egy kortyot se, hiába kínálgatták ... aztán nem is nagyon hívták buliba egy idő után. Az ok: geciség, ha valaki józanul röhög a részegeken vagy csak bámul kifelé a fejéből, mialatt a többiek tombolnak. Tehát illik vedelni, ha már ilyen buliba mész, de ez nem jelenti, hogy bárki megdughat.

Egyébként arra mit mondanátok, ha egy 15 éves fiút kapna nyársra egy pasas és feltöltené a videót... akkor a részeg srác is ribanc?

zsírmalac 2013.07.27. 17:34:54

@Laci A Lakli: Valóban nem jó a megfogalmazás, valahogyan különbséget kellene tenni aközött, hogy valaki becsípett, vagy rosszul van illetve (fél)ájult az alkoholtól.

Karachar Nevian (törölt) 2013.07.27. 17:38:29

A valóban borzasztó dolog az, h ezek után bármikor, bármelyik csaj dönthet úgy, h ő éppenséggel nem volt beszámítható.
Persze ezzel leginkább pénzre hajtanak, mert az manapság nagy úr, kiváltképp a nőknek.
Valszeg a két hypergazdag srác többet tanult a nőkről ezen az eseten keresztül, mintha 100 millát qrváztak volna el.

Az meg, hogy valaki a véleményét egy teljesen publikus platformon megfogalmazhassa szabadon, az a emberiség egy jövőbeni nagy-nagy vívmánya lesz egyszer. Csak nem tudom hogy fogják hívni...

Persze gondolom senki sem visít egy olyan törvényért, ahol a hamisan vádló 'áldozat' kapja meg büntetésként a vádlottakra szánt büntetési tételt, ha bebizonyosodna hogy hazudott.

Karachar Nevian (törölt) 2013.07.27. 17:46:04

Egy buliban egyszer én is összejöttem egy csajjal, aki akkor már elég részeg volt és a laza petting közben hirtelen kirohant a szobából a barátnőihez azzal, hogy én megerőszakoltam.
Aztán persze 20 perccel később már én vigasztaltam a fürdőszobában(csak vigasztalás volt) és kb. egy héttel később éjszaka hívott át magához hogy - immár színjózanul - befejezzük amit elkezdtünk.
Tanulság, hogy a részeg nő még önmagához képest is hülyén viselkedik, de egyszer ő is kijózanodik.

Mészáros Laci 2013.07.27. 17:49:21

@jet set:

Természetesen nincs igaza abban, hogy leribancozza az áldozatot. Nem hiszem, hogy meg tudlak győzni, ezért csak azt tudom mondani, hogy akár egyetértesz, akár nem, ez a törvény. 5-15 év börtön. Csóközön.

nandras01 2013.07.27. 17:49:22

a blikk többnyire az újságírás legalját demonstrálja -igen meggyőzően...-, de azzal, hogy ezt a gyökér munkatársat kirúgta, szerzett nálam egy piros pontot.
(ettől persze, kedvelni még nem fogom, de feltámad bennem a remény, hogy van olyan mélység, ami még a blikket is visszariasztja)

symor 2013.07.27. 17:51:44

Droppa egy barom.

Ugyanakkor ez az ügy sem egy egyszerű eset.

A kiscsaj részeg volt, ezt egyik fél sem tagadja.
Az már más kérdés, hogy vajon a beleegyezésével, vagy akár a kezdeményezésére történt-e a cselekmény a bódult tudatállapota ellenére, vagy a mellett.

Három eset is lehetséges:

1 - A lány részeg volt, nem volt magánál és a srácok így tették meg vele azt, amit majd megtesznek remélem velük is a sitten.

2 - A lány kezdeményezőnek mutatkozott, de később nem kívánta végigvinni az aktust. Ha ezt pedig nem vették figyelembe a fiúk, akkor ez ismét csak egyértelmű erőszak.

3 - A lány kezdeményező volt, végigvitte az aktust és csupán akkor változtatta meg a történtekben játszott szerepét, amikor kijózanodott és rájött, hogy ez rossz fényt vet rá (főleg a kérdéses tartalmú felvétel mellett).

Dopper alapból ezt a 3. lehetőséget vette figyelembe, talán mert többet tud a dologról, vagy csak azért mert egy seggfej. Minden esetre megérdemelten tették lapátra ezért a megjegyzéséért, ha így van, ha nem.

szuperkrumpli 2013.07.27. 18:01:11

Így kell ezt csinálni! Aki egy nemi erőszak után rögtön a lányt kezdi fikázni és gyalázni azt ki kell rúgni a picsába! Az ilyenek költözzenek vmi arab országba ahol tényleg a nőket csukják le nemi erőszak után!

v2peti 2013.07.27. 18:09:57

@symor: Azért még ott van a videófelvétel esete is. Régen a buliban történteket (egy ilyen erőszakos tettet leszámítva) általában többé-kevésbé elfeledték az emberek, vagy halgattak róla a kívülállók előtt, és csak egymás előtt idézték fel a dolgokat. Ahogyan az edzőtáborban történt dolgokat sem teregették ki korábban a nyilvánosság előtt (ld. Szepesi Nikolett könyve), de ma az okostelefonok korában hosszú évekig is kísérthet egy akkori ballépés, és a kívülállók is megtudhatják az ott történt cikis dolgokat, nemcsak a hamis barátok, hanem a szülők és tanárok is, valamint rosszabb esetben a későbbi munkáltatók.
Ha meg egy bűncselekmény felvételéről van szó, akkor még durvább a helyzet!

apanna 2013.07.27. 18:13:03

Tehát aki iszik, az ribanc, és meglehet dugni..

SilenceOfTheMasses 2013.07.27. 18:17:55

Írtak olyat is a kezdet kezdetén, hogy a kislány húzta magához az egyik kisfiút, hogy orálisan is kényeztesse… gondolom a kisfiú is alkoholos állapotban volt, ezt a magatehetetlenséget használta ki az „álnok ribanc”, így megerőszakolva a tizenéves fiú áldozatát. Szörnyű, hogy mik vannak ebben a felelősségteljesen gondolkozó fejlett országban…

symor 2013.07.27. 18:18:49

@v2peti:

Nem olvastad elég figyelmesen, megemlítettem a felvételt is.

Talán valamilyen szinten meggyőző erejű is lesz a bizonyítási folyamatban a videó. De fennáll annak is a veszélye, hogy nem teljes az anyag. Szerepel mondjuk rajta az, hogy a lány belemegy a dolgokba, de az már nem, ahogy időközben elutasítja a cselekményt, ahogy a fordítottja is megvalósulhat, nincs a felvételen a kezdeményezése, csupán maga a végkimenetel, ami szintén lehet nem túl egyértelmű.

Bízom benne viszont, hogy valahogy kideríthető mi is történt valójában. Vagy nem, de ezen kár rágódni.

Így, vagy úgy de jó tanulság arra nézve, hogy józanon szerencsésebb valakihez közel férkőzni, amennyiben az se bánja.

különvélemény 2013.07.27. 18:20:50

@rug82: "Tehát aki ivott, azzal nem lehet lefeküdni? Ki dönti el, hogy hol a határ, mikortól nem beszámítható valaki? Hány, de hány olyan "embert" ismerek, akinek egy csepp alkohol sem kell ahhoz, hogy hülye legyen... Úgyhogy egyetértek Nils H. úrral!"

Ja, minimum 5-en voltak a szobában, mert nem egy felvétel készült, tehát 2 erőszakoló, 1 áldozat, 2 videós.
Innentől nagyon életszerű amit írsz, tényleg nehéz kiszámítani mikor történik szándékos erőszak.

Bár lehet, hogy te így szereted, csoportosan, mert a majmok is nyilvánosan szokták, akikkel láthatóan közösséget vállalsz.

Brando 2013.07.27. 18:23:32

15 évesen, ha éppenséggel józan lett volna a buliban, akkor is büntethető lenne az elkövető, lévén a sértett kiskorú, az elkövető meg nagykorú. Legutolsó információm szerint így szól a törvény.

Az h részeg volt a lány, az súlyosbító tényező, mivel alkoholos befolyásoltság alatt az ember olyasmit is megtesz, amit máskor nem tenne. Az h valaki iszik egy bulin, és lerészegedik (ehhez akár szimpla vodka-narancs elég lehet ebben a korban) az sajnálatos dolog, de ez nem ok és nem is mentség arra, h egy lány alkohol okozta, bódult magatehetetlen állapotát kihasználjuk az emeleti szobában. A fiúk könnyű élvezetet és egyszerű numerát akartak, nos, nem jött össze - nekik kellett volna a józanabb lányoknál próbálkozni, de ahhoz valszeg nem voltak elég tökösek.

Ja, és a videózásra még csak mentséget sem tudok találni, kérdés az ügyvéd mit fog kitalálni. Filmre vették az akciót, h később aztán bizonyíthassák h a lány nem ellenkezett? Gyenge nagyon.

Pinabajusz 2013.07.27. 18:26:11

"Egy újságíró a tények pontos ismerete nélkül nem állíthat semmit"

Ezen az alapon ki lehet b.szni az ujsagirok 99%-at.

Utana meg ez velemeny. Akkor is, ha bunko.

Azert 15 eves csajokat meg mar rendesen dugtunk hazibulikban 17-18 evesen.

titanvuki 2013.07.27. 18:27:18

@Abydos: "Abban igaza van, engem nem tudnának így megerőszakolni, mert soha nem iszom alkoholt (nem mintha meg akarnának vagy valaha meg akartak volna), nem hiszem, hogy csövön keresztül kellett volna a lányba belepréselni az italt, így ő is hibás. "

Egy "Gina" az almalébe, aztán reggelig azt csinálnak veled, amit akarnak. Nézz utána. Sajnos ilyen világban élünk.

A Tyne folyó déli partja 2013.07.27. 18:37:45

@Laci A Lakli: úgy látom, vannak némi nehézségeid a szövegértéssel kapcsolatban. tudod, van egy kis különbség aközött, hogy ittam egy pohár bort, meg hogy annyit ittam, hogy fogalmam sincs,mit is csinálok.

2013.07.27. 18:39:36

Egy 15 éves lány attól még nem ribanc, mert totálkárosra itta magát, és eszméletlen állapotában megerőszakolták. Mindazonáltal jó úton halad afelé, hogy az legyen.

A srácokat felelősségre kell vonni azért, amit tettek, és aztán majd be lehet bizonyítani (például az ominózus felvétellel), hogy egész pontosan hogy is volt az az erőszak.

Azt is helyesnek tartanám, ha a gyermekvédelem kicsit utánajárna ennek a dolognak, hogy miként történhetett meg, hogy egy 15 éves, kiskorú lány (feltehetően éjszakába nyúló) buliba megy, ott italt fogyaszt, nem is keveset. Mit tudtak minderről a szülők? Mennyire egyedi az eset, vagy éppen mindennaposak voltak a piálós bulizások?

Az, hogy a lány végső soron bűncselekmény áldozata lett, és ismertek az elkövetők, még nem mentesíti a felelősség alól azokat, akik közvetett módon lehetővé tették, hogy ez a bűncselekmény bekövetkezzen.

Abydos · http://abysan.com/blog 2013.07.27. 18:42:49

@shúméker: Ezt én is le tudom írni: hülye vagy te

A Tyne folyó déli partja 2013.07.27. 18:42:54

@titanvuki: mondjuk, ezt simán el tudod kerülni úgy, hogy nem iszol más italából, és nem hagyod ott a sajátodat őrizetlenül.

titanvuki 2013.07.27. 18:45:34

@Athos64: "Azt is helyesnek tartanám, ha a gyermekvédelem kicsit utánajárna ennek a dolognak, hogy miként történhetett meg, hogy egy 15 éves, kiskorú lány (feltehetően éjszakába nyúló) buliba megy, ott italt fogyaszt, nem is keveset. Mit tudtak minderről a szülők? Mennyire egyedi az eset, vagy éppen mindennaposak voltak a piálós bulizások?"

Ez úgy történhet meg, hogy a szülők túlnyomó többsége szarik rá, hogy hol a gyerek.

Abydos · http://abysan.com/blog 2013.07.27. 18:46:32

@titanvuki: Itt aligha hiszem, hogy erről van szó, de majd kiderül.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.07.27. 18:46:39

@Abydos: mi az hogy "igyon"? nem, egy 15 eves NE igyon!

titanvuki 2013.07.27. 18:47:30

@A Tyne folyó déli partja:

Ugyan már. 1 mp elég, hogy beletegye valaki. Arról nem is beszélve, ha valaki mondjuk elmegy a pulthoz italért, és odahozza az asztalhoz. Bárkivel meg lehet csinálni, azt mondom - még felnőttel is, nemhogy egy 15 éves lánnyal, aki örül, hogy meghívták egy italra, mert a lóvé sosem elég ennyi idősen.

A Tyne folyó déli partja 2013.07.27. 18:49:32

@titanvuki: hát de ne menjen oda a pulthoz, s ne hívjon meg, majd én megveszem.

toroloco 2013.07.27. 18:50:00

Azta kúrva...!!! A hozzászólások némelyike egy antropológiai aranybánya, ablak a sötét középkorra. És még olyan is van aki a weboldalát sem szégyenli ordas véleményével együtt közzé tenni.
Hogy azt a vak komondoron áteső szágyentelen ribancát!

gabcigirl 2013.07.27. 18:52:31

Nagyon helyes, hogy kirúgták Droppát a búsba - semmiféle alkoholos befolyásoltság nem jogosít fel arra ilyen sunyerák kölyköket, hogy nőket erőszakoljanak meg.

Újságíró pláne nem nyilatkozhat így, mert munkája révén a közvéleményt formáló pozícióban van.

Nekem már az is meredek volt, amikor az Indexnek telefonált valami titokzatos jóakaró, hogy "hagyják fiúkat,mert jó tanulók és gazdagok."

Ilyenek szerint a pénz meg a tanulmányi eredmény feljogosít szexuális bűncselekményekre? Érdekes egy logika, az már biztos.

titanvuki 2013.07.27. 18:54:17

@A Tyne folyó déli partja: Valószínűsítem, hogy hölgy vagy, ezért nem kérdezem meg tőled, hogy mennyi idős vagy. :-)

Egy 15 éves lányról beszélünk. A lányok 99%-ban úgy átvághatók egy kedves mosollyal ebben az életkorban, mint az a bizonyos a palánkon. Később sem sokat romlik az arány.

Szolo 2013.07.27. 18:55:27

Ahogy @symor: is fejtegeti, nem egyértelmű az erőszak ténye, csak minden ilyen esetben automatikusan ezt veszik igaznak (valamiért...). Az mondjuk szintén kérdés, hogy egy 15 éves lánnyal akár annak beleegyezésével is legális-e közösülni.
Alkoholt inni viszont lehet úgy is, hogy ne veszítsd el az önkontrollodat, csak ahhoz ész is kell. Valamiért az éttermekből nem sürgősségi gyomormosásra viszik a vendégeket...
Valószínűleg nem egy nagyreményű diák volt a lány sem...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.07.27. 18:56:23

amugy nekem az erdekes, ha nincs a video, akkor ki sem pattan az ugy, nem lanyrohant a szuleihez, hogy tegyenek feljelentest
ha a hulyegyerekek nem terjesztik a videot, az egvilagon soha senki nem tud az egeszrol semmit
a mai magyar erkolcsoket ismerve, szerintem kb. hetente tortenik hasonlo hazibuli

A Tyne folyó déli partja 2013.07.27. 18:57:39

@titanvuki: én jóval több, mint kétszer annyi vagyok...de 15 évesen se voltam túlságosan átvágható, legalábbis, ilyen italos dologgal nem.

különvélemény 2013.07.27. 18:58:46

@Szolo:
De bizony egyértelmű az erőszak ténye, csoportosan dugtak meg egy bedrogozott csajszit, nézelődők társaságában.

Vagy te is így szoktál nemi életet élni, mint itt sokan?
Tele vagyunk aberráltakkal úgy látszik.

banok · http://meghaaat.blog.hu/ 2013.07.27. 19:00:03

Ne szólj szám nem fáj fejem.

Őrjöngő Sandy (törölt) 2013.07.27. 19:00:06

@v2peti: Teljesen egyetértek, a múlt kísérteni fog sokáig, ha dokumentálják. Az is teljesen természetes, hogy egy ilyen poszt alá összegyűlik a nép színe-javát reprezentáló, rosszindulatú sötét bugrisok csapata is, akik szívesen elidőznek a gondolattal, hogy milyen lehet egy 15 éves, kiszolgáltatott nőt megdugni. Már ezért megérte feltalálni az Internetet, igaz, gyökerek?

Laci A Lakli 2013.07.27. 19:01:04

@A Tyne folyó déli partja:
Szerintem épp neked vannak szöveg értelmezési nehézségeid. A jogszabály nem határozta meg, hogy például mekkora véralkohol szinttől számít az ember pszichikailag védekezni képtelennek...
Ezért írtam egy extrém példát, mert jól látszik rajta egy hiányosság ami valószínűleg távol áll a törvény eredeti szellemétől.
Veled ellentétben én nem képzelek bele semmi pluszt a jogszabályba. Egyszerűen az van, hogy a törvény pongyolán lett megfogalmazva és kész, fogadd el mielőtt okoskodsz itt nekem.

titanvuki 2013.07.27. 19:01:05

@A Tyne folyó déli partja: Jó, akkor te vagy a kivétel. Az 1%. Marad 99.

különvélemény 2013.07.27. 19:01:56

@hagyma: "nem lanyrohant a szuleihez, hogy tegyenek feljelentest"

Nem emlékezett semmire.
Ami lehetett csak alkoholtól, de lehetett partidrog miatt is, ezt már nem lehet kimutatni.

titanvuki 2013.07.27. 19:02:43

@hagyma: Ez miért magyar erkölcs? Szerintem Amerikában naponta többször van ilyen házibuli. :-)

A Tyne folyó déli partja 2013.07.27. 19:03:29

@Laci A Lakli: speciel ez eléggé emberfüggő, meg sok mindentől függő, hogy ki, mennyi alkohol mellett lesz védekezni képtelen, meg nem tudja, mit csinál.

zsírmalac 2013.07.27. 19:03:58

@Karachar Nevian: Van róla videofelvétel, úgyhogy nincs értelme az elméletgyártásnak meg az MNK-zásnak feltételezések alapján.
Az illetékesek nyilván megnézik (megnézték) a felvételt, abból aztán megállapítják, hogy döntésképes volt-e a lány. Ha igen, akkor ő szorul, ellenkező esetben a fiúk - remélem - megkapják, amit érdemelnek.

lyken 2013.07.27. 19:04:56

15 évesen valahogy piához jutott. Mellékszálként valaki felelni fog ezért is. Ha más nem akkor a buli szervezője. Egyébként nem világos ez a mai tendencia, hogy ha jól akarja magát érezni alaki, akkor eszméletlenre vedeli magát. Ezt akár egy féltéglával is elérheti ha akarja.

zsírmalac 2013.07.27. 19:06:50

@symor: "de az már nem, ahogy időközben elutasítja a cselekményt"
Mondjuk ha a videofelvételen láthatóan nincs magánál, akkor megint csak egyértelmű a helyzet. Mindegy, hogy előtte úgy tűnt-e, hogy beleegyezik, tudatánál nem lévő embert nem használunk ki.

zsírmalac 2013.07.27. 19:08:19

@lyken: Ez nem mai tendencia. A fiatalok mindig is feszegették a határokat. Nem biztos, hogy a lány ki akarta ütni magát. Ha gyakorlatlan ivó, könnyen megtörténhetett szándéka ellenére.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.07.27. 19:08:35

@különvélemény: hat en nem tudom mire emlekezett, en nem lattam a videot
@titanvuki: biztos istt is van,foleg egyes "kornyekekeken", itt is emberek elnek, ugyanolyanok, mint otthon, de az un feher kozeposztaly erkolcsei szerintem szigorubbak, mint otthon
azutan van meg itt sokfele ember
de pl 21 ev alatt nem fogyaszthatsz alkoholt, mig fentebb valaki irta, hogy nem baj ha 15 evesen valaki iszik
hat itt baj.....

shúméker 2013.07.27. 19:11:02

@Abydos: bocs.nem hülye vagy.
Ahogy olvasgatlak:nagyon hülye
:-)

különvélemény 2013.07.27. 19:12:12

@hagyma: "hat en nem tudom mire emlekezett, en nem lattam a videot"

Nyilván nem a videón volt, azt olvastam, hogy nem emlékezett semmire, ezért csak akkor tettek feljelentést, amikor a lány megtalálta a róla szóló videót és elmondta a szüleinek.

zsírmalac 2013.07.27. 19:14:08

@hagyma: Nem az életkor számít, hanem a tapasztalat. A tinik nem azért szoktak a kelleténél többet inni, mert tinik, hanem mert gyakorlatlanok. A 21 éves gyakorlatlan ivóval pontosan ugyanez történik: mivel nem tudja, mit bír el a szervezete, hol a határ (ez lehet akár két pohár bor is), hajlamos túlszaladni, és kész is a baj: rosszullét, eszméletlenség, jobb esetben csak elalszik állva.
Az amerikai fiatalok pont ugyanazt csinálják pont olyan eszetlenül 21 évesen, mint a magyarok néhány évvel korábban.

titanvuki 2013.07.27. 19:14:14

@hagyma: "de pl 21 ev alatt nem fogyaszthatsz alkoholt"

Ezt mondjuk itthon is be kellene vezetni. Mint a szórakozóhelyek látogatására vonatkozó 21 éves korhatárt is.

zsírmalac 2013.07.27. 19:18:20

@Athos64: "Azt is helyesnek tartanám, ha a gyermekvédelem kicsit utánajárna ennek a dolognak, hogy miként történhetett meg, hogy egy 15 éves, kiskorú lány (feltehetően éjszakába nyúló) buliba megy, ott italt fogyaszt, nem is keveset."

Ugyan, a legtöbb fiatal átesik ezen, ez egyáltalán nem újkeletű.
A dolog lényegi része nem a "hánykor" meg a "mennyit", hanem a "kikkel".
Mi is szerveztünk tizenévesen házibulikat, a szüleink mégsem féltettek (nagyon), mert tudták, hogy milyen emberekkel leszünk körülvéve (konkrétan osztálytársakkal, akik között nem volt olyan, aki kihasználta volna egy részeg lány helyzetét).

különvélemény 2013.07.27. 19:23:23

@sodika:

Hiába görcsölsz, a lány minimum erősen ittas volt szemtanúk szerint, így az új BTK alapján 5-15 év, lényegtelen, hogy akarta e, vagy sem.
És mivel bőven van súlyosbító körülmény, így minimum 10 lesz az fejenként...

zsírmalac 2013.07.27. 19:24:32

@sodika: Én ezt nem tekinteném megbízható forrásnak:
"Cikkünk megjelenése után a szerkesztőséget egy ismeretlen hívta fel telefonon, aki elmondta: ismeri az esetet, de erőszakról szerinte biztosan nem volt szó. (...)
A telefonáló szerint mindössze ártalmatlan tréfáról volt szó. A részeg lányon nem alkalmazott erőszakot senki, sőt ő húzta közelebb magához az egyik fiút, hogy orálisan kényeztesse, állította."
Főleg mert van itt némi ellentmondás:
"A rendőrség közleménye szerint a július 20-án tartott buliban egy 18 éves budapesti fiatal és egy 19 éves olasz állampolgár közösült a magáról nem tudó lánnyal (a rendőrség megfogalmazása szerint kihasználta "ittas állapotából adódó védekezésre képtelen állapotát")."
A rendőrség birtokában van a videofelvétel, nyilván van alapja a nemi erőszak-gyanúnak, különben nem így fogalmaznának.

Sics68 2013.07.27. 19:25:49

@Brando:
"15 évesen, ha éppenséggel józan lett volna a buliban, akkor is büntethető lenne az elkövető, lévén a sértett kiskorú, az elkövető meg nagykorú. Legutolsó információm szerint így szól a törvény."

Nem tudom ezt honnan veszed. A beleegyezési korhatár 14 év... azaz 14 évesnél fiatalabb valakivel tilos bármiféle szexuális tevékenységet művelni. ( Bizonyos kiemelt esetekben 16 évre megy fel a korhatár, illetve 18 évre ha prostitució. )

zsírmalac 2013.07.27. 19:26:21

@titanvuki: Mert 21 évesen nem itathatnak le és dughatnak meg magatehetetlen állapotodban?
A magasabb életkor nem garancia arra, hogy ki tudod védeni az ilyesmit. Ehhez nem idősebbnek kell lenni, hanem tájékozottabbnak és tapasztaltabbnak.

Karachar Nevian (törölt) 2013.07.27. 19:27:59

@zsírmalac:
Nagyon remélem h igazad van és egyértelműen kiderül h mi volt ott és ennek megfelelően a legkomolyabban megbüntetik az igazi bűnöst(és persze a videót készítőket is).

titanvuki 2013.07.27. 19:29:57

@zsírmalac: "A magasabb életkor nem garancia arra, hogy ki tudod védeni az ilyesmit. Ehhez nem idősebbnek kell lenni, hanem tájékozottabbnak és tapasztaltabbnak. "

Szóval akkor rugassuk be 12 évesen, ugye?

DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2013.07.27. 19:30:05

@Athos64: te valami erkölcscsősz lehetsz. Manapság, de 15 évvel ezelőtt, amikor én voltam 15 éves, akkor is teljesen "természetes" volt, hogy hétvégén iszunk, ettől éreztük magunkat felnőttnek, néha előfordult hogy valaki nagyon kiütötte magát, igen a csajok közül is, mondjuk soha senkinek nem jutott volna eszébe megerőszakolni. ja és rendes felnőtt lett mindannyiunk

zsírmalac 2013.07.27. 19:31:10

@sodika: "Aki lelkesen tud szopni, mert annyira tiszta a tudata, az tiltakozni is tud az együttlét ellen."
Egy állítólagos szemtanú állítását - olyanét, aki valószínűleg csökkenteni akarja a saját vagy a fia felelősségét - tényként kezeled és vonsz le belőle következtetéseket.
Nyilván ez illik az előzetesen és általánosan kialakított meggyőződésedbe. De ettől még nem tény. Majd ha a rendőrség megfelelő szakértője megállapítja, hogy a lány tudatánál volt, továbbá hogy a felvételen látható, ahogyan kinyilvánította a szándékát a dugásra (szopásra), akkor lesz az.
Vagy nem.

random guy 2013.07.27. 19:33:04

Micsoda bocsánatkérés, érződik, mennyire komolyan gondolta. :)

"Elkényeztetett, gazdag suna" - remélem a lány személyesen megy bocsánatot kérni, ha a szülei elkényeztették, milyen ribanc dolog már gazdagnak születni, és természetesen ennek rengeteg köze van magához a történethez. Az ő világában gondolom ha valaki gazdag, az megérdemli, ha megerőszakolják.

Az meg már ki lett vesézve, hogy mennyire is etikus és jogos egy holtrészeg lányt megerőszakolni... biztos hatalmas élmény lehetett... természetesen más 15 éves korában még csak az alkohol közelébe se ment, sőt 18-ig várt mielőtt megkóstolta az első sörét.

zsírmalac 2013.07.27. 19:33:17

@titanvuki: Nem ezt mondtam, hanem azt, hogy a korhatáremelés nem megoldás.
Egyébként is, 18 év alatti hivatalosan most sem juthat alkoholhoz. Osztán mégis hozzájutnak. Ha felemeljük a korhatárt 21 évre, akkor mi lesz? Az lesz, hogy akkor is megoldják...

zsírmalac 2013.07.27. 19:34:34

@random guy: "természetesen más 15 éves korában még csak az alkohol közelébe se ment, sőt 18-ig várt mielőtt megkóstolta az első sörét. "

Ez itt mindenkire érvényes :P
(Engem kivéve.)

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.07.27. 19:36:57

@A Tyne folyó déli partja: Mondd, te nem voltál tini? Ja, hogy akkor nem volt még gina ...

random guy 2013.07.27. 19:38:38

@sodika: Mennyire beteg világ az, ahol ha lefilmezik egy részeg 15 éves lány megalázását, feltöltik az internetre, és még védik is ezeket az embereket? Ha a lány zsidó volt, akkor meg zárják is börtönbe nem? Nagyon intelligens emberek vagytok ti, szélsőségesek. :)

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.07.27. 19:41:01

Remélhetőleg, ezt a gyökeret nem fogja a Bors alkalmazni. Újságíró, mi? Szánalomhalom.

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.07.27. 19:41:54

Házibuliba nemtől függően azért megy az ember, hogy dugjon vagy dugva legyen. Sikerült. Mi a kérdés?

Abydos · http://abysan.com/blog 2013.07.27. 19:45:58

@titanvuki: A szocializálódás része, amiből pl én kimaradtam. Sosem bántam, de emiatt ne rekesszék ki (amiből kamaszkorban könnyen depresszió is lehet), viszont az, hogy ilyen mértékben történt bizony nagy probléma és mint írtam, ez a szülők felelőssége.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.07.27. 19:46:43

Azért jó ez a facebook valamire. A szóban forgó sejthalmazok olyan szépen lebuktatják magukat, hogy mennyire alpári, bunkó, faszkalapok. Gondolom, impulzus-posztolás volt. Persze, rögtön ki kellett írnia magából, há' "újságíró", há' nem? :P Facebook nélkül legfeljebb a haverjait fárasztotta volna a véleményével, így meg jó mélyre elásta magát. Remélem, örökre.

Abydos · http://abysan.com/blog 2013.07.27. 19:50:07

@shúméker: Én nem sokat tudok belőled olvasni, mert még arra is képtelen vagy, hogy véleményt formálj, így szókincsed egy karfioléval egyenlő. De igazad van, hülye vagyok, miért vitatkozom egy karfiollal?

2013.07.27. 20:03:15

@DrSWAG_InstaProfessorOfYolo:

Mint ez az eset is mutatja, vannak kivételek, amikor a felnőttesdi balul sül el. Szerintem egyébként Te is sejted, hogy ez az egész dolog egyáltalán nem természetes, ezért is tetted azt a szót idézőjelbe.

A szülők azért is vannak, hogy megértessék a gyermekkel, nem attól fognak kinézni felnőttnek, mert úgy isznak, mint a kefekötő. Persze elkerülhetetlen, hogy a gyerek olyan dolgokkal is megismerkedjen, amitől óvni szeretnénk. De ha a szülő nem hagyja, hogy a gyereke csak nőjön, mint a gomba (mert neki az a kényelmesebb, és még a gyerek is jó fejnek tartja emiatt), és azért képben van arról, hogy a magzata hol, meddig és kikkel bulizik (és utóbbiak közül ne adjisten még ismer is valakit valamennyire), akkor nagyobb eséllyel kerüli el, hogy gyermeke alkoholista legyen, vagy totálkárosan megdugják egy buliban. Ha meg az a vezérelvünk, hogy ez a trend, az ilyesmiken mindenki átesik tizenévesen, akkor vegyük tudomásul azt is, hogy mindig lesz hibaszázalék, amibe most épp ez a lány esett bele, és ebben az esetben hagyjuk a fenébe az erőszaktevőket. Végtére ők is csak papíron nagykorúak, a seggükön még ugyanúgy ott van a tojáshéj, mint az áldozatnak.

Abydos · http://abysan.com/blog 2013.07.27. 20:05:39

@hagyma: Az előbb félrement egy poszt, a @titanvuki-s az neked ment.
Plusz hozzátenném, hogy lehet pont a nagy eltiltás vezetett ide és fajult el az egész eddig. Világéletében tiltották az italtól és amikor közel került hozzá meg is lett az eredménye. De ez is csak egy lehetőség a miértre. Lehet, ha a szülei óvatosan bevezetik ezt neki, sőt, meg is tanítják, hogyan kell inni (ha addig pl nagyon érdeklődött utána), akkor ez megelőzhető. Ha nem tudsz valakit távol tartani a tűztől, mutasd meg neki, hogyan kell használni, hogy ne legyen baja...

gondnok 2013.07.27. 20:12:43

Hmmm, érdekes egy ügy az biztos.
Pasi vagyok s részegen még a guruló almát is, csak utolérjem...
Volt olyan másnap, hogy mikor felkeltem döbbentem néztem, ki a nyavaja fekszik mellettem.
A csaj rám nézett és megkérdezte: Már a nevemre sem emlékszel ugye?
Nem csak hogy a nevedre nem, de azt se tudom elképzelni, hogy a piklibe voltam képes téged meg khmmmm
Szóval akkor tulajdonképpen én részeg, öntudatlan, befolyásolható állapotban voltam amit ki is használt, ergo akkor én is nemi erőszak áldozata lettem

Abydos · http://abysan.com/blog 2013.07.27. 20:19:27

@gondnok: Amúgy lehet. De ha feltöltötték volna netre, akkor biztosan.

manager2008 2013.07.27. 20:20:50

Szép dolog a huhogás, de emlékeim szerint minden házibuli arról szólt (anno) hogy milyen trükkel itassuk le a lányokat és hogyan lehessen megdugni mindet akár sorban, reggelig. Ezt ők is tudták. Változott valami, vagy lemaradtam valamiről?

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.07.27. 20:23:28

@gondnok: Hm, te tényleg ennyire sötét paraszt vagy, vagy csak játszod a vicces fiút?

DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2013.07.27. 20:23:38

@Athos64: nem sejtem, hanem nyilván tiszában vagyok vele. nem is mondom hogy el kell fogadni ezt a tendenciát, hogy most már 12-13 évesen isszák magukat eszméletlenre. nem nagyon van megoldás, egy ilyen esetből talán tanul pár szülő és majd jobban figyel?
szerintem west balkán után sem tartott sokáig a szülői szigor, hogy a gyerek nem mehet sehova, mert veszélyes az éjszaka

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.07.27. 20:25:16

@manager2008: Tiszteltetem a baráti társaságod, ahol minden házibuli erről szólt, és egyben örülök, hogy nem ismerlek.

Igényes 2013.07.27. 20:33:16

@Abydos: hagyma üzeni hogy üdvözöl, nagyon írna neked, de kitiltotta innen valami jóember.

Igényes 2013.07.27. 20:35:06

Poszthoz: az erőszak, az erőszak, azt a sértett tiltakozása ellenére követik el. Itt tiltakozás nem volt.
Persze tényleg nem ártana kicsit elseggelni az ifiurakat.

Abydos · http://abysan.com/blog 2013.07.27. 20:35:19

@Igényes: Nem értem hagyma hozzáállását. Én nem ártottam neki és szerintem teljesen tiszteletteljesen válaszoltam neki. De lehet én értem félre az üdvözöl üzenetet..

manager2008 2013.07.27. 20:36:24

@Hátrányos helyzetű kaviár: Olvasni szoktál? Idáig hol éltél a holdon? Szerinted a bulizás = felolvasó est a rózsaszirom leányszövetségben?

Igényes 2013.07.27. 20:49:48

@Abydos: Nos, hagymát sem ártana néha elseggelni. :) De ez már nem az én dolgom, csak az üzenetet adtam át.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.07.27. 20:53:33

@manager2008: Nem, persze, hanem keresztbe-kasul kefélés, nyulak módjára. Mondom, tiszteltetem a baráti társaságod.

manager2008 2013.07.27. 20:56:19

@Hátrányos helyzetű kaviár: Egy picit csodálkoznál a névsoron. :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.27. 20:57:00

108 komment, pedig @mrZigi: már a másodikban megírta a megoldást.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.07.27. 20:58:03

@prolee: Édesistenem, mekkora egy sötét paraszt vagy, izé ... proli.

Muscari 2013.07.27. 20:59:31

@Abydos: hagyma azert nem tud valaszolni mert ki lett innem tiltva. Egy masik blogon kert segitseget, hogy valaszoljunk neked

Mondjuk szerintem semmi rosszat nem irt, en magam sem ertem. Tobb embert is ki lehetett volna vagni, amilyen stilusban egyesek megnyilvanulnak...

Azert orulok, h nem az en lanyorol van szo a posztban, biztos lenne egy-ket kedves szavam hozza nekem is.

Mihók 2013.07.27. 21:01:18

Én meg azt kifogásolom kedves média, hogy egy privát facebook bejegyzés miatt a munkahelyedről bármikor kirúghatnak? Ha névtelen trollként bármit írok, azt meg szabadon megtehetem? Érdekes...

Szolo 2013.07.27. 21:02:05

@különvélemény: Teljesen magabiztosan nyilatkozol. Ezek szerint te láttad a kérdéses felvételt teljes hosszában, vagy még inkább ott voltál a nevezett buliban.
Ha tényleg láttad, akkor állíthatsz ilyet, de kétlem, hogy ez lenne a helyzet. Valószínűbb, hogy csak a szóbeszédből következtetsz.
Én sem állítottam, hogy mi történt, csak fenntartásomnak adtam hangot ismerve bizonyos rétegek erkölcsi szintjét.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.07.27. 21:02:46

Amerikában ilyen "ártalmatlan tréfa" - és következményei miatt lett öngyilkos két lány a közelmúltban.
Pl. az ilyen hozzáállás miatt, mint ezé a blikkes szarcsimbóké (aki közben mossa magát fészbúkon).

2013.07.27. 21:03:06

@DrSWAG_InstaProfessorOfYolo:

Szerintem értjük mi egymást, még ha úgy is teszünk, mintha nem. :))

Nem akarom felmenteni az elkövetőket, csak azt mondom, nézzük az esetet egy kicsit az ő oldalukról is. Ők ugyan papíron már nagykorúak, de valójában még tizenéves kölykök, és nem érett felnőttek. Ők is ittak, elvégre ugyanazt a trendet követték, mint a lány, és mint minden tizenéves fiúnak, nekik is állandóan áll a farkuk, amelyet minél gyakrabban szeretnének használni. Egy haveri társaságban, alkoholos befolyásoltság alatt pláne hajlamosak a felelőtlenségre, hiszen melyik srác örül annak, ha netán homokosnak gúnyolnák a haverjai? Szóval virtusból megragadnak olyan alkalmat is, amelyet egyértelműen ki kéne hagyni. Talán azt se tudják, hogy bűncselekményt követnek el, elvégre melyikünk volt járatos a büntetőjogban tizenakárhány évesen? Talán volt is már egy-két hasonló esetük, amelyeknél a lány nem problémázott, szóval miért gondolták volna, hogy pont ez a mostani fog? (Persze a jog nemismerete senkit nem mentesít annak hatálya alól.) A média jóvoltából egyébként ez az egész ügy egy kicsit a „gazdag kölkök ilyesmiket is meg mernek tenni” felhangot kapott, pedig nem hiszem, hogy itt a vagyoni helyzetnek különösebben fontos szerepe lehetett.

Vagyis én csak azt mondom, hogyha elvileg nagykorú, valójában csupán részeg, virtuskodó tizenéves fiúktól elvárjuk, hogy felelősségük teljes tudatában viselkedjenek, akkor a feltehetően józan és tapasztalt felnőttek (a szülők) felelőssége miért nem merül fel arra vonatkozóan, hogy ez a helyzet egyáltalán létrejöhetett.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.07.27. 21:03:16

@manager2008: Nem tudsz meghatni. Az meg különösen szánalmas, hogy "Bibibííí, én gimis koromban X.Y.Z.-vel ittam teljesen hülyére magam!". Ettől már csak egy lépés az, hogy kirakd az asztalra megmérni.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.27. 21:03:41

@gondnok: Átbulizott, szeretkezett éjszaka után kimegyek a fürdőszobába, belenézek a tükörbe, egy cérnaszálszerű valami lóg ki a számból.
- Ó add istenem, hogy fogselyem legyen!

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.07.27. 21:05:53

És igen, ez a legszebb.
"update: Droppa Gergely bocsánatot kért. Nem azért, amiért leribancozta a lányt, hanem amiért megbánthatott pár embert Facebookon."

by
cink.hu/sunazza-es-ribizi-a-megeroszakolt-15-eves-lanyt-a-blikk-931351371

Abydos · http://abysan.com/blog 2013.07.27. 21:06:21

@Muscari: Lehet írt valami csúnyát és törölték a bejegyzését, őt meg kitiltották

Igényes 2013.07.27. 21:10:58

@Abydos: Helyesbít(ek), mégsem üdvözöl.
Különben hagyma áltakában eléggé seggfej, szóval nem csodálom ami történt. :DDD

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.07.27. 21:15:01

@Athos64: Hm, tudod, az én tini/gimis időmben, ami nem is volt régen, a talajrészeg csajokat az ugyancsak nem szomjas fiúk hánytatni vitték ki, nem megbaszni. Valahol itt van a különbség, látod?. Pedig biztos ők is kanosak voltak, és mégis ...

mrZigi 2013.07.27. 21:19:59

@atpijkamo:
No igen, legalább egy ember megnézte, és megértette :)

És mind a 3 onnan totál jogos.
Lassan már közjegyző előtt hitelesített beleegyező nyilatkozat kell a csajtól, hogy utána ne foghassák rád, hogy megerőszakoltad.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.07.27. 21:22:29

@Hátrányos helyzetű kaviár: én is vmi hasonlót akartam írni, minden bezzegazénidőmbenezés nélkül.

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2013.07.27. 21:22:49

@Abydos:
Szia!
Nem történt ilyen...

@Igényes:
Harcképtelen embert nem szekálunk! ;)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.27. 21:24:12

@Athos64: "virtuskodó tizenéves fiúktól elvárjuk, hogy felelősségük teljes tudatában viselkedjenek"

Nem kell karótnyelten ülniük. De az se okos, ha az erkélyről ugrálnak az úszómedencébe. Mert néha elvétik, és egy életre megnyomorodnak. Az ilyeneket sose bírtam sajnálni. Mi is buliztunk a hetvenes években, de őrjöngés, erőszak, világégés nem volt.

Igényes 2013.07.27. 21:24:23

@Kovermadar: Születésétől az a szerencsétlen... nomindegy, hát így tegyen az ember szívességet a béka segge alól a térdéig felkapaszkodott senkiháziaknak. :)))

AXel 2013.07.27. 21:24:53

Azért az összes szigorúan a törvényt fújó embernek megjegyezném h 18 év alatt tilos az alkoholfogyasztás tehát akkor vonjuk már felelősségre azokat a feljelentést tevő szülőket is h mitkeresett 1 házibuliba a féltett kislányuk "eszméletlenre piálva".... nemdebár!? igaz énis voltam ittas/részeg 18 éves korom elött de azt belémnevelték a szüleim h mindig ugyvislekedjek h ne hozzak szégyent rájuk.... amibe szerintem ez is beletartozik...

Igényes 2013.07.27. 21:26:03

@atpijkamo: Én mindig azt hittem, hogy a házibulikon illedelmesen isszák a málnaszörpüket, és közben szépirodalmat idézgetnek. Azt mondod, nem ilyenek?

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.07.27. 21:27:16

@mrZigi: Marha vicces. Szerintem meg sokkal, de sokkal több ilyen eset történik, csak a lány v. a család szégyenérzete (v. egyéb okok miatt) miatt ezek nem kerülnek se rendőrség elé, se nyilvánosságra.

Itt is azért borult a bili, mert az a paraszt, aki röhögve filmezett közben, az szétküldte a felvételt.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.07.27. 21:36:05

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Hát látod, nekem ilyen nem-sikeres barátaim voltak és vannak ;). De itt már fel lettem világosítva, hogy egy valamire való házibuli tulajdonképpen nyúlfarm. El volt cseszve az egész tinikorom ... nahát! :P

gondnok 2013.07.27. 21:40:23

@Hátrányos helyzetű kaviár: Mert?
Buli, jó kedv, feltámadt párzási ösztön.
Másnap meg ejtés.
Finom megoldás a "te is jól érezted magad, én is jól éreztem magam".
Nők is csinálják, nem csak pasi dolog.

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2013.07.27. 21:42:08

@Athos64:
Ez a leginkább reális.
Egy 15 éves a mai világban már iszik, dug, cigizik, drogozik. (csak mert a barátok is, meg otthon tiltják - már ha vannak az ősök ennyire képben). Szégyen, hogy arról beszélünk, amit nem látunk. Ha akkora erőszak történt, miért nem léptek közbe a nagy videót készítők? Voltak olyan források amely szerint a csaj oboázását is felvették. Otthon anyu megtudta, hogy mit csinált a kicsi lánya és így könnyű kivédeni. (az erőszakolókat a farkuknál fogva lógatnám fel) De az is érdekes, hogy egyre elterjedtebbek ezek az esetek. 15 évesen még nem a baszáson (iváson, drogozáson) kéne járni az eszének - babázzon. A srácok meg a sportpályán űzzék a tesztoszteron-háborút.
Bízom benne, hogy a BŰNÖSÖK megkapják a méltó büntetésüket!

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.07.27. 21:48:10

@prolee: Talán újat mondok neked kedves Prolee, de hát mindig tanul az ember, én meg önzetlen vagyok.
Ahhoz, hogy egy ilyen eset megtörténjen, NEM KELL hogy "a szende emós leánykájuk a bulikon picsarészegen okádva, betépve, láncdohányozva kefél fűvel-fával-vadvirággal".

Na ugye.
Nincs mit.

Nils. H 2013.07.27. 21:49:15

@sodika: Takarodj már Sodika, te az a fajta csávó vagy, akinek fasztvillantó képei voltak fenn a neten, hónpokig ezekkel szopattak a saját különböző blogjaidon, és most idejössz okoskodni?? talán még videó is akadt.

Te valószínű az a fajta fasz vagy, aki amikor elolvas egy ilyen hírt, akkor másra nem is tud gondolni, csak hogy honnan tudná megszerezni a videót...

Mindenki egy büdös mocskos perverz állat, aki szerint rendben van seggrészeg 15 éves lányokat megbaszni, mert hát minek ivott annyit.... Sodikával az élen.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.07.27. 21:50:12

@gondnok: Hm, hát a mi baráti társaságunkban nem nagyon volt divat a random összefekvés a bulikon. Fordult elő, de az volt a kivétel. Ha egy éjszakás pasi vagy csaj kellett, akkor azt nem a baráti körből szedtük össze ;). Mna, de az teljesen más volt, mint a posztban szereplő csaj esete, akkor direkt pasizási, csajozási szándékkal mentünk neki az ereszd-el-a-hajamat hepajnak. Aztán vagy összejött, vagy nem.

leppurd 2013.07.27. 21:50:34

Részben igaza volt.

15 évesen nem kellene hülyére innia magát, sőt innia sem, de most ez a sztájl, ettől lesz valaki menő, YOLO, SWAG...

A másik kérdés, amit feszeget a kommentárjában, hogy vajon tényleg elég-e annyi, ha megbántuk, hogy lefeküdtünk valakivel, hogy azt mondjuk, hogy ittasak voltunk, nem tudtunk magunkról, erőszak történt.

Nem láttam a felvételt, de valahogy engem még sosem erőszakoltak meg részegen. Valószínűleg azért, mert nem iszom hülyére magam, és nem kelletem magam 15 évesen, stb.

Ezzel nem azt mondom, hogy a kislány ezt tette, vélhetően áldozat volt, akit leitattak, de a mostani fiatalok körében nem lenne példa nélküli a fenti eset.

manager2008 2013.07.27. 21:52:16

@Hátrányos helyzetű kaviár: Ha tudnád mit hagytál ki ....Amikor az alkotmánybíró megd**ta a brókercég főtulajdonosát, és a szende kórház igazgatónőt négyen d**ták reggelig, azért az necces lett volna ha nem vonja el róla a figyelmet a rendőrtábornok aki a fürdőkádban próbálkozott egy csajjal csak megcsúszott és beverte a fejét, és e miatt majdnem belefulladt a vízbe akarom mondani a pezsgőbe. A képviselőnő kért egy extrát amit nem tudtuk hogy micsoda, mert ő olvasta valahol, de azért közösen kitaláltuk mi lehet az, többen csak összehoztuk mert nem bírtuk ki cérnával. A vodkát és minden vackot összekevertek mindennel és azt kellett inni, volt aki hányt volt aki nem, de másnap nem emlékeztünk semmire. Az hogy ki esett teherbe és ki nem,több hetes fogadások tárgya volt. Aki igazán rendesen viselkedett (mert azonnal kiütötte magát) annak hatalmas villája van ma az Andrássy úton, tehát aki jól viselkedik az boldogul. Ma sem tudom kivel voltam mellesleg mert sötét volt éppen akkor. Anno domini *** történt mindez a Gellérthegy egyik hatalmas villájában egy akkori miniszter házában, úgy hogy a kapuban állt egy fegyveres (vittünk neki is piát mert rendesek voltunk). Volt abortusz is de azt intézték a szülők teljes diszkrécióval. na mármost ezek szerint kb 20 fiatal embert kellett volna becsukni minimum, meg 40 szülőt kb + a katonát is. természetesen az egész környék tudta tételesen percről percre hogy mi történt és igen sokat röhögtek akárkin aki éppen eszükbe jutott. Apám azt mondta hogy hát ez nem volt szép, legalább tudjad ki volt...

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.07.27. 21:57:54

@leppurd: Khm, anyádék, meg az én anyámék tini korában is a piálás volt a "sztájl" Hacsak nem apácarendi kolostorban vagy a ferenceseknél nevelkedtek. Ne tegyünk már úgy, mintha 10-15-20 vagy még több éve a tinik nem ittak volna a bulikon. De piáltak, viszont azt a két barmot a többiek rángatták volna le a csajról, és nem röhögve nézték volna, miközben felveszik a "hőstettet".

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.07.27. 22:01:53

@manager2008: Hm, tudod mi a gáz? Hogy ezt te még ma is büszkén meséled ...
Én sem voltam, és nem is vagyok egy templomajtó, de a bagzást meghagyom a nyulaknak, meg a "sikeres" embereknek :P.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.07.27. 22:02:58

@manager2008: hát, erre mondta volna egy titokzatos betelefonáló, hogy csak ártalmatlan tréfa volt, a buliban jó családból származó, jó tanuló gyerekek vettek részt, akik az egészet éretlen csínytevésként fogták fel.

Igényes 2013.07.27. 22:08:19

@Hátrányos helyzetű kaviár: 15-20 éve bizony teljesen természetes volt, hogy a tinik nem ittak a bulikon. Ha ittak is, legfeljebb a spicces állapotig jutottak el.
Persze ki milyen társaságba járt. Meg honnan ment oda.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.07.27. 22:14:52

nem ertem most volt video vagy nem? arrol siman kiderul hogy mennyire volt kooperativ

2013.07.27. 22:24:49

@Hátrányos helyzetű kaviár:

Az én időmben – ami kicsit régebben volt – a lányok nem akartak mindenáron talajrészegek lenni. A fiúk persze akkoriban is szerették volna megtöcskölni az összes jó csajt, de furcsa mód azon lánykák iránt volt a legkisebb a kereslet, akik a bulikon folyton fiúként próbáltak viselkedni, levakarhatatlanul lógtak a másik nemen, és hányásig itták magukat, mert azt hitték, így imponálnak.

manager2008 2013.07.27. 22:25:47

@Hátrányos helyzetű kaviár: Igazad van, ma is érdekes találkozni a résztvevőkkel... Különösen ha a férj is ott van meg a három gyerek, és nem értik hogy a mama miért fullad bele a koktélba ha visszagondol. Pláne ha ő hozza a törvényt , na az az igazi.

Aston Kanál 2013.07.27. 22:42:11

@jet set: de igenis csodalkozzon. Szerintem a 'tokreszeg vagyok=meg lehet kurni' egyenlet meg nem nyert bizonyitast. De majd ha egyszer apa leszel, lanyod lesz, bepial egy buliban - mert be fog - gondolj vissza erre az okossagodra, te elmeroggyant.
egyebkent meg buncselekmeny, mint az5 mar tobben irtak elottem.
Meghogy ne csodalkozzon...faszkalap. Neked kellene lereszegedni, aztan megneznem, mit szolnal, ha te kerulnel a braner rossz vegere.

Szakyster 2013.07.31. 17:53:26

Velemény:
Olyan részeg, hogy teljesen ki van ütve, és megdugják: bűncselekmény. Olyan részeg, hogy minden gátlását eldobja, bármit magábaenged: Nem bűncselekmény.

Szakyster 2013.07.31. 17:57:05

Csak hogy tisztázzuk: nincs olyan, hogy részegséghez való jog. Senkinek nem kötelező. Aki mégis csinálja, ne csodálkozzon, ha reggel felébred, és nagyon csunyát lát.
süti beállítások módosítása