Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az amerikai sajtó teli szájjal röhög a Királyi Sarjon

2013. július 24. 16:00 sixx 71 komment

Van is min, az a hisztéria, amit a média rittyentett a gyerek születése köré, igen ijesztő mértéket öltött. A CNN négy órán át élőben koverolta a vajúdást, ami egyszerűen nevetséges, hiszen NEM VOLT MIT JELENTENI, a nő bent izzadt a szülőszobában, mint sokmillió társa hasonló helyzetben és kalap, erről nem lehet és nem is kell beszámolni, max. a képernyő alján futó csíkban (ticker) kiírni, hogy Katalin hercegné még mindig vajúdik, oszt kalap. Az Uproxxon találtunk egy videót, amin 40 másodpercben foglalták össze a Nagy Mutatványt, ráadásul a Benny Hill Show zenéjét vágták be alá, ami még viccesebbé teszi az egészet.

Van még valami, amin kicsit kiborultak az amerikaiak: a CNN királyi ügyekért felelős riportere (van ilyen, baszki, mintha a Hír Tv-nek lenne egy Orbánra ráállított samesza) azt bírta mondani a gyermek nemét megtudván, hogy zseniális teljesítmény Katalin méhétől, hogy fiút szült, hiszen oly' sok hercegné belesül a nagy feladatba, de ő nem remegett meg a tét súlya alatt, és büszkén prezentálta a királyi pöcsöt.

A nő azóta folyamatosan meaculpázik, hogy ő ezt szarkasztikusan értette, meg nem lekicsinyelni, uram bocsá másodrendű állampolgárrá silányítani szándékozott a nőket (abban az országban, ahol több királynő uralkodott a történelemben, mint bárhol másutt), de késő, a viccet kurvára nem értette senki.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.07.24. 16:38:30

Az amerikai tévécsatornák csak irigykednek, mert az elnöki famíliáról nem tudnak olyan valóságsót készíteni mint az angolok a királyiról.

DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2013.07.24. 16:48:02

fb ismerős szanálásra kiváló volt, 17 Magyarországon élő magyar ismerősöm osztotta meg, hogy végre megszületett a kis brit csimóta. szevasztok tizenhetek

Stagyar-zil-Doggo 2013.07.24. 16:58:16

Umm, nekem ebből inkább az jön le, hogy a Daily Show meg az interwebs népe röhögi ki az amerikai sajtót...

dex.ion 2013.07.24. 17:05:55

@DrSWAG_InstaProfessorOfYolo: és ez neked ennyire fájt? már úgy értem, azért az angol királyi család nem mindennap gyarapodik trónörökössel, szóval azért érthető az a mennyiségű (minimális) lelkesedés, ami ahhoz szükséges, h ebből vki 1500 km-rel odébb facebook posztot csináljon...sztem.

DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2013.07.24. 17:15:16

@dex.ion: nem, nem értem ezt a minimális lelkesedést se, de biztosan érzéketlen vagyok

sypso 2013.07.24. 17:17:57

ööö inkább az amerikai (vagy általában bulvár) sajtón röhögünk nem a kölkön...

dex.ion 2013.07.24. 17:21:04

@DrSWAG_InstaProfessorOfYolo: hát jó. csak ebben az esetben meg nem értem, minek használsz facebook-ot, amennyire én ismerem, azért az inkább érzelmek közlésére való (vegyük csak a legegyszerűbb alapkövét, a lájkolást), mintsem tudományos megbeszélésekre.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2013.07.24. 17:26:32

Két brit kollégától is olyan e-mail jött tegnap amiben KORONA ikonka volt, meg egy halom mosolyka. Céges levelezésben baszki...ha mi is így meg tudnánk ünnepelni a sosem dolgozó rétegünket hogy újabb kis segélyest tarthatunk el nem itt tartana az ország :)

jürgen baromartz 2013.07.24. 17:28:58

@dex.ion: ugyanannyira semmi jelentősége nincsen bárki életére nézve, mint nemrég a Nagy Nemzetközi Pápabuzéria idején sem volt abszolút senki életére nézve semmi jelentősége annak, hogy ki lesz a pápa. Tehát nem, nem érthető a kurva nagy lelkesedés.

CENZÚRÁZVAszorult Fémkarika 2013.07.24. 17:31:40

Az a poén, hogy a születés körüli hypeon röhögés körüli hypeot gyakrabban kapom az arcomba az interneten mint magát a születést.
Értsd fingom nincs mikor született a gyerek a nemét is innen tudom most, de azt tudom már egy hete, hogy mindenki leszarja hogy megszületett, meg hogy mekkora a felhajtás állítólag. Még a fészbukon se tóták a arczomba.

dex.ion 2013.07.24. 17:37:08

@jürgen baromartz: lehet, h a te életedre semmilyen hatással nincs, de sokan vannak, akiknek ez kisebb örömöt, másoknak meg egyenesen eufóriát okoz. azt tehát, h semmilyen hatással nincs senki életére, nem tudom elfogadni. azt igen, h neked, meg a másik kommentelőnek nem jelent semmit.

dex.ion 2013.07.24. 17:39:40

@DrSWAG_InstaProfessorOfYolo: hadd segítsek rajtad 78 oldalnyi coelho idézettel: www.citatum.hu/szerzo/Paulo_Coelho

már törölheted is az accountodat:)

jürgen baromartz 2013.07.24. 17:44:57

@dex.ion: "sokan vannak, akiknek ez kisebb örömöt, másoknak meg egyenesen eufóriát okoz"

El tudod nekem magyarázni, hogy miért? Mi a rosseb váltja ki egy emberből az ilyen eufóriát?

Vélhetően csak annyi, hogy egy ostobenkó, bulvárzabáló ember, aki attól is elélvez, ha egy éticsiga petét rak a Budapesti Állatkertben.

DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2013.07.24. 17:48:05

@dex.ion: akkor magyarázd meg, mitől okoz egy magyar, litván, mongól állampolgárnak eufóriát, hogy született egy gyerek Nagy-Britanniában. Szerintem csak a birkáknak okoz

dex.ion 2013.07.24. 17:51:58

@jürgen baromartz: @DrSWAG_InstaProfessorOfYolo: fogalmam sincs. nekem nem okozott egy fikarcnyit sem. itt viszont a legtöbb ember meg volt őrülve körülöttem, származástól függetlenül. mondjuk a magyarok éppen nem nagyon, de pl az említett litvánok nagyon izgultak. nem tudom miért, de ha ez nekik örömet okoz, tegyék.

2013.07.24. 17:53:28

Inkább ez, mint a North West körüli felhajtás.

BotloB 2013.07.24. 18:03:48

Nekem mondjuk rohadtul tetszik, hogy az angolok őszintén képesek örülni, meg cirkuszt csinálni ebből az amúgy jelképes intézményből - királyság - meg az egész királyi család életéből.

Itthonról mondjuk én is furcsának találom kicsit, de az angol hype kifejezetten tetszik. Náluk valahogy még nem kellemetlen örülni a történelmi örökségüknek, hagyományaiknak.

Nbl 2013.07.24. 18:12:35

Frank Drebin is megmondta: "a királyság intézményét mi amerikaiak megmosolyogjuk" ... hát nem csak ők. Amúgy meg ez kb olyan, mintha magyar viszonylatban a Szigorú Varjúnak születne meg az első gyereke.

Bambano 2013.07.24. 18:37:27

@DrSWAG_InstaProfessorOfYolo: ő fogja megmondani x év múlva, hogy bevándorolhatsz-e. (kis túlzással)

egyébként megnézném, az usákoknál nincs 500 órás közvetítés elnökválasztás, nfl döntő meg oszkárosztás környékén? mert ha igen, akkor erősen bagoly mondja...

hátha valakit érdekel: véletlenül jött szembe a tecsőn a Benny Hill zenéje eredetiben: www.youtube.com/watch?v=ZnHmskwqCCQ

mirx 2013.07.24. 18:45:44

Hát, azt már tudjuk, hogy miért nem biológus lett ez az intelligens, kedves riporterasszony.

DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2013.07.24. 18:52:35

@Bambano: no way, hogy odaköltözzek, tengerpart, és nap kell nekem, nem kibaszott délutáni tea. Remélem kis túlzással vágod, hogy 0 beleszólása van a politikába, a kb soha nem használt vétójogot leszámítva.

altamagna 2013.07.24. 19:06:25

Positiv hirre positivan reagalnak kulfoldon. Magyarorszagon persze negativ emberek negativan reagalnak. Nem unalmas? A cikk cime is hazugsag. Az amerikai media orul, hogy van mibol media cirkuszt csinalni.

2013.07.24. 19:09:44

A legjobb példa a közmondásra, ami így hangzik:
"Bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejű."
Mekkora lol videót lehetne csinálni az amcsi kurva nagy demokráciáról a himnuszukra. "Sose" lenne vége bazz. XD. Bár rajzfilm formájában - nem is rossz - próbálkozások voltak már rá.

paráznabillegető 2013.07.24. 19:30:09

nahát, ezek az amerikaiak!...
micsoda népség, kérem.

sanyix 2013.07.24. 19:39:00

hát én az amerikaiakon is tudok teliszájjal röhögni, amikor a "demokráciáról" és a "szabadságról" beszélnek usa zászlóba öltözve egy usa zászlókkal feldíszitett épület előtt.

micsoda? 2013.07.24. 20:22:26

Nem szégyellem, meghatódtam amikor a babával megjelent a hercegi pár. Látszott az örömük ahogy fogták a picikét, ahogy Vilmos herceg átvette, olyanok voltak mint bárki más. Csak az érzéketlen fatuskók szórakoznak rajtuk.

attila7575 2013.07.24. 20:26:58

Az amerikaiak színvonalát ismerve nem is várt mást tőlük az ember.

Persze, lehet jönni azzal a kispolgári besértődöttséggel, hogy nap mint nap szülnek nők, de egy ország jövendőbeli uralkodója azért szerintem más. Aki ezt nem éri fel ésszel, az nem akarja felérni, vagy szimplán ennyire buta. Erről nincs mit többet beszélni.

Benzoylmethylecgonine 2013.07.24. 20:27:02

Jó-jó, de hány százalék zsírt tartalmaz Katalin teje? Nem elég pontosak az információk =S

komiszár 2013.07.24. 21:02:41

Kapják be az amerikaiak! Nincs is történelmük.
Föld és arany utáni hajsza,Rabszolga tartás, Indiánok gyilkolása
S a sok vízfej amerikáner.
Ezek ők.

komiszár 2013.07.24. 21:04:20

Az amerikai a világ második legutálatosabb népe.
Az első az, tudjátok kik.

SarahConnor 2013.07.24. 21:44:29

@DrSWAG_InstaProfessorOfYolo: ha az ismerőseidtől egy nyomorult számodra nem tetsző posztot sem vagy hajlandó benyelni, akkor azt kell mondjam, szép tőled, hogy megszabadítottad azt a tizenhetet saját magadtól. A többire is gondolhatnál.

dubitoergosum 2013.07.24. 22:21:27

@DrSWAG_InstaProfessorOfYolo: Istenem, az a legszánalmasabb, aki töröl bárkit az ismerősei közül bármilyen poszt miatt! Az arcába is megmondod, hogy "nem vagy a barátom"?
Egyrészt ha valaki direkt dühös a másikra, aki örül valaminek, ha valakinek meg kell magyarázni, hogy miért örülhet egy másik ember olyan dolognak, amihez semmi kézzelfogható köze nincs, ott nagy baj van.
Az empátiahiányon, EQ gyengeségen kívül ráadásul azt is bemutattad, hogy mennyire nem értesz az általad használt közösségi portálhoz. Pár kattintással ugyanis bármelyik ismerősödnél be tudod állítani, hogy milyen posztokat láss tőle (azt is, hogy semmit). Miért hiszed azt, hogy menő itt kiírni, hogy hány embert töröltél?
Ahogy @Fenimore mondja, annak a tizenhétnek tettél szívességet.

Pan Modry 2013.07.24. 23:51:32

A brit kiralyi csalad vagyonahoz rengeteg ver tapad, ennyi erovel ha majd kim ir sen nek gyereke fog szuletni azt is megunneplik.
Bar az egesz koreai diktatordinasztia kezehez szerintem sokkal kevesebb ver tapad, mint a brit kiralyi csaladhoz.

AKi kidobta emiatt az ismeroseit nem tudom elitelni, mar azt is szanalmasnak tartottam aki a belterjes es a prolilany eskuvojet nezte munka vagy sorozes helyett.

Hajdú Peter 2013.07.25. 00:10:36

Tombol a konzumidiotizmus. Atomot a kiralyi csaladnak, es minden idiotanak, aki 0.1 masodpercnel tobbet foglalkozott ezzel a faszsaggal.

DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2013.07.25. 02:52:08

@dubitoergosum: ÚÚÚÚ, de megsértődött itt pár ember, nyilván nem a barátaim voltak, hanem ismerősök, 10-en évvel ezelőttről, az iskola folyosójáról stb. Valószínűleg 3 szónál többet nem váltottam velük életemben. A barátaimnak a szemébe mondanám, hogy hülye vagy, ha ilyenekkel foglalkozol, szerencsére ők magasról leszarják a bulvárt.
Ebből empátiahiányt, EQ gyengeséget leszűrni, atyaég. Páran nagyon komolyan veszik itt magukat. Én meg itt MENŐZÖK...
Még valaki beírhatná, hogy minenki pszichopata, aki nem foglalkozik a kis trónörökös pelusának tartalmával, mert milyen czukee már.

@Fenimore: A te ismerősöd lennék, de szerintem így már nem akarsz :D

dubitoergosum 2013.07.25. 03:35:04

@DrSWAG_InstaProfessorOfYolo: ki sértődött meg? mármint rajtad kívül. vagy miért is törölted azokat az ismerőseidet? (mondjuk eleve minek igazoltad vissza őket (urambocsá' minek jelölted be)?)

az empátiahiányra nem az utal, hogy nem érdekel, mi történik az angol királyi családban, hanem az, hogy (baromartz-cal egyetemben) nem vagy képes felfogni (vagy elfogadni?), hogy ennek valaki csakúgy örül.

vicces egyébként az egész. ki vagyok én, hogy nekiállsz védekezni, magyarázkodni? éppenséggel pont te vagy az, aki komolyan vesz, legalább annyira, mint én magamat. nem vagy egy kicsit feszült?

DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2013.07.25. 04:11:26

@dubitoergosum: én is ezt akartam tőled kérdezni:)
nem vagyok feszült, jó indok volt azokat az ismerősöket kirúgni.
hadd örüljenek egy gyerek születésének, de azért a véleményem meg lehet róluk, ugye?
egyetértek azokkal akik azt mondják, hgoy konzumidiotizmus, és a média hatalma. Egy brittől megértem tényleg vagy egy bevándorlótól, aki asszimilálódni szeretne. De miért jó egy békásmegyeri panelból széjjeltwittelnifacebookozni, hogy megszületett a brit trónörökös?

Én annak örülök, hogy hamarosan keresztapa leszek. (itt most nem ér a beszólás, hogy szegény gyerek, kösz)

Alhazred 2013.07.25. 07:01:18

nem szoktam törölni ismerőst, csak kilövőm őket a fb falról, esetlegesen még mennek a restricted list-ra is. jó fej vagyok.

2013.07.25. 07:19:10

Én leszarom, de az nem zavar, hogy a britek örülnek a dolognak. Sőt kicsit szimpatikus. Nem mindenhol utálják a vezetőiket. Azért nem kis integritás kell ezt elérni.
Az amerikaiak meg bekaphatják, ők mindent jobban tudnak mindenkinél, aha...

thisiswhatklfisabout 2013.07.25. 07:35:04

Értelmes ember nem a William / Kate pároson, meg nem is a királyi családon röhög, hanem a médián meg a CNN fa**ságán, mert azok az utóbbi időben gyakorlatilag önmaguk paródiájává váltak. A baba egészséges, a szülők örülnek, örüljenek is, hogy jó életet biztosíthatnak a kissrácnak.

A királyi család pedig az ex-Brit Birodalom utolsó exportcikke, média-celebje, stb., akikre egy iparág épült, mint oly sok minden másra. Van Angliában olyan ember, nem is egy szerintem, akinek a jövedelme meg munkája legalább egy évre biztosítva van ezzel, bár remélem azért a CNN négyórás közvetítése nem jelenik meg BluRay-en, bár a "Behind the scenes" extrákra lehet, hogy sokan rákattannának, nem beszélve a magyar / brazil / portugál / cseh szinkronról, ill. feliratról. ;)

SarahConnor 2013.07.25. 08:10:49

@DrSWAG_InstaProfessorOfYolo: hát van egy olyan érzésem, hogy pillanatok alatt kiraknál engem is. Bár nincs Coelho meg napi cuki cicás kép se, de időről időre szoktam örülni külföldi eseményeknek :)

Grabbe · http://www.hirstart.hu/ 2013.07.25. 08:14:18

Gratulálok Katalin méhéhnek eme nagyszerű tettéhez!

én már a fény gyermeke vagyok 2013.07.25. 09:37:34

Jól néz ki György Lajos, az amerikaiak csak irigykednek.

2013.07.25. 09:39:38

Az, hogy emberek tömegei őrjöngenek egy tökidegen nő gyerekszülése miatt, jól mutatja, hogy milyen bulváragymosott, ócska, szenny világban élünk. Akinek ez boldogságot jelent az életében, annak nyilván sivár és ingerszegény, nyomorult az élete, mert semmilyen elfogadható észérv nem igazolja, hogy egy vadidegen kiscsávó megszületésén ennyit kelljen parádézni. Kábé százezer csimota születik percenként, ennyi erővel másból sem állhatna a nap, mint páros lábon való önfeledt ugrálásból, hogy halleluja, megszületett. Szánalmas cirkusz ez, ráadásul a sok agyhalott brit annak örül ennyire, hogy a szekérderéknyi adópénzből puccparádézó királyi családba még egy pénznyelő született. Én is kibaszkodtam a fb-ról azokat a fogyatékos ismerőseimet, akik rojálbébi miatt ömlengtek.

gftamas 2013.07.25. 09:47:30

Picit én is untam ezt a szülési felhajtást és hajcihőt. Az USA-ról meg lehetne készíteni egy rövidfilmet Benny Hill zenével, amiben Batman-nek öltözött idióta szétlövi egy moziterem látogatóit meg néhány másik aberrált barom lemászárol pár iskolást. Biztos azon is jót mulatnának ezek a kiváló humorérzékkel megáldott yenkik....

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.07.25. 09:48:15

A betegagyú angoloknak ez csak egy újabb ürügy a piálásra.

Tblog 2013.07.25. 09:51:35

Nagy mutatvány volt a gyerekszülés. Bármelyik másik nő utánacsinálja. :-)

Az amerikaiak meg örülnek hogy nincs közük Angliához, mert György király óta nem nagy rajongóik a királyi családnak. (Érthető okokból kifolyólag.) :-P

EvilHedgehog 2013.07.25. 10:05:49

@Stagyar-zil-Doggo: A DailyShow-nak meg a Colbert Reportnak ez a dolga... Ezek ilyen műsorok.

Holnap az is kint lesz C:C-n, hogy BREAKING az RTL műsort sugárzott?

EvilHedgehog 2013.07.25. 10:06:42

@gumicukor1: Könnyű olyan vezetőt imádni akinek nincs hatalma.. :D

fran7 2013.07.25. 10:09:02

Az amerikai sajtó teliszájjal röhög a brit sajtón és ha jól értem a CNN-en, aki követte ezt a különleges eseményt. Miért is tette ezt a semleges, pártfüggetlen hírtévé.
Talán, mert megijedtek, hogy őket is lehallgatja a CIA, vagy éppenséggel a német titkosszolgálat, amerikai felkérésre. Eszük ágában sincs szembe menni egy ilyen kormányzati akarattal. Nem bolondultak meg. De ha nem lehet komoly politikai újságírást csinálni, mert veszélyes, akkor marad a bulvár. Ahol nincs tét maximum Clooney lekever egy pofont, s bojkottálja az újságot, A magánélet védelmének érdekében.
Tényleg hol vannak a bulvárhősök tiltakozásai az NSA ellen, akik lehallgatnak mindenkit, hol vannak a hollywoodi filmek, ahol az 1984 élményt dolgozzák fel. S dicsőítik a szabadságot és magánélet szentségét. Hol vannak?

zsoltix 2013.07.25. 10:19:12

Kossuth Rádió Déli Krónikájában közölték a fontos hírt: vajúdik. Aztán a CNN-re is odakapcsoltam, azon is ez volt. 2 perc is bőven elég volt belőle, terefere, trécselés, mi lehet majd a gyerek neve, abban a kórházban szült Diana is, meg ilyesmi. Komolyan ez ment 4 órán keresztül? Nem semmi. :)

zZz 2013.07.25. 10:30:59

@dex.ion: ki a fenét érdekel itt Magyarországon, hogy az angliai királyi családban házasodnak/szülnek? Mitől érdekesebb ez, mint bármelyik más átlagos csecsemő születése?

zZz 2013.07.25. 10:34:50

@BotloB: Plebs kultúra. Miért is kéne örülni egy olyan családnak, mely tagjainak egyetlen érdeme, hogy beleszületett a családba?

zZz 2013.07.25. 10:39:37

@altamagna: vágod ám a témát. Szó sincs negatív reakcióról, pusztán értetlenkedésről, hogy egy csecsemő születése miért érdekesebb, fontosabb a másikénál. Emberek, akiknek semmi közük ehhez a gyerekhez, miért örülnek neki, az (n+1). tucatsenki gyereknek meg miért nem? Erről van szó.

2013.07.25. 10:50:07

zseniális hogy ez több csatornán is hír tud lenni.. elképesztő, ki a p*csömet érdekli??

Nick-Name 2013.07.25. 11:01:46

Amikor itthon is bejelentették X (eddig kimolyobbnak hitt) csatornán, hogy majd: -Odakapcsolunk, meg élőben, meg vajúdik, meg kakil, meg pukizik, iszonyatosan felment a nyomás az agyamban. Nem beszélve arról, hogy már egy hónapja is vajúdott. Aztán amikor ezt játszották két napig, minden fél órában, tényleg repűlt a távirányító sürü q-anyázások közepette. Én az összes hírszerkeszőt úgy rúgnám seggbe az ilyen, meg a "kétfejű kecske született Balmazújvárosban" hírekkel, hogy csak úgy füstölnének. Komolyan nincs ennél fontosabb itthon??? A szomszédban is van egy újszülőtt, de sehol nem látom azt a rohadt CNN-t. Mentségükre legyen mondva, hogy talán van oka annak, hogy így kezelik az újságírókat, de baromira nem érdekel, hogy kiráncigálják a szerencsétlen (annyira talán nem is) gyereket az erkélyre és vakufénynél 3d-ben körbemodellezik.

Nick-Name 2013.07.25. 11:03:23

Ezt kihagytam: Kedvencem még a kettős karambol Las Vegas egyik vasúti átjárójában! Hát azt a q##@#&#&đ>[Ä&&đ[Ä@[Đ...

BotloB 2013.07.25. 11:11:54

@zZz: Hagyománynak, történelmi örökségnek, jelképeknek, szimbólumoknak örülni, azért lelkesedni általában nem észérvek alapján szoktak, viszont jobb helyeken ez tart össze valamiféle nemzetnek nevezett dolgot. Érdekes módon a nyugati monarchiákban mindenhol él ez a fajta rajongás a királyi családdal szemben, jellemzően a kulturális összetartozásuk is más szinten létezik, mint amit pl. itthon tapasztalok.

zZz 2013.07.25. 11:14:37

@BotloB: ez az angolokra nézve még érthető is lenne.
De egy magyar miért örül neki?

Gugsz 2013.07.25. 12:27:22

Nekem inkább az lenne a kérdésem, hogy az itt rinyálóknak valójában miért fáj, hogy vannak olyanok akiket valamilyen okból érdekel, megérint, vagy csak foglalkoztat az angol trónörökös születése?!?! Engem sem kimondottan foglalkoztat. Olvastam róla kész lezártnak tekintem. Volt olyan ismerősöm aki felhívott, hogy figyelem-e én is a híreket folyamatosan. Mondtam nem és ezzel le is zártuk a témát. De hogy ezen valaki felhúzza magát NA az a valódi elmebaj!

zZz 2013.07.25. 12:33:41

@Gugsz: nem fáj, csak érdekelne. Kérdezz meg valakit, hogy miért érdekli, szerintem nem tudna válaszolni rá. Az viszont szomorú, hogy valakinek fogalma sincs, miért is érdekli, rámutat, hogy emberek milyen agyatlanul bekajálnak szinte bármit, amit az arcukba tolnak.

kaqxar 2013.07.25. 12:52:28

@BotloB:
minden monarchiában megvannak azok az emberek akik hánynak az egésztől, meg akik rajonganak érte, meg akik pont leszarják. ne gondold, hogy össznépileg összeborul mindenki. nyilván azt nem fogod hallani egy interjúalanytól, pláne egy ilyen esemény kapcsán, hogy hát pont teszek rá, hogy fiú vagy lány. annyi történik ilyenkor, hogy a pont leszarom emberek is átállnak 2 hétre a fúúúdejó táborba. ennyi.
egyébként teljesen egyetértek.

ethan blow 2013.07.25. 13:10:08

Az egész királyi család léhűtő celebek valóságsója, tele degenerált, torz személyiségű szereplőkkel. A britek azért szeretik őket, már aki szereti, mert enélkül semmi érdekes, illetve említésre méltó nem lenne az egész ködös sziget UK-ban. Én személy szerint nem értem ezt, de nem is vagyok angol, szal nem is kell értenem. De amikor parádéznak az egyenruháikban, az Alekosz legrosszabb napjait idézi fel bennem.

BotloB 2013.07.25. 13:20:44

@kaqxar: Nyilván így van, én sem gondolom, hogy ez a rajongás mindenkinél egyforma szinten létezik. Egyszerűen csak pozitív dolognak találom, hogy a királyság, mint intézmény, még jelképes formájában is egy ilyen pozitív, és valahol mégiscsak őszinte reakciót vált ki belőlük, amellett, hogy erősíti az összetartozás-tudatukat.

@zZz: A hazai rajongók hozzáállását bizonyos szinten túl én sem tartom őszintének, megalapozottnak, de ezt talán az első kommentemben valamennyire jeleztem is.

Az angolok reakcióját meg a hype-ot persze lehet kifigurázni, van egy olyan érzésem, hogy az amerikai csatornák nem gondolták ezt véresen komolyan. Szerintem továbbra is egy pozitív dolog ez a lelkesedés a helyiek részéről, annak ellenére, hogy kívülről furcsának tűnhet. Kulturálisan általában pont az ilyen kívülről furcsának tűnő elemek a lényegesek a helyiek számára, ezek különböztetik meg őket egyértelműen másoktól.

lorinser 2013.07.25. 13:28:53

Nem baj, mi pedig (és a világ legalább 2/3-a) 8 évig röhögtünk azon a féleszű G. W. Bush-on. Én személy szerint ezzel párhuzamosan kiröhögtem az amerikai népet is mert voltak olyan hülyék, hogy 4 év után képesek voltak újra megválasztani.
Véleményem szerint az amerikaiak azért nem értik ezt, mert a britekkel ellentétben nincsenek tradícióik.

Nick-Name 2013.07.25. 19:26:47

Azért rinyálnak sokan, mert sokakat baromira nem érdekel (ahogyan engem se), milyen szagút rókázik a "kis trónörörkös" az első szoptatás után, mégis a pofámba tolják minden híradóban. Teljesen helytálló a megjegyzés hogy akit érdekel, az JÁRJON UTÁNA, de ne ez legyen a legfontosabb egy nyamvadt híradóban, meg politikai háttérműsorok közben! Hát ki nem sz*r*@ le az egészet??? Már elnézést! Mellesleg szerintem semmi köze az egésznek ahhoz, hogy angolok-e vagy sem. Csináltak egy kis felhajtást az egésznek és most ott csápol mindenki akinek nincs jobb dolga. A boltosok meg milliókat (Fontban) keresnek minden szaron amin rajta van az angol zászló és/vagy egy korona. Élelmes vállalkozók most jó pénzért eladhatják a hazai turkálók reklámtábláit, akár kilóra...
süti beállítások módosítása