Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Rettegnek Alfölditől az X-Faktorban

2013. július 10. 09:00 györgyi 93 komment

A Blikk szerint még el sem kezdődött az X-Faktor új szériája, de Alföldi Róberttől máris mindenki retteg a meghallgatáson. A Nemzeti Színház volt igazgatója ugyanis kemény bírának bizonyul, és nem riad vissza attól hogy megmondja a véleményét egy-egy produkcióról. Bennfentesek szerint Alföldi egyszerűen lezavarja a színpadról azt, aki szerinte nem odavaló és egyáltalán nem fukarkodik a kritikákkal. Olyan is volt, aki sírva jött ki a meghallgatásról. Alföldi egyébként már előre megmondta a Fókuszban, hogy igazi tehetségeket keres, és csak az fogja érdekelni, hogy hat-e rá a versenyző.

Alföldi az Indexnek adott interjújában elmondta, nem ismertséget vár az X-Faktortól hiszen az már megvan neki, hanem azért vállalta el a mentori szerepet, mert szeretne fiatalokkal dolgozni. 

alföldi.jpg

Minő véletlen, hogy Alföldivel éppen ellenkezőképpen viselkedik Szikora Róbert, aki a legvajszívűbb mentor. Szerinte ugyanis a tehetséget babusgatni és pátyolgatni kell, úgyhogy ő mindenkivel kedves és keveset kritizál. Szikora azt mondta a Blikknek, ő pont olyan lesz az X-Faktorban amilyennek őt az elmúlt 30 évben megismerték: azaz kedves és bájos.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G_Norton 2013.07.10. 09:10:27

Kedves és bájos... Elképzelem, ahogy ez ott fog enyelegni azzal a rettenetes hangjával meg a Bilbó-fejével a versenyzőkkel. Pfejj.

gébence · http://soraim.blog.hu 2013.07.10. 09:20:39

Milyen lett volna JimmmyFiaKrisztiánnal?

Hefe 2013.07.10. 09:23:20

"Rettegnek Alfölditől az X-Faktorban
Mindenkit lezavar a színpadról, aki nem tetszik neki, sokan sírva jönnek ki a meghallgatásról."

ezek kiosztott szerepek, kell lenni jo es rossz rendornek. Az igazi ekszfektörben Simon baratunk kemenykedik, illetve realisan ertekel.

persze, természetessssen (törölt) 2013.07.10. 09:35:28

illetve az a kérdés, h meddig lesz szigorú, amig meg nem találja a gépezet a számára megfelelő anyagot, és oda nem lehelnek egy pár kedves szót a fülébe, h: robi most már ájjá le basszalak, ő az új shakira, mond artikulálva: jobb-volt-mint-az-e-re-de-ti !

mondjuk megnézném, h rátestálnak egy csobot-t, ehhheheh, "színpadra születtél, csodálatos előadás volt, és a hangod, hmm, hát az mennyei mint a nagyi csokitortája"

jet set 2013.07.10. 10:00:56

Nem lenne baj, ha végre olyanok jutnának be, akiknek hangjuk is van.

Parallax 2013.07.10. 10:05:23

Lehet, hogy kiosztott szerep, de ismerve Alföldi színházas rendezői munkásságát, el is hiszem, hogy ő ilyen. Az a fickó egy állat. A Nemzetiben terjeng kéz alatt egy papíros, amin a legdurvább rendezői beszólásai/oltásai vannak, beszarás, milyen beteg dolgokat tud mondani a színészeinek.
Mindamellett, hogy egy vakforró ripacs, szerintem nagyon érti a dolgát.

Chalky_White 2013.07.10. 10:17:38

Szikora annyira lejárt már, már a VH1 sem adná a one hit wonder műsorban szerintem, annyira,...

párnalárva 2013.07.10. 10:25:11

Keménykedő homár? Ez ám az izgi felállás...

gabcigirl 2013.07.10. 10:54:43

Úgy látszik, az RTL újabban a Róbertekre osztja a tehetségkutatós "főgonoszok" szerepét. Csakhogy: amíg Puzsér legalább egy értelmes és jó meglátásokkal rendelkező valaki, Alföldi csak egy affekta, hisztis és rosszindulatú kis buzi.

Egy nézővel máris kevesebb. :S

2013.07.10. 11:01:57

Kezdődik az újabb fél éves hiszti...

SemBoga 2013.07.10. 11:10:33

jaj de jó , anyukám imádni fogja a selejtezőket

imádja látni a sok tehetségtelen embert, ahogy ég

és én is

elmouse 2013.07.10. 11:12:02

@gabcigirl: De úgy látom, egy hisztis puncival rögtön több. Így szép az élet.

Hamann22 2013.07.10. 11:14:56

@SemBoga: Örülök, hogy nem csak az én anyám ilyen szadista.

szintetikus 2013.07.10. 11:49:17

@SemBoga: micsoda élvezetek... lol :D

sifo 2013.07.10. 11:55:10

Édes Istenem mennyi korlátolt, primitív ember él.
Mi az, hogy "vakforró", "homár" vagy éppen "rosszindulatú kis buzi".
Ismeritek egyáltalán a munkásságát? Tudjátok mit vitt véghez a Nemzeti élén?
Nem hiszem, hisz akkor nem írnátok ekkor butaságokat.
A nemi hovatartozás teljesen mellékes és ez alapján
megítélni vagy elítélni valakit hibás hozzáállás. Ez primitív emeberre vall, aki nem képes saját korlátain túl
gondolkodni vagy erőteljesen homofób, amiről köztudott, hogy látens homoszexualitást sejtet.
Ebben a szakmában, ha említésre méltót akarsz alkotni, bizony keménynek kell lenni.
Gondoljatok bele, amellett, hogy egy egész színházat kellett vezetnie, ráadásul ilyen sikeresen,
több darabot rendeznie, a színészeit - akik egyébként egy külön faj - babusgassa, jaj, most annyira nem
voltál jó, de kapsz egy kis tejcit este, lefekszel és holnap újra megpróbálod, és még egy cuppanósat is nyom a
buksijára...
Emberek, nem véletlen, hogy olyan nagy nevek dolgoztak a keze alatt, mint László Zsolt, Kulka János, Stohl András,
Udvaros Dorottya és még sorolhatnám, és nem a tehetségtelen kutyaütők.
Ha nem lenne kemény, rendet megkövetelő, akkor nem is jutott volna idáig.
Napjaink legnagyobb rendezőjéről beszélünk, hadd engedje meg már magának, hogy olyan véleményt
alkosson, amilyent a produkció megkövetel. Jobb is, hogy nem lesz engedékeny vagy megette a fene az egészet.
Valaki említette Puzsért...:) Ez vicces...Na, nehogy már egy lapon emlegessük őket, könyörgöm,
persze az is igaz, hogy a legtöbb embernek a szenny kell. Azt aláírom, hogy Puzsérnak vannak jó meglátásai,
de erőteljesen felvett szerep az övé. Legyünk komolyak, kérem!

◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2013.07.10. 11:58:44

Ez a büdös buzi miért nincs még tel-avivban? Tudtommal itt üldözik az ilyeneket.

garrett27 2013.07.10. 12:07:51

Mitől lett Alföldi egyszeriben nemzeti hős? Semmi bajom vele, de a Nemzeti után az X-faktor nem visszalépés? Jó színész, jó rendező, jó meleg, de ez nem számít, most már ő is beállt a gagyiképző intézetbe, neveli majd az egynyári félsztárocskákat. Ha neki ez kihívás, akkor legyen. A nagyobb baj az, hogy újabb áltehetségekre már egyszerűen nincs valós társadalmi igény. Itt már annyi csillag született, annyi megasztár nőtt ki a földből, hogy ember nincs aki követni tudja. Sokuknak már a nevére sem emlékszünk. De ha ez kell a népnek! De tényleg ez kell? Meg Alföldi és Szikora nyávogása, meg Tóth Gabi sokszor vállalhatatlan hisztijei? Kenyér és cirkusz a jónépnek. Hajrá magyarok!

király vagyok 2013.07.10. 12:10:53

Ez az a patkány amelyik kuplerájt csinált a Nemzetiből, Magyarország térképére "rejszolt", a románokkal akarta ünnepeltetni a trianoni nemzetvesztést és hasonló csudákkal kápráztatta el a primitív "műértő" cionista-szurkoló proletárokat?

Gratulálunk!

CsakMintTe 2013.07.10. 12:12:02

@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►: Jaj, kislány, nem szóltak még a szüleid, hogy nem illik másokról ilyen csúnyán beszélni?

Egyébként meg te is nyugodtan bevallhatod, hogy egész egyszerűen az b...ántja a csőrödet, hogy nem lehetsz tagja a célcsoportnak, és így esélyed sincs.

A poszthoz, hogy értelme is legyen: én kifejezetten Alföldi miatt vagyok kíváncsi az idei Faktorra. (Eddig a Malek miatt néztem főként.) Egyébként volt egy sejtésem eddig is, hogy nem fog édibédizni a jelentkezőkkel, mint a másik Robi. Egyébként civilben hallatlanul jó fej, de hát nem azért ül a kamera elé, hogy civilkedjen. Kiosztott, nem kiosztott szerep, engem érdekel.

mrs wilkinson 2013.07.10. 12:12:07

@sifo: Általában azok buziznak a leghangosabban, miközben még humorosnak is hiszik magukat, akik utoljára a Mosó Masa mosodáját olvasták, színházat meg csak kívülről láttak.

párnalárva 2013.07.10. 12:19:47

ratyi komédia nagy hapcunggal!

G_Norton 2013.07.10. 12:20:02

@garrett27: "Jó meleg"? Tudsz valamit?:) Szerintem egyszerűen kell neki a pénz, és ő már megteheti, hogy fél évet elcsesszen egy ilyen műsorra, addig sem kell 150%-ot beleadnia egy darab, vagy egy film megrendezésébe.

belekotty 2013.07.10. 12:24:11

@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►: Sokat dumálsz cica! Nem arra való a te szád!

gigantikus kertitörpe 2013.07.10. 12:24:37

@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►: Nyuszicicabogárka, ha ott "üldözik az ilyeneket", akkor miért is kéne ott lennie? Csak úgy sugárzik az értelem...

Hamann22 2013.07.10. 12:36:57

@G_Norton: Gondolom az megvan, hogy a műsor alatt/ellenére fog ő rendezni ősszel egy Danton halálát a Vígben, és megy Ausztriába, Németországba is rendezni. Ja meg egy Bánk Bánt is rendez Szentendrén augusztusban, az István a Király után. Jó, nem 150%, csak 110%, de akkor is

G_Norton 2013.07.10. 12:59:40

@Hamann22: Na ezeket nem tudtam, bár arra kíváncsi lennék, hogy ezt hogy tudja összeegyeztetni az X-Faktorral.

méregzsák 2013.07.10. 13:03:00

Magyarázza már meg nekem valaki, hogy ha Alföldi Róbertről van szó, miért kezdenek el sokan és rendszeresen "buzizni"? Mi_köze_van_a_munkához_a_nemi_életnek??????!!!!!!!!

De most komolyan, egyszerűen nem_értem.

stoic79 · http://liberatorium.blog.hu 2013.07.10. 13:04:12

Nyilván velem van a baj, hogy ezeket a tehetségkutatókat nem a nézettség, hanem a "tehetségkutatás" oldaláról közelítem meg, éppen ezért nem értem, hogy ezzel mi a probléma: "Bennfentesek szerint Alföldi egyszerűen lezavarja a színpadról azt, aki szerinte nem odavaló és egyáltalán nem fukarkodik a kritikákkal."
Ha valaki szar, akkor neki meg kell mondani, hogy szar. Nem való mindenki énekesnek, de ezzel nincs semmi probléma, majd elhelyezkedik más szakmában. Szerintem sokkal rosszabb, ha mindenkinek azt mondjuk, hogy mennyire jó, és hamis illúziókkal küldjük haza.

megint 2013.07.10. 13:13:06

Picit kevésnek érzem az országunkat ahhoz, hogy ennyi tehetségkutatót csináljunk. Puzsért bírtam, pedig egy nagy paraszt, bár az is igaz, hogy művelt, okos ember, csak azt a részét nem tudja eladni

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.10. 13:13:46

"Alföldi ... lezavarja a színpadról azt, aki szerinte nem odavaló"

"ellenkezőképpen viselkedik Szikora Róbert, aki a legvajszívűbb mentor. Szerinte ugyanis a tehetséget babusgatni és pátyolgatni kell"

Miért "ellenkezőképpen"? Tehetséget babusgatni, pancsert elzavarni!

tengertigrise 2013.07.10. 13:16:26

@stoic79: A tehetségkutatás oldaláról közelíted meg?
Tudom nagyon trendi szidni ezeket a műsorokat és nem akarok beállni a sorba,de ez nem a tehetségek felkutatásáról szól szerintem.
Pl a tavalyiban ki volt olyan nagyon tehetséges?
Azt se értem ki a túró képes elmenni ezeknek a fellépéseire...?
Ki az,aki ha meghallja,hogy szombaton Vastag Csaba koncert, akkor az jut eszébe,hogy: Húú,azonnal vegyünk jegyet!?
Max a tinihordák :D , akik viszont nem a tehetségéért szeretik a fellépőket,hanem mert "jól néz ki".
Ezek nem tehetségkutatók.
Ha azok lennének,akkor nem a közönség döntené el,hogy ki jut tovább és pl egy Király L. Norbit már az első színpadra lépése után 10mp-el hazazavartak volna.
Alföldinek meg jól fog állni a genyó szerep. (úgy néz ki ezt osztották rá :)

Kelletteznekem? 2013.07.10. 13:18:32

kicsit offolnám a buzi/nembuzi jólibcsi/nemjónemzeti vonalat.
szerintem (és puzsér erre elég sokmindenkinek felnyitotta a szemét)
egyszerűen semmi rossz, sőt semmi különös nincs abban, hogy a zsűri "kemény" vagy "kritikus". Ez lenne a dolga. Mo-n A zsűri az előző X évben nem tette a dolgát, hanem saját "jófej" imidzsét építgette, zsűrizés helyett nyalással, édelgéssel, jófejkedéssel foglalkozott, az 1-10 pontos skálán való pontozás helyett pedig azon versenyzett ki ad több pontot, mert az a jobb fej ugyebár, ezért aztán maradt a 8-10 skálán, azaz 0-1-2 ponttal különböztette meg a kevés-jó-nagyon jót. Ez bullshit, amihez hozzászoktunk, puzsér csak ehhez az abuszrd nulla szinthez képest volt meglepő.
Hogy felvett szerep? Aki puzsérnál ezt mondja, az nem látta/hallotta az előző, és az azt követő megszólalásait, szerintem teljesen önmaga volt, sőt visszafogta magát. Hogy egy nemzeti rendezőjénél mennyire szerep a keménység? Hát nem ismerem, de könnyű elhinni hogy egy ilyen volumenű színház rendezőjének keménynek, őszintének, és határozottnak kell lennie, anélkül nem megy. Hogy a magánéletben milyen Alföldi (illetve Puzsér), az szerintem megint egy "balkáni" gondolkodásos félreértés, kit érdekel? Elég gáz amugy ha valaki otthon úgy viselkedik mint a munkájában, a színész ne rendezze a gyerekeit hanem nevelje, a kritikus ne kritizálja a feleségét, hanem szeresse. Ha mégis ezt teszi, akkor igazából nem jó kritikus, aki kritikus hangvételt használ, hanem egy kretén, aki mindenkibe beleköt. De ha szakmájában a nyálazás helyett őszinte és kimondja a véleményét, az csak jó, és nem meglepő ha a szeretteivel vagy barátaival nem így tárasalog, mert az egy más szitu.

És végül, ouzsér/alföldi hasonlítgatásnak nem sok értelmét látom, annyi közük van egymáshoz, hogy mindkettőre osztottak (ha ez szereposztás eredménye volt) szigorú-zsűri szerepet, nem értem miért kellene hasonlítgatni őket (más szakmában, mást csinálnak, egyik rendező, másik egy kritikus/megmondóember)

sifo 2013.07.10. 13:18:43

@király vagyok: kupleráj??? Ember láttad a darabokat?
@mrs wilkinson: hát igen...
@Hamann22: így van...kb 3 évre be van táblázva már.
@G_Norton: Azért így, hogy nem vezet egy színházat, rengeteg ideje felszabadult.
@méregzsák: Jó a kérdés. Egyetértek.

sifo 2013.07.10. 13:24:39

@stoic79: ott a pont
@atpijkamo: és itt is
@tengertigrise: nevezhetjük tehetségkutatónak, és szerencsére akad is egy-két tehetséges előadó, de nagyrészt inkább celebgyár, hogy a későbbiekben legyen a csatornának kiket berakni a gagyi műsorokba.

Megélhetési Rettegő 2013.07.10. 13:27:07

Az ilyen gyogyos musorok miatt buntetni kene, a keszitoket a szereploket, es persze a nezoket is.
Most megint legyartanak 10-20 celebet, akikrol az elkovetkezo fel evben kifog derulni, hogy mindegyik pornozott, drogozott, bortonben, vagy elmegyogyintezetben volt. Mindenkit megeroszakoltak gyerekkoraban, vagy O eroszakolt meg valakit. Mindenki mindenkibe szerelmes lesz, mindenki mindenkivel kefel, ami persze rettento felhaborito lesz. Es vegul jonnek az alom eskuvok, majd az alom valasok.

Aztan fel ev mulva kezdodik az egesz elolrol.

méregzsák 2013.07.10. 13:27:48

@sifo: én pl. nem jutottam el a Nemzetibe, de a Budapesti Kamarás rendezéseit láttam. A Velencei Kalmárt négyszer néztem meg, László Zsolttal és Rátóti Zoltánnal. Nem lehet leírni a hatását. Soha, egy percig nem érdekelt közben, hogy az előadás után kivel bújt ágyba. Mint ahogy az sem szokott foglalkoztatni, hogy egy-egy ismert színésznőt télleg olyan ordas nagy q...va, mint ahogy az állítják róla, vagy sem...

2013.07.10. 13:29:11

@méregzsák: A kérdésedre, miszerint "Mi_köze_van_a_munkához_a_nemi_életnek" a válasz az, hogy másba nem tudnak belekötni.

lobster thermidor 2013.07.10. 13:29:19

Röhög a vakbelem!
Hogyasszongya ez a hisztis bohóc: a tehetséget pátyolgatni, meg babusgatni kell.

Erről a babusgatásról talán a Szikora Robika évek alatt elhasznált nagyszámú gidáit kellene megkérdezni

méregzsák 2013.07.10. 13:32:08

@Wendriner Piroska sakál és balerina: "ha csak úgy nem..."

Akkor jön a következő kérdés: miért kell minden áron belekötni valamibe? Hogy ott legyen olvashatóan a neve a neten? Hogy érezze, ő is valaki? Mert most aztán jól megmondta? Milyen sekélyes...

◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2013.07.10. 13:34:45

Azért a hulladékok paradicsoma ez az ország, mert bármit megtehetnek következmények nélkül. Az amnéziás birka fülig érő szájjal vigyorog ki a moslékból, akár a szülei gyilkosára is.
Itt bármilyen aljasságot megtehetsz, büntetlenül rombolhatod generációk közízlését, csak bólogatnak és simogatnak az áldozatok.
Csak meglegyen a sör és a pörkölt, oszt jónapot.
Nemtörődöm, lusta, buta népek világa. Ahol a perverz alföldi "repedtánusz" "művész"úr"" sztár lehet.

sifo 2013.07.10. 13:35:15

@méregzsák: Így van. Szét kell választani a munkát és a magánéletet. Mint ember nem tartom sokra Stohl-t, de mint színész csúcs szint. Ha láttad volna a Mephisto-ban, hát teljesen kész voltam tőle. Imádtam benne, de bármelyik darabját említhetném, mindig a maxot nyújtotta. László Zsoltról meg csak ódákat tudnék zengeni. A Hazafit nekünk-et 3x láttam, nem tudtam betelni vele. Kár, hogy már nem lesz.

TGabi 2013.07.10. 13:35:41

@méregzsák:

Annyi köze van, hogyha valaki, már a saját nemi identitásával sincs tisztában, az 110%, hogy az élet egyéb területein - így a tehetségek beazonosításában is - vélhetőleg defektes munkát fog végezni.

És ne jöjjön senki azzal, hogy sokan szeretik - művészvilágban divat a deviáns emberek futtatása.

VAN MASIK 2013.07.10. 13:39:52

@sifo: " Ismeritek egyáltalán a munkásságát? Tudjátok mit vitt véghez a Nemzeti élén? "

Fogalmam sincs, nem is érdekel, mert felháborító, hogy egy ilyen gusztustalan köcsög, aki meghívta a románokat trianont ünnepelni, egyáltalán a nemzeti színház közelébe mehetett. Még nézöként sem engedném be, nem hogy ott dolgozon.

Azért van elképzelésem, hogy került a Nemzetibe, ami egyébbként az ország szégyene marad amig világ a világ.
Gondolom elsősorban mert zsidó, aztán mert buzi, és mert egy mocskos mszp-s köcsög.

méregzsák 2013.07.10. 13:41:43

@TGabi: már ne haragudj, de te honnan tudod, hogy Alföldi nincs tisztában a saját nem indentitásával? Föl akartad szedni, de nem állt kötélnek?!?!
Ha én sz...rul vezetek kocsit, akkor nem tudok elvezetni rendesen egy tejüzemet? Ha nem tudom magam élőszóban rendesen kifejezni, mert dadogok, izgulok, stb., nem lehetek Nobel-díjas író? Atyaég...

@sifo: ami Stohlt illeti, maximálisan egyetértek. Sok darabban láttam, és László Zsolt szintén nagy kedvencem.

méregzsák 2013.07.10. 13:45:28

Én itt kiszállok. Vérlázító, hogy egyesek ismeretlenül, minősíthetetlenül alpári módon képesek megnyilvánulni valakiről, akiről semmit nem tudnak, de annál többet vélnek tudni. És tök mindegy, hogy Alföldiről van-e szó, vagy mondjuk a Margitszigeten a WC-s bácsiról.
Aki csak annyiban tudja meghatározni önmagát, hogy mit gyűlöl és mit vet meg, az szégyellje magát.

◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2013.07.10. 13:48:45

@VAN MASIK: Tömör, egyszerű, világos vélemény. Persze a sok lúdtalpas csak pislog, hogy micsoda felháborító rasszizmus meg homofóbia. Amikor a pozitív diszkrimináció pozícióba röpteti a mocskot, akkor egyik sem vonyít.

A proli meg tapsol és nyáladzik mindehhez.

Hamann22 2013.07.10. 13:54:56

Agresszív, buzizó kisebbség- ignore on.

Kan Csóka 2013.07.10. 14:02:41

@gigantikus kertitörpe: Azért te se vagy a szövegértés Mozartja baszd meg ! "ITT"-et írt a hülye kurva, nem "ott"-t !
Vagyis amit írt az logikailag rendben volt, tartalmilag meg ugye...

Kan Csóka 2013.07.10. 14:04:23

Lehet hogy Niki cica az a vén volt-komcsi picsa Rózsa az oktatási államtitkárságról ? :D :D

◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2013.07.10. 14:06:10

Köcsög csóka, nem vagyok az anyukád (ami óriási szerencséd), róla hiába teregetsz.

Kan Csóka 2013.07.10. 14:06:11

@méregzsák: Egyetértek ! Az olyan akiket leírtál az dögöljön meg, rohadjon el elevenen, vigye el a rák a belit neki stb... :D :D

Kan Csóka 2013.07.10. 14:07:26

@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►: Nem értem teljesen mit teregettem anyámról, de ha az lennél már rég elvágtam volna a nyakad, ribi ! :)

Checkpoint 2013.07.10. 14:27:35

Gondolom azért sirták el magukat, mert féltek, hogy mérgében rájuk küldi a buzidémont!

reccs 2013.07.10. 14:39:48

Szikora azt mondta a Blikknek, ő pont olyan lesz az X-Faktorban amilyennek őt az elmúlt 30 évben megismerték: azaz gerinctelen, gyáva, aljas és sunyi.

Patreides · patreides.blog.hu 2013.07.10. 14:44:46

Alföldi neve olyan a szélsőjobbos homofób nagy nemzeti idiótáknak, mint halottaknak az utolsó ítélet harsonái.
Ha meglátják leírva valahol a nevét, beindulnak, mint a Duracell-nyuszi. :)

nemecsek ernő áruló 2013.07.10. 15:02:29

Alföldi a színházban is ilyen maximalista, nincs itt semmi látnivaló.

nemecsek ernő áruló 2013.07.10. 15:06:21

@király vagyok: Melyik darab nem tetszett a Nemzetiben, és miért?

pereszke 2013.07.10. 15:10:55

@VAN MASIK: gondolom te pont akkora tahó paraszt lehetsz a kommented alapján mint a hülye köcsög apád aki a repedtsarkú k.anyádat teherbe ejtette annó. mindenki jobban járt volna ha van annyi eszük, hogy védekeznek dehát agyatlan idiótáktól mit várjon az ember.
talán majd az evolúció megoldja, hogy az ilyen selejtek eltűnjenek közülünk.

ugyanezt üzenem még ◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► -nak, párnalárva-nak, és ki ne hagyjam király vagyok-ot.

dreia 2013.07.10. 15:17:37

Én még az Alföldit nem láttam őszintén nevetni, mindig csak ezt a műnevetést láttam tőle, amit a fenti képen.
Lehet-e ízlése annak, aki affektál, és ízlés nélkül lehet-e valaki művész?

Teragigamega lélek 2013.07.10. 16:05:53

"azért vállalta el a mentori szerepet, mert szeretne fiatalokkal dolgozni"

Hát, az biztos. Ehhez nem fér kétség.

Sandokohn - a maláj jiddis 2013.07.10. 16:09:30

A fartúró homárt berakták az X-fucktorba. Mi lesz a következő lépés? Kikérik Charles Mansont amerikai börtönéből és ő is kap egy mentori pozíciót a következő évadban? Miért kell mindig a deviancia irányába haladni?? Annyi tehetséges, normális ember van még ebben az országban, aki alkalmas lenne a mentornak.

göndörödő macskaseggszőr 2013.07.10. 16:28:04

Hihetetlen, hogy ennek a mekegő buzinak mindig jut valami pénzes munka... Aki meg ért is valamihez, eláshatja magát.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2013.07.10. 16:35:22

Alföldi volt már zsűritag, pár évvel ezelőtt a Társulatban, és ott is korrektül megmondta, ha valami nem tetszett neki, úgyhogy nem gondolom, hogy ez kiosztott szerep lenne. Sőt azt sem gondolom, hogy elvállalta volna úgy, ha megmondják neki, hogy mit csináljon mentorként.

A buzizástól és zsidózástól viszont, amit az előttem szólók egy része bemutatott, felfordul a gyomrom.

mmmmmmmmm 2013.07.10. 16:37:31

Remélem Alföldi Róbert nem vetemedik olyan hülyeségre, hogy elolvassa a hozzászólásaitokat!

tommybravo 2013.07.10. 16:39:34

Buzizó kiskancsók! Unalmasak vagytok, bújjatok szépen vissza az nCore-ra pornót tölteni.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.10. 16:54:39

Nagyon szomorúakat olvastam itt.

Megjegyzem, hogy a művészek körében sokkal nagyobb a buzik aránya, mint az átlagemberek között. Ha kitiltanánk őket a kultúrából, meglepően sokat vesztenénk. Persze ez a buzizóknak nem baj, az ő érdeklődési körükből ez nem venne el.

old_field 2013.07.10. 16:57:34

@sifo: mondod Te...más pedig másképp látja.
jó lenne már leszállni a magas lóról ezzel az Alföldi fényezéssel + a "Nemzeti=Alföldi" szöveggel :/ , mert kissé libsi kultúr-diktatórikus bukéja van.

Kallisztó 2013.07.10. 18:24:50

Szerencsére keves ilyen rothadó lelkű senki van, mint akik itt őrjöngenek, tudjátok ők is, azért ugatnak ilyen hangosan.

◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2013.07.10. 18:59:34

@KrustytheClown: Látom, téged most is éppen basznak! :)))

@Kallisztó: Sajnos azért vannak sokan. Elég megnézni horn temetését vagy ezeket az agyhalott perverz degeneráltaknak szurkolókat. Persze való igaz: így utólag magam is azért drukkolnék, hogy bár lettek volna buzik a szüleik, akkor most nem rontanák itt a közerkölcsöket, a jövő lelkét... :D

király vagyok 2013.07.10. 19:08:46

Legviccesebb mikor a millás buzi kikéri magának, hogy lebuzizzák!

index.hu/kultur/2013/07/10/nem_vagyok_hajlando_felni/

LOLOLOL

Hamann22 2013.07.10. 19:41:05

@király vagyok: inkább az a vicces, hogy olyan emberek buziznak névtelenül, akik Kulka János bokájáig sem érhetnek fel. Mondjuk nem is ti lesztek benne a színháztörténelemben

király vagyok 2013.07.10. 20:41:21

@Hamann22: Érj föl te a buzi kulajani bokájáig, sőt a végbeléig, ha az a vágyad! Én jó helyen vagyok a normális emberek között.

És azt a híres színháztörténelmedet meddig írják? Ki fog emlékezni rá, mondjuk 2-3 ezer év múlva? De lehet, hogy sokat mondok. Ne bohóckodj már, te langyos tolerancia bajnok! :)

behemót 2013.07.10. 20:57:26

Na,ide gyűlt az összes nejlonnyilas rejtőzködő homo..

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2013.07.10. 21:01:01

@VAN MASIK: a zsidóságában biztos vagy? csak, mert ismerem a családot, hát, sokmindent mondhatnál rájuk, csak azt nem, hogy zsidók. Vagy egyszerűen az a zsidó, akit te annak tartasz?

Mocsár 2013.07.10. 21:09:03

Na, megvolt a napi betevő buzizás meg fartúrózás, az utolsó kérem, kapcsolja le a villanyt kifelé menet.

Ontopik, jobb is, ha keményen odamondják annak a sok tehetségtelen, önkritikával nem rendelkező idiótának, aki elmegy egy ilyen válogatásra, hogy kapjon már a fejéhez.

huszkupac 2013.07.10. 21:58:14

"király vagyok 2013.07.02 22:03:08
hagyadmá rákos vonat dik hozám nemjön kaler geci
egycer jöt de ugyfejbe rugtam gec rogton leszazalekolták a köcsög kalert

fizesen a csicskaparaszt dik"

Ez a pár soros idézet magáért beszél.

király vagyok 2013.07.10. 22:22:15

@huszkupac: Tesom is irogat ide ezzel aszt mivanakkor szarkupac?

király vagyok 2013.07.10. 22:23:19

@huszkupac: Már nemis vagy olyan liberális ha romákrol van szó szopd ki a faszt csicska magyar köcsög!

Jenyei 2013.07.10. 23:13:35

@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►: ha meg kitiltják az ilyen férget mint te vagy, akkor picsog anyuka ölébe, hogy itten nincen cólásszabaccág, brühühü!

De nagy f@szkalap vagy...

vagyok, aki vagyok 2013.07.10. 23:21:38

Alföldi hülye lett volna nem elvállalni az X-faktort, szerintem a Nemzeti Színház után nem visszalépés, mert ha a nézőszámot vesszük, akkor itt is a "tömegekhez" szól. Ő egy jelenség, egy nagy egyéniség, akár szereti valaki, akár nem, mindenki ismeri, beszél róla. Én miatta biztos belenézek majd a fő-műsorba, a selejtezőket képtelen vagyok végignézni. Szóval, nekem Alföldi hiteles, bírom, hogy kiáll azért, amit csinál, ha nem lesz jó, lekapcsolom a tévét, ennyi.
Tóth Gabitól félek, eddig nem tűnt valami észlénynek, ha nagyon kiborít, lehet Alföldi sem lesz elég, hogy nézzem ... talán, ha helyre teszik a "nagyok" még időben, akkor van rá esély. Még Toth Vera is jobb lett volna (főleg, mert klasszisokkal jobb hangja van).

MBF 2013.07.10. 23:24:29

Atyaég...több itt a probléma...
@király vagyok: buzizol,kuplerájozol,fröcsögsz...de mikor a Te hovatartozásod és viselkedésed van porondon,akkor idézem: "szopd ki a faszt csicska magyar köcsög!" Köszönjük,ülj le,egyes...
@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►: Tényleg nem szeretnélek halálra elemezni,de a névválasztásod alapján nem egy Nobel-díjjas gondolkodót sejt az ember,mégis,annak ellenére,hogy nem értek vele egyet,tudsz összefüggő mondatokat,gondolatmenetet alkotni,tehát a név csupán egy fricska..És amennyiben ez így van,azt a remek szerkezetet a fejedben használd arra,hogy nem fröcsögsz,utálkozol,buzizol,ennél elvileg okosabb vagy...Vagy Te nemi identitás alapján elítéled valaki komplett munkásságát/életét?Ám legyen...(Ne ítélj,hogy ne ítéltess)...Sajnállak,szar életed lehet...Azon azért gondolkozz el,hogy mi fog történni,ha esetleg homoszexuális gyermeked lesz...Mert a rossz hír,hogy ezt nem Te fogod megszabni.
@VAN MASIK: :)) Mocskos MSZP-s?Lehet...leszarom a politikát.Buzi? Lehet...De Te ugye nem leszel benne a 21. század művészettörténetébe,na,ő viszont igen...Ajjaj...pedig meleg...ez hogy lehet?!...Te szerencsétlen...Ja,és a kedvencem:Elsősorban mert zsidó...:))Töröld ki a zsidókat a történelemből,vagy csak a magyarból...és nézd meg kiket veszítesz...Ja,hogy csak azért is senkit...?!Keserű a szőlő "átlagszabójános"?:))Egyébként a nicked honnan ered?Remélem nem a klasszikust idézi...:)

nemecsek ernő áruló 2013.07.11. 08:37:56

@VAN MASIK: "meghívta a románokat trianont ünnepelni"
Látom te is beszopod a bulvársajtó hazugságait. Nem véletlenül nézik ezek a termékek teljesen agyhalottnak a fogyasztóikat. :D

nemecsek ernő áruló 2013.07.11. 08:40:27

@méregzsák: "csak annyiban tudja meghatározni önmagát, hogy mit gyűlöl és mit vet meg"
Pedig ma ezt jelenti jobboldalinak lenni. Hozzászokhatnál már! ;)

méregzsák 2013.07.11. 09:24:50

@nemecsek ernő áruló: hogyan lehet ehhez hozzászokni? Mesélj! :D

király vagyok 2013.07.22. 09:19:36

Aki a szarba turkászik az oda is való meg faszt szopkod férfi létire az rohadjon el elevenen a rák egye ki a belit!

király vagyok 2019.10.14. 23:59:00

Na miva csicskabuzik minmegdöglötetek dik?
süti beállítások módosítása