Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az élen az RTL Csoport magyar nyelvű kábelcsatornái

2013. július 02. 16:30 index 6 komment

Tavaly ősszel a folyamatosan változó televíziós piac két főszereplője elindította új kábelcsatornáit (RTL II, SuperTV2), valamint egyre erősebb portfóliókat kezdett létrehozni. Az RTL Csoport portfóliójába tartozó RTL Klub, Cool, Film+, RTLII, Prizma, Muzsika TV, Sorozat+ és Film+2 az első félévben egész napot vizsgálva a 18-49-es célcsoporton 30,3%-os (a TV2 Csoport 16,4%-os) közönségarányt ért el, a főműsoridőben (19:00 és 23:00 között) pedig 37,2%-osat (a TV2 Csoport 19,8%-osat).

A konkurens portfólióhoz képest majdnem kétszer akkora piaci részesedéssel rendelkező RTL Csoport legnagyobb kábelcsatornái (Film+, Cool, RTLII) 2013 első felében kereskedelmi szempontból egyesültek, létrejött az RTL3 nevű értékesítési modell, amelynek lényege, hogy a 3 csatornán azonos időben ugyanazok a reklámblokkok láthatók. Az RTL3 - vagyis a 3 kábelcsatorna együttesen - az első félévben átlagosan (egész napos, 18-49) 12%-os közönségaránya alapján a harmadik legnézettebb csatorna lett. Az évben már többször is volt példa arra (elsősorban hétvégén), hogy az RTL3 megelőzte a TV2-t - akár egész napot vizsgálva, akár a főműsoridőt (18-49).

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vera2000 2013.07.02. 21:50:54

RTL3 - minden napra egy röhögés. De végre meglett nektek a 18-49-es kategória. Nem lehet, hogy az 50-52 közötti asperger-szindrómás alkalmazott grafikusoknál mégis a tv2 vezet? :) Annyi melótok van abban, hogy őket hozzátok ki győztesnek, erre az rtl közleményeket ad ki. Ha kell, szívesen segítek ilyen kategóriák kitalálásában. 80-90 közötti ultrahangos textilanyag-hegesztők?

cinika 2013.07.03. 08:34:36

azért jó egyszerre több csatornán is ugyanazt a reklámblokkot benyomni, mert baromira nem egyszerre vannak a filmekben a párbeszédeknek vége... roppant mód szeretem, mikor mondat (szó) közben betolják protkócserére szoruló aldis etka mamát... a reklámok után meg rendszerint nem ott folytatják a filmet, ahol korábban abbahagyták
(ok, tudom, ne nézzen az ember gyereke a tévében filmet, pláne nem ezeken a csatornákon)

Gyevi bíró 2013.07.03. 08:59:55

@cinika: abszolút egyetértek. Ugyanis amikor a mondat közepén reklámoznak, sőt, a szó közepén vágják el, akkor legszívesebben elküldeném őket deresre veresre, hogy törném le az ujjaikat.
Arról nem is beszélve, hogy azt az amatőrséget is elkövették, hogy pl. a Dallas premierje volt és a már a film közbeni reklámblokkban a következő részt reklámozták. Olyanról, hogy spoiler, még nem is hallott a tisztelt TV... Tehát végig sem nézhettem az aktuális részt, már tudom, mi lesz a következőben, így lelőve a film maradék részét.

Úgyhogy aki ezt az RTL3 marhaságot kitalálta az tudjon nagyon szinkronizálni a filmek között, vagy sürgősen rúgják ki az illetőt, mert ezzel nemhogy nyerni fognak egy tévé ellen, hanem még meg is utálják.
Az meg mekkora már, hogy három kiskertévé együtt győz le egy nagyot. LOL...

Ja, arról meg nem írt a Comment:com, pedig pedzegettem, hogy az Ének iskolája a TV2-őn mennyire befutott, és az utolsó két adás vitte az egész hétvégét... Arról csend volt. Bár tudom, hogy anno sixxet meggyanúsították a Voice idején, hogy a TV2 bértollnoka, na a fenti cikk (bárki írta is, mint index) ennek ellenkezőjét is mutatja a commentről.

yaksi 2013.07.03. 09:33:51

Azért az nem semmi már, hogy azért, mert ugyanakkor, ugyanaz a reklámblokk van a három adón, már összeadják kvázi egy csatornának számolják a hármat...

Mindent el lehet mondani, el lehet adni... El is szoktak... :)

Vera2000 2013.07.03. 10:53:19

@Gyevi bíró: Ezek szerint nem olvastad néhány cikkel előtte azt, hogy a tv2 megnyert mindent "a teljes lakosság körében", tudod, ahol soha senkik sem számol semmit kereskedelmi tévéknél. Ez is csak egy közlemény, az is. Az értékelésekben van a vitamin.
süti beállítások módosítása