Egy héttel ezelőtt még több ezren jelentették ki sértődötten, hogy a kedvenc karaktereiket kinyíró epizód után, egyszerűen nem fogják tovább nézni a Trónok harcát. Eközben a könyveket is olvasó, legkeményebb rajongók persze röhögtek a markukba, de a fenyegetőző nézőktől biztosan nem érezte magát jobban az HBO. Viszont minden aggodalmuk elszállhatott, amikor a szezont záró epizód nézettsége a sorozat eddigi második legnagyobb nézőszámát hozta.
A Nielsen mérései szerint a vasárnap esti epizódot 5,4 millióan látták Amerikában - csak százezerrel kevesebben, mint a sorozat legnézettebb, május 5-i részét. Mindezt aközben, hogy a lakosság jelentős része az NBA döntőt figyelte. Az HBO jelenleg is futó sorozatai közül egyedül a True Blood - Inni és élni hagyni tud ennél nagyobb számot felmutatni; 2011 augusztusában 5,53 millió nézőt könyvelhettek el (a házi rekorder még mindig a Maffiózók, 14,4 millióval).
Az évadzárót másnap is leadták, de még ekkor is kíváncsi volt rá 900 ezer néző. Akárhogy is nézzük, legalább negyedannyival többen látták ezt a szezonfinálét, mint a tavalyit. Nem is csoda, hogy a George R.R. Martin Tűz és jég dala című regényciklusán alapuló sorozatot megújították egy negyedik, tíz epizódból álló évadra. A magyar nézők hétfő este láthatták a harmadik évad utolsó részét.
kovácspéterke 2013.06.11. 15:46:21
lalolib 2013.06.11. 16:09:54
Frey és Bolton gyűlölete, Joffrey kifakadása a kistanács ülésén, majd Tyrion és Cersei "borozgatása", Shae választása, Melisandre villanása (nekem az egyik kedvencem a boszorka), Havas Jon és Ygritte nyilas jelenete, Theon megalázása, majd az egész évadban nem szereplő Greyjoyok megjelenése (szurkoltam is a tesónak, mikor hajóra szállt: - gyerünk nyírd ki őket! - erre még várhatok egy évet), Arya és Véreb, benne a kicsilány bosszújával, Sam és Gilly (Hannah Murray csudajó!), Bran végső döntése, a Királyölő és Cersei egymásra nézése (ennyi bőven elég is volt), és a végül Danny felszabadító sárkányröptetése, mely nekünk is adott egy kis reményt, hogy bármennyire is könyörtelen és embertelen világban élünk, még talán a szabadság egy kicsi szikrája még lángra tud lobbanni.
Kell ennél több?
Lauvenburg 2013.06.11. 16:49:54
miért kell erről naponta többször írni itt, de még ezt leszarnám, mert nem kell nekem ide benézni naponta, de azt nem értem, hogy miért kell róla címlapon is tudósítani.
csak valaki magyarázza el!
mit tud ez a sorozat? miben több vagy más?
Oscar Johnson 2013.06.11. 16:52:51
Lauvenburg 2013.06.11. 17:31:05
viszont: az miért hír, ha egy 315 milliós országban 5 millióan megnéznek egy tévéműsort?
(erről csak az jut eszembe, mikor a tízmilliós magyarországon 6 millióan nézték a friderikusz showt, de akkor csak egy tévé volt.)
szóval ez hír egy médiablogon, de nem egy magyar újság címlapján
mizrolist 2013.06.11. 17:35:27
A Game of Thrones egy kultikussá emelkedett könyvsorozat (még ha nem is hallottál esetleg róla...), amelynek van egy rendkívül sikeres, és Magyarországon is látható sorozatadaptációja. Emellett még a szerkesztőség tagjai is szeretik a jelek szerint :P
-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2013.06.11. 17:36:24
Locassen 2013.06.11. 17:41:39
Cifu78 2013.06.11. 17:47:29
Lauvenburg 2013.06.11. 17:48:49
Lauvenburg 2013.06.11. 17:52:03
KopaszMercis 2013.06.11. 17:53:48
Mert fizetnek erte bazd meg... 5.4 millio fizeto nezo tudod mit jelent?
Azert hanyan fizetnenek, hogy teged nezzenek?
Lauvenburg 2013.06.11. 17:56:40
@-Szűcs Gyula-: Mellesleg (ha valaki nem értette volna elsőre), én azt firtatom, hogy miért index címlapos ez a sztori, és nem azt, hogy egy amerikai sorozatokkal és a magyar bulvárszennyel foglalkozó blog (EZ) miért ír róla. Hogy a c:c megírja, az csak természetes.
kellys 2013.06.11. 18:04:56
az 5.4 millió az olyan, mint a "house-os" sorozatoknál a 30! értsd már meg, hbo sorozat, nem országos lefedettség. csak éppen nem rekorder az aktívak között. a letöltéseknél meg rekorder. ha ennyiből nem vágod a jelentőségét, akkor komoly hiba van nálad.
és ezt a sorozat minőségétől függetlenül írom (ami amúgy kurva nagy) - mert ha ilyen számokat csinálna egy életünk napjai usák sorozat kábelen, ugyanúgy szó lenne róla itt. meg máshol is...
de ezen információk ott vannak fentebb is, el kék olvasni oszt nincs értetlenkedés, meg funkcionális analfabetizmus.
KopaszMercis 2013.06.11. 18:06:16
Mert jelenleg futo egyik legjobb sorozat.
Mert a gyuruk ura utan a kettes szamu fantasy tortenet.
Mert a legtobbet letoltott tartalom jelenleg.
Mert amugy kurva jo.
Mert sokakat erdekel.
Biztos a sajat aranyered kurvara erdekes - neked - de itt a hirdetesekbol elnek, es olyan temakat kell felhozni, amik sok embert megmozgatnak.
Az Attraction-rol es az arvizrol is 47 milliard cikk volt itt az elmult par napban... azoktol nincsen ki veletlen az osszes nemiszerved?
Lauvenburg 2013.06.11. 18:07:42
-Igen, a teljes lakosság 1,7 százaléka.
"Mert fizetnek erte bazd meg..."
-Konkrétan a sorozatért fizettek, vagy amúgy is volt HBO előfizetésük?
"bazd meg"
- vagy "baszd meg" vagy "bazmeg", de semmiképp nem "bazd meg"
Lauvenburg 2013.06.11. 18:10:08
inkább ülj be a mercidbe és tegyél egy kört
kellys 2013.06.11. 18:12:28
-Igen, a teljes lakosság 1,7 százaléka.
almát hasonlítod a körtével.
ha megnézik az avatar 2-öt a földön 50 millióan akkor ne legyen róla szó, mert az 50/7milliárd % a teljes lakosságnak? - értsd fizető vendég nem egyenlő reklámos kertévé előtt bambulóval
1.7% annak a lakosságnak, akik közül 97% nem is láthatja ha akarja se. mert nem előfizető. az előfizetőkből vond a számítást. - értsd 2 nem mindegy hogy minek az x %...
lassan leesik?
Lauvenburg 2013.06.11. 18:16:37
azt továbbra sem értem, hogy ha az amerikai lakosság 1,7%-a megnéz egy epizódot, az miért címlapos hír :D :D
ennyi erővel még sok más amerikai hírt kirakhatna az index a címlapra, mellesleg olvasok is amcsi online lapokat, majdnem naponta, de ez biztos fontosabb.
döntöttem: én is trónok harca rajongó leszek
Óz, a nagy varázsló 2013.06.11. 18:18:32
Akkor a Barátok közt sokkal jobb sorozat, mert azt többen nézik.
Én sem értem, miért hír ez Magyarországon.
kellys 2013.06.11. 18:20:12
28 millió hbo-s van.
ebből 5.5 nézte.
"house féle cucc": 315millió
ergo
durván 11szerezheted az 5.5-öt, ha meg akarod kapni a got szerepét. tehát olyan az 5.5, mintha országos csatornán néznék 60 millióan. kielégítő magyarázat?
amúgy sose értettem a hasonló sírást. ha nem tetszik, nem olvasod. ha rendszeresen nem tetszik, váltasz. origo, junkie, fasztudja, van elég. felesleges elégedetlenkedni, nálad a távkapcs. oszt majd ha sokan kapcsolnak el, majd reagálnak a szerkesztők (vagy nem, és mennek a kukába). hisztinek semmi értelme. eredménytelen, és unalmas.
Óz, a nagy varázsló 2013.06.11. 18:21:48
A HBO szerintem országos lefedettségű nálunk is, nemhogy Amerikában.
Más kérdés, hogy előfizetős.
De Amerikában nem hiszem, hogy lenne lakás, ahol van kábeltévé, de nincs HBO-ra előfizetve, ugyanis ott a keresetekhez képest nulla az előfizetési díj.
kellys 2013.06.11. 18:21:56
Lauvenburg 2013.06.11. 18:22:16
OK. elolvastam (csak eddig a mercissel voltam elfoglalva ;) )
mondjuk, hogy meggyőztél
a funkcionális analfabetizmus, az információhiány és az alacsony I.Q. az 3 különböző dolog, bár vannak átfedések.
Esetemben is. De te szerintem kevered a fogalmat.
Mindenesetre köszi, hogy válaszoltál, gyakorlatilag ezt kérdeztem a felvetésemben és te válaszoltad meg. Ennyi.
Óz, a nagy varázsló 2013.06.11. 18:23:33
Ez a 28 millió inkább előfizetés (és még abból is kevésnek tűnik), mint néző. És azt hiszem, előfizetésenként 4 nézővel számolnak.
kellys 2013.06.11. 18:24:40
1. nekem nem lehet hbo. debrecen...tudom nem világváros, de azért ha mo. második legnagyobb városában vannak foltok, akkor hidd el van mucsajröcsögén is.
2. az hogy lehet, nem befolyásolja hogy nem előfizető. szerencsétlen hogy nézze, ha nem fizet elő? az arányt abból kell nézni, aki nézhetné, de nem nézi mert utálja, nem érdekli, leszarja, mást néz. ne menjünk már le alsó tagozatba jó?
Krogshöj 2013.06.11. 18:24:45
Óz, a nagy varázsló 2013.06.11. 18:24:46
Biztos azért, mert ott nem adják.
Ne húzd fel magad, mert aztán itt patkolsz el szívrohamban a monitor előtt.
Óz, a nagy varázsló 2013.06.11. 18:28:07
Már hogyne lehetne. Legföljebb műholdvevő kell hozzá.
De kétlem, hogy sem a Digi, sem az UPC nem érhető el Debrecenben. Amikor utoljára arra jártam, akkor legalábbis még volt mindkettő.
Az előfizetésekbe meg vedd bele azt is, hogy aki előfizet, az pont azért fizet elő, mert ilyeneket akar nézni. Gondolom, aki nem előfizető, az meg azért nem az, mert nem akar ilyeneket nézni, úgyhogy vegyél nyugodtan országos arányokat, csak van, aki nem a távirányítóval, hanem a hitelkártyával választott másik csatornát a HBO helyett a film idejére.
KopaszMercis 2013.06.11. 18:28:33
Miután világossá tetted, hogy véget ér neked a világ Hegyeshalomnál segítek egy kicsit:
Az előfizetéses csatornáknál ennyi néző csillagászati számnak számít. Ha megnézed a legnagyobb torrentoldalakat, ott is a top 10-ből kb 10 legtöbbet per pillanat seedelt torennt game of thrones.
Magyarul 1.7% BAROMI SOK.
Hogy értsd: képzeld el, abból is címlap lenne ha mondjuk édesanyád leszopná az amerikai lakosság 1.7%-at...
Milyen rosszul esne neked, ha mi itt fintorognánk, hogy "jajj CSAK 1.7%-át kit érdekel".
;)
kellys 2013.06.11. 18:31:15
a, ennyi embert érnek el.
b, ennyi lakást. ott se 4 az átlag, meg sehol a fejlett országokban, hanem 3. legyen ez a vita szempontjából számodra kedvező felállás.
90 millió/ 5.5. ez annyi, mint 315ből cirka 20. ez az ncis mellett lenne, éppen évadvezetőként.
és akkor most nézzük azt, hogy amint írtam ezek fizetős nézők, nem kertévések.
és akkor nézzük hány részt töltenek ncisből vagy houseból torrenték, meg ennél.
tényleg magyarázni kell hogy a got jelentős sorozat, amikor szénné torrentezik minden részét? amikor rekordot dönt kábelen (oké, 100ezer híján), amikor folyamatosan fejlődik a nézőszám évadról évadra és nem veszíti a nézőket mint a legtöbb sorozat?
kellys 2013.06.11. 18:32:05
Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2013.06.11. 18:32:24
Lauvenburg 2013.06.11. 18:36:30
azért ez nem ennyire egyszerű, hogy az HBO előfizetők arányának számával felszorzod a nézettséget :) durván leegyszerűsíted a dolgot. én is írtam, hogy a *teljes lakosság* 1,75-áról van szó, ebbe a csecsemők is beletartoznak, stb., de ez a felszorzás torzított.
> "amúgy sose értettem a hasonló sírást. ha nem tetszik, nem olvasod. ha rendszeresen nem tetszik, váltasz. origo, junkie, fasztudja, van elég. felesleges elégedetlenkedni, nálad a távkapcs. "
én meg sose értettem ezt a "ha nem tetszik, elkapcsolsz" magyarázatot. elmondom, hogy nincs hová. különben is egy évtizede index olvasó vagyok, most kapcsolnék el máshová? az origo részben egy ideje az indexet majmolja, a régebbi verzió meg túl konzervatív volt számomra, a népszabit, meg a magyar hírlapot ne is említsem. maradjunk annyiban, hogy még mindig az Index a kedvencem. ettől még nem lehet szóvá tenni bizonyos dolgokat? vagy adott esetben kérdezni? annyit kérdeztem, hogy mi a jelentősége ennek a számadatnak, ami megér annyit, hogy Magyarország vezető online napilapjában ez címlapot érdemeljen.
>"hisztinek semmi értelme.
hol volt itt hiszti? kérdésfelvetés volt. a kopasz mercis hisztizett egyedül.
>"eredménytelen, és unalmas."
eredménytelen, mert a szerkesztő szokások nem fognak változni,
unalmas, mert mégis reagálsz rá
kellys 2013.06.11. 18:36:50
"De kétlem, hogy sem a Digi, sem az UPC nem érhető el Debrecenben. Amikor utoljára arra jártam, akkor legalábbis még volt mindkettő."
egyik sem, vegyél rá mérget... ;) 220ezer emberből elérhető egy részének. itt is kérsz arányokat? speciel az én utcámban egyik sincs.
komment második része. ha igazad lenne, akkor lenne olyan sorozat az hbo-n, ami csinált valaha 30 milliót. ahogy kertévén is van ilyen szám, meg több is. ehelyett egy sopranos csinált ezer éve 14et oszt azóta örülnek a 3nak is. biztos azért, mert csupa szar sorozatot cisnálnak, és sose sikerül egy olyat letenni az asztalra, mint egy house, mentalista, ncis, stb országos sorozat. hisz ha igazad van, akkor országosan elérhető embereknél kell nézni a számokat, akkor elég egy olyan sorozat ami kertévén csinál 20at és az csinál hbo-n is 20at.
remélem lejön a logikai bukfenc amire utalok? elmentek otthonról mi? :D
kellys 2013.06.11. 18:38:20
"eredménytelen, mert a szerkesztő szokások nem fognak változni,"
<->
"ettől még nem lehet szóvá tenni bizonyos dolgokat? vagy adott esetben kérdezni?"
elég ha magaddal válaszolok?
Lauvenburg 2013.06.11. 18:38:35
szeretnék a kínai és az indiai rekordnézettséget termelő sorozatokról is olvasni az index címlapon ;) :P
kellys 2013.06.11. 18:39:09
ez átlagban szólt, nem neked.
Lauvenburg 2013.06.11. 18:39:53
-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2013.06.11. 18:40:01
Hé, magyar sorozatokkal és külföldi bulvárszennyel is foglalkozunk!
:)
kellys 2013.06.11. 18:40:34
nincs mit :D
kellys 2013.06.11. 18:41:20
kellys 2013.06.11. 18:42:49
abban a kommentben arra céloztam, írtad is, hogy miért ne szólhatnál ha valami nem tetszik?
aztán magad írtad, hogy semmi értelme, hisz úgyse változik semmi. akkor mi értelme?
Óz, a nagy varázsló 2013.06.11. 18:51:00
Azért Amerikában vannak négerek meg latinók is, akinél messze nem 3, de még nem is 4 az egy lakásban élők száma, szóval számolj bátran 4-gyel. Az átlagba ugyanis ők is beleszámítanak (de a fehéreknél is átlag a 2 gyerek).
A torrentet meg hagyjuk, mert akkor a pornófilmek mindennél jobbak, ugyanis azt töltik a legtöbben a statisztikák szerint.
Azt kéne felfogni, hogy egy adott sorozatot, még a legjobbat is, csak a lakosság egy része néz (vagy mondjuk az NFL-döntőt is, vagy egy foci vb-t, amit mondjuk az egész világon ingyen lehet, mégsem nézi 7 milliárd ember), mert van, akit egyáltalán nem érdekel.
Akit ezek a sorozatok érdekelnek, az előfizetett a HBO-ra. Valószínűleg akkor sem nézné sokkal több ember, ha a film ingyenesen elérhető lenne valamelyik csatornán, mondjuk a Foxon vagy bármelyiken. Tudom, nehéz ezt felfogni, de az már eleve szűrő, hogy egyáltalán ki fizet elő a HBO-ra.
Lauvenburg 2013.06.11. 18:53:48
-Köszi, ezt eddig is tudtuk, bár szép, hogy újra figyelmeztettél rá. Ez megmagyarázza azt is, hogy Magyarország vezető online napilapjának félhivatalos (!) médiablogja az amerikai sorozatokkal kapcsolatos hírek mellett miért is foglalkozik olyan előszeretettel a magyar bulvárcelebek szennylapokba illő dolgaival...
Ha viszont szerinted mindent csak a kattintásszám határoz meg, akkor a látogatottság növelése érdekében még javaslom az Index további elbulvárosítását. A szex, a szenny, a veszélyhelyzet, az erőszak mindig is nagy érdeklődést kiváltó témák voltak, ezekkel lehet a legtermészetesebb módon a látogatottságot növelni.
> "E válaszhoz pusztán kevés gondolkodás szükséges, nem kell olyan témában hosszas vitába bocsátkozni, amiben nem vagyunk otthon."
Igen, hisz minden a kattintásokról, a statisztikáról, a reklámbevételről szól...
Lauvenburg 2013.06.11. 18:55:12
mindkettőtöknek: ;-) :D
-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2013.06.11. 19:01:52
Indiával és Koreával is foglalkozunk amúgy:
A legjobb helyre került az indiai Legyen ön is milliomos! fődíja
comment.blog.hu/2012/12/27/a_legjobb_helyre_kerult_az_indiai_legyen_on_is_milliomos_fodija
Az indiai 24-nél pofátlanabb nyúlás nincs
comment.blog.hu/2010/04/10/az_indiai_24_nel_pofatlanabb_nyulas_nincs
Elársztják a világot a török szappanoperák
comment.blog.hu/2013/02/16/elarasztjak_a_vilagot_a_torok_szappanoperak
Koreában kiverte a biztosítékot a leszbikus sorozat
comment.blog.hu/2011/08/17/koreaban_kiverte_a_biztositekot_a_leszbikus_sorozat
Hogy kerül a magyar hajléktalan az észak-koreai propagandafilmbe?
comment.blog.hu/2013/03/12/hogy_kerul_a_magyar_hajlektalan_az_eszak-koreai_propagandafilmbe
Magyarul cseszi le kollégáit a koreai Szomszédok hősnője
comment.blog.hu/2013/04/11/magyarul_cseszi_le_kollegait_a_koreai_szomszedok_hosnoje
Lauvenburg 2013.06.11. 19:02:59
[gyengébbek kedvéért (bár itt olyanok nincsenek, mindenki okosabb a saját szemszögéből a másiknál) az index címlapra nem tudok kommentelni, viszont ezen cikk alá igen, tehát itt tettem fel kérdésemet. miért címlap ez?]
na!
Lauvenburg 2013.06.11. 19:06:55
Kedves Gyula!
Megtisztelt, hogy felvetésemre ilyen szép gyűjteményt hozott össze. Lekötelezett :)
Az nem lehet mégis, hogy arányaiban azért a Superbowllal foglalkozó hírek erősen felülreprezentáltak voltak az Index címlapon, közvetlenül a Trónok harca előtt? Vagy után :)
kellys 2013.06.11. 19:12:35
"komment második része. ha igazad lenne, akkor lenne olyan sorozat az hbo-n, ami csinált valaha 30 milliót. ahogy kertévén is van ilyen szám, meg több is. ehelyett egy sopranos csinált ezer éve 14et oszt azóta örülnek a 3nak is. biztos azért, mert csupa szar sorozatot cisnálnak, és sose sikerül egy olyat letenni az asztalra, mint egy house, mentalista, ncis, stb országos sorozat. hisz ha igazad van, akkor országosan elérhető embereknél kell nézni a számokat, akkor elég egy olyan sorozat ami kertévén csinál 20at és az csinál hbo-n is 20at.
remélem lejön a logikai bukfenc amire utalok? elmentek otthonról mi? :D"
csak ismételni tudom magam...
egyszer csak sikerül meg is érteni. vagy szerinted az hbo nem olyan sorozatot akarna csinálni, amit 20 meg 30 meg 50 millióan néznek?
háztartás per fő dolog. én nem gondolok semmit sehová, ez statisztika. egy háztartásban átlag 3 fő van. tök 8, hogy valahol 10en, ha egy csomó helyen meg 1. senkit nem érdekelnek sem népcsoportok, sem szélsőséges kilengések, az átlag 3. magyarországon is.
pornó:
a sorozat minőségéről egyszer nem volt szó. csak nézettségről, és hogy az hbo 5.5 millió az hova tehető egy kertv szintjén - szerinted ugyanoda, szerintem nagyon nem.
ha igazad lenne, akkor ez az hbo marha béna, hogy 5.5-ös sorozatot csinál sok csillió dollárért. nem akarsz hbo nagykutya lenni? biztos vevők lennének az ideádra, hogy kell 10-30-50milliós nézettésgű sorozatot csinálni hbonak töredék pénzért :D
kellys 2013.06.11. 19:18:50
tévedtem.
mo. 2.6 fő. usa sem más szerkezetű társadalom, ami náluk a latino, az nálunk a roma.
de tessék kedvedért kerestem usat:
quickfacts.census.gov/qfd/states/00000.html
2.6 kocc ugyananyi mint nálunk. remélem elégedett vagy.
Lauvenburg 2013.06.11. 19:20:10
>"Miután világossá tetted, hogy véget ér neked a világ Hegyeshalomnál segítek egy kicsit:"
-ezt te képezeled így a saját kis világodban, hogy rajtad kívül mindenki prosztó :D
ugye nem kéred, hogy felsoroljam, hogy hány amerikai portált, blogot stb. olvasok rendszeresen évek óta, torrentezésről is hallottam már, képzeld, és az elmúlt 3 évben több amerikai könyvet vettem, mint magyart, tehát pont nem vagyok amerikagyűlölő vagy ilyesmi. a magyar tartalmak néha egyszerűen unalmasabbak. ebbe most ne menjünk bele.
>"Az előfizetéses csatornáknál ennyi néző csillagászati számnak számít. Ha megnézed a legnagyobb torrentoldalakat, ott is a top 10-ből kb 10 legtöbbet per pillanat seedelt torennt game of thrones." már kurva rég torrenteztem, úgyhogy nem nézem meg.
>"Magyarul 1.7% BAROMI SOK."
csak megint elfelejted, hogy ez az Amerikai Egybesült Álmok teljes lakosságához mért aránya.
>"Hogy értsd: képzeld el, abból is címlap lenne ha mondjuk édesanyád leszopná az amerikai lakosság 1.7%-at... "
Neked mindenről az édesanyáddal való szex jut eszedbe tudat alatt? Nincs nálad valami elfojtva? :D
Legközelebb a vele folytatott viszonyodról a saját blogodon számolj be! Mivel erősen bulvártéma, annak is lesz egy jó 1,7%-os látogatottsága. :D
;)
Óz, a nagy varázsló 2013.06.11. 19:23:29
Majd olvasd is el, amiket írtam. Akkor talán nem kell annyit ismételned magad (bocs: a hülyeségeidet), hanem válaszolhatsz arra, amit írtam.
kellys 2013.06.11. 19:45:51
logika híján vagy.
azt írod, hogy teljes lakosságot kell nézni, hisz a hitelkártyával dönt a néző. ha igazad van, akkor az hbo rosszul csinálja, hisz a kertv-ék csinálnak 20-50 milliós sorozatokat is, töredékéből az hbo sorozatoknak. mivel a cél az hbo-nál is a minél magasabb nézőszám, ezért ott marha bénák a sorozatkészítők, hisz csak egy house kéne, oszt dőlne a lé. akkor hogy hogy 14 a rekord, míg a hagyományos tv-éknél meg 50 felett?
minőség, pornó.
egyszer nem volt szó arról, hogy azért lenne itt szó a gotról, mert minőségi (az, de nem releváns). ha egy fos lenne, és néznék 5.5-en, akkor is lenne róla szó, mert 5.5 az egy kibaszott nagy szám. innentől a vita tárgya csak az, hogy az 5.5 nagy szám avagy sem. lásd fenti érvelésem, az.
fő per household. még linket is kaptál a baromságod ellen. remélem a control f-et ismered, oszt be tudod ütni, hogy 2.6 vagy hogy household.
akkor ki is írogat hülyeségeket?
király, ügyes vagy, csak lementem a dedós szintedre, oszt magyaráztam alapvető logikát egy 8 éves szintjén...
majd ha hasonló érvelést olvasok a hsz.-om ellen, akkor válaszolok újra. addig magadra hagylak, hadd emészd az írottakat, remélhetőleg nem fekszi meg a gyomrod...
Krogshöj 2013.06.11. 19:58:59
Hogy a konkrét példához visszatérjünk, én speciel rakattintok minden Trónok harca-hírre, de nem kattintanák rá az általad jelzett témákra. És a jelek szerint még vagyunk egy páran ezzel így. Ezért nem értem, miért gondolod, hogy az ilyen témáknak köszönhetően bizonyosan nőne a kattintásszám. A helyedben levonnám a következtetést, hogy e portálokon a lakosság egészéhez képest felülreprezentált a Trónok harca-rajongók száma. Ergo kattintás, ergo címlap, satöbbi.
Lauvenburg 2013.06.11. 20:07:12
Te komolyan veszed azt is, mikor ironizálok.
Viszont érdekes dolgokat írsz.
Miből gondolod, hogy mindenki ismeri a látogatottságnövelésre vonatkozó technikákat, taktikákat? miért is kéne?
De sokkal hülyébbnek nézed az embert, mit amilyen.
Az a baj, hogy rohannom kell, de majd reggel még folyt. köv. mert érdekes a téma.
Schumacher, Orbán, Kiszeltünde, Trónok harca, BB Évi
KopaszMercis 2013.06.11. 20:59:33
-ezt te képezeled így a saját kis világodban, hogy rajtad kívül mindenki prosztó :D
ugye nem kéred, hogy felsoroljam, hogy hány amerikai portált, blogot stb. olvasok rendszeresen évek óta, torrentezésről is hallottam már, képzeld, és az elmúlt 3 évben több amerikai könyvet vettem, mint magyart, tehát pont nem vagyok amerikagyűlölő vagy ilyesmi. a magyar tartalmak néha egyszerűen unalmasabbak. ebbe most ne menjünk bele.
Na, akkor pont az utánad szóló nevéről, ha megengeded szabadon asszociálva, talán érteni is fogod
"You can take the girl out of Kansas..." guglizd bátran, úgy sem érted :) Na erre ezekszerint te vagy az élő példa...
-már kurva rég torrenteztem, úgyhogy nem nézem meg.
Jah értem, hát ha nem nézed meg, és bedugod a homokba a fejed, akkor persze, hogy nem érted, hogy miért kap sokadjára is index címlapot. "Nem értem, hogy miért kap címlapot, de nem vagyok hajlandó utánajárni, hogy mennyire népszerű valójában, bár foggalmam sincsen" Ignoramus...
>csak megint elfelejted, hogy ez az Amerikai Egybesült Álmok teljes lakosságához mért aránya.
Ahogy a dollármilliárdosok száma is a teljes lakossághoz mérve az usában nagyon alacsony, mégis BAROMI MAGASNAK SZÁMÍT MERT MINDEN RELATÍV te nagyon hülye... pl nálunk mennyi a teljes lakossághoz mért dollármilliárdosok aránya... ugye ugye? ahhoz képest milyen szép magas az USAban?
>Neked mindenről az édesanyáddal való szex jut eszedbe tudat alatt? Nincs nálad valami elfojtva? :D
Legközelebb a vele folytatott viszonyodról a saját blogodon számolj be! Mivel erősen bulvártéma, annak is lesz egy jó 1,7%-os látogatottsága. :D
Hiába biggyesztesz szmájlit a végére, és hiába erőlködsz úgy, hogy majd bekakilsz, ez még csak kicsit sem volt vicces :/ elégtelen... visszaülhetsz... próbálkozz újra.. úgy is unatkozom. Szórakoztass...
Benke István 2013.06.11. 21:18:51
Most ez van most agyonhypeolva. 2 év múlva meg majd egy másik sorozat!
KopaszMercis 2013.06.11. 21:35:03
Igen, es ez így megy a 60-as évek óta, és így is megy, amíg lesznek amerikai prime time drama-k és jó sorozatok...
Nektek meg marad a barátok közt meg a parlamenti közvetítés...
Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.06.11. 22:30:56
Benke István 2013.06.12. 00:53:15
A trónok harca nézhető ha nincs jobb dolga az embernek, de a hype-ot kihagynám...
Llew 2013.06.12. 01:14:31
[gyengébbek kedvéért (bár itt olyanok nincsenek, mindenki okosabb a saját szemszögéből a másiknál) az index címlapra nem tudok kommentelni, viszont ezen cikk alá igen, tehát itt tettem fel kérdésemet. miért címlap ez?]
Azért te kis csekély értelmű, mert az index egy nagyforgalmú, sokak által olvasott portál, és ha egy ott látott hír téged és több másik embert, akiket egyébként láthatóan nem érdekel a sorozat rá tudott venni, hogy ide gyere elolvasd a posztot és nem kevés kommentet hagyj itt az örökkévalóságnak, akkor képzelheted, hogy hányan olvashatták el olyanok, akiket még érdekel is a sorozat. Márpedig minél többen olvassák az oldalt, vagy legalábbis kattintanak ide, annál értékesebb lesz az oldal, több hirdetője lesz, akiktől több pénz lehet kérni. Tehát kérdésedre a válasz röviden az, hogy reklám gyanánt került a poszt az indexre, közvetlenebbül nézve pénz miatt.
dm996 (törölt) 2013.06.12. 02:18:39
méregzsák 2013.06.12. 10:00:28
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.12. 11:18:52
koschwarz 2013.06.12. 13:16:52
szépek a felhők odakinn.
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.12. 14:48:20
1. ha nem érdekel minek olvasod el?
2. ha elolvastad és kiderült, hogy nem is érdekelt minek kommenteled először?
3. minek vitatkozol rajta?????
Oktogon8 2013.06.12. 16:00:25
youtu.be/JrKXH1CeXck?t=2m49s
Nihilina 2013.06.13. 09:44:38
Ami szerintem is igaz lehet:
-Kismillió elcsépelt (szar) sorozat fut világszerte, ha nem szappanopera,akkor valami amcsi ratyitallér, elég nagy a szórás,lehet válogatni, és bizony ekkora mocsárból kiemelkednek még a fele ilyen minőségű sorozatok is!
-Érdekes!De felül ezt is remekül összefoglalták! "Kardok. Sárkányok. Csöcs. Intrika. Várak. Királyok. Zombik. Csöcs. Tájképek. Csaták. Humor. Törpék. "Ezek közül kettő-re biztos rákeresett már életében férfiember..:D
-Ami az USA-ban érdekes, az valszeg' a világ többi részén is maradandót fog alkotni, ennyire azért nem eltérő az emberi természet:) Ezt támasztották alá Neked különböző arányokkal.
Tudod: "Egyél tehénszart, 10 milliárd légy nem tévedhet "
-Miért vezető hír?Itt vagy bárhol? Erre a most lezárult évad 9. részének reakciói adhatják meg a választ. Mondj egy sorozatot, ahol valamelyik epizód után több perces videót gyűjtöttek össze a reakciókról, osztották meg, és nézték meg mások is ,és nem csak Amerikában! Mert ez érdekli most az embereket ott is és itt is.
-A könyv amiből adaptálták befutott, és elnézve a költségvetést, hogy minden igényesen lett kidolgozva, szerintem minden adott volt a sikerhez!
-Reklám!Pénz!Ugyan úgy kell az előfizető itthon,mint külföldön, az Indexnek meg a reklámért a suska, az olvasóknak meg az hogy írjanak róla, és a kör bezárult :) Ha a süket Kis Pista azt hallja,hogy a néma azt mondja neki, hogy a vak látta ez milyen über egy sorozat, el fog gondolkodni azon, hogy csak kíváncsiságból is,de belenézzen,esetleg tetszik neki,akkor HA nem jut hozzá neten ( "szénné vannak seedelve ") meg fogja rendelni az előfizetést.
-Talán az Indexen is van pár szerkesztő, akinek tetszik:) Ha a helyükben lennék nem írnék arról, amit legszívesebben leköpnék...
-Címlap: Nekem pl tököm tele van azzal, ki milyen trafikot kapott,kivel dug a Szepesi,kit öntött ki az árvíz...És ezzel talán nem csak én vagyok így egyedül...:)
+1: Kezd el nézni, 3 részt csak az elejéből, ha nem tetszik kiszállsz:D