Május 26-án a Netflix adásba tolta harmadik sorozatát (a House of Cards című politikai krimi és a Hemlock Grove című horror után), a sírból visszahozott Arrested Development című sitcomot, ami annak idején a Foxon élt meg három, elég szarul nézett évadot. A 2006-ban elkaszált sorozat hamar kultstátuszba került, a kritikusok is imádták, kár, hogy mindez a nézettségben nem manifesztálódott, 6-8 millió nézővel 2006-ban nem nagyon lehetett labdába rúgni (a nézettségi lista 120. helyére volt elég).
A sorozatot feltámasztó Netflix 2011 óta dolgozik azon, hogy összehozza a szereplőgárdát, amiből mára szinte mindenkinek jól prosperáló tévés/filmes karrierje lett, szóval nem volt egyszerű a 15 részes sorozatra mindenkit összehozni. Éppen ezért találták ki azt, hogy a negyedik évad szerkezete más lesz, mint egy hagyományos tévés évadé, az egyes epizódok bizonyos karakterekre fókuszálnak, és nem mindenki szerepel mindegyikben - így lehetett csak összehozni az évadot és ehhez is kellett 18 hónap kemény meló.
A Netflix a fizetéseket sem úgy osztogatja, mint a többi tévéadó, ahol egy aláírás fix összeget jelent epizódonként. Az Arrested Development esetében a színészek 125 000 dollárt kapnak, ha egy epizódban főszerepet kaptak, és mindenkinek volt legalább egy ilyen epizódja. Ha egy színész legalább 90 másodpercen át látható egy részben (de nem főszereplő), akkor 50 000 dollárt kap, ha nincs meg a másfél perce, akkor 10 000-et. Ha pedig egy korábbi epizódból játszanak be jelenetet egy másikban, akkor is jár 1000 dollár mindenkinek.
Ezzel betegre nem keresik magukat, de Jason Bateman több részben is főszereplő és mind a 15 epizódban látható, azaz minimum 380 000 dollárt keres, de valószínűbb, hogy megvan neki a másfél perc minden részben, szóval inkább 7-800 000 dollárt kap. Ez a modell mindenkinek megfelelt, így ha a sorozat sikeres lesz a Netflixen, akár több évad is elképzelhető, Mike Hurwitz készítő kétévente szeretne újabbat, ha minden igaz. (A negyedik évadról lesz majd kritika, ha egyszer sikerül megnézni.)