Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Brian May szerint a Voice a zene megcsúfolása

2013. május 23. 11:30 sixx 28 komment

Roger+Taylor+Brian+May+Singer+Adam+Lambert+iZCuJL_8MpWx.jpgNem minden zenész van odáig a zenei tehetségkutatókért, ezzel gondolom, nem mondtuk újat, de sokan közülük nem nyilvánítanak véleményt, vagy ha igen, akkor nem olyan karcosat, mint Brian May, aki egyenesen a zene megcsúfolásának nevezte a holland eredetű tehetségkutatót/énekversenyt. A Queen gitárosa saját weboldalán szólt be a műsornak, megjegyezve, hogy "a Voice a legostobább, legunalmasabb, legdepressziósabb műsor a tévében. A zene és a fellépők megcsúfolása. Rosszul vagyok attól, hogy tehetséges előadók a szívüket-lelküket kiteszik a színpadra, miközben négy zsűritag háttal ülve hallgatja őket. Ez sértő és megalázó."

A bejegyzésben May a Voice-t egy reality-akadályversenyhez hasonlítja. "A zene nem - ismétlem, NEM - arról szól, amiről a Voice." May szerint a muzsika érzéseket és gondolatokat közvetít, nem pedig egy feltűnőségi versengé eszköze. "Ezt csak úgy lehet értelmezni, ha az előadó és a befogadó egymásra hangolódik és figyel. Az előadásba MINDEN beleszámít, az is, ahogy mozog és gesztikulál az ember a színpadon, a mimikája, minden. " A végén még megjegyzi hogy reméli, a műsor "hamar kimúlik".

Namármost. May valahogy nem emlékszik arra, hogy a Voice-tól nem sokban különböző American Idolban annyi pénzért haknizott már többször is, ami egy közepes ipari talicskába bele sem fér, sőt, az egyik indulóval (Adam Lambert) közösen többször fel is lépett, így a heves kirohanás valahogy mér kevésbé tűnik őszintének. Arról nem is beszélve, hogy a Voice soha, egy percig sem szólt a zenéről (mint ahogy egyik tévés tehetségkutató sem), hiszen, és mi is tudunk nagybetűket használni, EGY TÉVÉMŰSORRÓL VAN SZÓ, amit a helyén illene kezelni.

Címkék: tv beszól voice

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yaksi 2013.05.23. 11:36:35

A Voice egy dologról szól, a hangról. Azt meg lehet hallani háttal is. Szerintem... Pont az a lényeg, hogy ne a külső megjelenés, a ruhák, a gesztikulációk, a nüanszok ragadják meg a zsűri figyelmét, hanem az énekhang.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.05.23. 12:14:13

és igaza is van. nem a háttal hallgatás miatt, de igaza van a műsor tényleg megcsúfolja a zenét.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2013.05.23. 12:14:38

A voice is attól szar, amitől a többi. Találnak x darab tehetséges énekest és kurvára nincs aki normális dalokat írjon nekik. Zeneszerző tehetségkutatót kéne, ha már...

nyuszibusz 2013.05.23. 12:15:16

"a Voice-tól nem sokban különböző American Idolban" Az a nem sok különbség pont az, hogy nem háttal hallgatok egy produkciót. May nem en block akadt ki ezeken a műsorokon, hanem csupán ezen a Voice-ra jellemző háttal hallgatáson. Mi ezzel a probléma?

AttilaBeregi 2013.05.23. 12:27:56

Na ez jó... csak eljutottunk idáig is. Ha szemben ülnek, az a baj, hogy a látvány is befolyásolja a zsűrit, ha meg háttal, akkor meg az, hogy nem :)

harcosDuke 2013.05.23. 12:49:12

Ahhoz a korosztályhoz tartozom, amelyik a rockzenét rádión keresztül szerette meg. Ráadásul, mivel itthon eleinte tiltott gyümölcsnek számított, az alig hallható Radio Luxemburgon és a Szabad Európán csüngtünk naphosszat. Csak a hang is képes teljes élményt nyújtani. Sőt megfordítom: nehogy már egy komolyzene-rajongónak mondjuk a New Yorki Filharmónikusok arcjátéka, mozgása adja az élményt. Ami számít: a zene, ami BENNÜNK mozdít meg valamit.

Adj gázt! 2013.05.23. 13:37:01

Magyarországon mindenesetre az összes valamirevaló zenész a Gigasztár és társaik elindulása előtt futott be. A divatosnonfigtetkós alekoszhaverjafrizurás gyárilagszaggatottfarmeres bizottságáltalírtzenétjátszós istenajándékainakkedvence majmok nem érnek annyit sem, mint a kalap, amit telepakoltak szarral.

Adj gázt! 2013.05.23. 13:39:14

@harcosDuke:

Attól még megalázó, ha a fellépőket háttal hallgatja a zsüri, akkor bújjanak el inkább, de az milyen már, hogy hájasseggű zsidók hátának kell énekelni.

SzJ1982 2013.05.23. 13:40:58

Nos, ha valaki, akkor Brian May megengedhet magának mindenféle, ismétlem MINDENFÉLE véleménnyilvánítást :) Az összefüggést meg végképp nem látom, hiszen nem általában a "tehetségkutatókat", hanem a Voice-ot alázza. Az American Idol ellenfelének ekézése meg éppen hogy belefér a többtalicskányi pénz hazaráncigálásába, ha jól érzem...

Adj gázt! 2013.05.23. 13:42:13

Ja és ha csak a hang számít, ahogy hazudják, akkor miért a tévében, miért nem a rádióban van a műsor?

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2013.05.23. 14:28:24

Ha a voice-ban tényleg a hang számítana, akkor a rádióban menne...

walter77 2013.05.23. 14:31:24

"Arról nem is beszélve, hogy a Voice soha, egy percig sem szólt a zenéről (mint ahogy egyik tévés tehetségkutató sem), hiszen, és mi is tudunk nagybetűket használni, EGY TÉVÉMŰSORRÓL VAN SZÓ, amit a helyén illene kezelni."
Azzal, hogy lefikázza pont a helyén kezeli.

wirth6 2013.05.23. 14:40:19

@Adj gázt!: Mert ez nem az ötvenes évek.

Adj gázt! 2013.05.23. 15:14:58

@wirth6:

De ha nem az ötvenes évek, akkor miért mondják, hogy csak a hang számít?

handax 2013.05.23. 16:04:03

"Az előadásba MINDEN beleszámít, az is, ahogy mozog és gesztikulál az ember a színpadon, a mimikája, minden"

Nem értem miért is adott ki a Queen akkoriban lemezeket??? Hogy átverjék a rajongókat a "csakhanggal"?

Savior 2013.05.23. 16:21:39

@Adj gázt!: (tudom, trolletetés, de) elég sok nem-zsidó van a zsűrikben, az angolban pl. mindenki az. De egészségedre. Amúgy nem kell a seggüket bámulni, mert olyan a szék kialakítása, hogy max. a kezük látszik.

Nem vagyok rajongója a műsornak, nem is nézem, de szerintem aki énekesnek tartja magát, annak képesnek kell lennie a _hangjával_ meggyőznie a hallgatót, és ezt próbálja szimulálni ez a műsor. Semmi tiszteletlenség nincs benne a versenyző iránt.

Az egy más kérdés, hogy mennyire stresszes a próbálkozónak, amikor egyik szék sem fordul meg, de az már egyénfüggő, hogy egy láthatóan utálkozó zsűri a jobb-e.

toroloco 2013.05.23. 16:42:01

Brian a saját szóló életművát meghalgatta már? Mert az a Zene megcsúfolása. Nála unalmasabb zenész/gitáros nem létezik a földön.

Szürke Ló 2013.05.23. 17:09:40

Na, mintha a higanyfrédi nem rombuszkockás latexdresszben meg pávatollal a s*ggében rohangált volna a videóklipjeikben...

Michel Djerzinski 2013.05.23. 17:27:03

Fogalmam sincs, hogy Brian May fellépett-e más műsorokban és haknizott-e ott, vagyis hogy a kijelentése ezért teljesen őszintétlen és kettős mércéről tanúskodik-e, vagy sem. De az tény, hogy az ÖSSZES "tehetségkutató" egy kolosszális nagy fos, semmi több. Színes, harsány, cukros gyöngy, amelyet heti egyszer kigurít valamelyik mosléktévé a disznók elé. Voice = X-Faktor = Megasztár = Csillag születik = A Dal = Eurovíziós Dalfesztivál = TEMÉRDEK ÉRDEKTELEN FOS.

Az utolsó nézhető, művészileg is értékelhető, VALÓDI TEHETSÉGKUTATÓ a Ki mit tud? volt, illetve a popfesztivál anno. Ott még fel tudtak tűnni SZTÁROK, akikre ma is ismertek, valódi tehetségek voltak, nem felfújt kortermékek. Ennyi.

Michel Djerzinski 2013.05.23. 17:28:30

@Adj gázt!: hájassegű a korcs, sánta anyád, aki kiszart erre a világra, ahol Emberek is élhetnének a magadfajta szubhumán lények helyett.

spinat 2013.05.23. 17:28:53

na magyarázzátok már el Brian May-nek mi a zene és a színpadi elöadás mert ö biztosan nem ért hozzá.

dr. mesterséges színezék 2013.05.23. 20:01:27

Radio... someone still loves youuuu
Provided you have a monitor, tooooo

Adj gázt! 2013.05.23. 21:09:44

@Savior:

De akkor miért nem vonul a zsüri egy paraván mögé? Az tényleg bunkóság, hogy hátat fordítanak az előadónak. Csodálkozom, hogy a következő adásban nem üres teremben kellett énekelnie az előadóknak a Zenei Világszövetség határozata alapján.

Geisha88 (törölt) 2013.05.25. 07:06:27

Szürke Ló: Freddienek legalább hangja volt, a tehetségét senki nem vitatta, zenei képzettséggel rendelkezett, éa nem utolsóbsorban dalokat írt.
Hány énekesről tudod ezt manapság elmondani?
Ezeket a sztárokat a pletykaműsoroknak gyártják ha uborkaszezon van legyen miről írni nameg az sms-ek....kamu mind.
Én fiatal korom ellenére inkább maradok a Queennél, Deep Purple-nél, Pink Floydnál stb....mint a mai fost és Justin Biebert kelljen hallgatni... -.-''

vecseisz 2013.05.28. 15:03:27

Szerintem is elsősorban a háttal ülős baromságon akadt fenn. Aminek a funkciója egyértelműen csak annyi, hogy valamiben legyen más, mint a többi show. Teljesen igaza van a faszinak, mert egy előadó nem csak dalolászik. Egy előadó (elvileg) nem csak énekel, hanem előadja a dalt. Az arcával, a testével, a szemével is. Az egésznek ez adja hozzá a lelkét, ettől lesz benne plusz, ez az élőzene varázsa, amit nem tud visszaadni egy mp3, ezért vannak még élő koncertek a technika ellenére is. Mert az sokkal nagyobb élmény. Persze sok esetben ilyesmiről egyáltalán nem beszélhetünk a show műsorok esetében. De ha eleve háttal ülök, azzal legitimizálom azt, hogy egy előadónak nem kell beletennie a lelkét, nem kell tudni előadni a dalt, mert úgyis csak a hang számít. Mintha az jelentené az előadói tehetséget, hogy jó hangja van. Akkor miért becsüljük többre a playback-nél az élőzenét? Miért nem elég, hogy egyszer egy stúdióban már elénekelte jól?
A jó hang egyértelműen nem elég a Voice show-hoz sem, hiszen a műsor további részében ugyanúgy nézik őket, ugyanúgy kiejtik a nem színpadképeseket, akár a külsejük miatt is, szóval ez csak egy marketing póz nyilván. És kurvára képmutató dolog is. Ez pont nem arról szól, hogy a külső nem számít. Ha tényleg nem számítana, nem kéne hátat fordítani... Persze nyilván tudom, hogy nem ez alapján kerül be a műsorba bárki, hanem a legtöbben eleve meghívásos alapon mennek oda, legalábbis itthon. Úgyhogy pláne minek vannak háttal nekik... Ja, a licence miatt. :-) Aki kicsit jobban belelát a dolgokba az átlagnézőknél, az érti, miről van szó és mi a problémája Brian May-nek. Tényleg más neked háttal ülőknek előadni egy "tehetségkutatóban" -mert ezzel demagóg módon idealizálnak egy teljesen hibás értékrendet- mint elmenni a saját produkcióddal egy show műsorba.

Gabor57 2013.07.12. 13:53:01

@harcosDuke: Én is ! micsoda élmény volt az ifiparkban, vagy a Balcsi partján 3! lépésre a zenekartól állva hallgatni őket, mikor ÉLŐBEN énekeltek nem holmi PLAYBACK kisminkelt fost hoztak, utána lehetett velük beszélgetni, és nem jöttek holmi gyűrött nyakú securitysek, hogy elzavarjanak a zenekartól!
süti beállítások módosítása