Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Legalább 25 milliót keres idén Tóth Gabi

2013. május 22. 10:02 györgyi 149 komment

Eddig sem ment rosszul Tóth Gabinak, ebben az évben azonban az ország egyik legfoglalkoztatottabb sztárjává lépett elő. Olyannyira, hogy őt ültették az X-Faktor mentori székébe is, Alföldi Róbert, Szikora Róbert és Geszti Péter mellé. Mint arról már eddig is szó volt, a mentori feladatokért 10 milliót fizet az RTL Klub, ez azonban a Blikk szerint Tóth Gabi bevételeinek csak elenyésző részét alkotja. Legalább 5 milliót már kaszált idén a Szombat esti láz című műsorért, ahol egyébként nem csak pénz ütötte a markát, hanem összejött táncpartnerével, Markó Róberttel is. Sőt, előtte még a melleit is megműttette, így igazán mozgalmas év van mögötte.

FHA_7677.JPG

A Blikk szerint azonban mindez még semmi, hiszen több milliót kap az egyik hazai mobilcégtől a reklámszereplésért, és ő énekli az Éjjel-nappal Budapest sorozat főcímdalát is. Emellett havi több százezer forintra tehetők színházi bevételei, hiszen főszerepet játszik a Győri Nemzeti Színház Finító című darabjában. Ha ezeket összeadjuk, erre az évre legalább 25 milliós bevétel jön össze, és akkor még nem is beszéltünk a fellépésekért és a jogdíjakért járó pénzekről. Tóth Gabinak tehát jól megy, bár azt senki nem mondhatja, hogy nem dolgozik meg a pénzért.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Polifenolok antioxidáns hatása 2013.05.22. 12:30:44

@mrbateman: Lakatlan szigeten, fél év magány után egy szánalomszex Gabival? Na? Én azért egy patront rászánnék, csak a sport kedvéért!

:-D

manes 2013.05.22. 12:34:12

Amikor elkezdte akkor nem szerettem amit csinál,most is magasról teszek rá. Na,meg a többi danászós,mentoros,faktoros stb-re. Ha ennyit keres ám legyen. Ha akarja akkor elbassza az utolsó HUF-ig,ha van esze akkor befekteti,tartalékolja stb.gondolván a jövőre is amikor már esetleg a kutyának se kell mint pl.az Aradszky. Igaz,vissza gondolva ennyi idősen én tuti,hogy eltapsoltam volna mindent.:):)

Peetee 2013.05.22. 12:45:52

Javallom a takarékoskodást, mert csak Madonnának megy 40év után is a szekér.
Most kell meglovagolni a hullámokat, aztán mikor 10év múlva cserélni kell a műciciben az implantátumot, akkor már elég 2naponta benézni a két belvárosi butikba és a többi Sashegy és pihenés. Kívánom,h így legyen, és ne BB Éviként végezze a médiamocsok legalján.

tingli-tangli 2013.05.22. 12:46:57

Én Gabit random celebnek hívnám. Úgy néz ki, teljesen véletlenszerű, hogy kit kapnak fel. Vagy jókor volt jó helyen, mert számtalan hasonló kvalitás akad a piacon. De hiába tehetségesebb a nővére, ő sem tud a minőségre menni, karácsonyi vásárokban, áruházmegnyitókon látni. Szerintem még az x-faktorban is hitelesebb lenne, igaz mostanában volt pár megnyilvánulása, ami hülyén jött ki. Manapság nincs idő felfutni valakinek, addig kell mindent bevállalni, míg keresik, mert nagyon hamar jönnek az újak.

nnnnnnnn 2013.05.22. 12:47:47

hát az dobja rá az első követ aki nem menne el 25milláér bohóckodni néhány műsor erejéig az rtlklubbhoz. egyébként se egy valóságshowszereplőről beszélünk hanem egy énekesről. irígykedni is lehet hogy mások otthon a négy fal között mennyivel jobban énekelnek, csak értelme nincs. ja és blokkolnám is.

Konfidencia_Kapitany 2013.05.22. 12:49:14

@gastro, missing in action: "ez tengerentúlon egy sima mérnöki fizetés"
ja kb én is ezt mondtam :)

kifordított nagyanyó 2013.05.22. 12:49:37

@csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj!: De neked legalább akkor is tetszett!XD

Amúgy most kéne a címe,telefonszáma...

Állítsuk meg a ......... 2013.05.22. 12:54:34

@Alfonzina, aki tudja..:
Kapásból 100 lányt tudnék most mutatni neked, akik sokkal szebbek, sokkal okosabbak, de ők úgy döntöttek, hogy nem térdelnek és nem vernyákolnak, hanem becsületes munkából akarnak megélni.
(Igaz szerintem a szépség önmagában szerintem nem érték.)

Ennek szilikoncsöcsnek, hisztis műpicsának a nővére százszor jobb énekesnő!

Valaki írta a lélegeztőgépekről, szerintem sokan oxigénhiányban szenvednek, amikor meghallják.

Leilan83 2013.05.22. 12:59:07

Valóban nem azzal van a baj, hogy ez a lány ennyit keres, hanem az, hogy aki aktív szellemi vagy fizikai munkát végez, az megalázóan alacsonyan keres. T. Gabi énekes, melyhez felkészültség kell, tudni kell show-t csinálni, különben nem eladható - mondom ezt mindamellett, hogy a hangja számomra kifejezetten irritáló és olykor hamis is, de hát ízlések és pofonok. Ha ő évi 25 milliót keres, tegye, használja ki, jól teszi. A felháborodottság pedig nem emiatt van, hanem amiatt, hogy Magyarországon 98 ezer Ft bruttó a minimálbér, közben meg ilyen cikkeket látunk, hogy ezek hogyan dőzsölnek. Én nem irigylem Gabit, nem akarnék se X-faktorozni, se színházban játszani, tehetségem sincs hozzá. Viszont ha keresnék egy munkahelyen 200-250 ezer forint nettót (ami az EU-s minimálbérek alatt van még mindig), akkor nem "zavarna", hogy egyes celebek mennyit tesznek zsebre, mert akkor én évente 4-5 milliót keresnék, ami még így is ötszöröse lenne eme leányzó keresetének. De nekem elég lenne, tudnék a házamra költeni javításokra, s nyaranta egyszer még el is mehetnék kikapcsolódni valahová egy hétre. Na de ilyen sosem lesz ebben az országban.

mrbateman 2013.05.22. 13:03:03

@Polifenolok antioxidáns hatása: Milyen fél év, az árbóckosár még kilátszana a vízből, de már tolnám...persze csak férfiúi kötelességből. Na jó, legfeljebb a második héten, mire elfogyott a rum és sikerült berendeznie az elképzeléseim szerint felépített kunyhót!

horgi1 2013.05.22. 13:03:46

Én nem sajnálom tőle a pénzt,nem erről az oldalról szeretném megközelíteni a kérdést. A legnagyobb jóindulattal is ez a nő; egy olcsó julcsa! Ezt a kis julcsát próbálják lenyomni a torkunkon, minta egy értékes gyöngyszem lenne.NEM KÉRJÜK, NEM KÉRJÜK, NEM KÉRJÜK!Ha butácska és iskolázatlan legalább esztétikus legyen. Ki fogja nézni ezzel a libával és debil csikidám Robikával a műsort?

BotloB 2013.05.22. 13:06:28

Mondanám, hogy sok, véleményem szerint amúgy az is, dehát ilyen világot élünk, kár ezen háborogni. Ez soha nem az igazságosságról, meg megbecsülésről, az értékteremtésről szólt. Tóth Gabi ettől függetlenül számomra értéktelen.

nnnnnnnn 2013.05.22. 13:10:46

@Leilan83: waze. ez a kapitalizmus. ha van rád kereslet, versenyképes vagy akkor jól keresel, ha nem, akkor nem.

manes 2013.05.22. 13:12:12

@horgi1:" Ki fogja nézniezzel a libával és debil csikidám Robikával a műsort? " Hidd el,hogy sokan. Hiszen amíg lószar van.....tudod.

borisz 2013.05.22. 13:13:06

@Konfidencia_Kapitany: ennyi.
minden szavaddal egyet tudok érteni.

nnnnnnnn 2013.05.22. 13:15:19

@horgi1: má ne is haragudj de te eddig nézted? lol

Jock Ewing 2013.05.22. 13:18:06

Nekem olyannak tűnik, aki idegből rángatja a faszik cerkáját....

Leone_510 2013.05.22. 13:18:38

Tóth Gabi mint énekes? Milyen kiemelkedő sikere van? Csak a belterjes szakma díjazta.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.05.22. 13:20:03

@Salemi boszorkány: Szerintem a szépség és a csöcs itt kevés lenne.
oké a kinézet, oké a hang, de ez önmagában kevés...ha nem tudja eladni magát.

egyébként is aranyos,hogy nálunk csak egy férfi lehet sikeres, ha egy nő az (akármiben), akkor biztos térdelt....

ezzel nem állítom,hogy TG térdelt, ahogy azt sem,hogy nem. nem tudom, nem ítélkezem.
egy tény: ma becsületes munkából megélni kurva nehéz. ripacsságra meg születni kell.

DArchAngel 2013.05.22. 13:21:34

Azért keres ennyit, mert ennyiért adható el a médiában. Azért adható el ennyiért, mert valamiért nézőcsalogató. Ennyi. Majd ha a fél ország nem az ilyen mű, fröccsöntött giccs karakterekre lesz kíváncsi, mint ő, meg a hasonszőrű kollégái, akkor majd nem hívják szerepelni, és kész.
Addig sem kell nézni, vannak más csatornák és szórakozási formák is.

horgi1 2013.05.22. 13:35:44

Megnéztem egy táncvideót,hogy tényszerű legyek és ne bántsam megfelelő tájékozódás hiányában T.G-t.Igyekvő,igyekvő,de félelmetesen közönséges a nő.Szőrnyű a hatalmas lufikkal a melle helyén! Az ő külső adottságaival,zenei képzettségével, intelligenciájával nem itt lenne a helye,ez nem kérdés. Minket minősítenek amikor az arcunkba nyomják ezt a kis nőt.Tessék, nektek ez is jó lesz!

Közönségesből, kifinomult úrinő nem lesz soha,az csak a Pygmalionban lehetséges.Egy mentor pozícióban nem hátrány ha valaki cizelláltabb úgy kívül,mint belül. A közvetített mintának fontos szerepe van,hiszen azzal azonosul a kis 16 éves zöldfülű versenyző.Ez felelősség is,kedves RTL! Persze van ennél lejjebb,mert csikidál Robika még rosszabb választás. Benne azt az igyekezetet,kitartást sem látom, mint ebben a lányban.Intellektuálisan meg a mi kis olcsó julcsánk professzor csikidálhoz képest.

Zka77 2013.05.22. 13:35:55

@Leilan83: "A felháborodottság pedig nem emiatt van, hanem amiatt, hogy Magyarországon 98 ezer Ft bruttó a minimálbér, közben meg ilyen cikkeket látunk, hogy ezek hogyan dőzsölnek"

Nem felháborodni kell, hanem dolgozni.

SF (http://stephanieford.gportal.hu/) · http://stephanieford.gportal.hu/ 2013.05.22. 13:37:16

Én íróként örülnék az említett összegnek a tizedének. De nekem nem volt mellműtétem, nem tudok táncolni, énekelni talán (füldugó erősen ajánlott). Sajnos a jó regény kevés a nagy pénzhez.

Gabitól nem sajnálom a pénzt, megdolgozik érte. Ebből a tömeg csak a csillogást látja, de hogy mennyi munka van ennyi jelenlét mögött, csak ő tudja. És ezért egyáltalán nem irigylem.

Blockbustervideokölcsönző 2013.05.22. 13:39:09

Na ettől még elég rusnya, tuskó szegény. Inkább soha ne legyen 25 misim, csak ne legyek olyan mint ő.

Állítsuk meg a ......... 2013.05.22. 13:41:54

@Alfonzina, aki tudja..:
Akkor ő egy született ripacs.
Bár inkább maradnék a hisztis műpicsánál.
Eladni pedig az utcasarkon szokták magukat a repedtsarkúak és a hímringyók, mert a hímnemű egyedekből is van éppeb elég a médiában, akik csak úgy felcúrták magukat a csúcsra.
Én nem tudom, hogy a férfiaknál hogyan megy, ki kivel és hogyan térdepli le a magáét, de van egynehány ripacs közöttük is.

Makkasz 2013.05.22. 13:42:31

Király, gratula! Valaki tudatosan karriert épít, dolgozik, megvan az eredménye.

Írigyek, lehet utánozni:))))

Kecses 2013.05.22. 13:46:01

ideje lesz bemutatkoznom neki.

Állítsuk meg a ......... 2013.05.22. 13:48:09

@Makkasz:

Nemonddd máá', nem tudtam, hogy 8 általánossal is lehet tudatosan karriert építeni.
Lehet, hogy neked van igazad!?

Amúgy meg sokszor olyan ez a csaj, mintha tolna valamit, nektek nem tűnt még fel?Sokszor van túlpörögve.
Ne legyen igazam, de lehet, hogy pár év múlva arról cikkeznek majd, hogy kiégett és elvonón van.

JewRivers 2013.05.22. 13:50:32

Nekem a természetes, szüleitől örökölt melleivel jobban tetszett!

De még, hogy most műanyag implantátum került is a szervezetébe, akkor sem írnám 'csöcsöknek' a felsőtesti nemi szerveket! Úgy gondolom, ez alpári és lealacsonyító megfogalmazás a firkászoktól a gyengébb nem képviselőjével szemben.

Tényleg ennyire nehéz lett volna melleket gépelni?

kifordított nagyanyó 2013.05.22. 13:50:52

Amúgy szerintem vannak egész jó dalai is szóval énekesként sem utolsó.

Állítsuk meg a ......... 2013.05.22. 13:52:09

@Konfidencia_Kapitany:
Akkor hasonlítsuk egy magyar egészségügyi dolgozóhoz, ok?

Kalinda Gandalf 2013.05.22. 13:52:35

Nekem nagyon bejön Tóth Gabi!

Kivételes hangja van, jól néz ki, jól mozog, temperamentumos, jó a szövege stb.

Szerintem most még huszonéves lány, 10 év múlva igazi díva lesz!

Kalinda Gandalf 2013.05.22. 13:54:20

Egyébként meg nagyon oda teszi magát, így a lendület a tehetséggel párosulva hozza a sikert, amelyet megérdemel.

Nem ő keres sokat, hanem az átlag keres keveset.
Az év 25 milla bruttó is csak ezért tűnik soknak, egyébként egyáltalán nem az.

Makkasz 2013.05.22. 13:55:26

@Salemi boszorkány: Abból épít ami van, teljesen logikus. Van hangja, érdekes egyénisége, jó alakja. Ebbe fektet, ezt fejleszti. Addig üti a vasat amíg meleg.
Biztos van tancsadója, és hallgat rá, szerintem kifejezetten okos.

Végtelenül tudatos és ügyes. Szeretnivaló.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.05.22. 14:04:23

Érdekes, szőkítés és szilikonozás előtt mág kifejezetten helyes lány volt. Sosem értettem, mi késztet sok nőt saját maga elrondítására...

Leilan83 2013.05.22. 14:04:48

@Zka77: És hol dolgozzál ahol rendesen fizetnek, nem bruttó 98 ezret, 12 órás műszakokban, hétvégékkel együtt? Te melyik országban élsz?

micsoda? 2013.05.22. 14:05:47

@Konfidencia_Kapitany: Nem volt kommunizmus!
A szociális biztonságnak semmi köze a piacgazdasághoz. /Rendszer váltás előtt mi is biztonságban élhettünk./ Nézz át a németekhez. Nem engedik meg, hogy éhen haljon valaki. Viszont azt sem engedik meg, hogy van házad, autód, és annyi segélyt v. szociális juttatásba részesülj, mint akinek nincs. Nem véletlen, hogy ide mentik a vagyonuk egy részét.

Tóth Gabit nem szeretem, nem az én ízlésem. A pénzét sem irigylem, de annak örülnék ha csekkjeimmel békében élhetnék:)

tejcsokoládé (törölt) 2013.05.22. 14:06:22

különösebben nem érdekel mennyit keres, de annyira gusztustalan/tenyérbemászó, hogy jaj. sajnos, itt tart az ország...

Leilan83 2013.05.22. 14:07:01

@$$$=$$$: Ezek szerint orvosokra, ápolókra, tanárokra nincs szükség, mert ők sem keresnek jól és mennek külföldre. Ja, hogy ez a magyar kapitalizmus?

Akik ilyeneket írnak, mind gazdagok és "felülről" osztják az észt?
Szerintem te még életedben nem tettél arrébb egy téglát sem.

Állítsuk meg a ......... 2013.05.22. 14:07:24

@Makkasz:

"Végtelenül tudatos és ügyes. Szeretnivaló."

khhmmmmm

"Biztos van tancsadója, és hallgat rá, szerintem kifejezetten okos."
A tanácsadó okos, mert ő nem az, a viselkedéséből lejön.

És tol magába valamit, mert nekem úgy tűnik, hogy igen. Szerintem nem ártana neki egy jó pszichiáter!

A lézengő ritterek mingid ott sündörögnek a feltörekvő sztárocskák körül, érdekből, hogy nekik is leessen valami, addig amíg lehet......

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.05.22. 14:11:45

@Leilan83:

"200-250 ezer forint nettót (ami az EU-s minimálbérek alatt van még mindig"

A jelenlegi havi bruttó átlatgbér az EU-ban 1868 euró, a magyar 653. Ezzel Mo. jelenleg a 22. helyen van az EU-ban.

Makkasz 2013.05.22. 14:12:59

@Salemi boszorkány: "A tanácsadó okos, mert ő nem az, a viselkedéséből lejön." Aki jó tanácsadót választ és hallgat rá (felismerve saját gyengéit), nem buta, bizony.

"Szerintem nem ártana neki egy jó pszichiáter!"

Szó sincs róla hogy tökéletes ember. Senki sem az. Akkor nem is lenne szerethető.

"A lézengő ritterek mingid ott sündörögnek a feltörekvő sztárocskák körül, érdekből, hogy nekik is leessen valami, addig amíg lehet..."

Gabika szerepet játszik (vadóc). Nem csodálkoznék ha pénzének egy része jól diverzifikált, nem túl kockázatos portfolioba lenne elhelyezve.

Ügyes kis(nagy)lány.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.05.22. 14:13:04

@Leilan83:

"Valóban nem azzal van a baj, hogy ez a lány ennyit keres, hanem az, hogy aki aktív szellemi vagy fizikai munkát végez, az megalázóan alacsonyan keres."

Ez a piac dönti el. A celeb MINDENHOL sokkal többet keres, mint az átlag, hiszen ezért celeb.

2013.05.22. 14:16:09

Amíg valaki nem érdemtelenül kap állami pénzeket, addig nem zavar, nem irigylem, egészségére. Nem bírom a csajt, affektáló, irritál a hangja, és a lénye, de ha a piac így árazta be, akkor keressen ennyit. Kérdés, hogy hosszútávon mennyire tudja megtartani és kamatoztatni ezt az erős felfutást, ha van egy kis esze, akkor most megalapozza a jövőjét, és nem szórja el havonként nagyobb csöcsökre meg marhaságokra a pénzét, mert annyi nincs benne, hogy élete végéig kitartson a hype körülötte, pár év, és megy a másodvonalba, onnan pedig a magyar középszerű énekesek fekete lyukába, ami falunapokon, vagy Gerendás-féle sirámokban végződik. Szóval okos légy ellenszenves lány, és hajrá.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.05.22. 14:16:28

@Rigris:

Igen, ez így van. Bulgáriát ismerem a legjobban, Bulgáriában a top celebek simán keresnek ALKALMANKÉNT 40-50 ezet levát egy fellépéssel, ez 20-25 ezer euró.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.05.22. 14:18:00

@Hammam:

A médiasztár több embert érdekel, mint a tűzoltó, így értelemszerűen sokkal többet keres.

Makkasz 2013.05.22. 14:23:10

@Salemi boszorkány: Szerintem csak azt amit nők általában, mikor jólesik neki. Tudatos, nem hiszem hogy rá enne kattanva valamire, remélem nem.
Mindenesetre kifáradtam, nem kommentelem tovább.

Gratula Gabi!

Állítsuk meg a ......... 2013.05.22. 14:27:18

@Makkasz:

Nem tudatos, hanem hülye kis pitsa.
Tudatos és intelligens nő nem viselkedik úgy, ahogyan ő.

Makkasz 2013.05.22. 14:29:07

@Salemi boszorkány: Ahogy mondtam, nem tökéletes ember, de a fő dolgoban (karrier, pénz), nagyon jó fokusza van, ezért sikeres.

Sok pénzt keres, megérdemli.

2013.05.22. 14:31:12

@Salemi boszorkány: vaaaagy, tudatosan alakítja a hülye pitsát, mert az jó és kifizetődő imidzs, miként a példa mutatja. Ex-cserkész, mélyen vallásos, hosszú szoknyába és garbóba öltözött kislányok manapság kevés sikert érnek el a sóbizben.

lutria 2013.05.22. 14:33:42

Aztán ő majd ügyesebben adózza le a gázsiját mint a Győzike,különben ő is felkerül a NAV listára...

hekhekhekhekkinen 2013.05.22. 14:34:42

Ebben az országban évi 86 ezer EUR már siker? Viccesek vagytok.

mézescsók 2013.05.22. 14:42:40

Általában elkapcsolom a tv-t, ha ezt a nőt hallom-látom, mert igencsak idegesít, de azért mellette megjegyeznék néhány dolgot:
1./ A "bohóckodás" nem könnyű keseset, tévedés azt hinni, hogy csupán holmi szinpadokon végzett illegés, némi nyivákkal. Még akkor sem az, ha jó menedzsere van.
2./ Most van jelen a műfajban, most megy a szekere, most kell kihasználnia a lehetőségeket(még akkor is, ha kiütést kapok, ha tőle vagy róla jut valami el hozzám). Pár év múlva mások csillagát fényezi majd a sajtó. Ahogy TG-t ismerjük, akkor majd jön a bömbölés.
3./ A 25 m nekem személy szerint sok pénz, mert az ötödét keresem meg. A probléma ott van szerintem, hogy a jövedelmek nem értékarányosak. Egy óvónő, orvos, kőműves, stb. munkáját lényegesen értékesebbnek és hasznosabbnak tartom, de azért nem TG-n kellene elverni, hogy a jövedelme énekes celebként magasan veri a háziorvosomét.
4./ A külföldi jövedelmekkel való összehasonlítgatásnak semmi értelme. Hogy jön össze TG teljesítménye és egy amerikai mérnöké? Ha már ragaszkodik bárki is a párhuzamokhoz, akkor TG keresetét mondjuk Beyonce-éval hasonlítsa össze. Bár úgy vélem, ha egy országban élnének, akkor TG most egyszerűen nem lenne téma.

TG-n nem nagyon van mit irigyelni. Nem nagyon találja magát sem a külsejét, sem a személyiségét illetően. Szerintem a 25 millával sem boldog, de ez legyen az Ő baja.

Leilan83 2013.05.22. 14:43:26

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Igen, az átlagfizetés, amikor összemérik a legalacsonyabb fizetéseket a legmagasabbakkal, akkor egy elfogadható összeg, az általad is említett 600 euró körüli összeg jön ki. De ha elmész egy faluba, gyári munkások, maszek alkalmazottak közé, ugye nem gondolod, hogy ők mind egységesen megkeresik a 600 eurót/hó?

Állítsuk meg a ......... 2013.05.22. 14:43:50

@Makkasz:
Az a pénz ki is folyik a kezei közül, a műtétjeire mennyi ment már el......

@shitgun:
Ha valaki egy szál melltartóban mutogatja magát, az miért csodálkozik, ha csöcsnek titulálják?
Nem értem, akkor most jó énekesnek kell lenni, vagy sztriptízelni kell?
Nem lenne elég azoknak a férfiaknak aki őt kedvelik, ha egyszerűen csak levetkőzne CKM-ben?

Leilan83 2013.05.22. 14:47:18

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

"Ez a piac dönti el. A celeb MINDENHOL sokkal többet keres, mint az átlag, hiszen ezért celeb."

Ez oké is, de nem is lenne ezzel baj ha az általad említett tűzoltó meg nem 90 ezret keresne havonta.
Persze több embert érdekel egy celeb a TV-ben, de ha pl. tűz van a házadban akkor Tóth Gabit hívnád vagy egy tűzoltót? Ha meg kellene műteni téged akkor egy orvosnak örülnél jobban vagy egy celebnek?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.05.22. 14:48:53

@Leilan83:

Ez más országra ugyanúgy igaz.

Az EU-ban a legmagasabb havi bruttó átlag Dániában van, 4028 euró. Ez úgy jön ki, hogy sokan a felét se keresik meg. Ezért nevezik átlagnak.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.05.22. 14:50:47

@Leilan83:

Nyilván tűzesetnál hasznosabb a tűzoltó, mint a celeb. Azonban ez a lényegen nem változtat. Lenne szerinted nézettsége egy olyan műsornak, mely tűzoltókkal foglalkozna? Ugye, nem nagyon. Na, erről beszélek. Azaz a celebre nagyobb a kereslet.

Konfidencia_Kapitany 2013.05.22. 14:51:46

@micsoda?: @Konfidencia_Kapitany: Nem volt kommunizmus!
A szociális biztonságnak semmi köze a piacgazdasághoz. /Rendszer váltás előtt mi is biztonságban élhettünk./ Nézz át a németekhez. Nem engedik meg, hogy éhen haljon valaki. Viszont azt sem engedik meg, hogy van házad, autód, és annyi segélyt v. szociális juttatásba részesülj, mint akinek nincs. Nem véletlen, hogy ide mentik a vagyonuk egy részét. "

Tetszik amit mondassz, egyet is értek. Kicsit leegyszerűsítettem, Szeritem a mai gondolkodás egyik véglete, amikor egyszerűen az az egyetlen érv valaki ellen (és az ellen hogy pénzt keres), hogy az illető többet keres mint én, akkor is ha azt amugy csalás, lopás, adócsalás nélkül teszi. Tudniillik kapitalizmus van, és az az érv, hogy "aggyál pénzt, mert neked több van", csak ott működhetne. A másik véglet, a "piac láthatalna keze mindent beáraz", és semmi más nem létezik, csak a pénz, természetesen ezt sem tartom igaznak.

Paradox módon Tóth Gabi fizetését (többé-kevésbé jól) tényleg a piac árazza be, az óvónő és tűzoltó fizetését pedig NEM. Ilyen szempontból "kommunizmus" van, és még rosszul is múködik. Az állam elveszi a pénzed, megy a közösbe, és onnan fizetődnek ki tanárnők, óvónők, stb. sajnos mélyen piaci áruk (gazdasági hasznosságuk) alatt. (Tipp: vesd össze egy logopédus/nyelvtanár órabérét egy magán logopédiai/nyelvóra árával. kb 500 Ft vs 3000 Ft ). Ha midenki kapna/nála hagynák (adóvisszatérítés vagy levásárolható oktatási bón formájában) bizonyos összeget, cserébe aztán alkudozhatna tanárnőkkel, mennyiért tanítsa az ő gyerekét, hát bizony más összegek jönnének ki. És nem mellesleg, talán nem nézné és ugatná le a félfogyatékos, elkényeztette hülyegyerek féanalfabéta apja a diplomás pedagógust, mert az azt mondhatná, a te gyerekedet ennyi pénzért, bocs, nem vállalom. Vagy jó sok pénzt kellene kifizetnie, utána nem hagyná hogy a gyerek ne csináljon házit, és ne feljődjön, meg felelseljen, ha már ennyibe került :))))

Másrészt valóban a létbiztonság egy másik fontos szempont.

Nemrég BBC-n láttam, a brit kormány csökkenteni akarja a szociális juttatásokat. Az egyik szóvivőjük minden kertelés nélkül az arcokba vágta, hogy jól tudják, a megtakarítás nem jelentős, a cél az, hogy tudassák: nem élhetsz ingyen mások adójából. Azt hittem leesek a székről, ezt ott simán megmondják, és nem buknak bele. Igen, támogatunk mi adófizetők (hisz mi is kerülhetünk bajba, és akkor majd mi kapunk), de ne hidd hogy ez természetes, és kevesebbet adunk, hogy igenis ösztönözzünk, keress saját bevételt, saját munkával...

2013.05.22. 14:55:17

@Salemi boszorkány: nem védeni akarom, mondtam, hogy nem kedvelem, de szerintem nem hisztizik a "csöcs" miatt, neki az a fontos, hogy előtérben legyen, ha ehhez csöcsözés kell, hát bevállalja. Egy címlapfotó egyszeri alkalom/bevétel, max egy-két interjú követi, és slussz. TG folyamatosan szerepel, pont ehhez kell neki a csöcs, a sápítozás, a nagy szerelmek/csalódások azonnali interjúkban való kibeszélése, meg ezért vállal el mindent. A celebség egy olyan meló, hogy addig tejel, amíg beszélnek rólad. Ezért érdeke a celebeknek a folyamatos sápítozás/botrányozás/szereplés bármiben. Ezt a melót TG egyelőre egész jól nyomja.

kifordított nagyanyó 2013.05.22. 14:57:23

@Salemi boszorkány: Ne sajnáld már tőle könyörgöm!

@Leilan83: Sajnos nálunk az egyszerű melós nincs megbecsülve.

Állítsuk meg a ......... 2013.05.22. 14:57:51

@Konfidencia_Kapitany:
Írd már le légyszi, hogy egy ilyen "sztár" mennyit adózik le egy évi 25 milliós jövedelemből!
Leht, hogy rossszul tudom, de ők az arckrémtől kezdve a hajpakoláson át, a kozmetikai és egyéb szépészeti beavatkozásokat, ruhákat, sipőket is leírhatnak az adóból.
Ugyanis ha nem így lenne, akkor nem lennének közöttük 40-50 ezres kisnyugdíjasok.

Makkasz 2013.05.22. 14:58:30

@Salemi boszorkány: "Az a pénz ki is folyik a kezei közül, a műtétjeire mennyi ment már el......"

Kifejezetten befektetés, előadóművészként USA-ban le is írhatná adójából. Ha valamire szórja a pénzt, az azért lehet mert a játszott szerephez kell, fiatal meg mert van neki.

Ne írigyeld, tanulj tőle.

Állítsuk meg a ......... 2013.05.22. 15:03:08

@kifordított nagyanyó:

Miért megdolgozott érte?

Ez a kis idióta azt sem tudja, hogy mi a munka.

Carlsbad 2013.05.22. 15:05:44

Fiatal, jól néz ki, tud énekelni. Legyen is hebrencs, még nem kell a totál komoly szerep. Én drukkolok neki.

Állítsuk meg a ......... 2013.05.22. 15:05:54

@Makkasz:
Namost azért ezt a tanulás dolgot fordítsuk meg joóóóó?:)))))

BotloB 2013.05.22. 15:10:56

Azért lendüljünk túl azon a ponton, hogy egyketten megpróbálják szinte mintaként beállítani. Csinálja, ha neki ez tetszik, de hogy tanuljunk tőle??? Mit? Kevés olyan értékét tudnám felsorolni, ami a hétköznapi ember számára használható.

bög 2013.05.22. 15:10:57

nekem nagyjából ennyit kéne fizetni, hogy megnézzek egy db x-faktort.

kifordított nagyanyó 2013.05.22. 15:13:12

@bög: :))

@Salemi boszorkány: Tehetségkutatóban,táncos műsorban,fitnesz teremben,kés alatt...

judy7 2013.05.22. 15:20:44

Az biztos, hogy jó lehet a technikája, mert kinézetre kimondottan rusnya, vernyákolni meg pont úgy tud, ahogy a többi 12 egytucat sztárocska.
Igaz, kicsit bántja a szemet amikor képernyőn van, de erre találták fel a távirányítót :)

Állítsuk meg a ......... 2013.05.22. 15:24:44

@kifordított nagyanyó:

"Tehetségkutatóban,táncos műsorban,fitnesz teremben,kés alatt..."

:)))))

TetraB 2013.05.22. 15:47:33

én sem vagyok oda érte, szerintem egy számát se hallottam még, de hajrá!
ha megtanulnánk örülni a másik sikerének, előbb-utóbb mindenki jobban érezné magát.

élhetetlen 2013.05.22. 16:01:18

@Salemi boszorkány: "mennyit adózik le", "nem lennének közöttük 40-50 ezres kisnyugdíjasok"
Egy percre állj le. Ne keverd az adót a nyujdíjjárulékkal. Nem vagyok művész, de abban az időben, mikor egész komoly cégeknek is egy-egy feladatra csak egy PC-jük volt, sokat kerestem a jogvédőn keresztül. (Éveken keresztül többet, mint a főállásomban.) Levonták az adót, az egészségügyi akármit, kezelelési költséget, szóval levettek annyit, hogy akkor, harmincévesen fel sem tünt, hogy nyugdíjjárulékot a jogdíjból nem vonnak. Rossz rendelkezés volt. Ezért vannak a minimális nyugdíjak, amiről beszélsz, nem pedig azért, mert nem fizettek adót. A nyugdíjszámításnál a jogvédős keresetek elúsztak. (igen, az egyém is).

Wagem 2013.05.22. 16:08:59

Nem tudom..ér ez a két méretes tüdö ennyi kommentet??

lehuto 2013.05.22. 16:15:09

"Majd' széjjeldurran a csöcse és még 25 milliót is keres mellé." Ezt a dumát! Kész, én behugytam! :D

linócsik 2013.05.22. 16:17:14

A TV -a nézettség növelése érdekében-már korábban is futtatott alpári stílusú, faragatlan, indulatos embereket, nos Tóth Gabi mindezen elvárásoknak maximálisan megfelel...

megint 2013.05.22. 16:20:58

Én nem sajnálom tőle, keményen megdolgozik érte. Viszont egyáltalán nem szeretem nézni a képernyőn, minimális nőiesség sincsen benne.

Johnny Crunch 2013.05.22. 17:17:48

Tudok egy nőt, aki az ágyban is milliomos...

seventyfour 2013.05.22. 17:18:40

Nincs ezzel a nővel semmi baj, a cikk egy vicc... Nem az én pénzemből csinálja, lefosom mennyit keres. Ja, és ronda, rusnya...Gondolom ezt olyanok írják, akiknek a jobb kezük tetszik jobban...Szánalmas! Ha nem tetszik, ne nézd, ne hallgasd! De tanulhatsz tőle, hogy kell magyar viszonylatban karriert építeni! Trollkodni meg rég nem menő, frájerek!

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.05.22. 18:13:36

@Salemi boszorkány:

Mo-n a legmagasabb aza dószint az egész EU-ban, azaz túl sokat adózik.

DocBulywood 2013.05.22. 18:41:40

Jól néznek ki a mellei, szívesen mellbe kúrnám, aztán az arcára csapkodnám ki a kicsiket...

dr Smittpálelnökúr 2013.05.22. 18:45:00

@élhetetlen: Most más szabályok vannak, a csaj vagy vállalkozó, vagy gazdasági társaságon keresztül dolgozik, vagy ekho-zik.
Mindegyik egyenes következménye az adócsökkentés és ezzel párhuzamosan a nyugdájjárulék (és eb járulék) fizetés elkerülése.
A mostani előadók (színészek, zenészek, celebek, újságírók, stb.) minimális összegű nyugdíjra lesznek jgosultak. Csakúgy, mint eddig.

Ez a buta liba is fog még bulvárlapban panaszkodni, hogy nyomorog, legkésőbb 20-30 év múlva.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.05.22. 20:47:29

@dr Kangörény:

30 év múlva mindenki panaszkodni fog, az is, aki manapság nagy pénzeket fizet be járulákként. Ugyanis nem lesz pénz nyugdíjra.

kzolika 2013.05.22. 20:56:07

Kurva jo kommentek. TG meg egy kurva, csak nem jo. :-) Es jaj, mennyit keres, en a szalag mellett a gyarban miert nem, pedig szoktam dudolgatni munka kozben, meg muszak utan a pocsomet mutogatni a zuhanyzoban. :-).
Amugy meg aki azt irta, hogy nem az o penzebol, az kicsit teved. Gondoljunk bele, ha pl. egy szolgaltato reklamot keszit vele, azt ugye penzert csinalja. Ha esetleg valaki(ke)t leszopott a cegnel, akkor esetleg nem is egyszeri az osszeg, hanem van valami folyamatos tamogatasi szerzodes. Ha ez nem lenne, akkor esetleg az adott szolgaltatas egysege 2 fillerrel olcsobb lehetne. Akkor ki is fizeti?
süti beállítások módosítása