Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

M1 élő: "Kibaszott Híradó"

2013. május 14. 13:40 barb 165 komment

szebeni.jpgGyönyörű levelet hozott a posta, ami szerint a köztévé éjszakai Híradójában Szebeni István káromkodott egy isteneset, majd bakit bakira halmoztak. Mivel a közmédia videótárába nem töltik fel az éjszakai Híradókat, sokáig nem akartuk elhinni a történteket, de az MTVA sajtóosztálya kérdésünkre elismerte az esetet.

"Híradó az M1-en éjfél után néhány perccel május 14-én. Elérkezünk a Szita Bence gyilkossági tárgyalásról szóló riport végéig. Szebeni István mondja: a per holnap folytatódik. Ekkor a kép megáll, aztán a szalagon tekerés ide-oda, előre-hátra. Ezalatt hallom a műsorvezetőt, amikor mondja a rendezőnek, hogy amikor kimondta, tudta, hogy rosszat mondott, mert nem holnap folytatódik a per, hanem már ma, hiszen már elmúlt éjjel 12. Ez elnézhető hiba lett volna, ha így marad, de nem, mert behallatszik a műsorvezető kommentárja: "utálom, amikor ez a kibaszott Híradó átcsúszik éjfél utánra" - írta egy olvasónk.

A folytatás azonban még szebb: "Jönnek még más csúnya szavak is, és tekerés ide-oda. Majd kiadják a műsorvezetőt, nagyon boldog és vigyorog, mint a vadalma. Büszke magára, hogy milyen rondán beszél a stúdióban, ami - nekem - stand-upostól is bántó, de híradóstól megengedhetetlen. Az alap, hogy mikrofon közelében csúnyán nem beszélünk, ha felrobban egy lámpa, akkor sem. Na, ez itt nem sikerült, pedig semmi sem robbant, csak a szakmaiatlanság. Ezután hosszú szünet következett, MTVA jellel, hogy tudjuk, kinek köszönhetjük ezt a remek bandát. Ideírom a rendező nevét is, mert megérdemli: Kolozsvári Gábor. Gratulálok a felelős szerkesztőnek is, neve: Sarkadi Béla" - zárul a levél.

Kérdésünkre Lencsó Rita, a közmédia szóvivője elmondta, hogy "az MTVA álláspontja szerint elfogadhatatlan, hogy a közmédia Híradóiban, akár adásban, akár a stúdióban, akár a kollegák közötti kommunikációban ilyen stílusú párbeszéd előforduljon. Ezért Szebeni István műsorvezetőt azonnali hatállyal felfüggesztették és gyorsított eljárás keretében kivizsgálják az ügyet, majd annak eredményeként hozzák meg a végső döntést az illetékesek. Az azonban bizonyos, hogy Szebeni többet a közmédia képernyőjén nem szerepelhet. Az a kolléga, aki felelőse annak, hogy az elfogadhatatlan tíz másodperces anyag adásba került, szintén súlyos következményekre számíthat a vizsgálat után".

UPDATE 21:40: hálistennek valaki telefonnal felvette az IPTV-ről visszanyert éjszakai Híradót, és felrakta a youtube-ra, úgyhogy most már ország-világ láthatja Szebeni akcióját, íme:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kitsilatzi · http://leggitar.blog.hu/ 2013.05.14. 14:09:57

"az MTVA álláspontja szerint elfogadhatatlan, hogy a közmédia Híradóiban, akár adásban, akár a stúdióban, akár a kollegák közötti kommunikációban ilyen stílusú párbeszéd előforduljon."

Haha. Micsoda egy álszent banda, az MTVA épületében nyilván nem bazmegol senki, ha kiömlik a kávé. A Híradóval nem az a baj, hogy ilyen becsúszik, hanem hogyha kitörne az atomháború, arról sem számolnának be, mert annyira el vannak merülve a kormány seggében, hogy már fogalmuk sincs mi történik a világban.

gabest1 2013.05.14. 14:17:28

Nem elég, hogy átcsúszik holnapra, de még csak nem is néz senki. Ettől én is ki lennék bukva.

2013.05.14. 14:23:21

Szebeni egyszer talán méltó helyére kerül.

tomaj2010 2013.05.14. 14:25:32

Jó arra gondolni, hogy ennyire figyel a Felelős Vezetőség arra, mi és hogyan történik (a HÁZ-ban)...:)

PTt 2013.05.14. 14:36:22

Ez nálam is álszent kategória, becsúszik az ilyen mindenkinek. Nem lenne jobb egy jót röhögni rajta? Persze az éjféli Híradót néző gyerekek lelkivilága...

Gyevi bíró 2013.05.14. 14:36:50

Végül nem a rendezőt, nem is a felelős szerkesztőt fogják még elmarasztalni, hanem előveszik Erzsike nénit a raktárból és az tehet majd róla.

oferi1 2013.05.14. 14:40:17

Mondanám, hogy "az vesse rá az első követ" akinek nem csúszik ki a száján. Elég lenne ha elnézést kér a nézőktől. Senki nem kövezné meg. De aki Újjal mutogat és felháborodik az nézzen már a tükörbe. Nem értek egyet a közönségességgel, de adjuk már meg a megbocsájtás lehetőségét.

g-dúrban zúgó kabóca 2013.05.14. 14:41:38

"...gyorsított eljárás keretében kivizsgálják az ügyet, majd annak eredményeként hozzák meg a végső döntést az illetékesek. Az azonban bizonyos, hogy Szebeni többet a közmédia képernyőjén nem szerepelhet."

hű, mi lehet a még végsőbb döntés? kivégzik?

barney's 2013.05.14. 14:41:40

Szebeni egy egy nem túl intelligens de annál nárcisztikusabb figura, nehéz őt sajnálni.

Ennek ellenére az MTVA híradóinak készítői millió dolog miatt szégyenkezhetnének és ez a kis baki igen csak a sor végén van.

Valaki már írta és abszolút egyetértek, az egész sztori bűzlik a képmutatástól.

Kertigörény 2013.05.14. 14:42:30

mondjuk a helyében meggyomroznám a hülye feljelentőt, mert, hogy az az egy szerencsétlen hülye aki nézte és még vamzerkodik is, áhhh. ha nem szól, nem rúgnak ki senkit, stb.stb.

Pékszakállú Henceg 2013.05.14. 14:48:15

A levél elejét lehagytátok: "Nézem egyik éjjel a Hustlert, és két jelenet között, amikor épen ráömlött a mag az egyik szereplő arcára gondoltam nézek egy kis híradót, hogy kibírjam a következő jelenetig. Erre mit hallok: Szebeni bazmegol az M1 híradóban! Hát ez mégiscsak erkölcstelen, felháborító, ilyen rondán beszélni!"

vernarancs 2013.05.14. 14:49:07

Jaj, csunya bacsi rondan beszelt. Ez legyen a legnagyobb gond az MTVA-nal, basszak meg. Ha vigyorogva a pofankba hazudnak az rendben van.

A szerelő 2013.05.14. 14:50:01

Azért az elég fura, hogy attól, mert a rezsimtv szart szarra halmoz, akkor az ilyen káromkodás már meg sem kottyan. Ennél kevesebbért is eljárás indult már bizonyos rádió ellen (bizonyos T-s rapper száma miatt), remélem, a médiamaffia most is így fog tenni.

NapiKamuhír 2013.05.14. 14:50:59

láttam, hallottam, gáz volt, de mondjuk az is az, aki erre veri majd egy hétig...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.05.14. 14:52:43

Hazudni, elhallgatni szabad, csak bazmegelni nem, ez most a közszolgálat.

"Az a kolléga, aki felelőse annak, hogy az elfogadhatatlan tíz másodperces anyag adásba került, szintén súlyos következményekre számíthat a vizsgálat után"

Mégis, élő adásban miképp tudta volna ezt bárki megakadályozni Szebenin kívül?

PTt 2013.05.14. 14:56:44

@Fedor: Nem láttam de ha jól értelmeztem a levelet Szebeni hangjának már nem kellett volna adásban lennie.

Leadfoot 2013.05.14. 15:00:05

Én Szebenit leszarom, de a sok disznóság mellett ekkora balhét csinálni egy olyan mondatért, ami az emberek 90%-ának a szájából elhangozhatott volna...

vantaan 2013.05.14. 15:00:23

@Fedor: No de ha azt mondta volna "bazmeg megint hazudnom kellett! Nem elég este nem elég reggel s nem elég délben még éjjel is!" ... no ez nem mehet tovább bazmeg!

Tücsök1 2013.05.14. 15:01:36

Nem lenne elég,ha csak meggyónná és kész? Volt a falunkban egy pálos rendi pap,aki előszeretettel viselte azt a nagygalléros,hosszú,fehér csuhát.Egyszer láttam,ahogy kászálódik befele a Lada Samarába,közben kegyetlenül beverte a fejét.No,ott szerettem volna ajtókilincs lenni,hogy halljam,az mit mondhatott!

2013.05.14. 15:04:10

"Lófaszt, én az illemtanár vagyok!"

csárli hárper 2013.05.14. 15:10:09

egyszer kétszer láttam a Szebenit híradót vezetni, bemondott egy párttömjénező hírt majd utána jött a "bitch, please!" nézés, vicces volt, tényleg azt vártam mikor áll fel és küldi el őket az anyjukba :)

JanDítě 2013.05.14. 15:20:42

igen jújj de csúnya volt, rossz bácsi fújj ennél förtelmesebbet még nem is hallottam a tv-ben.
De ki az a balfasz aki levelet ír erről???reggel felkelt, és ahelyett hogy építené a gazdaságot levelet ír ráadásul ilyen modoros stílusban hogy mit látott/hallott este a híradóban????fuuhuhu lesz mit elmesélni az unokáknak mi???így is kirúgták volna valószinűleg de most érezd magad úgy hogy egy kicsit ebbe te is besegítettél. szép munka. (tapstapstaps)

cradbox 2013.05.14. 15:22:35

@Fedor: állati egyszerűen meg lehetett volna akadályozni. Például a hangmérnök nem teszi be adásba a műsorvezető hangját, amikor arra nincs szükség. Például a műsorvezető úr nem káromkodik mikrofon és kamera közelében, mert ugye sose lehet tudni. Például a rendező nem hagyja adásban az ide-oda tekergetetett kazettát, hanem felszól az adóra, hogy ugyan vegyétek már el a képet meg a hangot egy kicsit. Például a rendező rászól a műsorvezető fülére, hogy ezt kihagyjuk, mondd a következő anyagot. Például az MTVA 2013-ban nem BETA SP bejátszókról sugározza a hírműsorok riportjait. És még sorolhatnánk.

A döntés egyébként helyes, hírterületen ez nem megengedhető, még akkor sem, ha éppen az Index az egyik nagy úttörője a trágár újságírás széleskörű meghonosodásának.

cradbox 2013.05.14. 15:24:21

@JanDítě: tudod drágám az étteremben (már amelyikben) sem köp le a pincér mikor ott eszel, bár lehet azt gondolja Rólad, hogy megérdemelnéd. Azért a televíziókban - ha már csak nyomokban is - de még kellene tartani valami színvonalat.

FOM 2013.05.14. 15:24:47

A kivizsgáláshoz van házon belül hozzáértő szakember: Rákay Philip Kálmán:
indavideo.hu/video/Rakay_Philip_meg_a_HirTV-nezok_qrvaanyja

Reszelő Aladár 2013.05.14. 15:26:15

Most akkor örültök hogy repült? Elértük? Sikerült? Lehet visszamenni dolgozni.

lobster thermidor 2013.05.14. 15:26:15

Kellett neki a köztévé híradója, maradt volna a Sport 1-en a Heti Helyzetben.
Ott fel sem tűnik egy diszkréten elengedett bazmeg a Ganxsta Zolee, Nacsa Oli, meg a Harsányi Levi taplósága mellett...

balf.sz 2013.05.14. 15:27:22

Miért? Az éjféli híradó nem a dirty version?

balage_81 reloaded (törölt) 2013.05.14. 15:27:27

régebben volt szerencsém összefutni ezzel a gyerekkel vásárlás közben. ahogy tette-vette magát, hangoskodott és játszotta az eszét az eladóknak, az mindent elmondott róla. akkor kedveltem meg igazán. aztán később egy közös ismerős mondta, igazak a pletykák, amik szerint egy nárcisztikus, kicsit önelégült, de nagyon sértődékeny, egyszóval gyerekes manus. mint a médiában dolgozó, sikertől megrészegült kisköcsögök jó része. utolérte a végzete, kijárt már a faszkorbács, na.

JanDítě 2013.05.14. 15:27:41

@cradbox:
én nem vagyok a drágája :)

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.14. 15:29:00

Jól értem? Egy véletlenül felvett és adásba került anyagról van szó?
Nem ismerem a szóban forgó egyént, de elmehetne a kurvaanyjába, aki egy ilyen álszent "indoklással" kirúgta!

norbonc 2013.05.14. 15:30:35

Álszent fasszopók.

2013.05.14. 15:42:30

Csatlakozom az álszenteskedést kiáltók táborába. Mi van, ha ez kicsúszott, olyankor, mikor csak pár inszomniás nyugdíjas, meg chill outoló alkesz nézi a tévét. Na bumm, le van szarva, nulla probléma.

ikker 2013.05.14. 15:43:14

@g-dúrban zúgó kabóca: Még olvasni sem tudsz. Már nem él szegény. "Ezért Szebeni István műsorvezetőt azonnali hatállyal felfüggesztették.." - mert ugye nem a munkaviszonyát?

dr. v.b.1990 2013.05.14. 15:48:44

Remélem ,hogy ezentúl Fábry vezeti a Híradót :P

kommenterember 2013.05.14. 15:49:35

ha kiderül a vizsgálatból, hogy tényleg minősíthető a 'kibaszott' szóval a híradó, akkor remélem bocsánatot kér majd valaki a szebenitől

P.Éva 2013.05.14. 15:50:32

Mutatós - kiváló hírolvasó - nem sok ilyen van!!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.05.14. 15:50:59

@PTt: Csak kérdés, hogy ezt a technikus szabályozza általában, vagy a Szebeni azzal, hogy csöndben marad bejátszás alatt.

lobster thermidor 2013.05.14. 15:52:09

@shitgun:

Na de azért kérlek alássan mégiscsak hogyan gondolod ezt...?

Bűnbakra mindig szükség van, hogy biztosítsák az erkölcsösség látszatát. Mert valakit mégiscsak ki kell rúgni, ha a hazudozókat, a hírhamisítókat, és a retusálókat menetrendszerűen feljebb buktatják.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.05.14. 15:52:54

@sweeney todd: azért a csaj is észnél lehetett volna. nem zörög a haraszt...

viszont ez a szebeni tényleg egy baromarcú

Tájfájter 2013.05.14. 15:57:19

@FOM:

Ja, nekem is a régi Z+-os műsorvezetők jutottak eszembe, Philip, Lilu, Alex, Balázs stb...

Trejo 2013.05.14. 15:59:20

Nem adnak lehetőséget rá, hogy nyilvánosan bocsánatot kérjen a "bűnéért" egyszerűen betiltják, kirúgják.
Nap mint nap hazudozni, harácsolni, csalni, az mehet.
Magyarország én így szeretlek! :-(

barb 2013.05.14. 16:02:46

alljunk le a szemelyeskedessel, a poszt nem szebeni maganeleterol szol. ez nem a story magazin, hanem egy teves blog, koszonom!

Chuck Νorris 2013.05.14. 16:04:53

na végre valami szaftos!
Erre s hirre még Zep is felkapná a fejét!

dukeekud 2013.05.14. 16:06:24

Azt a kurva, kimondta a B betus szot, halalbuntetes neki.

ketroot 2013.05.14. 16:07:55

"Büszke magára, hogy milyen rondán beszél a stúdióban, ami - nekem - stand-upostól is bántó, de híradóstól megengedhetetlen."

Ó, hát egyem meg a zúzádat, te virág, te!

FOM 2013.05.14. 16:14:01

@Tájfájter: Szóval lehet még intendáns is... :)

flippant 2013.05.14. 16:23:57

Majd jó lesz ismét a retekklubban vagy a tv2-ben. Elvégre ezek a csatornák ideálisak az ilyen műsorvezetők celebesítésére:

www.youtube.com/watch?v=9OxXrnujHkc

www.youtube.com/watch?v=pxPUuRBwS-E

Fatal Error! System Halted! 2013.05.14. 17:05:55

@g-dúrban zúgó kabóca: naná, mit gondolsz miért építik Felcsúton a stadiont?

KrustytheClown 2013.05.14. 17:16:04

Szerintetek 10 emberből hány szokott káromkodni dühében? 8-9? Még Ned Flanders is szokott... son of a diddly.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.14. 17:30:21

visszakanyarodva tomhanks fukingra - az delelott tortent amikor sok gyerek nezi.

szerintem ki akartak rugni a sracot de ez remek fogas rajta.

ha valakinek a valakije bazmegolt volna az nem lett volna baj.

amugy a bazmeg szo szerintem elhangzik minden nap tizszer legalabb a magyar mediakban naponta.

Attitude Adjuster · http://atta.blog.hu 2013.05.14. 17:37:06

Az olvasótok is kibaszott álszent hülye, aki ezen a szemét forgatta, meg az MTVA is kibaszott álszent hülye, ha ezért Szebenit kirúgta.

Ja, a posztot jegyző "Barb" is kibaszott álszent hülye.

Robert N. Danahi 2013.05.14. 17:51:32

ja "Barb" odaver, erkölcsi határait Szebeni durván megizgatta. A retekklubbos standuposokat is csak bedugott füllel meri végighallgatni.
Hozzáteszem: van, aki Kőhalmin kívül tud olyan standupost mondani, aki nem káromkodással próbál retorikailag hiányos előadásán segíteni? Kap érte egy turbó rágót

cenzuratroll bosszanto 2013.05.14. 17:53:08

Szebeni elvtárs szerepet tévesztett. Azt hitte, hogy jobber színházi darab főszereplője. Az ott elfogadott, és a poszterhez hasonló díszprűdek vörösre tapsolt tenyerével jutalmazott kifejezések nem valók a Nemzeti Híradóba.

Most majd megtanulja, hogy a Híradó sosem a való életről szól.

cenzuratroll bosszanto 2013.05.14. 17:55:14

@Robert Noel Danahi:

Badár.
Használ fent említett kifejezéseket, de sosem erre építi a poént.

Kutyuu 2013.05.14. 18:00:17

Húbazmeg, káromkodott valaki a szar nézhetetlen fidesz-hiradóban?
Ki nem szarja le?
Foglalkozzanak inkább a vállalhatatlan besugó/bérenc-böröcz-el,
aki bűzlő halfejként tologatja maga előtt az mtva-nak nevezett fekáliakupacot.

én már a fény gyermeke vagyok 2013.05.14. 18:16:30

Ebben nincs semmi álszentség, Szebeninek távoznia kell. És ha holnap azt nyögi be: ki nem szarja le mit csinált az a balfasz Orbán? Hová vezetne ez?

Thrasher 2013.05.14. 18:19:02

@PTt: nembazmeg, azért fizetik (elég jól), hogy megfelelően viselkedjen a kamera előtt.

reccs 2013.05.14. 18:21:50

Ja, ugye ez a KÖCSÖGÖZŐS Híradó?

Hegyirablo 2013.05.14. 18:29:36

Kirúgják??? Előléptetni tévéelnöknek, de azonnal!

Végre egy fantáziadús figura az MTVA-ban!

Caaroy 2013.05.14. 18:30:00

Nekem az tetszik az egészben, hogy amikor napközben, akár gyerekek által hallgatható idősávban bazdmegelt az egyik rádiós, akkor kivágták az archívumból, lapítottak az egészről, és nem történt semmi.
szmfszm.blog.hu/2012/11/24/bazmegeles_utan_hamisitas_a_magyar_radioban

Amikor meg késő este amikor mindenki más aluszik, történik ilyen egy olyan műsorvezetővel aki nyilván nem nyalt úgy segget mint az előző, akkor azt rögtön repítik, mindenféle értékekre hivatkozva.

Caaroy 2013.05.14. 18:30:47

És ne feledjük, mindkettő MTVA, hála kedves Viktátorunknak, mielőtt valaki azzal jönne, az volt a rádió, ez meg a köztévé.

campobaszo 2013.05.14. 18:47:13

@barb: Ha tévés a blog,akkor miért van linkelve a cikkben a tárgyhoz nem tartozó bírósági tárgyalás?Ennyi erővel a vadalmát is linkelhetted volna!
Keep fucking that chicken!

Parajpuding 2013.05.14. 19:06:50

Aki képes a mai közmédiában (értsd hazugsággyárban) dolgozni, azt nem bírom sajnálni. Akár jogos a kirúgása, akár nem.

athenee 2013.05.14. 19:14:10

vicces. felvettek egy minősíthetetlenül rossz műsorvezetőt, akinek a szakmaisága (ha lehet ilyenről beszélni Szebeni esetében) eleve sértő, hogy egy köztévében legyen, majd amikor hozza a formáját a nyomorult és pechére pont bekeverik, jön a nyilvános szörnyülködés és példa statuálás.

más: a profi attól profi, hogy még ha így is gondolja néha, te azt sose fogod megtudni. mert nem égeti magát. nézz körül - vhogy a tiszteletet parancsolókat sosem éred tetten, hogy a szakmájában égeti magát (bármilyen szamkma!). kb ez a levél is erről szólt. gond, hogy ezt sokan nem tartják problémának. (talán mert ők sem azok, sicc! bocs..)

Dave_bloghu 2013.05.14. 19:17:10

A brutális képi erőszak csak akkor megengedett, ha nem társul mellé felesleges káromkodás. South Park, Nagyobb, hosszabb, vágatlan.

Illetve a magyar tévében a káromkodás kizárólag a művészi önkifejezés eszköze lehet, de akkor számolatlanul. Ugyanitt pina és baszás.

zsoltix 2013.05.14. 19:22:38

Némileg OFF, csak erről eszembe jutott a múltkori poszt, mikor egy "fucking shit" miatt rúgták ki a híradós gyereket:
comment.blog.hu/2013/04/23/karomkodott_a_kezdo_hirados_menten_kirugtak
Most pultos egy kocsmában:
www.nydailynews.com/entertainment/tv-movies/f-bomb-anchor-working-bar-tender-article-1.1342784

itchap 2013.05.14. 19:33:50

Mindenki álszent, és mindenki a másik vérét akarja. Ennyi. Kibaszott hazugok! Szebeni mondott pár csúnyát, és? Most a gyereked megállt a fejlődésben, vagy mi? Ne legyünk már olyanok, akik bort isznak és vizet prédikálnak, erre itt van a kormány kb. összes tagja.

bér-kommentelő 2013.05.14. 19:50:55

Úúúúúúú, zsírúj szavunk van! Végre lehet bazmegelni! (Csak a szabványok és gyakorlatok lovagjai meg ne tudják)

sweeney todd 2013.05.14. 20:05:33

@itchap: aztán az ügyfeleknek a munkahelyeden bazmegolhatsz-e, vagy kirúgnak érte?

vmaast 2013.05.14. 20:09:52

Azonnali felfüggesztés, meg súlyos következmények? Basszus! Nem az Air Force One-t lőtték le...
Elnézést kell kérni a nézőktől oszt jónapot.
Van a köztévénél ennél nagyobb bénázás is ;-)

itchap 2013.05.14. 20:10:28

éjfél után bazmegolhatok a háttérben, ahogy mindenki teszi is. ha meghallja egy gyerek elnézést kérek, bár biztos, hogy többször mondja ő, mint én. Erről ennyit.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2013.05.14. 20:37:42

@barb: legyszives akkor a nevet meg az arcat fekete teglalappal kitakarni.

GatyaPityu 2013.05.14. 21:14:52

"Büszke magára, hogy milyen rondán beszél a stúdióban, ami - nekem - stand-upostól is bántó, de híradóstól megengedhetetlen. "

Istenem, ez az álszent duma, annyira utálom! Mintha ha a cikk írója még sosem ejtett volna ki a száján egyetlen trágár szót sem. Mintha a híradós nem ugyanolyan hús-vér ember lenne, akinek vannak érzelmei - ebben az esetben bosszús érzelmei, mert késő van, fáradt és hiba csúszott a munkájába. Hagyjuk már ezt az álszent faszságot! (Igen, leírtam én is egy trágár szót: FASZSÁG! És most én is jobban érzem magam tőle). Na ennyit erről. Nekem a fickó nem lett kevésbé szimpatikus, noha egyébként nem is ismerem, mert egy héten ha fél órát tévézek, akkor már sokat mondtam.

GatyaPityu 2013.05.14. 21:15:49

Egyébként nincs meg valahol a neten a felvétel? Meghallgatnám én is. :)

GatyaPityu 2013.05.14. 21:23:17

@Spamet nem küldünk rá:
Abban biztos lehetsz. Mint a Sebestyén Bazsi. Sokan nem emlékeznek ezekre a jelenetekre Balázs régi melóhelyéről:
youtu.be/2ewL4W5gQ40
...és ez nem csak egy kósza B+ volt!
Ma pedig ott humorizál minden reggel a legnagyobb kereskedelmi rádió leghallgatottabb reggeli műsorában! Szerintem Szebenit sem kell siratni, lesz neki még karrierje :)

kályhacső 2013.05.14. 21:35:26

itt van ni, indexbuzik, nézzétek! (0:48-tól)
www.youtube.com/watch?v=elf1fQloEhA

kályhacső 2013.05.14. 21:36:33

blikknél találtad Te is, mi?

sish 2013.05.14. 21:38:41

@kályhacső: hol a faszomba máshol:)

kályhacső 2013.05.14. 21:59:17

Javított hang:

host1: picosong.com/FmRy/
host2: www.tunescoop.com/play/313839313537/szebeni_karomkodik_mono-mp3

Mondjuk ezért kirúgni... egy-egy technikai kurvaanyázás hol nem fordul elő?

bretman 2013.05.14. 22:16:39

@sish:

Na, így már világos. 0'51-nél egy hang (gondolom a rendező) tisztán hallhatóan azt mondja: Megáll! Erre kezdi el mondani Szebeni a magáét.

Vagyis ez nem egy élő híradó volt, hanem felvételről ment. Szebeni elfelejtette, hogy mikor adásba megy, már elmúlik éjfél, ezért holnapot mond ma helyett. Erre a rendező leállította, és nyilván újra fel kellett volna venni a híradónak ezt a részét. Ezért tekerik vissza a kazettát. Aztán nyilván fel is vették újra és valakinek össze kellett volna vágnia a kettőt. Most vagy nem vágta össze, vagy rossz kazettát adott le, ezt már mondják meg a profik.

Az egészben egyébként az az abszurd, hogy normális ember éjfél után tíz perccel még az előző napot mondja mának, és a tíz perce elkezdődöttet holnapnak (hiszen jó eséllyel nem nézi percenként az óráját), így az egész megállás tök fölösleges volt.

MarbleC 2013.05.14. 22:17:48

Én például láttam a tegnapi "független" hiradót, nálam nem Szebeni vItte a szerkesztési csúcsot, hanem az E2014 szerencsi rendezvényéről készült "pártatlan" beszámoló.

A rendezvényre az MTV kamera be se ment, csak a kint tüntető libás feliratot tartó kb. 10 főből álló tömeget mutatták, majd azt még fontosnak tartották megjegyezni, hogy Bajnai meg sem jelent a rendezvényen.

Nálam például itt szakad ki egy hangos k...va anyátok. ( De szerencsére nem ment élőbe) ;)

MarbleC 2013.05.14. 22:27:45

@bretman: Nem igaz. Én azt szoktam mondani, hogy máma már holnap van.

Egyébként igazad van. Egyértelmű, hogy nem az ő hibája. Valaki igencsak felültette.
A vágónak kéne repülnie, nem neki.

Mellesleg a fenti kommentelők el képzelni sem tudják, hogy milyen koncentrálást igényel egy szöveg beolvasása hiba nélkül. Szerintem nincs az a műsorvezető, aki ne eresztené ki a gőzt valahogy, amikor lekeverik.

Én is csináltam már pár felvételt, hülyére dolgoztattam a vágót!

bretman 2013.05.14. 22:35:57

@MarbleC:

Egyébként van egy erős gyanúm, hogy nem a kibaszottért rúgták ki, hanem mert kicsit gúnyolodott az Aranymetszés nevű műsoron ("Aranyág vagy aranyvessző")...

baggins21 2013.05.14. 22:53:11

Remélem nem sértem meg a levélíró kis lelki világát, de menj te a picsáb@...

Zabkása 2013.05.14. 23:17:21

Kurva jó estét Magyarország! :D

ez csak egy gyenge copycat

Takács Bálint 2013.05.14. 23:24:27

Az volt már, hogy a levélíró, egy mekkora nagy f@szkalap?
Még jó, hogy nem azzal jött, hogy éjjel egykor ez káros volt a gyerekei fejlődésére. Barom.

parttalan 2013.05.14. 23:56:25

Ez az egyenes következménye annak, hogy a hatalom mára jóformán mindenkit eltávolított a közmédából, aki értett is a szakmájához. Évtizedekig az mtv-ben dolgozó, nagy szakmai rutinnal rendelkező szerkesztőknek, adásrendezőknek, műsorvezetőknek mondtak fel több hullámban a megújulásra hivatkozva...

Látjuk az eredményét.

wizipok · https://waterfilm.hu 2013.05.15. 00:25:06

Az érem két oldala: Hát ezt beszopta szegény Szebeni! Pedig alapvetően nem hibázott. Ez ugyanis egy u.n. "álélő" adás volt. Előre felveszik az éjszakai híradót. Ezzel nem is lenne semmi baj, ha nem 30 éves BETA SP technikát (ami ugye távolról sem HD, mint ahogy azt hirdeti magáról a közszolgálati) használnának és ettől szinkronhelyesen bonyolult visszatörölni azt. És akkor jön az a bizonyos emberi tényező, amikor valami féleszű a nem visszatörölt részt nem figyelembe véve indította el (valószínűleg) az adáskazettát.
De miért írom, hogy alapvetően nem hibázott? Nem azért mert cimborám lenne, (bár ismerjük egymást) hanem mert két kolléga bizony beszél így egymással, ha nem sikerül valami. Minden szakmában! Ha helyszínen stand up-ot veszünk fel és huszonhatodszorra sem sikerül, mert szétfújja a szél a kolléga haját, mert beledudál egy autós, mert beindul a szomszédban a flex stb... bizony a legjobb családban is kicsúszik egy "basszameg". Ha ezt aztán felhasználja később egy félhülye vágó, akkor ki volt a hunyó? A riporter? Az operatőr?
Másrészről viszont természetes, hogy egy ilyen mögé nem tud beállni, nem tudja védeni az esetet az MTVA. Egyszerűen védhetetlen. Persze annyi emberség lehetne bennük, hogy nem rúg bele a szerencsétlenbe, nem használ kemény, alázó szavakat. Finoman is el lehetne vágni torkát... Szegény. Ezt beszopta! Pestiesen szólva... :(

windex 2013.05.15. 00:31:06

mi a baj? fél 8-kor soft core, éjfél után hard core. minden civilizált országban így csinálják, nem? kivéve persze a muszlimokat. ők a softot és a hardot is neten

Megdobbent 2013.05.15. 00:31:18

A 100 szep, az mtva meg tehetseges emberek gyulekezete, ahol jol koltik el az adoforintomat es buszke vagyok rajuk!

itt élned, halnod kell (törölt) 2013.05.15. 00:42:49

@New York: egy másik híradóstól tudom, most az MTVA korszakban, minden híradójuk élőben megy. Mindegyik, a közszolgálatin... a kereskedelmieknél most is szokás korábban felvenni,

sajó d. 2013.05.15. 01:00:21

hát igen, bezzeg szabózé leköcsögözését még élőben is sikerült kisípolni :S

Revolutionist 2013.05.15. 01:23:46

Várjál segítek, kiegészítem, befejezem mit is mondott: "hogy az Aranyág még időben lemegy előttünk, vagy Aranyvessző, vagy..." VAGY MI A FASZOM... 8-D Szebeni kimondottan jófej srác, mostantól még szimpatikusabb; most még nagyobb kell legyen a médiakarrierje, mert sokkal jobban szeretjük ezután... megmondja a frankót és ez jó... hajrá Szebeni Pityu!!!!

Revolutionist 2013.05.15. 01:25:54

Ám van itt némi disszonancia... Akkor, olyankor, éjfék körül, a hiradó egészen véletlenül NEM FELVÉTELRŐL MEGY??? Éjfél körül élőben menne egy híradó...??? NANANA... nem inkább arról van szó hogy valakik "véletlenül" direkt úgy vágták meg az anyagot, hogy benne hagyták a káromkodást, hogy kicsinálják Szebenit? Mivel nem Orbáncseléd fideszsegnnyaló csicskájuk..? Netán szúrta a szemét valamelyik orbánseggében leledző végbéllénynek, mondjuk Rákai egybites Filipkének, vagy magának a cigányviktátornak netán...? Nem lehet-e netán esetleg ez gyerekek??? Hiradó éjfélkor élőben nanemá... még ezt is megrpóbálják beadni Orbanisztán-Abszurdisztánban, ennyire hülyének nézik a népet és valóban ennyire hülye is...????!!!!

orgyen 2013.05.15. 02:15:16

Ajjaj, én már Szalai Vivien interjúkötet-sorozatának legújabb részét vizionálom... :)))

bretman 2013.05.15. 03:06:18

@itt élned, halnod kell:

Hát akkor vagy az van, hogy elmehibbantak csinálnak élőben híradót a közszolgálatinak, vagy az, hogy a híradós ismerősöd nem bontotta ki az igazság minden szeletét. Én az utóbbira tippelek.

Tudniillik melyik az a marha rendező, aki élő adásban beszól a stúdióba, hogy "megáll" és melyik az az idióta műsorvezető, aki erre tényleg megáll, majd szitkozódni kezd, aztán élő adásban vigyorog némán a kamerába?

A youtube-felvétel teljesen egyértelmű: (1) a rendező beszól, hogy "megáll", (2) erre Szebeni megáll és szitkozódni kezd, (3) a rendező visszatekerteti a kazettát, hogy újra felvegyék, (4) Szebeni hol mosolyogva, hol nem, várja az újraindítást. Ami aztán gondolom a lógó után meg is történt. Ezt bizonyítja a közlemény utolsó mondata is: "az a kolléga, aki felelőse annak, hogy az elfogadhatatlan tíz másodperces anyag adásba került, szintén súlyos következményekre számíthat a vizsgálat után". Ha élő adás lett volna, ki lett volna felelős azért, hogy "adásba került" az anyag? Milyen "anyag", ha az adás élő volt, és hogy tudta volna megakadályozni?

bretman 2013.05.15. 03:10:21

@baggins21: @Takács Bálint:

A névtelen feljelentő - a levél szövegezését nézve, meg azt, hogy fontosnak tartotta minden érintett nevét leírni, - szerintem egy kirúgott MTVA-s lehet...

Na?? 2013.05.15. 03:14:14

"- írta egy olvasónk"

Milyen kurva érdekes, hogy ez az olvasótok az összes ezzel a hírrel foglalkozó bulvárportálnak az olvasója...
Ugyanis mind betű szerint ezt a szöveget idézi.

Na?? 2013.05.15. 04:06:40

@barney's:
@balage_81 reloaded:
Úgy érted, narcisztikus?

@Fedor:
A hangtechnikus, akinek le kellett volna vennie a hangot, ha a műsorvezető már nincs adásban.

@Tücsök1:
Ó, uram, áldott legyen a neved, hogy az ajtókeret révén ismét emlékeztettél esendőségemre. Végtelen a te bölcsességed!
Vagy valami hasonlót.
Papról el tudsz más képzelni? Ott van mondjuk példának a Semmilyen Zsolt fő-KDNP-s buzi. Hát szerinted az mennyit vezekel éjt nappallá téve, mióta lopta a diplomáját meg a doktoriját?

@cradbox:
A hangmérnök az kicsit más. Akire gondolsz, az a hangtechnikus.

"Például az MTVA 2013-ban nem BETA SP bejátszókról sugározza a hírműsorok riportjait."
Ami elég szomorú, mert jóval szarabb a minőség és a megbízhatóság is (nem a hírek tartalmáé). A Beta pl. nem fagyott le, meg nem volt szétesett képe. A digitális technikának a sok előnye mellett van egy kurva nagy hátránya: még mindig nem megbízható - ez fokozottan igaz, ha 2500-szoros sebességgel írják ki az anyagot optikai adathordozóra.

@álfirkász:
Hát koma, kicsit még tanulgass, hogy kikerült a funkcionális analfabetizmus csapdájából, amiben most még benn vagy ragadva.
(Gy.k.: nem jól érted, élő adás volt).

@barb:
Hát valóban nem a Story magazin, mert ott jobb a helyesírás, meg ott nem dolgoznak Szűcs Gyula-féle semmihez sem értő idióták.
De ugyanolyan bulvárszenny, akármennyire tévés (vagy téves? esetleg tevés? - a magyarban ugye használunk ékezeteket) blognak is próbálod beállítani.

@Robert Noel Danahi:
Hadházy, Bödőcs, Kormos Anett, Janklovics Péter. Ez legalább négy, ha jól számolom.
A rágóról lemondok a köz javára.

Kiss Ádám, Aranyosi meg a kövér jászfasz tényleg vállalhatatlan.

Ha szerinted Badár nem vicces, akkor vidd el javíttatni a humorérzéked, nagyon súlyos lehet vele a baj.

@hGabesz:
Úgy érted, kócsagok?
Mennyivel érthetőbb lenne, ha ismernéd az ékezeteket.

@Atro:
Vannak munkakörök, ahol amíg dolgozol, nem illik trágár szavakat kiejteni. Egyet sem.
Akkor sem, ha a magánéletedben - miután a konkrét munkahelyedet elhagytad - egyetlen nem trágár szó nem esik ki a szádon, akkor sem.
Aki ezt nem bírja felfogni és betartani, annak ilyen munkakörben nincs helye.
A híradózás pedig ilyen munkakör.

Azt meg minden médiával foglalkozó iskolában és tanfolyamon alapfokon tanítják, hogy kikapcsolt mikrofon - ahogy töltetlen fegyver - nincs.

@New York:
Tévesek az információid és a következtetéseid. Az MTVA híradói élőben mennek.

@Revolutionist:
Akkor te nem ismered. Szebeni akkora tuskó, hogy fát lehetne rajta hasogatni. Sőt, kellene is.

@bretman:
A Megáll! a vágónak szólt, hogy állítsa meg a képanyagot.
És hát régóta nem kazettát használnak, ott is ismerik ám a digitális technikát egy ideje. Meg gyorsabban és egyszerűbben lehet vágni például.

Snowtown 2013.05.15. 05:31:28

Bánót a Hiradóba! Az eleve úgy néz ki, mint egy káromkodás, plussz bármikor megvágja az anyagokat egyedül. Simán összehozott volna egy nácizós anyagot a kaposvári gyerekgyilkosságból is.

Altalanos Rendszergazda 2013.05.15. 08:28:28

Hé, hozzá nem értő dilettáns,nimandok az éjszakai híradó felvételről megy. Úgyhogy, pont a riporter nem tehet arról, hogy a rendező az állj parancsa után még ment a felvétel,(az operatör, a hangosító, stb. ilyenkor minden leáll) a vágó pedig nem vágta ki az ominozús jelenetett és ebben a formában került adásban.(Mellesleg ezt még két-három ember is ellenőrzi mielőtt adásba kerül.) Enyi ember nem hibázhatott.Valószínű,hogy szándekosan csinálták.

Altalanos Rendszergazda 2013.05.15. 08:34:11

New York te egy igazi Nimand vagy egy hozzá nem értő dilletáns a híardó felvételről megy mindig csusztatják.

a rettegett drótos 2013.05.15. 08:34:39

a technikust kellene picsán rúgni, ez kb. olyan mintha annak idején a színházban véletlenül betoltam volna a mikroportot, mikor a művésznő még éppen a vécén hangol-pisil-fingik-káromkodik

laczfy87 · http://www.youtube.com/laczfy87 2013.05.15. 08:40:52

Jobb minőségben az ominózus jelenet, és picit hosszabban is: www.youtube.com/watch?v=Q0LPSoNrkSw

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2013.05.15. 08:50:34

Micsoda egy kibaszott álszent blog lett ez a comment.com! Hát ennyi. Több szót ez nem érdemel.

Olcsó kütyük · http://bit.ly/olcsokutyuk 2013.05.15. 08:59:12

Nem nagy szám, mondjuk figyelhetnének arra mit mondanak már a felvétel helyén is. Főleg ha kirúgják

hopptarisznya 2013.05.15. 09:03:52

@Atro: a sok ÁLSZENT-ező debilnek:
ha ebéd közben az orrod alá finganak, azt sem kéred számon? Hisz mindenki szokott fingani, ezért túl álszent dolog lenne? Annyira ostobák vagytok.

hopptarisznya 2013.05.15. 09:07:58

Egyébként annak idején mi történt Szarvas Lászlóval? "kurvajóestét mnagyarország" www.youtube.com/watch?v=_xlUhB02FKQ
Én úgy tudom, hogy a TV2 pihentette pár hónapig.

@Tájfájter: és kedves..
@Atro: Sebestyén Balázs a kollégáival ökörködött. Maguknak csinálták a fesztivált, és nem adásba szánták. Az, hogy évekkel később valami barom kirakta a netre, nem az ő hibája. Össze nem hasonlíthat a két eset.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2013.05.15. 09:10:18

@hopptarisznya: Miért, ez a Szebeni adásba szánta a bazdmegelést?!
Öreg, te sem vagy semmi!

Felhasználó Kálmán 2013.05.15. 09:37:19

@barb: "alljunk le a szemelyeskedessel, a poszt nem szebeni maganeleterol szol. ez nem a story magazin, hanem egy teves blog, koszonom!"

Kedves Barb!
Teljesen egyetértek. Ez egy tévés blog. Semmi szükség rá, hogy búlvárszennylap legyen belőle, vagy retardál trollok köpködő-fikázó faliújságja.
Mégis az lett belőle részben. Szépen azzá tettétek. Ahogy egy előttem szóló kifejtette, az Index volt a hazai trágár újságírás meghonosodásának úttörője. A comment:com meg még rá is tett egy lapáttal.

Nem az az álszentség, ha ti ilyen témáról írtok egyáltalán?
Persze egy tévés blognak kötelező ilyesmiről beszámolnia; érdekes az eset, érdekes a cikk, nem hiába került ki címlapra is. Viszont elég furcsán veszi ki magát, hogy egy trágár blog foglalkozik a trágársággal és teszi azt szóvá.

(És ez a trágár blog a "legnagyobb példányszámú" = leglátogatottabb online napilap, az Index melléklete tulajdonképpen. Ha nem az volna, akkor címlapra sem kerülnétek rendszeresen, és nem veletek "íratnák meg" a szokásos heti beszámolókat mondjuk az X-faktor aktuális adásáról. Tehát, ugye le sem tagadhatjátok.)

Persze nem írtál véleményt te sem Szebeni viselkedéséről, megnyilvánulásáról, általában véve a stílusáról. Nem minősítetted. Hiteltelen is lenne. Mint ahogy egy trágár, vigyori stílusú, nárcisztikus műsorvezető is hiteltelen egy híradóba. Szebenivel eddig semmi bajom nem volt, de inkább maradjon meg a TV2-s Aktív színvonalán! Neki a bulvár jobban fekszik.

Nektek meg, kedves Barb, el kellene döntenetek, hogy bulvár blogot írtok, vagy tévés blogot!

Üdvözlettel:
Kálmán :)

Balt 2013.05.15. 09:59:43

@oferi1: Egyetértek. Nem láttam (most nem is tudom megnézni) az inkriminált Híradót, de szerintem erősen túl van lihegve a történet. Leginkább a levélíró, utána az Index részéről, az MTVA pedig láthatólag "vette az adást".

Nem akarnám az őszödi szöveget citálni, de kismillió találat van a korabeli médiaidézetekből, következménye meg nem volt - bő 3 évig...

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.05.15. 10:23:39

Le kell tiltani egy időre, ennyi.
De az MTV kicsit túllihegte az egészet (megint).

De ha kirúgják, akkor Szebeni lesz az első ember az MTV-s elbocsájtásoknál, aki tudja is, hogy miért rúgták ki.

Esperes úr 2013.05.15. 10:30:06

Ez valószínűleg nem is élőben ment, fölvették előre, csak benne felejthették a bakit.

Felhasználó Kálmán 2013.05.15. 10:30:31

Kedves Felnőtt Gyerekek!:)

Sokatoknak az a véleménye, hogy "álszent" dolog kirúgni egy tévéhíradós bácsit azért, mert "véletlenül kicsúszott" a száján néhány "csúnya szó". Hát elmondom nektek, hogy én is szoktam káromkodni, de nem nagy nyilvánosság előtt, főleg nem ismeretlen idegenek előtt, tévében meg amúgy sem tesz ilyesmit az ember, hát pláne nem híradóban. Persze a bácsi csak a kollégái előtt engedte el magát, nem a nézők előtt akart így megnyilvánulni. De szerintetek, kedves gyerekek, megfelelő figura egy olyan bácsi pont egy hírműsorba, aki ilyen alpárian szólja le a saját maga vezette műsort, utána vigyorog és úgy csinál, mintha neki ehhez az egészhez semmi köze nem lenne?

Emlékszem, annak idején egyszerre került képernyőre Szebeni István és Süveges Gergő. Észre is vettük a családban, hogy a Szebeni a "jóképű, laza gyerek", a Gergő meg olyan átlagosabb külsejű. Szebenit meglátta a TV2, és megtetszett ott valakinek, át is csábították hírműsorból egy bulvárműsorba, az Aktívba. Hát ott talán jobban is ki tudott bontakozni. Akkor úgy tűnt, hogy a Gergő meg nem kell a kereskedelmi csatornának, mert ő csak olyan átlagos képű, maradjon csak híradóban. Aztán telt-múlt az idő, Gergő kikupálódott, megtanult jól kérdezni (eleve jobban tudott), berakták riportműsorokba is, majd egyenesen választási műsort közvetített olyan szinten, hogy a kritikusok is elismerően nyilatkoztak róla (mikor 2 órán keresztül szórakoztatta a nézőket a politológusokkal, mert nem jöttek a választási adatok időben), bekerült reggeli kérdezős műsorba, ahol politikusokat is faggatott. Eközben Istvánka a bulvárszenny aktuális híreit, meg celebek történeteit olvasta fel súgógépről. Ennyire futotta a "jóképű, laza gyereknek". Aztán hogy-hogynem, Istvánka mégis visszakerült a kincstári híradóba, talán megunta a bulvárt, a királyiak meg még láttak benne fantáziát, adtak neki még egy esélyt. Hát eddig tartott a súgógépes pályafutása a jóképűségével.

Kedves Gyerekek!
Van olyan híradós bácsi, aki tudna is kérdezni adott esetben politikusoktól is, és tájékozott abban, amiről szó van, a másik fajta bácsi meg csak felolvasni tud súgógépről, majd vigyorogni, mint a tejbetök, miután elb***... elbaltázza a mondanivalót :)

Remélem értitek a lényeget.

Az meg egy másik kérdés, hogyha ti otthon köpködtök is a padlóra meg hangosan fi... szellentetek, akkor azt vajon megtennétek-e mikrofon, kamera előtt, még akkor is, ha azt hiszitek, hogy nem vagytok adásban.

Hozzáteszem, azért egy esélyt még kaphatott volna, legalább bocsánatkérésre, és talán megemberelte volna magát Istvánka.

Végül egy klasszikus:
www.youtube.com/watch?v=Qy-Y3HJNU_s

Bill O'Reilly (o-rájli) az amerikai televíziózás egyik nagy öregjének elszakad a cérna, elgurul a gyógyszer, mert épp nem tudja értelmezni a súgógépre írt üzenetet, és van még pár másodpercük, hogy felvegyenek egy műsor vége elköszönést. Állandóan elba...ltázza, és inkább megcsinálja élőben, de előtte üvöltözik egy kicsit. "F*cking thing sucks!"
- Na így csinálják a profik, van még hova fejlődnie Szebeni Istvánnak :)

Felhasználó Kálmán 2013.05.15. 10:32:35

Kedves Felnőtt Gyerekek!:)

Sokatoknak az a véleménye, hogy "álszent" dolog kirúgni egy tévéhíradós bácsit azért, mert "véletlenül kicsúszott" a száján néhány "csúnya szó". Hát elmondom nektek, hogy én is szoktam káromkodni, de nem nagy nyilvánosság előtt, főleg nem ismeretlen idegenek előtt, tévében meg amúgy sem tesz ilyesmit az ember, hát pláne nem híradóban. Persze a bácsi csak a kollégái előtt engedte el magát, nem a nézők előtt akart így megnyilvánulni. De szerintetek, kedves gyerekek, megfelelő figura egy olyan bácsi pont egy hírműsorba, aki ilyen alpárian szólja le a saját maga vezette műsort, utána vigyorog és úgy csinál, mintha neki ehhez az egészhez semmi köze nem lenne?

Emlékszem, annak idején egyszerre került képernyőre Szebeni István és Süveges Gergő. Észre is vettük a családban, hogy a Szebeni a "jóképű, laza gyerek", a Gergő meg olyan átlagosabb külsejű. Szebenit meglátta a TV2, és megtetszett ott valakinek, át is csábították hírműsorból egy bulvárműsorba, az Aktívba. Hát ott talán jobban is ki tudott bontakozni. Akkor úgy tűnt, hogy a Gergő meg nem kell a kereskedelmi csatornának, mert ő csak olyan átlagos képű, maradjon csak híradóban. Aztán telt-múlt az idő, Gergő kikupálódott, megtanult jól kérdezni (eleve jobban tudott), berakták riportműsorokba is, majd egyenesen választási műsort közvetített olyan szinten, hogy a kritikusok is elismerően nyilatkoztak róla (mikor 2 órán keresztül szórakoztatta a nézőket a politológusokkal, mert nem jöttek a választási adatok időben), bekerült reggeli kérdezős műsorba, ahol politikusokat is faggatott. Eközben Istvánka a bulvárszenny aktuális híreit, meg celebek történeteit olvasta fel súgógépről. Ennyire futotta a "jóképű, laza gyereknek". Aztán hogy-hogynem, Istvánka mégis visszakerült a kincstári híradóba, talán megunta a bulvárt, a királyiak meg még láttak benne fantáziát, adtak neki még egy esélyt. Hát eddig tartott a súgógépes pályafutása a jóképűségével.

Kedves Gyerekek!
Van olyan híradós bácsi, aki tudna is kérdezni adott esetben politikusoktól is, és tájékozott abban, amiről szó van, a másik fajta bácsi meg csak felolvasni tud súgógépről, majd vigyorogni, mint a tejbetök, miután elb***... elbaltázza a mondanivalót :)

Remélem értitek a lényeget.

Az meg egy másik kérdés, hogyha ti otthon köpködtök is a padlóra meg hangosan fi... szellentetek, akkor azt vajon megtennétek-e mikrofon, kamera előtt, még akkor is, ha azt hiszitek, hogy nem vagytok adásban.

Hozzáteszem, azért egy esélyt még kaphatott volna, legalább bocsánatkérésre, és talán megemberelte volna magát Istvánka.

Végül egy klasszikus:
www.youtube.com/watch?v=Qy-Y3HJNU_s

Bill O'Reilly (o-rájli) az amerikai televíziózás egyik nagy öregjének elszakad a cérna, elgurul a gyógyszer, mert épp nem tudja értelmezni a súgógépre írt üzenetet, és van még pár másodpercük, hogy felvegyenek egy műsor vége elköszönést. Állandóan elba...ltázza, és inkább megcsinálja élőben, de előtte üvöltözik egy kicsit. "F*cking thing sucks!"
- Na így csinálják a profik, van még hova fejlődnie Szebeni Istvánnak :)

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.05.15. 10:33:08

Visszaolvasva a kommenteket:
Ha ez előre felvett adás volt, amit éjfél után leadtak, akkor Szebenit jól megszívatták.

Felhasználó Kálmán 2013.05.15. 10:34:37

Mé küldte el 2x? direkt vártam 1 percet, 3x frissítettem, nem volt ott, erre most megvan 2x az előző kommentem, bocs. Kéretik törölni a duplikáltból az egyiket, köszönöm. (nem akarok túltengeni) :)

GifLand · http://gifland.us 2013.05.15. 10:50:15

szegény, csak megmondta a frankot pedig

GatyaPityu 2013.05.15. 11:41:08

@hopptarisznya:
Te egy funkcionális analfabéta vagy, azaz tudsz ugyan olvasni, ismered a betűket, de képtelen vagy a mondat értelmezésére? Ostoba te vagy meg példád! A műsorvezető NEM szándékosan és tudatosan a nézőknek káromkodott, hanem adáson kívül indulatból tett egy trágár kijelentést a hiba miatt! Éééééérteeed? Inkább a technikust kellene hibáztatni, hogy bénázott a keverőpulttal, és nem vette le a műsorvezető hangját!
Az ebédlőasztalnál szándékosan odafingok a többi asztaltárs orra alá példád nagyon suta volt. Akárcsak te magad. :) De ha még elő is fordul ilyen jelenség véletlenül mert valaki tényleg nem szándékosan szelleni el magát az asztal mellett, mondjuk pld. ahogy feláll vagy leül, nos, szerintem akkor sem kell mindjárt a kivégző osztag elé küldeni. Szeretnék én most annyi db. húszezres bankjegyet a kezemben fogni, ahányszor te káromkodtál már az életed során...!

GatyaPityu 2013.05.15. 11:43:33

@hopptarisznya:
Sebestény úr nem pusztán a munkahelyi stressz következtében cifrázott rá véletlenül, hanem szándékosan és tudatosan alázott meg egy molett csajt az adásba nem került kívánságműsorban pusztán a "kollégák szórakoztatására", ami azért szerintem más tészta. Én se szeretem a kövér embereket ("az a halálom" hogy egy klasszikust idézzek), de azért nem szégyenítem meg őket mások előtt.
És egyébként is, te is fordítva ülsz a lovon, sokkal nagyobb vétségnek látom "poénból" anyázni, nézőket szidni pusztán a "kollégák szórakoztatására" mint véletlenül elkáromkodni magát valakinek. A műsorkészítő, műsorvezető csak ne szidja azokat a nézőket, akiknek köszönheti a megélhetését.

sien 2013.05.15. 12:46:04

@Atro: az asztalos hasonlata szerencsétlennek nem suta hanem ostoba. hamár ragaszkodunk a bugyuta hasonlathoz, olyasmi mint ha már vége az ebédnek, mindenki elment már az ebédlőből, a delikvens szellent egyet, erre mindenki visszarohan, köré áll és szaglászik. még így is sánta, de már közelebb van.

cenzuratroll bosszanto 2013.05.15. 12:48:39

@Altalanos Rendszergazda: A mai cikkhez ugyan nem lehet hozzászólni, de az láthatóan kiderül belőle, hogy a balhé valami agyatlan szerkesztő miatt volt, aki rossz kazettát adott oda a lebonynak.
Ettől függetlenül az adáslebonyban ülő lesz kihozva felelősnek, mindenhol ez a végeredmény, ha a szerkesztők, vágók, rendezők, operatőrök, vagy bárki más elcsesz valamit.

A képzavar tisztításáért. Az adáslebonyban ülők feladata a kép, és a hang ellenőrzése, az adás folyamatos menetének biztosítása. Nem tartozik feladatuk közé a leadott anyagok tartalmi vizsgálata.
Magyarul, ha egy xxx.xxx.xxx számú, nevű kazetta bekerül azzal a címszóval, hogy 23:50-től le kell adni, akkor 23:50-től lemegy, oszt jónapot. Az, hogy mi van rajta, a lőtéri kutyát sem érdekli a lebonyban. A lebony láthatóan tökéletesen oldotta meg a feladatát, amikor észrevette, hogy rossz kazetta van adásban, azonnal léptek, ahogy azt kell.
Ettől függetlenül, mint említettem, ők lesznek a felelősök, a valódi felelős nagy valószínűség szerint még ejnyebejnyét sem kap, hiszen a lebonyt pont az ilyen esetekért is tartják, van kire ráverni a balhét.

cenzuratroll bosszanto 2013.05.15. 12:56:27

@Altalanos Rendszergazda:

Ne hidd, hogy ez direkt volt. Akiket felsoroltál, azok valójában semmihez sem értő szerencsétlenek, és egy ilyen jellegű hiba szó nélkül átmegy rajtuk, nem éri el a felismerési küszöbüket.
Ennyit érnek.

Kedvencem volt, amikor egy műsort az igen nagy képességekkel megáldott gyártásvezető háromszor dobott vissza azzal, hogy van benne kétszer három másodperc fehér zaj. A gyártó első körben nem igazán értette, aztán a harmadik után megmutatta, hogy a fehér zajon van felirat, ergo az ebben a szituációban nem szalaghiba, hanem filmes effekt. Szóval ne csodálkozz, egy számítógépes műsorban elhangzott "áescé kettes" (ASCII) karakterkészlet duma után én ezeket a nimandokat ott tartom számon, ahová valók, cirka az egysejtűekkel egy szinten.
De hallottam már ötdiemnziós anyagmenmunkálást is, a Spektrumon lazán benyögték, hogy a farm kapujától a rezidenciáig tartó negyed órányi autózás (tempósan, nem tolva) után a farm területe 1200 nm, szóval én nem lepődök meg semmin. A mai világban már nem az értelem dominál, hanem a nyelv mérete, vagy a megfelelő hátszél.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2013.05.15. 14:04:58

Had ne mondjak neveket, amikor a vezérlőben az adás rendező felkiáltott, valahogy így: " Hol a f...omba van az a múmia, amikor 1 perc múlva adásban van?!"
Az idős hölgy, aki egy szép összegű adományt jött bejelenteni, ott állt mögötte. Úgy emlékszem visszavonta az ajánlatát.
Ja, az sem volt rossz, amikor a vezető operatőr bement a stúdióba megmutatni, hogy ő a király és üvöltve odébb rúgta a már adásban lévő kamerát, hogy demonstrálja a képkivágásról alkotott véleményét. Előfordul az ilyen :-)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.05.15. 14:20:19

Én mélyen elítélem a vulgáris stílus minden formáját.
Aki így beszél, azt szájon kell ba.zni.
Hö.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.05.15. 14:20:55

Amúgy jelen poszt főhőse the real bunyós pityu, ahogy anno felreppent pár hírmorzsa.

Attila81 2013.05.15. 14:26:20

Mi ez a prűd sznobság? Ki nézi az M1-et nem hogy éjjeli híradót...
Kimondta ez van, majd legközelebb a hang mérnők kikapcsolja a mikrofont.

Attila81 2013.05.15. 14:28:20

lehet kell az állás valami commentblogos spannak, ezért szedjük szét őket...

SzabóIstván 2013.05.15. 15:47:19

Ide is beírom, híradó facebook-járól úgyis törölni fogják: "Az elhangzottakért az MTVA a Híradó nézőinek elnézését kéri"

azért kérjenek bocsánatot, mert egy volt főbírót kitakartak, egy ellenzéki tüntetésen egy tüntetőt sem mutattak, azért, hogy Az este című műsorban 3 hónapig egy ellenzéki politikust sem hívtak meg a választások utáni nyáron. Azért, mert a kormány szócsöve lett a Híradó, ellenzéki politikust mindig rossz színben tüntetnek fel. Azért, mert nap, mint nap kész agymosás az esti híradójuk. Azért, mert minden hírt két héten át adnak le, próbálják meg egyszer nyelvtanilag elemezni azt a szót, hogy híradó.

Walter Hartwell White 2013.05.15. 16:09:36

Eddig sem értettem, ez a gyerek mit keresett a szervilis közmédiában. Sebaj, innentől nincs velük gondja.

jog-ász 2013.05.15. 16:19:47

@¡Viva La Onda!: a tv2től a nőverős botránya miatt jött el sztem..erre már senki nem emlékszik?

Walter Hartwell White 2013.05.15. 16:31:38

@jog-ász: Nem vágom, annyira nem követem figyelemmel a pályafutását. Annyit tudok, hogy nemrég láttam egy sportcsatornán is valami beszélgetős műsorban.

cenzuratroll bosszanto 2013.05.15. 16:48:39

Végiggondolva az ügyet, teljes mértékben egyetértek azzal, hogy repült. Mit képzel ez magáról? El vele. Ki vele örökre a médiából. Ápolni kell a szép magyar nyelvet.

Valaki segítsen, nem igazán követem a fidesz nagyágyúinak teljes pályafutását, de remélem Rákay Elvtárs volt az, aki mély ejnyebejnyében részesítette, hiszen milyen világ az, ahol ilyen mocskos szavak elhangzanak, mit képzel magáról egy kis nyikhaj híradós, hogy a csúnya szavakat nem aktuális miniszterelnök gyalázására használja.

Kár, hogy a média nagyasszonya megmurdalt, pornós múltja biztos megfelelő ihletett adott volna ahhoz, hogyan kell bánni a csúnyán beszélőkkel.

vagyok, aki vagyok 2013.05.15. 16:53:44

Ej de szigorú az MTVA, azért, ha bocsánatot kér nyilvánosan és tsai, csak maradhatott volna, egy botlást illik megbocsátani ...

Mellesleg az is igaz, hogy extrán káromkodós nép lettünk, a 3 éves gyerekemmel képtelenség 10 métert menni az úton, hogy ne halljon valami cifrát, legyen az a játszóteret karbantartó főkertes társaság, a kicsit nagyobb gyerekek, pláne a sokkal nagyobbak, vagy a boltban, vagy bárhol, és tényleg az a stílustalan, szutyok káromkodás folyik ...
a stílus maga az ember, ha egy társadalomban az emberek 99%-a mocskos szájú, az már népbetegség, az már komoly jellemrajz az ország egészére nézve :(

cenzuratroll bosszanto 2013.05.15. 16:57:37

@Felhasználó Kálmán:

Kedves Papa.
Sokunknak az a véleménye, hogy álszent dolog kirúgni valakit egy ilyen beszólás miatt egy olyan helyről, ahol a politikai eltökéltség alapkövetelmény, és az imádni előírt politikai formáció neves képviselői asszonyverésről, titkárnők félrekurelásáról, farokfényképezésről és egyéb csudaszép és erkölcsös tevékenységükről híresek, miközben szavazókorú lakosság felének kétharmadának követendő példaképei.
Kedves Papa, a kor nem mindig jelzi az értelmet, és ez nálad pontosan tetten érhető.

cenzuratroll bosszanto 2013.05.15. 17:01:02

@kályhacső:

Hopp, ez egy frappáns meglátás, a Csúti Cézári TV élő adásait elnézve naponta kéne új személyzettel indulnia, ha minden hibáért repülne valaki.

KopaszMercis 2013.05.15. 17:38:35

"Az elhangzottakért az MTVA a Híradó nézőinek elnézését kéri".

Ahogyan az ámerikái hozzá tenné:

From both of them....
MUAHAHHAHAHAHAHAHA

A cigány képű kálópista, meg a baltaarcú fattyú felesége milliárdokkal lépnek meg, de nem baj, mert a már elkapart szalaipannikának a kegyeltjei voltak... az tök ok, de hogy ez a csávó morgolódik, az gáz....

nemecsek ernő áruló 2013.05.15. 17:40:36

@Robert Noel Danahi: Izlések és pofonok, de én KAP-ot is bírom.

nemecsek ernő áruló 2013.05.15. 17:52:44

@Felhasználó Kálmán: Ezzel egyet tudok érteni. Egy kereskedelmi aktívos bulvármocsok műsorban az ember az ilyet fel sem veszi. Egy "közszolgálati" híradóban (bármennyire is legyen a jelenlegi színvonal a bulvármocsok alatt) ez azért egész más színezettel bír.

KopaszMercis 2013.05.15. 17:55:13

"az MTVA álláspontja szerint elfogadhatatlan, hogy a közmédia Híradóiban, akár adásban, akár a stúdióban, akár a kollegák közötti kommunikációban ilyen stílusú párbeszéd előforduljon."

A vilag egyik legnagyobb elméje, egyik legszórakoztatóbb humoristája, és legkiválóbb gondolkodója George Carlin volt...

Örülök, hogy ez az 1.0 román cigányokkal (leánykori nevükön erdélyi magyarok) teletömött amatőr hígfos brigád, amit közmédiának neveznek az ilyet megveti. Furcsa lenne ha értetének az intelligens szórakoztatáshoz...

Reméljük, hogy egyik nézőjük se vette magára... a kettőből...

tiborc2008 2013.05.15. 17:58:56

Ez van, mtva vezetősége is álszent, képmutató faszokból áll.

Amúgy meg vannak ennék a bazmegolásnál súlyosabb dolgok is, pl. május elsején a Doktor Parnassus és a képzelet birodalma című film első óráját kihagyták, és csak film második felét adták le. Legalább megismételnék vagy valami, de kuss van a dologról.

Hozzászólások itt:
www.port.hu/doktor_parnassus_es_a_kepzelet_birodalma_the_imaginarium_of_doctor_parnassus/pls/w/films.film_page?i_film_id=100916

tiborc2008 2013.05.15. 18:47:39

Doktor Parnassus-t is az adásbonyolító rendszer szúrta el.

www.mtva.hu/hu/sajtoszoba-main/sajtokozlemenyek/musoros-sajtokozlemenyek/4832-muszaki-hiba-lepett-fel-a-majus-1-jen-vetitett-film-kezdetekor

Úgy látszik, az éjszakai órákban alkoholizálni szokott.
:-)

aaaaa1111 2013.05.15. 22:26:32

Álljunk ki Szebeni Istvánért csoport LÁJKOLD ha mellette vagy!
www.facebook.com/SzebenitAHiradoba

Geekhead 2013.05.16. 02:00:29

Jajj, mennyi okos és intelligens ember van itt! Ez már fájdalom!! Úgy látom a konc bedobása ismét sikeres volt :P :S :S Nem szeretnék jönni a sablon szöveggel, hogy a médiában dolgozók is emberek stb... Egyszerű szakmai szempontokat szem előtt tartva csak annyit fűznék hozzá, hogy senkinek semmi köze nem volt hozzá, hogy Szebeni mit káromkodik a bejátszás alatt, mert a hangosnak rendezői utasításra már régen le kellett volna húznia azt a hangsávot, amin a műsorvezető volt bekötve vagy ha ennyire balf@szok voltak gyorsan szólni neki, hogy "Adásban vagy!" végülis ezért van a fülében a műsorvezetői intercom. Ennyi. Nekem senkim ez a fickó, de hányinger, ahogy meghurcolják olyan dolog miatt, ami nem is az ő hibája és most a közvélemény olyan dolog miatt tör pálcát fölötte, amit mindenki más elkövet nap mint nap. Woah, atyavilág, kiborult azon, hogy hibázott és káromkodott egy nagyot... Ahogy megesik ez mással is, főleg, ha az ember arra számít, hogy a szakmájában kompetens emberekkel dolgozik együtt. De igen, szerintem is abba kellene hagyni ezt az ítélkezést meg álszenteskedést! Egyébként az lesz a szép, amikor majd Szebeni pereli az MTV-t hitelrontásért, mert a kollégái nem végezték megfelelően a dolgukat, aminek folytán ő leszerepelt a közvélemény előtt. Lehet hogy csak egy véletlen baki volt. Viszont nem ez lenne az első eset, hogy valakit szándékosan bemártanak. Egyébként nem is értem, min van úgy mindenki meghökkenve, ezeken a bakikon Szilveszterkor mindenki nagyokat röhög a TV előtt, most meg, mindenki vérszemet kapott. Hát hajrá! Hajrá!!!

bretman 2013.05.16. 03:11:18

@Na??:

"A Megáll! a vágónak szólt, hogy állítsa meg a képanyagot."

Ne bassz! A vágónak? Élő adásban? Mit vágott a vágó élő adásban? És ha bármit is vágott, hogy a francba került adásba az, amit a rendező a vágónak mond? Vagy a rendező és a vágó ott ül a stúdióban, és ha megszólalnak az behallatszik az adásba?

"Az MTVA híradói élőben mennek."

Szórakoztató ahogy okoskodsz, de nem, ez nem élő adás volt, hanem felvétel (azóta már kiderült, különben nem rúgtak volna ki két adáslebonyolítót, és egyébként is viszonylag kis gondolkodással rá lehet jönni), és nem, az MTV híradóban nem digitális technikát használnak, hiszen látjuk,ahogy visszatekerik a kazettát.

Kicsit olyan vagy, mint az ostoba férj a viccben, nem a szemének hisz, hanem a feleségének.

Felhasználó Kálmán 2013.05.16. 16:44:20

@cenzuratroll bosszanto: Kedves Papa!

Mi az, hogy papa? 30 évesen miért szólítasz papának? Honnan feltételezed vagy saccolod meg mások korát 2 bekezdésnyi írás után?
Miért kevered bele mindenbe a politikát?
Hogy jön ez ide?
Mi alapján találgatsz amúgy, képzelődsz?

Felhasználó Kálmán 2013.05.16. 16:51:48

Annyival kiegészíteném a saját hozzászólásomat, és módosítanám kissé a véleményemet, hogy miután kiderült, és valóban bebizonyosodott, hogy nem élő adásról van szó - amit én nem hittem el először, mert nem gondoltam volna - szóval, így már más a baba fekvése. Felvételre szánt felolvasás elrontásakor káromkodott Szebeni, ettől függetlenül nem kellene a saját munkáját a kollégái előtt, meg mondjuk egy rendező előtt "le-kibaszottozni". De az egész hozzáállása a dologhoz hiteltelen, ezt tartom. Nem ilyen egy igazi híradós. El tudtátok volna képzelni ezt mondjuk egy régi nagy öreg híradósról, akkor is, ha az az előző rendszerben volt? (Hagyjuk a politikát itt is.)

Mondta volna mondjuk Vitray valaha, hogy "ez a kibaszott Telesport már megint csúszik, bazmeg" ?

Péter Sereg 2013.11.07. 22:26:14

Amit a mai "híradósok" csinálnak az kész röhej (a mosoly országa) A "golyóstollas" és a Baki Királynő - 1 perc alatt legalább 5-ször blabázik, ráadásul nem is "csúnya", kinek a babája?
Remélem, hogy 2014-18 után igazi müsorvetetőket látunk. Pl:Kovács József, Takács Marika,Eszter.
süti beállítások módosítása