Meghosszabbított leadási határidővel február 28-ig lehet pályázni a 25 év alatti fiataloknak az Aranydisznó-díjas reklámok újraértelmezésére.
Emlékeztetőül, a Bistro Reklámügynökség és az Index által meghirdetett reklámmoslék versenyen decemberben hét kategóriában hirdettek győztest, a Fődíjat a Danone Activia Pocak reklámja vitte el, és vele együtt a Legrosszabb szereplő díját is. De kapott díjat töbek között a a Maggi Omlós Fortélyok Csirkesült alap, a Fauna Farmtojás és a Tesco Tento reklám is.
A reklámok újraértelmezésére kiírt pályázat kiváló lehetőséget kínál a 25 év alatti kreatív fiatalok számára, hogy megmutassák, ők hogyan népszerűsítenék azokat a termékeket, amelyeknek reklámjai a legrosszabbnak bizonyultak a fogyasztók körében.
A pályázatokat február 28-ig várják az aranydiszno@bistroreklam.hu e-mail címre. A pályaművekre március 11-től lehet szavazni az Arany Disznó facebook oldalán. A nyertes pályázó 100 ezer forint pénznyereményben részesül, valamint pályaművét eljuttatják az Aranydisznó-díj nyertes cégének. Ezzel biztosítják a lehetőséget, hogy a pályaművek később megvalósulhassanak, azaz megszülethessen egy sikeres, új kreatív generáció.