Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Pál Dénes a köztévén is tarol

2013. február 03. 10:37 sixx 260 komment

Amikor tavaly a köztévé elindította A Dal című énekversenyét, tán maguk sem gondolták, hogy az Eurovíziós Dalfesztivál magyar indulóját kiválasztó nemzeti válogató stabilan egymillió fölötti nézettséget hoz majd, amivel a nézőkért kétségbeesetten kaparó tévé egyik legsikeresebb műsora lett a sportközvetítések és a Schmitt Pál-botrány közben készült benyalós Obersovszky-interjú után. Márpedig ha egy üzlet beindul, ugye, akkor nincs megállás, így itt a nyakunkon A Dal 2.0, ezúttal hat adással, plusz zsűritaggal, kétszer annyi tablettel, mint 2012-ben, de az első kör alapján pont olyan semmitmondó dalokkal és előadásokkal, mint tavaly.

Képernyőfotó 2013-02-03 - 9.31.52 AM.png

Az Eurovíziót mi hagyományosan komolyan vesszük, és nemzeti kérdést csinálunk belőle, küzdünk körmünk szakadtáig, és reménykedünk az utolsó pillanatig, hogy a közepesen sem izgalmas diszkóslágereink vagy ha már más nem, akkor Wolf Kati vetetékneve majd felkeltik a német szavazó figyelmét, és nem 26., hanem 24. helyen végzünk egy olyan versenyben, amiben pont nem az olyan slágernek szánt közepes dalokkal lehetne kitűnni, mint amivel tavaly a Compact Disco nyerte A dalt, de hagyjuk ezt, mert már ezerszer leírtuk, miért a Soerii & Poolek indításával járnánk jól.

Az előző évad gyermekbetegségeiből tanult a tévé és a gyártó Show & Game, kihajították például a robotszerű Kapócs Zsókát a lihegőből, hogy a helyére a Petőfi rádió reggeli műsorát, az egyébként zseniális című, és a Dalban végig agyonpromózott Talpra magyart vezető Buda Mártont tegyék. Ezzel ugye a csöcsfaktort látszólag elvesztették, de ezt kárpótolandó olyan ruhába öltöztették a Gundel Takács Gábor mellé berendelt Novodomszky Évát, amiből majdnem kiesett a melle. A tavalyi hanghibáknak immáron nyoma sem volt, és a pontozáshoz használt tabletekkel sem bénáztak a zsűritagok, mert mindenki kapott kettőt.

Képernyőfotó 2013-02-03 - 10.21.09 AM.png

A műsor maga pont úgy nézett ki, mint egy zenés műsornak kell, a színpad mondjuk elsőre kicsinek tűnt, és a háttérvetítések sem minden esetben passzoltak a nótákhoz, de a kamerák a helyükön voltak, nem maradtunk le semmiről, talán csak az volt furcsa, hogy a zsűri értékelése alatt az énekesek mikrofonját kikapcsolták, így válaszolni csak akkor tudtak, ha valamelyik műsorvezető észbe kapott, és odanyújtotta nekik a saját mikrofonját, ennyi viszont bőven belefért.

Maguk a dalok viszont már korántsem ütöttek akkorát, mint azt várhattuk volna, amin a félplayback bohóckodás sem segített a kihangosítás nélküli hangszerekkel. Mindig is groteszk látványnak tartottam, ahogy ilyenkor a dobosok kénytelenek a levegőbe csapkodni a cinek helyett, a tegnap esti műsorban pedig még egy nyomorult dobszőnyeget sem tudtak a cájg alá pakolni, így Fehér Zoltán dobosa a dal alatt kénytelen volt kézzel visszahúzni a pergőt, mert egyébként leesett volna az emelvényről.

Képernyőfotó 2013-02-03 - 10.27.35 AM.png

A felhozatal, mint ahogy azt tudtuk már korábban, a kertévés tehetségkutatókra épült, ezek szerint a köztévénél is rájöttek, hogy ezt a műsort eladni csak olyan arcokkal lehet, akiket a néző ismer és nem azokkal, akiket a köztévé vagy a Petőfi futtat. Így fordulhatott elő, hogy a zsűri és a közönség által az első körben továbbjuttatott hat versenyzőből csak egy, Rácz Gergő nem ex-Megasztáros, X-Faktoros vagy The Voice-os, a többiek (Palcsó Tamás, Baricz Gergő, Gyurcsík Tibor, Pál Dénes és Agárdi Szilvia) igen, és még egy kört ment Keresztes Ildikó is, akit az X-Faktor mentoraként többen ismernek, mint előadóként.

A kiesett előadók közül a Mrs. Columbo (az ex-Megasztáros Galambos Dorina zenekara) jazz-előadása volt a legjobb, őket simán tovább lehetett volna juttatni, de a többi kiesett sem volt sokkal rosszabb, mint a továbbjutók. Keresztes egy Edda-nótára hajazó erőteljes dallal ment tovább, amit azért nagyon odatett - énekelni még mindig jobban tud, mint a tegnapi mezőny java része -, Pál Dénest és Agárdi Szilviát viszont csak a lendület és a nevük vitte tovább, mert a daluk unalmas volt, és hamiskás. Baricz Gergő vagy Gyurcsík Tibor produkciójára, ha agyonvernek sem emlékszem, viszont előbbire egy olyan kakastollas kabátot adtak, amitől hetekig lesznek rémálmaim.

Képernyőfotó 2013-02-03 - 9.31.41 AM.png

Az ötfős zsűriben Csiszár kapta a szakember szerepét, értékelése általában a zenei szakzsargon (verze, gitárszőnyeg, stb) elemeiből állt, Rákay Philip mindent lenyűgözőnek talált, Rúzsa Magdi állandóan elképedt, a tavalyi nyertes Compact Disco énekese pedig kicsit zavarban volt néha, mintha nem is nagyon tudta volna, mit is keres ebben a műsorban. Mindegy végül is, a továbbjutók nevét a produkciók meghallgatása nélkül borítékoltuk az adás előtt, pedig ebben a műsorban a szavazás végre úgy folyt, ahogy annak kellene minden tehetségkutatóban: a produkciók után, és csak az adás végéig lehetett szavazni, ráadásul nem is emelt díjas sms-ben.

A műsor nem volt, se nem rosszabb, se nem jobb, mint egy kertévés produkció, a formátummal viszont vannak bajaim, hiszen a következő két elődöntő után jönnek a középdöntők (ez mekkora baromság már, pont fordítva nevezték el őket, mint kellene), amikben minden továbbjutó ugyanazt a nótát adja majd elő, mint a első körben, SŐT, a döntőbe jutott előadók még egyszer előadják majd a szerzeményt, így pont akkorra lesz tele az ember töke velük, amikor a legjobban számít a szavazata.

Címkék: kritika mtv a dal

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neduddki21 2013.02.03. 10:53:13

Nem értek mindenben egyet. Ez a műsor az Eurovíziós Dalfesztiválra keres indulót, vagyis olyan produkció kell, aminek van esélye egy ilyen jellegű fesztiválon. Pál Dénesék produkciója pont ilyen. Mély hangú, helyes fiú, szép vak lány, romantikus könnyen megjegyezhető dallamvezetésű duett, felfokozott érzelmek, mi kell még? Szerintem nekik kell kijutniuk, hogy egy kicsit előrébb végezzünk a szokásosnál.

latin szerelő · https://www.facebook.com/pages/Malacz-vil%C3%A1ga/173965402643571 2013.02.03. 10:54:14

Hiba, h a zsűri egymást befolyásolva nyomkodhat.

Nyomják le a pontot egy adott pillanaig, aztán jöhet az értékelés és a pontok felfedése.
Akkor nem lennének ennyire egyformák a pontok...
...talán

latin szerelő · https://www.facebook.com/pages/Malacz-vil%C3%A1ga/173965402643571 2013.02.03. 10:55:46

@neduddki21:

A legszebb szemű fiú, a vak szemű lánnyal...
...erre a szembéli ellentétre lehetne építeni a kamerának

almirena 2013.02.03. 10:57:17

szilvi hamiskás, dorina cool, ráczgergő előre megbeszélt, magdi idegesítő, keresztes pedig álszerény
a legautentikusabb pillanat az volt amikor leesett a gitárszinti mintegy színvonalat követendő a szőke vonyító csaj előadása után

latin szerelő · https://www.facebook.com/pages/Malacz-vil%C3%A1ga/173965402643571 2013.02.03. 11:00:37

@almirena:

Ha Pál Dénesék nem lesznek jobbak, kevésbé hamisak a halk részekben, akkor a produkciónak annyi. Nem elég csak a refrént szépen énekelni. Mellesleg, a halk részeket sokan hamisan hozták, de a zsűri mindenki énekét dicsérte...
...kevés joggal

almirena 2013.02.03. 11:04:44

@latin szerelő: igaz, sokaknál vettem észre izgulást, ami egy 15 évesnél még nem olyan ciki, de a gyengénlátás nem azonos hendikepp ezzel
szilvinek voltak kellemes hajlításai ahogy a zsűri is megjegyezte, de a másik véglet is megnyilvánult
egy voice győztesnek pedig már legyen annyi önbizalma, hogy nem bátortalanul és erőtlenül kezd el egy produkciót

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2013.02.03. 11:04:48

Ha olyat akarunk kiküldeni, aki a legjobb helyezést érheti el, akkor egyértelműen Pál Déneséket kell favorizálni, mivel a szépszemű fiú - vak lány párosítás bejöhet a szavazóknak.

Ha olyat akarunk kiküldeni, aki tud énekelni, akkor Keresztes Ildikó a megfelelő személy. Elképesztő, milyen jól énekel, körbeénekelné az összes tehetségkutató összes sztárját!

Ha olyat akarunk kiküldeni, aki egy normális, slágerszerű dallal indul, nos - arra még várnunk kell :-)

De én Eurovízió-témában egyik ismerősöm véleményét osztom: küldjük ki Lagzi Lajcsit lakodalmas rockkal, egyrészt sok országban nagy sikere lenne, másrészt meg mi is olyan komolyan vennénk az egész versenyt, mint oly sok ország az éneklő nénikékkel meg bohóckodó izékkel :-)

Dave_bloghu 2013.02.03. 11:05:59

kár hogy kimaradt az értékelésből a Hujber feri féle bohóckodás és az ázsiai tini Grease-t énekel fétis rész.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.02.03. 11:14:42

Nem volt nagy felhozatal 1 vagy 2 szám ami elfogadható volt.

Ezt a sok lépcsős válogatást én se értem. Tehát a döntős dalokat 3-szor, győztes dal-t négyszer (ugye, ő még egyszer előadja a végén) hallgathatjuk meg.Ugyanazokat a dalokat. Legalább az egyik fordulóban legyen acapella vagy élőzene bánom is én.

Ja, a kis szőke csaj (a hangja is) nagyon gáz volt.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2013.02.03. 11:16:40

A legjobban nekem is Novodomszky jött be, klassz volt a ruhaválasztása! :-)

Amúgy a műsor nem volt rossz (meg merem kockáztatni, h jobb volt mint a szánalmasan gyenge Voice, azon folyton bealudtam) úgyhogy jöhet a következő rész és megnézem majd azt is.

Csak ezt a Philipet tudnám feledni. Huhhh...

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2013.02.03. 11:17:19

A formátum amúgy meglepően jó volt, nem voltak hosszú reklámok, üvöltözés, az unalmas felvezetések hála istennek rövidre sikerültek, nem kellett végighallgatni az összes szereplő anyukáját-házastársát-szeretőjét, hogy ők mennyire izgulnak, a műsorvezetők a kiabálás helyett inkább a humorra helyezték a hangsúlyt, megfelelően feszes volt a műsor, emberi időpontban vége lett, szóval tetszett az egész műsor felépítése! Az viszont tényleg gáz lesz, ha ugyanezt a dalt adják elő még háromszor. Jobb lenne kihagyni a középdöntős részt, a mostani válogatós rész után rögtön a döntőnek kellene jönnie!

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.02.03. 11:17:33

"Ha olyat akarunk kiküldeni, aki tud énekelni, akkor Keresztes Ildikó a megfelelő személy. Elképesztő, milyen jól énekel, körbeénekelné az összes tehetségkutató összes sztárját!"

Polyák Lilla még hátra van, ő is rutinos énekes, és ő ráadásul europop-diszkó slágert fog énekelni.

antimason (törölt) 2013.02.03. 11:19:19

Most mindenki fantasztikus, mert fel kell futtatni a műsort. Jöjjenek az sms-sek, majd a későbbi elődöntőkön már keményebbek lesznek, szintén az sms-sek miatt. A produkciók 90%-a egy vacak szemét.

latin szerelő · https://www.facebook.com/pages/Malacz-vil%C3%A1ga/173965402643571 2013.02.03. 11:22:56

@Droli:

Azért rossz, h a harmadik hallás után döntik el a nézők, mert odakint egy hallás után fognak dönteni az elődöntőben. Nem biztos, h három hallás után ugyanazt halljuk legjobbnak, mint egy hallás után. + mi értjük a szöveget, kint nem

Fluffyhu 2013.02.03. 11:23:39

@antimason: ez akkor lenne igaz, ha emelt díjas sms-ekkel lehetne szavazni. De ebben az esetben alapdíjasok voltak, a tévének így nincs belőlük bevétele

ryswell 2013.02.03. 11:30:13

Mrs.Clumbo jó volt, meg a Bogi nevezetű csaj is olyan Lena-hoz hasonló tinisztár lehetne, ha irnanak neki egy jo dalt. A többi közepes volt, pál dénesék gyengén énekeltek, meg hatásvadász egy kicsit. Keresztest tuti nem küldik ki/ez kb 100%/, a 3 fiú meg hát..Palcsó bűn rossz volt, gondolom az Mtv-s műsorai miatt kijárt a továbbjutás. Gyurcsik hihetetlen h évről évre elindul ezeken, vhogy mégse indul el a karrierje. Bariczot nem szeretem de benne volt potenciál, meg a dalban is. kb ennyi.

ryswell 2013.02.03. 11:30:49

Mrs.Clumbo jó volt, meg a Bogi nevezetű csaj is olyan Lena-hoz hasonló tinisztár lehetne, ha irnanak neki egy jo dalt. A többi közepes volt, pál dénesék gyengén énekeltek, meg hatásvadász egy kicsit. Keresztest tuti nem küldik ki/ez kb 100%/, a 3 fiú meg hát..Palcsó bűn rossz volt, gondolom az Mtv-s műsorai miatt kijárt a továbbjutás. Gyurcsik hihetetlen h évről évre elindul ezeken, vhogy mégse indul el a karrierje. Bariczot nem szeretem de benne volt potenciál, meg a dalban is. kb ennyi.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.02.03. 11:34:11

@kis_kiraly: Okfejtésemből az következne, hogy 3-szor kell végighallgatni a zsűri értékelését is.Uh.

Patreides · patreides.blog.hu 2013.02.03. 11:38:33

"de ezt kárpótolandó olyan ruhába öltöztették a Gundel Takács Gábor mellé berendelt Novodomszky Évát, amiből majdnem kiesett a melle"

Majdnem, majdnem... Sokra megyünk a majdnemmel. :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2013.02.03. 11:39:31

Először meredt szemekkel néztem Hujbert, amint belevágott csehül a dalba, de középtájon rájöttem, hogy paródia:) Olyan fura volt, a teljes idétlenség és a Hofi-Kós-féle ökörködés közt egyensúlyoztak, de végül nevettem rajta. Hm.
Hien viszont szépen énekelte a Grease-dalt, tetszett a Full Moon (így írják?) kíséretével együtt.

Cicoo 2013.02.03. 11:40:35

Az isa kimaradt, hogy Csiszárnak Keresztes Ildikó dala dubstep, sőt, a Backgroundé is, pedig egyik sem az. Na, jó, a Background két feles után, már majdnem annak hangzik.

fickó73 2013.02.03. 11:41:46

Azért a "lihego" riporter megért volna nehány keresetlen szót. Eddig sem értettem, hogy a másik hétvégi bajgunarral együtt mit keres a képernyőn, de tegnap a teljes alkalmatlanság bebizonyosodott.

Patreides · patreides.blog.hu 2013.02.03. 11:42:05

"Pál Dénest és Agárdi Szilviát viszont csak a lendület és a nevük vitte tovább, mert a daluk unalmas volt, és hamiskás"

Nem, őket a zsűri vitte tovább, és az első helyen!
Agyrém.

Patreides · patreides.blog.hu 2013.02.03. 11:45:16

"Rúzsa Magdi állandóan elképedt"

Rúzsa Magdi az egyik überszar produkciót az egekbe dicsérte, azután hét pontot adott nekik. Aztán a Palcsó-féle dalt keményen leszarozta... majd utána hét pontot adott neki.

Komment Elek-GD 2013.02.03. 11:45:50

Szerintem a borzalmas felvezetéseken kívül még egy súlyosabb probléma volt: a háttérzenék. Például amikor a zsűri beszélt, alatta mindig kb. olyan zene szólt, mintha egy random sci-fi nyugodtabb részéből ollózták volna össze.
A legjobb pedig egyértelműen Buda Marci volt, a felkelés vezéreként eleinte utáltam, amiért lecserélték Horváth Gergelyt, de most már bírom a stílusát, és szerintem tökéletesen illett hozzá a szerep.
A szereplőkből pedig mindenkire szavaztam, aki nem jutott tovább... :)

Patreides · patreides.blog.hu 2013.02.03. 11:47:47

@neduddki21: "Pál Dénesék produkciója pont ilyen. Mély hangú, helyes fiú"

Ja. Milyen kár, hogy a dalt pont nem a mély hangjára írták.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.02.03. 11:51:31

@Patreides: Ez megfelel?:
kepfeltoltes.hu/130203/eva_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Amúgy semmi bajom sincs Évával, az élő adásokat simán le tudja vezetni. Nem rajta múlt a dalok felhozatala.

pilkolino 2013.02.03. 11:51:47

a tegnapi produkciókat, és a tavalyi győztest tekintve, nekem senki nem magyarázza meg h ez a műsor nincs előre levajazva. Szerintem az olaszok és a csehek útja a követendő, és vissza kellene lépni ettől a bohóckodástól

harcosDuke 2013.02.03. 11:54:30

Ami engem leginkább zavart, az előadók rettenetesen rosszul betanult szövegei arról, mit fognak előadni.
Baritz Gergő, attól, hogy tollas volt a háta, egy kellemes produkciót adott elő.
Bár az is lehet, hogy a nosztalgiám jön elő azokról az időkről, amikor még valaki egy szál gitárral kiállt a színpadra...

rosencrantzhu 2013.02.03. 11:55:09

szerintem elég kínos volt az egész, a tucatpop dalok pedig unalmasak. a "szavazzunk egymás után" teljesen hitelteleníti az egészet, legalább a látszatra adhatnának.

Nekem volt bajom a hanggal is, voltak benne hanghibák, nem tudom, tavaly mennyire volt rosszabb.

Patreides · patreides.blog.hu 2013.02.03. 11:55:23

@pilkolino: Van élet az Eurovízión kívül is. :)

Tke 2013.02.03. 11:56:42

A zsűri nem mer őszinte lenni, nyálcsorgatós udvariaskodásnál többre nem fussa még mindig.
A műsor menete és egésze mégis sokkal jobban teccett, mint a teheccségkutatóké, kevesebb sallang és reklám, barátságosabb, szerényebb hangvétel. Az alapdíjas sms (plusz az, hogy 1 számról max 20 sms-t fogadnak és elég rövid ideig) nagyon tisztességes és etikus elem, le a kalappal.
Keresztes Ildikó bátorsága és előadása tiszteletet érdemel. Lehet, hogy életemben először küldök majd sms-t, rá szavazok:)!

fickó73 2013.02.03. 11:59:58

@Komment Elek-GD: A szerep tökéletesen illett hozza: amatőr bohóc. Az viszont nem ízlés kérdése, hogy ha valakitől kérdez, akkor a válasz közben visszarántja a mikrofont magához, mert neki fontosabb poén jutott eszébe. Nyilván nem a tehetsége miatt van ott.

Tompó 2013.02.03. 12:00:34

Hát ez iszonyú gáz volt...még a szokásos, közepes alá színvonalú magyar "slágerek"-hez képest is borzalmas dalok voltak. Én már évek óta mondom Fásy Zsülikét v. Pákót kéne küldeni. Arra biztos mindenki felkapná a fejét Európában....nem felejtenék el őket egykönnyen, mint az eddigi futottak még résztvevőinket!!!

A Gyermekkor Vége 2013.02.03. 12:02:03

@neduddki21: Egyetértek ,de még lehetne vinni egy kis csavart a történetbe.
A szöveget angolra fordítani és Dénes részeit angolul, Szilvi részeit magyarul énekelni a refit meg közösen angolul. Plusz a Trutykó leszervezhetné melléjük Weisz Fanni-t, aki meg angolul eljelelné az egészet. Csak az esélyegyenlőség végett. Tuti befutók lennének.

Na jó csak vicceltem, vagy nem?

Tompó 2013.02.03. 12:04:39

@A Gyermekkor Vége: Igen tuti befutók az egyik kieső helyre. A daluk egy semmi unalmas nulla volt, attól még hogy vak a csaj meg jeltolmácsot raknak oda, meg ilyen olyan nyelven éneklik ez még ugyanolyan szar szám marad. Szerintem:D

Bérgyilkos Bohóc 2013.02.03. 12:05:21

" pont nem az olyan slágernek szánt
közepes dalokkal lehetne kitűnni, mint amivel tavaly a Compact Disco nyerte a dalt"

Akkor a tavalyi nyertes, az Euphoria mégis mi volt ha nem tizenkettő egy tucat jellegű tipikus sláger dal?

Marty Mcfly 2013.02.03. 12:08:27

sztem pedig a kozepdonto utani elodonto is lehet egy logikai hulyeseg! nezopont kerdese...

pilkolino 2013.02.03. 12:11:29

ha reálisan pontoztak volna 22-23 ponttal már vastagon tovább lehetett volna jutni

pilkolino 2013.02.03. 12:38:28

egyértelmű h vmi ilyesmivel kéne indulni:
www.youtube.com/watch?v=GP5YOhQZtlA

jtb 2013.02.03. 12:39:03

az hogy a zsűri 7 pontnál kevesebbet nem adott senkinek az egy kurvára kínos bájolgás volt, viszont szakmaiságról (amit ilyen jól irányzott faszságokkal el lehet könnyedén veszíteni) azt hiszem egyedül Magdi esetében beszélhetünk. amúgy tök jó volt a műsor, örülök, hogy tavaly után rájöttek, hogy az, hogy a zsűrinek háttal van a produkció az elég elbaszott látvány, meg úgy egyáltalán. a köztévé pár éven belül beletanul ebbe szerintem (mert Philip már kijelentette A Dal idei nyitóbuliján, hogy jövőre is megyünk eurovízióra), és akkor lesz évente egy műsoruk amivel megéri fáradozni. egyébként meg Keresztes Ildikó volt az est fénypontja, félig elfogadható dal (az eredeti, nem popularizált verziója egyenesen igényes, nívós dal, nem tudom miért kellett feltétlenül elcseszni), a többieknek pedig köszönjük a próbálkozást, jövőre is lehet jönni.

garrett27 2013.02.03. 13:08:14

Mondjuk, hogy az én ízlésemmel van baj, nem bánom, de ezek a dalok egy forintot nem értek. A műsor után egyetlen hang nem maradt meg belőlük a fülemben. Ez azért szerintem gond. Wolf Kati dala legalább énekelhető volt, még ha hatásvadász diszkósláger is volt. Na de ezek! A Galambos Dorina vezérelte Mrs Columbo a nővel együtt is értékelhetetlen. A másik sokhajú női énekessel próbálkozó zemekarféle pedig még az sem. Baricz Gergő dalánál csak a tollas vállapja volt rosszabb. A Gyurcsik fiú hangerejét látványosan haladta meg a dal, így gyakorlatilag ordítozás lett a vége. A rap betét tökéletesen fölösleges lett volna, ha az előadó csaj nem nézett volna ki olyan jól. Keresztes Ildikó nagyon jó énekes, de kb a tavalyi fesztivál Humperdink-jéhez hasonlóan ciki már a kora miatt. Na és persze a nagy duett, a csillagszemű, meg a kislány. A hatásvadászat itt érte el a csúcsát, mert ez már nem a zenéről szólt, hanem az ügyeletes szépszemű fiúról, meg a reszkető kezű, aranyos majdnem vak lányról. Az már nem sok embernek tűnt fel, hogy maga a dal nagyon gyenge.
Szóval megint helyben vagyunk, kapáljuk a lekvárt és megyünk betlizni Svédországba. Ez így nagyon-nagyon kevés.

garrett27 2013.02.03. 13:11:28

Bocs, kifelejtettem az este számomra legértékesebb momentumát: Novodomszky Éva bitang jól nézett ki! Végre egy normális öltöztető. Aki ezt a ruhát kitalálta nálam csillagos ötös.

Stickhorse 2013.02.03. 13:14:23

Tavaly volt szerencsém kihagyni a műsort, idén gondoltam teszek vele egy próbát, a végeredmény elég vegyes.

A műsor szerkezetére különösebben nem lehetek panasszal, bár a kínosan betanult felvezetőket személy szerint kihagytam volna, nem kell a számba rágni a dal üzenetét meg a "művész" lábméretét sem, megírtak valamit, indultak, mert jó promo, ennyi. Erőltetett.

A "szakmai" része viszont sajnos kritikán aluli. A Mrs. Colombo meglepően kellemes csalódás volt, nekik nem szabadott volna a nevüket adni ehhez a felhajtáshoz. Baricz "nyers" szöveges érzelemközlése inkább volt egyszerű, mint a faék, ettől függetlenül fogyasztható, én nekifutottam volna angolul. Palcsó karakter nélküli ripacs, a Gyurcsiknak legalább valami eladható arcberendezése van hozzá. Rácz Gergő sokadik George Michael-ihletésű lötyögése szintén csak a bárgyú mosollyal nyomható le a női rajongók torkán. A "beggránd"-nak csúfolt Background zenei alapja legalább próbált modern lenni, de az előadásra még rá kell gyúrni. A fiatal kiscsaj túl tini még ehhez, az X-faktoros Zolika stílusával vallatni lehetne. Maradt az ügyeletes mélyérzésű szépszemű meg a vak lány duettje, ami vállalhatatlanul hamiskás lett, meg kedvenc Ildikónk önkitárulkozása, aminek sikerült olyan közhelyekkel megtűzdelt, semmitmondó szöveget összehozni, hogy minden költőnk egyszerre foroghatott sírjában a magyar nyelv ilyen szintű megkínzását hallva. Egyedül Leander zongorakíséretét tudtam értékelni, nem is tudom, mit keres egy ilyen produkcióban.

Ennek fényében a zsűri ajnározása kritikán aluli, a pontoknak simán 4-6 körül kellett volna mozogni.

Reméljük, lesz ez még jobb is...

jtb 2013.02.03. 13:17:51

egyébként meg mindenkinek ajánlom figyelmébe az albán "Dalt", ahol élőzenével kísérik az előadókat, szarnak bele a 3 perces keretbe, majd utána megvágják Eurovízió formátumra. a nyertes dal meg idén egy nemzeti rock lett, full respect. www.youtube.com/watch?v=Ivu0DHMC7Gw

szbszig 2013.02.03. 13:22:28

Mint azt már a Voice után is mondtam, az Eurovízión a legkevésbé a dal számít, így érdemes lenne a szép szemű fiút és a vak kislányt küldeni, egy ilyen páros talán megérintené a szavazókat Európa-szerte.

zetevar 2013.02.03. 13:24:04

Na jó, nekem azért eszembe jutott miközben vártam egy valamire való élvezhető számot, hogy a köztévé vajon mennyi pénzt költ erre az adófizetők pénzéből?! Közben pedig elmarad a filmszemle pénzhiány miatt.

Simon Liza 2013.02.03. 13:24:13

Sajnos ez a zsűri Radics Gigit fogja kihozni győztesnek.
Ebben a zsűriben max Rúzsa Magdinak lenne keresnivalója.
Ha rajtam múlna, Rakonczai letöltendő börtönt kapna azért, amit a magyar zenével tett. De ha csak az Euroviziót nézzük : leszerepelt anno a VIP dögunalom nyálgép zenéje, Csézy szép hangjához kapott tőlük egy geil számot, azzal is leszerepeltünk, Wolf Kati pályafutását az törte ketté, hogy a hirtelen jött népszerűségét pont ezek a kommersz fosokat szerzők álmodták meg. Rácz Gergő ugyanezen langyos fos.
Phillip ááááááááááááááááá, Csiszááááár áááááááááááááá.
Na meg a compact discos, aki szintén ennek a pallérozott zsűrinek a segedelmével volt szíves nulla nyomot hagyni rólunk.

Ezek után mit lehetne várni?

Simon Liza 2013.02.03. 13:28:40

A tegnapi felhozatalból Keresztes számában volt spiritusz, a hangja és az énektudása nem vitatható.

Én személy szerint Déneséknek szorítottam. Közel sem volt hibátlan a produkció, a dal sem kimagasló , de ez a két ember valami olyan plusz aurát varázsol a színpadra, amit magyar honban ritkán látni. Olvasgatva az emberek visszajelzéseit elég sokan látják így.

Gault 2013.02.03. 13:33:08

A szabályzat szerintem idén is sántít kicsit olyan szempontból, hogy nem sok értelme van szavazni a döntőig, hacsak nem lesz fordulat a zsűri véleményében, mivel egészen odáig tolhatják a favoritokat, ha meg nem tetszik nekik valaki, akkor se fogják beválasztani a négybe, ha a közönség továbbjuttatta.

Baricz Gergő ruhája meg kisebb JPG Kokorico nyúlás.

Stickhorse 2013.02.03. 13:35:44

@Simon Liza: Abban teljese igazad van, hogy Dáneséknél volt aura, csak akkor nem kell köré ezt a profizmust, szakmaiságt meg igazságos megmérettetést erőltetni. Vigyünk ki őket, rakjunk a lábaik közé egykét kiskutyával kergetőző kiscicát, meg ahogy fentebb egy kommentben olvashattuk, Weisz Fannit, aztán lesz ott olyan aura, hogy elolvad mindenki, egykét európai vérző szívből folyó sms-áradatot megnyithatunk, aztán majd lesz valami.

De ha tényleg szakmaiság meg zenei minőség, akkor a tegnapi produkció alapján semmi keresnivalójuk a versenyben.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.02.03. 13:35:59

Az én magyar euroviziós koncepcióm:
- legyen benne egy megszánandó külsejű, hangszeren játszó és éneklő frontember, pl. egy nagyon kövér izzadó ember, nem tudom, most éppen hány kiló Lagzi Lajcsi, de ha annyi mint korábban, akkor tökéletes lenne,
- kell mindenképpen etnikai motívum, táncoljon a színpadon 2 cigány: egy lány és egy fiú, vessenek kereket is 15 másodperceként,
- a dal legyen szinkretius, legyen benne klasszikus motívum, mely átmegy elektromosba, majd rockos, a refrén meg legyen diszkópop,
- kell autentikus magyar motívum, a szám közepén jelenjen meg valami félig huszárnak, félig disznópásztornak öltözött deli legény, aki magyarul káromkodva ostort csattogtat, majd angolul reppel,
- mindeképpen kell két szexis csaj, egy szőke és egy fekete hajú, extravagáns öltözetben - ők csak szexis mozdulatokat csinálnának és mosolyognának, esetleg még hegedülhetnének a mozdulatok között, s a szám felénél tépjék le egymásról pulóverüket,
- a szám legyen alapvetően magyarul, de legyen angol a refrén.

pilkolino 2013.02.03. 13:38:43

@Simon Liza: én egy marha unalmas dalt hallottam hamisan előadva, semmi aura, inkább ásítozás

anothernick 2013.02.03. 13:40:03

szánalmas. más nem jut eszembe. részletesebb sem, sajnos, mert ezt felesleges jobban kifejteni. ebben az országban is VAN jó zene, nem kellene szándékosan kerülni. ezt bármelyik, akár kiesett Voice-os is überelni tudná...

yomsisi 2013.02.03. 13:40:27

Minek ezt erőltetni? A fesztiválon úgysem a dal, hanem a politikai utálat dönt majd.
Hiába a jó dal, vagy a tehetséges előadó, akkor is a 28. helyen fog végezni.

csak egy néző 2013.02.03. 13:44:23

Nem is értem, hogy mire erölködünk ezzel az Euroviziós baromsággal. itt már régen nem a dalokról van szó, hanem a szomszédos országok benyalnak egymásnak, teljesen mindegy, hogy milyen fos volt a daluk. Mivel nekünk már sikerült megsérteni az összes szomszédunkat, sőt európában is egy lúzer népségnek tartanak minket, annyi esélyünk van bármilyen sikerre, mint mókusnak az erdőtűzben.

P1sty 2013.02.03. 13:49:09

@Tompó: Egyetértek. Pár éve az ukránok egy transzszexuális pasit küldtek. Kb. ennyi is a színvonala az Euróvíziós Dalfesztiválnak. A köztévé meg szánalmasan erőlködik, és hülyít be nem kevés embert, hogy mekkora karriert futhat(na) be itt. Ebben az egyben jobb a két ker. csatorna. Ott legalább tényleg ideig pörgetik még az embert, aztán ugyanúgy megy vissza a süllyesztőbe. (A "nem-tudom-hogy-hívják-cigány-srác-az-rtl-ről karácsonyfa vásárlása pont ilyen volt pl.)

Savafan 2013.02.03. 13:53:41

a norvégoknál ilyenek jutottak elsőként a döntőjükbe: youtu.be/-f1O_5Bh97I
Black metal operaénekessel:)

Tke 2013.02.03. 13:58:51

@csak egy néző: Igazad van a nagyobb összefüggésekben. Ugyanakkor, ha már műsor kell az adásba és a nézőnek, akkor ez a forma alapvetően jóra sikeredett. Sokkal jobb, mint az x faktor és a vojsz, pedig azokba alhangon tízmilliókat öltek bele. Korábbi kommentben már írtam: Keresztes Ildikót nagyon tisztelem részvételéért, és alapdíjas sms-ből tuti, hogy küldök majd "neki".

Lucretia/My Reflection 2013.02.03. 14:05:18

Aránylag rövid műsor, egy darab reklám, alapdíjas sms, ordítozást mellőző, higgadt Gundi, csinos Novodomszky. Ja és Rúzsa Magdi, az egyetlen, aki meg merte mondani legalább Palcsónak, hogy micsoda gagyi a nótája.
Ezek nálam mind pozitívumok voltak.

Az egész műsor lényegét képező dalok viszont kurva gyengék voltak sajnos. Palcsó továbbjutása pedig ép ésszel fel nem fogható.

Bőven elég lett volna versenyeztetni a "legjobb" húsz dalt, ebbe a harmincba iszonyat alávaló, ciki dolgok is bekerültek, tízet kapásból ki lehetett volna még szórni.

Mivel versenyképes dalt idén sem tudtunk produkálni, legalább az előadó legyen olyan, aki emlékezetes vagy szerethető. A Pál-Agárdi duó alkalmas erre leginkább, illetve Gigi a tehetségével kiemelkedhetne még a mezőnyből, vele legalább a szakmai zsűri pontjaiban lehetne bizakodni.

Lucretia/My Reflection 2013.02.03. 14:07:50

Aránylag rövid műsor, egy darab reklám, alapdíjas sms, ordítozást mellőző, higgadt Gundi, csinos Novodomszky. Ja és Rúzsa Magdi, az egyetlen, aki meg merte mondani legalább Palcsónak, hogy micsoda gagyi a nótája.
Ezek nálam mind pozitívumok voltak.

Az egész műsor lényegét képező dalok viszont kurva gyengék voltak sajnos. Palcsó továbbjutása pedig ép ésszel fel nem fogható.

Bőven elég lett volna versenyeztetni a "legjobb" húsz dalt, ebbe a harmincba iszonyat alávaló, ciki dolgok is bekerültek, tízet kapásból ki lehetett volna még szórni.

Mivel versenyképes dalt idén sem tudtunk produkálni, legalább az előadó legyen olyan, aki emlékezetes vagy szerethető. A Pál-Agárdi duó alkalmas erre leginkább, illetve Gigi a tehetségével kiemelkedhetne még a mezőnyből, vele legalább a szakmai zsűri pontjaiban lehetne bizakodni.

Lucretia/My Reflection 2013.02.03. 14:08:22

na most meg kétszer elment. sry

Simon Liza 2013.02.03. 14:17:24

Radics Gigi számát esélyesnek tartjátok?
Egy ugyanolyan semmilyen dal,mint amivel Csézyt indították Rakonczaiék.

bombadil 2013.02.03. 14:18:24

Kábé nagyjából baromira lesz@arják ezek a "zene"írók, hogy itt Euróvíziós Dalfesztiválról lenne szó - a tegnapi produkciók alapján. Mindenki elénekelt valami se-dallama-se-ritmusa-se-szövege izét, az meg a Napnál világosabb volt, hogy egyik se nézi meg a youtube-on az előző évek trendjeit, stílusait. (Ha egyáltalán tudják ezek, mi az a youtube.)
Az is hihetetlenül "tetszett", hogy olyan szép, magyarosch címeket adtak a dalnak, amit Európa egyetlen országában se fog tudni kiejteni egy szem riporter sem.
Saccperkábé olyan könnyen kimondható címeket adtak, hogy akár lehetett volna Csülkösbabfőzeléket ettem iccaka a korcsmában... Ááááááá
Amúgy meg tényleg kell egyetlen forintot is áldozni erre a vadbarom bóhockodásra, ami a Dalfesztiválon megy évek óta kint? Akkor tényleg vagy küldjük ki Lagzi Lajcsit, vagy ha igazi színvonalat akarunk, akkor Herczku Ági énekeljen egy gyönyörű népdalt - ez utóbbinak még értelme is lenne.

Mrs.Columbo 2013.02.03. 14:25:23

Szerintem vagy Gigi fog menni, vagy Pál Dénesék. Ha jobb helyet akarunk, Pál Dénesék.

Radics Gigitől nálunk mindenki el van ájulva, de világviszonylatban semmi extra nincs a hangjában. Szimplán a jó hang meg amúgy is kevés az Eurovízióban.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.02.03. 14:37:55

@bombadil:
"Az is hihetetlenül "tetszett", hogy olyan szép, magyarosch címeket adtak a dalnak, amit Európa egyetlen országában se fog tudni kiejteni egy szem riporter sem."

A győztes kint énekelhet akár angolul is. Sőt továbbmegyek, akár klingon nyelven is.
Nem sérti a eurovíziós szabályokat.

Fonák Tamás Ellenkandúr 2013.02.03. 14:41:00

Honnan szedték össze ezt a rengeteg hulladékot??? A legnagyobb jóindulattal sem lehet ezeket sz.r.kat zenének nevezni! Kár ezért pénzt kidobni, fülöpkét, a stábot, meg a többi ingyenélőt utaztatni. Pár évvel ezelőtt néztem utoljára, gondoltam, teszek még 1 próbát. Nos, ez még gyengébb volt. Bájbáj eurovízió. Aszkétáknak való "szellemi kútmérgezés".

mémyeti 2013.02.03. 14:49:01

@Mrs.Columbo:
"Radics Gigitől nálunk mindenki el van ájulva, de világviszonylatban semmi extra nincs a hangjában"

hahahhihihi, te valami kibszott szakértő vagy, vagy csak egyszerűen fogyatékos :)) ??

ja tényleg, igazad van, a dönci igazi energaibomba , ó de beteg világ ez gyerekek ...

makk_ász 2013.02.03. 14:59:24

az mókás, hogy palcsó ezzel a rajzfilm betétdallal továbbment.

anothernick 2013.02.03. 15:00:46

gyerrekek, ennyi karaktert minek pazarolni egy ilyenre??? sixx- Tőled meg kicsit több és kacifántosabb odamondást vártunk - vagy csak én??? már közben is azon gondolkoztam, milyen jó lesz olvasni az írásodat erről a szerencsétlenkedésről. megígérem, legközelebb már csak a review-t olvasom, de legyen ám ütős!!! legalább ezért legyen érdemes egy ilyen sz@rt csinálni ;)

Kulminaator 2013.02.03. 15:01:59

@neduddki21: Tök mindegy ki jut ki, nem fogunk előrébb végezni. Ez a szutyok elsősorban (MÁR) nem a dalokról szól.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.02.03. 15:02:03

@anothernick: lehet megedződtem, lehet kifáradtam, de nem éreztem semmivel sem szarabbnak, mint egy voice, x-faktor vagy tavalyi dal-adást. azokról meg már leírtam, amit gondolok ezerszer.

Állásrafal 2013.02.03. 15:02:59

Uncsi volt. Évek óta ki tudják választani a legsza...at. A zsűri is uncsi, nekik minden totál tökéletes. Szavazni is úgy szavaznak mint a dedósok. Egy korrekt szavazáskor egyszerre adnak pontot, nem egymás után, hallva az előző pontját. Ez egy egész nagy nya...ás. Az egész országra jellemző mentalitás sugárzik. Haladunk a béka se..ébe.

Kulminaator 2013.02.03. 15:05:26

@bombadil: "ha igazi színvonalat akarunk, akkor Herczku Ági énekeljen egy gyönyörű népdalt"

Támogatnám. Persze úgy, hogy Nikola Parov megy vele!!!! :)

csicsa 2013.02.03. 15:08:40

@Traktorka: épp azért lett volna esély a jobb helyezésre Dorináékkal, mert egy nemzetközileg ismert műfaj, és a szám kicsit kilógott volna a mezőnyből - ergo könnyebben emlékeznek rá.

ssjani 2013.02.03. 15:23:05

Szerintem várjuk meg Szabó Ádámot és azután beszélgessünk.

The Engineer 2013.02.03. 15:25:01

Ide is leírom a véleményem:

A műsort csak fél füllel figyeltem, mert annyira rettenetes volt. A végére több kérdés is felmerült bennem:
Egyszerűen nem tudtam eldönteni, hogy a fellépők vagy a "szakzsűri" volt a negatívabb élmény. Egyszerűen nem tudom, hogyan voltak képesek ezeket a produkciókat így agyonajnározni. Hogyan nem voltak képesek kerek perec kimondani, hogy bocs, de ez rém gyenge volt.

A produkciókról: az ok, hogy erre a fesztiválra valami könnyen eladható populáris dolgot kell kijuttatni, de mind a 10 számról elmondható volt, hogy jellegtelen, semmilyen számok.

Amire emlékszek:
Az MRS Columbo még zeneileg, előadásban még úgy ahogy oké volt, de a számban nincs semmi, ami különlegessé tenné.
Bogi: ezzel a színvonallal és dallal max a Viván mehetne el, de talán még oda is kevés.
Keresztes Ildikó volt, aki tudott színvonalasan énekelni, de a dal szintén jellegtelen volt.
A többi egyszerűen meg annyira fogott meg, hogy nem is igazán emlékszek sem a fellépőkre, sem a dalukra.

hogi 2013.02.03. 15:26:31

az euroviziós dalfesztivál olyan a popzenében mint az európa liga a fociban. csak identitás zavarok kelet-európai országok gondolják azt h számít bármit is.

Gyevi bíró 2013.02.03. 15:29:02

Tegnap ahogy itt élőben kommenteltünk Emanuelle-el, végülis hasonlóan láttuk a műsort: kiemelkedő produkció nem volt, a jobbak is inkább rádiózenét adtak. Palcsónak viszont örültem, hogy végül továbbszavazták a nézők, mert annyira nem volt borzasztó, mint a Background. Inkább középszerű, de az, hogy a zsűri direkt le is húzta, az már unszimpatikus volt.
Pál Déneséket közönségbefutónak gondoltam, arra nem, hogy a zsűri így továbbjuttatja őket.

Viszont most is fenntartom azt a véleményem, hogy a szokatlan fellépők helyett egy ütős slágerrel lehetne nyerni, olyannal, amit ha egyszer is játszanak le neked, fütyülöd egy héten át. Ilyen sláger nincs. Vannak átlagos, rádiós számok, amik szépek, megérintenek, erősek, de közel sem dallamosak. Most egyik számot sem tudnám felidézni, nemhogy eldalolni, fütyülni. Itt van a gond.

Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2013.02.03. 15:35:24

A Colombo volt a tuti, Baricz unalmas (a kabátja döbbenetesen ízléstelen), Pál lapos, Keresztes gáz hogy 16 évesekkel versenyez...
A zsűri végre nem szerencsétlenkedik a tablettel, bár baromi bénán van kivitelezve a szavazás.

tingli-tangli 2013.02.03. 15:40:26

Most azért elgondolkodtam, hogy szegény Szabó Ádám hogyan tud majd a hermónikával pléjbekelni? Amúgy ez végre egy dalverseny, de nem sok slágergyanús szerzeményt hallottunk, nekem elsőre Rácz Gergő dala volt az, ami azonnal a fülembe mászott. Én senkit sem hallottam különösebben hamisnak, mindenki hozta a formáját. A zsüri meg végre nem rugta seggbe magát, mint tavaly, amikor jól leszólták az általuk beválogatott dalokat. Az Eurovision-ról meg csak annyit, hogy Rúzsa Magdi, de még a Nox is jól szerepelt anno (pedig a Szilvi is megküzdött egy magas hanggal), azóta meg mintha átnéznének rajtunk. Leszólták Wolf Kati europopos dalát, tavaly meg egy ilyen dal nyert. De erősen versenyben voltak az orosz anyókák.

rdi 2013.02.03. 15:54:41

@kis_kiraly: "Tehát a döntős dalokat 3-szor, győztes dal-t négyszer (ugye, ő még egyszer előadja a végén) hallgathatjuk meg. Ugyanazokat a dalokat."

Ja, meg utána még kb. hetvenezerszer a rádióban.

Artie 2013.02.03. 15:55:26

@neduddki21: Igen, a Lordi is pont ilyennel nyert pár éve.

bretman 2013.02.03. 16:19:53

@Artie:

A Lordi a zenéhez képest kicsit túlzó zombi maszkokkal nyert. Lehet ezzel is próbálkozni, de senki nem teszi, és különben is már volt. Vagy olyan országból kell jönni, aminél a többségi nemzet sok országba szakadt (vicces,amikor Gundel Takács Gábor mindig meglepődik azon, hogy az észteknél mindig az oroszok nyernek, pedig nincsenek is jóban, meg a szerbeket is rendre kibékíti az összes szomszéddal) vagy valami extrával kell jönni.

Bár most, hogy már félmillió magyar dolgozik külföldön, lehetne kampányolni például a londoni meg a berlini magyarok között. Madrid és Barcelona környékén dolgozik egymillió román vendégmunkás, és az eurovízión mindig az első háromban vannak a spanyol szavazatoknál.

De a leghasznosabb nem elindulni egy ilyen nevetséges versenyen.

bretman 2013.02.03. 16:24:41

A másik meg az, hogy eddig a kertévék évekre szóló hűségszerződést írattak alá a versenyzőikkel, most meg hetekkel hónapokkal a versenyük után odaadják az általuk befuttatott énekeseket (meg a zsűritagjukat) egy másik csatornának?

Hiába, mégis csak nagyon színvonalas ez a műsor :-)

latin szerelő · https://www.facebook.com/pages/Malacz-vil%C3%A1ga/173965402643571 2013.02.03. 16:30:12

Az m1 - egyébként nagyon helyesen - titokban leszarja, hányadik lesz a magyar versenyző odakint, nekik lesz 5 héten át egy milliós nézettségű szórakoztató műsoruk.

Ha ez nem lenne, valóban ostobaság lenne az egész dalfesztivál. Pénzpocsékolás. Attól lesz értelme, h főműsoridőben teret és lehetőséget kapnak a magyar előadók jelentős nézettség mellett...

Lucretia/My Reflection 2013.02.03. 16:44:59

@tingli-tangli: "Az Eurovision-ról meg csak annyit, hogy Rúzsa Magdi, de még a Nox is jól szerepelt anno (pedig a Szilvi is megküzdött egy magas hanggal), azóta meg mintha átnéznének rajtunk. Leszólták Wolf Kati europopos dalát, tavaly meg egy ilyen dal nyert."

Magyarország eddig összesen 11 alkalommal vett részt az Eurovízión, abból lett egy 4., egy 9. és két 12. helyezés, eddig csak két alkalommal (Csézy és Ádok Zoli) nem jutottunk be a döntőbe.

Ahhoz képest, hogy micsoda kurva szar dalokkal szoktunk benevezni és hogy ez az ország mennyire nem képes magából normális, külföldön is jegyezhető produkciókat kitermelni, ez egy teljesen jó eredmény. Pláne úgy korrekt eredmények ezek, hogy a magyarok valamiért azt képzelik, hogy "az egész világ őket utálja zsigerből".

Összehasonlításképpen Portugália már negyvenvalahányszor részt vett az Eurovízión, ebből a legjobb eredmény egy nyamvadt 6. hely volt. Hollandia az elmúlt 10 évben egyszer sem jutott be a döntőbe. És ez urambocsá' talán nem azért van, mert ezeket az országokat európaszerte mindenki utálja, hanem mert jelentéktelen szarságokkal szoktak indulni.

Wolf Kati europop dalát leszólták? Kicsoda? Éppenhogy a top10-be várták a dalt előzetesen. A hamis, gyenge ének, a kínos előadás és a nulla színpadkép végül a 22. helyre lett elég az 50 indulóból.

A svédek tavaly azért nyertek mert tudtak írni egy erős számot, amit a csaj tisztességesen el tudott énekelni élőben még úgy is, hogy végig táncolt meg kungfuzott a színpadon. Már százmillió felett van a nézettsége youtubeon, sláger lett a dal és nemcsak a svédeknél.

Hol vagyunk mit ettől? Rá lehet fogni az egészre, hogy minket mindenki utál, de a nagy helyzet az az, hogy nem tudunk jó dalokat, slágereket írni egyáltalán. Ezt a tegnap esti műsor is bizonyította újfent.

Lucretia/My Reflection 2013.02.03. 16:49:43

A Lordi nem azért nyert, mert úgy néznek ki, ahogy. A Hard rock hallelujah egy kurvajó, tökös rocksláger, abban a 2006-os mezőnyből messze a legjobb dal volt. Ha a finnek 3 darab vécécsészét raktak volna ki a színpadra a dal alá a Lordi helyett, akkor is ez a dal nyert volna. Mert ez volt a legjobb, hülyeség mást állítani.

nzk 2013.02.03. 16:51:12

@Állásrafal: dehogy haladunk. már réges rég megérkeztünk.

bretman 2013.02.03. 16:59:25

@Lucretia/My Reflection:

Nem azért nyert. Ha azért nyert volna, akkor mindig a legjobb (vagy az egyik legjobb) nyerne. Ettől persze még lehetett a legjobb is, de ez véletlen egybeesés.

Az elmúlt 15 évben - mit ad Isten - kilencszer ugyannannak a két országcsoportnak a versenyzői nyertek. Vagy skandinávok vagy szovjet utódállam. Nyilván mindig ők a legprogresszívebbek...

mémyeti 2013.02.03. 17:14:01

@Mrs.Columbo: neszivassálmár (remélem csak jó a humorérzéked)

dare 2013.02.03. 17:18:35

A műsor jó volt, szombat esti szórakoztatásra elmegy még a karamellizált Hien-nel és a Brezsnyevi csókos parádéval együtt is(nézhetőbb volt mint bármelyik tehetségkutató) szóval annyira nem volt gáz!
Ami viszont gáz: Még mindig hiszünk a mesékben!
Miért gondolják még mindig azt hogy mi meg tudunk nyerni egy eurovíziós dalfesztivált?
Megnyerni úgy hogy az országok zöme leköpne minket(mondjuk mi is őket) és nem elhanyagolható tény a műsor szerkezetében szerintem hogy ezeknek az országoknak kellene ránk szavazni ugyebár hogy mi győztesek lehessünk.
Egy bibliai idézettel tudnám szemléltetni: könnyebb a tevének átmenni a tű fokán.......!
Nem tudom miben bízunk, a nemzetközi megítélésünk az elmúlt években ha finoman fogalmazok is sz.r, ezért nem értem miért ez a nagy bizakodás.
Kivihetnénk mi a Quimby-t is csak hogy egy jól hangszerelt zenekart említsek de van még több is ,de velük is csak az előkelő huszonvalahanyadik helyet érnénk el.
Valaki fentebb írta hogy Zsülikét vagy Pákót kellene kiküldeni és nagyon igaza van.
Ha minket nem vesznek komolyan akkor mi miért erőlködünk hogy na majd most megmutatjuk!
Pákót pl jó lenne egy olyan akalamago-s borzalommal mint amit a celeb vagyok menjél innen műsorban prezentált nekünk.
Lenne csodálkozás az tuti: ez mi volt?....Magyar?....és mit énekelt?....ezt most komolyan gondolták?
Igen komolyan gondoltuk és jövőre Zámbó Krisztiánt küldjük!!!!!!!!!

Simon Liza 2013.02.03. 18:05:32

@Lucretia/My Reflection:

így igaz, szarok a dalok és kész

micsoda? 2013.02.03. 18:09:03

Nem láttam semmit a műsorból, de a poszt nagyon tetszik, jókat nevettem:))))))

Lucretia/My Reflection 2013.02.03. 18:23:23

@bretman: országcsoport? azmiaz?

Van vagy 15 szovjet utódállam... Még ha csak 3 lenne...
De ezek szerint az elmúlt 15 év óta már Görögország, Törökország és Németország is oda sorolható, hiszen ők is nyertek.

A skandináv országok jó szereplése egyáltalán nem meglepő, ha ismered azoknak az országoknak a zenei piacát, képességeit.
Vagy esetleg egész Európa Írországtól Azerbajdzsánig totál skandi-buzi volna? Nem hinném.

Kiemelkedő dal és átütő előadás kell, ezzel lehet nyerni. Másokra mutogatással és főleg közepes, felejthető produkciókkal egyáltalán nem. Márpedig Magyarország évek óta ilyen recepttel és hozzáállással dolgozik.

gilette888 2013.02.03. 18:47:39

@micsoda?: Én sem láttam semmit a műsorból, de szerintem egy jó dal sem volt benne és nagyon sz@r volt az egész:)

bretman 2013.02.03. 19:27:15

@Lucretia/My Reflection:

"De ezek szerint az elmúlt 15 év óta már Görögország, Törökország és Németország is oda sorolható, hiszen ők is nyertek."

Ezek szerint nem sorolható. Ha azt írtam volna, hogy mind a 15-öt, akkor oda sorolhatók lennének. De mivel azt írtam, hogy 15-ből kilenc, így ez azt jelenti, hogy volt hat amikor nem. (egyébként meg rosszul számoltam, mert 15-ből tíz, vagyis csak öt kivétel van, ebből felsoroltál hármat, a másik kettő Szerbia és Izrael)

"A skandináv országok jó szereplése egyáltalán nem meglepő, ha ismered azoknak az országoknak a zenei piacát, képességeit."

Gondolom ezek az országok mind piacot, mind képességeket tekintve messze felülmúlják például Franciaországot, amely ötször nyert Eurovíziót, mind a Szovjetunió és Jugoszlávia felbomlása előtt. Vagyis az elmúlt húsz évben egyet sem. Az angolok is csak egyetlen egyszer, 1997-ben, amikor még csak néhány országban volt közönségszavazás. Nyilván az ő piacukkal és képességeikkel is baj van. Az európai boltok mind tele vannak svéd, norvég, orosz, ukrán zenekarok lemezeivel, angol egy szál se.

Ja, amikor Friderika negyedik lett, akkor sem volt közönségszavazás. Mindegyik országban szakmai zsűri döntött. Nem gondolom, hogy Rúzsa Magdi gyengébb lett volna, mint Friderika.

1998 óta van telefonos szavazás, azóta ötször nyert szovjet utódállam, ötször skandináv. Nyilván hirtelen feljavultak a képességeik.

chiquita 2013.02.03. 20:02:07

végre láttam ezt a pál dénest, annyit irkáltak mostanában róla. engem nem fogott meg sem az éneklése, sem a külseje, azt hittem valami jó pasi annyira hájpolták, én csak egy nyüzüge kisfiút láttam, közepes ének tudásal... nekem nem jött be :)

bretman 2013.02.03. 20:02:25

Attől függetlenül jó szórakozást az Eurovízióhoz és sok kiemelkedő dalt és átütő előadást kívánok. Hasonlót a tavalyi ezüstérmeshez

www.youtube.com/watch?v=Ti3WBqlcJOg

Vagy a 2007-es ezüstérmeshez (ekkor lett Rúzsa Magdi kilencedik):

www.youtube.com/watch?v=3XGMb5PakOQ

Ha szerinted ezek kiemelkedő dalok, akkor egyetértek: nekünk is ilyenekkel kell indulni.

Lucretia/My Reflection 2013.02.03. 21:21:18

@bretman: na ez így már keményebb statisztika. Viszont a szovjet utódállam-győztesek sorában így lassan mi is sorra kerülhetünk! ;)

A nyugati országok naná, hogy nem kapnak sok szavazatot, egyébként is hallhatjuk az ő zenekaraikat, énekeseiket eleget.

A skandináv zenei piacról pedig igenis kikerült jó néhány előadó vagy sláger, ami nemcsak ott lett sikeres, de egész Európában is ismert.
(Csak akik hirtelen eszembe jutnak: Avicii, Basshunter, Swedish House Mafia, Lykke Li, Nightwish, Rasmus, HIM, Robyn, Cardigans, Björk, kurva sok alternatív rockzenekar és tengernyi jóféle metálzene, sőt még olyan ökörségek is, mint az Aqua meg a Rednex.)

A 2007-es ukrán travi-ufóra én is emlékszem, jókat röhögtem rajta már akkor is. Szerintem hiábavaló a sznoboskodás, hogy ez nem kiemelkedő produkció, ha egyszer mindketten emlékezünk rá még 6 év után is.

Lucretia/My Reflection 2013.02.03. 21:39:15

A régebbieket (Abba, Roxette, Europe) direkt nem soroltam fel, inkább csak az utóbbi kb. 10 évből szedtem össze párat.

Pedig még mennyi minden van a Röyksopptól egészen Lars Ulrich-ig!
És az Alcazar meg a Madcon számait is mennyit játszották itthon is a rádiók, JAJJ.

sadsa 2013.02.03. 22:39:19

@Stickhorse:
A közhelyekkel megtűzdelt, semmitmondó szöveget , melyen minden költőnk egyszerre foroghatott sírjában a magyar nyelv ilyen szintű megkínzását hallva bizony az a Leander hozta össze, akinek legalább a zongorakíséretét tudtad értékelni. :)) Hogy mit keresett egy ilyen produkcióban? Gondolom, mint a Keresztes Ildi által előadott dal szerzője, szövegírója vett részt. Különben az egyetlen hallgatható dal volt a műsorban.

Stickhorse 2013.02.03. 22:52:39

@sadsa: Tisztában vagyok vele, hogy Leander a szerző, nem is a szövegért, hanem a zongorakíséretért dicsértem. Ettől függetlenül a szöveg valami borzalom volt, és változatlanul sajnálom, hogy Leander nevét ilyen közegben kell látnom, pedig ígéretesnek indult a srác... A dalt Ildikó modorossága és mesterkélt előadásmódja nekem pedig csak méginkább élvezhetetlenné tette... Dehát ízlések és pofonok.

[c] 2013.02.04. 01:33:07

@Lucretia/My Reflection: Nagyrészt egyetértek, de a nyertes svéd szám szerintem rossz. De még ha fel is tesszük, hogy nem az, a pontszámok irreálisan egységesen magasak voltak. Ennek pedig az lehet az oka, hogy a svéd győzelem előre eldöntetett.

Gault 2013.02.04. 01:33:52

@Lucretia/My Reflection: "Viszont a szovjet utódállam-győztesek sorában így lassan mi is sorra kerülhetünk!"

Mesélnél erről bővebben?

H Zoli 2013.02.04. 09:34:55

Hát eeez!!!! Ha valami mérhetően szar, akkor az a tavalyi választás. Mindenki tudta, hogy kedves aranyos, de középszerű szar a compact disco. Meg is lett az eredmény, 26-ból 24. Mit csinál a magyar? Lerombolja a formátumot, és meghallja a világ szavát? Neeeem! Beteszi zsűribe bazmeg a bukott versenyzőt.

Ez az bazmeg örüljünk egymásnak, hisz magyarok vagyunk! Csak a világ hülye!

Sixx! Mér vagyok letiltva a rendes izémmel???

HighTroller 2013.02.04. 10:14:16

egy tökéletesen felesleges műsor tökéletesen felesleges emberekkel, tisztelet a kivételnek.

Chuck Νorris 2013.02.04. 19:09:08

Én elözetesen meghallgattam jutyubon az összes dal részletét vegyitve, és mivel arra a megállapitásra jutottam hogy a művek 95% egykaptafa, lagymatag, tinglitangli bugyutaszövegü hulladék, igy kihagytam az életemböl.
viszont az elöközépdöntöt azt nézni fogom hátha lesz valami csavar a történetben, pld nehezitésként fejen állva kell elénekelniük a dalokat, vagy esetleg féllábon, és akárhányszor leteszik -1 pont.

Chuck Νorris 2013.02.04. 19:17:58

szerintem egy régi slágert kéne felujitani vmi fülbemászó dallamu duettet és azzal indulni, egy olyat amiben egy eröteljes auráju férfias macsó, és egy nyugdijassziveket megdobogtató és nemnyugdijasokat megböfögtetö csodálatos diva énekel.
mondjuk K.T és a görög félisten ezzel a dallal
www.youtube.com/watch?v=BghKbwIg4_o

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:18:37

Szép estét mindenkinek! :-) Megnyitom a mai Dal beszélgetést. Hátha nem leszek egyedül.

Éván érdekes a mai ruha, a múlt heti jobban tetszett.

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:20:58

Ma érdekes előadók lesznek, felét nem ismerem...

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:21:58

@Emanuelle: Kezitcsókolom drága hölgy! :-* Chuck is itt van már :-)

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:23:02

Nagy izgatottsággal várom a ma estét. haha

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:23:13

@Chuck Νorris: szevasz! Szóval bevállalod Brother? :-)))

Emanuelle 2013.02.09. 20:23:16

Nem volt biztos, hogy ideérek, mert lerohadtunk a 11-esen.

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:23:58

milyen hiteles promo volt ez :)

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:24:17

@Chuck Νorris: én azért kíváncsi leszek, ki mit mond majd. A számokat meg nem hallgattam meg előre, hadd legyen szűz a fülemnek. Ha meg hallottam, hát ez van.

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:24:53

@Emanuelle: mi történt? Defekt, vagy más? :-)

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:24:58

@Gyevi bíró: csak mert multkor hiányoltatok. :)
aztán lehet stikában átkapcsolok 9-kor a Dredd biróra :)

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:25:42

Nah ezzel a számmal sem nyernének odakint. Olyan diszkós-rádiós.

Emanuelle 2013.02.09. 20:25:43

Jó nagy darab állat ez a Gáspár Laci. Olyan mellette a táncosnő mint egy gyerek.

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:26:01

Gáspár Laci sztem nem illik egy ilyen tinglitangli technovacak alaphoz.

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:26:19

@Chuck Νorris: jah, úgy könnyű! Majd a reklám alatt kapcsolj át ;-)))

Emanuelle 2013.02.09. 20:26:22

Ennyire gagyi szöveget már rég hallottam.

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:27:11

@Emanuelle: de jól szétszórtak mindenkit a színpadon, hadd mozogjon az operatőr :-)

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:27:13

zene - 1 GL -9 nálam 5 pont :)

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:28:04

@Chuck Νorris: nem is hajlítgatott. :-)

Filippinónak meg biztos hiányzik majd a csuhéj...

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:28:47

Rátkay ur valami nagyon kommersz világba élhet.

Emanuelle 2013.02.09. 20:28:59

@Gyevi bíró: A vagy más tök jó tud lenni, de nem 1-2 fokban.
Csörgött-zörgött, aztán megállt. Nem értek a verdákhoz. Az emberem anyázott rendesen, ilyenkor én befogom, mert ha pofázok, akkor az egész hétvégét elcseszem. A lényeg, hogy hazaértünk, itt vagyok:-)

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:29:34

Rakonczainak mintha fotosoppolták volna az arcát, olyan sima....

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:29:42

nahh látom a popszakma egyik sirásója is itt van a zsöriben :)

Emanuelle 2013.02.09. 20:30:16

Erre fosra 8 pont? Meg 9???

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:30:55

elsö adásban is igy tulpontozták ezeket a giccses vackokat?

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:31:16

@Chuck Νorris: ja: átjött a szeretet... aha. Ez olyan szám volt.
@Emanuelle: Filippinonak meg a masinája romlott el. Lefagyott az androidja? Nektek meg a kocsi... De az okos hallgat és máris előrébb jutottatok. Fő, hogy itt vagy! :-)

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:31:27

ez meg ki? magyar Rihanna?

Emanuelle 2013.02.09. 20:32:00

@Chuck Νorris: Nem. Ha nem Gáspárlászló énekelte volna, akkor szerintem nem kapott volna 7-nél többet. De pl. 6 pontot sem emlékszem, hogy bárki kapott volna.

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:32:11

@Emanuelle: na ja, a múlt héten alacsonyak voltak a 7 pontok, biztos most szorosabbra akarják kihozni.
Lássuk Odettet :-)

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:32:19

@Emanuelle: hát a Rakonczátlan Viktor :)

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:33:14

@Emanuelle: hatot nem adtak, 7 volt a minimum, és Tomi kapott egy halommal. Meg az a zenekar, a Backgroud.

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:33:31

na ez is egy gyászosan harmatos loszellentés.

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:33:58

A dal nem rossz, de a szöveg... Juj

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:34:47

annyi lendület volt ebben a számban mint bennem hétfö reggel meloba menet.

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:34:58

@Gyevi bíró: pontosítok: dallamos, de jobb rátétet is találhattak volna

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:36:08

@Chuck Νorris: a zsűri a legjobb, mert a Voice-ban sem volt ennyi ömlengés.

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:36:09

jövöre én is irok dalszövegeket. egy sor már megvan.
ne engedj el, a szeretet él :)

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:36:57

Csiszár ugy néz ki mint egy lecsuszott bárpincér.

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:37:49

Na akkor összegzem: egyedi, érdekes, átlagon felüli, gyönyörű, fülbemászó, kívánatos, öröm hallgatni, bejön... Mit is hagytam ki?

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:38:34

Odett nekem akkor tetszett mikor a come away with me-t énekelte a csisz selejtezőjében.

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:38:51

Filippino rebootolta az androidját :-)
Most jön a Szabó család!

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:39:17

@Gyevi bíró: nem tudom tudja ezt a zsüri majd fokozni :)

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:39:31

@Chuck Νorris: azt nem láttam, azért sem ismertem :-)
Itt is most mindenki boldog lesz.

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:40:17

@Chuck Νorris: csak figyeld, mert képesek rá, aztán gyűjtjük tovább a szavakat! :-)))

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:41:05

playback harmonika epic
és szövegileg ujabb panelrengeteg :)

Emanuelle 2013.02.09. 20:41:20

Nem nagyon tudom értelmezni azt, ami a színpadon folyik.
A dal nem rosszabb mint az eddigiek.

Emanuelle 2013.02.09. 20:43:01

Ezt a srácot én komolyan bírtam, amikor pl. klasszikusokat játszott nagyon virtuózan a harmonikán. Nem tudom miért akar ő is kihajózni a magyar pop fostengerére.

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:43:02

@Emanuelle: nekem itt-ott hamis, és valahogy nem állt össze nekem.
De most megtudjuk, mi a csodálatos...

Fülbemászó. Aha.

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:43:31

@Gyevi bíró: talán azért mert rosszul emlékeztem, a don't know why-t énekelte mint Polgár Odett. de a Norah Jones stimm :)

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:44:13

@Emanuelle: hát nyilván nem tud megélni mint harmonikás.

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:45:11

"Hangszertudás mellett mersz énekelni" - ez a kettő kizárja egymást???

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:45:51

6 pont???? Na az első hatosok.

Emanuelle 2013.02.09. 20:46:18

A sminkes azért megnézhette volna a fényviszonyokat, Rakonczai röhejesen bronzosra van sminkelve.
Völgyesi Gabit bírom.

Emanuelle 2013.02.09. 20:47:06

@Chuck Νorris: És? Olyan sok szép szakma van még.

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:47:07

@Emanuelle: mondom én, hogy realtime-ban fotosoppolták :-))))

No megint boldogok leszünk.

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:48:14

Ez is egy átlagos dal. Semmi plusz vagy erő.

Emanuelle 2013.02.09. 20:50:08

@Gyevi bíró: Nem is értem, pedig Gabinak van jelenléte, általában.
Most ez nagyon nem jött át, lezavarta, oszt kész.

Emanuelle 2013.02.09. 20:50:50

Rúzsa Magdi olyan Pocahontasosra sikeredett ma, nem?

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:51:03

@Emanuelle: a korábbi slágere jobban bejött, ez meg... egy szám az album végéről típus.

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:51:32

nekem ezek a dalok nem jönnek át. lehet rossz a tévém hangkiadó rásze vagy nemtom :)
utazós dal az én vonzatomban = dögunalmas, altatódal :)

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:51:50

@Emanuelle: én lassan amazonnak látom, a múlt héten visszafogottabb volt. Külsőre is. :-)

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:52:44

@Emanuelle: sztem ukrán tehénfejölány utánérzés :)

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:53:17

Magdi ma nagyon szubjektívan értékel és nem csak a dalt szerintem.

Megint Geszti dal lesz? Ez már a negyedik...

Emanuelle 2013.02.09. 20:53:25

@Chuck Νorris: Én utazás közben Metallicát hallgatok:-)
Az én kedvenc kategóriám viszont a "takarítós dalok", ilyenkor veszem elő a régi Juventusmixeket:-)

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:53:40

éliás tóbiás - egy tál dödölye

Emanuelle 2013.02.09. 20:55:25

Gyulánk legalább nem hamis. Furcsa is lenne egy énektanártól,mondjuk. Vessetek a mókusok elé, szerintem a dal sem rossz. Kicsit Demis Roussosos:-)

Chuck Νorris 2013.02.09. 20:56:00

eddig a legjobb hangja Gáspár Lacinak volt, kár hogy ezt a szinvonaltalan alapot rakták alá.

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:56:27

@Emanuelle: Nagyember manapság is készít jó kis mixeket ráadásul ingyenese letölthetők! ;-) A Juventus mixket én is szeretem, de régen poroltam le őket.

Ez egy fokkal jobb szám, de olyan Jimmys...

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:58:31

Elképesztő, fantasztikus, mélységek, bombasztikus, nagyívű, világszínvonalú - összefoglalva

Magdi 11 pontot ad? :-)))

Gyevi bíró 2013.02.09. 20:59:41

@Emanuelle: www.nagyember.hu - az oldal most átalakítás alatt, de van ott két link, ott vannak a dolgok :-)

Filippínónak nem volt hazafias a dal?

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:03:44

No ittam egy kis hangulatjavítót, hátha jobban tetszenek ezután a dalok :-)
Rami külsőre jobban tetszik, mint a dala...

Emanuelle 2013.02.09. 21:03:47

Chuck itt van neked egy hosszúcombú szőke. Are you happy?

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:04:44

@Emanuelle: nem tudom, de alaposan nézem a képernyőt. :-) Ha már ezt a számot sem fütyülhetem...

Jó combjai vannak :-)

Chuck Νorris 2013.02.09. 21:05:44

kiváncsi vagyok sixx mit tud kiköhögni ebböl a mai adásbol. nekem már a promovideo alapján is az zavart hogy bármelyik dal szöveget könnyedén rá lehetne épiteni egy másikra. A 30 dalbol 25nél biztos :)

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:05:49

@Gyevi bíró: na jó, a hangja sem rossz, de ez a szám... áh...

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:06:47

A dalszöveg? Miért nem előtte mondta, és figyeltem volna? De más vonta el a figyelmem. :-)

Chuck Νorris 2013.02.09. 21:07:24

@Emanuelle: ahamm. az ilyen lányoknál dudolgatom nosztalgiábol a régi reklámot - mert ez müanyag! :)

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:07:42

Pont a kompaktos srácnak nem tetszett? Bevehetnék a csajt a zenekarba.
Nah, biztos lepontozzák.

Chuck Νorris 2013.02.09. 21:08:06

szegény Rami sem szopott eleget ugy tünik.

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:08:24

5 pont???????????? Huh! Na ez durva volt!

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:09:42

Azért a múlt heti Backgroundnál nem volt rosszabb ez a leány. Úgy látszik rápirítottak a zsűrire.

Chuck Νorris 2013.02.09. 21:10:08

csodállak titeket hogy végig tudtátok nézni az első adást :)

Chuck Νorris 2013.02.09. 21:11:00

nem rágom tövig a körmöm az izgalomtol. ammá biztos...

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:11:00

Ez a Vastag testvér jól tolja, de langyos a szám.

Chuck Νorris 2013.02.09. 21:11:39

@Gyevi bíró: a nöknek biztos bejön a Vastag :)

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:12:21

@Chuck Νorris: mi sem izgultunk, néha csodálkoztunk, de ennyi. Laposabb, mint egy Voice, ott legalább ismertem a számokat, itt meg újakat adnak, ami a langyossággal keverve...

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:13:53

Elképesztő, hibátlan, nagyon szép volt - most ennyit kapott.

Chuck Νorris 2013.02.09. 21:14:10

@Gyevi bíró: nemtom, nekem az egész hobelebanc zsüristül, dalostul rendkivülien semmitmondó :)

Chuck Νorris 2013.02.09. 21:15:28

legutoljára az oriáskrokodil vs megatintahalon izgultam ennyire :)

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:16:27

Érdekes ez a byegúnár. :-) De egyedi...

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:17:11

@Chuck Νorris: na a végén izgulhatsz, kikre szavaznak a nézők (ha szavaznak)...

Chuck Νorris 2013.02.09. 21:17:21

ez miez? takács bálint a zsebtévéböl?

Emanuelle 2013.02.09. 21:17:50

Alexet az Euróvízióra:-)

Emanuelle 2013.02.09. 21:18:45

Kíváncsi vagyok a pontokra!

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:18:57

Na megnéztem a harmadik adás szereplőit, és törjön le a keze, aki válogatta a számokat, mert a jövő heti mezőny meg erős lesz:
www.adal.hu/3-adas-februar-16/

A mai mezőny meg... áh...

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:19:41

@Emanuelle: egyedi szám volt, ő tényleg kijuthatna.

Emanuelle 2013.02.09. 21:19:47

Majd a Saunders most a végén!

Emanuelle 2013.02.09. 21:20:24

@Gyevi bíró: Ugye? Az ilyen idiótaságok szoktak nyerni. Néha.

Emanuelle 2013.02.09. 21:21:40

Jájj, a sajtkirály lánya is énekel a jövő héten?

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:21:48

Hát a zsűri kapja be, ezt azért...

No Veca.

Chuck Νorris 2013.02.09. 21:22:23

na gyün a Janicsár Teca

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:22:59

@Emanuelle: nekem bejött, egyedi volt, nem tipikus dallam. Nem szokványos,mégis dallamos. Ennek a refrénje megragadt a fülben. De ez a Veca szám... áh.... MI EZ?????

Emanuelle 2013.02.09. 21:24:25

Van itt minden. bazi nagy dobok, tekerőlant, vokalisták az Enterpriseról, hang is, csak valahogy a dal, olyan keszekusza...

Chuck Νorris 2013.02.09. 21:24:44

uramatyám ez a legalja. ilyen zavaros szánalomrengeteget rég hallottam.

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:25:22

@Emanuelle: hát ezt sem fogom fütyülni napok után... Bonnie Tyleres akart lenni, de tényleg nem állt össze. Ha többet kap byenál...

Chuck Νorris 2013.02.09. 21:25:51

@Emanuelle: jahh Vágtázó halottkémek vegyitve egy kis Omegával, meg lady gagával :)

Emanuelle 2013.02.09. 21:26:16

Bakker tudom már kire hasonlít Csiszár. Anno a suli mellett volt egy mutogatós fazon, neki volt ilyen szerkója, minusz csokornyakkendő.

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:27:36

Pazar, katartikus, lenyűgöző, fura, múltidéző bizsergetés, fantasztikus, jó csaj

Chuck Νorris 2013.02.09. 21:27:37

@Emanuelle: lecsuszott pedofil bárpincér? :)

Emanuelle 2013.02.09. 21:28:12

Még jó, hogy ez a dalok versenye és nem az előadóké. Fujj.

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:28:36

Nah, jól összehozták a holtversenyeket.

Emanuelle 2013.02.09. 21:28:59

@Gyevi bíró: Kulcsszavakat ajánlasz sixxnek?

Chuck Νorris 2013.02.09. 21:29:00

szegény apámtól mit fogok kapni, ajánlgattam neki hogy nézze ö is a müsort. Remélem volt esze és nem hallgatott rám :)

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:29:30

Öten hozták össze ezt a dalt? Akkor ütnie kell!

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:31:12

@Emanuelle: komolyan már annyit dicsérnek, hogy gyűjtöm őket. :-)
Sixx csemegézzen csak! :-)

Ez egész dalolható szám lett. :-) Bár kicsit több lehetett volna benne a dallam. Nem csak a salalala.

Emanuelle 2013.02.09. 21:31:34

Ezt a számot nem tudom elfogulatlanul hallgatni, mert már ezer éve nyomják a rádióban. Angolul jobban szól. Viszont vicces a magyar szöveg.

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:32:23

De jó kis szám. :-) Nekem bejön, nem annyira szokványos, Sandersnek jól áll.

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:34:12

Reni is ott volt szurkolóként. :-) De ha lepontozzák...
Bár a zsűri húzta a száját utána.

Emanuelle 2013.02.09. 21:34:50

@Gyevi bíró: Láttam, Lady Gagának volt fazonírozva.

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:36:10

Na azért! :-) Sanders bejutott elsőként! :-)

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:37:26

@Emanuelle: pár hete kapta az új stílust, a FB-on láttam. :-) Bírtam őket anno is, Yvettel együtt. :-) Nem volt olyan rossz az a Megasztár anno, ahogy beállítják.
Na lássuk, ki lesz a harmadik.

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:38:48

Filippinó a kötelező szöveget elmondta, Odett a harmadik...

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:40:21

Évából múlt héten a melleit, most a lábait nézhetjük meg alaposabban. Mit látunk belőle a jövő héten? :-)))

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:42:13

De ez a backstage-es gyerek legalább tud beszélni és van benne kis pörgés, nem úgy, mint a Voice-os :-)))

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:43:55

Rami mehetne Voice-ba, mert van hangja, csak vacak számot kapott...

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:44:39

Byealex jó lenne, ha bekerülne. Az összefoglalóból is kihallik.

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:53:08

Gratulálok a szavazóknak, hogy idióták és 10 alatti kódot küldenek.

Gyevi bíró 2013.02.09. 21:59:59

Remélem, hogy Wolf Katira nem szavaznak és nem küldik el a Kati szót sms-ben a nézők... :-)

Emanuelle 2013.02.09. 22:09:15

Jó nagy segget növesztett Vajk, amióta megnősült. Jól főz az asszony?

Gyevi bíró 2013.02.09. 22:18:51

Na lássuk! Vastag az első

Gyevi bíró 2013.02.09. 22:19:27

Veca??? Áh... nézők...

Gyevi bíró 2013.02.09. 22:19:59

ALEX!!!!!!! YESSSSSSSSSSS!!!!

Gyevi bíró 2013.02.09. 22:21:41

No megnyugodtam. :-))) Holnap itt legyünk a Duettnél? Vagy pihenjük?

Emanuelle 2013.02.09. 22:22:00

Najólvan. Az aktivitásom ma erősen tükrözte a műsor színvonalát avagy színvonaltalanságát. Jövő héten valószínűleg nem jövök, de lélekben veletek leszek:-) Puszi

Emanuelle 2013.02.09. 22:23:26

@Gyevi bíró: Ja, az is lesz? Lehet,hogy benézek, de hová menjek/jöjjek?

Gyevi bíró 2013.02.09. 22:28:17

@Emanuelle: szerintem kinézek egy duettes bejegyzést és oda. Egyszerűbb, ha a legutolsó kommenteket nézed jobb oldalon, mert egyből odatalálsz :-)

Puszi és szép estét, örültem magácskának!

Gyevi bíró 2013.02.09. 22:30:52

Én is megyek, Chucknak is jó pihenést!

Chuck Νorris 2013.02.10. 10:03:56

@Gyevi bíró: utólag is elnézést és jóéjt de átkapcsoltam dreddre :)

inez1012 2014.02.02. 12:31:35

Azért kíváncsi vagyok a műsor költségvetésére, és arra is kik nyelik le. Hány offshore céget találnánk a láncban...
süti beállítások módosítása