Van hát, nincs is olyan év, hogy ne lenne, legalábbis az elmúlt évtizedben (bezzeg korábban azt reklámoztak, amit akartak, pl. mellnagyobbító vagy nemváltó műtétet), néha egyenesen az az érzésünk, hogy bizonyos cégek csak azért költenek el dollármilliókat egy-egy szaftosabb reklámra, hogy azt a meccset közvetítő tévé majd jól visszadobhassa, ők meg telesírhassák a netet a bánatukkal. Idén egy GoDaddy.com-reklámot azért utasított el a CBS, mert túl direkt volt, és a két főszereplő az illőnél hosszasabban smárolt benne, tessék csak nézni:
Ha agyonvernek sem tudom megérteni, mi a baj a feni filmmel, bár a cuppogás valóban zavaró egy kicsit. A szereplők egyébként Ber Rafaeli szupermodell, Leonardo Di Caprio excsaja, illetve a Chuck című sorozat egyik rezidens nördje. A szpotot mellesleg újravágták, és lemehet adásban is, de a felhajtással jól járt a GoDaddy. A korábbi években botrányt okozó reklámok közül megmutatunk párat, bár van egy olyan érzésünk, hogy hozzánk hasonlóan már az olvasók is kívülről ismerik mindet:
rozsdamentes arcél 2013.02.03. 18:17:11
www.youtube.com/watch?v=IdEBu7ODVk8
kulalak 2013.02.04. 00:48:54
Go Daddy! :)
Anija 2013.02.04. 01:05:38
kulalak 2013.02.04. 01:45:35
ügyfélszolgálatos 2013.02.04. 01:48:27