Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Hol rontották el a Voice-t?

2013. január 26. 00:08 sixx 223 komment

Véget ért az első Voice-évad, aminek döntője pont azoktól a gyermekbetegségektől szenvedett, mint az egész műsorfolyam. Néhol lassú volt és vontatott, meglepően sok hamis hanggal, elbaltázott dalválasztással és üresjárattal. Az érdemi résznek kb. fél 11-re vége volt, utána már csak az időhúzás volt hátra és egy valóban jó LGT-produkció, aztán meg az, amit három hete (rossznyelvek szerint azóta, hogy egy látássérült lánnyal duettezett) tudunk: Pál Dénes megnyerte az első The Voice-t, és bevonult a kertévé aranykönyvébe.

d.jpg

Olyan hangszínű nyertes mint Pál Dénes még nem volt a magyar tehetségkutatás történetében. Nagyon kellemes baritonjához mestere, Mező Misi és a szerkesztők kiválóan választottak dalokat, meg tudta mutatni azt, amit tud, ami a torkában rejlik, és ez jó - az, amit meg a bulvár rápakolt, minket most nem érdekel. A döntőben azért kiderült, hogy jó mélyen érzi magát jól, és amikor kizökkentették a megszokott kerékvágásból (például a Magna Cum Laude-sláger alatt, amit Mező Misivel énekelt) már sokkal bizonytalanabb volt, de a győzelme ettől, és a TV2 által ráerőltetett amorózó szereptől függetlenül megérdemelt, mert kiváló hangja van, és nem nagyon lehetett kizökkenteni nyugalmából.

Ráadásul jól is sáfárkodik a hirtelen jött sikerrel, hiszen a köztévé Dal című énekversenyére is benevezett, amit simán meg is nyerhet Agárdi Szilvia oldalán. A többieknek, a második Gájer Bálintnak, a harmadik Nádor Dávidnak és a negyedik Weisz Viktornak is biztos jól jött a The Voice, egy olyan lökést adhatott nekik, amire szükségük volt a karrierjüket illetően. Ha csak azt nézzük, mit hoztak ki az ilyen műsorokban szerzett ismertségből az igazán tehetséges előadók (Oláh Ibolya, Tóth Gabi, Tóth Vera vagy Rúzsa Magdi), akkor egy ideig nem lesz gondjuk. A kérdés persze az, a folytatás hogyan sikerül majd nekik, és mi lesz a műsorral.

gajer.jpg

Egyelőre nem tudni, tervez-e a TV2 második kiadást az énekversenynek, de vélhetően igen, hiszen a formátum nem volt olcsó, a díszleteket pedig kis igazítással simán újra lehet hasznosítani. Akadnak olyan aspektusai a műsornak, amikhez nem nagyon kell hozzányúlni, de ha a TV2 az elvárható nézettséget célozza meg a következő körben, akkor nem árt visszaülni a tervezőasztalhoz, vagy a füstüveg dohányzóasztal mellé, és átgondolni pár műsorelemet.

A formátum

A The Voice nagy erőssége az első szakasz, a válogató, amikor a négy székben ülő Mesternek igazán fontos szerepe van. Nem látják, csak hallják az énekeseket, a dráma abban rejlik, hogy vajon képesek-e csak a hang alapján döntést hozni, és a megfelelően hatásos kisfilmmel nekünk felvezetett szegény sorsú előadót beválogatják-e a csapatukba. Ebben a szakaszban a szokásos bikicsunájozás kimarad, ez a legmarkánsabb különbség, amit a The Voice-t sugárzó adóknak kötelező jelleggel meg kell lovagolniuk, ez az a pont, amikor elválik a szar a májtól - ha elég erős a mezőny, azaz jó volt a casting, akkor a néző az első perctől kezdve tudja, hogy ez nem olyan műsor, mint a többi.

A Tv2 itt hibázott először, vagy csak egyszerűen már nem volt elég olyan karakteres és jó hangú jelentkező, akikből az első szakaszban válogatni lehetett. Ezért juthattak tovább olyan közepes hangú indulók, mint mondjuk Berkes Olivér vagy Schrott Péter, és ez az, amiért a nézők először kérdőjelezték meg a műsor hitelességét. Pedig azzal nem volt baj, nem irányították jobban a válogatásokat, mint mondjuk a Megasztárban vagy az X-Faktorban, viszont nem tartották be az ígéretet sem, hiszen nemcsak a hang számított, hanem az is, kiből lehet jó kis sztorit kihozni - hiszen ez egy tévéműsor és nem az ORI-engedélyért rendezett vidéki haknifesztivál.

3801204_bba44bf653a1b8b0a3b36675145de38e_m.jpg

Aztán jöttek a párbajok és lefeleződött a mezőny, kiestek olyan hangok, akiket a finisbe vártunk (pl. Mohamed Fatima, akinek csak egy élő adás jutott), az egyre hosszabb műsorokban pedig túl sok volt az énekes, nehéz volt a nézőben felépíteni a brandet, sugallni neki, hogy X esélyes, Y pedig afféle sötét ló, és így tovább - pedig ezeket a fogásokat nagyjából azóta alkalmazzák a tévék, hogy vannak benne műsorok. Túl sokan estek ki adásonként, és azok, akik az élő műsorba eljutottak, nem szerepeltek eleget a képernyőn. Tessék csak belegondolni: Oláh Gergő, az X-Faktor legutóbbi nyertese a válogató után látható volt a táborban, a mentorházban és minden élő adásban is. Ez összesen 14 alkalom, míg a The Voice döntősei kilencszer kerültek képernyőre.

A TV2 simán bevállalhatta volna a heti két adásos formátumot, pénteken az énekléssel, szombaton az eredményhirdetéssel, így a nézők sokkal jobban tisztában lettek volna a versenyzőkkel, akik közel dupla annyit töltöttek volna képernyőn, mint egyébként. Megpróbálkozhattak volna azzal, a magyar tévében egyelőre kipróbálatlan sms-szavazásos formátummal is, mint az amerikaiak: szavazni az előadások után lehet, meghatározott ideig, azaz annak a látszatát meghagyva, hogy az adott heti produkció dönt. Ez persze nem így van, hiszen a voksukat szimpátia alapján teszik le a nézők, de legalább úgy tűnt volna, mintha (még egy strigula a hitelesség mellett).

Az énekesek

Magyarországot az utóbbi időben alaposan lekaszálták a tehetségkutatók, egyre kevesebb olyan hang van, amiből tényleg lehet bármi egy-egy ilyen sztárgyár végére, így a The Voice szereposztói sem nagyon erőlködtek, és inkább arra a polcra nyúltak, ahol tudták, megbízható portékát találnak. Többszörös valóságshow-veteránok, a Megasztárból vagy az X-Faktorból kihullott énekesek mellett a szórakoztatóipar vízhordóit, kevésbé vagy alig ismert zenekarok frontembereit keresték meg, háttérénekeseket vettek rá az indulásra, és velük töltötték fel a mezőnyt.

Ez a formátum sajátossága egyébként, másutt is így van, csak valahogy a holland vagy német közönség elnézőbbnek tűnik az ilyen énekesekkel szemben, mint a meglehetősen gyanakvó magyar - ha valaki 20 évnyi próbálkozás után sem tud semmi érdemlegeset felmutatni, miért nyeressek meg vele egy ilyen versenyt? A döntőbe jutott négyesből Weisz Viktor és Gájer Bálint veterán énekesnek számít, de Nádor Dávid és Pál Dénes is otthonosan mozgott a színpadon, a The Voice egyfajta második (vagy sokadik) lehetőség volt nekik, amivel egyébként kiválóan tudtak élni.

weisz.jpg

Azt viszont valahogy a műsor nem tudta kihangsúlyozni, legalábbis erre következtethetünk a közösségi hálós bejegyezésekből és a kommentekből, hogy ezek az énekesek nemcsak azért jók, mert tehetségesek, hanem azért, mert profik. Amivel semmi baj nincs, sőt, ezerszer szívesebben nézek-hallgatok egy Pál Dénest, mint egy Stone-t vagy Csobot Adélt, de akkor ezt a vonalat sokkal jobban ki kellett volna hangsúlyozni, és merészebben válogatni a jelentkezők közül. Értem én, hogy ez egy tévéműsor, és kell a dráma, a mesterséges feszültségkeltés a könnyes történetekkel, de amikor az izzadságszag a tévé előtt ülőknek is facsarja már a szemét, akkor baj van - lásd még a Berkes-klán továbbjutása.

A Mesterek

Ahhoz, hogy egy ilyen műsor igazán sikeres legyen, fontos a karakteres zsűri. Ha agyonvernek sem tudom felsorolni a legutóbbi Megasztárban véleményt mondó négy zsűritag nevét, mert nem hagytak bennem semmilyen nyomot. Bezzeg Nagy Feró, vagy a hisztis Keresztes. A The Voice Mesterei papíron sem működtek úgy, ahogy kellett volna, nemhogy az adásokban. Az első, felvételről vetített szakaszban még meg lehetett úszni a dolgot, és úgy vágni a történéseket, hogy úgy tűnjön, Somló, Malek, Caramel és Mező között van valami kémia, hogy egy ilyen randa kifejezéssel éljünk, de ahogy haladtunk előre, kiderült, hogy arra a szerepre, amire kiválasztották őket csak részben alkalmasak.

tam.jpg

Malek Andrea kényszeres röhögése és sértődései vagy Somló szótlansága túl sok volt Mező Misinek és Caremelnek, a két ellenpontnak, akik a széksor két végéről igyekeztek a műsort lendületben tartani. Mező harsánysága és az a természetes jókedv és mindenbe beleszarós hozzáállás, amivel az egész műsort megközelítette, nagyon jót tett a The Voice-nak, mint ahogy Caramel lelkizős, nyugodt hangú kommentárjai is. Őket mindenképpen megtartanám a következő körre is, de Somló helyett inkább Pressert ültetném be Nagy Öregnek, Malek Andrea helyére pedig hosszasan castingolnék. Kell a zrika, kell a beszólongatás, kell az, hogy a néző és az énekes is érezze, itt igazi tét van, nem mindegy, melyik csapatba kerül be a tehetséges bolti eladó, aki már évek óta szórakoztatja bérházat, azt akarom látni, amit az angol vagy amerikai kiadásban, ahol a Mesterek igenis megküzdenek egy-egy jó hangért.

A megvalósítás

A TV2 a The Voice-ra pont úgy rágyúrt, mint a Győri Gumi FC félamatőr futballistái tennék egy FTC elleni meccsre. Akkora színpadot gründoltak a műsornak, mint még egy magyarországi shownak sem, csak az nem jutott eszükbe, hogy így az élő közönséget nagyon messzire ültetik a produkcióktól, a tévé előtt ülők pedig csak egy apró énekest látnak a gigantikus díszletek között botorkálni, miközben elvakította őket az állandóan a szemükbe villódzó stroboszkóp. A kameraállásoktól a hangtechnikai bakikon át a Szabó Kimmelt állandóan egy szögből mutató kameráig rengeteg olyan eleme volt a műsornak, amin lehet és kell is változtatni, hogy tempósabb, lendületesebb legyen.

A TV2 azt sem igazán tudta belőni, hogy tulajdonképpen kinek is szól a műsor. A kereskedelmi célcsoportot Pál Dénes dalaival nehezen lehet megfogni, a dalválasztást kínosan a negyvenesekre szabták, pedig az elején még voltak olyan számok, amiket tehetségkutatóban nem hallottunk. A zenei szerkesztő dolga lett volna kiválogatni azokat a mai slágereket, amiket a jónép hallgat, és nem fárasztani a nézőt a Flashdance harminc éves betétdalával vagy Császár Előd-nótákkal. A zenekar viszont telitalálat volt, a háttérénekesekkel együtt olyan profi előadásokat hallhattunk tőlük, mint magyar tévéműsorban nem nagyon. Az énekesek közül, ha jól emlékszem, mindössze egy köszönte meg nekik a melót, pedig kezet csókolhatott volna nekik mindegyik.

3801556_100dd693bb931a0e55b7c75c8769754e_m.jpg

Az amerikai Voice legjobb pillanatai azok, amikor a Mesterek is beszállnak a buliba, és az énekesekkel vagy egymással közös duetteket adnak elő. Ez is egy kihagyott ziccer volt (a döntőig), sokkal jobban lehetett és kellett volna aktivizálni a négy profit. Mekkora flash lett volna mondjuk egy Mező Misi - Schrott Péter duett, amiben eltolják a Motörhead Ace of Spades-jét. Nem tudom miért nem énekeltek többet a székben néha kissé feszengve ülő Mesterek, és azt sem, miért nem mutattak több olyan próbatermi felvételt, amiben nem a szponzortermékek a főszereplők, hanem az a háttérmunka, ami egy sikeres előadáshoz kell. A már említett hitelesség ugye.

A The Voice-ban megvan minden, ami egy sikeres műsorhoz kell. A formátumon lehet változtatni, van lehetőség bizonyos elemek átírására, új Mesterek alkalmazására, az énekesek alaposabb válogatására, és még a színpadot is meg lehet úgy csinálni, mintha nem Gotham City-t akarnánk megidézni vele.

A fogadtatás

A nézőszámcsökkenés viszont aggasztó. Míg a nyitány körül 1,4-1,5 milliós összenézettsége volt a The Voice-nak, tehát amikor az RTL Klub a trashreality-vé silányított idei X-Faktort tolta ellene, jobban teljesített, mint amikor egyedül kellett nézőket szereznie, hiszen a döntő előtti adásra már csak kb. 800 000 néző volt kíváncsi. Mintha csak akkor tudnánk értékelni azt, hogy egy műsorban tényleg tudnak énekelni, ha ott van az ellenpont, és ha Jimmy fia Krisztián már nem vonyít torkaszakadtából a fülünkbe, akkor a The Voice sem érdekel senkit.

3801808_da0e9e018436e1e4f52cdf33c9e6bc61_m.jpg

A The Voice egy olyan formátum, ami egy nagyon egyszerű, de hatásos trükkre épít. Ha ehhez a készítők rendelkezésére bocsátott sorozatbiblia alapján hozzárakják a megfelelő összetevőket, akkor a siker nagyjából borítékolható lenne, de ez nem minden piacra igaz. Az első amerikai évad például csak 20. legnézettebb műsor lett a 2010-11-es évadban 12 milliós átlagnézettséggel, amit viszont mostanra, szívós munkával feltornáztak 14 millióra, tehát lehet alakítani a műsoron úgy, hogy az jobb legyen. Érdekes, de az ausztrál vagy a német változat nézettsége a magyaréhoz hasonlóan alakult, a jó nyitány után az élő adásokra erős visszaesést mutatott. A brit vagy az ír verzió sem úgy szerepelt, ahogy azt várták.

A formátum tulajdonosa ennek persze nem örül, annak pedig vélhetően még kevésbé, hogy az eddigi Voice-műsorok egyetlen olyan, nemzetközileg is elismert előadót sem tudnak felmutatni, mint az X-Factor- vagy az Idol-franchise. Ha jól sejtjük, ezen a trenden nem Pál Dénes fog változtatni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lujzika666 2013.01.26. 12:38:32

@Simon Liza: Tegnap ahogy az LGT nyomta (élőben 2x mert újra fel kellett venni) ! Na ezért Presser a Presser ! Még most is feláll a szőr a kezemen..... És másodszor is ugyanolyan maximális erőbedobással. TV-ben nem láttam még, de élőben nagyon jó volt !

viragimado 2013.01.26. 12:39:52

@zotyesz11: ha jól megnézted a szereplőket, zsűrit két népcsoport adta a 90%-át. Romák és zsidók! Ide nyugodtan belefért a Weisz gyerek, a hangja meg jó volt, és a szinpadon sem mutatott rosszul.
Igazából nem szabadna ebbe is etnikumot vinni, de valahogy így jött ki nekik, bár a roma vonal mindegyik "tehetségkutatónál" erős volt. Ők zeneibbek, ezt el kell ismerni.
Sokkal nagyobb gond tényleg, hogy a zsűri egy percig sem volt hiteles! És nem szabadna a lehetséges bulvárszereplés alapján énekest választani! Ezt utálom a legjobban, igaz nem is olvasok-nézek bulvár médiát.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2013.01.26. 12:43:27

Az a határozott véleményem, hogy kertévé ide vagy oda, egy ilyen jellegű műsornak nemcsak a közízlés feltétel nélküli kiszolgálása lenne a feladata, hanem a formálása is. És a zenei szerkesztő vagy producer olyan ember kellene legyen, aki képes mai előadók mai számaiból olyan műsort összerakni, ami túlmutat a tanyasi mulatós/diszkó kommerszvodkával-alapozunk-a-vbk-hoz-közönségének az aznapi igényein és megpróbálja a minőség felé terelni a birkákat.

viragimado 2013.01.26. 12:45:28

Ja és Presser már tuti nem vállalna ilyen szerepet. Bőven elég volt neki egyszer, akkor is már nagyon látszott rajta, hogy elege van, hogy unja azt kell tenni-mondani, amit előírtak neki. Ő nem iylen ember. Nagyon jó volt a Kimmelnek adott válasza is a 3 napos koncertről! Látszik, hogy a riporter nem volt belőle felkészülve, különben nem kérdezett volna hülyeséget! :)))

kamasuka 2013.01.26. 12:46:44

@Gyevi bíró:
"Többször előjött ez a trükk Nikánál, tegnap Pál Dénes első előadásánál"
Mint mindig, most is igazad van, hiába no, te vagy a világ közepe. ;)
Én is pont ezt írtam. Nem volt kóser és direkte befolyásolni próbálták a versenyt. SwDávid volt az, aki azonnal leszedte, jól is énekelt pár adással ezelőtt.

Somló pedig beteg volt. Ezért a szerencsétlenkedése. Lsd. Blikk ma!

viragimado 2013.01.26. 12:46:46

@Háta Más: ilyen embert kertévénél nem találsz, mert nem végezhetné jól a munkáját. Nem ez a céljuk a kertévéknek!

kamasuka 2013.01.26. 12:47:16

@Vettriano:
Volt Flashdance is, nyugi.

viragimado 2013.01.26. 12:48:57

@kamasuka: Blikk?!!! Ilyeneket olvasol? Mióta igaz, amit egy szennylap ír? Somló nem fiatal már, és nem erre a szerepre való. Ennyi. Az, ha mellette esetleg beteg is (remélem nem), csak ráadás.

kamasuka 2013.01.26. 12:49:46

@godel:
Mert minden száma az egész Voice alatt már 1x2x elhangzott? Nagyon nyomták, de a kutyának se kell, max. a haveroknak.

kamasuka 2013.01.26. 12:53:52

@Simon Liza:
A gond az, hogy mondj két (egy?) jó Mező Mihály számot! :D Ugyanezt Malekra!? Így max. Caramel és Somló maradhatna, de Somló tuti nem vállalja el. Caramellel meg énekelni nem lehet duettet, mert még maga se tudja, hogy a próbákhoz képest élőben milyen stílusban fog énekelni. :D

Szóval duettek ezért nem nagyon voltak.

viragimado 2013.01.26. 12:54:38

@Gyevi bíró: Te már láttál a TV2-n színvonalas műsort? Én egyet sem tudnék mondani, bár a Megasztár fényévekkel jobb volt, mint az X valaha is. A TV2 ugyanúgy csúszik lefelé, mint az RTL Klub. Válság van, nincs pénz, kevesebbet fizetnek a reklámokért, így már a hiradó közben is van, csak ismétlések mennek, és borzasztó sz@ar saját "produkciók"! Én büntető adót vewtnék ki a kertévékre tudatrongálás miatt!

7919nünü 2013.01.26. 12:55:16

Szerintem ott cseszte el a TV2, hogy egyrészt nem kellett volna az összes fiatalt hazaküldeni, másrészt igenis bent kellett volna tartani a megosztó embereket, az egyéniségeket, még ha hangilag nem is mindig tökéletesek. Egy ilyen műsorban (a címe ellenére sem) számíthat csak a hang, hanem ide előadóművészek kellenek. Én Henderson Dávid kiesése után nem néztem, szerintem a 4 döntőbe jutott kifejezetten unalmas figura. Ismétlem: SZERINTEM.

kamasuka 2013.01.26. 13:01:39

@Fenimore:
Von Schwartz, ha kérhetném! :D

kamasuka 2013.01.26. 13:03:51

@Dícsértessék!: OKJsnél alap, de nem A Kimmel, és nem A Caramel, hanem Kimmel és Caramel ...

kamasuka 2013.01.26. 13:05:03

@Dícsértessék!:
A TV marhára nem arra gyúrt, hogy Pál Dénes nyerjen. Lsd. a hangkeverést, a dalokat, a duetteket! Pont Nádort nyomták gőzerővel, lsd. a hangkeverést, a dalokat és a duetteket! :D

kamasuka 2013.01.26. 13:07:57

@viragimado:
Boltban vettem ma kenyeret. A pénztárnál ott volt a blikk (asszem blikk, de más szar is lehetett). Abban nagybetűkkel: "Sokan kinevették, pedig Somló beteg volt a műsor alatt. Műszív ..." Ennyit olvastam el.

kamasuka 2013.01.26. 13:11:23

@viragimado:
Bocs, de a jó ötlethez nem kell pénz. Lsd. Shop Stop!

viragimado 2013.01.26. 13:13:18

@kamasuka: nem műszíve van, csak pacemakere, és nem két hete, jóval régebb óta. Ettől még tudna beszélni, de ő nem ilyen feladatra való. Az LGT-nek is mindig a Presser volt a fő embere.

Ellensúly 2013.01.26. 13:14:28

Milyen kamu volt már, hogy nem sokkal a vége előtt azt mondja a műsorvezető: "Most kaptam a hírt, hogy nagyon szoros az állás, néhány szavazaton múlik minden", aztán pár perc, és kiderül, hogy a győztes egymaga 10%-kal több szavazatot gyűjtött, mint az összes többi jelölt együttvéve.

Persze egy pillanatra sem szabad elhinni, amit ezek a szutyok tévéadók állítanak.

Hazug TV2!

(Meg a többi hasonló fos is.)

viragimado 2013.01.26. 13:15:42

@kamasuka: ez nem tudom mit jelent. :)))) Jó ötlethez talán nem kell pénz, de ötlet kell, a TV2-nek meg már régóta nincsenek jó alkalmazottai (ötletadók), mert azokat nem tudta megfizetni, és elmentek máshová. Akik meg most vannak azok gagyik. Látszik a világosításon, a fényeffekteken, a hangtechnikán, a hiradós riportereken, stb., stb.

paranyuszi (törölt) 2013.01.26. 13:18:11

@7919nünü: Egyetértek! Szerintem a tv2 biztosra akart menni, viszont így nagyrészt kevésbé érdekes figurák maradtak bent! Mennyire szar hangja volt pl. Csobot Adélnak, mégis lehet, hogy többen ismerik őt mint a VOICE szereplőit.

viragimado 2013.01.26. 13:18:32

@Ellensúly: naná, hogy hazudnak! Ezért bolond, aki egy árva sms-t is küld egy ilyen műsorba, mert csalás az egész. Előre megírt, megrendezett végkifejletük van ezeknek a műsoroknak.

paranyuszi (törölt) 2013.01.26. 13:25:59

Különben meg a Voice stylistjának(vagy egy egész team talán?) innen küldenék egy hatalmas tarkón csapást!:) Szerencsétlen Szinetárnak, az a palotapincsi hajszerkezet, meg a gigagáz kismamaruhának látszó ezüst cucc... báhhh.. Szegény Malek Andi meg úgy nézett ki, amikor énekelt mint egy töltött virsli. Huhh, nagyon előnytelen volt az a ruha...

Egyébként furcsa, mert kb. 4 éve hallottam énekelni a Dukai Reginát és úgy emlékszem, hogy akkor meg is lepődtem, hogy mennyire erős és szép hangja volt. Most viszont ez valahogy nagyon nem jött át...

Exike 2013.01.26. 13:28:38

A Mesterek közötti kémiát én is hiányoltam, de ez részben a műsor hibája is, hiszen a 12 fős csapat kiválogatásától az utolsó adásig nem is egymás ellen küzdenek.

godel 2013.01.26. 13:28:53

@kamasuka: Mint jeleztem,nem vagyok Nádor rajongó,sőt.Egyszerűen tegnap hangilag ő volt a legjobb,legfelszabadultabb.
Ja,
Berkes O. ezerszer jobb lett volna a Caramell duettben,mint Gájer B.Semmi bajom amúgy vele,swingben verhetetlen,de a döntő,az túlzás volt neki.Meg a 4x -es Caramell támogatás is.
De legalább itt az élő showkban,MINDENKI tudott énekelni,a többi ízlés kérdése.

godel 2013.01.26. 13:35:25

@paranyuszi: Igen a Malek ruhája és a Szinetár haja nagyon gáz volt, egyet értek.Miért nem lehetett egy szimpla egyszerűbb tuha és sima haj Dórikának,sokkal jobban ütött volna a dal is.(mondjuk ezt a számot,az eredeti előadókon kívül,csak az Auth Csilla féle változtaban tudom elképzelni,ez fényévekre volt attól)
Malek Andi,meg belenézhetne a tükörbe,persze nem ő adja magára ezeket,de némi beleszólása csak van? Semmi gond,ha egy nő 40 felett szül egy harmadikat,nyilván tovább marad rajta itt-ott és nem is kell mobanőnek kinéznie,de hogy mi előnyös,azt illene tudni...

bungics (törölt) 2013.01.26. 13:41:36

Pál Dénes hangjára az elején egyedül Mező Misi kapta fel a fejét, a Somló csak ímmel-ámmal a végére fordult meg. Bár szép, egyedi hangszíne van, de képzetlen és erőtlen, nem véletlen, hogy nem lelkesedtek érte. Ennyit arról, hogy "hang". A másik három mind sokkal inkább megérdemelte volna a győzelmet. Innentől pedig egyéni ízlés kérdése, kinek melyik tetszett. Én Nádor Dávid hangját ismerném meg 1000-ből is.

viragimado 2013.01.26. 13:43:09

@godel: nem szólhatnak bele a ruhákba, mert azokat is szponzorok adják, vagyis reklám ruha cégeknek. A Lakatos Márktól meg nincs mit várni! Ő katasztrófa! Ízlése nulla!

bungics (törölt) 2013.01.26. 13:44:35

@godel: Szinetár Dóra nagyon intelligens módon visszafogta magát, szándékosan énekelt kb. 30%-os erőbedobással, mint amire képes lett volna, mert úgy leénekelte volna Döncikét, hogy senki meg nem hallja azt a szép hangocskáját.
Amúgy Sz. Dórával és Malek Andival tényleg nagyon elbántak a stylistok. :)

paranyuszi (törölt) 2013.01.26. 13:46:20

@godel: Én azt gondolom,hogy nem lehetett beleszólásuk... Ezt akarom hinni. Ennek ellenére, én abban a göncben nem mentem volna ki a színpadra az tuti, de ezzel nem őket minősítem, hanem azt aki rájuk adta!

godel 2013.01.26. 13:48:04

@bungics: Igen, azt én is észre vettem,hogy nagyon figyel Dénesre és nem "ordítja le a fejét", nem is ővele volt a baj (bár Auth Csilla hangja,legalábbis ebben a számban számomra verhetetlen).Nekem rossz volt hallgatni ezt a számot tőlük,de Szinetár Dórit,mint énekest mindenképp elismerem

na_ja 2013.01.26. 13:50:16

Köszi először is Sixx-nek, hogy most jóval több építő jellegű kritikát írt, mint szokott, és nem csak a minél poénosabb fikázás volt a cél.

Először a tegnapiakról.
Nádor saját dalát szerettem, lehetetlen olyan magasságokba emelni azt a dalt, mint ahogy jó öreg Phil tette. Az biztos, hogy Nádor hangja itthon sokkal haloványabbnak tűnt, mint bárki másé. Szépen énekel, de gyengén. A romaparti viccnek jó volt, igazából elhittem neki, hogy ő már csak jól akarta itt érezni a végén magát, és talán ő maga is tudta, hogy ebből itt most első hely nem lesz. És Malek asszony is tudta ezt, már a felvezetőjében kiderült... A duett Andival (etetett Anakonda - ahogy a párom mondta a ruhájára) meg kell, hogy kövessem magam, a legkiegyenlítettebb volt. Andi kicsit csavart, de hamis is volt, érvényesültek mindketten, le a kalappal.

Weisz Viktor "saját" dala pongyola volt, a Somló átesett a másik végletbe, mindent a Viktorra hagyott. Szép gesztus, bár kicsit így meg sok volt... A másik duett (várjatok, meg kell néznem, mi volt az egyáltalán...) a Szulákkal... felejthető.

Pál Dénes duettje jó volt Szinetárral, várható volt egy ilyen romantikus dal, egészen OK volt, szerintem az utóbbi hetek legjobb dala tőle, ami már több volt, mint a búgás. De a Tom Jones viszont szerintem gyenge volt. Sőt, azt mondom, itt derült ki, hogy mennyire idegen is neki minden más, mint amit annyira tud. A szemüveges poén és a show mellett azért ebben a dalban nulla lendület és úrias szexiség nem volt, mint Tom papában. Nem is értettem, miét méltatta pl. Caramel. A duett... Na Dénes, a mestered itt aztán rendesen alád tett! Persze neki kellett volna felnőni a feladathoz, de hogy a Misi semmibe nem vette a Dénest, az szent. Leénekelte, mint a sz..t. Ez nem volt etikus, és ha valakitől nem vártam, az a Misi. Nekem ez nagy csalódást volt.

Bálintnak Regina jutott, hagyjuk. Nem volt rossz. A saját dalnál pont azt mondogattam magamban, hogy miért nem adnak neki egy Robbie Williams számot inkább, aztán meg kiderült, hogy ez az volt :) Ennyit magamról. De azért egy Road to Mandalay, Millennium, No Regrets, de még akár a Feel is stílusosabb lett volna. De azért jó volt, így is ez volt az este csúcspontja nekem. Na a Caramel is aztán szépen elmehet valahová. Ezt a dalt odatenni, amiben még fényezi is magát, hogy a legnehezebb dala... Szemétség volt. Ebbe csak vokálozási lehetőséget adott Bálintnak. Én ezen nagyon kiakadtam, nem volt fair.

Weisz relatíve utolsó helye meglepett, Nádort is előbbre vártam az előzetes eredmények alapján, de nem bánom, hogy így alakult, vállalható eredmény. Sok anyuka kap majd Dini CD-t szülinapra, karácsonyra, kíváncsi vagyok, hogy a borító premier plán lesz-e. Én sok sikert kívánok mindenkinek, aki szerepelt, ki kell használni a hullámot, persze ne arra, hogy valami reggeli műsorba kerüljünk (imádom a Szécsi-lányokat, de ha talk-showt kapnak egyszer, az a média fekete napja lesz). Remélem folytatja mindenki azt, amiben a legjobb.

A műsor nálam a párbajoknál érte el a csúcspontot. A válogatók is jók voltak, jó volt a felhozatal, a feszültség (Glad you came csávót még meghallgattam volna párszor). De a mai napig a legtöbbet a párbajokat hallgatom: Burai-Henderson, Szécsi-MTK pályaőr (szegény Caramel, hogy fikázta mindig, NÉZD VISSZA SIXX), Szécsi-Helmeczi, Quan és a barátnője. Az élő adások is jók voltak, de valahogy a dalválasztások nekem már nem tetszettek annyira, de ez nyilván szubjektív. De állítom, hogy sokaknak befolyásolta a dalválasztás a kimenetelt. Dénesnek 3-4 ugyanolyan "atombiztos" dalt adni jó dolog volt, másnak meg kísérletezgetni "kellett". Sokan kiestek egyszerre, szerintem lehetett volna húzni, de gondolom a formátum adott volt.

A mesterek szerintem nem annyira befolyásoló tényezők, mint amennyit emlegetjük őket. Caramel, Misi tegnap leszerepelt, Malek alapból, Somló meg igazából nem tudom, kihez mit tett hozzá, de a TV-s jelenléte nekem OK volt. Kimmel OK, nyilván nem a Tilla utódját kereste senki benne, ugye?

Én megnéznék még egy szériát. Nem azért, mert ez egy überkirály műsor, hanem mert rengeteg jó produkciót hallhattam. Köszi Voice.

PSzilva36 2013.01.26. 13:50:19

Nagyon jó a cikk. Sajnos minden új tehetségkutatóban azt várjuk, hogy na majd most, de sajnos elfelejtjük azt a tényt, hogy a kereskedelmi tévék célja a profit és nem az igazi tehetségek felkarolása. Pál Dénesnek jó hangja van, egészen jól is énekel, de a döntőben sajnos nem ő volt a legjobb. (Nálam már az is kiverte a biztosítékot, hogy Nikát kiejtette, mert azt a Whitney Houston számot azért nagyon odarakta.)
Úgy tűnik, a magyar sms-ezők buknak a népmesei hősökre, a messziről jött csillagszemű szegénylegény sztori mindig bejön és tökmindegy a hang. Csodálom, hogy utolsó hétre nem nyomták be plusznak a vak lány+csillagszemű szerelmi szálat, azzal aztán tutira mentek volna.
Sok tehetségkutató volt már de csak nagyon kevesen tudtak megkapaszkodni tartósan a piacon, gondolom, az igazi tehetségeknek, lásd Caramel, azért sikerülhet, szóval inkább az idő dönti el ezt a dolgot talán.
Nagyon remélem, hogy Nika, Nádor Dávid, Gájer Bálint és Weisz Viktor meg tudja lovagolni ezt a kábé tíz percig tartó ismertséget és tudnak valamit kezdeni vele, az ő dalaikat még meg is hallgatnám.

paranyuszi (törölt) 2013.01.26. 13:51:59

@bungics: Nekem is N.D. hangja tetszett a legjobban, a Dönci gyerekben egyszerűen nem volt energy. Márpedig, én egy koncerten is azt szeretem, ha azt érzem, hogy lerepül a hajam, vagy totál libabőrös vagyok! :D

viragimado 2013.01.26. 13:57:10

@PSzilva36: sajnos Caramel is, bár tényleg jó a hangja, a roma vonal miatt győzött. Minden számot csak abban az egy stílusban tud elénekelni, és az egy idő után kicsit unalmas lesz. A számainak inkább a szövegei jók, mintsem az előadásuk.

[c] 2013.01.26. 13:59:43

@haggyadaszt: Miért kell ehhez mindenképpen angolul tudni?

Publius Clodius 2013.01.26. 14:07:45

@bungics: azért nem kell a valóságot ferdíteni. Válogatón Mező kapásból, Somló meg mező után 1 másodperccel megfordult PD-re. Malek meg Caramel csak azért nem, mert azt hitték, hogy nem fog tudni kitörni abból stílusból. Bár sztem az igazság, hogy le volt osztva előre, hogy ki kire fordul... Lásd Henderson-on színjáték ahol lecopyzták a brit változatot.
Én nem akarom túlzásba vinni a védését, de azért egy 21 éves, "amatőr" énekes persze, hogy nem tud igazán érvényesülni egy Szinetár Dóra mellett, főleg ha agyon is izgulja magát. Persze lehet mondani, hogy akkor miért ő nyert ha még nincs kész, szemben a másik három kiforrott énekessel, de szerintem pont ez lenne a lényege egy ilyen műsornak, hogy annak adjon egy nagy esélyt aki előtt még van bizonyítási lehetőség, szemben azokkal akiknek már ez bőven megadatott. Nádor Dávid biztos röhög magában, hogy ez a kis jöttment nyert vele szemben, de egy énekest úgyis az minősít, hogy a közönség mennyire szereti.

a rettegett drótos 2013.01.26. 14:10:03

tényleg, hát ki a bánat volt ennek a célcsoportja? Pörgést akarok, show-t, zseniális pillanatokat, sodró lendületet. Ha a nézőnek kell erőfeszítést tennie hogy jó pillanatokat találjon, akkor azt már régen megette a fene. Tolják bele a pofámba, hogy akadjon fel tőle a szemem.
Ez így lófütty.

Gyevi bíró 2013.01.26. 14:12:20

@viragimado: Láttam, és nem egyet tudok mondani. Kezdjük onnan, hogy az örök vesszőparipám a Dalnokok ligája, aztán ott volt az Activity és a többi Szulák Andi műsor (most meg Szerencsekereket vezet a Storyn. Szégyen.), de a Frei Tamás műsora is színvonalas volt (még ha manipulatív is néha, de már ő is anno felvetette csalódottságát, hogy a Győzikét többen nézik, mint azt a műsort). Még folytathatnám a sort a sok csatornát látott Beugrót (amit érdekes módon máig ismételnek), ami anno a TV2-őn debütált, de a tömegeknek nem kellett. Mert ha lenne rá igény, akkor azt bármikor adnák, akkor is néznék.
Igen, a Voice is színvonalas műsor, csak sajnos pár hozzá nem értő sikeresen leamortizálta, valamint a közízlés miatt el kellett kurvulniuk (sajnos erre nincs jobb szó).

Úgyhogy aki azt szajkózza, hogy a TV2-őn nincs színvonalas műsor, az szerintem csak a birkákkal béget és legtöbbje nem is nézi, csak bólogat, hogy "a TV2 nem tud színvonalas műsort adni". Pár bejegyzéssel korábban megemlítettem, hogyha Lagzi Lajcsi menne az RTL-en vagy épp a CSI ismétlése, azt is többen néznék a statisztikák szerint, mint a Voice-t. Nem érdekes?

Gyevi bíró 2013.01.26. 14:14:48

@Ellensúly: hadd ne minősítsem az uszítást, de ettől még simán igaza lehetett a műsorvezetőnek, hiszen bár a győztes elhúzott, de a másik háromnál elég szoros állások voltak, mint 11, 14 és 20 százalék... Úgyhogy mielőtt mocskolódnál, gondolkodhatnál néha.

PSzilva36 2013.01.26. 14:22:10

Azért egyetlen bizarr momentuma a műsornak az volt, amikor szegény Nádor Dávidot el akarták adni romának - csak hogy a romáknak is legyen kire szavazni, hát erre felkaptam a fejem. Nehogy már az összes pénzüket az X faktorra és az RTL-re költsék... Egyébként nem bánnám, ha lenne még egy széria, vajon tudnak-e tanulni a hibákból, lecserélik-e Malekot és Somlót vajon és megtartják-e a műsorvezetőt. Én a magam részéről nem bánnám, ha maradna, egy év alatt rendesen ki lehetne nevelni és nem kéne mindenbe a Tillát belenyomni.

[c] 2013.01.26. 14:39:21

@Frick László Emlékzenekar: @Void Bunkoid:
Ebbe a költséghatékonyság is beleszól, nem?
Értem ezalatt azt, hogy egy Sportaréna nagyságú teret (de annál kisebbet is) nagyon wattigényes (= drága) hangerővel megtölteni.
És ez csak a sztárnak "jár".

[c] 2013.01.26. 14:41:43

@Frick László Emlékzenekar: @Void Bunkoid:
Ebbe a költséghatékonyság is beleszól, nem?
Értem ezalatt azt, hogy egy Sportaréna nagyságú teret (de annál kisebbet is) nagyon wattigényes (= drága) hangerővel megtölteni.
És ez csak a sztárnak "jár".

Árpa Jankó · http://serteperte.blog.hu 2013.01.26. 14:48:17

Tényleg van olyan ember, aki szerint a Szabó Kimmel jó műsorvezető?

viragimado 2013.01.26. 15:23:14

@Gyevi bíró: háát nem egyezik az ízlésünk, az biztos! Az emlyített műsorokból egy volt valónban nagyon jó, a Beugró! A többi katasztrófális! A Frei a hazugságaival, mint színvonalas műsor?!! Nekem a színvonalba a szavahihetőség is beletartozik.
Csak arról formálok véleményt, amit láttam. Nagyon másképp gondolkodom, mint a tömeg ez tény, szerencsére. :)) Tehát ez saját vélemény, tapasztalatok alapján, igaz lehet túl kevés nekem, ami ezeken a csatornákon megy. Pedig sokszor adok egy új műsornak esélyt mint most a Voice esetében is), de szinte mindig csalódás a vége.

viragimado 2013.01.26. 15:32:14

@PSzilva36: Tilla etalon ebben a műfajban, lássuk be. Kellően laza, kellően humoros (még a megírt szövegek mellett is). Van benne kedvesség, és tudja kitől mit kérdezzen. Szegény Kimmel Petőfi vers mondására tuti alkalmas, jó az orgánuma, kellően komoly, tuti politikai vitaműsort is jól vezetne. Ide nem illett. Ez mégis egy show, ő meg ezt az irányt nem tudta felvenni.

Hülye aki elolvassa! 2013.01.26. 17:26:08

Ez egy viszonylag sallangmentes, jó műsor volt.
Össze sem lehet hasonlítani a többivel, ahol idióta, exhibicionista zsűri van és olyan "énekesek" mint Vastagh Csaba, meg Király L. Norbi.
Remélem folytatják.
Egy tuti, a duett című műsort, amiben riporterek, buta repper, meg hasonló figurák fognak danolni skippelem.

Gyevi bíró 2013.01.26. 17:30:55

@viragimado: ez már ízlés kérdése. Freit megvezették egy alkalommal, azóta sokan leírták, ettől függetlenül szerintem jó műsorokat készített, és a rámenősségével olyan dolgokat is meg tudott mutatni, amiket más másképp nem. Tény, hogy ez a stílusa sokaknak nem jött be, de a műsorait úgy néztem, mint a travel bármelyik utazós műsorát. Anno mondjuk Tvrtkót is bírtam, de aztán miután csak egy témára koncentrált, túlzásokba esve felnagyított dolgokat, azóta nem bírom.

SZKT-ról: Tillán kívül is kell egy jó műsorvezető arc, aki énekelni is tud, hiszen Tilla egy joker, de őt sem lehet mindig, minden műsorba betenni, mert nincs más. SZKT szerintem kinevelhető lesz, csak adni kell neki még pár olyan műsort, ahol lazulhat és beletanul, mint kis Tilla ;-)

Úz Bence 2013.01.26. 17:35:32

Nem értek egyet a szerzővel,a Voice volt eddig a legélvezhetőbb a tehetségkutatónak álcázott, telefonos milliókra hajtó pénzlehúzós műsorok közül.

Itt valódi, magas minőségű élő zene szólt, a versenyzők nem karaoke cd-kre próbáltak énekelni, hanem valódi koncertet adtak. Már ezért megérte. A mezőny nagyon erős volt, a döntő 4. helyezettje is kenterben veri szakmai szempontból a hasonló álceleb gyártó erőlködések győzteseit. Talán még a 12. is.

Pál Dénes nem érdemtelenül nyert, bár nekem Gájer Bálint volt a favoritom. A döntő minden résztvevője előtt le a kalappal, én zenészként mélyen meghajolok előttük. Amit ez a négy fiú élő adásban, amatőrként produkált, az csoda volt. Nádor Dávid hülyét csinált a duettben a magas hangoknál vonyító Malek Andreából, Weisz Viktor lemosta a színpadról a 30 éve a pályán mozgó "vérprofi" Szulákot, aki ócska dizőznek tűnt mellette. Gájer Bálint pedig valami olyan minőség, amivel ritkán találkozik az ember.

Tegyük hozzá, hogy a nagy csindradattával beharangozott LGT nem élőben játszott, korábban rögzítették a dögunalmas előadásukat egy zenei szempontból érdektelen dalról, amelyet az énekhanggal 40 éve nem bíró Presser Gábor hörgött, dörmögött, röfögött és krákogott bele a mikrofonba. Míg a gyerekek élőben véreztek és vitték fel a bőrüket a színpadra, a "nagy" öreg piacvezető csapat nem kockáztatta meg az egyenes adást.

kamasuka 2013.01.26. 17:50:22

@bungics:
Különösen, ha magyarul énekel. :)

nyuszi01 2013.01.26. 17:56:16

Nem tudom, miért kell állandóan SZKT-t fikázni, ő nem műsorvezető, hanem színész, fogjátok már fel!!!! Az rendben van, hogy vezetett már egy műsort még vmikor az M1-en, de az nem élő volt, és nem adott neki akkora rutint, mint ami Tillának már megvan. SZKT még a csattogós lepkét tologatta, amikor Tilla már műsort vezetett, ő meg inkább színész, nem műsorvezető.
Dénes meg nagyon is jó, hogy megnyerte a műsort: ilyen hang nincs még egy Magyarországon, felüdülés a sok tucathang után, és remélhetőleg nem fognak neki olyan hígfos nyálas számokat írni, mint amivel az eddigi X győzteseket megverték. Emellett még szerény is, van benne alázat, sose volt az a nagyképű én vagyok a jani kifejezés az arcán, mint mondjuk a Nádornak vagy a Weisznek. Az egy más téma, hogy emellett még jól is néz ki, ez már csak bónusz, de ha nem lenne csillagszeme, a hangja akkor is csodálatos, és akkor is őt akartam volna győztesnek. A youtube-on van egy csomó más szám tőle, lehet belehallgatni, és ott nem ezeket a dörmögős számokat énekli, mint amiket a Misi adott neki folyamatosan, hanem olyanokat ad elő, amikben kijön, hogy igenis több oktávot is ki tud énekelni, és a magasabb tartományokban is nagyon szép hangja van. A tegnapi döntőn nagyon elcseszett volt a duettje Szinetár Dórával, de nem azért, mert annyira szarok lettek volna, sőt, csak éppen ez a dal nem illett Dénes hangjához, és amúgy is szerintem egy elég unalmas szám. Dóritól viszont szép volt, hogy nem akarta leénekelni. A Misivel való duett elég ergya volt, Misi konkrétan be akarta bizonyítani, hogy ő jobban tolja a dalt, valljuk be, sikerült neki, szerencsétlen Dénest ráadásul még olyan pózba is ültették, hogy véletlenül se jöjjön ki belőle normális hang. Érdekes módon az egyéni száma briliáns volt.
Egyébként érezhető volt végig a Nádor-kampány, nagyon vele akarták megnyeretni, csak kár, hogy a nézőknek nem kellett.
Azt viszont elismerem, hogy tegnap este Nádor volt a legjobb, bár azért amikor Malek Andi leénekelte a fejét, az elég csúnya volt :D Nekem tetszett a Bangó Margitos buli, szerintem üde színfolt volt a sok kesergő mellé.
Weiszt nagyon el akarták lehetetleníteni, ilyen számot adni neki, mint ez a Learn to let go, hát azt hittem, eldobom a csukámat. Nem akármilyen hangja van a csávónak, ne adjunk már neki ilyen 2 hangra írott akármit. Somlón meg végig érezhető volt, hogy kábé leszarta Viktort, ő Reginát akarta a döntőbe, Viktor egyetlen hibája az, hogy nincs p*nája és nem Reginának hívják. A Szulák Andis duettje sztem jó volt, tetszett.
Gájer Bálintot szerencsétlent jól elb*ták azzal a Dukai Reginás duettel... Aki azt meri mondani, hogy D. Regina jó énekes, az menjen el fülészetre. Ilyen sipítást az életben nem hallottam, és ilyen potykafejet is rég láttam. Bálintnak Caramellel se volt sok szerencséje, őt is simán leénekelte a mestere. A szám viszont még mindig brutál jó. És most a vijjogást is kihagyták belőle. :D
Az eredmény kicsit döbbenetes volt, már ami az utolsó két helyet illeti. Én Nádort simán min. másodiknak vártam, Weiszt is valahol ottan körül, de ez a 11 meg 14% kicsit gyilkos volt... :D

kamasuka 2013.01.26. 17:56:49

@bungics:
Detektor van a szemedben, vagy honnan a 30%? Botfülhöz adják?

nyuszi01 2013.01.26. 17:59:13

ja és még annyit, hogy Nádor eléggé lejáratta magát az elmúlt hetekben elhangzott nagyképű megszólalásaival...

nyuszi01 2013.01.26. 18:00:44

ja és még annyit, hogy Nádor eléggé lejáratta magát az elmúlt hetekben a nagyképű megszólalásaival... magának köszönheti, hogy nem győzött, pedig lett volna benne potenciál

nyuszi01 2013.01.26. 18:01:15

hopsz, dupla lett, bocsánat

kamasuka 2013.01.26. 18:02:05

@viragimado:
Ha csak ezt a műsort nézzük, akkor én is így gondolnám.

DE van neki egy műsora a VIASAT3n, ahol nem TV2s elhasznált szarokból alkot egy-egy önbizalom hiánnyal küzdő nőt segítve.

Abban nem rossz.

kamasuka 2013.01.26. 18:04:58

@na_ja:
A másnak alatt gondolom nem Nádort értetted ... ;)

kamasuka 2013.01.26. 18:05:58

@paranyuszi:
Nádor énekel egyet Andikával, aztán szépen elfelejtjük, annyira jellegtelen a gyerek.

kamasuka 2013.01.26. 18:12:06

@nyuszi01:
"Egyébként érezhető volt végig a Nádor-kampány, nagyon vele akarták megnyeretni, csak kár, hogy a nézőknek nem kellett."
Abszolút nem kár. X mennyiségű tehetségkutató után itt Malek a döntőig nyomja úgy, hogy a gyerek az összes számát elénekli amit az x mennyiségű tehetségkutatón elénekelt, és az elődöntőben még von Schwartz is majdnem megveri? Ott a helye, ahol végzett. A másik kareoke-s mellett!

csárli hárper 2013.01.26. 19:13:09

egy ilyen hosszú írás a szarról, világbajnok gyanús...

CSÉ 2013.01.26. 19:19:33

Furi, szinte biztos befutónak éreztem Weisz Viktort. Gájer Bálint köszönhet a legtöbbet ennek a műsornak. A végére már egy egészen szerethető arc lett, amit az ő személyiségével nem lehet könnyen elérni. (Ezt úgy értem, hogy elég nehezen nyílik meg.) A háttérzenekar meg a táncosok + koreográfus tök jók voltak. A dalválasztásokat komolyan nem tudtam mire vélni. A műsorstuktúra vontatott. Az a baj vele, hogy négy párhuzamos versenyt látunk futni egészen a döntőig. Csak azok versenyeznek egymással, akik egy mesternél vannak. Ez így nem OK. Ráadásul sokan esnek ki egyszerre, nincs könnyes össznépi búcsú az egy szem kiesőtől, mint máshol. Nem is ismerik egymást igazán a versenyzők. Az alap, hogy össze kellene őket költöztetni. Jó, a mesterségesen gerjesztett "egymásba szeretett a két versenyző" típusú bulvárkamu nem hiányzik semminek, de sokkal érdekesebb volna, ha lenne köztük valami interakció. Énekeltetnének velük közösen dalokat, duetteket vagy mit bánom én. Még azt is mesterenként változik, hogy mi az adott este, adott hét témája. Persze az lehetne valami zenei téma. (Az X szerkesztőinek segítek: a 007-es az nem egy zenei téma.)

Caramel szerepe elég ellentmondásos. Arról beszél, hogy csak a hang számít, stb, miközben sokszor nem ezalapján dönt. A vitnámi srácnál kb minden harmadik, negyedik ember jobban énekel, a Karai Anna Bokor Mariann párbaj végeredménye meg sehogyan sem tudható be annak, hogy szakmai alapon döntött...

Malek Andi beszélt arról Veres Móni The greatest of love előadása kapcsán, hogy milyen fontos önmagunk elfogadása, de azokból a sértődős durcákból, amiket levágott nem éppen az asszertivitása jött le. Ha a stáb szerint Malek profi volt (valahol valaki közülük ezt nyilatkozta róla) akkor a stáb nem tudja, mit jelent a profizmus. Így egy amatőr viselkedik a kamerák előtt.

Se valóságshow íze nem volt a műsornak (pedig egy igazi valóságshow tényleg jó tud lenni, de arra max a Viasatosok képesek itt Mo-on) se a profizmus nem sütött át.

Amatőr szakácsoknak való tehetségkutató mikor lesz Magyarországon?

nyuszi01 2013.01.26. 19:19:57

@kamasuka: ironikusan írtam azt, hogy "kár, hogy a nézőknek nem kellett". Egyáltalán nem kár. A válogatós száma meg az a spanyol dal volt jó tőle, aztán ennyi. A tegnapi produkciói mondjuk neki voltak a legjobbak, de a viselkedésével mindig is bajaim voltak. Túl nagyképű (már anno az X-ben is az volt), egyébként meg jellegtelen a hangja, biztos, hogy nem ismerném fel a rádióban. Szóval elég reális az a 3. hely. A mesterétől meg már hidegrázást kaptam.

nyuszi01 2013.01.26. 19:20:55

ja és a Schwarz azért jobb volt nála (leszámítva a visításait), kár, hogy nem ő jutott be a döntőbe

lujzika666 2013.01.26. 19:31:09

@kamasuka: Igen, 2x, mert ezeket a plusz produkciókat mindig előre felvették, még adás előtt. Az első felvétel valamiért nem sikerült (valami technikai gond volt), ezért rögtön utána felvették még 1x. Amikor a Király Linda és Charlie volt, ők 3x ismételtek.De élőben énekeltek ettől függetlenül.

Horváthh Nemmondommeg 2013.01.26. 20:36:54

Van még remény a túlélésre ennek a szerencsétlrn országnak. Bizonyíték rá Pál Dénes győzelme. A terv biztos nem ez volt a média részéről, de a mobiltelefon fegyver lett a nép kezében.
A zeneipar klikkjeire az első csapást mérték.
Amit kinyilvánítottak az smsezők az az, hogy elég volt az amerikanizálódásból, az R&B megcsúfolásából az üveghangokból, a hajlításokból.
A 25 évvel ezelőtti helyzet állt elő amikor is Lagzi Lajcsikezdett el a piacon megjelenni. Őt is a szükség hívta elő, az akadémikus értelmiségi falkba ütközés.
Ha lenen pénzem akkor producerként Pál Dénesbe fektetném ami pár év alatt olyan mértékben megsokszorózna mint annak idején Lagzi Lajcsi befektetése.

mémyeti 2013.01.26. 20:53:12

Most nem akarok azon kattogni hogy Pál szomorú kutyatekintetű Dénes hogy a fszomba tud győzni énektudás nélkül, mert végül is itt kis hazánkban, ha ez lenne a legkisebb abszurd, minden nap a seggemen forognék, de azért meg kell említenem egy megállapítást, ami mindent vitt, kitől mástól, mint Somló mestertől:
Miután egy LGT nótát énekelt valaki, Kimmel Somlót kérdezte, és a válasz:
"Pici, ezt hallva, biztosan REZIGNÁLTTÁ vált"
:))), (a szó jelentése, aki nem tudná - szomorú, búskomor, letört stb.)Somló persze ezt dicséretnek szánta...

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2013.01.26. 22:01:41

Huh, szép kerek lett ez a cikk, jó volt olvasni.

combos 2013.01.26. 22:22:44

@mémyeti: Jaj, mindig csak ez a rosszindulat. :-) Szerintem Somló jobban ismeri Picit, mint te vagy én, és lehet, hogy Presser tényleg rezignálttá válik attól, ha valaki jól elénekel egy LGT-számot.

bitond 2013.01.26. 23:11:48

Szerintem a szísztéma miatt esett le a műsor. Az, hogy mesterenként ment a verseny a döntőig, nagyon korlátozottá és kiszámíthatóvá tette a versenyt.

A műsor címének találóbb lett volna a Sympathy. Mint ilyen, egyébként jó volt. Az első kettő nagyon szimpatikus fiatalember, és akkor még nem beszéltem Regináról, Böbéről, Hendersonról. Szimpátiában jó volt a felhozatal.

Jemi 2013.01.27. 01:23:59

Én a következő Voice-t az alábbiakban változtatnám meg: zsűri: Misi maradhatna, de Malek helyett talán a Szinetár is jó választás vagy esetleg a Koncz Zsuzsa, Somló helyett Bródy pl. (bár nem hinném, hogy ezek bevállalnák) Bár ha Bangót ennyire futtatja a TV2 mostanában akkor talán érdekes lehetne zsűritagnak is betenni.(végülis egész életében énekelt)Caramelt én személy szerint nem szeretem,..és valami érdekesebb zsűritagot hoznék..
Másrészt arra lennék kiváncsi, hogy, gondolom, a TV2 vért izzadva hozta elő ezeket az énekeseket, ha indulna Voice2 akkor kiket ásna még elő?
Mellesleg nekem a Gájer (volt szerencsém már bekeveredni valahogyan egy koncertjére) a skyfallnál pozitiv csalódás volt, szerintem a swing vonala elég unalmas addig és Caramel úgy nyomta mintha az életével tartozna a Gájernek..
Egy szó mint száz, nekem az a nagy kérdés, hogy a TV2 honnan rántana elő megint ilyen mezőnyt?

Frick László Emlékzenekar 2013.01.27. 03:13:07

@tea fan: @Void Bunkoid: Nemsokat konyítok a mai hangosításokhoz, de gondolom, minden komjuterizált, emóriás, stb. A Voice MŰSOR és amit láttunk, azt ELŐTTE lenyomták kb ugyanúgy próbaképpen. maívan úgy képzelem, hogy volt lehetőség egyénenként-fellépőként a kontroll beállításokra, amikre a "gép emlékezhetett". Mindegyik "tehetségkutatóban", pedig szerkesztők, egész team írja a "spontán szövegeket" és "hirtelen megnyilvánulásokat" vagy megismételtetnek egy jópofa bakit vagy ha nincsen, gyártanak, mégis föl-fölbukkant a zsüritagok gyanúja arról, hogy ők mást hallanak, mint a közönség ÉSVAGY a nézők.

Kizártnak tartom a véletleneket vagy az puszta emberi hanyagságot ezügyben. Azt lehetett a Voic-ban látni, hogy a nagy szinpadi-fellépőrutinnal rendelkezők tudtak "süketen" rossz kontrollal is énekelni.
Volt énekes, aki egyszerűen a kezdőhangot sem találta el, deaz első adandó alkalommal a "lyuk"ban a pompás hallása következtében "megadta magának" a hangot és onnan már a falsul játszó zenekar sem tudta elhúzmi.
Volt olyan eset, amikor nem kiséretet kapott az énekes, hanem a zenekar szinte ellene tört.

Talán az egyetlen valamennyire tisztességes "tehetségkutató" a Novák-féle Megasztár volt.. talán...

Frick László Emlékzenekar 2013.01.27. 03:15:14

@Jemi: Teljesen mindegy, kik ülnek a zsűriben, ez egy szerep. Ez egy ,műsor, kb annyira igazi mint a Mónika vagy a Balázs só volt vagy a vetélkedők Pompásan feslett föl néha a szerepből a valódi alak, Somló "szalacsizása" vagy Mező emberi megnyilvánulásai, civil hangja is...

bandigyerek 2013.01.27. 06:38:54

Az is csak egy langymeleg , híg fostenger volt, átlagmagyarnak való celebkeltető. Amiért szarabb volt mint a többi az a zsűri.

webnazi 2013.01.27. 08:01:38

Arról miért nem beszél senki, hogy ezek a műsorok már régóta nem tehetségről szólnak?
Itt csupán az van, hogy ki mennyi SMS-t tud begyűjteni a rokonoktól, ismerősöktől és rajongóktól. Amikor már nem is a dalról kell szavazni, hiszen az még el sem hangzott, de küldeni rá az emeltdíjast már a hét közepétől lehet, akkor azonmód és teljesen egyértelművé válik, hogy csupán a hírközlési cég számlájának növelése a szent cél.
Hogy aztán a TV társasággal hogyan risztelnek a bevételen, az megint másik kérdés.
Amit egyedül becsülni lehetett ebben a Voice nevű műsorban, hogy az első adáson még tényleg nem pofára ment a kiválogatás, hanem magára a hangra (ami aztán sajnos a végére teljes mértékben egy másodrendű dologgá degralálódott le),
.... no és a rövid reklámok.
A műsorvezető azt mondta, most rövid 30 másodperces reklám ... és az tényleg annyi volt! Ebben az egyben valóban hoztak valamit.
Nem úgy, mint az X-faktoros Ördög Nóri, aki mindig ordítozva mondta: -"most egy rövid reklám és jövünk ..."
oszt a reklám volt vagy 10 perces! (Mert van ugyebár maga a termékreklám, aztán a műsor-előzetes reklám, és megint valami ajánlóreklám) ...
De mindez a hazai nézőknek NEM KELL!
Lehet hogy ebből él meg a kereskedelmi adók nagy többsége, de mi a valós értelme?
A néző többnyire a reklám alatt megy ki a konyhájába egy újabb sörért, vagy könnyíteni magán a WC-jén.
Magyarán szólva - tök mindegy és csak valami harmadrangú dolog, hogy a csatornák milyen reklámokkál töltik ki a tízperceket, azt ugyanis nagy ívben de leszarja mindenki!
Ez itt ugyanis még nem a gazdag Amerika, ahol a reklám olyannyira megy.
Azzal, hogy az a zöldzoknis "pocak" mennyit vergődik a csodakefirjével, nem növeli az üzletekben annak eladási számát - amint a korpa elleni csoda-shamponok se, a fogakat helyreállító csoda-fogkrémek se, de még az oly intelligensnek mondott C vitaminszemcsék, és a mindenféle mosóporok, specifikusan folt-tisztítók és mindenféle mosogatógép tabletták eladási forgalma sem növekszik meg tőle!

kamasuka 2013.01.27. 08:46:48

@Jemi:
Elég lenne, ha csak a kiesettek közül ismét behúzna párat:

Bokor Marianna, Sudár Anita, Henderson Dávid, Ikrek, Écska, stb.

Ezekre egy év múlva, vagy akár már idén lehetne ismét építkezni. Különösen Sudárra, vagy Bokor Mariannára. Bármelyik adó amelyik bevállalná őket az nem bánná meg.

viragimado 2013.01.27. 09:16:03

@CSÉ: "valóságshow"? Ilyen nincs! Ez egy gyártott kifejezés olyan produkciókra, amikben még az összekötő szövegeket is előre megírják! Csak a teljesen naív néző hiszi el, hogy ott a "valóság"-ban történnek a dolgok, hogy improvizálás folyik. :)))
Ezek a nézők által szavazós műsorok pont a nézők átverésére jöttek létre, hogy azt higgye, az történik, amit ő szeretne, és közben fizeti a jó kis telefonszámlákat. Ezekben a műsorokban egy nincs VALÓSÁG!

viragimado 2013.01.27. 09:22:04

@webnazi: a Voice válogatásokokn előre megmondták a "zsűrinek" kiket kell kiválasztani. Mikor értitek már meg, semmi nem véletlen ezekben a műsorokban? Csak olyanokat választhattak, akik megosztják majd a nézőket, akiknél a szennymédia foglalkozhat a szegény sorssal, halott családtagokkal, egyéb bulvártémákkal. Persze kiválasztottak azért oolyat is, akivel meg is lehet nyeretni a a műsort. Ezek komolyan felépített dolgok, nem bízzák a véletlenre. Malek egyszer el is szólta magát, mikor odavágta Misinek: "nem én írom az összekötő szövegeket"! Vagy Caramell előadása, amikor az istenhívő gyereket "választotta" ki, ami tökéletes mása volt az amerikainak. Csak az nem látja ezeket, akinek nincs szeme, vagy nem akarja látni.

vidiki 2013.01.27. 10:42:49

szerintem a magyar showmusoroknak nagy hatranya a rosszak musorvezetok. osszehasonlitva a szlovák vagy a cseh musorokkal, a magyar musorvezetok csak reszesei a produkcionak, nem pedig egyik fontos szereplojei. allitom, hogy magyar xfaktor vagy voice showban messze nem er fel a szlovák vagy cseh musorokkal. (a hangok más teszta). azt hiszem commenten is tema volt, hogy a Czech-slovakia got a talent milyen butan beszolt a magyaroknak, de ez a pimasz stílus az egesz musorra jellemzo, ami nagyon hianyzik a magyar musorokbol. Szamomra fura, hogy idaig mindent a tv2-nélTill-Liptai páros vezetett , mindazt csak azert mert 2002ben erdekes volt a BigBrotherben. 10év alatt semmi megujulas, kozben rohadt unalmasak. Amugy meg nem tudom, hogy miert nyomatjak a pentek-szombati megoldasokat, lehet meg kene probalni a vasárnapot, amikor mar tenyleg mindenki otthon van es tv-t nez. Nalunk ezen a napon mennek az ilyen musorok es ott mindig nyero az idosavjaban

Horváthh Nemmondommeg 2013.01.27. 11:28:39

A legközelebbi voice-ban már majd az sms árát kell megemelni hogy irányítható legyen, ne csússzon be ilyen baki mint most. A 330 Ft még vállalható egy olyan országban ahol egy lakosra több mint egy mobiltelefon jut. De ha 990 forint lenne akkor már szűkülne a szavazói kör, bár a bevétel nőne, amit akciókkal is lehetne még tovább gerjeszteni. Mondjuk a a legtöbb sms-t küldő visszakapja az elküldött sms-ek árát. Természetesen az összeszámlálás szigorúan közjegyző jelenlétében történne. :-)
Van ebben a műsorban még rejtett potenciál csak tudni kell kiaknázni.

jpmjpm 2013.01.27. 14:43:18

már sokszor gondolkoztam azon, hogy egy ilyen önmagában semmire sem jó dolog, mint az énektudás, miért vált ki az emberekből ekkora hisztériát.

mert az, hogy valaki tud énekelni, nem azt jelenti, hogy sikeres zenei pályafutás elött áll. ahhoz még kb. 5 másik top-level dolog kell.

és ezeket a tehetségkutatókat még mindig kajálják az emberek.

wtf????

Tjuca 2013.01.27. 15:15:30

mondjuk, hogy pl. malek anrea annyira hamis, mint az ágyú. pl.

Tjuca 2013.01.27. 15:18:48

2,47-nél már sírok, de alőtte is igen frankó. :-( voice.hu/produkciok/117968_nador_david__malek_andrea_endless_love.html ezt a nőt még nem hallottam tisztán énekelni. :-(((

Horváthh Nemmondommeg 2013.01.27. 18:40:26

Jönnek a hamis hangok mert kínozzák magukat. Ez a megfelelési kényszer, ami a nézők körében nem talát vevőre.
Pál Dénes is annak köszönheti a győzelmét, hogy nem állt a sorba.
Amúgy végighallgatva újra a dalokat azt kell monjam a hangmérnök vagy nem állt a helyzet magaslatán, vagy szándékosan hangosított rosszul. Én ez utőbbira tippelek. Pál Dénes és Mező Misi közös éneke is az ő kezében volt. Nem arról van szó amit a kommentekben lehet olvasni, hogy a mester leénekelte a tanítványát, hanem arról hogy jónéhány decibellel rányomtak a keverőn a mikrofonjára, Dnesét meg lehalkították.
voice.hu/hirek/117969_pal_denes__mezo_misi_videki_sanzon.html

És nézzük most ezt a dalt Mező Misi előadásában pár évvel ezelőttről.
www.youtube.com/watch?v=c0dJYBbs_5Q

laci0604 2013.01.28. 09:33:45

"A zenekar viszont telitalálat volt, a háttérénekesekkel együtt olyan profi előadásokat hallhattunk tőlük, mint magyar tévéműsorban nem nagyon."

Ez valóban így van, csúfos kivételt képez azonban az iszonyatosan elbaltázott System of a Down dal. Az rosszabbul szólt mindennél.

subidubinemértem (törölt) 2013.01.28. 12:22:05

sixx kritikáját (szinte minden szavával egyetértek, ez ritka :) ) még egy dologgal egészíteném ki: NEM MUTATTÁK AZ ÉNEKESEKET éneklés közben.
komolyan mondom, a zenészeket meg a táncosokat többet láttam, mint a versenyzőket. így is keveset voltak képernyőn, de így azán végképp nem lehetett velük azonosulni, kivéve a - nahát! - végső nyertest, akiről állandóan szuperplánt adtak :)
egyébként 12-nél vagy legkésőbb 8-nál át kellene állni az egyfős kiesési rendszerre.
ha négy ember esik ki adásonként, annak egyszerűen nincs súlya.

bpe 2013.01.28. 14:27:54

jó, sixx, min. egy tippet azért adhattál volna a címbeli kérdésedre, vagy ennyire nincs 5let? :D

természetesen pont ott rontották el, h egy idő után már te is borítékolhattad a végeredményt; a top24ben pl. még zavarbaejtően sok jó hang volt egymás mellett.

maga a formátum ott van elqrva, h a vége felé egyre inkább lefexik a népakaratnak, s bár egy erőtlen/ügyetlen mozdulat erejéig még megpróbál kiegyensúlyozni mestert és közönséget, de aztán már ugye azt sem.

pedig voltak jó pillanatai a műsornak, voltaképp amíg felvételről ment, kellően feszes bírt lenni, nem is volt sms-kuncsorgás, meg az ezt kísérő lúpoljuk orrvérzésig a performanszokat, hátha eldördül még pár üzenet.

ha tényleg A hang kellett volna a formátumnak, és nem AZ A hang, ami a legtöbb sms-t hozza, nem csesznek el ennyi időt az élő bohóckodásra, amit meg mégis, azt a műsor második legjobb vonásának (első a válogatás), a párbajoknak rendelik alá: odáig volt rendben és téttel bíró ez az egész, utána fokozatosan befordult, elfogyott, kivérzett, ki gyorsabban, ki lassabban, emlékezetes produkció alig-alig (bár meg kell hagynik, mindig (szinte) mindenki szimpi módon köszönt el.. :) ), helyette hétről hétre vmi vállalhatatlan árukapcsolás, mint ez a nagy duett nevű silányság a végén, én spec. kikérem magamnak, h ha már eccer felpozícionálták magát a voice-ot A hang-polcra, és elhitették, h mi itt aztán qrváranagyon a tehetségre pörgünk, szal, h utána éneklő lakatos márkokat akarjanak ránk sózni, nyasgem, tv2, de télleg!

ehelyett azt kellett volna tenni, h vmi többfordulós párbajos eventbe zárni a top8-at, ahol nincs hirtelen halál, és nincs közönségízlésterror se, a szavazatokat (mentorok-közönség) pedig vmi olyan elszámolás szerint rendezni/összegezni, h a végleges sorrendet a döntő forduló adja ki, mintegy meglepetés szerűen, nem hiszem, h 1-1 hét plusz felkészülés, ami most volt, mester és tanítványa közt, annyival emelte volna a lécet, mert láccólag nem emelte, inkább kínosan lebegtette csak, az meg nem érdekes.

az is eccerűen vállalhatatlan, h adott pontján a műsornak egy mester kénytelen az egyik kezébe harapni, csak mert a nagyérdemű már tovább lőtte a berkes gyereket a tabellán. ez rohadt igazságtalan. :)

szóval, hiába nőtt a tét, a só egyre jobban belefordult azokba az unásig ismert klisékbe, h ismerthanggal duett, stb., meg elöntött mindent az sms-terror, aminek kapcsán ugye adásról adása hullottak el a hangok, holott maga ez a drámaiság is lehetne ciki, egy olyan műsorban, ahol télleg vmi mást keresünk, mert így csak a helyünket, egyre lejjebb, a nézettséglistán.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.01.28. 14:29:48

@bpe: baszki, ott van a posztban hol rontották el (szerintem), olvasni büdös, kommentelni menő?

bpe 2013.01.28. 14:59:29

nem zsenánt olvasni, "nem mindegy, melyik csapatba kerül be a tehetséges bolti eladó, aki már évek óta szórakoztatja bérházat", ide pl. tehecc is egy "a"-t vagy egy ékezet ;), mindössze arra próbáltam utalni, h sztem a sokadik tehetségkutató nem feltétlen a tehetségek hiányától fog szarul szerepelni, itt is elegen voltak, hanem attól, h nem érzi a műsormenetben az üresjáratokat, vagy azokat az elemeket, amik annyira elcsépeltek már, h alapvetően senki se kíváncsi rájuk, a döntő voice-celeb lájnápja is ilyen volt, kínosan feszengős, királynőzős, hógömbös, fél-pléjbek fos, a sztárvendégesdit is el kéne felejteni, mellesleg te is odáig mentél, h már előre magyaráztad, ki esik ki next - na, ez a műsor hibája, nem a szabó kimmel-féle baki, meg az esetlen kamera/táncosok, h részben kiszámíthatóvá bír válni, míg egy oda-visszavágós körbepárbajozós trip meg szólhatna esélylatolgatásról, meglepetésről, heteken át.

vágod? :)

Horváthh Nemmondommeg 2013.01.28. 15:16:01

A vice-t így találták ki. Ezt vette meg a tv2, ezért kell nekik így csinálni. De a jó hír az, hogy bárki kitalálhat egy újabb tuti formát, elkészíti levédeti, közben mindezeké szépen fizet, majd ha minden kész akkor lehet kilincselni a tévék ilyen-olyan vezetőinél, igazgatóinál, hogy itt a tuti forma a soha vissza nem térő alkalom, mert csak most, csak itt, csak nekik, kedvezményesen 1 millió dollár.
Próba szerencse, hátha van köztük bevállalós műsorigazgató. :-)

sixx · http://comment.blog.hu 2013.01.28. 15:26:22

@bpe: de hát ezeket már megírtam ezerszer, olvass vissza, sőt, ebben a posztban is benne van, nem értem a problémát.

combos 2013.01.28. 21:08:59

Még egy dolog. Egy kis humor kellett volna a műsorba (a Somló-féle verzión túl), főleg a zsűribe. Azért Friderikuszt lehet szidni, de rutinos tévésként ő valamennyire le tudta kötni a néző figyelmét a Megában (az ironikus stílusával, szándékosan botrányszagú megjegyzéseivel stb.). Nyilván mesternek nem jó (annyira nem ért a zenéhez), de a modoros Malek, a szakmailag jó, de unalmas Caramel, a "tenyerestalpas" Mező Misi vagy a szenilis Somló helyett legalább egy ilyen ember kellene a zsűribe. A Somló-faktort leszámítva Misi volt az egyetlen, aki valamennyire érdekes figura volt a zsűriben, ebből a szempontból a műsorvezető is elég színtelen volt sajnos. (A versenyzők pedig meg vannak szeppenve.) Csak a produkciókkal nem lehet fenntartani a néző érdeklődését szvsz.

2013.01.30. 19:34:00

Hol basztak el a voice-t?
Ott hogy elinditottak!

2013.01.31. 10:02:23

Engem az zavart, és zavar _minden_ ilyen ún. énekversenyben, hogy nem az. Hogy nagyon kilóg a lóláb, sejthető, hogy a szép szemű, búgó hangú gyerek fog nyerni, nem az, aki jobban énekel. Mert bár Dénes nem énekelt rosszul, azt az egy Félteleket leszámítva, a többiek jobban énekeltek. Nekem Bálint elég jellegtelen volt, a sorrend fordítva lett volna reális. Persze ez szubjektív.

Az viszont kevésbé szubjektív, hogy sajnos az égbe dicsérnek hamis énekeseket, nemzetközi sztárságot emlegetnek jellegtelen, hamisan éneklő embereknél. Azaz devalválják a dicséretet. A zsűritagok a teátrális megnyilvánulásaikkal egymásra licitálnak (felállva értékelés, könyökkel ütöm a gombot, ölelgetek, stb), miközben az egyszerű néző nem érzi, hogy olyan kaliberű énekes állna a színpadon, aki "megmutatja, hogyan kell balladát énekelni", aki "világszínvonalon énekel swinget", stb.

Azaz összefoglalva: nem az énektudás dönt, és sajnos nem is tudna, mert igazi tehetség régen nem tűnt föl.

womanestomen 2013.01.31. 23:41:28

Nem néztem meg a döntőt, érdektelenné vált addigra számomra a dolog, de az ide belinkelt Malek-Nádor duettet végighallgattam most.
Csak filhallás kérdése az egész: Malek egyáltalán nem volt hamis. Ez nem vitatéma meg szubjektív véleményezés kérdése, ez tény.
Ennyi.

womanestomen 2013.01.31. 23:42:19

@Tjuca: ja, a fentebbit ide reagáltam.

Ellensúly 2013.02.08. 00:05:42

@Gyevi bíró: De egyedül a győztesre volt kihegyezve minden, az már gyakorlatilag tök mindegy, hogy második, harmadik vagy negyedik helyen végez a többi.
süti beállítások módosítása