Az Aranydisznó-díj alapítója, a Bistro Reklámügynökség pályázatot hirdet a legrosszabb reklámok újragondolására: ha 25 év alatti vagy, és sokkal jobbra meg tudtad volna csinálni a november 29-én mosléknak nyilvánított a Danon Pocak, Omlósz Maggi, nyervákolós Always, Fauna Farmtojás, Zeatax fogyiszer és a Tento budipapír reklámokat, jelentkezz!
A pályázatokat 2013. január 31-ig várják az aranydiszno@bistroreklam.hu e-mail címre. A pályaművekre február 11-től lehet szavazni az Aranydisznó facebook oldalán. A legtöbb like-ot gyűjtő pályázat beküldője 100 000 Ft pénznyereményben részesül, továbbá a nyertes pályaművet eljuttatják az Aranydisznó-díj nyertes cégének.
A Bistro Reklámügynökség fő célja ezzel felhívni a figyelmet a reklámszakma elöregedésére, és esélyt adni a fiatal kreatívoknak, hogy megmutathassák tehetségüket.
ethan blow 2012.12.18. 13:54:20
bistroreklam.hu/siker-receptek/
ethan blow 2012.12.18. 13:55:13
mirx 2012.12.18. 14:27:58
Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz_ (törö 2012.12.18. 15:29:15
justbabbling (törölt) 2012.12.18. 18:39:45
babo81 2012.12.18. 21:44:24
Szabó Patrícia 2012.12.19. 12:30:37
Weboldaluk ma, 2012 december fasztudjahányadikán:
"Mottónk: Nem keverjük az üzletet. Felrázzuk.
Következő buli:
2009. október 8. 20h
Budavári Pálinka- és Kolbászfesztivál"
Talán hitelesebb lenne, ha olyasvalaki fikázná a magyar reklámokat, aki ért is hozzá, és csinált olyat, ami jó, mert akkor kevésbé tűnne szimpla foshajigálásnak. Persze, lehet, hogy csak ennyi volt a cél, ami nem gáz (de), viszont akkor meg ne faragjunk márványtalapzatot egy döglött lónak.
jó-pofi 2012.12.19. 13:13:17
Nem gusztustalan, hogy egy amúgy is közutálatnak örvendő iparágban úgy akar awarenesst építeni magának, hogy a többiekre köpköd? Kezében a lehetőség, hogy jobbat csináljon, mint ezek a díszpéldányok, nem kell arany szarkupacot osztogatni.
Ha ez egy index.hu kezdeményezés lenne, érteném. Így viszont gusztustalan.
SODor · http://amindenit.blog.hu 2012.12.19. 16:51:21