Éveken keresztül csak sajtóközleményekben üzengetett az egyik kereskedelmi tévé a másik kereskedelmi tévének, csak azért sem mondták volna ki azt az RTL Klubnál, hogy TV2, és fordítva. Így ment ez egészen az RTL Klub Brandmánia című műsoráig, amiben Istenes Bencének sikerült lukat ütnie ezen a sötét falon, és több téma kapcsán is megszólaltatta a konkurenciát.
Tegnap reggel azonban a TV2 is kezet nyújtott, méghozzá a Mokkában, amiben a médiapiac sanyarú helyzetéről nemcsak Simon Zsolt, a csatorna vezérigazgatója, hanem Vidus Gabriella, az RTL Klub kereskedelmi igazgatója is kifejt(h)ette véleményét. Demcsák Zsuzsa a beszélgetés végén még abbéli reményét is kifejezte Vidusnak, hogy jól érezte magát náluk. Ilyen egy szép barátság kezdete...
SzilviBarack 2012.12.18. 11:41:07
Amúgy érdekes volt, ez a Simon Zsolt sem tűnik így olyan tahó parasztnak, mint amilyennek a fotókon, sőt.
Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz_ (törö 2012.12.18. 15:32:12
gébence · http://soraim.blog.hu 2012.12.18. 15:36:46
Flankerr 2012.12.19. 06:28:42
vAfotóriporter · http://blog.volgyiattila.hu 2012.12.25. 01:47:56
Az már izgalmasabb kérdés, hogy ki is volt a célközönsége a beszélgetésnek. És hogy vajon nézték-e a műsort azok, akiknek mindkét adó el akarta mondani, hogy a termékelhelyezés milyen jól működő megoldás, de nagyon keresikhozzá a megfelelő partereket - meg persze azt, hogy csak náluk érdemes hirdetni, mert a többiek sehol nincsenek hozzájuk képest...