Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Oláh Gergő nyerte az X-Faktort

2012. december 16. 22:32 sixx 214 komment

Véget ért a harmadik X-Faktor, és nem tört meg az RTL-átok: a kertévé tehetségkutatóiban nő nem nyerhet. Oláh Gergő győzelmét nemcsak a trend miatt nem lehet meglepetésnek nevezni (az ilyen műsorokban általában nők szavaznak, faszikra), hanem azért sem, mert teljesen megérdemelt volt. Ezzel nem azt akarjuk mondani, hogy ha Antal Tímea győz, az megdöbbentőbb lett volna, mintha Orbán Viktor nem az előre gondosan válogatott diáksereggel ült volna le beszélgetni. Az idei élő adásokban csak két olyan énekes volt, aki a döntőre méltó volt, Oláh Gergő és Antal Tímea, akik nagyjából egyenletes teljesítményt nyújtva jutottak el az utolsó körbe, amit az RTL Klubtól megszokott vérprofizmus és kínos pillanatok egyaránt jellemeztek.

524945_1355691443_598x448.jpg

A műsor érdemi része nyolcvan perc alatt lement, ebbe belefért 3-3 nóta a két döntőstől, közöttük a borzasztó Nyertes dala cíművel, amit igazán jól nem is lehet elénekelni, mert egyszerűen rossz. A duettekben az volt a legszembetűnőbb, mennyivel profibbak a korábbi nyertesek, Kocsis Tibor és Vastag Csaba is megtanulta az elmúlt években, hogyan kell használni, belakni a színpadot, de hangban nem nőttek partnereik fölé (pedig gyanúsan playbacknek tűnt az előadásuk).

1050627_1355690526_960x570_000000.jpg

A jobb momentumok mellé persze megint kellett az obligát parasztvakítás a Hooligans playback-fellépésével, ami gyenge volt, mint a lepkefing, de ezen csak azok csodálkozhattak, akik nem ismerték a zenekar munkásságát. A tegnapi elődöntőhöz hasonlóan ma is volt körkapcsolás a két döntős szülővárosába, ahonnan Oláh Gergő gereblyéje is bejelentkezett, és nem, nem hülyéskedünk, ez még mindig téma a műsorban (mármint az, hogy a sác közmunkás volt). A mentoroknak már megint nem volt semmi feladatuk, így szabadon ömlenghettek a produkciók láttán.

1050755_1355691470_960x570_000000.jpg

Malek Miklós könnyei őszintének tűntek, a nyolcvanas évek legrettenetesebb frizuráját ma estére ismét megkapó Keresztesé már közel sem, és persze neki köszönhettük a műsor messze legkínosabb pillanatát, azt, amiben Simon Cowellnek, az X-Faktor kitalálójának üzent magyarul, hogy legyen már holtverseny, kösz. Feró erre valamiért erre azt bírta odamormogni, hogy shut up, az ugye a kuss megfelelője nagyjából, aki érti, kinek szólt, kommentelje be, megháláljuk. Dettó meglettünk volna a kistérségi Axl Rose-nak fazonírozott Tóth Gabi és új bóti csöcsei nélkül is, a Zenevonat című LGT-nótát Presser Gáborral eltoló énekesnő hosszú, barna póthaja sokkolóbb volt, mint az a tény, hogy élőben adták elő a számot, vagy az, hogy az RTL két egykori Tv2-s arcra bízta a finálé felvezetését.

1050221_1355690308_960x570_000000.jpg

Oláh Gergő tehát nyert, egy olyan évadban, ahol egy ellenfele volt csak, de a hangja és személyisége alapján simán vitte volna az előző két kiadás fődíját is, a legnagyobb csatát pedig igencsak azokkal az ostoba nézőkkel kellett megvívnia, akiknek Antal Tímeáról is csak az jut eszébe, hogy Romániában él. A 19 éves lány egyébként sokkal többet fejlődött, mint Oláh Gergő, tényleg a szemünk előtt lett belőle énekesnő, és ezt igazán értékelhette volna a nagyérdemű, de nem így történt.

A Jimmy fia Krisztiánt is felvonultató évadról holnap majd értekezünk még hosszabban is, most tessék örülni annak, hogy nem olyan hang nyert, amit hallva sírva könyörgünk a maja apokalipszisért. De ki volt az a nő, aki felrohant Oláh Gergőhöz a színpadra és menten le is vezették a kétajtós szekrények???

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SODor · http://amindenit.blog.hu 2012.12.16. 22:40:01

Azt elfelejtetted írni, hogy jövőre is készíthetjük magunkat, meg "az asztal alól a zsebkendőket" (if you know what i mean), mert ezt a csodaműsort 2013-ban is tolják majd a pofánkba ezerrel. Vagy azért nem írtad, mert tudod, hogy lesz világvége? :D

sixx · http://comment.blog.hu 2012.12.16. 22:41:29

@SODor: írtam, hogy majd holnap lesz egy nagyobb cikk, majd abban. ez most csak egy gyors reflexió.

◄ViZion 2012.12.16. 22:42:24

Ördög Nórit vigye el az ördög... Tóth Gabi fantasztikus volt, ez a "nő" legalább akkora csapás, mint egy apokalipszis.
Nem tudom eldönteni, h szánalmas, vagy vicces. De inkább sírnék tőle.

Brix 2012.12.16. 22:46:26

A mai nap valódi nyertese Antal Timi volt! A döntőben többet mutatott mint Gergő, de az RTL-n soha nem nyerhet nő, mert egy férfiból, különösen ha ilyen a háttere van, több pénzt ki lehet hozni.

fehérzorro 2012.12.16. 22:46:39

Szerintem a feleségét takarították el a biztonsági őrök.
Végül visszaengedték :D

Virgo1975 2012.12.16. 22:46:41

azért a kemény harmadik x faktornál azt emlegetni, hogy "itt nem nyerhet nő", elég súlyos. tavaly főleg az volt, a második után...mintha már évek óta ment volna...

groove 2012.12.16. 22:47:58

Az nem a felesége volt?

vécés jóska 2012.12.16. 22:53:26

@Virgo1975: nem csak x-faktornál, sehol! VV, CsSZ, BK...

Dr. GGG77 2012.12.16. 22:54:40

@groove: Mondjuk az durva lett volna, ha egy bizti őr lelökdösi...

Sulopest 2012.12.16. 22:56:00

szerintem nem mert aki felrohant az fekete ruhában volt az asszonka a végén meg fehérben állt az ura mellett

DocHoliday 2012.12.16. 22:56:22

@groove:
Szerintem nem. Nem ugyan az a nő volt, akit utána oda engedtek hozzá.

TG3D 2012.12.16. 22:56:32

Győzikét nem láttuk az RTL csapatban szurkolni Salgótarjánban Oláh Gergőért. Miért hagyta ki az RTL ezt a ziccert? Állítólag rokonok is.

Intruder71 2012.12.16. 22:56:34

@groove: Nem. Egy fekete ruhás csaj volt.

2012.12.16. 22:56:52

Szeretném ha megkímélne minket ettől jövőre a retek klub. Van rá esély?

G_Norton 2012.12.16. 22:57:26

@TG3D: Biztos irigy erre a srácra, mert Gergelynek van hangja, Győzikének meg nincs. Tényleg rokonok, nézz rájuk, le sem lehet tagadni.:D

zsuzzzs 2012.12.16. 22:57:31

Azért az is túlzás, hogy "nem nyerhet nő", meg hogy egyértelmű volt Oláh Gergő győzelme... A vége előtt fél órával még 51:49 volt a szavazatok állása... Szerencsére tényleg mindketten megérdemelten szerepeltek a döntőben, kiegyenlített verseny volt!

Intruder71 2012.12.16. 22:58:18

@TG3D: Győzike avatárja volt ott. :-)

2012.12.16. 22:58:33

Amúgy semmi köze nem volt a mai műsornak sem Salgótarjánhoz, mivel a Karancslapujtői művházban gyűlt össze 50 roma meg 10 paraszt, ahogy tegnap is. Gergő itt született, de csak 2002-től lakik itt, addig lapujtői fenegyerek vót.

Roffmann Hózsa 2012.12.16. 22:59:21

Tuti nem a felesége volt, egy túlfűtött fan maximum. Azért a feleségét csak nem takarítják el ilyen hirtelen :D

Kocsis Tibi meg Antal Timi duettje volt az este csúcsa! A mélypont meg tényleg a múmia Cowellezése :D

DocHoliday 2012.12.16. 22:59:25

@messi24:
Bejelentették, hogy lesz. "Hurrá"

idiesel 2012.12.16. 23:00:13

Emberileg, énekileg is Timi nyert. Gergő is jó énekes, nem sajnálom Tőle. Azonban Timi hozzáállása, az az őszinteség, ami árad belőle és az a hang... Nem az én világom ez a ma esti stílus, de 3-szor live befostam, a maradék az ismétlésnél távozott.

Sixx:
"..azokkal ostoba nézőkkel kellett megvívnia, akiknek Antal Tímeáról is csak az jut eszébe, hogy Romániában él." Ez nagyon igaz!

Rekka22 2012.12.16. 23:00:33

láttátok, hogy ZFK nem tudott ritmusra tapsolni?

Intruder71 2012.12.16. 23:00:47

@zsuzzzs: Te elhitted, hogy 51:49? Hány éves vagy?

Flankerr 2012.12.16. 23:01:21

@messi24: Nincs, már bejelentették a folytatást..

Bluemotion 2012.12.16. 23:05:33

@vécés jóska: Ennyire azért nem általános ez a tézis. Gondoljunk csak a magyarországi Big Brother-re vagy a hat szériát is megért Megasztárra, ahol 4 női nyertes is volt.

johevi 2012.12.16. 23:05:38

Ettől még a kiscsaj fog nagyobb karriert csinálni.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.12.16. 23:05:45

@messi24: hallod, neked is csak egy csatornát fog a tévéd?

2012.12.16. 23:06:22

Tagokat toborzok a RFMARTLS (alias Robbantsuk Fel Mi Az RTL Székházat) földalatti mozgalomhoz. Jelentkezni a tuleltem2013at@rtl.hu-n lehet, jelige: öngyilkos merénylő leszek, ha nagy leszek.

barnabass 2012.12.16. 23:06:51

Szerintem csak a két énekmikrofon volt élő,meg a billentyű-ami szarul is szólt.

2012.12.16. 23:07:13

@sixx: előbb NFL-t néztem, majd Barca meccset, de mind a kettő eldőlt már a félidőben, szóval átkapcsoltam, de hogy minek, azt nem tudom...

balga_alga 2012.12.16. 23:07:54

A feleségét lökték le a színpadról!
Olyan gyorsan felugrott, h nem volt idő mérlegelni, a fő szempont, h néző nem mehet fel semmiképp sem a színpadra élő adás alatt!

Amúgy ismét megmutatkozott, h itt a származás és a szociális helyzet a lényeg, azért hozták fel állandóan, h honnan jött ez a fiú, "miből lett a cserebogár"! Az ő sztoriját jobban el lehet adni, ennyi, ezért nyert!

AT hangilag sokkal nagyobb szinteken áll mint OG!!
De majd az élet bizonyítja, h egy év múlva kinek milyen sikerei lesznek zenei téren!

Nincs több mondanivalóm, kérem kapcsolja ki!!!

Bluemotion 2012.12.16. 23:10:33

@balga_alga: Ezért azért erősítse meg más is.

Vierre_ 2012.12.16. 23:12:11

Én még nézem felvételről, de fika ide, fika oda, szerintem mind a ketten nagyon ott vannak és sajnálhatják, hogy nem "nyugaton" születve csillantották ezt meg. Timi sokkal jobban énekelt most mint Gergő, amikor lelőtte a poént az index és azon belül Sixx :), úgy voltam vele, basszameg, aztán belegondoltam, ha Timi nyer ugyan csak basszameg lett volna. Két igazán jó hang és nekem mind a kettőjük- amennyire átjöhet ez ezen a szutyok műsoron keresztül- formája is szimpatikus volt, jól táncolnak, jól énekelnek. Szóval én most elvonatkoztatok a kíntól, amit a műsor miatt át kellett élnem, elvonatkoztatok a mentoroktól, akiknél kevesebb kínos van e világon és gratulálok mind a két gyereknek, mind a kettő jobb volt, mint az elmúlt szériák dogogósai. Talán a régi régi megasztárban voltak hasonló kaliberek. Azok azonban már a süllyesztőben, remélem sem Timi sem Gergő nem lesz médiakurva és nem fekszik bele a magyar übergáz-trend-trensz élvonalba és csinálnak valami faszát.

Kölkedi Alfonz 2012.12.16. 23:15:53

Aki berontott az Oláh Gergőhőz, az aki nincs meg szinpad nélkül. Csobot Adélka volt.
Felismertem a fehér betétes fekete ruháját.

ajatollah 2012.12.16. 23:17:08

@zsuzzzs: ezek a szavazatállások 100% kamuk mind. előre vannak dramaturgiailag kitalálva, hogy még több szavazatot lehessen kicsalni a népből. valószínű a srác jóval 70% felett volt végig valójában. ma Magyarországon a szegény közmunkás minden bizonnyal a legmenőbb marketingháttér, mégha kisebbségi akkor is.

ajatollah 2012.12.16. 23:17:33

@zsuzzzs: ezek a szavazatállások 100% kamuk mind. előre vannak dramaturgiailag kitalálva, hogy még több szavazatot lehessen kicsalni a népből. valószínű a srác jóval 70% felett volt végig valójában. ma Magyarországon a szegény közmunkás minden bizonnyal a legmenőbb marketingháttér.

Lucretia/My Reflection 2012.12.16. 23:22:16

Nálam Oláh Gergő a műsor vége felé - magához képest - valahogy egysíkúvá vált, a fejlődés Antal Timinél viszont látványos volt, a végén már inkább neki drukkoltam.

A végeredményen viszont nem lepődtem meg, szerintem valahol nem volt fair az rtl-től, hogy a héten a házon kívülben félórás riport volt arról, hogy a Gergő micsoda picsányi faluból jött, ahol nincs munka és szar az élet, míg a két lány nem kapott semmiféle ilyen jellegű promóciót. Azt meg ugye tudjuk, hogy a népek hajlamosak a szociális helyzet alapján dönteni... Az adást egyébként valamikor tegnap délben is leadták ismétlésként.

Persze mindettől függetlenül nem sajnálom, hogy így alakult a vége, hang tekintetében mindenképpen ők ketten képviselték a színvonalat idén.

Az est legrosszabb wtf pillanata viszont kétségtelenül az volt, amikor ördögnóri bejelentette, hogy 2013-ban is lesz x-faktor... naivan merem remélni, hogy összekapják magukat és jövőre le akarják majd alázni a Voiceot - csupa jó hanggal.

bitond 2012.12.16. 23:23:07

Nóra ragyogó, de a folytonos SMS-felszólítás, "a döntés az önök kezében van" már tőle is elviselhetetlenül unalmas kezd lenni. Meg egyáltalán, a túlpörgetés, kiabálás-ordítozás, képernyő-rángatás is borzalmasan unalmas tud lenni.

A széria elején biztos voltam Gergő győzelmében, de Timi egyre jobban jött fel, és most már kicsit közelebb is áll hozzám. De mindkettőjüknek szívből gratulálok és sok sikert kívánok nekik!

Intruder71 2012.12.16. 23:23:17

@messi24: Inkább használd a távirányítót! Egyszerübb.

jog-ász 2012.12.16. 23:23:26

akkor most az rtl a közmunka ellen vagy mellett foglalt állást ebben az évadban?:)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.16. 23:23:58

@Bluemotion: És BB vagy a Megasztár melyik évadja ment az RTL-en? :-)

Intruder71 2012.12.16. 23:24:53

@balga_alga: NEM a feleségét lökték le, hacsak át nem öltözött arra a 10mp-re, és nem operáltatta át magát fehér nővé. Bár lehet, hogy a nézettségért ezt is megcsinálták.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.16. 23:29:24

Nekem abból, hogy most bejelentették már az X-Faktort (ami ugye ősszel szokott lenni), az jött le, hogy akkor nem lesz Csillag születik (ami meg tavaszi műsor, és eddig mindig az volt ilyenkor meghírdetve). Nem merik elindítani a Voice élőadásai ellen, vagy mi van?

Bluemotion 2012.12.16. 23:29:56

@Fedor: A teljesség igénye nélkül a két legnagyobb kertv műsoraira vetítettem fel ezt a kis statot.

Intruder71 2012.12.16. 23:32:21

@Fedor: A Voice már rég véget érne, mire indulna a csillagszületik. Szerintem spontán nem éri meg.

Sok csatornánál az a gond, nem tisztítják rendesen 2012.12.16. 23:35:36

@balga_alga: Azért nem lennék meglepve, ha a későbbiekben a Fókusz (kárpótlásul) többet foglalkozna Antal Timivel mint a Gergővel !
Amúgy meg az a sanda gyanúm, hogy Gergőből nem lesz egy Caramel 2. ! A Retek Klub-nál meg főleg nem. Lesz belőle egy Radics Gigi-szintű pár hónapos celeb. Oszt jónapot !

dr. Eminens 2012.12.16. 23:35:40

Tuti nem a feleségét vitték le a színpadról...pl. aki a színpadra ugrott, magassarkút viselt,a feleség meg lapos talpú csizmát.

dagadtos 2012.12.16. 23:38:44

A szerző szépen elmaszkolta a posztban, hogy Antal Timi egyértelműen jobban énekelte a versenydalt. Nem is vártunk mást, elejétől érződött, kinek drukkol. Mellesleg Kocsis hangban is fölé nőtt Antal Timinek, meg a műsorban mindenkinek, ha már abszolút hallású szakértőt játszunk.

takingsider 2012.12.16. 23:38:44

vége, ennyi
csak annyit még, hogy keresztes mentoráltjai ők voltak: síri bea, kő, jfk, én meg csak gratulálok
jövőre a ferő nyer?

Vierre_ 2012.12.16. 23:41:31

@Sok csatornánál az a gond, nem tisztítják rendesen: személy szerint én irtózom Caramel Ferkó hangjától, az állandó hajlítgatástól behányok. Én csak remélem, hogy nem lesz valóban Caramel 2 a srác. Jó hangja van, én azt kívánom, legyen kemény mint a bakaszar és ne feküdjön bele a szarba.

Ui, felvételről most jutottam el Tóth Gabiig, feka hangja van, ez tudjuk, de amúgy jól van? Szegény, szerintem bipolár. Az a sztájliszt aki ráadta a GnR kendőt, jelezze, beszédem van vele.

Vierre_ 2012.12.16. 23:43:53

@dagadtos: valóban jobban tolta Timi mind a párbaj dalt, mind pedig a nekik írt (höhhööhö) nótát, de azért Kocsist ne emeld fiktív magasságokba. Kocsis hangja egyik finalistájéhoz sem mérhető, mert jóval szarabb annál.

Intruder71 2012.12.16. 23:46:00

@Nemjuteszembesemmijó: A faluban lesz kitől kölcsönkérni. :-)

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.12.16. 23:50:26

A mai döntősök - összteljesítményük alapján mindkettő jogosan nyert volna. A mai teljesítmény alapján Timi volt egyértelműen a jobb, gyönyörűen énekelt.
Nem biztos, hogy a győztes lesz hosszútávon sikeres, tavaly Enci a második lett, és a legsikeresebb lett a faktorkák közül.

bombadil 2012.12.16. 23:50:39

...és amikor a Zember már azt hinné, hogy Viva Starr-nál és Nóri üvöltözésénél nincs lejjebb, akkor de. Van. Tótgabi. Édes Istenem... Ma délután leesett a fedő a konyhában. Na az szebb zene volt (meg emberibb is), mint ez a tótgabi. Légy áldott, maja világvége! :D
Jah meg: Azt a stylistot, aki Nóri kismamát a melle alatt elkötötte azzal a fekete zsinórral, simán lelőném. Ez a ruha egy vizuális környezetszennyezés volt, esküszöm!
Jövőre meg az X-Faktorba csak fiúk jelentkezzenek! Lányoknak úgysincs esélyük ebben a b@szadék országban. Szóltam.

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.12.16. 23:52:17

@Nemjuteszembesemmijó: Meg nem tudhatjuk Oláh Gergő teljes szakmai élettörténetét, szerintem sok elhallgatás van ezügyben, az egész sztorit a Csóri Gergő és a gereblye sztorira építették fel, Timiről sokkal valósabb képünk van.

Leilan83 2012.12.16. 23:58:42

Timi valóban jobb, de Gergő sem volt rossz, a "nekik írt dalban" például jó volt, s szerény véleményem szerint leénekelte Vastag Csabát.

Timinek drukkoltam, de végül is mindegy, lesz neki is lemezszerződése meg haknija. Wolf Kati se nyert, mégis "befutott".

Ez a 49-51% nevetséges, de előtte volt 50-50 is, természetesen darabszámra ugyanannyi sms-t kapott a két versenyző...jaj. Ilyenkor látszik kiknek szánja az RTL ezt a műsort, azoknak akik ezt tényleg elhiszik.

Mindegy, a lényeg, hogy a két legjobb döntőzött, és sixx cikkjei királyak. :) Nekem legalábbis tetszenek.

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.12.16. 23:59:30

@Nemjuteszembesemmijó: Ezzel szappanoperát csináltak az egészből, az alulműveltebbje meg szépen bekajálta.

goumi 2012.12.16. 23:59:32

Caramel egy rakás szar maradjunk annyiban...

Vierre_ 2012.12.17. 00:00:15

@Nemjuteszembesemmijó: sokat gondolkozom azon, hogy miért jön elő minden kurva posztnál vagy a roma vagy a zsid,ó. A srácnak jó hangja van, sőt kiemelkedően jó, jobb, mint bármilyen az elmúlt pár évben kitermelt énekesé, Vastag? KOcsis? Vastagnál és Kocsisnál valahogy még sem volt téma az hogy nem cigá,ny egyik sem. Azon is sokat gondolkoztam, hogy belemenjek-e egyáltalán ebbe, de bass,zameg hülyét kapok ettől, nyilván vágom én, fel fogom magam b@szni, így már most, miközben írom, lejövök a szituról, de ennyi kell. Mert behányok ezen a tempón, behányok ezen a mentalitáson, kritikán aluli. Végtelenségig lehetne görgetni a te és az én világképem közötti különbséget, így még magas labdát sem dobok fel neked, csak simán kijelentek, mert az irritáló, gec.i dolog, viszont vitatkozni vele nem lehet: ostoba humor, amit rittyentettél, egy kategória a büfivel meg a pukival, a fajtád röhög rajta, közösséged stabil, de remélem, egyszer feldereng egy enyhe, tudat alatti, alig észrevehető, könnyen elhessegethető belső sugallat, hogy ennél majd hogy nem csak feljebb van és azt is remélem, hogy bár tudatossá nem válik, mert ahhoz kemény paradigmaváltás kéne, azért beléd hasít majd kellően ahhoz, hogy szarul érezd megad.

Engem nem érdekel a származása, az viszont igen, hogy ha Timi nyert volna, jött volna az erdélyi magyar fikadömping?

2012.12.17. 00:01:16

Volt valami érdekes? Hoppá, most figyelem csak, hogy Pici bácsi az arcát adta ehhez?!44négynégy :O
Na erre rákeresek, a többit leszarom.

Addict · http://www.noisefreaks.com 2012.12.17. 00:05:25

X-Faktor: Oláh Gergő a kanyarban nincs hangilag Antal Timihez képest. Egyszerűen nem egy kategória a két énekes. Ez most nagyon szépen látszott pl. annál a dalnál, amit mind a ketten el kellett, hogy énekeljenek. Ég és föld volt a kettő Timi javára. Gergő mindig hellyel közzel hozta az elvárható szintet, míg Timinek több hidegrázóan jó pillanata is volt. Egyszerűen nem hittem el a végén az eredményt. Megint egy férfi nyert a tinilányok SMS-einek köszönhetően, jövőre nem érdemes sem nőként sem csoportként indulni. De amúgyis, minek még ezt annyira erőltetni? Ezen az évadon már nagyon látszott, hogy kezd az egész formátum teljesen kifáradni, 5 Megasztár és 3 X-Faktor után mitől is várnánk el egy 10 milliós országból, hogy lesznek még tehetségek? Itt is a két finalistán kívül egy retek volt az egész mezőny, cikibbnél cikibb pillanatokkal. A másik pedig, hogy az az énekes, aki nem tud írni magának számokat vagy nem tud találni embert aki ír neki, nem tudja kitalálni magát, hanem arra vár, hogy majd itt jól felfedezik, az alapjaiban nézi be az egész zeneipart. Antal Timi adottságaival simán tudna érvényesülni, de kérdés, hogyha eddig nem tudott, akkor ez miért változna? Én mindenesetre szurkolok neki. A másik, hogy egész végig a reklámszünetben mutatják ezt a klipversenyt, ahol 500* tehetségesebb emberek, akik nemcsak, hogy megírják maguknak a dlat, de elő is adják és még klippet is csinálnak hozzá, azokról van egy-egy 10mp-es bevágás, hogy ez a klip azt jójcakát. A végén meg kihirdették az eredményt, de nem is láttuk egyiket sem elejétől a végéig. A kutya nem tudja, hogy most akkor jó-e h az nyert aki, vagy nem, mert nem mutattak egyikből sem semmit és azt is 2 hónappal ezelőtt. Pedig erre egy egész műsort is fel lehetne építeni, ahol werkfilmeket látunk a klip, a dal születéséről, a stúdiómunkáról, lehet elemezni a dlaokat, külön a klippeket, az egész összhangját, stb stb. De persze nem, nekünk inkább a 223. énekest kell megtalálnunk, aki el tudja úgy ahogy nyomni Adele Someone Like You-ját. Na ennyi, sziasztok :)

Addict · http://www.noisefreaks.com 2012.12.17. 00:05:58

X-Faktor: Oláh Gergő a kanyarban nincs hangilag Antal Timihez képest. Egyszerűen nem egy kategória a két énekes. Ez most nagyon szépen látszott pl. annál a dalnál, amit mind a ketten el kellett, hogy énekeljenek. Ég és föld volt a kettő Timi javára. Gergő mindig hellyel közzel hozta az elvárható szintet, míg Timinek több hidegrázóan jó pillanata is volt. Egyszerűen nem hittem el a végén az eredményt. Megint egy férfi nyert a tinilányok SMS-einek köszönhetően, jövőre nem érdemes sem nőként sem csoportként indulni. De amúgyis, minek még ezt annyira erőltetni? Ezen az évadon már nagyon látszott, hogy kezd az egész formátum teljesen kifáradni, 5 Megasztár és 3 X-Faktor után mitől is várnánk el egy 10 milliós országból, hogy lesznek még tehetségek? Itt is a két finalistán kívül egy retek volt az egész mezőny, cikibbnél cikibb pillanatokkal. A másik pedig, hogy az az énekes, aki nem tud írni magának számokat vagy nem tud találni embert aki ír neki, nem tudja kitalálni magát, hanem arra vár, hogy majd itt jól felfedezik, az alapjaiban nézi be az egész zeneipart. Antal Timi adottságaival simán tudna érvényesülni, de kérdés, hogyha eddig nem tudott, akkor ez miért változna? Én mindenesetre szurkolok neki. A másik, hogy egész végig a reklámszünetben mutatják ezt a klipversenyt, ahol 500* tehetségesebb emberek, akik nemcsak, hogy megírják maguknak a dlat, de elő is adják és még klippet is csinálnak hozzá, azokról van egy-egy 10mp-es bevágás, hogy ez a klip azt jójcakát. A végén meg kihirdették az eredményt, de nem is láttuk egyiket sem elejétől a végéig. A kutya nem tudja, hogy most akkor jó-e h az nyert aki, vagy nem, mert nem mutattak egyikből sem semmit és azt is 2 hónappal ezelőtt. Pedig erre egy egész műsort is fel lehetne építeni, ahol werkfilmeket látunk a klip, a dal születéséről, a stúdiómunkáról, lehet elemezni a dlaokat, külön a klippeket, az egész összhangját, stb stb. De persze nem, nekünk inkább a 223. énekest kell megtalálnunk, aki el tudja úgy ahogy nyomni Adele Someone Like You-ját. Na ennyi, sziasztok :)

NaC 2012.12.17. 00:06:55

Nem tom, nem tom, asszony megvette a story magazinos céjdét, hát a hifiben sem szól jobban mint a tévében. A.T. lehet hogy tud énekelni, de kicsit sem kellemes az orgánuma (ez a hangszín?), nekem bántja a fülem. Plusz ha hallom vagy látom hogy énekel, mindig egy stréber iskolás jut róla eszembe. Száj nagyra tát, levegő, és toljad telitorokból. Na mindegy szóval a többiek még gyengébek. O.G biztos jól énekel, de majd lesz egy cédéje 1-2 közepes meg 10 gyenge számmal. Ennyi. Én tutira nem veszek, habár még asszony megveheti...
Ennek is vége, legalább lehet mindenkinek békés Karácsonya.

NaC 2012.12.17. 00:11:10

Vannak akiknek saját blog-ot kellene írni. 5000 karakter/komment kicsit sok.

Vierre_ 2012.12.17. 00:18:57

@Nemjuteszembesemmijó: Ne haragudj, de ez nem releváns. Ez egy műsor, ahol nyertek sokkal szarabb hangú emberek is már. Gergő roma. Pont. Amit pedig te tolsz apukám, szmájli ide, szmájli oda, számomra egy olyan világ, amitől elhatárolódom. Jobb volt Antal Timi ebben a döntőben. De ameddig nők szavaznak inkább, nem- nem romák- nők, és ameddig - ha már tipizálunk- a nők fújnak saját nemükre és ez- még egy levetítés, ha már belelendültünk, Mo.-n kifejezetten jellemző, addig faszi fog nyerni. Ne a cigán.yoknál keresd a megoldást, hanem a nőknél. :)

matecska 2012.12.17. 00:20:20

@goumi: kár volt koptatni a billentyűzeted ezért az ízléstelen kommentért, maradjunk annyiban.

2012.12.17. 00:21:34

@queensryche: Bazmeg! Ezért a néhány percért érte meg az egész kicseszett X faktor. Pici bácsi most sem okozott csalódást és HÁLÁS vagyok, hogy a nézők végre országszerte megkapták a kultúrát. Ha páran rágugliznak, ki ez a szemüveges vén fasz, már megérte. Tisztelt RTL klub, malícia nélkül mondom: EZÉRT (és nem másért) gratula!

NaC 2012.12.17. 00:23:41

A döntőhöz nem tudok hozzászolni. De amit néha kapcsolgatásközben hallok bármyelyik versenyzőtől az annyira messze van az eredetitől, hogy egy bárban vagy aluljáróban talán még felkapnám a fejem, hogy jó a srác vagy a csaj, de hogy nagy énekes ez vicc.
OFF:
A (The) Voice is nagy szxr lesz mikor már nem a több hétig gyakorolt számot kell előadni. Döbbenetes mekkora különbség van a brit és az amerikai illetve a magyar szinvonal között. És ha valaki azzal jönne hogy 60-260 millióból könnyebb jó énekest találni, akkor annak javaslom, hogy nézzen meg pár adást a The Voice of China-ból. Ott 1,3 milliárdból sem sikerült, de a nyertes simán eladhat 50 millió cd-t.

Filter Ákos 2012.12.17. 00:25:48

Én a Terminátort néztem, a nagy giccsparádéról így lemaradtam.
Oláh Gergő nyerte meg? Kurva nagy meglepetés. Gratulálok. Szimpi gyerek, ugyanúgy nem fog saját dalokat írni, mint a két előző győztes, de neki legalább a nevét sikerült megjegyeznem.

Filter Ákos 2012.12.17. 00:28:40

@queensryche: Ez az a csávó, aki a Regionális Híradó zenéjét szerezte?

2012.12.17. 00:33:07

@Filter Ákos: Többek közt. Néhány kismókusnak még talán ez is rémlik, bár ez se mai már:

www.youtube.com/watch?v=Eawr0wesWmo

Intruder71 2012.12.17. 00:34:09

@queensryche: Le a kalappal Pici bácsi előtt, csak nem neki kéne előadnia a szerzeményit. Persze tóthgabinak sem! :-)

dreistein 2012.12.17. 00:34:26

Tavaly Muri Enikő nyerhetett volna (több klasszissal jobb énekes, mint az idei Antal Timi), és akkor megtört volna a férfi sorozat. De sajnos nem így lett. Úgyhogy várhatunk még egy darabig a következő "Enikőre".

Vierre_ 2012.12.17. 00:34:29

@matecska: sztem nem, minek ide diplomatikus megfogalmazás, mélységes igazságát mondandójának hova kendőzze, jó volt ez így :D

Vierre_ 2012.12.17. 00:35:28

@dreistein: azért a több klasszissal vitatkoznék.

Zola_ 2012.12.17. 00:36:58

@Vierre_: valószínűleg neki egyszerűbb volt az objektív hozzáállás helyett kapásból az előítéletek alapján véleményt nyilvánítani

Gratulálok a szimpatikus és tehetséges Gergőnek és Timinek is, ők ketten valóban kiemelkedtek az idei x faktor mezőnyből.

Intruder71 2012.12.17. 00:40:05

@Zola_: "ők ketten valóban kiemelkedtek az idei x faktor mezőnyből"
Nem volt nagy feladat...

2012.12.17. 00:40:37

@Intruder71: Nyilván ízlés dolga, számomra az ő előadásában a legértékesebb - annyira jellegzetes és presseres. arról nem beszélve, hogy egy elharapott szavában több érzés és zene van, mint a legtöbb 'szabályos' énekesnek. Más szájából kb. olyan lenne, mint egy Joe Cocker nóta mással elénekeltetve :)

uarempty 2012.12.17. 00:41:47

@Addict: részben egyetértek, részben nem.Antal Timi ügyes és jó hangja van (bizonyos szinten), de nekem nem intelligens a kezelése.Gondolok itt pl. arra, ha fele annyit ordítana egy rohadt számban, már hallgatható lenne.Amikben nem ordított 1 percen keresztül, arra azt mondtam, hogy ez nem rossz ám.De ez az ordítozás telitorokból rohadtúl nem adja, meg az a rohadt pompom frizu vörösbe..2012-ben kegyetelen.
Gergőről annyit, h ma nem nyújtott annyi pluszt, amit elvárnánk tőle, azért mert már megszoktuk, hogy jó.De a két döntösből, magukhoz képest igen, a Timi hozta ki a többet magából, de hajszállal inkább a Gergőnek adtam volna én is a díjjat.
Háttérben elvinnyogott a tv itt nálam velük, de nekem ezek (bár leginkább az asszony nézi), csak úgy megy...én biztos, h egyiktől sem veszek/vennék 1 rohadt cd-t sem, vagy mennék koncertre.Inkább dolgoznának... :D
Ja, tótgabi gyilkos volt, külsőre,hangra mindenre, valahogy azok a fülled nyári éjszakák jutottak róla eszembe, amikor nem esett már 1-2 hete itt pesten az eső, és a pőceszag fínoman átjárta a várost.Nem az a probléma, h vannak ilyen bohócok, hanem az, hogy ezekért fizetnek emberek!na ez a legnagyobb gond....

Intruder71 2012.12.17. 00:42:11

Igaz, jó előadót most én sem tudnék mondani a dalaihoz.

hadri 2012.12.17. 00:42:54

@Virgo1975: Az RTL műsoraiban nem nyerhet nő. VV, X-fucktor, Tsillagszülemény, stb.
Vágod?

Brix 2012.12.17. 00:43:49

Ezek után nem lesz érdemes nézni az X faktort, mert úgy tűnik, egy kitalált dramaturgia szerint folynak a dolgok, izgalom mentesen. Nem véletlen nem nyert soha egyetlen RTL-es műsorban sem, nő eddig. A mai teljesítmény alapján Timi nyert, de a média által felépített sztori erősebb volt Gergőnél

Zola_ 2012.12.17. 01:00:09

@Intruder71: igaz, de attól még jár a gratuláció, mert tisztességgel végigcsinálták az egészet tehetségüknek megfelelően :)

Laci4465 2012.12.17. 01:08:34

Oláh Gergő: "Jó volt közben a gyerekeimre gondolni" - és mindezt a Billie Jean "The kid is not my son" refrén-sorai után :D...
Szombati "döntő", 3. rész /13-14. perc

www.rtlklub.hu/most/34707_x-faktor_2012_-_donto_a_finale_elotti_utolso_dontoben_csobot

2012.12.17. 01:09:36

@Vierre_: Ja, bár ez nem Presser ugye.

Off: A mai harmincasoknak és persze az idősebbeknek ezek mind-mind nosztalgikus zenék:

Delta : Tom Dissewelt & Kid Baltan : The Song Of The Second Moon.

A Hét főcím: Vangelis - L'enfant

Panoráma főcím: Tangerine Dream – Choronzon

Ablak főcím: Space - The Final Signal

Új Reflektor magazin zenéje: The Rolling Stones: Undercover Of The Night

...

Lipton 2012.12.17. 01:11:44

"Az idei élő adásokban csak két olyan énekes volt, aki a döntőre méltó volt, Oláh Gergő és Antal Tímea"

Ez azért nem igaz! Az elsőnek kiesett lánynak is jó hangja volt.

Vierre_ 2012.12.17. 01:13:48

A Coolon megy az amerikai X faktor, azért a különbségek: Ott a legjobb négy között van csapat és gyerek is. Elmondják a szavazatokból kialakult állást, ki hányadik helyen jutott tovább. Nem egy hetes - szimpátia- szavazás van, hogy legyen valami bevétel. Két napos a műsor. Két versenyző esik ki, az első automatikusan, aki a legkevesebb szavazatot kapta, az utolsó előtt és az az előtti viszont párbajozik. Nem öt perc, míg megmondják, mi a helyzet, hamar kiböki a két műsorvezető.
TEhát lehetne min változtatni, de amíg két millió felett van a nézettsége itthon ennek az itthoni szutyoknak, addig nem fognak.

Vierre_ 2012.12.17. 01:15:58

@queensryche: jahm, azt nem figyeltem, bocccs. A felsorolásod pedig egy olyan gyűjtemény, amit köszi, eddig annyiszor próbáltam megkeresni ezeket a zenéket. :D

@Lipton: igen, ezen én is gondolkoztam sokat, szegény csúf volt, de remek hang, az első háromba elfért volna szerintem is.

Lipton 2012.12.17. 01:41:14

@Vierre_: Én az elején minimum a döntőbe vártam ebben a mezőnyben. Sőt! Azt mondtam, hogy ő fog nyerni, erre elsőnek esett ki...

Vierre_ 2012.12.17. 01:44:57

@Lipton: mert nem volt jól marketingelhető. Egyrészt meglepett, másrészt azonban nem. Most néztem bele a mai amerikai X faktorba, nem állítom, hogy nincs ott tematika és nagyon feszes menetrend, trendeket kialakítva, de valahogy még is hihető. Alexandra egy batár jó hang volt, de nem határon túli, nem salgótarjáni, nem színész, nem Jimmy fia, nem majd 60 éves, nem melegnek beállítható stb, azonban azért veszélyes egy - két, sajnos jóval később- kiesett indulóra. Ez itthon ilyen. Élőben nem is néztem az idei évadot már, tavaly elég volt, az rtl oldalán felvételről, jól átcsúszva a reklámokon meg Ördög Nórin- szegényen.

jtb 2012.12.17. 02:03:22

Egyébként számomra onnan (is) tökéletesen nyilvánvaló volt OG győzelme, hogy idén mentorapja, Geszti bújt bele a bölcselkedő jelmezbe. Ebben az évadban, neki voltak átlagban a "legépkézlábabb" kritikái, ő járt csak két lábbal a földön, Feróról meg Ildikóról már tud(hat)tuk a második eresztésnél, hogy meddő reményeket fűzünk a mondanivalójukhoz, de idén Miki is valahogy kiesett az őrá kényszeresen ráhúzott szakmai egyeduralkodó szerepből, néhány alkalommal olyan hajmeresztő baromságokat mondott, hogy pislogtam mint hal a szatyorban. Geszti meg mindig megmondta a frankót, valamiért ő lett a legokosabb ítész ebben a szériában, minő meglepetés, ő is nyert. Idén valahogy megnőtt az általa papírra fosott dalszövegeknek a testet öltése is, meg mondom, ő lett az ügyeletes megmondókapitány. Én utálom Geszti Pétert, szerintem a munkásságának kb 90%-a csak hátráltatta a magyar popzene kilábalását a szarban való vergődésből, de lássuk be, idén ő is érezte, hogy ez az ő éve, nagyobb volt a szája, esetleg gépi vezérelt hibákkal dolgozó előadásoknál az ő lepénylesője volt az amelyik a legnagyobbra nyílt. Innentől kezdve (annak ellenére h az elejétől Timikének szurkoltam) azért elég kézenfekvő volt hogy ebben az évben Geszti viszi haza a fődíjat. Jövőre akkor az egyelőre hoppon maradt Ildikó lesz az, aki ügyes és okos lesz, illetve nyerni is fog ? Gesztiről meg most már Feróról is tudjuk, hogy van az a pénz, amiért szemrebbenés nélkül tovább gyalázzák a saját maguk által felépített hitelüket, de ha Ildikó is marad jövőre, akkor szerintem érdemes lesz különösen odafigyelni rá.

fagzal 2012.12.17. 03:27:15

@idiesel: Timi ŐSZINTESÉGE? :) Ez jó... bírom a csajt nagyon, de minden mozdulata betanult. Gergő a 100% őszinte arc, mert nem maradt agysejtje arra, hogy álságos legyen. De ezt nem bántásből mondom, őt is szeretem!

ajatollah 2012.12.17. 04:16:18

@dreistein: Énekileg hasonló a Muri, már nem emlékszem hogy melyik a jobb egy kicsivel, de a hobbit kétségkívül SOKKAL szimpatikusabb

ajatollah 2012.12.17. 04:23:06

@Addict: jah, hozzátéve hogy én még senkitől nem hallottam értékelhető minőségben az említett dalt (Adele-n kívül persze)

ajatollah 2012.12.17. 04:28:29

@Vierre_: "Engem nem érdekel a származása, az viszont igen, hogy ha Timi nyert volna, jött volna az erdélyi magyar fikadömping?"

Igen, sajnos. Mivel ezeket a műsorokat az ostoba embereknek készítik elsősorban (barátokközt, vv, mónika, győzike, stb.-vel együtt), nem kell meglepődni, ha szembejönnek.

NIPREDIL 2012.12.17. 04:48:19

Antal Timi rengeteget fejlődött, nagyon tehetséges, de Oláh Gergő volt az elejétől kimagaslóan a legjobb. Nagyon sok sikert neki!

EXLEXMAN 2012.12.17. 05:43:05

Sok ízetlen badarságra futotta ebben a cikkedben, ez meg kissé a többi fölé ugrott: "a legnagyobb csatát pedig igencsak azokkal ostoba nézőkkel kellett megvívnia, akiknek Antal Tímeáról is csak az jut eszébe, hogy Romániában él."

Szavadból tehát az ostoba néző ALAP termék és a még ostobább attól lett egy néző, aki Romániában élő Tímeázott. A kötőszó "AZ" kimaradt persze a fenti mondatodból.

Végül a Pressert- R-el írják ha már leirsz egy közismert ember nevét, tiszteltd meg, hogy helyesen írod le!

Jók a cikkeid, a tűzhelyben jól mutatna print verzióban:Égethető!

Imre Gebei 2012.12.17. 06:11:41

én azt kérném a jézuskától,hogy Ördög Nórit soha többé,elvinném légzés vizsgálatra ugy kapkodja a levegőt mint egy tüdőbajos.

bpe 2012.12.17. 06:31:48

cowell simon ugyan még épp szundikált az időeltolódás miatt, amikor egyik licencvásárlójának dilettáns mentora élőben azzal a meghökkentő 5lettel állt elő, h két győztessel érjen véget a só egyik k-európai szériája, merth igazából a nissan juke-ban is simán elférnek ketten, a timi (antal tímea) meg még úgyse vezet, és a 10 milla is osztható kettővel, de ébredés után sem tűnt fontosnak erre az incidensre válaszolnia, még a végén egy kínos helyreigazítást mondatna be ugyanabban az idősávban, és örökre eltiltaná a rockdívát a további mentorálástól, egyébként is van elég baja, a só viláxerte mélyröpül, a kritikusok kikacagják, mióta ilyen látványosan illeszthető az X-be a korábbi, hangi adottságokkal mint elvárással szöges ellentétben a tehetségtelen exhibicionizmus, ami rendre unalmas tobzódással vergődik el a célegyenesig (jfkszabódávidlájksatöbbi..), hiába az újabb és újabb fordulók, az érintettek hozzátartozóin kívül a történések csak a műsorban résztvevő stábtagokat villanyozzák fel, amit a nekik járó juttatások persze megmagyaráznak. nalegalább.

cowell simon ezért válságtanácskozásra hívja a világ mentorait (jajjdehogy), ahol azért szerepelni fog a dress code-ban, h keresztes-tetkóval még véletlenül se lehessen majd belépni, nehogy egy gyorstalpalón a másik elvárásnak, az angol nyelv társalgási szintű ismeretének egyesek sebtiben megfeleljenek, és netán olyan unortodox 5letekkel hozakodjanak elő, h legyen a sónak 12 győztese, merthátőkmindannyirajók, h képtelenség dönteni, meg amúgy is kéne egy vigaszág, egy szuper-x-faktormonnnyuk, ahol hétről hétre jfk és ildikó készülhetne újabb és újabb dalokkal, hiszen a krisztiánban benne van a dög, csak a rivaldafényben mindig megdög..

ínséges idők jönnek, hiába hozta az uccsó x-factor.uk az olimpia után a legnagyobb nézettséget, az itv már attól remeg, h jóelőreelqrták, amikor maradtak a fosfaktornál, és nem látták meg az x-et a voice-ban, amit így el is happolt a bbc.

szopó.

www.guardian.co.uk/tv-and-radio/2012/dec/15/simon-cowell-x-factor-crisis-meeting

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2012.12.17. 07:00:57

@EXLEXMAN: Ebből az jött el, hogy vannak ostoba nézők, akiknek Timiről a románozás jut eszébe. És nem az, hogy minden nézőt ostobának tart. Az "azok az ostoba nézők" nem azt jelenti, hogy "minden néző ostoba, de közülük az, akik...".

sixx · http://comment.blog.hu 2012.12.17. 07:03:54

@Yooha: igaza volt, kimaradt egy "az" és a Presserben is, abból egy "r"-t hagytam ki.

bpe 2012.12.17. 07:22:16

"barna póthaja sokkolóbb volt, mint az a tény, hogy élőben adták elő a számot"- nemtom, engem az sokkolt, h pléhbekk volt. :D

irtas-sos · http://www.irtas-sos.hu 2012.12.17. 07:45:01

Akinek Antal Timi szépen énekel, az sokmindent nem hallot még. olyan hamis a magas hangoknál, mint az állat és annyira nem tud megtartani egy hangot, hogy az borzalom. összevissza remeg. mellé egy kellemes művigyor, műarccal, és kész is. egyik se kell kutyának se.

redriot77 2012.12.17. 07:45:25

Akik Oláh az utóbbi adásokban nyújtott teljesítményét kritizálják ne menjenek el amellett hogy őt a vége felé kevésbé tolták a dalválasztással. Csobot Adélnak szinte mindig varietés, kacérkodós számot adtak (amikor nem abba bele is sült), Stone énekelhetett P-Boxot, Pokolgépet, Scorpionst. Gergőnek a könnyed, pörgős hip-hop és funky számok illenek az egyéniségéhez. A hangja is akkor van elemében és akkor a színpadi mozgása is nagyon jó. Simán lehetne belőle magyar Will Smith: az rtl nagyon elbassza ha neki is csinál egy színtelen-szagtalan vastagkocsis lemezt.

redriot77 2012.12.17. 07:49:24

@irtas-sos: ott a pont. Intellektuálisan sem az a díva-típus. Kár hogy a hosszú hajú csajt (neve nem jut eszembe) az első körben kiejtették szerintem több volt benne mint a két erdélyi lányban együttvéve.
Még azért szorítottam hogy Muri Enikőt hívják be duettre Antal Timinek, az leénekelte volna a színpadról a kiscsajt. :)

CuCu 2012.12.17. 07:52:31

Hat hogy ez miert meglepo akarkinek is? Ha erre lehetett volna fogadni, a vagyonomat raraktam volna. Es nem a hangja miatt. MErt az borzalom mindnek. (a voice ban a leggyengebb is evri a nyertest)
Szoval kik kuldozgetik ezeket az sms-eket szerintetek 330ft ert? Ferfiak? Fiuk? Akik leragjak a kormuket csak hogy mitomen ki nyerjen...:D Ezt tini lanyok, unatkozo anyukak nyomjak. Nyugdijasnak ilyenre penze nincs. Es ebbol maris kiveheto hogy itt csak fiu nyerhet. Ennyi.

Giedi 2012.12.17. 07:52:32

@Bluemotion: Szvsz a BB és a Mega a TV2-n van. Itt az RTL-ről van szó.

Giedi 2012.12.17. 07:54:05

@EXLEXMAN: Matematikai logika, bakker ... hogy lehet ebből levezetni, hogy minden néző ostoba? :)

EXLEXMAN 2012.12.17. 07:59:49

@Giedi: A logika tehát a románozásból kimarad...

Valóban:"igencsak azokkal az ostoba nézőkkel" - e nélkül a degradálás nélkül, már nem tudtak TV-t nézni ezek a nézők? Vagy embereket sértegetni, az jópofa? Miért kell degradálva felételezni dolgokat? Emberi módon is le lehet írni érveket és még sem sértünk meg vele másokat!

Ezek szerint van a velem egyet értő az a jófej, jópofa és van a velem egyet nem értő, velem nem azonos módon gondolkodó aki ezáltal ostoba lesz?

A logika azt mondja, emberül is lehet beszélni! Persze ez nem matematikai kérdés: Ez simán tolerancia! bakker.. :)

csumpika1 2012.12.17. 08:00:29

Szvsz nem az "átok" miatt nem nyert Timi, hanem mert hamisan, ordibálva énekel. Az Eva Cassidy-féle Over the rainbow nem volt rossz (bár az "eredeti" közelébe sem ért), de amit előtte - leginkább a szombati adásban - előadott, az valami förtelem. Akinek van egy csepp zenei hallása, nem mondhatja, hogy tisztán énekelt, mert sokszor egyszerűen fülsértő volt.

Pico 2012.12.17. 08:09:57

Az "ezerfejű cézár", a közönség döntött. (Azért jó lenne tudni, hogy hányan is szavaztak...)

Magam, aki e műsoron "tanultam" az e fajta könnyűzenei műfajt (és a mérce kedvéért "kirándultam - és kirándulni is fogok! - az amerikai X-faktor műsoraiba a Cool és a Prizma TV jóvoltából, mert megkedveltem), úgy látom, hogy a showman nyert az énekessel szemben. Ahogy megnéztem pl. a Hooligans számát (akiket szintúgy először láttam-hallottam életemben), az tökéletesen megfelelt annak, amit Oláh Gergő nyújtott. Ez a divat. A könnyűzenei divat. Ellentétben az amerikai változattal, amit 2011-ben a gyönyörű hanggal megáldott Melanie Amaro nyert.

Ennek alapján mondom - és mondtam korábban is -, hogy Oláh Gergő ezzel a teljesítménnyel ott a beválogatásig nem jutott volna el. Ellentétben Antal Timivel, aki lehet, hogy nem jutott volna be ott sem - bár ezt kétlem -, de nagyobb lett volna az esélye.

Nekem kifejezetten csalódás volt a korábbi győztesek szereplése. Kifejezetten gyenge hangú énekeseknek tűntek számomra - bár egyetlen számból megítélni kockázatos, de azért fogadni mernék, hogy egyikük sem könnyűzenei Carreras...

Igaz, hogy magam nem elsősorban a show jelleget kedvelem, hanem az énekhangot ill. annak előadását, érzelmi töltöttségét. És az éneklés könnyedségét... Olyan jellegűt, ahol nincs szükség táncos "mankóra". Olyan énekeseket, akiknek az a capella sem esik nehezére... Ezért kedveltem Antal Timit és - elismerve Oláh Gergő showman adottságait -, nekem inkább Antal tetszett. Jobban. Sokkal jobban...

A közönség döntött, el kell fogadni - nem is lehet mást tenni -, de az én komolyzenei ízlésemnek Antal Timi győzelme lett volna megfelelőbb, de ennek ellenére minden elismerésem Oláh Gergőé! Abban a műfaji divatban valóban kitűnő!

Láttam, hogy itt a kommentelők egy része a szavazást manipuláltnak tartják. Miért? Miért van ez, hogy mindenhol, mindenkor csalást emlegetünk, csalást hiszünk? Ilyenek vagyunk mi magyarok, veleszületetten, vagy valamiféle rendszerváltással magunkba szívódott erkölcsi betegség ez??? Ha így gondolkodunk, akkor talán nem is Oláh nyert? Hiszen akik szentül hisznek Oláh győzelmében, azok ilyen véleménnyel saját döntésüket kérdőjelezik meg...

Szerintem a műsor nézettsége megint 2 millió körül lehetett. Itt többeknek, 50-60 embernek nem tetszett. Sőt vették a bátorságot, hogy elmarasztalják - helyenként nagyon durva jelzőkkel - azokat, akiknek a műsor tetszett. Köztük engem is. Nem kellene talán elfelejteni, hogy kinek mi tetszik, az szubjektív dolog. Magam még emlékszem a "szocialista realizmus" nevű kultúrszörnyűségre, amelyet néhány kultúrpolitikus - ill. egy egész politikai irányvonal - kényszerített rá az emberekre. Akik ilyen negatív véleményeket fogalmaznak meg nagy többséggel szemben, talán azt akarják, hogy az ő ízlésük legyen az irányadó? MOndjuk két milliónak?

Nem kell nézni a műsort, akinek nem tetszik! Nem élünk 1960.-ban, amikor egy fekete-fehér TV adás volt, ráadásul még hétfőn szünnap is volt... És nem is volt más lehetőség, mint a Táncdalfesztivál ebben a műfajban...

És még valami... "Lerománozni" valakiket, mert talán még nem is kettős állampolgárok (bár vajon volt-e kizáró tényező az idegen állampolgárság), noha tisztábban, szebb akcentussal beszélik az anyanyelvünket, mint talán az aki "lerománozza" őket - ez igen csak hitvány dolog... Az itteni "szókimondó" stílus meg az anyanyelv elszennyezése s lehet, hogy abban a "lerománozó" éppen élenjár... Mondom ezt pestiként, akinek "muzsika" volt a fülének az a szép, tiszta beszéd, amikor életemben néhányszor módom volt hallgatni határontúliak anyanyelvi beszédét. A magyarét...

Érdekes volt olvasni a kommenteket és a blogokat is. Lelkes nézője leszek a The Voice-nak is és olvasója e blog szerzőjének. Kíváncsi leszek, hogy azt hogyan fogja értékelni és hogyan fogják értékelni az itteni átkozódók... Remélem, hogy igyekezni fognak elfogulatlanok lenni...

dezsoke007 2012.12.17. 08:18:47

@irtas-sos:
Nekem a fiam (14) magyarázta, aki elég jó zenéből, hogy a kitartott hangokat eggyel lejjebb nyomja, nem bírja tartani a magasságát, nem volt meg a harmónia. Én ehhez nem vagyok elég vájtfülű, nekem szimplán csak a kiabálás nem tetszett benne. A kevesebb több lett volna.
De ha jó kezekbe kerül Timi, akkor jó énekes lehet belőle.

2012.12.17. 08:21:26

A hölgy minden jel szerint Gergő felesége volt.
Elsőre földre vitte a szekuritty, aztán gondolom lent mondta a zasszonyka, hogy: Éééééénvagyokagergőfeleségevazze! oszt' a jószívű szekuritty másodszorra felengedte a színpadra, ahol be is mutatták - rendhagyó módon - hogy: ezagergődeleségeeeee.
Én azéárt szarrá röhögtem magam, hogy öröm ide-vagy oda, de egyszerűen a népek mér' nem bírják megvárni, míg kicsit meghűl a leves, mer' ugye akkor nem éget annyira!

csumpika1 2012.12.17. 08:22:49

@Pico: Attól, hogy valaki nem szól itt hozzá, még nem feltétlenül tetszik neki maradéktalanul a műsor. A vélemény pedig szabad. ;)

vuvuvu2 2012.12.17. 08:24:35

@Addict: te biztos nagy zeneértő vagy ha ennyire tolod itt a szöveget. ordítani sokan tudnak, timi is elég jó ebben. sajnos azonban az egész széria alatt rengetegszer volt hamis. gergő ezzel szemben az a versenyző volt akinél néhány esetnél többször hamis hangra nem emlékszem. ez a néhány még tolerálható, volt ilyen korábban is a megasztárban. aki valaha énekelt, tudja hogy előfordulhat az ilyesmi. a gond az, hogy ebben a szériában gergő kivételével mindenki sokszor volt hamis. érthetetlen egyébként, mert olyan emberek is tévesztettek akik az elején jó hangú, képzett embereknek látszottak. erős gyanúm, hogy az rtl ócsyításának az igényes hangmérnöki munka is áldozatul esett. valami nagyon nem stimmelt ezen a téren. ettől függetlenül: gergő megéredmelten nyert, timi pedig vigyázzon a hangjára, mert ha sokat kiabál pár év múlva nem marad belőle semmi.

bpe 2012.12.17. 08:28:40

@sixx: jó, hát, lehet, én csak az ÉLŐ tag hiányát konstatáltam.. :)

Pico 2012.12.17. 08:28:44

@dezsoke007: Teljesen egyetértek. Csak megemlítem, hogy még a világhírű operaénekeseknek is van énektanárjuk... Másfelől már korábban is írtam, hogy a mentorok (edzők, oktatók stb.,) olyan teljesítményekre ösztönzik adott esetben tanítványaikat, amik adott időpontban még nincsenek bennük. Viszont ez az, ami előhozhatja azokat a tulajdonságokat,amelyek rejtettek és fejleszthetők. Antalnak sem kellett volna elénekelnie a Houston számot és Malek is többet hozhatott volna ki Antal tánckészségéből.

Pico 2012.12.17. 08:29:48

@csumpika1: Azért a 2 millió néző csak jelent valamit... Vagy ez volt az egyetlen szórakozási lehetőség tegnap este???

lone 2012.12.17. 08:33:14

Aki a végén felugrott az Gergő nője volt, ezen a videón látszik Malek mögött a háttérben: xfaktor.rtlklub.hu/video/191003

Bumpi 2012.12.17. 08:34:48

Az Antal Timi mar a valogato elott megbukott nalam, amikor a tukroben gyakorolta hogy "Antal Timea vagyok"...
Ortélyozós, sírós picsa.

mókus(s) 2012.12.17. 08:35:59

Imádom Pressert és a zenéjét. Meghűlt bennem a vér tegnap a hangjától. Mármint hogy mennyire nincs.. Kár volt ezt bevállalnia.

2012.12.17. 08:37:43

Végre vége!Reménykedhetem benne, hogy végre műsor is lesz az RTL Klubbon?

Annyi már az ilyen "tehetségkutató" hogy már nem is érdekel ki kicsoda, követni sem tudom, és már nem is érdekel. Felőlem Szabó Jánosnak is hívhatják, baromira nem izgat.

Ezt a fiút én sajnálom aki megnyerte ezt a "showt". Bedarálja majd őt is ez a világ ahogy a többieket is. 2-öt pillant és már el is vált, asszony, gyerekek sehol, csak a visító pénzéhes ágyrajárók...

Gáspár "hogyishívják" akárki is már vagy kétszer elvált, ki tudja hány gyereke van, hány nőtől; Caramel meg egyre fiatalabb kiscsajokba habarodik bele 30 egynéhány évesen. Úgy váltogatja a kiscsajokat mint más a papírzsebkendőt. Ürít, kidob. Nagy karrier...

Én inkább szörnyűnek tartom azt hogy ennyi ember küld sms-t ezekre a műsorokra. Nincs jobb dolguk, mint Ördög "Idegesítő" Nóra ordibálását hallgatni 3 órán keresztül? Ez a csaj egyre rémísztőbb. A stílusa, a beszéde, az ordibálása, a modorossága...hova lett az a kedves, bájos lány, később nő, aki a reggeliben műsort vezetett?
Nagy karrier ez is...kedvencből eljutni a legirritálóbb tévés műsorvezetőig...ehhez is tehetség kell.

2012.12.17. 08:38:22

Végre vége!Reménykedhetem benne, hogy végre műsor is lesz az RTL Klubbon?
Annyi már az ilyen "tehetségkutató" hogy már nem is érdekel ki kicsoda, követni sem tudom, és már nem is érdekel. Felőlem Szabó Jánosnak is hívhatják, baromira nem izgat.
Ezt a fiút én sajnálom aki megnyerte ezt a "showt". Bedarálja majd őt is ez a világ ahogy a többieket is. 2-öt pillant és már el is vált, asszony, gyerekek sehol, csak a visító pénzéhes ágyrajárók...
Gáspár "hogyishívják" akárki is már vagy kétszer elvált, ki tudja hány gyereke van, hány nőtől; Caramel meg egyre fiatalabb kiscsajokba habarodik bele 30 egynéhány évesen. Úgy váltogatja a kiscsajokat mint más a papírzsebkendőt. Ürít, kidob. Nagy karrier...
Én inkább szörnyűnek tartom azt hogy ennyi ember küld sms-t ezekre a műsorokra. Nincs jobb dolguk, mint Ördög "Idegesítő" Nóra ordibálását hallgatni 3 órán keresztül? Ez a csaj egyre rémísztőbb. A stílusa, a beszéde, az ordibálása, a modorossága...hova lett az a kedves, bájos lány, később nő, aki a reggeliben műsort vezetett?
Nagy karrier ez is...kedvencből eljutni a legirritálóbb tévés műsorvezetőig...ehhez is tehetség kell.

kopaszállat vagyok 2012.12.17. 08:39:29

Nem lepődtem volna meg ha a pjdee vagy hogy a tökömnek hívják őket nyeri az idei faktort.
Egyre jobban a " nehézkörülményekközöttélek" és látod hogy lehet lentről is nyerni szemfényvesztés megy.
Malek felkarolja a Timit,nagyobb karriert fut be mint a Lapújtői gyerek.
Nekem a kis csaj jobban tetszett ,látványilag is kellemesebb mint a Győzike hasonmás.

mamasita 2012.12.17. 08:40:02

@lone: neeeem gergő nője volt,mert az utána felm1 "legálisan" és más szerelés van rajta!!különben is a nője minek ugrott volna oda,mikor nyilván előre megmondták neki h felmehet majd meg hogy és mikor...meg a csaj nm is gergőhöz ugrott oda,meg gergőt se nagyon hatotta meg h levezetik a színpadról,szóval egész bizt h nm ő volt...de azért vicces volt :D

gnme 2012.12.17. 08:40:22

nyomtama' fröccsöt, hallgattam a hobót, azt látom ám, hogy nagyon villóddzik a tévé

- babi, mi a zúristen van? .. leszálltak a zufók?
- maradj már csöndben, megy a ziksz faktor!
- há' aza a kefehajú bohóc meg oxigénért kapkod, hívják a mentőt!
- kussoljál már, nem hallom a tévét!

abcdrajtamkezdé 2012.12.17. 08:42:03

Bocsánat csak azt próbáltam ki, hogy mind a két nevemmel ki vagyok-e tiltva. Nem.

Na, győzött a jobb, mondom, annak ellenére, hogy Timinek drukkoltam. Érdekes, hogy szerintem pont a végére omlott össze úgy egy picit, mint tavaly Muri Enikő.

Tóth Gabi a magyar könnyűzene legmegmagyarázhatatlanabb jelensége. Egy biztos, ott a Tóth család múltjában nagyon körül kellene nézni, mert két ilyen súlyos önképzavaros nő egy családban az elég kemény.

SarahConnor 2012.12.17. 08:46:57

Pici Bácsi a legnagyobb király! Amit Ő Hammond orgonán csinált vagy huszonöt évvel ezelőtt, azt azóta sem csinálta utána senki. És azóta csak jobb lett! Ott a helyünk februárban!

mari45 2012.12.17. 08:47:28

Szerintem a tegnapi volt az első olyan tehetségkutató verseny, amit az a versenyző nyert meg, aki a legjobban megérdemelte. Timinek jó adottságai vannak, aranyos, szimpatikus kislány, de most még nem az előadásnál, hanem a kiabálásnál tart. Féltem, hogy bejön itt is az erdélyi győztes, mint az utóbbi években többször előfordult, szerencsére nem így történt, a legjobb helyre került a nyeremény. Azt viszont nem értem, hogy még mindig nagy üzlet a csatornának egy ilyen vetélkedő, kik nyomkodják az sms-ket olyan mennyiségben, ami kellő bevételt ad. Egy olyan kis országban, mint a miénk, max. évi egy vetélkedőt lehet megtölteni valódi tehetségekkel, arról nem is beszélve, hogy normális zsúrit sem tudunk öszehozni. Malekot korábban tiszteltem, de amit a hibbant Adéllal csinált, kiverte a biztosítékot.

lone 2012.12.17. 08:57:41

@mamasita: dehiszen a belinkelt videón látszik, hogy ott csókolgatja 0.20-tól: xfaktor.rtlklub.hu/video/191003
akkor ki volt?

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.12.17. 09:00:15

Szerintem a műsor unalmas és vontatott volt, még akkor is, ha a produkciókon (tehát Timin és Gergőn) nem múlt a dolog, ők felkészültek rendesen a leckéből.

Tóth Gabi minősíthetetlen, ha ezt komolyan gondolja, akkor javaslok neki egy elmeorvosi kivizsgálást, ha viccnek, akkor annak viszont nagyon durva. Karácsonyra egy nagyobbacska tükröt ajánlanék fel neki, nem is csodálom, h a tesója nem kíván vele megjelenni sehol. Ez egy repedt hangú antinő.

Az est fénypontja mégiscsak - szerintem - a klipgyőztesek eredményhirdetése volt. Arra nincsenek szavak. Ha a dalukat ott el is nyomják elefántormányos gázmaszkban, hegesztő-szemüvegben zöldre festet pofával, egyik lábszáron feltűrt gatyában, ami már a VV-s Milo idejében is halál ciki volt, hát biztos kómába esek.

Jó is, h vége ennek az egésznek, idén nagyon nem jól sikerült a produkció IMHO.

(Ha jövőre megint lesz vajon ki vezeti? Vagy egy igazi profi Ördög Nóri passzolja addig a gyereket, míg itt bohóckodik és a blikknél már írják az "öltözőben szoptat" c. címlapot?)

Ja még annyit, h az eredmény igazi döntetlen volt. Mindketten megérdemelték volna, talán nálam Timi cukiságfaktora jobban befolyásolta a győzelmet. De a Gergőtől sem sajnálom, megérdemelte.

Dorsz 2012.12.17. 09:00:28

@dr. Eminens: Arról nem is beszélve, hogy a felugró nőn fekete ruha volt, ha jól láttam, Gergő felesége meg fehéret viselt.

kamasuka 2012.12.17. 09:04:45

@Pico:
A táncdalfesztivállal mi bajod van?

Bumpi 2012.12.17. 09:14:36

"...de most még nem az előadásnál, hanem a kiabálásnál tart...."

Jólvan, akkor nem csak nekem tűnt ez fel!

losik 2012.12.17. 09:18:51

És azt már senki sem említi, hogy Geszti mekkora ripacs volt a végén. Úgy ünnepelt, mitha ő nyert volna valamit. ÉS az arca mennyire ijesztő volt így szerintem botoxosan. Mind a két versenyző megérdemelte volna, de a mentorok miatt jobban örültem volna Timinek.
Ő sokat fejlődött Malek kezei alatt míg Gergőt nem sikerült Gesztinek elrontani teljesen, de majdnem. Ő jobb volt a elején.

Vierre_ 2012.12.17. 09:19:33

@mókus(s): Igen. Ikonikus alak, így kritika nem érheti, múlt és jelen. Ettől függetlenül viszont én sem tudtam másra figyelni, mint arra, hogy hangja az már nincs (bár sosem volt igazán sok). Az életút valóban mesteri, bár nekem sosem volt kedvencem, elismerem Őt (nem mint ha erre olyan nagy szüksége lenne :D )

blah 2012.12.17. 09:22:00

Előrebocsájtom, hogy csak a szombati döntőből láttam valamennyit szóval véleményem erre alapozom. Ez alapján azt mondom a srác éneklésében egyszerűen nem volt élet. Nincs rá jobb szó, unalmas volt. Persze nem szakmai szempontok alapján döntenek a nézők hanem szimpátia faktor alapján így máris nincs értelme tehetségkutatónak hívni a műsort... uff

kaamir 2012.12.17. 09:27:43

Mondjuk ez a két énekes egy valódi tehetségkutatóban még az élő adásig se juthatna el. Az ipari körfűrész vonyítóbajnok Timike, meg a vastag, unalmas középszer Gergő se. De hát vakok közt a félszemű...

England win The Ashes! 2012.12.17. 09:28:17

Sixx, azért a "kistérségi Axl Rose" nem kellett volna. Átkopogott a szomszéd a hangos röhögés miatt. :D

idiesel 2012.12.17. 09:30:04

@fagzal: Igen, az. De ha neked a mozdulat sugall őszinteséget és nem a mosoly, a tekintet, az a hozzáállás, akkor valszeg nem egy dologról beszélünk. Nem sajnálom Gergőtől se, de nálam Timi volt a nyerő.

Mondok egy példát. Amikor Adél kiesett, Gergő meg se ölelte, csak örömködött és tépett le a színpadról. Timi, mikor továbbjutott, mindenkit végigölelt egytől egyig. Na ez az ŐSZINTESÉG banyek.

England win The Ashes! 2012.12.17. 09:32:49

@vágtázó halottkém: "Végre vége!Reménykedhetem benne, hogy végre műsor is lesz az RTL Klubbon?"

Persze! Karácsonykor mindjárt itt a Reszkessetek, betörők! című eposz.

Vierre_ 2012.12.17. 09:44:34

@kaamir: mind a kettőnek nagyon jó hangja van, a műsorral van baj, nem velük. Fontos objektíven tekinteni ezekre az emberekre. Mind a kettő remek énekes és mellé táncos, az X faktor az, ami mind ezt szétrombolja a dalokkal, a hangosítással és a minősíthetetlen műsorstruktúrával.

redwolf 2012.12.17. 09:46:57

Minden nap van valami hír a romákról, egy tehetségkutató műsornál pedig kiderül, van köztük értékes, tehetséges is. Ennek lehet örülni, azon pedig el kellene gondolkodni, miért van ez így. Mindketten jogosan voltak döntősök, más okokból nyerhetett volna Timi: fiatal, sokat fejlődött. A műsorral kapcsolatban: már Timi is unta Nóri hatásvadász szüneteit, közben meg lehetett vacsorázni, olyan sokáig húzta. A másik negatívum Presser szereplése volt: ez a dal különben sem olyan jó, de az LGT-vel hallgatható. Ebben a formában előadva azonban minősíthetetlen volt nekem. Szerintetek?

AnnaKarenina 2012.12.17. 09:47:26

@idiesel: Timi, mikor továbbjutott, mindenkit végigölelgetett. Ez az őszinteség - írod. Szerintem ez egyrészt teljesen közömbös, másrészt meg hát ölelgetheti azokat, aki még reszketnek az idegtől, neki már nincs tét. Szóval ebben semmilyen emberi nagyság nem mutatkozik meg. Abban sem, hogy könnyező Adél integet. :)

Grabbe · http://www.hirstart.hu/ 2012.12.17. 09:48:13

No, hál' Istennek, hogy ez is véget ért! A győztesre egy év múlva ilyenkor már úgysem fog emlékezni senki. Ez lassan feledésbe merül, mert jönnek az újabb RTL-es tehetségkutatók, ahol ismét meg kell ismernie az országnak valakit, akiből majd "sztár" lesz, de közben a régiekre meg már nem tud emlékezni.

Addig ott van a Voice.

kaamir 2012.12.17. 09:48:47

@Vierre_: Mind a kettőnek gyenge hangja van, tele hamis hangokkal, hangszíntévesztésekkel, visításokkal, elcsuklással stb.

palotás imre 2012.12.17. 09:49:35

Néhány korábbi kritikába és a mostaniba is beleolvasva érdekelne, hogy sixx egyáltalán mi a fenének (az ő stílusában mi a fasznak) nézi egyáltalán ezt a műsort. Fizetnek érte neki?

AnnaKarenina 2012.12.17. 09:51:43

@blah: Nincs élet Oláh Gergő éneklésében? Akinek minden mozdulatában ott van a zene, a ritmus? Antal Timea néhány tánclépésen (azok is inkább a társastánc órákra emlékeztettek) és karlengetésen kívül nem sokat mutatott. Jó hangja van Timinek, de hogy nem visz magával, amikor énekel, az biztos. Ha sportteljesítményre vágyom, olyan műsort nézek.

blah 2012.12.17. 10:00:12

@AnnaKarenina: az egész X-faktorból csak szombaton láttam valamennyit, akkor nekem úgy tűnt. 20 év zenei tapasztalattal és 8 év stúdiózással a hátam mögött meg tudom állapítani. Persze erre is lehet mondani, hogy szubjektív mert van akinek a langyosabb, finomabb dolgok jönnek be szóval ez csak az én véleményem.

Vierre_ 2012.12.17. 10:02:11

@kaamir: többször visszahallgattam őket, mert hajlamos vagyok nem elfogult sőt borzalmasan kritikus lenni és egyrészt nem akartam igazságtalanul figkázni, másrészt nem akartam homályos tekintettel fanatikusan rajongani (höhöhöhööö pfff). Én úgy hallom, én úgy gondolom, mind a kettőnek remek hangja van, mind a kettő képes lehetne nemzetközi karrierre, ha nem ide születnek. Az RTL hangosítása botrányos, a dalválasztások valami nemlétező trendet követve több mint kínosak. Ez a két körülmény az, meg hogy - amatőr fiatalokról beszélünk (19 és 24?) az ami miatt nem jöhetett át annyira amennyire jók. Direkt figyeltem a váltásokat, az emeléseket, a mély tartományokat (Timinek ott voltak problémái még a műsor elején), nagyon kellemetlen, kritikus ember vagyok. Az én meglátásom az, hogy egy baj van velük, hogy a Magyar X Faktorba kerültek.

DemoJoe 2012.12.17. 10:16:10

Timi az igazi tehetség az éneklésben, Gergőben meg ott az x. A hangosítás 5.1-n kiváló volt. A töltelék az tényleg ócó vót. A műsor dramatúrgiája készitése meg profi. T. Gabiról meg annyit hogy egy mentálisan beteg buta celeb. Kár bármit is rá építeni. Nóriban azt szeretem hogy a szűk helységben papírkázik élőben fejből és precízen nyomja...
A voice meg lapos mert nem tudak műsort csinálni. Amúgy minden adott lenne. PP meg mindenkié nem a tv2-e.

AnnaKarenina 2012.12.17. 10:25:07

@blah: Valóban, az ízlésről nem nagyon lehet/érdemes vitatkozni. A döntőre, sőt a már megelőző adásra is eléggé "elfáradt" mindkét döntős - szerintem. Én szinte minden adást láttam, hallottam, az elejétől nyilvánvaló volt Oláh Gergő tehetsége, amin a @Vierre_: által is megemlített dalválasztásokkal a mentora csak rontani tudott. Oláh Gergőből árad a zene, amíg Antal Tímea iskolásan fegyelmezett és szorgalmas inkább - szerintem. Timi nagyon fiatal még, de jó hangja van és valószínűleg sok mindent át kell ahhoz élnie, hogy lazábban, de sokkal több érzelemmel énekeljen.

AnnaKarenina 2012.12.17. 10:26:53

@DemoJoe: Ugyanakkor Tóth Gabinak nagyon is jó hangja van. Nekem tetszett a produkciójuk Presserrel.

AnnaKarenina 2012.12.17. 10:29:24

@losik: Malek Miklós egy jó nagy csalódás Adél miatt. Geszti meg már hadd örüljön. :) A mostani X-faktorban kivételesen neki voltak inkább igazságos és objektív megnyilvánulásai.

ethan blow 2012.12.17. 10:30:02

Az egész sorozat vizuális mélypontja az volt, amikor Geszti mesterkélten jópofa arccal a 35 centivel magasabb Ördög Nóra vállára hajtotta fejét a beszarós gangnam style paródia után. Amúgy nem néztem, tévém sincs, a szomszéd mesélte.

losik 2012.12.17. 10:34:17

@AnnaKarenina: Maleket az "élet igazolta". Adélkát szerették a népek. Geszti meg akkor is egy ripacs. Nem éreztem, hogy bármit is hozzátett volna Gergőhöz.

2012.12.17. 10:39:00

@losik:
Adélkából árad az a cuki kis élet! Simán megnézném olyan szerepekben mint anno Oszvald Marikát. 2 óra cukiság még senkit nem ver agyon.
Néha kell az is.

Csaba Sipos 2012.12.17. 10:42:00

Naná!! Az "Anyaországban "az ERDÉLYI MAGYART nem ,A borsodi romát segíteni kell!!Ez VÁRható volt!!

kaamir 2012.12.17. 10:44:57

@Vierre_: Nem fogunk ezen összeveszni, de szerintem Rúzsa Magdi az egyetlen a magyar tehetségkutatók történetében, aki külföldön is megállta volna a helyét. De ugye belőle se lett semmi.

uarempty 2012.12.17. 10:46:47

@SamSem: Sasszem, hány maki fogja még beírni, hogy a felesége volt?!
Nem a felesége volt!Jelentem!
Legalább a ruházatát látnátok, vagy ennyire gyér a rövidtávú memóra pár embernél? :D:D sok volt a vicces cigi...

2012.12.17. 10:47:32

Én a zelső és a zutolsó élő adást láttam csak, most sajnos-hála Isten (?) így alakult.
Hmmm, volt kontraszt rendesen. Tényleg kevésbé énekelt hamisan a maradék kettő. De azonosulni tudok azokkal a véleményekkel, akik az egész sz.rt SMS-tarháló zenés, énekes műsornak látják, és egy falusi kultúrházas farsangi bál hangulatát és nívóját emlegetik.
Kisvárosban élek ugyan, de nem ilyen alpári f.scsomóhoz vagyok szokva.
Tetszett, mikor Gergő emlegette, hogy milyen sokat tanult a sztájliszttól (nevezzük öltöztetőnek), meg a koreográfustól (nevezzük tánctanárnak). Pl. hogy nem L-es a mérete, hanem M-es.
Nem Gergő, nem figyelsz elég jól kisapám, L-es a méreted vazze, csak az öltöztetőd "valamiért", szereti, ha szűkben jársz. M-esben a 13 éves fiam mászkál.

csillagkutya seven 2012.12.17. 10:48:40

borzasztó, hogy ennyien nézik ezt a szart.

igenapu · http://gorogmendemondak.blog.hu 2012.12.17. 10:49:36

Voltak rádióban a finalisták, kiderült, hogy a színpadra felugró, majd eltakarított nő Gergő egyik sógornője volt :-D
Kár, hogy Gergő a végére leeresztett, meg vacak számokat kapott, a Vastag Csabás duett értékelhetetlen volt, elsősorban maga a szám és Vastag Csaba miatt...
Remélem, Gergőnek valahonnan kerítenek egy normális zeneszerzőt...

2012.12.17. 10:57:32

@uarempty: soha nem cigiztem, illetve soha nem fogyasztottam alkoholt. De ha hozzád hasonló emberekkel vagyok körülvéve, még a drogra is rá fogok szokni végül. Neked jó a szemed, én meg jól tudok írni: azt írtam "minden jel szerint". Nem azt, hogy ezer százalék, meg hogy tuti, meg konkrétan, hanem azt, hogy minden jel szerint. Ami szerintem a körülbelül szinonímiája lehet az én szótáramban. Éééérteeeed?
Okostojás :)

AnnaKarenina 2012.12.17. 11:00:43

@losik: Szerintem Adélka népek általi szeretete nem igazol semmit, csak azt, hogy Malek korábbi, sokkal komolyabb szakmai szempontrendszerét a cukiság-faktor felülírta (és ezt Adél szinte azonos mértékű elutasítottsága bizonyítja). Az efféle marketing-jellegű hozzáállás az előzőekben a reklámszakember Gesztire inkább volt jellemző. Geszti mentorságáról az előbb ezt írtam: az elejétől nyilvánvaló volt Oláh Gergő tehetsége, amin a @Vierre_: által is megemlített dalválasztásokkal a mentora csak rontani tudott. Ugyanakkor most sokkal kevésbé mondta a borzalmasra, hogy jó, mint mentortársai. Nekem idén ilyén szempontból ő volt "A zsüritag".

Vierre_ 2012.12.17. 11:01:54

@kaamir: hát igen, ízlések és pofonok, Ruzsától irtózom, amióta a mulatós Emánuel szagú angyalomgábrielt képes volt nyilvánosságra hozni. :D
Nálam aki valóban jó az Gáspár Laci, a funky-t nagyon tudja, Carameltől behányok, Nikolászt tisztelem, kiváló hangja van, de nem az és stílusom. Tóth Gabit sosem szerettem, most sem szeretem, de értem a jelenségét, fika ide fika oda, a hangja remek és az hogy pszichopata? Hát édes istenem, Amerikában zabálnák.
Én így látom.

AnnaKarenina 2012.12.17. 11:02:33

@kaamir: Mert Rúzsa Magdinak sem írnak jó zeneszerzők jó számokat. Ezen múlik. (jó nagy részt) Meglátjuk, Radics Gigi jut-e előbbre az amerikai támogatással.

AnnaKarenina 2012.12.17. 11:03:39

@csillagkutya seven: És mégsem történik velük semmi rossz. Te miért olvasod el ezt a posztot és/vagy a kommenteket? :)

Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2012.12.17. 11:05:20

A sok mélypont ellenére (pl. gangamstyle 2x) csak volt egy kiemelkedő rész is, amikor bejelentették a nyertest, egy pingvin csaj is oda ugrált, a biztonsági meg utána és derekánál fogva odébb ugráltatta.

Mr.Brown 2012.12.17. 11:06:23

a felesége jött fel oda amúgy.mily meglepő : )
de miért kell máris jövöre rendezni újabb fixfaktort..nem lesz ideje kibontakozni a gergőnek meg a timinek és máris másokra figyel az ország..ez így buziság..

Simon Liza 2012.12.17. 11:08:26

Normális zeneszerzőt??????????????????????????????
Hát nem látjátok, hogy már rá is tette a kézét a rakonczai szennygyár?????? Kocsis, Vastag és sokmindenki fostalicska számait is azok a dilettáns giccsgyárosok írják...
De ez a győztes dal hányinger szintű volt, erőltetett, közhely és ragrímtobzódás.
Sajnálom Gergőt, hogy ezzel a szar számmal kell indulni. ezek fűrészelték el wolf kati utsó esélyét is....

Vierre_ 2012.12.17. 11:25:26

@AnnaKarenina: magának írja. ezért drámai a nő. soha nem fogom neki megbocsájtani az angyalomgábrielt. :D :D: D

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.17. 11:26:37

@Bluemotion: Csak hogy a mondat kifejezetten az RTL-ről szólt...

AnnaKarenina 2012.12.17. 11:56:39

@Vierre_: Én sem szeretem azt a dalt.

AnnaKarenina 2012.12.17. 12:05:13

Lehet, hogy már volt, de én csak most olvastam. Malek Miklós nem vállal X-faktor mentorságot a továbbiakban. Talán Csobot Adél menedzselésének szenteli életét? :) (Tudom, ez már gonoszság.)

pretos 2012.12.17. 12:15:51

Hála a Teremtőnek vége az X faktornak, ezek után a VOICE igazi felüdülés! :)

AnnaKarenina 2012.12.17. 12:28:23

@Pico: Több észrevételedre írtak már mások, én kettőre szeretnék.
Az egyik: az én komolyzenei ízlésemnek Antal Timi győzelme lett volna megfelelőbb, de ennek ellenére minden elismerésem Oláh Gergőé! Abban a műfaji divatban valóban kitűnő!" Az ún. könnyűzene nem műfaji divat, hanem zenei ág, aminek a komolyzenével egyenértékű szerzői és előadói is is vannak már bőven a jazz-től a populárisabb dolgokig. Szerintem. Antal Timitől legjobban nekem a népdal tetszett, de hát ez is csak egy vélemény.
A másik: "És még valami... "Lerománozni" valakiket, mert talán még nem is kettős állampolgárok (bár vajon volt-e kizáró tényező az idegen állampolgárság), noha tisztábban, szebb akcentussal beszélik az anyanyelvünket, mint talán az aki "lerománozza" őket - ez igen csak hitvány dolog... Az itteni "szókimondó" stílus meg az anyanyelv elszennyezése s lehet, hogy abban a "lerománozó" éppen élenjár... Mondom ezt pestiként, akinek "muzsika" volt a fülének az a szép, tiszta beszéd, amikor életemben néhányszor módom volt hallgatni határontúliak anyanyelvi beszédét. A magyarét..." Magam is vissza szoktam kérdezni, ha románozik valaki, hogy úgy érti-e, hogy román, vagy romániai magyar, mert nem mindegy. Főleg annak tudatában, hogy Romániában ők a magyarok, az anyaországukban pedig a románok. Eddig egyetértünk. A beszédbeli kérdésben nem annyira. Az itthoni nyelv folyton változik, amíg a szórványhelyeken marad az archaikusabb szóhasználat, bár ez sem annyira 100 % a TV, az internet korában. Ezt jólesik hallani, szépnek tarthatjuk, mármint az archaikus beszédet, de előbbre helyezni a modern magyar nyelvnél mondjuk úgy, nem érdemes. Ha hallanál moldvai csángókat beszélni, talán még arra sem jönnél rá, hogy magyarok. (Ráadásul még maguk között is van megkülönböztetés, ki magyar, ki székelyes csángó. De ez persze a helyzetükből, elszigeteltségükből adódik.)

RTB 2012.12.17. 12:34:51

@redriot77:
Jáger Kingára gondolsz szerintem.
A mentorházban iszonyatosan gyenge dalt választott magának (vagy kapott), viszon jól adta elő. Sajnos tóth Gabinak nem tetszett, de MAlek sem volt elájulva tőle. Pedig abban a csajban hatalmas potenciál van, de ha jól látom, inkább az underground vonalon szeretne mozogni és nem biztos hogy jól állna neki ez az X faktoros mainstream baromság.

gyalogrobot 2012.12.17. 12:39:29

@Csaba Sipos: A megyeszékhelyeket illene ismerni. Salgótarján-Nógrád.

AnnaKarenina 2012.12.17. 12:41:28

@Pico: Még valami lemaradt: Az itthoni negatív, románozó véleményeket is jobban meg lehet érteni (ha elfogadni nem is), ha arra is gondolsz, hogy az édes Erdélyből jelentkező, a tehetségkutatókban valamilyen sikert elérő emberek nem rohannak vissza a szülőföldjükre, hanem itt maradnak és ebből az a következtetés is könnyen előállhat, hogy nekik maguknak sem olyan fontos az az édes Erdély. (Pl. olyan, kevésbé tehetségesek is, mint Tolvai Renáta, vagy Baricz Gergő.)

vioreka 2012.12.17. 12:48:51

Ördög Nóri azért kapkod levegő után, mert már jó ideje terhes, nem ezen kell csodálkozni, én inkább a benne lakó kis jószágot sajnálom, hogy testközelből kell ezt átélnie... Remélem ezután az ő érdekeit fogja szem előtt tartani és otthon marad pár évig.

Az meg, hogy a végén ki nyeri meg a műsort, nem sokat nyom a latba. Onnantól, hogy valaki már benne van a top 6- ban, vagy akár csak 12- ben, már ismertséget szerez és minden azon múlik, hogy melyik zenei nagyágyú lát benne annyi lehetőséget a kihasználhatóságra, hogy felkarolja, majd pár hónap után kicsavarva eldobja az újabb párnótás sablonénekest.

RTB 2012.12.17. 12:49:51

@AnnaKarenina: mi köze egymáshoz annak, hogy ha valakit negatív kontextusban románoznak és annak, hogy valaki magyarként magyar nyelven énekelve, magyar tehetségkutatóban szerepelve Magyarországon kíván érvényesülni? MElyik magyarázza melyiket?

Vagy talán menjenek vissza Romániába? Nem gondolhatod, hogy kisebbségi nyelven sikert érhet el egy énekes, még Erdélyben sem. Teljesen logikus, hogy itt maradnak (és itt sem érnek el semmilyen jelentős sikert, kivéve Rúzsa MAgdit ->tudom ő nem erdélyi ergó nem román)

AnnaKarenina 2012.12.17. 12:58:27

@RTB: Ha látnád azt a hangsúlyt is, ami -számukra sem annyira fontos az az édes Erdély- kitételben van, akkor talán könnyebben értelmezhető lenne az összefüggés. A magyar nyelven való érvényesülés számomra nem olyan jelentőségű, ahogy azt te leírod. Antal Timi jó sokáig nem énekelt, csak angolul. És ne értsd félre, ezt nem rovom fel neki, ez is természetes. Rúzsa Magdit nem csak azért nem említettem, mert nem erdélyi, hanem mert a tehetségéhez az általam említett két fiatal soha nem fog felérni. Rúzsa Magdi megérdemelne egy nemzetközi karriert, de azt még innen sem olyan egyszerű elérni. A többieknek meg marad a haknizás.

RTB 2012.12.17. 13:10:58

@AnnaKarenina: miért, mi jelenti azt, hogy valakinek fontos az édes Erdély? Ez az egéaz kérdés irreleváns, mert miért kell lerománozni (pejoratív értelemben) azt, aki magyar?
Továbbra sem látom az összefüggést, asszem feladom.

AnnaKarenina 2012.12.17. 13:21:48

@RTB: Ezt is írtam: Az itthoni negatív, románozó véleményeket is jobban meg lehet érteni (ha elfogadni nem is).
Azaz meg lehet érteni, de NEM ELFOGADNI. És innentől én is feladom.

gébence · http://soraim.blog.hu 2012.12.17. 13:26:11

A legviccesebb nekem Az otthon itt van, vagy micsoda című dalnak a közös előadása volt: egymás után feléneklő Zámbógyerek, Stone, Lass Bea,... Ennyi rossz hangot egy talpalatnyi helyen!

stefensoon 2012.12.17. 13:40:17

@Pico: Együnk szart! Több milliárd légy nem tévedhet!

Vierre_ 2012.12.17. 13:48:13

@AnnaKarenina: Ha Ruzsa Magdit emlegeted, írnom kell, pavlovi dolog ez. Ruzsa Magdi ripacs, kiabál, Antal Timinek ugyan ezt rótták fel, de szerintem Antal jobban kiabál. És ha nem csinál - angyalomgábrielt- amit vidéken flitterek között az esküvő hajnali órájában el lehet puffogtatni szintiről, nálam Antal lesz a nyerő.
:D

stefensoon 2012.12.17. 14:00:58

@AnnaKarenina: "az édes Erdélyből jelentkező, a tehetségkutatókban valamilyen sikert elérő emberek nem rohannak vissza a szülőföldjükre, hanem itt maradnak és ebből az a következtetés is könnyen előállhat, hogy nekik maguknak sem olyan fontos az az édes Erdély"

...mint ahogy az a következtetés is könnyen előállhat, hogy nem szeretnek olyan környezetben élni, ahol hazátlannak mondják őket. És ahol számtalan más módon meg vannak különböztetve. Te szeretnél?

Még számos más magyarázatot lehet adni erre. Ki-ki elfogultsága szerint.

Gyevi bíró 2012.12.17. 14:43:26

Ahogy látom, sixx nagyon szerette az X-faktort: vasárnap két cikk (egy a szombatiról, egy egyből vasárnap a műsor után), majd egy ma, amolyan összefoglalónak, csak itt a commenten, aztán a HV-on egy élő műsor melletti kommentezés vasárnak, miközben Candy is ír HV-okat...

Ezután csoda, hogy kicsit duzzogok amiatt, hogy a Voice-ról csak annyit írt, hogy "nem lesz, nincs miért." összefoglalót írni? Vicc. :-(
Kihegyezve: az egyik műsoról ketten is írnak (comment és HV), a másikról lassan már Comment sincs. :-(

sixx · http://comment.blog.hu 2012.12.17. 14:53:40

@Gyevi bíró: korrekció - a szombatiról mág szombat este kiment. és ez a finálé volt. és olvassa a nép. majd lesz a voice-ról is, mint ahogy volt is eddig minden héten.

Gyevi bíró 2012.12.17. 14:59:18

@sixx: Köszönöm! Csak mert én nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre az adásokról és szívesen olvasom az írásaid, de hát ha nincs, persze, hogy lázadok. :-)
De akkor türelemmel várok ezután is. Minden adás után az volt az első, hogy mikor jön ki a VÉLEMÉNY.:-)

AnnaKarenina 2012.12.17. 15:41:30

@Vierre_: Rúzsa Magdi csodásan énekel, nem ordibál - nem értelek. A Gábrielt meg tedd hátra a memóriádba. Ráadásul ki tudja előre, hogy Antal Timi miket fog még énekelni? :)

Vierre_ 2012.12.17. 15:44:17

@AnnaKarenina: képtelen vagyok! :DDD Aki ilyen bűnre képes, azt minősíti ez a cselekedet. Képtelenség elvonatkoztatni. Éshamár, Ruzsa kő orrhangon tolja, valamelyik nap büntetett a rádió az új számával, már-már megsajnáltam, azt hittem megfázott szegény :(
:D

AnnaKarenina 2012.12.17. 15:52:41

@stefensoon: Most már nagyon OFF vagyunk. Ha az erdélyi magyarok elhagyják Erdélyt, akkor Erdély már nem lesz az, ami volt. Az EU tagjaként Erdéllyel, az erdélyiekkel már nem lehet mindenfélét megtenni. Egyet kell észben tartani Erdély az erdélyieké, az fog történni vele, amit ők akarnak és tudnak vele kezdeni. És utálom azt a fajta magyar mentalitást, amelyik Erdélyt egyfajta skanzenként, rezervátumnak kezeli és odajár mélymagyarságért, de azt is, amelyik meg akarná mondani, hogy ott mi legyen. (Nézzetek már bele a történelemkönyvbe: Erdély hosszú ideig önálló fejedelemség volt, a török alatt önálló szerződése volt a szultánnal, nem mindig volt Mo. része. Amikor a bécsi döntésekkel Mo. visszakapott területeket és elkezdte a saját embereit beültetni az állam- és közigazgatásba, az sem felszabadítás volt, hanem egy más fajta okkupáció.)

AnnaKarenina 2012.12.17. 15:53:38

@Vierre_: Hát akkor így maradsz. :) Én szóltam. :)

Jasmine2 2012.12.17. 16:00:03

Én spec. a Gangnam style-os résznél kétségbeesve kaptam a távirányító után. Már vártam, hogy a következő dal a méltán többszörös díjnyertes "Add ide a didid" lesz, vagy esetleg Zsófika "Rágógumija"... A műsor színvonala már ott tart, hogy nem is érdemes kritikát írni róla. Antal Timi jó volt, nem is értettem mit keres itt, a Voice-ba kellett volna jelentkeznie. Oláh Gergő szintén jó volt, bár nekem a vége felé kezdett ellaposodni, de végül is még mindig jobb, hogy ő nyert mint Timi kivételével bárki más a mezőnyből. JFK-re nem is érdemes több szót áldozni, egy vicc az egész, de még annak is szar. Adélka szegény olyan kis okos, hogy az agyi CT-je értékelhetetlen lenne... Ja, és szerintem a szar rózsaszín selyempapírba csomagolva masnival átkötve is csak szar... Nem baj, jó ez nekünk, jó étvágyat hozzá!

dógozni akartam 2012.12.17. 22:05:04

Vajon mikor fog bár mit is megnyerni egy egyszerű magyar ember?
Miért csak az nyerhet, aki: etnikumi kisebbség, határon túl élő, esetleg homoszexuális, testileg vagy szellemileg elmaradott, esetleg sanyarú sorban él?

garrett27 2012.12.18. 01:51:13

Na ezt a trutymót is túléltük! Bár szerintem még hetekig fel fogok riadni, hogy Devil Nóri kap-e elég levegőt. A műsorról csak annyit, hogy egy űbergiccsparádé. Rettenetesen unalmas dalok, unalmas előadók, hiteltelen pózoló mentorok, lavórnyi műkönny és halmozottan hátrányos helyzet, no meg a "Kistérségi Axl Rose". Kb. ennyi jött át nekem az egészből. Ha egyszer lesz időm, akkor az Oláh Gergő-Vastag Csaba-Takáts Nicolas-Kocsis Tibor örökbecsű opuszgyűjteményt beteszem a hallgathatatlan Pink Floyd-Rolling Stones-Queen-Deep Purple-Led Zeppelin-Beatles baromságok közé. Ja és türelmetlenül várom a négy mentor legjobb pillanatait rögzítő dvd megjelenését. A címét már tudom: Keresztes Ildikó - Hogy a picsába lettem ilyen szép.
Na isten áldjon minden túlélőt!

Miss Martini 2012.12.19. 13:01:58

Oláh Gergő megérdemelte!Ahányszor énekelt, egyszer sem hibázott, s érdeme, hogy szerény ember maradt végig...
süti beállítások módosítása