Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Elsült a The Voice csehovi pisztolya

2012. december 08. 08:28 sixx 93 komment

Amikor a The Voice válogató adásai során egy anya-fia és egy ikertestvér-párt is továbbjuttattak a mesterek, lehetett tudni, hogy ebből dráma lesz később, családi, de nem kiabálós-kurvaanyázós, mint a Családi titkokban vagy a Gyanú árnyékában című rivális sorozatban, hanem csendesen szipogós, sokat egymásra nézős, zsűritagokat kiborítós. Azt mondjuk nem értettem teljesen, miért kellett egy teljes műsort szenteli ennek a motívumnak (miért nem hagytak egy párt jövő hétre mondjuk), de mit értek én a lovakhoz. Abban maximálisan igaza van a Tv2-nek, hogy kell a (családi) dráma (Jimmy fia Krisztián sem érdekelt volna senkit, ha egy lakatos az apja Kiskunhalasról), a nézettségnek az ilyesmi kifejezetten jót tesz, márpedig arra mindig nagy szükség van.

Helmeczi Bianka és Szécsi Böbe_0004.jpg

Olyan persze csak a mesében van, hogy a muter, az aranytorkú gyerek és a két iker is legyűri az ellent, és azt már a The Voice sem akarta bevállalni, hogy az élő, sms-szavazós adásokban mind a négyen ott legyenek, valakinek hullania kellett, és ez most Berkes Gabriella lett, aki ugyan egy cseppet sem énekelt rosszabbul ellenfelénél, a tatár jógaoktatónál, de neki most ezt dobta a gép. Malek Andrea programozott hisztije ezzel kapcsolatban elég visszatetsző volt, csak azért, mert a havernője kiesett, még nem kellett volna jelenetet rendezni szerintem.

Berkes Olivér a nagy családi és egy kisebb minidráma közepette jutott tovább Caramelnek köszönhetően, aki egyik háttérénekesét küldte haza helyette - azért kíváncsi lettem volna a felvétel utáni első próbára, biztos jó hangulatú volt. Olivér hangjával dettó nincs semmi baj, mint ahogy Balázséval sem volt, de ez általánosan jellemző volt a tegnapi adásra, hamis hang nem volt, igaz, kiugróan jó előadás sem nagyon, talán az egyik ikercsaj, Böbe hangszíne és előadásmódja volt az, ami kiemelkedett a mezőnyből. Majd az élő adásban, a szintén továbbjutó testvére ellen meglátjuk mit ér, mintha Saci kicsivel jobban érezné magát a színpadon, amit tegnap este nem nagyon szántottak fel az énekesek, márpedig az egy helyben álló, meredten néző előadó annyira nem érdekes.

Szécsi S.- Pap A..jpg

A mesterek közül Mező Misi azért betehetné a szűrőt az agya és a szája közé néha, a tévében lemolettnőzni az egyik versenyzőjét nem túl elegáns, még akkor sem, ha nem ez, hanem a hang döntötte el a továbbjutást a Pákai Petra - Ladányi Patrícia párbajban. Egyébként minden pont olyan volt, mint eddig, kicsit lassú, kicsit vontatott, kicsit sokat szenvelgő műsor a Voice, viszont az énekesek között valóban vannak olyanok, akikre érdemes odafigyelni. Most már csak azzal kellene foglalkozni, hogyan lehetne érzelmeket is kiváltani a nézőkben, mert az valahol elég karcsú, hogy van egy énekesnő, aki saját magát nagyon érdekesnek aposztrofálja, és ezért kiröhögjük, kéne valami plusz, hozzáadott tartalom, és most nem a Szabó Kimmel Tamásra adott kabátkára gondolok, ami olyan fényes, hogy rendesen látom magam benne a tévé előtt is.  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neménvagyok 2012.12.08. 08:45:08

Ez a műsor nézhetetlen. Még azt sem állítom, hogy nem jobbak az énekesek, mint a konkurenciánál, de könyörgöm, ez a széttördelt dramaturgia, meg az a szánalmas műszenvedés, hogy jajdefájaszívemkitválasszak?, nézhetetlenné teszi.

Persze: nem biztos, hogy igazam van.

Ugyanez a helyzet a TV2-es amatőr napi sorozattal. Az RTL-é jó, a TV2-é iszonyat gagyi.

Mindig sixx régi mondata jut eszembe, miszerint a TV2-nek nem a szakembereken kéne spórolni.

szivacs64 2012.12.08. 08:51:29

Az biztos, hogy a Voice az összes hibáival együtt is magasan veri az idei X-faktort. A Voice-ban legalább vannak énekesek.

silverwol 2012.12.08. 08:57:45

A mezőny, ami alakul, jobb lesz, mint amilyen az X-faktornál van. Sajnos nem mindenhol a jobb énekes jut tovább, néhol a dráma miatt döntenek valaki mellett, aki amúgy kieshetne. Ilyen szempontból Pákai Petra továbbjutása kellemes meglepetés volt. Meglátjuk, azért biztató amit láthattunk eddig.
A műsorvezetőnek viszont tényleg kellene egy kis rutin, de Tillát berakni még sokkal rosszabb lett volna.

Gyevi bíró 2012.12.08. 09:05:02

Jó volt no. Nem szántottak, mint az első adásban, de jó volt. Bár Gabin kissé meglepődtem, hogy ő megy haza, Somló miért választotta a másik hölgyet, de ha azt nézem, hogy lesz még egy felezés majd az élő adásnál, hát az lesz majd az igazi vérzés. Mert akik most bekerülnek élőbe, ott aztán van hang szinte mindenkinél (a műsor végi összefoglaló jól mutatja ezt).
Szóval már csak egy adás, aztán jöhetnek a valódi drámák, amikor egy ország veszik össze majd, hogy a jobbak közül is ki a jobb? Már most kemény anyázások vannak a facebookon, hogy ki a jobb, mi lesz majd az élő adásnál? Ott már nem kell csinálni a TV2-nek a drámát, ezt elintézik a nézők. :-D

jack o'neill 2012.12.08. 09:06:13

Lassú, vontatott szenvedés, a műsorvezető gyenge, Malek Andrea idegesítő.
Az énekesek? Na ott viszont van pár egész jó. Az X-Faktornál sokkal jobb az arány - ott van egy Antal Timi? A többi meg mehet Tesco-t tölteni a nagypofájú Szabó Timberlake-kel gyerekkel az élen.

Ronald 2012.12.08. 09:28:43

@jack o'neill:
Az a Kimmel gyerek valóban harmatgyenge, lazáskodó faszfej.
Humán oldalról a leggyengébb láncszem az egész produkcióból.

SarahConnor 2012.12.08. 09:35:07

Tényleg néha lassan csordogál, és baromi önismétlő. Én a párbajok előtti kisfilmekkel nem vagyok jóban. A próbán készült felvételek még el is mennek, de mikor az "ütközet" előtt felingerelt vadállatként járkálnak fel-alá, és a kamerába iszonytató okosnak hangzó, de töküres megállapításokat mondanak (ennek itt most tétje van, most megmutathatom, mi van bennem, most mindketten a továbbjutásért énekelünk, nem úgy fogom fel, mint egy versenyt, blahblahblah), az valami hátborzongató.

Viszont mindenki jól énekel, nekem a selejtezőben is Szécsi Saci volt kiemelkedő, és most is. A párbajellenfelére sehogy sem sikerült visszaemlékeznem, azt se tudtam, van ilyen továbbjutó, ami mindent elmond... Saci le is mosta rendesen.
A tesója, Böbe párbaja viszont érdekes volt, elég látványosan Böbére élezték ki a dolgot, látszott, hogy őt akarják az élőbe. A másik lányt antipatikus, nyomulós dögnek állították be, aki szegény halkszavú Böbét elnyomja... a színpadon az egyikre felhúztak egy a legvisszafogottabban is csak kurvásnak hívható bőrruhát, kifestették, mint valami fotómodellt, szinte ijesztő volt... a másik (Böbe) meg ott állt oldalzsebes gatyóban, bézs kiskabátban, mintha csak a buszt várná... egyértelműen látszott, kivel akarnak szimpatizáltatni, mindenesetre a sztájliszt elgondolkodhatna azon, hogy állíthat egy dalban színpadra két ilyen szerelést...

Berkesi Gabi kiesése meglepett, mert Reginánál semmilyenebb énekes nem volt a mezőnyben számomra. S a hangja, se a személye nem emlékezetes (számomra), már a selejtezőn is meglepődtem, mire ez az ajnározás, amit kapott.

Továbbra is megy a fazonkeresés is, tehát akinek a selejtezőben megfordultak, de kiderült róla, hogy nem eladhatóm, azokat azért igyekeznek kiszűrni. Lásd Olivér párbajtársa mind a 150 centijével, vagy az idősebbek, akiért nem rajongana senki (?). Bár az dicséretes, hogy Petrát benntartották. Közben azért beletörölték a lábukat egyszer-kétszer, Misi konkrétan vagy háromszor molettezte le, ezzel jól kiemelve, hogy a sóbiznisz nagyot vállal az olyan énekessel, akinek nem pattan le a szúnyog a seggéről, és ez szomorú... A másik csaj se nyomta rosszul, de Petrának olyan hangja van, hogy a Voice című műsor elvérzett volna, ha nem veszi be. A saját (már a címben is vállalt) koncepcióját köpte volna szembe végérvényesen.

nigara 2012.12.08. 09:37:27

A kommentek felét nem értem, pedig beszélek magyarul.
Vagy megint az van, hogy mindenképp bele kell kötni valamibe????
Szabó Kimmel Tamással semmi baj nincs, feszes és komoly műsorvezetése profi. Ha valakinek ördögnóra ömlengése és időhúzása tetszik, akkor azt kell nézni. De mivel ez a műsor nem a MŰSORVEZETŐRŐL szól, mi is a probléma???

Egyébként meg az énekeseket sem kéne ekézni.

Na a Malekot viszont nagyon el kéne zavarni.

SarahConnor 2012.12.08. 09:41:45

@nigara: Na, tehát te is belekötsz valamibe. Csak az fáj, hogy a többiek abba kötöttek bele, ami neked tetszik. :)

Frenk a hal 2012.12.08. 09:50:00

mrs. szőrmellény hisztije magasan az este legvisszataszítóbb megnyilvánulása volt.
a dobogó 2. fokára a két öntelt, nagyképű, neveletlen versenyzőt tenném - böbe és dávid partnereit, akiknek a nevére verés ellenében sem lennék képes emlékezni, ámde öröm tölti el a pici szívemet, hogy nem jutottak tovább.

takingsider 2012.12.08. 09:50:05

nagyon nem értettem, hogy az értékelésnél hogyan jöhetett szóba az, hogy kinek áll jobban a színpad stb., ebben a műsorban, ahol állítólag csak a hang számít
nem volt baj a Berkes-gyerekkel, és szimpatikus is az arc, de a kis csökött csávó a Caramel mögül jobb volt, igaz, nem sokkal, és igaz, ő sem volt kiemelkedő (mondjuk az előző körben emlékeim szerint a Berkes-gyerek jobb volt)

a másik, hogy oké, hogy eldöntik a szerkik, hogy ki kerüljön össze, és abból ollózható, hogy ki fog továbbmenni, de nem lenne jobb, ha nem két jó énekest engednének össze, meg két haloványt, az izgalom most ugyanúgy elmaradna, de később talán faszább, feszesebb lehetne a műsor

nigara 2012.12.08. 09:52:03

@Fenimore: nem fáj semmi. A mindent ekézéssel mindenki magát minősíti.

takingsider 2012.12.08. 09:56:54

ja és volt számomra egy nagy pozitívum

az mtk-pálya látszólag kurvára nem kemény (sokkal inkább szánalmas és röhejes) biztonsági őre, aki a legviccesebb bemutatkozó film boldog győztese amúgy, tényleg azt csinálta, amit az ember elvárna, vagy azt csinálták vele, amit tényleg elvárnánk a sok remek énektanártól, mestertől stb.: hogy sokkal jobb legyen a bemutatkozó produkciójánál

az általam elsőre lesajnált, harmatgyenge, kocka-betoji csávó egészen jól énekelt, és kurvára nem volt igazuk abban a mestereknek, hogy szögletes lett volna, egészen laza volt

persze ezt lehet, hogy az alapra hiperlaza saci hozta ki belőle

no persze az agg mnester Somló (miért is nem azt mondják, hogy Tamás?) rokokósan túlzott a G. Michael-hasonlattal, az még a szörmés csaj zenészcsaládos hisztijénél is kínosabb volt

SarahConnor 2012.12.08. 10:10:54

@nigara: továbbra is érdekes ez, tekintve, hogy neked is van bajod valakivel, mégpedig "a Malekkal". Azt már nem is említem, hogy aki az ekézést lenézi, az minek jön ekézős blogba.

Tjuca 2012.12.08. 10:18:29

akkor itt én vagyok az egyetlen, akinek tetszik a műsor (főleg neten nézve)
tetszenek általában a dalok, amiket választanak nekik (kivéve malek, azokat valamiért mindig mellényúlásnak érzem), tetszik az élőzene is. ami nem tetszik, az az, hogy már az dönt, hogy marketing szempontból ki a jobb. pl. tegnap a nádor gyereket kihajítottam volna a francba.

az ikrek meg egész furán énekelnek, mintha valami tamagocsi lenne a torkukban.

én jól ellennék azzal, ha ilyen lassan folyó nem túl hangos, meg villogós lenne a műsor. ja és a szécsi böbe meg a párja, na ők megmutatták, hogyan lehet énekelni, ezt a dalt szerintem a mesterek sem tudták volna így eltolni, malek és somló biztosan nem, de a másik kettőre sem vennék mérget.

kamasuka 2012.12.08. 10:19:54

"ez most Berkes Gabriella lett, aki ugyan egy cseppet sem énekelt rosszabbul ellenfelénél, a tatár jógaoktatónál, de neki most ezt dobta a gép"

A tatár jógaoktató anno elkapta a kedves új férjet , jött a baby, és a férj meg nyomja manival "az anyut" egészen az élő adásig.

Az ikrek kapcsán sajnáltam, hogy mindkettő továbbment, de hát kell a dráma, hiába nem volt semmivel rosszabb a másik.

Nagyon gáz, hogy a felvezetőben ha van két jó hang, akkor védekezésképpen a TV2 a később kiesőt mindig kötekedő, beképzelt "szemétládának" állítja be, hogy megmagyarázza a miértet, vagyis azt, miszerint miért ejtették ki később a másikat, aki ugyanolyan jó, vagy még jobb volt, mint a bentmaradó, de se ikertestvére, se pénzes férje aki benttartaná.

Lucretia/My Reflection 2012.12.08. 10:20:28

Nekem nem vontatott a műsor és örülök, hogy alpári emberek, beszólások sincsenek benne. A faktor viszont baromira elnyújtott, csak abban még énekelni sem tudnak.
Az egyetlen problémám a Voice-al, hogy a továbbjutók között már most van egy rakás jó énekes, emlékezetes arccal, hogy a fenébe lesz ez még lefelezve 12-re... A kiesettek közül párat átküldhetnének az x-faktor döntőbe :D

Tjuca 2012.12.08. 10:24:24

@kamasuka: az ikrek esetében lehet a saci gyengébb volt, de ott az egész tegnapi műsorban tán az egyetlen nagyon bántóan hamis srácnál jóval jobb volt. a böbe meg egyszerűen több a másik lánynál, ami nem most mutatkozott meg nagyon, hanem az előző körben, ott bianka hamis volt (meg hát a viselkedése, már ott is elég "fura" volt. szóval, ha így nézem abszolút jogos, hogy mindkét iker továbbjutott. ha a saci kapta volna a biankát, na az már necces lett volna.

Lucretia/My Reflection 2012.12.08. 10:26:18

Ja és a zenekar feldolgozásai szuperek, a dalválasztásokról nem is beszélve! Végre nem a zenés tehetségkutatókban dögunalomig nyomatott számok köszönnek vissza folyamatosan, semmi ciki ricky martin meg ilyenek.

kamasuka 2012.12.08. 10:27:11

"a színpadon az egyikre felhúztak egy a legvisszafogottabban is csak kurvásnak hívható bőrruhát, kifestették, mint valami fotómodellt, szinte ijesztő volt... a másik (Böbe) meg ott állt oldalzsebes gatyóban, bézs kiskabátban, mintha csak a buszt várná... egyértelműen látszott, kivel akarnak szimpatizáltatni, mindenesetre a sztájliszt elgondolkodhatna azon, hogy állíthat egy dalban színpadra két ilyen szerelést..."

Na pont ezt írom. Ez nem a stylist hibája, hanem azé, aki előre eldönti, hogy ki kivel párbajozzon, és ki menjen tovább. (Igen, nem hiszek a mesékben, hogy a négy maki közül bármelyik is saját döntése alapján válogat ...)
A stylist max. kiemeli ezt. Sajnos. Aztán jön a "mindent megtettem, amit a TV2 kért", és a "még három számmal kisebb cipőt is felvettem, mint a méretem", meg a "nem értem mi kell még?" szöveg. :)

Én már csak azzal vágnék vissza a TV2nek, hogy RTL részről előkapnám a kisett tényleg jóhangúakat, és bevinném őket az élőadásba, ahol valamelyikükkel megnyeretném a versenyt. :)

csipkefa 2012.12.08. 10:30:25

Nincs tévém, ezért letöltöm a netről a műsort, így csak azt nézem meg, ami érdekel. (Bevezető szöveget tekerem, aki uncsi, abból megnézek 30 másodpercet) és így nagyon tetszik a műsor.

Külön pozitívum, hogy mernek igazi dalokat választani. Magyar tehetségkutatóban mikor volt Lykke Li vagy Lana del Rey?

kamasuka 2012.12.08. 10:30:39

@Frenk a hal:
Azért nagyképű, mert így állítják be ...

kamasuka 2012.12.08. 10:34:15

Komolyan mondom, de Malek azért küldte haza a "árgentínás magyar" srác helyett a tanárnőcit, mert jobban elénekelte a számot, mint ő. :)

kamasuka 2012.12.08. 10:36:45

@Fenimore:
Egyébként nekem az jött át az átvezető videókból, pont Malek az egyetlen, aki tényleg mesterként viselkedik, vagyis ért az énekléshez, látott már komoly felkészülést, és a lehetséges keretek között próbál többet kihozni az énekesekből, mint az ideteszlek, oszt a segéd majd kísér féle többi "mester".

redriot77 2012.12.08. 10:37:02

@Fenimore: "Én a párbajok előtti kisfilmekkel nem vagyok jóban."

Azért még mindig jobb az x-faktoros kisfilmeknél: sparos nagybevásárlás, táblagép-toszogtatás. Tőtelék, audiovizuális purhab.

Az fentebb már említettek mellett a dalválasztás és a zenei kíséret is a Voice mellett szól.

SarahConnor 2012.12.08. 10:37:51

@kamasuka: igen, ott elég aktív és odalépős szokott lenni.

uarempty 2012.12.08. 10:47:05

@kamasuka: "kamasuka 2012.12.08. 10:19:54
"ez most Berkes Gabriella lett, aki ugyan egy cseppet sem énekelt rosszabbul ellenfelénél, a tatár jógaoktatónál, de neki most ezt dobta a gép"

A tatár jógaoktató anno elkapta a kedves új férjet , jött a baby, és a férj meg nyomja manival "az anyut" egészen az élő adásig."

Mit vagytok úgy oda azért az öregasszonyért....sokkal jobb hangszíne van a fiatal csajnak és többet is ki lehet hozni belőle, mint hangilag, mint marketing szempontból (hogy a jövőre is gondoljak).Objektive nem volt rossz az öreglány , de nekem rohadtul nem jött be (az se), ahogy tolta azt az adél dalt...Megnyerni meg ugye...esélytelen lett volna a voice-ot.

A többivel nagyjából egyetértettem, mármint a mesterek döntéseivel, talán a misi, ahogy kiválasztotta azt a kocát, avval annyira nem.

SarahConnor 2012.12.08. 10:49:18

@redriot77: jó, persze... de lényegtelen részletek itt is vannak jócskán. Termékmegjelenítés nélkül ugyan, ami néha hiányzik :)

AnnaKarenina 2012.12.08. 10:50:07

Sixxnek igaza van a show részére vonatkozóan, de engem ez a része igazából nem érdekel, nem is nézem a felvezetéseket, kisfilmeket. A mesterek ítéletei közül legjobban Somló Tamásé tetszett, aki a többiek véleménye ellenére a tatár Reginát választotta, mert -szerintem- ezerszer érdekesebb és finomabban énekelt, mint a nem olyan rossz, de felejthető anyu. Malek viselkedése, sértődése ebben az ügyben minősíthetetlen és megbocsáthatatlan.
Az is jogos sixxtől, hogy kár volt családi estet rendezni, mert előre tudja az ember, hogy ha három ilyen eset van, akkor valamelyik családtag biztosan ki fog esni, és ha anyu esett ki, akkor a fia nem. Ami viszont számomra a legrosszabb döntés volt, mert a vokalista és saját zenekaros srác lemosta a színpadról Olivért, akiben az orrhangú indítást követően semmi érdekes nem volt. Maradtak az ikrek "izgalomnak". Saci és Böbe esetében is teljesen más a véleményem. Saci vs jóhangú őrfiú párbajában Saci sokkal különlegesebb volt, Böbe meg semmilyen a sajátjában. Böbe nekem nem kellett volna, max. csak ha arra gondolok, hogy egyszer majd össze lehet hozni belőlük egy ikerduót. :)

AnnaKarenina 2012.12.08. 10:59:33

@kamasuka: Malek nem viselkedik mesterként az adásban, mert csak hisztizni látod, ha nem neki tetsző versenyző jut tovább, amit lehet részben hiúságnak, részben a konkurencia javulásának is betudni. Bármilyen jó barétnék lehetnek Berkes Gabival, utóbbi valóban szóba sem jöhet győztesként. Bár azt hiszem, Malek részéről nagyon is racionális döntés érzelemnek feltüntetni azt is, ami nem az. A "mesterség" másik részéhez, mindenkinek van énektanára a technikai dolgok megoldásához, a számok betanításához, az összes mester maga is énekes, nem nagyon értem, miért pont Malekot kellene szakmailag kiemelni. A mesternek egészben kell látnia a produkciót és azt formálgatni. Szerintem.

Bloodscalp 2012.12.08. 11:20:53

inkább hallgatok zenét minthogy ezeket a szarokat nézzem.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2012.12.08. 11:23:39

Már azzal jobb lenne, ha a műsorvezető az "Andi, döntened kell, MOST", illetve a "Tamás, sajnos MOST kell döntened", vagy a "Caramel, tudom nehéz, de neked kell döntened, MOST" mondatokon kívül mást is mondana...

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.12.08. 11:25:53

@Fenimore: "Szécsi Saci" őt sajnos nem láttam.
Viszont van ember, aki ezt a nevet ki tudja mondani elsőre hibátlanul?! :D
Mitsütszkisszűcs.

Én csak 2-3 párbajt láttam az este, de az teljesen érthetetlen számomra, hogy az az Olivér nevű kisfiú miért jutott tovább? És az anyja miért nem?

djlacee · http://www.ikvahir.eu/ 2012.12.08. 11:27:33

Ezt az egész párbajos dolgot szerintem lehetett volna élőben tolni, úgy hatásosabb lenne

Chuck Νorris 2012.12.08. 12:14:39

talán a tegnapi adás volt zeneileg a legjobb eddig. Pár versenyzőt sajnáltam is hogy kiesett. Viszont az étvezető részek rettentő unalmasak voltak most is.

ecch 2012.12.08. 12:16:39

Ha mégegyszer valamelyik mester elsüti, hogy "engem teljesen elvarázsoltál" azonnal kikapcsolom. Nem lehet igaz, hogy ennyire önkifejezőszegények.. Mindig ugyanazokat a kifejezésformákat használják a benyomásaikra..

England win The Ashes! 2012.12.08. 12:27:12

@ecch: Valószínűleg a forgatókönyv írója szedhetett fogalmazásgátlót. Nekik meg ezt kellett betanulniuk.

mókus(s) 2012.12.08. 12:39:03

A műsor színvonalasan szórakoztató.
Naívság bedőlni a kisfilmek karakterábrázolásának. Bárkiről bármi elhitethető, a elmondatnak vele néhány mondatot, véleményt (a kérdést persze nem játszák be..), és aztán összevágják. Olyanra, ami felé a közvéleményt tolni szeretnék.
Elvtársak, ez MÉDIA!!!!! Ez nem a valóság...

Riz Ottó 2012.12.08. 12:39:36

kb. 2x fél részt láttam ebből a műsorból eddig, de tegnap teljesen véletlenül láttuk a műsor egy részét, pont a böbe nevű lány és a másik párbaját. A másiknak sokkal jobb a hangja, de tényleg hülyét csinált belőle a sminkes és az öltöztető...előre lehetett borítékolni, hogy a lencsibabafejű jut tovább a tenyérbemászó arcával, cukkkkiiii szerelésével.

Amúgy tényleg nincs rossz hangjuk a versenyzőknek, de egészen nyilvánvaló, hogy itt is meg van már a boldog nyertes személye előre, mint az összes ilyen tehetségtelenségkutatóban.

A másik, amit láttam, a vak lány és a mély hangú srác párbaja volt, le a kalappal előttük, az nagyon tetszett.

SarahConnor 2012.12.08. 12:59:20

@pushpang (univerziális határeset): kimondani én sem tudom, csak leírni :) Szóban csak Saci :)

Patreides · patreides.blog.hu 2012.12.08. 13:20:28

"...a színpadon, amit tegnap este nem nagyon szántottak fel az énekesek, márpedig az egy helyben álló, meredten néző előadó annyira nem érdekes"

Igen, az az előadóművészet legfelső foka, amikor a világsztár a világkörüli turné aktuális koncertjén a többszáz dolláros jegyet kifizető nézők előtt körbeugrálja, táncikálja a színpadot, segget és mellbimbót villant, miközben playback tátog.
Aki csak áll és énekel, az halálunalom, le vele.

harcosDuke 2012.12.08. 13:27:36

Két különböző személyre figyelni egyszerre, amikor mindkettőnek vannak egymástól gyökeresen különböző értékei, ez meghaladja képességeimet.
A mentorokét is néha.
Azt változatlanul nem értem, hogy a rettenetesen fülsértő hangszínű Schwartz Dávidot a múltkor hogyan engedhették tovább. Ilyen hangszínnel még verset se mondjon, ha mindenáron a művészet érdekli, rajzoljon, vagy szobrászkodjon.
Abodi Nagy Blankát ejtette ki párbajon, aki tényleg ABBAN a dalban nem remekelt, de kellemes hangszíne, természetes bája hiányozni fog, nemcsak nekem.

harcosDuke 2012.12.08. 13:36:50

Patreides
Százszázalékig úgy van, ahogy írod, másutt kifejtettem már, hogy mit gondolok a "színpadra termett" baromságról.
Csak egy példa: a régi zenék még olyanokat is megfognak, aki meg sem születtek, amikor azok a nóták mentek.
Az unokaöcsém pl. fix, hogy nem azért lett Deep Purple rajongó, mert látta őket színpadon.

Szilárd vélemény 2012.12.08. 14:03:22

Szerintem nem unalmas a műsor. Inkább az RTL szoktatta az emberekre az idegbeteg rohanást és kapkodást, meg fényvillódzást és miegymást.

Szerintem a mélypont Szolnoki Dóra viselkedése volt. Borzalmas. Borzalmasan nagyképű, nem tud elegánsan viselkedni és még mocskolódik is. Voice honlapján fent van a párbaj utáni, vele készült interjú. Hát már csak azokért a mondataiért megérdemli, hogy ne jusson tovább. Ekkora egy HP-t. Gusztustalan.

Szilárd vélemény 2012.12.08. 14:12:17

Javítanék, szóval nem tud elegánsan veszíteni. A viselkedése meg visszatetszést keltő.

voice.hu/hirek/117430_teljesen_osszeomlott_szolnoki_dora.html

PSzilva36 2012.12.08. 14:29:03

Malek Andrea kritikán alul viselkedik, Fehér Adriennél is hisztizett, most meg Berkes Gabinál, akik "kolléganői". Túl nagy az arca, jó lenne, ha valaki rászólna végre.
Az énekesek jók, a produkciók színvonalasak, talán belerázódik a tv2 is a dologba egyszer.

Mr. Bear 2012.12.08. 14:58:38

@Interstellar Overdrive: Már azzal jobb lenne, ha a műsorvezető az "Andi, döntened kell, MOST", illetve a "Tamás, sajnos MOST kell döntened", vagy a "Caramel, tudom nehéz, de neked kell döntened, MOST" mondatokon kívül mást is mondana...

Így van, bár sajnos mond mást is, kb. egy harmadik elemista gyerek színvonalán megfogalmazva és ugyanilyen szintű hanglejtéssel. Nem értem, mi szükség van erre a primitív feszültségteremtésre, lefogadom, hogy a legtöbb embert bosszantja csak, nem emeli, hanem rontja a műsort, hogy hosszú másodpercekig húzzák a semmit a döntés előtt. A német verzióban teljesen természetesen döntöttek a mesterek, semmi faxni nem volt előtte, kicsit értékeltek, kimondák a nevet és kész.

Van egy tök jó licensz, és képesek lebutítani, elrontani (más kérdés, hogy a magyar műsorkínálatban még így is kiemelkedő színvonalú, de ez nem ennek a Voice-nak az érdeme, hanem a többi szégyene). Vagy a két ország között van ekkora színvonalbeli különbség? A német verzióban soha senki nem tett egyetlen megjegyzést sem a versenyzők külsejére, vagy ha igen, akkor pozitívat, egy baromi kövér, de hatalmas hangú fekete csaj pl. megkapta szexi jelzőt, mellesleg tök megérdemelten, olyan alakított a színpadon. A német verzióban a versenyzők legalább 50 %-ban olyanokat mondanak, hogy milyen megtiszteltetés itt lenni, és hogy az ellenfele milyen jó énekes. Ha pedig kiesnek, akkor mosolyognak, és gratulálnak a továbbjutónak. A továbbjutó meg a kiesettet méltatja, nem azzal van elfoglalva, hogy ő mekkora sztár máris. Hiszti, cirkusz, na ott ilyen nincs. És valahogy a német verziónak azt is elhiszem, hogy nincs megírva előre. Ezen a héten pl. a nyolcból négybe (döntőbe) jutás volt, és az egyik csaj, mielőtt beizzították volna a telefonos szavazást, bejelentette, hogy kösz, kiszáll, mert fizikailag nem bírja tovább (epilepsziás amúgy, és a fények villogását nem bírja). És tökre elhiszem, hogy ott és akkor döntött úgy. És utána az egyik mester (nem az övé) azt mondta, hogy sajnáljuk, hogy így döntött, de a másik énekes is nagyszerű volt, és senki ne gondolja, hogy ő érdemtelenül jutott a döntőbe. Hol van ez az empátia, odafigyelés, mély emberség a magyar verzióból, amiben az az érdekes, ha néhány HP vagy annak megkreált bábu ekézi egymást?

Sixx, miért írod, hogy a két iker egymás ellen fog versenyezni? Tudsz valamit arról, hogy nem ugyanaz lesz a lebonyolítás, mint a licenszben? Külön csapatban vannak, gyakorlatilag csak a döntőben kerülhetnek össze, ha addig menetelnek.

Filter Ákos 2012.12.08. 15:14:28

@Frenk a hal: Valóban. A Beképzelt Énektanárnő értetlenkedése, mikor nem jutott tovább és Maleknek történő beszólása finoman szólva is otromba, sportszerűtlen húzás volt.
A Böbeellenfele csaj pedig, aki szintén Kurvára Győzni és a Másikat Lealázni jött a műsorba viszont kifejezetten gusztustalannak hatott.
Van egy olyan érzésem amúgy, hogy a mentorok az alapján is döntenek, hogy milyen volt a kis Stárpalántákkal együtt melózni a párbajt megelőző héten és aki úgy viselkedik, mint egy hernyó, az húzhat is vissza oda, ahonnét előmászott (lásd még: hörgős csaj múltkori ellenfele).

Mr. Bear 2012.12.08. 15:19:46

@Filter Ákos:

Ehhez képest a múltkor a narkós srác ment tovább, akit úgy mutattak be, mint akivel tök reménytelen együtt dolgozni.

Nem lennék meglepve, ha össze lhetett volna vágni egy tök szimpatikus anyagot is a Böbeellenfele csajról, vagy hogy ügyesen kihergelték belőle ezeket a hülye, beképzelt mondatokat. Ámbár abban tényleg van egy tendencia, hogy akik már a legelején nagy hanggal kijelentik, hogy győzni jöttek, na azok általában rövid úton repülnek. A művészethez nem árt alázatosnak lenni.

Filter Ákos 2012.12.08. 15:40:07

@Mr. Bear: Valóban a drogos faszfej, aki ráadásul szarul is énekel kakukktojás...lehet, hogy ő már akkora Egyéniség, hogy nem lehet a show-ból kihagyni. Hátha túladagol és akkor nő a nézettség.

Joske 2012.12.08. 15:49:49

@Filter Ákos: Szerintem a csaj pár klasszissal jobb énekes az argentin gyereknél.

Szerintem ez a műsor nem rossz. Persze várjuk ki a végét, de most még bíztattó. A műsorvezetőt és a rendezőt én lecserélném, de felvételről nézve könnyen át tudom pörgetni.

Remélem nem veszik be azt az emeltdíjjas sms tarhálos szövegeleős elemet is amit az ezotv-s sehnkiháziak, és most már Ördög Nóra is magáévá tett.

steroid stewie 2012.12.08. 15:56:24

Az a baj, hogy a felvezető kisfilmekből már lehet sejteni ki fog alulmaradni és így nem túl érdekes. Mindig az az érzésem a tv2-vel szemben, hogy ők a kis öcsi, aki próbálja utánozni a tesót (rtl) de nagyon gyenguszra sikerül. Gyengébb a műsorvezető, a zsűri és a körítés is, hiába a hangok itt jobbak, de a showhoz az rtl ért, ezt el kell ismerni.
Szerintem egy kis üröm is lesz a két ikernek az örömben, ugyanis köztük megfognak a nézői szavazatok is oszlani, ha az egyik ment volna csak tovább lehet szerencsésebb lett volna.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.12.08. 16:22:32

@Bloodscalp: Mindannyian áhítatosan térdre borulunk nagyságod előtt, hogy ilyen erkölcsi magaslatból is leereszkedsz egy médiablogra, hogy ezt megoszd velünk, mezei tehetségkutató-nézőkkel.

@Mr. Bear: Én tegnap megfejtettem: a MOST szóra indulnak meg a fények:) Magyarul ez a végszó, ezért mondja mindig így, ezekben a variációkban.

Azt nevezitek Malek-hisztizésnek, hogy "Elfogadom a véleményed, Tamás, de nem értek egyet vele"?

Mortanius 2012.12.08. 16:52:26

Egyszerűen Somlónak jobban tetszett a másik nő. Nem a hangja, a kinézete.
Kicsit gusztustalan dolog, de ez van.

Bloodscalp 2012.12.08. 17:24:44

@Nadine: ez van. "malek-hiszti" mentes szép hétvégét neked is.

Mr. Bear 2012.12.08. 17:33:04

@steroid stewie: "Gyengébb a műsorvezető, a zsűri és a körítés is, hiába a hangok itt jobbak, de a showhoz az rtl ért, ezt el kell ismerni."

Node ez egy licensz, könyörgöm, ehhez nem kell érteni, ezt át kell venni betűről betűre. De nem, inkább belevesznek olyan elemeket, amitől mindenki hány, és azt hiszik, hogy attól milyen jó lesz. Ilyen pl. hogy állandóan nyomják az előzetest, amiből már előre lehet látni, hogy ki jut tovább. Poéngyilkosság. Tegnap pl. mutatták előre a Böbelányt az eredményhirdetés után, és nyilván azt hitték, hogy a hülye néző nem tudja megkülönböztetni a kétségbeesést a megdöbbent örömtől. Jelentem, meg tudtam különböztetni, úgy kellett végignéznem, hogy tudtam a végét.

Az eredetiben a szavazatok minden páros után mennek, tehát gyakorlatilag nem tud megoszlani. Így néz ki: X mester összerakja A és B énekesét, ezek előadnak egy-egy dalt, utána szavazás jön, az egyik megy a másik marad. Utána jön Y mester C és D énekese, ők is előadnak egy-egy dalt, szavazás, az egyik megy, a másik marad. Minden adásban feleződnek, de mindig csak két énekesre lehet egy pillanatban szavazni. Erre vagyok különben baromi kiváncsi, ti. a német verzióban lezavarják a szavazást 5-6 perc alatt, de ezt nehezen tudom elképzelni az sms tarhálós magyar csatornától. Elválik, mi lesz erősebb, az sms-re ácsingózó bunkóságuk, vagy a licensz.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.12.08. 17:52:42

@Bloodscalp: Értem, csak vicces, hogy az összes tévétlen tévéműsorokkal kapcsolatos írás mögé írja ezt oda:) Kéne nektek egy klub.

Nema 2012.12.08. 17:54:21

"Jimmy fia Krisztián sem érdekelt volna senkit, ha egy lakatos az apja Kiskunhalasról"

Mi a baj a kiskunhalasi lakatosokkal??

Bloodscalp 2012.12.08. 17:56:30

@Nadine: ezt nem teljesen értem. de ne részletezd! nem is akarom.

Megdobbent 2012.12.08. 17:59:08

@nigara: "Szabó Kimmel Tamással semmi baj nincs, feszes és komoly műsorvezetése profi" Maskor tolj oda egy kacsintos szmajlit, vagy tedd fel linknek a tv2-t, mert igy nagyon ugy tunik, hogy nem jottel le a tegnap ejszakai szerrol. Bazdmeg.

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.12.08. 18:04:59

Regina volt Amerikában cserediák és otthon zenei tagozatra járt, a popzenével tüzetesebben Amerikában ismerkedett meg: intertat.ru/ru/novosti/item/9317-chelninka-mozhet-stat-luchshim-golosom-vengrii-foto.html - egyébként ez a cikk még kiemeli természetes és különlegesen tiszta énekhangját Reginának.

Shyad-Khourongai · http://hulyeseg-lexikon.blog.hu/ 2012.12.08. 18:08:14

A műsor fénypontja Malek Andrea egyre kevésbé leplezhető arroganciája. Igyekeznek olyan vágásokba tenni, ahol az édi fiatal doktornőt láthatjuk a Szomszédokból, de amint hosszabb etapokba kerül, azonnal egy rikácsoló vén boszorkánnyá válik. Az ellenfélnél szereplő testvére pont az ellentéte: őt szigorúnak és szakmainak kell beállítani, miközben a hosszabb etapoknál lejön, hogy amúgy kenyérre lehet kenni.

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.12.08. 18:12:04

@Fenimore: Saci és Böbe jogosan jutottak tovább, párbajdalaikban ők voltak a jobbak, jobban is ritmizáltak. Böbét egy vagány, laza, szeretnivaló lánynak öltöztették fel, nekem bejön ez a stílus, viszont Biankából Szörnyella de Frászt csináltak.
Regina mély regisztere erőteljesebb, ritmizálása tökéletes, ez nem mondható el Gabi hangjáról, ő ízléstelenül szétvibrátózta a dalt.

high up! 2012.12.08. 18:40:10

Hát ti meg olyan idióták vagytok hogy még mindig nézitek ezeket a Casting fosokat? Ki a francot érdekel, hogy Kovács Bözsike a 1248-ikként énekli el Vitni Jústont?
Ezt hívják tehetségnek? Más dalait úgy ahogy felmondani?
A tehetségek a környékére se mennnek ezeknek a fake müssoroknak, hanem a saját lábukon megélnek. Na de ezek? Egy olyan casting döntőst se tudtok mondani, akit jegyeznének valahol is. Mármint a vidéki 50 fős hakni fellépéseken túl.

Karamell is tele van egy halom semmitmondó fos dallal, egy slágere sincs neki, ez a castingolók tipikus jövője. Csak a falusi haknikból tudnak megélni. Vagy kivándorolnak Németországba bolti eladónak.

kamasuka 2012.12.08. 18:56:59

@AnnaKarenina:

Ő nő. A fériak többsége a foci, másik része a politika miatt anyázik. Malek, ha nem az jut tovább, aki szerinte jobb, azért.

Vicuska 2012.12.08. 19:12:12

@Mr. Bear: Szeretem, amikor mondjuk a német Voice-t hozzák példának. Én is nézem, vitathatatlanul másabb kaliberek vetélkednek, és tény, hogy mind a versenyzők, mind a zsűri szakmai színvonala magasan veri a magyart. Amit érdemes figyelembe venni: Ugyanannyi versenyzőt kiemelni a 80 milliós országból lényegesen egyszerűbb, mint egy 10 milliósból. Szerintem itt kevesebb tehetségkutató futott le az elmúlt pár évben, mint Magyarországon. Harmadsorban nem mindegy, hogy a német piacon szeretnél érvényesülni, vagy a magyaron, az első eset nyilván vonzóbb, ezért azok is jelentkeznek, akik adott esetben otthon meg se próbálnák (bár nagyon tehetségesek), mert ugyan minek az 50 fős falusi haknikért és az eladott 5000 lemezért... Itt a műsorban nyalják egymás seggét (és ez messze van az alázattól és inkább a németekre oly jellemző képmutatást és túlzásba vitt polkorrektséget látom be), de nézd meg, hogy mi megy a lapok hasábjain, és már nem ekkora rózsaszín és tökéletes az egész.

egyemakisszíved 2012.12.08. 19:13:32

@Fenimore: Ja, szegény csajszi, gondolom, amikor tükörbe nézett ő is megijedt magától. Iker Böbe párbajellenfelének kinézete és sok másé is felveti a stáb és stylist esetében a visszaélésgyanús hivatásgyakorlás gyanúját. Úgy tűnik, ahol szükségét érzik, mindent bevetnek, hogy az emberek igazságérzetét segítsék a döntéshez hangolódni. Meghirdetett szlogene (csak a hang számít), főcíme miatt a Voice nem tudja nyíltan, csak rejtetten képviselni egy énekes tehetségkutató köré épített szórakoztató televízióműsor szereplőválogatásának szakmai szempontjait, amint az X-faktorban már megismerhettünk (Ha csak hallgatom jó, ha látom, nem tetszik. Különböző karakterek legyenek, egy típusból a műsorba elég egy. Vajon szerethető lesz-e? Elég érdekes-e?) Kíváncsi vagyok, hogy hosszú távon népszerű lesz-e majd, vajon az emberek hogy bírják benyelni, hogy más történik a párbajokon, mint amit szóban hangoztatnak. Másrészt maguk a jelentkezők meddig hiszik el, hogy itt csak a hang számít, mikor a tények mást mutatnak. A kieső jó hangú, régóta zenélő énekesek arckifejezéséből ítélve azért a 2. évadra már nehéz lesz összeszedni sok jó hangot, hogy aztán kikukázzák őket. A popszakmaiban jó dolog pár percnyi adásidő egy országos tv-csatornán, de kérdés, hogy mindegy-e, hogy milyen szövegkörnyezetben. (Jó vagy, de az élő adásra nem elég jó.) Vajon akarnak-e majd habarcsul szolgálni a kiválasztottak imázsépítéséhez? A párbajozás szakasza úgy tűnik, arra szolgál, hogy egyénítse a versenyzőket, hogy mire az élő adásba kerülnek, valamiképp tudjunk emlékezni rájuk, ezért tematizálják, tulajdonságok, ellentétek köré szervezik a párokat. Ha a munkájuk jól sikerül, a versenyre kiválasztott jelölt magába tudja szívni a mestere által rá ruházott címkét (pl. a mély hangú gyerekből érzékeny lelkű fiú lesz; a vietnami gyerek jó barát; a technikás énekes, aki az öreg rókát is legyőzi; a régóta éneklő, aki segíti a kezdőt; kövéren is lehetsz dögös csaj). Ha végigpörgetjük az X-faktoros szempontrendszert a párbajellenfeleken, már tudható, ki lesz a befutó. Ha ennyiből mégsem tudnánk dönteni, a dal alatt, az operatőri munka megmutatja, ki a főszereplő, és ki az enyhén háttérbe tolt énekes. Ha még mindig bizonytalanok vagyunk, tegyük fel a kérdést, hogy kinek van olyan ruhája, ami előnyös számára, és kinek olyan, ami kihangsúlyozza az előnytelen adottságait. (Nádor Dávid ellenfele is csinos nő, valószínűleg jó a dekoltázsa és a dereka is, ezért kapott egy magasan zárt zsákruhát, ami kellően rövid ahhoz, hogy láthassuk rajta, ami előnytelen, a bocitérdeit. Bár őt már a kisfilmben is szépen elintézték.)

kamasuka 2012.12.08. 19:15:14

@Filter Ákos:
Ez a Voice, nem a "csöcskiésmozogjaszinpadon".
Leszarom a hátteret. Ilyen alapon Madonna vagy Morrissey bukott volna a Voiceon, mert idegesítőbbek a legidegesítőbbnél, faxnisabbak a legfaxnisabbnál is.

Pl. Karai Anna kapcsán csapd fel a youtubeon a Karai Anna összest, majd csapd fel a Bokor Marianna összest! Többet látni Karai Annában, mint Bokor Mariannában szakmailag, na az egy baromság, és akkor még BM tesója el sem kezdett énekelni ...

kamasuka 2012.12.08. 19:17:29

@steroid stewie:
Igen, Peter Griffin gyermekének igaza van. :)

kamasuka 2012.12.08. 19:21:10

@Peter_Cs:
Vagy inkább Blikk pofátlanság.

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.12.08. 19:28:55

@high up!: Nem ebben a műsorban fedezik fel a jövő Céline Dionját, Lita Fordját, Bruce Dickinsonját, Ozzy Osbourne-ját ...

2012.12.08. 19:47:00

Borzasztóan szerettem volna - x faktor után szabadon - őszintén kárörvendeni a tegnapi Voiceon, de a szemeteszsákba bújtatott Varga Viktor wannabe műsorvezetőt - ki ez amúgy? - meg a méregzöld üvegvatta nyakpamacsokkal körbepakolt neurotikus múmiát leszámítva azt kell mondanom, hogy tetszett a műsor.

Patti kiesését sajnáltam, Petra meg hát valóban kurvamolett, sokkal gázabb lett volna, ha látványosan próbálta volna megkerülni az alakját. Pun not intended.

Na mindegy, kurvajó volt, csak így tovább tv2.

El se hiszem hogy ezt leírtam.

Chuck Νorris 2012.12.08. 20:17:17

az ikercsajokban rengeteg anyagi potenciál van mert érdekes "modern" hangszinük van, könnyen eladhatóak, könnyebben mint az esetlen biztonsági ör, meg a gyerekes anyuka aki ugyan hangilag kiváló, de 12 egytucat a magyar poppalettán.

Chuck Νorris 2012.12.08. 20:20:08

jahh a gyerekes anyuka nem is az ö ellenfelük volt. :))
nehéz a szürkeállományromboló xfaktor közbe kommentet irni.

váj mí 2012.12.08. 20:27:23

Hm, ezt a részt nem néztem. Tudható volt, hogy drámázni fognak, az meg baszottul nem érdekel. Ha érdekelne, akkor az X-t nézném. De azt sem teszem.

2012.12.08. 21:13:08

Engem nem érdekel ki-kivel van.
Az érdekel, hogy már 5 kedvencem van ebben a műsorban: Nika, Fatima, Ikrek, Henderson Dávid, a kis mélyhangú fiú, a Dénes is érdekes lehet.:))
Várom az élő sót, mert kb nettó tök jók fognak énekelni.:)
A Faktorban 1 jó sincs, csak az Antal Timi tetszik, hogy azt csinál a hangjával, amit akar. De érdekelni a fentiek érdekelnek. Vadállat hangjuk van az ikreknek...:)))

Dr. Kovács Géza 2012.12.08. 22:13:35

Ez a mûsor már az elejétöl kezdve veri az x faktort. Aki ebben kételkedik az botfülû vagy szerelmes valamelyik hangtalanba.

pucros 2012.12.08. 22:38:32

"az egy helyben álló, meredten néző előadó annyira nem érdekes"

A voice nem azt jelenti, hogy pantomim, meg nem is azt, hogy fitnesz. A műsor hozza azt, amit a címe ígér, annyi jó hang jött össze, hogy sajnálni kell már az elején kiesőket is. Legalább öt-hat nagyon egyéni torok kirostálódott már, de az ellenfeleikért is kár lett volna.

Szememben nagy negatívum a történetmesélősen megvágott kisfilmek arról, hogy a párbajra készülés közben ki milyen embernek bizonyult. Nem hiteles, erőltetett. Ne ítéljünk meg senkit ezek alapján: akár ötórás anyagból is kimazsolázhatták a pár gesztust, mondatot, ami a koncepciót támogatja.

Mr. Bear 2012.12.08. 22:46:45

@Vicuska:

Szóltam én egy szót is a hangok minőségéről? Nyilvánvaló, hogy nem versenyezhetünk egy olyan országgal, ahol sokszoros a merítés lehetősége. De abban versenyezhetnénk, hogy nálunk is tudjanak viselkedni a versenyzők, a mesterek mondjanak értelmes instrukciókat a felkészülés alatt, nekünk is lehetne egy olyan műsorvezetőnk, mint a németeké, stb. Lehet, hogy a versenyzők nem gondolják a szívük mélyén komolyan, amikor jókat mondanak az ellenfelükről (egyébként szerintem komolyan gondolják), de jól esik nézni ezt a stílust szemben a magyar HP hisztikkel. Az egy olyan ország, ez meg egy ilyen ország. Ott az a megszokott, ha udvariasak egymással az emberek, itt az a jellemző, hogy a másikban keresik a hibát.

Mr. Bear 2012.12.08. 22:57:05

@pucros: "Szememben nagy negatívum a történetmesélősen megvágott kisfilmek arról, hogy a párbajra készülés közben ki milyen embernek bizonyult. Nem hiteles, erőltetett. Ne ítéljünk meg senkit ezek alapján: akár ötórás anyagból is kimazsolázhatták a pár gesztust, mondatot, ami a koncepciót támogatja. "

Bizony, ez a műsor legnagyobb gyengéje, és ahogy elnézem, vegytiszta hungarikum. Mintha a szerkesztők nem bíznának a műsorban magában, és beletuszkolnak egy csomó bulvárt. És lóg a lóláb kifelé, nagyon nem hiteles a mesterek döntése. Nem tudom, hogy előre megírt forgatókönyvet mondanak-e fel, vagy valóban van lehetőségük saját gondolatra, de amit mondanak, annak olyan színe-szaga van, mintha előre meg lenne koreografálva minden.

Húzzák a műsort, mint a rétestésztát (a németek kétszer ennyi párbajt beletettek egy adásba, ami nem volt kétszer hosszabb a magyarnál), mégsem jut elég idő arra, hogy a daltanulást, felkészülést kicsit hosszabban mutassák. Helyette nyomják az ostoba mondatokat az "én győzni jöttem ide" lemezről. Megy egy csomó országban egy csillagos ötös műsor, itthon meg csinálnak belőle egy hármas alát, aztán a TV2 néz nagy szemekkel, szomorúan, hogy nincs nézettség.

JOKKA21 2012.12.09. 00:26:51

Patty volt a legjobb, jobb volt annál a Petránál.

K3rnel 2012.12.09. 01:02:46

Hányjon sünt aki szerint Patty megérdemelten esett ki, retardáltak...

matecska 2012.12.09. 02:20:48

@high up!: Azért a "Karamell" pár napja csak megtöltötte a Sportarénát barátom, úgyhogy szerintem kicsit el vagy tájolva...arról még már talán tudni sem akarok, hogy mit tartasz slágernek.

kamasuka 2012.12.09. 08:42:35

@matecska:
Ahogy már jópár ezelőtt.

nigara 2012.12.09. 09:16:23

@Megdobbent: beszélj így anyáddal.

2012.12.09. 16:38:11

Nem tudom ki hogy van vele, de engem Malek Andrea zavar. Pedig nem akarom, hogy zavarjon. De akkor is...mint egy undok kis légypiszok ott van a szélvédőn és nem látok ki rendesen tőle. Elhajolok, hunyorítok, de akkor is ott van és bassza a csőröm.
Kénytelen vagyok nem nézi a műsort, csak az interneten követem, ha meglátom már le is állítom a lejátszást.

Filter Ákos 2012.12.09. 17:12:07

@kamasuka: Madonna pont nem jó példa. Sok mindent tud, de énekelni pont csak...öö...mérsékelten. Értem amit írsz, de honnan veszed, hogy Morrissey nem esett volna ki? :D
Szerintem fontos a szimpátia is. A STÁRallűrökkel rendelkező még nem STÁRok visszatetszést kelthetnek a nézőkben, ezért a mentor meggondolja, hogy továbbengedi-e a kis bunkót az élő showba, ahol már a nézők szavazatai számítanak és a néző, mint olyan, nem csak hang alapján dönt.

Horváthh Nemmondommeg 2012.12.14. 20:25:09

Mint mindenben itt is szexről szól a döntés.a nén róka a fiatalabb csajt viszi magával. A fiatalok Gabit vitték volna :-). Én is. :-)
Rosszul választott mestert, meg talán még azt s elhitte Gabi, hogy a verseny az éneklésről fog szólni.
süti beállítások módosítása