Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

NMHH: a Bűvösvölgy győzött a névpályázaton

2012. november 21. 09:30 barb 7 komment

Ahogy mi is megírtuk, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) névpályázatot írt ki Magyarország első médiaértés-oktató központjának elnevezésére. A pályázatra több ezer pályázó mintegy 3000 névötletet küldött be, ebből választotta ki a szakmai zsűri azt a 25-öt, amire a közönség szavazhatott. 

A szavazás lezárult, összesen 22132 szavazat értékelése után kiderült, hogy a szavazók többsége a „Bűvösvölgy” névjavaslatot szeretné a H95 projekt végleges elnevezésének. A médiahatóság célja egy egyedülálló, a gyerekek és a fiatalok médiaértés-készségeit és médiahasználatát fejlesztő intézmény kialakítása. A központban a diákok egy közös alkotófolyamat során, a legmodernebb eszközöket használva, játszva ismerkedhetnek meg a média és a hírközlés kulisszatitkaival, ezáltal saját élményeiken keresztül sajátíthatják el egy új médiakultúra alapjait.

Az NMHH által indított programot hazánk legjelentősebb hírközlési és médiapiaci szereplői támogatják. Az NMHH, az Index, az Invitel, a Magyar Telekom, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA), a Microsoft, az Origo Zrt., az RTL Klub, a Telenor, a TV2, a UPC és a Vodafone célja, hogy felhalmozott tudásuk és tapasztalatuk birtokában közösen tegyenek a fiatalok médiaműveltségének fejlesztéséért. Az összefogáshoz új támogatóként októberben a Nokia is csatlakozott.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fatal Error! System Halted! 2012.11.21. 13:09:46

Napi borzaszó szóvicc.

A központban a diákok egy közös alkotófolyamat során, a legmodernebb eszközöket használva, játszva ismerkedhetnek meg a média és a hírközlés kulisszatitkaival, megtanulhatják, hogyan kell oda nem illő elemeket kiretusálni, a nem kívánatos híreket egyoldalúan bemutatni, sok-sok pénzt elszórni lényegtelen dolgokra.

De persze, lehet, hogy tök só lesz az egész.

kerikak 2012.11.22. 10:06:24

én nem nagyon kérnék semmit az rtl és a tv2 felhalmozott tudásából és tapasztalatából :)) az elnevezés meg nagyon béna :)
süti beállítások módosítása