Az RTL Klubnál nagyon értenek ahhoz, hogyan kell a szarból is aranyat csinálni. Az idei X-Faktor a kritikusok és az (internetes) nézői vélemények alapján messze a legrosszabb tehetségkutató evör, mégis stabilan hozza a kétmilliós átlagnézettséget, és mindenki csak arról beszél, hogy Jimmy fia Krisztián hány hangot találna el, ha mondjuk tényleg az élete múlna rajta, és nem a barokkos túlzás beszélne belőle. Ez, mármint a műsorkészítés, és a termék gondosan kiszámított mozdulatokkal való letolása a nagyközönség torkán, egy szakma, amit a harangöntéshez és a kosárfonáshoz hasonlóan lehet jól és rosszul is csinálni, az RTL Klub idei teljesítménye előtt pedig - ha csak szigorúan ezt az aspektust nézzük - le a kalappal.
Azt mondjuk nem nagyon értettük, hogy miért kellett az "Élet szép" tematikát bejelenteni a tegnapi adás első percében, ha utána szinte csak csalódásról vagy elmúlásról szóló, szomorú, lassú nótákat adtak az indulók szájába. Ezzel az erővel akár "Öngyilkosok vannak. Az X meg Faktor." is lehetett volna a címe a műsornak, de hagyjuk, még a végén ezért is megszólnak minket a szerkesztők.
Az X-Faktor tegnap is fényesen bebizonyította, hogy a szerkesztők, élve az élő adás adta lehetőségekkel, nagyon raja tartják a szemüket az interneten és a nézői reakciókon. Ördög Nóra a felkonfban szépen beszólt a műsort lesajnáló kritikusoknak, (köztük nekünk is) Keresztes Ildikó pedig Lass Bea és Stone párbaja után szúrt oda a mindenféle faszságot (parafrázis, nem pontosan ezt mondta, még mielőtt) firkálóknak, innen is köszönjük mindkettőt. Ebben semmi új nincs mellesleg, a műsor készítői a comment:com-mal tavaly is folytattak egy ilyen beszélgetést akkor, amikor Muri Enikő bőrgatyás segge mögül hirtelen előbukkant egy szőkenő, de ez már történelem (itt, itt és itt olvasható a krónikája). Ennek így is kell lennie, ha nincs elég jó hang a műsorban, valamivel el kell adni a show-t, és 2012-ben az már nem elég, hogy az egyik zsűritag állandóan bőg, a dráma mellé kell mindenféle plusz, amitől az emberek odaülnek a tévé elé, ilyen például Jimmy fia Krisztián heroikus küzdelme a csalafinta dallamokkal és a pinaalakú díszítőelemnek használt Csobot Adél.
A negyedik döntő nem sokkal volt rosszabb vagy jobb, mint az eddigiek. Stone kezdte piros nadrágban és tüdőszínű ingben, egy átlagos Magna Cum Laude-dal közepesen izgalmas előadással, amit az RTL azzal igyekezett feldobni, hogy bezavart a színpadra egy modellcsajt, aki odaállt Stone mellé, határozottan belenézett a kamerába, majd elment. A Csubakka-védelem tehetségkutatóra átültetett verziója (egy random, totálisan oda nem illő eseménnyel bezavarni a dolgok menetébe) sem volt elég ahhoz, hogy Stone-nak ne kelljen párbajozni mennie, nem mintha sajnáltuk volna, csak éppen volt az övénél jóval rosszabb produkció is.
Csobot Adél például nem tudott mit kezdeni Nena 99 Luftballons című nótájával, aminek a végére úgy kifulladt, hogy Ördög Nórának nem ártott volna egy oxigénmaszkot a fejére applikálni menten. Énekelni továbbra sem tud, és a színpadot ellepő piros lufik között pajkosnak szánt produkció is csak parasztvakításnak volt jó.
Szabó Dávid hamis és hiteltelen volt, nem nagyon sikerül megfelelő nótát találni neki, pedig biztos akad valami valahol, amit jól el tudna énekelni. A Like nevű trió egy Rihanna-dalt adott elő dettó hamisan, Lass Bea pedig megint meghalt egy kicsit a színpadon, inkább énekelt volna, akkor talán nem kellett volna párbajoznia. Fehér Zoli remegő, megbicsakló, hamis hangon énekelt, de a végén élőben kérte meg a felesége kezét megint, így várható volt, hogy nem fog kiesni, kell a Fókusz-különkiadás a menyegzőről.
Az este két legjobb produkcióját megint Antal Tímea és Oláh Gergő szállította, kár, hogy előbbit a mentorok érthetetlen módon pont azért cseszegették, mert jól énekel, utóbbinak mentora, az egész este Keresztes Ildikóval civakodó Geszti Péter pedig egy olyan rossz nótát választott, amivel sikerült az eddig hibátlan teljesítményt nyújtó énekest kicsit leértékelni, ki tudja miért. A mentorok veszekedése egyébként folytatódott, a múlt heti Malek vs. Keresztes helyett Keresztes most Gesztit baszogatta és vice versa, az adás legjobb pillanataként a köztük ülő Malek kissé idegesen rá is szólt Keresztesre, hogy ne üvöltözzön mellette, mert leszakad a feje.
Jimmy fia Krisztián egy fokkal jobb volt, mint az előző 3 adásban, ami még így sem jelenti azt, hogy egy óvodai anyák napján megengednénk, hogy szólót énekeljen, ráadásul elővette a faterkártyát, és egy olyan dalt választott, amiben arról énekelt, milyen jó lenne az apjával táncolni. Geszti meg is jegyezte, hogy ezt nem kellene vakargatni állandóan, mire Keresztes csak azért nem vágta szájba, mert túl messze ült tőle. A közönségszavazás eredményének kihirdetésekor a szerkesztők csúcsra járatták a drámát, és utolsó három helyezettként Keresztes versenyzőit hagyták a színpadon - a mentor fején látszott is, hogy majd' felrobban az idegességtől, de hát ez egy tévéműsor, ezt pontosan tudja ő is, ezt így kellett csinálni, így volt igazi katarzis a műsorban.
A végén Lass Bea távozott, de nem azért, mert a mentorok így akarták, hanem azért, mert a műsor nézői között nincs elég színházrajongó, viszont Stone-re az ötvenes rockerek izzadó ujjakkal nyomták a szavazatokat. A műsor talán egyetlen őszinte pillanata az volt, amikor a kidobóemberrocker az eredményt hallva a színpadon üvöltött fel hogy Igen!, miközben Lass Bea úgy állt mellette, mint akibe belevágott egy Tamásatyás villám. Hiába no, úriembernek születni kell, bazdmeg.
Képek: RTL Klub Sajtóklub
sweeney todd 2012.11.04. 09:58:03
AttilaBeregi 2012.11.04. 09:58:49
az a szörnyű ebben az egészben, hogy a cikk majd' minden szavával egyetértek, és minden logika szerint nem is kéne néznem az X-faktort, de mégis nézem... szóval abban a kétmillióban én is benne vagyok, és gyanítom, sokan, akik itt kommentelni fognak, hasonló cipőben járnak...
Mit mond ez el rólunk? :) Reménytelenül optimisták lennénk, hogy hátha változik bármi is? :)
Paeonia 2012.11.04. 09:59:06
Ajánlom mindenkinek hogy nézze meg a hogyvoltot.
sweeney todd 2012.11.04. 10:00:08
endé 2012.11.04. 10:00:39
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2012.11.04. 10:00:44
Flankerr 2012.11.04. 10:02:21
hellkite 2012.11.04. 10:02:58
Mr. Maki 2012.11.04. 10:03:17
Az iras termeszetesen megint *5
electric_woman (törölt) 2012.11.04. 10:03:57
martinzol 2012.11.04. 10:06:52
Nem akarok olyan embert megbántani aki átélte azt a korszakot, de ilyen lehetett a Rákosi rendszer...
Kilátástalan...
zoranje 2012.11.04. 10:10:33
adam112 2012.11.04. 10:14:39
Na jó szőrös nyelv ki...
Azért nézzük, mert nincs más! Azért mert valamiről kell beszélgetni a munkatársakkal, bármennyire is sekélyes a dolog....
valerio 2012.11.04. 10:17:01
HgGina 2012.11.04. 10:21:02
Meséljetek már, mi volt tegnap!? Valami érdekes is, vagy csak a szokásos?
sixx · http://comment.blog.hu 2012.11.04. 10:21:59
HgGina 2012.11.04. 10:23:02
Bocs, de az mi fán terem?
Nils. H 2012.11.04. 10:23:40
HgGina 2012.11.04. 10:24:11
krferi 2012.11.04. 10:24:27
Xabinho87 2012.11.04. 10:24:38
Kisrobi 2012.11.04. 10:27:43
Az anyák napi részére külön dicséret.
lilly.alien 2012.11.04. 10:34:55
Papp Sanyi 2012.11.04. 10:36:25
kódex 2012.11.04. 10:37:27
Nem nagyon akartam én már ehhez hozzászólni, de valakinek le kell írnia, hogy ez a mondat a bulvár legalja. Nem vitatom, hogy a műsor szerkesztőinek valami ilyesmi talán járt is a fejében, de ez nem adhat okot még egy középszerű bulvárblog-írónak sem arra, hogy így beszéljen egy félig gyerek lányról - legyen akármilyen irritáló a bakfisos csipogása sok ember számára. El lehet ezt mondani kultúrember módjára is, direktben az RTL-re célozva és találva. Hogy kicsit megmártózzam a sixxi stílusban: Mi a retkes faszomért kell azt a kevéske újságírói tehetséget egy gyereklány megalázására pazarolni?
Az RTL valóban botrányosan rossz műsort csinál az ép ízlés szempontjából (senki nem vitatja, hogy a bevételmaximalizálás kiválóan működik), azonban pontosan ezért éppen elég olyan támadási felületet kínál a csatorna, amelyen kiválóan elélősködhetnek a honi bulvárújságírás nagyjai anélkül, hogy bárki emberi méltóságába közvetlenül és alpárian bele kellene gázolniuk.
HomicideWatch (törölt) 2012.11.04. 10:37:28
c.miller 2012.11.04. 10:37:36
a mentorokrol annyit, hogy keresztes ilditol falra lehetett maszni mar az elozo szeriakban is, ahogy tuldramatizalja a helyzetet, es en elhiszem, hogy erzekeny lelku ember de konyorgom. a malek miklost birtam, mert korrekt volt, de erre a szeriara - ahogy olvasom nagy sajnalattal - mintha kisse meghunyaszkodott volna. ordog noritol meg labrazast kaptam allandoan, ahogy liheg es ordibal hogy KULDJED mar azt a nyomorult sms-t, mert mar csak egy orad van ra vagy hasonlok. kozben mindig feltem, nehogy elpattanjon egy er az agyaban a nagy erolkodestol, komolyan aggodtam, rendesen ijeszto volt. kicsit a kokszos stohlra emlekeztet meg a regi valo vilagos idokbol, o is feltunoen nem birt magaval a beszavazo/ kiszavazo showk alatt.
es vegul: szanalmasnak tartom, ahogy lereagaljak a felejuk megfogalmazott kritikakat. ez egy ilyen szakma, turjek es viseljek a kovetkezmenyeit, meg ha poenosan vagnanak vissza akar a comment.com-nak, na de igy... stilustalan az egesz. hajra sixx, nagyon jok az irasaid az meg foleg nagy piros pont, hogy mmkk az angol valogatottnak szurkolsz! :-))
Sherlock20 2012.11.04. 10:39:07
dezsoke007 2012.11.04. 10:42:14
enmajor 2012.11.04. 10:45:55
Én sem tudom, mi ez, meg hogy izé, de többször volt az az érzésem, hogy itt most valakik javítják a hangot...
Mi is ez konkrétan?
Olyan érzetem volt, minta ment volna a hang és mellé játszotta volna valaki picit jobban is...
kódex 2012.11.04. 10:46:27
sixx · http://comment.blog.hu 2012.11.04. 10:47:02
sixx · http://comment.blog.hu 2012.11.04. 10:48:06
Sonka Nery 2012.11.04. 10:50:13
- na egy pillanat, nem a cc felelős ezért az egészért, ezt a kérdést talán inkább a műsorkészítőknek kellene feltenni!
NYJetsTD 2012.11.04. 10:50:40
kódex 2012.11.04. 10:51:27
kódex 2012.11.04. 10:53:20
Szupergyuri · http://borsomegaheja.blog.hu 2012.11.04. 10:54:43
Meggyőződésem, hogy az ezeket a kommenteket írók javarészt munkahelyükön utolsó senkikként kezelt, vagy az iskolában lerágott almacsutkával dobált, "nesze ferike, itt a százas, vegyél fagyit" jellegű elnyomott, elszomorodott és megkeseredett emberek csenevész hada...
Az írások nyomokban igazságokat (is) tartalmaznak, de az a lendület, ahogy ez az utálat árad Önökből, ledöbbentő.
Hölgyeim, uraim, nagyon nem irigylem az Önök élethelyzetét, bármiben is legyenek.
Aláírás:
Egy az RTL klubhoz legvékonyabb szállal sem kötődő (értsd független) tévénéző.
kódex 2012.11.04. 10:55:52
herut 2012.11.04. 10:56:11
kódex 2012.11.04. 10:58:02
Georgey101: helyettem szóltál.
hoppedli 2012.11.04. 10:58:32
Ördög: És a szünet után megtudjuk, hogy...
Keresztes:-Nagyon szeretlek titeket, tudjátok..
Valaki beordít: Krisztián fog továbbmenni.
Szünet után ki volt, aki egyből továbbjutott? Krisztián.
Most a szerkesztők még lekeverés előtt véletlen elszólták magukat, vagy a közönségből kiabált be valaki?
NYJetsTD 2012.11.04. 10:59:03
Aláírás:Egy péniszforma bunkó.
enmajor 2012.11.04. 10:59:35
a szarral mocskolás az rtl-től ered, csak azt kapják, amit megérdemelnek...
MissX 2012.11.04. 10:59:50
killkenny 2012.11.04. 11:04:24
kódex 2012.11.04. 11:04:25
2012.11.04. 11:08:28
1. Kedves stylystok (így kell írni?)! Miért kell úgy öltöztetni azt a szegény Like-os szőke lányt??? A: x lábra cicanacit adni (többedjére) B: túlsúlyra szűk felsőt? Az a cél, hogy fanyalogjunk a szám alatt?
2. Az Adélnál másodjára veszem észre, hogy nagyon csúnyák a lábai tánc közben. Vagy a cipő miatt (nem tud ilyen magassarkúkban táncolni), vagy a tánctudás hiányosságai miatt. Jöjjetek rá és javítsátok ki! Adjatok rá bakancsot, vagy csináljatok neki más koreográfiát!!!
Lass Beával kapcsolatban annyit, hogy sajnos neki nem való ez a műsor. Itt fikázás van, meg rossz dalválasztás van, meg sata-sata...nem lehet végigbőgni a műsort, meg faarccal sem lehet végignyomni. Ez pont a két véglet az arany középút helyett, aki nem szimpi, az nem jut tovább.
Stone továbbjutását nem kommentálom, bár még adok annak esélyt, hogy igazából nem ő jutott tovább, csak inkább a Beát kellett kiejteni, mert nem tudott "viselkedni". Hozzáteszem, nekem nagyon tetszik a Bea hangja.
Keresztes átesett szerencsésen a ló túl oldalára. Bőgés helyett most sértődött anyatigrist játszik. Óborzalom, bocsánat. De mi ez az üzengetés a kommentelőknek??? Nem tudta, hogy ha szerepel, műsort csinál, akkor lesz róla vélemény? Miért foglalkozik a negatív kritikákkal egyáltalán? Nekem nagyon sok agresszió jön le róla, és nem tudom, hogy ez-e a helyes irány...
Gesztinek teljesen igaza volt a JimmyfiaKrisszel kapcsolatban, de ezt már asszem kiveséztétek.
Mondjuk jól nyomatják a drámát, mert így többet beszélük róluk...:D vagyis elérik a céljukat.:)
OldPinokkio 2012.11.04. 11:10:33
youtu.be/Q7wqyXXAyLQ
kódex 2012.11.04. 11:12:53
Valerijov 2012.11.04. 11:12:53
ynwa 2012.11.04. 11:14:25
NYJetsTD 2012.11.04. 11:16:29
Szerencsére az emberek nem egyformák.
Neked erősek sixx beszólásai, nekem pedig jópofák, "lightosok"... ki mit szeret. Nem gondolom, hogy egyből egy egész női társadalomra rá kellene húznod ezeket a jelzőket, mert az "elveid" ezt mondatják veled.
Valerijov 2012.11.04. 11:21:12
Yo! Maaan! 2012.11.04. 11:29:00
ŰberManci 2012.11.04. 11:29:41
jog-ász 2012.11.04. 11:31:16
Zongora 2012.11.04. 11:33:35
hu.wikipedia.org/wiki/%C3%89nekprocesszor
A stúdiómunkálatoknál alap, hogy a felvett sávokat szépen korrigálják.
Van lehetőség arra is, hogy valósidőben korrigáljuk a bemeneti hangot, tehát élő koncerten is lehet alkalmazni.
Pl. a normál A hang az 440 Hz. Zámbó Krisztián ugye baromira nem tudja eltalálni ezt, így a technika segítségével húzzák helyre, amikor ő ezt a hangot akalja énekelni, de 450Hz-cel.
Be lehet állítani az érzékenységet, hogy mennyi eltérést korrigáljon a cucc. Tehát ha Krisztián barátunk 700Hz-en kornyikál egy olyan hangot, ami csak 490 Hz magasságban van, azt már nem húzza helyre.
Más: Miért lehet szavazni a műsor előtti egész héten? Oké, kell a pénz. De akkor minek kell énekelni? Mutassanak be 10 emert, lehessen szavazni 10 héten keresztül, aztán a 10. héten megmondják, ki nyert. És nem kell akkor ez a hülye énekelgetés.
Sonka Nery 2012.11.04. 11:34:23
OldPinokkio 2012.11.04. 11:35:27
Ha elszaladtál volna mellette:youtu.be/Q7wqyXXAyLQ
törtető évi 2012.11.04. 11:36:49
Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2012.11.04. 11:38:43
luis5 2012.11.04. 11:39:04
1. család nézi, más esélyem 0
2.a cc ment a kommentek baromi szórakoztatók, így gratula ez ér az egészben valamit!
3. hajt a kíváncsiság h jimmyfiakrisztiánt a maga 0 tudásával meddig van pofájuk eltolni. Döntős lesz?
4.K Ildi egy hisztis p...a, de már olyan szinten h szórakoztat. Ja, meg az ő hitele.. ez már vicc volt tőle is.
A ciggyerek kivételével énekelni nem tudnak, de a műsor szvsz szórakoztató, hogy bírnak ennyi sz@r énekesből műsort+pénzt csinálni? ezért tényleg gratula a retekklubnak!
Sonka Nery 2012.11.04. 11:40:39
- ez nem így működik, az élet kegyetlen, farkastörvények uralkodnak, az erős túlél, a gyenge elhullik. sixx mondta jól, aki "kurvának" áll, ne csodálkozzon ha úgy is tekintenek rá. ha valaki nyilvános szereplést vállal anélkül hogy a pozitív dolgain kívül a negatívokra nem készül fel, azt fájóan érinthetik a kritikák - kritikák pedig lesznek, ha az előadó csapnivaló, mesterkélt, nem hiteles - és ez így természetes, a kettő együtt jár.
kis.herceg 2012.11.04. 11:40:47
Yo! Maaan! 2012.11.04. 11:46:19
bda 2012.11.04. 11:50:20
kódex 2012.11.04. 11:52:30
Biztos jó fiú ő, ha az arcát kell 3D-ben adni ahhoz, amit mond, csakhát az meg az ő üzleti felelősége, hogy kiszolgálja egy kis nyeglén humorizáló mocskolódással az Index nyeglén mocskolódni hajlamos törzsközönségét. Ha nem ezt tenné, nem őt fizetnék ezért. Ezért írtam, hogy ez az ő személyes felelőssége önmagáért. Nekem ez nem szimpatikus (tehát a jelenség, nem az erkölcsileg megítélhetetlen avatár!), de ha belefér a mai trendi újságírásba, én úgyis csak egy karavánugató eb lehetek itten...
Filter Ákos 2012.11.04. 11:54:10
mandro 2012.11.04. 11:57:28
Nálam ez a humor az etalon! (Raymond Chandler)
Ami pedig a véleményedet illeti, egyetértek, bár ez ebben az esetben ismételten mellékes:))))))
Frenk a hal 2012.11.04. 11:57:28
és hogy fokozzam a rosszindulatomat - csak nekem tűnt fel, hogy szabó dávidot direkt olyan kameraállásból mutatták, hogy ne tűnjön fel (?) hogy csak imitálja a zongorázást? bár ha az ördög (nóra) bukfencre gondolok múltkorról - akkor ez beleillik a képbe ;-)
kódex 2012.11.04. 11:57:42
Úgy-e, te sem csudálkoznál, ha Adélka esetleg jelenlévő barátja állcsúcson találna a csecsébb öklivel, amikor eztet a pinás dolgot így a szemibe böfögöd rajongott hölgyének? :-)
Tudod, a farkastörvények... ;-)
zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2012.11.04. 12:00:08
Csobot Adél egyetlen valós jövőképe, hogy CKM/Playboy címlaplány legyen, mivel énekelni nem tud.
Úgyhogy az ominózus mondat teljesen korrekt, azon sem lennék meglepődve, ha Malek dugná ...
SarahConnor 2012.11.04. 12:02:43
Oláh Gergőt egész héten vártam, ehhez képest alulmúlta magát, de ez simán a szám hibája, amit előadott - és ha ilyen trágyákat énekel a továbbiakban, akkor is a mezőny csúcsa marad.
Mindenki hozta a tőle elvártat, Stone terpeszállásban hörgött, Adélkát meg a múlt heti ribancság után a 13 éves cukilányka imidzsébe űztek, iszonyú mindkettő. Az a szám meg olyan volt, mint amilyen élmény az agyérgörcs lehet.
Zámbófia egy fokkal felülmúlta magát, miután szemmel láthatóan egy komplett team kutatta a zenei archívumot azért, hogy találjanak egy számot, aminek a hangterjedelme egy oktávon belül marad, viszont akkor másik ballont kell megfejelni, hm, lássuk csak, ja igen, legyen az az "édesapa" témakör. És megint ott vagyunk, ahol állítólag soha nem is voltunk, hogy a nagy ősöket tartjuk magunk elé.
Még mindig azt várom, mikor váltja be az ígéretét Krisztián, és megy haza önszántából.
Lass Bea meg kivételesen pont az a versenyző volt, aki fejlődött (tényleg, tapinthatóan), a válogatón a full hamisból 2-3 hét alatt lett egy elfogadható, mércét megütő éneklés. Aki a tegnapi adásban igazából kiesett, az Keresztes: ő az egyetlen lány mentoráltját a saját képére kívánta formálni, ugyanakkora színésznők mindketten, szinte kínos volt, ahogy a párbaj körüli pillanatokat elripacskodta és eldramatizálta... Bea is pont ezt a szerepet kapta tőle, számokat, melyeket ugyanilyen színjátékkal körítve kell előadni, és hiába tanácsolta Geszti, hogy ezt hagyják abba, mert az emberek nem fogják megszeretni... Itt az eredmény, tegnap nem Bea bukott, hanem a mentora, lehetett volna ezzel a lánnyal jobban is dolgozni. Ahogy Stone-nal és Zámbófiával is lehetne.
kódex 2012.11.04. 12:03:18
2012.11.04. 12:03:22
Nekem is feltűnt...:)
Ez a dal, egyébiránt a Puskás Peti dala, és sajnos az eredeti jobb volt. A Peti csak kiállt és elnyomta, nem énekelte túl, a Dávid sajnos igen. Nagyon sokat hallgatom (benne van a track list-emben)és emiatt kicsit fájt nekem itt-ott. A zongoraimitálás meg hát ugye sóelem.:D
NYJetsTD 2012.11.04. 12:05:29
Az pedig rossz indulatú feltételezés, hogy Malek dugná... még nyáron dugta...
HgGina 2012.11.04. 12:06:26
Olyan lehet, mint házastársnak a vágó (vagy minimum úsztató) limiter. :)))
dare 2012.11.04. 12:09:25
Dr. Kix 2012.11.04. 12:10:00
Frenk a hal 2012.11.04. 12:10:11
AnnaKarenina 2012.11.04. 12:11:44
luis5 2012.11.04. 12:11:49
pamut 2012.11.04. 12:14:02
Gondolom mindenki meg fog kövezni, de szerintem az Adél talán a legjobb. Nem tud énekelni? Naná, hogy nem tud. Tegnap szinte hallgathatatlan volt. Maradnia kéne az egy stílusnál, amit tud is, meg amiben nagyon jó. Egyszer talán megtanul majd énekelni, talán nem, de neki még lesz erre lehetősége.
Viszont van benne valami eredendő vidámság és szándékosan túljátszott, de még nem irritáló, még nem túl mesterkélt cserfesség. Egy kis élet. Egy kis valódi személyiség. És ezzel tesz szert behozhatatlan előnyre.
Énekelni sokan tudnak, de semmi érdekes nincs bennük. Ja, a legtöbb szintén nem tud énekelni, és emellett tök érdektelenek.
Énekelni amúgy csak a gergő meg a Timi tud, mindkettőt erősen formálják média-tucattá. Timi hiába remek hangú, szinte gépies, de a Gergő sem valami átütő egyéniség.
Nem kéne elfelejteni, hogy ez nem egy énekverseny, hanem egy valóságsó.
bknn 2012.11.04. 12:19:22
De nem gondoltamm volna, hogy ő esik ki. Szerintem Stone jóval szarabb előadó. Az Edda számot is elég nyugdíjas tempóban tolta, pedig ebben a dalban lett volna alkalma repeszteni.
Fehér Zolinak szar dalt választottak, szánalmas volt ahogy Geszti próbálta megetetni a néppel, hogy igenis jól sikerült az előadás.
Zámbó K. meg no komment, ő maga választhatott dalt, egyből kijátszotta az apukártyát, Nóta tv-be való giccset produkálva.
AnnaKarenina 2012.11.04. 12:20:03
enmajor 2012.11.04. 12:20:10
Puskás Peti száma szerintem szuper, természetesen az ő tolmácsolásában.
Pedig ennek a számnak a tolmácsolása akár sikerülhetett is volna Dávidnak, de nem. Ez a srác olyan izgalmas, mint egy döglött hal. Szerintem meg fogja bánni, hogy elvágyott az Opiból. Ott még lett volna jópár éve, pláne hogy az élmezőny kezd túlkorosodás miatt kipontozódni.
közödeszed 2012.11.04. 12:20:22
Már írtam máshol is az a nyeremény bringa nem Albion hanem Alboin..egyébként szerintem az egész műsor az ihatatlan spar-os energiaital miatt tart ott ahol..
ŰberManci 2012.11.04. 12:21:07
Vierre_ 2012.11.04. 12:24:26
Sokorai_Atala 2012.11.04. 12:24:42
AnnaKarenina 2012.11.04. 12:25:04
A minőség Oláh Gergő, aki bármit el tud nagyon jól énekelni, jól mozog és sosem érzel rajta feszültséget, csak a könnyedséget.
obszidiann30 2012.11.04. 12:25:17
irtas-sos · http://www.irtas-sos.hu 2012.11.04. 12:26:43
Sonka Nery 2012.11.04. 12:28:30
- oktatlak, mert szemmel láthatóan rád is fér. először is, a hasonlatot nem én írtam, de nagyon egyetértek vele. másodszor, te nem tudhatod hogy én mennyire állnám a sarat egy ilyen catfight alkalmával, a feltételezéseket pedig hagyjuk. harmadszor pedig ha az illető hölgyemény rászorul egy ilyen magadfajta botcsinálta grál lovag védelmére, akkor már régen rossz és nem csak neki..
pamut 2012.11.04. 12:29:40
Mielőtt válaszolsz, érdemes elolvasni azt amire válaszolsz :)
(A Gergőről írtakkal egyetértek, semmi kétség, magasan a legjobb, meg is fogja nyerni, megérdemelten. Adél más versenyszámban játszik.)
kapiksz 2012.11.04. 12:31:08
Yasashi Tanuki 2012.11.04. 12:31:16
"ment volna a hang és mellé játszotta volna valaki picit jobban is..."
Az alábbbi videó elég jól mutatja mire képes az autotune:
www.youtube.com/watch?v=64iv40rqDf4&feature=player_detailpage#t=28s
sien 2012.11.04. 12:32:06
és van még ilyen hülye meggyőződésed, vagy már megkaptad a heti pénzenergiát a tv ből és most nincs időd másikra, mert a pénzt költöd? :D
gastro, missing in action 2012.11.04. 12:34:44
Pico 2012.11.04. 12:36:32
Nekem az az előnyöm meg van a vájtfülű szakértőkkel (vagy annak látszókkal) szemben, hogy átlagnézőként tudok ítélkezni. Akiknek a műsor készült jobbára... Már csak azért is, mert a számokat nem is ismerem eredetiben, ezért a fellépőket önmagokban tudom megítélni a laikus néző értékítéletével. A másik alap, amiből ítélkezem, hogy az X-faktor (és a The Voice) egy tehetségkutató verseny és azt mérlegelem, hogy az un. showbizniszben ki fog tudni megélni az után, hogy a műsornak vége lesz. Ilyen alapon nem csak énekelni kell tudni szvsz, de mutatni is kell a színpadon. Az éneklést lehet tanulni, fejleszteni, és itt a félig-meddig amatőröktől nem is várható szuperklasszis teljesítmény (már ha van ilyen egyáltalán a magyar könnyűzenei életben, ugye...). Azt keresik a műsorban, a versenyen, hogy kiben van meg az un. X-faktor, amit később ki lehet bontakoztatni. Másfelől mutatósnak is kell lenni, mert pusztán énekhangból csak a komolyzenében lehet megélni. Ugye...
Ha mindezt figyelembe vettem, akkor összességben én nem ítélném szarnak a műsort (ezt a 2 millió is alátámasztja, akik talán hasonlóan vélekednek), mint itt vagy 30 olyan hozzászóló, akik mindjárt szuperklasszis teljesítményt várnak el a fellépőktől). Magam Oláh Gergőt, Antal Timit érzem kiemelkedő tehetségnek (tehetségnek és nem kiforrt művésznek, amit itt a kritikusok elvárnak!!!): Lass Bea sem rossz, csak neki a drámai sanzon műfaj lenne talán a megfelelő. Stone meg inkább olyan színpadon mutatna, ahol a koncert folyamán, vagy végén összetörik a berendezést...
A többiekből is lehet esetleg valamikor valami (mert ha néha bekukkantok egy koncert közvetítésbe, ott gyengébbeket is lehet hallani. Talán ezt megerősíthetitek ti is, kritikusok...)
Ez egy szórakoztató műsor, akinek meg nem tetszik, az kapcsoljon máshová s ha meg a család miatt nem lehet, akkor az menjen moziba...
Összeségében azt mondom, mint korábban is: ezt a műsort helyén kell kezelni!
gastro, missing in action 2012.11.04. 12:36:53
Sokorai_Atala 2012.11.04. 12:36:54
2012.11.04. 12:39:26
Ugye, milyen klassz?
Amúgy is szimpi volt a Puskás Peti, de a dal óta imádom. Nem is gondoltam addig, hogy ilyen klasszakat tud.:)
AnnaKarenina 2012.11.04. 12:43:02
www.youtube.com/watch?v=0L8sHIU8YAg
(Marilyn Monroe: Diamonds are the girl's best friend)
Ezt át is tudná érezni.
NYJetsTD 2012.11.04. 12:45:18
Pékszakállú Henceg 2012.11.04. 12:48:36
Pindurika 2012.11.04. 12:51:47
Vitez Belizar · http://agoraanomalia.blog.hu/ 2012.11.04. 12:55:14
ShwartzWazul 2012.11.04. 12:58:17
Nem is szólnék hozzá a cikkhez, hiszen az egész cirkusz nem érdekel, de két dologra reagálnék:
1. egy "valaki" szimplán lemédiakurvázta a teljes gárdát, bár a hozzászólók többsége sem áll távol ettől. Gratulálok. :(
2. hamis éneklés: azt nem tudom a Lájk-nál hol volt bármi is hamis, mindenesetre mielőtt pálcát törnétek felettük, javaslom beírni a youtube keresőjébe: barnicskó vali
vagy esetleg meghallgatható ez az album is:
www.youtube.com/watch?v=upBE5HqA0Fw
Rajtam kívül van még jó néhány zenész, aki finoman szólva sem ért egyet veletek
Samsa 2012.11.04. 13:01:32
bala90 2012.11.04. 13:04:16
Szerintem az egész X-Faktor népbutítás, és gátlástalanul felhasznál mindent, ami emberi, személyes, sajnálatra méltó (esetleg már szánalmas) és magánügy. A mostani x-faktort a pletykalap visszhangok éltetik (Blikk, Bors, Story, Kiskegyed, stb.), nagyjából a következőkből:
- Jimmy fia Krisztián apjának énekel
- Lass Bea állandóan sírva fakad(t), micsoda megtört nő
- Keresztes szabadságharcol a 30+ énekesekkel
- Fehér Zoli visszatalál menyasszonyához
- Oláh és a nagycsalád, avagy mily' szép az idill
- Csobot Adél bugyit villogtat, Malek pedig szerelmes szemekkel nézi (csak úgy tesz)
- Stone jó útra tér: ismét tartja a kapcsolatot kisfiával
- P.J.Z: szarból is lehet várat építeni (azt hitték), de őket is lehet sajnálni
Ha ezeket egymás után olvasom, hánynom kell, elképesztő, hogy mennyire gátlástalanul használja fel szerencsétlenek szennyeseit, illetve magányügyeit. Gusztustalan az egész, közerkölcs romboló, de sajnos nagyon sokan vannak, akiknek csak a pénz számít, és ennek érdekében képesek bármit megtenni, erkölcstelenül...
vécés jóska 2012.11.04. 13:05:35
Stone sem tud nagyon énekelni, de ő legalább jópofa és szimpatikus faszi.
JimGilmoure 2012.11.04. 13:05:40
fagzal 2012.11.04. 13:08:59
Lass Beának Képzelt riportot kellett volna énekelnie, netán Hair-t, mondjuk úgy végig.
szgy 2012.11.04. 13:12:46
igen, ez az egyik jól ismert sablonszöveg.
elég tipikus lejárató technika, az írót lealázni és nem azzal foglalkozni hogy mit írt.
ennél már csak az elcsépeltebb hogy irigység, stb. miatt, meg hogy az beszéljen aki szebben/jobban énekel.
Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2012.11.04. 13:13:10
Bennem is felmerült amúgy, hogy rossz hangot kapnak vissza a versenyzők, vagy a kontrol nincs rendesen belőve, mert feltűnően sok a hamis hang, és azért egy tehetségkutató döntőjében az, hogy hangnemben legyen az énekes, minimális elvárás.
dare 2012.11.04. 13:13:31
Nem is értem hogy a műsorvezető(nagyon nagy kérdőjelbe téve) miért konferálja úgy fel úgy ezt az egész marhaságot hogy ők csak szórakoztatni akarnak!
Akkor mi a retkes, búbánatos f.szért nem szórakoztatnak, szándékosan akarják egyre lejjebb és lejjebb vinni a szintet ezekkel a dalválasztásokkal és műhisztikkel!!!!!
Tudom jól nem kötelező ezt nézni(lehet nem is fogom, az a baj hogy szeretem a dalversenyeket és mindig várok egy jó magyar énekesre) de ha már a 3-ik X factort csinálják nem tűnt még fel hogy mire van szüksége az embereknek?
Nem...nem talált, nem erre a sok übergagyi produkcióra amit hétről hétre összehoznak utána pedig próbálják megmagyarázni hogy miét is jó ez a zene amit választottak, ami persze rajtuk kívül senkinek se tetszik és mehet a melodráma! HOGY TUDTAK EGY JÓ MŰSORT ENNYIRE ELCSESZNI!!!!!!!!!
mézescsók 2012.11.04. 13:14:22
Ösztönösen kiabált egyet, majd hirtelen eszébe jutott, hogy ez a másiknak talán mégsem akkora boldogság. Aztán a maga eszközeivel korrigált. Egy echte úriember nyilván jobban leplezi az érzéseit, de ez itt nem is egy bridzsklub.
Stoneról jut eszembe, hogy az adás végén mindig Mika Happy Ending c. dala megy. Egy Mika szám talán jól állna Szabó Dávidnak (vékony, magas hang, melankólia), esetleg Chris DeBourgh. De semmiképpen Meatlof vagy Steven Tyler, hogy különböző stílusokból merítsek.
Csobot Adélt szerintem a szám angol változatát énekelte. 99 Red Ballons, nem a 99 Luftballons. A dal mondanivalójához, amire pont a mentor Malek hívta fel a nagyérdemű figyelmét, pedig nagyon nem ment a lány habos, kislányos rózsaszín ruhácskája, meg a látvány, mintha piros lufifelhőkön lebegne.
Egyébként Malek nyugodtan vigye magával Adélt Amerikába és csináljon belőle világsztárt, én pedig meg fogom követni.
Oláh Gergő kicsi családját fantasztikusan unom.Szívesen hallanék viszont az előéletéről valamit, mert nem hiszem el, hogy nem tanult énekelni, nem tanult angolul, stb. Szóval nem az az egyszerű közmunkás Ő, amivel sikerült elszörnyülködtetnie a népet: egy ekkora tehetség árkot ás? Ha tudatosan készült a műsorra, az nem baj, csak illik bevallani.
Ma olvastam egy másik cikkben, hogy Lass Bea kidrámázta magát a műsorból. Pontosan.
Dick Tator 2012.11.04. 13:16:00
A Like-nak kíváló lenne régi Eagles (micsoda vokál!!!),
JFKnek valami meglepő (mittomén, Snow: Informer),
Stone-nak evidens egy Motörhead (pl. Killed by death)
SzabóBenafleckDávid sajnos annyira jellegtelen, erőtlen, hogy kb mindegy...
Adél maradjon a charlston vonalon, bármi mást csinál, megbukik
Timi túl agresszívan tolja, de talán egy Heart Barracuda passzolna neki
Melegfiú (nemtom a nevét) meg soulban lenne erős
köszönöm a figyelmet
AnnaKarenina 2012.11.04. 13:21:20
buddha 2012.11.04. 13:22:36
Misslilo 2012.11.04. 13:23:52
Lass Beát én az elején nem kedveltem, de mostanra megszerettem. A tegnapi arckifejezései és megnyilvánulásai igazán emberiek és őszinték voltak. Ugyan így vélekedek Adélról is, aki véleményem szerint igazán értelmes, jó a zenei ízlése, és erős jellem. Az, hogy azok stylistoknak nevezett ízléstelen öltöztetők miként varázsolják a szereplőket kurvákká/barnítós hasú macsókká, az már más tészta, amiért megbélyegezni csúnya dolog.
Oláh Gergő számomra hiába énekel jól, a személyiségében, jellemében nem találok értékeket, a nagy családi téma erőltetés meg már unalmas.
Valószínűleg mind el tudnak énekelni saját stílusukba való dalokat szépen. Még a Krisztián is (lásd válogató). Talán túl nagyok az elvárások magyarországi szinthez képest.
ŰberManci 2012.11.04. 13:24:24
Sherlock_Holmes 2012.11.04. 13:25:32
dare 2012.11.04. 13:30:03
mézescsók 2012.11.04. 13:39:52
Az egyik korábbi kommentedben írtad, hogy Adél rájátszik a kislányos imidzsre, tudatosan hozza a cserfes fruskás formát. Nagyon egyetértek.
Ja, Meatlof az pedig Meatloaf.
dare 2012.11.04. 13:43:13
Nekem egy versenyző tetszik(Oláh Gergő), de ha például választanom kellene közte és Tarány Tomi között....na jó tudom az már lecsengett, csak hiányolom a rockosabb hangszínt a műsorból.
Pico 2012.11.04. 13:44:32
A műsor alapeszméje annak a bizonyos X-faktornak a megtalálása, amely azt jelenti, hogy az illetőben meg van a lehetőség! A lehetőség... És itt vannak többen, akik ezt felmutatták. Ennyi. És nem több!!!
borisz 2012.11.04. 13:46:59
sixx · http://comment.blog.hu 2012.11.04. 13:59:16
sixx · http://comment.blog.hu 2012.11.04. 14:01:07
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.11.04. 14:04:51
Az eredeti dal koncertváltozata (két külön koncertből):
www.youtube.com/watch?v=ztYSlNazJno
www.youtube.com/watch?v=y8ZQAZSZuIU
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.11.04. 14:06:37
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.11.04. 14:09:27
SarahConnor 2012.11.04. 14:09:54
Máté Farkas (törölt) · http://indokolatlan.blog.hu 2012.11.04. 14:09:55
steelhand 2012.11.04. 14:12:01
uhh, akkor kellene hallanod...
vau · http://www.holdkomp.hu 2012.11.04. 14:12:19
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.11.04. 14:13:06
dare 2012.11.04. 14:13:22
spanom gyurma 2012.11.04. 14:14:03
1: amikor már csak Keresztes 3 embere maradt, miért kellett az utolsó biztos továbbjutó bejelentése előtt beszúrni a reklámot, kb 15 perccel az előző reklámblokk után? tudtommal ilyen még soha nem volt. miért kellett a hirtelen szünet, mi volt itt a trükk?
2: ugyancsak ebben a pillanatban Keresztes elkezdett tanácskozni a 3 emberével, ha jól emlékszem arról mormogtak egymásnak, hogy a 2 párbajozónál majd Keresztes döntsön, vagy bízza a közönségre. mi volt ennek a logikája? mindig a párbajozó mentora kezdi az értékelést, tehát tuti volt, hogy Keresztes kezd, aztán mondják a többiek a magukét. Keresztes nem tudhatta előre, kit akar a többi mentor hazaküldeni és mi lesz a felállás, akkor mi értelme volt a tanácskozásnak?
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.11.04. 14:16:18
Cicoo 2012.11.04. 14:27:25
deeed 2012.11.04. 14:31:25
Annál undorítóbb nincs, mikor valaki az elődje-felmenője hátán akar felkapaszkodni...
Mert mi lesz ha megnyeri véletlenül ez a fasz ? !
Ha csinál belőle mesterségesen egy Gólemet a ratyiklub, akkor egy darabig erőltetik, aztán ha csökken a nézettség akkor megy a helyére, a vidéki kultúrházakba haknizni, had legyen nedves néhány konyhaszagú kiszáradófélben lévő MILF bundabugyija....
EricaRose 2012.11.04. 14:31:32
csipesz12 2012.11.04. 14:36:06
privateer 2012.11.04. 15:06:54
mézescsók 2012.11.04. 15:08:29
Azt feszegettem én is, hogy mire gondolhatott Malek, amikor a tartalom ismeretében cukormázzal árasztotta el a szinpadot. És még pont Ő hívja fel a figyelmet erre. A nézők zöme bele sem gondolt volna.
A Csobot lány pedig nem énekelte jól ezt az egyébként jó számot.
Peter_Cs belinkelt néhány változatot. Ha csak egy kicsit is közel ilyen jól énekelte volna...
A műsor egész koncepciójához kevés vagyok egyébként, mert rendre pofára esek. A múltkor azt hittem Bond-filzenéket fogok hallani. Tegnap éppen csak depressziós nem lettem. Nem gondoltam, hogy az élet ilyen, amikor szép.
pünkösdirozs 2012.11.04. 15:14:01
vagyok, aki vagyok 2012.11.04. 15:17:57
Kenyeret és cirkuszt, emellé jó hang nem kell.
Szerintetek, ha saját dalokkal kellene indulni, hány valódi ZENÉSZt találnának ebben az országban? Mert "énekesekből" a teljes dunai gát megépülhetne.
Kapitány_1 2012.11.04. 15:19:02
*jinx* 2012.11.04. 15:34:09
A másik nagy pillanata volt a műsornak, mikor Majkáék előadták a "Belehalok" c. nótát majd Ördög Nóra valami olyasmit mondott, hogy ez nagyon passzol "Az élet szép" - tematikához. :DDD
mézescsók 2012.11.04. 16:07:45
Dick Tator 2012.11.04. 16:11:06
Ja, leszarom, hogy miket mondasz sixx-ről, de ide a társaság zöme miatta jön, nem a szarszagú Xfactor miatt, hüje troll!
Dick Tator 2012.11.04. 16:13:26
nem lehet elégszer leírni: Ki qrvának áll, ne sírjon, ha megdugják!
Pico 2012.11.04. 16:25:06
Magam csak Oláh Gergőt és Antal Timit látom kiemelkedően tehetségesnek - és Lass Beát, egy egészen más műfajban... A sanzonban...
Dusan (törölt) 2012.11.04. 16:30:37
Daydream/Insomniac 2012.11.04. 16:30:44
bevallom annyira észre se vettem hogy nem jól énekelt, de hát könyörgöm, ez nem egy rádió, ez inkább showműsor. Nem látok a színfalak mögé sajna, lehet hogy igaz a rengeteg kritika róla, de nekem akkor is szimpatikus a csaj.
blog.hu/user/363617 : Látom te is ismered az eredeti dalt amit válaszottak Malekkal.
Van egy érdekes stílusa, amúgy elsőnek 1982-ben játszották Nyugat-Berlinben, az egyik hidegháborús forró ponton.
Szerintem szándékosan vették ilyen "cukira" a figurát, hisz a dal is ilyen gunyoros pamflet, pár aranyos lufi okozza a világ végét.
Daydream/Insomniac 2012.11.04. 16:32:18
dr. Szergej Kapropov 2012.11.04. 16:34:07
Mostanában persze előbbiből több van és ez nem véletlen: válogatottan rosszak a dalválasztások, az előadók csak vergődnek alattuk, a non plus ultra pedig Jimmy jr. SAJÁT választása volt, amit nem tudott megfelelően előadni, bár magához képest viszont egészen tűrhetően. Ezen annyira megijedt, hogy hirtelen azt sem tudta, hol van. A Lass Beás szenvedés már kínkeserves volt, ezen a nőn én még egy mosolyt nem láttam, talán amikor a Sparos kekszet majszolták Ildikóval, mintha valami lett volna. Tömény fájdalom, sírás, két lábon járó depresszió, amit meglepő egy vidám, szórakoztató műsor gerincében látni.
A többiek olyan voltak, amilyen. A mentorok egymás oltása tetszett, Gesztitől pedig a múltheti hiányzó tököt is megkaptuk végre (vagy csak kaptam, mert én nagyon hiányoltam). :)
Van még hova javulni, mert ez az egész csak saját maguk árnyéka.
Hurri Kán 2012.11.04. 16:40:20
Miért, melyiknek volt hangja?
SarahConnor 2012.11.04. 16:44:55
sixx · http://comment.blog.hu 2012.11.04. 16:50:31
2012.11.04. 16:58:44
Ezzel ellentétben a Duna tévén ment a "Fölszállott a páva" népzenei-táncos verseny, ahogy mindenki csupa szépeket mondott, és vigyorogva néztem, és örültem, hogy magyar vagyok.
Volt egy kis kontraszt 2 óra múlva, mikor a keresztes köpködve fröcsögött a kommentelőkről, meg a okádott a Gesztire épp...:(( Tök szomorú.
fehérzorro 2012.11.04. 17:07:04
Persze mindez megspékelve pár médiaszakértő "nailyenezabulvár, meg a kereskedelmi tévék" szakkommentárjával :D
Lucretia/My Reflection 2012.11.04. 17:10:45
Tényleg alig van egy-két valóban jó énekes, a többieket már menet közben celebként próbálja ráerőltetni a csatorna a nézőkre.
A mentorok közül Keresztes és Feró teljesen kiestek a szerepükből, előbbi a legérzelmesebb zsűritagból egy hihetetlenül agresszív és idegbajos védőügyvéddé vált, utóbbiból pedig mára egy teljesen humortalan, unatkozó nyugger lett, aki gyakorlatilag összevissza beszél: a jó énekeseket fikázza, a semmirekellőket pedig megvédi.
A korábbi jól működő tematikus esteket sem tudják hozni a készítők, lévén jópár énekes a saját komfortzónájában is gyengén teljesít, más műfajban meg aztán végképp kiderülne, tehetség szempontjából mennyi grafitszürke szereplőt juttattak be idén az élőshowba, pedig a válogatók során voltak nagyon kiemelkedő jelentkezők, akiket a nézők is láttak, nem meglepő most a fanyalgás.
Hiába csinálja formailag továbbra is profin a műsort az RTL, ha tartalmilag meg sem közelíti az előző évadok színvonalát az egész.
Ők csak szórakoztatni akarnak? A PJZ-vel? Zámbó Krisztián hangjával? Azért a viccnek is van határa.
A szórakoztatás nem az igénytelenség mutogatásával kezdődik... Érdekes, tavaly és tavalyelőtt is kb. ugyanennyien voltak kíváncsiak a műsorra, mégsem volt ilyen mértékű negatív visszhangja az egésznek...
bknn 2012.11.04. 17:13:36
dare 2012.11.04. 17:21:48
De nem lenne könnyebb a rejtett tehetséget a tehetséges emberekben keresni, te is látod hogy csak kettő kiemelkedő van közöttük pedig a válogatókon voltak jó arcok(énekesek).
Egyébként nem lenne nagy baj itt se ha az énekesek kvalitásaihoz mérten választanának dalokat a mentorok de mindig átesnek a ló túloldalára.
Antal Timiből lehet jó énekesnő(és lesz is) de nagyon nehéz dalokat kapott(loreen,alicia keys) eddig ezért őt nem is lehet bántani a teljesítményéért de a többit igen. Középszerű nótákkal sem bírnak megbirkózni és ez egyértelműen a mentorok(vagy akárkié) bűne mert ha már egyszer ilyen "hatalmas tehetségeket" válogattak be legalább a dalválasztásnál ne vágnák alattuk a fát
vhk 2012.11.04. 17:23:49
www.youtube.com/watch?v=Bop4AgTIA_o
Azt meg ne mondjátok, hogy ti nem lennétek depressziósak, ha nektek is 24/7-ben el kéne viselnetek Keresztanyut :D
B. Bíró 2012.11.04. 17:28:28
joos 2012.11.04. 18:23:18
Nem tudom, hogy írta e már vki., de a végén az eredményhirdetésnél mikor a Szabó Dávid nevét kimondták, egy pillanatig a Zámbóékon volt a kamera, és az az idióta Zámbó hirtelen azt hitte, hogy az ő nevét mondta az Ördög Nórika...
Szabó vs. Zámbó :)
p.vitriol 2012.11.04. 19:02:15
Ott a pont! :D
2012.11.04. 19:07:50
Miért, volt eddig olyan adás, ahol a faterkártya nem került elő?
Tényleg elképesztő, hogy mennyire nem tudnak a mostani versenyzők énekelni, és a T. Zsűri – éppúgy, mint a tisztelt nézők – hajlamos összekeverni a hangerőt a hangterjedelemmel.
Nena 99 Luftballons című dala emlékezetes popzenei örökzöld az 1980-as évekből, de azért nem egy világklasszis teljesítmény, szóval ha egy magát komolynak tartó énekesnő még ezt sem tudja tűrhetően elénekelni, akkor mit keres egy ilyen tehetségkutatóban?
Keresztes Ildikó engem már alapból idegesít, és az a folytonos műdráma és műbalhé, amit előad, az sem teszi rokonszenvesebbé. Hogy mennyire jó mentor, annak szomorú bizonyítéka, hogy tegnap az ő versenyzői maradtak utoljára. Hogy Lass Beának éppen egy Neoton-dalt választott a párbajhoz, az azt bizonyítja, hogy diplomatának sem kéne elmennie.
Köztudomású ugyanis, hogy Nagy Ferónak nem a szíve csücske a Neoton, Lass Bea tehát N. F.-nál eleve hátrányból indult. Aki ismeri az eredeti dalt Csepregi Éva enyhén orrhangú előadásában, az velem együtt valószínűleg úgy gondolja, egészen kivételes énekesi teljesítmény volt Bea részéről egy ilyen középszerű melódiát így elrontani, ennyire rosszul énekelni.
Az más kérdés, hogy amikor Stone áll a másik térfélen, akkor egyértelmű, hogy a két nem túl jelentős előadó közül a lánynak azért picivel (nem sokkal!) több keresnivalója volt a műsorban.
csőcsere 2012.11.04. 19:12:51
paranyuszi (törölt) 2012.11.04. 19:13:19
Ejhh de kár, hogy a régi jó éden hoteles bloggerek közül alig van itt valaki.... :)
A fentihez meg csak annyit... az lesz majd az igazi világfájdalom nekünk amikor a mi kis Jimmy Juniorunk megnyeri ezt azt elb*szott műsort!!!
És őszintén reménykedem, hogy nem lesz igazam...
kódex 2012.11.04. 19:27:26
Grállovag az öregapád kaporszakállában bujdosó anorexiás tetű... :-)
Lehet, hogy egy tőrőlmetszett ketrecharcos vagy, ez azonban nem változtat a lényegen: nem illik valakit nagy nyilvánosság előtt pinaalakú díszletnek nevezni, ha ezt sokkal pontosabban és szalonképesebben is ki lehet fejezni.
Mondok neked egy példát, jóóó...?
"Az RTL-klub gátlástalan pragmatizmussal igyekszik kiaknázni a Csobot Adél spontán szexuális kisugárzásában rejlő, nézettségi mutatót emelő és sms-mozgósító erőket..."
:-)
kódex 2012.11.04. 19:43:11
Csak nem AutoTune-t használsz? :-)))
Luca-pest 2012.11.04. 19:50:09
www.youtube.com/watch?v=G7pZC8SRwas
valerio 2012.11.04. 19:53:13
kódex 2012.11.04. 20:04:22
Pamut koma, te is rábuktál a mentális AutoTune-ra. (Á, nem!)
Helyesen intonálod a mondókád. Szépen, egyenesen vállalod a véleményed, s nem hivalkodsz azzal, hogy szembe mész a mainstreammel. De le sem tagadod egy kis akolmelegért...
Vajon miért nem képes az emberiség túlnyomó többsége a dologról magáról ítélni, s miért kell az összes komplexusát belerángatni egy ilyen egyszerűnek tetsző nyelvi aktusba?
Örök rejtély e planétán...
Mindenki az asszertív kommunikációról beszél manapság - de hányan képesek rá?
Szerintem az élet szép (:)))) - úgyhogy ezúttal megint nem szavazok a világvégére.
Keblemre ölelem mindőtöket, felebarátim!
Világ csobotadéljai egyesüljetek!
:)
valerio 2012.11.04. 20:06:26
- jó akusztikájú színházteremben
- mikrofon, hangosítás, hókuszpók nélkül (bizony ám!!!)
- kizárólag akusztikus hangszereken kísérve
- ja, és ha már itthon vagyunk, akkor esetleg újonnan megírt magyar számokkal versenyezzenek.
Mellbevágó lenne a könnyűzene önjelölt zsenijeinek, de legalább eleve be se kerülnének a hangtalan, tanulatlan hisztigépek. A zsűri? Ők is énekeljenek mikrofon nélkül, aztán pampogjanak :DDD
2012.11.04. 20:29:38
Intruder71 2012.11.04. 20:30:17
Én nem szórakozásból néztem a műsort, csak akikkel voltam, azok nézték. Szerintem ez egész bagázsnak haza kéne takarodnia, és keresni kéne helyettük olyanokat, akik tudnak énekelni, és nem csak a blikknek érdekesek. A főszerkesztő (STL)egy kicsit túllőtt a célján, és azt hiszem nem ártana neki, ha egy-két évre elmenne pihenni, hogy tiszta lappal, hátsó szándékoktól mentesen csináljon egy jó tehetségkutatót. Miatta és a sleppje miatt a műsor pont a lényegét veszítette el, és erre nem mentség a nézettség.
Vierre_ 2012.11.04. 20:41:21
Eddig egy párbajnál sem volt monológ és egy tiró előtt sem volt reklám, valszeg leesett, hogy mi a szitu, gyors reakció --- Keresztes imádja meg mindkettőt, Malek (Malek ide Malek oda, kizárt, hogy magától Szónra szavazzon :DD) hozzon ki egy döntetlent, borítéknyitás, látjátok, látjátok feleim, EZÉRT kell szavazni, ihajjcsuhajj.
Mi besírtunk, annyira átlátszó volt.
avionics 2012.11.04. 20:44:32
sixx · http://comment.blog.hu 2012.11.04. 20:47:43
Intruder71 2012.11.04. 20:51:32
Lett volna 12 jó énekes, ha az elején nem a blikk/bors leendő cikkeihez kerestek volna alanyokat. Érdekes, hogy pl. a Malek féle mentorházból is pont a legjobbak estek ki. akikkel a Tóthgabi is kifejezetten elégedett volt.
Majka produkció szerintem egy gyenge Ez+Az utánérzés volt. A szövegelés meg kicsit túl lett spilázva a ritmushoz képest. :-)
Nyausoft 2012.11.04. 20:53:18
mx3 2012.11.04. 20:54:43
avionics 2012.11.04. 21:06:17
kódex 2012.11.04. 21:08:01
"Annak a nyomorultnak egy fikarcnyi szexuális kisugárzása sincs"
De gustibus non est disputandum. :-)
kódex 2012.11.04. 21:10:03
Valamit nekik is érezni kell.
Hisz emberek vagyunk...
Ó, és szabadok.
paranyuszi (törölt) 2012.11.04. 21:10:27
Mert valakinek vagy van... vagy nincs.. ;)
Intruder71 2012.11.04. 21:13:05
Mit lehet túlreagálni azon, hogy egy tucat végtelenül színvonaltalan, falusi kimittudon is megbukandó énekesről kell főszerkesztői utasításra áradozniuk a mentoroknak? De ezek szerint van az a pénz.
Szerinted a nézők süketek? A több ezer jelentkezőből 2(!) ember volt csak, aki tud énekelni? Akkor inkább el kell halasztani a műsort, vagy újra castingolni, hátha jön tehetséges énekes is.
Félreértés van a műsorral kapcsolatban. Azért mert amatőr versenyzők, még nem itt kell megtanulniuk énekelni. Ez a műsor arról szólna, hogy tehetséges, énekelni jól tudó emberkék közül választják ki ezt az egyet, akiben az a bizonyos X leginkább megvan.
Ezek a nyomorultak meg itt akarnak megtanulni énekelni, többnyire kevés sikerrel.
paranyuszi (törölt) 2012.11.04. 21:14:13
@Sixx : Mivel a p formáció ily erős ellenérzéseket váltott ki, nem lehetne Adélka mostantól IPP?? Idegesítően Picsogó Picsa, ahogy szerintem a blogtárs igen korrekten megfogalmazta...:D
gasoline 2012.11.04. 21:15:43
És ezért érdemes volt végigszenvedni az egész műsort, biz'isten. De jövő héten már nem fogom néni, esküszöm az egy élő Orbán Viktorra!
avionics 2012.11.04. 21:22:08
Stenonis 2012.11.04. 21:22:10
Miért, szerinted mi volt 1982-ben?
Brezsnyev volt a szovjet párfőtitkár, majd Andropov, 7 éve ért véget a vietnami háború, javában zajlik az afgán-szovjet háború, Lengyelországban szükségállapot, az amerikaiak készítik elő a csillagháborús programot.
Mi volt ekkor, te szerencsétlen forró béke?
Gillett3 2012.11.04. 21:23:49
Intruder71 2012.11.04. 21:28:24
Örülök, hogy vidám perceket okozhattam.
Azt tettem, amit te, leírtam a véleményemet. Persze tapsikolhatnék én is boldogan a majkasóra, és elégedetten hátradőlve majszolhatnám a teszkós csipszet rojál kólával, de nem teszem. A véleményemtől persze nem lesz jobb a világ, de legalább igénytelenebb sem.
fran7 2012.11.04. 21:28:44
A retekklub mégis üzenget, mert tudja, hogy százezer fanyalgó tönkre tud tenni, amúgy jó dolgokat is. Ad koncot a fanyalgóknak, hogy nézzék a műsort. S mikor fanyalognak, akkor az egyszeri néző le tudja söpörni ezeket a véleményeket azzal, hogy csak nézik ők is a műsort.
Ha ezt az effektust kihasználja a Jáksó sorozat, aminek már nekem sem jut eszembe a címe, akkor komoly versenytársa lenne a JR és BK sorozatoknak.
bitond 2012.11.04. 21:30:58
Az ő műfaja most nem elég trendi, pedig...
sixx · http://comment.blog.hu 2012.11.04. 21:47:11
foxglove (törölt) 2012.11.04. 21:47:41
AnnaKarenina 2012.11.04. 21:58:11
AnnaKarenina 2012.11.04. 22:06:10
Oláh Gergő számomra hiába énekel jól, a személyiségében, jellemében nem találok értékeket, a nagy családi téma erőltetés meg már unalmas."
Nagyon kíváncsi lennék, miből gondolod, hogy Adél értelmes és erős jellem? Pláne, hogy Oláh Gergő jellemében semmi érdemlegeset nem találsz?:)
Érdekes, hogy egy énekes műsorban az emberek mégis inkább Oláh Gergő hangját, könnyedségét, muzikalitását tartják élvezhetőnek és nem Adél semmire sem jó színpadi jelenlétét, nem? Díszletelem, ahogy sixx mondja.
RTB 2012.11.04. 22:06:10
2012.11.04. 22:07:17
Antal Timi továbbra is szimpatikus, remélem őt nem butítják le Adél szintjére.
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.11.04. 22:07:27
@AnnaKarenina: Szerintem meg Keresztes Ildikó legjobb mentori döntése volt abból a mezőnyből Lass Bea beválogatása a Top12-be, viszont a legrosszabb döntést is elkövette ugyanebben Zámbó Krisztián beválogatásával, ezekhez közeli Csobot Adél és a PJZ bejuttatása is. Miért nem tartod hitelesnek Lass Bea X Faktorbéli működését?
AnnaKarenina 2012.11.04. 22:08:51
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.11.04. 22:09:30
Morca 2012.11.04. 22:10:14
Senki sem tagadja, hogy fikázni jó és megnyugtató, magam is gyakorlom szorgalmasan, de előbb-utóbb biza azt is megunja az ember...Nem tudom, ki írta, de szerintem az övé a legjobb mai hsz a merítésből: javasoljunk dalokat a mi kis XSfaktor csapatunknak. a szlogen úgyis a néző, vagyis a mi szórakoztatásunk, és hát ugyebár az lenne a normális, ha az fütyülhetne, aki a prímást fizeti... azaz a tévénéző jónép. Meghallgattam hirtelen ezt a Heart Barracuda számot és nagyon igazat adok, totál jó nóta lenne Timinek, de az Alone is (szintén Heart). És így tovább. Rendeljünk, javasoljunk, bár naív nem vagyok, hogy egy Retek-szerkesztő is meghallja, de ha igaz a tétel, hogy innen is meríthetnek, akkor miért ne tegyünk egy próbát? Feleim! A picsogás a múlté, vegyük kezünkbe az irányítást!
Intruder71 2012.11.04. 22:12:37
Szerinted mennyire volt ez Keresztes Ildikó döntése? :-)
AnnaKarenina 2012.11.04. 22:14:13
A viselkedését a kezdeti döbbenet után pedig általában a színészi túljátszás (ripacskodás) szóval tudnám jellemezni. Nekem sok volt, ahogy Adél bájoskodása is.
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.11.04. 22:19:18
RTB 2012.11.04. 22:22:05
AnnaKarenina 2012.11.04. 22:26:05
www.lyricstime.com/vandross-luther-dance-with-my-father-lyrics.html
Intruder71 2012.11.04. 22:26:35
Én inkább a főszerkesztő döntésére tippelnék: :-)
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.11.04. 22:28:46
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.11.04. 22:29:23
AnnaKarenina 2012.11.04. 22:31:24
Antal Timinek nagy hangja van, csak valahogy még sincs köze a dalokhoz, népitáncos létére nem mozgatja meg a zene a szószerinti értelemben sem.
Intruder71 2012.11.04. 22:31:47
Arra próbáltam utalni, hogy egy személy dönt, nem a mentorok vagy a "stáb".
AnnaKarenina 2012.11.04. 22:33:14
2012.11.04. 22:33:59
Az Adél-jelenségben az a vicces - vagy érdekes -, hogy ha a csaj legalább vállalható szintű ének- és tánctudással rendelkezne, akkor a mostani cukorpuncs imidzsével nagyon durván kaszálhatna. Ehhez képest megint elvérzett, ráadásul a 99 Luftballonsszal, pedig kb jutalomjátékként kellett volna lenyomnia.
Ettől függetlenül erősen megmosolyogtató, hogy néhányan egy bármely férfit játszi könnyedséggel manipuláló femme fatale-ként tekintenek egy 18 éves kiscsajra.
apd (törölt) 2012.11.04. 22:37:36
zgabi 2012.11.04. 22:46:48
paranyuszi (törölt) 2012.11.04. 22:54:37
RobertJ 2012.11.04. 22:59:08
sixx · http://comment.blog.hu 2012.11.04. 23:10:10
sixx · http://comment.blog.hu 2012.11.04. 23:10:51
RobertJ 2012.11.04. 23:30:31
Intruder71 2012.11.04. 23:30:50
Beégett? Ide jött valami kondástanonc pattogni. Inkább a további szánalomkeltő megnyilvánulásaitól kímélte meg. Már én éreztem magam kellemetlenül helyette.
Intruder71 2012.11.04. 23:32:29
jav: idejött
belekotyogok 2012.11.04. 23:38:21
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.11.04. 23:59:36
Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2012.11.05. 00:12:44
Én őszintén nem tudom mi baj van ezzel. Remekül szórakoztam tegnap, pláne, hogy még az online is követtem az eseményeket (köszönet a hv-nak).
Ugyanaz mint az I love gjoni. Nem az a lényeg, hogy komolyan vegyük, hanem hogy röhögjünk a sok szerencsétlenen (Antal Tímea és Oláh Gergő nem röhejes, de ők cserébe jól énekelnek).
A Voice-szal meg pont az a problémám, hogy unalmas. Kiemelkedően jó hangok nincsenek, és nem is nevettet meg, semmi különösebb extra nincs benne.
odri77 2012.11.05. 00:45:19
NYJetsTD 2012.11.05. 01:19:58
Igaz a másik csatorna meg Szecsődi Karesz "Erika" szerepeltetését nem tudta hova tenni...
F(r)osch & tsa. 2012.11.05. 01:27:28
Ezek az x-faktoros cikkek tökéletesen tükrözik a valóságot, és egyben kifejezik minden ellenérzésemet is.
ne hagyd abba! :D
csabagy 2012.11.05. 01:28:52
És ami a legrosszabb: minden negatív kritika közepette a cikkíró azt írja, hogy az RTL, mint műsorkészítő előtt "le a kalappal"... Ez bizonyítja végképp, hogy ő is beszopta a cuccot...
orgyen 2012.11.05. 01:39:44
bazs 2012.11.05. 01:40:02
Sajnos ez ma Magyarországon működő recept, kétmillió néző, megnyugtató mértékű reklámbevétel, sms-ektől izzó bázisállomások, még egy kis bevétel, gyorsan pörgő kommentáradat, talán még abból is összejön egy kis közvetett bevétel.
Hokunda 2012.11.05. 02:08:35
Az már sokkal szánalmasabb volt, hogy Stone produkciójában az egyetlen izgalmas elem a csendes társ volt a színpadon. Sajnos sokan egyáltalán nem kaptak táncosokat, pedig az jobban érdekelt volna, mint az előadás, sajnos.
A mostani kisfilmek érdekes koncepciót mutattak. Krisztián küzdelme a mikrofonnal, vagy Adél futóvad lövészetre emlékeztető alakítása a hangjegyekkel jó hangulatot csináltak az estéhez. Hiányoltam Ildikó rövid alakítását az oltárnál, mint végső reménysugár, hátha a templomban segítenek nehéz helyzetén...
Én azt vártam a végén a párbaj szavazásnál, hogy Geszti megkérdezi Nórit, van-e olyan opció, hogy mindkettő haza mehet? Sajnos nem kérdezte meg.
Sokat elárul a műsor pörgős voltáról, hogy felvételről néztem és sikerült 60 perccel lecsökkenteni a műsoridőt áttekerve olyan bizonyára rendkívül értékes pillanatokat, mint Nóri interjúja a sebesült katonákkal, vagy Majka VV promója, a reklámok vagy éppen a feszült várakozás és mélységes dráma vibráló őszintesége.
OldPinokkio 2012.11.05. 05:38:56
youtu.be/Q7wqyXXAyLQ
Grabbe · http://www.hirstart.hu/ 2012.11.05. 08:08:40
sirok0001 2012.11.05. 08:11:04
bgp 2012.11.05. 08:18:42
2012.11.05. 08:25:32
Viszont nagyon cuki! Ha már énekelni nem tud ott senki, legalább valamit lehessen nézni, gondolták a szerkesztők.Különben ennyi macskavernyákolást még nem hallottam egyszerre, tényleg egy ovis műsorba nem férnének bele. A Keresztesnél viszont már nem tudom eldönteni hogy valami rendezői koncepció alapján viselkedik így, vagy egyszerűen ekkora idióta.
never again 2012.11.05. 08:25:32
Lass Beának - Imádok élni
Antal Timinek - Zséda: Szeress most
Oláh Gergőnek - O What a Wonderful World
Csobotnak - Honey honey
Stonennak - Hooligans: Legyen valami
A többiekre most nem ugrik be semmi, de biztos, hogy nem egy ilyen fájdalmas szerelmi nyávogást tetettem volna ki, és akkor talán nem lett volna ennyi negatív visszacsatolás.
Ördög Nóri szánalmas magyarázkodásai pedig szerintem minden értelmes embernek fájnak. Akár ő találja ki, akár a szerkesztők, szemenszedett hazugság, amivel próbál belemagyarázni dolgokat a nyilvánvalóan ellentétesbe.
garrett27 2012.11.05. 08:27:49
Joske 2012.11.05. 08:38:09
Yo! Maaan! 2012.11.05. 09:23:13
Shyad-Khourongai · http://hulyeseg-lexikon.blog.hu/ 2012.11.05. 09:31:24
Csobot Adél kapott egy tinglitangli retrodiszkót, ami nem diszkó, hanem punk. Amennyire visszaemlékszem zsenge ifjúkoromra, Nena Kerner ugyan befutott ezzel a dallal, és a videodiszkók orrvérzésig nyomták, de pont táncolni nem lehetett rá. Szóval már akkor is környezetidegen volt. S ami igazán mulatságos, a mentoroknak gőzük sem volt, miről szólt a dal. Azt várták, hogy a világ bekrepálása után Adélka vígan mosolyogjon. Mondjuk a koreográfia alapján várhatták.
A lájk esetében mindent elmond, hogy amióta mentorálják őket egyre szarabbak.
Stone EDDA számokon kívül mást nem ismer. Ez volna a Rockerség? Legfeljebb műanyagból. Nyilván tehetségtelen, ha a saját bevallása szerint is önimádó, és mindent magáért tett életében, mégsem vitte semmire. Szerintem elmehetne a TESCO-ba biztonsági őrnek.
Szabó Dávid olyan, mint sivatagban a homok: kurvára egyhangú és unalmas.
Fehér Zoli olyan, mint a Jégkorszak 2-ben a mamutcsaj, aki azt hiszi, hogy oposszum. Akárhányszor kéri meg felesége kezét, vagy elvehet egyszerre három nőt is, langyi marad. Elmehetne valami buzibárba nyivákolni. Tuti sikere lenne.
Zámbóék üdvöskéje egyszerűen a hihetetlen kategóriája. Ha nem lenne egy setét barom, mint drága jó édesapja volt, már kiszállt volna műsorból. Helyette a dührohamát jól kontrollálva fogadkozik. Az RTL pedig rá építve a műsort, továbbhazudja.
OldPinokkio 2012.11.05. 09:47:23
youtu.be/Q7wqyXXAyLQ
dr. Szergej Kapropov 2012.11.05. 09:50:26
mens sana 2012.11.05. 10:11:30
Nálam mindenesetre egyszerűen kihúzta magát a műsor a listáról, annyira ízléstelen így az egész.
Koky_ 2012.11.05. 10:13:10
ErEr 2012.11.05. 10:16:01
berentefiu 2012.11.05. 10:19:12
A szánalmas kategóriában biztos győztes az idei X-faktor, Oké na lássuk Oláh Gergő aki a nyereményből vas telephelyet létesítene, zámbó Krisztián reklámnak biztos kurva jó mert nem hiszem hogy éppen ő az aki égetően pályázik a nyereményre Szopott Adél a pláne az egészben se hangja se kinézete, aztán ez a Stone minősíthetetlenül szar, mindig ugyanazon hangon énekel , egy két rekettes hanggal mer' ő a rokker aztán Ördög Nóra átalakulásai tökéletesek már már egyre hülyébben érzi magát az ember ha ezt a műsort nézi, oké bevallom belenéztem a voice-ba is megtettem de hülye voltam, azt hittem másabb de nem, képes voltam el hinni azt hogy majd nagy versenyben lesz az X-fatorral, de nem... a "mesterek" Mező Misi bele bele ordibál, Malek Andrea szép szép de csak van... Caramel... minősíthetetlen... Somló meg elalszik adás első 10 percében... a díszlet egy V mint vesztes kezet mutat... a székek böhöm nagyok... azért hogy őszinte legyek fel lehetne dobni ezeket a műsorokat javaslom a közel jövőben zsűrinek, Hajdú Pétert,Schobert Norbit,Kiszel Tündét,Fekete Pákót :)
Vad.Korte (törölt) 2012.11.05. 10:20:50
2012.11.05. 10:20:58
Ördög Nóra meg foglalkozzon a terhességével és takarodjon végre a képernyőről. Felháborító stílusa van!
Sixx jó volt a poszt!
NYJetsTD 2012.11.05. 10:23:11
Adél meg ügyesen kibulizta ezt a "kapcsolatot", kellett a fókusznak is egy szerelmi szál, véletlenül be is jutott "jutalom ágon"...
a kismajom meg ment a lecsóba...
berentefiu 2012.11.05. 10:24:08
Egyáltalán Ördög Nóra hogy került az RTL-hez?
2012.11.05. 10:24:49
V mint Voice te okos. De lehetne még Victory is, ami győzelmet, diadalt jelent.
Jómagyar módjára, te is csak a negatívat látod egy egyszerűen felmutatott 2 ujjban ami V alakot formál. Gratulálok.
berentefiu 2012.11.05. 10:27:20
tudom mit jelent, ha nem esett volna le akkor megjegyzem írtam egy kritikát, negatívat látom?
nem hinném, inkább csak azt hogy egyre jobban csúsznak le a kereskedelmi médiák minden tekintettben... de látom hatása az van ezeknek hisz egyre jobban hülyülnek el az emberek....
Voice? Szánalmas kategória egyáltalán van aki nézi? Röhej!
2012.11.05. 10:27:50
Ha adásban bemondja akkor nem rejtett.
Ördög Nórika kezdettől fogva ott volt. Kölyök Klubot vezette 19 évesen, aztán kinőtte(taposta) magát. Pár éve nyílt ki a csipája.
A másik kommentedhez: V mint Voice. Vagy Victory (győzelem, diadal). Nem hinném, hogy a külföldi műsor V betűje a magyar vesztes szót takarná.
Captain Awesome 2012.11.05. 10:28:04
berentefiu 2012.11.05. 10:29:12
2012.11.05. 10:29:15
Ebben igazat adok neked, valóban szánalmas az is.
Még youtube-on végignézni is kínszenvedés.
Joske 2012.11.05. 10:29:22
2012.11.05. 10:29:54
dr Smittpálelnökúr 2012.11.05. 10:35:17
berentefiu 2012.11.05. 10:36:44
Hisz a melegek mindig jók legalábbis a kereskedelmi médiának Tuti biztos... Sp,Istenes Bence(ha nem is azok arra jók hogy ezt a hatást adják a tini generációnak) akik már csak divatból is követik őket.
2012.11.05. 10:38:53
bodorencsi 2012.11.05. 11:11:57
windex 2012.11.05. 11:25:52
berentefiu 2012.11.05. 11:34:03
windex 2012.11.05. 11:40:26
berentefiu 2012.11.05. 11:45:36
Általában nekem a mércém az hogy ennek elmennék-e a fellépésére ... Hát, mit ne mondjak ebben a műsorban most sincs olyan akinek elmennék ellentétben a szenvedéseket nagyon jó nézni meg ezt a "műsornak" nevezett Show-t. Meg azért is mert, kibaszott jó kritikákat lehet róla olvasni :)
jeanne green · http://greenolvas.blog.hu 2012.11.05. 12:29:57
kódex 2012.11.05. 15:12:34
Egészségedre!
kódex 2012.11.05. 15:16:30
Most lebuktam.
Szerencsétlen hülye. (Hogy sixxesen lepattintsalak :)
Na, pá, élvezkedjetek tovább nélkülem, lepattanok én is teljes péniszformámban...
windex 2012.11.05. 16:35:02
hurmazs 2012.11.05. 18:16:18
a szereplése.
váj mí 2012.11.05. 20:52:36
stefensoon 2012.11.06. 05:06:55
2012.11.06. 13:14:16
2012.11.06. 13:20:21
Példaképekre lenne, de olyanná meg nem nagyon akar válni senki.
Rúzsa Magdi, Tóth Vera, Caramell, Póka Angéla, Radics Gigi --> olyanokra van szükség akik valamiben tényleg jók, akik megfogják a közönséget, akire felnézhetnek, akik amit bemutatnak annak van mögöttes tartalma és nem járatják le magukat haknizásokkal, értelmetlen cikkekkel a bulvármédiában. Akiknek a lelkivilágára akkor is kíváncsi vagy, ha nem a Blikk címlapján látod őket hetente.
Ezt most már ezekből a műsorokból nem lehet megkapni.
Anno Pély Barna Ki mit tud versenyt nyert - okosan kamatoztatta az ismertséget, bandát hozott össze, turnézott, lemezt adott ki, zsűrizett, megint lemezt adott ki, jelenleg főiskolán jazz-szakon tanít és már annyira nem vágyik a bulvárba vissza.
Erre lenne szükség! Nem egynyári Cristofelekre, meg Baukó Évákra, akiktől minden jóérzésű ember menekül és már távolról sem képes még csak mosolyogni sem rajtuk.