Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nyírbáltunk a sorozatadagunkon

2012. október 30. 11:30 sixx 58 komment

walking-dead-minimalist-art-1.jpegA keményvonalas sorozatfüggőnek minden év egy elsőre megoldhatatlannak tűnő sziszifuszi feladat, hiszen maga előtt görgeti az el nem kaszált előző évi kedvenceket, ehhez hozzájön az újoncokból álló aktuális adag, és még nyáron vagy télen sincs már pihenője, mert a kábeladók (már amelyik a legfaszább cuccait tartogatja a network holtidőre) nagyszerű cuccokat vezetnek elő ilyenkor. Ez persze hosszú távon megőrüléshez vagy kompromisszumokhoz vezet, utóbbi a "majd nyáron/télen/valamikor/2023-ban darálom" felkiáltásban csúcsosul, ami természetesen önámítás, mert hatvan sorozatot nem lehet darálni sose.

Én speciel hat éve akarom megnézni a két évadot megért posztapokaliptikus scifit, a Jeremiah-t, de még a pilottal sem végeztem, 2007-ben beszereztem szarérhúgyér' a Hét mesterlövész sorozatverzióját Michael Biehnnel és Ron Perlmannel a főszerepben, és még ki sem bontottam, és így tovább, ha nincs 700 gigabyte-nyi cucc az egyik külső vinyó "dara" nevű mappájában, akkor egy sem. Suits, White Collar, Lights Out utolsó két része, eh, nem sorolom, mert minek. Naszóval, ilyenkor vagy egész műfajokat vág ki az ember a heti adagból, teszem azt a rality-t és a sitcomokat, vagy szelektál és csak azt nézi meg, amit valóban nagyon muszáj.

Az idei kínálatból a csajommal együtt nézett sorozatmennyiség így is kezd kezelhetetlen mértéket ölteni, Revenge, Dexter, Homeland, The Walking Dead, Revolution, The Voice (USA + Tv2), X-Factor USA, X-Faktor, Survivor, The Amazing Race, American Horror Story, Terápia, The Good Wife, Modern család, Fringe, Hunted, The Big Bang Theory és Happy Endings, ha jól számolom, de ott van még a Law&Order SVU, a Scandal, a Last Resort, a Mentalista, a...

Szóval kénytelen voltak szelektálni, kiesett a pikszisből az NBC vígjátékblokkja, mert a Parks and Recreation kivételével semmi olyat nem nyújtanak, amire érdemes odafigyelni (a Pyrex is darára van félretéve), nálam kaszát kapott az Elementary, a Nashville sem fogja túlélni ezt a hetet, nem nézem már a két talpon maradt CSI-sorozatot, nem érdekel a Gyilkos elmék, a Dr. Csontot soha nem néztem, a Castle már két éve egy helyben topog, a Két pasi meg egy kicsit az Így jártam anyátokkal együtt hajítottam ki, egy sablonos sitcom (TBBT) bőven elég egy hétre. Nincs Grimm, Egyszer volt..., Gengszterkorzó, Arrow, Beauty and the Beast, Gossip Girl, Glee, Parenthood, nem érdekelnek a Fox sitcomjai és sajnos a 666 Park Avenue is csak majd a Last Resort kaszája után kap helyet a heti műsorban.

Más ezt hogy csinálja?          

Címkék: tv sorozat izé

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sélli_ 2012.10.30. 11:42:15

Sixx, levetted a Gengszterkorzót a listádról?? Hogyhogy? Pedig.. Nálam sem megy máshogy, én is megváltam egy jó pár sorozattól HIMYM-el az élen. És átálltam a darálásra - egyébként egész nap a varázsdoboz előtt ülhetnék, ogye.

porszem81 2012.10.30. 11:43:37

Beszerzek mindent ami érdekel (manapság már csak azokat ami ténylegigazánrohadtul érdekel), aztán mikor rájövök, hogy nincs időm rájuk, akkor feldobom őket a külső vinyóra és imádkozom hogy még 70 évesen is működjön, amikor remélhetőleg már lesz időm mindent megnézni. Mostanság én is szelektáltam és gondolkodás nélkül töröltem azokat a sorozatokat amelyeknél az első másodpercben nem ugrott be az, hogy mostazonnal megakarom nézni őket. Fáj is egy picit a szívem.

2012.10.30. 11:44:01

Stabil: Walking Dead, Homeland, Boardwalk Empire, Revolution, nyáron megint és utoljára sajnos Breaking Bad, aztán Trónok harca. Közben meg pilot- plusz mégegyepizódnézés commentcomos tippek alapján, ha szar, kasza.

H.Solo 2012.10.30. 11:51:24

Érdekes életetek lehet... Dr. House, Született feleségek, időnként a Gyilkos elmék, ha nem bulizni vagyok pénteken és eszembe jut... pedig a három közül utóbbit szeretem a legjobban.

Leadfoot 2012.10.30. 11:54:44

A húszperces vígjátékoknak nálam mindig van hely, bár van köztük nem is egy, amit nem sajnálnék abbahagyni - pl. New Girl, HIMYM. Utóbbi esetében csak az zavar, hogy ha már eddig néztem, akkor most már nem hagyom abba, bár ha ennyire húzzák, lesz még 8 évad.
A Suburgatory ment a levesbe, de az már fájóan rossz volt.

Viszont a 40perces néznivalókat tudatosan elkezdtem szűrni. Egyébként is azt figyeltem meg, hogy kezd gépiessé válni a sorozatnézés nálam - mintha muszáj lenne csinálni, aztán pár sorozatot már annyira unok, hogy az epizód felénél leteszem tálcára, és netezés közben csak hallgatom.

Na, az ilyeneket gondolkodás nélkül kidobtam - Hawaii 5-0, Bones, OUAT, Blue Bloods, Ringer. Ezekre nem érdemes időt elcseszni.

Aztán az is segített, hogy nem egy sorozat természetes halállal múlt ki mostanában (elkaszálták, vége lett): Chuck, House, Hung, Weeds. Igazán jó újoncok viszont nincsenek, illetve ha vannak, akkor nem az én műfajomban, illetve nem a 40 perces formátumban. Most konkrétan két ilyen van, amit nézek - a Vegas és a 666 PA, de korántsem biztos, hogy leragadok velük.

Plusz nálam előny, hogy reality-ket és tehetségkutatókat egyáltalán nem nézek.

mr.louie 2012.10.30. 11:58:10

Pedig a jelenlegi HIMYM évadban részenként két nevetés is előfordul, ez az előzőhöz képest minimum a duplája!

Az a gond, hogy rengeteg időt felemésztenek ezek a sorozatok. Ma már a többséget úgy "nézem", hogy mellette csinálom a dolgomat. Ez alól kivétel a Walking Dead, no meg persze a Modern Family. TBBT-t meguntam, biztos nem vagyok elég művelt, Happy Ending-et barátnőm akarja, én nem tudom mit akarok.

Végén nem marad más, mint fel a telefonra/táblagépre a cuccokat, és dugóban nézni őket a piros lámpánál. Gazdagabbak a kocsi színes kijelzőjén.

svonk 2012.10.30. 12:02:39

Ket egymast koveto unalmas resz mostanaban automatikus kaszaval jar nalam es cak akkor kerul elo, ha itt olvasom, hogy ujra izgalmas.
Szerencsere kinalati piac van.

sweeney todd 2012.10.30. 12:02:55

én dupla sebességgel nézek mindent. tudom, tudom, szentségtörés. nálam most játszik: faktor (na, ott rengeteget tekerek), voice, terápia, grimm, walking..., the good wife, once upon..., grimm, + még nosztalgia miatt becsúszott a régi dallas 14 évada.

de néha tele a tököm, lekapcsolom a gépet és olvasok egy kis skandináv krimit, most ezekre kattantam rá.

sweeney todd 2012.10.30. 12:03:30

ja, ha tvben kéne néznem, akkor beleőrülnék a reklámokba.

sweeney todd 2012.10.30. 12:04:04

@sweeney todd: meg a szinkronba, nálam minden felirattal megy.

sweeney todd 2012.10.30. 12:05:04

és borgiast is nézek, az lemaradt.

ProMixer 2012.10.30. 12:05:22

Most a 4 napos szünetben végre ledarálom a Walking Dead első évadot + elkezdem a több hónapja beszerzett Dextert.
Nekiálltam a Falling Skies-nak is hétvégén, első két rész alapján nagyon bejön, mondjuk nekem adják az ilyen témájú sorozatok, filmek.
Ami meg folyamatosan pörög esténként és hétvégén az a TBBT, HIMYM, Breaking Bad.
+Tervben van a Gengszterkorzó 2.évad, Modern Family 3.évad, Weeds 8.évad.

sweeney todd 2012.10.30. 12:07:12

@svonk: walking d. előző évada ilyen alapon végig szinte kuka, a mostani meg pörgős. grimm is egyre jobb.

sweeney todd 2012.10.30. 12:11:01

Sixx, a Dzsoni luvnyát kerest kihagytad. :)

sockpuppet (törölt) 2012.10.30. 12:20:52

Nemigen van más megoldás, mint előre és menetközben is kegyetlennek lenni - nem maradunk le semmiről, ha várunk egy évadot a kétes minőségű sorozatokkal, viszont rengeteg időt el lehet pocsékolni azzal hogy az ember epizódok tucatjait nézi meg a javulás reményében. Tudom, mert én is csinálom, annak ellenére, hogy ilyen okos vagyok.

Grizon 2012.10.30. 12:26:56

Az aktuálisan futó sorozatok közül nálam The Walking Dead, Homeland, Dexter, 666 PA, Boardwalk Empire, Last Resort, Once Upon A Time, Fringe, TBBT, Terápia, Misfits, plusz New Girl a csajom miatt.
Ez 12. Ezt csinálom én, amikor más alszik. Kíváncsi vagyok, hogy mikor fog bekerülni a pszichológusok diagnosztikai gyakorlatába a sorozatfüggőség :)

Kitsilatzi · http://leggitar.blog.hu/ 2012.10.30. 12:28:46

Amik most mennek, és nem lehet kihagyni: Dexter, Homeland, és természetesen a Covert Affairs, ami az egyetlen nézhető limonádé sorozat. Amiket nem szeretek, de különböző okok miatt néznem kell: Fringe, Walking Dead, Revenge. Aztán még Hunted, Broadwalk Empire, más aktuális nincs. Az újak közül ami megmaradt a koncepció miatt, az a Revolution, meg a Last Resort, de elég közepes szutyok mindkettő.

Egy hétre ennyi elég is, ha marad még idő akkor a 20 percesek közül a 2 Broke Girls, Mindy Project, esetleg Office, oszt jól van. Ha még mindig maradt idő, akkor random pár részes angol sorozatok, mint pl Good Cop, Inside Men, Hit&Miss, Luther.

garnéla mák 2012.10.30. 12:29:21

egyelőre nem kezdtem el a szelektálást, sőt a soa-t most kezdtem el nézni az első évaddal... utolsó évadnál nem hagyok abba semmit, a kiválasztott újoncok jók, de nem szállt el velem a ló. hétfőn nem vagyok elérhető, mert walking dead, dexter, homeland, boardwalk empire és a once upon a time (ilyen sorrendben) - ez a teljes estémet kitölti.

nathalie 2012.10.30. 12:30:03

Gengszterkozót azért vissza kellene rakni, vagy majd dara lesz? Nehogy kimaradjon! :)

Kb az alapfelállás ugyanaz nálam is mint a legtöbb sorozatfüggőnél: szinte semmi magyar tv, az így felszabadult időt használom fel kinti sorozatok nézésére. Valahogy sztem a sorozatfüggőséggel együtt jár, hogy később fekszik az ember le mint egy átlagos másik, így egyből lehet kb két órát nyerni. Ami ugye két rendes rész + egy sitcom... Szóval azért elég sokat lehet nézni napi szinten magánélet mellett is.
De persze így is mindig marad darálni való. Ezt én nyáron valósítom meg, meg vasárnap délutánonként.
A tehetségkutatókat úgy nézem, hogy pörgetve. Ennyi év után engem már nem érdekel Simon Cowell véleménye, csak egy mondat erejéig: tetszett vagy sem. A számokba is pofátlanul belepörgetek azoknál az előadóknál, akik nem tetszenek. Tudom, így egy kicsit elveszik az élmény, de nincs türelem végignézni azt, ami nem tetszik, meg a kisfilmeket, meg az ömlengést stb.
Engem ami inkább zavar, hogy vannak sorozatok, amik elhúztak mellettem évadokkal, közben mindenki azokat nézi, isteníti és én mégsem tudom rávenni magamat. Egy Sons of A-t és egy Deadwoodot bepótolni szinte lehetetlenségnek tűnik. na ez idegesít. Állandóan a képzeletbeli daralista elején állnak...
Egyébként a mostani pilotokat nézve egyikért sem fog fájni a szívem. Egyetlen sorozatot találtam, amire azt mondom, hogy tuti maradok: Terápia. magyar. hihetetlen.

nathalie 2012.10.30. 12:30:51

@kaminer:
de irigyellek a soa miatt! :D

Flankerr 2012.10.30. 12:34:03

Nem egyszerű a függő élete..:) 500-600 giga a sorozat könyvtáram (nagy része HD) köztük 17 Top Gear évad, meg sok más. az eredmény a csúnya lemaradások évenként. És tombol ez NFL szezon, ez heti 3-4 meccs megnézésével rombolja a sorozatidőt. Így is volt hogy nézés nélkül töröltem valamit, mert láttam, hogy esélytelen rá időt szakítanom.

2012.10.30. 12:34:52

Én úgy csinálom, hogy végignézem a Pilotot. Ha bejön, jöhet a folytatás. Ha nem, ugrik az egész sorozat, dícsérje akárhány kritika. Ha pedig épp, hogy elcsúszik, akkor még 2-3 részt megnézek, aztán döntök. Csak így tudok szelektálni. Ja, meg úgy, ha a sorozat leírása nem jön be, a Pilotot meg sem nézem.
Jelenleg szerencsém van, nincs felgyűlt és hosszú idő óta gyűjtögetett sorozatom. Amit elkezdek, azt nézem is, ami meg nem jön be, hanyagolom.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.10.30. 12:38:18

Hehe, tévében is nézem. Kifizetem azt a nyomorult fenntartási díjat, legalább lássam valami hasznát is. Gyilkos elmék szinte ugyanaz szinkronnal is, jó, a Dexter meg a Lie2me elég rendesen csúszásban van, de én se érek rá mindig. Viszont Dexternek olyan kellemes hangú színészt találtak (bocs, nem ástam bele magam a technikai részletekbe, hogy nevet tudjak mondani), miatta szívesen szüneteltetem a "csúnya, rossz, pontatlan szinkron" sznobériámat.

rockstar* 2012.10.30. 12:40:02

még nem jutottam el a walking deadig, pedig feszt sorozatokat nézek. már listát kell vezetnem róla és minden héten ki kell pipálnom, hogy melyikből láttam már az azheti újat és melyikből nem. napi bontásban előre tervezek - függő vagyok, sosem tagadtam. ja és sixx, kihagytad a SOA-t! de tisztellek érte, mint embert, hogy ennyit nézel egyszerre. you are my hero

sockpuppet (törölt) 2012.10.30. 12:57:16

@rockstar*: Vannak erre könnyebben kezelhető megoldások is, mint például a myepisodes.com.

Apropó, myeps e-pénisz (vagy diliflepni, nézőpont szerint):
107 sorozat, 5009 rész = 5 months, 2 weeks, 4 days, 11 hours, 30 minutes. Van rá esély, hogy a Broennel jubiláltam. Méltó rá.

tinipuma 2012.10.30. 13:03:54

Gyűjtögetek és a legtöbbel marhára le vagyok maradva, pl a Modern Familyt most fogom elkezdeni. Várakozik a Homeland, OUAT, TBBT, most futó évada, a tavaszi-nyári kábelesekkel - Game of Thrones, True Blood, Borgias - már megvagyok. Egyedül a SOA-t nézem hetente.
Ja, és ott van még a Gyilkos elmék és a Kaliforgia, de ezeket valamiért még mindig magyar szinkronnal nézem.
Nagyjából ennyi.

Giovanni Gatto · http://dobklinika.blog.hu 2012.10.30. 13:09:38

Mi Borg vagyok. A kolektív tudat segít a sorozat nézésben. Másként nem is lehetne. Zömmel az éjszakából veszitünk el pár órát, de megéri: TBBT, Walking Dead, CSI:X, Dr. House, Bones, Once upon..., Sherlock, Castle, My name is Earl, Criminal Minds, BSG, Terápia, Grey's anathomy, Spartacus, meg még pár pilot(a) "shitkom". És igen: nem nézünk riálitit, nem érdekel a kornyikálós szarakodás, és nem foglalkozunk semmi olyan szar sorozattal, ami 5 perc után felidegesít minket.

Fidel! 2012.10.30. 13:10:13

Mindig eszembe jutott, hogy sixx vajon, hogy a francba tud ennyi sorozatot nézni, nem alszik, szűz lányok vérét issza, stb? Erre fel azt a kérdést teszi fel, amit én elsőként tennék fel neki, ha egyszer találkoznánk: hogy csinálod? Sajnos már nálam is a dara több mint kezelhető mennyiség: Dexterből több évados a lemaradás, a Castle is érdekelne, a SoA 1. évadával is most végeztem. Ami heti szinten megy: HIMYM, TBBT, Modern Family, Homeland. A többit tömbösítve nézem, de azért egy-kettőnél fogom a fejem, hogy miért nem hamarabb kezdtem el nézni ezt a sorozatot?

Giovanni Gatto · http://dobklinika.blog.hu 2012.10.30. 13:11:06

@Flankerr: Ja tényleg. Top Gear, és NFL nálam is. De az már csak ha ébren vagyok.

Basszus: És ha még erről irnom is kéne.... Respect SIXX!

aehrenthal 2012.10.30. 14:07:57

A tvben csak focit nézek, mást nem. Realityt sohasem néztem, zenés tehetségkutatót 2006-óta nem. Állandó a Homeland, The Walking Dead, Revenge, American Horror Story, TBBT, 2 Broke Girls, Hart of Dixie, Jackie Nővér, Family Guy, South Park, Breaking Bad.
Elvileg nézném, ha lenne valahol magyar felirattal a Don't Trust the B---- in Apartment 23 című sitcomot és a Continuumot, de az lehet, hogy majd a midseasonban lesz (?).
Egy csomó kultsorozatot nem nézek és nem is érzek rá késztetést. Ja, még a Grace Klinika, de mentségemre szóljon, hogy az első 5 vagy 6 évadot nem láttam. A Modern Család első részét néztem, de nem tetszett. Kifejezetten utáltam a 30Rock-ot, amit szerintem csak Tina Fey Palin paródiája miatt hájpoltak, engem kifejezetten idegesített ő is, meg a feka csávó iszonyatos ripacskodása is. A Parks and Rec első részét is néztem, de unalmasnak találtam.

aehrenthal 2012.10.30. 14:13:05

Kihagytam, de ide tartozik, hogy rendszerint megnézem a youtube-on Craig Ferguson beszélgetős műsorából a nőkkel készített interjúkat, mert nagyon tud flörtölni a csajokkal. A Kate Marával készített interjút mindenkinek ajánlom, annyira dögös a csaj, beszívott valamit az tuti, mert szinte ráugrik Fergusonra .-)))

vitaygeorgina 2012.10.30. 14:32:21

@sweeney todd: :D
Meg a viasat esküvős műsora is kimaradt :)

Amúgy nagyon üdítő látni, hogy egy olyan troll se jött ide válaszolni a kérdésre, aki 10 éve nem néz tévét, és akkor is csak spektrumot.

Nekem amúgy van-két olyan sorozat, amit csak a hogyvolton követek, és csak akkor nézem meg, ha az adott rész kihagyhatatlannak tűnik.

Paladin73 2012.10.30. 15:16:25

Tök egyszerű. Nincs életem, úgyhogy kurvasok sorozatot tudok nézni. :)

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2012.10.30. 15:27:10

Az asszonnyal a Big bang Theory, Fringe (ezt nemrég kezdük, állandó program), magam meg a Modern Family, Revolution, Last Resort, The Walking Dead, Hell on Wheels, Spartacus, Game of Thrones. Hú, így leírva nem is kevés!
A Person of Interest, Blue Bloods, Dexter, Friday Night Lights, útközben kiesett (ez utóbbiból az 1, évadot láttam, tart még)

szepi79 2012.10.30. 16:44:20

nálam van pár stabil sorozat: TBBT, HIMYM (mondjuk csak barney meg már érdekel a vége miatt), walking, modern family, meg a GoT.

ezeken kivül van még pár olyan, amit letöltök, aztán ha van időm, nézem még az adott héten. ez a parks & rec, boardwalk, castle, arrow, copper, south park jelenleg.

van olyan, amit "majd ha kijött, nyáron": revenge, american horror story, illetve a supernatural 5. évada óta le vagyok maradva, tervezem majd még a homelandet is.

illetve van pár olyan, amiket egyben fogok végignézni, mer a kurva anyjuknak cliffhangerezzenek, én nem fogok 1 hetet várni, inkább próbálok addig is csukott szemmel netezni, ők pedig a dexter és a sons.

Subaa 2012.10.30. 17:13:00

:) napi bontasban pentekre jut a legtobb:
mike and molly -revolution -private practice-vegas-hart of dixie-emily owens md-don't trust the bxxxx in apartment 23-arrow-nashville-grey's anatomy-person of interest-scandal-vampire diaries-elementary-nikita-the good wife-revenge-homeland-walking dead-downton abbey
es hat vannak meg, amik most nem mennek mint pl a true blood-suits-white collar -newsroom-bunheads-awkward

sweeney todd 2012.10.30. 17:20:42

@Fidel!: hát tekerve simán lenyomható bármi. én még nem is tv-zek éjszakába nyulóan, mert sport + kutya miatt 6-kor kelek.

@vitaygeorgina: nekem nincs tv-m, életem legjobb döntése, így kimarad a napi üres 1-másfél óra kapcsolgatás. viszont van torrentem :). a tv szvsz manapság már fölösleges. így célirányosan nézhetek mindent, reklámokkal sem kell bajlódnom és az angol nyelvtudásom is fejlődik.

sweeney todd 2012.10.30. 17:24:08

én közben írkálni, fórumozni is szoktam, most pl épp a once upon a time s02e05-öt nézem.

gunsmoke (törölt) 2012.10.30. 17:58:18

Én ezeket nézem: The Walking Dead, Homeland, Dexter, Boardwalk Empire, Last Resort (nálam is "cancel" gyanús), New Girl, The Big Bang Theory

A favoritok pedig (amik most sajna szünetelnek): Breaking Bad, Game of Thrones, Community

De most akkor a Revenge érdekesebb, mint a Boardwalk Empire (kérdezem, mert még egy részt sem láttam belőle)?

Őrjöngő Sandy (törölt) 2012.10.30. 18:03:38

@rockstar*: walking dead >> az első rész nem rossz, a második pedig unalmas. De végül kinyírják a legellenszenvesebb alakokat. Ne hagyd ki.

tinipuma 2012.10.30. 19:57:29

@szepi79, első ezen a néven: azért folytathatnád a hogyvoltírást

fran7 2012.10.30. 20:10:57

Kezdek kinőni a sorozatfüggésből. Jelenleg nézem: NCIS, Person of interest, Revenge, The Office, TVD (ezt picit szégyellem), Merlin és Arrow, ha jó lesz. Amit ledarálok, ha lesz kedvem hozzá The mentalist, NCIS: LA, Pyrex.

humorpalanta 2012.10.30. 20:22:14

@Flankerr: Hogy/hol szerezted meg a Top Gear 17 évadját?!?!?!?! Én csak egy párat tudtam megszerezni, s egy csomót nem találok. Ötletet adhatnál, jó lenne, köszi. zakar93@citromail.hu -ra küldhetsz levelet is, azt gyakran nézem. Köszi előre is a válaszért.

humorpalanta 2012.10.30. 20:28:43

Jahh, amúgy én whatnext.eu-t használok epizódkövetésre, s azt írta ki, hogy:
Elpocsékolt idő: 2 hónap 3 hét 1 nap
Felvett/megnézett arány: 86 %
Felvett évadok: 275 db
Felvett epizódok: 4939 db
Levetített epizódok: 4883 db
Megtekintett epizódok: 4213 db

S van olyan, amit többször is láttam. Például Csillagkaput vagy tízszer.
Most jelenleg TBBT és SP fut csak, mert készülni kell az érettségire. Természetesen amint visszatér a Doctor Whonak azonnal lesz helye. Minden mást nyári darára ítéltem. Go érettségi! (Dara: New Girl Suburgatory Family Guy TAAHM Fresh Meat American Dad. Amikre hirtelen emlékszem. Plusz emellé jönnek a visszamaradt darák. Kés Alatt 2 lvad Állítólag 4 évad House 3 évad MacGyver Hazárd megye Lordjai 3rd rock from the Sun Flaashforward NCIS

Fidel! 2012.10.30. 20:29:17

Az már betegség, hogy excel táblában vezetem a sorozatokat? Ha megnézek egy részt, beikszelem, különben követhetetlen az egész. Ha itt olvasok egy érdekesnek tűnő sorozatról, felveszem új sornak. Comment.com, te szoktattál rá!

szepi79 2012.10.30. 21:06:39

@tinipuma: kellemes meglepetés, hogy nem úsztam meg a dolgot :D sajnos egyelőre magyar TVn nem adják a következő évadot, én meg pont le voltam betegedve az utolsó 3 részre (igen, végig), és mivel a jónép nem követelte őrjöngve a folytatást, gondoltam ráér amig felgyógyulok. utána meg már vége lett a sorozatnak itthon, és mindig csak halasztódott (ha ráért 1 hónapot, akkor még 1 hét nem számit már), aztán egyszercsak már véglegre elfelejtődött, időnként eszembe jut, hogy hoppá, még tartozok 3 résszel :D persze tudom, a kifogás olyan, mint a...

esküszöm, egyszer elkészül :D

marla.singer. 2012.10.31. 00:07:21

@Fidel!:
Már én is kezdtem azt hinni, hogy a billentyűzetem alatt figyelő A4-es táblázat a 16 sorozattal kissé cikis ( lebontva melyik rész hányadikán van; naponta milyen sorozatok vannak:tehát másnap este munka után hazarohanva mit kell letöltenem,aztán feliratot böngészni és még éjfélig megnézni, kipipálni majd felsóhajtani, hogy ez fasza volt.... ) de most ősszel már nem tudtam fejben tartani, hogy melyik nap mi van terítéken .

és igen én is megkérdeztem volna sixx-től :Hogy bírja ?!?!?

Én a Dexter, Homeland, The Walking Dead, SOA Breaking Bad-nél nem bírom kivárni, hogy összegyűljön 5- 10 rész és egyben nézzem meg, mert az elvonási tüneteket okozna.Ezekben nem csalódtam és mindig várom mint a messiást.

Emellett tömörítve kénytelen vagyok nézni késő este/ hétvégén/ betegen otthon mondjuk a Person Of Ineterest, Once Upon... Revenge, Revolution,American Horror Story, Weeds, True Blood, Scandal, Fringe kb ezekből. Bár most a true blood kivágta a biztosítékot nálam: amennyire imádtam az első évadot, ezt az 5.-et nehezen nyomom le a torkomon pedig már 2 hónapja véget ért....

mindenkinek kitartást, hátha kitalálnak valami tablettás megoldást nézés helyett :csak lenyeled és kész!!!!

KékFény6 2012.10.31. 00:54:53

Én azt nem értem, hogy odakint hogyan tudnak ilyen mérhetetlen mennyiségű sorozatot forgatni úgy, hogy egyik stáb nem ütközik bele a másikba. :)

saks 2012.10.31. 09:00:50

Bevallom, én szentségtörő módon magyar TV-ben is nézek sorozatot, de szigorúan csak a digitális médiabox merevlemezére felvéve és reklámokat áttekerve, illetve akkor nézem, amikor időm engedi! Így megy a Viasat3-on a Person of Interest, CSI, RTL - Castle, Braking Bad, M1 - Bosszú. Plusz az HBO videótár is nagy királyság - Episodes, Boardwalk Emp., Strike Back III. évad, True Bloode. Spartacust, News Room, Magic City-t kaszáltam. Letöltésben megy a Fringe, Homeland, Walking Dead, SoA, Burn Notice. Újak közül hiába érdekelne valami, (Pl. Elementary, Vegas, Last Resort) csak akkor kezdek bele, ha lement egy évad és mindenhol csak áradoznak róla. Ha közepes, akkor bele se kezdek - így úsztam meg a Terra Novát. Falling Sky-val vacilálok már egy ideje, de időm már tényleg nincs, pláne NFL idényben, és olvasni, mozogni, családdal lenni, xboxozni is kéne néha. Így is alig alszom öt órákat, pedig a munkahelyen is az agyamat kell dolgoztatnom.
Kevés az a 24 óra na!

saks 2012.10.31. 09:06:08

Ja azt hozzá kell tennem, hogy a TV2-t így is bojkottálom, hiába kezdenek el valamit, ami érdekelne, akkor se kezdem el náluk nézni, mert ahányszor csak lehet, kibasznak a nézőkkel, többször megszívattak már.

jack o'neill 2012.10.31. 10:48:39

Megértem sixx-t. Az alap sorozataim próbálom követni (NCIS, NCIS:LA, Hawaii 5-O, Strike Back, Newsroom, PoI, Last Resort, Revolution, Southland, Walking Dead, Justified), de néha nem megy már (plusz barátnőm nézi a West Wing-et, így az is ott van - igaz harmadjára). A Homeland, Mentalist, Criminal Minds, 666 Park Avenue, Terápia marad darálásra és lehet ide kerül még minimum 2 a követettekből (pl. a két NCIS). Illetve a röhejesedő Revolution-nak még van ideje a 7. részig, de utána neki esek motorosfűrésszel és helyére jön a Primeval:NW - de az is lehet, hogy csak nyárra darálásra.

Llew 2012.10.31. 13:27:13

Nehezen, de muszáj könyörtelennek lenni.
Én nagyon sokáig nem néztem napiban csak 1-2-t és inkább folyamatos darálásban voltam.
Aztán nőtt a napik száma, ami persze a dara kárára ment.
A most futókból a 2x1 után kihúztam a Revenget, talán majd később. A Homlenadet el se kezdtem, esetleg majd évad végén.
A 666 PA pilot megvolt, de még várok, hogy kasza lesz-e, vagy érdemes folytatni. Vegast sem folytattam még a pilot után. Arrow és Revolution kasza 3 illetve 5 rész után.
Sitcomot jobbára csak hangulatfüggően, darában nézek, bár most elkezdtem a Ben&Kate-et, de nem azért mert fetrengős röhögős, hanem mert inkább aranyos.
Darára meg olyanok várnak, mint a The Pacific utolsó három része vagy egy éve, ebből-abból 1-2 rész, meg nagyon sok, amit folytatni vagy bepróbálni kéne. A Lista szinte végtelen.

Chat Géza · http://chatgeza.tumblr.com/ 2012.10.31. 23:02:46

Én 18 sorozatot követek és nincs energiám újba belevágni, mert a régiekkel is egy-két hetes lemaradásban vagyok, amiből majd egy jól eleresztett fickós hétvégén lesz dömping. Szar az élet.

Raziel Anarki 2012.11.01. 03:52:00

"NBC vígjátékblokkja, mert a Parks and Recreation kivételével semmi olyat nem nyújtanak, amire
érdemes odafigyelni"

és a community?

/mondjuk csak feb 7-én lesz október 19 :D /

۝merta-X 2012.11.03. 18:27:54

Nálam Dexter, Alphas, last Resort, Grimm, Star Wars, Elementary, Arrow, Person of Interest jelenleg

Hát ebbe még nem gondoltam bele hogy ez sok pedig kurva sok

spinneli 2012.11.13. 17:03:35

Hát...mostanában elkasszálták pár bevett sorozatomat, és nem pótoltam a hiányt.
(Chuck, Született feleségek, Weeds)

Így maradt Grimm, Good wife, Once upon..., Big bang Theory, Trónok harca, Nurse Jackie,Dexter, Walking Dead, Modern Family, Office, Shameless (US)-utóbbit javaslom a repertoárba sixx-nem bánod meg.

PSzilva36 2012.11.23. 13:52:15

Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni, mit érdemes nézni. Az én eddigi kedvenceim: Fringe, Once Upon, Homeland, Big Bang, Warehouse13, Terápia, Trónok harca. Még beférne néhány jó film...
süti beállítások módosítása