Végre van egy tévéműsor, amiben nem kell azt mondani, hogy az egyik közösségi portál vagy a másik piacvezető csatorna, hanem néven lehet nevezni végre azt a kurva terméket, mint mondjuk az Iphone5-öt – ez a műsor a Brandmánia, ami szeptember elején indult el az RTL Klubon.
A márkáknak és a médiának szentelt hiánypótló műsor olyan őszinte mint egy Tesco katalógus, letagadni sem akarja, hogy az első perctől az utolsóig reklám – még ha nagyon okos reklám is. A tinilányok bálványával, a laza, jóképű és csajozós poénokkal operáló Istenes Bencével futó 20 perces adások elején és végén nem véletlenül figyelmezteti a nézőket „a műsorszámban termékmegjelenítés található” felirat.
Már az első adásban (az összes megnézhető ingyen az RTL Klub Most oldalán) kapott egy 10 perces reklámot a Samsung smart tévéje, amit Magyarországon, a jászfényszarui gyárban kalapálnak össze. Persze volt nagy wow-ozás, amikor kiderült, hogy minden 14. másodpercben lecsúszik a gyártósorról egy okostévé, és volt legszebb popódíj-átadás is a melóslányok között - de az üzenet így is átjött, a Samsung már a tévétörténelembe is beleírta a nevét, ha smart tévét akarsz, vegyél Samsungot, mert az jó!
Négy adást megnézve egyértelmű, hogy a Brandmánia az az RTL Klubnak, mint a Marquard kiadónak a Joy: egy felület, ahová össze lehet rakni a nagyon menő márkákat, anélkül, hogy Berényi Miki lehányná vagy a következő oldalon a tripper elleni módszerekről írnának. Van itt hír az Adidasról, a Niveáról, a Chanel5-ről, a Mercedesről, az Opelről és persze az Iphone5-ről meg a Samsung GalaxyS3-ról is. De helyet kapnak benne magyar borászok, e-kereskedő cégek, és a zenei szerkesztőnek köszönhetően még Mitzura is.
A már a látványvilágában is egy jól összerakott A-kategóriás márka hirdetésének tűnő műsorhoz persze kell az okos körítés is, talán ezért vannak benne olyan médiás összeállítások, amik mondjuk az NMHH áldásos műsorfigyelő tevékenységéről szólnak, vagy amikben a tehetségkutatók dömpingje kapcsán el lehet sütni, hogy a TV2 nem akart nyilatkozni az RTL Klubnak – micsoda meglepetés.
A Brandmánián lehetne fanyalogni, ha mondjuk este 8-kor menne mindennap, de így, hogy hetente egyszer 23 óra után kerül adásba, nincs mibe belekötni. Úgy kell az ilyen műsor ebbe az unortodox világba, mint embereknek a show, nagyon.
Flankerr 2012.10.17. 11:34:04
Dark Wolf 2012.10.17. 11:40:00
Passenger 2012.10.17. 12:20:54
GamesBond 2012.10.17. 13:05:02
Adnék neki egy hétig igazi munkát. Azt hiszem elmúlna a nagy arc...
ScooHu 2012.10.17. 14:08:07
Bizi Clop 2012.10.17. 15:34:15