Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Zámbó Krisztián drogozott

2012. október 08. 21:35 szabóZ 67 komment

Erős Antónia mélyen a kamerába néz. Mos, hogyt az életveszélyes budapesti metrókról és a a Matolcsy-csomagról szóló anyagokon túl vagyunk végre jöhetnek az igazán fontos hírek. Drogozott Zámbó Krisztián. Ja nem most, évekkel ezelőtt, és csak marihuánát szívott, de mellesleg bejutott az X-Faktorba, és úgy nagyon mellékesen szombaton lesz az X-Faktor élő adása. Értik, szombaton ne menjenek sehova, úgyis szar idő lesz, ne engedjék, hogy a gyerek elkapcsoljon valami béna akciófilmre, inkább nézzék szépen az X-Faktort, mert Zámbó Jimmy fia fog énekelni.

Szimpla önreklám ez, alapfokú programigazgatói nyelvvizsgával simán mondhatjuk csak promónak. Csakhogy a Híradó eddig nem erről szólt, az ilyesmire ott volt a Fókusz. Persze elég nehéz most, hogy már csak annyi maradt ebben a  műfajban, hogy "Tom Tucker vagyok, ez itt az Ötös csatorna, és most megmutatjuk azokat a híreket, amiket fél napja olvastak a neten". De ha már úgyis tök mindegy, mi megy a Híradóban, akkor lehetnének ennél kicsivel bevállalósabbak is. Mondjuk lehetett volna az X-Faktor promó címe az, hogy Fejbe lőtte magát az elődöntőbe jutott felfedezett apja.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Žďárský 2012.10.08. 21:39:58

És ti ezen csodálkoztok? A jövő héttől minden hétfő-kedden az lesz a vezértéma, hogy ki esett ki és mennyire megviselte szegényt.

spontan · http://erdekessegek.info 2012.10.08. 21:51:03

A híradó szerkesztők ilyenekre egyszer azt mondták, hogy a 11 órás híradót kell nézni, az nem annyira bulvár, mert kevesebben nézik. Mindig elfelejtem, de egyszer bele kellene nézni, hogy az rtl 2 23 órás híradójában tényleg több-e az érdemi hír, és kevesebb-e a bulvár.

cinika 2012.10.08. 21:51:57

viszont most azzal a koreai fossal (? style) reklámozzák a szombati adást... szépen tátognak és ugrálnak az átfazonírozott versenyzők... Stone-nak direkt jól áll :-/

Dave_bloghu 2012.10.08. 21:54:00

Newsroom s01 e01 első 10 perc.

EasyFriend 2012.10.08. 21:56:01

Naja, a Napló, amibe vagy 5 év után pillantottam bele a hétvégén, szintén külön anyagot szentelt annak, hogy kezdődik a Hang vagy mi a tök, és hogy ez nem ám amolyan szokásos fos lesz, hanem egészen másmilyen fos. Komoly hírérték van itt, kérem, meg a köz tájékoztatása.

silverwol 2012.10.08. 21:57:46

Az X faktor talán még a határ innenső oldalán van az igényszintem szerint. A Híradó és a többi műsor viszont egyértelműen túl van azon, amit képes vagyok nézni. Nem is értem... van aki tényleg ebből tájékozódik? Ezek után nem csodálom, ami megy ebben az országban...
("IMF? Ugyan, hagyjatok már, azt sem tudom mi az, de most jön a lényeg, a Zámbó gyerek..." Szánalmas)

lemonkeyface (törölt) 2012.10.08. 22:13:09

Az is a reklámhadjárat része, hogy napi három darab (felháborodottnak tűnő) pr-cikket írtok az x-faktorról ugye?

Egyébként pedig a Híradóban mindig is x-faktor/csillagszületik/anyámtudja volt az utolsó tíz perc, ami felvezeti a Fókuszt.

G_Norton 2012.10.08. 22:37:21

Ami külön vicces volt, hogy közvetlenül a Zámbó-hír előtt volt az kb 20 másodpercben, hogy Usain Bolt mégis inkább a futószámokban akar indulni a következő olimpián, és hanyagolja a távolugrást. Hát igen, ha nem vagy X-Faktor szereplő, és az apád nem lőtte szét a fejét...

bretman 2012.10.08. 23:03:39

@hfeeri:

Az, hogy "mindig is", erős túlzás, de tény, hogy már elég rég így van. Az előző széria alatt például hosszan tudósított az RTL Híradó Keresztes Ildikó egyik sírógörcséről. Meg amúgy is nagy súlyt helyeznek a celebbulvárra: láttam már riportot arról is, hogy Nádas Györgynek unokája születik.

A "most megmutatjuk azokat a híreket, amiket fél napja olvastak a neten" félmondatban pedig mindkét oldal "fogyatékossága" benne van. A tévék fáziskésése mellett a "megmutatjuk-olvastak" ellentétpár is, vagyis hogy az internetes hírportálok még 2012-ben is jórészt betűtengerből állnak. Amíg ez így van, a napilapokat legyűrik, de nem igazán tudnak a tévék versenytársai lenni.

2012.10.08. 23:10:46

az rtl ugyanazt csinálja, amit ti is. ezt a cinikus, abszurd humort. pontosan tudják, hogy mi ez. fura, hogy ti a másik oldalról nem ismeritek fel. lehet, hogy tükörbe nézve sem?

bekestobbsegg 2012.10.08. 23:16:38

Vicces, amikor egy silány bulvár újság bulvároz le egy másik silánym agymosó médiumot.

igenember 2012.10.08. 23:33:00

Na jó, az uccsó mondat nagyon ott volt. Piros pont. :D

wolfclaw · http://wolfclaw.blog.hu/ 2012.10.08. 23:36:45

@spontan: Igen! Az RTL II Híradója meglepő módon normális híradó! Én pl. amikor tehetem azt is megnézem hogy tudjam mi volt tényleg fontos a nap folyamán.

KékFény6 2012.10.09. 00:29:55

@spontan: Az RTL Klub 23 órás híradójában is több az érdemi hír, sőt abban csak az van. Már majdan olyan, mint amilyennek a esti híradónak kellene lennie.

Dinkainka 2012.10.09. 00:45:20

Ákos is drogozott. Úgy látszik, ahhoz, hogy egy cd-t, dvd-t kiadjanak drogosnak kell lenni.

TH 2012.10.09. 01:00:28

@bretman: "A tévék fáziskésése mellett a "megmutatjuk-olvastak" ellentétpár is, vagyis hogy az internetes hírportálok még 2012-ben is jórészt betűtengerből állnak. Amíg ez így van, a napilapokat legyűrik, de nem igazán tudnak a tévék versenytársai lenni."
Hát nem tudom...esténként még csak-csak megnézek egy videót a neten, de napközben eszembe sem jutna. Sem időm, sem energiám nincs rá. Egy cikket elolvasni sokkal egyszerűbb két tevékenység közti szünetben...az irodában meg fejhallgatót kell felvenni, ez megint olyan, ami ritkán éri meg nekem. Szóval nekem épp az az előnye az internetnek a tévével szemben, hogy nyomtatott (emiatt részletesebb is tud lenni) szöveg az információ megjelenési formája...

bretman 2012.10.09. 01:26:04

@TH:

"esténként még csak-csak megnézek egy videót a neten, de napközben eszembe sem jutna. Sem időm, sem energiám nincs rá. Egy cikket elolvasni sokkal egyszerűbb két tevékenység közti szünetben...az irodában meg fejhallgatót kell felvenni, ez megint olyan, ami ritkán éri meg nekem."

Ez így van. Ezért nem versenytársa az internet a tévének (Ha az lenne, akkor az Index éves bevételét talán össze lehetne hasonlítani az RTL bevételével. De valószínűleg a TV2 bevételével sem lehet)

Egyébként nem tartozik igazából ide, de amikor a comment.com (ami, ugye, az Index médiarovata) kioktat bárkit, akkor mindig eszembe jut megnézni az Index címlapját.

Most ezt a friss hírt találtam:

index.hu/tech/2012/10/08/szandekosan_foldre_zuhant_egy_boeing/

És a cikk ugyanerről fél évvel ezelőttről:

radarfigyelo.hu/2012/04/30/lezuhant-egy-boeing-727-es-mexikoban-video/

Egyébként szerintem már az Indexen is volt legalább egyszer, de azt most nem találtam.

TH 2012.10.09. 01:29:08

@bretman: A hír friss, ugyanis most megy majd adásba, nézd meg a cikk végét, és nézd meg a forrást is:
newsfeed.time.com/2012/10/07/discovery-channel-crashes-a-jet-plane-on-purpose/

TH 2012.10.09. 01:31:55

@bretman: azért nem versenytársa - többek között - az index a tévének, mert az index sem tévésorozatokat, sem filmeket nem sugároz. Az internet + számítógép (ez utóbbi bármilyen megjelenési formában) viszont erős vetélytársa a klasszikus televíziózásnak, és várható, hogy átformálja az utóbbit (természetesen nem megszünteti, ahogy anno a tévé sem tette feleslegessé a mozit).

TH 2012.10.09. 01:37:34

@bretman: hmm, ha jól látom, az rtl bevétele csak a tízszerese az indexének? Hát erre én a helyükben nem lennék túl büszke...

bretman 2012.10.09. 01:57:14

@TH:

én nem az Indexről beszéltem, meg az RTL-ről, hanem az internetről és a tévéről általában. Méghozzá a poster bejegyzése kapcsán, amely az internet felsőbbrendűségét zengte: "már csak annyi maradt ebben a műfajban, hogy (...) most megmutatjuk azokat a híreket, amiket fél napja olvastak a neten". Ehhez képest a tízszeres különbség tényleg ciki, de szerintem nem az RTL-nek az.

Amúgy az állításod igaz: az internet átformálja a tévét. De az irányítás továbbra is a tévék kezében van - és ez némileg váratlan a 2000-es évek elejének várakozásaihoz képest. Mintha az internetes médiumok nem találnák saját független arcukat, mintha az internet pusztán kommunikációs csatorna lenne. Mondjuk olyan csatorna, ahol majd ezentúl a televíziók továbbítják programjaikat. Forma és nem tartalom.

Ez 10-15 éve nem így nézett ki.

TH 2012.10.09. 02:05:39

@bretman: öhh, azt mondod, hogy a tévét veted össze az internettel. Ugyanakkor utána meg egy hírportált hasonlítasz egy komplett televíziós csatornához. Nem tudok országos/nemzetközi statisztikákat, de az ismeretségi körömben a túlnyomó többség az internetről tájékozódik, és nem az esti tévéhíradóból, tehát a posztoló megjegyzése szerintem teljesen jogos az esti tévéhíradó nagyrészt értelmét vesztette.

Nem értem ezt a megjegyzésedet: "De az irányítás továbbra is a tévék kezében van"
Márhogy milyen irányítás?

"mintha az internet pusztán kommunikációs csatorna lenne"
hmm, nem akarlak nagyon meglepni, de az internet pusztán kommunikációs csatorna. Nem mintha, hanem az. Az, hogy a médiában a kilencvenes évek végén mit hablatyoltak össze az "információs szupersztrádáról" az teljesen lényegtelen, az internet ettől függetlenül csak egy információs csatorna, amit bárki használhat - köztük a televíziók is. De nem tudom, a többség hogy van vele, nekem kb értelemetlenné tette a tévénézést. Híreket, filmeket és sorozatokat nem ott nézek, más meg annyira nem hiányzik a tévéből...

TH 2012.10.09. 02:07:40

@bretman: még egy: nem tudom, hogy ki mit várt 10-15 éve az internettől, de alapvetően szerintem hozta a legfontosabbat: rengeteg adatot és információt tesz elérhetővé mindenki számára. Ja, most így hirtelen eszembe jutott, hogy egyébként a tévében sem blogot olvasni, sem kommentelni tudok, ez elég ütős előnye még a netnek. :)

bretman 2012.10.09. 02:09:38

@TH:

A hír semmilyen formában nem utal arra, hogy van előzménye. Valóban szerepel benne, hogy most mutatják be a filmet, de nem ez a hír, hanem az, hogy beleállítottak egy gépet a sivatagba. A címe is az eseményről szól, nem a bemutatóról.

Jó, tudom, a Heti Válasz Online címei ennél is durvábbak, de itt nem csinál mást az Index, mint a kertévék, meg a bulvárlapok. És azok legalább nem szokták eltartott ujjal kioktani az internetes médiumokat...

Nekem tényleg furcsa, hogy miközben az Index tapicskol a bulvárban, fenntart egy rovatot, ahol másokat aláz ugyaezért...

dr. Ez is csak egy nick 2012.10.09. 02:13:47

És drága nyuszikáim, észre sem veszitek, hogy mennyire meg vagytok vezetve - ugyanis ugyanaz a RTL Klub, amelyiket itt fikáz szabóizé, fizeti őt is, hogy írjon ilyen fikázó reklámcikkeket róluk a maga kis undorító indexes stílusában. Merthogy ez is reklám.
Nem véletlenül foglalkoznak a hét minden napján az X faktorral (amit egyik sem bír leírni helyesen - kötőjel nélkül, kis f betűvel -, sem a tévé, sem az Index) itt is, néha több cikkben is.

Ti tényleg ennyire buták vagytok, hogy nem veszitek észre?

bretman 2012.10.09. 02:15:01

@TH:

"Ugyanakkor utána meg egy hírportált hasonlítasz egy komplett televíziós csatornához."

Az Index nem egy hírportál - vagy legalábbis nem az akar lenni. Különben nem próbálkozna azzal, hogy filmeket tegyen elérhetővé.

"az internet pusztán kommunikációs csatorna"

Akkor ebben egyetértünk.

"a posztoló megjegyzése szerintem teljesen jogos az esti tévéhíradó nagyrészt értelmét vesztette."

Ezt akkor tudjuk megállapítani, ha összehasonlítjuk a híradók nézettségét a hírportálok látogatottságával.

TH 2012.10.09. 02:15:05

@bretman: hát ja, ez a repülős cikk pont olyan, mint a híradóban a zámbó srác "drogozása", egyetértek.
Nem tudom, minek védem az indexet, de már rohadtul unom, hogy mindenki ezzel vádolja, hogy az index képes bulvárhíreket közölni, miközben másokat csesztet ezért. Szóval a helyzet az, hogy egyrészt ez a blog szokott írni ilyenekről, másrészt meg főleg olyankor, ha valami durvát hazudnak/csúsztatnak bulvár címen, vagy ha nagyon gagyi bulvárhírek kerülnek - mondjuk egy híradóba. Úgy csinálsz, mintha bulvár és bulvár között nem lenne különbség. Az index soha nem állította, hogy ne lenne bulvár, hiszen persze, hogy az, mivel olvasottságot szeretne.

TH 2012.10.09. 02:18:18

@bretman: "Ezt akkor tudjuk megállapítani, ha összehasonlítjuk a híradók nézettségét a hírportálok látogatottságával. "
Nem mondtam, hogy a teljes népesség számára, de van egy jelentős társadalmi réteg, akinek a tévéhíradó elég felesleges, és jó eséllyel nem is nézik emiatt.

"Az Index nem egy hírportál - vagy legalábbis nem az akar lenni. Különben nem próbálkozna azzal, hogy filmeket tegyen elérhetővé."
Jaja, azzal, ha régi magyar filmeket elérhetővé tesznek, azzal simán versenyre kelhetnek a sorozatokkal és a filmekkel, amiket a tévék nyomnak. Bárhogy is próbálod belemagyarázni, az index nem helyettesíti a tévécsatornákat, viszont lefed olyan területeket, amiket a tévék nem is érintenek (pl. azt, hogy mi itt egy blog kommentjein keresztül tudunk beszélgetni).

TH 2012.10.09. 02:24:22

@dr. Ez is csak egy nick: huhh, köszi, hogy megosztottad velünk ezt a forradalmi gondolatot. Akkor ez a comment.comnak duplán jó, hiszen egyrészt fizet az rtl, másrészt gyünnek a kattintások is dögivel.

bretman 2012.10.09. 02:32:40

@TH:

Tartok tőle, hogy elbeszélünk egymás mellett. Szinte minden mondatoddal egyetértek.Ezzel is: "az index nem helyettesíti a tévécsatornákat, viszont lefed olyan területeket, amiket a tévék nem is érintenek".

Meg azzal is, hogy az Index(és társai) nem helyettesíti(k) a tévécsatornákat. Kiegészíteném azzal, hogy a hírportálok nem helyettesítik a híradókat (és ez nem az Indexről, meg az RTL-ről szól, meg nem is Magyarországról, hanem általában a világról).

A címeket megtudhatod az internetről, de a lényegért úgyis a tévére mész (megint nem konkrétan az Indexről és az RTL-ről beszélek).

"Az index soha nem állította, hogy ne lenne bulvár"

Ez igaz. De soha nem is ismerte el, hogy az lenne. Mondom: jelentős különbség, hogy a Blikk nem tart fenn olyan rovatot, amely az internetes oldalak bulvármocskának fikázásáról szólna, és az RTL-en sincs ilyen műsor.

Ennek pedig valószínűleg az is oka, hogy tévékről szóló cikkek kattintást hoznak az internetes oldalaknak, de az internetes oldalakról szóló műsorok nem hoznak nézőt a tévéknek. Ez pedig megmutatja az erőviszonyokat.

(de most kábé ott vagyok, mint te - mér is védem az RTL-t?)

TH 2012.10.09. 02:35:19

@bretman: "A címeket megtudhatod az internetről, de a lényegért úgyis a tévére mész (megint nem konkrétan az Indexről és az RTL-ről beszélek)."
Én ugyan nem tettem ilyet az elmúlt 10 évben...

brand_boy 2012.10.09. 02:45:06

Én a vidékieket irigylem: ott a reginális hiradók ezerszer jobbak,mint a Fejvárosban leadott.(De ez lehet,hogy már megszünt ?).
Belföldi nyaraláskr mindig elámultam, hogy van egy másik Mo.-ág.

nemecsek ernő áruló 2012.10.09. 06:23:35

Ahogy a székely mondja:

A sör nem ital
A marihuána nem drog
A nő nem ember
A medve nem játék! :)

Bretschneider detektív 2012.10.09. 07:13:41

Basszus, úgy olvastam a címet véletenül, hogy Zámbó Krisztián DOLGOZOTT!

De megnyugodtam, hogy erről szó sincs.

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2012.10.09. 07:31:39

Azonnal jövünk a legfrissebb gyilkosságokkal, ne menjenek sehova.

vénszivar 2012.10.09. 07:46:57

Drogozott? Pedig anélkül is elég hülye volt......
Akkor most azért nem tud énekelni, mert már nem tolja ? Dolgoznia kéne, de még a kocsim se mosatnám le vele !

HGM 2012.10.09. 07:53:45

Azt nem értem, ez hogyhogy csak most lett megírva? Már az előző X-akármi alatt is ez ment. Addig a híradó alatt kapcsoltam néha az RTL-re, de ezek miatt már akkor se. Inkább maradok a német csatornáknál, mert ott még mennek értelmes műsorok. Híradót pedig majd nézek az m1-en, ahol úgyis akkor megy, amikor a kereskedelmi adókon a legbutább műsorok.

HGM 2012.10.09. 07:56:12

Könyörgöm! Indítson már valaki Magyarországon egy POZITÍV tv-adót, ahol a híradók nem csak a katasztrófákról és gyilkosságokról szólnak, hanem pl. arról ha valahol összefogtak emberek valami jó ügy érdekében vagy átadtak egy hasznos épületet, meg ilyenek... Kellenének vidám és pozitív filmek is és VALÓDI értéket közvetítő műsorok (nem pedig kibeszélő és "valóság" show-k, kamu tehetségkutatók, ... mivel úgyis mindenki tudja, hogy ezek CSAK A PÉNZRŐL SZÓLNAK). Szerintem azért olyan búvalb@$.ott minden magyar, mert ezt sulykolják belénk.

forexfelix 2012.10.09. 08:00:50

Nem tudom ez-is az összeesküvés elmélet része-e de az x-faktor döntőjébe bejutottak régi frizurával promó klippet forgattak,a mit tegnap leadtak 1-2 percben. Azt nem hiszem hogy mind a 18000 jelentkezővel csináltak volna előzetest.

joszip 2012.10.09. 08:11:48

Idén 15 éves Magyarországon a kereskedelmi televíziózás. Nem tudom, el kell-e telnie ismét 15 évnek ahhoz, hogy mindenki visszavonhatatlanul ráébredjen, a kereskedelmi televíziózás showbusiness, a mindenkori törvényi keretek szerinti megfelelési kényszerrel ugyan (Híradó), de semmi más, minnt showbiz.

Lotyóbridzsida 2012.10.09. 08:17:49

Na.
Akkor most leírom a tutit.
Az Index fikázza az RTL-t, az olvasók fikázzák az Indexet, aztán az olvasók fikázzák egymást.

De jó itt és így élni!:)

Zka77 2012.10.09. 08:24:25

@HGM: a kutya nem nézné. Nem véletlen van az a tévében, ami.

HGM 2012.10.09. 08:29:59

@Zka77: Szerintem meg azért ezeket a vacakokat nézik az emberek, mert mindenhol ezt tolják eléjük, ezért választhatnak a $z@r és a méx@r@bb között. Ha végre jó is lenne a kínálatban, lehet, hogy változna a tévénézési kultura is. Én pl. igényesebb vagyok annál, mintsem ilyeneket nézzek. Azért nem nézek magyar tévét (csak ritkán), mert nincsenek rajtuk értelmes műsorok. Ha elvétve akad is egy film a sok értelmetlen vacak között, az is csak az ismétlés ismétlésének az ismétlése. A német adókon miért tudnak jó filmeket (német filmek, jó és humoros sztorikkal és kiváló színészekkel, szép helyeken) és igazán humoros műsorokat adni? Komolyan mondom, még az ott sugárzott dülöngélős zenés (playback) műsor is sokkal értelmesebb, mint ezek a mindenféle vacakok, amik itthon mennek.

Vihar Bhukta 2012.10.09. 08:31:04

Egy újszülöttnek minden vicc új.
Még 10+ éve rendszeres Petőfi-hallgató voltam (akkor még rendes rádió volt); akkoriban készített Jimmyvel egy nagyinterjút Kőszegi Gábor. Ebben szó esett a fiú füvezésől és arról, hogy Jimmy azt tanácsolta neki, hogy sokkal inkább egy jó szex, mint a fű.

Diane, tiéd a szó!

HGM 2012.10.09. 08:34:00

@joszip: Nem hiszem, hogy Németországban szigorúbb szabályozás vonatkozna a kereskedelmi (showbiz) adókra, mint itthon, ott mégis tudnak értelmes műsorokat (is) adni.
Félreértés ne essék, én (még) nem Németországban élek, nem azért nézem azokat az adókat.

HGM 2012.10.09. 08:43:33

Szerintem az X faktor címét angolosan és kicsit másképp (uck-val) kellene írni és akkor tükrözné is a műsor színvonalát (úgyis azokat nyomják, akik körül van elég botrány, hogy pénzt lehessen belőlük csinálni). Javaslom is Kovinak, hogy csináljon ennek mintájára egy filmet. :o)

shimizu 2012.10.09. 09:11:07

"Fejbe lőtte magát az elődöntőbe jutott felfedezett apja"

Bizony-bizony......jobb helyeken tanítják is, hogy hogyan kell figyelemfelkeltő címeket összehozni...ezek szerint a Zertéel emberei sajnos csak úgy beestek az utcáról (ill. a rokonságból és/vagy drogos party-körből)

mens sana 2012.10.09. 10:04:20

@dr. Ez is csak egy nick: Nem akarlak elkeseríteni, de a helyes írásmód "X-faktor", és nem X faktor, lásd béta-karotin, valamint például, ha úgy tetszik, időfaktor és nem "idő faktor". Ha a jelentéstartalmak összetartoznak, de a szó nem írható egybe, mert az előtag idegen eredetű vagy tulajdonnév vagy a szótagszám meghaladná a hatot, akkor kötőjellel írjuk. Akkor is, ha angolban "X Factor" az eredeti írásmód - mivel angolban a mögéírás a kapcsolási szabály, magyarban viszont egybeírással, illetve kötőjeles összetétellel fejezzük ki a tartalmi kapcsolatot.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2012.10.09. 10:43:58

Ez már 1-2 éve biztosan így van, karácsonykor meg "hogy készül Wolf Kati az ünnepekre" meg ilyenek vannak a híradóban. Hogy került elő ez pont most?

Gabee01 2012.10.09. 10:47:20

marihuánát fogyasztott?? úristen, mi lesz most? a végén még kiderül, hogy alkoholt is ivott, na az lesz majd csak a hírérték!

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2012.10.09. 10:52:01

@shimizu:

""Fejbe lőtte magát az elődöntőbe jutott felfedezett apja"
Bizony-bizony......jobb helyeken tanítják is, hogy hogyan kell figyelemfelkeltő címeket összehozni..."

Azért még van hová fejleszteni:
"Tömeggyilkos az elődöntőbe jutott felfedezett honfitársa"
(pl. Matuska Szilveszter)

shimizu 2012.10.09. 11:44:52

@Yooha: vagy: atombombával milliókat gyilkolt meg az X-faktor énekesének fajtársa

lehet, még ezt is megérjük >___<

gabcigirl 2012.10.09. 12:06:49

Remélem, nem lesz annyira tapló senki sem, hogy akár egy SMS-t is nyom ezeknek a foscsicska műsoroknak.

Szerintem 95 százalékban előre lezsírozott az egész cucc.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.09. 12:14:18

@Zka77: Van egy-két olyan hír, ami összefogásról, ejpátiáról szól, túl a könnyzacskónyomorgató beteg kisgyerek számlaszáma című ripportokon.
Ezek a hírek valahogy nem jutnak be a két fő kanálisra, hogy miért az rejtély.

www.eptar.hu/eptar_hir_leier_48.php

pannonrtv.com/web/?p=11474

afazekas 2012.10.09. 12:22:14

Megint a haknizás a drogos múlttal!

Mondjuk inkább drogozzon, minthogy a pisztollyal játsszon!

Pippike 2012.10.09. 12:35:47

Fos.
Fos műsor, fos embereknek, fos emberektől/ről.

Fosvilág.

szupcsi 2012.10.09. 12:45:24

"A gép forog, az alkotó pihen." És ennek ez a blog is része...

eßemfaßom meg áll 2012.10.09. 13:02:05

@bretman: "A címeket megtudhatod az internetről, de a lényegért úgyis a tévére mész"

Marhaság. A tvhiradóban fele annyi információ sincs egy adott hirről mint amennyi a neten, kutya nem kiváncsi a déli részletes netes hír felületes tv-interpretációjára

K.Tomoceusz 2012.10.09. 13:05:57

Az RTL2 híradóját kell nézni

pástétom 2012.10.09. 13:17:25

@spontan: "Mindig elfelejtem, de egyszer bele kellene nézni, hogy az rtl 2 23 órás híradójában tényleg több-e az érdemi hír, és kevesebb-e a bulvár."

Igen, sőt csak érdemi hír van.

Johnfive 2012.10.09. 18:59:12

Az kevéssé érdekel, hogy énekel. Nem lehetne inkább, hogy élő műsorban drogozzon?
Sőt, csinálhatnának vmi. reality-t arról, hogy összeterelnek pár ilyen kaliberű "celeb"-et és a legkülönbözőbb tudatmódosítókkal teletömve csináltatnak velük dolgokat.
Felőlem akár énekelhetnének is, az mókás lenne.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.10. 08:49:06

@Johnfive: Látjuk ezt napról napra. A bakizó, hadaró hebegve vigyorgó szpíkereken. Csak, sajnos, nem kapnak szponzormásodperceket a furcsa viselkedést előidéző szerek.
"András ma a koksztól volt ilyen állaza."
"János ráivott a xanaxra."
"István Israi Olivért fogyasztott."
"Klára mai hangulatfelelőse egy két évtizedes bélyeg volt." stb.

CommentR 2012.10.13. 14:12:34

ZsSzabóZ! Itt mikor fogod lezárni a kommentelés lehetőségét? Anyád!
süti beállítások módosítása