Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Delhusa már két éve lement kutyába

2012. október 03. 11:24 sixx 163 komment

Az RTL Benkővel és Alekosszal már kijátszotta a trashreality kártyát, de úgy látszik, van a szürreális giccsnek olyan bugyra, ahová még akkor is szívesen merülnek alá, ha közben tudják, hogy most tényleg nyakig szarosak lesznek tőle. Az RTL II vasárnap esti zászlóshajójának szánt I Love Gjoni egy másik kor, a két évvel ezelőtti RTL terméke, azé, amiben Alekosz kondenzcsíkos alsógatyája és a parancsszóra meztelenre vetkőző Benkő Dániel jelentette a stabil nézettséget. A Benkő feleséget keres és az Alekosz - Szerelem a legfölsőbb szinteken című műsorokat egy percig sem lehetett komolyan venni, ezek tulajdonképpen műfajparódiák voltak, a Nagy Ő (Bachelor) című társkeresős reality vadhajtásai, az amerikai VH-1 adón éveken át vetített I Love... franchise magyar verziói.

1020787_1348654744_960x721_000000.jpeg

Az albán származású buzukiharcos szerepeltetésével készült valóságshow első adását elnézve viszont teljesen olyan érzésünk van, mintha annak idején (a műsort 2010-ben forgatták le) az RTL-nél úgy döntöttek volna, hogy készítenek egy, a paródiát is kifigurázó, egészen abszurd giccset, amivel kvázi megmutatják a kereskedelmi tévéből csak a szenny ömlik-szlogent hajtogató frusztrált kommentelőknek, hogy milyen az, amikor tényleg vödörből öntik a nyállal kevert cukorszirupot. Egy Benkő-aláírásával ellátott fasz alakú lantot adnék azért, ha visszamehetnék az időbe, és beülhetnék azokra a kreatív megbeszélésekre, amiken eldőlt, hogy Delhusát egy helikopteren szállítják be a villába, ahol inasa, Fekete Pákó, vörös fezzel a fején, a kezében egy tollseprűvel takarítja a szemüveges Dávidnak megfaragott Delhusát, miközben egy láthatóan leszedált néni a szobor farkát morzsinkálja átszellemült arccal.

1022497_1349026620_960x721_000000.jpeg

A műsorban Gjoninak keresnek csajt, a kínálat az ilyenkor szokásos, mosónő külsejű, leharcolt versenyzőkből áll, a tisztesség kedvéért pár fiatalabb indulóval megfűszerezve, de különösebben nem csodálkoznánk, ha mindegyikről kiderülne, hogy van házi szexvideója/pornóképe a neten, mint ahogy az sem lepne meg, ha kifejezetten erre a célra beszervezett bérnőstények is flangálnának az egyébként hatalmas, a puszta közepén álló villában. Na jó, a Benkő mellett is a szerelmet kereső Éva nevű nőről semmi ilyet nem merünk feltételezni, mert mindennek van határa. Az I Love Gjoni pontosan olyan menetrend szerint zajlik, mint az összes ilyen műsor: a házba érkező sok nőből egyre kevesebb lesz, mert a főhős hetente hazazavar egyet-kettőt (az első adásban a tradícióknak megfelelően rögtön négyet), a végére meg marad az az egy, akivel majd boldogan él, míg forog a kamera. Aztán amint a reflektorok kialszanak, úgy hagyja ott, mint Alekosz az RTL Klubot.

1022347_1349026047_960x721_000000.jpegAz odáig vezető út azonban meglehetősen rögös, legalábbis a tévénézőnek mindenképpen. Kell egyfajta rendíthetetlen emberszeretet ahhoz, hogy ezt a fajta valóságshow-t úgy nézze végig az ember, hogy ne akarjon kényszeresen lezuhanyozni öt percenként. Van a kínos helyzeteknek egy olyan foka, amikor a tévé előtt szűkölő néző azt mondja, hogy ilyen már tényleg nincsen, az nem lehet, hogy ez a kispesti műkörömépítő néni egy szó és minden további nélkül ledugja a nyelvét Delhusa torkán, miközben egy barna hajú kollégája négykézlábra ereszkedve, mint egy tüzelő macska rázza be a seggét a báván vigyorgó zenészember arcába. Pedig van ilyen, és még azon túl is van valami. Ez egy ilyen műsor, nem értéket közvetít, nem akar okítani vagy nevelni, hacsak arra nem, hogy tényleg tanulj fiam, mert ott végzed Pákó és Gjoni között, a kezedben egy műanyag pohárban sebtében összedobott lakótelepi mojitóval.

Delhusa mellesleg kiváló alany erre a szerepre (ti: random nők érthetetlen rajongásának tárgya), és egyelőre nem esik ki a szerepéből, minden mozdulatából, mondatából süt az öntelt elégedettség, igen, ezek a nők mind engem, az 57 évesen a tévében haknizó sztárzenészt akarják. Dehogy akarják Gjonikám, már megbocsáss, csak erre még nem jöttél rá. Pont emiatt jó a casting, hiszen Benkőnél kilógott a lóláb, ő pontosan tudta, mit vállal. Ha meztelen lantozás kell, az is meglesz Kristófkám, mit írjak a mennyiségi egységhez az áfás számlán? Delhusa az első adás alapján véresen komolyan veszi magát, és pont ebből adódnak a műsor legjobb pillanatai, azok, amikben a fickó eljátssza azt, ami eddig nemigen jött neki össze, a hódító rockistent, akinek az öltözője előtt sorban térdelnek a csajok.

Az mondjuk nem véletlen, hogy a műsort két éven át pihentette az RTL Klub, és úgy tudjuk, az első vágott verziót második és harmadik is követte - valahogy nem áll össze koherens egésszé a történet. A hang és a képminőség szokatlanul gyenge, a villába telepített fix kamerák képén szinte semmit nem látni, a vágás pedig már az első epizódban is több bakit hozott. Ezekkel most már nem nagyon lehet mit kezdeni, ennyi pénzért ennyi jár, Delhusa nővadászata így sikerült, és kész. Ettől még jókat lehet rajta röhögni.

Fotók: RTL.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurri Kán 2012.10.03. 11:40:06

Nem, kedves Sixx, nem két éve ment le kutyába. Már sokkal korábban.

Anselmo 2012.10.03. 11:42:19

Egyszer úgy főszerepelnék én is egy ilyen műsorban! Anselmo feleséget keres!

agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit 2012.10.03. 11:46:24

Egyszer voltam az előzenekarában :D:D
Nem kell rosszra gondolni, nem játszok lakodalmast, BEATLES műsorunk volt, és eléggé keményre hangszerelve. Rendes volt Gjoni, még puszit is adott :D:D:D

Boston Cézárja (erőművész, egyéb kat.) 2012.10.03. 11:47:23

sixx! A sorok között olvasva egyre inkább az az érzésem, hogy neked nem tetszik igazán ez a műremek. :D

akárkivagybárki 2012.10.03. 11:56:17

Szerintem kurva jó volt! Esküszöm életembe nem röhögtem ennyit egy műsoron.DzsoniRambo.Elfogadod a fényt? Hát ezeken beszartam :DDD

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2012.10.03. 11:57:07

Ha ez kell a népnek, akkor ez kell a népnek, szomorú hogy erre van igény :(

Rosszindulatú Vászka 2012.10.03. 12:01:02

Nehezemre esik elismerni, de ez:

"Kell egyfajta rendíthetetlen emberszeretet ahhoz, hogy ezt a fajta valóságshow-t úgy nézze végig az ember..."

egy igen ízes, cizelláltan decens megfogalmazás.

Respekt és gratula.

nisa45 2012.10.03. 12:01:20

67-éves vagyok nekem se tetszik ez az egész müsor ez nem nevel semire sem csak arra ha szerencséd van bekerülsz a tv-be nem kell tanulni érte semit

vitaygeorgina 2012.10.03. 12:08:49

"az nem lehet, hogy ez a kispesti műkörömépítő néni egy szó és minden további nélkül ledugja a nyelvét Delhusa torkán"

És fordítva is érdekes. Úgy értem, az nem lehet, hogy Delhusa minden további nélkül ledugja a nyelvét olyan nők torkán, akiket akkor lát életében először, és akik ki tudja, mikor mostak fogat utoljára.

Neil_Blender 2012.10.03. 12:10:15

csak a commenten és a hogyvolton fogom követni. De ott nagyon, mert ezekről írjátok a legjobbakat. TVben nem tudom megnézni, mert félek hogy kiég a retinám 20 mp után...

mjordan 2012.10.03. 12:11:57

@akárkivagybárki: szomorú,ha ezen tudtál röhögni.

vitaygeorgina 2012.10.03. 12:13:14

Egyébként nem értem azt a busongást, hogy "szomorú, hogy ez kell a népnek" meg hogy "kár, hogy erre van igény".

Egyrészt nem nézik ezt olyan sokan, hogy ebből következtetést lehetne levonni arra vonatkozóan, hogy mi is kell a "népnek".
Másrészt meg miért nem természetes az, hogy az emberek különböző szellemi szinteken állnak, és ha valakinek ez tetszik, akkor nézze csak. Hülye elvárás az a hozzászólóktól, hogy mindenkinek állandóan az Operában kéne ülni, és közben Tolsztojt olvasni. Vannak emberek, akiknek ez a műsor tényleg bejön, és nem kötelességteljesítésből nézik, hadd szórakozzanak.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.10.03. 12:15:16

Tudja valaki, hogy a mi tévénken hányas csatornán lehet fogni az RTL kettőt?

akárkivagybárki 2012.10.03. 12:16:29

@mjordan: Miért talán sírnom kellett volna??? Ember ez a műsor pont arra van kitalálva hogy egytől egyig kiröhöghesd a szereplőket. Ezt a célját eléri. Ne várjatok és ne magyarázzatok bele semmi mást.

rolexes 2012.10.03. 12:18:48

Jó ez ide ebbe az országba!Sajnos a hölgyek meg mint köztudott nem a külsőt nézik,nézték.....a ház,ahol játszódik már inkább levette őket a lábukról!

mjordan 2012.10.03. 12:21:47

@akárkivagybárki: nem bántásból,de sztem értelmes(ebb) ember eleve átkapcsol kb fél perc után erről a szarról.

gastro, missing in action 2012.10.03. 12:22:15

@nisa45: te komolyan azt gondolod, hogy az a sok némber szerencsésnek érezheti magát, mert bekerült a tv-be?! Ja igen, nyilván van ilyen állatfajta, ezek a töltelékszereplők, mint pl. a VV szűz Bandikája, Cristofel, meg Delhusa képernői..

Mondjuk nekem potyogott a könnyem egy-két jelenetnél :)

gastro, missing in action 2012.10.03. 12:27:12

@akárkivagybárki: nem is értem ezt a sok okostojást.. én is pont ezért nézem: kiröhögni a parasztokat, ugyanaz a szórakozás, mint Erzsike volt a Balázs showban, vagy amikor várom, hátha kurva nagy karambol lesz az autóversenyen rajt után, esetleg a bika mikor döfi meg a torreádort..

Aztán meg van, amikor politikai műsort nézek, gazdasági műsort hallgatok, elmegyek megnézni egy kiállítást, (na jó, az Opera egy kicsit nekem még perverz, majd 60 évesen jó lesz)vagy ételt osztok szegényeknek karácsonykor.
Azt nem érti meg a sok okoskodó kommentelő, hogy egy ember nem egysíkú jó esetben..

mjordan 2012.10.03. 12:30:13

@gastro, missing in action: ja,okostojás egyből az,akit irritálnak az ilyen népbutító,retardált embereknek készített műsorok. Biztos velük van a baj,h nem tudnak röhögni egy ilyen okádék műsoron.

akárkivagybárki 2012.10.03. 12:32:51

@mjordan: Hát,hiszed vagy sem én kellően értelmes embernek tartom magamat de olyan jól szórakoztam ezen a te általad szarnak nevezett műsoron ( ami tényleg szar..)hogy a következő részt is meg fogom nézni.

encir 2012.10.03. 12:33:38

@vitaygeorgina:
Ok, de az hogy lehet, hogy 90%-ban ezeknek az embereknek az "ízlése" szerinti műsorokat kapunk??

Emmet Ray 2012.10.03. 12:34:02

Az X-faktor előtt ment, így háttérzajként indult nálam (nem láttam még ilyen jellegű műsort eddig). Aztán egyszer csak azon kaptam magam, hogy a képernyőt bámulom üveges szemekkel. Amikor megjelent Pákó a piros fezzel, na akkor fordult abszurdba az egész. Onnantól végig lehetett röhögni, egészen a fény nyakláncokig (előtte lábmosás a tóban). Van a dekadenciának, a szürreálisnak és a ponyvának egy olyan egyvelege, ami már felhőtlenül szórakoztató. Néha azért elszomorodtam, amikor eszembe jutott, hogy nem lesz Rtl kettőm, így a hogyvoltokon fogok szórakozni csak. Csak gyilkosan, sixx! :D

gastro, missing in action 2012.10.03. 12:37:42

@mjordan: nem vagyunk egyformák, komoly intelligens emberek tudnak hót alpári poénokon, Mórickás vicceken, vagy disznó vicceken röhögni, akkor ezen miért ne?
Az okoskodó az, aki idejön és elkezdi herótozni a műsor NÉZŐIT, mintha látná a képernyő előtt ülőket, mint pl. TE

Wilson11 2012.10.03. 12:39:10

@nisa45: Egyetértek veled, ha szabad tegezni :)

gastro, missing in action 2012.10.03. 12:39:55

@encir: @mjordan: miért nem nézted szombaton a Hunyadi László élő közvetítést? na miért nem? Az semlegesítette volna a Gjoni által kiváltott hatást. Kb. mint a kereszt vs. vámpírok

mr. Mick 2012.10.03. 12:40:24

jómagam Gjonit a zenéje után ítélem meg .. nem világsztár ,de kellemes, dallamos fülbemászó zene és azért 17-18 éves kora óta jelen van a magyar zenei életben (azért ez önmagában már nem kevés)..ami az ajtaja előtt sorban álló lányokat illeti ,a nála sokkal gyenguszabb zenét és külsőt nyújtó és éppen csak jegyzett emberkék válogatási lehetőségeit elnézve azért gondolom neki is akadt egy-két (több?)mindenre képes elvetemül hölgyrajongója a néhány év alatt..
Bizony azonban az idő múlik és ahogy az élsportolók is általában ismeretlen világvégi kis klubokban fejezik be levezetésként pályafutásukat ..a szinpadi sikerekhez szokott emberek esetében- (akik -bármennyire is divat megszólni manapság a kordákat ,azért valamior komoly dolgokat tettek az asztalra pl. Gjoni 1974 -ben egyszerre 4 aranylemez birtokosa is volt,pedig akkor nem 500 eladott lemez után mérték mint manapság)-nehéz a megszokott csillogás után a szürkeségben élni ezért mindent megtesznek ,hogy reflektorfénybe kerülhessenek ki így ki úgy ..
mindensetre én úgy gondolom az RTL részéről jó választás volt Gjoni mert a műsor közben a zenéje élvezhető és az egyszer megnézhető kategóriába belefér ...még azok számára is akik a mindenen fanyalgó sznob kategóriába tartoznak../nekik javaslom inkább nézzék az éhező Gyurcsányt amint campingezik a Parlament előtt ,az se rossz mulatság!/

mjordan 2012.10.03. 12:41:03

@gastro, missing in action: "hót alpári poénokon, Mórickás vicceken, vagy disznó vicceken röhögni" lehet is,de ez a mocsok vmi más kategória...viccesnek nem vicces,disznónak nem disznó,alpárinak nem alpári. Egyszerűen csak undorító,és szánalmas.

gastro, missing in action 2012.10.03. 12:49:19

@mjordan: nabumm a Dumb és Dumber is megosztja a népeket, meg a Jöttünk, láttunk, visszamennénk is.. Jut is, marad is.. Nem vagyunk egyformák:) (van még pár ilyen közhelyem, ha kérsz.)

akárkivagybárki 2012.10.03. 12:56:21

Nem értem egyesek felháborodását.Akinek bántja a lelkét és az önérzetét ez a fajta műsor az ne nézze.
Ne is kommentálja.Hiszen nem nézte.Vagy kommentálja de akkor valószínűsíthetőleg megnézte.
És itt harap a kigyó a farkába...

Bryan élete 2012.10.03. 13:02:25

nem tudtam, hogy létezik ilyen műsor, de a két cikk után fan leszek!

zyl187 2012.10.03. 13:03:44

Nézzétek csak hajrá!!! Sok vidám, nevetéssel teli órát kívánok... az ötletgazának meg kívánom, hogy egyszer élve ássák el és kínok közt hulljon el!

tovabb a jezsovi uton 2012.10.03. 13:04:33

ahogy elnéztem a picsákat, akkor jár legjobban, ha a végén pákót választja...

chuber 2012.10.03. 13:16:09

Sajnalom Delhusat, amiert ezt be "kell" vallalnia! :-) Par evvel ezelott amikor csaladtagomat vartam Miamiban a repuloteren, a "gitartokjaval" kezeben talalkoztam Gjoni Urral. A csaladtagom kert adjunk mar neki egy MOBILT, hogy fel tudja hivni azt az embert, aki JON ERTE a repuloterre. Eddig nem is tudtam, hogy pontosan mi is tortent vele, hiszen angolul nem "igazan" beszelt.....de most mar meggyozodtem rola a hir kapcsan, hogy BIZTONSAGBAN visszaert Magyarorszagra, hiszen a "TOP" show foszereplojekent megmutatja magat! :-) Vigyazz Gjoni, el ne TEVEDJ! Nem mindegy hogy az OKOS hulyeskedik, vagy a HULYE okoskodik! :-)

gentry 2012.10.03. 13:20:33

Én UPC-s előfizetőként csak azt kérdezem, hogy; mi a f.szom az az RTL2?

AnnaKarenina 2012.10.03. 13:22:02

@gentry: Majd megtudod (vagy nem), szolgáltatód még tárgyal a feltételekről.

AnnaKarenina 2012.10.03. 13:23:22

@zyl187: Egy biztos ízlésű ember nem háborog ilyesmin. Ha nagyon nem tetszik, kikapcs, v. mást néz. Az nem lehet vita tárgya, hogy kinek mi vicces.

sweeney todd 2012.10.03. 13:26:04

azt a torrenten fent lesz-e, mint anno a Benkő? nincs tv-m.

vitézlővitéznő 2012.10.03. 13:28:47

Ugyan már, volt ott még egy őszintén lelkes ember. Pákó.

sweeney todd 2012.10.03. 13:31:06

ja és nézném, még ha bárgyú is, Benkőt is szorgosan letöltögettem és fuldokoltam a röhögéstől.

Bumpi 2012.10.03. 13:31:11

Le kell menni cickányba, hogy te lény a cickányok kirááálya!

s3pooler 2012.10.03. 13:37:13

Atyaisten, de jó hogy nem nézek kerTV-t (sem).
Megdöbbentő, hogy ennyi mazochista van az országban, hogy ennek a műsornak van nézettsége..

Mr. Jerkow 2012.10.03. 13:42:22

Igazi tősgyökeres panelgeciként ezt fogom nézni a haverokkal felesezés közbe az udvaron a kis Casión! Két Zámbó sláger között pontjó!

waterphone 2012.10.03. 13:43:58

Kicsit mindig fejlődik az ember. Ma még elolvasom az ilyen szemetekről szóló cikkek egy részét, de a műsort már simán nem nézem. Jobb így mindkettőnknek Dzsoni.

Árnika

Sokorai_Atala 2012.10.03. 13:46:49

@gastro, missing in action: én abba is belenéztem, no nem végig, mert igen hosszú zenemű:) És a Dzsoniba is, mert hívott egy ismerősöm, a röhögéstől fuldokolva, hogy nézzem, és így történt, a végét láttam, mikor vízem jártak meg fényt kaptak vagymit.
Asszem hasadt személyiség lehetek:)

Dr. GGG77 2012.10.03. 13:48:39

Sajnos még nincs RTL2-m (UPC, ugyebár...), de amint lesz belenézek. Imádom az ekkora szarokat. :D

cybulski 2012.10.03. 13:51:42

@mr. Mick: Ha Ön netán úgy tudja, hogy a "Nika se perimeno"-t Gjoni komponálta, rosszul tudja. A szám attól olyan fülbemászó és megnyerő, mert NEM Gjoni opusa, hanem egy görög népdal magyarított verziója. A "sztár" évtizedeken át hagyta abban a tévhitben a "rajongókat", hogy ő volt az elkövető, pedig nem. Jómagam egyetlen saját(?), viszont könnyen felejthető művére emlékszem, ez "A farmerom a haverom" című. Nem görög eredetű, de olyan is... (Mellesleg Gjoni oeuvre-je nagyjából annyira érdekel, mint a lepkekabócák nemi élete...)

manes 2012.10.03. 13:52:17

Jobbról a második lotyó nem terhes? Vagy csak ilyen a kinézete?

Tocvarek 2012.10.03. 13:57:30

Jó sok évvel ezelőtt (15-20?) egy akkoriban még működő talán IV. kerületi televízió adásában belefutottam Delhusa "művészúr" által celebrált zenés-beszélgetős showba és most jön a poén: emlékeim szerint jól csinálta!!!

eßemfaßom meg áll 2012.10.03. 14:01:46

meg lehet ezt valahol onlány nézni?

mézescsók 2012.10.03. 14:07:19

Nincs gondom azzal, hogy vannak jobb sorsra érdemes emberek, akik a pályájuk végefelé lemennek kutyába, és azzal sem, ha jónéhány szerencsétlen műkörmös úgy gondolja, a életét majd az oldja meg, ha ilyen műsorokban csinál ország-világ előtt hülyét magából. Lelkük rajta, hajrá. És nézze, aki akarja, aki meg nem, az nem. Ez ilyen egyszerű.
A problémám ott kezdődik, hogy kínálat nincs nagyon helyette. Szerencsére nem vagyok megátalkodott tv-néző, de alkalmasint elkapok ezt-azt, sőt,talán még néznék is tv-t. Ha egyszer valaki átlapozza a műsorújságot, akkor látja, hogy az érdemesebb filmek, egyebek vagy nagyon későn, vagy éjszaka vannak, és e vonatkozásban nincs nagy különbség kereskedelmi és közszolgálati tv között. Példa: a Borgiák c. sorozat talán nem mindenkinek tetszik, de mindenesetre magasabb színvonal, mint a 96-odszorra közvetített Gagyi mami, Bölcsek kövére, Amerikai pite akármennyi. De éjfél után kezdeni??? Nem mindenkinek van HBO-ja, most talán megnézhetné, de nem fogja, mert leveri az álom. Másik: Ken Follet A katedrális c. könyve remekmű, a belőle készített adaptáció szintén jól sikerült. Ehhez képest nem átallották az elmúlt hetekben - pl. a 4. részt - 0 óra 30 perces kezdettel vetíteni. Ma, a Levelek Ivo Dzsimáról c. filmet 23.25-kor fogja kezdeni az RTL! Előtte: a szokásos népbutító baromságok. Néha-néha próbaképpen azért megkockáztathatnák, legalább havonta l-2 napra, hogy ne ezek a szörnyedelmek menjenek főműsoridőben.

Peterson 2012.10.03. 14:13:48

@AnnaKarenina: Szerintem nincs igazad, az pedig amit kicsit feljebb olvastam, hogy ráadásul még ne is kommentáljam, az meg egyenesen vicces. Komoly problémákkal kellene megküzdenünk ha mindenkinek csak azokról a dolgokról lehetne véleménye amelyek közvetlenül érintik, vagy amiket kötelezően kénytelen megtapasztalni. Érted a hibát ebben a mindenki által azonnal ész nélkül szajkózott "akinek nem tetszik ne nézze" gondolatmenetben ugye?
Mondok egy példát. Képzeld el, ahogy egy bazinagy befont szakállú viking tol háturól egy kisnyugdíjast a Moszkva tér kellős közepén. Érint közvetlenül a probléma? Nem. Muszáj néznem? Természetesen nem. De mégis... Érted ugye, hogy ennek ellenére miért kell mégis szóvá tenni a dolgot? Az semmi, de fogsz továbbá hallani olyan embereket drog, háború, meleg-leszbikus... satöbbi kérdésekről véleményt mondani (de sőt akár döntéseket is hozni) akiket valójában nem érintenek ezek a kérdések közvetlenül, és kövezzetek meg de ez szerintem egy jó dolog.
Az opera és eközött a szar között pedig van még azér pár árnyalatnyi különbség. Agyam megáll, hogy erre fel kell hívnom a figyelmet.

eßemfaßom meg áll 2012.10.03. 14:24:05

@gyvy kösz, erre nem is gondoltam:)

Ez valami szürreális.

sweeney todd 2012.10.03. 14:25:52

@mézescsók: "Példa: a Borgiák c. sorozat talán nem mindenkinek tetszik, de mindenesetre magasabb színvonal, mint a 96-odszorra közvetített Gagyi mami, Bölcsek kövére, Amerikai pite akármennyi. De éjfél után kezdeni??? Nem mindenkinek van HBO-ja, most talán megnézhetné, de nem fogja, mert leveri az álom. Másik: Ken Follet A katedrális c. könyve remekmű, a belőle készített adaptáció szintén jól sikerült."

tudom ajánlani a torrent oldalakat. Láttam a Katedrálist --, tényleg zseniális --, nézem a Borgiast, csak néhány kattintás és nincs gagyi szinkron, se mosópor reklám közben.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.10.03. 14:27:09

@Emmet Ray: Ugyanígy jártam, csak én nem közte akartam zuhanyozni önkéntelenül, mint Sixx, hanem előtte, teljesen tudatosan, de ottragadtam a tévé előtt, mert egyszerűen nem bírtam ki röhögés nélkül, hogy Delhusát Rambóba oltották... Soha nem néztem RTL-es realityket, eleve a csatornát sem nagyon, csak a tehetségkutatókat, de ezen behaltam. Amikor a "rajongó nők" egyike belemondja a kamerába, miközben Delhusa a túlpartról ordítja a Nika se perimenót, hogy "ez valószínűleg valami híres slágere lehetett", én lefordultam a székről:DDD Nem mondom, hogy a rabja leszek a sorozatnak, de hogy ez vicces volt, az tuti. Hihetetlen, miket beszéltek ezek a nők a kamerába:))) És a fényosztás... na az volt a csúcs:)))

sweeney todd 2012.10.03. 14:29:01

@mézescsók: de amúgy pont ezen problémák miatt mondtam le évekkel ezelőtt a tv előfizetésemet. Mikor rájöttem, hogy már hónapok óta nem nézek semmit rajta, mert fos és ami érdekel fent van a neten, akkor rájöttem, hogy minek. Egy csomó időt spórolok, hogy nem mennek el üres kapcsolgatásokra óráim, ami érdekel, az meg mint fönt van a neten.

sweeney todd 2012.10.03. 14:30:02

@Nadine: ennyire vicces volt? tuti rákeresek a jutyúbon.

ethan blow 2012.10.03. 14:33:31

Áporodott pinaszag terjeng az izzadékony művész körül. A sötét lányok fényt kapnak, cserébe megtanulhatnak vízen járni, miközben a "hopp, beszartam!" testtartást természtesnek tűnő arccal magukénak tudják.
Első díj: 1 hétvége Delhusával.
Második díj: 2 hétvége Delhusával.

Keleti Andrea olyan mélyen repül, hogy a radar nem érzékeli, Pákó pedig élete első szerepében, melyben bolondot alakít, kitűnik intelligenciájával a többi szereplő közül.

A nézők borzongva figyelik az eseményeket, de mint minden olyan alkotás, amibe fekáliát kevernnek és pina is van benne, érdeklődést generál. A producer elégedetten csettint az ujjával, miután kihúzta a seggéből: siker!

felka 2012.10.03. 14:36:59

@cybulski:
"a farmerem a mindenem, ha jól megáll a szőnyegen"

erre gondol?

akárkivagybárki 2012.10.03. 14:38:13

@Peterson: Próbálj meg olvasni a sorok között.
Egyetlen mondatomat ragadtad ki mégpedig azt hogy aki nem látta ne kommentálja. Ha csak ezt az egy mondatot írtam volna akkor helyes lenne a a meglátásod hogy vicces és máris jöhetne a moszkvás hasonlat de itt konkrétan arról volt szó hogy aki ezt nézi az retardált és szellemileg visszamaradott.Arra akartam rávilágítani hogy kár itt egyeseknek az intellektüelt játszani hogy jaj de gáz meg mekkora szégyen és jaj mindjárt belehalok annyira rossz ez a műsor stb.. Ekkora gyűlölettel viseltetni egy SZÓRAKOZTATÓ MŰSOR iránt igenis csak úgy lehetséges ha meg is nézte nem pedig mert hallott róla.

akárkivagybárki 2012.10.03. 14:42:01

@Peterson: És ha elolvastad a legelső hozzászólásokat akkor nyilván azt is tudod hogy kinek szólt.

Messidor 2012.10.03. 14:43:09

Ha netán lesz rtl2-nk,belenézek majd,bár még egyik ilyenből sem tudtam egy egész epizódot megnézni.Viszont ajánlatom a szerkesztőknek:legközelebb Terry Black,Steiner Kristóf vagy Bery keressen párt magának!csak hogy fokozzák a színvonalat!

Slano 2012.10.03. 14:49:42

Ez most még egy hv, vagy mi? Ilyen sokszor kell ugyanannak az embernek cikket írni ugyanarról a műsorról?
Az én véleményem az, hogy igen, ez egy giccses szar és én nézni fogom, az első adást is a neten néztem meg (nem véletlenül a tv-ben) a hv elolvasása után és utána mégegyszer elolvastam a hv-t és nagyon jókat röhögtem.
Egyébként szinte csak "művészfilmeket" szoktam nézni, diplomás is vagyok, úgyhogy nem hiszem, hogy annyira azon kéne szomorkodni, hogy erre is van igény. Ez egy szórakoztató műsor, inkább azokkal van a gond, akik nem tudják ezt a helyén kezelni és jót röhögni akár a főszereplőn, akár a beválogatott hölgyeken.

Peterson 2012.10.03. 14:52:30

@akárkivagybárki: Szerintem lehet akkor is rühellni ha nem látta valaki. Úgy értem, pl. a vikinget se láttuk a Moszkva téren mert nem voltunk ott, mégse gondoljuk helyesnek, hogy ilyesmi megtörténhet. Senki sem játsza az intellektüelt, egyszerűen csak elmondják, hogy szerintük ez egy fos és tudatos népbutítás az embereket mérgezni vele. És jól teszik, hogy ezt elmondják. Szerintem.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.03. 14:52:33

@Slano: ha te ezt hogyvoltnak olvastad, akkor tényleg te vagy a célközönség.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.10.03. 15:02:16

@sweeney todd: Lehet, hogy annak, aki megnézett már sok ilyet, nem, én kikészültem rajta:)

gastro, missing in action 2012.10.03. 15:02:19

@Peterson: jó-jó, én is értem a kritikát, de mindezt a neved mellett egy valóvilág5-el?! :D

ethan blow 2012.10.03. 15:02:39

@Slano:

Valójában igazad van. Én is megnéztem, pedig tudom, hogy fos az egész.

hörgőszelep (törölt) 2012.10.03. 15:11:58

Nem értem, hogy miért akarjátok minden áron megsérteni a kutyákat?! Nekem pl. volt egy óriás Schnauzerem, több esze volt, mint az egész parlamentnek, beleértve az ország összes tv-jét is!

Ormi 2012.10.03. 15:24:41

Fasznak kell annyit inni.
Baszki, miről maradtam le...

sweeney todd 2012.10.03. 15:25:50

@Ormi: nem maradtál le, én is most nézem itt:

www.youtube.com/watch?v=UgDHX4IfhXA

a 7. percnél tartok, de tényleg fetrengve röhögős, feldobta a napomat.

AnnaKarenina 2012.10.03. 15:26:18

@Peterson: Velem is úgy teszel, mint ezek szerint @akárkivagybárki: -vel.:) Kiragadsz egy mondatot, olyan összefüggésbe helyezed, amiben nem volt és nem is kell lennie.
Én azt írtam, hogy biztos ízlésű ember nem háborog, hogy ilyen műsort is adnak. Utána írtam, hogy ki- és elkapcsolhat. És ez a véleményem erre és a hasonló TV-műsorokra vonatkozott, nem általában a világ jelenségeire.:)
És hidd el azt is, hogy egy operát ugyanaz az ember ugyanannyira szívesen nézhet, hallgathat meg, mint ezt a valóságshow-t, csak más szórakozást, élményt kap tőle. És a kettő között mindig fogja tudni a különbséget.:)

vladimir964 2012.10.03. 15:32:28

A nagy öreg (sajnos megboldogult) Frank Zappát kell idéznem, aki szerint hülyeség műfajokra bontani a zenét, mert egész egyszerűen van jó zene, és van szar zene, műfajtól függetlenül. Ugyanez igaz véleményem szerint a TV-re meg a filmekre is. Egy jól átgondolt és profi módon megcsinált műsor/film kortól/nemtől/meggyőződéstől stb. le tud kötni bárkit, függetlenül a műfajtól. Sokan ócsárolták az operát. Hát ez is minőség kérdése: lányom visítva menekül tőle, azonban amikor egyszer nagy nehezen rábeszéltem, nézze meg velem DVD-ről a Metropolitan opera Turandot előadsását, leesett az álla, hogy így is lehet szervírozni egy operát. (ettől még persze nem lett opera fan, de látta, hogy lehet ezt jól is csinálni). Tehát van szar emberekkel, szarul megcsinált műsor és van profikkal profi módon elkövetett mű is. Mint ahogy nem véletlen, hogy az X faktor lemosta a Megasztárt, és elismerem - a honi körülményekhez képest - jó megvalósítását, attól függetlenül, hogy nem vagyok rendszeres nézője.
De aki végképp mazocshista és szeretne a hátán pörögve röhögni, az szerezze be a kertévéken meg vidéki városi tévéken osztott Házibuli Attilával c. eposzt. Bízvást mondhatom, überelhetetlen.

sweeney todd 2012.10.03. 15:39:03

hát, ez rémmókás, tényleg! az a tehén, akit Delhusa először csókolgat, az be van tépve?

mézescsók 2012.10.03. 15:39:22

@sweeney todd: Persze, tökigazad van, de talán nincs mindenkinek netje (az itt méltatlankodó kommentelőknek természetesen van), esetleg nem mindenki tudja, mire használatosak a torrentoldalak, vagy csak egyszerűen kényelmesebbnek tartja levágódni a tv elé, stb., mit tudom én.
Én nem mondtam le a tv előfizetést, de előfordulnak napok, amikor be sincs kapcsolva.
Van RTL2 is. Nem lennék boldogtalan nélküle.

Hurri Kán 2012.10.03. 15:39:44

@Ormi:
Hiányoltunk is, B+. ;-)

AnnaKarenina 2012.10.03. 15:51:54

Képi humor se jön be? "Dzsoni készen áll a szerelemre", kecskenyáj mögötte.

sweeney todd 2012.10.03. 15:52:04

ez a csávó ez kész! kb majd az összes csajt lekapta elsőre, ők pedig engedik neki és szanaszét alázzák magukat egy vén, középszerű, zenészként sem kiemelkedő f*nak. boá

Peterson 2012.10.03. 15:52:41

@AnnaKarenina: "Én azt írtam, hogy biztos ízlésű ember nem háborog, hogy ilyen műsort is adnak. Utána írtam, hogy ki- és elkapcsolhat."

Igenigen, hajszálpontosan ez az amivel nem értettem egyet. Erről gondolom azt, hogy szerintem meg igenis joggal háborog, az meg hogy elkapcsol persze nem kérdés. Nyilván.
De ezen felül is, háborogjon nyugodtan, hiszen ez ugyanúgy a világ egy nagyon meghatározó jelensége mint amiket fent felsoroltam és ez a jelenség egy olyan társadalomat formál ami ugyanannyira az övé mint mindenki másé.

Amit az operával kapcsolatban írsz azzal egyetértek, de itt ugye épp ez a probléma: Nincs opera. Tehát ez nem egy opció.
Félreértés ne essék, nem gondolom, hogy kéne, de azt sem tartom egészségesnek, hogy a két kereskedelmi csatornán az éneklős műsorokat leszámítva csak és kizárólag trashrealityk mennek. Ez rossz. Hatalmas probléma nem csak itt, világszerte. És szerintem bárki aki így gondolja az mondja csak bátran. Ennyit akartam csak ezzel.

Mókusokkaltáncoló 2012.10.03. 15:59:11

na pont az ilyenek miatt nincs televíziókészülékem !

AnnaKarenina 2012.10.03. 16:09:30

@Peterson: Jó, háborogjon. És akkor mi lesz? Semmi. Aki a helyén tudja kezelni a dolgot, ott fogja, akit ez meg úgy érint, mit Dzsoni nőit, az meg másképp. Mindenki megkapja azt, amit szeretne. Késő esti adásokban ott vannak a jó filmek, az M1, M2 is gyakran ad, a Duna meg pláne. Opera éppen aznap este volt, mint azt már írták. De pl. a Bergman-féle Varázsfuvola filmet TV-ben láttam először, és moccanatlanul néztük végig az óvodáskorú gyerekemmel együtt. És ott van a egtöbb jelyen a Mezzo is.
A ker. TV-k úgy szerkesztik a műsorukat, ahogy akarják és tudják, az emberek meg eldöntik, hogy vevők-e rá, mint ahogy bármilyen más árucikkre.

élhetetlen 2012.10.03. 16:19:34

Na, kellett ez nekem! A kommenteket olvasva kedvet kaptam, belenézni a filmbe. Nem semmi, rötön az eleje: ahogy a keresem a szerelmet szöveggel megy a birkák felé! Ugye erőszak nem lesz? Szegény állatok!

Parajpuding 2012.10.03. 16:20:58

Megvan ebben az országban bőségesen az a színvonalú réteg, akinek ez eladható. Másra nincs is igényük. A lósz*r és a veréb mindig egymásra talál.

sweeney todd 2012.10.03. 16:26:40

most olvasom Sixx hogyvoltját is --, ha elaludtam volna 2 smár között. Fergeteges, a legjobb hogy volt, gratulálok hozzá!

sweeney todd 2012.10.03. 16:28:17

@Parajpuding: ó, bocs, dobom is ki a polcról a Dosztojevszkij köteteimet, csak azért, mert ezen a szar párkeresőn remekül szórakozom.

AnnaKarenina 2012.10.03. 16:38:23

@Parajpuding: És eddig ezt nem tudtad?:) Vagy most csak az zavar, hogy más is tud nevetni ezen?:)

nathalie 2012.10.03. 16:42:21

sztem fergeteges volt :D:D

nathalie 2012.10.03. 16:55:18

@sweeney todd:
napok óta röhögök rajta, és néha csak úgy megnézem ahogy táncol :D:D amikor "beleáll" a táncba... :D

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.10.03. 16:56:51

@sweeney todd: Mondtam!:))) Láttam valahol évekkel ezelőtt, hogy Delhusa elment valamiféle ezoterikus gondolkodás felé, de hogy erre így ráépítsék a műsort... Kész voltam, na. Monthy Python:)))

Hurri Kán 2012.10.03. 16:59:47

@Nadine:
Mert egy darabig egy ilyen fényevő csajt kefélgetett. Pontosabban elébb valami pornósztár volt, aztán lett fényevő. Aztán a mi Gjonink a fényevő pornósztár lányát is kefélgette :D

Peterson 2012.10.03. 17:03:47

@AnnaKarenina: És hol a határ egyébként? Tudnék nagyon ízléstelen példákat sorolni, hogy milyen valóságsókat lehetne csinálni ami még legális, de már tényleg nagyon undorító, etikátlan és vérlázító. A kérdést gondolom érted, meddig lehet egy nyilvánvalóan rossz hatású és ártalmas dologgal elmenni a "van rá igény" meg a "csak tudni kell a helyén kezelni" kártyákkal?
Tehát pl. (és tekintsünk el most attól, hogy ez büntetőjogi kategória) iskola mellett gyerekeknek drogot árulni rossz dolog és nem, nem jöhetünk azzal a bíróságon, hogy erre volt a legnagyobb igény mert kiröhögnek. Valóban, el lehet kapcsolni, lehet a Tv-ben mást nézni de ettől nem változik semmi, attól még a f*s ott van és ugyanúgy f*s marad. A dealer sem jöhet azzal a bíróságon, hogy mehettek volna a gyerekek másfelé is, vagy azzal, hogy ott van a zöldséges, aki almát meg körtét akar az simán hozzájuthat ahhoz is, senki nem akadályozza meg benne.
Tudom, hogy kicsit sarkított példa de az elve a lényeg: Az hogy egy rossz dolog elkerülhető az még nem teszi azt semmivel sem jobbá.

sweeney todd 2012.10.03. 17:04:42

@nathalie: Sixx hogyvoltját olvastam másodszorra. hatalmas!

sweeney todd 2012.10.03. 17:05:51

@Nadine: Dzsoni totál részegbe nyomta végig, a csajok közül is volt aki simán betépett, de alapból nem sok értelem csillogott a szemekben.

gonosz gombóc (törölt) 2012.10.03. 17:08:58

szánalmas és megalázó. Önként vállaltan. Van az a pénz...

sweeney todd 2012.10.03. 17:09:20

az a legviccesebb, hogy Delhusa halál komolyan veszi magát!

Hurri Kán 2012.10.03. 17:11:52

@sweeney todd:
Ugye? Akkor nem csak én láttam így. :)

sweeney todd 2012.10.03. 17:16:32

meg az a csaj, aki szerint Jézusnak kék és pont olyan szeme van (legalább tekintetről beszélne az idióta), mint Delhusanak. Szerintem ezek folyton be lesznek szívva, mint a Benkőben.

Terézágyú 2012.10.03. 17:24:40

@Peterson:
Egyszerű ez: ki mondja meg, hol hol a határ, aminél be kell tiltani egy műsort?
A Kádár-rendszer idejében pl. kizárt volt, hogy lagzilajcsi és hasonlók a képernyőre vagy rádióba kerülhettek volna.
Legyen megint cenzúra? Sanzonbizottság?
Ha nekem kéne döntenem akkor én biztos letiltanám pl. a tetoválós műsorokat :) Szerintem azok károsak. Na bumm.

Peterson 2012.10.03. 17:29:43

@Terézágyú: Neem, nem kell cenzúra, lehetetlen lenne meg nem is jó. Nem erre gondoltam. Kicsi Önmérséklet kéne. Bár én magam is viccesnek tartom, hogy ez egyáltalán felmerül bennem.

Peterson 2012.10.03. 17:30:19

Önmérséklet a csatornák részéről úgy értem.

sweeney todd 2012.10.03. 17:32:04

@Peterson: amíg eladható, addig nyomják. Az igényesség sosem volt a tömegízlés része, de ez nem feltétlenül probléma.

Terézágyú 2012.10.03. 17:34:41

@Peterson:
Az önmérséklet is az emberektől függ. És az egész dolog meg pénzről is.
Ha az egyik adó fejese azt mondja, hogy "ezt ne", de a konkurrens adó meg nagyot kaszál ilyennel, akkor az illetőnek annyi.

Erre pont volt is példa nálunk: az rtl közölte, hogy az ő híradójuk nem bulvár, mint a tv2-é. Valóban nem is volt az (és szerintem most sem olyan mértékben mint a tv2-é), de aztán kénytelenek voltak engedni, mert a nézők amazt nézték....

Szóval önmérséklet kellene, minden embernek, köztük a kertévék fejeseinek is... de nincs bennük, ahogy általában az emberekben sincs...

Peterson 2012.10.03. 17:48:00

@Terézágyú: Vannak azér még életben olyan csatornák ahol nem nyomnak orrba szájba trash realityt. Megvehettek volna bármit (most csak egy példát mondok) egy amazing race-szerű formációt, vagy egy junkyard wars-szerűt, vagy bármit... annyi féle kevésbé gyomorforgatóan ocsmány formátum van, hogy Dunát lehet velük rekeszteni. Ugyanúgy meglett volna a nézettség. De ők ezt az utat választották. A közizlés nem egy kőbe faragott dolog, formálható. Hát ők formálják is alaposan.

Peterson 2012.10.03. 17:53:19

Kőbe vésett... na. :)

Terézágyú 2012.10.03. 17:55:03

@Peterson:
Persze. Nem engem kell meggyőznöd :)

Ők pénzt akarnak keresni. Mindig azzal, ami sok embernek tetszik.
És ami sok embernek tetszik az egyre alacsonyabb színvonalú lesz. Ez egy állandó folyamat. Benne vannak a kertévék is, meg a nézők is.
A tévé ad 99 százalékértékű műsort. Az emberek nézik. Ad 80-ast. Az emberek ezt is nézik. Ad hetvenest. Ezt is, sőt egyre többen. Próbaképpen újra bead egy kilencvenest. Hopp, ez már nem tetszik annyira. Jó akkor újra hetvenest ad. Izé, a hatvanas még olcsóbb, főnök, esetleg azt is néznék. És tényleg nézik. Valaki beszól: de főnök, adjunk már legalább nyolcvanast. Adnak, az is kevésbé sikeres, mint a hatvanas... stb. stb.

jadebulgari a.k.a. Simon's cat (törölt) 2012.10.03. 18:15:20

@sweeney todd: ezek nézik titokban a neten :D mielőtt még elkezdjük magunkat szégyellni :D

Peterson 2012.10.03. 18:17:04

@Terézágyú: Értem én, hogy miért van és belátom, van értelme, a dealerkedéssel is milyen kurva jól lehet pl. keresni, de attól még... érted... :)

Ormi 2012.10.03. 18:46:59

@sweeney todd:
Kollégáimat felhatalmaztam, hogy törjék le a kezemet, ha eme link felé közelítenék, mert otthon hagytam a szívritmusszabályzó tablettáimat.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.10.03. 19:23:20

Na, most nézem egyben a Youtube-on, a favorit "Riki" ("... engem már akkor szinte lehere... lehengerelt")... Eszméletlen ez a nő. De Dzsoni szobra is pazar:DDD

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.03. 19:41:54

@tovabb a jezsovi uton: "ahogy elnéztem a picsákat, akkor jár legjobban, ha a végén pákót választja..."

:)) Ezen konkrétan beszartam.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.10.03. 20:02:49

@sweeney todd: Na, ezt a hogyvoltot nem találom, hiába keresem...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.10.03. 20:11:40

Na, már megtaláltam, sírok is:DDD Látom, Riki Sixxnek is bejött nagyon:))) "bikám, bikám":DDD

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.03. 20:17:30

Hát szerintem a csajok mentek le kutyába, de nagyon.

mr. Mick 2012.10.03. 20:29:50

@cybulski: személy szerint jópár számot kedvelek a repertoárjából függetlenül ,hogy ő vagy más a szerzője ...40 év alatt elkövetett jópár slágert ezzel sokaknak szerezve kellemes perceket ..természetesen inkább a második vonalat képviselte a magyar könnyűzenében ,de ezek az érdemei szerintem elvitathatatlanok...
az már más kérdés ,hogy egy ilyen jellegű műsorban miért vállalt szerepet ,de ezt fentebbi írásomban a magam szemszögéből próbáltam vázolni -
sajnos valami oknál fogva ebben az országban mindenkit "megtalálnak" valami módon (okkal -ok nélkül)lásd Jimmy-t ,aki szintén inkább a második vonal lehetett (bár igen sokan kedvelték lágy lírai számai miatt Őt is),de halála után igazából a médiafelhajtás miatt lett sztár .. ha összevetjük némely olyan közszereplővel (őket akik tényleg letettek valamit évtizedeken át az asztalra) hát bizony nem értem miért Gjoni ,miért esetleg Jimmy kerül pellengérre ..

Ormi 2012.10.03. 20:40:54

@mr. Mick:
Na ez az, amit nem értek.
Amikor gyerek voltam, olyan harmincasnak tűnt.
Azóta megöregedtem, de --- messziről --- még mindig harmincasnak tűnik.
Következtetések:
-- Ő már (legalább)a második Gjon
-- ufó
-- Elvis Presley, inkognitóban
-- Miki egér, még nagyobb inkognitóban.
Ha valaki tudja az igazságot, kúrja már át ide, hogy ne haljak meg tájékozatlanul.

mr. Mick 2012.10.03. 20:52:30

@Ormi: nos akkor most jól figyelj ! elárulom a nagy titkot : a fényevés fiatalít :):) szellemileg meg olyan fiatal leszel mint egy 5 éves gyerek ..:)

Hurri Kán 2012.10.03. 20:53:36

@Ormi:
Nem fog menni. A zigazság odabent van.

Ormi 2012.10.03. 20:58:06

@mr. Mick:
Erre a szintre már felkapaszkodtam.... :)

Télleg, a Bosszú c. sorozatnak van Hogyvolt-ja?
Egész normálisnak tűnik, de nem láttam minden részt.
Vagyis csak kettőt...
Félig...

Hurri Kán 2012.10.03. 20:59:26

@Ormi:
Igen. A palack mellé, a szellembe.

Ormi 2012.10.03. 21:04:06

@gyvy:
Minden szellemhez palack jár?
Legalább visszaváltható?

Hurri Kán 2012.10.03. 21:07:03

@Ormi:
Igen. A szellem viszont nem visszaváltható. HA jó, ha rossz, marad.

Ormi 2012.10.03. 21:08:26

@gyvy:
Több palack, kevesebb szellem.

Megdobbent 2012.10.03. 21:09:17

Nalunk is ment a remek premier, neha ra-ra pislantottunk, es a zasszony kb. minden 3. feleseg jeloltnel kozolte, hogy a rendezvenyeken o tancoslany volt, o hostess, o kajakinalo...
Hat igy van ez feleim, mi tobb, Belaim az urban!

Nick Leeson 2012.10.03. 21:15:44

Persze mindenkinek be kell állni a sorba, hogy lefikázza ezt a reality-t, de ha belegondol bárki is abba, hogy az Üvegtigris 1-3-ig, vagy a Kontrol vagy bármelyik hasonló produkció nem ugyan ezt a vonalat nyomatja? Dehogynem, a kőkeményen fos magyar realitást!
Most őszintén ki az aki nem röhögte végig a Benkő realityt? Szerintem mindenki! Akkor most mi a gáz?

Hurri Kán 2012.10.03. 21:17:23

@Ormi:
Több palack, mint szellem.

Ormi 2012.10.03. 21:24:05

@gyvy:
Miféle szellem lehet az, amely elfér egy palackban?
Hordót! Eh, mit...Tartályt!

sweeney todd 2012.10.04. 09:03:28

@mr. Mick: miért vállalta el? mert a mi dzsonink minden fost elvállal, mikor a kamu kiköltözős, túlélős reality volt, akkor is ment.

"sajnos valami oknál fogva ebben az országban mindenkit "megtalálnak" valami módon"

azért ne má! Mácsai Pált meg jó néhány a bulvár szennytől magát távol tartó színészt, zenészt, sportolót... még nem láttam tv műsorban csótányt enni. Dzsoni szellemi képessége és önértékelése ennyi.

mr. Mick 2012.10.04. 10:39:30

@sweeney todd: ebben bizonyára igazad van ..bár nem mindenki alkalmas ezekre a szerepekre sem még ,ha nem is csak a pozitiv ,vagy negativ oldalát nézzük ..engem például nem hívnának ha tizesével enném a svábbogarakat akkor sem ,mert rám a kutya sem lenne kiváncsi ..
pl .annyi bombázó nő van országunkban ,mégis az akkor már 50 év feletti Zalatnay S. képeivel tudták eladni az egyik férfiújságot mind a mai napig a legnagyobb példányszámban ..pedig megfodult benne már azóta is jópár szuper nő ..

sweeney todd 2012.10.04. 10:42:08

@mr. Mick: azzal is le lehet adni valakit, hogy szánalmas.

mr. Mick 2012.10.04. 10:47:13

a negativ reklám is reklám ,néha hatásosabb,többet ér mint a jó ..ez van ilyen világban élünk ..ezért felesleges fújolgatni ..jómagam értékelem a pozitivumokat és tudomásul veszem a másik oldalt ..mindenta helyénkell tudni kezelni ..ez egy ilyen műsornak készült aki ezt szereti nézze ,aki az operát nézze azt ,de a másikra felesleges köpködni..

sweeney todd 2012.10.04. 10:49:33

@mr. Mick: én is láttam, tök nem köpködök. csak szánalmas. mármint a szereplők.

mr. Mick 2012.10.04. 10:58:24

kinek mi az izlés világa van aki igényesebb és van aki kevésbé ..nos ezt kell megérteni ,hogy a kertv pénzt akar keresni .és erre tökéletesen mefelelő műsor mert miden réteget kikell szolgálni ..az államio tévében mikor állandóan csak művészfilmeket nyomtak --az kit érdekelt ? talán egy szűk rétegen ..inkább csak aki készitette meg a szereplők nézték meg ..Még Bujtort is kikezdték mikor csinálta a Piedone féle stilusra mintázott filmjeit Pogány madonna stb.. pedig a közönségnek ez is kell ..

zyl187 2012.10.04. 13:30:26

@AnnaKarenina: :) Én nem háborgok inkább a sírás kerülget. Nem néztem, csak a bemutatóját láttam párszor, szerencsére mással is el tudom tölteni az estéimet elalvás előtt, de rengeteg embernek akiknek a napi rutin után, 1 drehert kibontva jól esik a tv előtt fetrengeni megpihenve, annak az esti programja az, h ezt nézi, mert csak ez van. Pl.: nincs otthon internet, vagy még gépe sincs, nem egy könyvmoly, nem szokott olvasgatni, nincs pénze 138 adóra, ahol nagy szerencsével talál valami nívósabbat, kicsiny falujában más lehetőség este nincs, lévén a Tulipán presszó már bezárt ... usw. Azért abban ugye egyet értünk, hogy ez egy szenny?!?! Tehát lenyomják a torkán ezt a tetves-sz@art és ha csak nem akar regionális híradót nézni, vagy Duna tv-t, vagy tv2-s bulvárhányást, akkor szépen benyeli dzsonit és a végén még meg is tetszik neki sajna. Nem ítélem el őket, hajrá eccer élünk, nézzen sok ilyet... Televágják az ilyen műsorokat olcsó (ámbár) fizetett lotyókkal, kapnak némi piát, h még nagyobb gyíkok legyenek, a rendező kiosztja szerepeket és csapó. Ettől Pista bácsi és Julcsi néni is azt fogja érezni, h ők mennyivel okosabbak ezeknél a ribiknél, megvan a holnapi pletykatéma is, így mindenki boldog. Az rtl sokat keresett, dzsoni sem jár rosszul, a ribik 1-2 napig még villognak a blikkben (valszeg őket is megdobják pár Deákkal) és az átlag ember is érezheti, h mekkora Einstein hozzájuk képest, mindezt móka-kacagás keretében.... Öcsém...inkább nevetek mint sírok...vagy egyszerre mindkettőt.

zyl187 2012.10.04. 13:34:02

@Nick Leeson: aki nem nézte :):):) mert engem pl egy shotgunnal sem kényszeríthettek volna rá :):):)

mr. Mick 2012.10.04. 13:53:58

nem célom hogy fényezzem Gjonit ,de azért ezeket sem szabad elfelejteni .:

Elismerései:

1974 - drezdai fesztivál nagydíja
1975 - az év énekesének NDK-ban
1988 - Kubai dalversenyen - legjobb zeneszerző díj
1989 - EMeRTon-díj
1996 - Albán Kormány Aranykereszt
2000 - Roma Közösség - év énekese díj
2005 - A Magyar Köztársasági Arany Érdemkereszt
2005 - Vitézi Rend tagja a dunaújvárosi Hősök Templomában

jadebulgari a.k.a. Simon's cat (törölt) 2012.10.04. 14:23:33

@mr. Mick: te a PR-osa, managere, esetleg rajongója vagy? itt a műsorról van szó, nem a "művészetéről" - a műsor pedig elvitathatatlanul übergagyi

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2012.10.04. 14:35:22

Drezda, NDK, Kuba, Emerton, Albán, Roma - ez így egymás után nekem azt jelenti, hogy a kommenizmusba nagyon jó volt valamelyik elvtársnőnél, aki patronálta. Dzsoni meg őt patronozta...

mr. Mick 2012.10.04. 14:54:08

@jadebulgari a.k.a. Simon's cat:

"a műsor pedig elvitathatatlanul übergagyi"

annak a rétegnek akinek szánták nem az ...

ők ezt mondják esetleg egy Bánk bán előadásról ..
tudod: kinek a pap-kinek a paplan

mr. Mick 2012.10.04. 15:01:32

@jadebulgari a.k.a. Simon's cat:

egy amazonas menti benszülőttnek hiába játszanál Herbert von Karajan vezényletével klasszikusokat ..ők nagy ívben lesza***k ,mert hol jön az egy jófajta tamtamhoz képest.. nekik az a "műsor" MEG TÁNC A TŰZ KÖRÜL ..
EZÉRT FELESLGES ILYENEN VITATKOZNI ÉS BÁRMELYIKET IS LESZÓLNI .. A HELYÉN KELL KEZELNI A DOLGOKAT

reccs 2012.10.04. 15:08:16

Ti ezt ennyire komolyan veszitek? Megnéztem most az első tíz percet, ez simán a műfaj paródiája és szerintem direkt ilyen. Amikor a Csillagkapu zenéje után bement a kapun, sírva röhögtem :)

mr. Mick 2012.10.04. 15:21:03

@reccs:

jól mondod KB. velősen ez a lényeg ...

Slano 2012.10.04. 17:30:46

@sixx: Azt már bevállaltam, hogy valamilyen szintén akár én is lehetek a célközönség. És valóban van némi különbség ezen írásod és a hogyvoltod között, de átfedések is vannak jócskán, erre próbáltam csak rávilágítani. A kérdés meg költői volt, elég egyértelmű, hogy miért van kint az indexen napokig a Dzsonis hogyvolt, majd utána ez az összefoglalásod, tulajdonképpen én is emiatt néztem meg a műsort, szóval működik a rendszer.

Rasszista eszkimó (törölt) 2012.10.08. 15:32:36

Szellemi onvedelem, mondhatni sajat erdekunk, hogy ilyen szennymusorokat ne nezzunk. Dehat a kosz az ugye hamar rankragad. Az ember nem is gondolna, hogy a "Nekem mindenem a farmerem" bugyrainal meg lehet lejjebb sullyedni.
süti beállítások módosítása