Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Otthonról is lehet olimpiai úszódöntőt közvetíteni UPDATE

2012. augusztus 02. 11:30 sixx 152 komment

Mivel a kedves kommentelők a poszt egy mondatával bírnak rendkívül lelkesen foglalkozni, kénytelenek vagyunk szájba rágni a magyarázatot: Szántó Dávid valóban a Digisport munkatársa, és mint ilyen, tényleg nem kézenfekvő, hogy kivigyék Londonba. Igen ám, de ha megnézzük a köztévé olimpiai stábját, akkor a következő nevek is szerepelnek rajta: Szabó Gábor, Horváth Kőrösi Mariann, Matuz Krisztián, Faragó Richárd, ifj, Knézy Jenő. Azt a drága hozzászólókra bízom, hogy kitalálják, mi a közös bennük.  

Szántó Dávidot, ki tudja miért, a köztévé nem vitte ki Londonba, így kénytelen volt otthon végignézni Gyurta Dániel olimpiai diadalát 200 mellen. A kommentátorvér viszont nem válik vízzé, ugye, így Szántó otthonról leközvetítette a döntőt, mégpedig így:

Közben Londonban Deák Horváth Péter kapta kezébe a mikrofont, a hivatalos közvetítésnek ő volt a magyar hangja, már amikor szóhoz jutott Czene Attilától, aki a Honvédelmi minisztérium, Tőkés László, a vajdasági magyarok, a szomszéd zöldséges és két kóbor szamár sms-üzeneteit olvasta be ismeretlen indíttatásból. UPDATE 2: az MTVA levetette a videót, de itt meg lehet nézni az ő verziójukat. (Azt, hogy 2012-ben mi indíttat egy céget arra, hogy a teljesen használhatatlan, gépgyilkos, Silverlight alapú videózást válassza, soha nem fogjuk megtudni.) 

Tessék eldönteni, ki volt a jobb.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

retroflexus 2012.08.02. 12:41:13

azért nem vitték ki, mert a köztévétől átment a digisporthoz...

szanalmas 2012.08.02. 12:42:22

Senkiháziak kezében van a magyar média!

Kandeláber 2012.08.02. 12:43:44

@retroflexus: Például. Mondjuk, már durván két éve ott van. Most már talán a poszt szerzője is megtudja.

badseed 2012.08.02. 12:45:47

és mintha mostanában a tv2 napló c. műsorában is láttam volna :)
talán ezért nem vitte / vihette magával a köztévé...
a videókról inkább nincs véleményem...

NiKe 2012.08.02. 12:47:29

Vannak kint még "vendég" riporterek, akik nincsenek mtv-s státuszban. külsősként befért volna ő is. Már ha a minőség lenne a cél.

Mélységimagmáskőzet 2012.08.02. 12:48:09

aki tegnap a közvetítés alatt nem bírt lejönni az sms-ekről, az ki a faszom volt? a homoszekszuális öngyilkosjelölt?

Miss Bliss 2012.08.02. 12:48:29

Kérjük vissza Szántó Dávidot!!! Nagy szükség van az optimizmusára, humorára, lelkesedésére, korrektségére!

ethan_hunt 2012.08.02. 12:50:49

Varga Ákos a Eurosporton sokkal jobb volt. Sokkal.

A rokkant is ember · http://arokkantisember.blog.hu 2012.08.02. 12:51:07

Sixx ez ritka szánalmas és demagóg poszt volt... persze, otthonról is lehet olimpiát közvetíteni, ahogy a fürdőszobában is lehet Pavarotti áriát énekelni. Lehet, csak minek?
Ami pedig a királyi tv közvetítését illeti, nem tudom, mit kell a kákán is csomót keresni...vagy csak az a baj, hogy a Czene fideszes? Igazán nem vagyok fideszbarátsággal vádolható, de Czene elsődlegesen OLIMPIAI BAJNOK úszó és csak másodsorban politikus. Lelkesen és értelmesen szólt közbe a közvetítésbe, mellesleg D.H. Péternek van két-három évtized sportriporteri múltja, nem tudom, ki hiányzott neked innen, talán egy Vitár Róbert? :)
Mellesleg Szántó home made közvetítése szép volt, jó volt - de most essek tőle hasra?

ohjeee 2012.08.02. 12:51:09

Ciki volt ez a poszt...

nemecsek ernő áruló 2012.08.02. 12:52:35

Én úgy tudom, azért nem vitték ki, mert ott hagyta az mtv-t, és a digi sporthoz ment.

dekoltazs 2012.08.02. 12:52:35

Katasztrófa szinte az összes köz kommentátor. Gundi nagyon jó, kis Knézy is, Horváth Mariann mindent visz (az első arany közvetítője). De a többi? Különösen ez a kisvárosi tv-s látványvilág (nem bántva a kisvárosi tévéket!) milliárdokból! Eurosportot kell nézni. Hol van pl. Hajdú B.

retroflexus 2012.08.02. 12:56:08

@Rossztündér: kétlem pl. hogy a digivel kötött szerződése engedné, hogy a köztévében sportot közvetítsen.

Nervus 2012.08.02. 12:56:27

Off, de csak engem nagyon idegesít az, hogy sose lehet tudni, hogy mi mikor lesz?
Állandóan annyit mondanak, hogy hamarosan, nemsokára, még ma, este, délután, reggel.
A f@szér nem lehet megmondani adásban, hogy este x-től úszik pl. Gyurta?
Nem ül mindenki egész nap a tv előtt.

A kommentátorok meg szerintem is minősíthetetlenek.

sapka 2012.08.02. 12:58:34

ez talán segít sixx-nek, hogy miért nem vitte az mtvA szántót az olimpiára:

comment.blog.hu/2010/10/21/elmegy_a_koztevetol_szanto_david

bandicoot (törölt) 2012.08.02. 12:59:36

Hááát... én nem találtam semmi kivetnivalót D.H.Péter közvetítésben. Pedig többször is végig hallgattam. Nyilván a poszt írójának vörös posztó az M1, se azért mindenről "az" jut az eszébe?
Valóban ciki a poszt és egy kicsit szánalmas is.

MACISAJT 2012.08.02. 13:00:39

"Szántó Dávidot, ki tudja miért, a köztévé nem vitte ki Londonba, "

Ki tudja miért?:)
Hát például azért vazze, amiért két éve még éppen errefelé adtatok hírt nagy pofával:
comment.blog.hu/2010/10/21/elmegy_a_koztevetol_szanto_david

cyd 2012.08.02. 13:02:04

@A rokkant is ember: DHP-nek lehet, hogy van múltja, de jelenleg ordenáré módon közvetít. Szerencsére Eurosport is adta pl. a 200 mell döntőt egymás után nézve a kettőt zongorázni lehetett a különbséget.

@dekoltazs: A férfi kard döntő közvetítése, na az tényelg nagyon jó volt.

Kandeláber 2012.08.02. 13:04:19

Fotelből bármit lehet közvetíteni.
De ha a poszt írójának kifogása van a riporterek személyi összetételét illetően, javasolja mondjuk Horti Gábort, akkor rögtön lesz móka, kacagás.@MACISAJT: Ott a pont.

Miss Bliss 2012.08.02. 13:04:52

@A rokkant is ember: Nem az volt a baj, hogy Czene ott volt, meg nem is az, hogy fideszes, hanem az, hogy államtitkárként volt jelen, nem olimpiai bajnokként. Abban a minőségében mindenki nagyon örült volna neki (legalábbis én biztos).

Káosz Professzor 2012.08.02. 13:05:00

(((Állítólag épp jön a 3. gyereke, ezért nincs/sincs kint... Róbert Károly Magánklinika, arckönyv)))

kispufi 2012.08.02. 13:07:40

@dekoltazs: Hajdú B. a rádióban, mint szabadúszó, de ugyanaz a csapat.
Egyébként, másoknk: a SportTV-ből kaptak villámigazolásokat (kölcsönzéseket) a királyin.

olcsójános 2012.08.02. 13:07:51

"de Czene elsődlegesen OLIMPIAI BAJNOK úszó és csak másodsorban politikus."

Tokaszalonna attila háromnegyed órán keresztül olvasta be a fideszes ismerősei meg tökös lászló, legnagyobb határontúlink sms-eit. Neked nyilván nem tűnt még fel, hogy próbálnak minden népszerű sportolót kisajátítani maguknak. Aztán a normális ember már nem is szurkolhat nekik, mert véletlen idióta fideszesnek nézik. Csak ennyi a probléma.

Káosz Professzor 2012.08.02. 13:10:18

@Miss Bliss: Czene a Kossuth Rádión egy órával a közvetítés előtt még normális volt, konkrétan megjósolta a világcsúcsot. Az M1-en aztán előbb csak nem tett hozzá, aztán az x-dik sms-nél meg már csak rontott a helyzeten. Tőkés Lászlónál kapcsoltam át a Eurosportra, előbb kellett volna.

sdragon · http://dragonnews.blog.hu/ 2012.08.02. 13:11:25

Nem tudom sixx melyik közvetítést látta, de amit ide belinkelt abban egész végig D.H.Péter közvetített. Czene Attila nem szólt bele, csak a futam után 3:55-nél fűz hozzá adatokat. SmS beolvasásra én nem emlékszem. Ennyit a korrekt tájékoztatásról: "Közben Londonban Deák Horváth Péter kapta kezébe a mikrofont, a hivatalos közvetítésnek ő volt a magyar hangja, már amikor szóhoz jutott Czene Attilától,..."
A korrektség kedvéért, Magyarországon nincs Hadügyminisztérium csak Honvédelmi Minisztérium.

Sokorai_Atala 2012.08.02. 13:11:33

Mondjuk én nem szerettem, ahogy Szántó D. mindenkit "mucikázott", Lacikázott, Évikézett stb.
Jó magam is az Eurosportot nézem úszáskor és teljes megelégedettséggel hallgatom Varga Ákost és Pásztor Dórát.

Héjj Szilárd Marketingarc · http://marketingarc.blog.hu 2012.08.02. 13:14:35

eurosport nem adta párhuzamosan a döntőt? mert ők is alkalmazhatnák, ha akarnák...szerintem is picit ciki ez a poszt..

Dr. Kix 2012.08.02. 13:17:15

"Füli" jó volt úszás közvetítésben mindig is. Az a baj, hogy Eurosport nincs HD-ben errefelé, csak m1, m2.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2012.08.02. 13:17:27

@dekoltazs: "Horváth Mariann mindent visz (az első arany közvetítője)"

hááát, az a közvetítése például vérciki volt...

spotty 2012.08.02. 13:19:09

A Szántó jó lett volna pedig, én bírom a csávót, jól tolja. Van néhány kommentátor kint, akik azt sem tudják néha hol vannak. Lehet nem ártana nekik is kitölteni mondjuk ezt, aztán kiderülne ki való oda: minu.me/-london-kviz

DArchAngel 2012.08.02. 13:21:15

@sdragon: Pedig volt ott SMS Tőkés Lászlótól, a Honvédségtől. Külön kétszer kitért arra, hogy határontúli magyarok miket írtak. Miért nem lehet simán örülni egy sikernek? Miért kell kihangsúlyozottan beolvasni, ki küldte a gratuláló SMS-eket? Ha a Gyurcsány írt volna, azt is beolvassák?

Miss Bliss 2012.08.02. 13:21:35

@sdragon: Én meg azt nem értem, te melyik közvetítést nézted, ha nem emlékszel az sms-beolvasásokra. Czene még az eredményhirdetés közben is megpróbálta túlbeszélni Deák Horváthot.

j.jetson 2012.08.02. 13:22:08

@retroflexus: kb. mert a köztévé cseszte megbecsülni...
amúgy én imádtam őt kezdetektől fogva, mert szívvel lélekkel csinálta, amit csinált...

rágypéksérotomsik (törölt) 2012.08.02. 13:22:23

"Czene elsődlegesen OLIMPIAI BAJNOK úszó és csak másodsorban politikus"
Fordítva. Czene elsősorban a kormánypárt politikusa, másodsorban olimpia bajnok úszó volt. ahogy S.P.-ről sem mondta soha senki, hogy elsősorban olimpiai bajnok vívó, másodsorban államfő....
Nem is kell ilyen rangsor.
Czene olyan bizonyítványt állított ki most magáról, amit már nem kell tovább magyarázni.

dayan 2012.08.02. 13:23:28

Az sms-eket szerencsére már nem hallottam,a közvetítés nagyjából rendben volt, az ultragáz, hogy 10mp a győzelem után mélyinterjút készítettek Danival és nem engedték el az első kérdés után, szegényen lehetett látni hogy szenved tőle...

Gábor217 2012.08.02. 13:26:12

@Miss Bliss: De szerencsére DHP ott sikeresen lőtte le, azaz szakította félbe. De neki is volt érdekes beszólása, hogy a két világbajnoki aranyat el kéne cserélnie az olimpiaira... Jó, nem sok értelme van a szőrszálhasogatásnak, ez is igaz.

subidubinemértem (törölt) 2012.08.02. 13:26:21

@idelle: szerintem is (pedig én egyébként nagyon bírom az eurosporton, de sírva legyerekezni egy olimpiai bajnokot, mint egy nagymama... hát gáz volt)
czene: botrány volt, amit művelt. sajnos épp az volt a baj, hogy nem az olimpiai bajnok ült oda, hanem az államtitkár. az eredményhirdetésnél úgy kellett leállítani, hogy ne az ismerősök/káderek sms-eit olvasgassa be, hanem fogja már be, hogy a köznép (ismertebb nevén SZAVAZÓ) meghallgathassa, amint Gyurta Dánielt éppen olimpai bajnokká nyilvánítják.

Kandeláber 2012.08.02. 13:28:01

Persze lehet, hogy Szántó digi-dolgozói minősége mellett most már a fülmérete is közrejátszott abban, hogy nem vette kölcsön a köztévé.
Ebben az esetben diszkrimináció esete forog fenn, és a TASZ, valamint az AI erélyes fellépése látszik szükségesnek.

Parasite 2012.08.02. 13:29:01

emberek. mtva közvetítései szarok. kossuth rádió kenterbe veri. czene meg egy paprikajancsi majom a kib****ott sms-eivel. már azt tervezgettem kirepülök egy azonnali járattal és helyben felrúgom. ezek tények, akárhogyan is próbáljátok szépíteni.

abc 2012.08.02. 13:29:48

De jo hogy nem vagyok otthon igy nem kell m1en nezni a doppingiat

Guss Grissom 2012.08.02. 13:34:56

Mocskos biboldók kinek hiányoznak? Nekem egyik sem.

Kandeláber 2012.08.02. 13:35:53

Hú, Gyurta azt nyilatkozta a Nemzeti Sportnak, hogy tizenötmillió magyar szurkolását érezte, nahát, megfertőzte a nacionalista métely, és beleavatkozott Románia belügyeibe.
Vissza azt az aranyat!

mizrolist 2012.08.02. 13:36:32

@Szilibácsi: adta, és náluk a Pásztory Dóra - Varga Ákos kettős a tőlük megszokott profi módon meg is csinálta a közvetítést. Ha van olyan sportcsatorna, amelynél nem feltétlenül van szükség Szántó Dávidra egy úszóközvetítéshez, az az Eurosport... de az összes többinél hiányozna/hiányzik.

Kitsilatzi · http://leggitar.blog.hu/ 2012.08.02. 13:37:07

@Káosz Professzor: Az nem Czene volt, hanem Güttler. Czene az úszás után volt a rádióban, de még ott is a kibaszott SMS-eit olvasgatta.

pong a ping 2012.08.02. 13:37:47

@subidubinemértem: Azert azt tegyuk hozza, hogy a "gyerekezes" annyiban megallta a helyet, hogy Aron lett igy a legfiatalabb olimpiai bajnok vivo (az ujkori olimpiakon). 22 evesen max tapasztalatot gyujtenek a vivok, szokjak a legkort, es nem kaszabolnak le jatszi konnyedseggel mindenkit, ahogy tette azt Aron. Ertheto volt Mariann reakcioja, szakmabeli ismeroskent belefert. A riporter is ember.

Inkabb legyen ehhez hasonlo a kozvetites stilusa, mint a fogalmatlan mezeidaniel, mereiandrea es deakhorvath fele trio alkotta altalanos amokfutase, legyen az felkonf, studio vagy kommentatori melo.

Héjj Szilárd Marketingarc · http://marketingarc.blog.hu 2012.08.02. 13:38:27

@mizrolist: nekem semmi bajom Pásztory Dórával és a Varga Ákossal, sőt! Csak arra próbáltam árnyaltan utalni, hogy annyira azért csak nem hiányzott a Szántó Dávid..Digit és a Tv2-öt választotta, ez az ő döntése volt..ez is "csak" egy piac...

Héjj Szilárd Marketingarc · http://marketingarc.blog.hu 2012.08.02. 13:40:10

@Parasite: rádióban azért lantos sem piskóta..pfej...de legalább hajdú b. felhúzza a Kossuth-on a színvonalat!

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.02. 13:40:25

Kiváló alkalom más összehasonlításra is:

youtube vs. inda video

1:0

Tolvisz 2012.08.02. 13:40:46

DHP végülis elmegy, Szántó mondjuk jobban bejön, de ő már más cégnél van, de Czene sms-ezése übergáz volt.

levin 2012.08.02. 13:40:51

czene attila nem politikus, aki vmikor úszott? az ő dolga lett volna, hogy az alkotmányt is beolvassa!
mert nem tette, ezért megrovásban részesítem, nyirhatja a füvet két hétig a vidi stadionban.
nabazbeg. hajrá magyarok.

mizrolist 2012.08.02. 13:42:27

@supern0va: pontosan; az átlagos vívókhoz képest, akik olimpiai bajnokok szoktak lenni, Szilágyi valóban még gyereknek számít.

@Szilibácsi: Deák Horváthhoz képest hiányzott. (egyébként én úgy tudom, nem ő választotta a Digit, hanem kb. 2 éve simán kirúgták a királyitól)

Héjj Szilárd Marketingarc · http://marketingarc.blog.hu 2012.08.02. 13:44:15

@mizrolist: ízlés dolga ;) Deákot sem kedvelem az tény..Eurosportosok jól nyomják
lehet, hogy kirúgták, ha ez így volt, akkor visszavonom azt az állításomat, hogy ő váltott..

Káosz Professzor 2012.08.02. 13:48:02

@Kitsilatzi: köszi, most hogy mondod, valóban Güttler volt...

TS RS 2012.08.02. 13:53:20

Posztírónak! Köszi, én is pont erre gondoltam, mármint, hogy milyen jó lenne, ha Szántó Dávid közvetítené ezt az úszó döntőt! Megnéztem. Megkönnyeztem. Köszönöm.

qtics 2012.08.02. 13:56:31

A Czene abszolút nem hiányzott, rettentően idegesített.

kalap222 2012.08.02. 13:57:52

Comment:com Otthonról is lehet olimpiai uszódöntőt közvetiteni,cimű cikk irójának üzenem,bárki bármilyen sms-t olvas be és az erdélyi és vajdasági magyarokat kóbor szamarak üzenetével egy lapra veszi....felháboritó.

HerbSpaak 2012.08.02. 14:00:25

Ahhoz lépes, hogy DHP pár napja az egyik orosz úszóra azt mondta,hogy SZOVJET ...
AZt hittem mentem dobok egy hátast. Innen üzenem, hogy a nagy SZU több mint 20 éve nem létezik.
Persze amikor Ő kezdte,akkor még a 67. helyezett szovjet uszót is ünnepelni kellett.
Csaj hát már tovább kellene lépni.

Facehugger 2012.08.02. 14:02:46

Vicces, hogy isten tudja, hány órával a poszt megszületése után hirtelen módosult a cikk, és lett egy dőlt betűs bevezető. Aha. Újságírói munka, szevasz.

Komojtalan 2012.08.02. 14:08:20

Sokakkal ellentétben én az MTV -n nézem az Olimpiát, kutyát nem érdekli ha 3 perccel később lesz vége a kézi meccsnek amíg más forrásból nem tudom az eredményt. De az úszás közvetítést én is az Eurosporton szoktam nézni DHP egyszerűen hallgathatatlan. Élőben néztem ES -en, utána kapcsoltam M1 -re, ahogy már írták ég és föld. Aztán meg tényleg gusztustalan volt ahogy megpróbálta Czene kisajátítani a Fidesznek a sikert. A politika mindig is rátelepszik a sikerre, de eddig volt egy határ, hogy utólag volt kitüntetés, fényképezkedés, stb ...

sixx · http://comment.blog.hu 2012.08.02. 14:10:47

@Facehugger: te szerencsétlen lófaszjóska, pont azért tettem be azt a bekezdést. külön, neked, erre tessék, el sem olvasod rendesen.

L0mpos 2012.08.02. 14:13:12

DHK unalmas, Horváth Mariann szánalmas, Cseh Laci kapufa, a közvetítés szar, a műsorsugárzó okádék, gagyi a stúdió, Czene Attila fideszbérenc, Mérei Andrea lófütty, Mezei Dániel inkompetens.

@levin: @Kandeláber: @subidubinemértem: @rágypéksérotomsik: @olcsójános: és az összes többi zseni: Számotokra legalább a szar elég büdös?

@Parasite: Hajrá! Fizetem a jegyedet ha kirepülsz, Attila elé állsz és lerúgod. Ellenben az orvosi költségeidet biztosan nem. Szájalni mindenképp érdemes!

vizsla74 2012.08.02. 14:14:08

@A rokkant is ember: nem az volt vele a baj, hogy fideszes, hanem a sok hülye sms beolvasása, meg az, hogy a célbaérkezés utáni 3. mondata az volt, hogy mekkora segítséget kapottGyurta a magyar kormánytól(vagy államtól), már nem emlékszem, de mindegy...ki a fenét érdekel ez..
Más téma: engem kifejezetten idegesített, amikor "szerencsétlen" Gyurta az oxigénhiánytól még lila szájjal alighogy kimászott a medencéből, már tolták az orra alá a mikrofont. Levegőt alig bírt venni, hagyhatták volna legalább 2 percig, hogy magához térjen...ráadásul a 3. balfék kérdés valami olyasmi volt, hogy miben változtatja meg őt az, hogy olimpiai bajnok lett

hát gratula a riporternek, ekkora seggfejséget kérdezni ilyenkor

Schopenhauer 2012.08.02. 14:15:15

Nagy örömmel töltött el, hogy a hit, összefogás és erkölcs letéteményesétől beolvasták azt az sms-t... Szántó pedig ennél jobb szokott lenni - zavarhatta a kamera.

osgood 2012.08.02. 14:20:17

Van, akit sportriporter közvetít, Gyurtának meg jutott egy Deák Horváth Péter és egy önmaga szerepét nem értő Czene Attila. Mondjuk ez velem nagyobb kiszúrás, Gyurta épp olimpiai bajnok lett, nagy ívben nem érdekli...

Kandeláber 2012.08.02. 14:21:01

Lehet, hogy a köztévének telefonos szavazást kellett volna rendeznie az olimpia előtt arról, hogy kit küldjenek Londonba.
Így lett volna demokratikus.
Mi az, hogy csak úgy kihagyták Dávidot?
Oda a színvonal.

levin 2012.08.02. 14:22:05

@L0mpos: még a szar sem elég büdös, de erről az erdélyi magyarok tehetnek.

Kandeláber 2012.08.02. 14:23:05

@L0mpos: Tudod, mi az az irónia?
Olvasd el még egyszer.

Leadfoot 2012.08.02. 14:24:36

Érdemes megfigyelni, hogy normális kommentátorok - pl. Hajdúbé - hogy töltik ki az üresjáratokat. Végigdumálják, korrektül, változatosan.

DHP meg Czene ezzel szemben buliztak egy jót, miközben fényezték egymást, de főleg az utóbbit meg az "elvtársait". Gusztustalan volt. Ez az SMS-beolvasósdi még a Boros-Bochkor Bumerángot is alulmúlta, és ez elég nagy teljesítmény...

Sherlock20 2012.08.02. 14:31:29

Annyira gáz már, hogy állandóan a köztévét fikázzátok minden miatt... Régen nagyon színvonalas volt a blog, most is vannak jó posztok, de már a f.szom tele van azzal, hogy nincs olyan nap, hogy valamit ne fikázzatok, ami köztévé, vagy fidesz. Mert az csak rossz lehet. Tök szánalmas, amit csináltok, tényleg... Kár elrontani ezzel a blog magas színvonalát...

Szántó valóban jó riporter, de nem az MTV alkalmazásában áll. Az, hogy kiket kér kölcsön a csatorna, egyéni problémájuk. Nincs értelme ennek a posztnak se.
Komolyan, a sorozatjunkie messze jobb, mint, az megmaradt a blog eredeti témájánál.

Kutchek (törölt) 2012.08.02. 14:46:50

Akinek annyira gáz a közvetítés halkítsa le.
Tegnap megmondták melyik pályán megy Gyurta és nekem elég volt. Kommentátor nélkül is tudtam, hogy olimpiai bajnok lett.
Csak a futam után tűnt fel, hogy volt ott még egy fasz.
Labdajátékoknál meg végig kinn van az óra, meg az eredmény. Több infó meg minek?
Hogy egy klasszikus idézzek: "Ne arra figyeljenek, amit mondok...

L0mpos 2012.08.02. 14:47:12

@Kandeláber: Ja értem. Annyira jól sikerült a kommented, hogy kellett a rövid magyarázat. A jövőbeni félreértések elkerülése végett: az irónia eszköze nem véletlenül elsődlegesen az élőszó.
Mellesleg így olvasva valóban rendkívüli módon humorosabb, frappánsabb a hozzászólás.
ha-ha

johnnycage5 2012.08.02. 14:49:57

@Nervus: www.london2012.com/country/hungary/athletescomptoday.html

Ha már van interneted, akkor használd is!
Mellesleg azért nehogy már a tévések hibája legyen, hogy nem tudják megmondani, hogy ki mikor fog továbbjutni és hol mennyi csúszás van.

savrola 2012.08.02. 14:52:44

A köztévé és a SportTV puszi pajtások. Így Faragót nem csoda, hogy átengedték. Hajdú B. mindig is szabadúszó volt. Az Eursportosokat is mindig átengedték a köztévéhez. Szántó ilyen szerződést kötött a Digivel. Gondolom tudta, mikor aláírta.

Gyárfás 2012.08.02. 14:57:04

Írhatnál egy posztot egy antimagyar indexes kollégáról (magyaripéterről)és az indexes szerkesztőkről, hogy hogyan történhetett meg hogy egy olimiai arany megszerzáse után gratuláció helyett egy olyan gyomorforgató esszé került ki a címlapra mint amit most vagyunk kénytelenek olvasni.
Egyszer az életben gyakorolhatnátok önkritikát. Persze gondolom ez rendben van, csak mindenki mást szerettek fikázni.

AczélGyuribácsi 2012.08.02. 15:02:44

@retroflexus:
A Faragúúú Ricsi meg sporttv-s...
A Kisknézi meg köztörvényes bűnelkövető...

johnnycage5 2012.08.02. 15:04:53

@Gyárfás: +1
Kib.szott szánalmas az az írás.
Ha meg vicceskedni, meg ironizálni akart volna, akkor innen üzenem neki: nem sikerült.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.08.02. 15:09:40

Szántó Dávid egyéniség és jópofa kétségtelen.
De egyrészt, azt tudhatnátok, ha már ilyen tv témába lökitek a blogot, hogy azét nem ment ki, mert kilépett a köz-tv-től.
Hogy miért lépett ki, azt meg láthatóan ti se tudjátok, a korábbi erről szóló posztotok szerint.
Szóval ez az egész poszt egy nagy rakás hangulatkeltő szar.

Jelezte bárkinek Dávid széles-e világba hogy közvetítőként visszatérne az olimpia erejéig a köz-TV-hez ?

Nem ?
Vagy csak nem tudod ?
Akkor hogy került volna oda másként a mikrofonhoz, ha meg se próbálta, avagy ha nem tudod miért nincs ott ?

Ez a poszt csupán egy átpolitizált alibi hangulatkeltő giccs.

Kandeláber 2012.08.02. 15:11:40

@Gyárfás: Ők az amcsi úszóknak szurkoltak, és nem jött be. Van ilyen.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.08.02. 15:12:39

@Gyárfás: Azt a fost én is olvastam.
sportgeza.hu/2012/london/cikkek/velemeny/gyurta_es_en/

Az a durva az egészben, hogy szerencsétlen cikkíró meggyőződése, hogy ez vicces írás, és aki nem érti az nem eléggé intellektuális.
Pedig egy szánalmas önimádó humortalan ember csökevényes gondolatai csupán.
Hogy jön egy ilyen Gyurtához ? Kérdezné a költő.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.08.02. 15:14:29

Biztos nem volt elég közeli haverja a fityiszben szántónak!

L0mpos 2012.08.02. 15:19:59

@Gyárfás: @Trompf: a linkelt cikk tetején a szerző nevére kattintva írhatsz neki levelet, ha van véleményed. Én megtettem, és sokkal jobban érzem magam mintha ide írtam volna be csak hogy bővítsem a siránkozásra okot adó témák körét. Nem hápogni kell, meg felháborodni. Tessél vitázni, érvelni, az többet ér mint a nyafogás.

kommentfelület 2012.08.02. 15:23:23

"Jakabos Zsuuu"

by DH "miért nem szakadt anyádba a fejed?" Pééé

bucbuc 2012.08.02. 15:26:28

Mi baj volt az m1 közvetítéssel? Nekem teljesen jó volt, de rosszabb biztosan nem volt az elsőnél.

Én nem hallom a beolvasott sms-eket, ez szimpla rosszindulatnak tűnik, meg hangulatkeltéshez.

Hogy tiszta legyen a dolog: nem a szívem csücske a köztv.

Másrészt meg most a köztv a munkaadója Szántónak vagy nem.
Ha nem akkor ugyanmi a picsáért vitte volna ki Londonba?

dr. Ez is csak egy nick 2012.08.02. 15:28:46

"Azt a drága hozzászólókra bízom, hogy kitalálják, mi a közös bennük."

Az, hogy egyik sem a Digisport munkatársa?

Hol lehet felvenni a nyereményt, és mi az?

Gyárfás 2012.08.02. 15:35:13

@L0mpos:

Már miért kellene vitázni ? A gyomorforgató véleményhez is joga van a féregnek. Én nem akarom meggyőzni semmiről aki ilyen korlátolt azt úgysem lehetne.
Azt kifogásoltam, hogy egyetlen jóérzésü szerkesztő sem akadt aki nemet mondott volna arra szemétre. Meg azt hogy a fikagép comentcom ezesetben szótlan maradt.

hockey4ever 2012.08.02. 15:35:53

Deák Horváth Péter a hazafias szurkoláson kívül - ami persze elismerésre méltó - sportszakmai szempontból rém gyenge, de ez sajnos nem csak rá vonatkozik. Sokszor az adott sportág szabályait sem ismerik, így őrületes, zavaró marhaságokat mondanak. Ezen túl DHP az egyik nap az úszók bevonulásánál arról beszét, hogy az úszók valami MP3-nak nevezett eszközöket hallgatnak, amik nagyon picik, és van olyan, amin akár 200 szám is elfér. Pár évvel lemaradt a fiú ezért ne is csodálkozzunk, ha Szovjet versenyzőket lát a medencében.
Szántó Dávid szakmai tudása, lelkesedése, stílusa minőségi.
Talán a köztévé is érzékelhetné, hogy amikor a győztes csapat fontosságáról beszél, akkor élen kéne járni példával, és a kommentátorok tekintetében egy olimpiai szintű legjobb csapattal kéne kimenni a mi pénzünkön...

dr. Ez is csak egy nick 2012.08.02. 15:48:48

@A rokkant is ember:
Mellesleg Deák_horváth Péternek lehet, hgoy van pár évtizedes sportriporteri múltja, de ettől még rendkívül szar sportriporter. Ahogy ifj. Knézy, Gundel, Mezei (na, őt konkrétan nem engedném mikrofon elé) és Matuz Krisztián is, akit addig vernék, míg meg nem fogadja, hogy nem közvetít többet kézilabdát, és nem próbál soha életében még egy szójátékot nyilvánosan elmondani, mert rohadtul nem megy neki.

Vitár Robi bácsi bizony sokkal jobb volt.
(Tudom, afrikai bajnokságos híres eset - ha nem kap felkészülési lehetőséget, akkor azért kicsit nehéz. És akkor még nem volt internet, ahol utánanézhetett volna.)

@Kandeláber:
Mondjuk Hortit én női focira pl. simán kivittem volna. :-)

@sdragon:
Bizony. És a két kóbor szamár SMS-ét sem olvasta be, ezt akár bizonyítani is tudom.

Beko 2012.08.02. 15:48:59

@dr. Ez is csak egy nick:
inkább, hogy egyik sem a királyi tévé munkatársa...

egyébként szvsz a cikk azért született, mert botrányos az m1 közvetítési színvonala, (és mindezt a mi pénzünkből, de ezt már megszoktuk)

bendix21 (törölt) 2012.08.02. 15:57:16

@hockey4ever: Akkor a gyengébbek kedvéért még egyszer a lokátor fülű szerelmed nem az MTVA alkalmazottja!

bucbuc 2012.08.02. 16:14:38

@L0mpos: Igen ott legalább lehet írni, nem úgy mint azoknál a hazugságoknál/csúsztatásoknál, ahol a cikkeknél a szerző az "Index/MTI".

Pepibubó 2012.08.02. 16:15:44

@Nervus:
"Nem ül mindenki egész nap a tv előtt.
A kommentátorok meg szerintem is minősíthetetlenek."

Így igaz! Az M1 olimpiai "kommentátorait" hallva már vártam, mikor lesz ebből botrány.
Ilyeneket hallani tőlük:
"Jót tenne Cseh-nek egy jó helyezés."
Tényleg, micsoda "értékes" kommentár!
"Most ugrottak be a vízbe."
Sorozatban ilyenek...

Alig valahol egy értékelhető adat, információ, ami mögött munka van. Amivel a nézők segítségére lennének.
Igen, igazad van: nem csücsül mindenki egész nap a tévé előtt. Amikor odakapcsol a néző, tudni szeretné, mi megy éppen, mi a tétje. Mi lesz, ha nyer, ha x helyezést ér el a magyar versenyző, mi lesz ha ez történik, ha az... Magyarázzam el, mi egy igazi riporter dolga?

Persze mit várjunk egy embertársai többszöri megverése miatt bűncselekményért elítélt "riportertől", aki a kádárdiktatúra tévéjében híressé lett papa nevének köszönheti, hogy a közszolgálati tévé kiküldöttje lehet.

Vagy a másiktól, aki ha jól sejtem közeli rokona annak a hölgynek - pardon: elvtársnőnek -, aki szintén a kádárdiktatúra egyik műsor sorozatának, a magyar tévé akkori Híradójának, azaz legfőbb kommunista propaganda szócsövének, oszlopos embere volt évekig, talán évtizedekig is.

Persze nincs ezen mit csodálkozni, csak oda kell kapcsolni a mostani hetek, hónapok "közszolgálati" hírműsoraira és "gyönyörködni" a 80 %-ban vörösbe és a piros árnyalataiba, úttörő nyakkendőkbe öltöztetett bemondók megjelenésében.
Valamiért olyan, mintha más színt nem is igen ismernének arrafelé az MTVA-ban.
Tartalom és forma, egysége ugyebár...

bretman 2012.08.02. 16:15:50

@bendix21:

A még gyengébbek kedvéért: a Szilágyi aranyérmét közvetítő Horváth Mariann sem. Meg Faragó Richárd sem. Előbbi eurosportos, utóbbi sporttévés.

Tehát ez éppen nem érv. Kéne egy másik.

bretman 2012.08.02. 16:22:36

@sdragon:

Akkor segítek. A teljes magyar honvédség gratulációját olvasta be, amelyet a Honvédelmi Mininisztériumtól kapott. Előtte volt egy üdvözlet A norvégiai magyaroktól, volt A Vajdaság üdvözlete, és még Tőkés László is bejelentkezett, mint Erdély. Ezen kívül volt egykori klasszis úszó, aki Toldit idézett hibásan, meg egyebek.

mizrolist 2012.08.02. 16:26:11

@Trompf: tudtommal nem kilépett, hanem kirúgták, például a fent is említett, most visszakölcsönzött Matuz Krisztiánnal együtt.

Andal 2012.08.02. 16:37:03

Ki nem szarja le a riportereket, csak statiszták, a versenyzők a főszereplők. Szántó Dávid se egy nagy szám, minek ajnározni, szánalmas.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.08.02. 16:38:24

@kalap222: Igen, itt kb mindenki szerint felháborító, amit Czene művelt.

djangyu 2012.08.02. 16:39:37

valakinek bejön a füles maci is, mit kell ezen csodálkozni, sixx mindig is a hátrányos helyzetűek pártján állt, nem mai kelés ez. az meg, hogy dhp egy szerencsétlen lófasz, de ennek ellenére kiküldik, nos... minden sportos főszerkesztőnek megvan a maga csapata. így persze, hogy vannak olyanok, akik így vagy úgy de lemaradnak mindig az olimpiai vonatról, a sportriporterek nagy álmáról. végül is amilyen a magyar média, nem mindig a természetes szelekció által lesznek éppen blogírók vagy képernyőn.

bár én mint néző nem komálom fülit, úgyhogy örülök, igen, hogy nincs kint, sőt.... a fél bandát ki se engedtem volna, annyira lófaszjóska a sportriporteri társaság - odakünn is és félázsiában is.

egyébéiránt az összekötő kapocs a riporterek között a Sport1 és az Eurosport.

sdragon · http://dragonnews.blog.hu/ 2012.08.02. 16:46:58

@bretman: Szerintem félre értjük egymást. A cikkben két videó van linkelve, mindkettő a versenyről szól. A cikk írója is arra utal írásában, hogy az úszás közben nem tudott szóhoz jutni a kommentátor. Az SMS és egyéb hozzászólása az eredményhirdetés alatt zajlott.
Ha én a versenyről teszek be videót akkor arról beszélek, ha az eredmény hirdetésről, akkor arról.
Abból meg nem engedek, hogy egy Hadügyminisztérium nincs kis hazánkban, tessék pontosan megfogalmazni a gondolatokat.

Pepibubó 2012.08.02. 17:14:42

@Anti Anyag: Nem, hanem közhasznú "haver"! Mert igazat és hasznosat ír, valós visszásságról beszél.

Előbbi hsz-em óta egyébként megnéztem a fenti videót Szántó Dávid kommentárjával. Döbbenetes a különbség szakmaiságban, élvezhetőségben, hasznosságban Dávid javára, a köztévé "kommentátorával" szemben.
Érdemes megfigyelni például, hogy Dávidból még a legnagyobb érzelmi magasságokban is ömlenek a háttérinfók! Mert benne élt, él a szakmában. Erre ő az, aki otthon ül.
Jellemző.
Sajnos!

Szomorú összehasonlítás, de igen hasznos poszt.
Szégyen azoknak, akiket illet!

mizrolist 2012.08.02. 17:20:43

@Anti Anyag: nem, hanem talán a legjobb magyar sportriporter, ha úszás közvetítéséről van szó.

@djangyu: pontosabban az, hogy a királyi tv színeiben közvetítenek ezen az olimpián, pedig nem az MTVA alkalmazottjai - ahogy Szántó Dávid sem az.

kalap222 2012.08.02. 17:22:31

Ez a a mai Magyarország!Kommentelők legnagyobb problémája melyik kommentátor fakad sírva,melyik nem ért hozzá.Sportolóink milyen eredmény érnek el az mellékes.Bocsánat a kifejezésért de nagy ívben leszarom ki mikor hogyan közvetit. Felölem a faluvégi Józsi bácsi is közvetithetné.Nekem akkor is dagad a keblem a büszkeségtől,hogy ennek a kis országnak nem egész egy hét után KÉT ARANY,EGY EZÜST és EGY BRONZÉRME VAN.Ti csak továbbra is foglalkozzatok a kommentátorokkal én meg majd szurkolok helyettetek is.Remélem még fogom hallani a magyar himnuszt és közben nem arra gondolok ki közvetitette és hogyan. HAJRÁ MAGYAROK!

bendix21 (törölt) 2012.08.02. 17:23:13

@bretman: Akkor a választ is megtaláltad. Ha nem segítek, a veszprémi kézi meccsek közvetítése illetve nem odaadása környékén ha töröd a fejedet.

bendix21 (törölt) 2012.08.02. 17:26:07

@MolnarErik: Elég szelektív az olvasásod, hogy ezt leírod!

Pepibubó 2012.08.02. 17:36:23

@kalap222: "Sportolóink milyen eredmény érnek el az mellékes."
Szerinted mondtam én ilyet? Pont hogy a silány "riporteri" munka nem méltó kiváló sportolók évekig tartó kemény munkájának megkoronázásához. Engem sem zavar, hogy neked micsodád dagad és mid nem - téged se zavarjon, hogy engem mi zavar!

a_nyúlon_túl 2012.08.02. 17:36:49

Tudtommal Szántót vitték volna, de nem adta kölcsön a Digi (ellentétben a sport tv-vel akik odaadták Matuzt és Faragót.) Hajdú B.(szabadúszó) a Kossuth Rádión nyomja- igen jól.
A köztv nem rúgta ki sem Matuzt, sem Szántót, elhívták őket.

DHP valóban megmagyarázhatatlan, felháborító, vérlázító, annyira felkészületlen, unalmas, semmitmondó. Se egy helyi információ, se egy régebbi időeredmény (egyéni csúcs, országos csúcs, korábbi érmek- helyezések) Gyurtáról pl. az amerikaiak és a britek is elmondták, hogy Peking óta veretlen. dhp elmondta? persze, hogy nem...

kovácspéterke 2012.08.02. 17:37:58

Az index címlapon tényleg varga zsolt van a képen a meccs illusztrálására?

kovácspéterke 2012.08.02. 17:43:05

@Mrs. Jackman: na, sikerült javítani, de azért elég ciki egy régóta nem válogatott, olasz állampolgárságú sportolóval előállni. természetesen nem varga zsolt érdemeit vitatom!

Don T. Boy · http://m69.freeblog.hu 2012.08.02. 17:52:37

@DArchAngel:
" Ha a Gyurcsány írt volna, azt is beolvassák?"

Muhahha, gusányinak nincs meg Czene olimpiai bajnok teló száma. Egy komoly olimpiai bajnok nem áll szóba egy politikai kóklerrel.:-))

kalap222 2012.08.02. 17:54:25

@Pepibubó: Bocs ha sértve érzed magad de én nem személyszerint Neked irtam a megjegyzésemet.Tökéletesen egyetértek veled nem méltó a riporterek munkája ehhez a szinthez.Czenéről nem is beszélve.De mikor felcsendült himnuszunk már elis felejtettem.Augusztus elseje estéjéről akkor sem Czene fog eszembe jutni hanem GYURTA DÁNIEL.

Don T. Boy · http://m69.freeblog.hu 2012.08.02. 17:55:32

@DArchAngel:
" Ha a Gyurcsány írt volna, azt is beolvassák?"

Muhahha! Egy komoly olimpiai bajnok sportoló nem adja meg a teló számát egy politikai kóklernek. :-))

Don T. Boy · http://m69.freeblog.hu 2012.08.02. 17:57:54

@rágypéksérotomsik:
"Czene olyan bizonyítványt állított ki most magáról, amit már nem kell tovább magyarázni."

Ostoba gyűlölködő:(

Pepibubó 2012.08.02. 17:58:54

@kalap222: Oké, rendben, félreértés tisztázva, így én is egyetértek veled!

dpspeti 2012.08.02. 18:05:31

Sajnos meg nem lattam a DHP fele kozvetitest, kicsit kesobb megnezem.. itt Londonban a BBCt neztem, ok meg inkabb a britnek szurkoltak :) Viszont a Szanto fele videot lattam es rogton az a velemeny alakult ki bennem, hogy ki az, aki kepes felvenni sajat magat mikozben "al"kozvetit egy dontot, ugy, hogy kozben nem a kepernyot latni, hanem ot? Es nekem kicsit mesterkeltnek tunt az egesz kozvetitese... Nem tudom, ki hogy van Vitrayval, de kiskorombol megmaradt az egérkézés, amikor Egerszegi Kriszti nyert...na azt hitelesnek éreztem...ezt kevesbe... David jobban tette volna, ha mutatja is a kepernyot es a kommentátor megmarad a "hangok" szintjén.... de akkor is furának tartottam volna, h miért veszi ezt fel....hacsak nem akar direkt botrányt kavarni ....

vajdasagi 2012.08.02. 18:07:26

@Don T. Boy: Czene egy nagy sportoló - kétségtelenül.
Nekem még az is belefér, hogy utána politikussá válik. Mondjuk baljós jel, de hát valamiből csak meg kell élni. Az úszás nem egy nyugdíjas foglalkozás, ugye.

Azonban az SMS-beolvasások tényleg übergázosak voltak. Hát nincs ezeknek a Fideszeseknek eszük? Vagy elment a nagy fülkeforradalomtól? Tényleg zavaró volt és nevetséges, amit ott művelt.

Amúgy meg elmegy a Tőkés is, meg az is, aki őt protezsálja a búsba. De az is egy vicc, hogy Vajdaság a Czene Attilának küld SMS-t.

Vagy fordítsuk a dolgot a másik oldalára: kész szerencse, hogy nem Orbán Viktor ült a kommentátor mellett, mert képzelhetjük, hogy ő hányezer SMS-t kaphatott egy ekkora siker után. Mondjuk 15 milliót?

bretman 2012.08.02. 18:08:27

@sdragon:

Nem, szerintem nem értettük félre egymást. Nehéz félreérteni azt a mondatot, hogy "Sms beolvasásra én nem emlékszem". Nem azt írtad, hogy később volt, hanem azt, hogy nem emlékszel rá, hogy volt. Ezért írtam le, mik voltak (legalábbis egy részüket, néhányról nyilván lemaradtam).

Ezek szerint eszedbe jutott, örülök.

Amúgy, ha már ragaszkodsz a pontossághoz, a cikkben "hivatalos közvetítés" szerepel és "már amikor szóhoz jutott". Ehhez képest te "úszás alatt"-ot írsz és azt, hogy "nem tudott szóhoz jutni". Ezek legalább akkora pontatlanságok, mint hadügyminisztériumnak nevezni a honvédelmit.

(ettől függetlenül, egy dolgot muszáj hozzáfűzni: ezen a blogon néhány napja még arról szólt egy pozitív bejegyzés, hogy Amerikában nem drukkolnak közvetítés közben. Ez mondjuk szerintem valami fatális tévedés, meg amúgy is más írta, mint ezt, de mégis zavarba ejtő, hogy néhány nap múlva meg az őrült szurkolást állítja ugyanez a blog példának).

bretman 2012.08.02. 18:16:48

@bendix21:

Ez már jobb érv, mint az előző (vagyis, hogy azért nem vitték ki, mert nem MTVA alkalmazott), legalábbis nehéz ellenőrizni. Mindenesetre nagy marhaság lett volna, ugyanis nem Szántó Dávid döntött, és azzal nem jár rosszul a Digi, hogy Szántó nem megy el tőlük két hétre. Akkor már valószínűbb az, amit más írt (hogy a Digi nem engedte el).

Ettől függetlenül szerintem kevered a Győrt a Veszprémmel, a balhé ugyanis az előzőből lett. És nem az MTVA-nak volt igaza. Meg kellett volna venni a közvetítési jogot, csak a teljes szezonra nem érte meg nekik. Milyen már, hogy a selejtezőket adja a Digi, aztán a döntőt majd ők einstandolják?...

MACISAJT 2012.08.02. 18:29:05

"Mivel a kedves kommentelők a poszt egy mondatával bírnak rendkívül lelkesen foglalkozni, kénytelenek vagyunk szájba rágni a magyarázatot: Szántó Dávid valóban a Digisport munkatársa, és mint ilyen, tényleg nem kézenfekvő, hogy kivigyék Londonba. Igen ám, de ha megnézzük a köztévé olimpiai stábját, akkor a következő nevek is szerepelnek rajta: Szabó Gábor, Horváth Kőrösi Mariann, Matuz Krisztián, Faragó Richárd, ifj, Knézy Jenő. Azt a drága hozzászólókra bízom, hogy kitalálják, mi a közös bennük. "

Elmondom mi a közös bennük: egyik sem hagyta ott nagy pofával a köztévét mint a nagyfülű.
comment.blog.hu/2010/10/21/elmegy_a_koztevetol_szanto_david

Másrészt a Digi tévé egy romániai maffiapénzből fenntartott, Magyarországon ballib elfekvő dagonya, Vitray "kiválasztottaknak", amire pláné a Győr BL döntő közvetítési affér után csak köpni lehet(és kell is).

És végül, hogy ne haljunk meg totál lehülyézve: a felsoroltak közül melyik is a Digi szakkomentátora?

Libernyák 2012.08.02. 18:33:18

Fáj mi kedves komancsok? :DDD Jót is röhögök rajtatok! Mikor jön már az, hogy ezért is azorbánviktor a felelős!

hockey4ever 2012.08.02. 18:37:53

@bendix21: Természetesen tisztában vagyok azzal, hogy nem alkalmazott, ahogy néhány másik riporter sem az.

Arra világítanék rá, hogy az elmúlt években egyre több olyan közvetítés van, ahol tettenérhető a felkészületlenség sportági szakismeret és az adott esemény terén is, és ez rombolja az esemény élvezeti értékét.

Ez a helyzet indokolja ennek a topicnak a létét is, és Szántó Dávid emblematikus figurává lép elő azzal, hogy kimaradt a buliból, aki vélhetően úszás terén jóval kompetensebb riporter lenne, arról nem is beszélve, hogy Nálad tisztábban hallja a távolról jövő hangokat...:-)

Trigon_ 2012.08.02. 18:48:17

Én szeretem a Fülest, okos srác volt mindig, lelkes, hozzáértő, és emlékszem, amikor körbeért a vigyor a fején, mert azt mondhatta, hogy kinéz az ablakon, és ott lobog előtte, teljes valójában az olimpiai láng. Ő is sportolt, úszott, úgy tudom, és elhiszem róla, hogy misztikus vágyakozása teljesült ezzel.

A példavideó most nem volt jó példa, mert DHP élőben kommentált egy nagyon szoros, de nagyon értékes győzelmet – a szomszéd házban sikítva ünnepeltek több lakásban is, csak mondom –, Szántó pedig felvételről "utószinkronizált", viszont sajnálom, hogy ő nincs kint, DHP pedig néha mesterkélten bölcselkedik és fogalmaz döcögős ódákat.

Vitrayt szokás ócsárolni, de nem értem az okát. Igaz, megfigyeltem, mennyien ócsárolnak olyan régi dolgokat, amiket tulajdonképpen nem is ismernek, alig emlékeznek rá, vagy nem is látták, úgyhogy ez még itt is előfordulhat. Vitray sem volt kifogásolhatatlan, ki is lenne az, de ha a munkásságához hozzávesszük, hogy sportriporterként kezdte, később pedig új műfajokat vezetett be a magyar tévébe az első "tóksó"-val és a portréműsoraival – egy egész ország igazította hozzá az esti programját –, igazán megérdemelné, hogy aki nem szereti, az is tisztelje.

Az SMS-beolvasás már az ünneplés utórezgéseinek lett része. Lehet, hogy sok volt, nem mindig sikerül a dolgokat jól kiegyensúlyozni a tévében sem. Hiszen olvashatjuk egy másik indexes cikkben, hogy van köztük, aki megszüntetné az egész olimpiát. (??!) Így aztán nehéz mindenkinek megfelelni. Én nem szeretem az ünneplést, a himnikus nagy szavak keresgélésének kínjait hallani, ezért nem hallgatom, ünneplek anélkül is, barátokkal, vagy csak a lelkemben. Más is tehet így.

(A Himnusz hallgatásáról is nagyon régen leszoktam. Többnyire inkább nem idegesítem magam azon, hogy mit játszanak, és főleg mennyit.)

Shopping 2012.08.02. 19:19:04

Czene elbaszta.

Még két , azt utána elküldik a retekbe.

Buta, hogy ennyire elkötelezte magát egy párt mellett...

rambo1 2012.08.02. 19:52:23

Van akinek Vitray jut (Egér), van akinek ez a baromarcú DHP. Ezt nem lehet sajnos irányítani.

Nagyzee 2012.08.02. 19:53:51

@dr. Ez is csak egy nick: Vitár Róbertnek konkrétan legalább egy tucat Afrika Kupás kaliberű legendás bakija van. A karrierje vége felé már kicsit szenilis lehetett, mert egészen orbitális hibákat csinált rendszeresen.

Pepibubó 2012.08.02. 20:04:06

@Trigon_: "Vitray sem volt kifogásolhatatlan, ki is lenne az, de ha a munkásságához hozzávesszük, hogy sportriporterként kezdte..."

Ebben van egy tévedés, de előbb arról, hogy Vitrayt a kommunizmusban magam is elviseltem a tévében, relatív jó riporter volt. A relatív igen hangsúlyos, mert az akkori médiaviszonyok, a diktatúra totális cenzúrája és személykiválasztási teljhatalma mellett ugyebár...

A tárgyi tévedés: Vitray nem sportriporterként kezdte, hanem úgy hallottam, ÁVH-s tisztként. Tény, hogy a magyar tévé sportosztálya különösen a hatvanas, hetvenes években ÁVH-s lerakóhely - jutalomhely? - volt. Ha Vitray esetében tévednék, kérem javítson ki, aki jobban tudja! Mindenesetre ettől az infótól még utólag sem értékeltem át Vitrayt. Az ÁVH negatív kiválasztási rendszere, kontraszelekciója sem volt "tökéletes", átcsúsztak rajta intelligens emberek is.
Meg aztán minden relatív, ugyebár...

jardajagr · http://kozepeuropaisport.blog.hu 2012.08.02. 20:11:31

DHP borzalmas, aha 3 éves kisfiam csúnyaszavakat tanult tőlem, akkor az csak neki köszöbhető. Valami eszméletlen ba-rom, aki még azt sem vtte észre, hogy Cseh laci 400 vegyesen ki fog esni.(nézi ez a j=oember a világranglistás erdményeket?). nem mondja a magyarok részidejét saját legjobjuk, illetve délelőtti idejükhez képest, nem veszi észre , ha leszakadnak, hajrát lát akkor amikor meghal a csávó, szerecsnet mosdat. Vad-ba-rom.
Szántó remek volt, mindig tudtam hol voltunk, mit tud az emberünk. Kapják be az egész szar EB-vel együtt. Mennyi rinya volt a 9 arany után, most meg egy rakat embernek nincs formája. Mutina , aki 1:57-t tud, 2 perc alatt úszik váltóba????? Csak nem a szar.zsák, senkit nem érdeklő Debreceni huggyra hegyezték ki a szezont néhányan Nem szóltak, hogy van olimpia? csessze meg. Perzse, ok, ott vagyunk, sűrű a mezőny, ez nem bohócsport, mint vadvizi kenu, öttusa vagy a vizilabda(nem a nehézségét, a népszerűségét értem), de szar érzés, hogy Bernek pl. 2 m-el rosszabat vergődik, mint amit tud az évben. Hogy a magyar úszi ugrik be utoljára a bazénba és fordul a nagyok közt a legsz.arabbul. Takaács Krisztián jó úszó, de beugrik és már 1-2karcsapás a hátrány 50 gyorson. Hiába rakéta, onnan már nincs érem, de még döntő sem. Verrasztó szappant vitt a bazénba.
MTV-n csak dzsúdót és kézit, max. kosár.

zsoltix 2012.08.02. 20:20:07

Én Vitray közvetítésére sem emlékeznék, ha nem hallottam volna már kb. 624892 alkalommal az elmúlt 24 év alatt. Egerszegi szöuli szereplésére viszont igen, kommentátor ide vagy oda.

Fergabor1 2012.08.02. 21:07:43

DHP annyira rossz, tehetségtelen, hogy Czene A. még az SMS-k ellenére is sokkal jobban kommunikált a "profi"-nál. DHP-nél csak az öreg Knézy volt tehetségtelenebb. A fia tán egy picit jobban muzsikál.

Trigon_ 2012.08.02. 21:13:19

@Pepibubó: "Vitray nem sportriporterként kezdte, hanem úgy hallottam, ÁVH-s tisztként."

Hát, ha már mindenáron ezzel kell foglalkoznunk, akkor nem tudom, hogy valóban volt-e ÁVH-s vagy csak hívták. A saját magáról írt könyvében ezt nyilván elmondja. De nem ekként kezdte, hanem díszletmunkásként, ha a kezdetet kell emlegetnünk. Viszont nem hiszem, hogy annak a megítélésében, hogy milyen módon és mennyire formálta a tévézést nálunk, ennek jelentősége lenne.

A relatíve jó riporterségéhez kapcsolni a diktatúra személykiválasztási teljhatalmát elég nagy szamárság volt. Ennek akkor lenne jelentősége, ha ROSSZ riporter lett volna. Nade ő jó lett! Kommentátornak, riporternek, műsorvezetőnek és műsoralkotónak is. Ha nem lett volna jó, akkor az emberek csak "relatíve" szerették volna, de rengetegen szerették, és a műsorai, az Ötszemközt és a többi olyan módon adta az embereknek a folyamatos beszédtémát, amire ma egy Barátok közt lehet csak képes, de ebben sajnos műpárbeszédek hallhatók műemberektől, a riportműsorokban pedig alig ismert igazi emberek kapták meg rengeteg ember figyelmét és érdeklődését. Hol csak valami személyes tragédiájukkal – az akkor még nem a bulvárhíradókban jött az esti pörkölt mellé, hanem ilyenre hangolódott néző elé tárták disztingváltan –, hol valami érdekes újításukkal vagy képességükkel.

Szántó Dávid is az ő neveltje volt. Egyszer élő adásban beszélgetett néhány percet vele és egy másik, másodvonalbeli sportriporterrel. A beszélgetés végén lazán odakérdezett a két "vizsgázónak" arról, hogy este mi is lesz a program a nemtudommilyen versenyen, amelyeket egyébként nem ők közvetítettek. Kicsit megállt a szemük, erről azért nem volt szó. A másik riporter néhány általános információt tudott csak mondani, Füles viszont gyorsan felsorolt pár adatot, időpontot, személyeket, tulajdonképpen felkonferálva a műsort, kapásból. Nem készült fel, de képben van. Vitrayt látni kellett volna, úgy sugárzott róla a büszke elégedettség a neveltje hallatán, Füles pedig bezsebelhetett egy "jól van, fiam" pillantást a mesterétől. :-)

bretman 2012.08.02. 21:13:22

@MACISAJT:

"Elmondom mi a közös bennük: egyik sem hagyta ott nagy pofával a köztévét mint a nagyfülű."

Ez egy logikus érv, egy főnöknek arra is kell gondolnia, hogy az olimpia után is munkát kell adnia a saját embereinek, akik nem hagyták ott. Más kérdés, hogy a legjobb sportriporterek miért hagyják ott az MTV-t, már évek óta, és miért maradnak csak a DHP-k.

"Másrészt a Digi tévé egy romániai maffiapénzből fenntartott, Magyarországon ballib elfekvő dagonya, Vitray "kiválasztottaknak", amire pláné a Győr BL döntő közvetítési affér után csak köpni lehet(és kell is)."

Miért is kellett volna a Digi Sportnak átadnia a döntő közvetítését az MTV-nek, miután sok pénzt fizetett érte, az MTV meg nem? Vagyis a Digi Sport vegye meg, közvetítse azokat a meccseket, amit az MTV leszar, aztán ha a magyar csapat döntőbe jutott, mondjon le arról a meccsről, amit a legtöbben néznének. Miért?

Esetleg elgondolkodhatnál azon, hogy ne csak a Digi TV-re köpködj, hanem mondjuk az MTV-re, amelyet csak a döntőben érdekel a kézilabda (közszolgálat...), vagy a UPC-re, amely csak azért nem veszi fel a műsorára Digit, mert a Sport TV konkurenciája.

Trigon_ 2012.08.02. 21:56:35

@bretman: "vagy a UPC-re, amely csak azért nem veszi fel a műsorára Digit, mert a Sport TV konkurenciája."

8-O Ha te a Sony döntéshozója lennél, a saját számítógépes márkaboltjaidban árulnál néhány HP vagy Dell masinát is, mondván, hogy jó kis gépek azok is?

A Digi Tv a UPC konkurenciája, mint szolgáltatóé. Nem tudtad?

bretman 2012.08.02. 22:11:56

@Trigon_:

"A Digi Tv a UPC konkurenciája, mint szolgáltatóé. Nem tudtad?"

De tudtam. És azt is, hogy a Digi hálózatán ennek ellenére elérhető a Sport1 és a Sport2.

reccs 2012.08.02. 23:15:46

Mondjuk így, hogy hónapok óta szét vam esve a blog design-ja, én nem szólnék bele technikai dolgokba.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.08.03. 00:01:53

@reccs: mi van szetesve? kepet, vagy nem tortent meg.

Trigon_ 2012.08.03. 00:37:32

@bretman: Ha kiderülne, hogy a Sport1 tévé a UPC saját tévécsatornája, akkor passz, akkor neked van igazad. De ha nem, akkor a UPC szolgáltató nem akarja a csomagjába tenni a Digi szolgáltató saját üzemeltetésű csatornáját, a Digi pedig a csomagjába tette VALAKI Sport1 nevű csatornáját, amelyet a UPC szolgáltató is ad, és a Sport1 gazdája ezért fizet neki. Vagy fordítva. Feltehetőleg mások is adják a Sport1-et. Itt van a kábelszolgáltatók listája: www.kabelinfo.hu/nyeremenyjatek_lista.html . Lehet, hogy az Antenna-Hír Bt. a saját hálózatán adja a DigiSportot, mert a Digi nekik nem konkurencia, vagy mert kedvelik az üzleti kihívásokat, a UPC mindenesetre nem akar külön reklámot csinálni egy veszélyes konkurens hálózatnak. Így most rendben van?

bretman 2012.08.03. 02:06:17

@Trigon_:

Egészen pontosan a UPC és a Sport TV tulajdonosa ugyanaz a cég.

A Sport 1 tulajdonosa a Chellomedia, annak a tulajdonosa a Liberty Global, ami a UPC Magyarország százszázalékos tulajdonosa.

Vagyis olyan szorosan kapcsolódnak egymáshoz, mint az RTL Klub és a Cool, a TV2 és a Pro4, stb.

A különbség csak az, hogy a míg a Sport 1 és Digi Sport tartalomszolgáltató, a UPC és a Digi TV tartalom továbbító. Ezért, amikor a Liberty Global megvette a Sport 1-et, a GVH kötelezettségeket írt elő: nevezetesen nem tagadhatják meg a Sport 1 átadását más kábelszolgáltatónak, ha az megfizeti a piaci árat. Ez ugyanis a versenyjog megsértése lenne.

www.jogiforum.hu/hirek/14943

Arra a GVH úgy látszik nem volt felkészülve, hogy fordított helyzet is előállhat. Vagyis, hogy a kábelszolgáltató nem hajlandó befogadni a konkurenciája sporttévéjét. Ez ugyanis szintén a versenyjog megsértése.

Trigon_ 2012.08.03. 02:50:38

@bretman: A jogi vitába akkor ne merüljünk bele, egyébként pedig az első pont teljesült, tehát a helyzet valóban aszimmetrikus.

Kandeláber 2012.08.03. 12:17:31

Tegnap este a tv2-n is nyomták a nagyfülűt, ahogy átszellemült arccal "közvetít".
5 mp-ig bírtam nézni, aztán kapcs.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.03. 14:02:25

Sose értettem, hogy mi a fasznak kell üvölteni egy sportközvetítés alatt.
Azt főleg bírom, amikor mondja, hogy a brit úszónak 10000 szurkol a stadionban,de Gyurtának meg 10 milló magyar. Hátbaszdmeg ilyen alapon az angolnak több mint 60millió brit szurkol...
Akkor azért úsznak olyan jól az amerikaiak,mert ott meg 308 millió ember szurkol...

Pepibubó 2012.08.04. 09:20:55

@vizsla74: Tökéletesen így van! Amikor Gyurta még éppen igyekezett magához térni az oxigénhiánytól, egy világrekord teljesítése utáni percekben (!), akkor így lerohanni elképesztő bunkóság. Ráadásul ilyen hülye kérdésekkel! Én éreztem magam kellemetlenül és feszengtem a székemben, hogy "te jó ég, mikor hagyja már abba Gyurta kínzását?!" Még abban sem vagyok biztos, hogy nem okoz kárt a sportló szervezetének, ha ennyire nem hagyják regenerálódni ilyen helyzetben.

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): Szuper az avatarod -, kérlek, áruld el, honnan szedted le! Egyébként a témába is vág, hiszen az MTVA olimpiai sportközvetésének emblémája is lehetne...
Látom, "méltón megoldották" a szégyenletes összehasonlítást Szántó Dáviddal az eredeti posztban és levetették az ő közvetítésük bemutatását. "Gratula"!

Pepibubó 2012.08.04. 09:29:29

@Pepibubó:
sportló = sportoló
továbbá
MTVA olimpiai sportközvetésének
=
MTVA olimpiai sportközvetítésének

Freudi elírás - biztosan arra gondoltam, hogy még egy lovat is jobban kímélnek a futam után,
valamint bizonyára a közmegvetésen járt az eszem...

Motayika 2012.08.04. 16:06:23

@/Spam:
Nem nem:Hogy ki milyen üzit küldött a bajnoknak, azt nem tudjuk.Abból kaptunk végehosszasosenincs felsorolást, hogy az államtitkár úr mennyi sms-t kapott a csókosaitól.
És Tőkés mióta bajnok?Miért gratulál az államtitkárnak?Amilyen kövér, már talán végig sem tudna úszni 200 métert.
Az erdélyi magyarok honnan ismerik az államtitkár úr mobilszámát?Én honnan kaphatnám meg a számot?

mizrolist 2012.08.04. 16:40:20

@/Spam: Matuz Krisztiánt ugyanakkor rúgták ki, mint Szántó Dávidot. Előbbi mégis kint van az olimpián, afféle vendégriporterként, miközben szerintem gyengébb, mint Szántó.

Motayika 2012.08.05. 09:05:14

Elképzelem, hogy legközelebb, ha egy ifjú zseni megnyer egy külföldi versenyt mondjuk fizikából, azonnal behívják Hoffmann Rózsát a Híradóba, ugyan olvassa már fel, hányan küldtek ez ügyben neki gratuláló sms-t.

Trigon_ 2012.08.06. 04:42:35

"update": Szántó nemrég elmondta valahol, hogy a felesége már nagyon várta a harmadik babát, aki a megnyitó előtti napon szépen meg is született, és azért (sem) ment ki Londonba, mert ezt nem szerette volna kihagyni, vagy nem szerette volna a feleségét egyedül hagyni pont ilyenkor.

Trigon_ 2012.08.06. 04:53:23

Ennek a playbacknek tűnő kis közvetítésének pedig a története állítólag az, hogy Gyurtának, akivel jó barátok, babonából megígérte, hogy ahogy ő közvetítette az első érmét is (vagy valami ilyesmi), úgy most is közvetíteni fogja az úszását, bárhogy is, hogy meglegyen az az arany. Nyilván azért viselkedik feszélyezetten, mert tudja, hogy maga a közvetítés most a műsorszám, de állítólag az úszást ekkor ő maga is élőben nézte, vagyis szurkolt is, teljesítette is egy ígéretét és közvetített is, a néma csendben, a kis kamerának. Nekem egyébként végül is mindegy, van még az olimpiából néhány nap, Füles minden napra beütemez egy ilyen kis műsorszámot, és érkeznek az aranyak. :-) Egyébként senki ne bántsa, jó srác ez, és csak akkor kiabál, amikor tényleg nagy az izgalom. A szirénaüvöltésű Szabó Gábor például ezt nem tudja utánozni, sajnos.
süti beállítások módosítása