A Call of Duty: Modern Warfare 3 című videójátékot, vagyis a reklámját túl erőszakosnak találták a briteknél, és miután egy focimeccs szünetében lement az egyik reklámja (amit ugye a gyerekek is megnéznek), hivatalosan is betiltották a tévében. A taktikai lövöldözős játékból mellesleg már annyit eladott a kiadó Activision, hogy a bevétele meghaladja az egymilliárd dollárt. A brit Advertising Standards Authority-nál, azaz kb. reklámetikai bizottságnál a reklámban azok a jelenetek verték ki a közmondásos biztosítékot, amiben London és New York elleni támadásokat mutattak.
Az erőszakos jeleneteket tartalmazó játékot 18-as karikával forgalmazzák a briteknél is, de a még tavasszal kora délután műsorba kerülő reklám (egy Premiere League-meccs szünetében vetítették) előtt vagy közben ezt nem tüntette fel az Activision. A nézői panaszok nyomán az ASA hivatalos vizsgálatot indított, egészen pontosan azért, mert pár szülő jelezte: 2 illetve 4 éves gyerekeiket nagyon felzaklatták az ismerős utcákon randalírozó katonaemberek. A gyártó persze sajnálkozott, és jelezte, eredetileg a reklámot csak olyan időpontban lehetett volna bemutatni, amikor gyerekek már nincsenek tévé előtt, azaz este, de valamiért a tévéadó korábban vetítette azt le. Mostantól fél nyolc előtt nem kerülhet adásba a reklám, az tuti.
the_daver 2012.07.27. 18:14:19
Maradjunk annyiban, hogy lövöldözős.
hugói 2012.07.29. 22:15:41
-petter- 2012.07.30. 19:05:12