Kivágta az erkölcsi biztosítékot az amerikai Egymillió anya (One Million Moms) nevű „családvédő” szervezetnél az NBC ősszel induló sitcomja, a The New Normal (nagyjából Az Új Átlagos). A médiaipar szemetét sajátosan szelektáló szervezet a honlapján arra szólítja fel szimpatizánsait, hogy a sorozat bojkottálása mellett - ami alap – próbálják meg prosteszt-levelekkel rábírni az NBC hirdetőit, hogy vonják vissza reklámjaikat a műsorból. A szervezet haragját az váltotta ki, hogy a melegségét nyiltan vállaló Ryan Murphy komédiája egy meleg pár viszontagságait követi, akik odaköltöznek ahhoz a béranyához, akitől közös gyermeküket várják. Az egyik meleg srácot Jutin Bartha alakítja, akire a Másnaposokból emlékezhetünk, mint a film nagy részében nem látszó vőlegény, társát pedig Andrew Rannells Broadway-színész játssza – ő a Trey Parker-Matt Stone féle Mormon könyvének főszerepe után már megszokhatta a balhét.
Az amerikai konzervatív nőszervezet olyan értékvédő bullshittel indokolta meg, miért is kéne levenni műsorról az egyébként elég langyosnak tűnő melegkomédiát, hogy Hoffmann Rózsa máris kopipésztelhetné a sablonokat a Szent Margit gimnázium tanévnyitójára! A szervezet dörgedelmei szerint például „az NBC a nyilvánosságon keresztül folytatja az erkölcsi értékek és a házasság szentségének aláásását”, pedig ugye „ezek a dolgok a társadalomra nézve károsak, így ez a műsor károsítja kultúránkat”. És miközben „amerikaiak milliói vallják azt, hogy a házasságnak egy férfi és egy nő között kell létesülnie, a sitcom Amerikát és gyermekeinket akarja érzéketlenné tenni.”
De érveinek izzadságszaga ellenére a One million mums próbálkozása egyáltalán nem tűnik hamvába holt ötletnek, az NBC ugyanis tavaly három epizódot követően lelőtte a szintén a különböző család- meg erkölcsvédő szervezetek össztüze alá került Playboy Club-ot. Mi innen Magyarországról kíváncsiak vagyunk arra, van-e negatív piaci hatása egy országos csatornára az általa sugárzott melegsorozatnak, netán pont ellenkezőleg, a támadások vonzzák be majd a meleg fogyasztókra targetáló hirdetőket. Figyelmünkbe azért kis irigység is vegyül, hogy Amerikában egy ilyen ügy megmarad a civil szférában, nem csap rá rögtön néhány kereszténydemokrata keselyű, hogy ad hoc módon követeljen egy homályos legitimációjú és még homályosabb értékeket képviselő testülettől valami felesleges és betarthatatlan szabályzást.
Megdobbent 2012.07.24. 06:54:25
Doline 2012.07.24. 08:26:43
Mindent meg nem kellene átvenni szó szerint a honlapjukról. A PlayBoy Clubot a ritka szar nézettség miatt törölték, nem pár billentyűzetharcos anyuka miatt.
A sorozat címét pedig inkább nem is kommentálom, de majd mindjárt jönnek páran engem a földbe döngölni, ők majd elmagyarázzák, hogy tényleg ez az "új normális"...
hunter84 2012.07.24. 08:49:57
Paladin73 2012.07.24. 09:00:00
Emanuelle 2012.07.24. 09:36:20
Neon Fu 2012.07.24. 12:01:49
Én még sosem láttam vazelinreklámot... És rohadtul egyetértek az amerikai anyákkal: a buzik túrják egymás farát otthon, ne ők follyanak már a csapból is.
endre2714 2012.07.24. 14:15:09
Kandeláber 2012.07.24. 14:36:36
Kíváncsian várom az Amnesty International, a TASZ, a budapesti amerikai nagykövet-asszony, valamint Vaccpover Dóri erélyes fellépését az intoleráns háziasszonyok hangjának elfojtása ellen.
kung - fúj (törölt) 2012.07.24. 15:23:08
vitaygeorgina 2012.07.24. 15:29:14
Thomas Dantes 2012.07.24. 15:29:18
vitaygeorgina 2012.07.24. 15:29:53
Tusán 2012.07.24. 15:38:28
Kandeláber 2012.07.24. 15:45:49
Hát nehogy.