Sós Bálint egyperces filmje a cannes-i reklámfilmfesztivál közönségdíjáért küzd a YouTube-on, július 6-án zárják le a versenyt, a legnézettebb reklámfilm nyer. A kisfilm a cannes-i Young Director Awards-on bent volt a top 3-ban, ezt a Producerek Szövetsége ítélte meg, ami több tucat szakember tetszését jelenti.
A Háztartási balesetek című szpotot a rendező a hatvanas évekbeli háziasszonyokról a NANE (Nők a Nőkért az Erőszak Ellen Egyesület) részére készítette, de persze valószínűleg becélozták a cannes-i fesztiválon való versenyzést is. A Strawberry Films gyártóscégnél készült, a szereplők színházi színészek: Eke Angéla, Petrik Andrea és Háy Anna. Kamuvilággal és retrodíszletekkel idézték meg a korabeli társadalmi felhívásokat.
Sós egyébként pár éve rendez reklámfilmeket és videóklipeket, például a 30Y-t, ami elérte a 200 ezres nézettséget, és CreditHill reklámokat, amivel Ezüstpenge-díjat nyert az Aranypenge fesztiválon.
Madstark 2012.06.28. 20:27:34
Megdobbent 2012.06.29. 06:56:55
Ahhoz, hogy elkezdhess blogolni, meg kell adnod eg 2012.06.29. 07:52:02
escéhá 2012.07.02. 07:10:12
escéhá 2012.07.04. 11:23:12