Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Mi is ez a Cannes Lions?

2012. június 19. 11:30 index 2 komment

Megrögzött tévéfüggőként az egyik legnagyobb ellenségünk a reklám, ami megszakítja az értelmes tartalmat és megpróbálja az emberre rátukmálni a legújabb folttisztító csudaszert, amitől garantáltan nem hullik ki a macska fejéről a szőr, ha felnyalja, aztán pedig de, kihullik, mert a reklám az már csak ilyen, és kamuzik. Ennél nagyobbat nem tudtunk általánosítani, és természetesen nincs is igazunk, mert a reklámok nemcsak a tévében látott variánsokat jelentik (sőt), és azok sem mindenütt olyan szánalmasan egyformák, mint a kereskedelmi tévéinken láthatók.

cannes-lions-2012-flags-main.jpg

A Cannes Lions International Festival of Creativity nevű fesztivált korábban Nemzetközi Reklámfesztiválként emlegették, de a mostani elnevezése sokkal közelebb áll a valósághoz, hiszen a reklámok kitalálása igenis kreatív tevékenység, mindenki kipróbálhatja otthon is. Az idei fesztiválra június 17-23 között kerül sor, számos workshop Untitled.pngés előadás mellett több kategóriában feszülnek egymásnak a világ reklámtermésének legjobbjai. A fesztivál az egyik legnagyobb és legjelentősebb ilyen rendezvény, 90 országból legalább 9000 szakember érkezik rá, tavaly 28 000 reklámnál is többet neveztek a különféle kategóriákban.

Az egész a Cannes-i filmfesztivállal kezdődött, ami arra inspirált pár reklámszakembert, hogy saját szakmájuknak is gründoljanak egy ilyen összejövetelt. Az elsőre 1954-ben került sor Velencében, ezt Cannes majd Monte-Carlo követte, és csak 1984-ben költözött végleg Cannes-ba. A reklámok több kategóriában versenyeznek (film, média, sajtó, outdoor, cyber, promó, design, rádió, stb,) az idei döntősök között magyarok is vannak. 1995 óta megrendezik a Young Lions című versenyt is, amit a 28 alatti kreatív párosoknak írnak ki, és a fesztivál hetében kerül rá sor. A versenyzőknek ott helyben van egy napjuk arra, hogy egy print, kettő pedig arra, hogy egy videós kampányt tető alá hozzanak.

Mutatunk pár tavalyi nyertest, és majd beszámolunk arról, idén milyen trendek tapasztalhatók a reklámiparban.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nem akar az ökörcsorda legelni 2012.06.19. 12:39:50

Rkelámként az első és a negyedik tetszik a legjobban, ha csak a reklám mögötti ötletet nézem, akkor mindenképp az utolsó.

qualiton69 2012.06.19. 13:13:07

adalék - egy magyar film is bekerült a young directors short list-re : vimeo.com/41797561
süti beállítások módosítása