Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Klubrádió nem is létezik

2012. június 11. 13:43 szabóZ 61 komment

A közszolgálati média Duplagondol Részlegének Ténymegsemmisítő Ügyosztályán újabb írányelvet adott ki az Elhallgatási Akciócsoport: csilingelt az írógép a sor végén, hatalmas robajjal csapódott a pont a mondat végére. A Klubrádió nem létezik. Legalábbis ha nem betiltásról, szabálysértésről, vagy reklámidő-túllépésről van szó.

Másképp nem lehetett, hiszen mégis miért felejtették volna el megemlíteni, hogy a Voltfólió kulturális díj idei életműdíjasa Göczey Zsuzsa amúgy a Klubrádió zenei szerkesztője? És nem, nem az az egyetlen titulusa, hogy a Petőfi Rádió egykori munkatársa. Ezt az apró tényt a Kossuth Krónika és az MTV Híradója is elfelejtette megemlíteni, pedig a többi nyertes neve mellett azért szerepelt az is, hogy hol dolgozik olyan jól, hogy a zsűri ezért még egy díjat is adott neki. A Bravó magazin az persze mehet, de a Klubrádió nem. Pedig szerintem a Szex, szerelem, gyengédség olvasói levelei akkora pusztítást végeznek, amekkorát Bolgár úr akkor sem tudna, ha közös hiphop-slágert írna Kuncze Gáborral.

A Klubrádió nevét ezentúl nem mondjuk ki. Kelt, eská, pecsét, iktatva két példányban.

(A Voltfólió szóló hír a Krónikában a 22. pernél kezdődik, és az MTV Híradóját is linkelnénk, ha a közszolgálati televízió videótárát éppen nem renoválnák.)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xemét 2012.06.11. 15:37:23

Ehhez szerintem értelmes ember nem is tud hozzászólni.
Sohasem hittem, hogy egyszer ilyen országban leszek felesleges, (nyugdíjas)hogy ennyit jelent a szólásszabadság.

HanSolo 2012.06.11. 15:49:29

Mindjárt hozzászólok, de épp most kezdődik az Öt perc gyűlölet. :)

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.06.11. 15:52:00

Sztálin elvtárst is kiretusálták a képekről.

Sztrapacska 2012.06.11. 15:58:01

Egyáltalán hogy lehet, hogy díjat adtak egy tudjukmelyik rádiónál dolgozó kollégának?

Itt ma még fejek fognak hullani!

VT Man 2012.06.11. 16:02:37

A pont jogos, de a klubrádió azt kapja, amit megérdemelt.

Amikor a klubrádióban megszólal egy volt kormánytag (2002-2010 közötti ember), akkor valahogy mindig "elfelejtik" megemlíteni, hogy X.Y. a volt SZDSZ vagy MSZP pártfőnök, volt pénzügyminiszter.

Valahogy mindig csak "X.Y. közgazdászként" vagy hasonlóként mutatják be.

"Békesi László közgazdász, egyetemi tanárral beszélgetünk.." stb.

Csucsundra 2012.06.11. 16:04:03

@chipanddale74:OFF
neeem...az fordítva volt...a kiírtási sorrendben eltűntek sztálinelvtárs régi elvtársai a közös képekről...
ON

Csucsundra 2012.06.11. 16:06:03

@VT Man: Horn gábor szabadúszó szaxofonista, aki a zenének szentelte az életét.... vagy demszky gábor zoknigyári alkalmazott, szagfelelős...
csak még pár ötlet a sorban :)

franczferencz 2012.06.11. 16:07:09

Nem sok tennivaló van.
1. Díjhoz gratulálni.
2. Közmédiát kiröhögni.
3. Az ott dolgozókat szánni, mert ez már kényszeres.

Csucsundra 2012.06.11. 16:07:42

"A Voltfólió szóló hír a Krónikában a 22. pernél kezdődik, "

Akkor már megvolt a per is? Sőt egyből 22... Az igen,gyorsaság.
Ez a freudi elszólás... izé... elgépelés

Csucsundra 2012.06.11. 16:11:22

@franczferencz: Nem feltétlen a dolgozót. Azért valószínű nem a hírolvasó találja ezt a stílust ki,csak ukázt követ....valamiből meg meg kell élni.
Hasonló csúsztatásokkal,meg csak azzal és arról beszélünk akivel és amiről akarunk, így ment a Napkelte is pl hosszú évekig.... na jó, ennyire lehet,hogy nem, de azért megérték a pénzüket.
Az egyik kutya, a másik eb. Az egyik nagyobb, a másik még nagyobb, egyik feketébb,mint a másik, stb....

dimitrij 2012.06.11. 16:18:42

a közszolgálati média az utóbbi napokban tanúbizonységét adta, hogy lassan épeszű ember már nem dolgozik náluk. két eb meccs, egy formula 1 futam, plusz egy kézimeccs, ezek közvetítési színvonala olyan mély (kiváltképp Mezei Dánielé), hogy ahhoz mérten a fenti hír nem hír.

Wagem 2012.06.11. 16:28:04

Klubrádió??Ez az a zs1dó csatorna ahol nem is oly régen a nemzet hőse Kuncze ciánozott??
Jaaaa vagy hogy nekik lehet???

Rézfánfütyülő fűzangyal 2012.06.11. 16:30:56

@VT Man: Tudod mit jelent az, hogy egyszerűen tényszerű hazugság amit írsz? Minden esetben bemondják a volt funkciót.Vagy ha nem, akkor a riport során pontosan kimondják kérdésekre válaszolva.
Mi lenne, ha egyszer egy súlyos hibát nem palástolnál egy szerinted jól hangzó hazugsággal?

Rézfánfütyülő fűzangyal 2012.06.11. 16:34:22

@wegam: miközben írtam, csodálkoztam, hogy még senki sem zsidózott. Csak enter-ig kellett várnom.
Íme a Nyírő urnájának subickolásától elszabadult szellem újabb megjelenése!

franczferencz 2012.06.11. 16:37:37

@Csucsundra: Pózoltam, hogy tömör legyek...:-) szerintem se a legkisebb hírolvasó az, aki így rakja össze... Őket szánom, a kényszerest pedig a szolgalelkű szerkesztők/főnőköcskék megfelelelési vágyára értettem. Viszont ket megértem. (gúnyos mosoly) Ennyi sok pénzért egy kis "finomítás" a híreken igazán semmi!

Wagem 2012.06.11. 16:39:15

@Rézfánfütyülő fűzangyal: Nem kell ehhez Nyírő.
Szted. nem köztudott??
Itt a kérdés az lett volna,hogy nekik szabad-e.

mese1 2012.06.11. 16:50:36

Kit érdekel a Klubrádió? "Tudjuk ki" jelző, a mögötte állókra jellemző...

fran7 2012.06.11. 16:53:19

Nem hallgattam meg, biztos nem szép, hogy nem említették meg jelenlegi munkadóját a díjazottnak. Mondjuk azért vicces ezt felhozni, mikor a média teljes spektruma hallgat el dolgokat. Hallgatja el a másik oldalt, megbélyegezve azt. Arról miért nem írtok. Mert az nem fér bele az elképzelt világotokba. Egyszerűbb diktatúrát kiáltani, mint belátni azt, hogy a média ilyen. Elhallgatja azokat az ügyeket és embereket, akiket akar.

Nils. H 2012.06.11. 16:57:23

@VT Man: "Amikor a klubrádióban megszólal egy volt kormánytag (2002-2010 közötti ember), akkor valahogy mindig "elfelejtik" megemlíteni, hogy X.Y. a volt SZDSZ vagy MSZP pártfőnök, volt pénzügyminiszter."

Ez egész egyszerűen tényszerű netto hazugság.

dimitrij 2012.06.11. 17:01:57

@Nils. H:

" Hallgatja el a másik oldalt, megbélyegezve azt."

lassan már nincs másik oldal... csak egyik.

van egy ATV, meg van egy Klubrádió, aztán csókolom. ja, a nyomtatott sajtóban nem ennyire egyértelmű a fölény, de ez csak idő kérdése. a netes portálok meg sajnos a mai napig nem biztosítanak országos lefedettséget.

szóval mit hallgat el és ki?

fran7 2012.06.11. 17:08:13

@dimitrij: Mióta vártunk erre a siránkozásra. Nem jó hallani, mert a véleményszabadság mégis jó dolog. Azért remélem érzed mondataidban az iróniát, s azt hogy ha néhány éve mondod ezt, akkor kiröhögöd magad. S mondtad volna, hogy lehet venni tv-t, újságot, rádiót.

szakállasbácsi 2012.06.11. 17:09:18

Drága demokrata blogtársak és bitang rasszisták!
Az a ciki, ha valakinek a jelenlegi foglalkozását nem mondják be, viszont a régit igen. Ilyen volt Kádár János "munkás" a foglalkozására nézve, a néhai "választásokon".
Kunczének nem az a foglalkozása ma, hogy korábbi miniszter, és pártelnök. Amit egyébként szinte minden műsorában hengsúlyoznak. Persze nem hallgatjátok, mert minek: kész, előgyártott panel érzelmeitek vannak, melyek végülis megkönnyítik a világnézeti dolgokat.
Zsidózzatok, komcsizzatok nyugodtan. Ennél messzebb már nem lesztek a kultúrától és a jólneveltségtől. majdnem jóízlést írtam, de azt nem hiszem, hogy hírből ismernétek. Ugyanis nem azonos a rendszámtábla mellé felragasztott Nagy Magyarország matrica esztétikájával és gondolati tartalmával.
Abban azért legyetek biztosak: nagyon nagy pofon lesz, amit miattatok ez a szegény ország kapni fog. Vagy már kap is. (Lásd az Index cikket arról, h a németek mennyire nem szeretik Magyarországot). Semmit nem tanultatok a történelemből, semmit nem értetek a mából és semmire nem viszitektek az életben ilyen anakronisztikus soviniszta lélekkel. Nem, kedves merev és zárt gondolkodású rasszista honfitársaim, nem vagytok szánalmasak, veszélyesek vagytok, mert ártotok a saját hazátoknak. Elüldözitek innen a tehetséges fiatalokat. Undort és megvetést váltotok ki az összes szomszédunkból. Bottal se piszkálnának már minket. Szégyellem magam miattatok.

nakivagyok 2012.06.11. 17:13:01

@szakállasbácsi: Gratulálok!!Ennyire jól,tömören és értelmesen már régen olvastam hozzászólást.Csak sajnos......!

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.06.11. 17:13:47

Én se mondom ki, mert nem hallgatom. Akkor most én is diktátor vagyok? :D

dimitrij 2012.06.11. 17:16:50

@fran7: most éppen kegyedet röhögöm ki. :) lehet nem ugyanúgy éljük meg a valóságot, de én úgy látom, hogy a média egésézére rácsücsült egy félkegyelmű politikai elit 96 környékén, létrehozva egy nagy rakás szart médiaszabályozás címén. aztán ugrás 2010-re, amikor is a 2/3-os többség úgy döntött, hogy ez így nem jó (igazuk is volt), és úgy tekertek a potmétereken, hogy már nem a teljes politikai elit ül a médián, és ugat bele mindenbe, hanem a Párt...

szóval elég csúnyán mellélősz, ha politikai preferenciát vélelmezel (szolid röhögés rajtad), vagy ha azt vélelmezed, hogy a korábbi rendszer tetszett (hangos röhögés rajtad).

irónia? nem iróniára van szükség, hanem objektivitásra. iróniára, abból is öniróniára kegyednek lenne szüksége a saját hozzászólásának visszaolvasása közben. gyakoroljad hát. :)

dimitrij 2012.06.11. 17:18:55

@szakállasbácsi: +1 (sajnos elég lényeglátó hozzászólás, sajnos, mert ilyen ez az ország)

fran7 2012.06.11. 17:26:31

@dimitrij: Ha átmész az index potus választásos blogjára, akkor ott azt olvashatod, hogy a médiafölény jobbos sirám. Ezt valaki leírta néhány napja. Mondjuk nyilván ott is van alapja annak, hogy a rep-ek sírnak a 4 az 1 hez országos tv csatorna miatt. De alapvetően a média működése ilyen. Elhallgat. Elhallgat eszméket, csoportokat, véleményeket, tényeket. Elég, ha a most letartóztatott V. Lászlóra gondolsz vagy pedig, ha érdekel a foci S. Vilmos és társai ügyleteinek teljes elhallgattatására. Ez nem a politika miatt van így. Hanem ez a média természete. S ezt egy médiablogon soha nem fogják beismerni. Te sem. Engem nem zavar a politikai elhallgatás, mert hozzászoktam. S ezen minden reményünk ellenére az internet sem változtatott. Mert ez is csupán egy csatornája médiának.

The brain 2012.06.11. 17:38:22

Klubrádió?Drágabolgárúr?Hahahahahahahahahahahaha Ez egy vicc.

dimitrij 2012.06.11. 17:39:55

@fran7: ez a jobbos sirám a médiafölényről elég gyomorforgató dolog, egyrészt mert elég erős jobbos médiafölény alakult ki mostanra, ha az országos sugárzású, nagy nézettséget-hallgatottságot biztosító médiumokról beszélünk... a közszolgálati rádiók és tévékcsatornák propaganda eszközzé silányultak, olyan alacsony szakmai színvonalon, ami önmagában botrány, de ehhez még betársul a kereskedelmi médiák igazodása, amire eklatáns példa a tv2 volt hírtévés hírigazgatója, vagy népszerű kifejezéssel élve intendánsa.

jó példa a politikailag korrekt oknyomozás, amit az a sapkás lófaszjóska (tvrütykó) és gennygóc csapata előad, földbérletek és közgép ügyek felderítése helyett mit csináknak a nyomorultak? villamosmegállóban csikket eldobó utasokat vegzálnak... okádék.

erről beszélek egyébként: a média elhallgat dolgokat, és nem sztenderd módon, hanem korábban a politikát, most a kormányt kiszolgálva hallgat el. de ez nem meglepő, egyik sem.

a média a negyedik hatalmi ág, eszköz a vélemény formálására, lehetőség a hatalom megszerzésére és/vagy megtartására. de mindenképp eszköz, amit befolyásolni kell, abba meg nem fér bele az, hogy más is befolyásolja a véleményt...

az elhallgatás az eredménye, jele a problémának, nem az a probléma maga, a problémát kell felismerni, nem az arra utaló jeleket.

fran7 2012.06.11. 17:53:49

@dimitrij: Az a baj a hozzászólásoddal, szerintem, hogy szidod azokat az orrukig látnak, mert te egésze ellátsz egy méterre is.
Az elmúlt nyolc évben ugyanígy működött a média, de így működik az USÁ-ban is. Sőt a BBC-nek is nekiugrottak nem véletlenül. A média a negyedik hatalmi ág, de ugyanúgy a saját gazdasági érdekei mentén működik, mint a másik három. S erre csak akkor rádöbbenni, mikor a másik oldal kerül nyerő pozícióba, az sajnos szintén rövidlátás. Vagy valaki utánamert menni az olajszőkítésnek, esetleg annak, hogy ki profitált a körőshegyi völgyhídból. Vagy lett valaki megfogva a 4-es metró üzleteivel kapcsolatban, esetleg a Combino ügyletnek, meg a paksi baleset hátteréről miért nem volt szó vagy a személyes kedvencem, a dorogi égető megmérgezi Esztergomot az is milyen szépen el lett hallgatva. Bezzeg idióta Medgyes, az kapta az ívet. Pedig ő csak egy korrupt politikus. Míg a dorogi szemétégető harmincezer embert mérgezett meg. Ja ilyen ez hatalmi ág, lefizethető. S nyilván te sorolod majd a jobbos elhallgatásokat. Rengeteg van belőlük. De a média ilyen. Megy arra, ahonnan pénzt kap. Ilyen egyszerű.

mese1 2012.06.11. 19:02:13

@dimitrij: Ha-ha-ha, ezt te is tudod, hogy nem így van!

szakállasbácsi 2012.06.11. 19:06:12

@fran7: oK. Igazad van.
De pl. Klubrádió kapcsàn: kitől is kap pénzt? Hirdetőktől? Nem nagyon. Kinek hiányzik egy NAV vizsgálat?
Akkor a politikától? Nem valószínű, most nem épp a baloldalnak áll a világ. Nincs ott se sok.
De: lám, a hallgatói, nyugdíjas emberek is sokan, összedobnak százmilliókat! Tessék mutatni még egy médiát, amely iránt ekkora elkötelezettség alakul ki!
És ez egyáltalán nem vicc. Ez szerintem tényleg teljesítmény!
Persze, nem kell egyetérteni vele, de eltiporni ennyire cinikus, sunyi módon?
Ebben, mint cseppben a tenger, benne van minden, ami miatt undorító az Orbán doktrina. A hazudozás szerintem nem egyedi, de a cinizmus, az páratlan...

mese1 2012.06.11. 19:06:23

@szakállasbácsi: De, hogy mindig vannak a kik keverik a kakit oda kint, mint például Göncz Kinga, vagy Lendvai úr akiről bebizonyosodott, hogy Kádár ügynöke volt, vagy épp Hallerek, Konrádok, aki eljött hozzánk, azok épp másképp látják...

mese1 2012.06.11. 19:07:43

@szakállasbácsi: Kitől, hát nem a néniktől az biztos, soroljuk, mszp, Gyurcsány cégei, és mások...

fran7 2012.06.11. 19:20:36

@szakállasbácsi: Százmilliókat biztos nem a néniktől kap. Mondjuk ez olyan kérdés mint, hogy Bartus kitől kap. Akinek már az atv sem elég haladó. Valamennyit ő is össze tud kaparni. Másrészt mit lehet várni egy olyan párttól, aki még a saját sajtóját sem tudja megfizetni. Hidd el a Fidesznek is nehéz volt összeszedni a 8 év alatt erre a pénzt. De megérte és most kifizetik a révészt. Ennek isszuk a levét. Ha már nem kell ezt tegyék, akkor sokat fog javulni a helyzet, minden téren.

bucbuc 2012.06.11. 19:26:16

@xemét: Felesleges???
Te vagy ennek az országnak a mindene.

Másból se áll a rendszer, mint a nyugdíjasok mindenen felüli ellátásából.

bucbuc 2012.06.11. 19:29:58

@szakállasbácsi: Te is jó nagy hülye vagy, ha szerinted ezért nem szeretik az országot.

Az a folyamat, ami miatt nem szeretik 2002-bena 13. havi nyugddijjal meg a közszolgák béremelésével kezdődött.

szakállasbácsi 2012.06.11. 19:30:05

@mese1: tényleg azt hiszed, hogy az a széles körben osztott nézet, h MO "putyinizálódik" és kiszámíthatatlan befektetési környezetet jelent, ez maroknyi MSZP-s aknamunkája? Ez képtelenség: ott a média szabadabb és sokkal kevésbé irányítható, mint nálunk.
Nem azért vagyunk bajban, mert panaszkodnak, hanem azért panaszkodnak, mert bajban vagyunk. Ez így logikus.
Egyelőre nem láthatóak szerkezeti reform kisérletek, amelyeket aljas módon populista hőzöngéssel megakadályozhatna - valóban kártékony módon - az ellenzék. Én a Gyurcsány leblokkolásában csak azt láttam: " minél rosszabb az országnak, annál jobb a Fidesznek".
Nagyon megkeseredtem ettől.

bucbuc 2012.06.11. 19:32:37

@szakállasbácsi: a klubrádió főleg külföldről kap pénzt.

Hogy ebben az ocsmány diktatúrában világítótoronyként mutassa nektek az utat elvtársak.

bucbuc 2012.06.11. 19:34:26

@szakállasbácsi: Hát igen, 2002-tpl 2010-ig milyen jól kiszámítható is volt.

Sírjuk vissza ezeket az időket.

szakállasbácsi 2012.06.11. 19:36:43

@bucbuc: Én is szeretlek.
A befektetői bizalomnak (erreől szól ugyanis a hivatkozott cikk) szerinted milyen köze van a 13. havi nyugdíjhoz, vagy a közszolgák béremeléséhez? Légyszi légyszi, próbáld ezt levezetni, ne hagyj hülyén meghalni!
( ha a minimálbér emelésre gondolsz, az igaz lehet, de azt speciel a Fidesz kezdte 2000 körül)

szakállasbácsi 2012.06.11. 19:41:29

@bucbuc: A befektetői környezet sokkal kedvezőbb volt. Nokia, IBM, Mercedes, Hankook,stb. Sokan, nagyon sokan sírják ám azt vissza. Nem azért, mert komcsik, vagy szerelmesek Gyurcsányba, hanem azért, mert volt munkájuk. Nem közmunka persze...:-)

fran7 2012.06.11. 19:45:18

@szakállasbácsi: Nézd többek közt ez az én kérdésem, ami miatt fenntartással kísérem a dolgokat. Amikor Gyurcsányék behúzták az adósságspirálba az országot, főképp a lakosságot. Akkor nem szóltak semmit a nagy EU-ban, mert ők politikailag nem avatkoznak be. Gyurcsányék egy ponton túl észbekaptak, de addigra késő lett. S olyan van hogy egy ország barom, de ezt eljátszották a spanyolok és a görögök is. S nem hallatszott az EU és média sikítozása. De hallatszott akkor mikor Schüssel nem állt össze a szocdemekkel, hanem a Szabadságpárttal. Akkor kiabált a média. Miért is? Azóta nehezen veszem komolyan a nemzetközi médiát. Vagy ha veszed Kadhafit és a szír eseményeket? Miért nem teszik a dolgukat? De Magyarország putyinizálódik? Miért nem Gyurcsány szaladgált oda folyamatosan? A média annak kezében van, aki fizet. Ezért a legveszélyesebb hatalmi ág.

dimitrij 2012.06.11. 19:57:29

@fran7:

"Az a baj a hozzászólásoddal, szerintem, hogy szidod azokat az orrukig látnak, mert te egésze ellátsz egy méterre is."

nem szidok senkit, arra próbáltam felhívni a figyelmed, hogy szerintem a régi meg az új médiatörvény is szar, mindkettő a politika eszközévé teszi a komplett médiát. nem csak nálunk, de másutt is. hogy ezt jogi és/vagy gazdasági eszközökkel éri-e el az egy másik kérdés, az USA-ban meg UK-ben, meg nálunk is más a kombó...

aztán arról is írtam, hogy nincs oknyomozó újságírás, nincs az ilyen ügyeknek médiafelülete, az egy atlatszo.hu kivételeével nincs komolyan vehető próbálkozás...

ezekre mivel reagálsz? megismétled peptiában amit írok, kioktató stílusban. ha nem haragszol továbbra is csak kiröhögni tudlak. politikai preferenciám nekem veled ellentétben nincs, nálam a maszop meg a fidesz egy kaszt.

dimitrij 2012.06.11. 19:59:13

@mese1: meghajlok érveid nyomós súlya alatt.... hirtelen nem is tudom mit mondjak erre, erre, erre a mire is? :)

dimitrij 2012.06.11. 20:09:28

@fran7:

"Amikor Gyurcsányék behúzták az adósságspirálba az országot, főképp a lakosságot. Akkor nem szóltak semmit a nagy EU-ban, mert ők politikailag nem avatkoznak be"

jajmár... az adósságspirálban elég komoly szerepe van néhány tényezőnek, pl a devizahitelezést lehetővé tévő törvénynek, amit 2000-ben fogadott el a Parlament, és ami 2001-től hatályos, kb. semmit nem tett a devizahitelezés kordában tartásáért sem a fidesz kormány által létrehozott PSZÁF, sem maga a Parlament, nem volt olyan ellenéki párt, aki 2008 előtt foglalkozott volna a kérdéssel. sőt, érdemes megnézni, hogy az államadósságban mekkora serepet vállaltak az eladósodott önkormányzatok, aminek nagy része egyébként fideszes. a növekmény cirka harmada éppen így jött létre...

de a magas államadósságnak van egyy sokkal fontosabb tényezője, a pazarló állam, a potyautasokkal teli rendszerek, az 53%os foglalkoztatási adat, meg az a cirka 3 millió ember, aki nem tudni miből él, csak azt, hogy adót nem fizet a jövedelmei után.

ebben a kérdésben mit is tett úg általában a mindenkori kormány, meg a fidesz kormány? megmondom: lófaszt se.

Secnir 2012.06.11. 20:19:50

@szakállasbácsi:
+1

de hogy pont ide írtad?
mandiner -re kellett volna, varanus -ra vagy vastagbor -re ;)

karosszékely 2012.06.11. 20:20:15

Én csak annyit szeretnék mondani, hogy köszönöm Göczey Zsuzsának a Petőfi Rádióban végzett munkáját, annak idején (80-as évek vége, 90-es évek eleje) nagyon sokat jelentett nekem, sok jó zenét ismertem meg ott tőle (is), amire máshol nem sok esély lett volna, akkoriban korlátozottak voltak a lehetőségek, főleg vidéken.

Azt, hogy mostanában mit csinál, sajnos nem tudom, már vagy 15 éve nem hallgatok rádiót.

fran7 2012.06.11. 20:21:47

@dimitrij: Bocs, ha kioktatónak tűntem. De a semlegességben nem nagyon hiszek. Lehet nem vagy fideszes vagy mszp-és. De azért nem csak ez a két párt és oldal létezik.

dimitrij 2012.06.11. 20:29:21

@fran7: ok, átfogalmazom. a jelenlegi félkegyelmű politikai elit két dolgoban tud egyetérteni (tisztelet néhány képviselőnek és parlamenten kívüli csoportosulásnak), az egyik a saját javadalmazásuk, a másik az, hogy távoltartásk a politikától azokat, akik rendet tudnának teremteni egy populizmustól, oligarcháktól stb. mentes közegben.

tehát nem választási alternatíva egyik sem. persze politikai filozófiai értelemben van irányzat, ami szimpatikus, csak nincs párt ami ezt megjelenítené. :)

fran7 2012.06.11. 20:30:36

@dimitrij: Én nem is az államadósságot tartom az igazi bajnak. Lásd mondjuk Japán. Hanem a lakosság eladósodását. A spanyolok most ugyanabba buknak bele, mint mi. Pénzt pumpáltak az ingatlanágazatba, amit soha nem fognak kivenni. A hozzászólásom arról szólt, hogy a külföldi média valahogy csak akkor hangos, ha már nagyon nagy baj van, vagy ha a számukra nem tetsző oldal van uralmon. Osztrákok kaptak Haiderért például rendesen. Most mindenhol nagy baj van.

ß®ª 2012.06.11. 21:01:06

Hazafelé fél óra klubrádió, aztán fél óra lánchíd rádió, és aztán fél óra gondolkodás a határon, hogy miért is kellene itt maradni.

Old-dimer 2012.06.11. 21:13:27

Ezek az átkozott zenei szerkesztők, mindenki tudja, hogy ők a legelvetemültebb politikai agitátorok.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.06.11. 22:11:20

@bucbuc: a klubrádió főleg külföldről kap pénzt.

- Most jön a Cleveland - Tel-Aviv tengely?

szakállasbácsi 2012.06.11. 22:12:34

@fran7: Én azt gondolom, hogy a média nem semlegességre kell, hogy törekedjen, hanem valamilyen, sok ember által osztott értékrendszer (demokrácia, szabadság, Európa, sokszínűség, tudás alapú társadalom, stb.) alapján a tények több szempontból történő bemutatására. Semlegesség szerintem nem létezik, mert nem vagyunk sem istenek, sem robotok. Érzelmeink vannak, melyeket értékeink felerősítenek.
Az a bajom, hogy a nosztalgikus, sohasemvolt "békebeli" Horthy világhoz kapcsolódó érzelmek erősek, hatékonyak és könnyen fegyveres konfliktushoz vezethetnek. Én nem szeretném, ha NATO gépek minket is visszabombáznának abba a középkorba, ahol rasszista és soviniszta honfitársaik lelkileg dagonyáznak.
Tanulni kell, fejlődni és alkalmazkodni a világhoz. Lehetőleg jobban, mint a versenytársaink. Na, erre nincs esély evvel a pocsék ideológiával, amit Orbán képvisel.

Tudod, van a sztori a két túrázóról a kanadai hegyekben. Egy tisztásra kilépve észreveszik, hogy az erdőből kilép egy grizzly medve és fenyegetően feléjük indul. Egyikük futásnak ered, míg a másik lerúgja a bakancsát és felveszi a futócipőjét. Mire a társa visszafordul és megkérdezi:
- hülye vagy? Te gyorsabban akarsz futni, mint egy grizzly? Az 60 km/órával tud rohanni...
- Neeem. Én csak gyorsabban akarok futni, mint Te!

Hát most mi bakancsot húztunk, míg szomszédaink futócipőt és még büszkék is vagyunk rá...

zembertelen 2012.06.11. 22:22:29

Hallgass inkább Mária rádiót!
Na ki a zenei szerkesztője?
Na ki?

fran7 2012.06.11. 22:27:18

@szakállasbácsi: A baj az, hogy Viktorék sokkal jobban szeretnének megegyezni a szomszédainkkal, mint az eddigi miniszterelnökök. Viktor jóban van Basasescuval, de ő kikerül a hatalomból, Sajnos. Fico most békülékenyebb, de nem akar egyezkedni, még. Csehek legalább annyira szembemennek az egységes EU-val, mint mi, csak erősebb a gazdaságuk, de legalább akkora széthúzás van náluk is. Tusk meg magasabb körökbe akar játszani. S az egy tudatos törekvés, hogy ez a négy ország ne egyezzen ki. Nem elsősorban Orbán hibája, sem a Horthy kultusz újjáéledéssé. Sokkal nagyobb erők mozognak itt. Nézd, ha a Benes-dektrétumok beleférnek az EU moralitásába, akkor a kormányzóval sincs baj. Majd figyeld, hogy mikor közeledés lesz a V4-ek közt, akkor mindig jönnek majd ilyen kis apró konfliktusok. Nem véletlenül. Nem azért mert Orbán, Ponta, Fico, Tusk ne tudná, hogy bölcsebb lenne kiegyezni. S könnyebben értene szót Ponta és Orbán mint Hollande és Merkel.

vinyard 2012.06.11. 23:03:36

szabóz, te vagy a példaképem...
ebből megélni, baker
süti beállítások módosítása