Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Jáksó szerint a sajtó tehet a Marslakók buktájáról

2012. április 26. 15:30 sixx 224 komment

A Magyar Narancs mai számában olvasható interjú tanúsága szerint Jáksó László szerint semmi baj nincs a Marslakókkal, amit pont annyian néznek, amennyire számítottak. Neki legyen mondva, a sorozat az m1 átlagát csak úgy hozza, ha abba beleszámítjuk a vasárnap hajnali vallási félórákat is, viszont ha csak a főműsoridőt nézzük, akkor a legrosszabban teljesítő saját gyártású műsor, amit még egy fél 10-kor kezdődő riportműsor, a végtelenül ostoba című Becsengettünk és elfutottunk is elver (4,3-as share vs. 4,2), és bármennyire is tiltakozik Jáksó, a Marslakókat felvezető Maradj talpon és Híradó közönségének (kb. 470 000 a vetélkedő, 680 000 a Híradó átlaga) jó, ha egyharmadát meg tudja tartani (200 000 környékén mozog), és ez lehúzza az összes többi műsor nézettségét.

Az interjú nem mellesleg bizonyos szempontból iszonyú szar, nem is csodálkozom, hogy Jáksó letiltatta (az már más lapra tartozik, hogy a hetilap ettől még simán lehozta), mert annak ellenére, hogy a tévés- és rádiós műsorvezető nagyon igyekszik saját magát és portékáját jó színben feltüntetni, pont az derül ki belőle, mennyire olyan, mint amilyennek a sajtó beállítja. Jáksó szerint ugyanis a Marslakók alacsony nézettségéről a sajtó tehet: "A magyar sajtó egy része elkezdett őrjöngve könyörögni a nézőknek, hogy semmiképp bele ne nézzenek." Hát, lófaszt, kedves László, nem könyörgött senki senkinek, csak leírta azt, amit mindenki látott, hogy egy szörnyen megírt, szarul megcsinált fércmunkára kaptál olyan szerződést a köztévétől, amilyenről más csak álmodik.

A produceri minőségben a sorozat mellett dolgozó Jáksó havi egymillió forintos fizetést kap a melóért, ami nem rossz azért, különösen úgy, hogy a gyártáshoz, legalábbis a cikk alapján nem nagyon ért, sőt, saját bevallása szerint veszélyes biznisz. A Marslakók külleme, mint nyilatkozta, direkt ilyen, mert most ez a módi Amerikában - mármint a nem jól bevilágított, szar hanggal felvett, rondán filmezett és trén vágott sorozat? (Kritikánk itt olvasható). A vagdalkozásból, mert az interjú nagy része az, nem maradhatott ki a szemétgeci sajtónak az a húzása sem, hogy leírták: kétmilliárd forintos szerződése van a sorozatnak az MTVA-val. Jáksó pontosít: "Pedig ez a kétmilliárdos szám rögtön nem igaz. Epizód-költségvetése van egy sorozatnak: a Marslakók egy epizódra jutó költségvetése 5,9 millió forint." (A sorozat itt tekinthető meg.)

Igaz, csak éppen ha ezt felszorozzuk a berendelt epizódszámmal akkor menten kiderül, hogy nem kétmilliárd a költségvetés, hanem még több, amit maga Jáksó is elismer. Akkor mi is a probléma? Talán az, hogy ami papíron működött, a képernyőn nem jelenik meg? Nem inkább ezzel kellene foglalkozni?

(Az interjút a Mancs online kiadásán nem leltük, bocs.)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dyra-Papa 2012.04.26. 15:44:02

Mire ez a nagy indulat kedves cikkíró? Ez csak egy filmsorozat.

Leadfoot 2012.04.26. 15:53:59

Sértődött pöcs. Ennyi a tömör véleményem Jáksóról.

hunter84 2012.04.26. 15:55:07

@Dyra-Papa: Talán a közpénzből feleslegesen kidobott több mint 2 mrd forint, miközben szarban van az ország.

Engem is felb.sz agyilag.

Dyra-Papa 2012.04.26. 15:57:15

@hunter84:
Arról lehetne nyugodtan is írni.

Farkasbarack 2012.04.26. 16:04:00

„Jáksó szerint a sajtó tehet a Marslakók buktájáért” – vagy inkább -ról, nem?

spontan · http://erdekessegek.info 2012.04.26. 16:06:00

De ki találta ki azt, hogy éppen Jáksónak adjanak erre pénzt, akinek tudomásom semmilyen tapasztalata nem volt TV filmek vagy egyéb filmek készítésében? Ezt lenne jó tudni.

2012.04.26. 16:10:18

@Leadfoot: jakso, sixx, egyik rosszabb, mint a masik. bohocok.

Leadfoot 2012.04.26. 16:14:37

@Rick Astley: Attól függetlenül, hogy ezzel egyetértek-e vagy sem (utóbbi), azért van egy elég komoly különbség kettejük közt, mégpedig az, hogy sixx nem közpénzből kapja a fizetését (és - feltételezem, bár semmi közöm hozzá - nem is ennyit).

Flankerr 2012.04.26. 16:17:15

@Rick Astley: Csak sixx nem 2 milliárd forintnyi közpénzből "csinált" nézhetetlen és így nézetlen fost.. ami gyönyörűen lehúzta a többi körülötte lévő műsor nézettségét is.. Havi egy millióért bakker..

Mu Deng 2012.04.26. 16:45:40

Van-e itt valóban olyan ember - mert az szomorú lenne - aki tényleg azt gondolja, hogy bármilyen közpénz útja annál ér véget, akihez névlegesen kerül?
Konkrétan arra gondolok, hogy tényleg azt hiszi valaki, hogy Jáksó kapott 2 milliárdot, és a sorozat valóban ennyibe kerül?

Muhahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, bazmeg!

DHOPW42 2012.04.26. 17:00:29

Mér van az, hogy minden cikk végül sixx fikázásába torkollik? :D

Ha tényleg ez van az interjúban, amit Jáksó adott, elég száni. Ez ugyanaz a tényeknek ellentmondó nyilatkozat, mint amit annó a Hacktion 2. évadának berendelése kapcsán beszélt valamelyik ekszekjutív producer, hogy ennyi és ennyien nézik és hogy ez milyen jó, aztán közben rohadtul nem annyian nézték. Nem tudom, erre miért van szükség itthon, hogy kamu dolgokat nyilatkozzanak az emberek a saját műsoraikról az internet korában, amikor bárki utánanézhet bárminek.

lemonkeyface (törölt) 2012.04.26. 17:05:17

Szerintem csak simán szar a címe. Nem tudom hogy miért nem szóltak rá a készítőkre, hogy ezzel a címmel senki nem fogja nézni a napi szappanoperát.

Minőségben nagyjából ugyanaz a szint mint a 2 kercsatornán futó sorozatnak, más a stílus ennyi.

Sister Mary Eunice 2012.04.26. 17:16:54

Mondjuk a cikk meg pont olyan, mint egy sértett gyerek dacos, hirtelen odavágott válasza. Az oké, hogy a Híradót ennyien nézik, de mennyien maradnak ott a szünet alatt? Vagyis: jó lenne tudni, hogy ténylegesen mennyiről indul a mandula. A közpénz ügy, akkor is lenne, ha nem Jáksó ülne ott hanem más te, ő, én... Ettől függetlenül itt értem a felháborodás okát.

Sikamlós Jim DiGriz 2012.04.26. 17:31:31

A cikk indulatossága miatt értetlenkedőknek:

'Jáksó szerint ugyanis a Marslakók alacsony nézettségéről a sajtó tehet: "A magyar sajtó egy része elkezdett őrjöngve könyörögni a nézőknek, hogy semmiképp bele ne nézzenek."'

Én nem vagyok zsürnaliszt, de (vagy épp ezért) egy blogbejegyzésben erre reagálva bizonyára eltávolodnék a higgadt elemzői stílustól.

newnt55 2012.04.26. 17:49:01

jáksó egy idétlen kirakatmajom aki hú de nagyon humorosnak ámde okosnak akar látszódni de csak egy tehetségtelen pöcs aki a hetihetes miatt ismert lett

newnt55 2012.04.26. 17:50:26

Jáksó televíziós sorozata megbukott.
Ennyi a sztori.
Sokszor sokan megbuktak már, ez is.

Trackback 2012.04.26. 18:00:40

Maradt még valaki ennek az országnak a közszereplői között olyan, aki ért is ahhoz, amit csinál, milliós-milliárdos közpénzekért, vagy azok már régen elhúztak innen örökre?

motorman 2012.04.26. 18:00:58

newnt55 ott a pont.

Lassan az emberek milliói élnek mély szegénységben, sorozatos elbocsájtások vannak, az adókivetés soha nem látott mértéket ölt és akkor örüljek egy balfasz sorozatnak, amit az Én (Mi) adónkból készítenek. Egy Qurva szavam nem lenne, ha valaki a saját pénzét tenné kockára egy ilyen sorozattal.

Mu Deng 2012.04.26. 18:02:56

@Trackback:

Közpénzekért nem hiszem, ott más a rendezési elv, de nekem a Friderikusz még mindig bejön. Azóta tudom újra nézni a Legyen Ön is milliomost, ami óta ő vezeti. Kifejezetten szórakoztató műsor.

Tudom, őt is divat herótozni, de nekem akkor is ül a stílusa, profi.

kissss 2012.04.26. 18:03:57

Egy 2009-ben megkötött szerződéssel fut a sorozat és megy a közpénz a levesbe. Szoclib leosztás volt ez Jáksónak, meghálálva a hetihetest...
Gondolom olyan szerződést írtak, ami évekig pénzhez juttatja Jáksót, akár megy a sorozat, akár leveszik műsorról.

s 2012.04.26. 18:07:43

@Flankerr: Jáksót nem a TV2 fizeti? Mert innen kurvára úgy néz ki. :-D

s 2012.04.26. 18:09:09

@Farkasbarack: Akkor viszont legalább olvasnak (ha már nem néznek). Ezekben a nehéz időkben ez is eredmény. :-)

s 2012.04.26. 18:10:34

@Mu Deng: Leadta a zsét az lmp-nek. höhöhö.

Sikamlós Jim DiGriz 2012.04.26. 18:12:55

@Bert Sels: gondolom az MTA–ELTE Nukleáris Szerkezetvizsgáló Kutatócsoportot is fel szoktad hívni azzal, hogy "a faszomat se érdeklik a protonok hogy basznátok meg egymást"

Nem Penny hajója 2012.04.26. 18:12:56

szerintem, ha a sajtó nem foglalkozott volna ezzel a műsorral annyit, akkor még ennyien sem néznék

az meg milyen már, hogy valaki ad egy interjút, aztán letiltatja? Ennek olyan észak-koreais hangzása van...

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2012.04.26. 18:13:28

@vok jenci:

És tényleg úgy ismerjük a fideszes fiúkat, mint akik (a szerződések szentségét tiszteletben tartva) szemrebbenés nélkül helybenhagyták a kétmilliárdos szoclib-Jáksó alkut, s eszük ágában sem volt visszamenőlegesen keresztre feszíteni az umbulda résztvevőit.

Nájsz.

Netuddki. 2012.04.26. 18:14:35

"Jáksó szerint a sajtó tehet a Marslakók buktájáért"

Muhaha!
Lacikaaaa! Szar->vár. Megvan?

Nem Penny hajója 2012.04.26. 18:15:47

@csurtus: pláne úgy, hogy Jáksó nagy cimbije a Viktor fő bizalmasa. Micsoda véletlenek.

turulpina 2012.04.26. 18:16:12

Ez egy sima, 12 1 tucat lopoda.
Pl. a studiót Simicska cégén keresztül bérlik a felvételekhez. Nem kevés 100millióért.

Szóval itt jáksó csak az ürügy, a pántlika, avagy a stróman, amúgy egy közgép v201312341.0 az egész.

Így megy ez, ezen keresztül is Simicskát meg a haveri kört stafíroljuk, hogy közben Jáksó végleg leírja magát, az csak byproduct.

bgp 2012.04.26. 18:18:32

Ha jó lenne, akkor a negatív kampány is jó lenne neki.

Ugocsa 2012.04.26. 18:22:53

Jáksónak különben van filmes tapasztalata, mert az Argóban is szerepelt, ergó belülről is feltérképezhette a filmes szakmát.
Itt kérem ízlésről vitatkozunk; van, akinek tetszik a sorozat, van, akinek nem. Az a 200.000 ember lehet, hogy eltörpül az átlagos nézőszámhoz képest, de ki meri azt állítani, hogy a kisebbségeket semmibe lehet venni - kérdem én!

goldblum 2012.04.26. 18:23:07

Az nem lehet, hogy a Jáksónak 0 a humorérzéke? Mert nekem valahogy ez jut eszembe, mióta fel-feltűnik a tvben. Őt vajon ki ba%%a?

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.04.26. 18:30:59

egyértelmű zsideszes pénzmosoda.. lásd még heksön. 0 nézettségre még egy évad berendelés. Marslakók meg egy végtelenített szaropera. aki tisztában van egy sorozat evolúciójával annak nem kell magyaráznom mit kellett volna tenni velük.

Terror Dzsoni 2012.04.26. 18:32:06

"Jáksó szerint a sajtó tehet a Marslakók buktájáért"

Szerintem meg a szar történetvezetés (ami gyakorlatilag nincs is) és a nagymértékü hozzá nem értés miatt ocska az egész sorozat. De ezen már nem is csodálkozom, ugyanis a Köztévé másik "remek" sorozta - Hacktion vagy mi a faszom - is akkora ótvar, hogy elrettentő példaként kellene mutatni filmes szakembereknek.

Egyébként nem tudom Jáksó mit idegeskedik, amíg Viktor van hatalmon, addig neki is lesz mukája, midegy hogy nézhető-e az általa "gyártott" műsor vagy sem.

cukorrépa 2012.04.26. 18:37:27

Jáksó meg a sorozata nem épp fenomenális, de hát hol vannak a csudafasza magyar produkciók, amiket etalonnak tekintünk? Úgy szidják Jáksót egyesek, mintha olyan hallatlanul színvonalas magyar filmtermelés lenne, oszt kilógna ez a béna Marslakók.

Közben meg nem kell messzire menni, a magyar szappanoperák mind nézhetetlenül vacakok, az utóbbi húsz éve magyar művészfilmjeinek zöme szintén, és ez utóbbiak között nagynéha jön egy-egy zseniális alkotás.

Az nem érv, hogy a külföldi sorozatok jobbak, vagy hogy a Híradót többen nézik. Más költségvetés, más tapasztalat, más műfaj. Abban a sávban, ahol a Marslakók van, a félbulvár Fókusz megy, a stabil közönségű Jóban rosszban, a ViaSat3-on a Két pasi meg egy kicsi stb. Ezekkel szemben nem csoda, hogy buktázik a cucc egy m1-en.

És kíváncsi lennék, hogy a szélessávon anyázó nagypofájúak közül (sixx, MaNcs) ki rendezett vagy gyártott már akármennyi pénzből is nagy, de legalábbis tisztességes nézettségű magyar sorozatot egy közszolgálati adón. Szerintem egyikük se. Viszont kibicnek lenni marha könnyű, ingyen van, bizonyítani meg nem kell semmit.

Szerintem sokan irigykednek is Jáksóra. túl sok lét kap, túl jó bizniszt kötött. Pici az ország, nincs pénz filmekre, sorozatokra, úgyhogy rohadjon meg mindenki, aki egy tisztességes, filmes szakmában nem éppen kiugró fizetést kap a munkájáért.

Ja, és, úgy látszik, a Jáksó már nem elég balliberális a MaNcs-nak meg a C:C-nek. bezzeg rendezte volna valami Bp-belvárosi ballibsi üdvöske a sorozatot, akármilyen sz*r lenne, biza nem anyáznák cafatokra. Legfeljebb kussolnának róla (!). Mer' az más.

Így megy ez, még a kritika se ér egy kalap sz*rt se, olyan elfogult, haragtól és irigységtől csöpögő. Ezért nem olvasom a Magyar Nemzetet már évek óta. Baszki, miért kell itt is ilyennek lenni?

komplikato 2012.04.26. 18:39:47

@Ugocsa: Minap felkaptam fejem, mert egy készülő (vagy elkészült?) filmben megemlítették, hogy szerepel. Azért az Argoban lévő mellékszerepétől nem lett színész. :D

Amúgy meg ha fika fika hátán, akkor én is: A Marslakók 2 milliárdért NEM TUD olyan szar lenni, mint a Hídember 2 milliárdért. ;)
Én nem nagyon nézek tévét, de belenézve a két kertévé saját végtelen történetébe, pont olyan szar ebben is kép, hang és párbeszéd.

Nils. H 2012.04.26. 18:40:55

Figyej Jáksó, én még bírlak is.

Nem érdekelt mit írnak a tollforgató kis terrorista firkászok, elkezdtem nézni.
10 napig bírtam. Néha nem a tévében néztem meg, hanem neten vissza. (Nem, ne az legyen a következő nyilatkozatod, hogy mindenki nézi, csak épp a neten... Nem így van.) Azóta egyébként ha elkapom belenézek, történt-e valami változás a tapasztaltakhoz képest.

Szóval hogy miért csak 10 nap? Mert ez is nehezemre esett, a negyedik résznél döntöttem el, hogy kap még egy hetet. Egész egyszerűen:
SZAR, GAGYI, TRÉ, HÜLYESÉG.
Én még csak az alapötletet se szidtam, szidnám. De egyszerűen nem szól ez senkinek, rosszul van megírva a sztori, a párbeszédek még a barátokköztben is jobban vannak megírva.
Béna az egész.

dr. v.b.1990 2012.04.26. 18:42:03

"Hát, lófaszt, kedves László, nem könyörgött senki senkinek, csak leírta azt, amit mindenki látott"
Azt a Comment com szinte kétnaponként megtette(mint ahogy más médium is) Én azt gondolom,hogy a Marslakók nem valami nagy szám ,de hogy mondjuk egy amcsi film lenne akkor mindenki istenítené ,hogy hú micsoda film.

komplikato 2012.04.26. 18:42:37

@cukorrépa: " Úgy szidják Jáksót egyesek, mintha olyan hallatlanul színvonalas magyar filmtermelés lenne, oszt kilógna ez a béna Marslakók."

Megelőztél. :D

Amúgy közpénz kidobása ablakon témában az én egyik szívfájdalmam, amit fentebb kihagytam, a "Kis Vuk" nevű híg f*stenger animációs film volt 1.4 milliárdért. A pénzért nem akkora kár, mint az eredeti "Vuk" könyv és rajzfilm meggyalázásáért.

Nils. H 2012.04.26. 18:44:54

@cukorrépa: "Ja, és, úgy látszik, a Jáksó már nem elég balliberális a MaNcs-nak meg a C:C-nek. bezzeg rendezte volna valami Bp-belvárosi ballibsi üdvöske a sorozatot, akármilyen sz*r lenne, biza nem anyáznák cafatokra. Legfeljebb kussolnának róla (!). Mer' az más."

MIVAN??? Attól hogy Jáksó "balliberális" még a Marslakók szar. Ezt a Mancs meg a CC megírja. Ez nem pont azt jelenti, hogy ez a két médiatermék nem egy szinten van a magyarnemzettel? DE.

Ez a bp-belvárosozás meg valami burkolt zsidózás?? Csak azért kérdezem mert a külvárosban is laknak balliberálisok, meg üdvöskék, ne hagyjatok már ki mindenből... :(

Ugocsa 2012.04.26. 18:46:47

@komplikato: A Hídember egy történelmi film, nem robbant benne egyetlen tartálykocsi sem. Felesleges összevetni a hollywoodi produkciókkal, mint ahogy a Marslakókat is értelmetlen hasonlítgatni a Barátok közttel. A kultúrmissziók sehol a világon nem rentábilisak rövidtávon.

Makkasz 2012.04.26. 18:57:03

Szerintem meg az a vicc, hogy Jakso azt hiszi, hogy a sajto buktatja meg, Pont egy ilennel a negativ reklam is reklam, fo hogy beszeljenek rola. Na az o musora ennek ellenere bukott meg.

cukorrépa 2012.04.26. 18:58:56

@Nils. H:

nem zsidózás, az ember származástól függetlenül is lehet mániákus, rövidlátó ballib. a megszállott fidesznyikeket viszont budai polgári villákba képzelem, ez igaz. =)

az a gond, hogy általában is elég gyöngécske a magyar filmtermelés, és minden oldal csak a másik sz*rját nevezi annak. kilóg a lóláb. és még hozzá a fröcsögő stílus külön beteg.

többek között az ilyen hangnemű írások miatt (kölcsönösen, a jobbos-balos-liberális holdudvarok részéről) van ilyen sz*r közhangulat ebben az országban. IMHO...

komplikato 2012.04.26. 19:02:11

@Ugocsa: Szeretem az életrajzi filmeket és a történelmieket is, sajnálom ha úgy gondolod csak akciófilmeket fogyasztok, pedig pont nem. De ettől még SZAR volt a film a forgatókönyv miatt, meg az idióta történethamisítás okán. Néha nem elég pár jó színész, ez van.

Makkasz 2012.04.26. 19:02:21

@cukorrépa: Nem teljesen ertheto a mondanivalod, en ugy ertem:
- Jakso altal krealt produkcio jo, csak elfogult a biralo (irigy) - kovetkeztetes kellenek a kovetkezo reszek a kozteveben, esetleg meg ilyet,
- Vannak olyan magyar mediak, akik arulok a sajat oldalukhoz, es mert nem elegge liberalis Jakso, mocskolni kezdtek. A Magyar Nemzet pedig korrekt, mert kiall Nemethjei, es Nyergesei mellett?
Csak ezert kerdem mert nem teljesen vilagos, tenyleg. Ha megerosited az ertelmezesem, vitaba szallnek.

Wilbourg Theodor 2012.04.26. 19:04:20

A sajtó tehet róla. Persze.A neoszociáljobbos idegenszivűpatriótista judeogermanofil pánszlávista bértollnok terroristamédia áldozata e remek alkotás sorozat. Az, hogy egy átlag mosópor reklám ehhez képest drámai erejű, mély érzéseket, és nagy nemes eszméket képvisel az nem számít.

Ugocsa 2012.04.26. 19:06:36

@komplikato: Dehogy gondolom azt! Nem akartalak megbántani.
Pusztán arra szerettem volna rávilágítani, hogy egy közszolgálati műsor célja nem feltétlenül a kasszarobbantó világsiker. Tanít, nevel, szórakoztat, mint annó a könyvek korában az irodalom például.

árnyékgyuri 2012.04.26. 19:07:09

Én minden magyar sorozatot becsületből megnézek, hátha tetszik. Néztem a hacktiont, a marslakókat a munkaügyist stb. Pl. a munkaügyes pont olyan amilyet szeretek (stílus, karakterek, poénok stb. ) mégis valahogy unom, hacktiont is, ezt meg végképp. A marslakóknak az baja, hogy nincs története.Meghát, olyanoknak szőlna mint én, (ilyen értelmiségieskedő izé)de valahogy nem fog meg minket, pedig nagyon pesti. A két jó sorozat: a HBO-s minisorozat pokorni liával, az nagyon jó volt (forgatókönyv izraeli licensz) rendesen vártam, néztem, még az ismétlést is. Amit érdemes nézni: a mindenből egy van pénteken, na ez olyan mint a beugró az elején, szuper.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.26. 19:12:02

Ne tévesszen meg senkit az, hogy az úriember a Heti Hetesben olvas fel híreket. A meghatározó az, hogy milyen tulajdoni hátterű rádióba helyezte el magát a Danubius megszűnése után.

oras 2012.04.26. 19:12:42

Nekem pedig az lenne a javaslatom a nézettség ugrásszerű emelésére (remélem, Jáksó is olvassa!!!), hogy a sorozatban lézengő "tényfeltáró újságírók" álljanak neki, s valóságos személyek valóságos közügyeit tényfeltárják, legyenek azok politikusok, földbérlő maffiózók, közbeszerzéseket megvásároló vállalkozók stb. Rejtett kamera, telefonbeszélgetések felvételei stb. S természetesen a valóságos nevükön szerepeljenek ezen urak és hölgyek.
Nos, szerintetek is nőne a nézettség?

Sikamlós Jim DiGriz 2012.04.26. 19:15:01

@cukorrépa:
"És kíváncsi lennék, hogy a szélessávon anyázó nagypofájúak közül (sixx, MaNcs) ki rendezett vagy gyártott már akármennyi pénzből is nagy, de legalábbis tisztességes nézettségű magyar sorozatot egy közszolgálati adón"

én sosem foglalkoztam agykutatással, de a hülyéket pl. felismerem gyorsan. mondjuk az sokat szokott segíteni, ha ilyen érveket hoznak fel az amúgy is szétszórt véleményeik kellős közepén.

Jáksó itt épp azért van szidva, mert
(1) kap egy valag pénzt és egy biztos megélhetést valamiért, amit a nézők és a kritikusok nagyon nagy hányada nem tart arra érdemesnek, és
(2) a fent említett kritikusokat valami hagymázas konspirációs teóriával azzal vádolja, hogy érdemtelenül támadják.

2012.04.26. 19:17:24

@Ugocsa: Sajnos a Hídember is szar volt, borzalmas, nézhetetlen film. Sajnálom, hogy a magyar filmes szakmában egyszerűen nincs egy dramaturg, vagy forgatókönyvíró aki képes lenne egy történetet úgy megírni, hogy öt percen túl is összefüggő, nézhető élményt jelentsen. A mi filmjeink széteső jelenetek halmazai, sajnos gyakorlatilag évtizedek óta. De nem kell annyira elkeseredni, Hollywood is ebbe az irányba tart, egyre magasabb az aránya azoknak a filmeknek, amiből az első öt perc is elég.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.26. 19:22:44

@cukorrépa: "És kíváncsi lennék, hogy a szélessávon anyázó nagypofájúak közül (sixx, MaNcs) ki rendezett vagy gyártott már akármennyi pénzből is nagy, de legalábbis tisztességes nézettségű magyar sorozatot egy közszolgálati adón. Szerintem egyikük se."

Hát ez az érv de szánalmas már...
Akkor, gondolom, mivel te még nem végeztél soha vakbélműtétet, egy szavad se lenne azután, hogy a sebész a műtét során a farkadat is lenyisszantja.

Ugocsa 2012.04.26. 19:25:47

@nemorino: Addig is, míg az amerikai filmek eljutnak arra a szintre, hogy a Marslakók célközönségét meg tudják szólítani, szükség van az ilyen alkotásokra, mert a pénzorientált kereskedelmi csatornák nézőszámához képes kicsi csupán ez a réteg. Ha belegondolsz, egy kisváros teljes lakosságát fosztanád meg a mindennapi kikapcsolódástól valami homályos, önkényeskedő esztétai indokra hivatkozva. Ennyi erővel megszüntethetnéd a vallási vagy kisebbségi műsorokat is, mert neked nem tetszik, nem érdekel, drágállod.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.26. 19:30:34

@nemorino: Dramaturg? Te miről beszélsz?
Hát abból a kis pénzből, ami egy filmre jut (amikor éppen jut), nem költhetnek minden fölösleges marhaságra.
Régen a könyvkiadók is alkalmaztak pl. lektorokat, szerkesztőket, meg hasonló emberkéket, hogy a kinyomtatott könyvben ne maradjanak túl nagy baromságok, meg istentelenül zavaró helyesírási hibák. Ma már ott is leginkább a "ez már aztán tényleg nem fér bele a keretbe, ezeknek a parasztoknak meg jó lesz az úgyis" elv alapján dolgoznak.
Tisztelet a kivételnek.
Nagy tisztelet a kevés kivételnek, minden területen, az egész lerohadt országban.

kenya5 2012.04.26. 19:34:38

@oras: legnézettebb műsorlenne.DD

NIL7 2012.04.26. 19:35:15

Pontosan ezt a szart érdemli a párt-televízió mindhárom nézője.

egy maréknyi dollár 2012.04.26. 19:37:22

Hát ezektől a terrorista, gyurcsányista bértollnokoktól ennyi telik.
Némi ellentmondás, hogy ha Jáksó szerint a sorozatot annyian nézik , mint amennyire számítottak, akkor miért kell az újságírókat baszogatni?
A Heksön és a Munkaügyek c. iszonyatokból ki profitál?

Darth Revan 2012.04.26. 19:48:29

nem veletlen nem az RTL-tol kapott ilyen lehetoseget. EGy kereskedelmi tvnel szamit a nezoszam, az allamitol meg amugy is mindenki lop :(

Steve the Great 2012.04.26. 19:48:46

Be kell tiltani a picsába a sajtó egy részét, és akkor majd csak pozitív kritikák születnek róla. Probléma megoldva...

Link Elek 2012.04.26. 19:50:44

mocskos tovajok ezek mind, le kene vagni a kezuket

Nils. H 2012.04.26. 19:50:49

@cukorrépa: "általában is elég gyöngécske a magyar filmtermelés, és minden oldal csak a másik sz*rját nevezi annak"

De hát az előfeltevés nem épp az, hogy jáksó is balliberális?
Te meglátod a kritikát, és erre nem azt mondod, hogy akkor ez egy elfogulatlan kritika, hanem egyből arra gondolsz, hogy jáksó már "nem elég balliberális".

Én ezt nem annyira értem, pedig az átlagra, meg holdudvarakra való kijelentéseiddel egyetértek.

Szerintem itt csak az van, hogy a Marslakók annyira szar, hogy azt még azt még a Mészáros Tamás is megírná, ha a jáksó lenne az mszp elnöke, akkor is. :D

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.26. 19:54:35

@Darth Revan: Nem, az államtól mindig az lop, akinek erre éppen lehetősége van, mindig az utolsó választások eredményéből következően.
Korábban állítólag volt megegyezés a pártok között, hogy senki nem borítja a bilit, és kölcsönösen nem küldik a másikat börtönbe, ez most már biztosan nem működik.
Most a győztes mindent visz, utolsó lekapcsolja a villanyt, és viszi a villanykapcsolót...

jorda 2012.04.26. 20:00:45

Jáksó egy félresikerült b....Felfoghatat
lan,hogy hosszú évek óta nem volt egy hiteles közszereplő aki kimondta volna bármiféle tevékenységre való alkalmatlanságát.

A hülyeskedéseken és a baromságokon kivül vajon mi az a maradandó amit alkotott?

Egyedül amit szereplése kivált az a döbbenet:a néző nem hiszi el amit hall,vagy lát!
Nem tudjuk ezeken a baromságokon sírni,vagy nevetni kell.

Kirohanása a kritikára csak erősíti alkalmatlanságát.

Ami jó,azt még reklámozni sem kell,a közönség vevő rá! Ez a s...ezt sem érti!
Ideje,hogy eltünjön mind a rádióból,mint a TV-ből,mint ügyeletes pénzl......!

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2012.04.26. 20:05:31

Persze, a csúnya sajtó tehet a műsor bukásáról.

Szerintem ezen a megjegyzésen még a tv2 székházban is nagyokat röhögnek.

hintalo 2012.04.26. 20:05:54

Jáksónak segít a professzionális munkában - vélhetően szintén millió körüli havi díjért - a volt felesége, aki valamilyen szinten érdekelt lehet Jáksó gyerekének nevelésében. Jó biznisz ez így.

g-dúrban zúgó kabóca 2012.04.26. 20:07:27

szart gyártani, hárítani, bűnbakot keresni, megsértődni - ez a magyar virtus!

az indulatot a magam részéről mélységesen megértem.

Gera 2012.04.26. 20:09:24

Nem az újságírók, a nézők tehetnek róla. Egyszerűen nem vagyunk elég érettek az ilyen színvonalas alkotásokhoz. Jáksó egy meg nem értett zseni.

dr. Bubó 2012.04.26. 20:10:38

ki a lóf@sz néz kiráji tvt? hazudnak... le vannak xarva !!!

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.26. 20:10:46

@Nils. H: "De hát az előfeltevés nem épp az, hogy jáksó is balliberális?"

Ő egy fideszes tulajdoni hátterű rádió vezető személyisége.
Miért nem fogjátok már fel? Többször nem mondom el, mert már unalmas.

cukorrépa 2012.04.26. 20:19:58

@Patreides:

tekintve, hogy egy igazán frankó magyar sorozat sincs (a Szomszédok nézettsége biztos magas volt, de mind közül az volt a legelviselhetetlenebb), szerintem a fikázók olyan közegben fikáznak, ahol még senki sem bizonyított.

az analógiád meg elég sántácska: a vakbélműtét egy akut beavatkozás valakin, egy sorozat max. pénzelb*szás. így a faroklevágást nem is értem, mire kéne érteni. talán arra, hogy a vérig korrupt országunkban van egy elpuskázott tévésorozat, tévésorozatok szintjén nem irreális pénzért, ami sokak szerint elég sz*r. vagyis az államnak befizetett adómból x ezrelék sz*rul hasznosul.

hol van ez a pöcslevágástól? az enyém többet ér...

op tomi 2012.04.26. 20:27:39

Rtl-en imádom a csávót, a rádiózását tizenéve egyszer meghallgattam, de jómagam nem lévén mazochista, ezzel azóta sem próbálkoztam, a Marslakókkal már meg sem próbálkoztam, a kommentjeitek alapján próbálok tájékozódni, de még nem lettem okosabb, de figyelek:)

timotheus 2012.04.26. 20:29:55

Én a nézettség mérését is kritikusnak tartom. 3000 ezt megengedő lakásban elhelyezett mérőeszköz adatait tartják reprezentatívnak. Kik engedik be a azokásaikat figyelő kütyüket szerintetek? Lehet ez reprezentatív? Nézik 2-3 millióan az xfactort például? Miért pont ez ne lenne korrupció tárgya kis hazánkban?

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.26. 20:32:08

@BugaJakab: Nem, ő biztosan nem az.
Jáksó kb. úgy kezdené, hogy "Drága pici aranybogaram!".
Azért, hogy a vele vitázót azonnal egy alsó pozícióba helyezze (saját maga és a többiek előtt), majd utána a vitában halálig harcolna. Akkor is, amikor a másik már régen nincs is ott :) , csupán a saját közönségének játszva, hogy megőrizze előttük az uralkodói pozícióját.
Ha ő lenne, azonnal felismernéd... Főleg a nevéről, mert kizárt, hogy ő nick mögé bújna. :)

tucano 2012.04.26. 20:32:59

@BugaJakab: Dehogy, inkább a könyvelőjére tippelnék.

folyamatábra 2012.04.26. 20:35:16

@Mu Deng: Nem kapott kétmilliárdot. Epizódonként fizetnek. És kapott egy induló összeget a stúdióberendezésre.

cukorrépa 2012.04.26. 20:35:31

@Makkasz:

"- Jakso altal krealt produkcio jo, csak elfogult a biralo (irigy) -"

nem jó a Marslakók, de nem rosszabb, mint az átlagos magyar sorozat. szinte nézhetetlen mindegyik.

az irigység a pénzre vonatkozik. több évre havi egy millás jövedelmet bebiztosítani nem rossz húzás, és éppen fröcsöghet ezért IS a produktumot kritizáló, aki valószínűleg lényegesen kevesebbet keres. mert ha ilyesmi nem bántja, akkor mitől fröcsög ilyen vadul?

(persze, persze, felháborodott Jáksón antisajtó megszólalásán stb. stb.)

"- Vannak olyan magyar mediak, akik arulok a sajat oldalukhoz, es mert nem elegge liberalis Jakso, mocskolni kezdtek. A Magyar Nemzet pedig korrekt, mert kiall Nemethjei, es Nyergesei mellett?"

nem tudom, a M. Nemzet, mikor volt utoljára korrekt. igaz, mostanában alig nézek rá (de nem hiszem, hogy meglepetés érne... :).

a mondandóm lényege ez lett volna: a korrekt az lenne, ha a magyar film és egyébként a színházi kritika is politikai oldaltól függetlenül lenne képes működni. pl. nézd meg a Magyar Narancsot (azt ismerem, olvasom), és röhögni fogsz kínodban.

Az ottani színikritikák szerint minden csúcsfasza, amit x csinál (mit ad Isten, balos és-vagy liberális "barát"), és minden ócska, gúnyolandó, fos, amit a jobboldalhoz köthető színházak csinálnak (ha netán van, ami jó, arról hallgatnak bőszen - ahogy a ballib bénázásokról is).

Ellentétben a mancsbeli külföldi filmkritikákkal, amiket többségében elfogulatlanul tudnak megírni, a MaNcs pl. Csáki Judit-féle színikritikái fájóan elfogultak, mindig kijön belőlük egy szép, combos politikai értelmezés és anyázás. siralmas.

sőt beteges. a magunké mindig jobb, a másiké mindig sz*r. ha a magunké is sz*r, akkor arról nem beszélünk. mert olyan nincs, hogy a mi fiaink sz*rt csináljanak!

hát persze.

ez a gondom a Jáksó itteni leanyázásával is. de tévedhetek is, miért ne. sixx bepöröghetett a Jáksó bátor nyilatkozata meg a Marslakók színvonala miatt is.

draft22 2012.04.26. 20:35:51

@vok jenci: a fenéket a szerződést az Orbán kormány alatt kötötték és már az MTVA-val.
Maga a müsorterv előbb kész volt, de az MTVA rendelte be.

cukorrépa 2012.04.26. 20:36:19

(bocs, ha 2x megy be a komment)

@Makkasz:

"- Jakso altal krealt produkcio jo, csak elfogult a biralo (irigy) -"

nem jó a Marslakók, de nem rosszabb, mint az átlagos magyar sorozat. szinte nézhetetlen mindegyik.

az irigység a pénzre vonatkozik. több évre havi egy millás jövedelmet bebiztosítani nem rossz húzás, és éppen fröcsöghet ezért IS a produktumot kritizáló, aki valószínűleg lényegesen kevesebbet keres. mert ha ilyesmi nem bántja, akkor mitől fröcsög ilyen vadul?

(persze, persze, felháborodott Jáksón antisajtó megszólalásán stb. stb.)

"- Vannak olyan magyar mediak, akik arulok a sajat oldalukhoz, es mert nem elegge liberalis Jakso, mocskolni kezdtek. A Magyar Nemzet pedig korrekt, mert kiall Nemethjei, es Nyergesei mellett?"

nem tudom, a M. Nemzet, mikor volt utoljára korrekt. igaz, mostanában alig nézek rá (de nem hiszem, hogy meglepetés érne... :).

a mondandóm lényege ez lett volna: a korrekt az lenne, ha a magyar film és egyébként a színházi kritika is politikai oldaltól függetlenül lenne képes működni. pl. nézd meg a Magyar Narancsot (azt ismerem, olvasom), és röhögni fogsz kínodban.

Az ottani színikritikák szerint minden csúcsfasza, amit x csinál (mit ad Isten, balos és-vagy liberális "barát"), és minden ócska, gúnyolandó, fos, amit a jobboldalhoz köthető színházak csinálnak (ha netán van, ami jó, arról hallgatnak bőszen - ahogy a ballib bénázásokról is).

Ellentétben a mancsbeli külföldi filmkritikákkal, amiket többségében elfogulatlanul tudnak megírni, a MaNcs pl. Csáki Judit-féle színikritikái fájóan elfogultak, mindig kijön belőlük egy szép, combos politikai értelmezés és anyázás. siralmas.

sőt beteges. a magunké mindig jobb, a másiké mindig sz*r. ha a magunké is sz*r, akkor arról nem beszélünk. mert olyan nincs, hogy a mi fiaink sz*rt csináljanak!

hát persze.

ez a gondom a Jáksó itteni leanyázásával is. de tévedhetek is, miért ne. sixx bepöröghetett a Jáksó bátor nyilatkozata meg a Marslakók színvonala miatt is.

ommm 2012.04.26. 20:36:39

@Ugocsa: Ja, egy csokor szalmakrumplit játszott. Agyon is lőtték. Ez már feljogosít sok mindenre, jah.

Nils. H 2012.04.26. 20:38:19

@Patreides: és a hetihetesben pedig ügynök :D értem! :D

rettenetes nyílméregbéka 2012.04.26. 20:38:44

mútkor belenéztem egy részbe, bakker éppen reggeliztek valami vidékei (azér gondolom, hogy vidéki mer 5 percig lúd gágogást lehetett hallani) panzióban, 3 fél deci pálinkával indítva (vidék az kemény hely), meg sült kacsát vagy mi a rossebet kajálva...reggelire...

cukorrépa 2012.04.26. 20:38:58

@tucano: @BugaJakab:

"@cukorrépa: Jáksó te vagy az?!"

"@BugaJakab: Dehogy, inkább a könyvelőjére tippelnék."

hát vazze, havi egymilla mellett tosznék a kommentelésre...

ha én lennék a könyvelő, akkor meg tosznék a havi egymillára is... =))

Hicudzsi · http://spakli.blog.hu 2012.04.26. 20:39:15

Ciki vagyok biztos, de nekem a Tűzvonalban első sorozata bejött.
Viszont ezt a Marslakósat nagyon nem bírtam, a Hacktiont már tovább néztem, de azt sem sokáig.

ommm 2012.04.26. 20:39:31

@cukorrépa: "És kíváncsi lennék, hogy a szélessávon anyázó nagypofájúak közül (sixx, MaNcs) ki rendezett vagy gyártott már akármennyi pénzből is nagy, de legalábbis tisztességes nézettségű magyar sorozatot egy közszolgálati adón. Szerintem egyikük se. Viszont kibicnek lenni marha könnyű, ingyen van, bizonyítani meg nem kell semmit."

Répácska! Ha te úgy gondolod, hogy rendezőnek kell lenni ahhoz, hogy valaki megítélje, hogy szar-e egy film, amit az orra alá tolnak, akkor üresek lennének a mozik. Gondold ezt át jóember!

draft22 2012.04.26. 20:40:20

A Marslakók egy elhibázott valami, mert heti sorozat mintát vettek alapul (The office és társai), ez műfaji "szaltómortále"

Ugocsa 2012.04.26. 20:41:15

@ommm: Mint oly' sok szakmában, a filmiparban is ildomos és hasznos végigjárni a szamárlétrát. Andrew G. Vajna sem a Terminátorral kezdte.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2012.04.26. 20:44:36

Jáksónak részben igaza van, mert a suttogómarketing, a kritika, nem is a hivatalos, hanem a suttogó, az ekézés és minden efféle igenis mérhető arányban ront a nézettségen. Ettől függetlenül a sorozata szar.

bioLarzen 2012.04.26. 20:45:07

@Dyra-Papa: "Mire ez a nagy indulat kedves cikkíró? Ez csak egy filmsorozat."

Mondjuk az, hogy az a több mint 5 milliárd, amit erre elvernek, közpénz - vagyis a mi zsebünkből vándorol Jáksóékéba?

Ha neked ez nem gond, OK. Nekem igen.

bio

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2012.04.26. 20:46:46

@cukorrépa: Azért egy picit jobban kapd össze magad, ha Csáki Juditot akarod ekézni, mert ez itt így lófasz, komám. Nagyjából, mint a fideszes színházak premierjei.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.26. 20:46:56

@Nils. H: "és a hetihetesben pedig ügynök :D értem! :D "

Nem. A Heti Hetesben ő moderátor, és ő ott soha nem politizál. Fájdalmas kis vicceket mond az internetről, és felolvassa a híreket. De soha nem nyilvánítja ki a véleményét politikai kérdésekről.
Nem vetted még észre?
Pedig így van.

ommm 2012.04.26. 20:48:20

@Ugocsa: Persze, csak ez itt a következőképpen fest:
marék agyonlőtt sültkrumpli-kétmilliárdos projekt-
Jézusom, mi jöhet még? MTVA elnök?!?

bioLarzen 2012.04.26. 20:51:49

@Nils. H: "Én még csak az alapötletet se szidtam, szidnám. De egyszerűen nem szól ez senkinek, rosszul van megírva a sztori, a párbeszédek még a barátokköztben is jobban vannak megírva. Béna az egész."

Szia,
nagyjából pont ez a véleményem - igaz, én nem voltam ilyen mazochista, mint te, én összesen egy hétig néztem - mert a terrorista sajtó bogarat ültetett a fülembe, hogy mit húznak le ennyire testületileg már...

Az alapötlet szerintem kifejezetten okés.

Csak itt meg is állt a dolog rendben lévő része :(

bio

capor_ 2012.04.26. 20:52:10

Ennyiért nem tudnák inkább visszavásárolni a BL közvetítések jogát?

folyamatábra 2012.04.26. 20:57:06

@Wilbourg Theodor: off
g nélkül.
már ha Piszkos Fred polgári neve.

Ugocsa 2012.04.26. 20:57:58

@ommm: Ne feledkezz meg a Heti Hetesről és a Kész átverés showról sem! Ezekben a műsorokban bizonyította, hogy tehetséges és kreatív emberről van szó. Mondd, te visszautasítanál egy 2 Mrd-os prodzsektet, ha megdobnának vele?!

cincinnatus 2012.04.26. 21:03:35

Le kellene állítani az egész selejtet. Örüljön a kvázi lopott pénzének, a többit pedig felejtse el. Ekkora reklámkampány mellett nézik ennyien...Hogy ez a hetiheteses senki fut éppen a fidesz alatt.....megáll az ember esze.

a_tom 2012.04.26. 21:06:57

Rohadtul elegem van már abból hogy itt mindenki szupertehetséges és tökéletes, minden a legjobb úton halad, csakhát elmúltnyolcév, kommunisták, karvalytőke, EU, spekulánsok, sajtó, stb...
Tulajdonképpen ebből már az óvodában elegem volt.
Ha nem tudják kivédeni, leküzdeni a nehézségeket, akkor adják át annak a helyet annak aki ért ehhez is!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.26. 21:10:41

"Hát, lófaszt, kedves László, nem könyörgött senki senkinek,"

Csak tudtuk, mire számítsunk...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.26. 21:14:13

"A Marslakók külleme, mint nyilatkozta,"
A sorozatnek van külleme?
Szarul sminkelték? Vagy mi? :D

Szerintem Jáksó amúgy jó arc, bírom is, de ez a cucc nem jött be.

jozicsenko 2012.04.26. 21:15:28

@cukorrépa: ezt kár politikai alapon kerülgetni: jáksó a hetihetesben épp ballib oldalról szidta viktort: az a hetihetes, akik viktort 2002-ben megbuktatták és az elmúlt években megállás nélkül a jobboldalt szapulták.

erre kapott egy 2 mrd Ft-os megrendelést...

nem akarom tudni, hogy hogyan, de megkapta

a vicces, hogy Bayer Zsoltinál is kiverte a biztosítékot: ha valaki elkötelezetten fideszes, akkor BZs az...

és nem a hálát, amit kapott, nem mrd ft-ban mérik...

szóval hogy egy nyiltan ballib jómunkásember miért kap ennyi pénzt...

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2012.04.26. 21:15:58

@Jim "Marlboro" DiGriz: Ezzel az ELTE kutatóközpontos beszólással egy eredetileg szorgos munkával töltendő éjszakát csesztél el nekem (: (: (: Ahányszor eszembe jut, nyerítek, mint egy nóniusz telivér.

campobaszo 2012.04.26. 21:21:45

Szerintem a Jáksó azt mondta az MTV-nek,hogy focit fog csinálni!
Az is a sajtó miatt szar,azt is olyanok csinálják,akik nem értenek hozzá és abba is milliárdokat ölnek.

2012.04.26. 21:24:31

Ez FILMSÁROZAT egy szellemtelen agyszellentés
de a gojoknak jó lesz

Wilbourg Theodor 2012.04.26. 21:27:55

@folyamatábra: Az már foglalt volt...De fogjuk fel úgy ,hogy én néha mosakszom.

no mail, no problem 2012.04.26. 21:35:21

@Jim "Marlboro" DiGriz:

azt hisze mára kikapcsolhatom gépet, és mehetek aludni.

@Kovácsné: aha, így lesz a munka fiktív. mégiscsak lehet valami igaza annak fránya hivatalnak, hé.

cukorrépa 2012.04.26. 21:37:55

@jozicsenko:

én a mai napig nem értem, hogy miért kapta a megrendelést. ezt tudja valaki? azt hiszem, a rendezői / produceri érdemei nagyon szerények. mit tud, amivel kiérdemelte? komolyan kérdezem.

cukorrépa 2012.04.26. 21:43:39

@efes:

Csáki kritikái ostobán, feltűnően, indokolatlanul politikai töltetűek. ennyi, kár tagadni. ez nem ekézés, hanem ténymegállapítás. olyan, mintha a szocializmusban ragadt volna, ahol a színikritikus összekacsinthatott a vájtfülű nézővel, hogy lám, ez a darab többet mond a mélyben, mint amennyit a felszínen...

s mindezt kóros vehemenciával, minden írásában teszi.

sztem mindenki jobban járna, ha kritikusunk kocogással levezetné a felesleges energiáit, és nem az írásaiban próbálna meg mindannyiszor kirohanni valaki ellen. fájdalmas és minden szellemi értéke ellenére primitív is.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.26. 21:46:34

@jozicsenko: "ezt kár politikai alapon kerülgetni: jáksó a hetihetesben épp ballib oldalról szidta viktort"

Ez baromság.
Finomabban: ez nem felel meg a tényeknek.
Jáksó nem politizál a Heti Hetesben.
Miért nem lehet a tényekhez ragaszkodni, miért kell hit, hiedelmek alapján véleményeket megfogalmazni?
Ő ott jó sok pénzért egy profi műsorvezető, a műsor politikai arculatát a többi résztvevő határozza meg.
Arról, hogy neki mi a politikai véleménye, nem onnan tudsz meg bármit is.
Elkötelezett ballibként nem abban a rádióban dolgozna, ahol dolgozik, és - most - nem csinálhatna a "köztévében" egy valag pénzért egy rakás... sorozatrészt.

cukorrépa 2012.04.26. 21:48:06

@ommm:

omikám, az átlagos színvonalról beszélek. nem arról, hogy a Jáksó filmje sz*r, hanem arról, hogy általában nem lóg ki lefele a magyar filmgyártás overall színvonaltalan világából. akkor a te oldaladon is kérhetek egy újragondolást?
köszike.

Shopping 2012.04.26. 21:50:05

Amerikában - ahol nem a nép pénzéből,forgatnak, Pilot részeket készítenek próbából.

Ha az elkészült 1-2 epizód megbukik, NEM forgatják le a tobbit'!!!!!!!!!!!

Ez tipikus pénzlopási trükk - megrendelni valamiből 30 részt anélkül hogy tudnák milyen lesz a fogadtatás.

belga6 2012.04.26. 21:54:54

A Marslakók megítélés szempontjából eleve mínuszból indult, mert egy eladósodott, elszegényedett országban készült közpénzből, ráadásul horribilis összegből. Ezt a csatát akkor nyerhette volna meg Jáksó, ha egy olyan színvonalat produkál, mint amit a másik viszonylag új magyar sorozat, az HBO-n futó Társas-játék képvisel. Kellettek volna színészek (a bulvárfirkász Mazány Eszter teljesen elbaszott ötlet volt), történet, forgatókönyv, és ha kész, akkor egy fasza pr-csapat.

MP 2012.04.26. 21:59:20

Van jópár magyar film amit a kritika lehúzott de mégis siker lett mert jó. Na ez nem az. Ennyi.

igazi hős 2012.04.26. 22:04:25

@newnt55: Jáksó rádiósnak még jó volt. Nem annyira, mint a Csiszár, de egyedi és érdekes volt. Aztán felkapták. Valljuk be nem is olyan sokért bármelyikünk lenne "kirakatmajom". A mostani szerepe ennél is rosszabb, ezt strómannak hívják.

tede 2012.04.26. 22:11:49

A Jáksó ott ekézte az Orbánt számtalan alkalommal a 7i7-ben. Nem is értettem, hogyan lehet ezek után pont a fidesz idejében ennyi közpénzt odaadni neki.

De úgy látszik a fidesznek most meg sem kellett moccannia. A ballib sajtó szétszedi a Jáksót. Amúgy a sajtó nagyon helyesen teszi, ha rámutat a közpénzek herdálására.

Hogy mást ne mondjak, a Jáksó műsor helyett lehetne akár szegény gyerekeknek gyűjtő műsort csinálni, ahol az sms-ek valami nem korrupt étkeztetési alapba kerülnek.

És a téma kapcsán lennének filmek, hogy kikhez kerül a pénz, hogyan élnek, miért kell nekik.

Szerintem még ennek a tarhálós műsornak is több nézője lenne és persze a 3 milliárdot oda lehetne adni az étkeztetésre kapásból ahelyett, hogy egy kritikán aluli és láthatóan senkit nem érdeklő sokadik szappanoperát tolnak közpénzből az ember arcába.

Undorító ez az egész, hogy ilyenre most van pénz. Hány gyerek lakna jól ebből a teljesen felesleges 2-3 milliárdos kiadásból?

billy reed 2012.04.26. 22:18:20

@cukorrépa: "Az nem érv, hogy a külföldi sorozatok jobbak, vagy hogy a Híradót többen nézik. Más költségvetés, más tapasztalat, más műfaj. "

Nem, nem! Ez az érv nem áll meg!
Ugyanis épp így volt reklámozva a sorozat induláskor! Pont ez volt, hogy itt az új magyar sorozat, ami majd így meg úgy!

Jáksóról meg csak annyit: attól, hogy műsort vezet, nem lesz sem műsorvezető, sem forgatókönyvíró, sem rendező.
Ahogy sok orvosi könyv elolvasásától sem lesz senkiből orvos. Ahhoz valami több kell.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.26. 22:22:22

@igazi hős:
Vagy ezt inkább kérdeztem? Lehet. :)
Szóval... Pártfinanszírosás?

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.26. 22:22:59

@tede: "A Jáksó ott ekézte az Orbánt számtalan alkalommal a 7i7-ben."

Valóban? Hol?

esef 2012.04.26. 22:29:17

@komplikato:
ráadásul a hídember 10 évvel ezelőtti 2milliárdja ma kicsit több lenne az infláció miatt... :D

kitiltottakmindenhonnan 2012.04.26. 22:29:31

én már csak a antiszemitizmus vádját hiányoltam ettől a pöcsjankótól.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.26. 22:33:00

@billy reed: "Jáksóról meg csak annyit: attól, hogy műsort vezet, nem lesz sem műsorvezető, sem forgatókönyvíró, sem rendező.
Ahogy sok orvosi könyv elolvasásától sem lesz senkiből orvos. Ahhoz valami több kell."

Jáksó programozó, és profi kommunikációs szakember.
Mellesleg egy nárcisztikus figura, és szépen (?) építgeti a karrierjét ebben a mocskos, túlpolitizált világunkban.
Nyilván mindenki addig megy el, ameddig a gyomra megengedi... Úgy értem, kinek mikor fordul fel, amikor a tükörbe néz. Van, akinek erős a gyomra, van, akinek gyengébb.
Van, akinek a gyomra elég erős lenne, csak tehetsége nincs meg hozzá. Annak marad a fikázás.
Aztán van, aki csak úgy natúrban tisztességes, és azért nem megy bele bizonyos dolgokba.
Mindenki másképp csinálja...
Manapság a győztes mindent visz. Ez van, ezt sikerült mára felépítenünk, ez ma Magyarország.
Most nem a kiscserkészek érvényesülnek, de hát igazából így volt ez mindig, mindenhol. Csak itt-ott azért nem ennyire mellbevágóan pofátlanul jelent meg a szaros világnak ez az ősi tulajdonsága.

oliva 2012.04.26. 22:39:38

vagy csak egyszerűen szar... én semmit nem olvastam róla, viszont 2 percnél tovább soha nem tudott lekötni... ez van

pi3c3 2012.04.26. 22:51:13

Én speciel azért nem nézem, mert nincs utószinkron és nagyon gyenge a rendezés a történet és a szereplők. Bármennyire is ostobák az amerikai filmek, azért érdemes megnézni egy Fringe-ben vagy akár Lost-ban játszó színészeket... Ők magasan kvalifikáltak... A milyeink meg szimplán tehetségtelenek. Hiányzik belőlük minden ami egy jó sorozathoz kell...

pi3c3 2012.04.26. 22:53:32

Jah és Jáksó meg egy nagyképű alak... Arca van, esze már kevésbé... No és a legnagyobb gond, hogy mellesleg ánusz álla van... Épp elég ok, hogy ne ő mondja meg, hogy nekünk mit kéne néznünk... -.-

Intizar 2012.04.26. 22:57:33

Hát, ciki. Valamivel okosabbnak hittem. Persze, belefutott a pofonba.

Browning 2012.04.26. 22:57:43

Tudjátok-e, hogy ez a nyomorék Jáksó milyen nevet adott a gyerekének? DAGOBERT - ez a neve, basszátok!

Komolyan, hogy lehet ekkora faszkalap valaki? A gyereket szénné fogják cikizni ilyen névvel.

Browning 2012.04.26. 23:00:29

Ja, és kedves Jáksó! Tudom, hogy olvasod! A Béres Zoli legalább nem a köz pénzét nyúlta le, mint te és a szánalmas bandád! Ő kreatívan figurázott ki téged és mondta el rólad adásban, hogy a Duna Plzában kávézol, miközben elvileg on air vagy! Őt is az ilyen mocsok, szar alakok üldözték el külföldre, mint a korrupt, szar politikus brancsod és a te silány megjelenésed!

fehérzorro 2012.04.26. 23:02:32

@cukorrépa: "Az nem érv, hogy a külföldi sorozatok jobbak, vagy hogy a Híradót többen nézik."
Az nem, bezzeg,hogy "a magyar szappanoperák mind nézhetetlenül vacakok" , na az érv a Marslakók mellett.
Gratulálok...

catsndogs 2012.04.26. 23:06:43

Na, én pont a sok negatív kritika miatt néztem bele valamelyik részbe. Gondoltam, csak azért fikázzák olyan sokan, mert már minden köztévé műsor mögött csak a politikát látják. Nekiültem. Figyeltem, próbáltam nagyon nézni. Biztosan az is baj volt, hogy nem láttam az előző részeket. De nem fogom a következőket sem... Tele ripacsokkal, semmitmondó, szörnyen unalmas. Nem tudom, hogy pl. a BBC-n mikor kapna zöldet egy ilyen hulladék.

Intizar 2012.04.26. 23:09:26

@Browning: Nagyon nagy faszkalap, ennyi bizonyos. Viszont az is igaz, hogy a gyerekek (akik baromi kegyetlen nácik) egyáltalán nem a neve miatt cikiznek valakit. Egyszerűen kiválasztják azt, aki jól kínozható, és azt cikizik, AKÁRMIVEL. Esetleg a nevével. Ehhez a leghétköznapibb név is alkalmas. Aki nem kínozni való, azt akár Tihamérnak vagy Emerenciának is hívhatják, senki sem fogja bántani miatta.

Parasite 2012.04.26. 23:18:17

jáksó te szerencsétlen balfasz.

kaqxar 2012.04.26. 23:18:41

@fehérzorro:
mivel mindegyik szar (remélem ebben egyetértünk), akkor a többit mér nézik többen?
csak kérdezem.

cicamaca 2012.04.26. 23:19:49

@Intizar: Ebben is van valami, hogy ha cseszegetni akarják, úgyis fogják, de azért ekkora céltáblát akasztani valakinek a saját gyerekére a névadással nem fair, valljuk be.

nápolyi maszti 2012.04.26. 23:25:58

Fidesz-közelben kezdenek egyre jobban berágni a sajtóra. Lásd Kövér hisztérikus fröcsögését a nyikhaj médiaterroristákról, most Jáksó sértődött durcázása; nyilván frusztráló lehet, hogy hiába náluk minden, pénz, paripa, fegyver, valahogy mégis szar van a palacsintában.

outisz 2012.04.26. 23:28:24

ki a lófasz néz még tévét? baszki, olvassatok!

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.26. 23:42:35

@outisz: Olvasni?
Úgy érted... Könyvet??

987 2012.04.26. 23:43:10

"Jáksó szerint a sajtó tehet a Marslakók buktájáról"

és így is van

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.04.26. 23:44:33

Sajnos - vagy szerencsére - egyetlen részt sem láttam a Marslakókból. A sorozatról az azt beharangozó autósplakátokról tudok, de nem tartottam érdemesnek arra, hogy emiatt vegyek tv-t (lassan 9 éve nincs).

Jáksót viszont korábban láttam képernyőn - ugyanolyan volt, mint a rádióban: elviselhetetlen, idegesítő.
Persze lehet, hogy csak szerepet játszott(ik) és valójában egy lámlenge, de mégis: azt gondolom: ha valóban annyira tré a sorozat, akkor Jáksón kívül attól is számon kellene mindezt kérni, aki lámpást adott a kezébe.

Fiatalabb éveimben azért voltak jó magyar (mini)sorozatok (Kántor, Bors őrmester, Egy óra múlva itt vagyok, Kémeri, Tenkes kapitánya), de ma már más világ (illetve irányítani próbált ízlés)van és a szaktudás se a régi.
Akad néhány jó arc, értelmes és tartalmas személyiség, de önjelölt idiótákkal telis tele van a média.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.26. 23:48:13

@987: " 'Jáksó szerint a sajtó tehet a Marslakók buktájáról'

és így is van "

Tényleg így van.
Jáksó szerint a sajtó tehet a Marslakók buktájáról.
:)

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.26. 23:51:20

@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi):
"Fiatalabb éveimben azért voltak jó magyar (mini)sorozatok (Kántor, Bors őrmester, Egy óra múlva itt vagyok, Kémeri, Tenkes kapitánya), de ma már más világ"

De azokat még tehetséges emberek írták, nem kontraszelektált arcok, és nem mellékesen azokban akkoriban színészek játszottak.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.26. 23:54:33

@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi):
"Bors őrmester"

De ez a Bors őrmester ugye leginkább csak simán "Bors" volt, és eléggé kilógott belőle az ideológiai lóláb... De azért ezzel együtt is magasan a mai magyar sorozatok fölött állt színvonalban.
A Bors őrmester az leginkább egy beatles album volt. :)

muscas01 2012.04.26. 23:54:51

Nem értem azokat a kommenteket, miszerint ugyanolyan szar, mint pl. a Barátok közt, meg a JR. A BK szerintem vérprofi. A közönségének pont azt hozza, ami kell, ráadásul tökéletesen megfelel a szappanoperák dramaturgiájának. A JB már kevésbé, de azért az események (ki kivel kit csal meg, ki kit akar megölni, stb.) ott is úgy működnek, ahogy azt 1936-ban kitalálták, azóta továbbfejlesztették. A BK ugyanannyira profi a saját (!!!) műfajában, mint a Győzike Show volt. Mert az is profi volt.

muscas01 2012.04.26. 23:56:20

Na ehhez kell mérni a Marslakókat, mert hogy az is szappanopera... És az a baj, hogy ezekhez mérve kurvaszar.

A szerelő 2012.04.26. 23:57:35

Ne szidjátok a Jáksót, rengeteg dologhoz ért, pl. a híreket remekül tudja felolvasni :) Ja, és fideszes, akkor meg mi a meghökkenés tárgya, hogy remekül megél? :) Tetszettetek volna belépni a fideszbe és akkor most nektek is lenne jó kis zsíros állásotok :)

muscas01 2012.04.27. 00:01:38

És Kántor, Szomszédok meg Kémeri: nem ide illik, nem összehasonlítási alap. A Marslakók az esti gagyi szappanopera piacra akart betörni, azokkal versenyezni. És a szarságát ebben a versenyben totálisan elvesztett szerepe igazolta, de nem a Kántor meg az Angyalbőrben miatt...

harasztigábor 2012.04.27. 00:04:20

Sixx, bizonyára Te is tudod, hogy a Jáksó nevű "producer" miért is hozhatta ezt a bizniszt a királyiban! Mármint magának, Marslakók címszó alatt. Miközben a heti hetesben másokkal egyetemben porig fikázza permanensen ma is azokat, akiktől lehúzza a lét erre a szarra.
A magyarázat egyszerű: a megfelelő nőt kell kúrogatni, és nagyon nem mindegy, hogy ezáltal kivel lyuksógor Jáksó, valamint az sem, hogy a lyuksógora milyen beosztással bír a jelenlegi kormányban.
Újságíró vagy Sixx, ezért szerintem pontosan tisztában vagy a célzásaim mögötti nevekkel, ezért inkább ne kérdezz vissza!
Inkább légy bátor, és írd meg, baszki! :)

Hunor Levente 2012.04.27. 00:06:00

2 forintot nem ér az a szar, nem hogy 2 milliárdot. Mondom ezt úgy, hogy egy percet sem láttam belőle.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.27. 00:15:59

@harasztigábor: "...a heti hetesben másokkal egyetemben porig fikázza permanensen ma is azokat, akiktől lehúzza a lét erre a szarra."

És nem, nem jut el az agyakig...
Ismételgesd csak jó sokszor, szép sűrűn egymás után ezt a kitalációt, hátha akkor igaz lesz.
De hát nem, lesz igaz akkor sem.
Ezért tart ott ez az ország, ahol tart.
Mert a tényekre mindenki szarik, és csak a saját - a valóságtól sokszor elrugaszkodott - hiedelmeit ismételgeti.
Ez a "Jáksó a Heti Hetesben porig fikázza a Fideszt és OV-t" duma annyira gagyi, és annyira nem tényszerű, hogy kirakatba tehető példázata lehetne ennek az egész gagyiba lesüllyedő országnak.
Jártassuk csak a szánkat, ismételgessük a valótlanságokat, a többség úgyis kontroll nélkül benyeli, az a pár - egyelőre még előforduló - normális embert, akiket a tények is érdekelnek, meg úgysem számít már.
Ilyen az, amikor a nagypolitika módszerei leszivárognak az emberek közé, a mindennapok szintjére, és mindent megfertőznek.
És ezért tartunk itt, ahol ma tart ez az ország.
Duma, duma, kábítás, utánanézni meg bárminek is, visszaellenőrizni mindenki lusta.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.27. 00:24:33

@Patreides: "visszaellenőrizni mindenki lusta"

Én is, ezért maradnak a szövegemben helyesírási hibák.
Gagyi minden, gagyi lettem én is.
(De a pofámra mégsem ezért kapok, hanem pont azért, mert mégsem vagyok még eléggé gagyi.)
Néhány típus meg bármilyen rendszerben érvényesülne, mert ez is egyfajta képesség. Tehetség kell hozzá, és megfelelően kontroll alatt tartott morál.
Akár Hendrik Hoefgen-ként, akár máshogyan...

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.04.27. 01:07:05

@Patreides:

Jogos, igazad van, Bors volt a címe, Asszem Sztankayval ment.

No és valóban: igazi színészek játszottak, kivéve ANtall Imrét, aki színész nem, de zseniális viszont így is volt.
Még egy kedvenc műsorra emlékszem a 80-as évekből: Zenés Tv színház. Ez sokszor színházai előadásokat adott le felvételről, rengetegszer volt számos jó darab, illetve egy sor TV-játék Agárdival, Csákányival, stb...

@muscas01:

Tökéletesen igazad van, valóban nem teljesen ide illő példákat soroltam fel - de, hiszen mondjuk a Kántor idején nem is nagyon tudtuk, mi is az a szappanopera (később az Isaura, a Dallas és a Megveszem ezt a nőt! hozta divatba ezt a műsortípust.

Csak arra próbáltam reflektálni, hogy bizony a magyar filmes/tv-s szakma régen képes volt minőséget készíteni, képes volt színvonalas sorozatokat gyártani.

Nekem a Szomszédok kissé erőltetettnek tűnt (bár úttörő volt, ez kétségtelen), a Barátok közt valóban a legjobb magyar szappanopera, de idegesítő a sok nemszínész miatt (utóbbi 9 évről nem tudok nyilatkozni - Barta Zsolt még él?), a JR gyengécske, a Szeress most pedig még gyengécskébb próbálkozás volt.

Nem is tudom, kit/mit hagytam ki.

Mindegy, egy szó mint száz, igen ritkán nézek tv-t, de érzek némi színvonalbeli visszaesést a tlevíziós műsorok minőségében, és ebben a közszolgálati és kereskedelmi csatornák egyaránt benn vannak.

pottompanna 2012.04.27. 03:45:00

Jáksó elhasználódott, lapátra kéne tenni. Az a baj, hogy mocskosul elhízott, ezáltal szétreccsenne alatta az is...

Szily-Kohn 2012.04.27. 05:08:57

Én eltiltanék mindenkit a közszerepléstől, akinek popóálla van.

nemszeretnékolyanklubhoztartozniamelyelfogadnatagn 2012.04.27. 05:32:31

A sorozatból egyetlen részt sem láttam. Szerintem nem sok 5,9mft egy epizód előállítására, igen, tudnék vásárolni belőle 2 db autót magamnak, de nem ez a kérdés.

Sajnálom, hogy nem sikeres a sorozat. Régen nagy hagyománya volt a magyar televízió saját produkcióinak, és voltak színvonalas produkciók. Természetes, hogyha valamit nem működtetnek évtizedekig, akkor kikopik az a szakember gárda akik kellő tapasztalattal bírtak.

És akkor marad az egyre több import anyag fillérekért kilóra, ami szintén nagyon gyenge, és még közünk sincs hozzá.

Én személy szerint annak örülnék, ha mennének a saját gyártású produkciók és lehetőséget kapnának olyan szakemberek akik ezt idővel sikerre tudják vinni.

Ez nem egy olyan műfaj ahol bedobjuk a zsetont, megnyomunk egy gombot, és kipottyan a siker. Lehet szakmailag kifogástalan is egy film ha nincs benne az a szikra amitől leül az ember megnézni. Ez még az ezerszer gazdagabb országok tévétársaságainak sem megy mindíg.

Gondolom megérdemli a sorozat a kritikát, de ez az állandó irígy pocskondiázás, meg ki milyen párt cimbije mérgezőbb mint bármi.

Nem lehetne úgy gondolkodni, hogy a szomszéd tehene se dögöljön meg, meg mi is éljünk valahogy?!

Vagy önmagáról már lemondott mindenki, tehát dögöljön meg a szomszéd tehene is?

DosEvolution 2012.04.27. 05:57:39

Mindenről azok a nyikhaj, senkiházi, tollforgató terroristák tehetnek! Egyébként én az első részt is kínlódva néztem végig, ahogy a Hacktion első részét is. Valaki biztos jól járt ezzel a Marslakók biznisszel, de az biztos, hogy nem a nézők.

buddha 2012.04.27. 06:40:16

remélem megdöglik

lobster thermidor 2012.04.27. 06:57:33

@nemszeretnékolyanklubhoztartozniamelyelfogadnatagn:

Ezt a "kikopik a szakembergárda" kitételt gondolom úgy értetted, hogy módszeresen kirúgták azokat, akik tisztességesen, és jó színvonalon képesek elkészítenek egy filmet, mert az a szakmájuk. A leépítésnek nevezett tisztogatásra pedig történetesen azért volt szükség, hogy helyet csináljanak a Jáksó-féle félművelt pojácáknak.

MissX 2012.04.27. 07:08:02

naná, hogy a sajtó tehet. majd persze kiáll és azt mondja, hogy "igen, csináltunk egy nézhetetlen szart". egy tökéletes világban talán így lenne, de itt, magyarisztánban, ahol mindig mindenki más a hibás?

citrix 2012.04.27. 07:34:41

@kis_kiraly: A nyikhaj,senkiházi tollforgató terroristák ide is betették a lábukat/tollukat! :-)A skertelenség oka a sajtó.A sikeré (ami igen vékonyan csordogál,gyakorlatilag sehogy) a kedves vezető és annak sleppje.

Kutchek (törölt) 2012.04.27. 07:34:44

Látszik, hogy a fideszesek faszát szopta a szerződésért. Jó, hogy nem névtelen firkászokkal, terrorista bloggerekkel nem áll elő.

Hertelendi 2012.04.27. 07:35:19

Eddig azt hittem, hogy Jáksó csak tetteti a hülyét. Hát tévedtem! Ő valóban hülye! És nem csak a filmkészítéshez hülye, hanem abszolút értelemben, minden tekintetben hülye. Most már csak azt szeretném tudni, mi a búbánatot keres a képernyőn, a mikrofon előtt és egyáltalán a médiában? El kéne bújnia...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.04.27. 07:43:46

CSak egyvalami biztos: nem a roppant tehetséges Jáksó tehet róla. Mikor fizeti vissza a 2 milliárd közpénzt?

2012.04.27. 07:51:19

Na, belepofázok én is, de gondolom ennyi komment után újat nem fogok mondani.
1. Végzetes hiba a nagyvárosi értelmiségnek főműsoridős szappanoperát készíteni, pedig látszik, hogy ez volt a cél. A számított közönség ugyanis jellemzően nem szappanopera nézésével tölti az estéjét, ráadásul pont ők azok, akik neteznek, külföldi adókat/sorozatokat néznek, ismerik a dörgést, és levágják, hogy ez a sorozat nem jó.
2. Éppenhogy a nyugdíjasokat kellett volna becélozni, ők néznek tévét este, ők befogadják az alacsonyabb minőséget, nincs összehasonlítási alapjuk, náluk működött volna a blöff. Nekik viszont, se a téma, se a tempó nem jön be. Se a botrányosan rossz cím.
3. Ilyen címmel ugyanis még jót is nehéz eladni. Intellektuális poént szórni gagyi sorozat címében bukó. Barátok közt, Jóbanrosszban, ezek jó címek, konkrét tartalom nélküleik, feltölthetők bármivel, közismert jelentésük van, ráadásul jól is hangzanak. Egy jó cím biztos feljebb vitte volna a nézettséget, a Marslakók azonban nehezen elhelyezhető, rosszul hangzik, ráadásul egy teljesen más műfajra utal. Aki nézné a szappanoperát (általában), az ezzel nem tud mit kezdeni.
4. A koncepció. A valóság beemelése nem rossz ötlet, a Szomszédokban bejött, nyilván erre akartak rájátszani itt is. De rosszul. A szomszédok egyfajta alternatív híradóként működött, főleg az idősebbeket megcélozva, akik zabálták is. Itt trendieskedés folyik, a koncepció csak részben kidolgozott, nincs iránya, csak egy vázlatos ötlet, amire egy egész sorozatot felhúztak. A szereplők fiatalok, ismeretlenek (a Szomszédok tömve volt a magyar színjátszás jeles alakjaival), , modern, nagyvárosi közegben mozognak, érdektelen közegben (az újságíróskodás csak a komm szakosoknak és a szakmabelieknek bizsergető) nem tud a sorozat mindenkihez szólni, nem csoda, hogy csak kevesen nézik.
5. A sértődöttség és a számmisztika még egy sorozat megítélését sem tette jobbá. Nem akkora gáz egy bebukó sorozat, világszerte megtörténik naponta, sokkal nagyobb költségvetésekkel is. Be kell látni, le kell zárni, újat csinálni.

a_tom 2012.04.27. 07:53:20

@nemszeretnékolyanklubhoztartozniamelyelfogadnatagn:

Nem az a baj hogy ez szar(az is baj, de most nem ez a téma).
Az a baj hogy a szarcsinálók előre megkapták a pénzünket két évre(ekkora "bizalom" a legprofibb szakembereknek sem jár) és lebukás után is ott meresztik a seggüket, és még van pofájuk másra mutogatni.

WhyCantITouchIt? 2012.04.27. 07:54:51

Bizony, a tollforgató terrorizmus már már nemzetbiztonsági kérdéseket feszeget.

Viccet félretéve, az m1 ellen erősen érzékelhető egy igen régóta folyó ellen kampány.
Eddig is szar volt a királyi tv, most is szar, ezután is az lesz, ennek ellenére minden héten 600 bejegyzés születik arról, hogy jaj milyen szar. Kit érdekel?

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.04.27. 07:57:33

Jáksó csinálja Orbán facebookját, ez nem eléggé meggyőző a pártállását illetően? Igen, a heti hetesben a többség "ballib" (bármennyire is műszó), Jáksó vagy jól el tudta adni magát a konszolidáltabb időkben, vagy most jól tudott nyalni.

Ez egy "nem tudom, mit akarok csinálni" hibrid szörnyszülött, mondjuk nem vagyok egy mérhető néző, mert ami kell, azt online nézem vagy letöltöm.

2012.04.27. 08:05:18

@Lavor509: azért érdekelhet, mert a kevés országosan fogható csatornák egyike, ráadásul közpénzből fenntartott. Egyébként vannak jó műsorok, épp ezért tűnik közülük a fos.

zaki82 2012.04.27. 08:14:52

ha ez tenyleg ennyire xar (egy epizodot se lattam) miert nem tepik ki gyokerestul a posztkommenista gondolkodast a fejukbol es ujitjak meg a sorozatot, ie csinalnak masikat?
a szerzodesek/tamogatasok/osszegek maradnak, csak a kov. epizod nem 'marslakok ? resz' lesz, hanem mondjuk 'zombik foldjen', ahol zombieland-esen kovetunk fohosoket akik zombikat hentelnek, es a tv mindig bemutatja a het zombi gyilkossagat. vagy akarmit... szal' ha ganaj, valtoztatni kell a tartalmon es ennyi.... sztem...

nu pagagyí 2012.04.27. 08:16:56

Próbálkozzon Jáksó a sorozat külföldi értékesítésével, ha már ilyen naprakész az ottani trendekkel kapcsolatban, jó mérce lehet. Aztán, ha ott befutott ekézheti az értetlen magyar sajtó igényesebb részét, mert felteszem a kitartott sajtóval most sincs baja.

Hertelendi 2012.04.27. 08:21:49

Aki disznók közé keveredik, azt megeszik a korpák...vagy valami ilyesmi...:)))

Kutchek (törölt) 2012.04.27. 08:24:43

@zaki82: "a szerzodesek/tamogatasok/osszegek maradnak, csak a kov. epizod nem 'marslakok ? resz' lesz, hanem mondjuk 'zombik foldjen', "

Lehet, hogy drágább lenne egy zombis epizód! Akik adták a pénzt nyilván visszavártak egy bizonyos %-ot. Ha a 2 milliárdból még többet kellene kellékesekre, sminkesekre költeni, akkor kevesebb csorogni vissza Habonyiéknak.
Ezt ugye te sem akarod?! :)))
Szerintem májusban "nyári szünetre" küldik a sorozatot, aztán szeptemberre mindenki megfeledkezik róla, meg a pénzről is...

joszip 2012.04.27. 08:26:40

Ez egy klasszikus Hetihetes jelenet, elékpzelem a stúdiót, Jáksó ül középen, felovassa a hírt:

"Gipsz Jakab szerint a sajtó a hibás, hogy a kutya sem nézi a közszolgálati televízió kétmilliárdos költségvetésű sorozatát" - Jáksó szem nagyra nyílik, száj összezár, bocinézés kamerába két másodpercig, és aztán jönnek a többiektől az előre megírt kegyetlen poénok.

nu pagagyí 2012.04.27. 08:31:42

A sorozatot csak falból kell csinálni, hogy ne lehessen belekötni a kifizetett két milliárdba. Igaz, ez a technika már a BKV-nél sem jött be, a hajszárítóval melegített információs táblák esetében is feljelentés lett a vége.

zaki82 2012.04.27. 08:36:31

@Kutchek: "(...)Ezt ugye te sem akarod?! :)))"
isten ments, inkabb a halal! vegyuk ugy, h nem szoltam :)

@nu pagagyí: az igazi baj nem az ha valaki lop, hanem ha pofatlanul teszi. minden lopas ami nincs 1:1 aranyban (pl a kereskedelem, deplane a bank szakma is az...), a lenyeg az lenne, h en megis ugy erezzem, h nem loptak meg. mondjuk jot csinalni a penzbol, nem xart. ami, a kommenteket olvasgatva azt gondolom nem nagyon sikerult ennek a sorozatnak. hat van ilyen. majd lesz jakso ujratoltve :)

a jéghegy alja 2012.04.27. 08:37:45

A nézettség mit számít a királyi tévén? Ha saját magát kellene eltertania annak a kócerájnak, már rég csődbe ment volna. Javaslom mindenkinek, hogy nézze a BBC-t én már régóta azt teszem.

Bacu 2012.04.27. 08:39:38

Van jó magyar sorozat! Ott van például a HBO-n futott Társas játék c. sorozat!
Nah, kb onnan kéne indulni!

A Marslakóknak már a címe is sz.r!

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2012.04.27. 08:41:39

@joszip: ott a pont. Minden további komment innentől nem több szarrágásnál. Szarok ezek mind, és nincs kivétel.

Void Bunkoid 2012.04.27. 08:46:07

@ommm: én tegnapelőtt voltam kongó üres moziban, mégpedig jó filmet nézve, röhögtem is, hogy olyan, mintha kibéreltem volna a termet arra a vetítésre :)

hattyú 2012.04.27. 08:51:09

Jáksó lehetne mondjuk még operatőr, meg vágó is... valószínűleg azért ilyen színvonalas a magyar média, mert szakmai alapon dőlnek el benne a dolgok és nem sógor-koma-haver-mutyi alapon, Jáksó is ezért tud ilyen sokrétű munkásságot folytatni, mert ennyire tehetséges! (Kár, hogy kvantumechanikai publikációi nincsenek, meg még ki lehetne nevezni valamelyik kortárs magyar táncintézet élére is!)

winettuFLETO 2012.04.27. 09:03:04

A GECIT A SAJTÓ TEHET RÓLA!EZ A FILM EGY RAKÁS SZAR.HŰ A "MAGYAR" FILMEK MÉLTÓ HIRNEVÉHEZ.

baloo112 2012.04.27. 09:05:03

Nem lenne egyszerűbb a pénzt (mint a többit) egyből Simicskának utalni? Akkor nem kéne itt szenvedni a szar műsortól, nem kéne kritikát írni, nem kéne kommentelni és a Nemzeti Együttműködés is jobban járna?

Nils. H 2012.04.27. 09:05:51

@Member: "Jáksó csinálja Orbán facebookját"

:DDD Ezt a baromságot!

dr. Bubó 2012.04.27. 09:06:38

@baloo112: sőt közvetlenül az adókat
az áfát dr.simicska
az szja t dr pintér
stb
számlájára utalni...

egyetértek... minek ez az álszenteskedés...

Nevem Earl 2012.04.27. 09:08:28

sixx kritikája nekem elég volt, adok a csávó szavára. :)

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.04.27. 09:40:32

@Nils. H: Valamiért eltűnt a fejemből az egyik tagmondat időközben, köszönöm a javítást:
"Annyi biztos, Jáksó két évig járt az egykori bulvárújságíróval, Kaminsky Fannival, Habony későbbi feleségével, aki jelenleg is szerkeszti Orbán Viktor miniszterelnök Facebook-oldalát."

bolondanya 2012.04.27. 09:47:43

én nem nézem egyik saját gyártású sorozatot sem, de a többi adón legalább nem adóforintokból gyártják a népbutítót.
Ez is kísértetiesen hasonlít eg bizonyos korra. Irányított hülyeséggel tömni a nézők agyát, néha egy-két kritika "Fábry-Show", egyébként meg maradnak a vallási, kisebbségi és "szórakoztató" műsorok.
Kínávcsi vagyok, mikor lesz újra felvonulók kérték!!!
Egyre aktuálisabb!

fehérzorro 2012.04.27. 09:54:11

@Hunor Levente: Téged sem az eszedért szeretnek,az biztos...

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.27. 10:29:48

@shitgun: "Éppenhogy a nyugdíjasokat kellett volna becélozni, ők néznek tévét este, ők befogadják az alacsonyabb minőséget, nincs összehasonlítási alapjuk"

Mindig nagy érdeklődéssel néztem az olyan emberekre, akik ilyen általánosító marhaságokat képesek voltak leírni vagy kimondani.
Mégis, szerinted miben különbözik egy nyugdíjas egy nem nyugdíjastól? Ha egy orvos vagy egy pedagógus nyugdíjba megy, azonnal elveszíti az ízlését, és hipp-hopp "befogadja az alacsonyabb minőséget"?
Ehh.

Nils. H 2012.04.27. 10:37:39

@Member: Hát igen, nem mindegy, így születnek az álhírek.

2012.04.27. 10:38:21

@Patreides: valóban nem homogén a nyugdíjasok rétege, de tény, hogy vannak kb. hárommillióan, és kétlem, hogy döntő részük orvos, mérnök, vagy vállalatigazgató volt. Már csak azért is, mert akik most nyugdíjasok, mondjuk 60 fölöttiek, azok fiatalkorukban olyan korban éltek, ahol nem dívott a mindenki egyetemre mozgalom, és jóval több volt a jómunkásaember, mint a diplomás értelmiségi. Ezenkívül a nyugdíjas igenis egy más tempóra áll át, jobban érdeklik az őt érintő témák, nem feltétlen akar hackerekről, meg nyikhaj pesti újságírókról hallani, még ha orvos volt egykoron, akkor se. Nem mellesleg, ha azt gondolod, hogy a nyugdíjas nem egy egészen másként gondolkodó réteg, sajátos igényekkel, akkor vess egy pillantást a mindenkori választási kampányokra, annak jellemző célközönségére, a kampány stílusára, és a végeredményre. És mondd, hogy a nyugdíjasaink modern, felvilágosult, döntően értelmiségi szegmens. Haha.

mediacapic 2012.04.27. 11:12:23

Gratulálok annak a tehetségtelen idiótának, aki egy bulvár!!! újság iroda életéről készült filmet beengedett a közszolgálati televízióba !!! Évek óta azt szajkózza mindenki, h a bulvár mekkora népbutító sza*,a kereskedelmi TV-keet meg földig kellene rombolni, mert abból csak ez ömlik, bezzeg a közszolgálat értéket közvetít!!! Erre filipke a nagyfőnök (soha életében nem dolgozott közszolgálati TV nél, és a Jáksó a másik húzó ember, akinek ZÉRÓ közszolgálati tapasztalata van...
Nem Laci! Sajnos bele volt kódolva bukás ebbe a produkcióba!!! Ha ez bitang jó lett volna,- amennyit cikkezett a ballib sajtó erről a műsorról,ingyenreklámot tolva - akkor ez nézettségi rekordokat döntene!!!

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.27. 11:24:57

@shitgun: "...kétlem, hogy döntő részük orvos, mérnök, vagy vállalatigazgató volt. Már csak azért is, mert akik most nyugdíjasok, mondjuk 60 fölöttiek, azok fiatalkorukban olyan korban éltek, ahol nem dívott a mindenki egyetemre mozgalom, és jóval több volt a jómunkásaember, mint a diplomás értelmiségi."

A döntő részük nem orvos vagy mérnök, ahogyan a nem nyugdíjasok döntő része sem az.
A mai egyetemi diploma meg sokszor szinte kb. annyit ér, mint régen az érettségi. (Az érettségi meg ma nem ér szart se.)
Ezt eredményezte a "mindenki egyetemre" mozgalom.
Az emberanyag minősége nem változik attól, hogy eltelt tíz-húsz-harminc év, és a makogó idiótát is felvesszük az egyetemre. Mert fizet, és a végén diplomát kap, még nem lesz értelmesebb, mint egy régi "csak" egy jó érettségivel rendelkező egyén.
Az nyilván igaz, hogy a legtöbb nyugdíjas "más tempóra áll át", de amit szarnak tartott régen - merthogy ténylegesen szar -, azt nyilván szarnak tartja ma is.
A választásokon meg azért alkotnak kissé elkülönítetten kezelhető csoportot, mert a legtöbben aktívan (munkával, vállalkozással, külföldre távozással) nem tudnak alkalmazkodni ahhoz, amit esetleg egy új hatalom, egy új kormány tesz velük. Nem tudják az ilyesmit kivédeni, ezért nyilván máshogyan gondolkoznak bizonyos kérdésekben, érzékenyebbek erre, és ez összeköti a nyugdíjasok - egyébként egymáshoz másban nem hasonlító - csoportjait.
Egyébként ma - és innentől fogva folyamatosan - már egyre nagyobb réteget alkotnak a nyugdíjasok között azok, akik aktívan használják a számítógépet, hiszen a kilencvenes évek vége felé ez már egészen megszokott dolog volt az emberek között.
Amikor meg majd én kerülök nyugdíjas korba (ha megérem), akkor a többség már számítógépet használó lesz a nyugdíjasok között is.
De ismétlem, attól, hogy egy generáció nyugdíjba megy, még nem változik meg a műveltsége-műveletlensége, az igényszintje... Az továbbra is tükrözni fogja a társadalom még nem nyugdíjas részének hasonló megoszlását.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.27. 11:33:11

Akkor most a közszolgálati televízió a pártfinanszírozást szolgáló, és a háttérben a pártokat korábban (a jelenben, és a jövőben) támogató oligarchákat "refinanszírozó" kifizetéseket közpénzből lebonyolító "kifizetőhely" lenne, egy ilyen produkció producere meg egyszerű stróman?

2012.04.27. 11:35:08

@Patreides: értem amit mondasz, de kötöm az ebet a karóhoz, volt itt húsz éve egy nagy váltás, ami előtte volt, az teljesen más, mint ami azóta van (sok szempontból meg ugyanaz, de ez lényegtelen most). Éles a határvonal a mostani és a leendő nyugdíjasok felfogása, ízlése, igényei között. Ez szerintem egy speciális időszak, 2-3-4 generáció múlva már korántsem lesz ekkora, 40 év múlva olyan nyugdíjasok fognak élni, akik már kiskoruk óta az intenet világában élnek, körülvéve a technika modern eszközeivel, egy mai hetvenes-nyolcvanas átlagos(!) mamának, papának egy bulvárújság szerkesztősége, egy hacker, a pesti szleng stb. Nem izgalmas, hisz ő még olyan korszakban élt, mikor vidéken több volt a lovaskocsi, mint az autó, a földművelés volt az uralkodó foglalkozás, a nagyvrosi élet keveseknek volt elérhető, és technikailag a Szokol rádió volt a csúcs. Neked már valszeg az lesz nyugdíjas korodban. Ez nem is elsősorban műveltségi kérdés, hanem korszakbeli, szerintem legalábbis. Mindegy, ez már messze van a Marslakóktól, a lényeg annyi, hogy szerintem sokkal közszolgálatibb lett volna egy, az idősebbek igényeire is figyelő drága szappanopera, ha már drága szappanoperát akar valaki gyártani. Persze akár modern, akár nyugdíjasbarát a téma, a minőség minél magasabb kéne, hogy legyen, most is az a fő baj, hogy a marslakók korosztálytól függetlenül igénytelen darab.

kverti 2012.04.27. 11:45:00

Kétmilliárd közpénz egy ilyen moslékhalmazra??! Nem lenne máshol helye annak a pénznek?? Kurvafaszbamárelnézést. Azonnal hagyják abba a forgatást, búcsúajándékképp pedig annak a nyomorult jáksónak vegyenek egy új állkapcsot.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2012.04.27. 11:54:10

@shitgun:

2. nyugdíjasok éppen ellenkezőleg, igényesek a sorozatok/szappanoperák sztorija iránt (könnyen követhető, érdekes legyen). De a legtöbbjük azért se kapcsol oda, mert ha meglátnak egy mai magyar sorozatot, akkor azt gondolják, hogy biztosan rossz (ma már a középosztály is ilyen).

3. a cím tényleg mellélövés. Milyen az már, hogy az oknyomozó újságírók egy MARSLAKÓK nevű lapnál dolgoznak.

4. a valóság és a fikció keverése még gyerekcipőben jár (idehaza pláne), ráadásul ezt a legdrágább műfajban (szappanopera) szeretné a csatorna megvalósítani. Nyilván lehetne ezt jól csinálni, de ez majdnem olyan mintha a csatorna lottóötösön játszana.

Amúgy az "újságíróknak" honlapjuk is van, ahol az aktuális igazi hírek mellett fiktív hírek is vannak - leleplező cikkek a főgonosz vállalkozóról, de az oldal elég igénytelen szerintem.

Azt pedig csak halkan jegyzem meg hogy itthon az egyik szappanopera külföldi licenc, a másik esetében pedig a sikertelen első 4-5 év után elkezdtek alkalmazni egy külföldi írókonzultánst.

5. nézettség pedig: Aki napi szappanoperát csinál az részben rizikót is vállal ugyanis a napi műsortól is függ a nézettség, mivel a feladata hogy idővel zászlóshajója legyen a csatornának, amire építhető az esti nézettség.
A legutolsó dolog, ha valaki a médiát hibáztatja azért mert rosszat csinál.
Ez olyan mintha a magyar focista a médiát hibáztatná a rossz magyar foci miatt.

Amúgy a költségvetés alacsonyabb, mint a másik két szappan esetén, de konkrétan a Marslakók eddigi minősége nem a költségvetésen múlt.

kemény keleti kommentelő 2012.04.27. 12:06:49

204 hozzászólás egy nem nézünk ilyen szart műsorhoz? Az derék. Egyébként igaza van Jáksónak, majdnem mindenhol lehúzzák a sorozatot. Annyira pedig nem rossz.

2012.04.27. 12:06:57

@kis_kiraly: Hát ha azt vesszük, hogy mennyire népszerűek, és gyakoriak nálunk a dél-amerikai szappanoperák (amik igazából telenovellák), akkor igényességről nehéz beszélni, de az feltétlen igaz, hogy egyszerűnek és követhetőnek kell lennie a sztorinak. A dél-amerikaiak teljesítik ezt, olyannyira, hogy totál primitívek, ezt hívom én igénytelenségnek, de igaz, hogy más szempontból, pont hogy igényesek.

A fikció-valóság keverése éppenhogy nálunk nem jár gyerekcipőben, mert a Szomszédok -lehet szeretni-utálni - ezt zseniálisan művelte, igaz, az heti adagokban jött, ami olcsóbb, könnyebben kivitelezhető. A Szomszédok ebben a tekintetben egyébként világszerte unikum, én speciel nagyon szeretem, évente általában végigtolom (tudom, beteges).

A többiben egyetértés.

Yumurdzsak 2012.04.27. 12:17:05

szerintem a tűzvonalban az jó volt! az kb. mennyi pénzből készült?

digitime 2012.04.27. 12:50:11

Jáksóról régóta tudjuk, hogy hülye. Az viszont némiképp újdonság, hogy ennyire.

Zuzzant 2012.04.27. 13:07:05

Jákshow pont olyan jó, mint a poénjai.

Kétmilliárdba kerül ez a szar? Pont annyi, mint a Hídember.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.04.27. 13:10:56

Bérez Zozo télleg kiment? Na érte kár, roxy-t sem hallgatok azóta...

sanyikám 2012.04.27. 13:24:55

@Farkasbarack: Ennyi jött le a cikkből számodra?

ponylo 2012.04.27. 13:32:39

Kedves Jáksó László!

Egyetlen oka van a bukásnak, ami az, hogy a szereplők büntetően rosszul játszanak és hiteltelen az egész műsor. Milyen rendezés ez? Kérlek nézd vissza úgy, hogy csak a színészekre koncentrálsz. Szerinted ez hiteles játék? Nincsenek egyéniségek. Kár más okot keresni, valami eredetiséget kell nyújtani. Az emberek a színészek miatt néznek valamit, ezt biztos tudod, a mozi világában is így működik.

Egy jogász véleménye, aki amúgy kedveli a magyar sorozatokat.

Ahoj- 2012.04.27. 14:05:14

MTV-t már rég be kéne zárni és sóval behinteni, csak viszi a pénzt. Dunából is 1 elég lenne, a 600 ezer feletti nézettségű műsorok bőven elférnének egy csatornán is, a többi kuka, ne az én adómból gazdagodjon egyik g..ci se.

Farkasbarack 2012.04.27. 14:13:21

@sanyikám: a címnél elakadtam az olvasással. Folytattam, miután javították. ;)

JónásBrigi35 2012.04.27. 15:00:00

Azt nem tudom, mi a francért kellett ez a Marslakók, ahelyett, hogy az Átok c. sorozatot folytatták volna?! Az jó volt, és még színészek is voltak benne, Bánsági Ildikó pl. zseniális volt. Azt néztem, pedig este fél 11-kor vetítették, mintha direkt buktára hajtottak volna... A Marslakók meg elkezdődik, és már kapcsolok is el gyorsan, vagy inkább megyek olvasni. Kétmilliárd erre a borzalomra, közpénzből?! Nem is tudtam, hogy ilyen jól áll az ország, hogy még erre is van pénz, és ilyen sok... Ha a készítőknek lenne egy kis lelkiismeretük, ne adj' Isten szakmai büszkeségük, leálllnának a gyártással, és bocsánatot kérnének a nézőktől a vizuális szennyezésért.

dr. Bubó 2012.04.27. 15:18:00

minden álami vállalkozás közpénz temető...

különösen az az MTV és a társai... bűnszervezetek...

de ezért meg fognak lakolni !

Kockagolyó - a legjobb csúszógömb (törölt) 2012.04.27. 15:42:46

@dr. Bubó:Nem minden.
Csak amiben a kontraszelektált, megélhetési magyarellenes Héber Hetesből átszippantott "zsenik" közreműködnek.

cukorrépa 2012.04.27. 19:31:33

@fehérzorro:
"bezzeg,hogy "a magyar szappanoperák mind nézhetetlenül vacakok" , na az érv a Marslakók mellett."

nem mondtam, hogy a Marslakók jó, sőt azt mondtam, hogy nem jó a nagy magyar filmátlag sem. vagyis hogy a Marslakók nem lóg ki lefelé.

ezért fura, hogy ekkora fikázást kap, mintha ki lenne pécézve. olyan, mintha azt akarnák büntetni egyesek, hogy a Jáksó jobber pénzből csinálja, ami különösen nagy bűn bal és lib oldalon.

cukorrépa 2012.04.27. 19:37:10

@billy reed:

ha azzal hirdették a Marslakókat, hogy überfaszaság lesz, akkor az nagy marhaság volt, ezt el kell ismerni.

de látni kell, elég gyenge a magyar szappanoperás kreatív ipar, nehéz a színházban edződött, kameraképtelen magyar színészekkel és béna sztorikat meg dialógusokat gyártó magyar írókkal színvonalas sorozatot csinálni.

jozicsenko 2012.04.28. 00:03:43

@Patreides: ha megrögzött jobboldaliként soha egy hetihetest nem néztem volna, igazat adnék neked...
de mert a "humor ellenzéki múfaj" nem egyszer adtam nekik esélyt: szerettem őket 2002 elött, majd nyert a baloldal és vártam hogy folytatják: valahogy nem jött össze...
ugyanígy adtam nekik esélyt 2006 őszén (öszöd után), de vagy elkenték, elkerülték, vagy elhallgatták a dolgokat: ferkóról egy büdös szó nem esett (pontosabban a nácivandálokról igen, de csak a hajós andrásban volt annyi gerinc hogy átsétált a hirtv-hez és elküldte a fenébe...)
namármost: jáksó ennek szerves része volt: benne volt: ne akard azt mondani, hogy a baloldal messsze legfontosabb véleményformáló műsorát vezethette volna egy minimálisan csak "semleges" újságíró...

@tede: ajánlom figyelmedbe a 98-as baloldali gondolkodást: "nade hány lélegeztető gépet vehettünk volna az árán? " "hány inkubátor árát szórták el erre?"

bagabi2 2012.04.29. 13:33:06

Patreides ! Mindent leírtál amit én is szerettem volna a nyugdíjasok védelmében. Kösz!! shitgun : kikérem magamnak, és szégyelld magad - egy 62 éves, 5 éve nyugdíjban lévő asszony.
süti beállítások módosítása