Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Mindenki dr. az ATV-n

dr. Bubó kimaradt

2012. március 28. 23:30 barb 194 komment

Az ATV élő adásban és honlapján is Schmitt kisdoktori címével viccelt egész nap, volt dr. XVI. Benedek, dr. Damu Roland és dr. Castro is, de szerintük az Arab Tavasz is megérdemelte a doktori címet, hát még a BKV. Az alábbi screenshootot proli tumblerén leltük:

Címkék: politika tv atv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mjordan 2012.03.28. 23:40:40

:DDDDD....szánalmas,hogy az ország első számú közjogi méltósága kapcsán ilyen felmerül...ami még szánalmasabb,hogy még mindig ő a No.1....röhej ez a mocskos ország,egyszerűen röhej.

symor 2012.03.28. 23:43:02

Most mondja azt valaki, hogy nem lehet egy magyar híradó szórakoztató :D

symor 2012.03.28. 23:48:23

Egyébként a híradót, amelyekből a képek is vannak megnézheti bárki ezen a linken:
atv.hu/videotar/20120328_hirado_2012_03_28

Donum 2012.03.28. 23:48:58

Szánalmas az egész és húzzon a halál faszára Palika, de az ATV is bekaphatja a gyíkot tövig.

Most jó nekik meglovagolni a felháborodás hullámot, persze annó Libatolvaj Jaksity Kata, vagy Elkúrtuk Jaksity Kata nem jutott eszükbe.

dr. belaman 2012.03.29. 00:00:37

csatlakozzunk mi is a kezdeményezéshez!

Thresher 2012.03.29. 00:08:39

Poén, de egy híradóhoz azért kicsit komolytalan, főleg olyan témában, ami nem is vicces.

De szilveszterkor el lehet az ilyenekkel marhulni.

tintamin 2012.03.29. 00:19:14

Nem értem az embereket. Az "elmúltnyolcév"-ben nem voltak ilyen jó viccek, azokon a takonygerincűeken nem lehetett ilyen őszintén nevetni, mint emezeken, valahogy nem voltak olyan viccesek.
Bezzeg ezek a félnótás segghülyék.

Végre itt a kiapadhatatlan humorforrás, nemhogy jól kiröhögnénk magunkat.

borovi 2012.03.29. 00:21:49

@Donum: dr. Libatolvaj és dr. El Kúrtuk. Most jobban érzed magad?

dr.pupak30 2012.03.29. 00:31:56

hasonlóan humorosan kellett volna anno a fityisznek is lereagálni a dolgokat és nem szétveretni a székházat, tönkretéve egy egész ország kedélyállapotát.

dr.pupak30 2012.03.29. 00:34:26

nna fel is vettem a doktori címet izibe.

dr. Ez is csak egy nick 2012.03.29. 00:37:44

@dr. belaman:
Ez egyértelmű.

Mától Magyarországon a dr. cím alanyi jogon jár mindenkinek.

dr. Ez is csak egy nick 2012.03.29. 00:40:13

@Donum:
Igaz, sőt, dr. Kiflitolvaj Selmeczi Jaksity Kata sem volt, és dr. Kötéllászló Jaksity Kata sem.

Sőt, dr. Csuhások, Térdre, Imához Jaksity Kata sem.

A fene se érti ezt.

dr.pupak30 2012.03.29. 00:46:38

nna mennyi doktor. ennek az országnak fel kell virágoznia.

eraserhead 2012.03.29. 00:57:43

jobb lenne ha inkább azok akiknek tényleg van, vennék le...

Cobs 2012.03.29. 01:31:32

dr. Államadóság hogy kell 50 %ról 80ra felkúrni ...péló láda ATV....Schmitt elkurta valóban. Pár egy szakdogánál azért nem ilyen egyszerű a helyzet. Ugyanis tartalmazhat irodalmat csak azt meg kell jelölni, schmitt ezt nem tette. Vissza kell vonni a doktoriját és nem szép dolog valoban. Én fideszre szavaztam és ezutan is ráfogok..mert ezek a takony atv-s szutykormóg 8 év alatt lenullázták az országot..malévestől, öszödibeszédestől...államadoságostól...inkább meg kéne köszönni és hálát adni a Jó Égnek hogy az ATV és mszp meg a többi szennyszar épületei állnak a még az országban és ezen intézmények emberei szabadon járhatnak kellhetnek még!!!

Nah ezért kéne hálát adni takony majom ATv-sek...

dr. Ez is csak egy nick 2012.03.29. 01:51:27

@Cobs:
Hát ha valaki ekkora magyar, akkor azért megtanulhatna magyarul írni...

Mondjuk a Malév 2 hónapja ment csődbe, hogy is hívták akkor a kormányfőt, várjunk csak... csak nem valami Ork bán?
Jó, hogy nem Kádárra mutatogatsz vissza, vagy egyenesen Kun Bélára. Elmútnyócé, ja bazmeg, de az elmútnyócévből 2 alatt már a Fideszed rombolt, és 2 év alatt többet, mint a szocik előtte 8 éven át.

Egyébként a szakdolgozat tartalmazhat szakirodalmat, de olyan 10% környékén. Nem 95%-ban.
Ja, és feltétel, hogy a szerzőnek magának kell írnia, nem a titkárnőjének.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2012.03.29. 01:59:36

@Cobs: ahogy azt mondani szokták: nem te vagy a legélesebb kés a fiókban! de hát ennyit adott a jóisten...:DDD

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.03.29. 02:05:55

@Donum: vagy D-209 Jaksity Kata. Hiába, feledékeny nemzet vagyunk, na...

Dr. Táskás Tóni 2012.03.29. 02:06:14

@Cobs: Plagi bá doktorija csak törzsanyag. Az egészet meg kellett volna jelölni és idézőjelbe tenni. Osztjónapot.

Dr. MikkaMakka MSc, MBA, PhD 2012.03.29. 02:10:03

híradóhoz komolytalan??sztem meg az összes híradó komolytalan úgy ahogy van

dr. Ez is csak egy nick 2012.03.29. 02:21:13

@Lavor509:
Naná, hogy azok vagyunk.

Annyit mindenki tett egy doktoriért, mint smit plagi bá.

dr. Ez is csak egy nick 2012.03.29. 02:24:44

@Lavor509:
(Mondjuk annyi kivétellel, hogy plagi bával ellentétben én valószínűleg nem dugtam meg a smit plagi bá dísz- és szertárcióját valójában palizáló titkárnőt. Bár amilyen zavaros fiatalkorom volt, még az is lehet, hogy igen, csak nem tudtam róla, hogy ő az.)

mjordan 2012.03.29. 02:28:03

@Cobs: ha az őszödi beszéd lenullázta szerinted az országot,akkor az IMF-fel való kekeckedés hova vezetett? Cool down,tiger.

dr. Bértollnok 2012.03.29. 02:37:38

Hát istenem, ezt is megéltük! Szegény édesapám milyen boldog lenne, ha ezt megélte volna. Ledoktoráltam... Sajnálom, hogy tudatlanságom okán nem tettem meg ezt még életében. Pedig csak akarni kellett volna, másológépem már van vagy 10 éve...

dr. Bértollnok 2012.03.29. 02:39:39

@borboleta:
Téged is tiszteletbeli doktorrá avatlak. Ezzel a hozzászólással Magyarisztánban már teljesítetted annak kritériumát! :-D

mdm26 2012.03.29. 03:31:58

még dr.azsé és dr.akula is a mi palinkkal viccel, nem szép dolog

Messidor 2012.03.29. 04:18:39

Ennyi humort fel sem teteleztem az ATV-tol,de jot rohogtem,koszi a posztot!

A szerelő 2012.03.29. 06:26:52

Ez a Dr. ATV-n volt, ugye? :)

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2012.03.29. 06:28:58

Szerintem vicces.

És még arra is figyeltek, hogy mindenki kis(-)doktor.

nanomano 2012.03.29. 06:37:55

Nagyon szellemes volt az ATV!! Kicsi elégtétel minden tisztességes doktornak és diploma-irónak!
dr nanomano

zarahusztra 2012.03.29. 07:11:46

...nálunk már megfogalmazódott a javaslat, hogy magyar diplomát csak elektronikusan ellenőrizhető formában (plágium kizáró programmal) fogadnak el. Nem S.P. miatt, hanem amiatt, mert a SOTE bizottsága ezt elfogadhatónak tartja! Bármely külföldi diploma automatikusan elfogadható, kivéve a magyar!
BRAVÓ

tamdhu 2012.03.29. 07:12:58

Komolyan gondolja az ország népe, hogy felment egy hazug csalót, mert van nála nagyobb gazember? Ez a kormány nem a lopás folytatását ígérte, hanem a megszüntetését! Amúgy ha jól emlékszem Palika már az oly annyira szidott szocialista kormányba is beférkőzött! Neki köpönyeget fordítani is szabad? Neki mindent szabad?

Antoninus Pius 2012.03.29. 07:19:13

Bezzeg az MTV1-en, mikor kiderült a plágium ügy, nem ez volt a hír, hanem, hogy az alföldi tanyavilág félreeső csücskében kecske ikerszülés történt! Az tetszett mi, hülyegyerek!

Báthory Ödönke 2012.03.29. 07:33:01

Nem gondoltam volna, hogy az ATVnek humora is van. Bár, ha belegondolok, az egyik közeli ismerősük indult a Humorfesztiválon is elég jó eredménnyel.
Gratula!

2012.03.29. 07:44:11

Hehe, nem vagyok ATV fan, de respekt az ötletért, nagyon jót mosolyogtam a doktoros feliratokon.
Asszem a nickem is Doktoros lesz :)

Steve31 2012.03.29. 07:48:04

Természetesen én is dr. vagyok!

Azt a szerecsen mosdatást ami itt folyik
a fide-SS-zben!
Csak azt még nem vették észre, hogy nem lehet a szarból kimosdatni, mivel a palika nem szaros hanem palika maga a szar (alak)!

Dr.dr 2012.03.29. 08:05:44

Jó reggelt Kollégák!!!:)

csárli hárper 2012.03.29. 08:13:46

megalol, még sincs minden veszve, a humorunk még megmaradt, még...

Hegseztő Hegesztő 2012.03.29. 08:15:10

Ez a sajnálatos , 20 évvel ezelőtt történt etikai esemény Schmitt kisdoktorijának körülményeit figyelve, eszembejut az önkritikus korabeli szovjet híradás: "Mialatt 120-an doktoráltak szójabab termesztésből, az átlagtermés a 50%-al csökkent a Szovjetunióban.
Hát ennyit ér a Budapesti Marx Károly Egyetem un. diplomai is. WC-papírt ér. Lengyel László közgazdász és a többi megmondó, akik több évtizede pofáznak esténként a TV-ben, rádióban ,hogyan kell gazdászkodni , gondolnak e a saját diplomájuk Zérus értékére?
Eredmény ugyanis : Nulla, a nagy Zérus, vagyis az elképesztő Magyar Adóság..
Ők mit éreznek most, Schmittet kritizálva..?

Inimma 2012.03.29. 08:15:24

@dr.mjordan: Nem az ország a mocskos, hanem azok, akik azzá teszik.

Semerreretyó 2012.03.29. 08:17:35

akkor bezzeg senki sem pofázott, amikor a gagyi gyógyszerészek is megkapták alanyi jogon a kisodktorit... nem mintha Palikát védeném,csak eszembe jutott. én elvenném tőlük is. pláne mikor a múltkor kérdezek tőle valamit, aszondja pillanat, megnézi a betegtájékoztatót. mondom ehhez kell a kisdoktori. volt sértődés :)

Hegseztő Hegesztő 2012.03.29. 08:18:34

@Hegseztő Hegesztő:
Természetesen.... Magyar Adósság..
dr. Hegesztő

Turhoparaszt 2012.03.29. 08:18:36

Anélkül, hogy egy szóval is védeném Pálgiumot: a főszerkesztő Bánó nem az a figura, aki belekeveredett Göncz Árpád kifütyüléses ügyébe, mert manipulálta az erről szóló felvételek megvágását? Csak úgy margóra...

Melchi Zadok 2012.03.29. 08:19:29

@Cobs: nem tudom van-e értelme reagálni rád, hisz nagyjából hasonló vagy ahhoz az egyszeri kölökhöz, aki becsönget valahová és aztán gyorsan elszalad. mindegy,talán a radaron elolvasod majd. szóval igen, nem kell félned, amíg sok ilyen hozzád hasonló, személyiségét vesztett, önálló gondolkodásra képtelen, agyatlan barom ordítozik ebben az országban, orbánnak nincs félnivalója. örömmel jelenthetem be, személyedben egy igazi, ízig vérig fideszes tette tiszteletét itt. minden kritériumnak megfelelsz. egy igazi fideszes hatalmas hisztivel löki el maga elől a gyurcsány által odakozmált tökfőzeléket, viszont ha ugyanez a tökfőzelék orbán emésztőrendszerét már bejárta, nos abból minimum két repeta kell neked.
amit itt bemutatsz az már szektatudat.
elméletem szerint aki jelen pillanatban ennyire elszántan fideszes, az vagy sütnivaló barom, vagy minimum államtitkár helyettes.
te melyik vagy?

El Visco Stello (törölt) 2012.03.29. 08:21:12

Drez drkurvajó drötlet! Drszerintem drmaradni drkellene Drschmitt drpálnak. Drha drlemond drmin drfogunk drröhöggni?

innovation 2012.03.29. 08:24:12

@Turhoparaszt: Persze jogos kérdés, hogy Bánó mit keres még a médiában.
Vagy Bethlen, aki nem enged befejezni egy mondatot, okoskodik, nem is beszél érthetően és megalszik a tej a szájában.
Vagy Obersovszky, meg egyáltalán. Mi a fészkes fenének kell egy/a médiának egyik, másik párt mellé állnia... Főleg a köznek... Rejtély!
És hogy a thémához is: www.youtube.com/watch?v=XABXzOrhBXI :D

dr. saint555 2012.03.29. 08:30:02

dr. copy-paste Pál
Ennyi

2012.03.29. 08:30:37

@dr.El Visco Stello: Én nem kételkedem benne, hogy a fidesz nevű viccpárt méltó utódot talál a doktor úr helyére, csak ne a morbid humorukat vegyék megint elő.
A stand up comedy nagyágyúja, dr. Szijjártó Péter mikor nyilatkozik az ügyről?

protézisesh 2012.03.29. 08:33:09

ez kurvajó, hangosan felröhögtem... :)

juhaszvik 2012.03.29. 08:35:06

[beszéd]

Tisztelt Frissen Végzett Posztdoktor Társaim!

Örülök, hogy ennyien összegyűltünk eme remek napon. És még jobban örülök, hogy bejelenthetek egy guiness-rekordot, ugyanis megszületett a világ leggyorsabban elkészült doktori műve. a készítője dr.Ctrlcctrlv, és a hivatalos eredmény: 2,7 mp + szerkesztés. Ezúton is gratulálunk neki.

ja igen, és

[hírdetés]

Kisdoktori disszertációt vállalok fél napos határidővel. Sürgősségi felár felszámítása esetén a munkaidő: 5 perc.

dr. saint555 2012.03.29. 08:41:41

Amúgy lenne egy félig off kérdésem.
Annyira mindenki dr. Copy Paste úrra figyelt, hogy a híradó későbbi részében már senkinek nem tűnt fel az, ami nekem? Pl.: a földosztásos riportban? Miszerint csak romák kaptak földet? Magyar nincstelenek nincsenek a településen? A mi településünkön pl. a közhasznú munkások 90%-a roma. Miközben a lélekszámhoz és a segélyen élő populációhoz mért arányuk jó ha van 20%. Kedves jogászok. Ez nem faji diszkrimináció? Csak akkor lenne az, ha fordítva történne? Megérne ez is egy misét szerintem. Ja és nem vagyok rasszista, köszönöm. Csak bántja a szemem az egyenlőtlenség.

fric 2012.03.29. 08:45:24

Ez kemény! Csak gratulálni lehet!

Gyáli úr 2012.03.29. 08:51:32

Én nem ismerek olyan embert, aki ATV-t néz. Komolyan.

juhaszvik 2012.03.29. 08:53:05

@dr. saint555: miért ne lennél rassiszta? nem ismered annak körülményeit, hogy miért ők kaptak területet. ennek ellenére zavar, hogy több roma kapott területet.
tudod volt egy időszak a 20-as években, amikor az ország vezetőit az zavarta, hogy több zsidó van a felsőoktatásban, mint amekkora az arányuk a népességben.

Medgar 2012.03.29. 08:55:15

Az ATV megcsinálta a napom :-)

dr. saint555 2012.03.29. 08:57:41

@dr. juhaszvik:
Nem több roma kapott földet, mint magyar. CSAK romák kaptak. Nem tudom érted-e a különbséget.

dr. Ringlósztár 2012.03.29. 08:57:59

@Cobs:
Baszod, ez magyarul van?
Vagy te is plagibáztad valahonnan a google fordítóval?

SergioLeone 2012.03.29. 08:58:24

@Cobs:

Kedves Fidesznyik barátom!

Erre reagálj valamit:

Csak emlékeztetlek egy mondatra:

A megújulás azt is jelenti, hogy Magyarország nem lehet a jövőben olyan következmények nélküli ország, mint az elmúlt nyolc évben volt." - Orbán Viktor, 2011

Tudod ha Sólyom Laci maradt volna a közt.elnök akkor a törvényeknek a 60 %át nem írta volna alá,de Skicc Pali ezt el sem olvasta..:)

kzoltana 2012.03.29. 09:00:10

Kósa Lajost is „doktor”-nak titulálják hivatalos helyeken is, pedig még egyetemi végzettsége sincs:
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1490_dr._kosa_lajos
Magyarhonban mostantól mindenki legyen doktor!

nemecsek ernő áruló 2012.03.29. 09:01:36

@Cobs: Válsággal, úgy, hogy közben folyamatosan épülnek az utak, autopályák, és panelprogramok egymás sarkában taposnak, és ráadásul nyugdíj államosítás sem volt, a fizetésem pedig meredeken emelkedett a mostani csökkenéshez képest, úgy, hogy a munkáltatóm egy fillérrel sem költött rám többet.

Tudom, hogy szar ilyet olvasni, de a Gyurcsány-kormány masszív szakértőkből áll ehhez a komcsi bagázshoz képest.

Mikrobi 2012.03.29. 09:01:49

Az ATV megmutatta, hogy szikrányival sincs magasabb szellemi szinten, mint a Schmitt. Konkrétabban: éppolyan primitívek.

shithappens! 2012.03.29. 09:02:25

Akkor már én is hadgy legyek dotkor.

SergioLeone 2012.03.29. 09:02:57

@Mikrobi: Mert az irónia az fáj?:))

JoseGee 2012.03.29. 09:03:27

@Donum: Arra ott van a HÍR TV.

TenIS 2012.03.29. 09:04:03

Éljen soká Orbán Viktor népünk felszabadítója a külföldi elnyomás, befolyásolás alól! Nem kell ide IMF hitel, takarodjon a francba a sok érdekorientált kapzsi kapitalista élősködő.. Plágium ide vagy oda, nem érdekel, amíg jól végzi a dolgát. Éljen soká a nemzettudat, mert csak ez vihet előre egy országot, a közösségtudat, az egység!!!

SergioLeone 2012.03.29. 09:04:24

@Mikrobi: A megújulás azt is jelenti, hogy Magyarország nem lehet a jövőben olyan következmények nélküli ország, mint az elmúlt nyolc évben volt." - Orbán Viktor, 2011 !!!!!!

magyar ember teli szájjal 2012.03.29. 09:04:45

@Donum: aha, meg ha smitt kiállna és azt mondaná, hogy "csaltam", azt az ATV nem hívná igazságbeszédnek. Ennyit róluk is.

SergioLeone 2012.03.29. 09:06:33

@magyar ember teli szájjal: Tudod Sólyóm a törvények 80 %át nem írta volna alá,ezért kellet Skicc Pali:)

indapass90210 2012.03.29. 09:06:49

így kell ezt, már mikor megmontam' :D

Nevem Earl 2012.03.29. 09:06:57

Ez fain akció volt. :)

hozé bubó 2012.03.29. 09:11:05

tök jó, most az LMP azért harcol gyakorlatilag h a Kövér legyen a közt. elnök....hurrá :(

Tell Vilmos 2012.03.29. 09:11:59

Jó poén bár az ATV-t nagyon nem komálom!
Az egész akkor szólt volna nagyot, ha a királyi adón csinálták volna meg. Az volna igazán hiteles...

idiesel 2012.03.29. 09:15:36

@borboleta: Ugye most viccelsz? Nicked legyen mostantól Dr. bonszájmacska! Uramisten...

dr. orter 2012.03.29. 09:18:21

hát ez tényleg vicces.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.29. 09:21:44

vicceskettek itt meg minden, de gondojjatok mán bele, mijjen nehéz vót Palinak, amíg tanált egy ojjan embert akki lefénymásóta nekki meg legépelte ezt a 200 néhány ódalt.
ÉJJEN A NAGY NYELVÚJJÍTÓ, SMITTPÁL FÓR PRESZIDENT!!!!!

juhaszvik 2012.03.29. 09:23:39

@Tell Vilmos: a magyar nemzet már leadta a maga cikkét ezzel kapcsolatban. bár kínosan kerülik, hogy kimondják, sp plagizált, de azért jelzik neki, hogy most kellett volna lépnie.

Link Elek 2012.03.29. 09:27:05

a Dr. ATV-nek ez egy jo otlete volt

dr.pupak30 2012.03.29. 09:28:55

@Cobs: hülye vagy. a lenullázást a fidesz kezdte a Bokros csomag után. Ezürthajó kft., kaja ibrahim stb. Ugyanazt csinálják most is: Nyerges féle közgép rt. stb. CSak az szavaz a fideszre, akinek annyira rövid az agya mint neked.

TGabi 2012.03.29. 09:31:05

Tegnap éjjel azt álmodtam, hogy újra 18 éves vagyok-és mondom Anyámnak, hogy eszem ágában sincs leérettségizni, mert a közt.elnök is buta, oszt mégis magas pozícióban van.

Tényleg igaz !!!

dr. v.b.1990 2012.03.29. 09:32:04

Mennyi új dr. lett:))))))))

Mikrobi 2012.03.29. 09:37:59

@SergioLeone: nem, mint irónia tök jó ötlet volt. Az fáj, hogy az ATV olyan primitív.

robkova 2012.03.29. 09:40:41

"CSak az szavaz a fideszre, akinek annyira rövid az agya mint neked."

Tudjuk! az okosok és az ország krémje az MSZP-re szavaz:
www.youtube.com/watch?v=VaBvjZURCAg
;)

dr.pupak30 2012.03.29. 09:44:12

@robkova: ki szólt az mszp-ről? a videón látható embereket a baloldali kormányzás alatt max. majálisra engedték be, a mostani alatt miniszter és közt. elnök is lehet.

dr. v.b.1990 2012.03.29. 09:46:06

Amúgy az ATV-nek van stílusa mit ne mondjak. :D

windex 2012.03.29. 09:50:12

@TenIS: hű bazz, nemtom eldönteni, hogy ez vicc volt-e, annyira jól csinálod!

robkova 2012.03.29. 09:51:10

@dr.pupak30: Szekeres, Szanyi kapitány, erőszakszex Kóka, Horn Gábor, Fleto ezek a nevek mondanak valamit? Ezek az emberek azért dobálják/dobálták ám a magas labdákat jobb oldalra, nem gondolod?

mohaa 2012.03.29. 09:55:03

Nem szeretem az ATV-t se (agymosás az is, amit ők csinálnak. persze messze nem olyan gusztustalan stílusban, mint a hörrtv meg az ekhó) de ez kurva nagy. Big like az ötletgazdának. Tényleg szellemes. :)

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2012.03.29. 09:59:17

Schmitt Pál TAKARODJ!
2012.03.29. 09:21 IGe

Mint a Hadkötelezettséget Ellenzők Köre Figyelő Bizottságának egyik tagja, egyelőre csak saját nevemben felszólítom Schmitt Pált magyarosan, hogy megértse:

Ilyen ember, aki lop, csal és hazudik, megalázza hazánk függetlenségét egy haramia törpeállam előtt, az ne legyen a Magyar Haderő parancsnoka. Az ilyen ember más aljasságokra is képes. Képes lehet húsdarálóba, halálba küldeni és egymást ölni fiatalokat párt, vagy vatikáni érdekeltségek miatt.

SCHMITT PÁL TAKARODJ!!!!

vilagnezet.blog.hu/2012/03/29/schmitt_pal_takarodj#comment-form

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.03.29. 10:01:04

@Hegseztő Hegesztő: Sajnos Kusza Szem is ott végzett, de ő nem fejlődött azóta sem. Az ő "gazdaságpolitikája" miatt tartunk ott ahol vagyunk. Szóval hogy is van ez?
Csak csendben teszem hozzá, hogy Lengyel László nem volt soha pénzügyminiszter. A saját gondolatait következmények nélkül bárki elmondhatja, Bogár László is. El is mondja az ECHO tévén.

juhaszvik 2012.03.29. 10:03:24

@windex: iróniának túl jól sikerült. nincs benne semmi kikacsintás. gyanítom, hogy komolyan gondolja.

dr.pupak30 2012.03.29. 10:09:22

@robkova: engem nem érdekel az mszp, arról is megvan a véleményem aki 40 év szocializmus után az örökösökre szavaz. na de azért ami most van, az túlmegy minden határon. olyan dolgok történnek amit az elvtársak a kádár rendszer alatt sem engedtek meg maguknak.

andorka 2012.03.29. 10:10:12

doktor schmitt pál, kitalált szereplő

Vörös Szonja, a tetovált lány 2012.03.29. 10:10:57

@dr. v.b.1990: én rögtön kettőt is begyűjtöttem, a második az első kopipasztjának a kopipasztja :) soselehessentudni

Dr. vernarancs 2012.03.29. 10:13:43

En azt tervezem, hogy pali bacsi munkajat egy az egyben ujra beadom doktorira, csak a nevet irom at. Elvegre megfelel minden kovetlemnynek, akkor nekem is jo lesz.
Az ATV poenja jo, habar eleg szomoru, hogy ez megtortenhet es ez az alak vigyorogva integet Koreaban vagy hol.
www.youtube.com/watch?v=odNR-wwbc4o

josefa 2012.03.29. 10:13:50

A fejétől bűzlik a hal,de sajnos ezt a bűzt a nép szagolja
Ők kíváló ambipurt használnak
ez az ország bezárhatja a kaput-sajnos
a világ rajtunk kacarászik

laji 2012.03.29. 10:15:26

@dr.pupak30:
Na ne viccelj! mikor akarják már a komcsik abbahagyni az elmúlt rendszer fürdetését???
Az egyik bátyám ment a főiskolára a felvételire, előlépett az igazgató: "akinek van a szüleiről partizán-igazolása, az menjen a 102-es terembe beiratkozni, akinek nincs, az a 105-ös terembe megírni a felvételit". Szóval arról ennyit, hogy a Kádár-időszakban hogy mentek a dolgok...

Hicudzsi · http://spakli.blog.hu 2012.03.29. 10:15:34

@zarahusztra: Ez hol van így? Hol fogalmazódott meg a javaslat?

Az angliai egyetemen ahova én járok már egy ideje van "essay-checking tool" pont a plagizálás elkerülése miatt.

dr.pupak30 2012.03.29. 10:18:47

@laji: talán jelentkezhetett volna normál felsőoktatási intézménybe, nem kellett volna mindjárt a pártfőiskolára menni...

Jofiu 2012.03.29. 10:20:25

:DD

@tintamin: Nyugi, nyugi, akkor is kifejezték az emberek a nemtetszésüket, csak más eszközökkel, valamivel közvetlenebbül, nem az ATV hanem a MTV kapcsán.

dr.pupak30 2012.03.29. 10:21:50

@laji: miféle mosdatásról beszélsz? lassan oda jutunk a fidesz és hasonló majmok áldásos tevékenysége követketében, hogy az átlag nosztalgiával tekint a kádár rendszerre. ide juttatják ezt az országot. nem mellesleg ugyanazon reflexek szerint kormányozva.

laji 2012.03.29. 10:22:51

@dr.pupak30: Képzeld, nem oda jelentkezett...

josefa 2012.03.29. 10:25:10

@dr.pupak30: neked teljesen igazad van-bár ne lenne annak jobban örűlnék

laji 2012.03.29. 10:25:55

@dr.pupak30: index.hu/belfold/2012/03/28/tarki_nott_a_fidesz_elonye/

tudod miért van a fidesznek stabil szavazótábora, mert ők még emlékeznek az elmúlt 40 évre is... Ahhoz képest a mostani egy áldásos időszak, csak nyilvánosabban zajlanak a dolgok.

Ettől függetlenül Palit el kell zavarni, ez nem vitás.

kemény keleti kommentelő 2012.03.29. 10:26:04

Az ATV kreatívságát nem megkérdőjelezve illik megjegyezni, ez a mindenki doktor játék megy már pár hete. Igaz, nem a blikkben, és nem a popómagazin.hun, de megy.

dr.pupak30 2012.03.29. 10:26:59

@laji: akkor legalább volt mit enni. és nyugdíjad is lehetett....

robkova 2012.03.29. 10:30:51

"olyan dolgok történnek amit az elvtársak a kádár rendszer alatt sem engedtek meg maguknak."

Ezzel egyet is tudok érteni, csak tudod ez nem új keletű dolog! Véleményem szerint mondjuk az USA-ban, Bajnai és Gyurcsány ennyi botránnyal a hátuk mögött, még a városházába se indulhatnának, nemhogy elnöknek. Bár el kell ismernem ez igaz Schmittre és Orbánra is.

flamer 2012.03.29. 10:32:18

@laji: Olyan kurvára nagyon nem emlékezhetnek arra a negyven évre, ha sikeresen elfelejtettek olyan neveket, mint Szűrös Mátyás, Pozsgai Imre vagy mondjuk Schmitt Pál.

wody21 2012.03.29. 10:32:22

dr. Comic (non)Sans ütött! :)

Dr. GGG77 2012.03.29. 10:32:25

Ez rendben volt! Hasonlóan jó, mint pár éve, amikor az egész Index Gyurcsányról szólt. :)

Hegseztő Hegesztő 2012.03.29. 10:33:08

@innovation
Ebben nincs igazad. de mejünk szép sorjában..

Bethlennek mindig megbocsát a balib média, Orbán V. is szívesen nyilatkozik neki, Antal min. elnökünk is jó kapcsolatban volt vele. Feltehetően azért történik ez meg vele, mert Bethlen az egyetlen ,aki nem követi azt az idióta riporteri szokást, hogy kérdez valamit, majd feleletkor belefolytja a válaszolóba a szót, persze ha jobboldali a partner.
Talán ő az egyetlen, aki finoman, de azért határozottan bármelyi oldal demagóg állítását megkontrázza, hogy "mi azért tudjuk, ez ugyan jól hangzik, de nem teljesen úgy van az, nem úgy hangzott el..." tehát képes csevegni a riportalanyával..Szerintem még mindíg , messze a legjobb..a leg kiegyensúlyozottabb...

Olga asszony tipikusan baloldali, sokszor nem is értem , mi a fenének kérdez, ha nem engedi válaszolni az alanyát. Most egy kissé javított nálam, amikor a nagy demokrata Konrád Györgyöt lekevertette, amikor az Orbán Viktor erőszakos megdöntését követelte.. Ettől a szélsőséges megnyilatkozástól még Olga asszony is fintorgott..

Bánó A. (a muszteres) tanult a jobboldali bojkottból, már tud bölcs is lenni, vagy már öregszik, de javulóban van..

Obersovszky eléggé fiatalosan lehengerlő, szájbarágos..ő azt szereti hallani, amit ő mond..

Bolgár Gy: katasztrofálisan demagóg, , féligazságokat állító nyugdíjas...Eljárt felette az idő. Amúgy mondható, hogy vér profi volt barikádharcban, és még ma is meghagyja a szarában megfulladni a demagóg szélsőségesen balos betelefonálót.. Ártva ezzel a saját médiájának Nem az igazság keresésére törekszik, nem fogad el semmiféle jobboldali állítást , igazságot ..

Orosz József, aki vér profi a baloldalon, miután borítékolható volt a baloldal totális csődje, mondta ki az igazságot 2 éve, az utolsó előtti adásában: "A MSZP semmit, de semmit nem csinált 8 év alatt..."
Orosz József becsületére mondva, az utolsó golyóig harcolta baloldalon, sokszor vállalva, hogy lemerül a demagógia legprimitivebb szintjére. Nem rajta múlott a balliberális vonal totális csődje...

Az ATV "három tenorja" együttesen, kész katasztrófa.. A demagógiában, féligazságokban egy követ fújni, nem tudom mi szükség van.. Az egyik állít valamit , majd a másik kettő megfejeli.Aztán jön a sorrendcsere.. Úgy látszik, vannak szélsőséges balliberálisok, akiknek ez kell. A levitézlett egykori szocialista világot élvezők, szélsőséges beszélgetései..

uruk.hai 2012.03.29. 10:34:45

Elgurult a disszertációm...

uruk.hai 2012.03.29. 10:35:24

Nincs valakinek egy másolata?

josefa 2012.03.29. 10:38:39

ami itt megy ebben az országbam az ha a lengyeleknél vagy a cseheknél vagy még több helyen töténne-már mindenki az utcán lenne

Hegseztő Hegesztő 2012.03.29. 10:41:54

@Assoc.prof.prof.h.c.mag.Dr. the lonewolf:

elfogadom az állításodat és véleményedet.
De mind a Marx Károlyon végeztek.., Felvetődik a gondolat: lehet e értékes a közgazdasági diploma, ha az ország ekkora adóságot szed össze. Lehet e jó háziasszony az aki, eladósítja a családját totálisan..?

josefa 2012.03.29. 10:53:45

16:2 arányban elvennék a doktorit(friss hír), amit azért nem neveznék annak-egy sima diplomamunka színvonala is felette jár-innentől minden diplomás doktor lehetne-és ha jól emlékszem egy olimpiát is miatta hagytunk ki-talán ez volt a kvalitás ami miatt megválaztották

okostojgli_moderáld_ki_ezt_is_3 (törölt) 2012.03.29. 10:55:03

"Elkurtuk" a szó amit kerestek.

Van aki ki meri mondani, van aki nem. Ezek után nem hogy Gyurcsánynak, de Zuschlagnak is pont egy gerincoszloppal van több mint nektek összesen.

sien 2012.03.29. 11:05:52

@Gyáli úr: ha elmondom hogy sokkal több embert nem ismersz mint igen akkor meglepődsz? mondok egy példát, szuahéliül beszélőt sem hiszem hogy ismersz éééés tádámmm, vannak ám szuahéliül beszélők! aztaaa

SergioLeone 2012.03.29. 11:07:11

Minegy elveszik a DR Cimét Skicc Palinak:))

robkova 2012.03.29. 11:11:12

@okostojgli_moderáld_ki_ezt_is_3: Tehát ha Schmitt-ről előkerülne egy hangfelvétel ahol azt mondja hogy csalt, vagy másolt akkor szerinted az lenne az igazságbeszéd? És akkor számodra is gerinces lenne! pf

SergioLeone 2012.03.29. 11:12:28

De nem mond le...pedig
Viki ezt mondta:

A megújulás azt is jelenti, hogy Magyarország nem lehet a jövőben olyan következmények nélküli ország, mint az elmúlt nyolc évben volt." - Orbán Viktor,

pöcsköszörű · http://sunt.blog.hu 2012.03.29. 11:13:17

Kár, hogy az ötlet nem az ATV-é. Tegnap reggel a Jazzy rádióban a Millásreggeliben már mindenki dr. volt, az összes bróker és elemző mellett a közlekedési infókban dr. traffipax is feltűnt.

woar 2012.03.29. 11:15:27

Nekem csak pár kérdésem lenne a fideszesekhez. Miért gondolják, hogy
1, ha felemlegetnek egy néhai eseményt/cselekedetet egy olyan személy kapcsán, aki egy olyan párt embere volt, melynek neve mutat egy fajta névazonosságot egy ma létező pártéval, akkor az megmagyaráz és erkölcsileg legitimál bármi disznóságot, melyet a regnáló hatalom elkövet?
2, aki nem agyatlan fideszbirka, az a rendszerváltás előtti időket sírja vissza és megrögzött Gyurcsányista, segélyből élő, lusta sznob bölcsész?

dr. woar

ps: mivel van némi elképzelésem a fidesz-szavazók értelmi képességeiről, megkérném őket, ha nem értik a kérdést jelezzék és megfogalmazom egyszerűbben.

[c] 2012.03.29. 11:15:55

@zarahusztra: Az SZTE így csinálja, le is buktattak már vele embereket.

balambher 2012.03.29. 11:18:14

@Gyáli úr: Van egy ismerősöm, aki meggyőződéses konzervatív. Anno ott volt Orbán TF-en elmondott beszédén, meg a Kossuth téri "kétmillióanvagyunk" gyűlésen, mindig is jobbra szavazott, ha egyenként húznák ki a haját, és szíjat hasítanának a hátából, akkor se szavazna MSZP-félékre. Mostanra odáig jutott, hogy a Hír Tv-ből csak politikamentes magazinműsort néz, politikát viszont az ATV-n.

Mirrmurr 2012.03.29. 11:18:38

A Jazzy Rádió Millásreggelije kezdte ezt a poént tegnap reggel.

Kassian 2012.03.29. 11:21:25

@Hegseztő Hegesztő: Bezzeg a HírTV fideszes talpnyalói sokkal jobbak...

Attilajukkaja 2012.03.29. 11:22:37

@Semerreretyó:
"akkor bezzeg senki sem pofázott, amikor a gagyi gyógyszerészek is megkapták alanyi jogon a kisodktorit... "
Ok nem kisdoktorit kaptak. Az orvosok es jogaszok dr.-je nem ugyanaz, mint a PhD-sek dr.-je, amelynek a szocialista valtozata/elodje volt a szovjet tipusu kisdoktori. Ez utobbit alanyi jogon senki nem kaphatja meg, mert ez egy tudomanyos minosites, amihez komoly kutatomunka szukseges. Elvileg.

miszter iksz 2012.03.29. 11:24:04

Mostantól dr. ATV a kedvencem! :D

Attilajukkaja 2012.03.29. 11:24:19

@dr.El Visco Stello:
"Drez drkurvajó drötlet! Drszerintem drmaradni drkellene Drschmitt drpálnak. Drha drlemond drmin drfogunk drröhöggni?"
He-he! :o))))))

Hegseztő Hegesztő 2012.03.29. 11:34:31

@josefa:

Miatta, miatta, ....Hogy kerül az csizma az asztalra? A kisdoktoriról van most szó .Kevered az ügyeket, Kiscserkész..
Ne legyél már ennyire demagóg, akkor neked fogalmad nincs mi az a kommunista diktatúra, és ki volt Kádár János, Apró Antal meg a többi diktaturaás és mellesleg 100.000 ruszki szurony a hátuk mögött…
Figyelj, ezek nem vicceltek, hanem akasztottak...

Mellesleg az amcsik is kihagyták a Moszkvai Olimpiát előbb... ők kezdték, a nagy demokraták...az Afganisztán orosz megszállása miatt...És mit hoz az élet: Most mi is ott védjük a békét, az amcsikkal együtt... Afganisztánban..
Az oroszok meg röhögnek a markukban, rajtunk…
Csak ennyire változik a világ néhány év alatt...

patkányarcúáginéni 2012.03.29. 11:53:16

smittpál alkalmatlan, főleg hiteltelen volt nálam mindíg is, bár érteni vélem, hogy a fidesz miért futtatja a "szerencse fiát". persze, hogy nem írt ő semmiféle kisdoktorit: a "nagy ember" valaki összedobta neki egy kevés pénzért, ilyen lett...

de. olvasott-e bárki arról, hogyan zajlott a hvg szerkesztőségében a megbeszélés, ahol utasításba adták, hogy kutassák meg ezt az embert, mert hátha ?.. mi mindent kellett feltúrnia az illetőnek, hogy megtalálja a "kincset"!..huhh...

M. Bertalan 2012.03.29. 12:18:31

@csef: "olvasott-e bárki arról, hogyan zajlott a hvg szerkesztőségében a megbeszélés, ahol utasításba adták, hogy kutassák meg ezt az embert, mert hátha ?.. mi mindent kellett feltúrnia az illetőnek, hogy megtalálja a "kincset"!..huhh..."

Bármilyen meglepő, de semmi ilyen nem volt - tudom. Egész egyszerűen annyi történt, hogy ez nem volt különösebb titok, sokan tudtak róla, hogy ez a "csibész" hogy lett doktor. A hvg-nek csak ki kellett kérnie a disszertációt, aztán végigmenni a forrásjegyzéken, nem volt ez akkora meló - nem is vitték végig, a német vonalat már az index találta meg. Nem kell összeesküvést gyártani, tipikus, klasszikus újságírói meló volt. Bármily hihetetlen.

2012.03.29. 12:28:54

Nem vagyok egy ATV fan, de csatlakozom az előttem szólókhoz, ez nagyon jó ötlet volt. Vigyorogtam pár kört.

josefa 2012.03.29. 12:32:26

Hegseztő Hegesztő -
nem keverem,csak hozzátettem
és nem biztos ,hogy nincs elég fogalmam a diktatúráról azt hiszem többet éltem benne-gondolom egyébiránt -minden mást elfogadok tőled
köszi

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.03.29. 12:38:15

@Hegseztő Hegesztő: A diplomájuk valószínűleg értékes, mert a közgazdaságtan alapjai ugyanazok a kapitalizmusban és a szocializmusban is. A Matolcsyval az a baj, hogy neki nincs a versenyszférában szerzett tapasztalata. Ha megnézed az önéletrajzát, és azon belül a munkatapasztalatait, akkor manapság legfeljebb árufeltöltőként tudna elhelyezkedni a Tescoban. Az élethosszig történő tanulás sem játszik nála, mert szemmel láthatóan semmiből nem akart tanulni. Ha elolvasod a Véleményvezér mai bejegyzését, akkor láthatod, hogy ő is a Bonsai Duce embere a köztársasági elnökkel együtt. És a vezényló tábornok valamiért mindkettőhöz ragaszkodik. Még azzal sem törődik, hogy ezzel a saját maga és az ország tekintélyét ássa alá.

Lord_M_ 2012.03.29. 13:02:35

@TenIS: A neved mától legyen: dr. TenIS :)

angyalföldi partizán 2012.03.29. 13:34:06

hálistennek,végre egyszer mi, egyszerű prolik is doktornak hívathatjuk magunkat egymás közt.

Hegseztő Hegesztő 2012.03.29. 13:35:25

Most csak röviden, annyit, hogy OV. korábban sem és feltehetően most sem a folyamatosan változtató főnökökhöz tartozik. Ő a stabilitás híve.
A pártállami rendszerben volt divat a folyamatos változtatás, ezzel másra hárítani a felelősséget... Ezt láttuk Gyurcsánynál is, hogy vagy az önjelölteknek, vagy a saját pártbeli kritikusainak engedett és mi lett ebből, egy nagy káosz.? Folyamatosan ötletelt, leváltott, majd kinevezett. Ez a kapkodás jele.
Már az MSZMP-ben is, de az MSZP-ben is a választás érdekelte kizárólag tagokat, hogy előtte és utána mi történik( a gazdaságban) már sokkal kevésbé.
Én nem vagyok csodaváró, nem hiszek a gyors eredményben. Ki gondolta komolyan, hogy 2 év alatt csodát lehet művelni? Matolcsy is akkor tud javítani, ha netán rontott, ha van lehetősége, van visszajelzése. Ezzel , mi magunk is így vagyunk. De gondolom, vannak emberei, akikkel nyílván megbeszéli a folyamatokat, és nem egyedül dönt.
A szocialistáknál kifolyt a pénz, korrupció az egekben pl. Budapesten, az iparunk tönkrement a hülye privatizációban, az államadósságunk a csillagokban.. A szocik. 12 évet kormányoztak, a Fidesz meg csak 6-ot eddig és nem folyamatosan..
Időt kell hagyni.. Nem állunk rosszabbul, mint 2 éve…, de bár jobb lenne..

dr. saint555 2012.03.29. 14:15:49

@Hegseztő Hegesztő:
"Nem állunk rosszabbul, mint 2 éve…"
Mi ketten biztosan ugyanabban az országban élünk?

Melchi Zadok 2012.03.29. 14:20:40

@Donum: faszkalap. a libatolvaj csak a hörrsajtóban volt libatolvaj, orbán meg dr. elkúrtamnál is pofátlanabb, ő nem elkúr, hanem szétbasz.

Melchi Zadok 2012.03.29. 14:32:29

@robkova: oltári baromság, ne feledd volt egy bush nevezetű elnökük, akit kétszer választottak újra. de nem tudom bajnaival mi a fasz bajotok van...

dr. v.b.1990 2012.03.29. 14:54:30

@dr. balambher: Akkor tényleg nagy baj lehet. :)

patkányarcúáginéni 2012.03.29. 15:04:26

@M. Bertalan: nem hihetetlen, nem tudom, nem is akarom megcáfolni amit írsz.

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.03.29. 15:09:59

@idiesel: Uramisten! Ne vedd már ilyen komolyan magad, doki :P

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.03.29. 17:37:03

@csef: Ha olvasnál ellenzéki blogokat, akkor láthatnád, hogy nagyon sokan nevezik őt Bonsai Ducénak, vagy Vezényló tábornoknak.

bőrmók 2012.03.29. 17:37:11

@Hegseztő Hegesztő: márpedig 2 év alatt lehet csodát művelni. Pl. el lehet tapsolni többszáz milliárdnyi megtakarítást.

Hegseztő Hegesztő 2012.03.29. 19:24:52

@Palcso:

Gratuláció a dr.titulushoz...aztán nehogy plágiumos legyél. Manapság ilyennel nem dicsekednék..(Hány %-ot kopíroztál?)

Szóval..
Én nem vagyok híve annak, hogy egy politikus ne építkezzen., ne vegyen vagyont. Én is építkeztem 4x-ahogy a család növekedett. (Emiatt aztán sose volt pénzünk)
Meg így neveltek a szüleim, annak ellenére, hogy 1959 januárjában egy A5-ös cetlin kaptuk a hírt, hogy a Munkás-paraszt Kormány nevében .....államosították a vagyont, szóval elvették. A maradékot a TSZ elnök 1981-ben kisajátította, hogy a repülőgépes permetezést zavarja az ingatlan.. le kell bontani. Pereskedtünk, de a TSZ elnök lefizette az ügyvédet, bírót. Akit kellett , a szakértőket stb. De aztán mégsem bontották le , majd a TSZ szétesése után, 1990 körül megvette a TSZ egyik muftija..

Ennek ellenére , mint írtam folyamatosan építőanyag után vadásztunk.. Mindent magunk csináltunk., építkeztünk. Nem jártunk a tanács lakásosztályára…
tehát engem nem zavar sem OV. vagyongyűjtése, sem Horn Gyula építkezése.., nem vagyok irigy. sőt kifejezetten örülök , ha építkezik bárki .és bosszant, ha valaki nem tartja karban a lakását, házát…csak acsarkodik. Várja az állami Mannát…

Ezért tartom demagógnak a cikket..
Elegem van a kommunista irigykedésből. Tudnék küldeni fotót az SZDSZ-es Schiffer János (Demszky sírig tartó helyettese volt) által megszerzett villáról, az egyébként kivégzett Bárdossy miniszterelnök villájáról.
De az sem érdekel, úgysem viheti a sírba, Lelkiismeretével, neki kell elszámolni, hogyan szerezte. De, megér vagy 1 milliárdot., Ehhez az ingatlanhoz képest aprópénz OV vagyona.
Legutóbb a régi, a „román nemzeti színű” Bp-város lobogóját láttam a kertjében lobogni..
Ő ugyanis, valószínűleg demokrata…

Palcso 2012.03.29. 19:32:14

@Hegseztő Hegesztő:
Úgy látszik ebből a cikkből neked csak annyi jött át, hogy építkezik és vagyont gyűjt, az nem, hogy ezt a közpénzből teszi. Nem állította sem a cikk sem én, hogy bármelyik politikus jobb lenne. Csak érdekes, hogy ezeket a dolgokat nem vizsgálja az erre kijelölt kormánybiztos. "bosszant, ha valaki nem tartja karban a lakását, házát…csak acsarkodik. Várja az állami Mannát…" hát neki nem kellett várni kiutalta magának.

Hegseztő Hegesztő 2012.03.29. 19:50:09

@dr. bőrmók:

Kösz a hozzászólást. Vigyázz a doki címmel, mert manapság ciki..

Tudod és megtanultam egy öreg német kollegámtól, hogy csak a szememnek higgyek..

Mi nem látjuk a számokat ugyanis , közben meg megy a pofázás.. Hogy ki tapsolt el mennyit és hol , honnan és kitől tudod?
Ezek olyan megfoghatatlan trafik vagy fodrász-hírek..
Esetleg a taxis mondja, hogy okosnak látsszon és jobb jattot kapjon tőled vagy vitaindító duma lehet, de neked fog igazat adni a végén, már a jatt végett is..

Egyelőre csak annyit tudunk, hogy megközelítőleg van 80%-s hitelállományunk . A szlovákoknak csak 30%- van Ez meglátszik a GDP-jükön, mert az már kb 22%-al magasabb mint a mienk. Tehát ez azt jelenti, több van, több jut nekik mindenre..
Gondolj bele, hogy a magyar nemzeti összjövedelem 80%-ának annyi..
Óriási tartozást halmoztunk fel, köszönhetően az elmúlt két ciklus szar gazdálkodásának. És a lakossági ebből kb 50 % , plusz a sok önkormányzat, azok is eladósodtak Svájcban. És az a legszörnyűbb, hogy devizában fel kell vásárolni az a tartozást, majd svájci frankban zömében Svájcba meg az IMF –nek átutalni.. A tartozást ki kell vonni a gazdaságból.
Tudod mennyire vagyunk eladósodva: 16.000. milliárddal. Ez autópályára átszámítva kb 5000km. (Ötezer km) Ennyire hülyén gazdálkodtak a magyarok..….Ennyivel lógunk a világ bankjainak..
Légyszi, vedd komolyra a bejegyzéseidet…

Hegseztő Hegesztő 2012.03.29. 19:51:24

@Palcso:

Honnan tudod bizonítani , hogy közpénzből..?

Palcso 2012.03.29. 19:55:07

@Hegseztő Hegesztő:
Látom nem olvastad el a cikket.
Elnézést kérek, hogy zavartalak a hozzászólásommal.

nemecsek ernő áruló 2012.03.29. 20:33:15

@tintamin: Szerintem ennek az oka abban keresendő, hogy a jobbosok nem humorral, hanem kapával, kaszával, és fáklyával kezelik az indulataikat... Ugye a humorérzék intelligencia kérdése.

bőrmók 2012.03.29. 20:55:34

@Hegseztő Hegesztő: ezt mind értem, és tudom hogy a Gyurcsány meg az MSZP is fasz volt, de én a 400 milliárd forint magánnyugdíjvagyonra gondoltam, amit folyó kiadásokra költöttek.

Hegseztő Hegesztő 2012.03.29. 21:55:07

@Palcso:
Bocsi, csak most válaszolok..

A történetet és korabeli nyilatkozatokat ismerem. Láttam OV ominózus nyilatkozatát az első ciklusából. Ott is állította OV, bármit állít, az ellenzéke úgy sem hisz neki.. Hiába mondta, hogy az apja és a TSZ dolgozók az egykori TSZ melléküzemágat privatizálták vagy 30-an. Minden balliberális az Orbán-bányákról beszélt.. Így többes számban.. Az fel sem merült, hogy a kőbánya állami, és ők csak koncessziós engedéllyel rendelkeznek, az érvényes bányajog szerint. Minden kiló kitermelt kő után adót fizetnek.

Egy bíró ismerősöm mondta egyszer. A bíróság mindenütt Európában, hozott anyagból dolgozik. .... vagyis ki milyen dokumentumot tesz le , alapon.

Itt, az általad javasolt írásban az cikkíró semmi dokumentációt nem prezentál. Csak állít. Most IGAZ vagy NEM igaz? Az esély 50%-50% . Utána kommentálta eléggé nem elfogadható megjegyzésekkel amit állított, bizonyítottnak látva, kezelve a saját magát.
Ez egyáltalában nem elfogadható módszer.

Amit mi megnézhetünk OV. esetében az a vagyonnyilatkozata.

Minden más lehet igaz, de lehet fantázia.. Különösen a mai slendrián oknyomozó világban, amikor úgy ír cikket az „újságíró” egy nyíregyházi ügyről, hogy le sem utazik, életében nem volt még Nyíregyházán. Innen a pesti íróasztalától oknyomoz. Sajnos, itt tart a média...

Ha te utálod OV-t , nyilván ördögnek nézed. Aki szereti , nem hiszi el a cikk állítást és államférfinek tekinti.

Úgy egyébként azért a cikk írója is óvatos, mert kijelenti: OV nem korrupt.
De arra jó a cikke, hogy megvezesse a gyanútlan olvasót, mert mi más lenne a cikk célja?

Ha mégis közpénzhez nyúlt volna OV., vagy azt jelentősen maga javára fordította volna , hidd el, a balliberálisok fogást találtak volna esetében. De nem találtak, pedig számtalanszor próbálkoztak. ( És azt ne feledd, minden település elvárja a nagyjától, hogy valamit segítsen a saját településen., ha már a szülötte..)

Én magam részéről a római jogot fogadom már el.. vagyis mindkét felet meghallgatom, mivel ezúttal ez nem lehetséges objektív akadályok miatt, így marad számomra a vagyonnyilatkozat.. Ezt a bölcsességet mára fenntartom magamnak.. Minden, egyoldalú állítást pletykának tartok addig, amíg az be nem igazolódik..

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.03.29. 22:45:57

@Hegseztő Hegesztő:

"Ha mégis közpénzhez nyúlt volna OV., vagy azt jelentősen maga javára fordította volna , hidd el, a balliberálisok fogást találtak volna esetében. De nem találtak, pedig számtalanszor próbálkoztak. "

Találtak.
Lassan tíz éve az ÉS. Cáfolat nem volt, csak hallgatás.

muscas01 2012.03.29. 23:17:38

@Hegseztő Hegesztő: "És a lakossági ebből kb 50 % , plusz a sok önkormányzat, azok is eladósodtak Svájcban. És az a legszörnyűbb, hogy devizában fel kell vásárolni az a tartozást, majd svájci frankban zömében Svájcba meg az IMF –nek átutalni.."
a svájci frank alapú hitelnek az égvilágon semmi köze Svájchoz.
"A tartozást ki kell vonni a gazdaságból."
Oké, de hogyan?

Hegseztő Hegesztő 2012.03.30. 01:10:40

@muscas01:

1,) Ez így igaz! Más a svájci frankhitel és más a s. frankhitel alapú hitel. (egyszerűsítés miatt vettem közös kalap alá a hitelt)
Az utóbbinál csak forintot kapunk.

2. A hitelek visszafizetése, pénzkivonása kormányfilozófia kell, hogy legyen.
Kit terhel a kormány? A múltikat-e vagy a lakosságot-e , vagy a vállalkozásokat, stb ?
A multik nyílván a lakosságot kívánják megterheltetni. A lakosság meg a multikat .

Ha van puca a kormányban, megterheli a multikat. Emiatt balhéznak ezek, most OV.-al, de látjuk FICO is megkísérli megadóztatni a bankokat, múltikat, biztosítókat. Már bejelentette.
És más országban is terhelik adóval a bankokat, biztosítókat..nem vagyunk egyedül..

Jó lenne az adómorál javításából, a nemzeti fejlődésből, hatékonyságból fizetni a hiteleket.
Mi azzal járulhatunk az ügyhöz, hogy blokkot kérünk a piacon , meg a hentesnél, péknél, fodrásznál stb.
Sok kicsi, sokra megy..

Hegseztő Hegesztő 2012.03.30. 09:18:23

@dr. bőrmók:

Ja! Adosság csökkentésére, visszafizetésre költötték.

Még pontosan 40x ennyit kellene teoretikusan visszafizetni, hogy megszűnjön a Magyarországot gúzsba kötő, kiszolgáltatottságunkat előidéző államadósság. Itt jönne jól egy feltárt gázmező, olajkút, anyabánya…stb
Az adósságnak az a rossz tulajdonsága, hogy vissza kell őt fizetni.

Odáig fajult a nyugdíjrendszer ügye, hogy az állami nyugdíjkassza kiürült és hitelből finanszírozta az ország a nyugdíjkifizetéseket is. Ez ostobaság a fiatalokkal szemben.

Az állami nyugdíjkassza leürülése olyan zavaros pénzügyi helyzetet teremtett, amely már Ferinek is nagy gondot okozott, de nem merte megrovancsoltatni magánnyugdíj-kasszákat. Ezt Viktor meglépte..

A lenyúlás szó semmiféleképpen nem felel meg. Ugyanis itt egy virtuális pénzről van szó, amely nem a bankok, biztosítók kasszáiban pihen és a mienk.
A nyugdíjalapot, tehát a befizetett pénzt, senki nem kapja meg, csak nyugdíjas korában kezdik neki csepegtetni.

Ha az ember nyugdíjas kora előtt feldobja a talpát, a pénze marad a közösben. Nem öröklődik.

2012.03.30. 09:44:10

Én dr. vágtázó halottkém, felszólítom dr köztársasági elnök urat, hogy azonnal monjonle a doktori megszólításról!

2012.03.30. 09:51:34

@Hegseztő Hegesztő:

Tudod azt nem értem, elmagyarázhatnád, hogy ti fidesz pártiak miért mutogattok újjal a volt parlamenti pártokra (mszp, szdsz) ha valaki a fideszt vagy a fideszes képviselőket ekézi (joggal!)?

Az hogy valaki bármilyen kritikát is megfogalmaz a jelenlegi kormány munkájáról és a kormánytagok viselkedéséről, az nem azt jelenti, hogy szdsz-es, mszp-s, lmp-s vagy jobbikos.
Demagógia azt gondolni hogy aki nem fideszes az komcsi vagy szoci vagy jobbikos.

1998 óta nem szavaztam. (akkor a fideszre szavaztam, és nagyon megbántam)
Azóta nem volt olyan párt amire leadtam volna a szavazatomat.
Lehet vernyákolni, hogy "az ilyenek miatt tart itt az ország", de őszintén nem érdekel.
Tudod hányan nem szavaztak 2010-ben sem? A teljes lakosság 38%-a. Kiszámolhatod, sokan vagyunk.
Várunk valakire, de őt biztosan nem Orbán Viktornak hívják még kevésbé Gyurcsánynak, vagy Shiffernek, vagy Kókának, neadjsten Vonának.

Szóval nem kellene ennyire szétfröcsögni a mocskot, barátom. Enélkül is van mindenhol elég.

Hegseztő Hegesztő 2012.03.30. 11:21:41

Köszönöm az írásodat.

A demagógia az emberek félrevezetése, becsapása, kedves Vágtázó Halottkém barátom.

Én nem tudok a Fideszes pártiak helyett nyilatkozni, tehát amit írtál nekem, azt nem vehetem magamra. Kérlek, ne általánosíts...

A "szétfröcsögni a mocskot" szó bántó , mert én például nem használnám veled szemben, csak azért, mert nekem különbözik a véleményem a tiedtől.. A te véleményedet én demokratikusan fogom fel. Más, mint az enyém.. Nem kell nekünk egyetérteni, attól mi még nyugodtan sörözhetünk együtt. Nem de? Emiatt nem használok sértő , bántó kifejezést veled szemben..

@Palcsónak írtakban ugyan használtam a demagóg kifejezést, mert az általa nekem olvasásra javasolt cikk stílusát abszolúte visszautasítom, mert hatásfokozásra megy. Egy csomó mindent állít OV-ról és családjáról, de egyetlen dokumentációval nem támasztja alá, nem igazolja állításait. Nem vagyok én Kiscserkész, hogy elhiggyem, amit a papírja leír, bizonyítás nélkül.

De hogy van az, hogy amit megkövetelünk Schmitt kisdoktorijában, vagyis a pontos lábjegyzetet, forrásanyagot, hivatkozást oldalanként stb. azt egy közönséges „tényfeltáró” cikkírótól egyáltalában nem követeljük meg? Ez kijár adott esetben Orbánnak is, Gyurcsánynak , neked is , meg nekem is…

Miután a legelemibb igazolásokat sem tárja fel a cikk nekünk, így csak pletykának tudom tekinteni ezt a cikket, durvább kifejezéssel, a Te szavaiddal élve : mocskolódásnak.

Hegseztő Hegesztő 2012.03.30. 11:49:11

@vágtázó halottkém:

Választani el kell menni. Ez egy régi íratlan szabály.

Ha nem mész el, a fennálló renddel értesz együtt, tehát ami éppen aktuálisan van a választáskor.

Te esetedben azt jelentette, akarva-akaratlanúl, de nem akartál változtatni MSZP+SZDSZ+Ibolyka koalíción.

Belgiumban például kötelező a választás…

Ennyi!!

.

2012.04.01. 14:33:12

@Hegseztő Hegesztő:

Vedd le a narancsos szemüvegedet. A demagógia pont az amit csinálsz. Bebizonyítom.

Azt írtam, hogy 1998 óta nem szavaztam (akkor a fideszre adtam voksot, de megbántam)

Viszont 2002-ben sem adtam le voksot. Tehát a te logikád szerint egyetértettem az akkori rendszerszerrel.

Hm....ki is volt akkor kormányon, csak nem épp a fidesz? De.

Mégsem értettem egyet velük. Nem szavaztam rájuk se, másra sem, mert egyszerűen nem tudok egyetérteni azzal amit művelnek.

Ez a demagógia amit te csinálsz, kiragadsz pár mondatot és kicsavarod őket, míg figyelmen kívül hagyod azt ami megcáfolná a véleményed.

Szóval ne forgasd ki a szavaimat, roppantul narancsgőzös a leheleted.

Ugye tudod milyen szaga van a rothadó narancsnak?

2012.04.01. 15:00:55

A poszthoz annyit, hogy Schmitt Pál akkor csalt amikor már elnöki posztot töltött be,
méghozzá nemzetközit is ha jól emlékszem (90-es évek eleje, MOB elnökség, NOB protokollfőtiszt stb)

A dolog pikantériája, hogy szerintem nem is ő írta azt a dolgozatot, hanem a csicskája. Titkárnője, gyakornoka,
valakinek kiadták, aki összeollózta és leadták. Az akkori szabályoknak kvázi megfelelt, de akkoriban sem volt
elfogadott a szöveg egy az egyben átvétele, szó szerinti lefordítása (ez akkoriban is csak hivatkozási alap lehetett).

A saját munkájának tudta be, ezért valamilyen értéket várt (doktori) nem a saját hanem a másik ember több éves kutatómunkájáért.
Azaz hazudott és csalt. Több embert becsapott vele, de elsősorban saját magát.

Te hogy éreznéd magad, ha a te munkádat valaki évekkel később szó szerint átvenné (lemásolná),
és ezért kapna summa cum laude doktori címet, elismerést, hírnevet, tiszteletet, megbecsülést?

Tényleg nem érzed a dolog lényegét?

Az ország köztársasági elnöke az első ember, az elnök.
Feddhetetlennek, támadhatatlannak, kifogástalannak kellene lennie. Akire az ország felnéz.

Akik a múltban már megtették az erkölcstelenséget (Horn, Gyurcsány, stb) azokra már kár mutogatni
(már nem lehet megváltoztatni), de a jelenben, MI ITT MOST ne kövessük el újra ezeket a hibákat!
Ami erkölcstelen azt kezeljük a helyén és legyen következménye a becstelenségnek, mindegy, hogy mikor történt!

Megtörtént,csalt, kiderült.
Az, hogy 20 éve volt, nem menti őt fel, ahogy a többi jómadarat sem (félreértés ne essék).
Lehet Gyurcsányra mutogatni, de azzal nem vagyunk előrébb. Nem a múlt számít, hanem a jövő!

Milyen példát állítunk így a következő nemzedékek elé? Milyen érzéssel végzik így el az egyetemet,
a főiskolákat a diákok?
Nagyon sokan vannak akik elhivatottak és akik szeretik a tudományos kutatómunkát, akik
komolyan gondolják a pályájukat! Milyen üzenet lesz ez nekik?! Aki valóban becsületesen készülnek,
megcsinálják és nem csak összeollózák a dolgozataikat, hanem van agyuk, újat találnak ki, gondolkodnak,
terveznek, a jövőre gondolnak-hogyan lehet még jobban? És nem lopnak, hanem kiegészítik azt amit már valaki létrehozott! EZ A JÖVŐ!

Vannak olyanok is akikről tudjuk, hogy kamuznak, csalnak, lopnak, másolnak, plagizálnak, de ne ez legyen az elfogadott -merúgyismindenkieztcsinálja- tényleg nem világos miről van itt szó?

Hegseztő Hegesztő 2012.04.01. 17:13:21

@vágtázó halottkém:

"1998 óta nem szavaztam. (akkor a fideszre szavaztam, és nagyon megbántam)
Azóta nem volt olyan párt amire leadtam volna a szavazatomat.
Lehet vernyákolni, hogy "az ilyenek miatt tart itt az ország", de őszintén nem érdekel.
Tudod hányan nem szavaztak 2010-ben sem? A teljes lakosság 38%-a. Kiszámolhatod, sokan vagyunk"

1998-ig nem mentem vissza a múltba... azóta már volt 3 népszavazás.
A 2002-2010 között nem a mai kormánypárt volt hatalmon, hanem a mai ellenzék szoci része.

Az állításomat nem én találtam ki, bár egyetértek vele, hanem a nagyfejű politológusok mondják, vagyis: ha változtatni akarunk, el kell menni szavazni.. Ez a logika!

Az ugyanis nem elégséges, hogy otthon maradunk, mi 38%, és magunkban vagy a családunkban negatívan a dünnyögünk.
Ha nem mész el téged súlyosan érintő döntésekre, mitől változik meg szádízlése szerint a helyzeted?

Rövidebbre fogva:

Ha nem értesz egyet a közös költség mértékével, de nem is mész el a közgyűlésre elmondani a véleményedet, meg a többi 38% sem megy, hanem csak otthon pattogtok,… hát nem azt jelenti gyakorlatban, hogy nem akartok a helyzeteteken változtatni..?

Hát , dehogynem..!! Ilyen egyszerű ez!!

Hol van itt a demagógia?

2012.04.01. 18:04:33

@Hegseztő Hegesztő:

Sajnálom, de nem értek egyet sem veled, sem a nagyfejű politológusokkal.

1. Én nem népszavazásról beszéltem hanem parlamenti választásokról. 1998-ban a fidesz győzött.
2. 2002-ben is a fidesz győzött matematikailag többen szavaztak rájuk; (bár akkor már nem szavaztam) de nem volt képes többségi kormányt alakítani ezért az mszp-szdszt kérte fel a köztársasági elnök a kormányalakításra. Természetesen sok ellenzéki hang csalást kiáltott azonnal, de mégis mi értelme lett volna egy olyan kormánynak ami nem tud kormányozni mert nincs meg a többsége?

Az állításhoz kapcsolódóan amit a nagyfejűeknek tulajdonítasz, nem értek egyet. A közügyek és a politika nem a lehetőségek választása kellene legyen, hanem a meggyőződéseké.

Nem fogok soha olyan pártra szavazni amely eddigi munkásságával nem értek egyet, szégyellnék a soraiba tartozni, csak azért mert nincs más alternatíva! Nem. Soha! Erre nem vagyok hajlandó, ha megköveznek sem!

Egy demokráciában megtehetem, hogy nem szavazok és ezért nem vagyok elítélve.

Ez demokrácia szerinted? Mert szerintem nagyon nem az!

Ha változást akarunk valóban el kell menni szavazni. De hiába akarunk változást. Hiába jön egyik, másik párt, elsősorban a saját zsebük megtömése program volt porondon, másodsorban a haverok zsebének megtömése (állami pályázatokkal, tanácsadói szerződésekkel, korrupcióval, sukoróval) most pedig a hatalom mindenáron való megtartása program fut a kormánytagok fejében.

Nem az országgal foglalkoznak, nem a néppel. Saját magukkal, a hatalmukkal annak bármi áron való megtartásával és a demokrácia szétzúzásával. Ebben pedig ugyanúgy bűnös az mszp, az mdf, az szdsz is mint a fidesz.

Hegseztő Hegesztő 2012.04.01. 19:07:50

Persze, sok mindenben igazad van, a jobbító szándék sem kétséges, elismerem, de ne add fel!

Politika volt, van és lesz is. Még utánunk is. Gondolj, a Római Birodalomban Cézár idejére, vagy Hunyadiak idejére, vagy akár bármilyen korszakra, határon belül, vagy kívül.. Mindig voltak pártok, Mindig voltak nem megfelelő politikusok, még olyanok is akiket a történelem megdicsőítette. Most például láthatjuk Károlyi Mihály esetében, aki mindössze 60 napot volt miniszter és kb 5 hónapot volt vezető a magyar politikába. Sem előtte, és sem utána soha semmit nem tett le az asztalra…

Nekem is gondot okoznak a politikusok, de be kell látnunk, se velük, se nélkülük.

Olyan politikus biztosan nincs, aki egyből tudja a tutit. Sajnos nem matematika a politika, vagyis csak jó vagy rossz a megoldás. Sokszor kell kompromisszum alapján dönteni. És olyan döntést nem lehet hozni, amely mindenkinek egyformán jó. Mindég akad olyan réteg, akit egy döntés biztos sérelmesen érint, más réteg javára.

Én is felismertem azt, amit te most elmondtál. De illúzióim nincsenek már és tudatosan nem is keresek. Már csak azét sem, mert belátom ill. be kell látnom pl. sportos példát tekintve , hogy nem lehet még egy jó focicsapatot sem 2 év alatt összehozni. Hát még egy országot rendbe szedni.( A magyar focit tekintve, nekünk Marseille óta , vagyis 1968 óta nincs számottevő, értékelhető nemzetközi csapatunk.) Hát akkor hogyan lehetne egy országot 2 év alatt talpra állítani. Hát azért az csak nehezebb dolog lehet Bokros nyilatkozott nemrég, hogy ő, Bokros Lajos 2 év alatt megoldaná a problémát. Vicc! Ő Bokros Lajos, aki eddig mindig csak a „kisember” megadóztatásról beszél és Panamái Állami Egyetemen szakdiplomázott.

Balhé van most, belátom. De egyfajta hatalom átrendezésről van szó az élet minden területén. Pénzügyi körök, színház., irodalom stb, stb A hatalomátadás pedig mindég botránnyal jár.. Kérdés az: a régiek-e vagy az újak?
Szerintünk, nekünk választóknak azt kell eldönteni, a régit szeretnénk megtartani, vagy az újak mellé állunk. Ezt mindenkinek saját magában kell elrendezni. Fontos, hogy a hangzavarban a számunkra, vagy még inkább az ország számára jót válasszuk ki.. Ez nagyon sokváltozós függvény, mindenre oda kell figyelni. A számok világába érdemes beleásni magunkat, azokból kell kiszűrni a haladás irányát, mert a kommentárok szívesen pengetnek szirénhangokat és szívesen teszik mások ócsárlását..

zarahusztra 2012.04.02. 07:52:43

@Hicudzsi:
A céget hadd ne nevezzem meg...de amikor olyan státuszt töltenek be, vagy szakértőt delegálnak pályázatra, akkor eddig is leellenőriztették a diploma ill. a doktori fokozat meglétét az egyetemmel (volt is lebukás!).
Eddig volt még belső használatra egy "feketelista", olyan intézmények listája, ahonnan hiába van diploma, nem veszik fel a jelentkezőt!
Az elmúlt napokra reakcióként lesz elvileg a diplomabekérés és a programon átfuttatása, ugyanis "szinte megerősítették" hivatalos helyeken (és a médiában), hogy tömegével születtek diploma és doktori fokozatok mögöttes tudás nélkül.

muscas01 2012.04.03. 00:18:12

@Hegseztő Hegesztő: a probléma: ezek tüneti kezelések. Ha az összes multit hirtelen megadóztatod, talán sikerül csökkenteni az államadósságot 1,5-2 %-al. A fidesz megtette, az államadósság nőtt. Hogy is van ez? Hát úgy, hogy jelentéktelen összegről van szó. kb. a 16 ezer milliárd 1-1,5 %-áról. Az új Szja miatt, egészségügy miatt, stb. további hitelek kellenek.
Pofon egyszerű: ha nem tudunk GDP-t emelni, adósságot csökkenteni is csak a lakosságon keresztül lehetséges.

Hegseztő Hegesztő 2012.04.03. 00:48:30

Ja! valutában csökkent, Forintban nőtt, mert romlott a forint. Bá korábban mindig azt a nyavalygást hallottuk balról, hogy az erős forint nem jó forint....

...akkor hgy van ez...?
süti beállítások módosítása