Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

San Marino Facebook-dalát kidobták az Euróvízióról

2012. március 22. 10:00 vl 9 komment

San Marinóból érkezett az Eurovíziós Dalfesztivál legújabb botránya. Valentina Monetta a Facebook-függőségről és a párkapcsolatokról adott elő egy dalt Facebook Uh Oh Oh címmel, amivel bejutott a nagyversenybe. A dalt azért zárták ki, mert a szövegben tizenegyszer említi a Facebookot, a klipben ráadásul a közösségi oldal kék színébe öltözött, így kereskedelmi célúnak ítélték a dalt.




Nem elég, hogy túl sok volt a facebookozás, de a dalszövegben például ilyen szexuális utalásokat hallhatunk:

Do you wanna be more than just a friend?
Do you wanna play cyber- sex again?
If you wanna come to my house, click me with your mouse....

So you wanna make love with me?
Am I really your cup of tea?....

Are you really a sex machine?
Or just some beauty queen?

San Marinónak péntekig van lehetősége dönteni, hogy a dalból kihúzzák a Facebook-utalásokat, vagy új versenyzőt küldenek a május 22-26 között megrendezésre kerülő világeseményre, amit százmillión is láthatnak.

San Marino 2008-ban szerepelt először az Eurovízión, és az akkori előadónak máig mindössze 12000 megtekintése gyűlt össze a Youtube-on. Monettának már most közel 150 ezren látták a videóját.
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

majdazténtudom 2012.03.22. 10:26:23

Kegyetlenül irritáló. Miért feszül így az állkapcsa? :)

eznemfoglaltnick 2012.03.22. 10:35:57

Örömmel tölt el, hogy szart nem csak mi tudunk... Bár, lehet, hogy San Marino-ban élve leszarnám.

digitime 2012.03.22. 11:07:02

Inkább arra lennék kíváncsi, ki gondolhatta komolyan, hogy ez átmegy?

GamesBond 2012.03.22. 11:18:55

@digitime:
Kit érdekel, hogy átmegy-e?
Ez így is akkora reklám amiért tuti megtámogatják a lemezének a kiadását :-)

Porcelán az elefántboltban 2012.03.22. 14:16:18

San Marinonak muszáj valami fossal támadnia, mert ha véletlenül megnyernék az Eurovíziót komoly bajban lennének. :D:D:D

jucccka · http://onlinefilm.blog.hu/ 2012.03.23. 01:40:29

most komolyan, a facebook annyira elterjedt, hogy szerintem már nem minősíthető reklámnak, ha egy dalban benne van...

ElPadre 2012.03.23. 09:16:08

nemcsak szar a szám, de még a nő is ronda. huh, san marino kitett magáért.

digitime 2012.03.23. 18:06:04

@GamesBond: Ne szórakozz má'... Ez inkább ellenreklám :-D Ráadásul a face nem kell hogy fizessen reklámért, az összes agyament tv, meg online is kiadott újság meg cég, meg a tököm tudja ki mindenki ingyen reklámozza őket... (kövess minket a facebookon felirattal, szöveggel, setöbbivel)

madstunt 2012.03.24. 18:29:23

Az utobbi evek nyertesei lattan ok csak nyerni akarnak mert minel irritalobb valami annal nagyobb az eselye hogy nyer ezen
süti beállítások módosítása