San Marinóból érkezett az Eurovíziós Dalfesztivál legújabb botránya. Valentina Monetta a Facebook-függőségről és a párkapcsolatokról adott elő egy dalt Facebook Uh Oh Oh címmel, amivel bejutott a nagyversenybe. A dalt azért zárták ki, mert a szövegben tizenegyszer említi a Facebookot, a klipben ráadásul a közösségi oldal kék színébe öltözött, így kereskedelmi célúnak ítélték a dalt.
Nem elég, hogy túl sok volt a facebookozás, de a dalszövegben például ilyen szexuális utalásokat hallhatunk:
Do you wanna be more than just a friend?
Do you wanna play cyber- sex again?
If you wanna come to my house, click me with your mouse....
So you wanna make love with me?
Am I really your cup of tea?....
Are you really a sex machine?
Or just some beauty queen?
San Marinónak péntekig van lehetősége dönteni, hogy a dalból kihúzzák a Facebook-utalásokat, vagy új versenyzőt küldenek a május 22-26 között megrendezésre kerülő világeseményre, amit százmillión is láthatnak.
San Marino 2008-ban szerepelt először az Eurovízión, és az akkori előadónak máig mindössze 12000 megtekintése gyűlt össze a Youtube-on. Monettának már most közel 150 ezren látták a videóját.
majdazténtudom 2012.03.22. 10:26:23
eznemfoglaltnick 2012.03.22. 10:35:57
digitime 2012.03.22. 11:07:02
GamesBond 2012.03.22. 11:18:55
Kit érdekel, hogy átmegy-e?
Ez így is akkora reklám amiért tuti megtámogatják a lemezének a kiadását :-)
Porcelán az elefántboltban 2012.03.22. 14:16:18
jucccka · http://onlinefilm.blog.hu/ 2012.03.23. 01:40:29
ElPadre 2012.03.23. 09:16:08
digitime 2012.03.23. 18:06:04
madstunt 2012.03.24. 18:29:23