Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Marslakók leköpte a valóságot

2012. március 08. 17:20 szabóZ 102 komment

Ilyen az amikor a valóság beszivárog a fikcióba. Amikor az itt és most létsíkja vörösen izzva lebukik az elbeszélés értelmezési horizontja mögött. Amikor az írók úgy játszanak hús-vér emberekkel, mint hülyegyerek, aki direkt a járdán hajt a GTA-ban.

Gémes Antos, a nőcsábász fotós ellátogat Damu Roland perére, elkattint pár képet, aztán már rohan is, hiszen csöng a telefonja. Várja a fusi meló, hívja a szerelem.

És most akkor veszek pár nagy és mély levegőt, nehogy vörös fejjel üvöltsem, hogy az én lélegeztető gépem árából, baszdmeg, az én lélegeztetőgépem árából! Mert mégis mit vártunk, amikor pont ezt ígérték már a sajtóközleményben is.

Csak hát Damu Roland pere nagyon nem olyan mint Kiszel Tünde bugyimúzeumának megnyitó sajtótájékoztatója. Igen, be lehet tagelni, hogy bulvár, meg celeb, de ha felrobbanna a Nap, az is megkaphatná a csillag címkét, még sem hasonlít arra, amikor Tom Cruise részegen összeverekedik Paris Hiltonnal. Damu Roland pere ugyanis nem csak egy celebsztori, nem csak a Blikk címlapja, de egy nemi erőszakkal vádolt magyar állampolgár ügyének tárgyalása is.

Ha Palácsik Tímeát tényleg akarata ellenére kényszerítette Damu, akkor egy megerőszakolt nő legmegrázóbb emlékeivel szórakoztak a műsor készítői, ha pedig kiderül, hogy Damu ártatlan, akkor viccet csináltak egy ember meghurcolásából. És nem, ez nagyon nem olyan, mint a Blikk címlapjára pakolni a legszaftosabb részleteket, és még csak nem is olyan, mint táncolni a Parlamentben. Ez nem a tiszteletet követelő hatalmassággal szembeni tiszteletlenség, és nem is csak indiszkréció. Egyszerűen ízléstelen egy ilyen súlytalan, béna jelenet kedvéért a valóságot beemelni egy idióta fiktív fotós mindennapjaiba. Legalább fogná rendesen azt a kurva fényképezőgépet.

És egyébként is, valaki mondja már meg, hogy mégis mi értelme volt ezt a jelenetet bevágni a sorozatba? Valóságosabb lett tőle a cselekmény? Szinte érezzük, hogy Antos itt, köztünk jár, fotózik és csajozik? Mert akkor csak csendben, bár még lüktető halántékkal jegyezném meg, hogy a hatást némiképp rontja, hogy Damu Roland tárgyalása után pár órával már a behavazott februári utcákon járkálnak a szereplők. Meg hogy a Marslakók valóságával szemben Magyarországon általában csak befolyásos oligarchák titkárainak, minisztereknek és a főorvos unokahúgának jár egyszemélyes kórterem egy kórházban.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dave_bloghu 2012.03.08. 17:27:58

Volt olyan beszólás is, hogy "ott vagyok ahol Stohl tegnap szabadult."

szabóZ · http://comment.blog.hu 2012.03.08. 17:29:54

@Dave_bloghu: igen, de azzal nincs semmi baj szerintem. az nem ízléstelen. csak hogy itt egy nemi erőszak peréről van szó.

Dave_bloghu 2012.03.08. 17:32:37

@szabóZ: szerintem bátor, mert pont úgy állnak a szereplők a "valósághoz" mint az átlagember. Akinek mindegy, hogy Damu pere, vagy Muri Enikő playbackje a téma a rántotthús felett, csak legyen valami.

Amerikában is elég keményen osztják a közszereplőket, alkohol, drog, bűncselekmény stb. ügyeikkel.

KékFény6 2012.03.08. 17:40:32

"Meg hogy a Marslakók valóságával szemben Magyarországon általában csak befolyásos oligarchák titkárainak, minisztereknek és a főorvos unokahúgának jár egyszemélyes kórterem egy kórházban." - Azért nem egészen. Nagymamám is ilyenben volt, asszem napi 5000 Ft-ot kellett fizetni érte.

milettvolnaha 2012.03.08. 17:45:44

marslakók szerintem: 8/10.
egyszerűen király.

cézé 2012.03.08. 17:52:34

Nagyon jó az írás. Én is azon gondolkodtam, hogy hogyan érezheti magát szegény vádlott/sértett, de leginkább mindkettő.

studkell 2012.03.08. 17:54:18

szabóZ: Stohl - a sértett állítása szerint - maradandó károsodást okozott a sértettnek. Tény, nem egy nemi erőszak (bár csak a véletlenen múlt, hogy nem halál lett a vége), de azért az sem egy bugyikiállítás. Mindketten elkövettek (?) valamit, ami miatt a bulvár lehúzta őket a saját mocskába. Ezt a bulvármocskot képezi le a Marslakók, tulajdonképpen egész korrekten, objektíven, hiszen nem tesz kivételt. Mert nézzük meg, mi is a valóság. Ott vannak a címlapokon? Igen. Akkor meg ne hunyjuk be a szemünket.

Amúgy ettől se nem jobb, se nem rosszabb nem lett a Marslakók, pedig bőven ráférne valami javítás...

Dinnyus 2012.03.08. 17:57:21

jól fogja a gépet.Portrémarkolat van rajta.

jópalóc 2012.03.08. 17:59:53

@studkell:
Bulvármocsok, közpénzből.

tucano 2012.03.08. 18:02:13

Ennek az eredeti formátuma már vagy két éve fut Brazíliában és picsa jó. VISZONT itt a marketingesek előre úgy írják a forgatókönyvet, hogy passzoljon a celeb eseményekhez, szó sincs besurranáshoz, sőt a celebek lelkesen asszisztálnak. Pl. tegnap a Nogueira fivérek (MMA bajnokok) fotózkodtak a szereplőkkel vmi divat eseményen, ahol ők is érdekeltek voltak, vmi extra férfias gönccel. Nem rossz ötlet ez, csak Brazíliában pénzt csinálnak belőle, otthon meg a közpénzt költik, ami azért nem mindegy.

Browning 2012.03.08. 18:08:48

szabóZ! Asszem, érik egy újabb Jáksós, rádiós önpromo, amiben le leszel hülyézve, mint blogcézár :-D

Egyébként tökre igazad van. De mégis mit vársz Jáksótól? Hallhattad már a kurva kreatív rádióműsorait. Ezért Magyarországon még pénzt is fizetnek. Ez is röhej.

Ez a rohadék meg jó lyukba tette a kicsi farkát, és most hirtelen nagy Fideszes lett kétmilliárdért. Mégis min csodálkozol még? Ez Abszurdisztán!

Leadfoot 2012.03.08. 18:12:41

@Browning: Jáksó szokott C:c-t olvasni? Mert akkor üzennék neki... :-)

Nem Penny hajója 2012.03.08. 18:14:33

Az is nagyon életszerű, ahogy az elején a ferdearcú csaj lazán kitépi a vénájából az infúziót. :)

belga6 2012.03.08. 18:14:37

Abszolút egyetértek! Bazmeg, a vád szerint egy nőt megerőszakoltak, szörnyűségeken ment keresztül. Ezt kihasználni egy szappanopera készítése során nagyon gusztustalan! Mazányi Eszter, aki egykoron "újságíróként" a celebeket fikkantotta, és a bulvárt szapulta, most a legmocskosabb bulvárszar főszereplője lett. Gratulálok!

kommentfelület 2012.03.08. 18:15:51

Dinnyus:
a portrémarkolat ellenére a "szenzoron" lenne az arclenyomata egy ilyen karkötős szarcsimbóknak...

Teshow 2012.03.08. 18:24:12

@tucano: Igen, de azt profik csinálják! A szappanopera amúgy nem egy ördöglakat, sőt - szakmailag - nagyon pontos klisék szerint zajlik. Csak be kell tartani a szabályokat + kell pár jó arc és műxik!

hopptarisznya 2012.03.08. 18:26:01

@belga6: "egy nőt megerőszakoltak, szörnyűségeken ment keresztül"

A legújabb tanú szerint pont nem. Amúgy P.T a testéből él (most épp Andy Vajna tolja) , és mint ilyen, néha bevállal zűrös alakokat. Szakmai ártalom ha egy-egy eksön után bicegve távozik.

Tom Ferramenti 2012.03.08. 18:32:39

Legalább csinált volna valami botrányt! Mutatta volna meg a csúnyáját!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.08. 18:34:41

basznek ki minden fotost meg tv-st a targyalobol

gphilip · http://search-download.com 2012.03.08. 18:49:06

Nem tudom... az en nezopontombol ezzel csak felhivjak a figyelmet ara, hogy mekkora genny ez a Damu (akar volt eroszak ebben az esetben akar nem), ami szerintem mindenkinek jo.

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2012.03.08. 18:57:12

nem tudom miért kell felháborodni? ezek az emberek mindig is ebből éltek, más hullájará másznak egy fényképért, talán még Stohl szarát is megennék, hátha üt még benne a kokó..aki meg 2012ben szembesül ezzel, annak jó reggelt :D

Mr Garrison 2012.03.08. 18:57:21

Szánalmas szar ez a műsor... Ha még jobban le akarnánk égetni magunkat a világ előtt, akkor ezt a tömény fos marslakókat vetíteném le a delikvenseknek. A végén meg a végfőcím a tehetségtelen bebe (direkt írtam kis betűvel) ugrálásával rosszabb mintha égő vasrúddal kínoznának.

zrínyipetra 2012.03.08. 19:06:21

Arra sem a cikkíró, sem a kommentelők nem gondolt, hogy Damu esetleg belegyezett az egészbe? Hogy esetleg pénzt is kapott érte? Miért kell megvédeni őt saját magától?

azekezetnelkulitelseolvasom 2012.03.08. 19:16:09

@belga6: Most akkor ez a nő korábban tényleg bulvárujságíró volt?

bonszoá 2012.03.08. 19:28:13

szabóZ, neked pont tudnod kellene, hogy a celebek pont attól celebek, hogy (1. pont) nekik tök mindegy, milyen körülmények között jelennek meg, csak megjelenjenek. Ha egy tévéműsor az ilyen f@szkalap és pics@ magamutókra épül, akkor a műsornak pont kurvasok muníciója lesz, nemcsak három évig, hanem az idők végezetéig.
A celebeknek ugye az is tök mindegy (2. pont), milyen körülmények között és mit beszélnek róluk, csak beszéljenek róluk.

Tehát a műsor teljesítette a celebesítés 1. pontját, a te kis szösszeneted meg a celebesítés 2. pontját.
Gratula!

Szóval szerintem lassan a testtel.

árnyékra vetődök 2012.03.08. 19:29:57

@hagyma: ezzel a finom, cizellált stílusoddal még blogot is írsz?
Mondjuk a blogírókat én sem engedném az esemény-rendezvény közelébe, mert túl kicsi az olvasottságuk, és csak zavarják a hivatásosok munkáját. Akik a blogírókkal ellentétben, nem passzióból vannak ott.

symor 2012.03.08. 19:38:31

Remélem kimegy a Milla tüntetésre is :)

löncs 2012.03.08. 19:40:14

Gyorsan rákerestem az indexen Damu Rolandra. A feljött találatok 90%-a gumicukor tages. A gumicukor a Velvet hírblogja. A Velvet az Index bulvárújságja. A Marslakók a Velvet a TV-ben.

Most akkor a Velvet társblogja szidja a Velvetet a TV-ben? Őszintén? El is higgyem?

kovácspéterke 2012.03.08. 19:40:16

Azért kiváncsi lennék, hogy erre mit mond a bíróság. Illetve csak úgy csináltak mintha ott lennének vagy mutatták is a tárgyalást?

flamer 2012.03.08. 19:54:27

@zrínyipetra: Látom, lejött a lényeg.
Segítek: nem Damuról volt szó a cikkben.

Mashenka 2012.03.08. 19:58:12

Jaksora kozpenzt bizni. Gratulalok!

belga6 2012.03.08. 19:58:24

@hopptarisznya: bicskanyitogató a stílusod faszfejkém, az egyszer szent. Egyelőre vád van, nem tényként közöltem. Ruttner részéről gyenge próbálkozás az új "tanú". Ott volt? Nem volt ott.

belga6 2012.03.08. 19:59:16

@kala majka: igen, Mazányi évekig öntötte az olvasókra a szart a velveten.

belga6 2012.03.08. 20:00:37

@zrínyipetra: Olvasd el megint a cikket, aztán hátha dereng valami. Nem Damuról van szó, hanem a vád szerint az általa megerőszakolt nőről.

hopptarisznya 2012.03.08. 20:22:48

@belga6: (és SzabóZ figyelmébe is)

A nő ott sem volt!

"8:30 Megkezdődik a tárgyalás. Palácsik Tímea nem ment el a másodfokú perre."

Efter 2012.03.08. 20:24:11

Túl van reagálva.
Egy semmit mondó műsorba - amit nem is láttam - volt egy ilyen jelenet. Hiszek neked szabóZ, hogy benne volt, de ennek semmi olyan tartalma nem lehetett amit írtál.
Egy színész pere, aki mindenhol nyilatkozik, hogy ártatlan. Maradna csendben, még lehet, hogy szorítanék is neki, így csak egy celeb, s már nem is színész.

Pont belefért egy olyan sorozatba, ami szintén nem egy magasívelésű kultúrszféra, s gyanítom, hogy még jól is jött neki.

numudal 2012.03.08. 20:28:04

Dinnyus: nincs rajta portrémarkolat
Az egy 1D full frame.
Hogy, hogy fogja,, ebből a képből szerintem nem látszik.

Egyébként MI A francnak volt ez most ott?! Filmezték, bogy ott van? Vagy marketing? Vagy mivan?!?

numudal 2012.03.08. 20:30:11

Jó az obin furcsán áll a keze, de éppen emeli le/fel a gépet, tehát jóindulattal elnézzük. Mondjuk nem szar költségvetése lehet a sorozatna ilyen kellékkel...

azulejo (törölt) 2012.03.08. 20:35:01

engem nem érdekel a gép, a damu,stb.
most láttam az utolsó negyedórát. ez kurva A.M.A.T.Ő.R

fixactor 2012.03.08. 20:44:56

Könyörgünk, Szalai Annamária segíts....

rajen 2012.03.08. 20:49:07

Az Index amilyen részletességgel beszámolt a perről, kicsit képmutatónak érzem ezt a posztot. Az index tudósításából még az is kiderült, hogy mennyire volt merev Damu farka, stb. Egy esetben ízléstelen a dolog: ha rosszul veszik be a sorozatba, gyengén dolgozzák fel. De ez a bulvárvilág polidili kategória (mindent szabad), a celebesedés, amit az index kigúnyol, de valójában kőkeményen promotál is egyben.

az én rózsám vasutas 2012.03.08. 21:06:29

Senki sem a feltett kérdéssel foglalkozik, pedig azt illik megválaszolni.
A fotóművész a hiedelemmel ellentétben nem csak puncikat örökít meg alulnézetből, a munkája kiterjed másra is. Ennek egy bizonyítéka a damus jelenet. Én se hittem eddig egy szavukat sem, de most már teljesen meg vagyok győzve.

Vargapál (törölt) 2012.03.08. 21:25:20

Nem igazán értem a cikk születésének motivációját. Kicsit műbalhé szaga van. Vagy kicsit "kellett egy negatív kritika mert jó arc vagyok és a jó arcok szerint a marslakók szar" szaga

Netuddki. 2012.03.08. 21:53:45

@hagyma: Bezony! Nem az a legnagyobb gond amit a blogíró felvetett. A probléma, hogy egyáltalán beengedték forgatni a stábot. És itt most nem híradóról van szó hanem egysorozatról. Az én szememben a bíróság amúgy sem nagy tekintélyének nem tett jót ez az eset. Enyhén szólva. Nem erre a tárgyalásra, de semmilyen tárgyalásra nem engednék be filmet forgatni senkit. Az egy teljesen más, ha csak eljátsszák az egészet egy stúdióban. Felháborító.
Ha jól tudom a nagy vizen túl semmilyen kamerát nem engednek be, még most is rajzolók vannak. De akkor is ez most lényegtelen...

JanDítě 2012.03.08. 22:27:27

olyan mintha visszamennék az időben és vmi okoskodó sztk keretes, barnaköpenyes, fecskét szívó,őskomcsi véleményét olvasnám a 80as évek derekán egy ifjúsági lapban valami újról.

kamasuka 2012.03.08. 22:40:12

A Szomszédok is játszott a valósággal. Úgy látszik a királyin ez megszokott.

kamasuka 2012.03.08. 22:41:17

@rajen:
Na ez meg a másik. :D

komplikato 2012.03.08. 22:42:28

@hopptarisznya: Ha feltételezem igazad is van, azért D felmutatta már élő műsorban mekkora idegbeteg állat tud lenni kis apróságok miatt.

@kovi1970: Látod aztán fel vannak háborodva ha valaki pl. pornót forgat a Hősök terén, egy ismert egyházi gimiben vagy egy műemlék épületben, a közfürdőről nem szólva. Hát kb. ez is ennyire ízléses ...

Egyébként amilyen drága sorozat, sehol nem látszik mitől az, de legalább borzasztó a nézettsége.

kamasuka 2012.03.08. 22:43:36

@rajen:
Ez olyan, mint amikor a bajszos-szemüveges indexes gyerek (direkt nem írok nevet) elment Tomcatet lenácizni, majd csodálkozott amikor majdnem letaposták a fejét. Majd jött belőle az indexes rettegés.

Kicsit olyan szaga van az egésznek, hogy miért nem nekünk jutott eszünkbe?

kamasuka 2012.03.08. 22:45:55

@symor:
Legalább megtudja mindenki, hogy a milla az még ezer tucat sincs. :)

dr. v.b.1990 2012.03.08. 22:55:06

Én leszek az ördög ügyvédje: Amikor a sorozat elindulásáról tettek bejelentést akkor azt is mondták,hogy a sorozatot úgy próbálják megcsinálni,hogy a napi aktuális események is beleszövik. Egyébként meg a többi bulvárújságban ennél durvábban is foglalkoznak az esettel.

dr. belaman 2012.03.08. 22:55:08

elérte, amit akartak, írtok róla. lehet meg is nézem holnap.
a velvetről mikor fogunk hallani egy ilyen ekéző kritikát, hmm?

_UnderCover_ 2012.03.08. 22:58:42

@Vargapál: egyetértek, potosítok. Ezt úgy hívják, bérújságírás. Le kell húzni a marslakókat, ennyi.

A Látó 2012.03.08. 23:06:16

Azért ennek a Jáksó gyereknek van érzéke!
meg kapcsolata.

azulejo (törölt) 2012.03.08. 23:21:06

@kamasuka: mi nem nekik jutott eszükbe? mazányi esztert főszerepeltetni, aki csapni való mint színésznő (ne mondjuk mar, hogy az)? igénytelenül fényképezni és vágni, gagyi forgatókönyv alapján dolgozni? valentin titániát borzalmasan stylisztolni, mintha a surdából lépett volna ki? Miről beszélünk? Ez nem irigység, nem lehúzás, ez tény: amatőr a produkció. en ehhez kicsit sokallom az anyagi keretet, de nem napi problema, mindenki ugy bassza el,ahogy akarja.

bapcs1964 2012.03.08. 23:45:36

nem nézem.2 milliárdot elbaszni a csóró nép pénzéből hányinger.nem érdekel.

Dori the explorer · www.doratheexplorer.blog.hu 2012.03.08. 23:55:32

Ezt a részt pont nem láttam (de kár). Egyébként ehhez nem kéne valami hozzájárulás? (bocs, ha írták már előttem) Nem tudom, nekem necces... ráadásul ez a fikciót keverem a valósággal dolog nagyon furcsán hathat az itthoni közönség számára. Nem hinném, hogy ez egy néző csalogató módszer lenne...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.08. 23:56:53

@árnyékra vetődök: van mikor hatarozottan kell fogalmazni az erthetoseg kedveert, amugy ugy tunik nem olvastad a blogomat...
@kovi1970: hat sok fele valtozat allam es birosag van, volt mar ugye ahonna kozvetitettek a targyalast, de ezt egy kamera mutatta es nezte aki akarta, mint ahogy barki bemehet ha nem zart de kussolni kell
fotozasrol szo nem lehet , meg beszelgetesrol
en ket szot sugtam a felesegemnek es majdnem kivezettek, ami otthon a birosagokon folyik az epiuletekben, meg a targyalokban az szamomra elkepszto
jhelzem 3 allam birosagan fordultam elo, KY FL NC, lehet mashol mas a rend, itt rend van a targyaloban, ha megszolal a mobilod netan, rogton elveszi a biro es nem adja vissza 3-4 napig:)

Jó Estét 2012.03.09. 00:22:10

hat egy 5percet birtam ebbol a szarbol, nagyjabol az a szinvonal, amit mi tizenevesen csinaltunk brahibol, mind technikailag, mind szineszileg. Azert szornyu latni, hogy a Baratok Kozt mostanra mar kvazi nivosnak mondhato, a magyar televiziozasban. Ertem en, hogy nem lehet CSI minosegu sorozatot (lehet fikazni, en sem nezem, de mondjuk picit szebb, meg jobban osszerakott barmejk magyar sorozatnal) osszerakni kizarolag egy 10 millios orszagra, de azert nemar, hogy EZ ennyibe kerul amennyibe... Ami mondjuk megint nem fajna, ha nem az en adoforintjaimbol csinalnak...

kumarkinda 2012.03.09. 00:23:15

"Marschalkók közt"... érdekfeszítő cím volna.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2012.03.09. 00:28:47

Rohadjanak meg a gecik, akik 2 milliárdot tesznek ebbe, vagy bármilyen szarba bele az adónkból, de:
Én is úgy érzem, hogy az index közeli comment blog direkt fikáz, csakazértis. Ki van adva ukázba, hogy utálni kell, gondolom, mert királyi tévé, meg különbenis. Bezzeg az ordas szar velvet az jó mi? Vagy a percről percre tudósítás a Kamu Roland peréről, az jó? Hát menjetek a picsába.

gasparito 2012.03.09. 00:35:21

@tucano: Vida Alheia, ja, egyből beugrott Tucanus...

Ez is csak egy nick 2012.03.09. 01:03:10

@Dave_bloghu:
Mondjuk nálunk hónapokon át ugrottak egymás torkának az indexes barmok által firkált cikkek hozzászólásaiban az idióták, hogy akkor most Szék Bandi büntetése kevés vagy nem kevés, esetleg két hét étlen-szomjan akasztás után agyon kéne lőni...
De hogy többet se műsort na kapjon, se színpadra ne léphessen, az már mínium. De legalábbis vas-klorid.

Amerikában meg bemegy a sittre a Stohlnál kicsit talán nevesebb Kiefer Sutherland (pár sufnisikerben ő is volt 256. mellékszereplő, mindjárt a fodrász kutyája után van a neve stáblistán, gondolok itt a 24-re és hasonlókra), lehúzza a rá - szintén ittas vezetés miatt - kimért pár hónapnyi időt, oszt jóvan, megy minden tovább, forgatja a szemét meg a filmjeit, nem várja 300 félőrült tahó újságíró a börtönkijáratnál 5 órán át a mínusz 10-ben stb.

El lehet dönteni, melyik a normálisabb.
Mert ugye Amerikában csupa hülye lakik, akik azt sem tudják elképzelni, hogy lehet egy országot pulykának nevezni, de hogy olyan ország nincs, hogy éhes, az meg tuti.
(Monotípia? Dehogy! Sztereo.)

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2012.03.09. 01:32:52

@kovi1970: Az OJ simson pert pl. közvetítette a tévé, mert a bíró megengedte. amerikában a bíró teljesen független, a tárgyalóteremben ő az atyaúristen, gyakorlatilag azt csinál amit akar. ha megtiltja a tévét akkor csak rajzoló lehet, ha engedi akkor forgathatnak. sőt ha azt találja ki, hogy az ő tárgyalótermébe csak piros zokniba léphetnek be, akkor az a "törvény" :)

Ez is csak egy nick 2012.03.09. 01:34:00

@milettvolnaha:
Szerintem meg 0,2/10.
De csak mert eddig nem voltak benne fingós viccek.
Ahogy értékelhető színészi, forgatókönyvírói, dramaturgi stb. teljesítmények sem.
Ahogy Übü király mondaná: sz a h a r!

@Dinnyus:
Hát öcsém, te se sok fotóst láttál még közelről...
Meg az ábra szerint portrémarkolatot sem, mert ezen a gépen az pont nincs.

@belga6:
Nem tudom, hol szapulta a bulvárt, lévén maga is a bulvárban sajtósegédmunkás.
Az újságírót talán hagyjuk az Indexszel kapcsolatban, nem egy kategória.

@hopptarisznya:
Most mondanám neked, hogy barom, de minek dicsérjelek?

@kala majka:
Nem. Újságíró sosem volt, csak szeretett volna lenni. Sajtósegédmunkás volt az Indexnél.

@árnyékra vetődök:
"Akik a blogírókkal ellentétben, nem passzióból vannak ott."
Hanem mi a lófaszért?

@numudal:
Miért, a jobb kezét egy rendes fotós szerinted így tartaná?

@kovi1970:
Az a nagy víz a földön kívül lehet.

@azulejo:
Csak ne a mi pénzünket baszná el, ami azért nem kevés (minimum 2 milliárd forint, amikor azért eléggé szarban van az ország).
Gondolom, Jáksó ezt a Mazányi picsát is kúrta egy időben, pár éve mindig ez a liba írt heti 2-3 Jáksó-cikket a Velveten. Gondolom, megegyeztek, hogy nem rögtön fizet a kúrásokért, kért pár év fizetési halasztást, aztán most kezdett törleszteni. Bankoknál is van ilyen.
Meg amúgy is családi (csalási?) vállalkozásban van megszervezve az egész szappanopera.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.09. 02:22:26

@dr. Bombadil Toma: ha ez enyhe tulzas is, vitathatatlan, hogy az amerikai igazsagszolgaltatas /bunteto es polgari/ ket alappillere a sheriff es a biro
/rendorseg es birosag/
ennek megfeleloen van tekintelyuk es megfelelo eszkoz a kezeikben
/ azt szinte kizarom, hogy valami szappanopera benyomuljon egy targyalasra es forgasson/

Mercel 2012.03.09. 02:23:31

Hello!

köztévét alapból nem nézek, a poszt meg telitalálat.

"Frigyes"

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.09. 02:25:38

@dr. Bombadil Toma: amikor nagy nyilvanossagot erdekel a per es ugye erthetoen nem fernek be a terembe, es a bironak jo a nyilt targyalas, akkor feltesznek egy kamerat, ami kozvetit, de forgatasrol fotozkodasrol, beszelgetesrol, telefonalgatasrol szo nincs

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.09. 02:38:56

var californiaban semmi sem lehetetlen.... hala egnek messze van:)

tucano 2012.03.09. 03:18:01

@gasparito: meg a Fina Estampa is:) van honnan koppintani

- Szerzet - 2012.03.09. 06:31:43

Ha rákos leszel neked is lesz egyszemélyes kórtermed, de nem éri meg.

Drago Brutic 2012.03.09. 07:17:48

Gratula, sikerült megírni a legálszentebb konyhamoralizálást, amit valaha olvastam! Mindezt az indexen, amely olyan messze áll a bulvártól, sőt Aquinói Szent Tamás vallásetikájára épít. Méghogy a Damu peren forgattak, pfúúú.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.03.09. 07:30:00

Bocs, de ekkora gigantikus bullshitet rég olvastam már. A napokban épp az index címlapon láttam, hogy Damu sírt a tárgyalásán, még a könnyező feje is ott virított. Akkor nem volt meghurcolás, meg beletaposás? Bulvár, bazmeg, ez az egész egy rakás bulvár, az index már túl régóta lefexik ennek a fostengernek ahhoz, hogy bármi ilyen kritika akár egy pillanatra is hiteles legyen.

a_tom 2012.03.09. 07:38:40

Ha hülye és gátlástalan lennék nemcsak játékfilmet forgatnék nemi erőszak tárgyalásán, hanem mondjuk a gyerekem szülinapi zsúrját is ott tartanám. Tán még szappanoperákat is néznék meg "sztárpletykákat".

Drago Brutic 2012.03.09. 07:59:45

@Before: Hát ja. Hozzátéve, hogy mikor foglalkozott Szabó Z és a commentblog az általa követelt közszolgálatisággal? (ugyebár a lélegeztető gép árából)
Mikor írt véleményt tévéjátékról, irodalmi adaptációról, portréműsorról? Beírtam a keresőbe 1-2-t, nem találtam eredményt. Ja, hogy azt senki sem olvasná, ugye!

zrínyipetra 2012.03.09. 08:31:44

@belga6: Én megtanultam olvasni. Most segítek neked is:
„Csak hát Damu Roland pere (...)egy nemi erőszakkal vádolt magyar állampolgár ügyének tárgyalása is." "ha pedig kiderül, hogy Damu ártatlan, akkor viccet csináltak egy ember meghurcolásából."

pepin_nymburk 2012.03.09. 09:33:04

Annak örülök, hogy a kommentelők 80%-ának egyértelmű volt, hogy SzabóZ írása egy kalap álszent szarrakás, műbalhé a köbön. Legalább az olvasók zöme normális, ha már a blog posztolói közöttnem akad ilyen

Európai Bigottság 2012.03.09. 10:00:27

még1 HOBBIT sorozat az szentföldi recept alapján készült társas játék után.
még arra is figyelnek, hogy a karakterek is HOBBITok legyenek, amiket a HOBBIT színészek játszanak :)

monduk tisztességes fehérember úgy sem hinné el a hobbitokról, ha gójt játszanának.

mazányi, boronyák, valentin, réti, schlanger, martinovics, sallai, simon, gémes stb stb

1 színházat visszavettek ezektől, oszt máris ment az ajvékolás.

landeszmann bácsi meg elégedetten dől hátra a messzi kanadában, ahol immáron új társra lelt kertész áki személyében.

shalom

Európai Bigottság 2012.03.09. 10:01:16

az iz-raeli vagy a zsi-dó a tiltott szó?
persze csakis a szólászabadság jegyében kérdezem :D

beszarás, tiltott szó 2012ben :D

VladimirDrake (törölt) 2012.03.09. 10:47:05

@Európai Bigottság: Mitte beszélsz itt össze-vissza, az babó, Göncz Árpád szerint hobbit, de Árpi bácsi mindig elbaszta, ezt is.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2012.03.09. 10:47:10

Azért elég nagy zavar van a fejekben a bulvárról, és arról, hogy mi is a fikció és mi a valóság. Ez persze annak a következménye, hogy az emberek többsége a bulvárt fogyasztja, de elítéli. Pont mint a pornót.

digitime 2012.03.09. 11:17:22

Részemről pedig kikérem magamnak, hogy ilyenekre költik az adóforintjaimat....

Psi Holo · http://psiholo.blogspot.com 2012.03.09. 11:36:11

A fikció és a valóság összefésülésében közel sem ez az első mű, az ötlet is lopott. Ám nekik vannak olyan haverjaik, akikkel pénzt is lehet vele keresni, nem csak otthon a tisztességben éhen halva blogokat irogatni, ahonnan mindig jön pár jó eredeti ötlet.

JAS39 2012.03.09. 11:45:01

Hú szabóZ sztem ezt a dolgot nagyon túlreagálta, messze nem értek egyet ezzel!
Ez a poszt nekem egyszerűen álszenteskedő. Ez a bulvár ma, a szappanopera készítői pedig annyit mondtak, h lesz ilyen is benne, semmi különös nem történt, egy felkapott hecc ügyet beemeltek. Ennyi erővel az Rtl híradóját és fókusát is lehetne oltani...

no mail, no problem 2012.03.09. 12:14:22

@szabóZ: "Azért elég nagy zavar van a fejekben a bulvárról, és arról, hogy mi is a fikció és mi a valóság."

ez lassan nemcsak a bulvárra igaz, hanem elég sok minden másra is.

2012.03.09. 12:18:26

@szabóZ: Szerintem az a ciki, hogy te, aki a bulvárt gyártod, közben most épp elítéled, és próbálod elítélni azt, aki elítéli. vagy ilyesmi. Szóval miközben a velveten élő közvetítés van a perről, kissé visszás a marslakók húzását kritizálni. Amellett ha jól tudom, a Marslakóknak lesz (vagy van) valami bulváros hírportáljuk, amit összekötnek a sorozattal, és valódi hírportálként is akarják futtatni. Ez esetben pedig egy blogger/újságíró tudósított egy közérdeklődésre számot tartó eseményről, csakúgy mint a Blikk, a Népszabi, a Bors és igen, mint a velvet. Hol itt a hiba?
és mielőtt: 10 percet láttam a Marslakókból, és huszadrangú fosnak találtam.

európai bigottság 2012.03.09. 12:18:38

@VladimirDrake: Göncz patkány Árpádnak semmi köze a LOTR magyar terminológiájához, azt Réz Ádám hozta létre az első 11 fejezet fordításával együtt. Közpénzen a világot 20x megkerülő semmirekellő ájpibácsi csak befejezte, felhasználva az addigi fordítást.
Egyszer sem kérte ki az őt éljenzőktől, hogy az érdem nem az övé, a dícséret Réz Ádámot illeti.

A Babó az a Szobotka Tibor féle Hobbit fordításban volt használatos.

Na mind1, lényeg a lényeg, vissza rúzsasanyit, bugajakabot, gyulavitézt a képernyőre, elég a totalitárius landeszmanni kulturmocsokból!
Lassan már numerus claususszal kell kvótát biztosítani a nem félszerzeteknek, hogy megjelenhessenek a képernyőn. De micsoda fasizmus lenne, ha Grünnek 10ből 1 helyet gójnak kéne biztosítania.

He egy külföldi belenéz a magyar tévék adásába, azt hiheti, hogy ez az izraeli média.

@John from Dylly_Hous: vagy csak simán biboldó.

seahawks 2012.03.09. 12:22:15

1/10 nálam, de csak mewrt remélem, hogy valamelyik részben lesz legalább egy cici-punci villantás

hopptarisznya 2012.03.09. 12:39:37

@Ez is csak egy nick: Egy ideig egy házban dolgoztam a két jómadárral. Damu elég agresszív természet. Ezt kábé mindenki tudta, aki látta, hogyan őrjöngött az egyik főzőműsorban. Ha nekünk, kívülállóknak ez világos volt, akkor a rosszfiúkra bukó kislánynak nem? (mellékszál, de amúgy a kisasszony miből is él? -Damu szerint prosti. És ő már csak tudja. -amúgy meg aki ránézésre kurva, az bizony kurva.. Keleti Györgyitől kezdve Kelemen Annáig. Csak idő kérdése, hogy lebukjanak) Az elméletem szerintem folyamatosan terrorizálva volt "szegényke" (ő mondta, hogy másfél évig verve volt), de amikor már kevésbé profitált a kapcsolatból (vagy jött egy pénzesebb túrósrudi), elkezdte zavarni a dolog, és kitalálta, hogy az egyik -náluk szokásos- durva szex után nem a szájfényért nyúl, hanem a telefonért.

speirs 2012.03.09. 13:07:11

@európai bigottság: micsoda egy frusztrált nyomorult élőlény vagy. Bármiről is van szó, egyből megjelenik egy ilyen barom és gombnyomásra fröcsögi a szarát. Ment volna anyád küretre.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2012.03.09. 13:42:20

Erről az írásról ez a szó jut eszembe: demagóg.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.03.09. 14:55:30

Én sem látok különbséget, az Index a Blikk, vagy épp a Marslakók között.

Egy világ. Média a neve.

A comment.blog pedig épp ezekből a bulvár, celeb szarokból él.
Ami egyik ember számára megrázó élmény, meghurcoltatás, rossz emlék, az a másik számára hír a harmadik számára meg reklám.

Te is ebből élsz baszod.

Sárga Király 2012.03.09. 15:05:39

Egy gagyi magyar sorozat készítői jelzik, hogy valódi sajtótájékoztatókra is elmennek - és ezt meg is teszik, részt vesznek egy nemi erőszakkal vádolt, gagyi magyar sztár büntetőperén. Ezen egy újságíró felháborodik, és ír egy gagyi cikket, amire teljesen érdektelen kommentek hada érkezik. Szerintem most hagyjuk abba, felesleges az egész.

Izo 2012.03.14. 11:48:12

@zrínyipetra: A hajdúpéteres eset után ez nem egy kizárható verzió.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2012.03.21. 07:14:54

nincs olyan hogy nemi erőszak. azzal pláne hogy nem vádolhatnak. a btk. kb egy tucat nemi erkölcs elleni bűncselekményt sorol egy csoportba, ezek közül damut erőszakos közösüléssel vádolták.
egy tegnapi hírben az indexen: jogerős az elsőfokú ítélet. a másod fokú bíróság 6 évről 4,5 letöltendőre változtatta az első fokon hozott ítéletet.
ha még helyesírási hiba is lett volna benne, akkor császár.

árnyékra vetődök 2012.03.29. 12:34:27

@Ez is csak egy nick: én speciel alkalmazott vagyok, havi fix fizetésért kell fényképeznem különféle eseményeken. A blogos fotósok és videósok csak az idejüket "szabják" el ilyenkor, akadályozva a hivatásosokat.
Külön téma a haszonleső honlapfenntartó, aki csak azért csinál utazási szájtot, mert reméli hogy továbbra is meghívják majd a study tourokra. Vagy: eljár a MÁV sajtótájokra hogy a szabadjegyét a következő évre is megkaphassa, stb..stb..
süti beállítások módosítása