Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

VV Vera pornósztár akart lenni

Anyagilag és szakmailag

2012. február 21. 10:00 barb 197 komment

A villából - egy napra - kiesett Vera a Blikknek elmondta, anyagi gondjai voltak és párja sem volt, amikor elment egy pornócastingra.

"Halálosan komolyan gondoltam, hogy ezzel akarok foglalkozni. Korban megfelelő voltam, az adottságaimmal nem volt baj, elhittem, hogy sikerülhet. Jó egy évvel ezelőtt jutott oda az életem, hogy nem láttam másban kiutat. Nem volt normális párkapcsolatom, a munkámban már nem találtam örömöt, ezért gondoltam, talán a pornózás megoldás lehet anyagilag és szakmailag is. A lelkemmel azonban nem tudtam elszámolni" - nyilatkozta a lapnak.

"Tudom, hogy a jövőben én leszek a pornós Vera, de nem érdekel. Én ezt nem tartom degradálónak. Nekem a pornósokról az jut eszembe, hogy jómódú, igényes színészek, amit én a lelkiismeretem miatt képtelen voltam elérni. Már a casting utáni délutánon rettentően megbántam, amit tettem, de akkor már nem lehetett letiltani, hiszen a film forgalmazója kiajánlotta külföldre az anyagot. Egy hét múlva hívott, hogy óriási siker, ha én is akarom, akkor azonnal egy hónapos szerződést írhatok alá. Egy hónap alatt akár egymillió forint is üthette volna a markom". De Vera végül visszautasította az ajánlatot.

Címkék: tv rtl klub pornó vv5

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Állítsuk meg a ......... 2012.02.21. 14:37:10

@Mazlee:
nagyon magas ennek a játéknak a színvonala?

ethan blow 2012.02.21. 14:37:37

@Dr. GGG77:

Fecó olyan egyszerű, hogy kettévágni sem lehetne. Egy homogén faszállagú tömb.

Állítsuk meg a ......... 2012.02.21. 14:39:33

@dr. mesterseges szinezek:
személyesen még nem találkoztunk
ezért élek még:)

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 14:40:21

@Salemi boszorkány: "Ez csak egy üresfejű idióta, aki előre betanulta az egész hadviselést:)"

Lehet, mondom, csak a zanzákat nézem, olvasom, amikor érdekes (és lehet egy kicsit tét nélkül anyázni) - de azt azért tudnod kell, hogy a "hadviselést betanulók" jóval átlagon felüli szellemi alapképességekkel és elsajátított ismeretekkel rendelkeznek (tudod is, hiszen a történelem nagyobbik része róluk szól), és a tudományukat szokás hadművészetnek is nevezni.

Egy death matchben (nézz után a wikin, ha nem ismerős a kifejezés) pedig úgy talpon maradni, hogy nem marad véres a kéz, kifejezetten elegáns.

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 14:41:45

@liberaliskonzervativ: Nem gondoltál??? Pedig az orrodat is tisztíccsa, és atomtámadás ellen is véd.

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 14:44:31

@Alfonzina: Természetesen - minden az, ami nem úgy folytatódik, hogy "név szerint:", mert ami viszont statisztika, az egyenesen hazugság, ha legalább két ellenérdekelt(té tehető) fél értelmezi.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.02.21. 14:44:58

@-Tom -: ettől függetlenül nem biztos,hogy ő fog nyerni.
indulj ki az előző VV-ből. Attila esélyesebb perpill szerintem. De alakulhat persze másként.

Eszter lett volna az intelligens vonal a csajok között, de ő is ballövés volt sok szempontból.
Cristofellel kezdeni, atyaég..

Mazlee 2012.02.21. 14:45:18

@Salemi boszorkány: nem a játék szinvonaláról van szó hanem a beszélgető partnerekéről.

buddha 2012.02.21. 14:45:38

iq-talan,és erre még büszke is.ha lett volna egy kecske bennt,szerintem azt is felszopja.
jah,elmegyógyban a helye,ahol mindenki seggbe döngeti

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 14:45:39

@Salemi boszorkány: Feltételezhetem, hogy a unikornis kinézetéről is határozott képed van?

Állítsuk meg a ......... 2012.02.21. 14:47:58

@dr. mesterseges szinezek:
akkor sem becsülöm atillát
Negatív kisugárzás, paranoid személyiség, a többi embert manipulálja, kihasználja, elnyomja....
Még egy kis idő és lehet, hogy teljesen bekattan, pláne, ha nem fog nyerni.

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 14:48:34

@Alfonzina: "Eszter lett volna az intelligens vonal a csajok között,"

Igen, ott rontotta el az imidzsét, hogy beköltözött.
Nem könnyű szakma ez a rielitisó... mint a politika: aki jelentkezik, azzal nem szabad foglalkozni.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.02.21. 14:48:47

@a legkisebb ugrifüles:
Szerintem az RTL azért választ elcseszett nőket,
mert a VV-t a plasztikai klinikák szponzorálják.

Egy rusnya és önértékelési zavaros nő egy csomó mindent meg akar csináltatni a testén.

Ebből később is sok jó műsort tudnak csinálni és eltartja a bulvárlapokat is.

És kurvajó reklámja a plasztikai sebészeknek.

Hát ezért kerülnek be a hisztis banyák a normálisok helyett.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.02.21. 14:50:42

@dr. mesterseges szinezek: De ő is megcsináltat magán egy-két testrészt.

Ez az alap, amivel be lehet jutni.

Lehet, hogy benne is van a szerződésükben.

Még jó, hogy nem szervkereskedelem a cél...

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 14:51:25

@Salemi boszorkány: Jól teszed, ne szeresd! Arra azért vigyázz, hogy túlságosan ne is utáld, mert ha mégis nyer, Te kattansz be, és nem biztos, hogy a RTL saját gyogyósának fog tekinteni!

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.02.21. 14:51:43

@dr. mesterseges szinezek: igen, az intelligens nő nem tévézik, coelho-t olvas, néptánckörbe jár, buli helyett túrázik, sosem iszik, max szigorúan egy korty vörösbort, művészfilmeket néz a Toldiban, este tízkor lefekszik minden nap, jazzt hallgat, évek óta tartó boldog kapcsolatban él és imádja a munkáját....
ha a felvetésed vonalán megyünk.

cranberryáfonyalekvár 2012.02.21. 14:52:48

AczélGyuribácsi 2012.02.21. 13:09:32
Ja és a blikkben Somogyinóra éppen most nyalja ki a pcsa seggét...
Ahogy olvasom a "cikket", lesz még az "újságírónő" lecsalva a plázába!

Kedves Aczél Gyuribácsi!
Az, hogy olyan emberekről írogatsz, akiket a TV-ben látsz...nem kommentálom, nyilván rohadtul ráérsz...a te dolgod. Dehogy olyan emberekről is véleményt alkotsz, akiket életedben nem láttál még, és soha nem is beszélgettél vele, ez az ami igazán szánalomra méltó.
A viselkedésedből nem nehéz kikövetkeztetni, hogy te is az a típusú szánalmas mini pöcsű agyatlan kis f@sz vagy, aki semmi másban nem tudja kiélni alantas kis vágyait, minthogy másokat kritizál. Tök jó lenne neked valami ügyfélszolgálati meló valamelyik szolgáltatónál, ott remekül ellennél ezzel a kis defekteddel, hogy abból merítesz erőt, hogy egy nick és egy kamu kép mögé bújva kritizálgatsz.

...ja, hogy most éppen azt nézegeted, hogy nem is mini a pöcsöd...ne reménykedj, a 10 centi az az....

Állítsuk meg a ......... 2012.02.21. 14:54:04

@dr. mesterseges szinezek:
Köszi a tanácsot.
Nekem nincs semmilyen kapcsolatom retek klubbal, neked van?

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 14:55:23

@Dr. simonmondja.: Vegülis van, aki a fogát, más a keblét tömeti, van, aki a haját vágatja, más az orrát - nagy pech, hogy az agyszövethez nehéz hozzáférni, pedig a cuki rózsaszín jól venné ki magát párbajon.

cranberryáfonyalekvár 2012.02.21. 14:56:32

@AczélGyuribácsi:
Kedves Aczél Gyuribácsi!
Az, hogy olyan emberekről írogatsz, akiket a TV-ben látsz...nem kommentálom, nyilván rohadtul ráérsz...a te dolgod. Dehogy olyan emberekről is véleményt alkotsz, akiket életedben nem láttál még, és soha nem is beszélgettél vele, ez az ami igazán szánalomra méltó.
A viselkedésedből nem nehéz kikövetkeztetni, hogy te is az a típusú szánalmas mini pöcsű agyatlan kis f@sz vagy, aki semmi másban nem tudja kiélni alantas kis vágyait, minthogy másokat kritizál. Tök jó lenne neked valami ügyfélszolgálati meló valamelyik szolgáltatónál, ott remekül ellennél ezzel a kis defekteddel, hogy abból merítesz erőt, hogy egy nick és egy kamu kép mögé bújva kritizálgatsz.

...ja, hogy most éppen azt nézegeted, hogy nem is mini a pöcsöd...ne reménykedj, a 10 centi az az....

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 14:57:29

@Alfonzina: Asszem, kevered a Szent István Rádió imádkozógárdájával.

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 14:58:18

@Salemi boszorkány: Azért az érzelmi függést (legyen pozitív, vagy negatív) ne felejtsd ki a kapcsolatok közül!

Állítsuk meg a ......... 2012.02.21. 14:59:58

@dr. mesterseges szinezek:
hát nemtom, de te szoktál függeni sorozatsztároktól, vagy celebritásoktól?

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 15:00:12

@Salemi boszorkány: Milyen, milyen... Mivel nem találkoztál még tömeggyilkossal, de fixre tudod, hogy Attila pont olyan, alappal tételeztem fel, hogy tudod, hogyan néz ki a nemlétező egyszarvú.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.02.21. 15:01:34

@dr. mesterseges szinezek:

Az lehet a kaszting,
hogy elfuserált csóró nőket keresnek, akik egy orvosi beavatkozásért bármit megcsinálnának.

Végülis átalakító műsorokat is csinálnak.

Csak ha előbb híressé teszik a banyát és aztán alakítják át,
akkor az sokkal nagyobb reklám, mintha csak unatkozó családanyákat vagdosnának.

Állítsuk meg a ......... 2012.02.21. 15:03:34

@dr. mesterseges szinezek:
Hát vazzeg az Unikornist már láttam festményen, rajzoltam, olvastam róla.
Tömeggyilkost is láttam, olvastam róluk is.
Akkor mi a gond?

a legkisebb ugrifüles 2012.02.21. 15:03:42

@Alfonzina: értelmes, intelligens nő nem olvas Coelho-t
csak a modoros, közhelyes nő :P
-----------
Attilát én szeretem nézni a képernyőn, mert szórakoztató, bosszantó, felkavaróan gátlástalan, de stílussal csinálja, lehet vele is nevetni, nem csak rajta, szarkavaró, taktikus, de a való életben egy percet sem szeretnék vele egy légtérben eltölteni, pláne nem üzleti, magánéleti vagy bármilyen kapcsolatba kerülni vele. Olyan, mint Jockey Ewing volt a Dallasban, annyira aljas, de stílusos, viszont egy ilyen embert nem engednék a közelembe.

Csaba a tipikus jófiú. Nem játssza meg magát, nem generál álbalhékat, nem ment bele érdek kapcsolatokba nőkkel, ezért pipogyának tűnik. De két főiskolát végez, sportol, nem rinyál, nem áskálódik. Egy hétköznapi normális gyerek.
Kivéve abban, hogy jelentkezett ebbe a cirkuszba.
Eszter nem egy normális nő, annyit tett le életében az asztalra, hogy elvégezte a jogi egyetemet, majd az apja irodájában dolgozott, amit megörökölt. De nem intelligens, nem korrekt, nem
Áskálódó, aljas, érdekember, arra épített a taktikáját, hogy lejárat másokat. Közhelyeket szajkózott borzalmas körmondatokba fűzve, így aki nem tudta követni a beszédét, az intelligensnek hitte. Mert milyen összefüggően tud beszélni a semmiről.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.02.21. 15:03:55

@dr. mesterseges szinezek: Fél szegény az Attilától.
Űfeléjük biztos nincsenek fehéremberek.

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 15:04:08

@Salemi boszorkány: Persze: legutóbb úgy 30 éve az Onedin család nélkül nem telhetett el hetem.

Mostan itt arra gondoltam, hogy - leszámítva, mióta velem vívsz - az Attila gyerekkel irrigálod az epédet egy olyan blogon, amelyhez csak érintőleg van köze. Nem egészséges.
Szijjártó is belebetegetett a gyurcsányahibásba.

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 15:07:04

@Salemi boszorkány: El tudod mondani (nőknek ez könnyű), konkrétan hogyan néz ki az ideális tömeggyilkos (magas-alacsony, kövér-sovány, szőke-fekete)?

Hogy a nemlétező egyszarvúról láttál képet, ezért tudod, hogyan néz ki, az örvendetes.

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 15:08:29

@Dr. simonmondja.: Ha egyszer a szemét, aljas, mocsadék, tömeggyilkos Attila ilyen negatív, és még paranoid is, hát lehet tőle nem félni?

Állítsuk meg a ......... 2012.02.21. 15:09:34

@dr. mesterseges szinezek:
30 éve?
Azta:)
S akkor úgy érezted, hogy ha nem láthatod másnap a főszereplőt, akkor felakasztod magad, vagy mi?
Atilla gyerek?
Ha neked egy felnőtt 30-as férfi a gyerek és ebben a szuperjátékban akarja megtalálni önmagát akkor az OK.
Milyen alapon jön ide a politika?

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.02.21. 15:10:47

@dr. mesterseges szinezek: nem kevésbé volt előítéletes, és felszínes a nincs tévéje kijelentés sem:)

@a legkisebb ugrifüles: ó, pedig egy kis coelho idézet a szeretetről...:)

a legkisebb ugrifüles 2012.02.21. 15:10:52

@dr. mesterseges szinezek: Attila tényleg olyan pszichopátiás, szocipata, nárcisztikus személyiségjegyekkel rendelkezik.
De az ilyen emberek többsége természetesen nem sorozatgyilkos. Csak egyszerűen nagyon jól, érzelemmentesen manipulálja az embereket, használja őket, majd eldobja.
A legtöbb sikeres ember pont ilyen személyiségjegyekkel bír. Gátlástalan, de nem bűnöző. Csak éppen erkölcsi gátlások nem tartják féken, nem korlátozzák, ami sok területen nagyon előnyös. A magánéletben azért nem a legszimpatikusabb vonás.

Persze lehet ez egy felvett szerepe Attilának, de nem hiszem. Szerintem mások sokkal jobban megjátsszák magukat, a kamerának beszélnek, szerepelnek a nézők előtt, tudják, hogy ezt leadják a műsorokban, ezért hajtogatják a szövegeiket.
Ilyen: Seherezádé, Fecó a bent maradtak közül és Vera is ilyen volt, amíg bent volt, főleg az utolsó időkben, az Attilát lejárató szövegével.

Mariann19 2012.02.21. 15:11:11

@dr. mesterseges szinezek: Attila egy olyan ember, akit irritál a másik ember szellemi fölénye, kisebbrendűségi érzéseit az általad használt jelzők szerint - irónia, cinizmus -leplezi. A szemlélődő embertipus ezt hamar felismeri, Attila is látta, hogy az ebbe a csoportba tartozók, Shadi, Vera, Eszter pl. fölötte állnak, és ezt undorító arroganciával és megalázó szituációkal próbálta lenyomni. Többek között annak érdekében, hogy saját kisebbségi érzetét kompenzálja.Vera nem hátrált ki ezekből a szituációkból, szembeszállt ezzel a pszichopatával, közben felőrlődött. Emiatt a játék utolsó fázisaiban nem jól választotta ki a rekcióit, a nézők emiatt elfordultak tőle. Ez nem Attila fóbia, hanem egy olyan embertipus tagadása, akit szerintem Temagad sem tűrnél a ttársaságodban vagy a családodban, mert az írásodból az igényes ember tulajdonsága tűnt elő.

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 15:13:14

@a legkisebb ugrifüles: "Közhelyeket szajkózott borzalmas körmondatokba fűzve, így aki nem tudta követni a beszédét, az intelligensnek hitte. Mert milyen összefüggően tud beszélni a semmiről."

Húha... nem is tudtam, hogy ilyen rutinos. Ezzel legközelebb egy másik házba szavaztatja be magát, és ha jól értem a profilját, onnan ki sem kerül idő előtt.

Állítsuk meg a ......... 2012.02.21. 15:13:21

@dr. mesterseges szinezek:
A tömeggyilkosra nincs definícióm.:)
De atilla személyiségjegyei simán megfelelnek.

Csak azt tetszik elfelejteni, hogy az Unikornis nem létezik, de tömeggyilkosok sajnos vannak.

a legkisebb ugrifüles 2012.02.21. 15:15:22

@Alfonzina: ne játssz az idegeimmel, Coelhot olvasó buta nőkkel vagyok körülvéve a munkahelyemen

képzelheted, azt hiszik, ez a valami

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 15:15:38

@Mariann19: Lehet, amint mondom, a zanzákból vagyok "okos", de, amint modod, ezek a zanzák azt mutatják, hogy Vera szerint minden és mindenki összeesküdött ellene - és lehet, hogy igaza van, hiszen még a zanzák is.

a legkisebb ugrifüles 2012.02.21. 15:17:24

@Salemi boszorkány: aki szocipata az nem feltétlenül tömeggyilkos, sorozatgyilkos

csak a személyiségjegyei hasonlóak

sok területen nagyon jól érvényesülnek a szociopaták, és köztünk élnek

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 15:18:14

@Salemi boszorkány: Tíz évesen bizony ragaszkodik a gyerek - nem véletlen, hogy a tévémegvonás a legnagyobb büntetések közé tartozik.

A politika pedig úgy jön ide, mint Vera pornócastingjához Attila: szabad asszociációval. Azért igyekszem másra is asszociálni, hogy ne én legyek, aki "mindig arra gondol".

Koholmány 2012.02.21. 15:18:24

Itt mennyi ellentmondás van, hihetetlen!
Pénzért pornózik, de aztán nem kell neki a pénz.
A belevalóban azt mondta, azért kezdett el pornózni, mert meg volt reccsenve anyagilag, de itt meg a munkában nem talál örömöt.
A pornósok jómódú igényes színészek, de ő ezzel nem tud azonosulni.
WWWTTTFFF????

c 2012.02.21. 15:18:53

Kicsit rágyúrna, elmehetne filmezni.
Lazán hozná az átlagot.

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 15:19:51

@Salemi boszorkány: Nem felejtem el, éppen azért kérdezem, hogy milyen a tipikus tömeggyilkos (tudom, mint Attila). Kriminológiai szempontból sem volna utolsó, ha meg tudnád mondani.

ethan blow 2012.02.21. 15:20:34

@Alfonzina:

Az életben minden más, mint a nem életben. Én például az életben teéjesen más vagyok, mint máskor, ami nem tudom, mikor van, asszem a halálban, de legalábbis távol.

Állítsuk meg a ......... 2012.02.21. 15:23:40

@dr. mesterseges szinezek:
Nem vagyok kriminológus.
De a bizonyítékon kívül rendesen kielemzik a pácienst.
2 gyilkosság az már sorozat, vagy véletlen?

a legkisebb ugrifüles 2012.02.21. 15:25:09

@Mariann19: Vera csak másolni akarta a korábban látott módszereket

amivel Eszter kiejtette Shadit: hogy beállította magát a nőiességében megalázott, a férfiak sovinizmusa által elnyomott nőnek
Közben Shadi semennyire nem volt nőgyűlölő, egyszerűen arcoskodott.
csak Verának ez nem jött be, mert olyan türhő módon adta elő, hiteltelenül

Ez a játék arról szólt, hogy ki tud több negatív tulajdonságot a másikra ragasztani, ezt belebeszélni a nézők fejébe és ezzel lejáratni az ellenfelét.
A VV5 játékosai - legalábbis a nagy részük - a nézőknek játszottak végig. Teljesen tudatosan.
Verának a végén nem jött be, hogy mindenből műbalhét kreált, amivel Attilát akarta beállítani összeférhetetlennek.
Attila valóban sokszor volt szemét, taktikus és aljas, csak éppen hónapokkal ezelőtt és akkor sem Verával szemben, hanem általában Kingával, Csabával és Fecóval szemben.
Most a végére viszont Vera lett az összeférhetetlen, Attila visszafogta magát, még Csabával is haverkodik. Így a nőzők nem őt látták összeférhetetlennek és arrogánsnak.
Ráadásul Attila nem szopott le senkit kamera előtt és nem játszotta meg ezzel szemben a dámát, Vera meg igen. Kissé disszonáns volt Vera.

Koholmány 2012.02.21. 15:27:07

Azért Attila volt a legkomolyabb:
"Büdös kurva!... Büdös az igaz, hogy kurva- e, azt megtudjuk, ha kimegyünk"
:)
És megtudtuk!

Állítsuk meg a ......... 2012.02.21. 15:27:49

@dr. mesterseges szinezek:
10 évesen ugyanmár, ezeknek a tv már nem jelent semmit.
Kicsit le tetszett maradni, ma már a számítógép a nyerő.

Démonmac1 2012.02.21. 15:27:56

Le nem tölteném azt a filmet amiben ez felbukkan, nemhogy megvenni:)

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 15:32:05

@Salemi boszorkány: Köszönöm az észrevételt! Majd 30 évvel ezelőtt fontolóra fogom venni, hogy mi van ma, hogy ne tessem lemaradni.

a legkisebb ugrifüles 2012.02.21. 15:33:44

@Démonmac1: én már láttam, fent volt valahol...
nem egy nagy szám, még szopni sem tud rendesen a nő

amúgy teljesen egyértelműen, jó képminőségben látszott az arca, teste, nem értem a családja miért kiabálta, hogy hamisítvány, meg mindenkit beperelnek, egyértelműen ő volt a felvételen
szóval a családja is hazudott, hogy védjék a védhetetlent, ezzel még inkább lejáratták magukat...
szép csapat

a legkisebb ugrifüles 2012.02.21. 15:35:07

velvet.hu/szex/2011/12/05/pornocasting_vv_vera/

ebben ezt írják:

"Nem lesz kamu VV Vera pornója. A képeken a Brillbabes vízjele volt, ez biztos, hogy az övéké, és nem kamu. Az kizárt, hogy volt pasija csinálta volna a képeket. A Brillbabes forgat filmeket is, de a magyar IP címek le vannak tiltva az oldalukról. Bemehetett az ügynökséghez, ahol csináltak vele egy próbamunkát, egy castingot. Ez ott készült náluk az irodában, az Astorián. Ismerem a közeget. Valószínűleg felrakták az oldalukra, aztán amikor botrány lett, leszedték" – nyilatkozta a Velvetnek az egyik pornós bennfentes. Hozzátette, szerinte csak egy darab castingvideó készülhetett Kertész VV Veráról, ugyanis a valóságshow szereplő külsőre és testre nem igazán felel meg a nemzetközi pornóipar elvárásainak. "Elég szép lányok dolgoznak a pornóiparban, ő nem az a kategória."

Mariann19 2012.02.21. 15:37:14

Elgondoltató, hogy a magyar celebek világából ismert, levitézlett szépségkirálynők, show műsorokbaban feltűnt, és e körbe bekerült "hírességek", esetenként még sorozatokban szereplő szinésznők is a hiradásokban milliomos kitartóikkal parádéznak, vagy sztár sportolókkal élnek röpke ideig, vajon ezeket miért nem kritizáljuk?Ha párhuzamot vonunk Vera egyszeri pornós tévedésével, ki felel meg jobban az emberek morális elvárásainak?Részemről ez csupán egy költői kérdés, melyről kialakult véleményem van, azonban nem biztos, hogy más is így gondolkodik.Veránál nagyobb hibának tartom azt, hogy ott hagyta a munkahelyét, mert nem szerette a munkáját. Az élet nem ilyen, az Ő korában felelősség teljesebb gondolkodás várható el, de egy rossz lépése miatt nem kéne ennyi pocskondiázást rázúdítani.+

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 15:38:29

@a legkisebb ugrifüles: Biztosan láttad az A függetlenség napját, amikor az elnök kiakad, hogy miért nem mondták el neki, hogy tényleg létezik a bázis, mire megkapta az ésszerű választ: hogy hihetően tudja letagadni.
No, kétlem, hogy Vera otthon elmesélte volna olyan világosan, mint most az ezerfejűnek, hogy tök jó lett volna pornóból élni, és ezért meg is tett mindent, amit lehetett.

Mariann19 2012.02.21. 15:46:02

@a legkisebb ugrifüles: A levezetéseddel nagyjából egyetértek.Valószínű, hogy a habitusomnál fogva nem vagyok képes elfogadni azt a felfogást, hogy a társadalom elismerését - a cél elérése érdekében - a legalantasabb eszközökkel is el lehet érni, és ezt az emberek megengedő véleménnyel fogadják.Ez egyre terjedőbb tendencia, de ha ezt a trendit elfogadók a saját miliőjükben élnék meg, ők lennének a szenvedő alanyok, vajon fenntartanák-e ebbéli elveiket?

jaty 2012.02.21. 15:50:20

BLAblabla...hahahaha

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.02.21. 16:01:33

@a legkisebb ugrifüles: fond körbe szereteteddel azokat is, akiket nem szeretsz, mert a megbocsátás útján juthatsz csak el lelked boldogságához.
hidd el, ha megbocsátasz, a lelked fénylő csillaggá válik, átlényegülsz és az ötödik dimenzióban a fény gyermeke lehetsz.

:)

@ethan blow: hát igen. akkor kicsit szétesettebb, és bomlottabb leszel.:) de a lelked az ötödik dimenzióban lehet, ha
1. Coelhot olvasol
2. megbocsátasz
:)

a legkisebb ugrifüles 2012.02.21. 16:17:52

@Alfonzina: ez nagyon fájt, komolyan, én ilyeneket hallgatok naponta terebélyesre hízott seggű irodista némberektől, akik eltartott kisujjal szürcsölik a kávét, és közben modoroskodnak, meg be-ezoterikusodnak
Coelho bazz :P

@Mariann19: én leírtam, hogy szeretem borzongva nézni amit Attila csinál, mert félelmetes, de egy percig nem tudnék elviselni egy ilyen embert a környezetemben
mert szociopata, erről nem tehet, ez biológiai, agyműködésbeli zavar, ezt még gyógyítani sem lehet

valahogy úgy vagyok vele, mint mások a horrorral, megnézik, ahogy valaki láncfűrésszel garázdálkodik, de nem akarnák ezt átélni a valóságban
borzongani jó, én Attilán tudok borzongani

a társadalom, ahol emberek dolgoznak együtt és egymás ellen, mindig is jutalmazta a szociopatákat
ők azok, akik előre törnek, törtetnek, mindenkit eltaposnak, kihasználnak, átvernek és nincs lelkiismeret furdalásuk
többen vannak, mint hinnéd
én is szenvedtem már szociopata kollégától, szörnyű élmény, nem érez semmi bűntudatot a viselkedése, áskálódása miatt, neki az emberek csak tárgyak
thriller filmekben jó ilyeneket látni, de nem a környezetemben

AnnaKarenina 2012.02.21. 16:19:12

@Mariann19: "a cél elérése érdekében - a legalantasabb eszközökkel is el lehet érni, és ezt az emberek megengedő véleménnyel fogadják" Ráismerek Verára.:)
Szellemi fölényről csak Attila és Péter esetében beszélhetünk.

AnnaKarenina 2012.02.21. 16:22:24

@a legkisebb ugrifüles: Vera inkább szociopata, mint Attila. Attilának vannak érzelmei, sőt szerintem lelkiismerete is. A játék azt követelné, hogy senkivel ne alakíts ki kötődést, ezt Vera teljesen tudta is hozni, Attila nem.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.02.21. 16:24:21

@AnnaKarenina:
Hagyni kell.
Ezek azt hiszik, hogy az az okos és a jó, aki hangosabban ordítja, hogy a másik milyen.

Ilyen helyen nőttek fel.

Aki nem ordít, az nem is normális.

Bunkóéknál az egészség jele az óbégatás.

a legkisebb ugrifüles 2012.02.21. 16:25:35

@AnnaKarenina: lehet, hogy igazad van, én a játék elején még inkább Attilát láttam szociopatának, igazi szenvtelen, emberekkel sakkozó karakternek.
De most már Vera az, akinél nem tudom, hogy van-e lelkiismerete, gátlásai, látja-e önmagát kívülről, hallja-e magát, amikor hazudik, vagy elhiszi azt, amit ordít.

AnnaKarenina 2012.02.21. 16:29:17

@a legkisebb ugrifüles: Én nem érzem magam bizonytalannak ebben az ítéletemben. Persze Vera is javulhat még.

a legkisebb ugrifüles 2012.02.21. 16:34:53

Az igazi pszichopata, szociopata nem javul. Ez nem egy betegség, ami gyógyítható, meg ha elbeszélgetsz vele, vagy pszichológushoz jár, akkor elmúlik. Ez egy személyiségzavar, ami agyműködés rendellenességéből ered.
Szóval ha javul, akkor nem is volt pszichopata.

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 16:44:09

@Dr. simonmondja.: Azt mondjuk bizisten nem értem, hogyan lehet egy olyan játékban kideríteni, hogy ki az echte szociopata, és ki az, aki csak "jól játszik", amely játéknak alapja, hogy "csak egy maradhat".

Ebből a szempontból a való világ tényleg eléggé való, ui. saját boldogulásunknak akkor is az az eszköze, hogy más megfosztatik a boldogulás lehetőségétől, ha személyesen még a házmesterrel is jól el tudunk beszélgetni: lehet párkapcsolati vetélytárs kiütése a nyeregből, sikerrel pályázott munkahely (a többiek mehetnek haza lógó orral), a munkaadó vállalat talpon maradása, míg a versenytársak elbuknak, saját országunk fellendülése más országok rovására.
Nyilván minden esetben ki lehet deríteni, hogy ki a patológiai eset, és ki az, aki csak tudomásul veszi a játékszabályokat, de csak bulvárpszihomókus vállalhatja, hogy az élet más területéről származó információk híján mondjon verdiktet.

AnnaKarenina 2012.02.21. 16:46:51

@a legkisebb ugrifüles: Nehéz ügy ez, több személyiségzavar is van, aminek van súlyos és kevésbé súlyos formája, utóbbiak esetében csak személyiségzavar jegyeket emlegetnek. A környezet, a szeretetkapcsolatok sokat számíthatnak. Az viszont igaz, hogy egy igazi pszichopata nem fog változni.
Így Vera esetében is eldől majd, hogy ez egy tudatos viselkedés volt, mint választott taktika, vagy személyiségzavar.
Ez a mondat nem túl biztató, de lehet egy szerencsétlen fogalmazás is:
"Nem volt normális párkapcsolatom, a munkámban már nem találtam örömöt, ezért gondoltam, talán a pornózás megoldás lehet anyagilag és szakmailag is."

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.02.21. 17:00:08

@a legkisebb ugrifüles: igen. ismerős. ők azok, akiket nem mindegy, hogyan szólítasz.

nem Erzsébet, hanem ErzsiKE, és nem Irén, hanem InciKE.
Ha másképp szólítod, meg se hallja.:)

96clarity 2012.02.21. 17:02:54

Ki az az Attila? Ő mit csinál?

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.02.21. 17:07:23

@dr. mesterseges szinezek: A bulvárdoki kezelje csak a saját betegeit.
Legjobb, ha nem buzerál olyanokat, akik nem fordultak hozzá segítségért.
És főleg ne uszítsa senkire rá az orkokat.

Mariann19 2012.02.21. 17:19:57

@a legkisebb ugrifüles: Jó veled eszmét cserélni, amit leírtál, úgy igaz. Egy dologban viszont én nagyon kemény álláspontot képviselek. Az, hogy valaki milyen emberré akar válni, kizárólag a saját akaratának függvénye. El kell döntenie saját maga számára, hogy milyen értékrendet követ, és ezt foggal-körömmel meg kell, hogy valósítsa, ami sok esetben nem könnyű feladat, és ehhez állandó önkontrollra van szükség. A kérdés az, hogy milyen értékeket választ ki ehhez magának. Ha hibás a választás, az is saját vétek, hiszen szocializálódni közösségben, családban lehet, ha hibás ez a környezet, felnőtt embertől elvárható, hogy ettől függetlenítse magát.Nem vagyok képes negatív figurákat semmilyen indokokkal felmenteni, így számomra Attila is egy erkölcsi hulla.

Mariann19 2012.02.21. 17:20:02

@a legkisebb ugrifüles: Jó veled eszmét cserélni, amit leírtál, úgy igaz. Egy dologban viszont én nagyon kemény álláspontot képviselek. Az, hogy valaki milyen emberré akar válni, kizárólag a saját akaratának függvénye. El kell döntenie saját maga számára, hogy milyen értékrendet követ, és ezt foggal-körömmel meg kell, hogy valósítsa, ami sok esetben nem könnyű feladat, és ehhez állandó önkontrollra van szükség. A kérdés az, hogy milyen értékeket választ ki ehhez magának. Ha hibás a választás, az is saját vétek, hiszen szocializálódni közösségben, családban lehet, ha hibás ez a környezet, felnőtt embertől elvárható, hogy ettől függetlenítse magát.Nem vagyok képes negatív figurákat semmilyen indokokkal felmenteni, így számomra Attila is egy erkölcsi hulla.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2012.02.21. 17:22:45

@ethan blow: Ez az élőlény, nem csak a nőknél veri ki a biztosítékot. Minden értelmes embernél. Nem néztem a VV-t, csak párszor akadtam bele, de egy dolog érdekelt, hogy ha ő nyeri, elköltözöm a holdra..Kevés antipatikusabb, önelégültebb, ocsmányabb, személyiségzavarosabb embert láttam eddig.Elég volt pár perc, alkalmanként. Főleg, hogy én pont egy olyan részt láttam ,ahol erkölcsi szónoklatot tartott. Aztán pedig a casting videóba akadtam bele a velveten..Hát ez szép..

Brix 2012.02.21. 17:28:23

Nincs abból semmiféle probléma, hogy Vera pornózott. Olyan emberek (is) kellenek egy valóságshowba , akik a végletekig megosztó személyiségek. Inkább váltson ki erős indulatokat, lehessen szívből gyűlülni, vagy imádni. A legizgalmasabb karakterek azok voltak a VV5-ben, akiket sokan utáltak: Attila, Vera, Kinga, Péter, Cristolfel.
Az, hogy mi kell e nyeréshez még nem tudjuk. Esélyes, a kicsit értelmesebb Alekosz klón Attila , de lehet győztes a jófiú-szépfiú Csaba is.

béla a görög (törölt) 2012.02.21. 17:37:20

a pornózás is csak egy pénzkereseti lehetőség - nem értem mi még mindig a baj vele? Most miért haljon éhen vagy nyomorogjon minimálbérért valahol? Pornózni is lehet meg tanulni is lehet. Mind a kettő egy-egy lehetőség. Régebben még mind a két helyen megszűrték a népeket. Ma már csak a pornóban szűrik.

Akos_79 2012.02.21. 17:39:07

Én nagyon megbasznám a nagy seggét! A filmje jó volt, remélem csinál majd rendez hardcore análos pornót is!

MissX 2012.02.21. 17:44:45

@béla a görög: nem a pornó a gond, hanem hogy úgy viselkedett, mintha egy szentszűz lenne. elítélte a többi lányt, közben meg, na...

torontál1971 2012.02.21. 17:54:43

Tessék, az erkölcscsősz:-) Egyébként akkor még nem volt annyira rossz. Nem osztályon aluli.

www.xvideos.com/video1668963/vv_vera_casting

torontál1971 2012.02.21. 17:58:40

@béla a görög: Semmi baj a pornóval. Azzal van, aki bort iszik és vizet prédikál:-)

hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.21. 18:30:05

vera megel minden pillanatot.
es ez a lenyeg.
feminista lettem.

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 18:42:57

@hétköznapi naplopó: Bizony! Hej, ha én is olyan természetesen tudnék szopni a kamera előtt már az első alkalommal... aztán valahogy csak megmagyaráznám, hogy megélhetési szopás volt, meg szakmai továbbképzés. Az asszony biztosan támogatna.

hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.21. 18:48:00

@dr. mesterseges szinezek:

soha nem pornozott! o is megmondta, hogy csak az erotikaban mozgott. miert hazudna fecokanak?

kellett a gyors penz...meg milyen jo, hogy nem a Providenthez ment.

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 18:52:13

@béla a görög: Azért Mo. (még mindig) nem Thaiföld, hogy egy nőnek operatőrt kelljen szopnia, hogy egy kis hús legyen a szájában. Sőt, ha valaki olyan okos és talpraesett, amilyennek főhősnőnk tartja és deklarálja magát, akkor még a teszkós árufeltöltői sem az a bérkategória, amelyre számítania kell.
Persze lehet, hogy itt, az önkép és a máskép között volt egy kis disszonancia, és azt kellett csecsemőreflex útján levezetnie.

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 18:56:29

@hétköznapi naplopó: Dejszen éppen azt dicsérem, hogy már elsőre milyen lámpaláztalan volt! Szóval én revideálnám azt a szerződést a producerek helyében. Bizonyos piaci szegmens simán passzol neki, de teremteni is lehet újat, pl.: orál-neurotikus. Markoséknak is bejött a vacogós cápa.

hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.21. 19:04:09

@dr. mesterseges szinezek:
kellene egy kis verfrissites a szakmaban itthon, ugyhogy kivera siman szerepelhetne nehany-kizarolag-szoft pornoban.

a lenyeg, hogy az a bizonyos piaci szegmens elerheto legyen, es elegitse ki azokat a celokat, amiket meghataroztak neki.
lead on, bitches!

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 19:22:20

@hétköznapi naplopó: Akárhogy is, megérdemelné, hogy részesüljön a debütfilmje bevételéből, és megértem, ha konzultál az ügyvédjével - az volna stílszerű, ha az ügyét Eszter képviselné, a jognak asztalánál.
Ha első fokon a bírót a villamúltas ügyvédnő nem tudja jogszabályi hivatkozással meggyőzni, Vera még mindig elküldheti a pék faszára, és kivonulhat cigizni.
A sikeres per utáni hepiendkln együtt mehetnének fogyókúrás táborb, vagy Vera belelovagolhatna a naplementébe, progyúszdbájkozsó.

hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.21. 19:26:01

@dr. mesterseges szinezek:
egy fillert nem fog kapni, meg persze nem is kerne belole, ezzel is mutatva az egyenesseget.

az mondjuk valoban stilszeru lenne, ha felkerne a dadi ugyvedi irodat. ha nem jonne be, akkor kez a kezben mennenek ki cigizni.

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2012.02.21. 20:45:23

Melyik lapnak nyilatkozta ezt? Az valahogy lemaradt a blogbejegyzésből. Csak azért kérdezem, mert itt van egykét furcsa megfogalmazás, amit a kisfilmeken másképp mondott:

"a munkámban már nem találtam örömöt"

az interjúkból eddig az derült ki, hogy épp nem volt munkája és nem volt pénze, mikor arra a döntésre jutott, hogy elmegy a castingra.

a legkisebb ugrifüles 2012.02.21. 21:00:36

@Brix: @béla a görög: nem a pornó a baj önmagában, hanem hogy magát piedesztálra emelte, felsőbbrendűnek kiáltotta ki, mindenki, köztük a másik gyönyörűséget, Veronikát alázta (részben megérdemelten) a múltja miatt.
Mert Alekosszal, Cristofellel és Petivel is hempergett, majd még Attilával is összebújt.
Szóval egy szentnek, szűznek, szeplőtelennek állította be magát, aki nem csak hogy nem baszik Petivel (ami már megdőlt) de nem is hazudik soha, semmilyen körülmények között. Mert ő az erkölcs mintaképe. Ez a viselkedés már pornós múlt nélkül is szívlapátért kiáltana, de a pornós próbálkozás még rátesz erre. A kettő együtt elég ütős kombó.

@dr. mesterseges szinezek: @hétköznapi naplopó: pedig esélyes, hogy pereskedni fog a filmből származó bevételek egy részéért, az más kérdés, hogy mire alapítaná a keresetét... Eszter nem egy penge ügyvéd, ahogy én látom, különben nem engedhetne meg magának ilyen alpári viselkedést, villába beköltözést.
Egy nagy, híres ügyvédi irodában szóba sem állnának vele.
Vera előbb-utóbb rájön, hogy a szar se kíváncsi rá a médiában és mivel nem kap állást, végül csak visszatér a pornóhoz vagy színpadon dugja majd magát műbrokival, mint Szandika Németország szerte.

@Mariann19: egy egészséges lelkű ember választhat saját értékrendet, de a szociopata és a pszichopata, nárcisztikus személyiségzavarokban pont hogy nem képes másmilyen lenni. Nem tudja, mi a jó és a rossz, nem ismer más érdeket a magáén kívül, nulla az empátiája, nem elhatározza, hogy ő most geci lesz másokkal, hanem egyszerűen ilyen, nem választotta, hanem ez a személyisége. Nem tudja beleérezni más helyzetébe magát, kölcsönösség, szeretet, szolidaritás nincs benne, neki az emberek sakkbábuk, amiket tologat, ha kihullik egy, akkor szerez másikat.
Persze a "rossz", "gonosz" emberek 99%-a nem ilyen, hanem tudatosan szemét, választja a szar értékrendet és le is nevelhető róla, ahogy rá is szokhat a szarkeverésre, törtetésre.

De az az 1% az tényleg pszichopata. Ritka, de van olyan, aki nem is tud másmilyen lenni, mert nem éplelkű. Nem elmebeteg, mert a valóságot el tudja különíteni a nem-valóságtól, de súlyos személyiségzavaros, nem érez szeretetet, kötődést, empátiát.

kirapufy · http://www.vhegy.com/ 2012.02.21. 21:38:44

195 hozzászólás and counting...Bár alapvetően nem meglepő, hisz a témában írt elemzés (kerekesgyuszi.blogspot.com/2011/03/valosagsohivatal.html) szerzőjeként ismerem a miérteket, mégis furcsállom, hogy a sok quality tévéműsorról született quality poszt közül egy kopipészt jegyzet ennyi reakciót generál...

dr. mesterséges színezék 2012.02.21. 23:29:41

@kirapufy: Meglep, hogy meglepődsz, ui. még ennél is soványabb vonalvezetésű novellák elemzése során is elvár még egy hanyag irodalomtanár is annyi hozzászólást, ami itt a nettó, azaz nem offtopic, és nem az előző hozzászóló csiklandozása (ön)szórakoztatási céllal.
süti beállítások módosítása