Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Feljelentették a teknősverésre buzdító Bochkorékat

2012. február 17. 08:30 vl 176 komment

A rendőrségen és a médiahatóságnál is feljelentették Bochkor Gáborékat, mert a Bumerángban a teknőcök agyonverésével viccelődtek, illetve arról beszéltek, milyen állatok pusztulhatnak még ki, írja a Blikk.

A Bumeráng csapata a február 7-i adásban azért kezdett el a teknősök kiirtásáról viccelődni, mert a WWF Veszélyeztetett Állatfajokról készült listája került szóba. A rádiósok szerint inkább a New York-i rezidenciára költik a pénzt az állatvédők, mint az állatok megmentésére.

Bochkor szerint az oroszlán „nyulak módjára szaporodik, el kéne kötni a petevezetéküket". Voga a delfinektől szabadulna meg, és baltával verné szét a galapagoszi teknősöket, Bochkor szerint a panda a leghaszontalanabb állat "semmire sem jó, egész nap ül a seggén és eszik."

A Csillagszem Alapítvány és a Fehérkereszt Állatvédő Liga a II. kerületi rendőrkapitányságon és az NMHH is feljelentést tettek az állatvédők elleni uszítás és állatkínzásra való buzdítás miatt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koholmány 2012.02.17. 08:53:41

Az a durva, hogy az emberek nagytöbbsége szereti ezeket a szerencsétleneket. Pedig volt itt már bringások ellen uszítás is. Remélem nem kell sokat várni hogy a "istenek" (fujj) eltakarodjanak a színről.

aha, persze 2012.02.17. 09:04:22

@Koholmány: Nem uszítás ez, hanem gagyi humorizálás, gagyi emberektől, gagyi embereknek. Épp ezért fognak megöregedni a mikrofon előtt.

a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka 2012.02.17. 09:08:28

Gagyi a humor, de gagyi a feljelentgetés is.

Nevem Earl 2012.02.17. 09:10:19

Ingyen reklám a Bumerángnak. Holnap lenyilatkozzák az összes médiumban, hogy nem gondoltuk komolyan, meg szánom-bánom. A következő hír egy hónap múlva, hogy bűncselekmény hiányában lezárták a nyomozást, de azzal megint foglalkozhat az Aktív egy tízperces anyagban. Marketing szempontból óriási lehetőség.

Két tojásos hottentotta 2012.02.17. 09:19:31

A viccelődőnél már csak a feljelentő volt ostobább.

EvilHedgehog 2012.02.17. 09:20:42

Ez egy szórakoztató műsor, tulajdonképpen egy előadás... Na most... aki komolyan veszi ezt... az szerintem kezdje el feljelentgetni a Disney-t is sellő kínzásért...

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2012.02.17. 09:23:16

feljelentő nem tudja, mi az az irónia?

fuakjs11 (törölt) 2012.02.17. 09:23:32

Nem bírom ezt a két faszit, valamint nyilván csak marketing az egész, de:

az összes sötétzöld és túlbuzgó állatvédő idióta balfaszt addig rúgnám, amíg mozog.
Túl sok szabadidejük meg léjük van a kis geciknek. Többségük unatkozó feleség, aki nem tudja lefoglalni magát értelmes dolgokkal.
Meg a "nem eszek húst jaj", meg "nem eszek nyulat mert a nyuszi aranyos" félék is basszák meg. Hátakurvaanyátokat, remélem kihaltok, ahogy azt kell. Egy jó háborút is megérne, nem ilyen lófasz világválságot.

Na, kávé már nem kell.

cecilya 2012.02.17. 09:23:36

Csak annyit erről a két, poénokért a saját anyjukat is eladó szerencsétlenről, hogy egyszer egy Auchan áruházban élelmiszert vásároltam, amikor ezek azt taglalták, hogy hogyan lehet könnyen ember-szemeket kinyomkodni (mellesleg ez a 2006-os gyurcsány attak után volt). Odamentem a vevőszolgálatra, és azt mondtam, hogy most átállnak valami könnyű háttérzenére, vagy végighányom az élelmiszer osztályukat. No leállították ezeket az agyhalottakat, de pár hónap múlva újra ők nyomták.
Kedves Auchan, ezzel csak nálam évi többszázezer bevételtől estél el!

exseven 2012.02.17. 09:26:44

@Bogoj: Nagyon elszaporodtak a Bogojok, szerintem üssük le őket bottal egyenként, de előbb kössük el a petevezetéküket. (Remélem érted az iróniát :)

eleve lehetetlen 2012.02.17. 09:27:20

Az a baj, hogy aki képes ezeket a kiöregedett, megfásult pojácákat hallgatni, az olyan szellemi színvonalon lehet, hogy minden gond nélkül képes lesz agyonverni egy szegény teknőcöt. :-(

lyken 2012.02.17. 09:28:26

Régen szerettem hallgaqtni őket, de amikor leverték azt a nagy menetet a Sláger végnapjaiban a politikusok, meg minden felelős ellen, majd EZUTÁN zsíros pénzért lefeküdtek az addig szidott túloldalnak, kissé kiábrándítóak voltak. Elfog az undor, ahányszor meghallom a hangjukat. Ezeket a statisztikákat ugyan nem reklámozzák, de hasonlóan érez a régi hallgatóik majdnem fele, harmada pedig nem is hajlandó halgatni őket, elteker, ha felbukkannak. Viszont a jelek szerint még ilyen csökkent hitelességgel is megéri médiaprostinak lenni.

exseven 2012.02.17. 09:29:50

@franc0: Csinálok neked egy pólót ezzel a kommenteddel, kimész vele az utcára nyáron? :)

Koholmány 2012.02.17. 09:33:02

Aki azzal viccelődik hogy védtelen állatokat hogyan lehet baltával agyonbaszni, annak a lelki világa frappánsan a béka segge alatt van. Ezek egy betokosodott médiafasszopók, királynak képzelik magukat, de egy forintot nem érnek. Bezzeg ha mondjuk Balázsék azon viccelődnének, hogy Várkonyi kisasszonyt hogy erőszakolnák végig egy éjszakán keresztül, vagy nyomkodnák ki a szemét, menne a nagy hepaj!

kerikak 2012.02.17. 09:36:17

elég szar, fantáziátlan ugyanakkor hatásvadász humoruk van

DR.version · http://m-12.blog.hu 2012.02.17. 09:43:36

Koholmány: az osszes disznot, marhat, csirket ugy basszak agyon , na es akkor mivan, azert vannak hogy az emberek megegyek oket , igy van kitalalva a rendszer, panasszal elhetsz a tervezonel

2012.02.17. 09:43:55

B&B 'musora es tehetsege' sosem ert fel egy telefosott buvarruhaval sem... :)

egyszer talan meg fogom erteni, hogy lehettek/lehetnek ezek a szarjanik a legnepszerubb radiosok.

meghogy 'szorakoztato' musor... bar ilyen ertelmi szinvonal mellett, amit nepunk tanusit, vegulis beleillik a profilba a ket fasz :)

rfbzs 2012.02.17. 09:46:46

Úgy 10 éve még jó volt hallgatni ezeket az akkor még nem annyira ökröket. Utazás közben most is néha rájuk kapcsolok, de csak össze-vissza röhögnek, szellemesnek képzelik magukat, főleg az un. cikis témákban meg bátornak, szókimondónak. Akadnak sokan, akik vevők rájuk, amikor telefonálnak, majd elolvadnak tőlük a gyönyörűségtől. Kell ez?

Koholmány 2012.02.17. 09:48:26

@DR.version: Ne keverjük a haszonállatokat a természetes élőhelyükön lévőkkel. És a vágóhídon sem fejszével asnek neki a disznónak, meg nyomják ki a szemét.

Kelta6725 2012.02.17. 09:49:10

"Bochkor szerint a panda a leghaszontalanabb állat "semmire sem jó, egész nap ül a seggén és eszik."

Nos ezt a mondatot picit módosítanám:

Bochkor a leghaszontalanabb állat "semmire sem jó, egész nap ül a seggén és eszik,és kreténségeket beszél.."

+Voga nevű, meg a többi baromarcú ott bent...

flea 2012.02.17. 09:54:30

@eleve lehetetlen: szerinted ha az adott szellemi színvonalú egyed lát egy teknőcöt:
1) felismeri,
2) eltalálja?

Triest 2012.02.17. 09:57:16

Én bírom őket, szerintem viccesek. Ti meg hápogjatok nyugodtan.

Samott 2012.02.17. 09:58:32

Keretik kinyitni a szotart az "ironia" szocikknel. Amugy meg jon lassan az 1% kampany, kell a reklam meg a PR a Csillagszem Alapítványnak és a Fehérkereszt Állatvédő Liganak... ennyi.

Koholmány 2012.02.17. 09:59:28

@lyken: milyen igazad van. Annó ha éppen csatornaváltás közben meghallottam őket, akkora siránokzás ment, hajjaj. Milyen gerinctelenek...stb, aztán jó pénzért mér ment is a szignó. Médiakurvák ezek, nemtöbb.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.02.17. 10:03:02

Én még mindig nem értem,hogy vannak akik még hallgatják ezeket..

Ezt a Borost sem értettem soha, miért sztárolják, aztán apám elmondta, hogy egy ősrégi kimittudon előadott valami dalt, ami egy finomított rendszerkritika volt és mindenki imádta.
Ennyit tett le az asztalra.

Igaz, Bochkor meg még ennyit sem.

Koholmány 2012.02.17. 10:03:21

@Samott: Szivesen agyonverném az ilyeneket mint te, családostul. Rádgyújtanám a házat, ismerőseidet mind elkergetném (remélem érzed az iróniát)

Žďárský 2012.02.17. 10:04:14

Nem lehetne már túllépni ezen a "lefeküdtek a konkurenciának" dolgon????
Ha nektek meg akarnák szüntetni a munkahelyeteket, nem tiltakoznátok?
És ha a tiltakozás eredménytelen, akkor inkább szakmát váltanátok?

Amúgy teljesen igazuk volt annak idején, amikor szót emeltek az ellen a gátlástalan politikai nyomulás ellen, ahogy a két új rádióadó kigolyózta a két régit. Változni persze azóta sem sok minden változott, elvégre ők is csak a korábbi piaci igényeket elégítik ki. De legalább néhány haveri cég jól járt...

antika890 2012.02.17. 10:04:57

Ki gondolta, hogy éveken keresztül lehet poénokat (sokszor erőltetetten) gyártani anélkül, hogy valakiket megbántanának vele. . . szerintem eddig is voltak, akiknek kinyílt a bicska a zsebükben, csak éppen az állatszerető emberek ilyen feljelentgetősek, na.

Koholmány 2012.02.17. 10:06:12

@Свобода: Tiltakoznánk. De nem úgy, hogy mindenféle mocsoknak meg gusztustalannak elhordom a másik oldalt, aztán meg mosolyogva aláírok és az összes elvem feladom.

Aureliano Buendía ezredes 2012.02.17. 10:09:10

"Kedvem támadt lelőni minden pandát, amelyik nem kefél a fajfenntartásért" - Harcosok klubja. Lehet feljelenteni Brad Pittet meg Finchert :D

Neon Fu 2012.02.17. 10:09:42

Mindkét "úriembert" kiküldeném csak egy napra az állatmentőkhöz. Miután összekapartak néhány ténylegesen agyonvert kutyát-macskát, talán nem tűnne olyan viccesnek ez a téma. Legközelebb ironizáljunk azzal, hogy melyik népcsoport gyerekeit kellene kiirtani...

Mclaurin 2012.02.17. 10:12:17

Függetlenül a műsortól aki ilyen feljelentgetéseket tesz úgy megbüntetném, hogy elmenejen egy életre a kedve a baromságaitól, csak viszi a pénzt a hülyeségével, leköt egy csomó apparátust. Ezeknek 1%? ugyanmár inkább fizessenek ők a hülyeségükért.

kmaate · http://kmaate22.blog.hu 2012.02.17. 10:13:23

A műsorvezetőktől függetlenül, az eredeti műsorrészből kiszakított részek ezek, így félremagyarázható. Egyrészt vannak benne igazságok, a panda tényleg haszontalan állat és a pénz tényleg az irodabérlésre és a munkások bérére megy el nagyrészt, nem állatvédésre.
A műsorban nem hangzott el buzdítás teknős verésre vagy micsoda, mindössze "humoros" kérdésként vetődőtt fel, hogy ha választanod kellene két állat megmentése között, akkor melyiket választanád teknőst vagy mondjuk egy emberszabásút. Gondolom 99 ember 1000-ból ha nem is hasonló stílusban, de ezt válaszolta volna.
Lehet a műsorvezetőket szidni, de egyrészt mainstream magyar médiában nincs náluk jobb (ami nem azt jelenti, hogy ők jók), másrészt a feljelentés illetve a cikk sokkal cikibb.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2012.02.17. 10:17:12

amióta emberek betegségeivel viccelődtek elég alpári módon, nem hallgatom őket
ez volt vagy 5 éve

okoskodo.peti 2012.02.17. 10:18:28

@Meta Flóra:
"Legközelebb ironizáljunk azzal, hogy melyik népcsoport gyerekeit kellene kiirtani... "
Ezt mindenki tudja, csak rasszista aki kimondja:)

Motorola 2012.02.17. 10:18:52

Ezek még most is reggelente ott bohóckodnak a mikrofon előtt? Ez a primitív műsor primitív embereknek még életképes most is? Ennél már nincsen lejjebb...
Leírhatná már valaki, aki hallgatja őket, hogy mit szeret ebben a műsorban. Egy külföldi rádióban sem hallani ilyen primitív műsort reggelente.

commando 2012.02.17. 10:20:44

Én csak a Dél-szláv válság idején, déli szomszédunknál zajló háborúról a mikrofonba böfögött ocsmány, indorító poénokra emlékszem, golyófogókról és egyebekről. Azóta elemi undor vesz elő, ha csak a hangjukat, erőltetett röhögésüket meghallom. Borosról meg nem a Ki mit tud, hanem az az idő jut eszembe, mikor a hanglemezkiadó vezetője volt. Sok öreg rocker és sikeres zenekar tagja nyilatkozott megdöbbentő dolgokat róla.

zoxó 2012.02.17. 10:22:24

Akik itt iróniára hivatkoznak,legyenek szívesek elolvasni az idevonatkozó szakirodalmat az irónia címszó alatt. Amit Bochkorék művelnek, esetleg abszurd, groteszk, de nem irónia. Lenne. Ha tudnák, hogy mit jelent ez a két szó, és nem lennének csak úgy helyből vérbunkók.

akdestroyer7 2012.02.17. 10:25:08

Most én leszek a buzi, de most mit kell ezen felakadni? Nem értem. Annyira szeretem az ilyenkor megjelenő hit és igazság bajnokait, akik mindenáron meg akarják mondani a frankót.
Félreértés ne essék szeretem az állatokat meg minden, de most csúnyát mondott a rádiós, és akkor mi van?
Nemkevésbé szánalmasak azok az emberek akiknek ilyenkor összeomlik a kicsiny lelkiviláguk, és akiknek ilyenkor egyből hisztizni meg feljelentgetni kell.

Pont mint anno a valóvilágnál, az érzékeny lelkű anyukák meg nénikbácsik csak úgy szórták be a feljelentéseket, persze szorgalmasan végigülték az összes részt, a rosszabbja egyenesen a gyerekkel. Ha nem tetszik akkor el kell kapcsolni és kész. Vagy nem?

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2012.02.17. 10:25:38

Mikor költözik a Bumeráng végre a helyére, Bolgár gyuribá' mellé a Klubrádióba? Vagy lehetne belőlük vizuális örömöt okozó beszélgetős sóműsor pl. az ATV-n Bánóval meg Kálmán Olgával!

VeszettTraktorosMüezzin 2012.02.17. 10:30:29

Az iróniát senki nem érti?
"A rádiósok szerint inkább a New York-i rezidenciára költik a pénzt az állatvédők, mint az állatok megmentésére."
Ez meg sajnos igaz.
A Green Peace alapítója már mikor otthagyta a szervezetet és közölte, hogy azért mert ez már a politikáról szól nem a környezetvédelemről.
Az állatverés témája pedig ismételten kiemelném. Ironizálás. Aki komolyan veszi az vagy hülye, vagy fidesz szavazó (azok mindent elhisznek és komolyan vesznek XD ).
Egyébként kíváncsi vagyok hogy a sok felháborodott feljelentő vajon napi hány megvert elhagyott kutya/macska képét posztolja ki a facebookra, ezzel is barátai idegeire menve? Mert azt hiszi EZ az állatvédelem, egy gép elől "cselekedni". Feljelenteni őket a hülyeségért nem állatvédelem, hanem hülyeség.
Hétvégi zsebkörnyezetvédők, akik ugyanúgy leszarják, hogy az állatot hogyan mi módon vágták le és került az asztalára a hús.
Nyaljatok sót, meg zabáljatok követ sötétzöldek!

2012.02.17. 10:38:19

Nem tartom magam sötétzöldnek, de ilyesmin viccelődni azért tényleg elég szánalmas. Szerencsére nem hallgatom őket. A 'konkurrenciát' egy időben hallgattam, de aztán arról is leszoktam, Balázsék is pont ilyen primitív idióták.
Az a szomorú, hogy állítólag elég sokan hallgatják őket...
@VeszettTraktorosMüezzin: a kaját nem keverném bele, van felesleges és idióta állatkínzás / leölés és van a kaja, ahol nem az állatok lelkivilága érdekel, amit azért tartanak, hogy megegyem... disznót késsel, hajrá, én is fogtam már, ne fusson el... profi volt a szomszéd, hamar kinyírta, nem szenvedett sokat.

bocibocitarka 2012.02.17. 10:38:45

@enpera: egyidoben abrandultunk ki beloluk, azota hanyok egy vodorrel toluk

Žďárský 2012.02.17. 10:43:03

@Koholmány: Emlékeim szerint sokkal inkább a döntéshozókat mocskolták, nem a pályázó két céget.
Persze itt mindenki zsigerből ítélkezik, többnyire anélkül, hogy egyáltalán hallgatná. Nekik meg úgyis mindegy.

Fokis 2012.02.17. 10:50:21

@aha, persze: Gagyi hallgatók jelentették fel.

aha, persze 2012.02.17. 10:52:25

@Fokis: Az, ha esetleg nem gagyi emberek is hallgatják a műsort, nem jelenti azt, hogy nem a gagyiknak szól.

Boom74 2012.02.17. 10:53:36

@Koholmány: te egy nagyon egyszerű, unatkozó ember lehetsz :) Biztos van egy macskád is, akit éppen készülsz megfürdetni majd a mikródban meg is akarod szárítani. Ne felejtsd el majd feljelenteni a mikród gyártóját ha a cicusod kicsit megsül, mert nem volt a használatiban hogy ezt nem lehet! :)) Bocskorékat én sem bírom, az állatokat pedig nagyon szeretem, de eszembe se jutna agyonütni egy pandát csak mert ezek a majmok ezzel viccelődtek a rádióban. Te is inkább menj el ételt osztani a hajléktalanoknak mint hogy ilyeneken háborogsz :))

Samott 2012.02.17. 10:53:41

@Koholmány: nem megy ez neked, hat ne is eroltesd. :)

nimonic 2012.02.17. 11:02:25

Kisebbségi vélemény:
Bocskorékat bírom, az állatok nem érdekelnek.
Illetve ha meg tudnám fogni a szomszédok macskáit, szépen megnyúznám őket és a bundájukat a gazdáik ajtajára szögezném ki.
Nem baj, ha bunkó vagyok. Inkább ez legyen, mint hasonlítsak arra a sok mű-állatvédőre, akik itt okoskodtak, miközben percre lebontva elmesélik , hogy mikor mi volt szar a Bumerángban, s emiatt nem hallgatják.
Amúgy meg mi a tökömet lehet hallgatni a rádióban manapság? A zene mindenütt szar, a reggeli műsorok közül meg ez az egyetlen, ami még szórakoztató is.
Természetesen elismerem alsóbbrendűségemet azokhoz képest, akik még a reggeli vezetés közben is a világirodalom remekeit falják.
Láthatóan sokan írtak be ide is közülük.

stuart maria 2012.02.17. 11:02:42

@franc0: A jóóóó kurva anyádat neked te kis buzi, geci remélem te sem fogsz szaporodni,kár,hogy az a rohadt anyád megszült!!!Hogy mersz így beszélni emberekről akik a szabad idejüket meg a pénzüket áldozzák a környezetükért meg az állatokért!Ha mindenki ember módra viselkedne talán nem lennének időnként tulbuzgóak,és nem kellene 1 embernek a másik 1000 helyett dolgoznia az állatvédelemben!!!!Szerintem te csak költsd patikára azt a pénzt amit egyesek arra amit így elitélsz!!!!

stuart maria 2012.02.17. 11:07:37

@nimonic: Azért ne felejtsd,hogy téged is agyonverhet valaki ezért!!!!Nem is értem,hogy hogyan élhetnek ilyen nyomorúlt féreg"férfiak"körülöttünk!!!!!Szerinem kibaszott impotens lehet az a férfi aki képes lehet állatot bántani!És aki állatot bánt ok nélkűl az embert is!!!!Köcsög!

Macskond 2012.02.17. 11:07:56

Az tuti hülye aki egy szórakoztató műsort komolyan bír venni. Ha nem bírják ezt a fajtát akkor kapcsoljanak el. Az Ex-Danubiuson én pl "hányok" a Balázs stilusától anniyra erőltetett. Néha oda tévedek, aztán mikor rájövök hogy már megint nem bírom, elkapcsolok.
A B&B sem mindig jön be akormég tovább.
Rendkivüli nagy sajnálatomra a jelenlegi kinálatban NEM MARADT _értelmes_ reggeli műsor, igy akkor legalább szórakozok rajtuk.
Radio Cafe hol vagy?? Valaki végre újra indíthatná őket valami hallgatható frekvencián.

nimonic 2012.02.17. 11:11:09

@stuart maria: Szép volt Marika:)
Önként jelentkezem agyonverésre, ha lehugyoztam a szomszéd ajtaját, vagy beszököm hozzájuk s az ágy alá szarok. Ígérem!
Az impotenciával való kapcsolat tudományos hátterét kifejthetnéd. Már ha annyira elillant a lila gőz, hogy tudsz gondolkodni.Ha egyébként megy.Mert most nem tűnsz úgy:)

Anti Anyag (törölt) 2012.02.17. 11:12:46

A média pörgése ez. Nem hallgatjátok elegen ezt a két szerencsétlent.

2012.02.17. 11:13:18

Magam elé tudom képzelni a kis feljelentgetős balfaszt. Reggelente bekapcsolja, hallgatja amit utál, és lesi mikor lehet végre valami fincsi kis feljelentéssel odacsapni a gaz imperialistáknak. Ja bocs, most nem ezeket kell feljelentgetni, mindig keverem. Király élet lehet, csak kötelező ne legyen. Kapcsolj át a másik adásra, aztán a harmadikra, ha nem tetszik.

stuart maria 2012.02.17. 11:13:31

@kmaate: Most már "mainstream"média ,annó Hungarotonos volt Boros elvtárs!Gratulálok ha úgy gondolod,hogy nincsen náluk jobb!Színvonalas érvelés volt!

filburt 2012.02.17. 11:15:14

A probléma ezzel a két pöccsel az, hogy sokak szemében ők a megmondó emberek, ők azok, "akik kimondják helyettünk a tutit", ők azok, akiknek igazuk van, mert "azt mondják amit mi is mondunk" akik pont úgy látják a világot, mint "mi, az egyszerű emberek".

Ők azok, "akik közülünk jöttek és hozzánk szólnak". Ráadásul viccesek. Ráadásul minden nap.

Bár így belegondolva ez nem is a két pöccsel kapcsolatos probléma, hanem a hallgatóságukkal.

Boom74 2012.02.17. 11:16:31

@stuart maria: Minden elismerésem azon állatvédőknek, akik tényleg nonprofit módon a szabadidejükben védik az állatok jogait... én gyerekkoromban sokszor gondoltam rá, hogy kihalóban lévő fajok megmentésében vennék részt valami esőerdőben... :) viszont a túlbuzogást, félremagyarázást nem szeretem az "ál"állatvédőktől sem, az ilyenek mérgezik a tisztességes állatvédők céljait, hiteltelenné teszik a kívülállók szemében. Egy ilyen bagatel rádióműsor nem hinném hogy bármiben csorbítaná az említett állatok jogait, az energiákat inkább a tényleges állatvédelemre kéne fordítani szerintem. :)

nimonic 2012.02.17. 11:19:46

@filburt: Igazad lehet.
Ma ebben az országban mindenki valamilyen táborhoz tartozik. Esetenként akár többhöz is.
Akik pedig nem épp oda tartoznak, azok szerint az összes odatartozó hülye,nemzetellenes, áruló, esetleg kilövésre alkalmas. Tetszés szerint behelyettesíthető. No, így teljesen mindegy miről van szó, mindig van baj a táborlakókkal. Ez esetben a hallgatósággal. Csak nézőpont kérdése az egész.

vitaygeorgina 2012.02.17. 11:20:39

Ez a Boros-Bochkor izé előbb utóbb megéri, hogy a Halászkirály legendájában találja magát. Csak én nem szeretnék ott lenni.

toroloco 2012.02.17. 11:23:18

hát gondolom a sok hurrogó biztos hallotta a műsort, az alapján mond véleményt.
sokszor az az érzésem, hogy ma az átlag magyar képmiutatóbb mint egy amerikai és humortalanabb mint eyg német. esze meg kevesebb egy pandánál.

Boom74 2012.02.17. 11:23:20

@filburt: Manapság amíg ilyen nyalóvilág meg győzikesó médiaszennyel nyomulnak a TV-ben és ezzel fertőzik a jónépet, ne is csodálkozzunk hogy egyre több elferdült világnézetű ember lát napvilágot... viszont aki némi intelligenciával is rendelkezik az tud különbséget tenni és megmarad a normális értékrendje...

vitaygeorgina 2012.02.17. 11:23:30

@Boom74: a rádióműsor nem bagatell. Véleményformáló. Az emberekre a szavak hatnak a leginkább. Ha ki lehet mondani olyat, hogy üssük agyon az állatokat, és azon lehet nevetni, akkor ezzel elkezdjük elfogadottá tenni azt. Nem azt mondom, hogy ettől a közbeszédben elfogadottá válik, de első lépésnek sajnos kiválóan megteszi.

kmaate · http://kmaate22.blog.hu 2012.02.17. 11:25:35

@stuart maria: várok egy hármas listát, ami mainstream reggeli műsor és jobb (tudtommal itthon egy ilyen van még, az pedig nem jobb)

sukram 2012.02.17. 11:25:37

Na legalább tudtok mivel foglalkozni... :(

nimonic 2012.02.17. 11:26:24

@Boom74: Csupán az épülés kedvéért.Nagyjából vázolnád a nem elferdült világnézet legfontosabb ismeretetőjegyeit?

filburt 2012.02.17. 11:27:32

@Boom74: még csak nem is "elferdültnek" tartom őket. A nyáron hőszigeteltek nálunk. Három hétig ezt a 2 kretént hallgatták a munkecok (koruk 20-40 között). Aztán a bádogos/tetőfedő is ezeket hallgatta munka közben.

Itt nem messze a panelek alatt van egy kisbolt, oda járunk szendvicsért ebédre. Reggel ezek szólnak ott is a rádióból.

Se a nálunk dolgozó srácokat, se a kisboltos pofát nem tartom elferdültnek. Viszont ők megmaradtak egy alacsonyabb igény szinten, amit ez a két véglény kiszolgál és felhasznál a saját megélhetése érdekében.

Kovács László György 2012.02.17. 11:28:40

Én meg azokon röhögök akik itt eljátszák a nagyhalált egy rádióműsor miatt.
Amúgymeg két véglet van: aki issza minden szavukat, vagy akik utálják őket. De ez kb minden rádióműsorra igaz.

Boom74 2012.02.17. 11:29:48

@vitaygeorgina: pont ez írom!!! :) kár hogy páran nem tudnak különbséget tenni rádióműsor és rádióműsor között :) Te mindent komolyan veszel amit a rádióban hallasz vagy a TV-ben látsz? Mert akkor az Alien c. filmet pl. nehogy megnézd! :)

sztenke 2012.02.17. 11:30:00

Nekem mindig az jut eszembe róluk, mikor a Sláger elveszítette a frekvenciáját, 1 hétig telesírták az étert, majd 2 hét múlva már a Neo FM-en nyomták ugyanúgy. Ja és nem lett politikai csatorna a Neo FM, pedig ebben is nagyon biztosak voltak.

nimonic 2012.02.17. 11:30:22

@filburt: Na, akkor nálad is érdeklődnék. Ezúttal arról, hogy hogyan tudom nagy biztonsággal megkülönböztetni az alacsonyabb illetve a magasabb "igény szintet"?

Kovács László György 2012.02.17. 11:32:51

@sztenke: Kíváncsi lennék te mit tettél volna ebben a helyzetben. Dacból munkanélküli leszel? Végülis megéri.

sztenke 2012.02.17. 11:34:24

@matroznaklenni: Nem hangoztatom a negatív véleményemet lépten-nyomon, ha sejtem, hogy a döntésből nekem is előnyöm származik.

2012.02.17. 11:35:36

Szerintem nincs ezzel a poénnak szánt dologgal semmi baj.
Igaz, már évek óta nem hallgatom őket, mert unalmas kivénhedt banda, de aki nem érti a humort, az ne hallgasson viccesnek mondott rádiót.
Gondoljatok csak bele, ha Hofi Géza élne, őt is jelentgetné valaki folyton.
Az a baj egyébként, hogy unatkoznak a srácok a Csillagszem Alapítványnál és a Fehérkereszt Állatvédő Ligánál.
Javaslom, hogy járjanak havat lapátolni, no és persze a menhelyekre kutyakakit sepregetni.
Valszeg az bachatta ki a biztosítékot a két semmirekellő alapítváynligánál, hogy elkezdték forszírozni, hogy mire költik a befolyó lóvét.
Naná, hogy új kocsira, ájfónra, meg táblagépre, és sosem macskatápra.

filburt 2012.02.17. 11:35:44

@nimonic: Kérlek, viszonylag egyszerűen.

Az előzőleg említett, nálam dolgozó jóemberek példájából kiindulva, a magasabb igényszintű ember
- nem hallgatja a csodálatos BB párost, illetve ha már hallgatnia kell, nem érez zsigeri orgazmust a humoruktól. Nem sznobériából, hanem mert nem humoros.
- nem bassza tele másnak a kertjét eldobált cigaretta csikkel
- a bokrok alá se rejti az üres sörös dobozt
- a tetőn ülve nem ordibál kurvaanyázva a földön álló kollégáival úgy, hogy a környéken rezegnek az ablaküvegek
- nem tartja a BB páros által elböfögött banalitásokat alapvető igazságoknak, amiket valaki végre kimondott/amiket már nagyon ki kellett valakinek mondania

És még sorolhatnám.

nimonic 2012.02.17. 11:35:53

@sztenke: Na jó, viszont sajnos nagyon kevesen vagytok ily bajnokai a jellemnek. Óh, bárcsak én is köztetek lehetnék...

sztenke 2012.02.17. 11:37:59

Jellem bajnoksága? Ennek kéne az alapnak lennie. Szomorú...

exptd 2012.02.17. 11:38:42

régi jó asszociáció bocskorra: kelet német pornósztár :D
pfejj annak pofáját.... :D

phaemoor 2012.02.17. 11:39:26

csak annyit kérdeznék, hogy mégis ki a faszt érdekel? mondtak valamit, ÉÉÉSS?
aki szereti, hallgatja, aki nem szereti, nem hallgatja. problem solved.

nimonic 2012.02.17. 11:41:08

@filburt: Köszönöm kedvességedet!
Nagyon fel is lélegeztem, ugyanis csaknem mindenben egyetértek Veled. Sőt, szerettem volna ha folytatod az ismérvek felsorolását, ugyanis gyaníthatóan még tovább javította volna a százalékot.
Bevallom, az első kivételével magam is gyakorlom ezeket az erényeket.
Az első pont esetében mindenképpen alapos önvizsgálatot kell tartanom, ugyanis abban bűnös vagyok.Nem napi szinten vétkezem ugyan, azonban gyakran kerülök abba a helyzetbe, hogy elkövetek.Mentségemre szóljon, hogy hosszabb vezetések alkalmával az elalvás ellen ösztönszerűen keresek valami zajforrást, ez azonban egészen biztosan nem mentesít az alól, hogy nem vagyok elég igényes annak kiválasztásakor.A jövőben jobban fogok igyekezni!:)

Boom74 2012.02.17. 11:41:32

@nimonic: persze ebben igazad van, hogy minden csak nézőpont kérdése hogy ki az elferdült és ki nem az ill. kinek van alacsonyabb igényszintje és kinek nincs. Lehet engem is alacsonyabb igényszintűnek tart egy rendszeresen operába járó ember mint ahogy én is egy győzikesót nézőt... ilyen a világ... viszont én nem kezdem el feljelentgetni az operába járót azért, mert én nem szeretem az operát :)

2012.02.17. 11:41:36

@cecilya: A legnagyobb tisztelettel megjegyezném, hogy az évi sokezred csupán csepp a tengerben, mert a Madarasteszkó évi bevétele jócskán milliárdos nagyságrendű.

Cang 2012.02.17. 11:43:01

@stuart maria: Nyugi Angyalka, nyugi, minek ez a sok személyeskedés? A világ tele van idiótákkal, meg érzéketlen, bochkoros tuskó seggfejekkel, de ez nem ok arra, hogy egy finom csaj nyilvánosan kiakadjon.

nimonic 2012.02.17. 11:43:21

@sztenke: Magam is így vélem. Mármint, hogy szomorú. Azonban sajnos azt tapasztalom, hogy még pár tízezer forintos állások esetében sem gyakori jelenség, hogy rávilágítunk a főnök jellemének gyengeségeire.Pedig nyilvánvalóan tisztességesebb lenne, mint hallgatni.Sajnos ez van:(

nimonic 2012.02.17. 11:45:23

@Boom74: Kicsit azért megkönnyebbültem. Már azt hittem, hogy abnormális magatartás felnőtt embereket meg nem bélyegezni az ízlésük miatt.
Még ha történetesen az szarnak is tűnik bizonyos erősségű ellenfényben:)

filburt 2012.02.17. 11:47:47

@nimonic:

Nehéz úgy válaszolni, hogy érezd, hogy éreztem az iróniát. :)

Egy haverom azt csinálja egyébként, hogy netről töltött filmekből kivágja a hangot mp3-ba és azt hallgatja vezetés közben kvázi "hangoskönyvként". Egyszer belehallgattam amikor együtt mentünk valahová, fura érzés de egész szórakoztató. :)

nimonic 2012.02.17. 11:49:13

@Cang: Hát nem tudom.
Nekem az ilyenekről sose a "finom csaj" jut eszembe, hanem olyan, aki jobb híján kutyával alszik, meg együtt jár vele kozmetikába. Valahogy már messziről érezni vélem róluk a különféle állateledelek meg a macskaszar bűzének keveredését, s ez az istennek se kerül szinkronba a "finom" jelzővel. Azonban ízlések...

Boom74 2012.02.17. 11:50:50

@nimonic: Néztem már és hallgattam is számomra(!) szar műsorokat a TV-ben vagy a rádióban. Ha nem így tettem volna, nem tudnám hogy nekem mi a szar és mi nem az... sokszor azért erőltetem a nézését az ilyen szar műsoroknak, hogy megértsem hogy másoknak mi értékes vagy szórakoztató lehet abban, amitől én szenvedek. Épp ezért én nem ítélek el senkit azért mert BB-t hallgat a rádióban :)

(ri)porter 2012.02.17. 11:52:07

"állatkínzásra való buzdítás miatt."
spec pandát nehéz lenne itthon. vagy delfint.

nimonic 2012.02.17. 11:52:12

@filburt: Nekem is adott egyszer a kollegám egy hangoskönyvet. Az lett a vége, hogy elvittem vagy 15 útjelző karót Riednél.Még jó hogy csak azokat az ideigleneseket, amivel kijelölik a sávlezárást.Mondjuk ott már ebből választhattam csupán, illetve a középhullámon a Kossuth reggeli agrár-híreiből.

Boom74 2012.02.17. 11:53:19

@nimonic: a @Cang-nak írt beírásodon jót derültem :D

nimonic 2012.02.17. 11:55:24

@Boom74: Lehet ám, hogy igazad van. Én jóval egyszerűbb organizmus vagyok és simán kikapcsolok/ vagy át/, ha valami nem tetszik.
Ha nem így tennék, akkor lehet , hogy tudnám mitől jó Fábry, a Heti Hetes vagy az Echo-TV.
Így meg nem tudom. Egyetlen mentségem, hogy még sosem léptem be olyan topikba, ahol ezeket fikázzák, ugyanis nem tudtam volna hozzászólni.

nimonic 2012.02.17. 11:56:27

@Boom74: Pedig nem is olyan vicces:)

Boom74 2012.02.17. 11:59:39

@nimonic: a megfogalmazásod az :)

*azta* 2012.02.17. 12:09:29

@Alfonzina:
bár e cikkben pont nincs róla szó, de! itt (www.quart.hu/cikk.php?id=3414) konkrétan arról van szó, hogy besúgó volt... de legalábbis jelentett.
és ebben az interjúban sem mint jóefej jelenik meg:
langologitarok.blog.hu/2012/02/14/kimentunk_fazni_a_palyaudvarra_bikini_interju

ezeket is letette az asztalra.

akdestroyer7 2012.02.17. 12:14:12

@stuart maria: A kommented mondanivalója és színvonala alapján te is zöld lehetsz. Pont az ehhez hasonló megnyílvánulások és látásmód miatt érdemelnétek mind lószerszámot az ánuszba.

stuart maria 2012.02.17. 12:16:33

@Cang: Végül is igazad van,árt a szépségemnek.De azt hiszem felújítom taekwondo tudásomat és leütök pár ilyen primitív alakot!Tudod nem kötelező részt venni ezekben,és nem kötelező szeretni sem senkit,de ez nem jelenti azt,hogy bantani kell a védteleneket!Ezzel mindenki a saját szegénységi bizonyítványát állítja ki,és nem mellesleg irritáló is de nagyon!

Bernáth Tarján, 4914 Olcsvaapáti, Nyár utca 40. (t 2012.02.17. 12:16:50

Azért én szívesebben döngetném meg Aranypart Adát, mint a Bochkort!!!

akdestroyer7 2012.02.17. 12:18:26

@stuart maria: A hozzászólásod értéke egyenértékű az intelligencia szinteddel (gyengébbek kedvéért 0), és tartalma alapján te is zöld lehetsz. Gratulálok, pont az ilyenek ,mint te, érdemelne az összes fejlövést.
Hülye emberek...

nimonic 2012.02.17. 12:21:26

@akdestroyer7: Azért annyira csúnyán nem írt, hogy ilyen gyorsan kelljen anális szex helyett főbelövéssel fenyegetni:)

ladislaus 2012.02.17. 12:23:17

én ezt a két vagy három barmot írtanám ki... a médiából, közéletből...

*azta* 2012.02.17. 12:25:45

@stuart maria:
bár ez a bumerángos szösszenet nyilvánvaló irónia, azért veled vagyok, kellenek a harcos állatvédők!
szóval +1

stuart maria 2012.02.17. 12:26:45

@akdestroyer7: Nem vagyok zöld!Csak állatbarát némi macskaszarszaggal (és CHANEL 5- el )keverve,ahogy szánalmas kétlábú társunk megjegyezte.

nimonic 2012.02.17. 12:27:09

@ladislaus: Ha most erről népszavazást tartanán kúgy, hogy kik-ki meg is nevezheti a kiirtandókat, akkor nemhogy a média ürülne ki, hanem az egész ország.
Jobb ha inkább csak írjuk ide a hülyeségeinket.
Az max. agyvérzést okoz az arra hajlamosaknak:)

Nayime 2012.02.17. 12:30:53

@stuart maria: Tökéletesen egyetértek. És valóban irritáló a hülyegyerek, de nem kell vele foglalkozni, mert... és itt visszatérek a mondatod első részére: "Ezzel mindenki a saját szegénységi bizonyítványát állítja ki", kész pont. :) Trollkodjon csak, és gondolja magáról nyugodtan azt, hogy milyen csudajófej gyerek ő! hehehehe

nimonic 2012.02.17. 12:36:54

@Nayime: Úgy lenne helyes, hogy az idősebb hülye úr, ffi, gyökér stb.Ízlés szerint.Lényeg, hogy a "gyerek" helytelen:)

Nayime 2012.02.17. 12:45:15

@nimonic: Sajnos a kommentjeid nem férfit tükröznek, urat meg pláne nem :D A gyökér pedig a zöld tartozéka, szóval szintén :)

K úr 2012.02.17. 12:45:34

Történetesen hallottam a műsort, elég durvák voltak a fiúk. Szerintem várható volt, hogy nem marad következmény nélkül.

Boom74 2012.02.17. 12:47:29

@Nayime: Minden csak nézőpont kérdése... továbbra is fenntartom hogy a "kulturált" állatvédést preferáljuk itt a legtöbben... ez a foggal körömmel védés és pocskondiázás téged is minősít ám, ne feledd! :)

Stabilo 2012.02.17. 12:50:46

Már én sem hallgatom őket, Balázsék szerintem már mindent visznek.
Ettől függetlenül nem hiszem, hogy ez komoly lenne. Meg kéne hallgatni a műsort. Bochkorról annyit, hogy konkréten emlékszem arra az időszakra, amikor egyik reggel elmondta, hogy egy büdös macska ott szobrozik reggelenként nála. Aztán ez a büdös macska először csak kaját kapott, majd beudvarolta magát a lakásba is és ott is maradt...
Nem muszáj egyből véleményt mondani egy mondat miatt, de ettől függetlenül nekik meg észre kell venni, hogy van egy morális határ amit még ha csak beszélnek is róla sem kéne túllépni.

nimonic 2012.02.17. 12:53:23

@Nayime: Ilyen esetekben élj bátran a kreativitásoddal, s használj általad odaillőnek vélt főneveket, jelzőket!
Ne rettenj meg, kifejezetten igénylem!:)

knbm (törölt) 2012.02.17. 12:55:56

Nagy az isten állatkertje. Ez igaz Bochkorékra, az állatvédőkre és kommentelőkre is.

nimonic 2012.02.17. 12:56:20

Egyébként bocs, hogy nem kínáltam fel nagyobb készletet, de minden idegszálamat leköti a főzés. Egy új dolgot próbálok épp, kíváncsi vagyok milyen lesz.Macskacombok teriyaki mártással.Olasz vendégeim lesznek ebédre.

Semper Fidelis 2012.02.17. 13:03:47

Szerintem a morningsó jobb.

zsoltix 2012.02.17. 13:03:53

@kmaate: "Egyrészt
vannak benne igazságok, a panda tényleg haszontalan állat" Mert nem jelentkeznek önként állatkertekben, éttermekben, vagy bundagyártó cégeknél? Ezt kellene tenniük, hogy hasznosak legyenek?

kmaate · http://kmaate22.blog.hu 2012.02.17. 13:09:10

@zsoltix: nem. Én csak a tényt közöltem, hogy haszontalanok. Ettől még semmi baj nincs a haszontalansággal, szerintem a legtöbb ember haszontalan, és? A pandák alapján plüssöket csinálnak és logókat terveznek, tehát hasznosak. Minden nézet kérdése. A tények meg nem vélemények. Attól ,hogy még valami piros, az nem rossz, csak piros. Ugyanez a haszontalanra is:)

rug82 2012.02.17. 13:11:48

Mikor érjük már meg, hogy ezt a két bunkó barmot elzavarják már a francba?? A múltkor kerékpárosokat, most állatokat akartak irtani ezek a tetvek. Ha valakiket irtani kellene, akkor ezek a mocskok azok!!!!!!!!!!!!!!

2012.02.17. 13:15:50

Én rühellem ezt a bocskoros bagázst, de álljunk már le, ez poén volt, ráadásul nem hiszem, hogy felhergelt kőbányaiak fognak nekiállni delfint irtani, vagy hogy Polinéziában Bumerángot hallgatnak, és elkezdik gyilkolni őket. Ez poén basszus, lehet hogy szar, de aki komolyan veszi, az orbitális seggfej.

Punxsutawney Mormota 2012.02.17. 13:16:59

1. Engem is jelentsenek fel az állatvédők! Alig két hónapja konyharuhával vertem egy aldabrai óriásteknőst, amely annyira pofátlan volt, hogy ellopta a halfilémet, amit készültem meggrillezni.

2. Boros-Bochkor-Voga trió tényleg egy f@szkalap társaság, de akinek nem tetszik ne hallgassa.

3. Ezeknél a jótékonysági szervezeteknél akkora tolvajlás folyik, amelyről a legtöbb embernek halvány elképzelése sincs. Pl. a Vöröskereszt havi három és fél millióért bérel egy villát a a II. kerületben. Kérdezem én; mi a fasznak???

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2012.02.17. 13:18:44

Én pedig az NMHH-t jelenteném fel hűtlen kezelésért. Szemmel láthatólag hülyeségékre költik a közpénzt...

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2012.02.17. 13:20:04

Ezzel az egésszel csak egy gond van: kapcsolják ki az "ON AIR" gombot. Ha egy szobában ül Bochkor Gábor, Boros Lajos és Voga Gábor, majd egymás között kezdik el mondani a SAJÁT MAGÁNVÉLEMÉNYÜKET azzal az égegyadta világon senkinek nem lenne baja. Viszont ezeket a dolgokat olyan embereket is hallhatták akik úgymond nem az intelligenciájuk segítségével váltak felnőtté. Ironizálni lehet nyugodtan, de ilyen primitív véleménynyilvánítással csak olyanok hallgatják a műsorukat, akiknek nem fogják tudni eladni még a 100 ftos óvszert sem.

zsoltix 2012.02.17. 13:20:44

@kmaate: Nézőpont kérdése. A pandák szemszögéből meg valószínűleg az egész emberiség haszontalan. :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.02.17. 13:23:49

@*azta*: tudod hogy van ez..nem volt más választása, meg hát nem is tudta,hogy ez, az.

kapucsengő86 2012.02.17. 13:28:48

Így jár az, aki komolyan veszi a tininindzsákat... :)

kmaate · http://kmaate22.blog.hu 2012.02.17. 13:29:12

@zsoltix: én inkább a károst használnám, mind a pandák, mind a többi állat és maga az ember számra is

úgyiselfelejtem 2012.02.17. 13:36:01

nemtudom mi a francért kell beleavatkozni a fajok kihalásába. Mióta megjelent az élet a földön, azóta folyamatosan halnak ki fajok. Sokszor került a teljes pusztulás szélére is.
Mi a faszér' nem jeletik fel a Mindenhatónál azt a meteoritot, ami kipusztította a dinoszauruszakat. Ha meg más miatt haltak ki, akkor azt.
Ha egy faj ki akar pusztulni, akkor pusztoljon, errôl (is) szól az evolúció. Ebbôl a szempontból ambivalens, hogy a farkasok pusztítják ki, vagy az emberek.

ui.:Nem szeretem az állatokat, ennem ellenére sosem fordul meg a fejemben, hogy bántalmazzak egyet is. Ha meg választanom kellene (valamilyen okból) a varacskos disznó, és a csuklyás selyemmajom közt, akkor a majmot választanám, mert szimpatikusabb. Ennyirôl szólt a mûsor azon része, amit hallottam.

manes 2012.02.17. 13:36:39

@Koholmány: "Pedig volt itt már bringások ellen uszítás is. " A walkmanes,piroson simán áthajtó bringások meg is érdemlik.

Hó apó 2012.02.17. 13:37:21

...és van olyan hazai parlamenti párt, amelyik a bochkor-félék verésére buzdít. Sőt nem is, inkább bevagonírozására...

Hó apó 2012.02.17. 13:39:32

@Punxsutawney Mormota:

"2. Boros-Bochkor-Voga trió tényleg egy f@szkalap társaság, de akinek nem tetszik ne hallgassa. "

Igazad van! És amikor a jobbikososk "mocskos zsidó"-znak meg "buzikat a Dunába, zsidókat meg utána"-t skandálnak, akkor meg te ne hallgasd.... de kiabálhassák szabadon?

vakrep 2012.02.17. 13:40:02

az állatvédők szerintem jó emberek, mert jó dolog érdekében használják erőforrásaikat

a mai civilizált országok állatvédelméről meg mindig az jut eszembe, hogy miközben tűzoltót hívunk egy gödörbe esett kutyához, jogszabályokat hozunk, hogy az állatok ne ijedjenek meg a petárdáktól, 10milliókat forintot költünk arra, hogy a kóbor állatokat ne elaltassuk, hanem menhelyeken tartsuk stb stb stb e közben borsod, szabolcs, somogy stb stb egyes részein mezítlábas gyerekek vannak a téli utcán, emberek fagynak meg a lakásukban 2012-ben, 1000 számra élnek budapesten és máshol hajléktalanok

szóval szép dolog az állatvédelem, csak elgondolkoztató, hogy jelenleg magyarországon ez e a legfontosabb

*azta* 2012.02.17. 13:46:26

@Alfonzina: meg valahogy el kellett indulni az életben...
@Kozmokrator: "Ha egy szobában ül Bochkor Gábor, Boros Lajos és Voga Gábor,"
a Voga az nem Gábor! úgy hívják, hogy Voga Turnovszky!

;)

Punxsutawney Mormota 2012.02.17. 13:46:47

@Hó apó: Voltair-től idéznék:

"...Megvetem az Ön véleményét, de az életem áldoznám azért, hogy elmondhassa..."

Sajnos a demokráciának vannak játékszabályai. Többek között az, hogy tényleg minden hülye elmondhatja a véleményét, ki kisebb, ki nagyobb hallgatóság előtt. A Jobbiknak ez a véleménye, ám legyen! Ha a magyar demokrácia nem elég érett ahhoz, hogy páriává tegye az ilyen vélemények megalkotóit és kimondóit, sőt még hozzá is segíti őket ahhoz, hogy európai szinten is hallathassák a véleményüket, akkor mi csak ilyet érdemlünk.
Az érdekes kérdés az, hogy vajon egy esetleges életszinvonal növekedés esetén mennyire fog zsugorodni a Jobbik tömegbázisa. Legtöbbször a nyomor és a kilátástalanság hozza ki a szélsőségeket az emberekből.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2012.02.17. 13:47:40

Hogy itt mennyi megkeseredett fikázó ember gyűlt össze megint...
Lehet fennakadni a humor minőségén, de azért ne felejtsük már ez, hogy ez csak humor!
Nekem ráadásul be is jött. Mindig is utáltam, hogy csak a cuki állatokat kell megmenteni a kihalástól. :D

filburt 2012.02.17. 14:16:06

@Bruti: "ez csak humor".

Azt felejted el, hogy -- ahogy ezt fentebb valaki annyira frappánsan megfogalmazta -- a hallgatóságuk többsége nem az intelligenciája által vált felnőtté. Tehát nekik ez a tuti megmondása a kvázi példaképeiktől. Innentől veszélyes.

Beülni a rádióba és össze-vissza pofázni felelősséggel jár, mert még lesz valaki, aki komolyan veszi az elhangzottakat.

felka 2012.02.17. 14:26:53

nagyon nem unatkozom, és nem vagyok megkeseredett.
de ez akkor sem humor, hanem ocsmányság.
aki ennek tapsol szégyellje magát.

ja, és stuart maria igazad van.

Ewok 2012.02.17. 14:36:24

Ezeket a média-élősködőket értelmes ember nem hallgatja. Már régen ki kellett volna seprőzni őket a médiából. Megélhetési senkik.
Ezektől értelmes dolgot hallani nem lehet.

krj 2012.02.17. 14:40:46

bochkornak épp elég büntetés, hogy úgy néz ki, mint rod stewart és bon jovi közös gyereke, ndk-s kiszerelésben (emlékszem, amikor azt mondta, hogy farmer, sportzakó és aranybetűs fekete póló milyen jó öltözet, hát hordjad sokat, baszod). boros meg minden, csak nem vicces. kéne már valami új...még jó, hogy nem hallgatom őket.

Koholmány 2012.02.17. 14:47:43

@Boom74: te végtelenül egyszerü vagy, ha érted az iróniát, vagy ha nem?!?

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2012.02.17. 14:47:54

@nimonic: én jazzy-t hallgatok reggel a kocsiban

Deuce Bigalow 2012.02.17. 14:49:42

buzdítottak volna inkább kommentelőverésre, ahogy ezt itt elnézem...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.02.17. 15:03:32

csak azt szeretnem megkerdezni,, hogy otthon mekkora a teknos-delfin-panda-oroszlanpopulacio?
szoval mekkora az eselye, hogy most mindenki nekiall felkoncolni ezeket?

Boom74 2012.02.17. 15:30:26

@Koholmány: Szívesen összemérem veled a tudásomat akár lexikálisan akár másképp... mondd az időt és a helyet, kiderülhet kettőnk közül ki az egyszerűbb :)

Démonmac1 2012.02.17. 15:32:29

Az "irónia" szó nem ismerete...
Mennyi humortalan ember van.. nyilván átmegyek majd és baltával széjjelverem szegény teknőst.
Aki ilyenért feljelent.. annak aztán van esze.
0

Boom74 2012.02.17. 15:44:17

@Démonmac1: Hagyd csak, aki eddig sem értette meg az ezután se fogja! Sajnos az index is hibás, mert a cikkükkel ők adták ezeknek a túlbuzgóknak a szájába az állatkínzásra felszólítást, holott semmi ilyesmiről nincs szó...

esprit 2012.02.17. 15:45:26

Speciel nem értem, hogy ezt a primitív bunkó bocskort mi a francnak hallgatja valaki?
Nomen est omen!

Oda való. A lábfejemre.

Sanya1965 2012.02.17. 15:49:24

@kmaate:
3-as lista:
1) FM99,5 Rádió Q : Keljfeljancsi, vezeti Fiala János
2) FM90,9 Jazzy Rádió: Millásreggeli
3) FM105,9 Gazdasági Rádió, a műsor címe nem ugrik be

kmaate · http://kmaate22.blog.hu 2012.02.17. 15:54:42

@Sanya1965:
1. nem rossz, de nem mainstream, sem műsorstrukturába, sem elért emberek számában
2. jazz, funky rádió rétegrádió, nem mainstream
3. gazdasági rádió, hogy lenne mainstream? speciális szakrádió
Nem azt kértem, hogy jobb vagy érdekesebb reggeli műsort mondj, hanem mainstreamet, vagyis, ami legalább 1 millió embert érdekel, elér és ennek megfelelően szintbe popularista

bögöbö 2012.02.17. 15:55:08

@úgyiselfelejtem: Kicsit elgondolkozhatnál, mi a különbség a természetes szelekció által, kontra az emberi tevékenység folytán (csupán az elmúlt száz évben) kipusztult fajok tízezrei között...

Minden hozzád hasonló, bagatellizáló hozzászólónak ajánlom szíves figyelmébe:

www.neplap.net/hir/a-fajok-fele-kipusztul-egy-emberolto-alatt

bögöbö 2012.02.17. 15:56:58

@úgyiselfelejtem: Bocs, elfelejtettem hozzátenni: BAZDMEG!
:)

artismaffia 2012.02.17. 15:58:47

Mit vártok attól a primitív bunkótól? Azt kellene megbüntetni, aki a rádió közelébe engedi őt...

milanko 2012.02.17. 16:15:07

Mielőtt még messzemenő következtetéseket levonnánk, érdemesmeghallgatni az adást (itt meglehet: bumerang.hu/archivhang/BUM2012/02/07/cc9605696dec2c4332c68adfbe4272c4.mp3 )
Az eredeti Blikk cikk kijelentései köszönő viszonyban sincsenek az elhangzottakkal. Az adásban tulképpen annyiról volt szó, hogy egy állítólagos WWF doksi alapján a WWF-nek van priritási listája, hogy a kihalás szélén lévő állatok közül melyiket kell megmenteni. Bochkorék csupán annyit tettek, hogy elmondták, hogy ha dönteni kellene, két állat közül ők melyiket mentenék meg. Azt is hozzátették, hogy szerintük nyilván mindegyiket meg kellene menteni. De mi van akkor, ha tényleg dönteni kell...

Pinka-Panka 2012.02.17. 16:54:42

Nem csodálkozom rajtuk, én pár éve akadtam ki amikor, a témájuk a politikusok micsoda méretéről szólt. Ezt pedig, úgy beszélték ki, hogy kérték a betelefonálókat, ki mit látott a strandon. Teljesen felháborodtam ezen az ocsmányságon, mert ki tehet arról, hogy hogyan születik meg?
Erre csak a libsik képesek, amikor a Gálvölgyi rokkantnak álcázva kifiguráz egy zebrán átkelős helyzetet, vagy a fentebb említett téma.
Az állatverésen, aki tud viccelődni, annak tényleg ajánlanám, hogy nézesse meg magát.
És, ha valaki kifut, elfogy a poénokból, akkor jobb ha hallgat, mint ilyen aljasságot dob be témának - sőt röhög is rajta.
Nem csodálkozom, sajnálom, szánom őket. Seggfejek, ócska primitiv szarháziak!

bögöbö 2012.02.17. 17:07:36

@Pinka-Panka: Hogy jönnek ide a libsik, fel nem foghatom...
Hasonlít nemzetikonyves igencsak értelmes korábbi hozzászólásához.

Pinka-Panka 2012.02.17. 17:20:10

@bögöbö: Megértelek, de kérdezem, hogy a jobbos Lánc-híd rádióban hallottál - e már ilyet?
A libsizést arra értem, hogy az általam említett urak, annak vallják magukat - s nagyon sajnálom aki ezzel együtt azonosulni tud. A humor az más, már ne haragudj, s én ezt nem tudom elfogadni.

gyedmaróz 2012.02.17. 17:52:28

Kedves Pinka-Panka!
Ha majd jól kiröhögted magad a Lánchídrádió humoráradatában, ócska és primitív módon szard össze magad! Mást nem írok, mert úgy tűnik az már túl magas lenne.

úgyiselfelejtem 2012.02.17. 20:06:54

@bögöbö: lehet, hogy basszam meg, de akkor sincs nagy különbség, hogy az embernek nevezett élôlény pusztít ki egy fajt, vagy a tyrannosaurus rex-nek nevezett.

A különbség az, hogy a dínó magasról leszarta, mert éhes volt, míg az ilyen moralizáló embereknek túl sok idejük (meg lehetôségük) van ilyeneken gondolkodni. Aztán meg adakoznak esetleg (hogy megnyugtassák a lelkiismeretüket), meg a gép mögött acsarkodni, és az állatok pusztulnak tovább...

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2012.02.17. 20:11:10

@*azta*: Oké, elnézést valamiért erre emlékeztem, :)

Pinka-Panka 2012.02.17. 20:27:55

@gyedmaróz: nem baj, ha nem válaszolok, személyeskedő hozzáröffenésedre?
Sajnállak csak, ha ráérek.

Benzoylmethylecgonine 2012.02.18. 08:20:28

Saját összeállítású CD-k. Ilyen egyszerű.

Egyébként a műsort nem hallgattam, gondolom a két szerencsétlen viccnek szánta, ha ez valakinek is vicces. Aki pedig ezért jelentgetni kezd... tipikus állatvédők, akik kutyát és macskát mentenek, végül is a kihalás szélén vannak - már meg sem lepődöm =)

Bundi79 2012.02.18. 12:19:34

-A két bunkó, seggfej, stb. (szerintem inkább műsorvezető) három. ha egy picit hallgatnátok, tudnátok, pláne, hogy a teknőcös mondatot pont a harmadik, Voga mondta.
-A Bumeráng a Sláger megszűnése után nem 2 héttel, hanem 2 hónappal indult a Neo-n (csak, hogy csökkentsük a csúsztatásokat, bár tudom, a lényegen nem változtat, de a netet arra is lehet használni a fröcskölődésen kívül, hogy információt szerez az ember)
-Aki feltétel nélkül elhisz egyetlen cikket is, ami a bulvárlapokban megjelenik, az az unintelligens. Én hallgattam a műsort (nevettem is rajta - lehet barmozni, de legalább tudom miről beszélek!). Én a Való Világból egyetlen másodpercet sem néztem, mert nem érdekel. Ergo nem mondhatom, hogy szar (csak sejtem, de ez az én véleményem, de nem tudom alátámasztani, nem is fikázom). Én felfedeztem egy csodálatos készüléket: távirányító. Sokáig néztem a tv2-n a Tényeket, majd meguntam a híradónak álcázott Kék Fényt és pár hónapja az m1-en nézem a híradót. Vannak hibák, de a 20. percig nincs lakástűz, karambol, gyilkosság, viszont egy témában megszólal a Fidesz, az MSZP, az LMP és a Jobbik is. Sőt azt is megtudom, mi történt a nagyvilágban.
-A színházban, ahol játszom (tehát had előlegezzem meg magamnak és a kollégáimnak is, hogy nem unintelligens barmok) vannak, akik kifejezetten utálják Bochiékat (igen, ch-val, nem cs-vel...), de attól még nem kurvaanyázzuk egymást, még ha szóba kerülnek akkor se. Békés együttélés, véleményszabadság, hallottatok róla?
-Szidták a bicikliseket? Én is szidom, meg a gyalogosokat és az autósokat is. Pedig mindhárommal közlekedek, főleg bringával. Van egy nagyon igaz mondás: Akinek nem inge, ne vegye magára! Mivel én nem a járdán és nem az egyirányú utcában a forgalommal szemben, nem z autóút közepén, hanem a KRESZ szerint közlekedek, nem ingem, nem engem szidtak.
-A kereskedelmi médiának benne van a nevében, hogy kereskedelmi, tehát a piacból él. Márpedig kegyetlenek a piaci törvények. Ha nincs fogadóközönség (hallgató), nincs reklám, nincs műsor. Mivel a Bumeráng haszonnal működik, kereskedelmileg van létjogosultsága. (Valószínűleg a Való Világ is elég hasznot termelt, ha megérte új évadot indítani a több, mint 100 milliós büntetés után.) Akinek nem tetszik a műsor, hallgasson mást. Én pl. mp3-akat szoktam, mert ott az megy, amit én akarok. (Illetve most a Lali király régebbi adásait hallgatom, mert az eddig kimaradt.Lehet utálni ismét!)
-Végül:Amíg az állattartók nincsenek tisztában bizonyos dolgokkal (a nagy téren, pont az aprócska domb közepére szaratták a kutyájukat, ahol a gyerekek szánkóztak a pár havas napban, pedig van egy csomó fa, bokor, esetleg zacskó felszedni... Na itt kéne kezdeni, nem ott, hogy egy fikciós történetben ki mit csinálna elméletileg (nem gyakorlatilag!)
Na befejezem, mert a sok névtelen anyázó úgyse olvas el ennyi betűt egyszerre. Pedig ha a Bumeráng hallgatása (legtöbb esetben nem hallgatása) helyett olvasna, lehet, hogy nőne a szókincse, javulna a helyesírása és épülne a jelleme. A legtöbb kommentelőre ráférne. Tudjátok, akinek nem inge...

lyken 2012.02.18. 13:05:22

@Bundi79: "Na befejezem, mert a sok névtelen anyázó úgyse olvas el ennyi betűt egyszerre."

Akkor minek írtál?

Bundi79 2012.02.18. 13:44:45

Amúgy nem vagyok fanatikus Bumeráng hallgató - bár minden nap hallgatom -, többször mondtak olyat, amivel nem értettem egyet, többször "fikáztak" olyan dolgot, személyt, amit/akit szeretek, de nem háborodok fel, másképp gondolkozunk és kész!

Bundi79 2012.02.18. 13:47:07

@lyken: Mert ahogy tanultam: a hír szent, a vélemény szabad. Nem azért kell írni, hogy elolvassák, reagáljanak rá, hanem mert van véleményem. Akit érdekel, elolvassa. De látom, neked ez is "inged"...

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2012.02.18. 16:09:17

@exseven: szerinted amikor bevezetnek egy új adót, és valaki azt javasolja, hogy bevezethetnék a levegőadót és más hasonlókat is, akkor komolyan gondolja?

Rák úr 2012.02.18. 17:00:41

Én maximum csak egy rögtönítélő bíróság bírájaként hallgatnám meg őket…

lyken 2012.02.19. 00:35:16

@Bundi79: Visszakérdeztem, mert a véleményed kinyilvánítása végére odabiggyesztett lesajnáló kváziprolizás picit disszonánsnak tűnt. Ugye, ha azért írsz, mert véleményed van és a cél nem az interakció, akkor nem világos, hogy mi a célja az utolsó bekezdésnek. Ha viszont az utolsó bekezdésed mégsem tévedés, akkor a számomra adott válaszod az ami nem a teljes őszinteség jegyében készült.

Az viszont mindenképpen érdekes kérdés, hogy egyetlen mondatodra kérdeztem rá, te pedig rögtön beleképzeltél egy komplett ingrészleget. Miközben ezt az inget most te rántottad magadra.

Bundi79 2012.02.19. 10:01:42

@lyken: Még az is lehet, hogy igazad van. Tőled bocs, az általam még mindig nem tisztelt többségnek meg: látjátok, lehet kulturáltan is ellenkező véleményeket hangoztatni, sőt "lecseszni" is a másikat. És igazat adni a másiknak is.

VOGAben 2012.02.19. 16:14:47

Hánynom kell ettől a képmutató álszent hozzáállástól. Most komolyan valaki képes elhinni, hogy egy bármilyen vicc vagy poénkodás hatására tömegek fognak így, vagy úgy cselekedni?

És ezeknek a "látens" szellemi fogyatékosoknak az élharcosai még szabadidőt is áldoznak, hogy feljelentést tegyenek.

Szeretném felhívni a figyelmet, hogy itt bárhogyan is hisztiznek és bármennyien, attól teljesen függetlenül születnek és múlnak ki az afrikai oroszlánok és társaik.

Inkább neveljenek maguk helyett életképes utódokat, de ne otthonülő, józan bolond, gyp.seket... akkor többre megy a világ.
süti beállítások módosítása