Na, ezzel is megvolnánk, megvan az Eurovíziós Dalfesztivál magyar indulója, a Compact Disco, aminek egyik tagja a műsor közben azzal biztatta a nézőket szavazásra, hogy majd ők felteszik Magyarországot a térképre, ha eljutnak Bakuba. Nem ez volt az egyetlen otromba megjegyzés a műsorban, hadd tegyem hozzá gyorsan. A Tóth Gabival egyetemben villantásversenyre felöltöztetett Kapózs Zsóka ámokfutása a mikrofonnal vagy a zsűri kétségbeesett próbálkozása arra, hogy a középszerűnek is nagy jóindulattal nevezhető kínálatot világszínvonalnak állítsák be igen mókás volt úgy húsz percig, de utána csak a kínos feszengés és az izzadtságszag maradt.
A Dal döntője pont olyan volt, mint a két elődöntő, csak a zsűritagok most nem birkóztak a táblagépekkel és sikerült hanghiba nélkül is lehozni az adást, sajnos az előadások színvonalán ez sem segített, tetszik tudni, szarból nem lehet ostort fonni, de ha mégis, nem lehet vele pattogtatni. A Bakuba igyekvő egykori megasztárosok és a pár külsős fellépő értelemszerűen ugyanazokat a nótákat adta elő, mint egy vagy két hete, ebben a versengésben ugyanis egy dalt, mit dalt, Dalt keresett a zsűri. Ha valaki tényleg kíváncsi volt arra, hogy melyik indulóból lehet megint 23. helyezett az Eurovíziós gagyiparádén, kénytelen volt végigszenvedni a javarészt külföldi előadóktól lenyúlt alapokra felhúzott popnótákat, melyeket az előadók szinte hangra pontosan úgy adtak elő, mint az elődöntőben, nehogy legyen valami izgalom a műsorban.
A tömény unalmat csak az olyan külsőségek dobták fel, mint a Tóth Gabi csöcseit épphogy fedő két deka selyem, vagy Caramel őszinte döbbenete akkor, amikor szavazatot kapott a zsűritől - én mintha egy kis félelmet is láttam a szemében, olyat, mint Robert Redfordéban a Jelölt című filmben, amikor kiderül, hogy beszavazták a Szenátusba, és rájön, hogy fogalma sincs mit keresne ott. A legmulatságosabb perceket messze a Király testvérek okozták, érthetetlen, hogy miért nem a folyamatosan a szemét meregető, szalmaboglyával a fején tikkelő Lindát és két igen béna tesóját juttatta tovább a zsűri, így legalább valami különdíjat elhozhattunk volna Bakuból.
A magyar nyelv mellett Királyéknak a matekkal is meggyűlt a baja mellesleg, amikor a négytagú zsűri a négy végső döntős produkcióból már kiosztott két szavazatot a Compact Discónak, egyet pedig Caramelnek, tehát max. holtversenyre lett volna esély, Király Linda láthatóan úgy szorított az utolsó szavazatért, mintha az élete múlt volna rajta. Sajnos ezek a vicces momentumok csak arra voltak jók, hogy a néző pár másodpercre elfelejtse, milyen szörnyen középszerű, lejárt szavatosságú slágereket és lélektelen előadásokat hall éppen, melyek közül valóban nem volt könnyű választani. A zsűri akár pénzfeldobással is választhatott volna, és ha jól sejtem, ők leginkább Fábián Julit látták volna szívesen Bakuban, de a közönség másképp gondolta.
Maga a műsor mellesleg egy fokkal sem volt rosszabb, mint bármilyen más zenés-táncos rendezvény, Gundel Takács Gábor végtelen profizmusa ellensúlyozta a meglepetésre (muhaha) műsorvezetőként feltűnő Kapócs Zsóka ostoba kérdéseit, a döntő végre bakik nélkül ment le, a képi világa, a díszlete pedig semmivel sem volt giccsesebb, mint egy Megasztáré, vagy X-Faktoré. A bakui döntőre a Compact Disco az esélytelenek nyugalmával készülhet, mondjuk az előző kiadásból ránk maradt, és 22. helyéhez képest meglepően magabiztos Wolf Katinál egy paraszthajszállal azért mindenképpen jobbak.
Testvérblogunkon, a Lángoló gitárokon az olvasók arra szavaztak mellesleg, hogy egyik dal se menjen ki Bakuba.
Galván Tivadar 2012.02.13. 10:35:33
fran7 2012.02.13. 10:39:25
Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz. (törö 2012.02.13. 10:46:01
Középszerű gagyi = Eurovízió
Vatikáni bérgyilkos varázsló 2012.02.13. 10:46:58
merta-X 2012.02.13. 10:51:28
Sulopest 2012.02.13. 10:57:48
Lex D'Arquebus · http://ugrassvajcba.blog.hu/ 2012.02.13. 10:58:45
travis 2012.02.13. 11:00:58
hafu 2012.02.13. 11:01:23
mickeyknox 2012.02.13. 11:02:10
Sulopest 2012.02.13. 11:04:22
toto2000 2012.02.13. 11:04:39
Archie the inventor 2012.02.13. 11:06:02
Shirkan8 2012.02.13. 11:06:40
MI AZ AMI neked ELÉG JÓ?????????
ErEr 2012.02.13. 11:06:45
Azért remélem a C Disco kap valami háttértáncos bagázst vagy bármi külsőleg megjelenést, mert ebben van azért behoznivalójuk.
VeszettTraktorosMüezzin 2012.02.13. 11:07:10
Jobban jártam.
Tóth Gabiról meg Zsókáról kár, hogy lemaradtam de majd megnézem valamelyik bulvárújságban amit villantottak. XD
rxtr 2012.02.13. 11:08:36
Szerintem Ruzsa Magdi volt az egyetlen aki valamit ert ebbol a rengeteg dalolos fosbol az utobbi 10 evben, a tobbi SEMMIT...Nagy szerencsem volt, belole is csak egyet lattam a tvben eloben mikor az Ederlezit eneklete, az zsenialis volt. De a tobbi tobbszaz eloado es dal??? FOS!!!! Caramell?? Uristen annyira nyalas osotba a zeneje, hogy az tragedia!! Toth Gabi?? Te joeg mekkora mazli, hogy nem egy ekkora TRAMPLIT kuldtunk Europaba! Valami borzalom ami itthon folyik, es en tenyleg csak azt nem ertem, ezeket a borzalmas dalokat, eloadasokat minek neznek millioan??? ehh.
hafu 2012.02.13. 11:08:37
festéktüsszentő hapcibenőke 2012.02.13. 11:10:41
5:20 után ajánlom mindenki szíves figyelmébe...
www.youtube.com/watch?v=Bqvcmud3LFQ
johevi 2012.02.13. 11:10:57
Brix 2012.02.13. 11:12:21
Nevem Earl 2012.02.13. 11:12:37
Tényleg Fábián Juli volt a legjobb, mondom ezt úgy, hogy - mea culpa - ezelőtt a büdös életben nem hallottam róla. Jó, már tudom, hogy ő valami jazz-istennő, csak eddig kimaradt.
Veres Mónikáért is kár, több van a csajban, mint amit általában a képernyő mutat. Csak tudnám, miért hízott meg annyira. Szült talán?
antho 2012.02.13. 11:16:26
A Dal című műsort kevésbé érzem problémásnak. Ez viszont vállalhatatlan:
mandiner.hu/cikk/20120212_bacsfi_dianabol_avatara_satyavati
Ja és az RTL Klub hetek óta szinkron nélkül, német nyelven adja a Cobra 11-et vasárnap este 7-től, főműsoridőben. Érdekes, hogy ezt eddig senki nem vette észre.
frakmak 2012.02.13. 11:16:58
A Kapócs Zsóka meg egy istennő.
ErEr 2012.02.13. 11:17:09
egyébként Kapocs Zsókát ne engedje senki műsort vezetni! Az ilyenek miatt kapnak majd ilyen bájolgó Örödg Nórák fizetésemelést majd!
Gundel meg a mindenes szuperman már az MTV-nél? Annyira messze nem jó!
sz_ 2012.02.13. 11:17:35
- ez nem igaz; Gy. Tibor Dalát áthangszerelték, mert túl nyilvánvaló volt, hogy a Take That Reach Out c. szerzeményének schmittelése. (Így már érthetőbb az is, hogy miért TT pólóban volt Gy. Tibor.)
sz_ 2012.02.13. 11:19:15
koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.02.13. 11:19:37
Az értékeléseken röhögtem: Ez egy bombaaa, 8 pont:D Vagy: Kinn esik a hó és hideg van, de ez a dal itt benn melegséggel töltötte el a szívemet.
Ha 4 Átlag Janit behoznak az utcáról, akkor talán két mondat helyett ötöt tudtak volna elmondani és esetleg jobban lehúzzák a dalokat.
Egyik-másik szerzemény olyan hamisan csengett és csak csodálkoztam, hogy ez miért olyan nagy bomba.
Az akkori felhozatalból talán még Fábián Juli volt a legjobb, na mindegy.
Egyébként nem teljesen mindegy, hogy ki megy ki? Az Eurovízió a politikáról szól, megítélésünk nem hogy nulla, hanem mínusz 10.
Véleményem szerintem Friderika óta nem tudtunk kiküldeni normális énekest vagy csapatot. Egy-kettő esetleg jobb volt, de volt aki csak az országot égette, mondjuk ennél jobban már úgyse lehet.:)
kamasuka 2012.02.13. 11:20:10
kamasuka 2012.02.13. 11:21:04
Nem mondod? Csak mert a beharangozókban magyar a szöveg. Nem semmi!
johevi 2012.02.13. 11:21:11
Vatikáni bérgyilkos varázsló 2012.02.13. 11:24:55
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.13. 11:25:23
www.youtube.com/watch?v=CB2XvRay27s&feature=related
www.youtube.com/watch?v=ieRhkN4aquo&feature=related
www.youtube.com/watch?v=fv0_BoXt3kU
gogyimogyi 2012.02.13. 11:26:37
Amúgy a Compact Disco és Juli volt a legjobb szerintem. Mondom szerintem.
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.13. 11:27:55
79_süni 2012.02.13. 11:28:02
Egyedül a szemüveges gitáros srácot nem nevezném gagyinak. A többi produkció nagyon középszerű, mint az Eurovízió maga is.
A Műsor fénypontja tényleg az volt mikor Kapocs Zsóka melleit mutatták :)
Rákai Phillip? Mit keres a Zsűriben a Fidesz cenzora??? Én pusztán már ezért nem néztem volna meg a műsort, gusztustalan.
hungarisztan 2012.02.13. 11:29:22
MegaLOL.
Szánalomhegyek a köbön, pedig amúgy önmagában nem teljesen reménytelen ez az Eurovízió. Pár jó dalt már kitermelt (na nem innen), igaz, többnyire nem azok nyertek. Hiába, a határokon átívelő, bevándorlók által hazaszavazós nacionalizmus, no meg a zenei képzetlenség tökéletes demonstrációja annak, miért nem kéne a közönség kezébe adni a döntés lehetőségét.
Igaz, ha meg garbós zeneesztéták szavaznának, a kutya nem nézné, mert a plebsnek a királytesók kellenek. Egyék. Addig sincs polgárháború, míg megkapják a napi betevő szart. Voltaképpen lehet ennek is örülni.
dr. pretender 2012.02.13. 11:29:27
min 2012.02.13. 11:30:08
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.13. 11:30:31
Rose Madder 2012.02.13. 11:31:00
Amúgy én a Wolf Katin akadtam ki.Miért affektál ez ennyire?
B_Juli 2012.02.13. 11:31:38
Középszerű gagyi = Eurovízió"
Ennyi.
Annyival egészíteném ki, hogy a szavazás is országszimpátia alapján történik, tehát alapvetően mindegy, hogy ki mit küld a fesztiválra. Legalábbis én egyszer néztem az Eurovíziót, gigyibbnál gagyibb giccsek voltak, aztán a norvégok leszavaztak a svédekre, a jogók egymásra, stb. Komolytalan az egész.
p543hp 2012.02.13. 11:32:00
Fábián Juli majdnem olyan rémisztő mint Király Linda, de ha elkezd énekelni, az nem semmi.
pefe 2012.02.13. 11:32:12
-nem értem, miért gondolja a szerző, hogy Bakuba valami istentelen minőséget kell vinni. Nem gondolom, hogy a tavalyi azeri dalt jobbnak tartja ezeknél.
-Szerintem Caramel-t lélektelen előadónak nevezni elég nagy butaság volt, így az egész cikknek olyan "savanyú a szőlő" érzete van. Lehet, hogy a szerző is benne volt a maradék 180-ban?
kamasuka 2012.02.13. 11:33:37
Nos, akkor az eurovizió tényleg nem feltétlenül a te műsorod, hacsak idén nincs valami finn vagy török rock.
Na, peace!
www.youtube.com/watch?v=PVrpUckHJbQ
kamasuka 2012.02.13. 11:34:51
Nehogymár Caramel testesítse meg ezzel a szarral, hogy mit akarHAT a köznség?! :D
kamasuka 2012.02.13. 11:35:35
Na ezért van ott KZS.
Rocko- 2012.02.13. 11:37:10
az objektív minőségi mérce és szubjektív zene ízlés különbségéről nyugodtan faggasd Kovács M. Norbertet, ő segít majd.
kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2012.02.13. 11:37:26
Ezért kedvelem Herendi Gábort.Többnyire TV-ben ismeretlen színészeket válogat be lásd Valami Amerika 1.,Társas játék
fektor7 2012.02.13. 11:37:29
Veress Mónit mindenképp a négybe vártam volna. Remélem most a győztes elgondokodik valami jópofa képi ötleten, mert azzal feldobva akármit elérhetnek a döntőben.
Wii 2012.02.13. 11:37:50
Karamel fotóján a háttérben levő szintis srác szintijeiből sem lóg egy zsinór sem - hát ez van.
hungarisztan 2012.02.13. 11:41:31
joos 2012.02.13. 11:43:05
1. nem érdemlik meg
2. letettek már valamit az asztalra
3. saját műfajukban igenis elismertek
Az, hogy valakinek nem jön be a stílus, az teljesen más dolog! Személy szerint örülök a Compact Disco továbbjutásának. Persze akik pl. nem hallgatnak MR2-t, vagy vmi. hasonló kulturált adót, azoknak fogalmuk sincs ezekről az előadókról (tisztelet a kivételnek)!
Mivel a közönség/nézők szavazták be az előadókat, így a végeredmény nekik/nekünk köszönhetően született (én nem szavaztam, nem szokásom)! Innentől kezdve Magyarországot a Compact Disco képviseli. Ha fikázod, akkor nyugodtan arcul is köpheted magad sixx!
ascii 2012.02.13. 11:43:23
Wii 2012.02.13. 11:44:19
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.13. 11:44:22
exilis 2012.02.13. 11:44:45
Karamell dalait meg valami gép írja tizenöt szó/ klisé ( utam, hitem, remény, vártam, kell, nem adom fel, stb.) tetszés szerinti változtatásával.
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.13. 11:45:05
contractor 2012.02.13. 11:47:15
frekazoid 2012.02.13. 11:47:24
www.facebook.com/badforest?sk=app_269571229769838
XD
FDToth 2012.02.13. 11:47:43
Tuti nem nyernek, sőt legjobb 10-be sem jutnak be.
Nagy előnyük, hogy angolul énekelnek és nem keverik a magyarral.
Fábián Juli performance-a 0 volt, ezért nem jutott tovább. Énekhangja ok, de a zenei stílusa csak keveseket vonz. sajnos.
Kisebb sikert talán a Király testvérek érhettek volna el, hiszen ha bedobják azt az adut, hogy ők tulajdonképpen nem is magyarok, akkor esély lehetett volna.
Mivel Európa szerte utálják a magyarokat - mellesleg jogosan - így nem látom értelmét annak, hogy versenyzőket indítunk ezen a versenyen.
Az meg, hogy a politika az m1/m2 intendánsa (looool) révén begyűrűzött a műsorba is - sajnálatos.
79_süni 2012.02.13. 11:49:25
5 pont, hogy ilyen jól megfigyelted az eseményeket.
joos 2012.02.13. 11:49:42
Rocko- 2012.02.13. 11:50:29
a véleménybn egyetértünk, mint a seggluk, viszont a poszt címében nekem elég kőbe vésett törvény jellegű kinyilatkoztatásnak tűnik.
Wittorio1980 2012.02.13. 11:53:04
Garbai Sándor 2012.02.13. 11:53:51
Kapocs megkérdezte tőle, hogy a kiesettek közül kit látott volna szívesen a döntőben, mire Gundel elmondta, hogy ő nem nevezheti meg, hogy a döntőbe jutottak közül kit szeretne győztesnek, mert az sértő lenne a többieknek.
Majd Kapocs újra feltette neki a kérdést, hogy a már kiesettek közül kit látna a döntőben szívesen...
betyár bandi 2012.02.13. 11:54:04
Nefernefernefer 2012.02.13. 11:54:15
johevi 2012.02.13. 11:54:20
takingsider 2012.02.13. 11:59:20
1. A baromságot baromságra halmozó Gundel mint vérprofi?
2. Király testvérek?
3. Compact disco csak egy paraszthajszállal jobb Wolf Katinál?
Normális?
Na abban az egyben egyetértünk, hogy a csontmodoros Wolf Kati sem rakhatja ki az ablakba a helyezését (nem mintha nagyon sokat számítana a dal a szavazásnál), volt egy középszerű dala, amit mások írtak neki, bejutott egy tehetségkutatóba talán némi hátszéllel, a béna produkcióit is ajnározták, mégis kiesettt a közepénél, meg elénekelte kislányként a lemezen a Vukot, na ehhez képest kurvára felkent szakértő volt.
paseee 2012.02.13. 12:01:00
Gondolom mindenki jó sokat letehetett már az asztalra, hogy ilyen bőszen fikázik...
Pláne ebből élni... na ez a "no comment"
ruprecht 2012.02.13. 12:02:13
vic 2012.02.13. 12:02:25
8ból legalább 5 szerintem kifejezetten jól sikerült produkció
és meglepett hogy van ennyi vállalhatóan angolul éneklő magyar énekes
bár tudom fikázni jobb:)
ezért megjegyzem, a számok mellett a műsor egy osztállyal alacsonyabban landolt, de én értkelem az igyekezetet is
chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.02.13. 12:03:29
DrPepper 2012.02.13. 12:03:37
2012.02.13. 12:06:32
Hát... gratulálok. Mármint a közönségnek. :-D
justjinx 2012.02.13. 12:07:10
csárli hárper 2012.02.13. 12:07:27
Macskond 2012.02.13. 12:07:34
Első megállapításom az volt hogy minden előadó sokat csiszolt, és egyértelműen javitott az előadásán az elődöntőhöz képest.
A második hogy végre találtak hozzáértő hangtechnikust. (bár időnként mintha most is gond lett volna a háttérvokálokkal)
A harmadik hogy megint olyan döntés született ami dafke ellenkezik az én ízlésemmel. Azon szurkoltam hogy ne a _szerintem_ két leggyengébb jusson ki és ezek szerintem a Királyék és ez a CD volt. Hát mit ad isten hogy pont ezt választották. :-((
Ezzel szerintem már a 23. hely is kihívás lesz.
Tóth Gabi vagy esetleg a Mr. SZTK Szemüveg lett volna esélyes arra hogy legalább a 15. helyet elérjük.
Sebaj. Az euroviziós szavazás ugy is legkevésbé szól a dalokról, mint inkább a szimpátiáról, azzal pedig manapság európában úgy is a békaseggét kajtatjuk alulról... Indulunk az esélytelenek nyugalmával. :-((
Marco Aurelio 2012.02.13. 12:10:14
Amúgy az Eurovízió szavazási rendje és "színvonala" miatt valójában tökmindegy, kit küldünk. Én a magam részéről felkérném Cicciolinát, hátha tudna még egy "Sexy Shop"-hoz hasonló döbbenetet kiadni magából, na AZZAL lehetne sokkolni. Mondjuk nem Bakuban, persze. Vagy valami Pákó-Kiszel duót kiküldeni.
GHF2 2012.02.13. 12:11:15
Tóth Gabinak lassan szoknia kellene, nem ő a Hungarian Pink...
A számok értékelhetetlenek voltak, ez a zsűrin is látszott. Dehát a nyugdíjasok szavaztak.
Bravó. Nem lesz ciki kicsikét sem. Áááá.
Ui.: Csak a Kapózs Zsóka miatt néztem! Az a nő 10-es!!!! Ennyi erővel ő is indulhatott volna, mert 100x jobb hangja van! (Bár jobb lenne ha nem beszélne...)
Hajrá Magyarország, Hajrá Magyarok!!!!
jadebulgari a.k.a. Simon's cat (törölt) 2012.02.13. 12:12:47
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.02.13. 12:13:36
Aki nem tudná, idén az MTV EMA-n is ők képviselték Magyarországot. Hogy díjat nem hoztak? Na és? De ott voltak, megismerték a nevüket és ez a lényeg.
Az Eurovision-ön sem fognak nyerni nagy valószínűséggel (és nem a zenéjük miatt!), de ott lesznek, megismerik őket és begyűjthetnek pár fellépési lehetőséget is itt-ott külföldön. Ha így nézzük, ők már győztek.
Egy alapvetően rock stílus felé húzó, mosdatlan szájú (merazöntörvényűségmosttrendi) újságírótól pedig hadd ne fogadjak el egy láthatóan elfogult véleményt.
Muris volt, elolvastuk, megdöglött a szomszéd tehene, elföldeltük, jól van. Nagy lelki hurrikánt nem okozott a cikk.
Goose-T · http://blacksabbath.blog.hu/ 2012.02.13. 12:13:38
nordas 2012.02.13. 12:14:05
Tehát a szavazatok nagy része nemzetiségi alapon megy, a többi esetleg szimptia szerint.
A Compact disco amgy nem olyan rosz, a középmezőnybe tán belefér/ ui. még most sem értem miért volt kudarc wolf kati 22 helyezése, ha jol tudom kb 40 ország indul...
mirigy187 2012.02.13. 12:15:01
finalNmbr 2012.02.13. 12:16:39
implode 2012.02.13. 12:18:06
sixx nem tudom ki a f** vagy de többet tollat ne fogjál a kezedbe. Mert tényleg volt sok probléma a versennyel kapcsolatban de Te már eleve úgy fogtál hozzá hogy majd jól lefossol mindent és mindenkit a mondataiddal. Ez nem kritika öcsém!!!!!! Ha nem értesz hozzá ne csináld.
belga6 2012.02.13. 12:18:19
mirigy187 2012.02.13. 12:18:56
nyuleskutya 2012.02.13. 12:21:28
Jöhet itt a compactdisco a dúrból mollba váltó verzéjével, de nézzük már meg azokat a dalokat, amik ebből a versenyből lettek híresek. Waterloo az abbától, shine a liet a cathrina and the waves-től stb. Mind mind egyszerű, fülbemászó dallamok, amik 3 perc annyira mászik a füledbe, hogy dúdolod.
Na, a compactdisco pont nem ilyen. És ki volt ilyen? Biga.
Erre csiszár jenő, akiről a saját maga hozta a zenéket az apukám világába - ebből kiderült, hogy nem mainstreemes az öreg - a compactdiscora voksol. Mit vártunk?
Populáris műsorba, ha nem csak a részvétel a fontos, tessék populáris számot küldeni. A jazz énekes csaj is jó volt, meg biga gyerek is.
2012.02.13. 12:21:47
www.youtube.com/watch?v=_KA8kvSRu3w
◄ ► 2012.02.13. 12:22:09
aaabbbccc 2012.02.13. 12:28:38
iqlightblondiee 2012.02.13. 12:28:44
Kapócs Zsóka nagyon rossz, már néha az én arcom égett...
@antho: ez komoly? ( Cobra 11 )
d.shannon 2012.02.13. 12:28:48
Schild 2012.02.13. 12:29:08
amiről híres az index:)
altero 2012.02.13. 12:29:49
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.13. 12:31:10
Zergerverge 2012.02.13. 12:31:21
Amoxx 2012.02.13. 12:31:26
Marco Aurelio 2012.02.13. 12:33:16
www.youtube.com/watch?v=eNUE2Myfbms
Bambulka 2012.02.13. 12:34:10
Zergerverge 2012.02.13. 12:34:56
Schild 2012.02.13. 12:36:07
escéhá 2012.02.13. 12:36:42
Ez a dalfesztivál eleve... (eurovíziósan, cakkumpakk....)
Ha Bach élne, forogna a sírjában.
.Nitro. 2012.02.13. 12:37:20
lepattanó korong 2012.02.13. 12:38:03
Garbai Sándor 2012.02.13. 12:40:56
Bogyó 2 2012.02.13. 12:41:42
Persze, jó a Whitesnake, meg a Mr. Big, de őket nyilván nem tudjuk kiküldeni. Valami magyar előadó, zenekar, ha már ezek rosszak??? Vagy az már égő? Jó lenne már olyan cikket olvasni, amikor valaki tényleg megpróbálja azt, amit az azeriek elértek, hogy megpróbál megkeresni egy olyan a dalt, előadást, amihez hasonló győzhet. S szépen, hozzáértő módon levezetné, hogy miért is ez vagy az lehet a megoldás. Lehetne rajta vitázni építő módon. Elfogadva, hogy ha valakinek ez számít, akkor hadd agyaljon rajta.
Ez a mindenki szar, bezzeg az X éve befutott rockzenekarok milyen jók - jellegű írások sehova se visznek, ilyet bármelyikőnk tudna rittyenteni. A szarban meglátni és kikaparni a gesztenyét mindig nehezebb, mint a készre és sikeresre hivatkozni. És akkor nem beszéltünk arról, hogy tegyünk különbséget ízlés- és minőségbeli dolgok között, és a között is, hogy mi az ami jó, és mi az ami esélyes.
Ford Fairlane 2012.02.13. 12:41:50
Előre elnézést kérek mindenkitől, hogy nekem tetszett ez a dal, sajnálom és szégyellem magam érte, hogy ilyen kis pondró vagyok...de nagyon tetszett.
:-)
Szabad tetszenie, kedves Hozzáértő Megmondó Emberek?
pandaagi 2012.02.13. 12:42:33
www.galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=69241:eurovizio-dalverseny-vagy-politika&catid=65:az-olvasok-irasai&Itemid=101
Zergerverge 2012.02.13. 12:43:19
méregzsák 2012.02.13. 12:43:20
insider 2012.02.13. 12:43:56
pandaagi 2012.02.13. 12:44:38
Bogyó 2 2012.02.13. 12:44:45
meggybefőtt 2012.02.13. 12:44:52
Vad.Korte (törölt) 2012.02.13. 12:45:52
Azt még hozzátenném, hogy a légtornász-versenyre csupa légtornászok jelentkeznek. A könnyten felejthető popdalocskák seregszemléjére pedig könnyen felejthető popdalocskák. Aki bármelyik irányba kilóg a sorból, esélytelen. Aki meg betagozódik, törvényszerűen közhelyes lesz. Nem értettem egyet a cikkírónak azzal a kijelentésével, hogy "lejárt szavatosságú" dalok voltak. Nem, szerintem pont a ma divatos hangzású, de értéktelen dalok voltak. Nem volt köztük Tom's Diner, Roxane, vagy One léptékű dal, vagy hogy magyar példákat most ne citáljak. Ez van.
Gulyo 2012.02.13. 12:46:44
Érthetetlen ...
K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2012.02.13. 12:46:51
seventyfour 2012.02.13. 12:47:10
De kurva mindegy, mert a sok szláv, újlatin, brit-szigeteki és egyéb szegről-végről rokony bunyevác egymásra fog szavazni, mi meg csak a FINNEK jóindulatából nem fogunk megélni...És azt sem érdemeltük ki, remélem idén nem szavaznak ránk.
Bogyó 2 2012.02.13. 12:48:38
lehet mondani, hogy fos az egész rendezvény, de mégis kurva sokan nézik. Amit kurva sokan néznek, annak meg van hatalmi és politikai jelentősége is. Innentől kezdve valamilyen apró szinten lehet értelme azon agyalni, hogy miként szerepelhetnénk minél jobban.
Lencsés István 2012.02.13. 12:49:08
Eyesis 2012.02.13. 12:49:09
kaloz_a 2012.02.13. 12:49:54
Rákai Filip, Csisz@r Jenő, Wolf Kati sem tett le még egy életművet....
Valami zenés szavazósat csinál a kereskedelmi TV akkor gyorsan csináljunk mi is, de csak alapdíjas SMS-sel, hiszen úgyis közpénzből finanszírozzák az MTV veszteségét is. (Ahogy a MALÉV-et, MÁV-ot, BKV-t). A kereskedelmi TV-k leépítenek ezek meg zsákszám szórják a pénzt (forma1 közvetítési jog, helyszíni közvetítéssel), jogdíjas vetélkedők, helyszíni tudósítások a világ legtávolabbi pontjairól (pl Rio)..., RTL kirúgja Fábrit mert drága (és mellesleg kiégett) az MTV felveszi adásonként horror pénzért. Mindezt a sz@rt legtöbbször párhuzamosan sugározzuk az M1, M2, Duna1, Duna2
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.13. 12:50:12
Himalaya 2012.02.13. 12:51:57
én arra szavaztam
Bogyó 2 2012.02.13. 12:52:05
"Vki elhiszi, hogy 20 alatti eredményt elérhet magyar?"
Ha jól emlékszem, ez már négy alkalommal sikerült!
Friderika 4. hely
Rúzsa Magdi 9. hely
V.I.P. 12. hely
Nox 12. hely
seventyfour 2012.02.13. 12:52:22
Bambulka 2012.02.13. 12:52:36
www.youtube.com/watch?v=gjwgYvzQWS4
Nine Inch Nails !
Bérgyilkos Bohóc 2012.02.13. 12:52:53
Nem igazán ismerem, ezt a Compact Discot, és okoskodás ide vagy oda, szerintem teljesen rendben volt, és illik a Euroviziós palettába. És ez a lényeg.
Az, hogy sixx frusztrált és rommá fikázza... Hát, most mit vártatok? Ha maga az Atyúristen hozta volna létre ezt a showt, én már akkor tudtam volna előre, hogy kőkemény szarozást fogok olvasni.
Eyesis 2012.02.13. 12:53:33
exseven2 2012.02.13. 12:54:17
Achilles 2012.02.13. 12:55:07
excopp 2012.02.13. 12:57:26
- a tévéműsort nem láttam
- a dalt hallottam
- nekem nem tetszik
- sajnálom, hogy ilyen produkciók a közönség színe elé kerülhetnek
- pont olyan a zenéjük, mint Magyarország közútjai, szolgáltatásai, hatékonysága, KOR-szerűsége
P.S. sajnálom, hogy nem szakmai alapon bíráltam, úgy nem tudok; egyszerű hallgató vagyok (ahogy egyébként az Eurovízió sokmillió szavazója is...)
Color 2012.02.13. 13:00:45
De ha néztetek már ilyen műsort, sajnos sorozatban kiderül, hogy ez is a politikáról szól...minden ország arra szavaz akinek a fenekét nyalja...
Ezért nem érünk soha sehová...
Ettől függetlenül hajrá, a választás tökéletes!!!!
:)
dedalon74 2012.02.13. 13:00:54
Gábor a Jobbszélső 2012.02.13. 13:01:16
A műsor legnagyobb örömöt számomra azzal adott, hogy királyék nem kaptak támogatást. Valóban nagyon vicces volt, ahogy a csaj ott tördelte ujjait, miután már három szavazat ki volt osztva, és max annyi volt a kérdés, hogy kompakt diszkó vagy caramell, ha caramell kapná a negyedik voksot. Persze az újvilágban összeszedett ésszel mit lehetett tőle várni???
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.13. 13:03:33
méregzsák 2012.02.13. 13:03:34
Nem kell egyetérteni vele, én bírom a stílusát, de voltam már kiakadva rá, akkor leléptem az oldalról és kész. Miért kell ezt ennyire felturbózni?! Ő ilyen, más meg másmilyen. Ha érzékeny a lelkem, akkor én se ide jövök éppen, hanem vmilyen főzős blogra, és virtuálisan telezabálom magam. Relax.
El Mexicano (törölt) · http://elmexicano2010.blogspot.com 2012.02.13. 13:04:45
méregzsák 2012.02.13. 13:07:00
dedalon74 2012.02.13. 13:08:06
lepattanó korong 2012.02.13. 13:08:11
"Béna kis tini Tankcsapdás csicskák
Elmentek ti a picsába!
Tankcsapdába estetek, kis buzik
Nincs igény, nincs kiút!
Álrokker szarok hát mit csináltok?
A gimiben keménynek kell lenni
A Tankcsapda ezt ki is elégíti!
Nem tudjátok, mi a jó mert
Megvezetett gombahajú, simatökű csicska szarok vagytok!
Te szar!
Háromnegyedes gatyó? Tank-póló?
Takarodj te szar!!!"
Stabilo 2012.02.13. 13:08:14
Miért kell ez?
zaphodbeeb 2012.02.13. 13:08:35
User2.0 2012.02.13. 13:09:52
Bogyó 2 2012.02.13. 13:10:33
De ez tényleg igaz?
Nem a Grammyt akarják megnyerni. Elnézve az eddigi eurovíziós produkciókat talán jobbak szoktak ott lenni? Mitől lennének jobbak a szlovákok, bolgárok, portugálok, hollandok, akárkik? Van pár zenei nagyhatalom nyilván, egy Anglia, Olaszország, Svédország jól szokott szerepelni, de ők se mindig. 3 éve gondolta volna valaki, hogy Azerbajdzsán majd nyer? A másik meg az, hogy nemcsak az első hely elfogadható eredmény.
Konkrét megoldásom nincs, mint ahogyan másnak se. Azonban olyan véleményem van, hogy látva a felhozatalt, az egyik tetszik, a másik nem, esetleg tudom indokolni és azt is elmondani, hogy miért gondolom az egyiket esélyesnek egy tisztes eredményre, a másikat meg miért nem.
Pl. Wolf Kati mostani előadása sokkal jobb volt, mint kint akármelyik. Kint hamisan énekelt, a színpadi jelenlét meg egyszerűen érdektelen és unalmas volt, csalódás a klip után. Ezért kerülhetett hátrébb a vártnál. Friderika mostani előadása meg elveszítette már azt a hangulatot, amit Dublinban még megadott, apróság a különbség, de mégis 4. lett akkor, ma nem lenne szerintem 14. se. Magdi nagyjából ugyanazt hozta mint akkor, a 9. helye nem rossz akkor sem, ha kézzelfogható eredménye nem lett a dolognak. De egy ilyen fesztivál-szereplés mindig ad esélyt erre, mégha a Compact Disco nyilatkozata valóban nagyképű is volt.
méregzsák 2012.02.13. 13:11:50
Ha ezt az idézetet komolyon gondoltad, akkor...
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.13. 13:13:15
dedalon74 2012.02.13. 13:15:03
Néhány szélsőliberális, meg sötétzöld köpköd minket, aminek kontraproduktív a hatása, azaz rengetegen szimpatizálnak velünk. Olvasni kellene a hozzászólásokat a "kint" megjelent csulatenger cikkek alatt.
preddy 2012.02.13. 13:17:14
Ez a lényeg!
A jamaicai bob csapat is feltette Jamaicát!
preddy 2012.02.13. 13:20:17
Egyenlítői-Guineat a térképre...
mikestern 2012.02.13. 13:20:56
Kedves sixx barátom. Eddig tudtam tűrni az általad újságírásnak csúfolt fikázást. Legutóbb, amikor a Nickelback-et gagyiztad, már majdnem regisztráltam, de ezzel a cikkel most betelt a pohár. Nem tartom sokra az eurovíziót, de a mostani válogató egészen színvonalas volt. A 8 döntős dal nagy része határozottan jó volt. Én nem vagyok zenész, de 20 éve amatőrzenélek viszonylag elfogadható színvonalon többféle műfajban, és megtanultam, mennyire nehéz jó zenét csinálni, jól megszólalni színpadon. Kíváncsi vagyok, te mit tudsz ezekről a dolgokról. Be kellene már fejezni ezt a stílust, amit képviselsz.
És félreértés ne essék: a Nickelback-ért sokkal jobban haragszom, mint a mostaniért.
Bogyó 2 2012.02.13. 13:21:06
Néha van 1-2 kiváló dal, akiket a közönség is megtalál vagy egy nagyon jól eltalált és még mindig kellően színvonalas slágerzene, ilyennel nyert az Abba ilyen volt az azeri dal is. Van amikor az újszerű és megosztó, meghökkentés jön be (Dana, Lordi), de nagyon sokszor győznek fiatal, bájos, aranyos, tiniszerelmeket és anyai, apai érzéseket is tápláló énekesek. Ilyen recepteken is lehet gondolkodni.
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.13. 13:23:14
izellajos 2012.02.13. 13:25:59
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.02.13. 13:26:24
ami meg eszembe jutott
itt mindenki sir, hogy ugyse nyerunk, mert mindenki utal minket europaban
nade hagy kerdezzem mar meg mi a magyarok velemenye a tobbi europai orszagrol, meg amerikarol?
csigazabalok, totok, szorostalpuak, nacik, digok, idiotak,buzik, hulyek stb stb stb
szoval ezen miert csodalkozunk?
amugy szerintem en akkor lattam utoljara eurovizios dalfesztivalt, mikor meg Vitar Gyorgy konferalta:)
Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.02.13. 13:26:45
Zenészként azt kell mondjam, roppantmód idegesítő volt, hogy kajak ugyanaz a technoalap szólt a dalok minimum fele mögött :/
A Compact Disco számának elején az énekes gyerek kétszer is hamis volt, az egészből hiányzott a groove, hiába rázták magukat a színpadon, nagyon nem jött át a rákenroll...
Fábián Juliék és Biga kivételével nekem (hangsúlyozom NEKEM) nem jött be senki, azzal együtt ofkorz elismerem, hogy Veronikának pl. mekkora hangja van és az is tökre lehet, hogy ha nem ilyen szar zenéket kell nyomniuk, akkor sokkal jobban tolták volna, úgyhogy lehet csak a dalok hibásak :D
mikestern 2012.02.13. 13:27:22
færie (törölt) · http://totalisfutball.blog.hu/ 2012.02.13. 13:27:38
A dolgokat kicsit leegyszerűsítve úgy látom vannak itt olyanok, akiknek a megasztárból/x-faktorból kitermelt jóhangú (?) énekesek jelentik a csúcsot és max. a danubius-sláger utódrádiókból szélesítik látókörüket.
A kb. két szinttel feljebb levők, meg Petőfi rádiót hallgatnak, járnak koncertekre is és tájékozódnak a zenéről a neten is, de a régi NME-ről, pitchforkról még nem nagyon hallottak.Valószínüleg úgy képzelik, hogy a Quimby, Zságer Balázsék vagy a CD legalábbis európai szintű előadók, meg szívesen elmennének mondjuk egy Coldplay vagy a RHCP-koncertre.
És végül vannak az előző csoportokhoz, vagy egy random megasztár zsűrihez képest szakértőnek nevezhető (nem ironikusan, hanem tényleg) hozzászólók (és a post szerzője is idetartozik) akik tisztában vannak azzal, hogy kiket lehet objektíven is színvonalasnak nevezni (hú de béna kifejezés ez :S), látják, hogy mik a külföldi trendek és tudják, hogy hogyan kellene egy épkézláb tehetségkutatónak kinéznie.
Ahogy sokan írtátok tökmindegy, hogy ki képviseli az országot egy olyan giccsparádén, ahol a szláv országok körbeszavazzák egymást, aztán csak az a kérdés, hogy most a szerb vagy a fehérorosz jön-e ki jobban ebből, nem érdekli ez sem a szerzőt, sem az értelmesebb hozzászólókat, ugyanakkor, ha a köztévé csinál egy ilyen tehetségkutató-szerűséget, ahol a versenyzők, a zsűri, a músorvezetés, a díszlet a styling és a technikai megvalósítás is kivétel nélkül arcpírítóan alacsony színvonalú volt, akkor nem tehetnek mást, mint leírják az igazságot, hogy ez sajnos nem volt több egy bűzölgő szarkupacnál. :/
lepattanó korong 2012.02.13. 13:28:16
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2012.02.13. 13:28:42
Mi a pitscha volt színvonalas ebben a műsorban? ha akartam volna, sem tudtam volna ennyire elbénázni a mikrofonokat. a táblagépek kezelését 5 perc gyorstalpalóval meg kellett volna tanítani nekik. stbstb.
Az hogy a zenék milyenek voltak az egy dolog, ahhoz most nem szólok. De hogy a műsor színvonalas volt az egy elég merész kijelentés. Technikailg semmiképpen. Persze ha a mérce a béka segge alatt 5 emelettel van, akkor oké átesett felette, ez tényleg csak csak 2 szinttel volt a poros, kátyúkkal teli göcsörtös aszfalt alatt..
NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2012.02.13. 13:29:02
@joos: Ha neked az mr2 (meg a hallgatósága) a kulturált adó és az etalon, az már rég nem jó... a kereskedelmi média szemétgyára mellett az a zenei környezetszennyezés másik forrása ebben az országban.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.02.13. 13:29:32
Ovecskin 2012.02.13. 13:30:10
Joji 2012.02.13. 13:30:16
NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2012.02.13. 13:30:39
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.13. 13:30:40
mikestern 2012.02.13. 13:31:31
Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.02.13. 13:32:08
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.13. 13:32:26
Bogyó 2 2012.02.13. 13:32:38
Nem. Ez egy játék. Csak szeretnénk nyerni. Nem több.
Érdekes, hogy a különböző zenéket látja az ember Európa szegleteiből, oldja egy kicsit a világot eluraló angolszász dominanciát, a sok gagyi mellett is látjuk, hogy vannak más országokban is helyi sztárok, akik néha fel is vehetnék a versenyt a világhírűekkel. Nem gondoljuk, hogy ha nyernénk is, onnantól kezdve lesz egy világsztárunk. Mert világsztárnak lenni meg eurovíziót nyerni teljesen mást igényel, még ha van is néhány ellenpélda. A többségről ma se tudunk többet. Se a Lordit, se Dana Internationalt ne ismeri a többség máshonnan, s a német kiscsajt meg az azerieket se hiszem, hogy fogjuk. Nem kell ebbe belelátni többet, mint ami van, de ettől még kihajítani se kell, szórakozásnak, érdekességnek pont jó.
Samott 2012.02.13. 13:33:17
georgedragon 2012.02.13. 13:33:33
Vér ciki, hogy nem tudják többen elviselni a vereséget..
Compact Disco színvonalas zenekar !! Ha nem ér el helyezést, azt csak a szánalmas külpolitikánknak és a gyűlölködő politikának.. szomszédokkal való ellenségeskedésnek köszönhető...
szerintem egy MTV ICON díjas zenekar méltán képviseli az országot !
Király trió nem rossz, de isten őrizz ez a bárisnya fejű feeling menjen ..
Ca-ca-caramell ... vi-vi-viziója má-má-már kiver a vi-vi-víííz .. annyi jó zenéje van de ez kevés volt, akár Tóth extravagáns Gabi is.. a VV villa-dala 1000x jobb, ez most nem volt jó, pedig ügyes csaj, de ez rikácsolós volt..
A nagyon laza vagyok .. fényképezek... grafitizek a ledfalra.. csaj meg olyan rekedt négercsaj feeling, ami 1x vicces volt - másodszor még hallgatható.. 3x elkapcsolási faktor !
Operaénekes aki elnézte házszámot ..stb..
Csak a Compact disco és a Heincz Biga volt színvonalas.. őket bármikor CD-n is :-D
Aki meg baromságot ír ide.. annak savanyú a szőlő !! ..lehet fikázni Wolf Katit is, mert a sok hülye majom kiszavazta faktorból.. mégis csodás hangja van és kedves ember !! ŐSZINTE IS !! -ami ma ritka..
mikestern 2012.02.13. 13:33:48
Joji 2012.02.13. 13:34:56
Bambano 2012.02.13. 13:35:06
Anomalocaris (törölt) 2012.02.13. 13:35:09
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.13. 13:35:37
Joji 2012.02.13. 13:36:26
Hó apó 2012.02.13. 13:37:41
Szerencsére nem néztem az egészből semmit, csak jutubon néztem meg a Király Nemtudomahimnuszt Linda és a Compact Izé számát.
Mind a kettő elég gyengusz, de Himnusz Linda lett volna a nagyobb égés azzal a horrorfilm séróval és a 100/perc frekvenciájú pislogásával.
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.13. 13:38:03
Bambano 2012.02.13. 13:39:17
Azok után, hogy wolfot kiengedtük, akinek kb. egy őszinte gesztusa sincs soha, mind csinált manír, ez a c.d. már nem ront semmit.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.02.13. 13:40:42
2012.02.13. 13:43:05
Csak ezt a végtelenül ostoba médiahekkelést nem értem. Látja mindenki hogy szar, nem középszerű hanem fos az egész, az EUD is egy középszerű fos, aki ott nyer inkább bújdokoljon el messzire, mert ennyi volt a karrierje, nem is értem miért tartják életben - nem értem mi a fenének kell a média farvizén még meg is erőszakolni ezt az egész agonizálást ami a jóindulattal is csak középszerű magyar előadókat "világszínvonalúnak" állítja be.
NE RÖHÖGTESSENEK MÁR.
Látom, hogy fos, látom hogy szar, látom, hogy mű az egész.
Akik viszont valami újat hoztak az Fábián Juliék voltak. Kifinomult ízlésre utalnak a dalaik, zenéik és a stílusuk, őket azért nem láttam volna szívesen mert nem szerettem volna, hogy nagyon pofára essenek ha a döntőbe se jutnak be Bakuban. Nem érdemelték volna meg.
De a Compact Disco és Tóth Gabi, nagyonis megérdemlik. Én Tóth Gabinak szurkoltam, de csak azért hogy végre valami hasonló pofáraesés helyretegye.
User2.0 2012.02.13. 13:43:12
-Szerintem-
Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.02.13. 13:43:40
Fegyverek és Rózsák
ének: Balta Rózsa József
szólógitár: "Slash" Béla
ritmusgitár: Stradlin Jenő
basszusgitár: Mekkégen Alfonz
dobok: Ádler István
mikestern 2012.02.13. 13:43:44
Novi bácsi 2012.02.13. 13:46:25
NINCSEN JÓ MAGYAR ZENE.
Törődjetek bele... Nincs, és soha nem is volt.
És ahogy látom, soha nem is lesz.
mikestern 2012.02.13. 13:47:04
2012.02.13. 13:48:35
A szemei sem azért düllednek ki, mert ő csinálja így szándékosan, hanem azért mert valszeg túlműködik a pajzsmirigye (ez az egyik tünet), nem is kicsit. Úgy tudom gyógyszereket szed rá, azok sem egyszerű dolgok, főleg ha hormontartalmúak.
Én már azon is megdöbbentem, hogy még tud énekelni. Bizonyos mértékig rekedté is válhat a hang pajzsmirigy-problémák esetén, szóval én már nem bántom, szerintem örül, hogy egyáltalán még van hangja.
Az ő helyében szedném a sátorfámat és meg sem állnék Acapulco Beachig és ott kezdenék magammal valamit.
Itt nem terem neki babér, se a tesóinak.
Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.02.13. 13:49:36
neeskens 2012.02.13. 13:49:42
2012.02.13. 13:50:57
A szemei sem azért düllednek ki, mert ő csinálja így szándékosan, hanem azért mert valszeg túlműködik a pajzsmirigye (ez az egyik tünet), nem is kicsit. Úgy tudom gyógyszereket szed rá, azok sem egyszerű dolgok, főleg ha hormontartalmúak.
Én már azon is megdöbbentem, hogy még tud énekelni. Bizonyos mértékig rekedté is válhat a hang pajzsmirigy-problémák esetén, szóval én már nem bántom, szerintem örül, hogy egyáltalán még van hangja.
Az ő helyében szedném a sátorfámat és meg sem állnék Acapulco Beachig és ott kezdenék magammal valamit.
Itt nem terem neki babér, se a tesóinak.
Wolfram 2012.02.13. 13:51:29
aki meg nem szereti a semmitmondó popzenét, az ne hallgassa/nézze a slágerparádékat.
aki meg szeret szarozni, az olvassa, nézze, hallgassa, amit amúgy nem szeret, az kimeríthetetlen tárháza a témáknak, ott kiélheti magát.
így végül mégis mindenki jól jár, nem?
Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.02.13. 13:52:27
www.youtube.com/watch?v=9sClsCMAhM0
Bogyó 2 2012.02.13. 13:54:11
Biga dalát én sokkal esélyesebbnek gondoltam volna, amit ki lehet belőle hozni, az megvolt, csak ez az ukulelés hangzás a Somewhere over the rainbow óta már unalmas. Mások persze ezt hívják trendinek. De ennél a nagy átlag gyengébb szokott lenni. Kevésbé kellemes a Király-csapat dala, de az is slágeres volt valamennyire, bejöhet a népnek. A színpadi jelenlét viszont nagyon figyelemfelkeltő, megosztó jellegű, érdekes, külön pikantéria, hogy testvérek,ez is megjegyezhetőbbé, esetleg szimpatikusabbá teszi őket, Linda azért tud énekelni, Mégha ezt itt nem is feltétlen jó hallgatni, de itt nem is ez a cél, volt benne annyi őrület ami ide kellhet. Szerintem ez tipikus eurovíziós dal, olyan, aminek szintén lett volna esélye egy jó szereplésre. Caramel dala nem rossz, de mindenkinek eszébe jut Michael Jackson, a színpadkép szürke, nem tudna kiemelkedni a középszerből. Királyék kockázatosabb lett volna, mert lehet, hogy nagyon nem jött volna be, de szerintem nagyobb az esély arra is, hogy igen. A Cd és Caramel tuti nagy átlag.
Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.02.13. 13:54:30
www.youtube.com/watch?v=9sClsCMAhM0
méregzsák 2012.02.13. 13:54:42
georgedragon 2012.02.13. 13:54:48
Mert ennek a blognak van olvasottsága.. sok ember idejön megnézni, KI EZ A GÍK aki össze.vissza irogat ész nélkül :-))
Se zenei ízlésük, se gondolatviláguk.. csiirkék :-D
Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.02.13. 13:55:02
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2012.02.13. 13:58:10
És sem baszom pofán az öregasszonyt a hentespultnál, mert ő parizert vesz, énszerintem meg a zalai jobb...
Bambano 2012.02.13. 13:59:21
Nekik zenei ízlésük nincs, neked meg kötőjeled...
Ebből a felhozatalból egyedül Király Lindának van annyi hangja, ami akár elég is lehetne az énekesnői szerephez, de ő sem most mutatta meg, hanem egy régebbi interjúból lehet tudni. A többieknek a két oktáv is sok, kicsit eltér a hangmagasság a beszédhangtól, már padlóznak. Ez nem éneklés, mifelénk a macskák különbeket áriáznak tavasszal.
Akinek ez tetszik, magáról állít ki szegénységi bizonyítványt.
2012.02.13. 14:00:09
Hacsak nem a bárgyúságot.
Bogyó 2 2012.02.13. 14:06:42
Nekem is vannak kedvelt előadóim, zenekaraim, de szerintem ettől totál el kellene választani, hogy kit lenne érdemes kiküldeni.
Ugyanis akkor a szerintem leginkább szavazó tizen-huszonéves körben legpopulárisabb előadók között kellene kedvenceket keresnem, de nem ilyenek vannak. A Lordi óta már a rockerek se érdekesek különösebben, nem polgár-pukkasztanak már senkit. Ők is gázsiért játszanak és szépen összeszedegetik a szétvert gitárok darabjait a következő előadó előtt.
Általában nincs olyan nagyon mindent elsöprő színvonalú és minden korosztályra hatást gyakorló dal. Ezért legtöbb esetben nem a dal, hanem annak külsőségei döntenek. (Az előadó szépsége, extrém kinézete, a különös színpadkép, koreográfia stb.)
Bambano 2012.02.13. 14:07:48
hogy ne mindig csak beszóljak, itt van két énekes, mindkettő kiválóan énekel. mielőtt valaki fikázná a stílust, hagy tegyem hozzá, hogy a húsnevű Ave Maria-t is énekelt már minőségi szinten.
neeskens 2012.02.13. 14:10:48
www.youtube.com/watch?v=rxdfFnZDfhQ&feature=related
neeskens 2012.02.13. 14:12:04
www.youtube.com/watch?v=rxdfFnZDfhQ&feature=related
ugysemmondommegafrankót 2012.02.13. 14:12:17
Én már egy korábbi cikk kapcsán is felvetettem,de nem reagált senki, hogy miért nem jelentkezik soha Ákos, hogy képviselné Hazánkat?Pedig most van itt az ő"ideje" igazán!!
nagylaszlo971 2012.02.13. 14:13:20
nagylaszlo971 2012.02.13. 14:14:35
kurgan 2012.02.13. 14:15:15
2012.02.13. 14:18:05
blackbarika 2012.02.13. 14:18:15
Giedi 2012.02.13. 14:18:34
Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.02.13. 14:19:32
2012.02.13. 14:20:19
Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.02.13. 14:23:12
blackbarika 2012.02.13. 14:24:03
Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.02.13. 14:24:16
2012.02.13. 14:25:59
ugysemmondommegafrankót 2012.02.13. 14:33:07
Oksa elfogadom:)
Persze az is benne lehet a pakliban, hogy ha indulna és az utolsók közt végezne, akkor az komoly "érvágást"jelenthetne az "imidzsére", hogy kis Hazánkon kívül talán mégsem annyira "menő" és inkább ezért nem indul.Viszont a kommentek szerint,ha mindenki "gagyi" és általában a róla szóló kommentek szerint többségében "istenítik",akkor itt is meglehetne a "Népakarat",hogy márpedig Őt akarjuk küldeni!!Félreértés ne essék, nem bántani akarom,de mivel Hazánkat képviseljük,ezért most ebben igazán élenjárhatna!Véleményem szerint:o))
kela-bá 2012.02.13. 14:35:41
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.13. 14:36:40
latin szerelő · https://www.facebook.com/pages/Malacz-vil%C3%A1ga/173965402643571 2012.02.13. 14:38:09
www.youtube.com/watch?v=3GsvlXoOM9E
kennimekkormikk 2012.02.13. 14:41:43
Kurvaszar.
Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.02.13. 14:42:48
kangep 2012.02.13. 14:45:37
ha nem volt, akkor fos az egész.
User2.0 2012.02.13. 14:47:14
"És sem baszom pofán az öregasszonyt a hentespultnál, mert ő parizert vesz, énszerintem meg a zalai jobb..."
Na és képzeld van olyan degenerált, aki erről is képes lenne blogot írni és kirakni az index nyitólapjára.
Különben is a füstölt marhapárizsi egész ehető... :D
kink 2012.02.13. 14:50:44
Náluk csak a zsűri három tagja volt gázabb. Mit kerestek ott egyáltan? Fingjuk nincs a zenéről. Bármelyik popsztárocska jutott volna ki a középszar számával, nem rinyálnék, azok legalább mutatnak valahogy a színpadon.
És jár a külön köszönet az MR2 szerkesztőinek, amiért az Igényes Zenét ránkszabadította
mikestern 2012.02.13. 14:52:27
sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2012.02.13. 14:54:52
El Mexicano (törölt) · http://elmexicano2010.blogspot.com 2012.02.13. 14:55:52
kennimekkormikk 2012.02.13. 14:56:30
Milyen konstruktív, szakmai kritikát akarsz hozzáfűzni a foshoz?
sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2012.02.13. 14:58:14
méregzsák 2012.02.13. 14:58:44
Mindenki más felrótta sixxnek, hogyan fröcsög, majd pont ugyanúgy fröcsögöttt ő maga is. Többek között Wernherr von Braun is.
Ha a stílus maga az ember, akkor ma kevesen nyújtottak példát sixxnek - nem mintha erre várna, gondolom... Csak kicsit ellentmondásos ez, hogy anyázok, mert anyázott, és mindezt némi erkölcsi fölénybe is burkolom...
WaldhauserAranka 2012.02.13. 15:01:01
A zsűrinek előre megmondják kit kell nyomni.
Azokat akik az Eurovízió "hírnevét" erősítik.
Svédek olyan nemzeti döntőket rendeznek hogy lepipálja a nagydöntőt. Németek külön írtak egy dalt azért hogy NYERJENEK. És ezt persze be is jelentik. Azeriek évek óta az első ötben vannak - tavaly leszóltak föntről hogy most már jó lenne megnyeretni velük.
És ha megnézitek az elmúlt 3 évet nem azok nyertek akitől milliók vándoroltak külföldre.
Norvég szám 3 éve 16 országtól kapott első helyet.
Pedig nem sok norvég él külföldön.
Németekről ugyanez.
Az Azeriek pedig pont hogy alig kaptak első helyet (Össz. 3-at) pedig a tagköztársaságok nyomhatták volna...
És ezt pont alátámasztja hogy Erdélyből több millió magyartól hogyhogy nem kapunk annyi szavazatot, hogy legalább második helyre kerüljünk Romániában (első mindig Moldova). Nehogymár egy román ember szívesebben szavazzon Spanyolországra mint egy erdélyi a magyar számra!
BUNDA az egész!
Sir Galád (már foglalt) 2012.02.13. 15:02:03
Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.02.13. 15:02:39
mikestern 2012.02.13. 15:02:51
LAVÓRVAGÁNY 2012.02.13. 15:04:14
vadliba1 2012.02.13. 15:05:16
Edward Nygma 2012.02.13. 15:05:34
Nem értem azokat a hozzászólásokat, miszerint ez a nyertes tök jó, mert *beleillik* a eurovízióba. Nem épp kitűnni kellene a tömegből? Csak kérdezem, úgy marketing szempontból.
vadliba1 2012.02.13. 15:07:22
Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.02.13. 15:09:24
Amúgy kennivel értek egyet, ennek a nagy része fos volt, egymásra hasonlító rágógumizenécskék, mire a zsüri kiértékele az adott produkciót, már nem emlékeztem rá, mit nyomtak...
Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.02.13. 15:09:50
a rettegett drótos 2012.02.13. 15:11:27
Fásy mulató, csak más a kiszerelés.
mikestern 2012.02.13. 15:19:42
BolondIstók 2012.02.13. 15:19:58
BZoly 2012.02.13. 15:21:07
kangep 2012.02.13. 15:22:09
kitiltott kennimekkormikk 2012.02.13. 15:23:12
hafu 2012.02.13. 15:24:43
Patreides · patreides.blog.hu 2012.02.13. 15:24:50
A Compact Disco esetében viszont ez még egyáltalán nem biztos.
Bennem a produkciójuk semmilyen nyomot nem hagyott.
Náluk még a Biga gyerek továbbjuttatása is értelmesebb húzás lett volna, őrá legalább emlékeztek volna a szavazók az eurovíziós műsor végén is, amikor majd szavazni kell.
A Király-testvérek produkciója meg abszolút Eurovíziós Dalfesztivál kompatibilis volt, bármit jelentsen is ez a színvonal szempontjából...
Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.02.13. 15:25:35
The okos 2012.02.13. 15:27:08
a popszakma a senkiháziaké!!
Sir Galád (már foglalt) 2012.02.13. 15:27:34
tehát ha nincs kritika az a baj, ha van, akkor az közhely. Szerintem hallgasd meg párszor a börtön ablakábant. egy új világ nyílik majd meg előtted...
BZoly 2012.02.13. 15:29:02
Kritizáltam én valakit? Versenyre keltem volna bárkivel?
Türkménbasi 2012.02.13. 15:29:13
Mivel az egész Eurovízió gagyi, gagyit kell neveznünk. Egyébként a 8 döntős dal kevés kivételtől eltekintve élvezhető dalocska volt, mégha egyiket sem hallgatnám othon vagy az autóban.
Felesleges pocskondiázni az előadókat és magasra tenni a lécet egy ilyen jellegű verseny esetében.
A dolog elérte a célját, hiszen sokan nézték és fogják nézni a döntőt is. A cél a szórakoztatás, ami akkor is áll (és ezt lássuk be), ha sokan azért nézik, hogy fikázhassák. Hiszen ezért nézik oly sokan az X-Faktor/Megasztár előválogatóit is. Engem ezek jobban szórakoztatnak, mint maga a döntő.
mikestern 2012.02.13. 15:31:40
Mondom mindezt úgy, hogy nem hallgatok ilyen zenéket, rock meg jazz párti vagyok. De tudom értékelni a többi jó zenét is.
stimmel 2012.02.13. 15:40:13
A cikk legfontosabb megjegyzése: "...Caramel őszinte döbbenete akkor, amikor szavazatot kapott a zsűritől - én mintha egy kis félelmet is láttam a szemében...". Bizony, komolyan drukkoltam (igaz, távolról, nincs is tévénk), hogy megússza ez a tehetséges srác az intermultikulti mikimausz szégyenpadot.
bumbur 2012.02.13. 15:42:56
BZoly 2012.02.13. 15:53:24
kangep 2012.02.13. 15:55:04
de itt nem az a kérdés, hogy nekem mi tetszik. ha gagyi egy dal, de működik, az jó. ha nem működik, akkor mindegy, hogy gagyi-e, mert a legjobb hangszereléstől és a legjobb zenészektől se fog működni.
caramel mint ember szimpatikus, de a szövegei szörnyen amatőrök. gyermeteg rímek, csökött szimbolika. találhatna már egy normális szövegírót.
a hepi reggaes álhipszter bigasrác se volt rossz, de annak ellenére nem emlékszem a dallamra, hogy többször is meghallgattam.
tóth gabi, nika, királyék jó produkciók? a legszörnyűbb bizonyítékai a hazai zenemédia színvonalának. ahogy mondtam, mindegyik csinált szar, egyszerű matekozás. hatásvadászat hatás nélkül.
ahhoz képest, hogy elvileg slágernek készültek, egy hetet nem bírnak ki az emberek fejében, nemhogy éveket.
azt mondod, nehéz jó zenét csinálni. ez igaz. de ez nem a megyei gimnazista rockbandák tehetségkutatója volt. akik neveztek, azok nagyrészt a zenéből élnek.
érted? ez a _szakmájuk_. vajon a melóhelyen mit szólnának, ha "végülis nem olyan rosszul" végeznéd a munkádat?
Marco Aurelio 2012.02.13. 15:57:01
Madame Exotic tényleg jó lenne!
De Cicciolina "Sexy Shop"-jával még ő sem kelhet versenyre! :)
hafu 2012.02.13. 15:57:21
Alf (törölt) 2012.02.13. 16:02:59
Akkor lehet, hogy nyerünk.
mikestern 2012.02.13. 16:10:33
Patreides · patreides.blog.hu 2012.02.13. 16:11:15
Na és? Ha jó volt, akkor mi van?
Tényleg azt gondolja bárki is, hogy őt kellett volna kiküldeni a bakui elődöntőre(!) ?
Emberek, de hát ez az Eurovíziós Dalfesztivál!
Beethoven is jó, mégsem érne el semmit ezen a versenyen. Azért, mert ez másról szól.
Ez olyan, mint egy világhírű balerinát indítani egy sörivó-virslizabáló versenyen. Mert hogy ugye ő olyan jó... Persze, de nem az ivásban-zabálásban.
A Compact Disco meg olyan semmilyen, öt perc múlva ott kint (az elődöntőben) a kutya nem emlékszik majd a dalára. Beleolvad ott a többi átlag trendkövető "semmi különös, de az nagyon" zenébe.
THK 2012.02.13. 16:15:07
Ferri.HU · http://www.ferri.hu/ 2012.02.13. 16:15:08
1 számról max. 10 alapdíjas SMS elfogadható és így üzleti titokra sem kellett volna hivatkozni, csak felvállalni, hogy aki indul vállalja ezeket a feltételeket és elfogadja. Akkor egyértelmű lenne, az jut tovább akit a többség akar. Ennyi. Hogy melyik milyen az szubjektív, de hogy ki hány SMS-t kap az objektív.
Luddita 2012.02.13. 16:15:56
Ferri.HU · http://www.ferri.hu/ 2012.02.13. 16:16:43
És folyamatos írni ki hány szavazatnál jár éppen...
Patreides · patreides.blog.hu 2012.02.13. 16:17:06
A színvonal nem a feltételektől függ. Az a tehetségtől függ. Ez nem kvantummechanikai kutatás, ehhez nem kell részecskegyorsító, amit a leggazdagabb országok is sokszor csak másokkal összefogva engedhetnek meg maguknak.
Ma már egy tehetséges ember egy MAC-en olyan csodát rak össze, amilyet csak akar. Ha tud...
Sir Galád (már foglalt) 2012.02.13. 16:18:44
csokiparány 2012.02.13. 16:19:55
kangep 2012.02.13. 16:21:58
Bambano 2012.02.13. 16:28:29
nem lehetne azt mondani, hogy x.y nyerte a válogatót, de az is hulladék, tehát nem küldünk senkit?
hafu 2012.02.13. 16:31:07
Bambano 2012.02.13. 16:33:29
Hogy lehetne pozitívat írni egy műsorról, ahol süket a hangmérnök (ez itt), ahol látványosan elcsalják a szavazást (megasztár, stb.), ahol hetekig nem tudsz tv-t nézni, mert minden csatornán vagy piedone megy 1978-ból 889837889459328. alkalommal, vagy vv5? Még 7i7es sincs, pedig az se volt a szórakoztatás csúcsa, de legalább nem konzerv volt. A múltkor volt egy olyan pillanat, hogy az általam fogható csatornák felén hausz volt, különböző évadokból...
Ha erről hurráoptimizmusban írna, hazudna. Akinek meg az igazság fáj, az igyon rá valamit.
Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.02.13. 16:47:40
Bougheau Tschichka 2012.02.13. 16:53:44
Névelővel írni, a Tóth Gabit, a melleit pedig lecsöcsözni nem ritka fokú parasztgyerekre utaló szerkezet.
A kommentek száma után jutalékot fizetnek, hogy feltétlenül szükséges ez a hangnem?
kangep 2012.02.13. 17:03:19
de igaz, ami igaz, tóth gabi mellei messze vannak a csöcstől.
Sir Galád (már foglalt) 2012.02.13. 17:04:49
Hefe 2012.02.13. 17:10:42
Azt viszont nem ertem hogy az olyan titkos aszokat mint mondjuk waszlavik gazember miert nem kuldjuk az euroviziora???
hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.13. 17:12:25
Yumurdzsak 2012.02.13. 17:13:50
hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.13. 17:14:52
nem feltetlen. tavaly volt egy torok (magat rockbandanak) nevezo egyuttes.
zuhor 2012.02.13. 17:16:27
kangep 2012.02.13. 17:20:12
de az akkordmenet szart se ér egy jó dallam nélkül. itt bukik el a magyar könnyűzene.
Hefe 2012.02.13. 17:20:45
nem kell bantani six-et. Kőbalta egyszerusegu gyerek, jol fejlett egoval, dehat neki is meg kell elnie valamibol. Nem vennem a lelkemre hogy orban viktor ot latogassa a hajlektalanok melegedojeben csak azert mert nekem nem tetszik a kisse suttyo stilusa...
THK 2012.02.13. 17:24:29
agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit 2012.02.13. 17:25:24
hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.13. 17:30:26
cseresznye otthagyta a tankcsapdat.
a "kapd be a horgot" c. szammal viszont lenne eselyunk.
mikestern 2012.02.13. 17:33:02
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.13. 17:41:14
hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.13. 17:44:54
a nem letezo alkotoi valsagra gondol.
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.13. 17:46:29
hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.13. 17:47:32
mondjuk egy kis friss levegot.
hehe.
agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit 2012.02.13. 17:55:36
djlacee · http://www.ikvahir.eu/ 2012.02.13. 17:59:39
moophlander 2012.02.13. 18:03:06
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.13. 18:09:02
paradox 2012.02.13. 18:14:36
Sir Galád (már foglalt) 2012.02.13. 18:17:43
Torzonborz Torkosborz (törölt) 2012.02.13. 18:25:15
Látom, megtalált néhány okostojás.
Tudom, hogy nem kell védelem, de azért mindennek van határa...
Tessék utánanézni, hogy mit jelent a szubjektív és a kritika fogalma!
De inkább segítek.
Szubjektív:
az egyén érzésvilágából kiinduló, elfogult
Kritika:
"...feladata a mű elbírálása, a művész segítése és a közönség tájékoztatása..."
jucccka · http://onlinefilm.blog.hu/ 2012.02.13. 18:29:45
ez a poszt zseniális, jókat röhögtem :)
Tusán 2012.02.13. 18:44:03
Dr. GGG77 2012.02.13. 18:53:59
Dancs Annamarit kellett volna kiküldeni.
Taldarin 2012.02.13. 19:12:13
Nem egy hűdejó szám a Compact Disco-é, de jobb esélye van, mint a többinek az utolsó 8ból.
Tótgabi és Karamell nem tud rendesen angolul énekelni, csak beégették volna magukat. (minket)
Tótgabi számáról meg különben is csak az nem hallja, hogy lopott, aki süket.
A király tesóknak legalább az angol kiejtése fasza, de a produkciójuk az lófasz volt kb.
Fábián Juli hangja jó, de nincs igény olyan zenére, mint amit ők játszanak.
A szemüveges Bruno Mars utánzatért sem kár.
Bár sosem kedveltem, szerintem messze a legjobb szám Puskás Petié volt a jelentkezők közül. Kár érte, hogy kiesett azonnal.
brmbolec 2012.02.13. 19:25:03
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.13. 19:48:15
Persze. Mert ilyen a mezőny.
Nacho. 2012.02.13. 19:49:07
Tusán 2012.02.13. 19:52:30
Megdobbent 2012.02.13. 20:03:09
Gáborom 2012.02.13. 20:13:08
Ahhoz hang is kell, mag hallás.
Meg jó számok.
Egyik se volt.
A CD nem egy nagy szám, valóban csak vakok közt félszemű óriás, a legjobb számaik is csak alulról súrolják az igazán jók színvonalát ebben a műfajban.
Nincs botfülem, sőt. És nem szerintem.
Sajnos nagyon gyenge volta felhozatal!
Bambano 2012.02.13. 20:18:21
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2012.02.13. 20:20:18
Szalmaboglya nincs. Szalmakazal és szénabolya van.
DE egyik sincs a fején, az ott egy szakajtó. (Tessék gugliban képkeresést rá csinálni, rögtön nyilvánvaló lesz.)
Amúgy a műsor szar volt, az nem is zsüri volt, hanem egy dicsérőkórus, mindenkit csak magasztaltak. A számok java vacak volt, Fábián Julié nekem tetszett (a koreográfiával együtt). A Compact Disco száma jó volt, de az előadás irtózatosan hamis, és amatőr.
hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.13. 20:27:56
nem azzal van a baj, hogy nem jol eneklik ezek az eloadok az adott szamot, hanem azzal, hogy egy NAGY RAKAS SZAR AZ EGESZ amit enekelnek. vagod?
Hó apó 2012.02.13. 20:33:02
Bambano 2012.02.13. 20:35:20
kitiltott bögre 2012.02.13. 20:41:11
Tusán 2012.02.13. 20:42:58
Buci-Bigyo (törölt) 2012.02.13. 20:46:37
Sz*r, gagyi írás.
Hó apó 2012.02.13. 20:48:03
Hátha végre olyan kritikát kapnak, hogy nem lesz kedvük mégegyszer színpadra lépni (a nézők szerencséjére).
Lily314 2012.02.13. 20:58:20
jooasszony 2012.02.13. 20:58:40
Kapócs Zsóka erőltetése tényleg gáz, lassan minden közszolgálati esztrádban ő a műsorvezető...amúgy döbbenet, de nézettségben tarolt ez a "zenéskosár".
Duliee 2012.02.13. 20:59:29
Köszönöm :D Commenthuszár
TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.02.13. 21:09:53
Bernáth Tarján, 4914 Olcsvaapáti, Nyár utca 40. (t 2012.02.13. 21:12:30
(A 2literes kóla már alapból fel volt bontva.)
̲D̲E̲ szomorúan tapasztaltam, hogy kb. 232 körül elfogyott a lendület a kommentekből, hát nem azé kezdek bele az olvasásba sszátok meg, hogy aztán elunnyam az életem, hahóóó! Jó lenne összekapnátok magatokat, mert qrvára nem olcsó a csipsz, és nem mindegy, mikor és mire használom fel.
Kapocs Zsókával meg szívesen szerelmeskednék!
dr. pretender 2012.02.13. 21:21:11
dr. pretender 2012.02.13. 21:23:12
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.13. 21:26:02
BLovi 2012.02.13. 21:41:46
Ez kérem szépen 2. helyen végzett a 2007-es eurovizióban. Vicc az egész!
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.13. 21:43:31
dr. pretender 2012.02.13. 21:45:38
viragoskertecske23 2012.02.13. 21:46:30
www.youtube.com/watch?v=fOsmEO_osXQ
dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2012.02.13. 21:51:44
A tablet-pc-s bénáskodást mondjuk pont néztem, az tényleg idegesítő volt, a hanghibákról nem is beszélve.
A kommentek demagógiája viszont elborzasztó. Amikor valaki leírja, hogy a győztes dalnak mittudomén "nem volt ritmusa", azt azért már nehéz komolyan venni. Teljesen tisztességes eletropop-ot játszik a CD, nem kell ennyit idegeskedni rajtuk.
Bambano 2012.02.13. 21:57:57
@dino vercotti: oké, tehát aki látta és leírja, hogy nem jó, azt nehéz komolyan venni, bezzeg téged, aki leírta, hogy nem látta, komolyan kell. Ja és persze úgy, hogy nem láttad, tudod, miről mondták az adott ítéletet, tehát korrekten meg tudod ítélni, hogy az a hsz igaz volt vagy sem.
ez olyan szánalmas vitastílus, hogy az már vicces.
Bambano 2012.02.13. 22:04:28
Tusán 2012.02.13. 22:04:54
dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2012.02.13. 22:05:09
Buci-Bigyo (törölt) 2012.02.13. 22:09:17
Más: www.facebook.com/puskaspeti/posts/270112843058735
Bambano 2012.02.13. 22:24:25
@dino vercotti: ja, hogy különböző a viszonyítási alapunk. szerinted megüti az átlagos mainstream mércét, szerintem meg objektíven hamis, mint az atom. Ebből vagy azt lehet kihozni, hogy valamelyikünk téved, vagy azt, hogy a mainstream, mint mérce, semmit nem ér és hamis. Ez utóbbival egyet tudok érteni.
Hó apó 2012.02.13. 22:34:38
"nagy baj nincs vele, beleillik a mainstream popzenébe"
Pont ez a baj vele, egyengagyi. Csak az átlagtól eltérő, kimagasló dologgal lehet eredményt elérni.
A Compact Izé meg nem az.
implode 2012.02.13. 22:35:54
www.fotelpatkanyok.hu/sajtoszoba/162-adrenalinbloghu-nevjegy-varga-attila-sixx
No hát látom jól tippeltem, hogy olyan írt zenéről kritikát aki k*ra nem ért hozzá. Én sem értek - de nem is blogolok. Hoppá Róka!
Várjunk!
Holnap még is írok valami jó negatívat mondjuk a DAPI sejtciklus analízis és CFP-YFP FRET követési alkalmazások kombinációjáról. Sz*rom le ha emiatt tönkre megy pár laboratórium az országban.
Ja! Neten olvasták milyen káros az egészségre! Meg az is hülye aki így akarja kideríteni mi a baja. Hehe. Nem??? Ha egyszer barna akkor barna. Meg ilyen középszerű gagyi megoldásokkal csak a magyarok képesek analizálni. Majd jól leírok mindent, a pofájukba verem a frankót.
Igaz nem vagyok biokémikus de ha megmondó-ember vagyok az internettten akkor MINEK IS? IGAZ?!!!
És akkor most átlépek a YouTube-ra, hallgatok egy kis Compact Disco-t mert én azt szeretem nem a rockot. De ezért én nem fogom legagyizni azt aki mondjuk inkább a Mötle Crüe-t hallgatná... szép estét :)
Rocko- 2012.02.13. 22:35:55
dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2012.02.13. 22:40:09
A DC - ha rossz - nem azért rossz, mert néhány hangnál megcsúszott az énekes. Az a Magyar Állami Operaházban érdekes, a popszínpadon annyira nem.
takingsider 2012.02.13. 22:42:49
Erzsi mama 2012.02.13. 22:50:53
_KingJack_ 2012.02.13. 22:58:33
Girhes Joe 2012.02.13. 23:13:09
Benny Benassi 2012.02.13. 23:28:37
www.youtube.com/watch?v=smSxWPqzc3o
www.youtube.com/watch?v=CPeqf0gU-tY&feature=relmfu
pandamaci50 (törölt) 2012.02.13. 23:37:08
Bambano 2012.02.13. 23:54:11
Most elképzeltem, ahogy Jagger áll az ecserin és elad 500 millió lemezt... hanyagoljuk már az ilyen hülye amerikanizmusokat.
Egyébként pedig nem csak arról van szó, hogy megcsúszik néhány hangnál, hanem arról, hogy azokat a hangokat soha életében nem tudta kiénekelni, mégis belerakta valami nemtörődöm zeneszerző a számba. Senki nem szólt neki, hogy öreg, ne erőltesd? szerintem tettek az egészre nagyívben, volt x óra stúdióidő, abba bele kellett férni, hagy menjen, szórakoztatóipar, tömegtermelés. olyan is.
Persze, hogy nem azért rossz, mert néhány hangnál megcsúszott. Azért rossz, mert filozófiájában hulladék az egész, eszükbe sem jut rendesen megcsinálni.
Super aGyuri 2012.02.14. 00:02:04
www.youtube.com/watch?v=AVOHQcTnTi0
Ez a dal egyszerűen csodálatos. (ESC 2000 győztes dal, Olsen Brothers)
garrett27 2012.02.14. 00:33:13
A húzentrógeres gitáros gyerek dala nem lett volna rossz, csak másfél perc után dögunalom. Caramel erőlködött derekasan, de ez a hajlítgatok ha kell, ha nem stílus nekem borzasztó.
Fábián Juliék dala tetszett, de ezt Európa nem kajálta volna be. Nekik a baromság kell, abból meg volt rendesen a tavalyi döntőn is.
Veress Mónika dala alapvetően tetszett, de manapság a rádiók irtják az ilyen dalokat. Balesetveszélyes lenne, ha autóvezetés közben teljes figyelmünket lekötnék az ilyen szép nóták.
A győztes meg.... Na igen, én kimondom, pofátlan nyúlás. Azt nem tudom kitől, mert ez a stílus nagyon messze áll a 70-es évek rockzenéjén szocializálódott ízlésemtől, így aztán nem is hallgatom. Az első harmincba kerülése már siker lenne. Többet nem ér.
Bakuba jó lesz, a nemzetközi gagyishow mindent elbír.
A Látó 2012.02.14. 00:39:48
Hó apó 2012.02.14. 00:56:59
originalqszi 2012.02.14. 06:32:46
greenhead 2012.02.14. 06:38:19
fel tetted a véleményedre a pontot a.... nincs is tévénkkel
kb. ennyire vesszük is komolyan... nem láttam, de szar volt
gratula
alf (törölt) 2012.02.14. 08:25:12
Aztán most az MTV "eurónyál" válogatását is elbukta. Azt, ami már a szocialista időkben is rém ciki volt és csak röhögött rajta mindenki.
Szegény Király Linda nevéhez kötődik a "hazájában méltán híres világsztár" kifejezés. Szóval tényleg sajnálom. Szegényt. Ha már ő maga nem éri fel ésszel, hogy hol is a helye.
Viszont ez az egész nagyon de nagyon jól példázza országunkat. Egy ország, ami foggal körömmel küzd, hogy az imázsát egy eurovíziós dalfesztiválom fényesítse.
Bravó!
:(
alf (törölt) 2012.02.14. 08:38:37
gonoszboszi 2012.02.14. 08:49:42
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.14. 09:28:44
takingsider 2012.02.14. 09:40:07
takingsider 2012.02.14. 09:46:19
HMF 2012.02.14. 09:52:58
Egyesek meg próbáljanak a jelenből táplálkozni, és ne a 70es évekből.Nem csak popzene van a világon.Szerintem a fiatalabb réteg örül neki.
Amúgy meg felteszem a kérdést ki az a hű de tehetséges ebben az országban?Kit kellett volna akkor küldeni kérdem én?Ha jól megnézzük aig vannak igazi egyéniségek, mki majmol valakit, kiad 1-2 cd aztán annyi.
Amúgy meg nézzétek meg milyen tingli-tangli számok jutnak néha tovább, kész vicc ez az eurovízió.
Soha nem a tehetség a kérdéses az Eurovízión hanem az, hogy mennyire szeretik az országot.Ez még senkinek sem esett le, hogy utálnak minket? :)
Messidor 2012.02.14. 09:56:40
no successful 2012.02.14. 10:03:44
Tears for Fears-es áthallás, de azért jó. Nekem inkább az az érzésem, hogy azért nem lesz nyertes, mert gyöngyöt vetünk a malacok közé.
A posztíró, meg egy csomó kommentelő elfelejtette kifejteni, hogy mi a gondja ezzel a produkcióval.
Bérgyilkos Bohóc 2012.02.14. 10:07:28
Mindegy is, van akinek semmi nem tetszik. Gagyi a műsor gagyi előadókkal? Ha "igényes" előadók lennének, akkor meg az lenne baj, hogy hogy a gagyihoz nevüket adják. Ezt borítékolni merem.
Persze fikázni egyszerű. Érvek nélkül odamondani, unos-untalan ismételgetni, hogy ez szar volt a legkönnyebb. Akárcsak ez a cikk (meg a többi:P), ami semmi másból nem áll. Bár a szarozást néha megtörik olyan fiktív, vizionált dolgok, hogy éppen mit gondolnak a szereplők, de ettől csak még inkább komolytalan az egész iromány.
no successful 2012.02.14. 10:11:01
"Soha nem a tehetség a kérdéses az Eurovízión hanem az, hogy mennyire szeretik az országot.Ez még senkinek sem esett le, hogy utálnak minket? :) "
Sztem a szlovákokon, szerbeken románokon kívül nem utál bennünket senki, hanem csak egyszerűen leszarnak. Ahhoz pont elég más a nyelvünk és folklórunk, hogy idegeneknek tekintsenek bennünket, de éppen hogy hasonlít annyira a kultúránk (hiszen átvettük a latin ábécével együtt a műveltséget), hogy ne legyünk elég érdekesek.
2012.02.14. 10:16:41
Sorjában:
1. azért, mert nem tudod belőni az értékét, illetve információnak tekinted a médiaszereplés mennyiségét, ill. puszta tényét, ami nem pont objektív mankó a kérdésben. Persze nem is elvárás, de nem árt óvatosnak lenni.
2. azért, mert ha meghallgattad, és ennek ellenére amatőrnek tekinted őket (és ebben még nincs benne az, hogy tetszik-e), akkor egyszerűen nem értesz hozzá.
3. ha utánanéztél volna, tudnád, hogy nem '80-as évek, nem amatőr banda volt. Arra pedig, hogy 12 egy tucat-e, lásd az első 2 pontot. :-)
dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2012.02.14. 10:44:37
remeknorka 2012.02.14. 10:53:22
A Bartók Rádióról ne is beszéljünk! Hiába hallgatja azt (is) egy ilyen ifjú hölgy, mint én (uppsz, lehet, hogy már nem vagyok ifjú 34 évesen), ha középszerű gagyit (is) beenged a fejébe.
Sajnálom, hogy zongora tanáraim, cselló tanárnőm munkájának ez lett az eredménye. Szégyen. (ÚRisten, én is tanár vagyok!!!)
U.i.: Igaz, nem jártam se zenei szakközépbe, konzervatóriumba meg pláne. Akkor tuti, hogy én szúrtam el mégis, hogy idáig jutottam zenei ízlésemet illetően.
2012.02.14. 10:55:28
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.14. 10:57:35
eMJe 2012.02.14. 11:11:11
azt sosem értettem, hogy a nők miért erőlködnek mély hangokkal, amikor nem megy nekik? csomó ilyet hallani, és nem csak a jurovízióban, és nem csak mo-n.
eMJe 2012.02.14. 11:13:58
no successful 2012.02.14. 11:14:11
"Hát az, hogy hamis. Még a stúdiófelvétel is. Feljebb írták. Bizony. A hülye hangmérnökök nem hallották ugyan, de a kommentelő az tudja. "
mandiner.hu/cikk/20120211_a_compact_disco_gyoztes_felvetele_sound_of_our_hearts
a fenti linken lévő videón valaki mondja meg nekem, hol van a hamis hang benne ?
Félhang az van, de az szándékosan van belekomponálva.
remeknorka 2012.02.14. 11:25:27
De továbbra sem értem, miért született ez a blogbejegyzésed, mi a célod vele.
(És én sem gondolom, hogy tökéletes lett volna a műsor. Pl. Kapócs Zsóka rossz választás volt, totálisan.)
remeknorka 2012.02.14. 11:37:06
no successful 2012.02.14. 11:38:37
Köszönöm.
User2.0 2012.02.14. 11:44:55
obolus 2012.02.14. 12:00:59
Nekem jobban bejött ez a műsor mint a megasztár és társai. Tetszett, hogy nem nyújtották a műsoridőt a sok reklámmal, meg hatásvadász dolgokkal. Szórakoztató volt, majd belejönnek a MTVs fiúk, hogyan kell egy ilyen műsort jól lenyomni.
Még smst is küldtem ó bocsánat ;) (eddig még sose:)
Személy szerint a Heincz Gábort küldtem volna, de Compact Disco is jó zenét játszik.
Sok sikert kívánok nekik!
Egy Igazi Önkéntes Rendőr 2012.02.14. 12:16:17
Segíthetek a rosszindulat mértékének bizonyításában?
sixx · comment.blog.hu 2012.02.13. 18:09:02
@djlacee: azt nem én néztem, mindennek van határa.
Szóval legalább olvasd vissza korábban mit írtál, és utána emberkedj. Nem baj hogy elfogult vagy (bár messze nem értek egyet veled - de az elfogultság joga neked is kijár) hanem az, hogy eközben az objektivitás álarcában tetszelegsz...
TFL · http://civilzone.eu 2012.02.14. 12:20:27
egyedi, eredeti, van benne gondolat, és kurvára meg van csinálna, nem műbalhé....
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.14. 12:54:14
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.14. 12:56:43
gh14 2012.02.14. 13:02:43
A Eurovizio-t sem kell túl komolyan venni.
Viszont a stílus nagyon nem szimpatikus, nekem.
Lehet ilyennek kell lenni egy kritikának, de ez a túlzott önbizalomról árulkodó megfellebezhetetlen/csak neki van igaza vélemény, egy másokra kevésbé figyelő 80-as évekbeli rock/metál zenéken szocializálódott megmondó rockerről árulkodik.
dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2012.02.14. 13:03:32
dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2012.02.14. 13:04:45
Egy Igazi Önkéntes Rendőr 2012.02.14. 13:55:12
Ha így van, és valóban nem előítélet, akkor finoman szólva félreérthető a fogalmazás.
És még egy plusz info:
www.mmonline.hu/cikk/bekezdett_a_megasztar
A 18-49 évesek körében a múlt hét legnépszerűbb műsorának bizonyult a TV2 tehetségkutatójának első adása. A teljes lakosság körében a Barátok közt-öt nem tudta legyőzni a Megasztár, ebben a kategóriában az RTL Klub szappanoperájának két epizódja mellett a Tények is megelőzte a produkciót.
szentmártonizé 2012.02.14. 14:20:03
Az alatt a tíz perc alatt, míg ezt a trágyadombot bő nyállal elénk repítetted, nyugodtan játszhattál volna a pöcsöddel is, hidd el,mindenki jobban járt volna, de legfőképpen mi.
Roppantul érdekelne, hogy számodra mi a nem "ultragagyi". Bár miután elolvastam a veled készült interjút, van fogalmam róla.
Született a dalversenyen egy döntés, amit lehet szeretni, vagy utálni, teljesen mindegy. A zsűri abbéli meggyőződésében, hogy jól dönt, választotta a CD-t. Ez a meggyőződése semmivel sem volt nagyobb, mint a tiéd, hogy ezt a híg fost meg kell írnod, és véleményeddel az általad helyesnek tartott oldalon állsz.
saveme 2012.02.14. 14:47:14
szbszig 2012.02.14. 16:45:41
szentmártonizé 2012.02.14. 17:27:17
Tipikusan az a kategória, aki név nélkül beköpi a tutit, a mindenki számára általános érvényűt, aztán ha valakinek nem tetszik, lapít, mint fing a gatyában.
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.14. 17:43:45
szentmártonizé 2012.02.14. 18:24:35
A fikanickről csak annyit, hogy a Te neved nem sixx, viszont az enyém Szentmártoni Zoltán. És valóban, itt csak két kommentem van, de én sem a posztjaid száma alapján írtam a véleményemet.
Egyébiránt meg tanuld meg kisfiam, hogy ha az utcán megcsöcsörészel egy nőt, számíthatsz arra, hogy pofánbasz a táskájával. Az élet már csak ilyen. Ezt Neked nem mondta senki?
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.14. 18:45:32
szentmártonizé 2012.02.14. 19:24:54
hungarisztan 2012.02.14. 20:43:34
Kicsit fölöslegesen pörgeted magad. Az előállított produkciók a híg fos és a kevésbé híg fos között vannak félúton, talán ha 2 kivétel akad közöttük (egyik sem nyert).
Ha ezt nem látod (hallod), az a te bajod. Meg mindannyiunké, amiért tíz- vagy százezrek kajálják a szart, és osztják róla az észt, hogy miért is kell szeretni azt, amit valami nímandok a pofánkba tolnak.
Nem, nem igaz, hogy nincs jó magyar zene. De azok vagy nem indultak, vagy nem válogatták be őket, ki tudja. Kit érdekel.
Ja, harminc éve zenélek. Nem írtam Eurovíziós számot, de bizisten leköpném magam, ha ilyen fosok kerülnének ki a kezem közül.
Sírok, bazdmeg, hogy egy Kodály országa ennyit bír felmutatni. Mert az egy dolog, hogy a botfülű nagyérdemű boldogan küldi az emeltdíjast a legutolsó koppintógépnek is, részint mert zenei műveltsége nulla, részint mert neki ennyi elég, na de hogy az úgynevezett „zenészek” se tudjanak ennél többet kipréselni magukból, na az szégyen.
És félreértés ne essék: Kodállyal nem arra kívántam volna utalni, hogy valami magaskultúrás produkcióval kéne előrukkolni. Lófaszt. De popzenéből is lehet(ne) igényeset csinálni. (Mondjuk nem árt hozzá, ha az ember otthon van klasszikus összhangzattanban, ismer pár énektechnikát, tud hangszerelni, ismer kompozíciós trükköket, és mindenekelőtt képes olyan dallamot és harmóniamenetet fabrikálni, amit nem unalomig ismételgetéssel kell lenyomni az emberek torkán (vakok között a félszemű a király elven), hanem magától megragad.
Na de igény az nincs. Aki meg nem akarja a fost nyelni, azt még fel is szólítják, hogy igazodjon, és nyelje szépen a fost, ahogy kell, merthogy ez volt a senkiházi nímandok döntése, tehát mostantól örülni kell a szarnak, mert százezren a szart szeretik kajolni.
Gyönyörű levezetés, kiváló logika.
És könyörgöm: a híg fos teljesen független attól, hogy sixx, vagy bárki más megírja róla, hogy híg fos. Én a helyedben szégyellném magam, ha annyit sem konyítanék a zenéhez, hogy ezt felismerjem. (Mondjuk így is szégyellem magam minden évben, hogy micsoda alakok micsoda produkciókkal képviselnek bennünket. Öreg, kapcsold be a Jazzy-t, két órán belül 5 jobb magyar előadót találsz, mint a „világszínvonalúak” közül bármelyik. Kivéve ha Caramelt nyomnak, mert az azonnali elkapcsolást kiváltó inger. De azért akad rajta kívül tehetséges, profi zenész épp elég.)
sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.14. 21:13:59
Rocko- 2012.02.14. 22:21:39
miért emelkedik ki az általad linkelt zene a posványból.
"Vagy miért gondolom, hogy az vagy?"
mert kurvára fogalmad nincs hogy ki vagyok, de ettől függetlenül tényt állapítasz meg rólam. hibás döntés.
"azért, mert nem tudod belőni az értékét"
tévedsz.
"illetve információnak tekinted a médiaszereplés mennyiségét,"
nem állítottam én ilyet sehol.
"és ennek ellenére amatőrnek tekinted őket"
idéznéd hol írtam én ilyet? nem írtam ilyet. egy szót sem szóltam erről a zenekarról. tekintve, hogy rohadtul nem hallgatok ilyet, így nincs viszonyítási alapom.
szóval légy szíves ne közölj tényként olyan dolgokat, amiket nem mondtam.
most mondok: az általam hallott ilyen jellegű zenéktől semmiben se különbözik. ha valaki azt mondaná, hogy ez Edda, el is hinném.
"ha utánanéztél volna,"
elképzelhetelen módon nem érdekel a zenéd.
2012.02.14. 23:14:39
A második elődöntőben május 4-én 19 ország vesz részt: Szerbia, Svédország, Grúzia, Hollandia, Portugália, Szlovénia, Macedónia, Észtország, Fehéroroszország, Törökország, Málta, Szlovákia, Horvátország, Norvégia, Ukrajna, Örményország, Litvánia, Bulgária és Bosznia-Hercegovina.
Az első elődöntőben az olasz és a spanyol nézők fognak szavazni és a tavalyi győztes Azerbejdzsán.
A második elődöntőben a brit, a francia és a német nézők szavaznak majd a versenyzőkre.
Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.02.15. 01:04:10
Szögezzünk le pár dolgot, mindenkinek könnyebb lesz tán:
1. A műsor olyan volt, amilyen, mindenkinek szíve joga, hogy eldöntse, tetszett-e neki.
2. Sixxnek van véleménye, stílusa és blogja. Ebből viszonylag logikusan következik, hogy a véleményét a saját stílusában leírja a blogjában.
3. Ha valakinek nem tetszik, nem kell elolvasni, főleg nem kell ugyanabban a stílusban elhajtani a vérbe, miután lebaszta azért, hogy ilyen a stílusa...
Ide most direkt nem írom le a véleményemet, egyrészt tegnap már kifejtettem, másrészt szeretném, ha a fenti három pont dominálna a kommentben :)
Rock and Roll!
lynnny 2012.02.15. 01:04:37
szentmártonizé 2012.02.15. 04:33:53
2012.02.15. 11:11:44
"idéznéd hol írtam én ilyet? nem írtam ilyet."
Dehogynem. Itt ni:
"Csak nem... Ez egy tipikus 80-as évekbeli amatőr zenekar - 12 egy tucat."
Upsz. :-)
"elképzelhetelen módon nem érdekel a zenéd."
Akkor minek nyilatkozol olyasmiről, amiben nem tudsz különbséget sem tenni?
"az általam hallott ilyen jellegű zenéktől semmiben se különbözik. ha valaki azt mondaná, hogy ez Edda, el is hinném."
Hát ez van. Hallgass inkább Compact Diszkót. :-)
2012.02.15. 11:17:55
saveme 2012.02.20. 16:07:34
hála Istennek elsikkadt ez az oldal, de utólag eszembe jutott, hogy téged megkérdezzelek, mint akinek állítólag papírja van arról, hogy fikázhasson, és megmondja, hogy kinek mi kell, hogy tetsszen, vagy ki milyen gáz, mert neki tetszik valami, ami neked nem. Én ott ragadtam le a fejlődésemben, (és azóta se bánom) hogy ha nekem valami képzőművészeti, zenei alkotás tetszik csak úgy, mindenféle magasröptű megmondó emberek jóváhagyása nélkül, akkor az nekem szép, az nekem jó. És akárki szaki odajöhet, hogy ez giccs, vagy gagyi, én attól még biztos leszek a magam érzésében. A technikáról az igényességről persze lehet vitatkozni, de szubjektív dolgokról nehogy már! Okosok által kialkudott egyezmények, a divatok ugyanúgy szubjektív vonalak, mint az, hogy nekem hiteles előadónak számít Caramel, míg ő nálad elkapcsolási faktor. Ettől én még nem hülyézlek le. Te viszont tetted. A kérésem, hogy mutass már valami bizonyítékát a magas színvonalú zenédnek (amit te produkáltál), hadd legyen az is ugyanilyen mércével megmérve!
jucccka · http://onlinefilm.blog.hu/ 2012.03.23. 02:37:09