Mi történt volna még tizenöt éve is, ha a közszolgálati tévé egyik munkatársa kiáll egy csendes mező közepére, és bejelenti, hogy az Operaház elé meghirdetett tüntetés érdeklődés hiányában elmaradt? Semmi, legfeljebb a vidéki kisgazda nézők, akik nem ismerik Budapest belvárosát, röhögve a mező végén legelő tehénre mutatnak, és megjegyzik, hogy pár marha azért eljött. Meg persze megírja a Népszava, hogy egymillióan voltak ám az Andrássy úton, a kommunista kisnyugdíjasok pedig felhívják Bolgár urat, hogy tessék elképzelni a vejem munkatársának a barátnője kint volt, és állítólag a Hősök teréig álltak az emberek. Sőt azon is túl, egészen az M0-ás körgyűrűig.
Csak hogy a közszolgálati televíziónak már nincs olyan könnyű dolga, meg egyébként is úgy általában nehezebb már csúsztatni. Mert van ez az internet, tudják az információs szupersztráda, amin egyre gyorsuló világunk rohan, vagy mi, és már nem csak zárt klubok beszélgetnek saját magukkal. Például bárki szembesülhet azzal, hogy mégis mit gondol az országról egy virtigli náci, vagy egy pufajkáját büszkén viselő kommunista, és a legrosszabb az egészben, ha véletlenül egyszer még igaza is van. Lehet anyázni, lehet tagadni, lehet vörös fejjel üvölteni, de bezárkózni, a lövészárkok mögé bújni már nagyon nehéz. És ha valaki megpróbál csúsztatni, hazudni, mellébeszélni, vagy elkenni, akkor egész egyszerűen kiröhögik. Például fotósorozatban.
Szegény Vígh András biztos nem gondolta volna, hogy majd pont neki lesz baja, ha a tüntetéstől egy picit arrébb áll meg a kezében a mikrofonnal. Pedig az a helyzet, hogy mindegy, hogy a szerkesztő adott utasítást, vagy csak az operatőr súgta oda, hogy András, ne menjünk már annyira közel, a végén még retusálhatjuk ki az egészet, akkor is Vígh András vitte el a balhét. Mindenki rajta röhög. Ez jár a közszolgálati médiánál a cafetéria mellé. Ezt a tanulságot lassan levonhatná minden dolgozó ott a műsortámogatási alapnál, a hírcentrumnál, és a közmédia kusza céghálójának bármely zugában.
szabóZ · http://comment.blog.hu 2012.01.04. 15:33:53
nemethv · http://backtotheukblog.wordpress.com 2012.01.04. 15:35:16
nemethv · http://backtotheukblog.wordpress.com 2012.01.04. 15:36:06
Valandil 2012.01.04. 15:36:55
Gab007 2012.01.04. 15:37:56
Ronda Kondás 2012.01.04. 15:38:15
www.fidesz.hu/index.php?Cikk=128212
Mennyi, 320 Ft? Ennyi!
Ronda Kondás 2012.01.04. 15:38:48
www.fidesz.hu/index.php?Cikk=128212
Mennyi, 320 Ft? Ennyi!
TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.01.04. 15:38:56
TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.01.04. 15:40:57
Gecc 2012.01.04. 16:21:24
Kotkodus 2012.01.04. 16:26:16
és a szerkesztők tudják, hogy viktorka felé jó híreket kell közvetíteni, mert különben örjöngés lesz...
clegane 2012.01.04. 16:28:29
de néhány generáción belül már tényleg ideális lesz a helyzet, ha valamelyik kormány addig észbe nem kap és találja ki az internet cenzúrálásának módját.
Kotkodus 2012.01.04. 16:28:32
ő már egy bukott politikus, csak még senki sem merte neki megmondani...
innentől az m1 csak maga alatt fágja (tovább) a fát.
dr kíváncsivagyok 2012.01.04. 16:31:36
dr kíváncsivagyok 2012.01.04. 16:35:46
Sátán meg a Jocó 2012.01.04. 16:36:15
Akkor érdekes módon csend volt.
Mindig az Orbán-kormány alatt hangzik fel a sakálkórus ajvékolása (lásd Senkiházi Tivadajék "Demokratikus Chartája" anno)
Máskor sosem...
Ki érti ezt... :))
belga6 2012.01.04. 16:37:13
Macskahegyi Daniela 2012.01.04. 16:40:21
Érdekes a meglátásod...
Ezt még soha senki nem vetette fel egyik blogon, egyik kommentben sem...
szemeteske 2012.01.04. 16:42:48
KopaszMercis 2012.01.04. 16:43:12
Azt sem kozvetiettek, amikor a sok "forradalmar" sznikerzzel tomte a pofajat... biztos veluk is elfogultak voltak.
Amugy is magyarorszagon minden kozalkalmazott egy ingenelo semmirekello napolo... allami csecsen ;)
szemeteske 2012.01.04. 16:45:04
A mai világban egy-két hitellel, családdal a hátad mögött Te sem ugrálnál. Sajnos az ember néha le kell küzdje az önérzetét, mert a gyereknek cipő kell a lábára.
Kevesen negedhetik meg, hogy bedurcizzanak és otthagyják munkahelyüket.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.01.04. 16:46:03
Biztos nagy az átfedés, de szerintem ez eléri a 3 millió olvasót.
És mint tudjuk, az mér kétharmad!:-)
Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2012.01.04. 16:46:42
Nem Penny hajója 2012.01.04. 16:51:27
Na ja, kár, hogy pl. a csehek ezt nem tudják
index.hu/gazdasag/blog/2012/01/04/a_cseh_kotvenypiacon_nincs_feszultseg/
szemeteske 2012.01.04. 16:56:23
GABOR 2000 2012.01.04. 16:56:32
dr. médiafigyelőbété 2012.01.04. 17:15:28
Táskás Tóni 2012.01.04. 17:15:40
Bumbinó 2012.01.04. 17:17:34
Nem tűnt fel, hogy 2012 van?
Ha mindenre csak ennyit tudtok benyögni, hogy elmúltnyócév, akkor mi a francnak volt kormányváltás? Vagy neked már attól orgazmusod van ha Orbán rabol ki és nem Gyurcsány? Bocs ha nekünk nincs.
Ellenben ezt magyarázd meg:
www.fidesz.hu/index.php?Cikk=128212
KGBT 2012.01.04. 17:20:54
GABOR 2000 2012.01.04. 17:23:01
Én próbálok távolságot tartani minden irányban. Ami nekem most nagyon taszító, ez a legyen-mindennél-rosszabb-annnál-gyorsabban-buknak mentalitás.
A magam részéről ennél a hangos tüntetősdinél sokkal komolyabb dolognak, értsd a kormányra veszélyesebbnek tartom a 10 százalékos államkötvény-kamatot és a 320 forintos árfolyamot.
Sok az ellendrukker és nagyon befolyásos erők menetelnek szembe az országgal. Illene felmérni az ország érdekeit és annak megfelelően cselekedni.
SzilviBarack 2012.01.04. 17:27:04
feliratoss · http://hitlervideo.blog.hu 2012.01.04. 17:29:24
Terézágyú 2012.01.04. 17:30:42
"Ami nekem most nagyon taszító, ez a legyen-mindennél-rosszabb-annnál-gyorsabban-buknak mentalitás."
Mert Magyarországon másképp nem lehet lemondatni egy kormányt. Ahogy gyurcsányt se, ezért csinálta a fityesz éppen ugyanezt annak idején: legyen minden minél rosszabb...
"A magam részéről ennél a hangos tüntetősdinél sokkal komolyabb dolognak, értsd a kormányra veszélyesebbnek tartom a 10 százalékos államkötvény-kamatot és a 320 forintos árfolyamot. "
Ez így van, de hogy össze a kettő??? Akkor már ne is tüntessen senki, mert úgyse ez fog dönteni???
Tüntetnek, és ezzel kifejezik a véleményüket két választás között...
kiisb 2012.01.04. 17:33:34
_phu 2012.01.04. 17:38:04
Bumbinó 2012.01.04. 17:41:18
"Előre a lenini úton, hajrá LMP-Gyurcsány-MSZP. Komoly banda. "
Neked ez a távolságtartás? :) Érdekesen adod elő.
Amúgy pedig ki és hol írta, hogy "legyen minél rosszabb"? Épp Orbán az, aki minden egyes lépésével rosszabbá teszi a helyzetet.
A 10 százalékos államkötvény-kamat, meg a 320 Ft-os euró nem a kormányra veszélyes, hanem az országra! A kormány csak generálta ezeket.
Ez az amit ti nem tudtok megérteni, hogy rohadtul nem Orbán Viktor meg a Fidesz jövője számít. Családok sokasága kerül hónapról-hónapra egyre kilátástalanabb helyzetbe, szerinted mennyire érdekli őket, hogy Oránék támogatottsága csökken, amikor nem tudnak enni adni a gyerekeknek? Ehhez képest a kormány minden eddigi lépése csak és kizárólag a Fidesz érdekeit szolgálta, az országét soha. Ha kell államcsődbe is rántják az országot, csak nehogy ki kelljen mondaniuk: "Bocsánat, tévedtünk, mégse most van itt az ideje a szabadságharcnak". Ha kell, még a jegybank tartalékait is beáldoznák, ami aztán tényleg az utolsó utáni védőbástyánk, de ezeknek ez sem számít, csak legalább az a 20%-nyi hülye megmaradjon, aki még legalább egy keveset elhisz abból a meséből amit mondanak. Eközben meg magukat ünnepeltetik az operában, hogy az összes többi demokratikusan megválasztott pártot kihagyva összehánytak egy új alkotmányt?
Ehhez képest te ellendrukkerekről beszélsz? 2006-ban hol volt 300 Ft az euró, hol volt 10% az államkötvény-kamat, hol volt elherdálva a magánnyugdíj vagyon, stb, stb, stb. Aztán mégis molotov koktélok repültek. Az nem volt neked taszító?
Füredi 3.0 2012.01.04. 17:41:20
noelthewalrus 2012.01.04. 17:42:54
szép és jó ez, de abból a hárommillióból mennyi az, akinek a kurucinfo a kezdőlapja? itt kezdődik a baj. aki meg ugye a cikkben említett 'vidéki kisgazda' - minden tiszteletem a kétkezi munkásoké - az magasabbról le sem szarhatná az internetet meg a tévéelőfizetést. van neki estére valóvilág, jóbanrosszban meg víghandrás az üres andrássyn. ez a híradó nem nekünk szólt, hanem nekik. és amíg a főd megvan, addig ő boldog. és én is hiába fostam ide a szót, mert aki most ment be a házba az ólból/földről a kibaszott keserves munka után, az annyit tud a c:c-ról, mint én az űrhajózásról, de megkockáztatom, hogy jóval kevesebbet. sajnos akkor lesz itt érdemi változás, ha behúzzák a rancsra a júpíszít. 40 év és mindenki tájékozott lesz. ha hagyják.
Bumbinó 2012.01.04. 17:44:59
Ja igen, ha már a lenini útnál tartunk:
index.hu/kultur/media/2012/01/04/kiraktak_a_hiradobol_a_szolidaris_riportereket/
bloggerman77 2012.01.04. 17:47:55
És ezeknek az embereknek az MTV Híradója az "a" Híradó, főleg, hogy a két kertv bűnügyi műsorként funkcionál.
Úgyhogy a vidék Magyarországának az MTV az egyetlen hírfotrásd, ha meg kétségei vannak, vasárnap a misén a pap%!%/lelkész megmondja a lelki útbaigazítást.
És akkor nem beszéltünk a nyílt fideszes propaganda kiadványokról, a Helyi Témáról, vagy a még 2006-ban megszállt vidéki napilapokról.
Ahol a Szabad Föld a legfőbb hírforrás, ott lehet így manipulálni.
És ezt tudják ők is, ott fent a hatalomban.
Huxley 2012.01.04. 17:48:59
tiboru · http://blogrepublik.eu 2012.01.04. 17:50:09
Nem is tudom, honnan jutott eszembe...
belga6 2012.01.04. 17:53:03
A műsorvezetőt Varga Editnek hívják, és valóban, én is látom rajta időnként, hogy tele a töke. Fantasztikus lehet az ex-echo tv-s csókával elferdített híreket felkonferálni.
bloggerman77 2012.01.04. 17:57:36
- Interjú a város fideszes polgármesterével
- Beszámoló a Fidesz-Jobbik közös csendőr-emléktábla avatásáról
- A fideszes polgármester, mint a helyi sportklub elnöke immár civilben :)) nyilatkozik
- A helyi fideszes üzletember értekezik a Gyurcsánykormány bűneiről
- Portréfilm a helyi Fidesz veterán politikuséról
- országosan jobboldali elkötelezettségéről ismert színésszel interjú, aminek legfőbb témája az akkor regnáló balos kormány gyilkosozása
És így tovább. Ez volt a "műsor". És ennél a vtv-nél volt pénz rendesen, mert olyan stúdiódíszletük volt, hogy egy országos nagy tv megirígyelhette volna...
tiboru · http://blogrepublik.eu 2012.01.04. 17:59:11
A munkatársai pedig azóta a Kunigunda utcában dolgoznak.
Walter Hartwell White 2012.01.04. 17:59:55
puffatag 2012.01.04. 18:00:40
puffatag 2012.01.04. 18:02:37
GABOR 2000 2012.01.04. 18:06:00
flippant 2012.01.04. 18:12:47
bloggerman77 2012.01.04. 18:17:56
Már azt is? Bakker...
GABOR 2000 2012.01.04. 18:21:07
Itt a világvége! Elképesztő!
Lehet, hogy Navarrónak vissza kell mennie dolgozni?
A sok pereskedés, szakszervezeti szervezkedés, éhégsztrájkolás mellett ez hiányzott az életéből, talán ha egy évet dolgozott újságíróként az elmúlt 10 évben.
Bumbinó 2012.01.04. 18:24:02
Ennyi volt az össz érved amit fel tudtál hozni mindarra amit többekkel együtt leírtam? Meggyőző.
Neked és hozzád hasonló próbálkozóknak mondom: Felesleges újra meg újra belefingani a nulláslisztbe, ha a véleményeteket képtelenek vagytok érvekkel alátámasztani. Én szívesen vitatkozom arról, hogy jó-e ami most történik az országban, érdeklődve olvasnám ha valaki értelmesen, elmúltnyolcévezés nélkül ki tudná fejteni, hogy szerinte most mi is a terv, ami épp kiviteleőzdik és az hová vezet, de érdekes módon, ez senkinek nem megy. Sajnos máshol már nem tudok erről vitatkozni, mert az egykor Fideszes ismerőseim, már kivétel nélkül kiábrándultak a Fideszből, ők már rájöttek, hogy átkúrták őket, de itt azért akadnak még páran, akik nem.
Szóval hajrá, értelmes, érvekkel rendelkező Fideszesek. A többiek viszont inkább ne pocsékolják a drága időt, a vak hittel itt már senkit nem fogtok meggyőzni.
GABOR 2000 2012.01.04. 18:26:44
Nem akarok senkit se meggyőzni semmiről. Szemlélem az események folyását, s leírom gondolataimat. Egy szóval nem írtam, hogy összességében jó lenne az, amit a kormány tesz. A hangoskodó régi/új ellenzéki tüntetőkkel viszont sehogy se tudok azonosulni. Jobbikos se vagyok. Szeretném, ha a hazámnak végre jobban menne, de sajna sokan fenekednek rá. Kormányzati bénázáson innen és túl...
Bumbinó 2012.01.04. 18:29:15
Kik fenekednek rá, meséld már el, kifúrja az oldalamat a kíváncsiság?
shushu2 2012.01.04. 18:30:29
bloggerman77 2012.01.04. 18:30:30
A reggeli-délelőtti műsorsávot a KDNP-s Horváth Szilárd és köre csinálja évek óta(Mohácsi Szilvia, Dióssy Klári), most bekerült oda a gyermekét keresztény szellemű óvodába járató Jegyes-Tóth, aki szinte fuck me mosollyal, orgazmusközeli állapotban kérdez alá Szijjártónak, de ha LMP-st, DK-st, MSZP-st fingat, arról kéjesen értekezik a Facebook oldalán.
Az ATV-s riporterből jobbossá váltott Hajagos Andrea mesterien teljesít új gazdáinak. A szerencsétlen Novodomszky próbálja kivonni magát ebből, kijelentette, hogy csak kulturális témában vállal interjút.
Pár hétig a műsorsávot szennyezte Surján KDNP-s liblingje, Erdélyi Claudia, aki olyan vállalhatatlan és béna volt, hogy gyorsan kipaterolták az ex Dunás Szántó Georginával együtt...
bloggerman77 2012.01.04. 18:33:48
Ember, szerinted természetes, hogy EGY párt megszáll MINDEN médiumot? És csak róluk lehet beszélni? Még a Horthy-korszakban is ott volt a szocdem Népszava, a liberális Magyar Nemzet stb.
Nagy Navarro nevét elég sok riport végén lehetett olvasni a stáblistán, úgyhogy dolgozott újságíróként.
kiwirágós kivirradtig 2012.01.04. 18:35:59
Hát az ép észtől azt hiszem, máris sikerült az ésszerűnél jóval nagyobb távolságot tartanod.
GABOR 2000 2012.01.04. 18:37:08
Legalább a Navarro ott volt a munka frontján, ugye?
Aki az elmúlt évtizedből egy évet dolgozott, az újságírónak számít?
Neve Senki 2012.01.04. 18:38:08
Ezért lehet jókat röhögni az indexen. Bár az index inkább hazudik, mint csúsztat.:-)
kiwirágós kivirradtig 2012.01.04. 18:38:25
A médiumot a révület szokta megszállni.
Orbánék a médiát szállták meg.
Bumbinó 2012.01.04. 18:39:42
dr. médiafigyelőbété 2012.01.04. 18:41:09
kiwirágós kivirradtig 2012.01.04. 18:41:15
Az a baj, hogy nem a gondolataidat írod le, hanem azt, amit Orbánék a szádba adtak.
Csak még nem vetted észre, hogy nem gondolat, hanem olyasmi, ami f-fel kezdődik, és -asz a vége, és nem falragasz.
De láthatólag vidáman elszopogatod még egy ideig.
Patreides · patreides.blog.hu 2012.01.04. 18:41:55
Igen, volt is ilyen, én emlékszem, amikor az a gaz komenista Rákay Philip kétmillió komenistát vizionált a nagygyűlésre. Hát ilyenek ezek a komenisták, drágabolgárúr. Na meg a mindenáron álobjektívitásra törekvő tollforgatók. :)
GABOR 2000 2012.01.04. 18:45:31
Profi bemondónő, ami nagy kincs, mert ritka. Van benne empátia, a személyiségéből is belead, de nem tolakodóan, ezen kívül csinos. Nekem a rövid hajú is tetszik amúgy. Szerintem ne állítsunk valamit kész tényként, amit nem tudunk. Nehéz elhinni, tudom, de a világban vannak olyanok, akik nem úgy gondolkoznak a világról mint mi....
Merker Iván 2012.01.04. 18:49:04
bloggerman77 2012.01.04. 18:50:17
Én már televíziósoktól, médiaszakértőktől hallottam a "médiumok" kifejezést használni a sajtóra.
:)
ithakan 2012.01.04. 18:52:33
Azért az elég nagy különbség, hogy az mtva-t a mi pénzünkből fizetik, nem?
bloggerman77 2012.01.04. 18:55:00
"Nekem a rövid hajú is tetszik amúgy."
Azt meghiszem, hogy neked tetszik, mert Szöllősi a HírTv, Duna TV érintésével jött az MTV-hez mindjárt 2010-es választások után...
bloggerman77 2012.01.04. 18:57:37
Szóval nem Maszopos :P
GABOR 2000 2012.01.04. 18:59:04
Attól még lehet jó, nem? Vagy aki a HÍrTV-ben Dina TV-ben dolgozott, az rögtön tré? Az nem lehet jó szakember? Vagy ez életre szóló billog?
Kifejezetten kellemes, nyugtató személyiség, kemény dolgokról is tud távolságtartással interjúzni, nem bakizik, kellemes látványra is.
dr. médiafigyelőbété 2012.01.04. 19:13:35
Pikk Dáma ♠ 2012.01.04. 19:13:54
amúgy köszi, jót nevettem:D
Tölgypajzsos Thorin 2012.01.04. 19:16:28
Egyrészt szerintetek amióta létezik állami televízió (amit nem neveznék közszolgálatinak) nem volt mindig kormánypárti? Szerintetek a Fidesz kormány idején egyenesen az ATVből kéne riportereket hívni, hogy a kormány által fenntartott TV-n a kormányt szidják folyamatosan? Szerintem ha ti lennétek Orbánék helyében ti is olyanokat nyomnátok be akik nem ellenetek vannak. Én ebben az egész mizériában ami most megy nem látok semmi különöset. Ha nem szimpatizáltok a kormánnyal nem kell az állami tv-t nézni. 2002-től 2010-ig én se néztem, most se nézem.
Tölgypajzsos Thorin 2012.01.04. 19:19:14
Ppix 2012.01.04. 19:19:26
"Én próbálok távolságot tartani minden irányban. Ami nekem most nagyon taszító, ez a legyen-mindennél-rosszabb-annnál-gyorsabban-buknak mentalitás. "
Ide figyelj sötétke:
1)
Igen, az elmúlt 8 évben a Fidesznek ez volt a stratégiája. Ezért fúrt meg minden kapitalizms felé vivő reformot népszavazással (tudod ez az az intézmény, amit ma már nem lehet csinálni, gyakorlatilag betiltotta a fidesz).
2)
Ha nem tűnt volna fel, itt mindeki azért könyörög, hogy NE LEGYEN rosszabb. Hogy ne dőljön össze az ország. Hogy 285 Ft legyen egy kibaszott euró.
A köcsög fidesz az, aki ezt szabotálja. Nem az ellenzék teszi rosszabbá, hiszen _semmit_sem_tud_tenni_ a 2/3 ellen.
A ROSZZAT az elmúlt másfél évben a fidesz hozta ősze.
Úgyhogy húzzál a picsába a hülyességeiddel együtt!!!
Önvizsgálat nagyon rádférne, meg egy kis gondolkodás is...
Nadasurf (törölt) 2012.01.04. 19:32:24
GABOR 2000 2012.01.04. 19:36:20
Mély levegő, hasi légzés, nyugalom.
Pontosan ez az a stílus, a trágárság és a mindenkinél-jobban-tudom mentalitás az, ami nagyon taszít a hőzöngőkben.
Neked hülyeség, másnak nem az. Magyarán: te is elhúzhatsz.
Tölgypajzsos Thorin 2012.01.04. 19:38:50
Ezt amúgy komolyan mondod? Szerinted a Fidesz tök fasza helyzetben vette át az országot 2010-ben? Gondolom neked akkor lenne orgazmusod, ha a Fidesz egyből kinyalta volna az IMF seggét, felvettek volna valami jó kurvanagy hitelt a Gyurcsányék által felvett többezermilliárd eurós hitel refinanszírozására. Emellett nem vezettek volna be bankadót, telekomadót meg hipermarketadót, sőt még a devizahiteleseknek se segítettek volna, hanem egyből jól megvágták volna a nyugdíjakat, bezárták volna Molnár Lajos-módra a kórházak felét és 75 évre felemelték volna a nyugdíjkorhatárt. Az kurvajó lett volna nem? A bankok, a Wall Street, meg a City most nem anyázna és nem lenne 320 az euró az biztos, de megint ott tartanánk ahol a történelemben sokszor, mások mondják meg hogy mit csináljunk...
Tölgypajzsos Thorin 2012.01.04. 19:42:21
dtatar 2012.01.04. 19:44:49
Nadasurf (törölt) 2012.01.04. 19:46:21
Tölgypajzsos Thorin 2012.01.04. 19:51:33
Persze én is azt mondom, hogy mi ne csináljuk, de nem gondolom ezt komoly elvárásnak, inkább csak ideának.
bloggerman77 2012.01.04. 19:55:00
"kemény dolgokról is tud távolságtartással interjúzni, "
**
Szöllősi olyan távolságtartó, objektív, hogy a médiában köztudott volt - még az átigazolása nyilvánosságra hozatala előtt, hogy az MTV-be fog menni, és a Mészáros helyére. Hogy honnét tudta mindenki? Hát a Szöllősitől, ő maga terjesztette...
A magyar médiában nincs objektivitás, nálunk egy híradós arcáról le lehet olvasni mit gondol, a Várkonyi Andinak néha valósággal eltorzul a arca, mikor olyan hírt olvas be, ami neki nem tetszik.
bloggerman77 2012.01.04. 19:58:17
"A városok azért adósodtak el, mert úgy kaptak meg folyamatosan egyre több és több feladatot, hogy forrást nem kaptak mellé, sőt."
**
Ha-ha-ha!!
A debreceni presztízsberuházások? Művészeti központ (MOME), stadion, sportcsarnok? Hódmezővásárhelyi Emlékpont?
200 fő lakosságú kis falvakban 5000 fő befogadó képességű sportcsarnok?
Loooooooooooool-.
shushu2 2012.01.04. 20:03:47
bamba deli 2012.01.04. 20:05:49
Tölgypajzsos Thorin 2012.01.04. 20:15:40
Jofiu 2012.01.04. 20:21:22
Ezt most miért mondod?
Az már pozitívum, hogy mások is hasonlóan szarul csinálják? Akkor ez a szar ez már jó?
Fel akarnak nőni a szarul csináljuk csúcsára?
Mi a túróért nem lehetne jobban csinálni végre, miért kell a szarhoz mérni magát mindenkinek?
És mi köze az egésznek Leninhez?!
Tisztára mintha hivatásos félrebeszélőtanfolyam házi feladatát olvasnám.
flobeer 2012.01.04. 20:23:13
Ugyanúgy nevetségessé lehetett volna őket tenni a nyilvánvaló egyoldalúságuk és a manipulálások miatt, mint ahogy a köztévé mostani bagázsával teszik. ( helyesen)
Pikk Dáma ♠ 2012.01.04. 20:23:52
dtatar 2012.01.04. 20:32:22
Józsi, miért nincs tető a házadon?
Nem tudom, de már az előző tulajdonos sem csináltatott.
Ppix 2012.01.04. 20:32:53
Na jó, kezdjül előlről:
"Én próbálok távolságot tartani minden irányban. Ami nekem most nagyon taszító, ez a legyen-mindennél-rosszabb-annnál-gyorsabban-buknak mentalitás."
Szimplán nem igaz amit írsz. Mindenki azért szurkol, hogy jobb legyen, nem akarunk csődbe menni.
A minél rosszabb annál jobb a fidesz mentalitása volt 2006-tól, lásd még "rosszabbul élünk mint 4 éve" (2001-2007 között folyamatosan nőttek a reálbérek, KSH, nézz utána...)
Legalább ne akard másra kenni azt a tagadás szellemiséget, ami viktort hatalomra segítette.
"A magam részéről ennél a hangos tüntetősdinél sokkal komolyabb dolognak, értsd a kormányra veszélyesebbnek tartom a 10 százalékos államkötvény-kamatot és a 320 forintos árfolyamot."
Na igen, ezzel a 10%-al szemben legalább elmondhatnák, hogy mi olyan rettenetes az IMF hitelben, amit 5% körül megkaphatnánk. Azon kívül, hogy nem lehet 5-6%-os költségvetési hiányt csinálni mint 2011-ben és _végre_tenni_kelllene_ valamilyen reformot? Pazarló állam, egészségügy, tudod...
Amíg erre a kérdésre a "gazdasági szabadságharc folyik" című kamuduma a válasz, addig totál hiteltelenek. Senki nem akar minket megtámadni. EGyszerűen csak Orbán gyáva és nem mer szembe menni a saját 8 évnyi hazugságával, hogy "ne az emberek fizessék meg". Pedig de. Minden működő országban az emberek fizetik meg az oktatást az egészségügyet, stb. Az írigyelt nyugat azért tud működni, mert nem 60% GDP arányos állami újraelosztás van és nem szívják a vért az államon élősködő urambátyám cégek. Csak ez a Kádáron szocializálódott idióta ország szavazói szeretik elhinni azt, amit az egyre jobban baloldali demagógiával sorra hatalomra kerülők igérnek (mszp, fidesz).
Görögország ezért ment csődbe, biztos hogy őket kell követni???
"Sok az ellendrukker és nagyon befolyásos erők menetelnek szembe az országgal. Illene felmérni az ország érdekeit és annak megfelelően cselekedni. "
Magyaroszág meg egy kis fing a világgazdaságban, ha tényleg be akartak volna dönteni már rég sikerült volna. Van pár multi, akinek több szabad készpénze van mint a teljes magyar államadósság!!! Másrészt ha gondolkodnátok, akkor eszetekbe jutna, hogy mégis ki a fenének érdeke minket bedönteni? Itt egy rakat külföldi cég (pl. Mercedes, Audi, Suzuki, Deutche Telekom, Vodafone stb.) akik eszetlen pénzt ruháztak itt be. Talán hiányzik nekik az, hogy elveszítsék???? Merkelnek, Sárközynek, Cameronnak hiányzik ez???? Senki nem akar csődbe vinni minket, csak éppen senki sem olyan hülye hogy alacsony kamatokkal finanszírozzon egy olyan államot, ami látványosan szarik mindenféle magántulajdonra, nemzetközi szervezetre, törvényre, szerződésre, stb.
Hát ki a faszom lenne olyan hülye, hogy idehozza a pénzét, ha bármikor írhat neki egy Lázár nevű gengszter, hogy vállald már át a veszteségemet kisköcsög, mert szólok az államnak, hogy hozzon ellened valami jó kis törvényt???? Egyedül a fidesznek köszönhetjük, hogy ide jutottunk az elmúlt másfél évben. Az csak egy rögeszme, hogy minket támadnak, mert jobboldali kormány van ezért a szoclib karvalytőke ránk támad. Ez egy orbitális faszság. A tőkénél konzervatívabb és jobboldalibb nincs (most szólok a fidesz az egy vérbaloldali kormány. Tudod Chavez, Fico, meg a többiek - olvass utána, nézd meg mit csinálnak). Csehország, Lengyelország, Szlovákia, Románia, stb. jobboldali kormányait miért nem támadja senki?????????
Hogy lehet beszopni ezt az orbitális fidesz hazugságot? Ez csak orbán háborús retorikája, mert képtelen bármit is építeni, alkotni, csak a konfliktushoz és a támadáshoz ért.
dtatar 2012.01.04. 20:34:54
Te leltél is valaha örömet abban, hogy az Indexet olvasod? (valljuk be nem a legfüggetlenebb oldal)
dtatar 2012.01.04. 20:36:23
Pikk Dáma ♠ 2012.01.04. 20:40:19
Tölgypajzsos Thorin 2012.01.04. 20:41:54
aha, persze 2012.01.04. 20:47:17
Megkapja a havi fizut, és megy tovább az élet, mert fél év mulva kutya sem emlékszik erre az esetre SE.
21 éve ez van: hónapról hónapra elfelejtik az emberek az előző havi stiklit. Most épp gyurcsány mellett állva ordibálják az orbántakaroggyot, négy éve orbán mellett állva gyurcsánytakaroggyoztak.
Ugyan, kérlek...
Fényezett Rézlábos 2012.01.04. 20:50:41
Casaba 2012.01.04. 20:51:46
uff, én beszéltem
zen monkey · http://seleccion.blog.hu/ 2012.01.04. 20:54:30
és ha van valóságalapja, akkor most miért jobb? hogy jön ide? miért? minek? ez miért menti fel bármilyen mértékben a fideszt?
egyébként a 8 év előtt meg volt 4 év fidesz, msot megint 2. hmmm...
azt már szinte mellékesen említem meg, hogy az mszp-nek nem volt a kezében ekkora hatalom (szerencsére?). érted: jelenleg nem létezik ellenzék, úgyhogy a fidesz, ha olyan állati normális lenne, mint ahogy te leírod, jóval könnyebben tudna segíteni az országnak, mint eddig bárki. ehelyett mit is csinál..?
és csodálkozol a gyűlöleten. tényleg ennyire naiv vagy?
Melee 2012.01.04. 21:05:15
Tölgypajzsos Thorin 2012.01.04. 21:09:08
steelhand 2012.01.04. 21:09:14
[IMG]http://img51.imageshack.us/img51/8920/operap.jpg[/IMG]
img51.imageshack.us/img51/8920/operap.jpg
troutman 2012.01.04. 21:09:31
Hozéluiz 2012.01.04. 21:16:15
Szertném megalapítani a Minden Demagógot Pofánbaszók pártját, kormánypuccsista jelleggel. Aki benne lenne, írjon ide egy PB-t! ( Pofánbaszom! )
doominogame · http://www.doominogame.com 2012.01.04. 21:18:43
Merlot 2012.01.04. 21:20:19
www.fidesz.hu/index.php?Cikk=128212
Ez nagyon jóóóó! Beleverted az orrát a birkának. :))
zen monkey · http://seleccion.blog.hu/ 2012.01.04. 21:24:28
zen monkey · http://seleccion.blog.hu/ 2012.01.04. 21:25:07
azért siettetni nem akartam.
bloggerman77 2012.01.04. 21:29:48
Az egyikük Benyó Rita...
Hmm, komolyan repedezik a Fidesz-tábor, mert Rita a tv2 legfideszesebb riportere volt (nem véletlenül landolt az MTV-nél 2010-ben), és ha már ő is... :):p
Tölgypajzsos Thorin 2012.01.04. 21:35:43
Pikk Dáma ♠ 2012.01.04. 21:36:35
www.origo.hu/itthon/20120104-gyerekeknek-magyarazza-a-magyar-alkotmanyt-a-nemet-zdf-tevecsatorna.html
szadipapa 2012.01.04. 21:36:55
Szóval kár tagadni ami nyilvánvaló, nem csak magukra írtak minden törvényt és az alkotmányt, de a szabad hirközvetítés is megszűnt...
Persze lehet mondani,h nem meg elfordulni, csak tudod sok diktatúra kezdődött így...
PiBá 2012.01.04. 21:39:48
PiBá 2012.01.04. 21:42:10
„A Standard & Poor's hétfői, majd a Moody's keddi adósminősítésével a kormány feltette a koronát eddigi válságkezelési kudarcára” – jelentette ki Varga Mihály.
www.nol.hu/belfold/varga_mihaly__a_leminositesek_feltettek_a_koronat_a_kormany_kudarcara
kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2012.01.04. 21:46:00
Szerintem most egy kicsit más a helyzet.
Egy korábbi kommentemben párhuzamot vontam az öszödi beszéd és a Lomnici-incidens között.
Ugye klasszikus vicc :
- Mikor tudod, hogy hazudik a politikus?
- Amikor mozog a szája.
Mikor Gyurcsány el is mondta ezt és nyilvánosságra került, jó nagy felfordulás lett belőle (persze voltak már előtte is voltak nem népszerű intézkedései)
Ugyanez a szitu az MTV-vel.
Még a tvnézők is tisztában vannak vele, hogy a köztv a rendszerváltás óta a mindenkori kormány médiaeszköze.
Mikor azonban már a hírkockát is manipulálják (digitálisan), erre már MTV-n belül is zúgolódások lettek és jó nagy felfordulás lett belőle (persze voltak már előtte is voltak nem népszerű intézkedések: lásd pld. a Daniel C. B.-riport készítőjének vezetői kinevezése)
Mondjuk az MTV-s esetben jobb kommunikációval el lehetett volna "simítani" az ügyet.
Lásd szakértő cikk itt: www.kreativ.hu/media/cikk/allatorvosi_lo_a_kunigunda_utcaban
Ahogy volt Öszöd előtt és után, úgy van szerintem "Retusálás" előtt és után is. Nem azt mondom, hogy fordulópont a magyar közmédiában, de ezután más világításba helyezi ugyanazokat a dolgokat.
bioLarzen 2012.01.04. 21:48:05
Ppontosan. Sokszor találkozok a neten értetlenkedéssel, hogy hogy lehet még indig ekkora a fidesz támogatottsága. Sokan egyszerűen el sem tudják képzelni, hány választójoggal rendelkező ember van, akiknek az életéből teljesen hiányzik az internet, és az információ döntő részét a tévékből szerzik be. Ha történetesen az m1-ről, akkor a mai napig nem tudják, mekkorát csalt a királyi. Ők azok, akik őszintén nem értik, miért basztatja az a gaz EU a szegény magyarokat, akik csak a saját érdekeiket szeretnék érvényesíteni...
Biza, kedves netpolgárok, nagyon sokan élnek net nélkül az országban.
bio
bioLarzen 2012.01.04. 21:49:32
És szerinted a legjobb stratégia megvárni az IMF-megállapodással, míg eljutunk oda? Mert, mintha ez lenne az irány...
bio
Hozéluiz 2012.01.04. 21:51:45
aha, persze 2012.01.04. 22:08:09
Ez egy apróság, ismét egy hülye lépés. Nem ezen kellene háborogni.
A lényeget valahogy senki nem emlegeti, hogy ami most van, az egy több, mint 20 éves folyamat eredménye: a "következmények nélküli" ország hagyta, hogy elfajujjanak a dolgok. Nagyon sokan azt is elfelejtik, hogy néhány éve még "kúcsány" volt a népnyúzó, (most meg "viktátor" az), folyamatosan csak az épp aktuálisat szidják, fröcsögő nyállal. Tessék mán' visszaolvasni a hírportálokat (mindegyik oldalét), és tessék mán' észrevenni, hogy ez megy lassan 23 éve.
Ezt a szerencsétlent meg kiküldték, hogy tudósítson, és kapott pár instrukciót. Nem őt kellene kiröhögni, hanem saját magunkat.
aha, persze 2012.01.04. 22:12:53
hetykusz 2012.01.04. 22:22:46
Hidd el vidéken is van internet, meg használnak angol wc-t... :) Nem budapest a világ közepe, csak sokan sírnak, hogy nem 150 megabájt a letőtés, hanem csak 2 megbájt, és ezé lassan gyün le a pornyó...
Az emberek tudják mi a helyzet, csak míg budapesten nem szólnak azért, hogy milliárdokat ölnek a tömegközlekedésbe, meg a városfejlesztésbe, és nem tudják csak állami pénzből fenntartani, addig nem értik miért sír az a pár százezer ember azért, mert az ő falvának adósságát megpróbálják kifizetni...
tervek 2012.01.04. 22:31:25
Persze anno SEMMMi szó se esett az RTL és TV2 méltatlanul egyoldalu tájékoztatásárol egy szo sem esett az indexen a méltatlanul egyoldalú NAP tv-ről!!!!! (se a comment.com-on)
MOST hogy valamelyest nemzeti irányú kormányunk lett ami kisebb nagyobb hibákkal végzi a feladatát EGYBŐL minden kis probléma hatalmas, és minden ettől zeng. Ez az igazi nevetség...
Ez támadás...és mások a fegyverek...ezt jo lenne ha mindenki átgondolná...
Hozéluiz 2012.01.04. 22:34:00
tervek 2012.01.04. 22:35:31
Mellesleg arrol miért nem ÍRSZ, hogy a válság miattuk gyűrüzött be europába ugyanis ők adtak jó minősítést azoknak a pénzügyi lufiknak (befektetéseknek) amik végül beindították a válságot itt meg USA-ba...
Jo kis minősítők ezek...
de ti csak nyaljatok ki a seggüket:))
hetykusz 2012.01.04. 22:36:29
Most amikor már a nyakunkig ér a szar, mindenki keresi a bűnöst... persze senkinek nem jut eszébe, hogy rájöjjön, hogy a politikus sem Isten! Még ha lopott sem annyit, mint amennyit mi adunk spórolás címén a nyugatnak, és pótoljuk a tőlük kapott hitelből...
tervek 2012.01.04. 22:37:45
becsődöltek?hmm?
az más kérdés hogy nyomás alá helyeznek minket forint árfolyammal hogy vegyük fel IMF hitelt...
Ami azért valóban kérdés hogy ekkora szervezett betámadásnak (nyomásnak) meddig lehet ellenállni
bloggerman77 2012.01.04. 22:37:47
Azért a többségnek nincs. Főleg a Mari néninek meg a Józsi bácsinak nincs.
tervek 2012.01.04. 22:40:09
de azért egy tömeg sose fogja magát megszabályozni, ahhoz nagyon nagy közös átszellülésen kell átmenniük..
A szabályozásokat általában csak felülről várhatjuk...
arpeme 2012.01.04. 22:41:12
indavideo.hu/video/Unnep_az_Operaban
bloggerman77 2012.01.04. 22:41:29
"Tulajdonképpen nincsen fizikai termelés, mert az emberek zöme nem termel, hanem dolgozik."
Ez igaz, épp múltkor láttam a bnőm által olvasott magazinban bemutattak civil modell nőket, a lap olvasóit. No egy valódi munkát végző nem volt köztük, ámde asszisztens, menedzser, eladó stb, az volt mind.
hetykusz 2012.01.04. 22:44:31
Ne hidd! :) Legidősebb ügyfelünk 101 éves, míg van egy csomó 70-90 közti öreg, aki már csak olvasás miatt jár fel... kivéve egy ügyfelet, aki viszont a pesti qrvákat szokta onnan kinézni! :D Az öregek közül is sok skypeol...Fia németben vett neki laptopot, és felhívja az öregasszonyt. Egy kistelepülésen csak pislogtam, mikor Mari néni rohant be, mert hívja a Julcsa skype-on... A durva inkább az, hogy a segílyezett tezsvírek is megrendelik... bekötés után 3 hónapig nem fizetnek, és utána rendelnek újat. Már külön telefonszám-cím-név szűrő rendszert tettünk be, hogy ne legyen 20 antenna 1 házon, amiért soha nem fizettek semmit...
bloggerman77 2012.01.04. 22:45:35
"azt az eu-nak hála a szarért-hugyért kapható francia, spanyol termékek szorítják ki a piacról, "
Chile mióta EU? Meg Marokkó?
Inét olcsóbban jönnek mezőgazdasági termékek.
Ésolcsóbb a Brazíliában kitermelt szén, mint a magyar. És lehet folytatni.
A magyar mezőgazdasági termelés alacsony színvonalú és drága. Nézd meg: a külföldről behozott krumpli hibátlan felületű és tisztára vannak mosva.
A magyar gazdálkodó által árult krumpli vevőtaszító: saras, mocskos, sérült felületű, összevissza minőségű.
Hozéluiz 2012.01.04. 22:48:04
nem kellett volna..
nem kellett volna diktatúrát szabadítani az országra, egyik kutya másik eb alapon.
Ebből jól már sose jövünk, ki, az 100 %.
Legalább, ha csődbe kell is menni, a c:gányok ne szorítanák még a nyakunkat!!
szkr80 2012.01.04. 22:58:40
feri aki oda veri 2012.01.04. 23:01:22
Ez a nemzeti irányú kormány bődületes nagy arroganciával fog bele mindenbe favágó munkával csak azért mert nemzetinek mondja magát.
Ez a nemzeti elkötelezettség irtott ki és küldött a fagyhalálba egymillió embert Magyarországon 1944-ben.
Ez a nemzeti elkötelezettség miatt ugrik ki a reményvesztett devizahiteles a tizedikről, szúrja szíven magát a nemzeti törvények miatt hirtelen meggyógyult rokkantnyugdíjas és ugrik a vonat elé a szegény magára hagyott család, mert tombol a nemzeti öntudat, de korog a gyomor.
A nemzet mögé bújni gyomorforgató dolog amíg ilyen fasiszta módszereket alkalmaznak a nemzeti fidesz és jobbik.
Amíg ilyen ez az ország, addig a magyar gyűlölni fog mindent ami "nemzeti" mert a szenvedésére, kezének megkötésére, szájának befogására emlékezteti.
hetykusz 2012.01.04. 23:06:36
Ki mondta, hogy Eu Marokkó? :) Én csak a spanyol uborkát emeltem ki példul, amit ugye az auchanban árultak... persze azért, mert volt egy műpánik, hogy attól lett rosszul néhány immun beteg német.
A brazíliában termelt szén azért olcsóbb, mert magyarhonban bezárták az összes bányát szinte... miért?? Eu szerint környezet szennyező!! Vágjuk ki az erdőket, és égessünk fát... persze! Nincsen fa, és már nyitják is ki a bezárt bányákat... most nyitják meg a farkaslyuki bányát is... nem véletlenül!!!
Olcsóbb az erőműveket szénnel fűteni, mint fával. Egyszerűen valakik kaptak pénzt, hogy azt kiabálják nem éri meg!!
www.origo.hu/itthon/20111126-szenbanyaszat-farkaslyuk-a-gyurky-tarna-jelkepes-ujranyitasa.html
A magyar mezőgazdaság versenyképes lenne a külföldivel... csak! Amit a francia mezőgazdaságban megkapnak a kis gazdaságok, itthon egyáltalán nem daják meg, mert az EU nem támogatja!!!! Kivágatták a gyümölcsösöket, szőlőket, mert az EU kvótán felül volt, és így kaptak rá támogatást. Az EU megszabta éves szinten mennyi cukrot állítsunk elő... hát fel is ment a cukor ára, bár itt is inkább az EU által agyon támogatott külföldi szarok miatt hasalt el.
A magyar állattartást kinyírták. A holland-angol kergemarhakóros szarokat itthon adták el... Jó lesz ez a magyarnak!
Külföldi krumpli hibátlan?? :) Láttad már mit tartalmaz?? :) Hát az minden csak nem hibátlan. Emberi fogyasztásra alkalmatlan minősítést kaphatna mondjuk a németeknél, de itt kitolták az értékeket, hogy legyen piaca a szarnak, amit lehet, hogy valahol romániában termeltek meg, de a kereskedőknek hála mondjuk afgán burgonyaként fog beérkezni magyarhonba.
A vadfeldolgozásról elég mélyen tudok infókat. spanyoloktól hoznak nyúzva vadnyulat, és csomagolják vadnyúlként magyarországon... Lehet, hogy sima házi nyúl, de ha ráírják, hogy vad, akkor azt el lehet adni vadként.
Magyar krumpli visszataszító?? Ne azoktól vegyél, akik igénytelenek, de olcsón adják... ugye ismét a pénztárca.
Erre mindig azt mondom, mikor tőlem egy munkát kérnek, hogy 3 opció van, jó, gyors, és olcsó, és ezek közül 2 választható...
Hó apó 2012.01.04. 23:09:27
Akkor a lista:
1.
annyi nyugdíjat lehet kifizetni, amennyi befolyik a járulékokból ---> 16%-os nyugdíjcsökkentés
2.
a hivatalnok réteg 15%-os létszámcsökkentése 1 éven belül +15% két éven belül
3.
3 évre bérbefagyasztás a közszférában
4.
csak rokkant kaphat segélyt, minden más segély közmunkához kötése
5.
az álrokkantnyugdíjasok (kb. 300.000 fő) ellátásának megszűntetése
6.
vasútvonalak bezárása, csak a nyereséges vonalak maradhatnak
7.
BKV, MÁV és egyéb állami pénznyelőknél menedzsment csere válogatás nélkül
8.
visszaállítani a halálbüntetést, akár gazdasági ügyekben is
9.
a korrupciót bejelentőt amnesztiában részesíteni, a résztvevőket pedig 3-15 éves börtönnel jutalmazni
Patreides · patreides.blog.hu 2012.01.04. 23:09:43
A Magyar Televízió már régóta fideszes volt az MSZP kormány időszakában is. Az, hogy a hivatalokban, kórházakban, gyakorlatilag mindenhol megjelent a kettős hatalom, 2002-től, a polgári körök megszervezésétől indult. Így lehetett minden jó (és idióta) kormány-kezdeményezést, intézkedést megfúrni helyi szinten. Amit meg így nem sikerült, azt elintézte a demagóg népszavazás, amelynek a kérdéseit az Alkotmánybíróság - nyilvánvalóan az Alkotmány ellenében - átengedte.
O.V. pontosan tudja, miért rombol le mindent, ami neki ekkoriban - a lehetőségekkel részben élve, részben zugügyvéd módjára visszaélve - még lehetővé tette az akkori kormány terveinek megakasztását. nem szeretné, hogy vele ugyanezt megtegye a mai ellenzék.
Persze akkor a hatalmon lévőknek csak kis többségük volt, az ország fele eleve ellenzett mindent, amit az akkori kormány tett, vagy tenni próbált. Így nem is volt nehéz mindent akadályozni.
Ma OV. és a Fidesz valójában az idővel fut versenyt, hogy sikerül-e biztos, nyugalmas pozícióba jutnia addigra, mire mindenki előtt "kitelik a becsülete".
Ezért megy az eszeveszett törvénykezés... De hát olyan ez, mint a nagymama, aki gyorsan, és egyre gyorsabban köti a pulóvert, és amikor megkérdezik tőle, hogy ezt miért csinálja, a válasza: azért kedveskéim, hogy a végére érjek, még mielőtt elfogyna a fonalam.
Ppix 2012.01.04. 23:11:41
Hagyjad szegényt, ő a szervezett betámadásban hisz. Mert ezek a szemét mocskok beruháztak itt, kölcsönöztek egy csomó lóvét, évente szétszórnak EU támogatásként párszáz milliárdot és ráadásul van pofájuk beleszólni, hogy ne igyuk el a segélyre kapott lét, hanem legyünk szívesek értelmesen felhasználni.
Szemét spekulánstámadó görények ezek.
Osztják az észt, ahelyett, hogy ingyen pénzt adnának. Pfujjjj
McCart 2012.01.04. 23:12:31
Hó apó 2012.01.04. 23:14:42
az államcsőd nem elkerülhető, mert jelenleg a hitel kamatát is hitelből fizetjük.
Egy esetleges IMF segítség a haláltusát odázná el 2-3 évvel.
2012-ben a csődot az fogja okozni, hogy szeptemberben a 2006-ban felvett IMF hitel harmadát egy összegben kell(ene) visszafizetni.
Ezt nem lehet, fizikai képtelenség.
A rossz konstrukcióban felvett hitelt meg pofátlanság Orbánék nyakába varrni.
Az IMF-el a huzavona valójában arról szól, hogy a szeptemberben esedékes részletet hajlandók-e "átdolgozni", azaz lassabb fizetési ütemmel fizetni engedni.
regress 2012.01.04. 23:24:39
hetykusz 2012.01.04. 23:28:20
igazat szóltál! Hozzá tenném még, hogy magyarországon üzemelő külföldi cégeknek az adózás utáni bevétel 70%-át itthon kelljen elköltenie. Fektessen be, vagy vásároljon meg más cégeket, de ne vigye ki a nyereséget teljes mértékben.
Magyar ingatlan vásárlása esetén külföldi állampolgár fizessen ingatlan adót. Ne a magyart nyúzzák!
Külföldi teherforgalom belépéskor fizessen úthasználati díjat, útfelújítási pótlékot, és környezetterhelési díjat. Aki vasúti szállítást vesz igénybe, az mentesülne ezek alól.
Fiatalkorúak bűncselekményben részvétele esetén a szülők egyike börtönnel büntethető legyen.
Luxus cikkek magasabb áfája, medence adó.
200 négyzetméternél nagyobb lakás esetén ingatlan adó.
Lehetne itt a fizetőképes emberektől vasalni a dolgokat!
Patreides · patreides.blog.hu 2012.01.04. 23:30:01
Nem kell ezt ennyire bonyolítani. Fogalmazzuk meg egyszerűbben, mi is a legtisztább lényege a mondanivalódnak:
Mindenkit le kell lőni, éhen kell halasztani, vagy börtönbe kell zárni hosszú időre, aki nem ért veled egyet.
De lehet itt magabiztosan erős kézért, meg puskáért kiáltozni, akármilyen magabiztos is az ezt követelő, a végén az mindig úgy van, hogy mikor ez valóban megvalósul, ő is a cső rossz végén fog állni. Az csak önbecsapás, illúzió, hogy majd az ő elvei, kívánságai, parancsai jutnak érvényre. Az ilyen ember az ehhez hasonló kívángatások, fantáziálgatások során mindig abból indul ki, hogy hát persze ő majd a "jó oldalon", az erő oldalán lesz, az erő meg vele lesz. Csak hát ez a dolog nem így működik.
A cipészinas, a házmester, vagy éppen az egyetemi docens beállhatott vörösnek, fehérnek, kisnyilasnak, pufajkásnak, bárminek, a hatalom igazi birtokosai őt is csak ugyanúgy taposták el, ha úgy hozta a sors (és gyakran úgy hozta), mint bárki mást.
Úgyhogy szerintem hagyjuk élni egyelőre a nyugdíjasokat is, a börtönöket se töltsük meg ennél is jobban, és a halálbüntetéssel se dobálózzunk annyira... Mert a végén még megkapjuk. Nem azok, akik úgymond "megérdemelnék", nem.
Hanem mi.
Én, te, ő, mi, ti, ők.
hetykusz 2012.01.04. 23:35:54
ismét egy valós dolog. Sajnos a médiák félretájékoztatása miatt sokan azt hiszik, hogy bárkitől pénzt fogunk kapni. Már a görögöknél kiderült, hogy egy lukas fazékba vizet engedni lehet, de tök felesleges, mert úgy is kifolyik. Most az IMF (Ahol totál nem véletlen lehet Strauss-Kahn kivégzése) elég könyörtelenül áll hozzá a magyar helyzethez. Fura, hogy mindenhonnan azt hallani, hogy Barroso, akinek inkább a saját dolgával kéne törődnie, meg Clintonné, aki csak most került elő elkezdték cseszegetni Orbánt. Nem védem a Vikit, de ez a történet nagyon hasonlít arra, amit Benjamin Freemann beszélt el az amerikai kongresszusban...
www.utolag.com/Freedman.htm
knbm (törölt) 2012.01.04. 23:38:07
Úgy látom tízkor lejárt a (bér-kommentes) munkaidőd.
Hó apó 2012.01.04. 23:41:00
Nagyon mellényúltál. Azokat soroltam fel, ahol folyik ki a pénz az ablakon.
A gazdaság (a béka segge alá leszorított lakossági fogyasztás miatt) képes lenne gond nélkül az adósság csökkentésére, de az itt keletkező plusz pénz folyik ki a szociális ellátórendszeren keresztül és a többi felsorolt tételnél.
Ezeket a kidáscsökkentéseket csak erőből lehet keresztül vinni, szavazgatva nem.
Már a görögök is tudták:
a demokraácia addig használható, amíg az eltartók vannak többen az eltartottaknál.
Márpedig itt a 3M nyugdíjas meg a 900E rokkantnyugdíjas minden reformer kormányt ki fog szavazni a palettáról.
knbm (törölt) 2012.01.04. 23:45:33
Igen felelőtlenség lehet az IMF től pénz kérni 3-4% ra. Az viszont tök (nemzeti) jó, hogy most 9-10% os kamatra veszünk fel. Ma ilyen kamat mellett is nehéz eladni az állampapírt.
A 2008 as IMF hitelről meg csak annyit,hogy ha a Viki nem vett volna belőle MOL részvényt (amin van már bukta 30% felett) akkor abból simán törleszthetnénk.
knbm (törölt) 2012.01.04. 23:47:15
Itt nem kiadáscsökkentés, hanem bevételcsökkentés volt. Sikeres SZJA törvény.
hetykusz 2012.01.04. 23:51:00
gphilip · http://search-download.com 2012.01.05. 00:17:06
hiteleshirado.com/
majdmegmondom 2012.01.05. 00:22:24
@Merlot: mennyi cég dőlt be/szűnt meg tavaly/idén? 1 euró hány forint? ja, tom, emúttnyócév, ez mindent megmagyaráz. amúgy akkor, hogy aggódtak a devizahitelesek miatt. ez annyira édibédi.
ga-ap · http://soundcloud.com/gaap/classic-breaks-vol1 2012.01.05. 00:22:25
cindbl 2012.01.05. 00:27:05
1. 1 ev volt a bajnai kormany, akik annyira szarul csinaltak, hogy meg orban is vilagbajnoki teljesitmenynek nevezte az eredmenyeiket (nem, nem magyarorszagon, nem magyar nyelven, hanem kulfoldnek cimezve)
2. a fidesz az osszes olyan dolgot, ami segithetett volna (pl vizitdij, kepzesi hozzajarulas) ellenezte, illetve a szocialis nepszavazas nevu ostobasaggal visszavonatta.
ehhez kepest bevezetik a tandijat, csokkentik az allamilag tamogatott helyeket az egyetemeken.
megjegyzes: irorszagban 50 euro egy vizit, ha visszamesz kontrolra, akkor az masik 25. ha surgossegire mesz hetvegen a korhazba, es nincs beutalod orvostol, az 100 euroba faj. nem, nem keresek 50x annyit, mint otthon kerestem. cserebe a gyerekem szuletese 50 euroba fajt (az elso vizitnel kellett fizetni, amikor bejegyeztek a terhesseget), vilagszinvonalu korulmenyek kozott, maximalis odafigyelessel.
igen, egy olyan orszagban, aki talan meg magyarorszagnal is melyebben jart a pokolban.
cindbl 2012.01.05. 00:28:31
hetykusz 2012.01.05. 00:35:12
Ezt úgy mondják, hogy ok-okozat. Példul mikor őseink letelepedtek a kárpát medencébe, hoztak egy döntést... Itt jó lesz! Nem tudták, hogy az a döntés az utódaiknak rabságot fog hozni, mert abba nem gondoltak bele, hogy őket valaki legyőzheti. Hittek a seregük ütőképességében, meg utódaik talpraesettségében. Aztán jöttek ránk tatárok, törökök, oroszok... Ez mind 1 döntésnek a következményei. A tatárjárás idején már az akkori vezetés nem tudott mit kezdeni, hogy mi pont a portásfülkébe ültünk be, és mindenki rajtunk kel át európába... Az elődeik döntésének köszönhetően kész tények elé kerültek.
Ha jól emlékszem a válság 2008-ban kezdődött el, és semmiféle óvintézkedést nem tettek abban a 2 évben, csak ment a habzsi dőzsi... most isszuk meg e levét...
SatuPad 2012.01.05. 00:39:13
ga-ap · http://soundcloud.com/gaap/classic-breaks-vol1 2012.01.05. 00:59:19
viszont a portásfülkés hasonlat tényleg tetszett!:D
kaszapeti 2012.01.05. 01:42:55
De hová tűnt Columbo felesége? 2012.01.05. 02:41:22
"A Fidesz igenis segített az országon"
Nemcsak a fent idézett mondatod, hanem az itt fellelhető kommenteid alapjánz úgy látszik, hogy eddig vagy egy másik galaxisban éltél, vagy pedig elképesztő módon szemellenzős, esetleg befolyásoltság alatt lévő, a tényekről tudomást venni nem akaró ember vagy. Vagy csak egyszerűen kötöttek a vegyértékeid.
A FIDESZ ugyanis nemhogy nem segített ezen az országon, hanem egyenesen olyan hátrányba hozta, hogy az mát mérsékeltebb fideszes ismerőseim szerint is túltesz a Medgyessy-Gyurcsány páros viselt dolgain.
Állításom igazolására rengeteg ténnyel és számadattal is alátámasztható történést, cselekményt vagy folyamatot citálhatnék most ide a mostani kurzus regnálásának mintegy másfél éves történetéből, de idő és hely hiányában csak néhányat sorolok fel.
Mennyi volt az HUF/EUR árfolyam 2008-ban, és mit követelt akkor a Gyurcsány kormánytól az akkori fideszes ellenzék?
Mik voltak az ország kilátásai Bajnaiék alatt, és milyen állapotban adta át a Bajnai -Oszkó páros az országot? Mit nyilatkozott minderről Orbán Viktor mértékadó német lapoknak?
Mennyibe kerül most egy liter benzin vagy gázolaj, mennyi a jövedéki adótartalom, hogyan változott idén, és mit követelt e témában a FIDESZ, mikor Gyurcsány alatt az ár 300 Ft fölé ment?
Milyen helyettesítő megoldással szolgált a mostani fideszes kormány az einstandolással elhappolt manyup vagyon után a magyar nyugdíjrendszer valódi reformját illetően? Hogyan, miként fogja pótolni bármi azt az irdatlan pénzt, ami a magánkasszákból történő lenyúlás után a forintgyengülésnek is köszönhetően gyakorlatilag ablakon kidobott pénzzé vált?
Ha nem jó a manyup rendszer (ebben van némi igazság, ezt nem vitatom), akkor mi a FIDESZ válasza, jobbító szándéka, és főként: miből, hogyan kívánja elkerülni nyugdíjasok százezreinek tömeges nyomorszintre csúszását? Mi a terv?
Vajon miként ítélhetjük meg azt, hogy az IMF pénzből vett MOL pakett jelentős értékevsztést szenvedett, továbbá a pakkért cserébe adott deviza mai árfolyamon történő elszámolása okán az üzlet bukója majdnem 30% (igaz, ez nem realizált, mert még megvan, de ha ma adák el, akkor bazi nagy bukovári lenne a sztori egyenlege).
Vajon miként ítélhetjük meg azt, hogy bár törvény mondja ki az egylulcsos szja-t, az mégis kvázi kétkulcsos, és a bevezetéséből majd 300 Mrd Huf lyuk keletkezett a költségvetésben; miközben a magas keresetűek (mint pl. én) jártak igen jól, míg a cca. bruttó 230e HuF alatti tömegek meg rosszul. Hogyan rajzoljam meg ezt a függvényt a "senki sem fog rosszabbul járni"-típusú, Szíjjártó-féle koordináta rendszerben?
Nem fogom részletezni a TEK-re, médiatanácsra, ilyen-olyan összevonások után mégis többe kerülő hivatalokra elpocskolt pénz kérdését, és azt sem, hogy az egészségügy sokkal rosszabb helyzetben van, mint akár 2-3 éve volt, mert nem lenne elég a karakter, hogy felsoroljam a baklövéseket.
Szóval, már megbocsáss, de a FIDESZ sokkal több kárt okozott, mint jót, és bár nem minden elképzelésük rossz, kapkodásukkal, amatőrizmusukkal és arcpirító pökhendiségükkel számomra csak azt bizonyították be, hogy minden híreszteléssel és kamunikációval ellentétben egyáltalán nem voltak felkészülve a kormányzásra - sokkal inkább hatalmuk betonozása tetteik fő mozgatórugója.
Ahogy az ország most áll, arra egyetlen épeszű választó sem adhatptt felhatalmazást, szerintem.
gerdo 2012.01.05. 02:57:14
bloggerman77 2012.01.05. 03:13:46
Azért vicces, hogy mindent az EU nyakába varrsz. :)
Amit írtál annak a nagy része még Mo. EU tagsága ELŐTT ment gallyra - jórészt a hazai kormányok, leginkább as szakértő Kisgazdák miatt.
Volt a szocializmusban virágzó monokultúrás TSz (pl. ekkor a világ kukorica termelésének NEGYEDÉT !!! Mo. adta) gazdaságok ora. Nem baj, jön dr. Torgyán doktor, aki született újpesti lévén maximum az erkélyen a muskátli ládájában látott földet, és kijelentette: vissza kell állítani az 1945-ös állapotokat a földtulajdon viszonyokban. Eredmény: a hazai mezőgazdaság összeomlott.
Létrejött egy valag életképtelen kisgazdaság, ahol a Pista bácsi lóval szánt, mint 100 éve.
Bedőlt emiatt pl. a nagyüzemi növényvédelem is, mert nem lehet egységes permetezést csinálni ott,ahol az egyik nadrágszíjparcellán búzát, a másikon dinnyét, a harmadikon tököt termelnek...
Még a 45-ös földosztás előtt is a mezőgazdasági termelést a földesúri nagygazdaságok adták, mert a magyar parasztság nem értett a modern földműveléshez, nem volt tőkéje és a kis földjein alkalmazni sem tudta volt a modern agrártechnikai vívmányokat.
Nem véletlen, hogy már 45 előtt is forszírozták a szövetkezetek létrehozását - ez volt a dán mintára létrejött Hangya Szövetkezetek hálózata.
Torgyán meg szétvert mindent, lett rengeteg életképtelen kis gazdaság öreg és tőkeszegény gazdálkodókkal, meg pár zöldbáró akik az elhibázott kárpótlási jegy joghézagait kihasználva hatalmas birtokokat halmoztak fel.
Erre rá jött még, hogy sikerült összeveszni a legnagyobb felvevőpiaccal az oroszokkal. Hornék megpróbálták ezt helyrehozni, erre Torgyán ismét akcióba lendült 98-tól. Oroszokkal ismét "fasírt", almafákat tízerzével vágták ki, aztán jött a búzabomba, a sertésbomba, levágták az összes tehenet, erre tejhiány lett...
És ez a faszi - Torgya bá - kedélyesen szerepelget showműsorokban, pedig a vádlottak padján lenne a helye!
Kaptabakta 2012.01.05. 08:03:11
Kaptabakta 2012.01.05. 08:05:57
Mondjuk ezek az emberek nem is unortodox szabadságharcosok ellenben bitang jó szakemberek.
Talán előbb-utóbb eljön az ő idejük is.
cso zsi 2012.01.05. 08:18:27
Az ugye megvan, hogy Torgyán bátyánk melyik kormány alatt ámokfuthatott, amíg a pártját be nem darálta az, aki enélkül nem kerülhetett volna hatalomra?
@tervek: "Persze anno SEMMMi szó se esett az RTL és TV2 méltatlanul egyoldalu tájékoztatásárol "
Most is egyoldalú. Bő egy éve nem mondanak híreket, csak "kék fény", és bulvár.
Abból dolgoznak, amit (nem) kapnak.
Tényleg nincs miért nézni ezeket az adókat.
Aszongyaja Zanyósom 2012.01.05. 08:49:35
Szerintetek, mióta létezik ember, nem volt szex? Hát akkor mit szemérmeskedtek ezzel a zudvarlással, virágcsokorral, kedveskedéssel, előjátékkal? Mindenki tuggya, hogy puncibakuki a vége. Fölösleges ez a zálságosság ezzel a zelvárással, hogy ne hazudjon a zállami tévé, meg hogy simogassuk meg a partnerünket...
Akinek meg nem teccik a kormánypropaganda, az halgassa a Klubrádiót! Nna.
Aszongyaja Zanyósom 2012.01.05. 08:53:32
Én eddig elsősorban Klubrádiót hallgattam, de mellette az Infot meg a Kossuthot is. Hamarosan nem fogom egyiket sem, leszámítva szombat délután a Rádiókabarét.
Jelenleg elsősorban ATV-t nézek, de - családom ingerültsége ellenére - rendszeresen nézem a Hír TV-t is, no meg a zállamit is. Ha az ATV (vagy a Hír TV) megszűnne, akkor maradna az internet...
Hozéluiz 2012.01.05. 08:54:25
Csak semmit nem mond. Más baj nincs, csak az óriási akár hitlerinek is mondható demagógia és a komolytalanság. Szerintem holló színház lett a parlamentből. Ez bárminél nagyobb baj.
Aszongyaja Zanyósom 2012.01.05. 08:54:45
Szántó Gábor · http://choirs.oftheworld.club 2012.01.05. 09:25:09
ágica1 2012.01.05. 09:30:00
A szoci köztévé legalább kínosan vigyázott az egyensúlyra, sőt, még magyarul beszélni is tudtak: ma már -az időjós kivételével- nem képes egyik sem még a tisztességes hangsúlyozásra sem.
Másodosztályúak minden szinten.
ágica1 2012.01.05. 09:32:28
De ha hallottad volna a Matolcsi Gyurit a szemesi Kistücsökben "Love Me Tendert" énekelni, tudnád, mennyire pályatévesztett!
Don Quixote de la Ferko 2012.01.05. 10:01:02
"Végre van szabály a nemdohányzók védelméről,"
Amely az elmúlt másfél év 8473. botrányos megoldása a 8473 db. megoldásukból, mivel azonnal kiderült, hogy maguknak a kaszinóba azért engedélyezték a dohányzást, csak Jóska XXIII. Pistának van megtiltva a sarki krimóban.
Tényleg bekukkantott minden fideszes értékítélete a béka segge alá?
Don Quixote de la Ferko 2012.01.05. 10:03:05
"Azért óvatosan ezzel az államcsőd dologgal...Még a helléneknél se volt államcsőd "
200 ezer visszaadott rendszám?
Buli van, haverok, Fanta, nyaralás, csupa móka és kacagás arrafelé az élet.
Don Quixote de la Ferko 2012.01.05. 10:08:20
Ez az erő jogos, de eddig semmi olyat nem vittek keresztül erőből, ami hasznos is lett volna.
Valaki említett 70%-ot fentebb.
Olyan nehéz lenne erőből, ami megvan meghozni azt a döntést, amivel a birkákat heccelték 8 év "meramultizással". Semmit nem tesznek a multik ellen, csak ellenzékben tudták, mi lenne a dolguk, a hatalom bűvöletében egy dilettáns óvódáscsoporttá züllött az egész kormány.
kötözködő 2012.01.05. 10:15:36
@bloggerman77: Teljesen igazad van, a nagybirtok vagy a szövetkezet lenne a megoldás, de nálunk a földnek eszmei értéke van, csak éppen megművelni nem akarja senki. Páran kínlódnak nadrágszíjparcellákon, de külföldi nem veheti meg, mert még a végén biztos kamionra rakja a drága jó magyar termőföldet, és kiviszi az országból, vagy mi.
bioLarzen 2012.01.05. 11:11:25
bio
neked is van 2012.01.05. 11:20:39
PiBá 2012.01.05. 20:06:32
Miért nem húztad le a hitelminősítőket akkor, amikor Varga Mihály takarózott velük? (Még mielőtt keveredés lenne, ezzel nem a hitelminősítőket védem, hanem egy kérdést tettem fel. - Mint tudjuk, a hitelminősítők eléggé megkésve követik az eseményeket és ők is csak olyan adatból dolgozhatnak, ami elérhető. Gondolok a görög kormány könyvelési trükkjeire.)
Ajánlgattam neked ilyen olyan tevékenységeket? Nem? Akkor te honnan veszed magadnak a bátorságot ehhez az alpári stílushoz?
antiorbanista 2012.01.11. 20:00:13
antiorbanista 2012.01.11. 20:03:37