A deadline.com jelentése szerint nagyon úgy tűnik, hogy a játékipar és a konzolok után a Microsoft a tévében is szeretne markánsan jelen lenni. A cég egy fejvadász céget bízott meg azzal, hogy egy tapaszalt tévés szakembert keressen a cégnek, aki majd a Microsoft sorozatokat gyártó részlegét vezetheti. Nem ez a szoftveróriás első próbálkozása a tévé világában, évekkel ezelőtt, a bebukott Zune indításakor a MEAN magazinnal karöltve készítették el a Cinemash című digitális vígjáték-sorozatot, ami népszerű filmek klasszikus jeleneteit parodizálta.
Nem a Microsoft az egyetlen cég, ami pénzt a sorozatokban, a Netflix nevű, film- és sorozatkölcsönzéssel foglalkozó cég nemrég egy drámát és két vígjátékotis rendelt, a Google 100 új YouTube csatornát indít hamarosan, amin prémium tartalmat kínálnak majd. A Microsoft az XBox Live-on keresztül 30 millió felhasználót érhet el saját sorozataival, és ha csak 1 dollárt kér epizódonként, máris jelentős haszonnal számolhat.
Megdobbent 2011.12.06. 02:34:20
Egyebkent vegyek elo Ryan-t (meg a nejet, hihi) es uccuneki, probaljon mar vegre valami jot csinalni a Shield ota.
beavereater [AT] 2011.12.06. 13:44:30