Bár a II. kerületi időközi országgyűlési választás érvénytelenségéről nem a köztévé Híradója tehet, valószínűleg egy kicsit ők is hozzájárultak ahhoz, hogy a választóknak elmenjen a kedvük ettől az egésztől.
A szombat esti fél nyolcas Híradóban ugyanis egy az egyben sikerült beolvasniuk Bodor Zoltán jobbikos jelölt sajtótájékoztatóján elhangzott baromságot, miszerint "a választópolgárok megérdemelnék, hogy tudják, valójában kire szavaznak a voksoláson. Bodor Zoltán szerint a Fidesz és az LMP jelöltjei, Láng Zsolt és Karácsony Gergely listáról bejutott országgyűlési képviselők győzelme esetén olyan személy juthat be a parlamentbe, akit a voksolók nem is ismernek".
Hogy Bodor Zoltánnak miért volt szüksége a dezinformálásra, az érthető. Az viszont kevésbé, hogy a Híradó szerkesztői miért nem voltak képesek ezek után körbenézni a párt honlapján - netán az Indexen - és felvilágosítani az embereket arról, hogy "ezzel szemben a valóság az, hogy az LMP nyilvánosságra hozta, hogy Karácsony Gergely győzelme esetén Hanzély Ákos, a párt fővárosi önkormányzati képviselője juthatna be a T. Házba. A Fidesznél azonban valóban titkolóznak".
Csak remélni lehet, hogy emögött csak a lustaság vagy az a közszájon terjedő pletyka áll, miszerint akkora az emberhiány a hírosztályon, hogy gyakornokok dolgoznak élesben a hírműsorokban. Nem pedig az, hogy a köztévé immár a Jobbiknak kampányol, mert azért az ijesztő lenne.
FAQlyás Menyét 2011.11.13. 19:24:07
Dr. Kardos Doktor 2011.11.13. 19:25:03
szabidoki 2011.11.13. 19:55:35
alovagokakikaztmondjákni 2011.11.13. 19:58:30
kamasuka 2011.11.13. 20:19:40
Rolandovics 2011.11.13. 20:27:40
daemonwhisper 2011.11.13. 20:30:09
A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2011.11.13. 20:34:52
tlac 2011.11.13. 20:48:23
abc 2011.11.13. 20:59:26
Szombat esti Híradóban a vasárnapi szavazásról?
Alsóorkánréti Könnyes Oszkár 2011.11.13. 21:25:48
algi 2011.11.13. 21:28:55
@kamasuka: Nehéz egyformán ekézni mindegyik pártot, ha egymástól eltérő mértékben beszélnek hülyeségeket.
kerdeozo 2011.11.13. 21:29:33
balambher 2011.11.13. 21:37:47
Az eredmények ismeretében pedig különösen hülyeség ez a blogbejegyzés: hiszen Láng sikeres polgármesterként egy erősen jobbos körzetben kevesebbet hozott, mint amiket mostanában a fideszesek kapni szoktak, az MSZP és az LMP pedig a közvélemény-kutatási adatok feletti szavazatot produkált, jóllehet e két pártnak híresen passzív a szavazótábora. A Jobbik pedig elindult abba az irányba, ahova való.
Nem vagyok fideszes 2011.11.13. 21:47:00
Tehát ezek szerint szellemi fogyatékos vagy. Semmi gond, van ilyen, csak hogy így viszonyuljak hozzád.
Gorlaami 2011.11.13. 21:58:05
Megfigyelo 2011.11.13. 22:06:36
levvente 2011.11.13. 22:09:09
Az EREDMÉNYESSÉG meglett volna, mert volt olyan induló aki egymaga 50% feletti szavazatot kapott.
hallari 2011.11.13. 22:10:24
Gorlaami 2011.11.13. 22:20:35
levvente 2011.11.13. 22:28:41
te tényleg nem tévedsz.......
:)
kerdeozo 2011.11.13. 22:54:19
karosszékely 2011.11.13. 22:54:57
kerdeozo 2011.11.13. 22:57:15
levvente 2011.11.13. 23:00:38
Vezérigazgató elvtárs 2011.11.13. 23:11:47
Drang 2011.11.13. 23:25:29
dr. orter 2011.11.13. 23:30:18
kisboros1 2011.11.13. 23:31:03
Ideje lenne felfogni, hogy a többség nem kér sem a liberálisokból, sem az álcivilekből.
DZ01 2011.11.13. 23:33:19
kisboros1 2011.11.13. 23:36:16
A többség majd eldönti (vagyis már eldöntötte), hogy ki legyen kormányon, jó?
doominogame · http://www.doominogame.com 2011.11.13. 23:36:57
A Jobbik azt mondja: a romák is okai a saját nyomorúságos helyzetüknek, tanuljanak, dolgozzonak, ápolják a környezetüket, foglalkozzanak a saját helyzetükkel, és akkor kitörhethek a nyomorból. Ettől ijesztő és náci?
A c-i-g-á-n-y szót kimoderálták. Már ki sem szabad mondani? 21. század?
Lengabor 2011.11.14. 00:24:09
KékFény6 2011.11.14. 00:38:49
M&Ms (törölt) 2011.11.14. 00:39:52
djangyu 2011.11.14. 00:51:15
ez is baj, az is baj.
Sarkalatos hozzászóló 2011.11.14. 01:13:11
DZ01 2011.11.14. 01:15:19
Sarkalatos hozzászóló 2011.11.14. 01:17:12
algi 2011.11.14. 02:54:39
Mesé_lő 2011.11.14. 04:50:29
takacsgabor (törölt) 2011.11.14. 07:09:40
Sebaj, nyugodtan nyaljátok csak a melegfelvonulást támogatók, a szemkilövetők, és a minden értékes terménytolvajt istenítők hátsóját. Hiszen olyan szép és jó minden, már vagy húsz éve, nem?!?
samer 2011.11.14. 07:11:48
samer 2011.11.14. 07:13:29
kamasuka 2011.11.14. 07:26:07
Pedig, hogy ment a jajveszékelés amikor Orr Géza elment tőlük, hogy jaj, jaj, majd megveszi őket a (mittomén) Matolcsy, oszt jónapot. Hír Tv, Echo, Mandiner.hu, csak ezek lesznek kint, semmi egyenlítő, semmi Vincent, semmi kettős férce. :D
emárton 2011.11.14. 07:28:23
kamasuka 2011.11.14. 07:28:48
Ez amolyan komcsi érából itt maradt csökevény lehet (lsd. a 98%os részvételi arányokat egy jelölt esetében!). :)
kamasuka 2011.11.14. 07:33:00
Na ez baromság, mert pont azok a helyek, ahol ez a réteg lakik volt a legkiegyensúlyozottabb, onnan ment be az MSZP voksok 2/3a.
joszip 2011.11.14. 07:33:01
Már milyen szempontból lenne ijesztő? Tudjuk, hogy nincs jelentősnek mondható független médiaszereplő, ha ebben a hylezetben történetesen a köztévé az ellenzéknek kampányolna, az kifejezetten üde színfolt volna. De hát persze nem így van, csak megakadt a szemem ezen.
kamasuka 2011.11.14. 07:33:32
Ez emártonnak ment ...
don07 2011.11.14. 07:35:52
mukki.schmiede 2011.11.14. 07:35:54
teljesen lenyegtelen.
bucbuc 2011.11.14. 08:21:41
Nem szúrja kia szemüket, hogy csak jobbik meg fideszfikázás zajlik az ndex tartományon. :)
látjátok feleim szümtükkel 2011.11.14. 08:28:34
AHA! Akinek van isten, annak joga van azokat a béka segge alá küldeni, akik nem hisznek istenben? Mi is van így pontosan? Kik is azok, akik "...semmi más véleményt nem fogadnak el, csak a sajátjukat."?
2011.11.14. 08:30:24
látjátok feleim szümtükkel 2011.11.14. 08:30:32
Sokorai_Atala 2011.11.14. 08:37:11
látjátok feleim szümtükkel 2011.11.14. 08:37:25
Tudod én nem vagyok roma, és egy nagyváros közelében nőttem fel. Volt a gyerekkoromban olyan időszak, amikor szerettük volna ápolni a környezetünket, de mivel a szüleimnek nem volt munkája, a két hold föld meg kevés termést adott ( csak a megélhetésünkre volt elég ), bizony évente csak egyszert futotta arra, hogy meszet vegyünk, és kifessük a házat. Nem belülről, ott több évente tették, hanem kívülről, mert a vertfalú, és vályog ház folyamatos karban tartást igényelt. Ezzel nem védeni akarom a romákat, de nagyon könnyű a biztos munkával rendelkezőknek kijelenteni, hogy dolgozzanak.
Mellesleg ma még a vizet is pénzért adják, a tisztító szerekről nem is beszélve. Vajon te miből vennél, ha nem lenne munkád, és segélyt sem kapnál?
látjátok feleim szümtükkel 2011.11.14. 08:40:52
Ezért nem igaz, hogy teljesen ismertelen kerülhet be, mivel a pártlista a választáskor nyilvános volt, bárki megnézhette, így tudhatta, hogy azok közül kerülnek be a pártok listáján a képvielők.
csoko20 2011.11.14. 08:55:53
hideg.gergo · http://hideggergo.blog.hu/ 2011.11.14. 09:38:12
De, tévedsz.
Érvényes és eredményes: A választásra jogosultak fele, vagy annál több ember adja le a szavazatát és az egyik jelölt megszerzi az általuk leadott érvényes szavazatokból 50% +1 darabot.
Érvényes, de eredménytelen: A választásra jogosultak fele, vagy annál több ember adja le a szavazatát, de senki nem szerzi meg az érvényes szavazatokból 50% +1 darabot.
Érvénytelen: Ha nem jelenik meg a választásra jogosultak legalább fele.
Legalább is és így tudom. Szerintem te a szavazás érvényességét / eredményességét keverted össze a szavazat érvényességgel. Nincs ezzel baj, mindenki tévedhet.
Csak utána illik visszajönni és ideírni: „bocsi, igazad van, én tudtam rosszul”.
GrayBoy 2011.11.14. 09:54:36
Extrém esetben bárkit, aki szerepel a Választási Bizottsághoz leadott pártlistán. És "látjátok feleim szümtükkel" helyesen írta, ez nyilvános, tehát nem ismeretlen ember.
És akár a lista legutolsó embere is bekerülhet, ha az előtte lévők sorban visszalépnek.
De inkább ám fordítva szokott lenni. Egyéniben és a lista elején szokás húzónevet rakni, aki utána visszalép a tényleges politikai munkát végző javára. Már nem emlékszem, hogy melyik választás volt, de mind a Fidesz mind pedig az MSZP indulói között előkelő helyen volt egy csomó híres színész, TV -s és sportoló. Aztán persze visszaléptek és listáról ugrottak a helyükre.
GrayBoy 2011.11.14. 09:59:01
És a lakosság hány százaléka?
Jó, nem rugózok azon, hogy akkor most mennyi is az annyi. A jelenlegi kormányzó párt bőséges többséggel lett megválasztva és teljesen legitim. De nem a magyar lakosság 2/3 -a választotta őket.
passzívház tervek · http://www.passzivhaztervek.hu 2011.11.14. 09:59:50
kisboros1 2011.11.14. 10:04:39
Igen az szépen látszik, hogy a blogketrecbe úgy válogatják a posztokat, hogy kizárólag Fidesz- és Orbánellenes bejegyzések kerüljenek.
Kedvencem a Varánusz, aki a bejegyzései alapján valami alulképzett szellemi fogyatékos lehet, aki csak köpködni tud érvek nélkül. A másik kedvenc a bérelemzők (véleményvezér, ténytár).
Millió blogbejegyzés születik naponta, de valahogy mindig ők kerülnek a ketrecbe. Bizonyára azért, mert csak ez van, csak ilyen varánuszok vannak a másik oldalon. Ők ott az írástudók.
spion27 2011.11.14. 10:05:59
Sebesen suhanó nyílvessző: Ssssh 2011.11.14. 10:14:47
tervek 2011.11.14. 10:38:32
pl. egyik országos tévécsatorna ilyen szavazást tesz közé "ki lesz a fidesz a váltópártja 2014 -ben?
válaszok: Demokrata párt, MSZP, LMP"
Nem védem én a jobbikot, de sokszor kihagyják minden honnan...
az index meg még a fideszt is minden kis apró hírével lefelé húzza, nagyon látványosan..:(..
Pl. csomószor van olyan eset mikor valamit még nem is csinált meg a fidesz az index.hu egyből arra spekulál hogy "azt a szőrnyűséget már pedig megfogja lépni orbán". Ezzel orbán nevét összemossák gonosz ördögi cselekedettek az emberek fejében...:S
:)
GrayBoy 2011.11.14. 10:40:45
Volt szó a cikkben / post -ban Lévai Katalinról vagy az MSZP -ről:
GrayBoy 2011.11.14. 10:41:18
A vége kérdőjel, csak melléizéltem.
sedi 2011.11.14. 10:45:16
Pedig de jó lenne. Mármint, ha megijednél.
Rokkantnyugdíjaspornósztár 2011.11.14. 10:46:27
"II. kerület, Budapest – 3. választókerület
Célom egy korrupciómentes, átlátható önkormányzat, amely a helyi feladatok és problémák megoldásában együttműködik a lakosok és a civil társadalom képviselőivel."
Tényleg egy értelmiségi párt prominens képviselőjének ennyit sikerült kipréselnie az agytekervényeiből, vagy esetleg csak egy szakértő szövegíró segítségével sikerült ilyen ütősre? Random szöveggenerátorral egy kiscsoportos óvodás jobb programot dobott volna össze a bilin ülve.
doominogame · http://www.doominogame.com 2011.11.14. 10:52:56
Nem vennék, hanem lopnék a romák helyében. Mert nemcsak cigiért meg piáért lehet betörni, ha már úgyis ott vannak, lopjanak seprűt meg hipót. ?
GrayBoy 2011.11.14. 10:56:01
A Lehet MÁS Politikából majd UGYANOLYAN politika lesz. Most jönnek a Facebook és iWIW csoportok.
Felkészül: a húgom emlékkönyvébe írók csoportja.
Izo 2011.11.14. 11:05:41
Fiskális 2011.11.14. 11:15:33
val 2011.11.14. 11:22:55
parttalan 2011.11.14. 11:37:11
palackos 2011.11.14. 11:55:35
palackos 2011.11.14. 12:02:34
Aszi 2011.11.14. 12:20:57
Gyk. "ismerni" nem annyit jelent, hogy "tudni a nevét".
val 2011.11.14. 12:42:24
Szerintem pedig a média addig lehet hiteles, amíg nem pártszócső, legyen az bárki kezében (Index-LMP, HírTV, MN, MH - Fidesz, ATV - Hitgyüli, MSZP,SZDSZ, Barikád - Jobbik stb stb.). Amint ez megváltozik, inkább röhejes lesz. (Meg lehet nézni, hogy az emberek mekkora hányada jár az indexre mosolyogni, mennyi veszi komolyan, és mennyi használja hánytatónak :))
Most inkább ne keverjük ide azokat a megrendeléseket, amikor közpénzek indexesekhez vándorolnak (lásd Tóta W. MTV Modern képmesék című pénzmosodája (160milla pedig nem kis pénz)), mert akkor hirtelen én is ideges leszek, vajon mit keres az indexnél a pénzem.
tfsello 2011.11.14. 12:59:19
2011.11.14. 13:03:09
látjátok feleim szümtükkel 2011.11.14. 13:04:48
látjátok feleim szümtükkel 2011.11.14. 13:07:50
Tulajdon képen ha én vagyok megválasztva ( hamis program alappján ) akkor legitim, ha más akkor meg nem legitim? Erre mondja a parasztgyerek az apjának, a fene egye a kend száját, ha akarja hideget fú, ha akartja meleget?
látjátok feleim szümtükkel 2011.11.14. 13:10:52
LÁSZLÓ 2011.11.14. 13:19:54
A választáson azért kaptak majd 100% -ot, hogy
ELSZÁMOLTATÁS!!!
MOST MIVAN?
2002 után megint ezért BUKTA?
Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2011.11.14. 13:39:18
Attila64 · www.sagaontour.ca 2011.11.14. 13:42:09
A jobbikos azt magyarázta, hogy az embereket olyan indulókra biztatják, hogy szavazzanak, akik helyett olyanok jutnak be győzelem esetén, akiknek esetleg csak a nevét lehet tudni, NEM MÉRETTETNEK MEG a kampány során.
Ezt kifogásolta. És nincs igaza?! Naugye!
Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2011.11.14. 13:47:08
Hogy még a nénikék seggén is Láng Zsolt plakát volt, legalább 5 milliót érően (az 1 milliós korlát ellenére), na az a kampányolás.
choochoo 2011.11.14. 14:08:38
Kandeláber 2011.11.14. 14:18:45
Fiskális 2011.11.14. 14:31:17
choochoo 2011.11.14. 14:35:13
Naakkor? Naugye!
val 2011.11.14. 14:44:45
"#
Az Európai Zöld Párt teljes jogú tagja lett az LMP
külföld hírek | európai unió, lmp, európaizöldpárt
2011.11.13. 15:44
#
Elővenné a privatizációs szerződéseket az LMP
A jó erkölcsbe ütköző szerződések semmisé nyilvánítását célozza a törvényjavaslatuk.
2011.11.13. 13:20
"
Persze attól függ, hogy szerinted mi a kampányolás. Tudom, 5 milliós plakát alatt nem az.
"hülye vagy?"
Erről a kérdésről esetedben egy vicc jut eszembe:
Elefánt a tevének:
-Te hallod mért van a két csöcs a hátadon?
-Fasszal a pofámon kussolnék...
Kandeláber 2011.11.14. 15:12:10
A bog szerzője ezek szerint vagy annyira szellemileg visszamaradott, hogy ez az evidencia nem tűnt fel neki vagy pedig rosszindulatú LMP vagy FIDESZ aktivista, aki így akarja támogatni szeretett pártját.
Valszeg az MTV hírszerkesztőségében nála magasabb kvalitású emberek dolgoztak, akik nem "beszopták" a nem hamis információt, hanem valós állítást tettek közzé.
A szerencsétlen jobbikos nem mehetett a közismerten elfogulatlan atv-hez, egyrészt, mert azt kevesen nézik, másrészt pedig elhajtották volna.
Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2011.11.14. 15:30:06
Kampányolás az, ha csak jót hajlandóak valakiről írni, s erősen felülreprezentálják - szerintem ez az index-LMP viszonyban nem jellemző, nézd csak meg a mai vélemény-cikket.
amik jobban
Az európai zöld pártos hír meg mindenhol máshol is megjelent, közszolgálati médiában, mandineren, satöbbi. Ez azért elég erős hír, minden más pártról is megírták volna.
emárton 2011.11.14. 16:35:19
DEGEC 2011.11.17. 15:08:43