Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nincs értelme megóvni az X-Faktor 2. döntőjét

2011. október 25. 09:30 sixx 56 komment

Az RTL zászlóshajója múlt szombaton már második élő adásával jelentkezett, az énekesek közül meg megint kiesett egy, ahogy az lenni szokott. Volt azonban egy kis probléma a szombat esti műsorral: a keleti országrész tévé háztartásainak egy része nem láthatta a teljes adást, mert a UPC egyik bérelt vonalával akadt egy kis probléma, és a digitális közvetítés leállt 9-10:30 között.

Ez, amellett, hogy a műsor rajongóit megfosztották attól, hogy műélvezzenek, az egyik debreceni hírportál, a Hajdupress szerint aggályos, mert aki nem látta az adást, az értelemszerűen nem is tudott szavazni, márpedig a keleti-északkeleti országrész kiesése felveti azt a kérdést, hogy vajh hogyan alakult volna a versenyzők sorrendje, ha Miskolc Lil' C mögé áll, a Debrecen-Szolnok-Nyíregyháza tengely pedig teljes mellszélességgel Demes Tamás mögé sorakozik fel?

Megkérdeztük RTL Klubot a malőrről, és kaptunk egy nagyon szép, kerek elemzést Kolosi Péter programigazgatótól, amiből az derült ki, hogy "ha a UPC-nézők is szavaztak volna, az sem változtatott volna jelentősen a végeredményen. A UPC szerint az adásszünet nagyjából 140 ezer háztartást érintett, azaz kb. 420 ezer nézőt. Magyarországon jelenleg kb. 9 milliós tévés nézőszámról beszélünk, egy átlagos októberi szombat estén 4,3 millió ember néz tévét, a teljes négy év feletti lakosság fele."  

"Ha ebből indulunk ki, akkor az érintett területen kb. 210 ezer tévénézővel számolhatunk az X-Faktor idején. A műsor közönségaránya 50% körül van, így eljutunk úgy 105 ezer nézőig, ennyien nem láthatták a döntőt a leállás miatt, ami a kétmilliós össznézettséget tekintve nem oszt, nem szoroz, mert ilyen ingadozás (1 900 000 néző vagy 2 100 000 néző) máskor is előfordulhat."

Az RTL nagyon sajnálja az adáskimaradást, és szeretnék kárpótolni a nézőket: egyrészt az RTL Most szolgáltatés keretén belül online már most is meg lehet tekinteni a döntőt, másrészt pedig a Cool Tv ma délután 17:30-tól teljes egészében megismétli az adást, senki nem marad le a hamis hangokról.    

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lakzi 2011.10.25. 09:45:26

sztm az aggályos, hogy vannak olyan idióták, akik lakhely szerint szavaznak egy tehetségkutatóban...

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2011.10.25. 10:08:20

csak én nem értem, miért is érdekes ki mire szavazott, amikor a mentor döntötte el a kiesést és nem a szavazatok?

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2011.10.25. 10:10:04

@Zka: ja mondjuk azt hogy ki kerül az utolsó 2 helyre, a szavazatok döntik el, de ha amiatt aggódnak, hogy a helyiek nem látták és emiatt nem szavaztak... nos, ha csak azért szavaztak, mert helyiek, akkor így is szavazhattak :)

vtec 2011.10.25. 10:11:59

Baromsag az egesz felteves..

Johnny336 2011.10.25. 10:19:37

Én azon röhögtem sírva, amikor Szellő István komoly arccal bemondta a híradóban, hogy dráma az X-Faktorban, Keresztes Ildikó sírógörcsöt kapott. Aztán Antónia rákontrázott.
Gondolom más fontos nem is történt széles e világon!
(Persze a Fókuszban egy hosszú riportot szenteltek a témának...)

csipkefa 2011.10.25. 10:30:07

Szolnokon volt végig adás. Sajnos...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.10.25. 10:50:33

Valaki belső igazán megmondhatná az adatokat, hogy hány db sms érkezik be egy ilyen X-faktor / VV szavazásra.

Jó lenne tudni, hány hülye él ebben az országban ...

Civis Scarbantia · http://scarbantia.blog.hu/ 2011.10.25. 10:53:47

Nagy értelme nincsen az óvásnak, akik ezzel érvelnének, azok azt akarnák sugalni hogy a kimaradt területeken szinte csak az alulmaradt versenyző hívei nézték 8volna az adást? persze hogy nem, szinte biztos hogy ott is vegyes az eloszlás, tán még kevesebbet is kapna egy újraszámolásnál :-)

csoko20 2011.10.25. 11:18:00

De hát az RTL dönti el, hogy kiből mit csinál! Akkor meg?

@zero: Igaz! Dobálóznak itt UPC-s adatokkal, meg statisztikákkal, csak hogy ne mondják meg, hogy eddig hány db sms érkezett.

Alterix 2011.10.25. 11:21:36

Amikor elment az adás, akkor gyorsan kiugrottam a Tescoba szoba antennáért!!!

Oda-vissza úttal, összeszereléssel, sörrel simán tudtam még 38 SMS-t küldeni!

A biztonság kedvéért szombatig simán fellövök a tetőre egy DIGI parabolát is. Velem ne gecizzenek!!!

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2011.10.25. 11:39:53

Ugye nem én vagyok az egyetlen aki úgy gondolja hogy ezek között egy tehetség sincs,És igazából KI NEM SZARJA LE?! :)
nyugtassatok meg hogy nem vagytok mind eszetlen birkák...

beavereater [AT] 2011.10.25. 11:41:36

@zero: egy volt kollégám dolgozik ilyen helyen, szerinte sok millió, volt már, hogy több, mint 10 millió (bár az csak az utolsó döntő környékén szokott előfordulni). A vicces az, hogy százezres nagyságrendben érkeznek értelmezhetetlen szavazatok (elgépelték), amik ugyanúgy pénzbe kerülnek, nem is beszélve a szándékosan trágár/politikai tartalmú szavazatokról (neki eddig legjobban a "rohadt mocskos páviánok, hova küldjem a banánokat" tetszett).
Szóval van sok barom, és még több, aki többször is szavaz.

Six 2011.10.25. 11:47:29

"Hajdupress szerint aggályos, mert aki nem látta az adást, az értelemszerűen nem is tudott szavazni"

1, miért is várjuk el attól hogy szavazzon, aki nem is nézi?
2, miért is kell nézni a szavazáshoz? telefon műküdütt, nem?

mézescsók 2011.10.25. 11:47:50

Oltári érdeksérelem érte a keleti-északkeleti orszgárész lakóit, egyetemes emberi jogaik sérültek! Az ugye nyilvánvaló, hogy x-faktoros szavazás nélkül sz...t sem ér az élet! Tessék megismételni a döntőt. Most!!!

movhu 2011.10.25. 11:49:13

Itt a szavazásnak sincs értelem. Nagyon lapos tehetségtelen emberek vannak már csak ott, és valahogy úgy látom, hogy azokból is valamiért a szarabbakat tolják előre. Katasztrófa a mostani felhozatal.
Keresztes sírós drámája meg szerintem a kínosan szánalmas kategória. Úgy csinál, mintha nem a zsetonért ülne ott, mint akármelyik "mentor", és közben még képes azt is megvédeni, aki hamisan énekel.

(Amúgy meg a tehetségkutatós műsorok csak arra jók, hogy olcsón és nagy reklámháttérrel adják el a szemetet, mert ugye nem gondolja senki, hogy az ilyen stúdióban gyorsan összetákolt albumok összemérhetőek lennének egy igényes, teljes zenekar által összehozott albummal)

2011.10.25. 12:02:22

Számomra inkább az az aggályos, hogy következetesen döntőnek lehet nevezni a döntő előtti tucat műsort is, és ehhez mindenki asszisztál. Mer' nem akármilyen műsorról van ám szó, itten mindig minden eldől, sorsok, könnyek, dráma, mondom minden. Ilyen erővel a barátok közt is lehetne döntő minden nap :)

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2011.10.25. 12:05:31

ne gondoljuk már, hogy bármilyen szavazat számít bármit. egy okos és komoly csapat áll a háttérben, tőlük lesz a hangzás is olyan amilyen. csinálnak nekik szép tiszta hangot is, ha kell, ma már ez nem lehetetlen. aztán a kiesésről meg az dönt, hogy milyen forgatókönyv hozná a legtöbb nézőt közvetlenül a műsorba és közvetve a cool-ra, a fókuszhoz, stb. mert ne gondolja senki, hogy keresztes ildikó hisztije nem azért volt, mert ezzel még a következő adásig rengeteg reklámot el lehet adni a kapcsolódó műsorokban!
a telefonos bevétel meg persze plusz pénz.

-etti- · http://ettimese.blog.hu/ 2011.10.25. 12:07:55

"Vajh hogyan alakult volna a versenyzők sorrendje", ha engem is beválasztanak a legjobb 12-be? :-)

ettimese.blog.hu/2011/10/09/plussfaktor

Muffin, a jazzdorombos plüssmacska

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2011.10.25. 12:09:15

ja, és el ne felejtsem! a drága keresztes ildi legjobb megnyilvánulása nem más volt, mint a kommentezők (mi) tetemre hívása, hogy ez milyen baromi egyszerű, bezzeg, ha ott kellene ülni, és ejnye, gonosz kis webes népség.
erre csak annyit, hogy a szurkoló a pénzéért szurkol. elégedett, elégedetlen és véleményt formál. így vagy úgy. ha ez nem tetszik, akkor nem kell elvállalni a felkérést. lehet járni az országot, ha már tehetségkutatás és keresni ügyes amatőr zenészeket. aztán a semmiből felépíteni őket. tömött rtl-kassza nélkül.

AnnaKarenina 2011.10.25. 12:17:58

@zero: @csoko20: Hát igen, talán nem kellene hagyni, hogy már egy TV-csatorna is hülye válaszokkal kerülje ki az igazságot. Az előző és a mostani döntőre beérkezett szavazatok közötti mennyiségi különbség eleve megmutatná, hogy valóban okozott-e érdemleges kiesést az üzemzavar, és tulajdonképpen ezt %-ban is megadhatnák, akkor meg még nem is égnének. Szerintem amióta nem vállalja közjegyző arccal, névvel a szavazások tisztaságát, nem hiteles az egész.

sobrijoska10 2011.10.25. 12:21:07

Hívjátok azzombudszmannt meg legyen előre hozott választások!

csoko20 2011.10.25. 12:28:55

@sobrijoska10: Khm.
Legyen előrehozott választás!
Legyenek előrehozott választások!
;)

Artie 2011.10.25. 12:35:43

@AnnaKarenina: Ja, mert amíg a közjegyző vállalta az arcát, addig hiteles volt, nem?

Egyszerűen nem megy a fejembe, hogy vannak még olyan egybites júzerek, akik ennek a közjegyző-szarságnak bedőlnek. Még egyszer és utoljára: a közjegyző annyit és nem mást erősít meg, hogy az ő orra elé dugott számok megfelelnek annak, amit a Nórika fülébe súgnak. Azt természetesen nem tudja ellenőrizni, hogy azok a számok, amiket az orra alá dugnak, valósak-e.

Vö. Vágó István "a számítógép nem befolyásolható" mondatával. Azt nem, csak a szoftver hozzá.

!kkritt! 2011.10.25. 12:35:54

Szent kovászos uborka:-O

Vannak akik valóban azt gondolják, hogy az "esemesben" leadott szavazatok döntenek egy több száz milliós költségvetésű, profitorientált produkció forgatókönyvéről?:-O

Hatalmas gondok vannak ezzel az országgal!

mjordan 2011.10.25. 12:36:23

@AnnaKarenina: miért,ha vállalja arccal "valaki",hogy ő a közjegyző,te elhiszed az rtl-nek,hogy ő egy közjegyző?

Cyrano 2011.10.25. 12:43:24

Alterix!
LOL! Ötös komment!

- Rendi - 2011.10.25. 12:44:35

@AnnaKarenina: "Az előző és a mostani döntőre beérkezett szavazatok közötti mennyiségi különbség eleve megmutatná, hogy valóban okozott-e érdemleges kiesést az üzemzavar"

Miért is? Minden döntőre ugyanannyi szavazatnak kell érkeznie? Az nem befolyásolhatja a szavazatok számát, hogy ez már nem az első élő adás? Az sem, hogy eggyel kevesebb versenyző van? Stb..

- Rendi - 2011.10.25. 12:46:47

"A UPC szerint az adásszünet nagyjából 140 ezer háztartást érintett"

Jah, és ott keleten akkora óriásinagy fejleccség van, hogy a régimódi 1.0-ás tetőantennát már senki nem ismeri.

mjordan 2011.10.25. 12:47:56

Ne idegesítsetek már,hogy vannak tényleg olyan naiv emberkék még,akik elhiszik ennek a szavazós rendszernek a hitelességét???Megáll az eszem,komolyan!:DDD

2011.10.25. 12:48:49

@Artie: igen, mert a közjegyzők köztudottan egyúttal ász programozók is, akik egy hónapig nyálazzák a szavazatszámláló rendszerek forráskódjait, kimennek a telkókhoz is ellenőrizni a berendezéseket és így tovább. :)

világ 2011.10.25. 12:50:11

Itt mindenki utálja az X-faktort? Ahhoz képest
mindenki milyen tájékozott! Mi lenne, ha szeretnétek is. Akkor biztosan fel is lépnétek.
Bár megértem. A mai nehéz világban mindenki otthon tölti a szombat estéjét és hát csak ez van. Meg aztán csak ez az egy csatorna van, így aztán nincs választási lehetőség. A régi világban legaláb kettő volt TV1 és 2. Milyen jó volt akkor lehetett választani. Át lehett
kapcsolni egy másik csatornára. Most bezzeg....! Hát igen

knbm (törölt) 2011.10.25. 12:50:43

@AnnaKarenina
".....Az előző és a mostani döntőre beérkezett szavazatok közötti mennyiségi különbség eleve megmutatná, hogy valóban okozott-e érdemleges kiesést az üzemzavar, és tulajdonképpen ezt %-ban is megadhatnák...."
Ha mondjuk a második adásban volt több a szavazat, ami valószínű, mert tavaly is folyamatosan nőtt, akkor a logikád alapján a következő hetekben egyre több helyen kellene adáshiba nehogy eltérjen a szavazatok száma.

knbm (törölt) 2011.10.25. 12:54:24

@AnnaKarenina:
"....Hát igen, talán nem kellene hagyni, hogy már egy TV-csatorna is hülye válaszokkal kerülje ki az igazságot...."
Mint a miniszterek az interpellációkra.

Alterix 2011.10.25. 13:01:46

@- Rendi -: "Jah, és ott keleten akkora óriásinagy fejleccség van, hogy a régimódi 1.0-ás tetőantennát már senki nem ismeri."

Talán ezért ítrak csak 420ezer tévénézőt 2,5 millió helyett.

sixx · http://comment.blog.hu 2011.10.25. 13:03:10

@Alterix: upc előfizetőkről volt szó, könyörgöm.

csab2 2011.10.25. 13:05:32

Azért azt kijelenteni, hogy nincs egyetlen tehetség sem a műsorban, az igen erőteljes túlzás. Mert itt mindenki jobban énekel biztosan mint a versenyzők. Eh!

Alterix 2011.10.25. 13:19:59

@sixx: Jó, akkor szorozd meg 2-vel, vagy 3-mal; még minidg marad bőven régi tetőantennás háztartás a környéken.

AnnaKarenina 2011.10.25. 13:49:58

@knbm: Persze, de nagyságrendi különbséget nem tudok elképzelni ennél a műsornál.

Lezuzius 2011.10.25. 13:51:49

Ismetles alatt lehet sms-t kuldeni?

AnnaKarenina 2011.10.25. 13:55:17

@AnnaKarenina: Pláne, hogy ez volt az első két szavazós műsor.
@Artie: Szerintem ez bonyolultabb kell legyen. Azért ma, amikor már nagy számviteli rendszerek adatait is auditálják, nem akkorra ördöngösség. És igen, azt képzelem, mert így van, hogy a közjegyző a hitelességért létezik, erre lett kitalálva. És azért nincsenek közjegyzők ezekben a műsorokban, mert nem vállalható a hitelesség.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.10.25. 13:55:37

"Volt azonban egy kis probléma a szombat esti műsorral: a keleti országrész tévé háztartásainak egy része nem láthatta a teljes adást, mert a UPC egyik bérelt vonalával akadt egy kis probléma, és a digitális közvetítés leállt 9-10:30 között."
Na ez volt az ország legszerencsésebb része!

AnnaKarenina 2011.10.25. 14:03:54

@Lezuzius: Ez jó.
@csab2: Az X-faktort utálom, mert
- igazságtalan a közönségszavazatok miatt,
- igazságtalan a mentorok miatt,
- a mentorok viselkedési manírjai borzasztóak,
- azon kell izgulni a legjobban, hogy végre kiessenek a tehetségtelenek, de közönségtámogatottak.

Az énekeseket nem utálom, most is van két ember, aki nagyon jó: Kocsis és Tarány. Turi, Bagosi, Kováts is elég jók. De máris 2 olyan fiú esett ki, akik jóval tehetségesebbek, mint pár ki nem szavazott. (Az lenne jó, ha független szakmai zsüri bírálna, nem a mentorok, és az általuk kiválasztott 2 leggyengébbről dönthetne a közönség - szerintem.)

bucbuc 2011.10.25. 14:25:46

@csab2: Hát attól függ miben tehetségesek.
Mondjuk házi karaokéban, nem mondom faszák, de énekesnek? :)

pitybull 2011.10.25. 14:33:38

Jeeez... Ennyien néznek tévét? Ezt??? Ez a dráma!!!

bucbuc 2011.10.25. 14:44:40

@pitybull: Én pl nem nézek rtl-t, de fikázni szeretek. :)

pitybull 2011.10.25. 15:00:52

@bucbuc: én erre gondoltam:
"...egy átlagos októberi szombat estén 4,3 millió ember néz tévét, a teljes négy év feletti lakosság fele."

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.10.25. 15:59:43

jó lenne egy olyan országban élni, ahol az a legnagyobb probléma, hogy XY és ZZs tribute-énekes közül kinek van több sms-küldő haverja, illetve hogy az ország egyes részein nemcsak esik az eső, hanem szavazni sem lehet rájuk, mert az aljas multinacionális cégek tönkre akarják tenni a Nemzeti Együttműködés Rendszere polgárainak szórakozását.

elárulom, nem ez a legnagyobb probléma.

elárulom, ez nem probléma!

cso zsi 2011.10.25. 16:27:28

@AnnaKarenina: Ahogy az lenni szokott, a fiatalembert megkeresik valami hangképzéssel, és lemezajánlattal. Van valami a srácban. Más kérdés, hogy a lemezeit az eddigi műsorok "sztár"-jaihoz hasonlóan a kutya nem fogja venni.

Rettegő Goethe · http://www.meglepetes.com 2011.10.25. 16:47:25

teljesen mindegy, hogy ki mire szavazott volna a kettő közül, Keresztes döntött, nem hagyta a nézőkre.
goo.gl/iXXAu

ladislaus 2011.10.25. 16:50:57

baszna bele az a villám ebbe a faxfactorba meg a rinyáló picsába!

szbszig 2011.10.25. 17:45:18

Természetesen a telefonszámok az ismétlés során is kint lesznek, úgyhogy aki lemaradt volna a technikai malőr miatt, az most szavazhat. És ne röhögjetek, ugye idén is van olyan nyereményjáték, amiben az vehet részt, aki mindegyik fordulóban szavaz? Na ugye, hogy van értelme utólag is izzítani azokat a készülékeket!...

bucbuc 2011.10.26. 01:37:48

@pitybull: Ja értem. :)

Ez persze egy kamu opsz szóval becsült szám. Mind a becslő cégnek mind a reklámkészítőknek mind az adóknak az az érdekük, hogy ezek a számok fennmaradjanak.
Pontosat (lásd sláger meg danubius esete megszűnésük után...), ha rajtuk múlik sosem fognak adni.

Szóval nem kell mindent benyalni.

Toussaint L'Overture 2011.10.26. 12:10:53

Emberek!
Valaki megmondaná hova tűnt a nagy felhajtással beharangozott Bartók - rokon leányzó?
Senkinek nem tűnt fel, hogy a selejtezőből tovább jutott a leányzó, még a fókuszban is mutogatták, azután többet sem látni, sem hallani nem lehetett róla!
Vajon mi történhetettt, hogy még a kieséséről sem számoltak be egy nyúlfarknyi hírben sem?

www.rtlklub.hu/musorok/fokusz/cikk/384289
www.hir24.hu/szines/2011/09/27/x-faktor-magyarorszagon-futhat-be-bartok-bela-rokona/

Szóval tudja valaki az RTL-en kívül, hogy hová lett Marian Mamah?

Lezuzius 2011.10.26. 12:47:53

@Toussaint L'Overture: lehet nem olvastal figyelmesen, de itt SENKI sem nezi az x-faktort, sot TV-t sem :)

Amugy most, hogy mondod tenyleg furcsa, hogy eltunt, pedig a Bartok vonal igeretes lett volna PR szempontbol is, meg eleg jol is enekelt ha jol emlekszem.

Toussaint L'Overture 2011.10.26. 18:08:30

@Lezuzius:

Már rájöttem!
Természetesen nem nézik, ahogy mást sem.
Viszont annyira okosak, és mindenhez értenek, meg még szuperül jól értesültek is.:)

Ezért bátorkodtam...
süti beállítások módosítása