Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A reklámozóknak a vicces csajszi és az énekes tehetségek kellenek

2011. szeptember 22. 15:00 sixx Szólj hozzá!

A The Hollywood Reporter mai írása szerint az amerikai médiavásárlók, akiken keresztül a megacégek hirdetnek, a mostani évadban akkor járnak jól, ha főleg a New Girl című sitcom és az X-Factor amerikai kiadása, azaz két Fox sorozat adásideje alatt vesznek reklámszpotokat.

A NewMediaMetrics most közzétett listájában azt vizsgálták, melyik sorozatban lenne értelme a Coca-Cola, az Apple, a Dell, a Chrysler vagy a Pepsi médiaügynökeinek reklémidőt vásárolni. Az Apple a New Girllel, a Coke és a Pepsi s Person of Interest című CBS-sorozattal, a Ford pedig az NBC Grimm nevű újoncával jár legjobban, állítja a NMM.

A felmérésben egy ún. érzelmi kötődési index nevű bullshit értékkel számoltak, ami azt hivatott mérni, milyen összefüggés van a tévéprogramhoz illetve bizonyos termékekhez való kötődés között, hogy ilyen szépmagyarul fogalmazzunk, azaz azt akarják kideríteni, vesz-e iPhone-t a CSI-t néző nyugdíjas, vagy sem (nem vesz). A méréshez a cég 18-54 közötti tévénézőket kérdezett meg 350 sorozatról, filmről és magazinról, valamit 330 termékről.

A felmérés alapján a New Girl nézőinek 60 százaléka kötődik az Apple tertmékeihez, a Prime Suspect című NBC-krimit választók pedig a Dell gépekre esküdnek. Az is kiderült, hogy Up All Night nézői Chrysler autóval járnak. A listát összesítve az NMM a New Girl mellett az X-Factor amerikai kiadását és a Ringer című CW-sorozatot ajánlotta a médiavásárlók figyelmébe akik azért jobban teszik, ha a nézettséget is figyelemmel követik, mert a 18-49-es korosztály, amire a cuccokat rá akarják sózni, a Ringert nem nagyon nézi (0,7-es rating a második epizódra, WTF?)

Címkék: tv reklám lóvé

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása